Με αφορμή την εξαγγελία δημοψηφίσματος για τη νέα δανειακή σύμβαση, αλλά και την ψήφο εμπιστοσύνης που ζήτησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, τα κόμματα της κοινοβουλευτικής Αριστεράς, ΚΚΕ και Σύριζα, καλούν σε μαζικές διαδηλώσεις το απόγευμα της Πέμπτης 3 Νοεμβρίου και Παρασκευής 4 Νοεμβρίου 2011.
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου
ΑΔΕΔΥ
Σε συλλαλητήριο την Πεμπτη στις 18:00 στην Πλατεία Κλαθμώνος καλεί τα μέλη της η ΑΔΕΔΥ,
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Κυβέρνηση, που με την πολιτική της, εδώ και ενάμιση χρόνο έχει στραφεί κατά ολόκληρης της Κοινωνίας, οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια στην εξαθλίωση, τους εργαζόμενους σε Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα, τους συνταξιούχους, τους ανέργους και τους νέους, ζητά σήμερα Ψήφο Εμπιστοσύνης από τη Βουλή για να συνεχίσει την πολιτική των εκατοντάδων χιλιάδων απολύσεων, της διαρκούς μείωσης μισθών και συντάξεων, την πολιτική που υπερχρεώνει τη χώρα και οδηγεί σε εκχώρηση των κυριαρχικών της δικαιωμάτων σε ξένα συμφέροντα και σε ξεπούλημα τις πλουτοπαραγωγικές πηγές του τόπου σε επενδυτές «αρπακτικά», στην εκχώρηση των Δημοσίων Υπηρεσιών σε ιδιώτες – κερδοσκόπους, στο ξεπούλημα των Επιχειρήσεων του Δημοσίου σε εξευτελιστικές τιμές και στη διάλυση κάθε έννοιας εναπομείναντος Κοινωνικού Κράτους.
Το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, συνεκτιμώντας τις νεότερες εξελίξεις
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ
την πραγματοποίηση νέου μεγάλου Συλλαλητηρίου, την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου και ώρα 6:00μμ στην Πλατεία Κλαυθμώνος, προκειμένου να στείλει νέο ηχηρό και αδιαπραγμάτευτο μήνυμα στην Ελληνική Βουλή ότι η ελληνική κοινωνία στη συντριπτική της πλειοψηφία είναι αντίθετη με τις πολιτικές επιλογές της Κυβέρνησης και έχει ήδη άρει τη δική της ψήφο εμπιστοσύνης.
Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να διατρανώσουν αγωνιστικά την αντίδρασή τους απέναντι σε αυτές τις πολιτικές που οδηγούν στον αφανισμό τον κόσμο της εργασίας και στην απόλυτη απελπισία συνταξιούχους, ανέργους και νέους, συμμετέχοντας μαζικά και δυναμικά στο αυριανό Συλλαλητήριο.
Καλούμε όλες τις Οργανώσεις – μέλη μας, σε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο επίπεδο, να ενεργοποιήσουν όλες τις δυνάμεις τους για την επιτυχία της συγκέντρωσης.
Από το Γενικό Συμβούλιο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΣΥΡΙΖΑ
Στις 6 μ.μ. της Πέμπτης καλεί ο Σύριζα σε μαζική διαδήλωση στο Σύνταγμα. Ακολουθεί η ανακοίνωση:
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ!ΠΕΜΠΤΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΣΤΙΣ 6μμ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
Ο λαός ενωμένος θα νικήσει την τρομοκρατία, τον εκβιασμό και την επίθεση στα δικαιώματά του από την κυβέρνηση, την τρόικα, το αστικό πολιτικό κατεστημένο και τις δυνάμεις του κεφαλαίου.Η λαϊκή οργή για τις εφαρμοζόμενες βάρβαρες και κατεδαφιστικές πολιτικές και για τη νέα δανειακή σύμβαση με τους ακόμα πιο σκληρούς και ανθρωποκτόνους μνημονιακούς όρους και την ταπεινωτική επιτροπεία της χώρας μας που τη συνοδεύουν, δεν εκτονώνεται με δημοψηφίσματα, εκφοβισμούς και εκβιασμούς του λαού.
Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι νέοι και οι νέες, οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες και αγρότες με τους αγώνες και την ψήφο τους θα διώξουν την κυβέρνηση, την τρόικα και τις πολιτικές τους και θ’ ανοίξουν μία θετική διέξοδο για το λαό και τη χώρα μας.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΣΤΙΣ 6 ΜΜ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
———————————————————————————————————————————————————————–
Παρασκευή 4 Νοεμβρίου
Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα
Όλοι στο δρόμο! Παρασκευή 4 Νοέμβρη, 7.00 μ.μ., Πλ. Κλαυθμώνος
Το ποτάμι δεν θα γυρίσει πίσω! Οι εργαζόμενοι και ο λαός θα νικήσουν την τρομοκρατία, τον εκβιασμό και την επίθεση στα δικαιώματά του από τη χούντα κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου και όσων πολιτικών δυνάμεων τη στηρίζουν!
ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Με το αναγγελθέν δημοψήφισμα, η κυβέρνηση των μνημονίων, της εργασιακής εξόντωσης και του ξεπουλήματος της λαϊκής δημόσιας περιουσίας κλιμακώνει τον εκβιασμό της. Για τα «ιερά και όσια» της διεθνούς των τοκογλύφων, των ευρωπαϊκών πολυεθνικών και των ντόπιων εκμεταλλευτών δεν διστάζει να οδηγήσει το λαό στην ανοιχτή χρεοκοπία, έρμαιο των τοποτηρητών της τρόϊκα.
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω
Η λαϊκή οργή δεν εκτονώνεται με δημοψηφίσματα, εκβιαστικά διλήμματα και αναμονή για κάλπες. Η οργή του λαού θα τους διώξει άμεσα μαζί με κάθε επίδοξο διαχειριστή του κοινωνικού πολέμου, τεχνοκράτη ή πολιτικό.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ σε ένα εργατικό και λαϊκό μέτωπο αγώνα, ρήξης και ανατροπής .
Για να φύγει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η τρόικα, η Εποπτεία και κάθε διαχειριστής της επίθεσης.
Για να ανατραπεί το μνημόνιο, η επαίσχυντη δανειακή σύμβαση και όλοι οι αντεργατικοί νόμοι που έφερε μαζί της.
Για στάση πληρωμών στους τοκογλύφους και διαγραφή του χρέους.
Για ρήξη με την ΕΕ και το ΔΝΤ.
Για εθνικοποίηση τραπεζών και στρατηγικών επιχειρήσεων με εργατικό έλεγχο.
Για ριζική αναδιανομή του πλούτου υπέρ του εργατικού εισοδήματος σε βάρος των κερδών.
ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
Μπορούμε ΤΩΡΑ, με αποφασιστική δράση και συντονισμό να τους ρίξουμε οριστικά.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
Για να βγει νικητής ο λαός και όχι ο φόβος!
KKE
To ΚΚΕ καλεί σε συγκέντρωση έξω από τη Βουλή το απόγευμα της Παρασκευής (ημέρα συνεδρίασης για την ψήφο εμπιστοσύνης της κυβέρνησης). Σύμφωνα με δημοσίευμα/ανακοίνωση του Ριζοσπάστη:
Μεγάλη συγκέντρωση, με το σύνθημα «Τώρα πρέπει να παρέμβει ο λαός πιο αποφασιστικά», διοργανώνει το ΚΚΕ την Παρασκευή, 4 Νοέμβρη, στις 6 το απόγευμα στο Σύνταγμα, με ομιλήτρια την ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα. Η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ, με ανακοίνωσή της, καλεί όλο το λαό στη μεγάλη συγκέντρωση και τονίζει:«Το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους νέους της Αττικής σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα την Παρασκευή 4 Νοέμβρη, στις 6 το απόγευμα. Καλεί σε συμπόρευση, ώστε να παρέμβει ο ίδιος ο λαός πιο αποφασιστικά στις εξελίξεις. Να αποτύχουν τα εκβιαστικά τρομοκρατικά διλήμματα που θέτουν η κυβέρνηση και τα κόμματα της πλουτοκρατίας, η ΕΕ.
Τώρα πρέπει να ακουστεί δυνατά:
ΚΑΤΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Ο ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΙΕΣ ΘΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ.
Ο λαός πρέπει να δυναμώσει τους ταξικούς λαϊκούς αγώνες, να αξιοποιήσει τις εκλογές, για να αποδυναμώσει ΠΑΣΟΚ – ΝΔ και τα άλλα κόμματα της πλουτοκρατίας και της ΕΕ. Να ισχυροποιήσει το ΚΚΕ. Ταυτόχρονα, να προχωρήσει πιο αποφασιστικά η λαϊκή οργάνωση στους τόπους δουλειάς και τις συνοικίες.
