ή αλλιώς όπως δημοσιεύτηκε στον ισότοπο Κουλτούρα & Επανάσταση: Ο ελληνικός «ισπανικός εμφύλιος» το Φθινώπορο του 2011″
Μετά από δύο μέρες και αφού πλέον έχουν τοποθετηθεί αρκετά κομμάτια του κινήματος σχετικά με το ζήτημα , μπορούμε να αρχίσουμε να βγάζουμε τα πρώτα συμπεράσματα και να σημειώσουμε τα κυριότερα θέματα που έχουν ανοίξει σχετικά με το σημαντικότατο αυτό ιστορικό γεγονός. Το ζήτημα της σύγκρουσης ΚΝΑΤ – διαδηλωτών αποτελεί ιστορικό γεγονός, ακριβώς γιατί είναι η πρώτη φορά που ένα μαζικό κόμμα αποφασίζει να υπερασπιστεί το καθεστώς και να ρισκάρει να έχει ακόμα και νεκρούς και αναγκαστικά δημιουργεί συνθήκες ξεκάθαρης κοινωνικής πόλωσης στις οποίες όλοι πλέον καλούνται να πάρουν θέση. Το ερώτημα για το ποιός πλέον είναι με την επανάσταση και την κοινωνική απελευθέρωση, ποιός είναι εναντίον της και ποιος είναι στους δρόμους για κομματικές σκοπιμότητες αποκτά δραματικές διαστάσεις. Αυτό που ζούμε είναι αυτό που κάποια στιγμή θα γίνονταν , είναι η κάθοδος των αριστερών εφεδρειών του καθεστώτος στην προσπάθεια του κρατηθεί στη ζωή και μπορεί να ονομαστεί σαν ο αποκρυσταλλομένος ταξικός πόλεμος στα καλυτερά του .
Κατ’ αρχήν κάποια βασικά πράγματα.
- Το ΚΚΕ ήταν σε συνεργασία με το κράτος και τους μπάτσους.
- Το ΚΚΕ δεν διαδήλωνε αλλά περιφρουρούσε την βουλή.
- Το ΚΚΕ ήταν πανέτοιμο για μάχη και την επιζητούσε.
1. Το καθεστώς και η στρατηγική του: Εάν πάρουμε σαν βάση αυτά τα τρία πράγματα μπορούμε μετά να αναλύσουμε την κατάσταση. ¨Οπως σε κάθε πανεργατική την οποία το ίδιο το κράτος έχει κηρύξει, μέσω της ΓΣΕΕ, έτσι και σε αυτή ο μηχανισμός καταστολής και αποκατάστασης της Τάξης ήταν πανέτοιμος. Οι πανεργατικές είναι τρόπος εκτόνωσης της κοινωνικής οργής και τα γρανάζια της καπιταλιστικής μηχανής είναι προσαρμοσμένα για να απορροφούν την έκρηξη ,έτσι ώστε αμέσως μετά αυτή να επανατίθεται σε λειτουργεία. Για κάποιους λόγους σε αυτή την απεργία ο μηχανισμός καταστολής δεν ήταν οι μπάτσοι αλλά το ΠΑΜΕ. Οι λόγοι μπορεί να είναι είτε να ξαναπάρει βίαια το ΚΚΕ τα ηνία του κινήματος (σχεικά απίθανο ) , είτε να πριμοδοτηθεί ο εμφύλιος εντός των διαδηλωτών ( που κρίνοντας εκ του αποτελέσματος μοιάζει το πιθανότερο ) , είτε η απομόνωση των βίαιων εξεγερτικών πρακτικών ( που συνδυάζεται με το προηγούμενο ), είτε το λιγότερο πιθανό, ότι το καθεστώς δεν νοιώθει συνολικά καθόλου σίγουρο για τον ευατό του και αποφάσισε να κατεβάσει τις αριστερές του εφεδρείες. Όλες οι εκτιμήσεις όμως συγκλίνουν σε κάτι. Το ΚΚΕ την απόφαση δεν την πήρε μόνο του , την πήρε απο κοινού με το καθεστώς και εναντίον των απεργών και των διαδηλωτών.
2. Οι σταλινικοί: Το ΠΑΜΕ δεν ήταν εχθρικό και ξεκάθαρα επιθετικό απέναντι μόνο στους αναρχικούς, αλλά απέναντι σε όλους τους απεργούς και τους διαδηλωτές , δηλαδή απέναντι σε όλους όσους έχουν στοχοποιήσει την βουλή και είτε την βρίζουν , είτε την μουτζώνουν , είτε συγκρούονται με τους μπάτσους μπροστά από αυτήν. Αν οι αντεγκλύσεις των ΚΝΑΤ με την ΠΟΕ – ΟΤΑ κατέληγαν σε μάχη θα είχαμε μια εντελώς αλλή κατάσταση τώρα.
3. Οι εξεγερσιακοί: Η μερίδα του κόσμου που επιτέθηκε στο ΠΑΜΕ δεν ήταν καθόλου μα καθόλου μικρή. Όλος ο δρόμος μπροστά από την Μεγάλη Βρετανία, μέχρι και πολύ μετά την Σταδίου ήταν γεμάτος από κόσμο που είτε συγκρούονταν με το ΠΑΜΕ είτε υποστήριζε αυτή την σύγκρουση. Από μόνο του αυτό το πλήθος , υπό άλλες συνθήκες για την αριστερά θα αποτελούσε μεγαλειώδη μαχητική διαδήλωση. Μπορεί οι αναρχικοί να είναι μεγάλο κομμάτι του , αλλά σίγουρα το πλήθος αυτό ήταν και τώρα ετερόκλητο, όπως είναι σε κάθε σύγκρουση που γίνεται τον τελευταίο χρόνο. Είναι το πλήθος που δρα και θα συνεχίσει να δρα εξεγερσιακά, που αυτή τη στιγμή αποτελεί τον κυριότερο εσωτερικό εχθρό για το καθεστώς και που αν οργανωθεί σε πρακτικό επίπεδο έστω και ελάχιστα μπορεί κάνει τα πάντα.
4. Ο νεκρός: Δεν θα σταθούμε στο εάν αυτός ο άνθρωπος πέθανε από χημικά ή από καρδιά. Θα σταθούμε στον χορό που έστησαν οι λύκοι γύρω από το πτώμα του. Το ότι το ΚΚΕ και το καθεστώς είχε προβλέψει το ενδεχόμενο να πεθάνει κάποιος από το μπλοκ του ή κάποιος γενικά που δεν άνηκε στο εξεγερσιακό κομμάτι, φάνηκε από την αστραπιαία αντίδραση των καναλιών και των αστικών κομμάτων. Πριν βγουν τα ιατρικά ανακοινωθέντα ο νεκρός είχε πεθάνει από πέτρα κουκουλοφόρου και ζούσαμε μια νέα Μαρφίν. Μετά η σούπα χάλασε αφού οι γιατροί είπαν ότι μάλλον από χημικά πέθανε και επικράτησε αρχικά αμηχανία και μετά γελοιότητες για τα αδιέξοδα της βίας, που προκαλούν νεκρούς , τους οποίους σκοτώνουν οι μπάτσοι στην προκειμένη περίπτωση αλλά αυτό δεν το λέμε. Τελικά το ΚΚΕ βρήκε καινούργιο σενάριο. Ότι πέθανε από χημικά που πετούσαν προβοκάτορες. Αριστούργημα. Το ΝΑΡ συμφώνησε με επίσημη ανακοίνωση του.
