Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011.
Αστυνομικές δυνάμεις ψεκάζουν με σπρέι πιπεριού φοιτητές που έχουν κατασκηνώσει στο UC Davis της Καλιφόρνια συμπαραστεκόμενοι στο «Occupy Wall Street».
Η Πρύτανης Katehi είχε διατάξει, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, τη βίαιη απομάκρυνση των φοιτητών. Ιδού πως αντιμετωπίστηκε από τους φοιτητές εξερχόμενη από το Πανεπιστήμιο έπειτα από συνέντευξη τύπου.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Με ευχαριστίες στον Πεχλιβάνη
Narrator
short link http://wp.me/p1pa1c-enA
Thanos Blackflag (@ThanosBlackflag)
20 Νοεμβρίου, 2011 7:49 μμ
Το θράσος τους δεν έχει όρια! Παντού σκατόψυχα και σκατόμυαλα μπατσογούρουνα.
AΡΗΣ
20 Νοεμβρίου, 2011 7:57 μμ
τα χαραματα σημερα ενας τσοσμπα με πολιτικα και τσοσμαδικο εφαγε πολυ Ξυλο στην δυτικη ελλλαδα……. στο χοσπιταλι τον εχουνε
Jaquou Utopie
20 Νοεμβρίου, 2011 7:59 μμ
Η εν λόγω κυρία Katehi ήταν μέλος της επιτροπής «σοφών» της Αννούλας… της λεγόμενης «Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα»
Τους σκελετούς στη ντουλάπα της τότε που πρωτοεμφανίστηκε στα καθ’ημάς είχε ψαχουλέψει ο Γαλαξιάρχης :
Πεχλιβάνης
20 Νοεμβρίου, 2011 8:03 μμ
Η διαμαρτυρία ήταν πράγματι ιδιαιτέρως εντυπωσιακή, αλλά βασίζεται στην υπόθεση ότι η κυρία αυτή έχει τη δυνατότητα να αισθανθεί ντροπή. Για να πω αν ήταν αποτελεσματική θα περιμένω να δω τι θα πει στη συνέντευξη τύπου που δίνει αύριο. Γιατί αν πει «Η αστυνομία έπραξε τα δέοντα και δεν έχω λόγο να παραιτηθώ» (όπως ζητάνε μεταξύ άλλων και οι φοιτητές) τότε η διαμαρτυρία, αν και εντυπωσιακή δεν πέτυχε πολλά πράγματα… 😉
Zumurito
20 Νοεμβρίου, 2011 8:49 μμ
Γιατί αν πει “Η αστυνομία έπραξε τα δέοντα και δεν έχω λόγο να παραιτηθώ” (όπως ζητάνε μεταξύ άλλων και οι φοιτητές)
Εννοεις οι υπολοιποι εκτος των διαμαρτυρομενων φοιτητες?
Πεχλιβάνης
21 Νοεμβρίου, 2011 12:20 πμ
Χίλια συγνώμη δεν το έγραψα ιδιαίτερα καλά. Οι φοιτητές ζητάνε να παραιτηθεί…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 11:01 μμ
Σωστή παρατήρηση.
Back Door Man
20 Νοεμβρίου, 2011 8:12 μμ
Γιαούρτια δεν κυκλοφορούν στην Αμερική; 😉
koula
20 Νοεμβρίου, 2011 8:45 μμ
περπαταει τοσο χεσμενη (μπαρδον κιολασ, αν τρωτε κανα κρακερακι)
που επρεπε να σηκωθουν «αποτομα» κανα δυο ατομα, μονο και μονο για να φρικαρει και να τρεξει.. 😛
simon
21 Νοεμβρίου, 2011 9:59 πμ
Εμένα δε μου φάνηκε καθόλου χεσμένη. Αναίσχυντη και ξετσίπωτη γομάρα είναι… Δεν καταλαβαίνουν αυτά τα κτήνη από τέτοιες συμπεριφορές, μόνο από ξύλο και γιαούρτωμα.
koula
21 Νοεμβρίου, 2011 1:10 μμ
simon, εμενα μου φανηκε 😛
αν επρεπε να περπατησω 50 μετρα, με τον συγκεκριμενο κοσμο γυρω μου και τις καμερες να με ακολουθουν και τα φωτα πανω μου… θα το εκανα γοργο το βημα, να ληξει οσο το δυνατον γρηγοροτερα… μια ευθεια ηταν αλλωστε μεχρι το αμαξι…
κι οχι 20 εκατοστα το ενα βημα και να κρατησει «ωρα»…
κι αν ημουν «ανετη»… τα χερακια μου δε θα ηταν σταυρωμενα μπροστα… θα ακολουθουσαν την φυσικη κινηση «μπρος πισω»… ή θα τα ειχα καζουαλι στις τσεπες.. πασαρελα (βοηθουσε και ο διαδρομος :P)
απο τη γλωσσα του σωματος μονο μπορω να κρινω οτι τα «χρειαστηκε»… εγω αυτο βλεπω… και το ποσο γρηγορα απαντουσε στις ερωτησεις… ηταν στην τσιτα (αυτο καταλαβαινω)…
για αυτο ειπα οτι αν τυχον απλά σηκωνοταν καποιος ξαφνικα (χωρις να επιτεθει) θα τρομαζε.. ειναι που «περιμενεις»¨οτι θα σου την πεσουν και με το παραμικρο φρικαρεις..
