του Γαλαξιάρχη
Έριξε μία ακόμη βόμβα ο άνθρωπος, ο οποίος τείνει να καταστεί ο πιο καταστροφικός ηγεμόνας της σύγχρονης Ελλάδας. Μακριά από την πραγματικότητα, μακριά από τους ανθρώπους, μακριά από τους ίδιους του τους συνεργάτες και σε αποκλειστική επαφή -αν και συνήθως προβληματική- με το ταραγμένο Εγώ του. Τον είχα αδικήσει τον Γιώργο Παπανδρέου, αμφισβητώντας την ευφυία του. Δεν είναι χαζός. Aμετανόητα εγωπαθής είναι.
Αν ο ιστορικός του μέλλοντος θα προσπαθήσει να στριμώξει σε μία λέξη το χαρακτήρα όλων των πολιτικών ηγετών της νεότερης Ελλάδας, πολύ φοβάμαι ότι θα καταλήξει εύκολα στο «σπεκουλαδόροι«. Μία χώρα που αγάπησε τα τσιτάτα και κυβερνήθηκε από αυτά. Έξι δημοψηφίσματα τον περασμένο αιώνα όλα κι όλα. Τα τρία σε συνθήκες πλήρους πολιτικής αστάθειας και τα δύο από χούντα συνταγματαρχών. Πέντε στα έξι αφορούσαν την ύπαρξη του βασιλιά. Τηρώντας τις ιστορικές παραδόσεις, ο ΓΑΠ αποφάσισε να στήσει ένα ακόμη δημοψήφισμα παρωδία. Μία επιπλέον μανιερίστικη σπέκουλα πάνω σε ένα λαϊκό σώμα που ζορίζεται ακόμη και σήμερα να διεκδικήσει τις εξουσίες που πηγάζουν από την ελληνική (κατ’ επίφαση) αστική δημοκρατία.
Φέρτο αν τολμάς
Είναι αλήθεια ότι ο ΓΑΠ έπρεπε να πάει πριν το μνημόνιο σε εκλογές, γιατί αποφάσιζε μονομερώς να ξεσκίσει το συμβόλαιό του με το εκλογικό σώμα. Είναι αλήθεια ότι το ίδιο το μνημόνιο θα έπρεπε αρχικά να τεθεί σε δημοψήφισμα (σ.σ. τι να λέμε τώρα, αφού δεν έχει καν ψηφιστεί από το κοινοβούλιο). Είναι έγκυρη και η παρατήρηση ότι οι κάτοικοι της χώρας θα έπρεπε να έχουν κληθεί στις κάλπες όταν παίρνονταν οριστικές αποφάσεις για το μέλλον της χώρας, όπως η συμμετοχή στην ΕΕ και την ευρωζώνη. Αλήθεια και το ότι είναι τουλάχιστον εμπαιγμός να επικαλείσαι τη λαϊκή κυριαρχία στο τρίτο αποτυχημένο σχέδιο, μετά από δύο επίσης αποτυχημένα που αποφάσισες να εφαρμόσεις με τον τσαμπουκά σου. Γεγονός και το ότι ο Παπανδρέου είναι ένας ανελέητος αριβίστας που έχει διαλύσει ακόμη και εκείνους τους αστείους κανόνες της αστικής δημοκρατίας.
Μονίμως εξαπατημένοι και διαρκώς στο σκοτάδι, οι πολίτες καλούνται από αυτούς που τους εξαπάτησαν και τους κρατούσαν στο σκοτάδι, να ξαναγίνουν κυρίαρχοι. Δεν χρειάζεται να ειπωθούν πολλά για την ολοφάνερη σκοπιμότητα της αναγγελίας του δημοψηφίσματος (σ.σ. επιμένω στη λέξη «αναγγελία», επειδή ο ΓΑΠ έχει αποδειχτεί ότι τηρεί τις τζογαδόρικες αρχές της φαμίλιας). Αντί λοιπόν να φωνάζουμε για «τρομοκρατικά διλήμματα» και να καταγγέλουμε τους «πολιτικούς τυχοδιωκτισμούς», ας πούμε ξερά: «ΝΑΙ. Δεν σε φοβόμαστε εμείς. Εσύ να μας τρέμεις!»
Απαιτούμε τώρα…
- Σοβαρή, ξεκάθαρη και με όρους ισοτιμίας ενημέρωση του εκλογικού σώματος.
- Πλήρες και δεσμευτικό σχέδιο κάθε κομματικού φορέα, συμπεριλαμβανομένου του ΠΑΣΟΚ, για το «μετά».
- Ψευτοδιλήμματα όπως «ευρώ ή δραχμή», «μνημόνιο ή χάος» και «ΠΑΣΟΚ ή καταστροφή», απαγορεύονται διά ροπάλου.
- Αναλυτική ενημέρωση, μέρα προς μέρα, έγγραφο προς έγγραφο, για όλη την πορεία των διαπραγματεύσεων από πριν τις εκλογές του 2009 (βλ. ΔΝΤ) έως και σήμερα. Καμία συμφωνία και καμία συνομιλία, δεν κρύβεται πίσω από το «απόρρητο».
- Ανοικτό διάλογο χωρίς ταμπού. Δεν συζητάμε για νομισματικό σύστημα και γενικόλογες μεταρρυθμίσεις. Μόνο για συγκεκριμένα πολιτικά προγράμματα και μοντέλα παραγωγής. Τα κόμματα αναλαμβάνουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
«Γιώργο Παπανδρέου, αν έχεις τα κότσια να φέρεις ένα πραγματικό δημοψηφισματικό ερώτημα και να αποδεχτείς το αποτέλεσμά του, φέρτο»!
Δεν έχουμε ψευδαισθήσεις
Επειδή όμως δεν έχεις ούτε τα κότσια, ούτε το ανάστημα, ούτε το πολιτικό προσωπικό παρά μία δράκα επαγγελματιών απατεώνων, θα συνεχίσεις να μας βρίσκεις εκεί που πρέπει. Στο δρόμο. Και θα αναγκαστείς σύντομα να τα μαζέψεις και να φύγεις. Νύχτα ή μέρα, δεν έχει σημασία. Θλίβομαι όμως, γιατί πιθανότατα δεν θα λογοδοτήσεις ποτέ και θα καταλήξεις σε κάποια καρεκλίτσα διεθνούς οργανισμού να περιφέρεις το τιτανιο «Εγώ» σου.
Ζαphod
ShortLink: http://wp.me/p1pa1c-dUq
theodore
1 Νοεμβρίου, 2011 11:21 πμ
meta to dimopsifisma prepi a tu katathesume oli mazi i elines minisis gia kakodiahirisi ke zimies pou prokalese…ke silogikes ke atomikes……….ke meta na doume se pio diethni organismo tha figurari…!!!
risinggalaxy
1 Νοεμβρίου, 2011 11:30 πμ
Επιτέλους η πολιτική πραγματικότητα της Ελλάδος κατέληξε στο τελευταίο στάδιο εκφασισμού: «Ναι ή όχι» .
Πελατολόγια αλλάζουν χέρια όπως και πολλά λεφτά, ακίνητα και άλλα.
Όλος ο καλός ο κόσμος της δημοκρατίας , της ευθύνης και της σοβαρότητας πάλι στο προσκήνιο κερδίζοντας ακόμα κάνα 6μηνο για το αστικό σύστημα εξουσίας.
Προσωπικά δεν απαιτώ τίποτα και από κανένα. Δεν αναγνωρίζω σε κανέναν την εξουσία να μου πει την αλήθεια. Ας πρόσεχα
ΕΟΣ
1 Νοεμβρίου, 2011 11:30 πμ
Τρομοκρατημένη η Αντιπολίτευση και η Αριστερά μπροστά στο Δημοψήφισμα!
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 11:54 πμ
να μας κάνεις και καμιά ανάλυση για την τυφλή ευρωληγουρίαση της «ριζοσπαστικής» αριστεράς…
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 11:59 πμ
το πραγματικο ερωτημα, οπως σχηματοποιειται ειναι:
σηκωνω το γαντι οταν μου το πετανε, η διαμαρτυρομαι οτι δεν μου το πεταξαν κομψα
εχω αρχιδια να σκισω τους υμνητες της εξουσιαστικης υποταγης, η θα γινω λαγος και απων
εν τελει τολμαω να ρωτησω τον περιφημο λαο τι αακριβως προτιμαει, η κανω την παπια
θα ειμαστε ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΚΛΑΒΟΙ με σκυμμενο το κεφαλι , η φτωχοι /κατεστραμμενοι και ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ με προυποθεσεις να ξαναστησουμε τη ζωη μας απ την αρχη με αλληλεγγυη και αξιοπρεπεια
και κατι ακομα
μην ομνυεται σε κατι που δεν εχετε καρατσεκαρει
ας αφησουμε στη μπαντα την Ιερολογια ,
«ιερά οργή», «ιερος λόγος», «ιερα και οσια» κλπ κλπ … αηδια
«Τίποτα δεν ειναι ιερό….και ολα μπορουν να λεχθουν» έγραφε και ο Ραουλ Β, αναφερομενος στην πιο θεμελιωδη ελευθερια του ανθρωπου να φτυνει τα ιερα και τους μύθους
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 12:07 μμ
Έτσι, έτσι!
Μ’ αρέσεις… για το μυαλό σου 😉
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 12:10 μμ
αστειακια ε ?
λεμε να πουμε και τπτ σοβαρο δε σας αρεσει , αμα σας τρολλαρουμε κραζετε ,τι στον μπουτσο θελετε ρε
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 12:11 μμ
Σοβαρό τρολλάρισμα! 😛
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 12:15 μμ
μηπως καλυτερα τρολλικο σοβαρεμα 😉
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 1:33 μμ
@alexantro
Σε σχεση με το βιντεακι και αλλα παρατραγουδα της 28ης οκτωβρη κ.α.
Αυτα ειναι τα απονερα των ιερων αγελαδων. Καμια ανοχη στα φασιστοειδη και κανενα χαίδεμα στα ανθρωποειδη που βρισκουν εδαφος να φυτρωσουν στις αμορφες οργισμενες μαζες. Αν οχι τοτε ο φασισμος ειναι προ των πυλων.
parameter λ
1 Νοεμβρίου, 2011 12:50 μμ
Διαφωνώ με την άποψη που λέει, αν πήγαινε σε δημοψήφισμα πριν την τρόικα για δντ, ότι αυτό θα ήταν το εντιμότερο, ακριβώς σ΄αυτήν την περίπτωση θα ψηφίζανε το μνημόνιο τότε όλοι με χέρια και με πόδια, συνεπώς κι αυτό θα ήταν ψευτοδίλημμα τη δεδομένη στιγμή, εφόσον το μνημόνιο ήταν άχρηστο εξαρχής.
Η πρόταση γαπ έχει προκαλέσει εγκεφαλικά στην Ευρώπη. Η συμφωνία για το 50% εθελοντικό κούρεμα από τις τράπεζες θα γίνει καπνός μετά τη χθεσινή εξαγγελία για δημοψήφισμα (ο δε σόρος έδινε πριν το δημοψήφισμα διορία 2,5 μηνών μέχρι να εγκαταλειφθεί κι αυτή η συμφωνία). Η εε τον ήπιε, εμείς ούτως ή άλλως είμαστε τα μαύρα πρόβατα, οπότε οι εναλλακτικές είναι λιγοστές.
Εντυπωσιακό είναι ότι η νδ, που ναι μεν καλοβλέπει τα μνημόνια και εφαρμοστικούς νόμους κι ας λέει ότι καταψηφίζει, χαρακτηρίζει το δημοψήφισμα ως τυχοδιωκτισμό.
Απομένει η διατύπωση του ερωτήματος.
simon
1 Νοεμβρίου, 2011 12:53 μμ
Δεν νομίζω ότι θα γίνει κανένα δημοψήφισμα…
CrippleHorse
1 Νοεμβρίου, 2011 1:29 μμ
Κι εγώ. Ή μπορεί να γίνει και να ακυρωθεί αν δεν τους αρέσει. Και γενικά όλη η ιστορία με την τρόικα που θύμωσε κλπ μου φαίνεται αστεία. Ποιος πιστεύει ότι βγήκε ο ΓΑΠ και πέταξε τέτοιο πράγμα χωρίς να τους ενημερώσει; Πιο πιθανό θεωρώ να υπάρξει μια «κρίση» μέχρι τότε και να «πειστούμε» ότι δεν έχουμε άλλη επιλογή.
