του Γαλαξιάρχη
Προειδοποιώ. Το κείμενο που ακολουθεί δεν είναι πολιτικά ορθό.
Δεν είναι ευχάριστο, ούτε κομψό, ούτε ντελικάτο. Δεν τηρεί τους τύπους και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς. Δεν είναι καν ψύχραιμο. Και δεν είναι ψύχραιμο, γιατί ανάμεσα σε τόσους τόνους ανοησίας και φυγοπονίας, η διατήρηση της ψυχραιμίας καταντά μία υπεράνθρωπη άσκηση. Επειδή λοιπόν η πέτρα δεν γυρνά πίσω, προτιμώ τη βία της γλώσσας που -στην χειρότερη περίπτωση- το μόνο θύμα της θα είναι μία πληγωμένη μικροαστική υπόληψη.
Το πρόσφατο εφεύρημα των δήθεν προοδευτικών και καραδήθεν μεταρρυθμιστών (ιδεολογικών σαλτιμπάγκων του πιο στυγνού νεοφιλελεύθερου μοντέλου, κι ας παριστάνουν τις σοσιαλδημοκρατίζουσες αθώες περιστερές), που χρησιμοποιείται σε κάθε δυνατή περίσταση, συνοψίζεται στη φράση «Η Αριστερά φταίει«. Πρόκειται για την μοναδική απάντηση, όποια κι αν είναι η ερώτηση. Το μάννα της ιδεολογικής πενίας. Το πολιτικό αντίστοιχο του «42» στο ύστατο ερωτημα για τη ζωή, το σύμπαν και τα πάντα. Για την ακρίβεια, πρόκειται για τη νέα μονάδα μέτρησης της ανθρώπινης βλακείας, σε ό,τι αφορά τον πολιτικό δείκτη ευφυίας.
Βλακεία Νο 1: Για την οικονομική κρίση φταίει η Αριστερά που έκανε πλάτες στους «μαζί τα φάγαμε»
Πρώτα απ’ όλα, για την οικονομική κρίση δεν φταίει το «μαζί τα φάγαμε». Έως και ο κεντρικός τραπεζίτης που σου φύτεψαν στη θέση του πρωθυπουργού, το αποδέχεται δημόσια. Καιρός να ξυπνήσεις κι εσύ.
Ακόμη όμως κι αν ίσχυε η παγκάλειος ρήση, αυτή η βγαλμένη από το βόθρο του κοινωνικού αυτοματισμού, βρωμερή σκατούλα, μάντεψε: η Αριστερά ήταν πάντα εναντίον των «μαζιταφαγαμιστών». Στηλίτευσε κάθε καραγκιοζάκο που μάσαγε δημόσιο χρήμα, κάθε νοοτροπία επιτυχημένου εκσυγχρονιστή που συνοψίζεται στο τρίπτυχο τζιπ-κότερο-μπουζούκια, κάθε ανατολίτικη χλιδογκλαμουριά πλαστικού χρήματος-πλαστικής γκόμενας-πλαστικής μούρης, κάθε κομματικό καθικάκι που αποκαθιστούσε «χήρες και ορφανά» στο κρατικό μαγαζάκι του. Αν εσύ ήσουν γκάβακας ή τότε συμμετείχες ενεργά στο πανηγυράκι, δεν σου φταίει η Αριστερά. Καθρέφτη έχεις. Πρόσωπο επίσης. Τράβα και φτύστο. Και μετά, ζήτα μου τη διεύθυνση της πλησιέστερης εφορίας για να πας να δηλώσεις αυτά που εσύ έφαγες. Τίμια πράγματα. Σταράτα…
Βλακεία Νο 2: Για την άτακτη πτώχευση και την έξοδο από την ευρωζώνη θα φταίει η Αριστερά
Για την πιθανή άτακτη πτώχευση θα φταίει το κόμμα που ψήφισες. Αποκλειστικά και μονάχο του. Αν δεν γνωρίζεις την πολύ πρόσφατη παγκόσμια ιστορία άτακτων πτωχεύσεων, μη ζητάς τα ρέστα από την Αριστερά. Στα δύο χρόνια που έβγαινε από τη χώρα ζεστό χρήμα υπό μορφή καταθέσεων και επενδύσεων σε ακίνητα εξωτερικού, ακριβώς διότι οι πολιτικές πτώχευσης της κυβέρνησής σου το επέτρεπαν, εσύ ήσουν πολύ απασχολημένος με τον φασίστα φορτηγατζή και τον σατανιστή δημόσιο υπάλληλο.
Φταις όμως κι εσύ που ταύτισες το ευρώ με την Ευρώπη των λαών. Που συνεχίζεις να πιστεύεις ότι ο δρόμος προς την Ευρώπη, περνά μέσα από ένα τραπεζικό κονκλάβιο που συντηρεί μία ανάπηρη νομισματική ένωση ισχυρών και ηλιθίων. Πού αντιλαμβάνεσαι το νόμισμα, ως ευκολία για ψώνια στο Παρίσι και καφέ στη Ρώμη.
Βλακεία Νο 3: Για το ότι δεν εφαρμόζεται το Μνημόνιο φταίει η Αριστερά
Αρχικά, αγαπητέ ανόητε, το μνημόνιο εφαρμόζεται στα μέτρα του εφικτού για κάθε κυβέρνηση που θα ήθελε να το τηρήσει. Πάλι θα επικαλεστώ τον διορισμένο σου πρωθυπουργό, ο οποίος ομολόγησε στη βουλή ότι έχουμε να κάνουμε με «άστοχους υπολογισμούς» στην κατάρτιση του μνημονίου. Κι αυτό όμως βλακεία είναι. Μία τεράστια βλακεία, από εκείνες που έμαθες να καταπίνεις αμάσητες τα τελευταία δύο χρόνια.
Ούτε αστοχίες, ούτε «συγγνώμη, λάθος». Το μνημόνιο φτιάχτηκε ευθύς εξαρχής για να κερδηθεί χρόνος. Εκείνος ο χρόνος που απαιτείται για να σηκώσει ο μαφιόζος την μπάνκα και να την κάνει για μέρη εξωτικά κι ονειρεμένα. Το διάστημα που απαιτείται για να πειστείς ότι ο Βούλγαρος εργαζόμενος των 200 ευρώ, είναι μία κάποια λύσις στην επί μακρόν ανεργία σου και πως το ξεπούλημα των υποδομών, του δημόσιου πλούτου και των πρώτων υλών, θα σε σώσει από την κινεζοποίηση. Αύριο-μεθαύριο, όταν θα είσαι και πτωχευμένος και «κινέζος», να ξέρεις ότι θα φας και φάπα για την ανοησία σου.
Βλακεία Νο 4: Φταίνε οι κινητοποιήσεις της Αριστεράς που δεν δουλεύει τίποτε
Τι να λέμε εδώ; Αν η πραγματικότητα διαφωνεί μαζί σου, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα. Φταίει η Αριστερά που -εξαιρουμένου του ΠΑΜΕ- δεν μπορεί να κινητοποιήσει παραπάνω από δύο τρεις χιλιάδες διαδηλωτές. Που πρέπει να περιμένει τη ΓΣΕΕ (βλ. ΠΑΣΟΚ) να κηρύξει απεργία. Που εξαντλείται σε επετειακές παρελάσεις και συμβολικές αφισοκολλήσεις. Πού είναι ικανή να πλακωθεί με τον εαυτό της αν οι κινητοποιήσεις λάβουν «επικίνδυνο» για το σύστημα χαρακτήρα.
Πρόκειται για το απαύγασμα της αντιδημοκρατικότητας, εκείνου που αντιλαμβάνεται την κοινωνία ως αγόμενη μάζα ψηφοφόρων και τίποτε περισσότερο. Ούτως ή άλλως, τηρουμένων των αναλογιών, η αντίδραση στην πιο βίαιη και αντιλαϊκή πολιτική από τον πόλεμο έως σήμερα, είναι κάτι λιγότερο από χλιαρή. Σχεδόν κρύα…
Βλακεία Νο 5: Για την ύπαρξη ακροδεξιών/εθνικιστών/χουντικών στην κυβέρνηση φταίει η Αριστερά…
Παραλλαγή 1: …που τους έβαλε στη βουλή με τις υπερβολές της
Και βλακεία και ενδόμυχος ρατσισμός. Ο εκσυγχρονιστής/φιλελεύθερος/προοδευτικός, υπονοεί ότι η Αριστερά θα έπρεπε να κάνει κράτει στην αλληλεγγύη των μεταναστών. Να αποδεχτεί το ρόλο του Πακιστανού στα κάτεργα των φραουλοφυτειών της Ηλείας και ταυτόχρονα την εκτέλεση μεταναστών στα σύνορα, όταν δεν «χωράνε» άλλοι στα κάτεργα. Να μην αντιδράσει στον κρετινισμό των χρυσαυγιτών του Αγ. Παντελεήμονα, γιατι οι καημένοι οι κάτοικοι θα συρθούν στο νεοναζισμό από αντίδραση. Όχι από την πολιτική εκμετάλλευση των «εκσυγχρονιστών» ηγετών του. Α, πα, πα. Ο σοσιαλδημοκρατικός προοδευτισμός εξαντλείται σε πανεύκολες λεκτικές ακροβασίες εντός κλειστών αιθουσών. Ποιος νοιάζεται για τις φτωχές γειτονιές, το δρόμο και τα σύνορα; Θα τα καθαρίσουν οι μπάτσοι και οι λιμενικοί. Οι μαφιόζοι δεν λερώνουν ποτέ τα χέρια τους.
Έχουμε όμως να κάνουμε και με τη νομιμοποιητική ανοησία από τον κατά φαντασία αστικοδημοκράτη. «Το ΛαΟΣ είναι εκλεγμένο» (παρεμπιπτόντως, και γι’ αυτό «η Αριστερά φταίει»). Η εκλογική διαδικασία, η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ για εθνικιστές, ρατσιστές, νεοναζί, χουνταίους, βασιλικούς, στην μεγάλη σούπα του ακροδεξιού λαϊκισμού. Ο αστικοδημοκράτης των προσχημάτων και των «καλών τρόπων», τους αναβαπτίζει σε υπεύθυνους συνομιλητές, τους ορίζει συνεργάτες του και τους αγκαλιάζει στην κυβέρνηση. «Δημοκρατίαν έχομεν» στον ημιθανή εγκέφαλο του ως άνω άσχετου. Όχι αγαπητέ φίλε. Χουνταίους έχουμε, σε μία δοτή κυβέρνηση, που εσύ θεωρείς ότι μας αντιπροσωπεύει. Εσύ αποδέχτηκες τον Πλεύρη στα έδρανα ως ισότιμο συνομιλητή. Εσύ έμπασες τον Βορίδη στο υπουργικό γραφείο. Αποκλειστικά εσύ!
