«Μέσα σε αυτή τη συγκυρία και -προκλητικά- μια μέρα μετά τη 17 Νοέμβρη, το ΛΑΟΣ οργανώνει εκδήλωση στο Δημαρχείο Χολαργού με ομιλητές τους Αϊβαλιώτη Κων/νο, Γεωργιάδη Άδωνη, Καραθάνο Μπάμπη με θέμα: «Προτάσεις για την έξοδο της πατρίδας από την κρίση, ενημέρωση για τα επιτεύγματα του ΛΑ.Ο.Σ»
Ανοιχτή Λαϊκή Συνέλευση Χολαργού-Παπάγου
«Και δεν ξεχνάμε. ΤΙΣ ΧΟΥΝΤΕΣ ΤΙΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ!»
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ: 18:30, 18/11, Δημαρχείο Χολαργού, Περικλέους 55
Τίποτα δεν είναι πια ίδιο. Οι αυταπάτες καταρρέουν, με μια ταχύτητα πρωτόγνωρη. Κάτω από τη λαϊκή πίεση (απεργία 19-20/10, συγκρούσεις με τα ΜΑΤ έξω από τη βουλή, πανώ σε όλα τα γήπεδα, μετατροπή των παρελάσεων σε διαδηλώσεις οργής), αλλά και την ανεξέλεγκτη εξέλιξη της παγκόσμιας κρίσης του καπιταλιστικού συστήματος, μια σύγχρονη χούντα μας επιβλήθηκε. Μιλάμε για την επιθετική ανασύνταξη του αστικού μπλοκ εξουσίας για να επιβάλλει, με κάθε τρόπο και κάθε κόστος, τα συμφέροντα του ελληνικού και διεθνούς κεφαλαίου
Στο σβέρκο μας κάθισε για τα καλά μια κυβέρνηση “εθνικής ενότητας” με πρωθυπουργό τον πρώην υποδιευθυντή της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, πρώην πρόεδρο της Τράπεζας της Ελλάδας και μέχρι πρότινος άμισθο οικονομικό σύμβουλο του Γ.Παπανδρέου, μέλος της ευρωπαϊκής Goldman Sachs. ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, Μπακογιάννη, ΣΕΒ και όλα τα ΜΜΕ συμφώνησαν ότι ήρθε για το καλό μας…
Μέσα σε αυτή τη συγκυρία και -προκλητικά- μια μέρα μετά τη 17 Νοέμβρη, το ΛΑΟΣ οργανώνει εκδήλωση στο Δημαρχείο Χολαργού με ομιλητές τους Αϊβαλιώτη Κων/νο, Γεωργιάδη Άδωνη, Καραθάνο Μπάμπη με θέμα: «Προτάσεις για την έξοδο της πατρίδας από την κρίση, ενημέρωση για τα επιτεύγματα του ΛΑ.Ο.Σ».
Σαν κάτοικοι αποφασίσαμε να την ματαιώσουμε και να δηλώσουμε σε όλους του τόνους πως είναι ανεπιθύμητοι.
Να την ματαιώσουμε, γιατί το ΛΑΟΣ είναι άμεσα υπεύθυνο για την μείωση των μισθών και των συντάξεων, τις εκατοντάδες χιλιάδες απολύσεις, την εργασιακή εφεδρεία, τις ιδιωτικοποιήσεις, τα χαράτσια, τα μνημόνια, την “απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων”, τη διαρκή υποτίμηση της ζωής μας. Ας μην ξεχνάμε ότι, σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν ιδέα του προέδρου του ΛΑΟΣ η προσφυγή στο ΔΝΤ…
Να την ματαιώσουμε ,γιατί το ΛΑΟΣ είναι άμεσα υπεύθυνο για τα ρατσιστικά πογκρόμ, τον κουκουλονόμο, τη σκλήρυνση της κατασταλτικής πολιτικής, τους τρομονόμους, την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Μέσα σε μια βδομάδα η νέα κυβέρνηση πρόλαβε να απαγορεύσει την αντιφασιστική διαδήλωση στη Νίκαια και ταυτόχρονα να επιτρέψει και να προστατέψει συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής, να ασκήσει διώξεις σε άτομα που θεωρεί ότι συμμετείχαν στη ματαίωση της στρατιωτικής παρέλασης στη Θεσσαλονίκη και στις αποδοκιμασίες των επισήμων, να επιτρέψει την απόσπαση γενετικού υλικού με τη βία, “όταν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ένα πρόσωπο έχει τελέσει κακούργημα ή πλημμέλημα που τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον τριών μηνών”.