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 1:46 μμ
οτι εχει παρει αδεια απ τα αφεντικα, πληρωνει 1,05
ουτε να φτερνισουν δε τολμανε ανευ αδειας
απλως αυτο που παραμενει ασαφες ακομα ειναι αν η αδεια δοθηκε απο ευρωπαιους, η μηπως απο αμερικλανους προς τη κατευθυνση της διαλυση της ευρωζωνης και της νεοκοπης γερμανικης ηγεμονιας εδω και τωρα
αλλαπου θα παει … καποια στιγμη θα το μαθουμε κι αυτο
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 1:56 μμ
Μην ανησυχείτε για τίποτα. Θα μας λυτρώσουν οι αναρχομηδενιστές https://athens.indymedia.org/local/webcast/uploads/laboratory.pdf
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 2:14 μμ
ειναι και αυτη μια αποψη. 😉
με μια μικρη μικρη τοση δα διαφορα. οτι δεν ισχυει το «θα ΜΑΣ λυτρώσουν», ως υπερμαχοι αυτοι της αυτολυτρωσης.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:16 μμ
Όλα άποψη είναι. Και οι χρυσαυγίτες άποψη έχουν…
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 7:25 μμ
ρε πως δουλευει το μυαλο σου! δια τις αντι-στροφης. spinαρει κανονικα. 😉
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 8:05 μμ
δεν δουλεύει το μυαλό είναι σε γενική απεργία διαρκείας 😛
CrippleHorse
1 Νοεμβρίου, 2011 3:09 μμ
Σίγουρα, στο μεταξύ έχει γίνει σαφές ότι θα δούμε το εργάκι «να παραιτηθεί ο ΓΑΠ, να γίνει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας που θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση ώστε όποιος βγει μετά να πρέπει να την εφαρμόσει». Ο Βενιζέλος που κάνει τον ενοχλημένος με την «απόφαση ΓΑΠ» για δημοψήφισμα ενώ λίγο καιρό πριν έλεγε ότι θα αποτελούσε «λύτρωση για το λαό» και είχε έτοιμα όλα τα πιθανά εκβιαστικά ψευτοδιλήμματα, όσο και η κάψα κάποιων πασόκων να βγουν πρώτοι και να πουν ότι χρειαζόμαστε πρώτα κυβέρνηση που θα διασφαλίσει τη συμφωνία και μετά εκλογές, το καθιστούν σαφές.
ΗΠΣΤΓ
2 Νοεμβρίου, 2011 1:31 πμ
Την τσάκωσες την ουσία!!!
Alex
2 Νοεμβρίου, 2011 12:54 πμ
Συμφωνώ και επαυξάνω: δεν τους ενημέρωσε αυτός, αυτοί τον «ενημέρωσαν». Ωστόσο, δεν είναι σίγουρο αυτό που λες για την «κρίση», μπορεί απλώς να αποφάσισαν ότι η Ελλάδα θα βγει προσωρινά απο το ευρώ και προετοιμάζουν το έδαφος…
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 1:04 μμ
Τι ωραια τα κανονιζει η εξουσια να ασχολουμαστε με τα τερτιπια της.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 1:08 μμ
Μόλις κυκλοφόρησε ένα από τα ερωτήματα: «Ως γνωστόν, αν πούμε όχι στο μνημόνιο, οι γερμανοί τραπεζίτες του Δ Ράιχ θα απελευθερώσουν 500.000 αφιονισμένους για ελληνικό αίμα νάνους από τα ορυχεία της Μόρια. Ναι ή όχι στο μνημόνιο?» 😛
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 1:16 μμ
Ευτυχώς που τα δικά μας Ουρούκ-Χάι είναι πλήρως εξοπλισμένα… 😉
fifth_wave
1 Νοεμβρίου, 2011 1:26 μμ
πριν το δημοψήφισμα έχουν να περάσουν τη 17 Νοέμβρη και την 8 του Δεκέμβρη, γιατί να βιαζόμαστε και δεν επικεντρώνουμε εκεί;
μανικακος
1 Νοεμβρίου, 2011 1:29 μμ
8 Δεκεμβρη?
dimi
1 Νοεμβρίου, 2011 2:01 μμ
γαμω το..ειμαι κ αθεος.. 8 δεκεμβρη..ποιανου αγιου ειναι?
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 2:15 μμ
Ντροπή ρε κι οι δυό σας.
Και να είχε περάσει και καμιά δεκαετία από το 2008, για να ισχύσει ο νόμος Μητσοτάκη περί λήθης.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:21 μμ
6 δεκέμβρη πάντως είναι του αγίου νικολάου(μεγάλη η χάρη του) αλλά και η ημέρα που δολοφονήθηκε ο Γρηγορόπουλος.
μανικακος
1 Νοεμβρίου, 2011 2:25 μμ
και στις 8?
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:30 μμ
στις 8 έχει τα δελτία ειδήσεων που θα εξηγήσουν ότι ο γρηγορόπουλος πέταγε ολόκληρα αμάξια πάνω στους αστυνομικούς για να τους προβοκάρει…
fifth_wave
1 Νοεμβρίου, 2011 2:58 μμ
6 αγαπητοί μου, ο δαίμων του πληκτρολογίου και η προχωρημένη πρεσβυοπία με εξέθεσαν, συγνώμη πρώτα απ’ τον Αλέξη καλή του ώρα…
dimi
1 Νοεμβρίου, 2011 6:16 μμ
ποιανου αγιου τελικα ειπαμε?
Αθανασiα
1 Νοεμβρίου, 2011 3:34 μμ
Στις 8-12-1974 διενεργείται δημοψήφισμα από την κυβέρνηση Κ. Καραμανλή για τη μορφή του πολιτεύματος……
Γατούληζ (@gatouliz)
1 Νοεμβρίου, 2011 1:42 μμ
Αν και προέχει το πανηγύρι της ψήφου «εμπιστοσύνης», αν τελικά φτάσουμε σε δημοψήφισμα τεράστια σημασία έχει το ερώτημα. Μην ξεφωνίζουμε όχι. Μπορεί να το προπαγανδίσουμε τόσο που να ρθει ερώτημα: «Να κοινωνικοποιήσουμε τα μέσα παραγωγής και να διαγράψουμε το χρέος?» και άντε μετά να το μαζέψεις.
Εκτός αυτού στο «Ποιον θες να χεις αφεντικό τον Γιωργάκη ή τον Αντωνάκη?» απαντώ κανέναν, ενώ στο «Ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα ο Σεϊχης ή ο Μαρινάκης» απαντώ στα αρχίδια μου.
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 2:04 μμ
«Την παραίτησή της από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε με επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής η Μιλένα Αποστολάκη η οποία παραμένει ως ανεξάρτητη.
Όπως αναφέρει στην επιστολή, παραιτείται λόγω διαφωνίας με την απόφαση του πρωθυπουργού για διεξαγωγή δημοψηφίσματος.»
Η κυρία αυτή αφού πρώτα ψήφησε όλα τα νομοσχέδια που «κατά ριπάς» και για το καλό της πατρίδας έφερνε η κυβέρνηση, και ικανοποιούσε κάθε απαίτηση και επιθυμία του κεφαλαίου, θεσπίζοντας νέα προνόμια και παροχές για το μεγάλο κεφάλαιο και με τους ίδιους νόμους αφαίρεσε και έβγαλε στην παρανομία κάθε εργατικό δικαίωμα, κάθε εργατική κατάκτηση τώρα έρχεται και δηλώνει παραίτηση λόγο δημοψηφίσματος!!!!
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:19 μμ
Ε παραιτείται για να έχει θέση στο επόμενο σχήμα διακυβέρνησης. Το πασόκ πάει για φούντο και χρειαζόμαστε υπεύθυνους πολιτικούς…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 2:21 μμ
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 2:29 μμ
ο μπίστης προσχωρεί στην δημαρ!
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ 😀 😀
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:30 μμ
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ???!!!?????
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 2:31 μμ
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=322623
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 2:30 μμ
το τέλος του καπιταλισμού ήθελα να πω 🙂
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:34 μμ
το τέλος του κόσμου εννοείς 😛
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:34 μμ
Νίκο Μπίστη θέλω να κάνω το παιδί σου 😀 😀 😀
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 2:37 μμ
ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ – ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ Η Κ-Ω-ΛΟΝΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΕΥΑ ΚΑΪΛΗ !!
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:39 μμ
όλα θα τα αντέξω αλλά όχι και αυτό. Η εύα για μένα ήταν η προσωποποίηση του θηλυκού, της γυναίκας, της μάνας, της αδερφής , του γιανγκ…του σοσιαλισμού ρε παιδί μου. Τα πάρτυ της ΠΑΣΠ στην Μύκονο δεν θα ναι ποτέ ξανά τα ίδια.
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 2:40 μμ
φήμες λένε και για κάποιον κώστα καρτάλη (!) μάλλον παρτάλι εννοούν…
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:07 μμ
η κωλώνια του σοσιαλισμού 😛
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 2:40 μμ
άμα τον κάνεις βουλευτή, το συζητάει…
anton555
1 Νοεμβρίου, 2011 2:41 μμ
O Στροβιλιζομενος Δερμπισ(τ)ης…
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 2:36 μμ
«Σε δραματικούς τόνους, η κυρία Παπανδρέου ανέβηκε στο βήμα και είπε πως θα ψηφίσει τελικά το πολυνομοσχέδιο για να αποφύγει η χώρα τη χρεοκοπία.»
Πριν από μια εβδομάδα.
Σήμερα
«Καλώ τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να καλέσει Συμβούλιο Πολιτικών Αρχηγών να συγκροτηθεί Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας για τη διεξαγωγή εκλογών» δήλωσε πρίν΄λίγο η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Βάσω Παπανδρέου.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 2:38 μμ
Πάλι προ τετελεσμένου μας φέρνουν δλδ ε?
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 2:39 μμ
δεν πρόκειται να γίνει κανένα δημοψήφισμα – ήδη έφυγε η αποστολάκη κι αν χρειαστεί (που δεν θα χρειαστεί) θα πληρώσει κι η μέρκελ 2-3 ακόμα – ότι γινότανε δηλαδή από το παλάτι τo ’60 με «νέους» όρους
το αν θα γίνει κυβέρνηση μέσα από την παρούσα βουλή (το ζήτησε και η βασούλα από τον παπούλια), δηλ. συνταγματική εκτροπή ή θα γίνουν άμεσες εκλογές, ή ακόμα και εάν θα κηρυχθεί αύριο το πρωί η χώρα σε χρεωκοπία με γερμανική πρωτοβουλία, μπορεί να το ξέρουμε και σήμερα ακόμα
το να ζητάει η αριστερά εκλογές, βάζοντας όμως το στόχο μιας αριστερής κυβέρνησης και λέγοντας καθαρά τι θέλει (τρεις – τέσσερεις σαφείς αιχμές, π.χ. καταγγελία των μνημονίων, άρνηση εξυπηρέτησης του χρέους, αναδιανομή, εθνικοποίηση των τραπεζών) δεν έρχεται σε ρήξη – αναγκαστικά – με το να πάρει κινηματικά την πρωτοβουλία ο εργαζόμενος κόσμος, μένοντας στο δρόμο κι εφαρμόζοντας στους χώρους δουλειάς του μορφές οριζόντιας δημοκρατίας και εργατικού ελέγχου
όλες οι κινήσεις των «από κάτω» πρέπει να είναι ταχύτατες – χρόνος δεν υπάρχει ούτε για εμάς, ούτε για το σύστημα
τίποτε δεν πρέπει να μας φοβίζει – εάν εννοούμε αυτά που λέμε και γράφουμε
fifth_wave
1 Νοεμβρίου, 2011 2:45 μμ
άντε γλυτώσαμε, μέχρι το βράδυ δεν θα έχουμε κυβέρνηση, ελπίζω να μην κατορθώσουνε κυβέρνηση συνεργασίας με συνοπτικές «δημοκρατικές» πάντα διαδικασίες…
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 2:52 μμ
Και μέσα σε όλα αυτά το απόγευμα έχουμε «έκτακτη συνεδρίαση ΚΥΣΕΑ, με μόνο θέμα την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας των ενόπλων δυνάμεων.»!!!!!!
Για ποιο λόγο ο υπουργός Μπεγλίτης ενώ η κυβέρνηση του παπατζή καταρρέει αλλάζει τους στρατηγούς;;
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:27 μμ
Ιουλιανέ τι σκέφτεσαι???