Αυτός είναι ο δρόμος, για να εμποδίσει τα χειρότερα που θα του φέρουν, καθώς η κρίση στην ΕΕ και την Ευρωζώνη βαθαίνει και οξύνονται οι ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις.
Ο λαός πρέπει τώρα να εμπιστευτεί το δίκιο και τη δύναμή του, για να αποκρούσει τα χειρότερα. Να ξεμπερδεύει με τις αυταπάτες, τα καλέσματα για συναίνεση και κοινωνική συνοχή, τα ιδεολογήματα, τα διλήμματα που καλλιεργούν τα αστικά κόμματα.
Λύση υπέρ του λαού υπάρχει μόνο με ΚΚΕ ισχυρό και οργανωμένο λαό.
Λαϊκή συμμαχία και αντεπίθεση για τη λαϊκή εξουσία, την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, την αποδέσμευση της χώρας απ’ την ΕΕ και μονομερή διαγραφή του χρέους».
Ζαphod
Μethexis
2 Νοεμβρίου, 2011 2:22 μμ
«Λύση υπέρ του λαού υπάρχει μόνο με ΚΚΕ ισχυρό και οργανωμένο λαό.» Αλλιώς πάει περίπατο η «αστική νομιμότητα» και η πρωτοκαθεδρία. Να χαρώ εγώ ριζοσπαστικό κόμμα που καλεί σε «Λαϊκή συμμαχία και αντεπίθεση για τη λαϊκή εξουσία, την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων, την αποδέσμευση της χώρας απ’ την ΕΕ και μονομερή διαγραφή του χρέους»
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 2:30 μμ
Τίγκα στις πρωτοπορίες αγαπητέ. «Το κόμμα ξέρει». «Ο χώρος γνωρίζει». «Ο Θεός σώζοι»
🙂
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 2:33 μμ
έχω μετρήσει 42 πρωτοπορίες . Η τελευταία αγαπημένη μου ,είναι η αναρχομηδενιστική που έχει και ωραία γραφικά στα pdf που ανεβάζει 😛
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 2:37 μμ
Α, γεια σου!
Κερδίζεις κουπόνι για πανγαλακτικές γαργαροκροτίδες στο Ρεστωράν στο Τέλος του Καπιταλισμού
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 2:40 μμ
αν τραγουδά η αρλέτα και έχω και δώρο full face αντικαπιταλιστική industrial μάσκα που να ταιριάζει με τα ολοκαίνουργια combo παπούτσια μάχης που διάλεξα από το ebay τότε είμαι μέσα 😀
kamien
2 Νοεμβρίου, 2011 3:40 μμ
Ksereis, isws telika to telos tou diastimatos na einai edw! Polu alloprosalo meros..
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 3:54 μμ
σπέης ιζ ντιπ 😉
Zumurito
2 Νοεμβρίου, 2011 9:17 μμ
Πως τον τελευταιο καιρο οποιαδηποτε κριτικη στο ΚΚΕ τη γυριζετε με ειρωνια προς τον »χωρο» μονο εσεις γνωριζετε:P..Kαι χωρις να ξερετε φανταζομαι τις πεποιθησεις του μεθεξις..
Spin
3 Νοεμβρίου, 2011 4:49 μμ
γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε
Μethexis
3 Νοεμβρίου, 2011 5:38 μμ
Να συστηθώ 🙂 http://wp.me/p1pa1c-dSq
Spin
3 Νοεμβρίου, 2011 5:57 μμ
άσε ρε σε γνωρίζουμε από το κουλογλοσαητ 😛
Μethexis
3 Νοεμβρίου, 2011 5:37 μμ
Δεν έχω λόγια, και ο «χώρος» στο κόλπο;
Σοβαρά τώρα, αν δεν σταματήσουμε όλοι τις μαλακίες με τις πρωτοπορίες θα μας γαμήσουν πατόκορφα. Δυστυχώς
e8agenis
2 Νοεμβρίου, 2011 2:29 μμ
Το σωματείο μισθωτών τεχνικών, που συμμετέχει στο Συντονισμό Πρωτοβάθμιων Σωματείων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα δηλώνει πως δεν έχει αποφασιστεί ούτε έχει ανακοινωθεί συγκέντρωση των πρωτοβάθμιων σωματείων την Πέμπτη 3/11, όπως ανακοινώθηκε από την αυτόνομη πάρεμβαση. Τα πρωτοβάθμια σωματεία συζητούν τη στάση τους και θα ανακοινώσουν τις κινήσεις τους άμεσα, ενώ ξεκαθαρίζουμε πως κάθε κινητοποίηση ή ανακοίνωση που βγάζει ο συντονισμός αναρτάται στο site του http://syntonismos.blogspot.com
Με αποφασιστική δράση και συντονισμό κλιμακώνουμε τον αγώνα μας μέχρι να ανατρέψουμε όλη την βάρβαρη επίθεση και την άθλια κυβέρνηση των μνημονίων, της λιτότητας, του σφαγιασμού των εργατικών δικαιωμάτων και του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας. Το ορμητικό ποτάμι της λαϊκής οργής δεν εκτονώνεται ούτε με δημοψηφίσματα ούτε με κάλπες. Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη!
http://somt.gr/node/106
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 2:48 μμ
να μας πουνε οι κκεδες αν θα κανουν αλυσιδες
να ξερω αν κατεβω 😛
koula
2 Νοεμβρίου, 2011 2:51 μμ
θα κανουν και θα πουν και ενα τραγουδι.. 😛
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
2 Νοεμβρίου, 2011 2:54 μμ
μαλακιες….αμα δεν καλεσει η ΓΣΕΕ των ξεπουλημενων εργατοπατερων σε απεργια ωστε να κατεβει κοσμος κατω….δε γινεται τπτ…συριζα και κκε θα εχουν μονο τους δικους τους…ο απλος κοσμος δε παει…
το δημοψησισμα ειτε γινει ειτε οχι…αποπροσανατολιστικο ειναι…τα μετρα περασαν , η χωρα εχει πτωχευσει, ο κοσμος δεν εχει δουλεια ή εχει δουλεια με μισθους μεχρι τις 15 του μηνα….
ουτε δημοψηφισμα ουτε εκλογες….αφηστε τους πανω…και λιγο θελει να εξεγερθει ο λαος….φοβουνται οι αστοι και θελουν να εκτονωθει η οργη του κοσμου…..για να μην εχουν τιποτα μπελαδες….
klimt
2 Νοεμβρίου, 2011 2:59 μμ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1350006
alexantro, ναι θα υπάρχει περιφρούρηση….όπως πάντα!
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 3:02 μμ
Η γραφικότητά τους έχει γίνει επικίνδυνη.
mitera
2 Νοεμβρίου, 2011 3:08 μμ
Ακριβώς!
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:14 μμ
Στη λενινιστική θεωρία για το «κόμμα νέου τύπου», βρίσκει κανείς τον όρο «δημοκρατικός συγκεντρωτισμός». Οι βασικές αρχές του θα συνοψίζονταν στα εξής:
Γίνεται συζήτηση και ψηφοφορία στα όργανα και στο τέλος εφαρμόζεται η άποψη της πλειοψηφίας από όλους. Μετά την εφαρμογή της μπορεί να γίνει κριτική στα όργανα. (Η αλήθεια είναι ότι στην πράξη, όπως τον γνωρίσαμε ιστορικά ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός αποδείχτηκε πολλές φορές πολύ συγκεντρωτικός και ελάχιστα δημοκρατικός, καθώς θεωρήθηκε περισσότερο σαν ενότητα σκέψης, παρά σαν ενότητα δράσης).
Στον τρόπο που δρα η αναρχία -που καταριέται σε όλους τους τόνους τον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό- αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι το αντιπαράδειγμα που προτείνει στην πράξη είναι αυτό που θα μπορούσε να ονομαστεί «αντιδημοκρατικός συγκεντρωτισμός». Οι βασικές του αρχές είναι οι εξής: Μια μειοψηφία κάνει ότι της γουστάρει και οι υπόλοιποι, ακόμα κι αν διαφωνούν, αισθάνονται υποχρεωμένοι να την υπερασπιστούν απέναντι στους «εχθρούς» (ή στην καλύτερη περίπτωση δεν νιώθουν την ανάγκη να διαχωριστούν και ιδιαίτερα). Συνήθως, δεν γίνεται μετά κριτική στα όργανα.