5. Η αντικαπιταλιστική αριστερά και ο ΣΥΡΙΖΑ: Είτε για λόγους πολιτικού κόστους, είτε για να επιτεθεί στις βίαιες τακτικές, είτε για λόγους γλειψίματος του ΚΚΕ μπροστά στο ενδεχόμενο πολιτικής συνεργασίας, η υπόλοιπη αριστερά εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων τάχτηκε με την πλευρά του ΠΑΜΕ και υιοθέτησε τα επειχειρήματα του. Αν και σε κάποιες περιπτώσεις του έκανε και κάποια κριτική, στο σύνολο της εντάχτηκε και αποτελεί μέρος της καθεστωτικής επίθεσης απέναντι στο συγκρουσιακό κομμάτι των πορειών . Είναι αυτοί οι καραγκιόζηδες που χρόνια μιλάνε για επανάσταση , ανατροπή και ρήξη και τώρα σκύβουν το κεφάλι και βγάζουν δηλώσεις νομιμοφροσύνης. Ταυτόχρονα δείχνουν με δυο χέρια το αναρχικό κίνημα, σαν υπεύθυνο για τα πάντα. Το αίσχος τους , να βαφτίζουν παρακρατικούς ένα πολύμορφο κομμάτι κόσμου που είναι πολλαπλάσιο όλων των μικροκομματικών μπλοκ, ένα κομμάτι κόσμου πάνω στο οποίο πατούσαν τόσα χρόνια για να βγάζουν επαναστικές αφίσες, βαρύγδουπες ανακοινώσεις και να λένε αγωνιστικές παπαριές θα το πληρώσουν. Χωρίς το κόσμο που μάχεται και που συγκρούεται για να τους δίνει πολιτική υπόσταση με το να λένε ότι ήταν και αυτοί εκεί, δεν μένει τίποτα από αυτούς που να αξίζει τον κόπο. Μπορούνε πλέον άνετα να επανενταχθούν στο ΚΚΕ. Όταν οι σταλινικοί θα τους σφάζουν και θα τους βγάζουν τα μάτια θα μπορούν πλέον να κάνουν την αυτοκριτική τους.
6.Οι εκλογές: Ενώ είναι σίγουρο ότι οι εκλογές πλέον δεν αργούν η αριστερά στο συνολό της προσπαθεί να δείξει σοβαροφάνεια και υπευθυνότητα. Το ΚΚΕ ψαρεύοντας στην τεράστια δεξαμενή με τους εκπεσόντες μικροαστούς προσπαθεί να αναδειχθεί σαν το κόμμα προστάτης της Τάξης και της κοινωνικής ηρεμίας. Στοχεύει να πάρει αυτούς τους ψήφους από το ΛΑΟΣ που ανεβαίνει ακριβώς για αυτόν του τον ρόλο. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον ΣΥΡΙΖΑ η καταδίκη των εξεγερσιακών πρακτικών είναι απαραίτητη όσο ελπίζουν και στις ψήφους των μικροαστών που επιζητούν ησυχία τάξη και ασφάλεια.
7. Η σύγκρουση στην Βουλή: Δεν έχει κάποιο νόημα ένας διάλογος για το εάν ο λαός ήθελε να συγκρουστεί στην βουλή ή όχι , έτσι κι αλλιώς οι απόψεις για αυτό το ζήτημα μόνο υποκειμενικές μπορούν να είναι. Το ζήτημα είναι ότι το ΠΑΜΕ απαφάσισε να απαγορεύσει αυτή την επιλογή. Από εκεί και πέρα ο τσαμπουκάς του έπρεπε να σπάσει και όντως έσπασε. Το μοναδικό που χρειάζονταν ήταν μια αφορμή. Αυτή δώθηκε με την επίθεση στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Το εάν ήταν στρατηγικά λάθος περνάει σε δεύτερη μοίρα, μπροστά στο ενδεχόμενο μιας τεράστιας ψυχολογικής ήττας , που θα είχε επιφέρει η επικράτηση του ΠΑΜΕ σαν εγγυήτριας δύναμης της Τάξης, πάνω σε πολύ μεγαλύτερα κοινωνικά κομμάτια από τους αναρχικούς.
8. Ο δημόσιος χώρος: Το ποιός κάνει κουμάντο στο δημόσιο χώρο, ειδικά σε αυτόν ακριβώς μπροστά από τη βουλή σίγουρα αποτελεί ένα πεδίο μάχης. Αποτέλεσε σημείο αντιπαράθεσης ανάμεσα στην αριστερή και την πατριωτική πλατεία την εποχή των αγανακτισμένων, αποτέλεσε σημείο όπου το κράτος έχει επιβάλλει απαγόρευση συγκεντρώσεων, αποτελεί τόπο όπου καταλήγουν όλες οι εργατικές και μη κινητοποιήσεις και σε κάποιες περιπτώσεις χώρο ριζοσπαστικοποίησης και ζύμωσης κοινωνικών ομάδων με εντελώς διαφορετικές αφετηρίες. Αποτελεί το χώρο όπου κορυφώνονται όλες οι συγκρούσεις ανάμεσα στο καθεστώς και την κοινωνία από ύπαρξης του ελληνικού κράτους. Το ΚΚΕ εν μέσω τεράστιου κοινωνικού αναβρασμού αποφάσισε ότι όλα αυτά είμαι ψιλοπράγματα και ότι το μόνο που χρειάζεται είναι μια καλή περιφρούρηση.
9. Οι αναρχικοί: Ο χώρος και σε αυτή την πορεία δεν κατέβηκε συγκροτημένα, και δεν είχε κανένα απολύτως σχέδιο. Αν είχε σχεδιασμό, θα έπρεπε να είχε κάνει άλλα πράγματα από την πρώτη μέρα της απεργίας ή και πιο πριν από αυτή. Κατέβηκε σαν κομμάτι του κόσμου που συγκρούεται και έπραξε ανάλογα. Το ζήτημα εάν οι μολότοφ ήταν φονικές ή όχι δεν μπορεί να απαντηθεί σαν προσωπική επιλογή. Οι Παμίτες , έδρασαν δολοφονικά, είχαν ρόπαλα, κράνη και μάρμαρα και την βοήθεια των Ματατζήδων που πέταγαν δακρυγόνα από πάνω τους (ελάχιστα πάντως) και η άλλη πλευρά είχε εξοπλισμό για να αντιμετωπίσει τους Ματατζήδες, δηλαδή πέτρες ,μάσκες και ελάχιστες μολότοφ. Το ότι αντί για τα ΜΑΤ ήρθαν τα ΚΝΑΤ είναι θέμα του ΚΚΕ και των επιλογών του. Εάν θέλουν να παίξουν ξανά αυτό τον ρόλο πρέπει να εξοπλιστούν κατάλληλα. Όταν οι μέρες αγριεύουν τόσο πολύ, το ότι ο αναρχικός χώρος δεν μπορεί να σηκώσει πολιτικά καταστάσεις στις οποίες πρωταγωνιστεί είναι σοβαρότατο εσωτερικό ζήτημα. Πάντως είναι σίγουρα περίεργο να φοβάσαι περισσότερο μηπώς σκοτωθεί κάποιος από τους αντιπάλους σου, από το ενδεχόμενο να σκοτωθεί κάποιος δικός σου.
10. Το ρήγμα στο κίνημα: Εδώ δεν ενοούμε το ρήγμα ανάμεσα στο ΚΚΕ και στους εξεγερσιακούς αλλά ανάμεσα σε κομμάτια του κινήματος που φαινομενικά μέχρι τώρα είχαν παρεμφερή προσανατολισμό. Εδώ υπάρχουν τεράστιες ευθύνες από το παρελθόν. Με δεδομένο ότι εδώ και δεκαετίες το ΚΚΕ είναι ξεκάθαρα με την πλευρά του καθεστώτος, είναι τεράστια ευθύνη αυτών που έτρεφαν αυταπάτες και κάθε φορά έπεφταν από τα σύννεφα. Κάθε φορά που το ΚΚΕ υπερασπίζονταν την Τάξη και την Νομιμότητα σε εργασιακούς χώρους, σχολεία και πανεπιστήμια , πάντα υπήρχαν φωνές για την ηγεσία που είναι αντιδραστική αλλά η βάση είναι εργάτες και άλλα τέτοια . Οι σταλινικοί μπράβοι ποτέ δεν αντιμετωπίστηκαν σε τέτοιοι αλλά σαν παραστρατημένοι αριστεροί, που μπορεί δυνητικά να είναι μαζί μας. Τώρα απλά έπεσαν οι μάσκες. Τώρα πρέπει να επιλέξει ο καθένας με ποιούς θα πάει και ποιούς θα αφήσει.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:57 πμ
http://e-globbing.blogspot.com/2011/10/blog-post_22.html
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 1:19 πμ
Πάρα πολύ μεγάλη μαλακία
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 9:48 πμ
@poexania
«Λόλα να ένα κόκκινο μήλο», είναι το κείμενο.