μαυρη μαυριλα γυρω, τα φωτα απο τους προβολεις των μεσων να σε τυφλωνουν.. να πρεπει να περπατησεις γνωριζοντας οτι εχεις εκατονταδες κοσμου γυρω (οχι θαυμαστες :P) .. αλλά να μη μπορεις να τους δεις καλά καλά.. και χωρις καγκελακι αναμεσα σας..
ε… κατι σου κανει… ειδικα αν δεν εχεις συνηθισει σε τετοια 🙂
απο κει και περα, αν ντρεπεται ακομα, αν ντραπηκε εστω για λιγο, αν θα ντραπει στο μελλον … δε μπορω να το ξερω… δε μιλαμε και στα μπλογκια με την κυρια για να ξερω τα χούγια της 😛 και το κληρονομικο μου χαρισμα δεν το χαραμιζω για μαλακιες… 😛
μεγαλυτερη αισθηση (σε οσους το ειδαν το βιντεο) εκανε η συγκεκριμενη κινηση απο την πλευρα των φοιτητων, παρα ενα γιαουρτι…
αυτη ηταν η δικη μου ταπεινη αποψη 😛
καλημέρες!
stratos
22 Νοεμβρίου, 2011 4:22 μμ
Συμφωνώ απόλυτα με την koyla. Χεσμένη ήταν και δεν ήξερε πως να αντιδράσει. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την κοινωνία.
CyberWalker
24 Νοεμβρίου, 2011 6:04 μμ
Μια του κλέφτη… δυό του κλέφτη…
Συμφωνώ με Στράτο και Κούλα. 🙂
-CyberWalker
Narrator
20 Νοεμβρίου, 2011 8:36 μμ
http://twitter.com/#!/brianstelter/status/138323266661134336
roadartist
20 Νοεμβρίου, 2011 9:54 μμ
Αίσχοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!
lascapigliata
20 Νοεμβρίου, 2011 9:54 μμ
Άντε βάλε τον Έλληνα να κάνει σιωπηρή διαμαρτυρία….τότε θα έπεφτε ο ουρανός στα κεφάλια μας…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 10:04 μμ
Λυπάμαι, αλλά δε θα πω «πρωτότυπη διαμαρτυρία» , «ειρηνική διαμαρτυρία», «πολιτισμένη διαμαρτυρία» και ό,τι άλλο κλισέ θα μπορούσα να πω.
Κακώς δεν έπεσαν πάνω της να τη φάνε (ειδικά αφότου είχε τσιμπήσει τη φολα περί «σιωπηλής διαμαρτυρίας» ), να την ξεσκίσουν και να τη μοιράσουν στα διερχόμενα σκυλιά.
Ξέρω, μπορεί να πείτε πως είμαι too cruel, αλλά η ανοχή μου προς αυτούς που καταστρέφουν αγαθά όπως η Παιδεία και καταβαραθρώνουν το μέλλον της ίδιας της ανθρωπότητας, έχει εξαντληθεί. Αν θέλουμε επαναστάσεις με λελούδια ας γυρίσουμε στα 70’s τουλάχιστον, που όλοι «έπιναν» από το ¨καλό¨ 😉
Narrator
20 Νοεμβρίου, 2011 10:09 μμ
μα προφανώς, έτσι και της την έπεφταν θα έκαναν τη μούρη του συστήματος κρέας.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 10:38 μμ
Ούτε καν. Δεν έχω τέτοιες αυταπάτες φυσικά. Τα μούτρα του Συστήματος μπορούν να γίνουν κρέας μόνο μέσω της ταξικής πάλης, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Όμως αν την έκαναν πέσιμο θα έδιναν στο στίγμα. Το στίγμα μιας νεολαίας που πλέον δε συγχωρεί τους σφαγείς της. Η οργή είναι χρήσιμο συναίσθημα όταν έχει πολιτικό, κοινωνικό και ανθρωπιστικό υπόβαθρο.
Xanadu
21 Νοεμβρίου, 2011 12:03 πμ
ενω τωρα………
loophole
20 Νοεμβρίου, 2011 10:25 μμ
Ούτε με ξεκαβλώματα γίνονται όμως επαναστάσεις, και τουλάχιστον αυτοί οι τύποι προσέφεραν μια τόσο δυνατή και κινητήρια εικόνα με την αντίδρασή τους και στα δύο βίντεο που μόνο ίσως το book block καταφέρνει να τους πλησιάσει σε (πραγματικό) δυναμισμό. Και πέραν αυτού η Katehi ξεφτυλίζεται σε όλον τον κόσμο αντί να θυματοποιείται και να ηρωοποιείται, δεν είναι και λίγο (κάτι που θα γινόταν πανεύκολα όπως όλοι γνωρίζουμε).