Καμιά φορά πολλοί αναρχικοί μπορεί και να βρεθούν σε δύσκολη θέση (όπως στη Μαρφίν ή στην Καλλιδρομίου) και να πάρουν τις απαραίτητες αποστάσεις, αλλά αν το θύμα των πρακτικών αυτών είναι ο Μεγάλος Σατανάς (δηλ. το ΚΚΕ) ούτε που τους περνάει από το μυαλό κάτι τέτοιο.
Δεν με εκφράζει ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός, αλλά από τον προτιμώ σαφώς από τον αντιδημοκρατικό…
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:32 μμ
εγώ δεν βλέπω διαφορά στο δια ταύτα ανάμεσα στους δύο συγκεντρωτισμούς (εννοώ επί του πρακτέου σημερα).
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:34 μμ
Δεν βλέπεις; Προσωπικά, το να με καπελώσει η μειοψηφία, το θεωρώ χειρότερο…
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:37 μμ
γιατί η γραμμή του ΚΚΕ βγαίνει πλειοψηφικά;
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:45 μμ
Σ’ αυτό δεν φταίει όμως, η αρχή του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού.
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:49 μμ
Μα γι΄αυτό και η διευκρίνησή μου με το «επί του πρακτέου», γιατί δεν αναγνώρισα «δημοκρατικότητα» σε κανέναν από τους δύο συγκεντρωτισμούς (εννοώ του ΚΚΕ και του α/α χωρου)
YA
2 Νοεμβρίου, 2011 3:47 μμ
Το «τους» τσουβαλιάζει με καθεστωτικό τρόπο 10 σχόλια με σαφή την διαφορετικότητά των περισσοτερων όπως επιτρέπει ο αναρχικός χώρος, χωρίς να σημαίνει ότι όσοι γράφουν στο Ιντυ είναι αναρχικοι. Εγώ διέκρινα και νηφάλιες απόψεις που δεν προωθούν κάμμία σύγκρουση με τους «άλλους».
Το «τους» λοιπόν ταιριάζει καλλίτερα στα κόμματα και δή στο ΚΚΕ που δεν επιτρέπει στα μέλη του κάμμια παρέκκλιση από την γραμμή του Αρχηγού και των στρατηγών του.
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 3:50 μμ
Χρησιμοποίησα κάποιον πολιτικό ή ιδεολογικό προσδιορισμό?
YA
2 Νοεμβρίου, 2011 4:08 μμ
¨Οχι φυσικά και για αυτό αναφέρθηκα ΜΟΝΟ στην λέξη «τους».
Όμως είναι σαφές ότι το «τους» έχει αποδέκτες τον συγκεκριμένο χώρο-άτομα και (α) από την πρόσφατη διαμάχη αλλά και (β) από το ύφος και περιεχόμενο του Ιντυ ο οποίος είναι τόπος που εκφράζονται κατεξοχήν οι του αντιεξουσιαστικού-αναρχικού χώρου χωρίς φυσικά να αποκλείονται άλλοι.
Παρόλα αυτά αν ενοχλήθηκες από το συμπερασμά μου, απλά στέκομαι στην ατυχή κατά την γνώμη μου ομογενειοποίηση με την χρήση της λέξης «τους» αρκετά διαφοροποιημένων απόψεων μεταξύ τους.
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:16 μμ
Αντί να ενοχλείσαι και να μου κουνάς το δάκτυλό σου λοιπόν θα περίμενα πριν ανταπαντήσεις να έχεις έναν στοιχειώδη προβληματισμό για το γεγονός ό,τι ένας χώρος όπου εκφράζονται κατεξοχήν οι του αντιεξουσιαστικού-αναρχικού χώρου μετατρέπεται σε προπαγανδιστή τυφλών δολοφονικών ενεργειών, άγνωστης προέλευσης (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), οι οποίες μάλιστα δε φαίνεται να ενοχλούν τη διαχειριστική ομάδα του imc (για προφανής λόγους).
Όσο πας και μου επιβεβαιώνεις τα παβλωφικά αντανακλαστικά που σου προσέδωσα σε άλλο σχόλιο. Φαίνεται όμως πως άλλα πράγματα έχουν προτεραιότητα αυτήν τη στιγμή για σένα.
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:22 μμ
Και βεβαίως επί της ουσίας δε βλέπω να διαφωνείς με την ρητορική μίσους από «αυτούς» Αντιθέτως τους θεωρείς «δικούς σου». Κάνω λάθος μήπως?
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 4:32 μμ
καλα το τελευταιο τι το ηθελες ?
η ρητορικη μισους ειναι μπαλακι πινγκ πονγκ
την μια κανει πινγκ ,την αλλη πονγκ
αστο καλυτερα
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:36 μμ
Ναι ρε Αλεχάντρο άλλα είναι διαφορετικό να κάνεις πολιτική κριτική έστω και άγαρμπα και διαφορετικό να κάνεις δημόσια ανακοίνωση όπου καλείς τον (υπό)κοσμο να ζωστεί με «πολεμοφόδια» για να την πέσει σε κάποια συγκέντρωση. Κι από τη στιγμή μάλιστα που το πτώμα ενός εργάτη είναι ακόμα ζεστό.
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 5:42 μμ
– ενας εγραψε μια βλακεια, καποιοι πλειοδοτησαν , καποιοι ζητησαν ψυχραιμια και καποιοι απλως αδιαφορησαν και το περασαν
ε αυτο δεν ειναι δημοσια ανακοινωση , πως να το κανουμε
– κατα τ αλλα η βλακεια ειναι οριζοντια ,θες να σου διηγηθω σκηνες με παμιτοκνιτες απ τις 20/10, η απο παλιοτερα ?
θα βαρεθεις να μ ακους, δεν χρειζεται …
– το (υπό)κοσμος , δεν ισχυει και επιπλεον δεν βοηθαει κανενα
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 5:57 μμ
Αλεχάντρο δε χρειάζεται να μου πεις, σε πιστεύω.
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:16 μμ
Τώρα, εδώ που τα λέμε, οι άλλοι δεν αποκλείονται στο ιντυμίντια με τον τρόπο που γινόταν ανεκτή η ημιπαράνομη-ημινόμιμη αντιπολίτευση στο καθεστώς του Μουμπάρακ…
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 3:53 μμ
Με λίγα λόγια αν μια άποψη την εκφράζει κκες τότε έχουμε καθεστωτικό τσουβάλιασμα, ενώ αντίθετα αν μια άποψη την εκφράζει αναρχικός τότε έχουμε άποψη . Κούραση εις τον κύβον και δεν την παλεύων άλλον κάστανον φέρτεν μουν να χορέψων πεντοζάλην με τον γιαννάκην οκκάν και τον βαλβέρδεν
koula
2 Νοεμβρίου, 2011 3:57 μμ
εις τον κυβον? τι εγινε? δεν εχεις αλλες … δυναμεις??? 😛
εδωωωωω! εδω θα κατσεις spin! παρεα με την παράνοια της Απολυτης_Αληθειας_που_κατεχει_ο_ενας_ογαμάτος_που_δεν_κανει_ποτε_λαθος!
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 4:09 μμ
εις τον κύβον γιατί οι Cube είναι μία από τις αγαπημένες μου μπάντες 😉
koula
2 Νοεμβρίου, 2011 4:11 μμ
εισαι παιδι cube-y 😛
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:06 μμ
Βλέπεις αγαπητέ Spin ο ΥΑ δίνει περισσότερο βάρος σε ποιον συζητητή έχει απέναντί του παρά στο τι λέει. Τα Παβλωφικά αντανακλαστικά είναι σε πλήρη λειτουργία ακόμα και στους… ελευθεριακούς.
simon
2 Νοεμβρίου, 2011 7:57 μμ
Να πσιαστώ τσαι ‘γω στον πεντοζάλην; 🙂 🙂
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 3:18 μμ
Τοτε να ρθουμε, που θαμαστε ασφαλεις, ηρεμει και καλα παιδακια και δε θα κινδυνευουμε απο τους προβοκατορες, τους αναρχοφασιστες, τους παρακρατικους και να φαμε γκλοπιες και τοξικα χημικα απο τα ΜΑΤ.
Με τον ογκο μας και τις ντουντουκιες να πιεσουμε να καταψηφιστει η κυβέρνησή και στις επομενες εκλογες να ανατρεψουμε την πλουτοκρατια με τα ψηφαλακια μας.