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:49 μμ
spin
«έκτακτη συνεδρίαση ΚΥΣΕΑ, με μόνο θέμα την αλλαγή της στρατιωτικής ηγεσίας των ενόπλων δυνάμεων.» την ώρα που το βράδυ ίσως να μην υπάρχει κυβέρνηση και που πολλοί σκέπτονται ως λύση την κυβέρνηση έκτατης ανάγκης άρα για να γίνει αυτό κάποια άρθρα του συντάγματος θα πρέπει να καταλυθούν, ίσως χρειάζονται απόλυτα ελεγχόμενους στρατιωτικούς σε καίρια πόστα.
Συνδύασε το τώρα με αυτό http://news247.gr/ellada/eidiseis/ena_praksikophma_tha_swsei_thn_ellada.1433069.html το χθεσινό ρεπορτάζ.
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 3:54 μμ
όλα πρέπει να τα λαμβάνουμε υπ’ όψη μας – μην πιαστούμε στον ύπνο όπως άλλοτε
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:56 μμ
ήδη μας έχουν πιάσει στον ύπνο. 2 βδομάδες συζητάμε για το κκε…Δε βαράμε μια βαρβάτη γενική απεργία διαρκείας τώρα λέω γω πριν μας τα πάρουν όλα…
koula
1 Νοεμβρίου, 2011 4:03 μμ
???
γιατι? τι εγινε με το κκε?
😛
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:55 μμ
αντε και στην απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 10 το βράδυ…
koula
1 Νοεμβρίου, 2011 4:00 μμ
καιρος ηταν spin, να φερθεις και εσυ ως υπευθυνος πολιτης και να αφησεις τις ανουσιες εξοδους απο το σπιτι και τις συναναστροφες με αλλους ανθρωπους (εκτος του χωρου εργασιας)…
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 4:02 μμ
μα εγώ δεν βγαίνω από το σπίτι 😛
koula
1 Νοεμβρίου, 2011 4:11 μμ
ωπ! ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ!!!
εισαι στους 152!!!
Γιαννκα
1 Νοεμβρίου, 2011 3:59 μμ
Ιουλιανε κι αν συνυπολογισεις την ανοικτη γραμμη επικοινωνιας Μπεγλιτη με τους αξιωματικους ………
Γιαννκα
4 Νοεμβρίου, 2011 11:40 πμ
http://www.real.gr/default.aspx?page=home
Πούπα Μομφεράτου
1 Νοεμβρίου, 2011 2:59 μμ
Την καλησπέρα μου σε όλους, στον Ζαφόντ ειδικότερα…..
Ν Α Ι ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ !!!!!!!
Και όχι απλά ΝΑΙ, αλλά ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !
Να αφήσουν οι Γιωργοβενιζελάκηδες αυτά τα σάπια που ξέρουν περι δανειακής σύμβασης, που δήθεν «να δούμε πρώτα τί θα λέει και μετά δημοψήφισμα», γιατί ξέρουν πολύ καλά τί θα λέει και ξέρουμε και μείς :
Εκχωρούμε την εθνική κυριαρχία μας (με ότι αυτό συνεπάγεται σε ξεπούλημα εδαφών, δημόσιας περιουσίας και εξανδραποδισμού του ίδιου του λαού) ή λέμε ένα μεγαλοπρεπέστατο ΟΧΙ και άς πάρουν και το ευρώ τους να το βάλλουν εκεί που ξέρουν.
Εδώ και τώρα λοιπόν δημοψήφισμα και όχι ΜΕΤΑ την ψήφο εμπιστοσύνης με την ψήφιση του προυπολογισμού, όπου προυπολογισμός σημαίνει ναί στους όρους της δανειακής σύμβασης απο την πίσω πόρτα.
Και να αφήσουν επίσης τα σάπια και ΟΛΟΚΛΗΡΗ η αντιπολίτευση, που θεωρεί ότι θα γλιτώσει το κομματικό της τομάρι με τις εκλογές, ενώ στην αντίθετη περίπτωση θα εξαναγκαστει να πάρει ανοιχτά θέση σε ένα δημοψήφισμα.
Ξέρουν πολύ καλά ότι το κυρίαρχο είναι εάν θα εξακολουθήσουμε να υπακούμε στας εντολάς των Βρυξελλών και όχι εάν θα φύγει ο Γιωργάκης για νάρθει ο Αντωνάκης (ή όποιος άλλος) που μας πουλάει φούμαρα ότι θα αλλάξει αυτές τις εντολές.
Και αυτό ισχύει και για τις ηγεσίες της επίσημης αριστεράς που δείχνει να την ενδιαφέρει μόνο το στενό κομματικό όφελος της ύπαρξής της και καθόλου η ύπαρξη ενός ολόκληρου λαού.
Τέλος οι ψευδαισθήσεις για όλους και κυρίως γι αυτούς τους Δημοκράτες που φοβούνται την λαική ετυμηγορία. Και η λαική ετυμηγορία δέν μπορεί να εξαντληθεί στο εάν δέν μας αρέσει το μουστάκι του γιωργάκη και προτιμάμε την ξυρισμένη φάτσα του αντωνάκη, ούτε στο πόσες ψήφους θα πάρει το κόμμα του λαού ή πόσο αρεστός είναι ο αλεξάκης με τα μέσα και έξω απο το ευρώ. Τέρμα οι παπαριές απο το σύστημα και τέρμα οι λαικές ψευδαισθήσεις με τους σωτήρες. Να πάρει ο ίδιος ο λαός τις αποφάσεις του, ο ίδιος και τις ευθύνες του.-
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:02 μμ
Όπως το βλέπω πάμε για κυβέρνηση εθνικής ενότητας( επιτέλους) , ψήφιση του προυπολογισμού από αυτήν και μετά βλέπουμε…
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:07 μμ
Έρχεται η ώρα του Γεωργιάδη….
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:11 μμ
άντε καλή μας δύναμη λοιπόν 🙂
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:18 μμ
αντιγράφω από το μπλογκ τους…
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
Όλα δείχνουν ότι έρχονται εκλογές. Στις εκλογές αυτές η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα λάβει μέρος με σκοπό τακτικό την είσοδο του Κινήματός μας στο κοινοβούλιο. Είσοδο, η οποία θα νομιμοποίηση απόλυτα το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα και όσο κι αν μιλούν οι νταβατζήδες των ΜΜΕ για «εγκληματική συμμορία» (γιατί θα συνεχίζουν να μιλούν…) δεν θα τους ακούει κανείς!
καριων
1 Νοεμβρίου, 2011 3:34 μμ
the return of the living dead, part 666
johndoctor
1 Νοεμβρίου, 2011 6:26 μμ
Μην το γελάς φίλε αλλά τα χρυσά αυγά θα ανεβάσουν τα ποσοστά όπως μου είχε πει και ένας φίλος εακκίτης όσο υπάρχει κρίση και δεν δίνει λύσεις η δεξιά η αριστερά…ο φασισμός και ο νεοναζισμός κερδίζει έδαφος…
Μην ξεχνάς ότι το Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα ήταν ένα μικρό κόμμα και με την οικονομική κρίση της εποχής κέρδισε τις εκλογές σε συνεργασία με άλλα κόμματα
Το κόλπο ειναι γνωστό φίλε μου διότι ζούμε τέτοιες εποχές…και πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θα έχουμε πολέμους
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 3:04 μμ
η διαφορά στις γερμανικές και αμερικανικές αντιδράσεις είναι εμφανής
τι λέει η γερμανική έκδοση των FT
«…σε σχόλιο των γερμανικών FT με τίτλο «Ισχυρό μήνυμα από Αθήνα» αφού χαρακτηρίζεται ως ριψοκίνδυνο εγχείρημα η διεξαγωγή δημοψηφίσματος σημειώνεται ότι θα μπορούσε να αποτελέσει το γεγονός που θα επέφερε την αλλαγή στην κρίση χρέους. Ο σχολιαστής σημειώνει ότι για να επιλυθεί η κρίση χρέους απαιτείται μια πολιτική εντολή από τον κυρίαρχο λαό και για αυτό η κίνηση του Γ. Παπανδρέου είναι «ευλογημένη και ευφυής»…»
http://www.skai.gr/news/politics/article/184965/i-protovoulia-papandreou-aifnidiazei-kai-ta-germanika-mme-/
στο ίδιο άρθρο και οι υπόλοιπες
αυτά ως προς το ποιοί ήταν πιθανά ενημερωμένοι (ή τις επέβαλαν) για τις κινήσεις του gap – αν και καταλήγω στην απλή εξήγηση της μέγιστης δυνατής πολιτικής ανικανότητας
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 3:10 μμ
κοι οι αμερικανικες αντιδράσεις ;;;;;;;;;
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:13 μμ
alexantro
Πανηγυρίζουν.
Το ευρώ βυθίζετε έναντι του δολαρίου……
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 3:20 μμ
μαλλον εχεις δικιο
http://api.rkd.reuters.com/api/charts/3137322E32322E39302E3439/1-Nov-2011_01-12-36PM/105261EB013DF0713F371B294BE6BAA2.ashx
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 3:42 μμ
έχει πέσει alex…
η ft είναι η ναυαρχίδα του δολαρίου, άσχετα από την χώρα που εκδίδεται
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:12 μμ
Στο -7,18% το χρηματιστήριο. Ενώ η τραπεζικές μετοχές αξίζουν πλέον λιγότερο από μια τσίκλα.
Με δήλωση της η Παπανδρέου τώρα λέει ότι η κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» πρέπει πρώτα να εξασφαλίσει την νέα δανειακή συμφωνία και μετά να προκηρύξει εκλογές.
ξέσβουρος
1 Νοεμβρίου, 2011 3:41 μμ
μια και σε βρήκα: ποιος είναι αυτός ο Μάκης Παπαδόπουλος; που τον είχατε κρυμμένο τόσο καιρό;
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 3:44 μμ
ήμασταν στην ίδια οργάνωση το 1987-88, χε χε
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:56 μμ
http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=18/9/2011&pageNo=8&direction=1
ξέσβουρος
1 Νοεμβρίου, 2011 3:14 μμ
ι αποκάτω και οι αποπάνω συναντούνται στην καταδίκη του δημοψηφίσματος μόνο φραστικά. Οι ίδιες ή παρόμοιες λέξεις επενδύονται με τελείως διαφορετικό νόημα. Επειδή ανήκω στους αποκάτω, φοβάμαι ότι σε ένα δημοψήφισμα σαν και αυτό θα έπρεπε να διαλέξουμε ανάμεσα στην «εξαθλίωση με ευρώ» και στην «εξαθλίωση με δραχμή». Το δίλημμα θα ήταν δλδ πλαστό, αφού καμμία από τις επιλογές δεν θα σηματοδοτούσε αλλαγή πολιτικής. Άσε που με τη συμμετοχή θα νομιμοποιούσαμε την πολιτική της κυβέρνησης, όποιο και αν ήταν τελικά το αποτέλεσμα.
Μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει ότι οι επιλογές που θα τεθούν προς ψήφιση σε ένα δημοψήφισμα θα απηχούν τις πολιτικές προτάσεις της αριστεράς;
Ωστόσο, ας μην μετατρέψουμε το «δημοψήφισμα» (που μάλλον δεν θα γίνει ποτέ) σε ένα ακόμα πεδίο δημιουργίας εχθρότητας ανάμεσα σε κοινούς αγωνιζόμενους χώρους και σε εξεγερμένους ανθρώπους.
spiral architect
1 Νοεμβρίου, 2011 3:31 μμ
Διαβάζω με περίσσιο ενδιαφέρον τις δηλώσεις του σ. Πάσχου!
Συντονιστείτε!
(να του ρίξουμε τον σέρβερ!)