Να την ματαιώσουμε, γιατί το ΛΑΟΣ είναι ξεκάθαρα ένα φασιστικό κόμμα, που προωθεί τον εθνικισμό και τον ρατσισμό. Ένας από του σημερινούς υπουργούς της κυβέρνησης, αλλά και ομιλητής στο Δημαρχείο του Χολαργού, ο Άδωνις Γεωργιάδης θεωρεί ως “το αγαπημένο του βιβλίο” το τελευταίο του Κ. Πλεύρη όπου ανάμεσα στα άλλα ενδιαφέροντα γράφει: “τα Ες-Ες και μάλιστα τα μάχιμα (τα Βάφεν Ες Ες) υπήρξαν οι ιππόται της σύγχρονης εποχής, ακατάβλητοι πολεμισταί εξ όλων των χωρών της Ευρώπης, οι οποίοι θυσίασαν τη ζωήν στο ιδανικό μιας Νέας Τάξεως, δια τους πολιτισμένους Λαούς. Στις τάξεις των Ες-Ες συγκαταλέγεται το εκλεκτότερον μέρος της Άριας Φυλής”.
Κανείς δεν πρέπει να σκύψει το κεφάλι και να κάνει πίσω. Αν νικήσουν θα δουλεύουμε σα σκλάβοι σε «Ειδικές Οικονομικές Ζώνες» και θα ζούμε σα δουλοπάροικοι. Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στην πολιτική και οικονομική ελίτ. Ενάντια στην Τρόϊκα και το πολιτικό προσωπικό της. Με δυναμικές απεργίες και διαδηλώσεις, με τη στοχοποίηση όσων ευθύνονται για την εξαθλίωσή μας, με την οργάνωση της κοινωνικής στάσης πληρωμών (σε νοσοκομεία, εφορίες, ΔΕΗ, τράπεζες, διόδια κλπ), με τους ελεύθερους κοινωνικούς χώρους που πρέπει να ξεπηδήσουν σε κάθε γειτονιά, με τα ανταλλακτικά-χαριστικά παζάρια.
Και δεν ξεχνάμε. ΤΙΣ ΧΟΥΝΤΕΣ ΤΙΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ: 18:30, 18/11, Δημαρχείο Χολαργού Περικλέους 55
Ανοιχτή Λαϊκή Συνέλευση Χολαργού-Παπάγου
Υ.Γ. Καλούμε τον πρώην καταληψία του Πολυτεχνείου Χρ.Παπουτσή (ο οποίος συνεργάζεται με τον πρώην πρόεδρο την νεολαίας ΕΠΕΝ Μ.Βορίδη για τη “σωτηρία της πατρίδας”) να πάρει τους μισθοφόρους του (ΜΑΤ, ΔΙΑΣ, αντιτρομοκρατική κλπ) και να πάει στην Εκάλη.
Μεταφέρει η Jaquou Utopie
Omadeon
18 Νοεμβρίου, 2011 11:51 πμ
Πάρτε και μια «κλασσική» εικονίτσα για τη σύμπραξη ΠΑΣΟΚ – ΛΑΟΣ.
Πέτρος
18 Νοεμβρίου, 2011 1:30 μμ
ο Ρίγκαν που κολλάει;;;
καριων
18 Νοεμβρίου, 2011 12:16 μμ
Αυτο το υστερογραφο ειναι οντως »utopie»…
Β.
18 Νοεμβρίου, 2011 5:35 μμ
Όχι ρε φιλενάδα, να μη τη ματαιώσετε, γιατί στη δημοκρατία χωρούν όλοι, ακόμα και οι ακροδεξιές φωνές. Ευτυχώς δεν συμφωνούμε όλοι σ’ αυτόν τον ταλαίπωρο πλανήτη, κ ευτυχώς, έχουμε όλοι τη θέση μας πάνω του. Αυτή η θέση είναι που μας κάνει να διαφέρουμε από τους φασίστες. Δε πρόκειται να κερδίσουμε τίποτα, συμπεριφερόμενοι σαν αυτούς.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2011 5:39 μμ
Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον.