Βέβαια μπορούμε να συνεχίσουμε να θεωρούμε καλύτερη μορφή δράσης την ανάγνωση ανακοινώσεων με τσιριχτή κνίτικη φωνή (το κνίτικη δεν αφορά μόνο τον χώρο της κνε βέβαια), τις φάπες στα λουλοδάδικα και την εκτόξευση ζαρζαβατικών και γαλακτοκομικών, εντάξει.
Πολλά έγραψα ενώ στην πραγματικότητα τα βίντεο μιλάνε από μόνα τους για όποιους ακούν.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 10:48 μμ
Κατ’αρχάς, να ξεκαθαρίσω πως προσωπικά ,αλλά και ιδεολογικά, θεωρώ πως η βία πρέπει να χρησιμοποιείται ως μέσο μόνο για την επίτευξη στρατηγικών στόχων και εν μέσω ενός στρατηγικού βηματισμού ανατροπής και επανάστασης. Κοντολογίς, μακριά από μένα τα «ξεκαυλώματα». Όταν η βία σου έχει ουσιαστικό πολιτικό και κοινωνικό αντίκτυπο, τότε ναι, να χρησιμοποιηθεί. Αν πιστεύεις πως η επανάσταση μπορεί να έρθει χωρίς βία, πες το μου να το ξέρω. Κι έπειτα περιέγραψέ μου και τον τρόπο…
Επομένως, το ερώτημα που τίθεται εδώ -για μένα- είναι το εξής:
Συμφωνεί με έναν στρατηγικό βηματισμό ανατροπής η χρήση βίας ενάντια στην αφρόκρεμα της αντιδραστικής Παιδείας παγκοσμίως;
Απάντηση: Ναι.
Θα ήταν πολιτική πράξη ,έστω κι αν στόχευε μόνο σε ένα πρόσωπο;
Απάντηση: Ναι.
Θα γινόταν ήρωας η κυρία Κατέχη;
Απάντηση: Ναι, αλλά μόνο στα μάτια όσων ήδη την αντιμετωπίζουν ως «ήρωα» του Πανεπιστημίου παγκοσμίως.
Θα έδινε δυναμικό έναυσμα για περαιτέρω κινητοποιήσεις και αντίσταση ;
Απάντηση: Ναι.
loophole
20 Νοεμβρίου, 2011 10:51 μμ
Στο πρώτο σκέλος συμφωνώ αλλά είσαι εκτός θέματος
Από το «επομένως» και κάτω γράφεις μπούρδες, ούτε εσύ δεν τα πιστεύεις αυτά.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 10:59 μμ
Ξέρεις καλύτερα από μένα τι πιστεύω και τι όχι;
Wow…
Τέσπα.
Απόψεις είναι αυτές.
loophole
20 Νοεμβρίου, 2011 11:12 μμ
Όχι, η ταπεινή μου άποψη είναι κι εμένα. Ντάξει δεν σου γράφω για να τσακωθούμε, απλά είναι ενοχλητικό (για μένα) να βλέπω ρητορικές ακροβασίες, (άγονες) γραμμές και πλαίσια ως απάντηση σε πράξεις που με την λεβεντιά και την δυναμική τους ανοίγουν δρόμους και προκαλούν όσα συναισθήματα δεν μπορούν να προκαλέσουν 500 αυγά και 25 παρεμβάσεις φοιτητών στη νετ (που καλά είναι κι αυτά αλλά σε σχέση με το αποπάνω βιντεάκια μοιάζουν η μέρα με τη νύχτα).
Δεν είναι θέμα βίας και μη βίας δηλαδή, είναι η πλήξη, η ανία, η βαρεμάρα (και τα πολλαπλά χασμουρητά) απέναντι στη ζωή, τη φρεσκάδα και τη δράση.
Και είναι και ο έμφυτος πασοκισμός των κωλοελλήνων (κάθε πολιτικής απόχρωσης, συμπεριλαμβανομένου και του υποφαινόμενου) που αναδύεται σε τέτοιες κουβέντες.
Capybara
20 Νοεμβρίου, 2011 11:51 μμ
Η αλήθεια είναι ότι όταν δεν γνωρίζουμε ποιο είναι το πολιτικό κλίμα και οι συνθήκες εκεί, δεν έχουμε τα απαραίτητα δεδομένα για να κρίνουμε αν έκαναν καλά ή όχι ή αν θα ήταν πιο προωθητικές πολιτικά οι καφρίλες που προτείνεις (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω ακόμη και εντός του ελληνικού πλαισίου). Επομένως, ας αρκεστούμε στην έκφραση της αλληλεγγύης μας στα δίκαια αιτήματά τους, αποδεχόμενοι τον τρόπο με τον οποίο αποφάσισαν να δράσουν.
Narrator
20 Νοεμβρίου, 2011 10:57 μμ
Θα συμφωνήσω με τον Loophole.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 11:00 μμ
Οκ παίδες, θα ανησυχούσα αν συμφωνούσαμε και σε όλα! 😉
lascapigliata
20 Νοεμβρίου, 2011 10:27 μμ
Στα λόγια μου έρχεσαι… είναι που την ανοχή την έχουμε μικρή…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 10:52 μμ
Η ανοχή είναι προσόν των δειλών.