καριων
1 Νοεμβρίου, 2011 3:37 μμ
Απο περιεργεια…πως τον αντεχεις; Δεν παλευεται ο τυπος με τιποτα.Στα δεκα δευτερολεπτα με επιασε σκοτοδινη.
spiral architect
1 Νοεμβρίου, 2011 3:44 μμ
Just for trolling! 😀
(σιγά μην τον αντέχω κι εγώ … πλάκα κάνεις?)
anton555
1 Νοεμβρίου, 2011 3:36 μμ
H «open gov.gr» βυθιζεται αυτανδρη.Ο Γιωργακης τα καταφερε μια χαρουλα.Επιτελους θα φυγει απο αυτην την κωλοχωρα για να ζησει τη ζωη του οπως πρεπει σε εναν Παπανδρεου:μποεμικα και ξενοιαστα.Η προκυρηξη ενος τετοιου δημοψηφισματος ηταν η τελευταια του τομπολα.Ο ιδιος απεγκλωβιζεται και γυριζει στη homeland,το dollar τα σπαει,το ΠΑΣΟΚ απαλασσεται απο την παρουσια του και πλεον θα ξεχυθει για να περισωσει ο,τι προλαβαινει,η Ευρωπη πλεον μπορει να μας ξαποστειλει ευκολα, το ξεπουλημα θα γινει «αναγκαια επενδυση».Κι ο λαος? Στ’αρχιδια του ο λαος.Ενας Παπανδρεου δεν πολυαπασχολει το μυαλο του με τετοιες στεναχωρες σκεψεις…Και το πιο αστειο ειναι οτι ολα αυτα θα συμβουν χωρις καν να γινει το δημοψηφισμα!
koula
1 Νοεμβρίου, 2011 3:52 μμ
ξενιτια στα γεραματα…
δεν τον λυπασαι?
http://filologos10.files.wordpress.com/2010/08/screenshot-2010-08-01-19h-52m-15s.png?w=345&h=597
έμη
1 Νοεμβρίου, 2011 6:26 μμ
Εχω ανατριχιασει με το ποση αλήθεια φανερωνουν οι δεκα σειρές του σχολιου σου.
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 3:41 μμ
Ο Μπενιτο Βενιζέλος ο άνθρωπος που χθες δήλωνε στον Αντένα « Ο έλληνας πολίτης μπορεί να πει άνετα όχι στην δανειακή σύμβαση αλλά πρέπει να ξέρει της συνέπειες των πράξεων του» και που όταν ρωτήθηκε, «Γιατί όχι εκλογές αλλά δημοψήφισμα» απάντησε «Μήπως οι ερωτήσεις σας προσβάλουν τον Έλληνα πολίτη;», σήμερα και από τα Νέα «κύκλοι» του δηλώνουν: «Ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος δεν γνώριζε την πρωτοβουλία του Πρωθυπουργού κ. Γ. Παπανδρέου για τη διενέργεια δημοψηφίσματος,» όσο για την συνέντευξη που έδωσε αμέσως μετά σε τηλεοπτικό σταθμό, το έκανε διότι «εκείνη τη στιγμή δεν είχε άλλη επιλογή».
Οι «άνθρωποι» έχουν χάσει κάθε έλεγχο…
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 3:43 μμ
Ο μπένι έχασε και τον έλεγχο του έντερου του 😛
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 3:46 μμ
τον έστειλε στο νοσοκομείο ο ακούραστος gap πάνω στην κρίσιμη στιγμή, και θα μείνει και εκτός εξελίξεων (όνειδος για τον τόπο…)
Mitsaras
1 Νοεμβρίου, 2011 4:06 μμ
Προσωπικά πιστεύω όλο και περισσότερο πως είναι στημένη η κατάσταση για να βγάλει τον εαυτό του έξω από το κάδρο (αν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο) και να σχεδιάσει τις επόμενες κινήσεις του.
Γιαννκα
1 Νοεμβρίου, 2011 4:10 μμ
Mitsaras στημενο και προσχεδιασμενο ειναι ολο το σκηνικο…..
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 4:16 μμ
το επόμενο διάγγελμα θα το κάνει εκτός ελλάδας μου φαίνεται…
Γιαννκα
1 Νοεμβρίου, 2011 3:42 μμ
Μονο ηλιθιος και χαζος δεν ειναι τελικα ο Γιωργακης,τον ειχε τον ασσο στο μανικι,τι πολιτικα ρισκα και τυχοδιωκτισμους που προσπαθουν να περασουν τα καναλια,δραματοποιηση των συνθηκων και αλλα τρομοκρατικα,το θεμα ειναι απο που πηρε την εντολη και κληθηκε να εφαρμοσει αυτο το σχεδιο…….συνωμοτικα θα μου πειτε..
ξέσβουρος
1 Νοεμβρίου, 2011 3:58 μμ
δε λέω, πάντα έχει πλάκα όταν πέφτει μια κυβέρνηση, αλλά ας μη γελιόμαστε, την κυβέρνηση δεν την ρίχνουμε εμείς, την ρίχνουν αυτοί για να μην προλάβουμε να την ρίξουμε εμείς.
το γέλιο ενδέχεται να μας βγει πικρό…
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 4:00 μμ
Ξέσβουρος ελπιζω ότι δεν γελιόμαστε…Θα δείξει. Αν δεν αντιδράσουμε όπως πρέπει θα χουμε πρόβλημα…Γιατί τουλάχιστον στην 7ετία βλέπαμε τα τανκ και τις στολές…
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:01 μμ
σωστά, γι’ αυτό να μην καθόμαστε
Γιαννκα
1 Νοεμβρίου, 2011 4:03 μμ
Αυριο παει στις Καννες να μιλησει στους G20…ενω η Μερκελ δειχνει την κατανοηση της για το δημοψηφισμα…παλι φευγατος θα ειναι αυριο που αρχιζει η συζητηση για την προταση μομφης.
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 4:06 μμ
«την κυβέρνηση δεν την ρίχνουμε εμείς, την ρίχνουν αυτοί»
Σωστό..
Άρα τι ετοιμάζουν;;;
Γιαννκα
1 Νοεμβρίου, 2011 4:08 μμ
Λετε να περασουμε στην παρανομια? 😉
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:11 μμ
δεν είναι ανάγκη να ετοιμάζουν όλοι το ίδιο
κι επίσης δεν είναι ανάγκη να ξέρουν τι ετοιμάζουν (ή τι τους ετοιμάζεται)
ο σαμαράς δείχνει να θέλει κυβέρνηση μόνος του
οι τέως πασοκοι κοινοβουλευτική εκτροπή και σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας, με΄χρι να βρουν χρόνο ανασύνταξης
το θέμα είναι εμείς τι θέλουμε κι τι κάνουμε γι’ αυτό
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 4:13 μμ
γενική απεργία διαρκείας άμεσα νομίζω . αλλιώς στα @@ τους μας γράφουν…
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 4:23 μμ
ετοιμαζουν (λεω εγω τωρα ),η να μας περασουν χειροπεδες με τη συναινεση του λαου ,σε περιπτωση Ναι , η να μας ξαποστειλουν μια και καλη απ την ΕΕ παλι με ευθυνη του λαου σε περιπτωση Οχι
το προβλημα παντως ειναι πως ανεξαιρετως ποιος θετει το διλλημα «ουισκια, τουτου και κινητα με διαρκες κωλοδαχτυλο η ανεξαρτησια με ευγενεια και φτωχια » {που ειναι ψευτοδιλλημα επειδη το πρωτο σκελος, δεν αποκλειει την φτωχια πολλων ,αλλα ισα ισα την προυποθετει}, το διλλημα ως ηθικη και αισθητικη σταση ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και ωφειλε με τον τροπο της η καθεστωτικη αριστερα να το προβαλλει και να το σπρωξει στην κατευθυνση της επιλογης μιας αλληλεγγυας και ελευθερης ζωης
μονο η αναρχια εχει απαντησει σ αυτα ,αλλα οπως και να το κανουμε η επιρροη της ειναι περιορισμενη
τι να κανουμε
γινει δε γινει το δημοψηφισμα ειναι καιρος να μιλησουμε γιαυτο το διλλημα και οχι να κρυβομαστε πισω απο αερολογιες και ρητορικες του καναπε
– ωχου μωρε δεν εγινε και τπτ αμα φυγουμε απ το γιουρο
– ελα μωρε θα δινουμε ντοματες στη νιγηρια και θα παιρνουμε πετραιλεο
– σιγα τωρα , ενα προβληματακι ρευστοτητας τθα εχουμε για κανα δυο μηνες και υστερα ολα μελι γαλα
κλπ κλπ κλπ
ειναι καιρος να μπει το διλλημα σοβαρα και ανεξαιρετως της μοιρας δημοψηφισματων και πασοκων , να το συζητησει ο κοσμος
και να το συζητησει στο δρομο την ωρα που θα διωχνει τους λεχριτες
Xanadu
1 Νοεμβρίου, 2011 4:41 μμ
βασικα καιρος ειναι να μπει το διλημμα διαβιωση ή αλυσιδες
σκηνικο 1 : σημερα στη ΔΕΗ ενας ανθρωπος επιασε απο το λαιμο τον προϊσταμενο γιατι του κοψανε το ρευμα το οποιο δεν ειχε να πληρωσει, οπως δεν ειχε να πληρωσει και την εκτακτη εισφορα – απο τα χερια του τον γλιτωσε κοσμος απο τα γυρω γραφεια
σημειωση: η ουρα της ΔΕΗ εβγαινε απο το κτιριο της ΔΕΗ και επεκτεινονταν πανω στο πεζοδρομιο για περιπου 100 μετρα
σκηνικο 2: μια μπαμπω στη λαϊκη μας παρακαλαει να αγορασουμε μια σακουλα καστανα που ειχε (ετων πανω απο 80)
σκηνικο 3: στην ιδια λαϊκη, οπου οι παγκοι βαρανε μυγες – εκει που πριν απο 10-15 χρονια γινοτανε χαμος, κυρια μεσης ηλικιας ιδιοκτητρια παγκου με ουρλιαχτα παραδεχεται οτι ο carrefour ειναι επιτυχημενος(σε αντιδιαστολη με την ιδια που δεν εχει πελατια) γιατι ειναι πιο ικανος απο αυτην που σηκωνεται καθε μερα στις 5, δουλευει παγκο στη λαϊκη και μετα το μεσημερι πηγαινει το χωραφι να δουλεψει τη γη (ολο αυτο μας το ειπε επι λεξη εν μεσω ουρλιαχτων υπερασπισης των αφεντικανων της εν λογω πολυεθνικης)
τελικα λατρευουμε να υποτιμουμε τους εαυτους μας
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:01 μμ
και η κα ευα καϊλή υπέρ κυβέρνησης εθνικής ενότητας και κατά δημοψηφίσματος
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=322652
στο g20 αύριο ο gap με πρόσκληση σαρκοζί – θα πέσει ενώ λείπει
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 4:20 μμ
«Φλεγμονώδη αντίδραση της σκωληκοειδούς απόφυσης έχει σύμφωνα με το ιατρικό ανακοινωθέν ο Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος εισήχθη τα ξημερώματα με κοιλιακό άλγος, στην Κεντρική Κλινική Αθηνών.
Αποφασίστηκε η καταρχήν συντηρητική αντιμετώπιση και κατά πάσα πιθανότητα ο υπουργός Οικονομικών θα παραμείνει για νοσηλεία.»
Μετά βέβαια από την ανακοίνωση της μετατροπής της κυβερνητική σύσκεψης, σε έκτακτο Υπουργικό Συμβούλιο. Μόνο που ο Μπενίτο θα απουσιάζει……
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:23 μμ
στεναχώρια οι υπόλοιποι…
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 4:29 μμ
giorgos1
Έρχεται η ώρα της τρόικας Άννας Διαμαντοπούλου, Ανδρέα Λοβέρδου Γιάννη Ραγκούση…….
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:31 μμ
έχουνε πάρει θέση τα παιδιά
έχει βρεθεί και το όνομα : δημοκρατική συμμαχία
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 4:36 μμ
αυτό ήταν πριν,
τώρα θα ενώσουν τις δυνάμεις τους «δημοκρατική συμμαχία» και «δημοκρατική αριστερά» και θα μετονομαστούν «δημοκρατική συμμορία»
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:40 μμ
παίζει και το δημοκριτική και το δημογεροντική επίσης
anton555
1 Νοεμβρίου, 2011 4:47 μμ
O Loveρδος σημερα πηρε θεση εναντιον του δημοψηφισματος, μαλλον γιατι πεφτει επανω σε αγωνα του Ολυμπιακου.Η Αννουλα,περιμενει γιατι ειναι σπιτι και μετραει χρηματα κι ο Ραγκουσης εχει εγκλωβιστει γιατι ψαχνει ταξι και δεν τον παιρνει κανεις…Μιλαμε η καταντια του πολιτικου συστηματος ειναι σχεδον κωμικη…
Mitsaras
1 Νοεμβρίου, 2011 4:48 μμ
Νομίζω πως πριν τις δηλώσεις αυτές του Λοβέρδου, προηγήθηκε επίσκεψη στον Μπενίτο.