Δεν θα πεθάνει μόνος.
Τσάκισέ τον!
Χαμογελάτε…
Hitler
18 Νοεμβρίου, 2011 7:36 μμ
αρα πάρα πολύ καλά κάνουν οσοι μαχαιρνουν οι σπάνε τα μουτρα σε αριστερους φασίστες
ευγε
Revolted_Tzeny
18 Νοεμβρίου, 2011 7:40 μμ
Θέλεις να μου είσαι και φασίστας και δεν ξέρεις να γράφεις ελληνικά. Κάτσε να στείλω το σχόλιο σου στον Άδωνι και θα σε κανονίσει αυτός καλά.
Spin
18 Νοεμβρίου, 2011 7:49 μμ
άσε που τα γράφει σε μονοτονικό. φρίκη!!!
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2011 7:54 μμ
γαμώτο… αρχίσατε να παίζετε… και τώρα πως θα τον σβήσω εγώ αυτόν;
Ένα σπαθί είχα κι εγώ να παίζω σε αυτή τη διαδικτυακή ζωή… και μου στερείτε τη χαρά… 😛
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2011 8:06 μμ
Να μην τον κοψεις….ειχε καιρο να αναρτηθει τετοιο απαυγασμα βλακειας….
Τετοιο πρωταθλημα ασυναρτησιας… 🙂 🙂
Κριμα δεν ειναι να το χασει ο κοσμος?
Χαμογελατε…
Spin
18 Νοεμβρίου, 2011 8:01 μμ
μια χαρά έχουμε και μεις το παιχνίδι 🙂
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Νοεμβρίου, 2011 3:45 πμ
Ίσα ρε γατάκια που μου μάθατε και το «παιγνίδι»…
Ζακού, διάγραψέ μας όλους!
😛 😛 😛
class-ic
18 Νοεμβρίου, 2011 6:34 μμ
Για να χρησιμοποιήσω μια κλεμμένη ατάκα: σε ένα καπιταλιστικό καθεστώς η μόνη δημοκρατία που μπορεί να υπάρξει είναι σαν της αρχαιας Αθήνας: δημοκρατία μεταξύ δουλοκτητών.
Θέλει να πει ο κύριος Ουλιάνωφ ότι όσο υπάρχει ένα μοντέλο που παράγει φτωχούς και πλούσιους, όπου οι περισσότεροι δουλεύουν αλλά το προιόν της δουλειάς τους δεν ανήκει στους ίδιους παρά σε μια μειοψηφία ιδιοκτητών, κοντολογίς όσο η κοινωνία είναι ταξικά πολωμένη, η διατήρηση αυτής της κατάστασης προυποθέτει άσκηση βίας. Και σε ένα τέτοιο σύστημα, από τη φύση του βίαιο, είναι τουλάχιστον αστείο να μιλάμε για δημοκρατία. Δημοκρατία χωρίς οικονομική ισότητα δε νοείται.
Όλη αυτή η φιλολογία λοιπον περί σεβασμού της διαφορετικής άποψης αποκρύπτει το γεγονός ότι μαίνεται ένας διαρκής ταξικός πόλεμος. Οι φασίστες έχουν διαλέξει στρατόπεδο. Παρά τη φιλολαική τους ρητορεία, όπου ήρθαν στα πράγματα εξυπηρέτησαν τους εργοδότες και μάτωσαν την εργατική τάξη.
Προφανώς και οι τηλεμαιντανοί του λαος δεν είναι ο νο1 εχθρός σήμερα και η κυριαρχία φοράει διαφορετικό προσωπειο από την εποχή του μεσοπολέμου . Αλλά το ότι σήμερα οι δυνάστες φορούν γραβάτες αντί για γαλόνια, δε σημαίνει ότι δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν την παραδοσιακή πατριωτική προπαγανδα για να κατευνάσουν τους εργαζόμενους και να πετύχουν κοινωνική συνοχή. Ο στόχος δεν είναι λοιπόν τα φασιστικά κόμματα ως μια διακριτή πολιτική δύναμη που απειλεί τη «δημοκρατία» αλλά η αυξανόμενη σκλήρυνση και φασιστικοποίηση της «δημοκρατίας».