Μόνο θλίψη…
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 9:55 πμ
Δυστυχώς zaphod το θλιβερό απομεινάρι της αριστεράς που έχει κολλήσει δίπλα στην «αίγλη» της αναρχίας είσαι εσύ.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 10:11 πμ
Τ’ακούς rising galaxy που με θεωρείς κουβελικό;
Να ρε, τωρα είμαι και γκρούπι της αναρχίας.
Αναρχοφασίστα δεν με έχουν αποκαλέσει ακόμη, και θα αρχίσω να ανησυχώ.
Κυρα Αλέκα μου; Σύντροφε Μαϊλη; Κάποιος;
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 10:48 πμ
Δεν έχεις βρει και πολύ ασφαλή τρόπο να προσδιορίζεσαι πολιτικά zaphod.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 10:57 πμ
Μην ανησυχείς. Έχω τα συντρόφια μου να μου κρεμάνε ταμπέλες και νιώθω ασφαλής ανά πάσα στιγμή (άσε που έχω καβάτζες μονίμως).
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:00 πμ
Δεν νομίζω ότι το «θλιβερή αριστερά» είναι ταμπέλα. Είναι απλά θλιβερή. Εκτός κι αν δεν αποδέχεσαι το «αριστερά» 🙂
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 10:57 πμ
Ε ετσι θελετε εσεις αφου τα πολλυπλοκα δεν τα καταλαβαινετε
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 10:58 πμ
Πράγματι. Αυτό με τα «φίδια στον κόρφο τους» με παίδεψε να το καταλάβω…
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:03 πμ
@ poexania
φίλε, αυτοί οι γενικώς και αορίστως δεύτεροι πληθυντικοί είναι σαν τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Και ξέρεις ότι η γενίκευση είναι αρχή του φασισμού έτσι;
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 1:10 πμ
Και οπως ειπε και η Αλεκα
Τους νεκρους κομμουνιστες ολοι τους τιμουν, με τους ζωντανους εχουν προβλημα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 11:52 πμ
Αυτό που δεν είπε η Αλέκα είναι το ποιος φτιάχνει νεκρούς κομμουνιστές για να τους (απο)τιμήσει (τοις μετρητοίς αλλά και με δόσεις).
Άντε, γιατί και η πολύ ευγένεια βλάπτει μερικές φορές. Ειδικά με σπεκουλαδόρους πτωμάτων.
antifwn-x
23 Οκτωβρίου, 2011 12:13 μμ
Εγώ πάντως επειδή είμαι «καλόπιστος» περιμένω τις αποδείξεις του ΚΚΕ είμαι περίεργος να δω πως τεκμηριώνεται η ρίψη χημικών και κρότου λάμψης απο τους μπάχαλους Γιατί με αυτά που είπανε ως τώρα μάλλον μπερδέψανε αυτά που ρίχνανε από το πλάι (ΜΑΤ) με αυτά που τους έριχναν απο μπροστά… και επειδή μάλλον δεν αποδεικνύεται κάτι, είμαι περίεργος να δω με ποια ιδεολογική ανάλυση και θεωρητικές αναφορές (προσφιλή τακτική γιατί αποδείξεις μπορεί να μην διαθέτει η κυρ Αλέκα αλλά διαθέτει ιδεολογικό οπλοστάσιο..) θα δικαιολογείται ή επικείμενη κολωτούμπα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 12:20 μμ
Ξέρεις το ΚΚΕ να είχε ποτέ πρόβλημα με την πραγματικότητα;
Πάντα η πραγματικότητα είχε το πρόβλημα 😉
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 1:17 πμ
Πάρα πολύ ωραίο
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 1:21 πμ
ΨΗΦΙΣΜΑ Λ. Σ. ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ 21/10/2011
Μετά τη Βάρκιζα, το Πολυτεχνείο, το Χημείο (1979), τον Δεκέμβρη και αρκετές άλλες φορές, ήρθε και πάλι η πραγματικότητα να αναδείξει τον ρόλο του κόμματος που συστηματικά προδίδει τους λαϊκούς αγώνες. Αν έπνιγαν με τα πολιτικά τους γραφεία οποιαδήποτε γενική και αποφασιστική απεργία όλα αυτά τα χρόνια, αν στιγμάτιζαν κάθε εξέγερση ως «προβοκάτσια», πλέον η ιστορία δείχνει ότι δεν επρόκειτο για «απλά πολιτικά λάθη», αλλά για συντεταγμένη και συνειδητή στάση προάσπισης της κοινοβουλευτικής δικτατορίας και των καπιταλιστικών οικονομικών και κοινωνικών σχέσεων. Αυτό έκαναν και χθες (20/10) ενώ μέχρι τότε καλούσαν τον κόσμο σε διαδηλώσεις για την ανατροπή της κυβέρνησης. Περιφρούρησαν την ομαλή λειτουργία της βουλής αντί να την περικυκλώσουν, λειτούργησαν πιο βάρβαρα και από την αστυνομία, ανοίγοντας κεφάλια, και «έδωσαν» διαδηλωτές στις θεσμικές δυνάμεις καταστολής. Το χειρότερο από όσα έπραξαν ήταν ότι νομιμοποίησαν το κράτος που δολοφόνησε έναν από τους συντρόφους τους αποδίδοντας τον φόνο του σε παρακρατική βία.
Από χθες, οριστικά πια και αμετάκλητα, το λεγόμενο «ΚΚΕ» δεν είναι παρά ένα ανάχωμα στο εγχείρημα ενταφιασμού του κοινοβουλευτικού πτώματος και πρέπει να αποτελεί βασικό πολιτικό στόχο οποιουδήποτε ελεύθερου ανθρώπου παλεύει για την αξιοπρέπειά του σε αυτές τις κρίσιμες μέρες. Δεν πρέπει η πρόταση αυτή να εκλαμβάνεται ως διάσπαση στον χώρο του κινήματος. Μπορεί με τους απλούς ψηφοφόρους του «ΚΚΕ» να έχουμε κοινά προβλήματα και κοινούς στόχους, αλλά η πολιτική και η πρακτική της ηγεσίας στην οποία είναι προσκολλημένοι ταυτίζεται απόλυτα με τις επιταγές της κυβέρνησης και των τοποτηρητών των ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ. Δεν συμπορευτήκαμε ποτέ ως τώρα, δεν πρόκειται ποτέ να είναι μαζί μας. Να έχουμε όλοι στον νου μας, ότι το «ΚΚΕ» θα ξαναλειτουργήσει ως πέμπτη φάλαγγα του δικτατορικού καθεστώτος, ελπίζοντας για άλλη μία φορά σε ψιχία από το κοινό κοινοβουλευτικό τραπέζι, όπως το 1990.