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 4:25 μμ
ρε Ζαφ
εγραψα ενα πολυ γαματο σχολιο και μου το φαγε ο Γιαχουλας
για κανε κατι 😉
koula
1 Νοεμβρίου, 2011 4:26 μμ
αμαν πια… αμεσως να το πεις… 2 λεπτα αργησα …
θα σε χρεωνουμε για την ανασυρση σχολιων 😛
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 4:26 μμ
οκ το ξερασε στις 4:23 μμ
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 4:26 μμ
o μπενυτο βαζελίνι πήρε εξιτήριο και γύρισε σπίτι του
η εύα καϊλή είναι ήδη εκτός ελληνικού εναέριου χώρου
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 4:29 μμ
τόσο άμεση και έγκυρη ενημέρωση – ούτε ο σκάι
Sanava Bits
1 Νοεμβρίου, 2011 4:31 μμ
σκάει όπου να ‘ναι george!
καριων
1 Νοεμβρίου, 2011 4:35 μμ
Λιγα με την Ευα θα σφαχτουμε 🙂
catalternative
1 Νοεμβρίου, 2011 4:31 μμ
Δεν απαιτούμε απλά, διεκδικούμε 😉
Chandragupta
1 Νοεμβρίου, 2011 4:32 μμ
«ευρώ ή δραχμή»
—————————————————-
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να πει οχι ο ελληνικος λαος στην νεα δανειακη συμβαση, και οι Ευρωπαιοι να μας κρατησουν στο ευρω?
Δεν το λεω αυτο για να προβακαρω και να φοβησω, απλα εμενα μου φαινεται πως αυτο θα ειναι το διλλημα η μενουμε στην ευρωζωνη ως αποικια η κανουμε επανεκκινηση με τις δικες μας δυναμεις…
Δεν εχω αμφιβολια και τα δυο ενδεχομενα θα ειναι σκληρα για την καθημερινοτητα μου, απλα το δευτερο δινει ελπιδες για καποιο καλυτερο μελλον…
Ametanoitos
1 Νοεμβρίου, 2011 4:35 μμ
Πάντως εγώ προτιμώ δημοψήφισμα γιατί ένα «οχι» θα έιναι η απάντηση στη καταστροφική πολιτική ΓΑΠ και ΔΝΤ/ΕΕ. Τώρα διαφωνούντες πασόκες και όλη, μα όλη η αντιπολίτευση εκμεταλλεύεται τις ενδοπασοκικές συρράξεις προσδοκώντας αύξηση των εκλογικών μερισμάτων τους. Τιποτα άλλο.
Ο ΓΑΠ μετατρέπεται σε τραγικό ήρωα ελληνικής τραγωδίας και το βάρος μεταφέρεται από το πραγματικό προβλημα, που εντοπίζεται εκτός Ελλάδας, σε εσωτερικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Και όλα αυτά τη στιγμή που η ελληνική κοινωνία ξυπνάει από χρόνια αφιονισμού και προσπαθεί να βρεί τον εξεγερτικό βηματισμό της. Με προσφυγή σε εκλογές υπό αυτές τις συνοπτικές διαδικασίες που διαγράφιονται, το πράγμα ξεφουσκώνει και μετά τις εκλογές όλοι θα γυρίσουν κουρασμένοι σπίτι ενώ οι νέοι σωτήρες μας θα συνεχίσουν τη λεηλασία μας. Τι περιμένουμε δηλαδή? Οτι μετά από εκλογές με τέτοιες συνθήκες θα υπάρξει ελληνική κυβέρνηση που θα στείλει τα δάνεια τους στο διάολο?
Παρατηρήσατε τι κλυδωνισμούς σε ΕΕ, Τράπεζες, Χρηματιστήρια και ΔΝΤ έφερε η ανακοίνωση του δημοψηφίσματος? Μα αυτό δεν θέλουμε?
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Νοεμβρίου, 2011 4:58 μμ
Κυβέρνηση «αρίστων» από τον Αρίστο Δοξιάδη.
(έλα να αποκαλύπτονται οι δημοκράταροι ένας-ένας):
http://aristosd.posterous.com/78154164
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 5:04 μμ
και μπορεί να βγάλει και σύνθημα
από την κυβέρνηση αχρήστων
στην κυβέρνηση αρίστων
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:05 μμ
Φανταστικό μου ακούγεται. Θα κάνει και εκπομπή ο ΣΚΑΙ με τον χωμενίδη και τον πορτοσάλτε να εξηγούν την επανάσταση του 2012 . ΣΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 😀
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:05 μμ
Γαλαξιαρχη
Ο Αρίστος Δοξιάδης και ο Στουρνάρας για το καλό μας έχουν ως «προτεραιότητα για την επόµενη περίοδο µια κυβέρνηση που θα έχει σκοπό να συµβάλει στην ανάταξη της χώρας κι όχι να εξυπηρετήσει άνοµα συµφέροντα, ούτε να προαγάγει εγωιστικές φιλοδοξίες ή να επιβάλει καταστροφικές, αποτυχηµένες ιδεολογίες».
Έτσι μαζί με άλλους 38 προχώρησε στην δημιουργία μιας νέας πολιτικής κίνησης που ανακοινώθηκε την περασµένη Τρίτη ως «όργανο έκφρασης των αγωνιών και, κυρίως, των ελπίδων µας» Όπως αυτές εκφράζονται από τις ΜΚΟ;;
Μαζί του ο Στουρνάρας έχει ως συμπαραστάτες στην νέα πολιτική κίνηση, ανάμεσα σε άλλους, τον Απόστολο Δοξιάδη, τον Αρίστο Δοξιάδη, που συμμετέχει σε προγράμματα κατά της φτώχιας, τον Δημήτρη Καλουδιώτη που προέρχεται λέει από το αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα. Διετέλεσε και Γενικός Γραμματέας στις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου και Ηπείρου, καθώς και στο Υπουργείο Ανάπτυξης.Την Αντιγόνη Λυμπεράκη της ΜΚΟ ActionAid. Τον Νίκο Μαραντζίδης.Την Ευφροσύνη- Δάφνη Μπαχαρίου που έχει ασχοληθεί με κοινωφελή δράση, μέσα από σωματεία και ομίλους.Τον Αλέξιο Παπασταύρου Είναι μέλος μη κερδοσκοπικών σωματείων (ΜΚΟ) και μαραθωνοδρόμος. Τον Δημήτρη Ρηγόπουλο συντάκτης του πολιτιστικού τμήματος της εφημερίδας « Καθημερινή» και ιδρυτής των atenistas. Κώστας Φασουλάκης ιδρυτής της ΜΚΟ Ομίλος Νέων για την Ελλάδα και την Ευρώπη. Γιώργος Φλωρίδης πρώην υπουργός και πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Και το όνομα αυτής «Κοινωνικός Σύνδεσμος» http://www.koinonikossyndesmos.org/?page_id=2
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:08 μμ
Ο στουρνάρας του ΙΟΒΕ????
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:12 μμ
ναι!!!
Σου έχω και άλλο.
Αν το παραθέσω όμως θέλω να με διαβεβαιώσεις ότι δεν θα έχω καμία ευθύνη για ότι σου συμβεί.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:14 μμ
δεν παθαίνω τίποτα είμαι αβατάρας της εποχής του υδροχόου. hit me hit me 🙂
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:19 μμ
ΟΚ.
Εγώ προειδοποίησα….
Την Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011 στην Αθηνα η ΜΚΟ Urban Land Institute διοργάνωσε ημερίδα με θέμα «Επενδύοντας στις πόλεις: διαμορφώνοντας το μέλλον» http://www.pie-mag.com/articles/1819/uli-greece-urban-development-conference-takes-place-today/ .
Κατά την διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκε το «σωματείο ΚΑΠΠΑ» από τον πρώην διευθύνων σύμβουλος της OTE Estate και νυν αντιπρόεδρο στο σωματείο Γιάννη Παναγιωτίδη.
Ο Παναγιωτίδης ανέφερε πως το «Σωματείο» είναι μια «πρωτοβουλία που αποτελείται από τεχνοκράτες και κορυφαίους παράγοντες από το σύνολο του φάσματος της αγοράς ακινήτων, νομικών υπηρεσιών και επικοινωνίας, με σκοπό την προστασία και ανάπτυξη της κρατικής ακίνητης περιουσίας.»
Το σωματείο ΚΑΠΠΑ δεν είναι τίποτα άλλο από μια ΜΚΟ την οποία δημιούργησε ο γνωστός πρώην βιομήχανος, πρώην υπουργός της ΝΔ, πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και ιδρυτικό μέλος της ΔΡΑΣΗΣ, νεοφιλελεύθερος Στέφανος Μάνος παρέα με τον πρώην Αντιπρόεδρο της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, πρώην Διευθύνων Σύμβουλο της ΚΑΠΠΑ(!!!) Χρηματιστηριακής και νυν Γενικό Διευθυντής του ΙΟΒΕ Γιάννη Στουρνάρα.
Ζεις;;;
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:25 μμ
O Spin είναι μια χαρά στην υγεία του. Θα επιστρέψει στον σχολιασμό μόλις επιστρέψει από τις διακοπές του. 😛
Τα πουστράκια έχουν έτοιμο το πακέτο διαχείρισης της δημόσιας περιουσίας μετά την κατάρρευση του Πασόκ.
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 5:12 μμ
τώρα που το ξανασκέφτομαι πιο ψύχραιμα, νομίζω ότι ο πραγματικός στόχος του gap ήταν να τον καλέσουν στο g20
καριων
1 Νοεμβρίου, 2011 5:21 μμ
»Look Ma,I’m on top of the world!!!» ανεφωνησε λιγο πριν το τελος
Αποθανετω η ψυχη μου μετα των Αλλοφυλλων.
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:22 μμ
Α ρε μπαγάσα Σπιν.
Όλα αυτά ήθελα να τα διαμορφώσω σε ένα κείμενο για να το αναρτήσει ο Γαλαξιάρχης αλλά παρασύρθηκα…
catalternative
1 Νοεμβρίου, 2011 5:25 μμ
Κάντα ένα κείμενο καλύτερα, γιατί θα χαθούν στο καταιγισμό σχολίων.. 🙂
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:28 μμ
Τώρα βασικά ήθελα να σου γράψω να το κάνεις κείμενο να το ανεβάσουμε 🙂
άντε άντε!
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:36 μμ
Αν και φοβάμαι ότι οι εξελίξεις θα το θάψουν, νομίζω ότι θα καταφέρω να το έχω έτοιμο αύριο το μεσημέρι.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:48 μμ
Όχι ρε τι να το θάψουν, αφού δείχνει ξεκάθαρα πως προετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις τους. Ιουλιανός for the win 🙂
Ioulianos
1 Νοεμβρίου, 2011 5:51 μμ
AX
Τι καλός που είσαι Σπιν….
Γι αυτό και εγώ θα σου κάνω ένα δώρο…
Με ανακοίνωση της Κεντρικής Επιτροπής του, το ΚΚΕ καλεί σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου.
«το ΚΚΕ καλεί τους εργαζόμενους, τους αυτοαπασχολούμενους, τους νέους της Αττικής σε συγκέντρωση στο Σύνταγμα την Παρασκευή 4 Νοέμβρη στις 6 το απόγευμα. Καλεί σε συμπόρευση ώστε να παρεμβεί ο ίδιος ο λαός πιο αποφασιστικά στις εξελίξεις. Να αποτύχουν τα εκβιαστικά τρομοκρατικά διλήμματα που θέτουν η κυβέρνηση και τα κόμματα της πλουτοκρατίας, η ΕΕ».
Στη συγκέντρωση, της οποίας το κεντρικό σύνθημα είναι «Κάτω η κυβέρνηση και τα κόμματα της πλουτοκρατίας», θα μιλήσει η γενική γραμματέας του κόμματος Αλέκα Παπαρήγα.
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 6:00 μμ
Φοβού τους Ιουλιανούς και δώρα φέροντες 😛
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 6:46 μμ
περιφρουρημενη θα ειναι ?
αλυσιδες θα εχετε η οχι 😉
να ξερουμε αν ειναι να ερθουμε δλδ
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 7:05 μμ
Αν δε μιλουσε η αλεκα και μιλουσε μονο το ποπολο της οργανωμενης εργατιας μπορει και να ρχομουνα.
Εννοειται κι αυτα που λεει ο alexantro. 😉
LAGARTSAS-A
1 Νοεμβρίου, 2011 7:08 μμ
αντι λεει ο alexantro … το ορθο…ρωταει ο alexantro. 😉
anton555
1 Νοεμβρίου, 2011 5:40 μμ
Εκλογες λοιπον…
parameter λ
1 Νοεμβρίου, 2011 5:42 μμ
Μια είδηση που αφορά την ευρωζώνη, και πέρασε στα ψιλά, στις 26/10, πέραν της βοήθειας για την Eλλάδα, αποφασίστηκε και η αναθεώρηση των ευρωπαϊκών συνθηκών με πρωτοβουλία μέρκελ- σαρκοζί. Τον Ιούνιο του 2012 θα είναι όλοι υποτελείς ελέω ESM.
anton555
1 Νοεμβρίου, 2011 5:55 μμ
Εκτακτη Συγκλιση του ΚΥΣΕΑ.Αλλαγη των αρχηγων του Στρατου.Δε σας προλαβαινουμε ρε κοπέλια!