Ζητω το περηφανο και τιμημενο ΠΑΜΕ-ΚΚΕ. Ο ηρεμος οργανωμενος ταξικος αγωνας της εργασιας συνεχιζεται … κατω απο τα ροπαλοσημαιακια του ΚΚΕ. Δε θα ανοιξη, το ειπαμε ρουθουνι. 😉
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 3:26 μμ
Όχι δα να μην ανοίξει ρουθούνι. Εδώ δολοφονήθηκε μέλος του ΚΚΕ από τα ΜΑΤ σε συνεργασία βεβαίως με το φαίο μέτωπο.
koula
2 Νοεμβρίου, 2011 3:52 μμ
Mitsaras, το «σε συνεργασια» πως προκυπτει?
ειχα μεινει (φανταζομαι και αλλοι) στο οτι ο ανθρωπος κατεληξε απο ανακοπη που πιθανοτατα οφειλοταν στα δακρυγονα… και περιμενα ενα ιατροδικαστικο πορισμα (?) το οποιο θα εδινε περισσοτερο φως..
εχω χασει κανα επεισοδιο? για ριξτε λινκια..
σας μερσώ!
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:00 μμ
Απ΄ότι γνωρίζω η εργαστηριακή διερεύνηση δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Πρωτίστως υπεύθυνα είναι τα ΜΑΤ. Όσο για τα υπόλοιπα ερωτήματα καλύτερα να μην το συνεχίσω τουλάχιστον σε αυτόν τον χώρο και κακώς το άνοιξα.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 4:35 μμ
Όχι μίλα, για να ξέρουμε τι συζητιέται στα τζάκια των σταλινικών μετά το γεύμα.Αρχικά το κώμα σου που με την αλήθεια έχει πάρει διαζύγιο μιλούσε για μολότοφ και πέτρες στο κεφάλι του οικοδόμου.Και έρχονται κάποιοι δήθεν «κινηματίες κοινωνικοί»
αναρχικοί και λένε «για όλα φταίει η ηγεσία».Χωρίς λοιπόν να θέλω να τσουβαλιάζω μέσα στην σταλινική σούπα άτομα που καθαρά για λόγους ταξικούς (και όχι ιδεολογικούς) βρίσκονται μέσα σε αυτήν, καλύτερα να βγει ξανά ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ παρά ΚΚΕ.Τουλάχιστον με τους άλλους ξέρουμε που λένε ψέμματα και πού όχι.
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:40 μμ
Μπορείς να μου υποδείξεις που ακριβώς μιλούσε για μολότοφ και πέτρες στο κεφάλι του οικοδόμου?
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 4:48 μμ
Δες την αρχική αρχική ανακοίνωση του Γραφείου τύπου του κώματός σου -μετά την άλλαξε.Επίσης δεν αναφέρομαι σε «επίσημες» ανακοινώσεις, αλλά σε αυτά που άκουγα στο δρόμο καθώς ρωτούσα για το «πως έφυγε ο άτυχος».Μέχρι και φίλη μου από Θεσσ/νικη μου είπε για την μολότοφ που δήθεν του έριξαν.Και guess what, ο γκόμενος αυτής που της το είπε είναι στην ΚΝΕ.
Την 20/10 είχαμε μια καθαρή δολοφονία ανθρώπου από το κράτος και η αριστερά (δυστυχώς όχι μόνο το ΚΚΕ αλλά όλος ο συμπαθητικός προς τον σταλινισμό (το παρελθόν του δηλαδή) χώρος) το συγκάλυψε – ναι το συγκάλυψε- με δηθενίστικες δικαιολογίες ότι και καλά φταίνε αυτοί που έκαναν επίθεση.Δεν είπε κανένας ότι ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΥΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.Όλοι ξέραμε ότι θα γίνουν συμπλοκές, άσχετα με το αν ήταν το ΠΑΜΕ ή όχι και αρκετοί ξέραμε ότι τα δακρυγόνα έχουν την CS ουσία.Μήπως θα έπρεπε να λέμε «όχι στις άγριες διαδηλώσεις» και τίποτα για τα δακρυγόνα που είναι απαγορευμένα και στον πόλεμο?Αυτή ήταν λοιπόν η κατάπτυστη στάση του εγχώριου νεου (κρυπτό)μαο-σταλινισμού.
Μακριά από το ΚΚΕ.
Sanava Bits
2 Νοεμβρίου, 2011 4:52 μμ
έλεος..
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 5:00 μμ
Πολύ ωραία λογική, από τη μία μας την λες για αυτά που συζητιούνται στα τζάκια του… κώματος κι από την άλλη έρχεσαι να μας αναπαράγεις ως αξιόπιστη πηγή αυτά που άκουσες στον δρόμο και μάλιστα σε μία τεταμένη κατάσταση όπου οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Επειδή όμως νομίζω πως διάβασα όλες τις ανακοινώσεις δεν είδα κάτι σχετικό. Οπότε θέλω να μου την υποδείξεις εσύ.
Όσο για τη δεύτερη παράγραφο είναι τόσο γελοία όσο και οι απόψεις (μεμονωμένες ευτυχώς) που ακουγόντουσαν για ευθύνες των νεκρών εργαζομένων της Marfin επειδή δουλεύανε σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας, σε ημέρα απεργίας. Προφανώς ισχύουν όσα γράφεις για το Cs αλλά αυτή τη στιγμή αξιώνεις πως όσοι κατεβαίνουν στις απεργίες θα πρέπει να περιμένουν την πιθανότητα πως θα πεθάνουν από τα δακρυγόνα. Κάτι που φαντάζει ακόμα χειρότερο όταν οι συμπλοκές γίνονται από μειοψηφίες που μεταφέρουν τη στρατηγική της σύγκρουσης στη πλειοψηφία. Και θα σε ρωτήσω το εξής, εσύ λες «ναι στις άγριες διαδηλώσεις» αλλά τι συμβαίνει όταν έρθει σε σύγκρουση με το όχι ενός άλλου διαδηλωτή ο οποίος εκείνη τη στιγμή μπορεί να περπατάει δίπλα σου. Του λες να κάτσει στα αυγά του?
κώστας
2 Νοεμβρίου, 2011 5:04 μμ
Τι να σου πω ρε ανεγκέφαλε. Ο Μητσάρας φταίει που κάθεται και σ’ ανέχεται.
Και φυσικά φταίω κι εγώ που μπαίνω ακόμη εδώ μέσα αλλά τι να κάνουμε, κανείς δεν είναι τέλειος.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 5:19 μμ
Προφανώς δεν είσαι υποχρεωμένος να με πιστέψεις σε αυτά που σου είπα, αν και νομίζω ότι όσοι ήταν κάτω και γενικότερα 1-2 ώρες μετά που έγινε γνωστό ότι πέθανε ο άνθρωπος, η φήμη που επικράτησε ήταν για μολότοφ και πέτρα.Αυτό εγώ στο φτωχό μου το μυαλό το συνδυάζω την επικράτηση αυτής της φήμης με τα «λίγα άτομα» του ΠΑΜΕ και των wannabe Πάμε (τους υπόλοιπους) στην αμαλίας.
Για την δεύτερη παράγραφο.
Πες το ψέμματα, αλλά είτε το θέλουμε είτε όχι, τα δακρυγόνα αυτά είναι δυνάμει δολοφονικά.Αυτό που πρώτα πρέπει να κάνουμε είναι να καταφέρουμε να αποσυρθούν και μετά να συζητήσουμε για το νόμιμο/σωστό της μορφής πάλης ορισμένων -που αν δεν κάνω λάθος, αν δεν ήταν αυτοί οι ορισμένοι, τα μεταμοντέρνα φοιτητικά περιοδικά των αριστερών παρατάξεων θα ήταν κενές σελίδες (η κνε εξαιρείται).Προφανώς και λέω ναι στις αυτόνομες άγριες απεργίες και διαδηλώσεις.Λέω όχι στην αλα πρωτοπορία «πάλη» ορισμένων νεολαίων, η οποία δυστυχώς μένει μόνο κουτσουρεμένη πάλη-την οποία προφανώς εκτιμώ πολύ περισσότερο από τις πορείες των αριστερών που συνήθως προηγούνται από τον καφέ στα εξάρχεια…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 5:49 μμ
Μήτσε το «συνεργασία» είναι πολύ βαριά κουβέντα. Τόσο βαριά όσο η εξομοίωση της περιφρούρησης του ΠΑΜΕ με τα ΜΑΤ.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 5:55 μμ
Σε συνεργασία, σε συνεργασία.Καλά τα λέει.Το ΚΚΕ, έχοντας ως σύμμαχο μόνο τον εαυτό του, αναγνωρίζει μόνο πράκτορες του κράτους και μικροαστικές λογικές-ακόμα και σε αυτούς που στην βουλή το στηρίζουν.