Το ίδιο κατακριτέα είναι και η στάση όσων πολιτικών φορέων, κοινοβουλετικών και μη, στήριξαν είτε έμμεσα με την σιωπή τους είτε άμεσα με τις ανακοινώσεις τους, την στάση του «ΚΚΕ». Από τη στιγμή που τα κόμματα αυτά παραμένουν σ’ ένα κοινοβούλιο εντολοδόχων της ΤΡΟΙΚΑ και συνεχίζουν να εισπράττουν τους αδρούς μισθούς τους, είναι απολύτως συνυπεύθυνα για ό,τι συνέβη ως τώρα και για ό,τι επακολουθήσει. Οι αρνητικές τους ψήφοι στα μνημόνια και τα πολυνομοσχέδια, αποδεικνύουν ακριβώς τον ρόλο τους στη δικτατορία. Παρέχουν το άλλοθι της πολυφωνίας και της δημοκρατίας, στην καθ’ όλα στημένη βουλή των αντιπροσώπων, ώστε ο εξαθλιωμένος λαός να συνεχίσει να μετρά τα κουκιά σε κάθε στημένη εκ των προτέρων ψήφιση νόμων που καταργούν το μέλλον του και ταυτόχρονα να τρέφεται από την αυταπάτη ότι κάποιος μιλά εξ ονόματός του για τα συμφέροντά του. Έτσι αφήνει την αντιπολίτευση στους επαγγελματίες της πολιτικής και δεν αισθάνεται ότι πρέπει να αντιδράσει άμεσα και αυτοπροσώπως. Οποιαδήποτε ψήφος, ακόμη και σε εξωκοινοβουλευτικά κόμματα της «άκρας αριστεράς» στις τοπικές και εθνικές εκλογές δεν είναι παρά λάδι στο γρανάζι και νομιμοποίηση της «ορθότητας» της υπάρχουσας κοινοβουλευτικής δικτατορίας.
Από τις 25 Μαΐου που συγκεντρωθήκαμε στην πλατεία αναδείξαμε την άμεση δημοκρατία ως την δυνατότητα του καθενός να συμμετέχει, να διαβουλεύεται και να συνδιαμορφώνει αυτόνομα, χωρίς ιδεολογικές ή κομματικές ταυτότητες. Θα παραμείνουμε εδώ ενάντια στον ξοφλημένο κοινοβουλευτισμό τους και την γραφειοκρατία τους.
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ
Λαϊκή Συνέλευση Πλατείας Συντάγματος 21/10/2011
http://www.amesi-dimokratia.org
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 1:22 πμ
Όποιος διαφωνεί με το παραπάνω, μπορεί να το συνδιαμορφώσει στη λαϊκή συνέλευση. Γκε γκε σταλίνες/εξουσιαστικοί;
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:18 πμ
Πολυ χαριτωμενα ολα αυτα, αλλα θα περιμενω να βγει η ταινια γιατι βαριεμαι να τα διαβασω
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 6:20 μμ
Περίμενα μια τέτοια ευφυέστατη απάντηση που δείχνει τη νοημοσύνη σου.
ανωνυμος
23 Οκτωβρίου, 2011 7:35 πμ
Ποτε εγινε γενικη συνελευση και ψηφιστηκε αυτο το κειμενο?
Πότμος (@potmos)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:24 πμ
Επιτέλους μια αποτίμηση χωρίς παρωπίδες
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:06 πμ
Το αλλο με τον Τοτο το ξέρεις;
AntonXXXXX
23 Οκτωβρίου, 2011 1:52 πμ
Φασιστες παρακρατικοι, θα σας σαρωσει το ταξικο κινημα.
risinggalaxy
23 Οκτωβρίου, 2011 2:09 πμ
Μα τι λες?
antifwn-x
23 Οκτωβρίου, 2011 12:15 μμ
ΧΧΧΧ Large έτσι ρε να γουστάρουμε
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 1:55 πμ
Θα το λέω και θα το γραφω και ας γίνομαι γραφικός σαν τον Αλεφαντο οποίος κοιτάει το μαγαζάκι του και μιλάει ότι φταίει ο ενας η ο άλλος προσφέρει ωραίες υπηρεσίες στο Κεφαλαίο και στο ΔΝΤ.Πάρτε το χαμπάρι ότι ενωμένοι τους Νικαμε διασπασμενοι μας Πηδανε…
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 1:58 πμ
Συμφωνώ. Είμαστε όμως ενωμένοι με το ΚΚΕ…? Είναι σύμμαχος το ΚΚΕ…? Η ενότητα δεν είναι μια αφαιρετική έννοια…αποδεικνύεται με πράξεις…
Πεχλιβάνης
23 Οκτωβρίου, 2011 2:22 μμ
Ακριβώς! Το ΚΚΕ έδειξε -τουλάχιστον σε εμένα- έμπρακτα ότι δεν θέλει να είναι σύμμαχος παρά μόνο με τον εαυτό του.
Solanz
26 Οκτωβρίου, 2011 7:26 μμ
+1 συμφωνώ.
giorgos bookhunter
23 Οκτωβρίου, 2011 2:01 πμ
http://xryshaygh.wordpress.com/2011/10/21/%ce%b7-%ce%b1%ce%b9%cf%83%cf%87%cf%81%ce%ae-%cf%88%ce%b5%cf%85%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%af%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%83%ce%b5%ce%b2%ce%af%ce%ba%cf%89%ce%bd-%cf%87/
δες ποιος άλλος υποστηρίζει ακριβώς τα ίδια… Τυχαίο δεν νομίζω;
αναρχοβλαχος
23 Οκτωβρίου, 2011 2:09 πμ
ασε τις πουστιες ρε,και αντεκρουσε το κειμενο αμα μπορεις.
risinggalaxy
23 Οκτωβρίου, 2011 2:15 πμ
ελεος
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 2:25 πμ
Μ αρέσει ο τρόπος που βγάζεις συμπεράσματα…
giorgos bookhunter
23 Οκτωβρίου, 2011 2:10 πμ
απάντησα πριν σε ένα χρυσαυγουλο δεν θα γράφω τα ίδια…
αναρχοβλαχος
23 Οκτωβρίου, 2011 2:11 πμ
με τα χρυσαυγουλα τα ιδια αφεντικα εχετε ρε,πες μου οτι τσακωνεστε κιολας.
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 2:23 πμ
Ρε ανατχοβλαχε ριξε καμία παναγία και κανα χριστο και ασε τα πολίτικα σχόλια γιατί μόνο για μπινελίκια και τραμπουκισμούς λεκτικούς κανείς άντε τραβά καμία βολτα από το παράρτημα έχει punk συναυλία σήμερα…
αναρχοβλαχος
23 Οκτωβρίου, 2011 2:27 πμ
γαμω την παναγια σου και τον χριστο σου ρε.σου αρεσε;
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 5:10 μμ
Όσο και να βρίζεις φίλε το επίπεδο σου αποδεικνύει ότι δεν διαφέρεις απο τα Ανθρωποειδή της χρυσής Αυγής
ΟΥΓΚ ΟΥΓΚ
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 2:33 πμ
Μην ξεχνας οτι εκρεμμει και μια απαντηση προς εμενα johndoctor…..
Εαν θες βεβαια.
Χαμογελατε…
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 6:20 μμ
Τι είδους απάντηση γιατί ψάχνω να βρώ την έρωτηση και δεν την βρίσκω
σε παρακαλώ μπορείς να την ξαναδιατυπώσεις DrAluca?
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 6:26 μμ
Κατω απο αυτο το σχολιο σου….
Χαμογελατε…
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 10:53 μμ
Σου απάντησα δεν ξέρω αν κατάλαβες το τρόπο απάντησης σου
Πάντως δεν θέλω να τραβήξω άλλο την κόντρα ο καθένας ας αναλάβει τις ευθυνες του απο εδώ και πέρα…όποια ενέργεια ξαναγίνει διχαστική τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας
parameter λ
23 Οκτωβρίου, 2011 2:14 πμ
αδερφέ, «τραβήξατε» μουτζούρη και θα σας μείνει στα χέρια
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 2:27 πμ
ποιο ειναι το χρυσαυγουλο…???
giorgos bookhunter
23 Οκτωβρίου, 2011 2:12 πμ
τώρα σοβαρά τι να απαντήσεις σε αυτό τον συμφερτό της σκέψης και της αποχής με την πραγματικότητα… Δεν ξέρω αν έχεις ακούσει την ατάκα του Μαρξ για τον αυνανισμό και τον σαρκικό έρωτα… επειδή έχει ειπωθεί για τον ιδεαλισμό εκφράζει και το παραπάνω κείμενο…
αναρχοβλαχος
23 Οκτωβρίου, 2011 2:14 πμ
αχ..η πρωτοπορια..