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 5:57 μμ
άσε τα χει γράψει ο Ιουλιανός εδώ και ώρες 😛
ξέσβουρος
1 Νοεμβρίου, 2011 6:02 μμ
http://news247.gr/ellada/amyna/allazoyn_oi_arxhgoi_twn_genikwn_epiteleiwn_stratou.1435058.html
Οι αντικαταστάτες
Όσο για τους αντικαταστάτες τους, ακούγονται διάφορα ονόματα ενώ συμπαρασύρονται και αποστρατεύονται δεκάδες στρατηγοί και ναύαρχοι εκ των οποίων ορισμένοι φέρονταν να ανήκουν στη κυβερνητική παράταξη.
Σύμφωνα με τα επικρατέστερα σενάρια ο κ. Μπεγλίτης προτείνει:
*Νέο αρχηγό ΓΕΕΘΑ τον αντιστράτηγο Μιχάλης Κωσταράκος, διοικητή μέχρι τώρα του 3ου Σώματος Στρατού.
*Νέο αρχηγό ΓΕΣ τον αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Ζαζιά, διοικητή του 4ου Σώματος Στρατού.
*Νέο αρχηγό ΓΕΑ τον αντιπτέραρχο Αντώνη Τσαντιράκη, μέχρι τώρα αρχηγό της Τακτικής Αεροπορίας.
*Νέος αρχηγός ΓΕΝ τον υποναύαρχο Κοσμά Χρηστίδη, μέχρι τώρα αρχιεπιστολέα της Διοίκησης Διοικητικής Μερίμνης του Πολεμικού Ναυτικού.
ξέρει κανείς τίποτα γι’ αυτούς;
μάλλον σ’ αυτή την είδηση πρέπει να δώσουμε περισσότερη σημασία… τι λέει ο «Σπάρτακος»;
catalternative
1 Νοεμβρίου, 2011 6:07 μμ
Xμμ…περίεργο όλοι είναι αντι του ναυτικού είναι υπό…. 😕
Loki
1 Νοεμβρίου, 2011 7:17 μμ
Εγώ λέω να τους ξεράνουμε εντελώς…
Να προκηρύξει ο ΓΑΠ δημοψήφισμα για το αν θέλουμε δημοψήφισμα. Αν ψηφίσουμε κατά δεν θα γίνει δημοψήφισμα, αν ψηφίσουμε υπέρ θα γίνει δημοψήφισμα και αν δεν ψηφίσουμε καθόλου θα στρίψουμε ένα νόμισμα για να δούμε αν πρέπει τελικά να γίνει το δημοψήφισμα. Και καθώς άπαντες θα τραβάνε τις κωλότριχές τους και θα φουντάρουν από τα παράθυρα, ο ΓΑΠ θα ανακοινώσει πως το αποτέλεσμα του πρώτου δημοψηφίσματος δεν θα είναι δεσμευτικό, αλλά του δεύτερου θα είναι, συνεπώς τελικά μπορεί και να μη χρειαστεί κανένα δημοψήφισμα και η ευρώπη μπορεί να κοιμάται ήσυχη.
johndoctor
1 Νοεμβρίου, 2011 6:55 μμ
http://aristeroextreme.blogspot.com/2011/11/blog-post_01.html?showComment=1320166399370#c1685775332887161985
H μόνη σωστή αριστερή τοποθέτηση από όσες έχω διαβάσει είναι της ΑΝΤΑ.ΡΣΙΑ
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 7:25 μμ
18:40 Διέψευσε n Τόνια Αντωνίου τις πληροφορίες που την έφεραν να έχει καταθέσει επιστολή ανεξαρτητοποίησης από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ. Τάχθηκε υπέρ του σχηματισμού κυβέρνησης συνεργασίας και κατά του δημοψηφίσματος
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=322652
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 8:23 μμ
ερωτηση κρισης
αν παιξει το σεναριο οτι μεθαυριο θα τραβηξουν το αυτακι του GAP οι «συμμαχοι» και τον υποχρεωσουν (με επικληση κινδυνου ευρωζωνης και αγορων) σε ακυρωση της διεξαγωγης του προαναγγελθεντος δημοψηφισματος ,πραγμα που θα ειναι ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ στα εσωτερικα της χωρας ,τι θεση θα παρουν ολοι αυτοι που φωναζουν οξω οι γκαουλαιτερ,οξω οι γερμανοι , οξω οι αμερικλανοι κλπ κλπ ????
θα τους πουνε ‘αειντε γαμηθειτε » και δημοψηφισμα θα κανουμε και θα σας γαμησουμε με ενα τεραστιο ΟΧΙ , η θα βολευτουνε απ την ακυρωση του δημοψηφισματος και θα πανε με βημα ταχεις στις εκλογες να μετρησουν τα καινουργια ψηφαλακια
να γινει το δημοψηφισμα και να τους πηδηξουμε
να τραβηξουμε τον δρομο μας με το κεφαλι ψηλα
να μαθει ο λαος ολη την αληθεια για την επομενη μερα του ΟΧΙ και να δειξει αρχιδια να πει ΟΧΙ ,οτι και να σημαινει αυτο
Spin
1 Νοεμβρίου, 2011 8:26 μμ
το καλύτερο θα είναι να ψηφίσουμε ναι σε όλα και όταν έρθουν για διακοπές οι τροικανοί να τους αρχίσουμε στο τρολάρισμα 😛
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 8:51 μμ
χαχαχα σωστο κι αυτο, αλλα ρε παπαρες και σεις δεν με αφηνετε να αγιασω ρε γμτ 😛
parameter λ
1 Νοεμβρίου, 2011 8:41 μμ
Σωστός, αν και τα ξένα μμε θεωρούν το δημοψήφισμα ως δεδομένο, το όχι επίσης.
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 8:58 μμ
ήδη δεν υπάρχει δημοψήφισμα alex… δεν βγαίνουν τα κουκιά
(149 μέχρι τώρα, και αύριο, μετά το g20, θα είναι πολύ λιγότερα)
μην ξεχνάς ότι πιο βάρβαρη επέμβαση στα εσωτερικά της χώρας από το πακέτο μνημόνιο – μεσοπρόθεσμο κλπ. σωτηρίες, δεν είχε γίνει από το ’74
συνεπώς : εμείς στο δρόμο – να πέσει από εμάς η κυβέρνηση – να ακυρώσουμε τα συστημικά σχέδια νομιμοποίησης μιας κοινοβουλευτικής χούντας – να ανοίξουμε το δρόμο για την αλλαγή της κοινωνίας
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 9:08 μμ
μπορει να εχεις δικιο ,δεν αλλαζει ομως οτι το διλλημα «ουισκια, μπεμπες και κινητα με διαρκες κωλοδαχτυλο η ανεξαρτησια με φτωχια και ανεχεια,αλλα τη ζωη στα χερια μας», πρεπει να μπει στον λαο την ωρα που ειναι στο δρομο και διωχνει τους λεχριτες
δε μπορει να συνεχιστει αυτο το κρυφτουλι των αριστερουληδων οικονομολογων που στο ονομα της εκλογοπελατειας αποκρυβουν πισω απο ρητοριες του τυπου :
– ωχου μωρε δεν εγινε και τπτ αμα φυγουμε απ το γιουρο
– ελα μωρε θα δινουμε ντοματες στη νιγηρια και θα παιρνουμε πετραιλεο
– σιγα τωρα , ενα προβληματακι ρευστοτητας τθα εχουμε για κανα δυο μηνες και υστερα ολα μελι γαλα
την επομενη μερα μιας αξιοπρεπους και ηρωικης εξοδου
να ειπωθουν ολα και οι επιλογες του λαου να ειναι συνειδητες …οσο γινεται εν πασει περιπτωσει
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 10:06 μμ
συμφωνούμε σ’ αυτό alex…
όποιος λέει ότι άλλη διέξοδος είναι εύκολη ή απλά θέμα καλύτερης τεχνικής λέει αισχρά ψέματα και θέλει κράξιμο – γλύφει τον μικροαστό αναζητώντας θέση στο πολιτικό σκηνικό της επόμενης μέρας
για τους οικονομολόγους έχω να σούρω πολλά, αλλά δεν είναι της παρούσης – αρκετά ασχοληθήκαμε με τους «ειδικούς» κι αρκετό κακό έκαναν
DrAluca
1 Νοεμβρίου, 2011 9:13 μμ
Γιωργο….
Το παρακατω ερωτημα δεν απευθυνεται σε εσενα αλλα ειναι προς ολους μας…
Λες…
«εμείς στο δρόμο – να πέσει από εμάς η κυβέρνηση –»
Και συμφωνω ως προσταγμα…
Εχοντας στο μυαλο μου την 19 Οκτωβρη οπου ηταν η μαζικοτερη συγκεντρωση πανελλαδικα, αλλα και τα γεγονοτα της; 28ης, παλι πανελλαδικα, θελω να ρωτησω οποιον ενδιαφερεται να απαντησει…
Με ποιον τροπο θα πεσει η κυβερνηση αμα βγουμε στον δρομο?
Δηλαδη υπαρχει καποια κρισιμη μαζα, που αν βγει στον δρομο, τοτε ολα αλλαζουν?
Μηοως χρειαζεται να επαναπροσδιορισουμε τα προσταγματα μας…?
Χαμογελατε…
demonio
1 Νοεμβρίου, 2011 9:36 μμ
Δρ ειδικα σημερα θεωρεις πως ολες οι κινητοποιησεις της τελευταιας χρονιας πηγαν χαμενες; Εγω τουλαχιστον, εχοντας και την αποσταση, βλεπω τρομερη αλλαγη. Το οτι σημερα οι βουλευτες του πασοκ την κανουν ενας ενας δεν ειναι αποτελεσμα της πιεσης απο τα κατω; Και σου λεω πως αλλιως σχολιαζαν οι μη ελληνες συναδελφοι μου τα τεκταινομενα στην Ελλαδα πριν ενα χρονο και αλλιως τα σχολιαζουν τωρα, που και ο τελευταιος εχει καταλαβει πως κατι παει πολυ στραβα με την πολιτικη που ασκειται (αναφερομαι ιδιαιτερα σε βορειοευρωπαιους) στην χωρα μας.
Δεν ξερω το θα προκυψει απ’ολο αυτο βεβαια, το σιγουρο ειναι ομως για μενα πως πλεον η Ευρωπη συνολικα αλλαζει σχημα. Θελει επαγρυπνηση απ’ολους μας τωρα και καθαρα μυαλα. Το σιγουρο ειναι πως ο αντιπαλος θα τα παιξει ολα για ολα. Το ζητημα ειναι εμεις να εκμεταλλευτουμε την ευκαιρια με ομορφο τροπο. Θελει και λιγακι υπομονη το πραγμα νομιζω. Δεν γινονται απο την μια στιγμη στην αλλη ολες οι αλλαγες. Οι ζυμωσεις ομως ειναι τοσο εντονες που δεν μπορει παρα να μεταβουμε σε κατι αλλο.
Οπως ελεγε και η γενια των γονιων μου, στον δρομο δεν κατεβαινεις για να δεις αλλα για να σε δουνε.
DrAluca
1 Νοεμβρίου, 2011 10:31 μμ
Σε καμια περιπτωση δεν θεωρω τις κινητοποιησεις χαμενες…..
Απο πολλες σκοπιες δαιμονιο….
Και σιγουρα ο αγωνας ειναι δυσκολος και εχει πολλα ματς…..αλλα η ερωτηση μου ειναι ισως καλυτερα τοποθετημενη ως εξης…
ΟΚ….εστω οτι καταφερνουμε και μαζευουμε τον κοσμο στον δρομο….μετα τι?
Η αν θες…..πως τελικα μαζευουμε κοσμο στον δρομο, πως κατεβαινει πολυς κοσμος στον δρομο?
Τι διεργασιες χρειαζονται? Μηπως τωρα πρεπει να συγκεντρωθουμε στις προεργασιες?