Παραλλαγή 2: …που δεν συγκυβέρνησε πρώτη εκείνη
Με ποιον ρε κακομοίρη; Σε ποια βάση; Με ποιο πρόγραμμα και ποιον στόχο; Τολμάς να μου κάνεις μαθήματα αστικής δημοκρατίας, αλλά είσαι και άσχετος για τις βασικές προϋποθέσεις του πολιτεύματός σου. Δεν έχεις αρχές, αλλά ούτε καν ηθική. Γι’ αυτό και κρύβεσαι πίσω από εύπεπτες αηδίες του τύπου «οι ιδεολογίες πέθαναν» για να κουκουλώσεις τη γύμνια των επιχειρημάτων σου και την ένδεια της πολιτικής σου αντίληψης. Όταν η ευλυγισία της σοσιαλδημοκρατίας σε κατάντησε ασπόνδυλο της πιο ακραίας μορφής νεοφιλελευθερισμού, έπρεπε να περιμένεις ότι το επόμενο βήμα θα ήταν να βρεθείς στην αγκαλιά φασιστών. Αυτό το πρόγραμμα, αυτές οι αρχές, αυτές οι προοπτικές, μόνο φασίστες θα μπορούσαν να συγκινήσουν. Μόνο από φασίστες θα μπρούσαν να υποστηριχτούν τυφλά. Ακόμη να μάθεις ιστορία καημένε…
Φόρεστ Γκαμπ με προχωρημένο καταρράκτη
Όπως βλέπεις, ο βλαξ στοιχειοθέτησε με τις παραπάνω μανιέρες ότι το ημερολόγιο των Μάγιας προμήνυε την έλευση της ελληνικής αριστεράς ως προϋπόθεση για να καταστραφεί ο κόσμος το 2012. Για την ελληνική οικονομική κρίση (αλλά και την ευρωπαϊκή, την παγκόσμια κρίση, ίσως και για το AIDS), φταίει η ημιπαράλυτη ημεδαπή Αριστερά.
- Δεν φταίνε 37 χρόνια αστικού δικομματισμού για την παραγωγική κατάρρευση της χώρας
- Δεν φταίνε 37 χρόνια αστικού δικομματισμού για την κατασκευή κομματικών στρατών σιτιζόμενων από βουλευτικά γραφεία
- Δεν φταίνε 37 χρόνια αστικού δικομματισμού για την εκτόξευση του χρέους, την κατασπατάληση κονδυλίων, την φοροδιαφυγή, τις εξωφρενικές φοροαπαλλαγές και φοροασυλία
- Δεν φταίνε 37 χρόνια αστικού δικομματισμού για την αδυναμία προσαρμογής στην ίδια την ΕΕ και την ευρωζώνη, τυφλά προπαγανδιζόμενα από αυτά τα ίδια τα αστικά κόμματα του δικομματισμού
Ακόμη κι αν αποδειχτεί ότι φταίνε όλα αυτά, ο ανόητος θα επιμείνει: «ναι, αλλά η Αριστερά τι έκανε;»
Τι να κάνει ρε βλάκα; Να σε σώσει από τον εαυτό σου; Από την στραβομάρα σου, τη λαμογιά σου, την κουτοπονηριά σου, τον βαθύ σου ύπνο, ή την ηλιθιότητά σου; Όταν σου φώναζε «πρόσεχε» σε ενοχλούσε, γατί ήταν είτε πολύ «ξύλινη», είτε πολύ «βαβουρτζίδικη», πολύ «μπασκλάς», πολύ «πασέ», πολύ «μπανάλ», πολύ κουραστική βρε αδερφέ και γκρινιάρα. Μα να μην σε αφήνει να απολαύσεις την παρέλαση καρπουζιών στην Ολυμπιάδα που σε έκανε περήφανο για την εθνική σου ντόπα; Να μη σε αφήνει να πας για ψώνια στο κέντρο, κλείνοντας δρόμους και πλατείες; Να μη σε αφήσει πατριώτη να πλακώσεις κι εσύ έναν Μπαγκλαντεσιανό με την ησυχία σου; Να θέλει σώνει και ντε να σου προκαλέσει τύψεις για το «γκάμπριο» (που ακόμη χρωστάς); Μα να θέλει να «σε κάνει Αλβανία, Κούβα και Βόρεια Κορέα» και να μη σε αφήνει με την ησυχία σου να γίνεις Βουλγαρία, Τουρκία και Γουατεμάλα; Μα και τώρα να σε κάνει να ντραπείς για τους τόσο «υπεύθυνους» φασίστες στην κυβέρνηση ενός φυτευτού υπαλλήλου τραπέζης;
Ακόμη όμως κι αν στριμωχτεί αφόρητα από την πραγματικότητα, ο ανόητος έχει πάντα την τελευταία λέξη: «Εντάξει. Έγιναν αυτά. Τώρα τι κάνουμε;»
Πρώτον, τώρα καλά να πάθεις ανόητε φανατικέ. Γιατί κατ’ αρχήν δεν σου φταίει ούτε η «αριστερά», ούτε ο καπιταλισμός. Το πρόβλημά σου είναι η ανοησία σου.
Δεύτερον, δεν έχει τώρα, χωρίς το τι έφερε στο τώρα. Αν δεν ανακαλέσεις τη χρονική συνέχεια των δικών σου επιλογών και των πολιτικών των κυβερνήσεών σου, δεν δικαιούσαι να μιλάς για το τώρα. Γιατί το τώρα, διορθώνεται μόνο αν ακυρώσεις την πολιτική που συνεχίζεις να υποστηρίζεις τυφλά, κι ας σε έφερε σε αυτό το τώρα.
Όχι φίλε ανόητε. Δεν φταίει η «κακή εφαρμογή» της πολιτικής των αστικών κομμάτων. Αυτή ήταν η καλή πολιτική. Θαυμάσια για την ακρίβεια. Θαυμάσια γι’ αυτούς που εξυπηρετούσε. Γι’ αυτούς που εξυπηρετούσες κι εσύ με την ψήφο σου. Αυτή η εξαιρετική για το κεφάλαιο πολιτική, η οποία -τηρώντας πιστά τις αρχές της- όταν ζορίστηκε ο κεφαλαιούχος από την κρίση του, ήρθε σε σένα να ζητήσει τα ρέστα. Και όταν θα ορθοποδήσει, πάλι σε εκείνον θα δώσει το πλεόνασμα. Κι όταν ξαναζοριστεί, ξανά μανά από σένα θα ζητήσει τα ρέστα. Αλλά είπαμε. Ο εχθρός σου είναι η ανοησία σου. Ούτε ο καπιταλισμός, ούτε η «αριστερά».
Αν δεν καταπολεμήσεις τη βλακεία σου και κατά συνέπεια αν δεν πολεμήσεις το σύστημα που θα ζητά μονίμως από σένα τα ρέστα, άσε την «αριστερά» στην κοσμάρα της. Αυτή δεν θα σε σώσει, αν δεν θέλεις να σωθείς μόνος σου. Ούτως ή άλλως, ούτε τον εαυτό της δεν μπορεί να σώσει καλά καλά, γιατί η ανοησία -ευτυχώς για σένα- δεν έχει ταξικά χαρακτηριστικά. Μόνο ανθρώπινα.
Υ.Γ. Μπορώ να γράψω άλλο ένα αντίστοιχα μεγάλο κατεβατό (και με τόση έλλειψη ψυχραιμίας) για το πού πραγματικά εφταιξε και φταίει η ελληνική αριστερά. Αλλά είμαι σίγουρος ότι ούτε τότε ο ανόητος θα ικανοποιηθεί με τις απαντήσεις. Χαλάλι. Φτάνει να «φταίει η Αριστερά» και να «κερδάνε» το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και βέβαια οι φασίστες του ΛαΟΣ.
Ζαphod
short link: http://wp.me/p1pa1c-ega
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 1:40 μμ
Ναι ναι αριστερούλη υπερασπίσου την αριστερά μπας και πάρεις κανά ψηφαλάκι να ξαναβγεις πρόεδρας 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 1:41 μμ
Γαλαξιάρχης, για τους φίλους 😛
lnsurrection
16 Νοεμβρίου, 2011 2:03 μμ
Δε διαφωνώ αλλά δεν καταλαβαίνω σε ποιόν απευθύνεται το άρθρο. Ειλικρινά, έπαιξε καμιά τέτοια συζήτηση; Όπως λες και στο τέλος, υπάρχουν θέματα που πολλοί, συμπεριλαμβανομένου κι εμένα που πιστεύουν ότι έφταιξε η Αριστερά, αλλά σίγουρα όχι σε αυτά που αναφέρεις. Δεν πιστεύω όμως ότι το άρθρο σου απευθύνεται στο σωστό αναγνωστικό κοινό εδώ μέσα. Βέβαια μπορεί και να υπάρχει.
Δεν ξέρω, είμαι μπερδεμένος 😛
Jaquou Utopie
16 Νοεμβρίου, 2011 2:19 μμ
ουπς… ωραίο θέμα έβαλες…
Για πες, ποιο θεωρείς ότι είναι το αναγνωστικό κοινό εδώ;
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 2:23 μμ
Όταν σας πρότεινα να κάνουμε target analysis για να ορίσουμε market plan και να απογειωθούν τα hits μας με αποκαλούσατε οπουρτούνα. Τώρα θα δικαιωθώ 😛
Mitsaras
16 Νοεμβρίου, 2011 6:15 μμ
Αν τα market plan είναι 5ετή εγώ μαζί σου 😉 Να το ξέρεις, έτσι?