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 3:38 μμ
…, ηρεμοι…
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 3:40 μμ
εντελως gtp τα ατομα
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 3:41 μμ
…to the point.
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 3:41 μμ
Συμπέρασμα.
Την παρασκευή ο οργισμένος κόσμος έχει σκοπό να ρήξη την κυβέρνηση.
Όμως το ΚΚΕ θα λειτουργήσει ως ανάχωμα προστασίας για λόγους που έχουν να κάνουν με την αύξηση των καρεκλών του στην βουλή.
Οπότε οι αναρχικοί πρώτα θα εξοντώσουν το ΚΚΕ και έπειτα θα εισβάλουν στην βουλή για να καταπνίξουν την αστική δημοκρατία και να εγκαθιδρύσουν την αταξική.
Κατάλαβα σωστά;
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 3:43 μμ
μη τσιμπας και συ
αφου ξερεις τι ειναι το ιντερνετ
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 3:51 μμ
Επανέρχομαι στην τάξη…
Προς το παρόν φαίνετε ότι η κυβέρνηση πέφτει εκ τον εσω και όχι γιατί δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον εξεγερμένο λαό. Δυστυχώς αλεξ….
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 3:55 μμ
«Προς το παρόν φαίνετε ότι η κυβέρνηση πέφτει εκ τον εσω και όχι γιατί δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον εξεγερμένο λαό. »
Σωστός. Για την ώρα μας παίζουνε εύκολα…
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 4:02 μμ
Σπιν το κείμενο είναι στα χέρια του Γαλαξιαρχή και έχει και μια διαφωτιστική παράθεση από την περσινή συνέντευξη τύπου του ΓΑΠ στην ΔΕΘ.
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 4:06 μμ
έτοιμος ήμουν να σε κράξω. τώρα θα κυνηγήσω τον γαλαξιάρχη 😛
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 5:52 μμ
Nαι, εγώ το εχω. Τώρα ήρθα στο PC μου. Το ανεβάζω σε λίγο.
Μη βαρούτε βρε παιδιά!
Mitsaras
2 Νοεμβρίου, 2011 4:00 μμ
Σ’ αυτό θα συμφωνήσω κι εγώ. Η λαϊκή παρέμβαση έπαιξε δευτερεύοντα ρόλο.
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:49 μμ
Πάντως, αν πέσει τώρα, θα πέσει απ’ τα δεξιά…
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:49 μμ
Όχι πως δεν θα το χαρώ 🙂
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 5:50 μμ
@klimt
Σόρι, αλλά αυτό περιγράφει αντιδιαδήλωση με σαφή συγκρουσιακό σκοπό. Ούτε εναντίον χρυσαυγιτών δεν είναι τόσο ξεκάθαρα τα καλέσματα.
klimt
2 Νοεμβρίου, 2011 7:47 μμ
‘Ετσι μόνο για την ιστορία…. οι αντισυγκεντρώσεις ηταν τακτική πάγια του παρακράτους μετά τον εμφύλιο εναντίον…????? Η Καρφίτσα και ΕΚΟΦ(αν τα θυμάμαι καλά) εκεί τα έδωσαν όλα…αλλά, εννοείται ότι δεν καλούσε η ασφάλεια αλλά….???
Απλά μία ευχή, να μην ξαναδούμε τέτοιες ασχήμιες μέσα έξω ή δίπλα στο κίνημα ή στο όποιο κίνημα ή σε ότι ο καθένας θεωρεί κίνημα
Capybara
2 Νοεμβρίου, 2011 8:40 μμ
Αυτοί klimt, διαβάσανε τους στίχους του Ναζίμ Χικμέτ «αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, πώς θα γενούνε τα σκοτάδια φως;» και τους καταλάβανε λάθος, πολύ λάθος 😉
Zumurito
2 Νοεμβρίου, 2011 9:27 μμ
Ενταξει βγαινει ο καθε εξαγριωμενος καμενος στο ιντυ και κανει ενα σχολιο και αμεσως τον παιρνουμε στα σοβαρα..Τουλαχιστον οταν γινεται κριτικη σε αυτο το »χωρο» (λες και αποτελει ενα τεσπα) να γινεται σε θεσεις και πραξεις και οχι στα »συντροφοι ξεσηκωθειτε» σχολια..
class-ic
2 Νοεμβρίου, 2011 3:28 μμ
Μετά τα γεγονότα των 2 τελευταίων ημερών φάνηκε ότι δεν τρέχαμε αδικα τόσο καιρό. Νιώθουν τα χνωτα μας οι αφεντάδες και τα σκυλιά τους… Αλλά με το σύριζα μόνο τη μια μερα (δεν βρηκα καλεσματα αλλων) και το κκε την αλλη μονο του επισης (οποία εκπληξις!) δεν ξερω κατα ποσο τους πιεζουμε σοβαρα. Πιο πολυ για εκτονωση μου κανει και για περιχαράκωση στα καθ’ημάς.
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 3:33 μμ
Την μέρα της μαρμότας την έχετε δει? 😛
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 3:47 μμ
Τη μερα της καποτας;! 😉
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 3:49 μμ
αυτό είναι για ενήλικους 😛
Sanava Bits
2 Νοεμβρίου, 2011 3:52 μμ
Δεν θέλουμε να έρθεις κοντά μας κρίνοντας τη θέση μας σωστή, αλλά επειδή ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ…
Νομίζω πως πριν την επανάσταση του λαού θα πρέπει να επαναστατήσει ο λαός του ΚΚΕ και να αλλάξει την φοβική και ανασφαλή ηγεσία του, που θα καταφέρει (μέσα σε αυτές τις ευνοϊκές συνθήκες) όχι μόνο να μη διαχειριστεί τον πανικό του συστήματος με τα δημοψηφίσματα του γαπ-γτπ, αλλά και εκλογική αποτυχία…
ΗΠΣΤΓ
2 Νοεμβρίου, 2011 5:00 μμ
Οι αναρχικοί φταίνε για όλα. Εδώ και μια δεκαετία είναι η κύρια αιτία αναστολής κάθε είδους πολιτικής αντίδρασης. Ναι στο ΚΚΕ, ναι στο ΣΥΡΙΖΑ, ναι στους μεταρρυθμιστές, ναι, ναι, ναι , ….
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 5:11 μμ
Oblivion
1«Δες την αρχική αρχική ανακοίνωση του Γραφείου τύπου του κώματός σου -μετά την άλλαξε». Υποθέτω ότι έχεις ντοκουμέντα που μπορούν να δικαιολογήσουν αυτήν την βεβαιότητα σου. Παρακαλώ να παραθέσεις την πρώτη ανακοίνωση και ακολούθως την αλλαγή της.Σίγουρα στηρίζεσαι σε πηγές και όχι σε αντίληψη αποκλειστικά δικία σου. Έτσι δεν είναι ;;;
2 «Επίσης δεν αναφέρομαι σε “επίσημες” ανακοινώσεις,» τι έγινε και αναιρείς την πρώτη παράγραφο σου; Γιατί την μια παραπέμπεις στην «πρώτη» ανακοίνωση και την άλλη λες ότι δεν αναφέρεσαι σε επίσημες ανακοινώσεις ;
3 «αλλά σε αυτά που άκουγα στο δρόμο καθώς ρωτούσα για το “πως έφυγε ο άτυχος”.Μέχρι και φίλη μου από Θεσσ/νικη μου είπε για την μολότοφ που δήθεν του έριξαν.Και guess what, ο γκόμενος αυτής που της το είπε είναι στην ΚΝΕ.»
Αυτή η παράγραφος είναι σίγουρα τα ντοκουμέντα που μπορούν να δικαιολογήσουν την θεωρία σου. Διότι η φίλη του φίλου σου ή το αντίθετο στο βεβαίωσαν. Αναμφισβήτητα τα παραπάνω σίγουρα δεν είναι ελλειμματικά αλλά ικανά να ταράξουν τους Σταλινιστές……
4 «Αυτή ήταν λοιπόν η κατάπτυστη στάση του εγχώριου νεου (κρυπτό)μαο-σταλινισμού.» Μου το εξηγείς αυτό αν έχεις την καλοσύνη;;
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 5:32 μμ
http://www.kke.gr/anakoinoseis_grafeioy_typoy/anakoinosh_toy_grafeioy_typoy_gia_thn_organomenh_dolofonikh_epithesh_kata_ths_sygkentroshs_toy_pame_sto_syntagma_kai_to_thanato_toy_syndikalisth_toy_pame_dhmhtrh_kotzaridh
Όλη δικιά σου.Βέβαια αν είχες ίχνος αξιοπρέπειας -εσύ και οι υπόλοιποι τυφλωμένοι- θα είχες και ένα ίχνος αντικειμενικότητας- σε αντίθεση με τον «αναρχοφασιστικό χώρο που αμέσως την επόμενη υπήρξαν κυρίως αυτοκριτικές αναλύσεις.