χαχαχαχα
giorgos bookhunter
23 Οκτωβρίου, 2011 2:14 πμ
πάντως από το περιεχόμενο του κειμένου και της ανακοίνωσης των χρυσαύγουλων άλλο συμπεράσμα βγαίνει για το ποιοι έχουν κοινό αφεντικό… που λέγεται ΚΥΠ και ασφάλεια, δηλ κράτος που δήθεν το πολεμάτε και οι δυο μαζί, μικροαστούληδες…
αναρχοβλαχος
23 Οκτωβρίου, 2011 2:16 πμ
καθε μερα προσευχομαι στον πατερουλη το κκε να μας οδηγησει καποια στιγμη στην επανατσταση,εμας τους ανημπορους αλλοτριωμενους απο τον καπιταλισμο μικροαστουλιδες..
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:02 πμ
Δυστυχως δεν εχετε ελπίδα
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:08 πμ
Καλα βρε αναρχοβλαχε εχεις μπροστα σου του γιγαντες της εργατικης ταξης που γκρεμιζουν με επαναστατοχορτο τα σουπερ μαρκετ του καθε τιτανα καπιταλιστη και βαζουν σε γηινη τροχια ολοκληρο queen mary με ενα απλο φυσημα,και εσυ εχεις μεινει στην προσευχη;Σε πληροφορω πως μετα το ξυλο που εριξαν στην πλουτοκρατια την Πεμπτη που μας περασε,το ΔΝΤ ηδη το εκλεισε το μαγαζακι και την εκανε για τον Ποσειδωνα.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:15 πμ
Εσεις υποστηριζετε λογικες «επανασταση εδω και τωρα» οχι εμεις.
Μηπως προερχεστε απο τον Σειριο;
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:17 πμ
Εγω αυτο που ξερω ειναι πως χαρη στους»αγωνες» σας μπροστα στην βουλη,οι μισθοι της κινας που τοσο μας τα ειχατε ζαλισει εγιναν επιτελους πραγματικοτητα.Το ευαγγελιο δικαιωθηκε.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:21 πμ
Αν δεν ηταν οι αγωνες μας, θα ανυσηχουσαν οι κινεζοι μηπως αποκτησουν μισθους ελλαδας.
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 3:29 πμ
Μεγάλες κουβέντες απ’ τον poexania στις 23 Οκτωβρίου, 2011 3:21 πμ….
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:03 πμ
Παρτε και εσεις ενα τραγουδακι να γουσταρετε
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:09 πμ
παρε και εσυ ενα
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:12 πμ
Πολυ χαριτωμενη κοπελα
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:31 πμ
να και ενα ακομα χαριτωμενο βιντεακι
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:33 πμ
Αυτοι εισαστε
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:52 πμ
Μια συμβουλη.Τα κρανη/κατσαρολικα απο το lidl δεν προστατευουν αποτελεσματικα το κρανιο απο τις επιθεσεις της θολοκουλτουρας και των επικινδυνων τζαμπατζηδων του δεν πληρωνω.Μονο arai/shoei αλλα πεφτουν κομματακι ακριβα για τον προυπολογισμο του περισσου.
Ελπιζω τουλαχιστον να κολλησατε ενσημα σε αυτον που μετετρεψε τα στυλιαρια σε αθωες σημαιουλες.
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 8:15 πμ
@poexania
Δεν ξέρω ποιους αφορά το «αυτοί είσαστε», αλλά ΔΕΝ αποτελεί απάντηση για αυτά που καταλόγισε στο ΚΚΕ ο εκπρόσωπος του «Δεν πληρώνω».
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 3:12 πμ
Και HD… Να μην έχει παράπονο! Σωστό σε βρίσκω!
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 10:38 πμ
Επιτελους και λιγη πγιοτητα.Αντε με τα ,πως τα λετε,τα ροκ τα θολοκουλτουριαρικα και τα ξενοφερτα.
μανικακος
23 Οκτωβρίου, 2011 10:18 πμ
αυτες τις αρχιδιες παιζατε στην Νομαρχια και σας συχτίρισε ο κοσμος…..
μπεεεεεεεεε
ΗΠΣΤΓ
23 Οκτωβρίου, 2011 3:17 πμ
Ε ρε λύσσα. Η μαλακία γέγονε βαρέσατε τον κόσμο άσκοπα, δεν πάτε να λέτε ό,τι θέτε…
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:54 πμ
«Μια συμβουλη.Τα κρανη/κατσαρολικα απο το lidl δεν προστατευουν αποτελεσματικα το κρανιο απο τις επιθεσεις της θολοκουλτουρας και των επικινδυνων τζαμπατζηδων του δεν πληρωνω.Μονο arai/shoei αλλα πεφτουν κομματακι ακριβα για τον προυπολογισμο του περισσου.
Ελπιζω τουλαχιστον να κολλησατε ενσημα σε αυτον που μετετρεψε τα στυλιαρια σε αθωες σημαιουλες.»
Εμας δυστυχως δεν μας τα προμηθευουν δωρεαν απο τις αποθηκες της αστυνομιας και πρεπει να τα αγοραζουμε. Εσας σας εξοπλιζουν καλα με γκλομπ, δακρυγονα και πυροσβεστηρες
Chric_23
23 Οκτωβρίου, 2011 5:18 μμ
Καημενούλια που είσαστε μωρέ, τα αγοράζετε όλα..
Πάμε σε πρακτικά θέματα τώρα:
1. Οι πυροσβεστήρες χρησιμοποιούνται κατά κόρον στις πορείες γιατί βουλώνεις για τα καλά τις μάσκες των ΜΑΤατζήδων.
2. Ένα γκλομπ κάνει γύρω στα 30Ε και δέρνεις μια χαρά λίτες-σίστες..
3. Από που φαίνεται ότι είχαν δακρυγόνα οι «κουκουλοφόροι»; Δεν έχω δει βίντεο περί αυτού..
Δολοφονικές επιθέσεις έγιναν ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ! Μολότοφ από τη μία, πεσίματα από τις σκάλες από την άλλη, μην ακούμε μαλακίες ότι είσαστε και άγιοι και απλά απαντήσατε στις προκλήσεις, τα έκτροπα ξεκίνησαν από εσάς..
Solanz
26 Οκτωβρίου, 2011 7:42 μμ
ήμαρτον
Solanz
26 Οκτωβρίου, 2011 7:45 μμ
@poexania ήμαρτον
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 3:56 πμ
ΠΩΩΩΩ!!! ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!! ΡΕ ΣΥ ΤΑΚΗ!!!! ΤΙ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟΣ ΡΕ ΣΥ ΤΑΚΗ!!!!!!!!!!
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:59 πμ
Σα να κλεβεις εκκλησια(αν και η εκκλησια ειναι αυτη που κλεβει συνηθως, αλλα λεμε τωρα)
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 4:05 πμ
σορρυ μπερδευτηκα… νομιζα ότι ημουν σε αλλο θεμα… ετσι που τις μετραγατε και οι δυο… Σκιαχτηκα!!!
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 4:46 πμ
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/10/blog-post_23.html
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 8:31 πμ
Εντάξει, λιγο γελοίο να λέει ο Φωτόπουλος ότι μάχεται ενάντια στις διασπαστικές λογικές στο κίνημα, και την ίδια στιγμή να ρίχνει το λιθαράκι του πετώντας ρουκέτες του στυλ «η ΑΚ και το indymedia είναι η πέμπτη φάλαγγα του συστήματος».