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 12:09 πμ
μην ξαναπιάσουμε την κουβέντα για μαλεζάνι και έρθει ο άμπαλος ο loophole πάλι 😛
lnsurrection
16 Νοεμβρίου, 2011 3:24 μμ
Σιγουρα όχι αυτοί που αναφέρει ο Zaphod λίγο πιο κάτω. Αλλά ακόμα και αυτοί να είναι, τώρα πιστεύω ειλικρινά ότι βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο για τις προηγούμενες πράξεις τους, οπώτε έχωντας καταλάβει τις μαλακιές του παρελθόντος, πάλι το κείμενο δεν πετυχαίνει το σκοπό του (πέρα από το συνειδησιακό μαστίγομα). Όπως είπα, δεν ξέρω, είμαι μπερδεμένος 😛
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 3:35 μμ
έλα αποκαλύψου είσαι κουβελικός 😛
lnsurrection
16 Νοεμβρίου, 2011 3:38 μμ
Βασικά πασόκος αλλά πλέον δεν έχουν και διαφορά 😛
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 3:42 μμ
venceremos σύντροφε. το πασόκ θα ξαναγεννηθεί από τις στάχτες του 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 2:20 μμ
Το άρθρο απευθύνεται σε αυτοαποκαλούμενους «προοδευτικούς», «φιλελεύθερους» (με την κοινωνική έννοια) και «σοσιαλδημοκράτες» που στήριξαν ΠΑΣΟΚ και Γιώργο Παπανδρέου. Απευθύνεται όμως και σε εκείνους που ψάχνονται με τις κουβελικές παραφυάδες, θεωρώντας ότι υπάρχει κάπου στο πρόσφατο παρελθόν ένας αμόλυντος σημιτισμός που πρέπει να αναγεννηθεί. Και βέβαια απευθύνεται σε όποιον αυτοχαρακτηρίζεται δημοκράτης και θεωρεί ότι η ύπαρξη του Βορίδη δεν είναι προσβλητική για το πολίτευμά του.
Γνωριζω ότι το πιο πιθανό είναι να μη διαβαστεί εδώ (από αυτούς στους οποίους απευθύνεται). Γνωρίζω επίσης ότι υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο ο ανόητος να το θεωρήσει προσβλητικό και να το αγνοήσει.
Χαλάλι όμως. Κάποια πράγματα πρέπει να ειπωθούν ούτως ή άλλως. Η κυριαρχία των απατεώνων έχει κουράσει, περισσότερο κι από την ανθρωποφαγία του οικονομικού συστήματος.
lnsurrection
16 Νοεμβρίου, 2011 3:26 μμ
Βρε καλά κάνεις και τα γράφεις, αλλά είναι για το κοινό της Καθημερινής το οποίο όμως δεν πιστεύω ότι συχνάζει εδώ μέσα. Δηλαδή αυτοί που περιγράφεις σε αυτό το σχόλιο, δεν τους κόβω να διαβάζουν //γράφο, ή και άλλα blogs ανάλογου χαρακτήρα.
Δεν ξέρω…
Jaquou Utopie
16 Νοεμβρίου, 2011 4:12 μμ
ναι, αλλά το ερώτημα προκύπτει…
Όταν κάποιος από εμάς γράφει ότι τον προβληματίζει, θα πρέπει να σκέφτεται ποιο είναι το «κοινό» του blog; Δηλαδή πως να στο πω, μοιάζει να έχουμε αναλάβει κάποιο ρόλο ή κάποια ευθύνη;
lnsurrection
16 Νοεμβρίου, 2011 4:30 μμ
Φυσικά και όχι. Απλά αναλόγως κι εγώ σκέφτηκα κάτι και το έγραψα 🙂
Jaquou Utopie
16 Νοεμβρίου, 2011 4:43 μμ
καλά, κουβέντα να γίνεται… Απλά είπα να δω πως το βλέπεις. 🙂
Περιπλανώμενος
16 Νοεμβρίου, 2011 4:29 μμ
Αγαπητέ Γαλαξιάρχη ανήκω ακριβώς στο target group που θέλεις να περιγράψεις. Είμαι ένα βαθιά πολιτικό ον χωρίς ωστόσο να δεσμεύομαι από κομματικούς/παραταξιακούς δογματισμούς.
Μου αρέσει το κείμενό σου σαν μια βάση συζήτησης. Πιστεύω ότι καταγράφεις πολύ καλά τις αμαρτίες της Αριστεράς (άσχετα εάν τις αρνείσαι). Ωστόσο πέφτεις στην παγίδα από την πρώτη κιόλας γραμμή σου, να γράψεις ένα κείμενο με το συναίσθημα και με το θυμικό, που για μένα δεν είναι χρήσιμοι σύμβουλοι.
Πιστεύεις ότι δε μπορεί να γίνει ψύχραιμη συζήτηση;
Πιστεύεις ότι ο αντίθετος λόγος είναι εκ προοιμίου λάθος, κακόβουλος, προδοτικός ή οτιδήποτε άλλο;
Θες να ακούσεις αντεπιχειρήματα; Σε ενδιαφέρει να τα ζυγίσεις και να αμφισβητήσεις για λίγο τις απόψεις σου όπως έκανα εγώ διαβάζοντάς το κείμενό σου; Στο κάτω κάτω όταν απορρίπτεις ένα αντεπιχείρημα με ψύχραιμη σκέψη χαλυδβώνεται η αρχική σου άποψη.
Τι λες;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 8:15 μμ
Απαντώ στους δογματικούς με τα θεόκλειστα μάτια, φίλε περιπλανώμενε. Αυτούς που πανεύκολα διυλίζουν τα κουνούπια της Αριστεράς (έτσι όπως τη νοούν εκείνοι δηλαδή την αριστερά, ως έναν όμιλο καλών τρόπων και πολιτικού πολιτισμού που πρέπει να αγκαλιάσει το λεγόμενο «σκανδιναβικό μοντέλο») και καταπίνουν τις καμήλες της πραγματικότητας.
Προφανώς δεν το έγραψα για να ανοίξει ένας γόνιμος διάλογος. Ούτως ή άλλως το «για όλα φταίει ο Χ ή ο Ψ», δεν παίρνει διάλογο 😉
Πρόκειται για το αντίστοιχο «φταίει ο Σύριζα», για ό,τι συμβαίνει στο δρόμο. Δεν είναι για κουβέντα αυτές οι αφέλειες.
Υ.Γ. Ομολογώ ότι η αφετηρία για τη συγγραφή του, ήταν η χθεσινή διδαχή Βορίδη στη βουλή περί δημοκρατίας και ολιγαρχίας. Τέτοια κατάντια δεν ματάδα στο ελληνικό κοινοβούλιο σε όλη τη ζωή μου.
Περιπλανώμενος
16 Νοεμβρίου, 2011 8:44 μμ
Ούτε κι εγώ συμπαθώ τους δογματικούς αγαπητέ Γαλαξιάρχη (ωστόσο δεν τους προσδιορίζω με βάση τη θέση τους αλλά με βάση την ατολμία τους να την αμφισβητήσουν).
Προφανώς η άποψή μου (ελπίζω και όλων) δεν είναι ότι ‘για όλα φταίει μόνο ο Χ ή μόνο ο Ψ’.
Σέβομαι το όχι σου.
Υ.Γ. Περί Βορίδη: Οι Κινέζοι έχουν μια κατάρα: «Σου έυχομαι να ζήσεις ενδιαφέροντες καιρούς». Νομίζω έπιασε.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 9:25 μμ
Δεν αντιτίθεμαι στη θέση. Αντιτίθεμαι στη στάση.
Το «η Αριστερά φταίει για την κρίση, την πτώχευση, την ακροδεξιά, τον παιδικό τέτανο και τα τσουνάμι» δεν είναι άποψη, αλλά στάση. Δογματική, μονόφθαλμη, βλακώδης και -το κυριότερο- στάση φυγοπονίας και ευθυνοφοβίας.
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 6:35 μμ
@Γαλαξιάρχη
Να φροντίσουμε ΟΛΟΙ να διαβαστεί!(από αυτούς στους οποίους απευθύνεται)
Κι αν το βρουν προσβλητικό, να το κολλήσουμε παντού. Να το βλέπει όταν ξυπνάει το πρωί, να του ρχεται με mail και sms, να παρεμβάλλεται στο φατσοβιβλίο όταν παίζει φάρμα, να….να…να….να το κάνει σούπα και να το φάει ο… δημοκράταρος την αγία Ξερολία τους μέσα, γαμω.!΄Αντε γιατί γίναμε εντελώς αμερικλανάκια που λέeι κι ο Trolliente
σημ.Η οργή είναι έμπνευση!
(εγώ αν επιτρέπεις θέλω να το να αναδημοσιέυσω στο μπλογκ μου)
Capybara
16 Νοεμβρίου, 2011 2:19 μμ
«…εσύ ήσουν πολύ απασχολημένος με τον φασίστα φορτηγατζή και τον σατανιστή δημόσιο υπάλληλο».
😛 😛 😛 😛
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 2:26 μμ
Μη γελάς ο Δημητροκάλης υπάλληλος σε ΟΤΑ ήτανε!
Narrator
16 Νοεμβρίου, 2011 3:17 μμ
O Δημητροκάλης ήταν ο μικρότερος, ο χαριτωμένος;
😀
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 3:21 μμ
Ναι αργότερα έπαιξε και σε οδηγό/σήριαλ του Παπακαλιάτη ,το οποίο όμως κόπηκε, απογοητεύτηκε και αναφώνησε «άη στο διάολο, θα πάω να γίνω φασίστας φορτηγατζής»
Narrator
16 Νοεμβρίου, 2011 3:22 μμ
έλα ρε, μην κάνεις πλάκα, πάντα τους μπέρδευα αυτούς τους 2
(μεγάλο πρόβλημα να μην είσαι λεσβία)
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 3:34 μμ
Ο ασημάκης ήταν ο μικρότερος , ο δημητροκάλης ήταν ο εγκέφαλος και η μαργέτη ( η οποία είχε δικηγόρο τον Κούγια) έγραφε τότε τους λόγους του Φώτη του Κουβέλη.
Υ.Γ. : Οι λεσβίες έχουν καλύτερη μνήμη? έχεις στοιχεία για αυτό που λες?
Narrator
16 Νοεμβρίου, 2011 3:37 μμ
Είδες; Εγώ είχα την εντύπωση πως ο Ασημάκης ο Κατσούλας (;) ήταν ο μεγαλύτερος, ο αγριάνθρωπος και ο Δημητροκάλης ο μικρός ο ομορφούλης … ρεεεεεε επίτηδες πας να με μπερδέψεις;!;!;
ΥΓ: άμα ήμανε λεσβία θα με ενδιέφρε η Μαργέτη και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα ποιος είναι ποιος Σπινούλη.