Εδώ δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ποιος είναι ο θύτης και ποιος είναι το θύμα.
Δε μιλάμε για παραστρατημένο μειράκιον, ούτε για ανερμάτιστο πολιτικά νέο που υποστηρίζει ΔΑΠ-ΠΑΣΠ κοκ.
Μιλάμε για την αφρόκρεμα της αντιδραστικής πολιτικής στα Πανεπιστήμια, για τους πλέον αρμόδιους εκπροσώπους του Κεφαλαίου και του Συστήματος στα χωράφια της Παιδείας παγκοσμίως.
Αν δείχναμε ανοχή θα ήταν σα να τους λέγαμε «συνεχίστε να μας γαμάτε».
Ταπεινή μου άποψη.
lascapigliata
20 Νοεμβρίου, 2011 11:35 μμ
Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει….(παρόλα αυτά συνεχίζουν να μας γαμάνε)
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Νοεμβρίου, 2011 11:47 μμ
Μίλησα για «έλληνες» και λοιπές μαλακίες; Έλα, μην τρολάρεις.
Τουλάχιστον όχι όταν κάνουμε σοβαρή συζήτηση.
lascapigliata
21 Νοεμβρίου, 2011 12:54 πμ
Μιλάω πάντα για έλληνες, όταν εντοπίζω τον βαλκανικό πολιτισμικό επηρεασμό…
"ameriklanos"
20 Νοεμβρίου, 2011 10:16 μμ
yes einai ali8eia
eseis oi ellines den 3erete na diamartires8e politismena san emas
lotreamon
20 Νοεμβρίου, 2011 10:23 μμ
ας φαγοθει ο πρωτος….και θα φτασει και στο σιστιμα η σιρα του!!!!
Xanadu
21 Νοεμβρίου, 2011 12:05 πμ
καλησπερα σας και συγχαρητηρια για την εκπομπη σας
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 12:11 πμ
Μπορείτε να αλλάξετε κανάλι. Επιλογές έχετε.
Xanadu
21 Νοεμβρίου, 2011 12:18 πμ
αν ηθελα να αλλαξω καναλι δε θα εδινα συγχαρητηρια
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 12:20 πμ
ε τότε κάντε κανένα σεμινάριο «περί ειρωνίας & σαρκασμού» γιατί έχετε κενά.
risinggalaxy
21 Νοεμβρίου, 2011 2:05 πμ
κορίτσια να φέρω τη λάσπη ;
Xanadu
21 Νοεμβρίου, 2011 1:09 μμ
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας, ειστε τοσο εξυπνη!
parameter λ
21 Νοεμβρίου, 2011 12:26 πμ
Α, ναι. η κατέχη, μεγάλο κεφάλι, θα αναμόρφωνε και τα δικά μας ιδρύματα
katy
21 Νοεμβρίου, 2011 7:37 πμ
“Δεν υπάρχει πιο ταπεινωτική απάντηση, από την περιφρονητική σιωπή”.
Michel de Montaigne (1533-1592), Γάλλος δοκιμιογράφος.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 9:55 πμ
Δε διαφωνώ, αλλά αυτό προϋποθέτει και την ύπαρξη ντροπής. Και ,δυστυχώς, τέτοιοι άνθρωποι είναι συνήθως αναίσχυντοι.
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 10:18 πμ
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Το θέμα είναι να νιώσει ντροπή και να μετανοήσει η Katehi;
Ή να περάσει το μήνυμα της διαμαρτυρίας και τα αιτήματα των φοιτητών σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 11:20 πμ
Στο επί της ουσίας
Το μήνυμα της διαμαρτυρίας θέλουμε να περάσει ώστε να ασκηθεί πίεση σε ανθρώπους όπως η Κατέχη. Σωστά;
Επομένως, ό,τι γίνεται γίνεται για να ασκηθεί πίεση σε αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις, σωστά;
Και ποιος παίρνει τις αποφάσεις;
Μα ,ασφαλώς, η Κατέχη.
Και πώς πιέζεται η Κατέχη;
Μέσω ενός τρόπου διαμαρτυρίας που τη φοβίζει ή που την κάνει ρεζίλι.
Επομένως ρωτώ: Φοβήθηκε η Κατέχη;
Και απαντώ: Μάλλον όχι. Περισσότερο θα φοβόταν αν έτρωγε καμιά αγελαδίτσα στη μούρη ή αν εισέπραττε καμιά μπάτσα.
Ντράπηκε η Κατέχη;
Όχι, γιατί κατά πάσα πιθανότητα είναι αναίσχυντη.
Επομένως ποιο το όφελος; Δε λέω, πράγματι ήταν εκκωφαντική η σιωπή, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους έτσι κι αλλιώς κωφούς…
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 11:27 πμ
Εντύπωση μου κάνει πως έξω από το χορό, όλοι γνωρίζουμε τι αισθάνεται και πως αντιδρά η κάθε Κατέχη… αν φοβήθηκε, αν ντράπηκε, ΑΝ κάναμε κάτι άλλο θα αισθανόταν αυτό που θέλουμε… μπλα, μπλα, μπλα…
Απορώ πλέον αν υπάρχει έστω ένας άνθρωπος που να μπορεί να πει «ναι μωρέ, εντάξει, αυτό δεν το ξέρω, υποθέσεις κάνω, μπορεί να είμαι και λάθος». Τεσπά το κούρασα, καταλάβατε τι πιστεύω πάνω κάτω.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 11:32 πμ
Μακάρι να μην ξέραμε.