Είπα, την δική μου -αλλά και πολλών άλλων που γνωρίζω- μπορείς να την αμφισβητήσεις.Στο κάτω κάτω προβοκάτσια θα είναι.
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 5:48 μμ
Oblivion
Ευχαριστώ.
Τώρα θα σε παρακαλούσα να παραθέσεις την δεύτερη που αναιρεί την πρώτη.
Όσο αφορά δε την αντικειμενικότητα ,δεν ανήκω στους ανθρώπους που προσκολλώνται στις «καθαρές» αξιολογήσεις και στην καθαρή μακριά από ιδεολογικές «περιχαρακώσεις» γραμμή. Δεν κρύβω τον κομμουνιστικό(και όχι αριστερό) ιδεολογικό προσανατολισμό μου και κύρια χωρίς να κρύβω τον πολιτικό μηχανισμό(ΚΚΕ) που επέλεξα να δρω.
Έχω δηλαδή ένα συγκεκριμένο κοινωνικοπολιτικό σύστημα αναφοράς το οποίο επιδρά στην οπτική μου.
«Αντικειμενικότητα» δηλαδή δεν θα βρεις σε εμένα.
Δεν κρίνω τα τρέχοντα εξαιρετικά πολύπλοκα γεγονότα βάσει αυθόρμητου, μια και είναι και της μόδας παρορμητισμού, μαρτυριών από φίλους φίλων , συμπτωματικά ή τελείως φαινομενικά.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 5:59 μμ
Δεν σου είπα να κρατήσεις μια λογική ίσων αποστάσεων.Οι σταλινικοί -αυτοί που αρέσκονται δηλαδή να μιλάνε για «κομμουνιστική κατεύθυνση» (αα ρε Μαρξ…)- όμως είναι στο άλλο άκρο.Ακόμα και «αν κάποιος κάνει λάθος, το Κόμμα δεν φέρει ευθύνη σε αυτό» έτσι?Εγώ λοιπον συμφωνώ σε αυτό το σημείο μαζί σου και διαφωνώ με ΟΛΕΣ της ρομαντικές -δυστυχώς- φωνές που επιμένουν να βλέπουν το ΣΚΕ κάτω από το δίπολο «βάση»-«ηγεσία».Στον ολοκληρωτισμό δεν υπάρχει αυτή η διάκριση.Και σου ξαναλέω ευχαριστώ, γιατί αυτά τα σχόλια πρέπει να τα βλέπουν οι ρομαντικοί σύντροφοι και να καταλάβουν πως αν η ρήξη με το Κόμμα (βάση, ηγεσία, ιδεολογία) δεν είναι ολική, δεν είναι ρήξη.
Ioulianos
2 Νοεμβρίου, 2011 6:08 μμ
Αυτό που έγραψα αντικειμενικέ και αξιοπρεπή συνομιλητή μου είναι ότι έχω ένα συγκεκριμένο κοινωνικοπολιτικό σύστημα αναφοράς το οποίο επιδρά στην οπτική μου.
«Αντικειμενικότητα» για μένα είναι κούφια λέξη.
Σίγουρα δεν υπάρχει μόνο μια μεθοδολογία για να κρίνεις και σιγουρότερα καμία μέθοδος δεν έχει δικαίωμα να αξιώνει για τον εαυτό της την «αλήθεια.»
Και το θέλεις δεν το θέλεις έτσι από την μεριά σου συν τις φήμες από φίλους φίλων κρίνεις και εσύ.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 6:16 μμ
Άσε τις ωραίες, κοινότοπες και εύκολες περιγραφές.Αυτό που στον «αναρχοφασιστικό» χώρο έγινε την επόμενη της απεργίας -όχι από όλους βέβαια- δεν έχει γίνει ποτέ στην ιστορία των Σ.Κ.Ακόμα και οι «διανοούμενοι» των Κ.Κ (αλλά και οι ελάχιστοι διανοούμενοι) δεν έκατσαν να ασκήσουν αυστηρή κριτική στις πρακτικές του Σήφη και των πιστών ακολούθων του.Εγώ όμως σου είπα πιο πάνω πως με τον όρο αντικειμενικότητα δεν εννοώ μια στάση «ίσων αποστάσεων».Εσύ όμως εκεί.Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση πάντως. (αντικειμενικός έτσι όπως το αντιλαμβάνεσαι εσύ προφανώς και δεν είμαι)
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:25 μμ
Παρότι μου είσαι πολύ πιο συμπαθής από τον/την Oblivion, θα αναγνωρίσω ότι ο δεύτερος έχει δίκιο στην έννοια της αντικειμενικότητας όπως την ορίζει.
Κακώς μπλέκεις την αντικειμενικότητα με τις ίσες αποστάσεις, αλλά και από την άλλη με τον κομματικό πατριωτισμό και τον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό (ναι, αυτές είναι οι σωστές λέξεις κατά τη γνώμη μου, και όχι η στράτευση στην ιδέα του κομμουνισμού γενικά). Η κομματική πειθαρχία θα έπρεπε να είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ μιας σε βάθους συζήτησης και κοινής συμφωνίας, παρά το πρώτο ζητούμενο που μηχανιστικά επιβάλλεται σε ένα μέλος για οτιδήποτε μπορεί να είπε ο τάδε εκπρόσωπος του τάδε κόμματος (δε θέλω να το πάρεις ότι τα πυρά στρέφονται αποκλειστικά προς το κόμμα σου), όσο παράλογο κι αν είναι αυτό.
Oblivion
2 Νοεμβρίου, 2011 8:51 μμ
Ευχαριστώ τον πιο συμπαθή σε εμένα -απ΄οτι εγώ σε αυτόν- eddie:P.Αν τα αυτονόητα αρχίσουν να λέγονται, τότε είμαστε σε καλό δρόμο.
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 9:00 μμ
Αν δεν σπαταλούσες τις γνώσεις σου (που είναι όντως πολλές) σε εμπαθείς τοποθετήσεις και χαρακτηρισμούς προς πολιτικούς χώρους, θα σε εκτιμούσα πολύ περισσότερο (γιατί ναι, μπορείς να το κάνεις).
Αλλωστε θυμάμαι ότι σε ένα διάλογο με τον Αρουραίο, ότι είχαμε συγκλίνει.
Τεσπα. Κι εγώ με το αυτονόητο από όπου κι αν προέρχεται είμαι 🙂
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 5:29 μμ
Παρατηρω ότι καποιοι δε βαλαν μυαλο και εξωθουν τα πραγματα στη φαγωμαρα και τις βεντετες στις επομενες μερες.
Το δυσαρεστο και καταστροφικο ειναι οτι με τις εκατερωθεν μαλακιες αντι να στραφει τι συνολο του κοσμου εναντια στους τυραννους θα σφαχτουμε μεταξυ μας, προς τερψη του δυναστη.
Απο τη μια οι σκοπιμοτητες της ηρεμης οργανωμενης βλακειας της νομενκλατουρας και απο την αλλη ολοι εκεινοι οι ανεγκεφαλοι της μαλακιας.
Περα απο αυτους ομως υπαρχει και ο κοσμος:
της οργης, των δεινων, των αδιεξοδων, της ανεργειας, των προ της αυτοκτονιας, των νεων χωρις μελλον και οριζοντες, ολων αυτων που καταστρεφεται η ζωη τους και που μπορει να εκδηλωθει με αγριες διαθεσεις εναντια στους κρατουντες.
Αν στους στρουγκατους και τους αλλους, τους «επαναστατες της καθαροτητας» εχει απομεινει ελαχιστη νοημοσυνη ας ενωθουν με το υπολοιπο ποπολο και με κοινη δυναμικη δραση τοτε, θα διαπιστωσουν ποσο ευκολα γκρεμιζεται μια τυραννια. Αν οχι ας παραμερισουν αφηνοντας το οργισμενο πληθος να εκδηλωθει, οπως αυτος θεωρει σωστο. (τα περι οχλου για τους γκεμπελισκους, τους αστους και τα κομματοσκυλα-συνικαλοσκυλα)
Στο ΜΕΤΑ ας τραβηξουν το δρομο τους οι ιδιοκτητες της απολυτης αληθειας. Εκει θα φανει τι φουμαρει ο καθενας και ο καθε κατεργαρης τοτε στον μπαγκο του.