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 3:44 μμ
Να γκουγκλάρεις να μάθεις 😛
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 6:37 μμ
@Ναρ
Συγνώμη αυτό που κολλάει γιατί στα τηλεοπτικά είμαι σκράπας;
Narrator
16 Νοεμβρίου, 2011 10:35 μμ
ποια τηλεοπτικά καλέ;
για σατανιστές και γκόμενους λέγαμε…
theodore
16 Νοεμβρίου, 2011 2:27 μμ
tria poulakia kathondan ke tona parapera,
taftotita epsahnane ke de kunagan pio pera.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 2:41 μμ
Μιλάζ με γκρίφουζ γκέροντα… 😉
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 6:39 μμ
@Τεόντορε
καλό πάσχα κυρΤέτοιε μου.Πως πάει η Ελβετία; Τα καντόνια όλα οκ;
Γιαννκα
16 Νοεμβρίου, 2011 3:25 μμ
πες κι αλλαααα τα διαβαζουν κι αλλοι αλλου 😉 ….
γιατι αυτην την προσωπικη ευθυνη την μετατρεπουν σε συλλογικη και πολυ ευκολα διαχεεται παντου δλδ απελθετω απ εμου το ποτηριον τουτο…
geortypanos
16 Νοεμβρίου, 2011 4:13 μμ
φταίει ο ΟΤΕ
geortypanos
16 Νοεμβρίου, 2011 4:14 μμ
@@ φταίει ο ΟΤΕ. πως κάνεις embed γαμώ το κέρατό μου …
Spin
16 Νοεμβρίου, 2011 5:00 μμ
αν σταματήσεις να βρίζεις θα σου πούμε 😛
geortypanos
16 Νοεμβρίου, 2011 6:06 μμ
καλά, δεν το γαμώ το κέρατό μου …
πως κάνω embed? 😀
Back Door Man
16 Νοεμβρίου, 2011 6:12 μμ
Tελικά δεν εφταιγε ο ΟΤΕ εσυ εφταιγες, ενα απλό copy paste ήθελε… 🙂
giorgalis
16 Νοεμβρίου, 2011 6:19 μμ
γαμάτο το κείμενο του γαλαξιάρχη
υγ1 πρωτοκλασάτο το νεοεμφανιζόμενο ( ; ) troll
υγ2 ζορίζομαι να μοντάρω και να συγχρονίσω τα καρμπυρατέρ, γαμημένη αριστερά..!
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 6:45 μμ
@Γαλαξιάρχην
Υ.Γ.
το διάβασα ήδη τρεις φορές! Η έκτη θα ναι ακόμα πιο νόστιμη….
μπράβο και άλλα 100like πεσκέσι
(τελευταία μου τα έχεις φάει όλα. και τα είχα κρατημένα για τις δύσκολες μέρες άτιμε!)
🙂
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 9:02 μμ
Δε χρειαζόμαστε απόθεμα σε likes.
Απόθεμα σε κοτρώνες χρειαζόμαστε! 😉
risinggalaxy
16 Νοεμβρίου, 2011 7:03 μμ
Η αριστερα του καπιταλισμου δε φταίει πότε, ο καπιταλισμός φταίει και όχι η αριατερά του καπιταλισμου που δε φταιει ποτε, ο καπιταλισμος φταίει και όχι η αριστερα του καπιταλισμού που δε φταίει ποτέ ο καπιταλισμός φταίει και όχι η αριατερά του καπιταλισμου που δε φταιει ποτε, ο καπιταλισμος φταίει και όχι η αριστερα του καπιταλισμού που δε φταίει ποτέ ο καπιταλισμός φταίει και όχι η αριατερά του καπιταλισμου που δε φταιει ποτε, ο καπιταλισμος φταίει και όχι η αριστερα του καπιταλισμού που δε φταίει ποτέ ο καπιταλισμός φταίει και όχι η αριατερά του καπιταλισμου που δε φταιει ποτε, ο καπιταλισμος φταίει και όχι η αριστερα του καπιταλισμού που δε φταίει ποτέ ο καπιταλισμός φταίει και όχι η αριατερά του καπιταλισμου που δε φταιει ποτε, ο καπιταλισμος φταίει και όχι η αριστερα του καπιταλισμού που δε φταίει ποτέ
alexantro trollientes
16 Νοεμβρίου, 2011 7:23 μμ
ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε,ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε, ρε κοροιδα ψηφιστε αριστερα να σωθειτε
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 7:44 μμ
διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβαστε κι οι δύο το υστερόγραφο διαβάστε κι οι δύο το υστερόγραφο
μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει μπορώ να γράψω ένα αντίστοιχο κατεβατό για την ευθύνη των πύρκαυλων που δεν θα σας αρέσει
Πεχλιβάνης
16 Νοεμβρίου, 2011 8:00 μμ
Αυτά τα «μπορώ να γράψω και άλλα κατεβατά» μου θυμίζουν τις απειλές του ΓΑΠ για τους μισθούς και τις συντάξεις αν δεν πάρουμε την 6η δόση 😛 😛 😛
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 8:06 μμ
Έτσι είμαστε εμείς οι ανένταχτοι. Και με το ευρώ και με τη δραχμή και με την τουρκική λίρα. 😉
Xanadu
16 Νοεμβρίου, 2011 8:12 μμ
αχ καντο σε παρακαλω, θα εχει ενδιαφερον
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 8:50 μμ
@Ανατέλλων( κ.λ.π διαστημοαντιεξουσιαστικά φαινόμενα)
Στα πλαίσια ενός επικοδομητικού διαλόγου είναι και τα τούβλα αυτά; ένα είδος καρμπόν αρμέ;
risinggalaxy
16 Νοεμβρίου, 2011 9:49 μμ
υπάρχεις?
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 10:36 μμ
risinggalaxy
16 Νοεμβρίου, 2011 10:42 μμ
βλαχομπαρόκ σε βρίσκω
rednready2
16 Νοεμβρίου, 2011 11:11 μμ
@Ανατέλλων( κ.λ.π διαστημοαντιεξουσιαστικά φαινόμενα)
αν και το χαίθαμε λίγο,πάρε να ΄χειθ για τιθ κρύεθ νύχτεθ του χειμώνα (όταν θα δύθειθ δηλαδή) 🙂
(sorry mr President)
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 8:40 μμ
Πάρτε τις πρώτες μεταρρυθμίσεις το Αδώνιδος «υπουργού εφοπλιστών και λοιπών πατριωτικών δυνάμεων»
Back Door Man
16 Νοεμβρίου, 2011 9:10 μμ
Σχόλιο στο twitter:
Ἡ λέξις μπουμποῦκος περισπᾶται, καθότι ἒχουμε μακρά συλλαβή πρό βλακείας…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 9:22 μμ
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
retweeted
anton555
16 Νοεμβρίου, 2011 9:44 μμ
Εχω κι εγω κατι ωραιο.Σημερα ο Καρατζαφερης ειπε στη Βουλη οτι ο κυριος Παπαδημος πρεπει να παει στην Ευρωπη και να τους πει οτι η ελληνικη γλωσσα,η πλουσιοτερη του κοσμου,εχει λεξεις που δεν υπαρχουν σε αλλες γλωσσες,οπως ΜΠΕΣΑ και φιλοτιμο.Εεεεε, η λεξη μπεσα ειναι…αλβανικη!
http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BC%CF%80%CE%AD%CF%83%CE%B1
no11888
17 Νοεμβρίου, 2011 1:39 πμ
Τι καραγκιοζλικια ειναι αυτα γ….ω την πα…α μου.
DrAluca
17 Νοεμβρίου, 2011 1:40 πμ
Γυρευω την παραμανα μου?
Το βρηκα?
😛
Χαμογελατε…
katy
17 Νοεμβρίου, 2011 7:31 πμ
Ζαphod
Επειδή το κείμενο “ούτε κομψό, ούτε ντελικάτο” είναι, αλλά και επειδή “δεν τηρεί τους τύπους και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς”, δεν έκατσα καν να το διαβάσω. Διάβασα μόνο τα σχόλια.
Χρήσιμες Οδηγίες
Εμπρός πίσω!
ioulianos
16 Νοεμβρίου, 2011 10:42 μμ
maskarat
16 Νοεμβρίου, 2011 11:19 μμ
Το άρθρο (ευχαριστούμε γαλαξιάρχη!) θα το αφιέρωνα πάντως στους σχολιαστές εκεί στο ΒΗΜΑ…
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=429097
maskarat
16 Νοεμβρίου, 2011 11:21 μμ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=429097&tab=Comments
no11888
16 Νοεμβρίου, 2011 11:51 μμ
ολα τα μελη της ΧΑ στο ΒΛΗΜΑ ξημεροβραδιαζονται;Εντελως τυποποιημενα τα σχολια για να ειναι αληθινα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
16 Νοεμβρίου, 2011 11:59 μμ
Ο φυσικός τους χώρος είναι. 😉
DrAluca
17 Νοεμβρίου, 2011 12:01 πμ
Το λες αυτο επειδη διαβαζουν στοχο?
και αρα ο φυσικος τους χωρις ειναι το βλημα?
😛
Χαμογελατε…
Omadeon
17 Νοεμβρίου, 2011 3:02 πμ
Το θέμα είναι σοβαρό. Συμφωνώ απόλυτα με το ποστ, αλλά… δεν φτάνει αυτό.
Δεν φτάνει να «μη τα ρίχνει στην Αριστερά» ο οποιοσδήποτε. Πρέπει και η αριστερά να ξυπνήσει από τον ύπνο το βαθύ σε πολλά καυτά θέματα που είτε δεν ξέρει, είτε παριστάνει ότι δεν ξέρει (ένα μέρος της τουλάχιστον).
Αυτές τις μέρες, Γαλαξιάρχη, είναι ΕΠΕΙΓΟΝ να ειδοποιηθούν οι βουλευτές της αριστεράς για το εξής θέμα. Τουλάχιστον να σώσουν τη δική τους… τιμή, γιατί όλοι οι άλλοι αποδείχτηκαν συμφεροντολόγοι του κώλου (ή και πουλημένοι) και κότες. Το εξής καυτό θέμα (διαδώστε το).