Διοτι πολυ φοβαμαι οτι ασχετου αποτελεσματικοτητας των κινητοποιησεων, γινονται κυριως για το θεαθηναι… 🙂
Χαμογελατε…
demonio
1 Νοεμβρίου, 2011 11:51 μμ
Ξερεις νομιζω πως σχεδον ολοι περιμενουν μια λυση ετοιμη για να τοποθετηθουν και κατ’επεκταση να κατεβουν ή οχι στον δρομο (ή σε οποια αλλη δραση τελος παντων). Η δικη μου εκτιμηση ειναι πως αυτη την στιγμη ετοιμη ιδανικη λυση δεν υπαρχει και ενας τροπος να προκυψει κατι απο τα κατω ειναι να κατεβει ο κοσμος στον δρομο (ισως να μην ειναι και ο μονος και σιγουρα δεν ειναι το μονο που πρεπει να γινει).
Εγω το αντιλαμβανομαι σαν … ας πουμε αυτο το μπλογκ: ξεκινησε απο μια ιδιεα, μεγαλωσε, αλλαξε σχημα κλπ κλπ. Δεν ξερεις εξ αρχης που θα σε παει και καπως νομιζω πως ολοι μας θα καταλαβουμε (ισως με το ενστικτο περισσοτερο και λιγοτερο με την λογικη σε πρωτη φαση) ποτε το γενικο αιτημα θα βρει την καταλληλη μορφη. Ο καθενας και με τον τροπο του βαζει το λιθαρακι του, την πινελια του και το αποτελεσμα θα ειναι η συνισταμενη ολων αυτων των προσωπικων καταθεσεων.
Oταν σε βλεπουν, οταν βγαινεις προς τα εξω στο αγνωστο, τεσταρεις τις αξιες σου, τα ονειρα σου και τα ορια σου, αλλαζεις κι εσυ τροπο να αντιλαμβανεσαι τον εαυτο σου…
Αρα keep walking (με τον Johnny διπλα και οχι εντος σου). To σημαντικο νομιζω ειναι να τιθονται ερωτηματα αυτη την στιγμη, οχι να ψαχνουμε για ετοιμες λυσεις. Με δυο λογια, σκεψου την Ιθακη…
DrAluca
2 Νοεμβρίου, 2011 12:13 πμ
Κατ αρχην ελπιζω να ενοεις τον Depp και οχι τον Περπατιαρη…..γιατι αν εννοεις τον Περπατιαρη…μας βλεπω να τρεκλιζουμε με χαλια σοτμαχι… 😛
Συμφωνω απολυτα μαζι σου…..η μονη μου ενσταση ειναι πως επειδη τα πραγματα ειναι ζορικα, ισως χρειαστουν πιο οργανωμενες (απο αποψη τακτικης) κινησεις….Σιγουρα η λυση η μια και μοναδικη δεν υπαρχει, και ετοιμη (ακομα και να υπηρχε) δεν θα μας εκανε….
Και σιγουρα οι ελπιδες ειναι στην βαση…ισως απλα να εχω ακομα μεγαλες προσδοκιες…. αλλα θα δειξει…
Κερασμα
Χαμογελατε…
demonio
2 Νοεμβρίου, 2011 1:44 πμ
🙂
εγω κερναω αισιοδοξια σημερα μου φαινεται (που την βρηκα βραδιατικα;)
DrAluca ο πολιτικος χρονος αυτη την στιγμη ειναι πολυ συμπυκνωμενος και ο κοσμος το αντιλαμβανεται. Προφανως ολοι φοβουνται το αγνωστο, τωρα ομως δεν γινεται να γυρισουν τα πραγματα εκει που ηταν την προηγουμενη βδομαδα. Εκτιμω πως η εποχη της φλυαριας αν δεν εχει τελειωσει ακομη, θα τελειωσει πολυ συντομα. Μπαινουν ολοι πια σε θεση μαχης, οτι καταλαβε κι αποκομισε ο καθενας ολο το προηγουμενο διαστημα, αυτο ειναι. Το τι καρπους εφερε το Συνταγμα, τι εμαθε ο κοσμος απο το 2008 και δωθε και σε επιπεδο οργανωσης πολυ συντομα θα φανει.
Ειδα πριν λιγο ειδησεις του μεγκα στο διαδικτυο (τηλεοραση δεν εχω): εχεις ξαναδει τους πολιτικους τις τελευταιες δεκαετιες να μιλανε τοσο κοφτα και να μην διακοπτουν ο ενας τον αλλον; Ακομη κι ο Σαρκοζι αφησε τα σαλιαρισματα!
Απο δω που ειμαι τωρα εχω την αισθηση πως ο κοσμος κατω δεν θα παει αμαχητι. Σε λιγες μερες θα ειμαι κατω οποτε θα μπορω να το κρινω και καλυτερα.
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 9:44 μμ
έχω εξηγήσει και παραπάνω τι λέω φίλε DrAcula
ένα πολιτικό μέτωπο (της αριστεράς θες να το πεις?) που βάζει σαφείς στόχους όταν μιλάει για πτώση της κυβέρνησης, δηλαδή νέα κυβέρνηση που θα προβεί σε ακύρωση των μνημονίων – άρνηση εξυπηρέτησης του χρέους – αναδιανομή – εθνικοποίηση των τραπεζών, αλλά όχι με εμάς στην τηλεόραση ή απλούς θεατές της «υψηλής» πολιτικής των επιτελείων του συστήματος ή/και της αριστεράς
οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι παρόντες καθημερινά, με διαδηλώσεις, με πολιτικές απεργίες, διεκδικώντας όχι απλά τα παραπάνω, αλλά προσπαθώντας να εφαρμόσουν από τώρα στο χώρο τους μορφές οριζόντιας δημοκρατίας και ελέγχου (π.χ. όσο μπορώ πρόχειρα να σκεφτώ : οι εργαζόμενοι στους δήμους να αλλάξουν την πολιτική των δήμων τους εν όψει προϋπολογισμών, οι δεητζήδες να ακυρώσουν την αποστολή λογαριασμών)
γεννιούνται καθημερινά θετικές «από τα κάτω» εξελίξεις κοινωνικής αλληλεγγύης – π.χ. η ανάληψη χθες από το δήμο νέας ιωνίας της ευθύνης μη πληρωμής των χαρατσιών – να τις διευρύνουμε και να τις διαδώσουμε
δεν είναι απλά ποσοτικό το θέμα (την 28η η ποσότητα του κόσμου στην επαρχία που απαξίωσε το πολιτικό κατεστημένο ήταν πλειοψηφική) αλλά ποιοτικό κατά τη γνώμη μου
είναι ώρα να διαμορφωθεί η αντι-εξουσία από τους εργαζόμενους και τους ανέργους αυτής της χώρας
είναι κατάσταση μεγάλης ευκαιρίας και μεγάλου κινδύνου ταυτόχρονα : το σύστημα διακυβέρνησης καταρέει και ψάχνεται, το θέμα της πολιτκής εξουσίας των εργαζομένων πρέπει να τεθεί
🙂
oldboy99
1 Νοεμβρίου, 2011 9:51 μμ
…δεν είναι απλά ποσοτικό το θέμα (την 28η η ποσότητα του κόσμου στην επαρχία που απαξίωσε το πολιτικό κατεστημένο ήταν πλειοψηφική) αλλά ποιοτικό κατά τη γνώμη μου…
————————————————————————————————-
@giorgos1: αυτό το πλειοψηφικό χωρά μεγάλη συζήτηση, κατά τ’ άλλα οκ…
DrAluca
1 Νοεμβρίου, 2011 10:38 μμ
Συμφωνω σε ολα φιλε γιωργο.
Ομως το ερωτημα μου ειχε αλλο σκοπο….Δεν ξερω αν καταφερα να τον επικοινωνησω… Ξαναδοκιμαζω λοιπον. 🙂
Απο αποψη τακτικης……με ποιον τροπο αυξανουμε το ποιοτικο στο «κατεβασμα μας ως κοσμος στον δρομο»?
Πως δηλαδη αυξανουμε την διαθεση των εργαζομενων για κινητοποιησεις, ειδικα τωρα που ειναι οι ζορικες μαχες….
Δεν το ρωταω εχοντας τις απαντησεις, αλλα στους χωρους εργασιας που κυκλοφορω, βλεπω πολυ κοσμο που επιλεγει να πιαστει απο τα λιγα που εχει να χασει (αν εχει) παρα να παλεψει για τα εστω λιγα παραπανω που μπορει να κερδισει…..
Δεν διαφωνω οτι υπαρχει μια πολυ θετικη εξελιξη στα κινηματα απο πχ πριν 5 χρονια…..
Νιοθω ομως (προσωπικη εκτιμηση) οτι η προοδος που εχουμε κανει ειναι μικρη σε σχεση με το «τερας», η τα «τερατα» που εχουμε να αντιμετοπισουμε….
Και ναι ειναι επικινδυνο…γιατι ενα συστημα που καταρρει, τεινει να καταρευσει πανω στα κεφαλια των πολλων, και οχι των «λιγων και «εκλεκτων»»…Και πιστευω στοιχημα ειναι να αλλαξουμε τον στοχο της πτωσης… 🙂
Χαμογελατε…
YA
1 Νοεμβρίου, 2011 9:49 μμ
Στέκομαι κυρίως στην τελευταία σου παράγραφω και ρωτάω:
Πως είσαι τόσο σίγουρος για το ΟΧΙ του λαού? Εγώ προσωπικά ήμουν πάντα αποφασισμένος για την ορθότητα του ΟΧΙ και τις συνεπειές του στην ζωή του κόσμου σε αυτόν τον τόπο μακροπρόθεσμα.
Ποιός θα πει στον λαό για τις πραγματικές επιπτώσεις, θετικές μακροπρόθεσμα (εφόσον ακολουθηθούν οι δέουσες ανατροπές) και αρνητικές βραχυπρόθεσμα, ενός ΟΧΙ?
Εδώ και ενάμιση χρόνο όλοι συντεταγμένα: Βουλευτές Πασοκ-ΝΔ, ξεπουλημένα τομάρια πανεπιστημιακών και ΜΜΕ, δεν έθεταν το ΟΧΙ ούτε καν ως επιλογή.
Μήπως ο κόσμος θα αρχίσει εντατικά μαθήματα οικονομικών και αρχών παραγωγής διαβάζοντας παράλληλα και τις οικονομικές θεωρίες του Μαρξ μέσα από το «Κεφάλαιο» ?
Αν και θεωρώ πως το όλο θέμα του δημοψηφίσματος τέθηκε καθαρά προσχηματικά, αν αυτό πραγματοποιούνταν το ερώτημα-δίλλημα πρόκειται να θέτονταν με «μονοδρομική» κατεύθυνση.
Αν έχεις «φυτέψει» στο μυαλό του κόσμου ότι πτώχευση=κανιβαλισμοί, ζούγκλα, μεσαίωνας, επίθεση από εξωγήινους και συγκούσεις με κομήτες, τι απάντηση άραγε θα πάρεις από την πλατιά μάζα?
oldboy99
1 Νοεμβρίου, 2011 8:24 μμ
ΔΕΝ αναγνωρίζω κανένα ψευδεπίγραφο δημοψήφισμα…
Στον δρόμο διαμορφώνεται το καλύτερο δημοψήφισμα, εδώ και αιώνες
Υ.Γ.
Κάποιες «αδέξιες?» κινήσεις στο στρατό υπάρχουν, η πληροφορία είναι από «μέσα»…
Εδώ που τα λέμε όλα τα σενάρια παίζουν όσο ποτέ! Ίδωμεν…
alexantro trollientes
1 Νοεμβρίου, 2011 9:55 μμ
εχω γραψειμια απαντηση στο
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 8:58 μμ
την καταπιε ομως ο Γιαχουλας
oldboy99
1 Νοεμβρίου, 2011 9:59 μμ
ρε @alex…προηγείσαι και του χρόνου ΤΩΡΑ είναι 8:58!!!
oldboy99
1 Νοεμβρίου, 2011 10:00 μμ
άκυρο τώρα είναι 9:58 😦
Narrator
1 Νοεμβρίου, 2011 10:02 μμ
πάντως το σχόλιο εμφανίστηκε… 🙂
giorgos1
1 Νοεμβρίου, 2011 10:08 μμ
η αποτελεσματικότητα του αγώνα 🙂
oldboy99
1 Νοεμβρίου, 2011 10:12 μμ
…δυστυχώς! 🙂
tomoly
2 Νοεμβρίου, 2011 3:09 πμ
Ο Τσίπρας και το “Spiegel”
http://gkdata.wordpress.com/2011/11/02/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD-%CE%BF-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-spiegel-%CF%87%CE%B8/
katy
2 Νοεμβρίου, 2011 7:21 πμ
“Όταν είναι κανείς τόσο μεγάλος όσο εγώ, είναι δύσκολο να είναι ταπεινός”.