Οσο για τους προβοκατορες και τους ασφαλιτες αυτοι παντα υπηρχαν και θα υπαρχουν, δεν μπορουν να σταθουν εμποδιο στο ποπολο, ουτε να το παρασυρουν στα δικα τους θεληματα.
Γιατι.
Ο αριθμος τους ειναι μικρος και υπαρχουν τροποι απομονωσης τους.
Δρουν πισω και παραλληλα με τα ΜΑΤ.
Η δραση τους μεσα στο πληθος ειναι μεμονομενη και για ειδικους λογους καταγραφης.
Σε οργισμενες δε καταστασεις ειναι λουφα, γιατι κινδυνευει αμεσα η ζωη τους.
Ολες οι άλλες παπαρες που λεει το ΚΚΕ και οι καθηγητικες αυθεντιες είναι για εσωτερικη καταναλωση του κωματος και των αφελων.
Σε εξεγερσιακες καταστεις εμφανιζονται ακραια φαινομενα κι αυτό είναι αναποφευκτο. Καμια εξεγερση δεν εγινε με το γαντι. Τετοιες μονο στα μυαλα εκεινων που θεωρουν οτι οι ανατροπες των καθεστωτων γινονται στα κοινοβουλια.
Οποιος σταθει εμποδιο στη βουληση του ποπολου θα είναι αυτος που δε θαχει επομενη μερα.
ΗΠΣΤΓ
2 Νοεμβρίου, 2011 5:35 μμ
Και όλον αυτόν τον κόσμο της πείνας και της ανέχειας που περιγράφεις τον υπηρέτησαν οι αριστεροί πολιτικοί οι πολιτικοί εν γένει και πολιτικάντηδες από πίσω τους, που ορέγονται την εξουσία ε; Η υπηρεσία του λαού ιστορικά δεν έγινε ποτέ στα πλαίσια της μισθωτής πολιτικής.
«Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος … Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλευταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμα τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους»! [Αλ. Παπαδιαμάντης].
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 7:12 μμ
zaphod
Εσβησες ενα επιθετικο επι προσωπου σχολιο μου που δεν το συνηθιζω. Και στα παπαρια μου δηλαδη αν το εσβησες. Ουτε γραφω τωρα για να διαμαρτυρηθω. Σιγα τον πολυελαιο. 😉
Αυτο το καλοπαιδο σε θρεντ του εχει ποσταρει σχολιο που με αφορα και με προσβαλει χωρις να εχει ο αλλος τη δυνατοτητα να κατανοησει τι επεξε, ενω οφειλε να μη σχολιασει, αφου διεγραψε τα αλλα σχολια.
Αυτό δειχνει το ηθος του και την ποιοτητα του χαρακτηρα του.
Να μου το θυμασαι.
Σε συντομο χρονικο διαστημα θα διαπιστωσετε τι φιδι κουβαλατε στον κορφο σας.
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 7:15 μμ
ΟΚ, καταγράφηκε η «αγωνία» σου για το καλό του μπλογκ.
Φτάνει όμως με την κλάψα και τις επιθέσεις. Έχουμε και καλύτερα πράγματα να κάνουμε όλοι 😉
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 7:46 μμ
eddie
ποια κλαψα ρε! πας καλα;!
σου φαινομαι κλαψιαρης. χαχαχαχα
εσυ παλι τι τσιμπας;! ειναι συντροφακι;! να το χαιρεσαι 😉
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 7:55 μμ
Εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που πουλάς τρέλα, ούτε η πρώτη φορά που δε θα βρούμε άκρη.
Γι’ αυτό λέω να μην ξανατσιμπήσω σε τρολ του είδους σου. Αφήνω τις σφήκες να τσιμπάνε μόνες τους 😉
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
2 Νοεμβρίου, 2011 7:18 μμ
Μου επιτρέπεις. Για πυροσβεστικούς λόγους…
LAGARTSAS-A
2 Νοεμβρίου, 2011 7:40 μμ
zaphod
καλως. αλλα …
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 12:01 πμ
εεεεεεεεε ποιο ειναι το φιδι ????
πεστε και μας ρε σεις
ολα στη φορα
γκλάσνοστ, ολα στο φως
no11888
2 Νοεμβρίου, 2011 7:56 μμ
Mελισσουλα θα συμφωνησω με την ενσταση σου αλλα οι χαρακτηρισμοι ειναι υπερβολικοι.
Αλλου τριγυρνανε οι «συντροφοι» ασφαλιτοφιδουλες.
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 12:02 πμ
τι και συ ξερεις ποιος ειναι ο Φιδαρος ???
μονο εγω ειμαι απ εξω ?
Jaquou Utopie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:07 μμ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Το ποτάμι δεν θα γυρίσει πίσω! Οι εργαζόμενοι και ο λαός θα νικήσουν την τρομοκρατία, τον εκβιασμό και την επίθεση στα δικαιώματά του από τη χούντα κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου και όσων πολιτικών δυνάμεων τη στηρίζουν!
ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Με το αναγγελθέν δημοψήφισμα, η κυβέρνηση των μνημονίων, της εργασιακής εξόντωσης και του ξεπουλήματος της λαϊκής δημόσιας περιουσίας κλιμακώνει τον εκβιασμό της. Για τα «ιερά και όσια» της διεθνούς των τοκογλύφων, των ευρωπαϊκών πολυεθνικών και των ντόπιων εκμεταλλευτών δεν διστάζει να οδηγήσει το λαό στην ανοιχτή χρεοκοπία, έρμαιο των τοποτηρητών της τρόϊκα.
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω
Η λαϊκή οργή δεν εκτονώνεται με δημοψηφίσματα, εκβιαστικά διλήμματα και αναμονή για κάλπες. Η οργή του λαού θα τους διώξει άμεσα μαζί με κάθε επίδοξο διαχειριστή του κοινωνικού πολέμου, τεχνοκράτη ή πολιτικό.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ σε ένα εργατικό και λαϊκό μέτωπο αγώνα, ρήξης και ανατροπής .
Για να φύγει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η τρόικα, η Εποπτεία και κάθε διαχειριστής της επίθεσης.
Για να ανατραπεί το μνημόνιο, η επαίσχυντη δανειακή σύμβαση και όλοι οι αντεργατικοί νόμοι που έφερε μαζί της.
Για στάση πληρωμών στους τοκογλύφους και διαγραφή του χρέους.
Για ρήξη με την ΕΕ και το ΔΝΤ.
Για εθνικοποίηση τραπεζών και στρατηγικών επιχειρήσεων με εργατικό έλεγχο.
Για ριζική αναδιανομή του πλούτου υπέρ του εργατικού εισοδήματος σε βάρος των κερδών.
ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
Μπορούμε ΤΩΡΑ, με αποφασιστική δράση και συντονισμό να τους ρίξουμε οριστικά.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
Για να βγει νικητής ο λαός και όχι ο φόβος!
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 8:12 μμ
Πότε δεν είναι αργά, χαιρετίζω την ενωτική διαδήλωση της βουλευτικής Αριστεράς…
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 8:12 μμ
…ποτέ
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:28 μμ
Από ότι φαίνεται, ο ΣΥΡΙΖΑ για μια ακόμα φορά καπέλωσε μια πρωτοβουλία που ΔΕΝ του ανήκει. Κάποιοι θα έπρεπε να ντρέπονται, αν είχαν τσίπα…
ΥΓ. Δεν το συζητώ ότι είναι δευτερεύον ζήτημα, αλλά δεν μπορεί να περνάει στο ντούκου.
Jaquou Utopie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:31 μμ
ποια πρωτοβουλία; (αν αρχίσουμε να λέμε τι έχει κάνει κατά καιρούς ο ΣΥΝ – ΣΥΡΙΖΑ στο συνδικαλιστικό δεν θα τελειώσουμε ποτέ…)
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:35 μμ
εννοώ την ανακοινωση της Αυτονομης Παρεμβασης που την παρουσιασε ως αποφαση του Συντονιστικου Πρωτοβαθμιων Σωματειων.
Jaquou Utopie
2 Νοεμβρίου, 2011 8:36 μμ
Εντάξει… δεν τους βγήκε η κίνηση 😉
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 8:53 μμ
…ναι αλλά έχουν Τσίπρα!
Τι να πω κι εγώ που θα ‘μαι παρέα με ΠΑΜΕίτες σε αναλογία…99% θα χορτάσω καπέλωμα για όλο το χειμώνα!
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 8:53 μμ
…Eddie μεριά ε!
DrAluca
2 Νοεμβρίου, 2011 8:55 μμ
Ειπε κανεις τσίπουρα?