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 9:33 πμ
Ενώ δεν είναι Eddie, έτσι δεν είναι;
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 10:34 πμ
βαρείς χαρακτηρισμοί φίλε. Και επιτέλους, μπερδεύεται και ο κόσμος. Γιατί άλλα ακούς από τα χείλη φιλοκκέδων για το ρόλο του ιντυμίντια και άλλα από καθεστωτικούς και ακροδεξιούς. 😉
Εννοώ εχθρικό και για τους δύο, αλλά για αντίθετους λόγους 😉
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 10:52 πμ
Όλα Eddie έχουν μια δυναμική, τίποτα δεν στέκεται ακίνητο στην ιστορία. Και οι αρχειομαρξιστές ξεκίνησαν από «αριστερή αντιπολίτευση» και κατέληξαν να γίνουν ένα με τους ταγματασφαλίτες.
Το θέμα λοιπόν για κάθε αριστερό είναι η αναζήτηση της αλήθειας κι όχι το τι λέει ο καθένας.
μανικακος
23 Οκτωβρίου, 2011 10:56 πμ
οι αρχειομαρξιστές ξεκίνησαν από “αριστερή αντιπολίτευση” και κατέληξαν να γίνουν ένα με τους ταγματασφαλίτες.
αρχειομαρξιστες,οπως ο Ταμτακος λες?
για δωσε λιγες πληροφοριες,εχει ενδιαφερον….
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 10:57 πμ
Αν θες να μου αναπτύξεις επιχειρήματα για τη «πέμπτη φάλαγγα του συστήματος» που λέγεται ιντυμίντια, be my guest. Εγώ παρά τα ουκ ολίγα προβλήματά του, δεν το θεωρώ τέτοιο. Ειδικά όταν οι φωνές του συστήματος (που δεν έχουν και τίποτα να κρύψουν) κάθε άλλο παρά καλά λόγια λένε για το μέσο αυτό.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:06 πμ
Eddie η κριτική μου για το indymedia είναι η ίδια με την κριτική μου στους λούμπεν. Όπως θα γνωρίζεις κανείς δεν συμπαθεί τους λούμπεν τύπους, όμως διάφοροι τους χρησιμοποιούν για τις «ανάγκες» τους.
Κατά τα άλλα διάβασε την «18η Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη». Λέει κάποια πράγματα για το «κουρελοπρολεταριάτο».
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:11 πμ
Κώστα, λούμπεν θα χαρακτήριζα άλλα κομμάτια της κοινωνίας που όλοι μας βλέπουμε στις γειτονιές μας και που καμία απολύτως σχέση δεν έχουν με την οποιαδήποτε πολιτικοποίηση (όσο στρεβλή κι αν είναι).
Το ίντυ είτε σου αρέσει, είτε όχι, είναι κινηματικό μέσο και καλά κάνει και υπάρχει.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:12 πμ
Ήταν κινηματικό μέσο ή ακόμη καλύτερα και πολύ ακριβέστερα ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ κινηματικό μέσο.
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:15 πμ
Όχι, παραμένει κινηματικό μέσο. Εκτός κι αν όλοι αυτοί που κάνουν καταλήψεις, απεργούν και διαδηλώνουν (για τους οποίους αναφέρεται το ίντυ) είναι επίσης λούμπεν και εκτός κινήματος. Τότε και το παρόν μπλογκ θα έπρεπε να το χαρακτηρίσεις το ίδιο.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:23 πμ
Η αναφορά σου στο κίνημα δεν σε κάνει κομμάτι του κινήματος. Πλέον όμως ούτε αναφορά σε κίνημα έχουν: Απλά «συντονίζουν» τον εαυτό τους και ο «αναρχικός» νο234 διαφωνεί με τον «αναρχικό» νο 329.
Τέλος πάντων δεν είναι το indymedia το θέμα μου. Το θέμα μου είναι ότι δύο φορές πήγε να σηκωθεί το κλίμα και να αγκαλιάσει πολύ ευρύ κόσμο: Στην πρώτη έγινε η Μαρφίν και στην δεύτερη η επίθεση στο ΚΚΕ. Και τα δύο από τύπους που νομίζουν ότι η «ταξική πάλη» είναι κάποιος διαγωνισμός πετάγματος μπουκαλιών με βενζίνη.
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:43 πμ
Κώστα, τα «ο κόσμος το έχει τουμπανο» αποτελούν απόδειξη, όσο το οποιοδήπηποτε κουτσομπολιό της κυρα Κατίνας (δλδ παντελώς άχρηστα). Αυτό για να μην επανερχόμαστε στην σκοτεινή υπόθεση Μαρφίν, μόνο και μόνο για να βγαίνουν προκατασκευασμένα και βολικά συμπεράσματα.
Όσο για το τι έκανε το κίνημα να ξεφουσκώσει, πίστεψέ με, θα ήταν απολύτως ανεπαρκές αν του έφταιγαν μόνο κάμποσες εκατοντάδες μπάχαλων που πετροβόλησαν παμίτες. Ίσα ίσα, που θα πείσμωνε ακόμα περισσότερο τον κόσμο για να ξανακατεύει την επόμενη μέρα και πιο μαζικά.
Μόνο που για το ξεφούσκωμα του κινήματος φταίνε πολλοί άλλοι παράγοντες (της στάσης του ΚΚΕ συμπεριλαμβανομένης). Ας μην μεροληπτούμε λοιπόν. Ειδικά για τέτοιες στιγμές που προσφέρονται για αναστοχασμό και αυτοκριτική 😉
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 11:31 πμ
Κωστα θα ήθελα επιγραμματικά να αναφέρεις τις βασικές συνιστώσες που συνθετουν την ορθη ταξική πάλη. Ευχαριστώ.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:33 πμ
Η ταξική πάλη Ιορδάνογλου μπορεί να πάρει πάρα πολλές μορφές. Το πρόβλημα έρχεται όταν προσπαθεί κάποιος να την στριμώξει μέσα σ’ ένα μπουκάλι.
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 11:40 πμ
Εχεις δίκιο, άντε επιτέλους να γίνουν εκλογές να παλέψουμε ταξικά στο παραβάν…
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:47 πμ
«Όταν μια κυβέρνηση έχει φτάσει στην εξουσία με την ψήφο του λαού- με εκλογές νοθευμένες ή μη- και διατηρεί, φαινομενικά τουλάχιστο, τη συνταγματική νομιμότητα, δεν μπορεί να αναπτυχθεί το σπέρμα του αντάρτικου γιατί δεν έχουν εξανληθεί όλες οι δυνατότητες νόμιμης πάλης»
Αυτά Ιορδάνογλου τα έγραφε ο Τσε Γκεβάρα στο βιβλίο του «Ο ανταρτοπόλεμος».
Αλλά φυσικά δεν ήταν τόσο επαναστάτης σαν τους μπουκαλάκηδες που θαυμάζεις…
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:52 πμ
είναι η διαδήλωση νόμιμη πάλη όταν η αστυνομία την διαλύει χωρίς αφορμή;
Είναι η απεργία νόμιμη πάλη όταν βγαίνει σχεδόν πάντα παράνομη και καταχρηστική;
Είναι ο μαχόμενος συνδικαλισμός νόμιμος, όταν τιμωρείται από τον τελευταίο τρομονόμο;
Αφού το πεδίο της «νόμιμης πάλης» ολοένα και περισσότερο σφίγγει, μια αντεπίθεση για να τα πάρουμε πίσω, πόσο «νόμιμη» θα ήταν;
CrippleHorse
23 Οκτωβρίου, 2011 2:40 μμ
Ο Τσε Γκεβάρα μιλάει για ανταρτοπόλεμο. Αν αυτό που έγραψες σημαίνει ότι οφείλουμε να μην παρεκκλίνουμε από τη νομιμότητα, τότε να σταματήσετε να κλείνετε τα λιμάνια και να πάμε να πληρώσουμε τα χαράτσια. Η ανατροπή μίας κυβέρνησης από το λαό που συνέρχεται χωρίς όπλα είναι σχεδόν θεμιτή ακόμα και στα πλαίσια της αστικής δημοκρατίας. Αυτό που τη νομιμοποιεί είναι η μαζικότητα.