Αλλά όσοι έχουμε ασχοληθεί με το φοιτητικό συνδικαλισμό ξέρουμε καλά πόσο αναίσχυντοι είναι οι μεγαλοκαθηγητάδες, οι πρυτάνεις και τα δεξιά χέρια του υπουργείου.
Φαντάσου λοιπόν αυτό σε πολλαπλάσιο επίπεδο, αφού η μαντάμ Κατέχη είναι και παγκοσμίου φάσματος τρομάρα της.
Τι να σου πω.
Μακάρι να πέφτω έξω.
Μακάρι να παραιτηθεί πνιγμένη στην ντροπή (κ μετά να έρθει κάποιος άλλος για να τελειώσει τη βρωμοδουλειά της…)
Μακάρι να έχετε δίκιο, ειλικρινά.
Αλλά δεν πιστεύω πως ΑΥΤΟΣ είναι ο κόσμος μας παιδιά…
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 11:46 πμ
αυτό που πιστεύω ότι δεν καταλαβαίνεις είναι ότι η παραίτηση ή όχι της Κατέχη λίγη σημασία έχει μακροπρόθεσμα. το έγραψε και η Ζακού.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 11:28 πμ
Α,και να ρωτήσω και το άλλο:
Έστω ότι η Κατέχη τους γράφει κανονικά και συνεχίζει να κάνει τα ίδια (δηλαδή συνεχίσει την ίδια πολιτική και συνεχίσει να βρίσκεται στη θέση της), τότε τι θα κάνουν οι φοιτητές;
Θα κάνουν ξανά σιωπηρή διαμαρτυρία;
Ή την επόμενη φορά θα της τη στήσουν κανονικά και θα της πουν «εμείς σε είχαμε προειδοποιήσει με τη σιωπηρή διαμαρτυρία που είχαμε κάνει – τώρα δε γλιτώνεις και θα σε λιντσάρουμε!»
Δηλαδή, εκεί δε θα καταλήξουν νομοτελειακά; Υπάρχει άλλος δρόμος πέρα από τη σύγκρουση; (ξαναλέω, σε περίπτωση που η εν λόγω κυρία συνεχίσει αμέριμνη να πηδάει τους φοιτητές)
Jaquou Utopie
21 Νοεμβρίου, 2011 11:36 πμ
Το λιντσάρισμα έχει τεράστια απόσταση από τη σύγκρουση.
Έχουμε ξεχάσει πως αυτό που θέλουμε να αλλάξουμε είναι οι κοινωνικές σχέσεις και συνεχώς προσωποποιούμε τον καπιταλισμό. Έτσι μετατρέπουμε τους ανθρώπους σε θεούς και τη βία σε φετίχ.
Αυτό που οφείλουν να επιβάλλουν οι φοιτητές είναι τη η μη ύπαρξη του πρύτανη ως θέση στη σχέση διαχείρισης/εξουσίας στο πανεπιστήμιο, κι όχι να φάνε τον ίδιο τον πρύτανη. Αν καταργηθεί η θέση, ο άνθρωπος δεν έχει πια ρόλο. Εδώ σε θέλω μάστορα λοιπόν…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 11:48 πμ
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου σχετικά με το ότι πρέπει να χτυπηθεί η θέση. Το γράφω και παρακάτω σε ένα σχόλιο (το αφήνω να εννοηθεί τέλος πάντων).
Κατά τα άλλα, ακριβώς επειδή η θέση δεν μπορεί να καταργηθεί στο ΤΩΡΑ, καλό θα ήταν να δίνονται δυναμικές απαντήσεις στα πρόσωπα που εκπροσωπούν και που καταλαμβάνουν αυτή τη ΘΕΣΗ.
Δεν είναι λιντσάρισμα, είναι σύγκρουση με την ίδια την πολιτική.
(έχω εξηγήσει παραπάνω πότε θα ήταν λιντσάρισμα, δηλαδή πότε δε θα είχε νόημα το να ασκήσεις σε κάποιον σωματική βία)
Spin
21 Νοεμβρίου, 2011 11:54 πμ
λέτε δηλαδή να καεί το γραφείο του πρύτανη αλλά να μείνει ο ίδιος ο πρύτανης άθιχτος?ε?ε?
Jaquou Utopie
21 Νοεμβρίου, 2011 12:03 μμ
Όχι, λέω να κάνουμε το γραφείο του πρύτανη αίθουσα μπιλιάρδου με τζάκι για την ξεκούραση των φοιτητών και των εργαζομένων στο πανεπιστήμιο (συνήθως εκεί έχει τους καλύτερους δερμάτινους καναπέδες) και να γίνει ο πρύτανη υπεύθυνος καθαρισμού του χώρου. Θα έλεγα να τον κάνουμε και υπεύθυνο (αντι)μαθημάτων στο γνωστικό του αντικείμενο, αλλά φοβάμαι ότι η γνώση που θα μεταφέρει δεν θα είναι προσανατολισμένη στις ανάγκες της κοινωνίας.