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ (από τον αναλυτή Πάνο Παναγιώτου)
________________________
Financial Times: Την Πέμπτη η συνάντηση Τραπεζών, Ελλάδας – Οι τραπεζίτες ζητούν υψηλότερα επιτόκια, νέα κίνητρα και Αγγλικό δίκαιο για τα ομόλογα του PSI
[…]
Την Τετάρτη ο κύριος Κουρουμπλής θα θέσει και πάλι το θέμα στην ομιλία του στη Βουλή, όπως ενημέρωσε το XrimaNews.gr το γραφείο του βουλευτή. Δεδομένης της ύψιστης σημασίας του θέματος για την Ελλάδα γίνεται έκκληση για τη στήριξη του και από άλλους βουλευτές αλλά και από δημοσιογράφους και πολίτες. Ήδη το θέμα έχει δημοσιευτεί στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ και ΝΕΤ και σε ιδιωτικά τηλεοπτικά δίκτυα από έγκριτους δημοσιογράφους.
Όποιος βουλευτής ή δημοσιογράφος επιθυμεί να λάβει τις διεθνείς εκθέσεις και τις δημοσιεύσεις των διεθνών ΜΜΕ για το θέμα που φανερώνουν τη σοβαρότητα του αλλά και επιβεβαιώνουν στο 100% όσα αναφέρονται παραπάνω μπορεί να επικοινωνήσει με το info@xrimanews.gr. Θα μοιραστούμε ό,τι έχουμε στη διάθεση μας.
parameter λ
17 Νοεμβρίου, 2011 12:27 μμ
Σε συνέχεια του ποστ από ομαντέον. τσαρλς νταλάρα, άκερμαν, παπαδήμος και μπένι για το psi+:
«Οι απαιτήσεις των τραπεζών για το ύψος του επιτοκίου των νέων ομολόγων, το οποίο φθάνει σύμφωνα με πληροφορίες το 8%, αλλά και το λεγόμενο αναπροεξοφλητικό επιτόκιο με το οποίο οι τράπεζες υπολογίζουν πόση θα είναι η καθαρή ζημιά που θα υποστούν από το περίφημο PSI+, προκαλούν σοβαρά προσκόμματα στην επιτυχία του προγράμματος.»
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=326691
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Νοεμβρίου, 2011 12:50 μμ
Όπως γνωρίζετε υπάρχει ήδη ένας έρωτας μεγάλος.
Ακολουθεί η αντίδραση ενός εκ των παραληπτών του κειμένου μου:
και μετά την παράκλησή μου να μη με παρενοχλεί ο εν λόγω
Βίτσια είναι αυτά… 😛
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 12:58 μμ
Ρε κόψε τη μίρλα. όλοι έλληνες είμαστε. μια ζωή την έχουμε. η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή μωρό μου. τι στο διάολο , κλικ δεν διάβαζες εσύ???
μανικακος
17 Νοεμβρίου, 2011 1:01 μμ
ε εισαι λιγο γκρινιας εδω που τα λεμε 😀 😀 😀
no11888
17 Νοεμβρίου, 2011 1:06 μμ
ποιος μιλαει για μπαμπογριες που καταριουνται.Αυτος ο βλακας δεν ηταν που ευχονταν το μουνι της κορης του να μη ξαναδει χαρα(λες και βλεπει το δικο του πουλακι);
καριων
17 Νοεμβρίου, 2011 1:24 μμ
Ρε σεις,ζει αυτη η ψυχη;
Χωμενιδη γιγαντα,κανε μας κουνηματα.
Xanadu
17 Νοεμβρίου, 2011 1:12 μμ
ποιος ειναι ο Χωμενιδης;
parameter λ
17 Νοεμβρίου, 2011 1:18 μμ
δεν χάνεις και τίποτα, ένας μουτζαχεντίν του «ορθού καπιταλισμού»
Xanadu
17 Νοεμβρίου, 2011 1:26 μμ
γιατι ειναι τοσο δημοφιλης τελευταια; γιατι ασχολουνται ολοι μαζι του; ειναι καποια νεοφωτιστη τηλεπερσονα-τηλεμαϊντανος;
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 1:33 μμ
γιατί είναι μια περσόνα η οποία συμβολίζει την τάξη η οποία στηρίζει το σημερινό καθεστώς, παρουσιάζεται στο σκαι κλπ κλπ
Xanadu
17 Νοεμβρίου, 2011 1:38 μμ
τηλεμαϊντοφιλελευθεροτσουτσεκοκαπιταλοσκυλο δηλαδη;
simon
17 Νοεμβρίου, 2011 1:41 μμ
Και λίγα λες…
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 1:48 μμ
το πρότυπο κάθε ψηφοφόρου της δημοκρατικής αριστεράς 😉
simon
17 Νοεμβρίου, 2011 1:34 μμ
Καλά, δεν τον διαβάζεις που δεν τον διαβάζεις (και καλότατα κάνεις!), δεν παρακολουθείς και το μπλόγκ; 🙂
http://wp.me/p1pa1c-cmR
Xanadu
17 Νοεμβρίου, 2011 1:37 μμ
😉
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 1:12 μμ
Θα ήθελα να διαβάσω την άποψη του χωμενίδη για τη στάση του συντρόφου του Γρηγόρη Ψαρριανού 😀
rednready2
17 Νοεμβρίου, 2011 1:53 μμ
@Γαλαξιάρχη
Έχεις βαλθεί να με βάλεις να μπαίνω και στα κελαιδίσματα τώρα έτσι;
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 2:53 μμ
«…η Αριστερά ήταν πάντα εναντίον των “μαζιταφαγαμιστών»
να σαι καλα μ εκανες και γελασα ρε μπαγασα. σε τετοιους καιρους το χιουμορ σωζει…
rednready2
17 Νοεμβρίου, 2011 5:47 μμ
@παπα-Παπά Εμβριθέστατον Μυγοχάφτην και Μέγα Παλιδρομικόν Παλαμάρχη του ανατολικοβόρειου Συγκυβερνιστάν
Παρε τη «δεξιά» του κυρίου σου βαλτη στην αριστερή του πασοκου σου, και κάντη μια γυροβολιά μέσα στην ξεροκαρκάλα σου: Αυτή η σταγόνα κολλώδους πράσινης μυξούλας που θα βγει από το αυτάκι σου, είναι ο εγκέφαλος σου. Χρησιμοποίησε τη μαζι με τα υπολλείματα του προχθεσινου βόθρου για να συγκολλήσεις τις επιχειρηματικές σου δοξασίες. Αν δεν κολλήσει καλά πέρνα να σε φτύσω.
ότι χειροτερότερο!
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 3:12 μμ
«…(η αριστερά ολα αυτα)…Στηλίτευσε κάθε καραγκιοζάκο που μάσαγε δημόσιο χρήμα, κάθε νοοτροπία επιτυχημένου εκσυγχρονιστή που συνοψίζεται στο τρίπτυχο τζιπ-κότερο-μπουζούκια, κάθε ανατολίτικη χλιδογκλαμουριά πλαστικού χρήματος-πλαστικής γκόμενας-πλαστικής μούρης, κάθε κομματικό καθικάκι που αποκαθιστούσε “χήρες και ορφανά” στο κρατικό μαγαζάκι του.»
ααααμαν αυτος τα εννοει τελικα!
ρε συνελθε, η αριστερα ποτε δε μιλησε για τη νοοτροπία επιτυχημένου εκσυγχρονιστή που συνοψίζεται στο τρίπτυχο τζιπ-κότερο-μπουζούκια, κάθε ανατολίτικη χλιδογκλαμουριά πλαστικού χρήματος-πλαστικής γκόμενας-πλαστικής μούρης. μακαρι να το χε κανει. εκτος αν εννοεις τιποτα εξωκοινοβουλευτικα κομματιδια, τοτε οκ.
κατα τη μεταπολιτευση η αριστερα, “ανανεωτικη” και “κομμουνιστικη”, απλα εκανε το χρεος της. προστατεψε οσο μπορουσε τις καποτε κυνηγημενες κοινωνικες ομαδες των οποιων την προστασια ειχε αναλαβει μετα τον εμφυλιο. οταν λεμε προστατεψε προφανως εννοουμε οτι τις προστατεψε απο τις υπολοιπες ληστρικες ομαδες και κυριως τους εδωσε την αναλογουσα προσβαση στο ταμειο.
μαλιστα κκε και συριζα δεν τολμουν να τα πουν ουτε τωρα που το παρτυ τελειωνει. οι μονοι που το εκαναν και μαλιστα στις «χρυσες εποχες» της ταχαμου ισχυρης ελλαδας, ηταν οι αναρχικοι. με αγαρμπο, αντικοινωνικο αρκουδιαρικο λογο ισως, αλλα το εκαναν. και δυστυχως δεν εφταναν…
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 3:14 μμ
ε ντάξει απέναντι σε τόσο ενημερωμένους σχολιαστές βαράμε προσοχές.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Νοεμβρίου, 2011 3:52 μμ
Nαι ρε συ. Θυμάμαι κάτι ανακοινώσεις του Τσίπρα για την απελευθέρωση στην εισαγωγή κινέζικων SUV και την Παπαρήγα να ζητά τη μείωση του ΦΠΑ στα σκυλάδικα.
Αν έχεις να προσάψεις κάτι στην Αριστερά, αυτό είναι η σχετική σιγή της για το κομματικό σύστημα πρόσληψης Δ.Υ. Μάλιστα από τη στιγμή που έμπαινε, όποιος έμπαινε και με όποιον τρόπο έμπαινε, απολάμβανε της προστασίας του αριστερού συνδικαλισμού, αποκτώντας την ιδιότητα του «εργαζομένου» κάτω από την ομπρέλα του «δίκαιου του εργάτη».