Το γιατί πρέπει, ως εργατική τάξη, να τηρήσω το savoir vivre απέναντι σε αυτόν που μου κλέβει τη ζωή και απειλεί και να με σκοτώσει, είναι κάτι πέρα από την κατανόησή μου.
no11888
18 Νοεμβρίου, 2011 8:14 μμ
Δε μας παρατας ρε νεοφιλελευθερο δημοκρατικο σκατο που χωρανε ολοι.Τα παιδακια που ψαχνουν στα σκουπιδια ή δουλευουν για ενα δολαριο δε χωρανε, αλλα χωρανε τα μισανθρωπα φασισταρια με τα στιλιαρια και τα τσεκουρια.Οι μνημες απο την Νορβηγια προλαβαν και εσβησαν;
Αντε γαμησου παλιοαρχιδι.
no11888
18 Νοεμβρίου, 2011 8:16 μμ
Φυσικα το σχολιο πηγαινε στο φιλελευθερο φασισταριο τον Β που μου αναψε τα λαμπακια, ενω ειχα προετοιμαστει ψυχολογικα για ραντεβου.
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2011 7:10 μμ
via @domianos
haridimos
18 Νοεμβρίου, 2011 8:54 μμ
μια κάτοψη του χώρου
με κόκκινο ο κόσμος (στο περίπου)
με πράσινο τα ματ
με μπλεμωβ καπελλάκηδες, ματολεωφορεια, τζιποελας κλπ
BandieraRossa
18 Νοεμβρίου, 2011 9:08 μμ
Τι συζητάμε ρε παιδιά; Το μόνο επιχείρημα για έναν φασίστα είναι ένα τούβλο στο κεφάλι.
Άιντε στην τρύπα σου, αϊ στο διάολο βραδιάτικα.
μανικακος
19 Νοεμβρίου, 2011 12:25 πμ
Oblivion
19 Νοεμβρίου, 2011 1:33 πμ
Τον φασίστα κι αν βαρας, το παπούτσι σου χαλάς.
Ο Αμερικάνος
19 Νοεμβρίου, 2011 2:23 πμ
με γκλοπ και χημικά τους αντιμετωπίζουν τους φασίστες και δεν υπάρχουν φθορές
και σφαίρες ενδείκνυνται αλλα είμαστε φιλόζωοι
oldboy99
20 Νοεμβρίου, 2011 12:12 μμ
@Oblivion, ναι αλλά ΔΕΝ ισχύει για την κρεμάλα αυτό!
ξέσβουρος
19 Νοεμβρίου, 2011 2:35 πμ
δλδ τώρα θα πλερώνουμε και εκατοντάδες αστυνομικούς για να φυλάνε τα φασιστόσκυλα….;
ας τα διάλα
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Νοεμβρίου, 2011 3:50 πμ
Προσωπικά μου αρέσουν πολύ οι φασίστες.
Κυρίως βραστοί.
Oblivion
19 Νοεμβρίου, 2011 4:32 πμ
Μπα, την φασιστίτιδα δεν την γλιτώνεις στους 100 βαθμούς.Σε λάβα πρέπει να τους ρίξεις για να είσαι σίγουρος.Βέβαια τότε δεν θα έχεις φαγητό αλλά στάχτη-που και αυτή είναι επικίνδυνη.
oldboy99
20 Νοεμβρίου, 2011 12:15 μμ
@ΣκληροΠυρηνικέ δοκίμασε ψητούς, και θα με θυμηθείς 😉
Β.
19 Νοεμβρίου, 2011 2:25 μμ
@class-ic Θέτεις πολλά ενδιαφέροντα ζητήματα όπως το αν υπάρχει δημοκρατία ή όχι, χάριν όμως των υπόλοιπων σχολίων θα εστιάσω μόνο (δυστυχώς) εκεί που με καίει.
Δε μιλάω για πιο μαλακή και σικάτη αντιμετώπιση, αλλά για πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση. Ο τρόπος, θέλω να συνδέεται με κάποιο αποτέλεσμα.