Αυτά μέχρι να δούμε πως θα αλλάξει και ο ρόλος του πανεπιστημίου εν γένει…
Spin
21 Νοεμβρίου, 2011 12:04 μμ
ωραία μη τα γράφεις 2 φορές 😛
simon
21 Νοεμβρίου, 2011 10:42 πμ
Σωστά τα λες, Ναρ, αλλά αν έτρωγε κανένα γιαούρτι στην -άσχημη- φάτσα της το μήνυμα θα ήταν πιο έντονο.
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 10:47 πμ
Ναι βρε Simon, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να γίνουμε ρεαλιστές. Τι κάνει περισσότερη εντύπωση στο μέσο μικροαστό ανά τον κόσμο; Μια γιαουρτωμένη φάτσα ή αυτή η απόλυτη -και μη αναμενόμενη- σιωπή;
Ποιον θέλουμε να πείσουμε και τελικά θέλουμε κανέναν με το μέρος μας; (πρώτος πληθυντικός ας πούμε ευγενείας). Τα είπε καλύτερα και ο Loophole πιο πάνω. Καλή σου μέρα κι ας είναι Δευτέρα η ρημάδα. 🙂
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 11:24 πμ
Τον μικροαστό δε θα τον πείσουμε (πληθυντικός ενεργείας -και όχι ευγενείας 😛 ) με το να παράσχουμε εικόνες «ευγένειας» και «επιπέδου» στα μίντια, τα οποία ούτως ή άλλως θα σπεύσουν να χαϊδέψουν τέτοιες «ειρηνικές» διαμαρτυρίες γιατί ξέρουν πολύ καλά πως τέτοιες ακριβώς διαμαρτυρίες αποζητά το Σύστημα.
Το μικροαστό, τον αστό, τον εργαζόμενο δίχως ταξική συνείδηση και δίχως συναίσθησης του συμφέροντός του , θα τον πείσουμε στο χώρο εργασίας του, στα πρωτοβάθμια σωματεία, στις διαδηλώσεις, τις εκδηλώσεις, στις Πλατείες, στις συγκρούσεις, στις απεργίες και στις καταλήψεις. Αν περιμέναμε να πειστεί από μια εικόνα των μίντια, καλά κρασιά…
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 12:30 μμ
η εικόνα του γιαουρτιού ΜΙΑ ΧΑΡΑ θα τους έπειθε… για ποιο πράγμα σκέψου το μόνος σου…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Νοεμβρίου, 2011 3:39 μμ
Επομένως είσαι κατά των γιαουρτιών και κατά της βίας;
DrAluca
21 Νοεμβρίου, 2011 3:44 μμ
Νομιζω αυτο το ερωτημα ειναι ευθεως αναλογο του «εισαι κατα της βιας απο οπου και αν προερχεται…?»
Ειναι δηλαδη ανεδαφικο ως ερωτημα…
Χαμογελατε…
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 3:51 μμ
για ξεκαύλωμα καλά είναι, δεν έχω αντίρρηση
Copernicus
21 Νοεμβρίου, 2011 11:25 πμ
να γίνουμε ρεαλιστές?????
οχι ρε και σε ειχα κοψει για σουρεαλα 😦
Narrator
21 Νοεμβρίου, 2011 12:27 μμ
έλα ρε, αφού ξέρεις όταν πιάνω «πολιτική» συζήτηση μια φορά στα 3 τέρμηνα το παίζω σοβαρή!!
simon
21 Νοεμβρίου, 2011 11:31 πμ
«Τι κάνει περισσότερη εντύπωση στο μ έ σ ο μ ι κ ρ ο α σ τ ό ανά τον κόσμο;».
Δεν είμαι σίγουρος, καλή μου…, αλλά έχω «φοβηθεί» αυτούς τους μεσοαστούς 🙂
Καλημέρα και σε ‘σένα.
katy
21 Νοεμβρίου, 2011 12:20 μμ
«Η παράδοση των διανοουμένων είναι να υπηρετούν την Εξουσία και αν δεν την πρόδινα, θα ντρεπόμουν για τον εαυτό μου».
Noam Chomsky (γεν. 1928), Αμερικανός γλωσσολόγος και Φιλόσοφος.
koula
21 Νοεμβρίου, 2011 1:13 μμ
αν ετρωγε κανα γιαουρτι μια αλλη -ομορφη- φατσα, θα αλλαζε το μηνυμα? θα γινοταν πιο εντονο ή λιγοτερο εντονο??
και ειναι νΙαρρ … ntaks?
lalakis
21 Νοεμβρίου, 2011 10:49 πμ
ειδατε ομως ε, ακομα κι ετσι πιο πολιτισμενοι ειναι οι αμερικανοι απο εμας. :p
ουτε κλομπιες στο κεφαλι ειδα για να τους διωξουν ουτε ληγμενα δακρυγονα.