Να βγαλω και μεζε η θα το παμε λιγο λιγο μεχρι το πρωι?
🙂
Χαμογελατε…
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 9:08 μμ
Άντε ρε! Το τσίπουρο είναι…βάρβαρο ποτό 🙂
DrAluca
2 Νοεμβρίου, 2011 9:24 μμ
Γι αυτο θα το παμε ζιγουλια ζιγουλια…..να μας παει ως το ξημερωμα… 😉 🙂
Χαμογελατε…
Eddie
2 Νοεμβρίου, 2011 9:51 μμ
το σιγούλια σιγούλια είναι η πιο γλαφυρή λέξη για να περιγράψει αργή οινοποσία. Παίζει και να βγήκε από κεί η «γουλιά» 😀
DrAluca
3 Νοεμβρίου, 2011 12:51 πμ
Οτι καλυτερο οταν προκειται για ρακες και τσιπουρα…. 🙂 🙂 🙂
Χαμογελατε…
giorgos1
2 Νοεμβρίου, 2011 9:49 μμ
απ’ ότι έχω καταλάβει δεν υπάρχει διαδήλωση – συλλαλητήριο του κκε
αλλά κομματική συγκέντρωση – ομιλία με ομιλήτρια την παπαρήγα
την πέμπτη αυτό που υπάρχει είναι συλλαλητήριο της αδεδυ από την κλαυθμώνος στις 6:00
http://www.adedy.gr/adedy/site/home/ws/primary+menu/deltia.csp
και παράλληλα από τον συντονισμό πρωτοβάθμιων, επίσης από την κλαυθμώνος στις 7:00
http://syntonismos.blogspot.com/2011/11/4-700.html
&
http://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=24897
Jaquou Utopie
2 Νοεμβρίου, 2011 9:55 μμ
Για ξαναδιάβασε, ο Συντονισμός βάζει συλλαλητήριο την Παρασκευή…
giorgos1
2 Νοεμβρίου, 2011 9:57 μμ
σωστά βλέπεις – αποκαταστάθηκε η τάξις
έχω πει να πάω στον οφθαλμίατρο, αλλά μ’ έφαγαν τα μέτρα
giorgos1
2 Νοεμβρίου, 2011 10:01 μμ
και το παμε 10 νοέμβρη (!?)
http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=2046
γενική απεργία στις 17 δεν θα ήταν κακή ιδέα, νομίζω
Jaquou Utopie
2 Νοεμβρίου, 2011 10:06 μμ
Βασικά περιμένω τις επίσημες ανακοινώσεις από το πρωί… και νατες επιτέλους 🙂
oldboy99
2 Νοεμβρίου, 2011 10:28 μμ
Πάπαλα δλδ η ενωτική διαδήλωση?
Μια φορά είπα κι εγώ να χαιρετίσω την ενωτική διάθεση της Αριστεράς (εντός ναού!) κι ορίστε το αποτέλεσμα.
Kostas Karam
2 Νοεμβρίου, 2011 11:49 μμ
Όλοι στο δρόμο! Παρασκευή 4 Νοέμβρη, 7.00 μ.μ., Πλ. Κλαυθμώνος
Το ποτάμι δεν θα γυρίσει πίσω! Οι εργαζόμενοι και ο λαός θα νικήσουν την τρομοκρατία, τον εκβιασμό και την επίθεση στα δικαιώματά του από τη χούντα κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-κεφαλαίου και όσων πολιτικών δυνάμεων τη στηρίζουν!
ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
Με το αναγγελθέν δημοψήφισμα, η κυβέρνηση των μνημονίων, της εργασιακής εξόντωσης και του ξεπουλήματος της λαϊκής δημόσιας περιουσίας κλιμακώνει τον εκβιασμό της. Για τα «ιερά και όσια» της διεθνούς των τοκογλύφων, των ευρωπαϊκών πολυεθνικών και των ντόπιων εκμεταλλευτών δεν διστάζει να οδηγήσει το λαό στην ανοιχτή χρεοκοπία, έρμαιο των τοποτηρητών της τρόϊκα.
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω
Η λαϊκή οργή δεν εκτονώνεται με δημοψηφίσματα, εκβιαστικά διλήμματα και αναμονή για κάλπες. Η οργή του λαού θα τους διώξει άμεσα μαζί με κάθε επίδοξο διαχειριστή του κοινωνικού πολέμου, τεχνοκράτη ή πολιτικό.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ σε ένα εργατικό και λαϊκό μέτωπο αγώνα, ρήξης και ανατροπής .
Για να φύγει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, η τρόικα, η Εποπτεία και κάθε διαχειριστής της επίθεσης.
Για να ανατραπεί το μνημόνιο, η επαίσχυντη δανειακή σύμβαση και όλοι οι αντεργατικοί νόμοι που έφερε μαζί της.
Για στάση πληρωμών στους τοκογλύφους και διαγραφή του χρέους.
Για ρήξη με την ΕΕ και το ΔΝΤ.
Για εθνικοποίηση τραπεζών και στρατηγικών επιχειρήσεων με εργατικό έλεγχο.
Για ριζική αναδιανομή του πλούτου υπέρ του εργατικού εισοδήματος σε βάρος των κερδών.
ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ, ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ.
Μπορούμε ΤΩΡΑ, με αποφασιστική δράση και συντονισμό να τους ρίξουμε οριστικά.
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 μμ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.
Για να βγει νικητής ο λαός και όχι ο φόβος!
Αναρτήθηκε από Συντονισμός 0 σχόλια
ΗΠΣΤΓ
3 Νοεμβρίου, 2011 7:37 μμ
20 ΑΔΕΔΥ κι 180 Συριζαίοι. (Γεμάτοι παλμό και επαναστατική διάθεση). Ανανέωση του ραντεβού για αύριο στις 7 με πορεία στο Σύνταγμα, όπου θα προστατεύει τη Βουλή το ΠΑΜΕ ήδη από τις 6. Ουστ καραγκιόζηδες
Mitsaras
4 Νοεμβρίου, 2011 12:43 πμ
Θα το προστατεύει από τους εκατοντάδες χιλιάδες εξεγερμένους που με ηγέτη τον Κομαντάτε Καράμπα, θα κατέβουν αύριο για να καταλάβουν το κοινοβούλιο. Όπως άλλωστε και τις προηγούμενες 29809 φορές.
Εντάξει τσάμπα είναι να πετάμε μαλακίες, αλλά δε χρειάζεται να το παρακάνουμε.
ΗΠΣΤΓ
4 Νοεμβρίου, 2011 12:51 πμ
Δε σκάω για την εκλογική τακτική του κκε θες να πεις. Μαλακίες είναι τα 200 όλα κι όλα άτομα του Σύριζα και όχι της ΑΔΕΔΥ -άλλα κόλπα από κει- και το εκλογές τώρα λες και θα σωθούμε αν πάρει το κκε κανα δυο τοις εκατό παραπάνω. Τσάμπα είναι οι μαλακίες αλλά δε χρειάζεται να το παρακάνουμε όντως
Mitsaras
4 Νοεμβρίου, 2011 12:53 πμ
Άλλα, γι’ άλλα, της παναγιάς το γάλα.
ΗΠΣΤΓ
4 Νοεμβρίου, 2011 12:54 πμ
Ό,τι πεις ή μόνο για να πεις;
Mitsaras
4 Νοεμβρίου, 2011 12:56 πμ
Μη μου βάζεις αναπάντεχα ερωτήματα βραδιάτικα, δε θα το αντέξω.
Καληνύχτα!
karampas
3 Νοεμβρίου, 2011 8:22 μμ
ολοι στο συνταγμα αυριο,το μαυρο μπλοκ θα παει να σπασει την περιφρουρηση τησ βουκησ απο τα σταλινικα καθαρματα τουσ συμμοριτες με τα κονσερβοκουτια?που ειναι συντροφοι μασ τελικα οπως και τα 60.000.000 κομμουνιστων που σκοτωσαν οι σταλινικοι στα γκουλαγκ ηταν συντροφοι με τουσ εκτελεστες τησ γκε πε ου
Mitsaras
4 Νοεμβρίου, 2011 12:35 πμ
Θείλα!
κοινωνική αριστερά
4 Νοεμβρίου, 2011 12:29 πμ
Δείτε και το παρακάτω κείμενο στο blog «για την κοινωνική αριστερά»
3 Νοέμβρη 2011 – Το Πραξικόπημα των Τραπεζιτών
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2011/11/3-2011.html
ΗΠΣΤΓ
4 Νοεμβρίου, 2011 12:58 πμ
Στο καλό Mitsaras