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 7:40 μμ
αφου θυμασαι ολες τις δηλωσεις του τσιπρα μηπως θυμασαι και καμια που να τα χωνει στο νεοπλουτιστικο ελληνικο καταναλωτισμο; στη σιχαμερη νεοελληνικη βλαχομπαροκ γκλαμουρια; ειπε ποτε κανεις απο την αριστερα μην παιρνετε δανεια και αγοραζετε μαλακιες;
θα σου ημουν υποχρεος…
συμβιβαζομαι ακομα και με παλιοτερη δηλωση παπαρηγα, δαμανακη, αλαβανου, φλωρακη, κυρκου. μεχρι και κωλοζοφ σε παω σκοντο. αλλα δε θα βρεις ουτε μια. ασε που και να βρεις μια, αυτο δε θα σημαινε οτι η αριστερα το ειχε ανακηρυξει σε μεγαλο
κοινωνικο θεμα. ελεος ρε σεις, στον ιδιο τοπο ζουμε και ειναι και μικρος ο ρημαδης. θυμομαστε καλα τι ελεγε ο καθενας…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Νοεμβρίου, 2011 8:05 μμ
Ευτυχώς τόσο ο γούγλης όσο και το αρχείο του Ριζοσπάστη, λειτουργούν.
Θα βρεις ολόκληρα σχέδια και αναλύσεις για το οικιστικό, την ανάπτυξη, τη διατροφή και το περιβάλλον.
Καταλαβαίνω ότι είναι ελαφρώς δυσνόητα, αρκετά εκτεταμένα και δεν μοιάζουν με παράτες Καρατζαφέρη και «πρασιναλογικές αναπτύξεις» ΓΑΠ, αλλά τι να κάνουμε; Έτσι είναι οι κομμουνιστές…
Υ.Γ. Βρε τι έπαθα, να πρέπει να υπερασπιστώ ΚΚΕ νυχτιάτικα.
"enas aplos poliths"
17 Νοεμβρίου, 2011 8:17 μμ
εγω παντως σε πιστεψα και γουγκλισα το:
«ΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ», ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ
αλλα ο γουγκλης μου απαντησε
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα για «ΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ», ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ.
δε ξερω μπορει να ειμαι ατυχος καιεισαι πιοτυχερος …για δοκιμασε και συ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Νοεμβρίου, 2011 11:57 μμ
Θνξ για την επιβεβαίωση περί βλακείας.
"enas aplos poliths"
18 Νοεμβρίου, 2011 12:03 πμ
εγω ειμαι ο βλακας και συ ο ξυπνιος
ενδιαφερουσα αποψη
στα παπαρια μου στη τελικη
πιστεψε σε οποια θρησκεια γουσταρεις
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2011 12:19 πμ
Θρησκεία; Πιο φάουλ, πεθαίνεις λέμε.
Ανάθεμα κι αν έχεις καταλάβει το θέμα καν ρε «απλέ πολίτη».
alexantro trollientes
18 Νοεμβρίου, 2011 12:27 πμ
που να το καταλαβει κανεις
ειναι τοσο περιπλοκο αλλωστε 🙂
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2011 12:51 πμ
Tι τρόλλης που είσαι αδερφέ μου!
Σταδιάλα που πρέπει να τρέχω στα comments να σε βρίσκω.
Ου ρε!
😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 11:03 πμ
@απαλον οπλίτην Ορθόν Ανένταχτον Τσιγάριον,
Πήρα χρησμό από το μαντείο του γουγλ για τους «απλούς πωλητες»* και μάντεψε τι λάλησε:
http://www.facebook.com/group.php?gid=119567771404912&v=wall
γουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
(*Τα γραικολεβαντίνικα τα ορθογραφώ όπως γουστάρω)
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 8:19 μμ
βρε ασε τις εξυπναδες και πες μου αν η αριστερα εκανε ποτε κεντρικο θεμα στους νεοελληνες τον υπερκαταναλωτισμο.
α, ωστε ειναι δυσνοητες και αρκετα εκτεταμενες οι αναλυσαρες του περισσου στο ριζοσπαστη; θες να μου πεις οτι ο ριζοσπαστης ελεγε στους αναγνωστες του να αποφευγουν τα τραπεζικα δανεια; η μηπως περιεγραφε την ιδανικη κοινωνια με λαικη εξουσια στον αιωνα τον απαντα;
στο κοντινο σημερα ομως, ολοι τους ειχαν και εχουν θεση στα τηλεοπτικα πανελ. γιατι δεν τα λεγαν απλα και σταρατα; μια χαρα ξερουν να μιλανε τη γλωσσα των απλων ανθρωπων οταν προκειται για ψηφαλακια και να χαιδευουν τα ταπεινοτερα των αντανακλαστικων του.
οταν προκειται να δυσαρεστησουν ειναι το προβλημα…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
17 Νοεμβρίου, 2011 11:55 μμ
Ποιον υπερκαταναλωτισμό ρε υπερμπουμπουνοκέφαλε, όταν έχει προμετωπίδα ένα άλλο παραγωγικό μοντέλο. Τι να σου πει ρε ανόητε; Μην πάρεις SUV, αλλά πάρε MPV!
"enas aplos poliths"
18 Νοεμβρίου, 2011 12:11 πμ
τουριστας εισαι ???????
ο πιο μινιμαλιστικος ορισμος του καπιταλισμου ειναι οτι «καπιταλισμος ειναι το συστημα που μετατρεπει το ενεργημα σε προιον»
η αριστερα ολο αυτον τον καιρο ηταν ακριβως αυτη που μετετρεψε το κατεξοχην αντιστασιακο δρωμενο σε εργολαβικο προιον
δεν ειναι μονο ο εκπροσωπος του συστηματος,αλλα σε επιπεδο κουλτουρας ειναι το ΣΥΣΤΗΜΑ
θελω να ρωτησω κατι απλο
ποτε ειπε … ετσι για τον ακυρο που μπορει και να την επαιρνε στα σοβαρα …
– μη δανειζεστε ειναι παγιδα , μη δανειζεστε ειναι αδιεξοδο ????
η αριστερα ηταν το μακρυ χερι του ΠΑΣΟΚ ,οπου δεν εφτανε αυτο ,καθαριζε η αριστερα
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 8:35 μμ
α, μαλιστα. δυσνοητες εκτεταμενες αναλυσεις στο ριζοσπαστη. για τη λαικη εξουσια στη δευτερα παρουσια. εμ βεβαια τοτε θα παταξουμε τον καταναλωτισμο εις τους αιωνας των αιωνων αμην…
και στα τηλεοπτικα πανελ του σημερα που η κοινοβουλευτικη αριστερα δεν εχασε ποτε τη θεση της, λαικισμος και χαιδεμα των ταπεινοτερων ενστικτων του ψηφοφορου. εκει μια χαρα τα σπρεχαρουν τα απλα, καθημερινα ελληνικα.
αμ ΔΕΝ ειναι ετσι οι κομμουνιστες.
no11888
17 Νοεμβρίου, 2011 9:05 μμ
apapapapapapapapa τι θα πει καταναλωτισμος ετσι νετα σκετα.Δε σου εχει μιλησει κανεις για την κυριαρχη ιδεολογια;
rednready2
17 Νοεμβρίου, 2011 10:40 μμ
@παπα-Παπά Εμβριθέστατον Μυγοχάφτην και Μέγα Παλιδρομικόν Παλαμάρχη του ανατολικοβόρειου Συγκυβερνιστάν
Παρε τη “δεξιά” του κυρίου σου βαλτη στην αριστερή του πασοκου σου, και κάντη μια γυροβολιά μέσα στην ξεροκαρκάλα σου: Αυτή η σταγόνα κολλώδους πράσινης μυξούλας που θα βγει από το αυτάκι σου, είναι ο εγκέφαλος σου. Χρησιμοποίησε τη μαζι με τα υπολλείματα του προχθεσινου βόθρου για να συγκολλήσεις τις επιχειρηματικές σου δοξασίες. Αν δεν κολλήσει καλά πέρνα να σε φτύσω.
ότι χειροτερότερο!
"enas aplos gonios"
17 Νοεμβρίου, 2011 7:24 μμ
συμφωνω απολυτως και λιγα λες
ΟΥΔΕΠΟΤΕ η αριστερα μιλησε για τη νοοτροπία επιτυχημένου εκσυγχρονιστή που συνοψίζεται στο τρίπτυχο τζιπ-κότερο-μπουζούκια, κάθε ανατολίτικη χλιδογκλαμουριά πλαστικού χρήματος-πλαστικής γκόμενας-πλαστικής μούρης
ΟΥΔΕΠΟΤΕ σχολιασε ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ τον καταναλωτικο μαλακα νεοελληνα , το εναντιον την καταναλωτικη μανια , την δικαιολογουσε α-πο-λυ-τως ως δικαιωμα του λαου στην αφθονια,διχως κριση,διχως αισθητικη,διχως καμμια ηθικη
και αυτο οχι μονο σε επιπεδο προσωπικης σχεσης αλλα και κεντρικης Γραμμης
ΟΥΔΕΠΟΤΕ βγηκαν οι αριστεροι να πουνε
– ρε μαλακες εχετε καταντησει να ειστε 10 μυρια και να εχετε 15 μυρια κινητα
– ρε κρεατα μη δανειζεστε για να παρετε σπιτι-αυτοκινητο-διακοπες κλπ , αλλα απαντουσαν ναζιαρικα και ολο χαρι
– μα γιατι να μην εχει και ο καταπιεσμενος ενα σπιτακι … γιατι να μη μπορει να κανει κι αυτος διακοπες και αλλες αηδιες λες και μιλουσε ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
blues81
17 Νοεμβρίου, 2011 3:16 μμ
Φιλε, συγκινουμαι! Σε ευχαριστω που εβαλες σε ταξη τις σκεψεις μου. Ηδη εχω υποψιν μου καμια δεκαρια ατομα που θα τυπωσω και θα δωσω αυτο το αρθρο να διαβασουν κι αν δεν χαζογελασουν με μια υποψια μεταμελειας θα τους το χωσω στον κωλο!
apapapapa
17 Νοεμβρίου, 2011 3:17 μμ
αναπαυση παιδι, αναπαυση
Spin
17 Νοεμβρίου, 2011 3:35 μμ
Το σηκώνουμε το χεράκι ε???? 😉
no11888
17 Νοεμβρίου, 2011 6:25 μμ
xtremyst
17 Νοεμβρίου, 2011 10:05 μμ
πολύ πολύ καλό, μπραβο ρε συ zaphod
"enas aplos poliths"
18 Νοεμβρίου, 2011 12:12 πμ
και συ πασοκος ε ?