Manolis4
21 Νοεμβρίου, 2011 11:06 πμ
Δεν είναι «πολιτισμένος τρόπος» αντίδρασης η παθητικότητα, γιατί τότε τα πιο πολιτισμένα όντα είναι τα αρνιά που πάνε στο σφαγείο χωρίς να διαμαρτύρονται.
lalakis
21 Νοεμβρίου, 2011 12:38 μμ
αν απαντας σε μενα, εγω αναφερομουν στους αστυνομικους ως πιο πολιτισμενους καθως δεν ειδα να τους πλακωνουν στο ξυλο για να τους διωξουν, ουτε τους ψεκασαν με οτι ληγμενη μ@λακια μπορουσαν να βρουν οπως εγινε εδω
Spin
21 Νοεμβρίου, 2011 12:43 μμ
μόνο πιπέρι τους βάλανε επειδή ήταν άνοστοι.
koula
21 Νοεμβρίου, 2011 1:15 μμ
ε μαλλον εννοει οτι το πιπερι που τους ψεκασαν, δεν ηταν ληγμενο…
lalakis
21 Νοεμβρίου, 2011 1:19 μμ
καρκινο απο πιπερι παντως αποκλειεται να παθεις.
koula
21 Νοεμβρίου, 2011 1:19 μμ
re lalakis…
flame-atiko xioumor, e?… 😛
μανικακος
21 Νοεμβρίου, 2011 1:30 μμ
αιμοροίδες ομως?παιζει…..
Spin
21 Νοεμβρίου, 2011 1:42 μμ
και καούρα. επιβεβαιωμένο!
W.T
21 Νοεμβρίου, 2011 1:59 μμ
Δεν μπορει να θεωρειται παραδειγμα προς μιμηση ο τροπος αντιδρασης των αμερικανων γιατι βρισκονται στην καλυτερα προστατευμενη φουσκα του καπιταλισμου.Αυτοι θα ειναι που θα πεσουν τελευταιοι.Αρα παρα τα τραγικα χαλια του κινηματος ανα τον κοσμο,αυτο βρισκεται ετη φωτος μπροστα απο τους αμερικανους,λογω συνθηκων.
Οσο για το συγκεκριμενο τροπο αντιδρασης,εφοσον εχει στοχο να αποδειξει το «ποσο καλα παιδια ειναι» απενταντι στις κατηγοριες των ΜΜΕ και την συντηρητικη κοινη γνωμη,δηλαδη αντι να απευθυνεται στις συνειδησεις των διαμαρτυρομενων εκει αλλα και ανα τον κοσμο με στοχο την δημιουργια συλλογικης συνειδησης,τοτε για μενα ειναι μια ακομα «Αγανακτισια»…
Ισως το σταδιο του «Αγανακτισμενου» να ειναι απαραιτητο για να περασεις σε ανωτερα σταδια συνειδητοποιησης.Εξαλλου ο κοσμος εκει τωρα ερχεται για πρωτη φορα αντιμετωπος με την καταρευση του μυθου της «freedom» και της «democracy» της χωρας τους(ξυλο σε ειρηνικες συγκεντρωσεις).
mouzak
21 Νοεμβρίου, 2011 3:28 μμ
Γεια χαρά. Επιτρεψτε μου μιας και τυγχάνω του σινεμα να προσθεσω μια καπως τεχνικη αποψη.Ζήλεψα την σκηνη οπως «γυριστηκε». Εβγαλε ένα βαρύ πένθιμο συναίσθημα που εμενα με συγκλόνησε. Πρεπει ναγινε φανερή και στον ποιό ασχετο η βαριά μυρωδια φοβου που ανέδιδε η κυρία, η οποία παραπιπτόντως πρεπει να πήρε ένα μαθημα σ΄αυτό τον διάδρομο του «θριαμβου». Τωρα αν με ρωτήσετε αν θα μπορούσε να γίνει αυτό στην Ελλαδαρα μας, σας λέω με το χέρι στην καρδιά ότι και με πληρωμένους κομπάρσους στην εικοστί τέταρτη λήψη, πάλι θα υπήρχε κάποιος να κάνει κάτι άσχετο και να διαύσει τα πάντα.
Επειδή η κοινωνικότητα είναι γενικά θέατρο σας λέω ότι η πειθαρχία των Αμερικανών είναι εξαιρετικά χρήσιμη και βέβαια εχει βαρύνει και στον ακτιβισμό πάρα πολύ όπως μας διδάσκει η πρόσφατη ιστορία.