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 11:53 πμ
«Νομιμη» πάλη ε; I rest my case…
ΥΓ. «Αυτός που προκαλεί σε μια χώρα έναν αναπόφευκτο πόλεμο, είναι εγκληματίας, αλλά εξίσου εγκληματίας είναι και εκείνος που δεν προκαλεί ένα πόλεμο αναπόφευκτο». Αυτό το απόφθεγμα του Μαρτί, το αναφέρει ο Τσέ, στο δοκίμιό του, Ανταρτοπόλεμος, μία μέθοδος.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:54 πμ
Όποτε θέλεις Eddie μπορούμε να κουβεντιάσουμε και για την ταμπακιέρα, που απέφυγε πριν λίγες μέρες ο zaphod.
Όσο για το «ο κόσμος το’χει τούμπανο» δεν είναι τόσο κατινίστικο όσο λες. Δεν μιλώ για…φήμες και διαδόσεις που κι εγώ έχω ακούσει ένα σωρό για πολλούς. Μιλώ για βεβαιότητες και για «κοινό τόπο»…
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:02 μμ
αναρωτιέμαι αν μιλάμε και οι δυο για την ίδια ταμπακέρα. Η δική μου πάντως είναι η ανάπτυξη κινήματος ανατροπής, γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια της ενδοκινηματικής εσωστρέφειας ενώ κάποιοι άλλοι διαλύουν τις ζωές μας. Εχω άδικο;
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 12:01 μμ
Ιορδάνογλου το «i rest my case» δεν είναι απάντηση.
Eddie στο απόσπασμα που έβαλα ο Τσε δεν προσπαθεί να δώσει τον ορισμό της νόμιμης πάλης. Λέει πολύ απλά, ότι η παρανομία για ένα κομμουνιστή δεν είναι αυτοσκοπός. Χρησιμοποιεί κάθε μέσο (όπως το παραβάν που ειρωνεύεται ο Ιορδάνογλου) και φυσικά δεν είναι ηλίθιος να μην γνωρίζει ότι αργά ή γρήγορα η το σύστημα θα τον σπρώξει αυτόν και τις ιδέες του στην παρανομία.
Ο κόσμος όμως είναι το κλειδί Eddie. Αυτός ο κόσμος που είτε δεν ενδιαφέρει τους μπαχαλομαλάκες, είτε τον θεωρούν δικό τους επειδή μαζεύουν 100 άτομα στο…στέκι .
Από εκεί και πέρα ότι υπάρχουν και ηλίθιοι κομμουνιστές είναι γνωστό.
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 12:11 μμ
Η ταμπακιέρα Eddie είναι για ποιό λογο έγινε η επίθεση στο ΚΚΕ και για ποιό λόγο ένα κομμάτι της αριστεράς σήμερα μασάει τα λόγια του και δεν παίρνει καθαρή στάση. (Δεν μιλώ για το δικό σου κομμάτι: Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πήρε καθαρή στάση απ’ όσο ξέρω)
Όσο για την «εσωστρέφεια», αν δεν θέλεις να ρωτήσεις τους 40 κνίτες που είναι στο νοσοκομείο (και με εγκαύματα), αν δεν μπορείς να ρωτήσεις το νεκρό,. ρώτα τουλάζιστο τους τρεις της ΟΛΜΕ που τους έσπασαν το κεφάλι την προηγούμενη μέρα…
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:16 μμ
Κώστα, η ταμπακερα είναι ότι η κυβέρνηση για άλλη μια φορά μας πήδηξε ασάλιωτα. Η επόμενη μέρα είναι πιο δύσκολη για όλους μας.
Εσύ κάτσε και ψάξε τους ενόχους της υποχώρησης του κινήματος σε μερικούς δεκάδες τραμπούκους (ξεχνώντας βεβαίως τους τραμπούκους του ΠΑΜΕ που επίσης έστειλαν στο νοσοκομείο κόσμο – και όχι απαραίτητα «μπάχαλους»). Πάμε μπροστά κοιτώντας πίσω. Καλή στρατηγική για να αντεπιτεθουμε, δε λέω…
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 12:21 μμ
ι εσύ το ίδιο κάνεις Eddie, μόνο που εσύ έχεις αποφασίσει για την ενοχή και των δύο. Εγώ πάλι πιστεύω ότι φταίει ο ένας. Ο Ε-Ν-Α-Σ. Θέλεις να το κουβεντιάσουμε; έχει καλώς. Αλλιώς (όπως άλλωστε και με την Μαρφίν) κάποια στιγμή θα ξεχαστεί.
Μέχρι να έρθει το ΕΠΟΜΕΝΟ.
Oblivion
23 Οκτωβρίου, 2011 12:23 μμ
Είσαι φασίστας
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 12:30 μμ
Γιατί; Επειδή θέλω να το κουβεντιάσω με τον Eddie;
Έχεις μια πολύ «ειδική» άποψη για το φασισμό.
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 12:48 μμ
Κωστα, στο κομμα σου πήρε 1,5 χρονο να μιλησει καθαρα, χωρις περιστροφες και στρογγυλέματα, για μονομερή διαγραφη χρεους, εξοδο απο ονε-εε και κοινωνικοποίηση μεσων παραγωγής. Ειναι αμήχανο το ΚΚΕ, μάλλον η ηγεσία του ειναι αμήχανη, αυτη μας ενδιαφερει άλλωστε στο απόλυτα καθετοποιημένο ΚΚ, στην πραγματικότητα μπροστα στην βαναυση καπιταλιστική επίθεση που δέχεται ο λαός προσπαθεί να πατήσει σε δυο βάρκες, της αστικης πολιτικής ορθότητας επικοινωνιακά απο τη μια και της παραδοσιακής «επαναστατικής» ρητορικής απο την άλλη. Ε δεν βγαίνει η σούπα, είναι τόσο μικρόνοη η ηγεσία που αντι επι 1.5 χρόνο να είναι επιθετική και ξεκάθαρη, να θέτει τα ζητήματα στην πραγματική τους βάση χωρίς περιστροφές και να αναλάβει συλλογικές δράσεις με άλλες οργανώσεις και κινήματα, όπως πχ τους ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, κίνημα με δράση τετοια που χειραφετεί πολιτικά πολύ περισσότερο κόσμο απο την μονομπλοκ ρητορική του ΚΚ, δεν έκανε τιποτα. Δεν ήξερε πως η επίθεση του κεφαλαίου συνεχώς θα κλιμακώνεται; Δεν κατάλαβε πως θα δικαιωνόταν στο άμεσα στη συνείδηση του κόσμου; Τωρα, το σημαντικότερο όλων, δεν καταλαβαίνει η ηγεσία πως ο κόσμος στέκεται σαστισμένος και περιμένει πρωτοβουλίες; Το ΚΚ είναι η ισχυρότερος αριστερος σχηματισμός της χωρας, όλη η αριστερα, η βάση, συνειδητα ή ασυνείδητα έχει προσδοκίες απο αυτό για αυτο και τα βάζει μ’αυτό…
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 7:05 μμ
Είναι φανερό Ιορδάνογλου ότι εγώ περιμένω διαφορετικές πρωτοβουλίες από το ΚΚ από αυτές που περιμένεις εσύ. Ωστόσο η γενική κριτική προς το ΚΚΕ είναι άλλη κουβέντα.
Για τα συγκεκριμένα γεγονότα θέλω να μου πεις την γνώμη σου.