Spin
18 Νοεμβρίου, 2011 12:48 πμ
ναι να φανταστείς το κανονικό όνομα του μπλογκ είναι πασοκογράφος, είμαστε ακόμα σε ψήφος έκδοση. πωρωση με πασοκάρα λέμε!!!!
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 12:56 πμ
@spin
Πάντα απαράμιλλος!
alexantro trollientes
18 Νοεμβρίου, 2011 1:04 πμ
φυσικα και ειναι απαραμιλλος αλλα, για να αποκτα αξια η κριτικη , να αφηνεις να την κανουν οι απεναντι και οχι οι συνπασοκοι
λοιπον spin , παρε και ενα απαραμιλλος απο μενα 🙂
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 3:04 πμ
@Τρολλιέντε
Γκαμώτη μου κόβεις το μεροκάματο!! Παίρνω είκοσι σέντσια για κάθε θετικό πασοκοσχόλιο.
(Έκανα το «χωμενίδης» επάγγελμα να ‘ουμε)
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 3:09 πμ
@τρολλιέντε
ανοιξαμε και σας περιμένουμε! περάστε να μας σχολιάσετε καλέ! το κριτήριο σας ….μπλα μπλα μπλα μπλα
http://aristerastabloggs.wordpress.com
Spin
18 Νοεμβρίου, 2011 12:01 μμ
ρε αφήστε ρε τις φιοριτούρες πασοκοτρόλια όλοι 😛
Σταύρος
18 Νοεμβρίου, 2011 12:23 πμ
Γεια. Μού άρεσε το άρθρο.Τα ζήσαμε στο Σύνταγμα αυτά τα φαινόμενα. Οι δεξιοί τώρα που το ελληνικό τους όνειρο έγινε εφιάλτης,ξυπνήσανε με αργοπορία 37 χρόνων,και δεν ξέρουν τίποτα για το φόνο. Γι αυτό δε θέλουν να ξέρουν τίποτα για το φόνο, πολλοί απο αυτούς δεν ξέρουν ούτε καν για δεξιά κι αριστερά, και βέβαια φταίει και η γενιά του Πολυτεχνείου. (διάβαζε:η αριστερά και η εξέγερση του Πολυτεχνείου καθεαυτή) Γι αυτό και θεώρησαν πως αναδύθηκαν μέσα από μια Πλατεία χωρίς κόκκινες ή άλλες σημαίες. άσπιλοι και λευκοί, σα μέσα από την κολυμπήθρα του Σιλωάμ.
Όμως, υπάρχει ένα ζήτημα εδώ. Για τους δεξιούς,αριστερά είναι ένα ενιαίο μπλοκ, που περιλαμβάνει τον Βελουχιώτη, τη Μελίνα, τη Δαμανάκη, τον Μαζί-τα-φάγαμε-Πάγκαλο και τον Εγώ-τα-φαγα-Τσοχαντζόπουλο. Χοντρό λάθος, αλλά άντε να τους πείσεις.
«Εμείς» τι θεωρούμε σαν Αριστερά;
Πρόβλημα.
Που έχει μείνει πολλές δεκαετίες άλυτο.
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 3:07 πμ
@Σταυρος
«Τα ζήσαμε στο Σύνταγμα αυτά τα φαινόμενα. Οι δεξιοί τώρα που το ελληνικό τους όνειρο έγινε εφιάλτης,ξυπνήσανε με αργοπορία 37 χρόνων,και δεν ξέρουν τίποτα για το φόνο. Γι αυτό δε θέλουν να ξέρουν τίποτα για το φόνο, πολλοί απο αυτούς δεν ξέρουν ούτε καν για δεξιά κι αριστερά, και βέβαια φταίει και η γενιά του Πολυτεχνείου. (διάβαζε:η αριστερά και η εξέγερση του Πολυτεχνείου καθεαυτή) Γι αυτό και θεώρησαν πως αναδύθηκαν μέσα από μια Πλατεία χωρίς κόκκινες ή άλλες σημαίες. άσπιλοι και λευκοί, σα μέσα από την κολυμπήθρα του Σιλωάμ. »
με άριστα το 10 σου βάζω λείαν επιεικώς 12! Τη Δευτέρα με τον κηδεμόνα σου!
Σταύρος
18 Νοεμβρίου, 2011 12:31 πμ
Δε θυμάμαι αυτό σας το στείλαμε;
κι αυτό ;
Εμπάση περιπτώσει, ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.
Σταύρος
18 Νοεμβρίου, 2011 12:36 πμ
Έστειλα κι ένα σχόλιο για το άρθρο, τοφαγε η μαρμάγκα.
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2011 12:37 πμ
Οι εμμονές είναι ανίκητες!
alexantro trollientes
18 Νοεμβρίου, 2011 1:00 πμ
Η φιλελεύθερη απαντηση στην αντικαταναλωτικη κριτικη, εστιαζεται στο οτι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για άλλους ποια αγαθά είναι απαραίτητα στη ζωή και ποια όχι και να του πει :
-Μην πάρεις SUV, αλλά πάρε MPV , ή να το πει πως οι πολυτέλειες είναι σπατάλη, διοτι έτσι θα υποστηρίζε μια ελεγχόμενη οικονομία και μια απολυταρχική κοινωνία
Η αριστερη δικαιολογια για την απαθεια της αριστερας απεναντι στον καταναλωτισμο , μετα απο μια βολτα γυρω απ τον εαυτο της καταληγει ακριβως στο ιδιο
-Δεν μπορουμε να σου πουμε μην πάρεις SUV, αλλά πάρε MPV, διοτι ειναι θεμα παραγωγικου μοντέλου
Αlexantro Τrollientes «The Theory of the Leisure Class»,
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 3:42 πμ
@Τρολλιέντε
Αυτο είναι το θέμα του αρθρου βρε, ο ισχυρισμός πως:
Οι φιλελεύθεροι έχουν «απαντήσεις» και οι αριστεροί «δικαιολογίες»
(τις διακυμάνσεις μου μέσα)
karampas
18 Νοεμβρίου, 2011 2:25 πμ
re παιδια σορυ που παρεμβαινω αλλα θελω να ρωτησω μηπωσ εχει καταλαβει καποιοσ,γιατι δεν παραιτουνται τα λαμογια του συνασπισμου και του κκε απο την καταργημενη βουλη απο το αντισυνταγματικο πραξικοπημα των γερμανοτσολιαδων δωσιλογων τσατσων τησ γκολντμαν σακσ και της γουολ στριτ?ΕΊΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ αΡΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ενασ ηθοποιοσ πριν 50 χρονια και δεν μπορουν να στερηθουν οι εργατοπατερες τα 10 χιλιαρικα το μηνα και το υπολοιπο των εκατομμυριων τησ χρηματοδοτησησ?Εξυπηρετουν μηπωσ τον εργατη ‘οταν καθονται στο καταργημενο κυνοβουλιο και καταψηφηζουν δηθεν το μνημονιο αντι να ειναι απεξω με τουσ εργατες και να προσπαθουν να μπουκαρουν μεσα για να αποκαταστησουν τη δημοκρατια?Το ερωτημα ειναι ειλικρινές ωσ προσ το συνασπισμο ,οχι ως προσ το τιμημενο κκε για το οποιο οταν πληρωνει 400 ευρω στην τυποεκδοτικη εφαρμοζει πρωτο το μνημονιο απολυει 25 εργατες χριστουγεννιατικα και τουσ κατηγορει οτι ειναι πρακτορες απο το λάγκλευ και στισ 20/10 χτυπησε κοριτσακια γριουλες εριξε γεροντακια απο τα 4 μετρα και περιφρουρησε με ενα νεκρο εργατη την καταργηση του βασικου των 590 ευρω.
dimi
18 Νοεμβρίου, 2011 11:19 πμ
για την πατριδα το κανουν.
Oblivion
18 Νοεμβρίου, 2011 4:11 μμ
Το ΚΚΕ μπορείς σε επίπεδο πολιτικής να του ασκήσεις κριτική σε πολλά σημεία.Αλλά όχι και στο ότι έμεινε σιωπηλό ή με την στάση του ώθησε την καταναλωτική μανία.Είπαμε, άλλο η κριτική και άλλο η αντιαριστερή ιδεολογία από πλευράς αναρχικών.Ορισμένων δε τα αφελέστατα επιχειρήματα μου θυμίζουν τους φιλοκαρατζαφερικούς να ψάχνουν απεγνωσμένα να ρίξουν ευθύνες στην αριστερά. Τελικά καλά έκανε ο ζαφόντ που το έγραψε.Δε λέω, η επαναστατικές αριστοκρατίες καλές είναι, αλλά μέχρι ένα σημείο.
apapapapa
18 Νοεμβρίου, 2011 4:31 μμ
δεν ειμαι αναρχικος. τιποτα δεν ειμαι που να το καταλαβαινετε εσεις με τα ταμπελακια στο χερι. προσπαθω να γινω αντιεξουσιαστης. αν τα καταφερω θα σας ενημερωσω να φτιαξετε νεα ταμπελακια. μεχρι τοτε θα κανω πολιτικη κριτικη οπου γουσταρω και απαντησεις δεχομαι μονο στα θεμα τα. οχι σε δικες προθεσεων. λοιπον το κκε εμεινε σιωπηλο και με τη σταση του παρελειψε να προειδοποιησει τους ψηφοφορους του και το λαο γενικοτερα για την παγιδα του δανεισμου και των ψευτικων αναγκων της υπερκαταναλωσης. δυστυχως.
η φτηνεια του επιχειρηματος οτι το κκε προτεινει αλλο μοντελο κοινωνικης και παραγωγικης οργανωσης αρα εχει καθε δικαιωμα στην ουσια να αδιαφορει για το καπιταλιστικο σημερα, ειναι αυταποδεικτη.
Oblivion
18 Νοεμβρίου, 2011 4:57 μμ
Το κενό αντι-αριστερό σου μένος σε έχει τυφλώσει.Η κατηγορία που προσάπτεις στο ΚΚΕ είναι κυρίως εύκολη.Αν αποφάσιζε να πάρει την εξουσία, θα το κατηγορούσες για άλλα πράγματα. Στην ελλάδα που κυριάρχησε η πασόκικη ιδεολογία, που επικράτησε στην αριστερά η αμηχανία εξαιτίας της κατάστασης στις ολοκληρωτικές ανατολικές χώρες και η εθνική ψωροπερηφάνια είναι αστείο να κατηγορείς την αριστερά επειδή δεν έκανε τίποτα για να σταματήσει τον καταναλωτισμό.Λες και ο κόσμος είναι πιόνια που κάθε κόμμα πρέπει να φέρει στον έλεγχό του.Ωραίος αντιεξουσιαστής θα γίνεις. Να το φωνάξουμε όλοι δυνατά λοιπόν: ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!!