Και κάτι συγκινητικό για μας. Ενα ηλιόλουστο μεσημέρι στα συγχρονα Δεκεμβριανά οι μπάτσοι επιχειρούν να σηκώσουν με την βία μερικά παιδια που κάνουν καθιστική διαμαρτυρία στην πλάτεια Κοραή απέναντι απ΄τα Προπύλαια. Στο λεπτό δεκάδες κινητά από τους περαστικούς που είναι στ αλήθεια εντελώς ασχετοι μεταξύ τους ανοίγουν τα βίντεο και είναι έτοιμοι να καταγράψουν την σκηνή. Οι μπάτσοι με αντίδραση τρομαγμένου ζώου μαζεύονται και την κάνουν. Θεωρώ ότι ευτύχησα να ζήσω αυτή την σκηνή. Μεγαλώσαμε με τον μπαμπούλα του Big Brother ομως όλα τα πράγματα έχουν δύο όψεις και μπροστά στα μάτια μου εκτιλύσονταν η αντιστροφή του παραμυθιού αν με αντιλαμβάνεσθε…
DrAluca
21 Νοεμβρίου, 2011 3:42 μμ
Καλησπερα mouzak
Εχω μονο μια ερωτηση…
Λες: «Ενα ηλιόλουστο μεσημέρι στα συγχρονα Δεκεμβριανά »
Σε ποια χρονια αναφερεσαι? Διοτι εχω την αισθηση οτι ο φοβος του μπατσου για την καμερα εχει περασει πλεον. Ισως να ειναι μονο προσωπικη μου αισθηση, αλλα νιοθω πως πλεον (σε τετοιου ειδους παραδειγματα) οι καμερες δεν φοβιζουν κανενα μπασκινα… Αντιθετως ισως και να τον καυλωνουν ωστε να δει η μανουλα στο χωριο και να ειναι και περηφανη για τον λεβεντη γιο….(που λενε και οι Βαβυλωνιοι…)
Εαν παλι βιοσες τετοιο περιστατικο πχ φετος….τοτε ειναι ενα αρκετα ελπιδοφορο σκηνικο….Αλλα ξαναλεω οτι πρωσοπικα δεν νιοθω να ειναι αυτος ο κανονας.
Καλη συνεχεια.
Χαμογελατε…
lascapigliata
21 Νοεμβρίου, 2011 11:10 μμ
«Τωρα αν με ρωτήσετε αν θα μπορούσε να γίνει αυτό στην Ελλαδαρα μας, σας λέω με το χέρι στην καρδιά ότι και με πληρωμένους κομπάρσους στην εικοστί τέταρτη λήψη, πάλι θα υπήρχε κάποιος να κάνει κάτι άσχετο και να διαύσει τα πάντα.»
Ακριβώς. Παρόλο που ανήκομεν εις την Ανατολή, ο ατομισμός και η δραματοποίηση καλά κρατεί. Δύσκολα καταπίνουμε το εγώ μας, για να σκεφτούμε τη συνολική εικόνα, δύσκολα σκεφτόμαστε σε τί χρησιμεύουν οι πράξεις μας.
Και παρόλο που τους ειρωνεύεστε, το να κάθεσαι σε μια αλυσίδα, και να κρατάς το διπλανό σου, προϋποθέτει μεγαλύτερη αίσθηση συλλογικότητας, από τα εγχώρια ξεκαυλώματα της σπασμένης βιτρίνας.
mouzak
21 Νοεμβρίου, 2011 10:48 μμ
Draluca ..Αναφέρομαι στην αρχή του γενάρη του 2009. Είναι αλήθεια ότι κάτι τέτοιο κι έτσι ακριβώς δεν το έχω ξαναδεί.Πιθανά τότε ήταν κάτω από το βάρος του φόβου και της ενοχής μετά την δολοφονία Γρηγορόπουλου…
DrAluca
21 Νοεμβρίου, 2011 11:36 μμ
Να σου πω την αληθεια μου το περιμενα οτι θα ειναι πριν απο το 2010.
Εμενα στο δικο μου κεφαλι πλεον εχει ενα ερισμα αυτο που λες, αλλα μου φαινεται πιο λογικο οτι απλα δεν ηθελαν ακομα να βγαλουν προς τ αεξω τον πραγματικο τους εαυτο…(αυτον δηλαδη που βιωνουμε αυτες τις μερες, και ο οποιος (γνωμη μου) δεν εχει ακομα αποκαλυψει ολο του το προσωπειο…
Χαμογελατε…
oldboy9
22 Νοεμβρίου, 2011 1:49 μμ
Αυτή η πρύτανης Katehi, σίγουρα δεν θα αυτοκτονήσει από τύψεις. Το πολύ-πολύ μια εξομολόγηση να κάνει!
Ε κι εγώ κατά της βίας είμαι, αλλά ΕΔΩ θα μπορούσαν οι φοιτήτριες ΜΟΝΟ, να τις ρίξουν ένα μπερντάκι ξύλο (συμβολικά πάντα ε!)
Πάντα σιωπηρά φυσικά, αυτό που λέμε «Εκκωφαντικό σιωπηρό ξύλο»!!!
Καλησπέρα είπα 😉
tosio morphy
22 Νοεμβρίου, 2011 3:03 μμ
Απλά για την ιστορία, η Κατέχη ήταν στην Εξέγερση του πολυτεχνείου πρωτοετής φοιτήτρια του ΕΜΠ…
Servitoros
23 Νοεμβρίου, 2011 10:39 μμ
Όταν ο υφυπουργός Πανάρετος λιβάνιζε την Κατέχη:
http://panaretos.blogspot.com/2010/09/blog-post_29.html