Είναι ακριβώς αυτό που λες, οι ακροδεξιοί χρησιμοποιούν προπαγάνδα για να κατευνάσουν τα πνεύματα κ να δημιουργήσουν κοινωνική συνοχή. Κ εμείς τι κάνουμε; Με δράσεις όπως αυτή εδώ, τους ενισχύουμε.
Είναι πολύ εύκολο να γραφτεί ένα κείμενο που να εξευτελίζει τους ακροδεξιούς, αφού η ιδεολογία τους είναι στενή κ αδύναμη. Γιατί δε το κάνουν; Αντ’ αυτού, εδώ βλέπουμε ένα κείμενο, κλασικά συνδικαλιστικού -με την κακή έννοια- κ συκοφαντικού περιεχομένου, που εν τέλη επιδιώκει να προκαλέσει την οργή (με φοβερή αποτυχία, γιατί το μόνο που καταφέρνει είναι να προκαλεί μια αυθόρμητη συμπάθεια προς το λαος). Τελικά ο στόχος του ποιος είναι; Να μας παρακινήσει να μπούμε μέσα κ να τους λιντζάρουμε; Τι θα κερδίσω απ’ αυτό; Την προσωπική μου καύλα;
Για μενα ο στόχος μιας τέτοιου τύπου δράσης πρέπει να είναι η αντίληψη της κοινωνίας. Όπως λες κι εσύ το λαος δεν είναι ο Ν1 εχθρός, (ούτε ο Ν1 υπαίτιος, κι όμως αυτό προσπαθεί να δείξει το κείμενο. Γιατί; ). Θα μπορούσαν λοιπόν οι άνθρωποι αυτοί που οργάνωσαν όλη αυτή την αντίδραση, να κάνουν μια συμβολική και πρωτότυπη παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την εκδήλωση, και στη συνέχεια να εκδώσουν κ μια σχετική ανακοίνωση με τρόπο τέτοιο που να γελοιοποιεί το ΛΑΟΣ κ τα λεγόμενα της συνεδρίασής τους στα μάτια του κόσμου. Η τέλος πάντων, αν όντως θέλουν να κάνουν κάτι ουσιαστικό, να βρουν μια έξυπνη δράση που θα προκαλέσει αιφνιδιασμό και θα φέρει ένα ριμαδο-αποτέλεσμα! Εδώ τι κάνουν; Τους στοχοποιούν, παρακινούν τον κόσμο να συμμετέχει κ μετά κλείνουν ραντεβού με τα ματ! Στο τέλος θα μας μοιράζουν κ στολές! Ποιο είναι το μήνυμα που δίνουμε στην υπόλοιπη κοινωνία; Φασίστες μέσα, φασίστες κ έξω! Αυτό θέλουμε ρε συ class-ic;
(Κι όλα αυτά, τη στιγμή που -επειδή ακριβώς υπάρχουν ίχνη δημοκρατίας στην ταλαίπωρη κοινωνία μας – μπορούν να πάρουν κ κανονικότατη άδεια από τον δήμο για τη δική τους εκδήλωση στο δρόμο, χωρίς απειλές για εισβολή κλπ, κ όχι μόνο δε θα υπήρχαν ματ, αλλά θα περνούσαν κ εκατό μηνύματα στον κόσμο, κ θα ήταν κ γαμάτοι. Μήπως τελικά, εμείς οι ίδιοι ακυρώνουμε τη δημοκρατία μας αρνούμενοι να τη χρησιμοποιήσουμε;)
Η αντίδραση και η αντίσταση πρέπει να είναι σκληροπυρηνική κ να προκαλεί μετασεισμούς. Για να γίνει αυτό όμως, πρέπει να είναι και σκεπτόμενη, όχι έρμαιο των συμφερόντων, ή για να μη το προκαθορίζω τόσο αβίαστα, της αφέλειας του καθενός. Ας μη παρασυρόμαστε τόσο εύκολα από κάθε μπούρδα που μας την πλασάρουν για επανάσταση. Είμαστε συμμέτοχοι σ’ αυτό, η δική μας στάση ορίζει τους τρόπους κ την αποτελεσματικότητά τους.
class-ic
19 Νοεμβρίου, 2011 5:02 μμ
@Β.