Υ.Γ- Αν δεν κάνω λάθος, το τόσο οι «ευρωπαϊστές» της αριστεράς αλλά και κυρίως το ΚΚΕ ποτέ δεν σταμάτησε να καταγγέλλει την καπιταλιστική τάξη πραγμάτων ,σε βαθμό μάλιστα που είχε γίνει πασέ να το ακούς (βλ. πλουτοκρατία). Ο λόγος του ξύλινος?Ναι.Είχε στοιχεία αλήθειας?Πολλά.Εσύ όμως δεν κάνεις κριτική.Εσύ αναλώνεσαι σε μια ναρκισσιστικού τύπου ισοπεδωτική απαξίωση πάνω σε ένα σκιάχτρο επί της ουσίας. Με κάνεις να υπερασπίζομαι το ΚΚΕ αλλά τι να κάνω!!!!?
Spin
18 Νοεμβρίου, 2011 5:01 μμ
Oblivion κκες είσαι ρε και δεν το λες τόσο καιρό 😀 😀
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 5:18 μμ
@κ. στροφόρμιον
Συνπασόκος μου μοιάζει εμένα!
Oblivion
18 Νοεμβρίου, 2011 5:51 μμ
Πρώκτορας του Σόρος.Βάζω φιτιλιές αποδώ κιαποκεί:P
dimi
18 Νοεμβρίου, 2011 6:53 μμ
δικο μας ειναι, και χρηματοδοτειται κ απο τον αρχηγο μας!
"enas aplos opados"
18 Νοεμβρίου, 2011 10:02 μμ
kneeeeeeeeeeeeeee
apapapapa
20 Νοεμβρίου, 2011 9:43 μμ
ποιος να παρει την εξουσια; το κκε; τρελλαθηκες; αυτοι προτιμουν ν αυτοκτονησουν παρα να τους συμβει κατι τετοιο.
ας τα λεγε η αριστερα περι της παγιδας ψευτικων αναγκων-δανεισμου-καταναλωτισμου-υπερχρεωσης κι ας μην ακολουθουσε ο κοσμος… οι αναρχικοι τα ελεγαν. ακομα και το αριστερο κειμενο που σχολιαζουμε ειναι στο υφος των αναρχικων των 90ς. λεει καποιες αληθειες με αρκουδιαρικο κι επιθετικο προς την κοινωνια λογο. καπως αργα ομως παιδια… και η παραχαραξη τοσο προσφατης ιστοριας δεν συγχωρειται.
υγ. τα οσα ελεγε το κκε περι πλουτοκρατιας δεν εχουν καμια σχεση με το αντικειμενο της συζητησης μας. εκτος αν στο δια ταυτα προετρεπε τον κοσμο να μην δανειζεται και να μην υπερκαταναλωνει μεχρι να ρθει η δευτερα παρουσια του κομμουνισμου. για την ανανεωτικη αριστερα ουτε λογος να γινεται: μεγαλο μερος της ηγεσιας της αισθανοταν πολυ ανετα στο μοντελο-φουσκα του κλεπτοκαπιταλισμου της «μεγαλης ελλαδας»
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 5:15 μμ
@παπα-Παπα
Άλλαξε βαγγέλιο! Το ΚΚΕ δεν έμεινε καθόλου σιωπηλό! Όταν περνούσαν οι πορείες μπροστά από τις καφετέριες όπου μπάνιζες τα γκομινάκια κάνοντας εφε με το νέο iphon 2 3/4, κούναγες την ξεροκαρκάλα σου και ειρωνευόσουν. Πίστευες, τέτοιος κοκορνιόκος που είσαι, πως εσύ αντίθετα μ αυτά «τα τεμπελόσκυλα τα αναρχοκουμμούνια» που «θέλουν να τους ταίζουν και να μη δουλεύουν» εσύ θα τα καταφέρεις γιατί «είσαι άξιος και ανταγωνιστικός», αλλά πάνω απ όλα «δεν είσαι ακραίος». Κατάπιε τη μπούρδα σου τώρα -το γκομινάκι σε παράτησε γιατί είσαι ρέστος;- μάθε για τι πράγμα μιλάς όταν λες μαλ..ακίες για αντιεξουσιαστές(ωραία σου τη λέει ο oblivion παρακάτω) και την ταμπέλα σου την έχω έτοιμη: «μαμάκιας».
Αντε γιατί πολύ σε χαιδέψανε!
Υ.Γαφού αναζητείς σωτήρες μην ξαφνιαστείς αν ο επόμενος που θα βρεις είναι κοντός με μουστάκι και συχνάζει σε μπυραρίες.Που κάνεις και πολιτική κριτική τρομάρα σου!
no11888
18 Νοεμβρίου, 2011 5:49 μμ
Μιραντα Ξαφα απο την αναποδη και πως οι παρελασεις του κκε βαφτιστικαν ξαφνικα «αγωνας».
«Κατάπιε τη μπούρδα σου τώρα -το γκομινάκι σε παράτησε γιατί είσαι ρέστος»
αυτο θα πει αγαπη για τις υποτελεις ταξεις.
«Αντε γιατί πολύ σε χαιδέψανε»
Ε ναι αμα δε σπας πετρες ολη μερα να φτιαξεις χαρακτηρα, οπως οι αγωνιστες «εργατες» του κκε που ζουνε σε καλυβες και τρεφονται με ραδικια,εισαι φλορακλας και το χειροτερο δεν δικαιουσαι να κανεις κιχ για το αγιο κκε.
«και την ταμπέλα σου την έχω έτοιμη: “μαμάκιας”.
Ενας εχει τον τιτλο του αντρακλα στην ελλαδα.Εσυ εισαι δευτεραντζα.
rednready2
18 Νοεμβρίου, 2011 10:56 μμ
΄@ 118 και άλλα νούμερα,
Είσαι μανάρι μου αλειμμένη με μπριγιόλ
κι από ρεμπέτισα το παίζεις ροκ εντ ρολλ
και νι-να-νάϊ ,όπα ,γιάβρουμ, και αμάν
ακούς Βιτάλη, Σούκα και Ντουράν Ντουράν
Αλλάξανε τα γούστα σου
και μπέρδεψες τα μπούτια σου
και φέρεσαι αλλόκοτα,
και παρατάς τον Κόκοτα……
το μάτι έβαψες σε τόνους λαχανί,
και το κεφάλι σου το ξύρισες γουλί
να που καβάλησες κι εντούρο μηχανή
και μόστρες κάνεις με ματάκια απλανή
Αλλάξανε τα γούστα σου
και μπέρδεψες τα μπούτια σου
και φέρεσαι αλλόκοτα,
και παρατάς τον Κόκοτα.
-έλα μανάρι!
(Τρουρουρου τουρου τουρου ρουρου )
χορεύεις ντίσκο και σου πάνε τά σατέν
για την καράφλα σου υπάρχει το βολτέν
το περιθώριο θέλει ζόρι και κουπί
και δεν μπορείς ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΠΙ!
Αλλάξανε τα γούστα σου
και μπέρδεψες τα μπούτια σου
και φέρεσαι αλλόκοτα,
και παρατάς τον Κόκοτα.
-έλα μανάρι (δις)
Oblivion
19 Νοεμβρίου, 2011 12:14 πμ
Ο «δικός μας» ο Jeepακος πάντως κράζει καλύτερα τα ελληνόπουλα wannabe αμερικανάκια διατηρώντας παράλληλα και ό,τι θεωρούν αυτοί βαρύ και άξιο από εδώ:P
rednready2
19 Νοεμβρίου, 2011 2:42 μμ
@κύριον Λήθη
1.Ο Τζίμης ειναι ολονώνε ρεεεεεεεεεεε!
2. για την περίπτωση των «ανταξουσιατσών wannabe, ένας «δικός» σας το λέει πιο καλά: Ο ‘ Ασιμος.
«΄Ενας απάτσι στα club» .Ψάξτο…
🙂 😉
Oblivion
19 Νοεμβρίου, 2011 4:08 μμ
Καλά και εσύ ψάχνεσαι μου φαίνεται.
1.Προφανώς οι καλλιτέχνες είναι «ολονώνε ρεεεεεε»
2.Συγκεκριμένα ο τζίμης ως τζίμης μάλλον κκε είναι.ΔΕΝ (καλή η αμερικανιά?)
rednready2
19 Νοεμβρίου, 2011 7:18 μμ
@κύριον Λήθη
Εγκώ μπρέθηκες! Εσύ μπρέθηκα;
μαλλον δεν ξέρεις το τραγούδι ένας «απάτσι στα pubs» (κλάμπς έγραψα ο βλάκας)
βάζω το λινκ ανενεργό για να μη σέρνεται η σελίδα. Θα σ αρέσει νομίζω
http// http://www.youtube.com/watch?v=y4aPSjQ6Za8
panagiotidistar
19 Νοεμβρίου, 2011 3:19 μμ
…να θέλει «να σε κάνει Αλβανία, Κούβα και Βόρεια Κορέα και να μη σε αφήνει με την ησυχία σου να γίνεις Βουλγαρία, Τουρκία και Γουατεμάλα;» και
«δεν έχει τώρα, χωρίς το τι έφερε στο τώρα.»
Έτσι για να μην αναρωτιούνται μερικοί σε ποιούς απευθύνεται το άρθρο.
Στον ΜΕΣΟ Έλληνα, στο 80% και πάνω που ψηφίζει 10ετίες τώρα Πασόκ και ΝουΔού επειδή οι άλλοι δεν είναι «αξιόπιστη κυβερνητική λύση» (ενώ αυτοί ήταν!) και που έχει ξεχάσει τι σημαίνει «Αριστερά»: Σημαίνει αμφισβήτηση και ζωντανή σκέψη, όχι νομή καρέκλας και εξουσίας. (και προφανώς υπάρχουν δεξιοί και στους κόλπους της, αφού μετά τη βλακεία το πιο ανίκητο φαινόμενο στο σύμπαν είναι το συμφέρον.)