Μωχάμεντ Άλι (1942), Αμερικανός πυγμάχος.
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 10:25 πμ
ο Αλεξης κρυβεται πισω απο τις λεξεις
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=389995
μεγαλες κουβεντες και προκλησεις εκ του ασφαλους οταν η αρνηση ηταν βεβαιη
σημερα που του προσφερεται η ευκαιρια για συγκρουση γινεται λαγος (με το προσχημα πως πεταξανε το γαντι ακομψα) , στη πραγματικοτητα ομως επειδη δεν εχει καμμια πειστικη θεση για την επομενη μερα ενος ΟΧΙ
ομως ειτε επιβληθει ειτε οχι το δημοψηφισμα απο το καθεστως (αδιαφορο στη τελικη) , το ερωτημα του ειναι ειναι ζωντανο και σαν αιτημα προς συζητηση και δραση οφειλει να μπαινει στους δρομους ,στις πλατειες ,παντου
χρυσωμενοι με ευρωπαικο χαπι σκλαβοι , η μουτζουρηδες αξιοπρεπεις και ελευθεροι
ετσι ωμα
Sanava Bits
2 Νοεμβρίου, 2011 10:52 πμ
Ευρωενωσιολάγνες η σοσιαλδημοκρατία και η δεξιά-ακροδεξιά, θα τρώνε σφαλιάρες ήττες και εξευτελισμούς μέχρι τέλους.
Δυστυχώς επειδή αυτοί θα κυβερνούν τις ήττες και τις σφαλιάρες θα τις δέχεται η χώρα μέχρι εξαφάνισης…
Spin
2 Νοεμβρίου, 2011 10:53 πμ
μουντζούρηδες με ευρωπαικό χάπι 😛
Sanava Bits
2 Νοεμβρίου, 2011 10:58 πμ
υπόθετο!
alexantro trollientes
2 Νοεμβρίου, 2011 11:45 πμ
επιτελους ο ησιοδος και η θεογονια δικαιωνονται
«εν αρχη ην το χαος»
σημερινος τιτλος Λιμπερασιον
υποδούρειος λίππος
2 Νοεμβρίου, 2011 1:55 μμ
το χάος είναι μόνο η αρχή:
http://this-is-a-fantastic.blogspot.com/2011/11/blog-post_02.html
fifth_wave
2 Νοεμβρίου, 2011 2:10 μμ
οι Γάλλοι μαθαίνουν ελληνικά:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=323008
υποδούρειος λίππος
2 Νοεμβρίου, 2011 2:41 μμ
κραχ-βαχ
αθάνατοι γκρικ λόβερς..
ΕΟΣ
2 Νοεμβρίου, 2011 5:05 μμ
O “αχυράνθρωπος” της Μέρκελ έχει ήδη ανακατέψει την τράπουλα και το παιχνίδι δεν μπορεί να συνεχιστεί όπως πριν. Αυτό σημαίνει πρώτα απ’ όλα πως η νέα συγκυρία δεν μπορεί να αναλυθεί με τα ερμηνευτικά σχήματα της προηγούμενης. Βέβαια από μια αριστερά που έκανε πάνω μισό αιώνα να αντιληφθεί κάποια από τα λάθη της απέναντι στον Άρη Βελουχιώτη, δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι δύναται να προσδιορίσει τα «νέα καθήκοντα» στην «νέα κατάσταση»…
Περισσότερα, εδώ:Τώρα η τράπουλα ανακατεύτηκε…
kseeath
2 Νοεμβρίου, 2011 5:13 μμ
Και γιατί όχι τελικά δημοψήφισμα;
Η ελληνική αστική τάξη και τα επιτελεία της έπαθαν αμόκ στην προοπτική του δημοψηφίσματος και ενός αποτελέσματος που θα έχει ένα πιθανό αποτέλεσμα να βγει η Ελλάδα από την ΕΕ και το ευρώ. Τα κανάλια αφήνιασαν: Ούτε ο Ανδρέας δεν τόλμησε κάτι τέτοιο, πως είναι δυνατόν να αποφασίσει ο λαός για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, κλπ, κλπ.
Ο ΓΑΠ, σε αντιδιαστολή με τους μειωτικούς χλευασμούς που ακούγονταν για τις ικανότητές του, απέδειξε ότι είναι ένας αστός πολιτικός μεγάλου διαμετρήματος. Ξαναθύμισε ότι πολιτικός δεν είναι μόνο ένας καλός λογιστής – διαχειριστής, αλλά ένας που δεν διστάζει σε πολιτικές πρωτοβουλίες. Continue reading →
Περί δημοψηφίσματος και άλλων δαιμονίων
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές «αγορές» και ευρωπαϊκές κυβερνήσεις κινούνται στους ρυθμούς της όξυνσης της κρίσης που πυροδοτήθηκαν από την προαναγγελία δημοψηφίσματος του Παπανδρέου, ενώ το Πασοκ μετρά προς το παρόν 152 βουλευτές.
Ο ΓΑΠ γνώριζε σαφώς εξαρχής πως η πρόταση του θα προκαλούσε εκ νέου πολιτική κρίση σε τοπικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και πως είναι μάλλον αδύνατο να διεξαχθεί σε 2,5 μήνες (πολύ-πολύ μακριά) ή και νωρίτερα το παραμικρό δημοψήφισμα γύρω από τη νέα δανειακή σύμβαση, δηλαδή την παραμονή στην Ευρωζώνη (και την ΕΕ). Continue reading →
tomoly
2 Νοεμβρίου, 2011 10:55 μμ
“ΧΑΟΣ” …και πάσης Ελλάδος, -άμα λάχει, να ‘ουμ’, Ναούμ!
@@@
«ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΕΝΩΘΕΙΤΕ»
“Εν αρχή ην …το ΧΑΟΣ“,
-λένε οι “μυστήριοι” των Μυστηρίων,
Έλληνες
@
Ήτοι μεν πρώτιστα Χάος γένετο…
http://gkdata.wordpress.com/2011/11/02/%CF%87%CE%B1%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CE%AC%CE%BC%CE%B1-%CE%BB%CE%AC%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BF/
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 1:23 πμ
Πριν δυο μερες στις 1/10 ειχα προβαλλει ενα σεναριο και ειχα υποβαλλει μια ερωτηση κρισης,στη βαση του σεναριου.
Επειδη το σεναριο επαληθευτηκε ,ξανακρεμαω την ερωτηση :
ερωτηση κρισης
αν παιξει το σεναριο οτι μεθαυριο στις Κανες θα τραβηξουν το αυτακι του GAP οι “συμμαχοι” και τον υποχρεωσουν (με επικληση κινδυνου ευρωζωνης και αγορων) σε ακυρωση της διεξαγωγης του προαναγγελθεντος δημοψηφισματος ,πραγμα που θα ειναι ΚΑΘΑΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ στα εσωτερικα της χωρας, τι θεση θα παρουν ολοι αυτοι που φωναζουν οξω οι γκαουλαιτερ, οξω οι γερμανοι , οξω οι αμερικλανοι κλπ κλπ ????
θα τους πουνε “αειντε γαμηθειτε ” και δημοψηφισμα θα κανουμε και θα σας γαμησουμε με ενα τεραστιο ΟΧΙ , η θα βολευτουνε απ την ακυρωση του δημοψηφισματος και θα πανε με βημα ταχεις στις εκλογες να μετρησουν τα καινουργια ψηφαλακια
Προταση
να γινει το δημοψηφισμα και να τους πηδηξουμε
να τραβηξουμε τον δρομο μας με το κεφαλι ψηλα
να μαθει ο λαος ολη την αληθεια για την επομενη μερα του ΟΧΙ και να δειξει αρχιδια να πει ΟΧΙ , οτι και να σημαινει αυτο
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
3 Νοεμβρίου, 2011 1:55 πμ
Ναι είναι σεξιστικό, αλλά όχι περισσότερο από το «Αγάπη ρε μουνιά»
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 10:14 πμ
μηπως μπορεις να μου σχεδιασεις αφισακι ενα που να γραφει , σε ελληνικα ,γκριγκλις και σε 3-4 ευρωπαικες γλωσσες :
ΧΑΟΣ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ
Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ
αλλα με τη λεξη ΧΑΟΣ στα ελληνικα :
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 10:27 πμ
Εμένα αυτό το Χάος μου αρέσει:
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 10:30 πμ
μη φοβασαι το Χαος
ειναι καλο πραμμα , απ αυτο γεννηθηκε ο Ερως 😉
Mitsaras
3 Νοεμβρίου, 2011 10:33 πμ
Το γνωρίζω αφού ο Χάος είναι ο πατέρας μου. 🙂
simon
3 Νοεμβρίου, 2011 12:04 μμ
Μήτσο,
ρε σύντροφε, σε απολύσανε ή … τους ξέφυγες; 🙂 🙂
rednready2
3 Νοεμβρίου, 2011 12:43 μμ
Alexantro
διαφωνούμε κάθετα σε πολλα-όχι σε όλα(δεν είναι η ώρα κατάλληλη να το αναλύσω).
Το κριτηριο σου όμως είναι εξαιρετικο(το ξαναείπα κ το εννοώ) αλλα με…διακυμάνσεις.
(ήθελα να το πω)
alexantro trollientes
3 Νοεμβρίου, 2011 10:39 πμ
ουπς εχω και ενναλκτικη προταση για ΑΦΙΣΑΚΙ
ΘΕΟΓΟΝΙΑ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ
Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ
Χ@ΟΣ ΠΑΝΤΟΥ
και το Α του χαος με αλφαδι 😉
mrjahmal
3 Νοεμβρίου, 2011 2:22 πμ
ζαφ
μπορει ενα δημοψηφισμα στο κλιμα «ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο ευρω» θεωρητικα να ειναι περα για περα εκβιαστικο για πολλους λογους αλλα εκ των πραγματων οτιδηποτε λιγοτερο θα ειναι σχεδον ακαιρο. ποιος μπορει να πει οτι εντος του ευρω και με τις υπαρχουσα οικονομικη πολιτικη που ακολουθει η ευρωζωνη μπορει να επιτυχει κατι διαφορετικο καποια αλλη κυβερνηση! δεν ξερω τα πραγματα ειναι πολυ περιεργα
tomoly
3 Νοεμβρίου, 2011 2:28 πμ
4 Δεκεμβρίου το δημοψήφισμα: “Θέλει, ΝΑΙ ή ΟΧΙ, η Ελάδα να παραμείνει στην ΕΕ;” (videos δηλώσεων και συνέντευξης τύπου Σαρκοζί και Μέρκελ, και ΓΑΠ )
http://gkdata.wordpress.com/2011/11/03/4-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1%CE%B9/
mitera
3 Νοεμβρίου, 2011 8:50 πμ
mitera
3 Νοεμβρίου, 2011 8:53 πμ
απο βαθυ κοκκινο
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/11/blog-post_03.html
Sanava Bits
3 Νοεμβρίου, 2011 10:12 πμ
H Ευρωχούντα και τα ντόπια πολιτικά της κατακάθια έχουν ξεσαλώσει.
«Σκάσε και κολύμπα μαλάκα Ελληνα, μαλάκα Ευρωπαίε, ψόφα πούστη φτωχέ, ΨΟΦΑ»
έμη
3 Νοεμβρίου, 2011 11:03 πμ
Γιατί οι αγορές και η Ευρώπη φοβήθηκαν τόσο το ελληνικό δημοψήφισμα;
http://wwwpraxisred.blogspot.com/2011/11/blog-post_03.html
rocknrollfever
3 Νοεμβρίου, 2011 2:15 μμ
Καζάκης για δημοψήφισμα…
tomoly
3 Νοεμβρίου, 2011 4:52 μμ
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ…
Τι είπαν Παπανδρέου και Σαμαράς στο τηλέφωνο, λίγο πριν
http://gkdata.wordpress.com/2011/11/03/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B7/
lnsurrection
3 Νοεμβρίου, 2011 5:07 μμ
Πάει και το δημοψήφισμα. Είναι πολύ σημαντικό το θέμα του Ευρώ να αφεθεί στο πόπολο!
lnsurrection
3 Νοεμβρίου, 2011 5:08 μμ
… για να αφεθεί στο πόπολο!
rocknrollfever
3 Νοεμβρίου, 2011 6:26 μμ
Aλέκα για δημοψήφισμα…