Απ’ότι καταλαβαίνω θέτεις το ζήτημα της τακτικής στην αντιμετώπιση των ακροδεξιών και όχι του αν έχουμε την ηθική νομιμοποίηση να χρησιμοποιήσουμε κάθε μέσο, από πανό μέχρι όλμους. Πρόκειται για δύο προφανώς διαφορετικά ζητήματα. Η απάντηση μου αφορούσε κυρίως το δεύτερο θέμα.
Να ξαναπώ αυτό που θεωρώ σημαντικό, ότι δε νομίζω πως υπάρχει κίνδυνος πολιτικής εκτροπής (όπως πχ στο μεσοπόλεμο) αλλά βαθμιαίας μεταλλαγής του καθεστώτος προς πιο ολοκληρωτικές μορφές. Επομένως δε με απασχολεί ο φασισμός του λάος αλλά η σκλήρυνση του κράτους. Επιπλέον με απασχολεί η διάχυση από την εξουσία ιδεών, όπως η ανάγκη για ασφάλεια και προστασία, ο πατριωτισμός, ακόμα και η πράσινη ανάπτυξη , ως μία προσπάθεια να διασωθεί η κοινωνική ειρήνη σε μία εποχή ανηλεούς υποτίμησης της εργασίας μας.
Για το θέμα του πατριωτισμού, που μία του πλευρά είναι η περαιτέρω υποτίμηση του πολυεθνικού τμήματος της εργατικής τάξης και ο διαχωρισμός του από εμάς τους ντόπιους εργάτες, θεωρώ ότι έχουμε ήδη χάσει το παιχνίδι. Αρκεί να έκοβε κανείς αντιδράσεις για την απεργία πείνας των 300. Αυτά ως απάντηση σε αυτό που λες ότι ο φασισμός είναι μια «αδύναμη και στενή» ιδεολογία. Προτείνεις να έβγαινε ένα κείμενο-καταγγελία. Μα ΚΑΝΕΙΣ δε θα το διάβαζε. Έστω σχεδόν κανείς. Γιατί η κοινή γνώμη έχει μάθει να προσεγγίζει την πολιτική με επίκληση στο συναίσθημα, μέσω εικόνων, τσιτάτων και ειδικά με γρήγορη εναλλαγή όλων αυτών, ώστε να παράγεται μια σούπα που φέρει μόνο μια ιδεολογία: των αφεντικών. Έτσι μας έχουν μάθει είτε μέσω των επίσημων δομών εκπαίδευσης (σχολείο, στρατός) είτε μέσω των ανεπίσημων δομών (media, video games, παρέες στις γειτονιές κλπ). Και ο πολιτικός αναλφαβητισμός αφορά (κυρίως) αυτούς που ξέρουν απ’έξω 3 τόμους παθολογίας, ξέρουν να λύνουν διαφορικές και παίζουν το marketing στα δάχτυλα. Είναι λίγο αντιφατικό να κατηγορείς την εκδήλωση για αναποτελεσματικότητα όταν το αντιμετρο που προτείνεις είναι η γραπτή απεύθυνση σε ένα κοινό που δεν έχει μάθει να διαβάζει.
Νομίζω η καλύτερη αντιφασιστική δουλειά είναι η αφανής δουλειά καθημερινά, σε μοριακό επίπεδο. Το να μιλάμε στους ανθρώπους που ξέρουμε. Όχι με ύφος προφήτη αλλά να προσπαθούμε να αποδομήσουμε όλες τις καθεστωτικές μαλακίες πχ για τους αλβανούς φυλακόβιους που ήρθαν να ρημάξουν την ελλάδα (συζήτηση που έκανα πριν μία ώρα). Να μιλάμε στους χώρους δουλειάς μας. Έχει τεράστια σημασία γιατί το μεταναστευτικό είναι ακριβώς αυτό: μετακίνηση φτηνής εργασίας. Να κάνουμε διαφυλετικές παρέες. Να κάνουμε διαφυλετικές σχέσεις. Υπάρχουν δράσεις όπως εθελοντικά μαθήματα ελληνικών σε μετανάστες. Πρέπει με κάθε τρόπο να σχετιζόμαστε με τους αγώνες των μεταναστών και να τους κυκλοφορούμε. Παραδείγματα: οι 300 απεργοί πείνας, η εξέγερση με αφορμή το σκίσιμο του κορανιου, η απεργία των αιγύπτιων ψαράδων στη νέα μηχανιώνα, η πρόσφατη πορεία των μικροπωλητών στη θεσ/νίκη, η συμμετοχή μεταναστών στην αντιφασιστική στη νίκαια. Και φυσικά η πολεμική αντιπαράθεση με τις φασιστικές ομάδες στο δρόμο, στα στενά μακριά από τις κάμερες. Ένα θετικό όλων των παραπάνω είναι ότι χτίζουν σχέσεις. Πραγματικές σχέσεις και όχι μεσολαβημένες από media, ιδεολογικές ταυτότητες κλπ. Δημιουργούν την αίσθηση της κοινής μας μοίρας. Ένα άλλο θετικό είναι ότι δεν μπορούν να γίνουν εύκολα αντικείμενο επικοινωνιακής διαχείρισης από τους μηχανισμούς της κυριαρχίας.
Οι αντισυγκεντρώσεις είναι ένα άλλο θέμα. Θα συμφωνήσω ότι είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι μια και μπαίνεις στο τριπάκι της επικοινωνιακής αντιπαράθεσης και μπορεί να προκαλέσεις φαινόμενα όπως αντανακλαστική συμπάθεια προς τους ακροδεξιούς, κορώνες περί ελευθερίας έκφρασης κλπ. Άσε που διαφημίζεις και δράσεις που αλλιώς θα περνούσαν απαρατήρητες. Δεν έχω ξεκάθαρη απάντηση αλλά προτιμώ να συντηρείται μια ένταση, αδιαφορώντας για το πώς θα μας χειριστούν τα μμε. Πάντως αν δεις πως παρουσίασαν το θέμα καθεστωτικά μέσα όπως
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231138381
και
http://www.skai.gr/news/greece/article/186718/edasi-se-ekdilosi-opou-tha-pareuriskotan-o-adonis-georgiadis-/
θα δεις ότι δεν υπήρξε επικοινωνιακη ήττα του κινήματος. Όσο δε για αυτά που λες για άδειες από το δήμο κλπ τα αντιπαρέρχομαι. Δεν είναι η δημοκρατία ΜΑΣ, όπως λες, είναι ένα κράτος εχθρικό προς τα συμφέροντά μας και νομίζω ότι προυπόθεση για οποιαδήποτε πετυχημένη προλεταριακή δράση είναι η απόλυτη αυτονομία από τους θεσμούς των αφεντικών.
Με συγχωρείς για το σεντόνι και καλή σου μέρα.
B.
21 Νοεμβρίου, 2011 1:14 πμ
@class-ic Πλάκα κάνεις, εγώ σ’ ευχαριστώ που ασχολήθηκες. Έχω διαφορετική άποψη για πολλά απ’ αυτά που γράφεις αλλά θα τα σκεφτώ. Θέλω μόνο να σταθώ σ’ αυτό που ονομάζεις «αφανής δουλειά καθημερινά». Πιστεύω κι εγώ πως αυτό είναι το πιο σημαντικό απ’ όλα, όχι μόνο σε ότι αφορά το φασισμό και το ρατσισμό βέβαια, αλλά στα πάντα κ σε όλους τους χώρους, ιδίως τον επαγγελματικό. Να ασχολούμαστε, να έχουμε άποψη, αλλά κ να λειτουργούμε οι ίδιοι στην πράξη σύμφωνα με αυτά που πιστεύουμε, κάτι που παραδόξως, συμβαίνει σπάνια. Ανεξάρτητα με το ποια είναι η άποψη του καθενός, το πιο σημαντικό είναι να γίνεται αυτή η συζήτηση.
Γι΄αυτό κ χαίρομαι πολύ που απάντησες κ μπόρεσα εγώ κ οι λοιποί επισκέπτες να διαβάσουμε και ένα ωραίο σκεπτικό (πέρα από τις βρισιές, που τόσο θυμίζουν τα φασιστικά μπλογκς. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να αλλάξουμε την λέξη «φασίστας», με «αλβανός», «γκέι» κλπ Σκεφτείτε το λίγο).
Καλή σου μέρα κ εσένα