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 7:27 μμ
Τι είδους πρωτοβουλίες περιμένεις;
κώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 11:31 μμ
Θα τα πούμε κάποια στιγμή κι αυτά, αν και μάλλον όχι στους παραλληλογράφους.
Προς το παρόν άκου αυτό, γιατί δεν χρειάζεται να είναι κανείς ο…Μαρξ, για να βγάλει κάποια απλά συμπεράσματα:
Τα πιο σύνθετα συμπεράσματα δικά σου.
theodor (@theodorsaras)
23 Οκτωβρίου, 2011 9:50 πμ
Έχουμε δουλειά να κάνουμε στο δρόμο, στα εργοστάσια, στα σχολεία, στον πολιτισμό πέρα και ενάντια από κράτος, αφεντικά και τα σκυλιά τους [δεξιά και αριστερά]. Το ΚΚε κατάφερε τακτικά μία νίκη στο επίπεδο του θεάματος. Όμως όπως ξέρουμε το θέαμα είναι το ανώτατο στάδιο της φετιχοποίησης του εμπορεύματος. Στην καθημερινή ζωή απουσιάζει από παντού, όταν δεν βάζει το στήθος του για να υπερασπιστεί την αστική νομιμότητα. Για αυτό εξάλλου πήρε τα εύσημα από τα φερέφωνα του καθεστώτος. Όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται την ξεφτίλα του κομματικού υποσυστήματος εξουσίας στο σημερινό κόσμο. Καταλαβαίνω την οργή μας και το ταξικό μας μίσος απέναντι σε έναν ακόμα θύλακα του συστήματος. Δεν είναι λίγες οι φορές στην ιστορία του εργατικού κινήματος που το ΚΚε έπαιξε το ρόλο του πυροσβέστη. Τα έχει καταγράψει η ιστορία… τα ζούμε κι εμείς σήμερα.
Υπάρχει ένας κόσμος μέσα στις καρδιές των πρεκάριων, των μαθητών, των καλλιτεχνών, που θέλει να ζήσει ελεύθερα και το προσπαθεί μέσα στις πλέον δύσκολες συνθήκες. Υπάρχει ένας κόσμος μες τις καρδιές μας, στις πράξεις μας, στις συνελεύσεις μας, στα οδοφράγματα μας. Και όσο ζούμε θα τον υπερασπιζόμαστε με λύσσα…
Λευτεριά στους 30 πολιτικούς κρατούμενους αγωνιστές συντρόφους…
λευτεριά στα φυλακισμένα μυαλά των κκεδων και λοιπών μετωπικών αριστερών.
Αθανασiα
23 Οκτωβρίου, 2011 10:39 πμ
Τι τα θες τα ΜΑΤ όταν έχεις τα ΚΝΑΤ;;;
ΚΜΑΤ=Κουμουνιστική Νεολαία Αποκατάστασης Τάξης
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:02 πμ
Βρε τι μαθαινει κανεις, που στα μαθανε αυτα στην αμερικανικη πρεσβεια;
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:06 πμ
Να είσαι καλά σύντροφε ποεξανια. Μολις αποκάλυψες έναν πράχτορα του ιμπεριαλισμού.
Βρε κρύβαμε ένα φίδι στον κόρφο μας (την Αθανασία) και δεν το ξέραμε τόσο καιρό; 😛
ΥΓ. το μπλογκ στο οποιο συμμετέχεις (παρότι δεν συμφωνώ συνήθως με τις αναλύσεις του) είναι πολύ σοβαρότερο από τον εαυτό που βγάζεις εδώ μέσα.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:43 πμ
Αναλογα με τους συνομιλητες μου συμπεριφερομαι και εγω και αναλογα με το επιπεδο της συνομιλιας.
iordanoglou
23 Οκτωβρίου, 2011 11:44 πμ
Παρασύρεσαι όμως ευκολα, πρεπει να διατηρεις το επίπεδο του πολιτικου σου λόγου.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:48 πμ
Φιλε ιορδανογλου, εκει που πρεπει το κανω
στους υποστηρικτες πρακτορικων ενεργειων, απο το να τσακωθω και να τους δωσω αξια προτιμω να ειρωνευωμαι, αναλαμβανω αλλωστε πληρως την ευθυνη των οσων λεω και της συμπεριφορας μου και επωνυμα.
Λαγωνικακης Φραγκισκος
Εδωσα αλλωστε και 2 λινκ για οσους θελουν να δουν την δική μου αποψη, αλλα και καποιων αλλων που παρολο που δεν ειναι ΚΚΕ, δεν αντεδρασαν σαν τσακαλια.
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:47 πμ
ε τότε θα λουστείς τους ανάλογους χαρακτηρισμούς. Σκέψου όμως ότι η αξιοπρέπεια και η σοβαρότητα είναι αδιαπραγμάτευτες αξίες για αυτούς που τις τιμούν και όχι α λα καρτ.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:49 πμ
Μα δεν παραπονεθηκα για τους χαρακτηρισμους
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 11:17 πμ
Για να τελειώνει το μυστήριο. Δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι:
Αμεσοδημοκράτης με κλεισθενικές καταβολές και καστοριαδικά σύνδρομα
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 11:50 πμ
Οπως λεμε »Παναθηναικος με αντι-Ολυμπιακα συναισθηματα και φιλο-ΑΕΚτζιδικες τασεις;»
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 11:54 πμ
Μέσα είσαι. 😀 😛
Και η πρότασή σου μάλιστα μου ακούγεται είναι αρκούντως λογική – αν και είμαι γαύρος 🙂
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:51 πμ
Eddie, δεν με ενδιαφερουν οι τιμες εμενα, τις τιμες τις αποζητουν οσοι ψαχνουν να ξεπουληθουν για να ανεβει η τιμη τους και να πιασουν περισσοτερα λευτα στην αγορα.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:52 πμ
λεφτα:)
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 11:58 πμ
ό,τι να ‘ναι ρε ποεξάνια. Αν νομίζεις ότι χυδαιολογώντας θα προσφέρεις κάτι θετικό στην υπόθεση του κινήματος (πόσο μάλλον της επανάστασης και του κομμουνισμού) τότε φτάνουμε στη συζήτηση για το πόσο συμβαδίζουν τα μέσα με το σκοπό και πόσο «επαναστατική» αρχή είναι «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
Μην κατασκευάζετε φανταστικούς εχθρούς εδώ μέσα. Φτάνει πια ο κανιβαλιστικός παροξυσμός για μικροκομματικά οφέλη ενάντια σε ό,τι κινείται εκτός ΚΚΕ.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:24 μμ
Το θετικο στο κινημα το προσφερω με δραση εκει εξω
το θετικο στο κινημα το προσφερω και απο εδω μεσα οπως μπορω
Σε σενα παντως δεν θα λογοδοτησω για το τι προσφερω και τι δεν προσφερω
Κανενα φανταστικο εχθρο δεν κατασκευάσαμε
Πραγματικος εχθρος ειστε
για αυτο και σας επιασε λυσσα επειδη ειδατε το ΠΑΜΕ να παιρνει τα πανω του
λυσσα τοσο μεγαλου βαθμού
που δεν δισταζετε να εθελοτυφλειτε και να κανετε την νυχτα μερα με τα αρθρα και τα σχολια σας, φτανοντας συχνα και σε σημειο να ταυτιζονται οι αποψεις σας με τους προβοκατορες.
Ασε τωρα τις μπροσουρες τυπου indimedia γιατι κανεναν δεν τρομαζουν
Στον δρομο που εχουμε παρει δεν μπορειτε με τιποτα να μας σταματησετε
και εχετε τρελαθει
βαζω στοιχημα οτι πολοι απο εσας, οταν εμεις κανουμε την επανασταση, γιατι θα την κανουμε, θα εξοπλιστουν απο τα αμερικανα για να μας κυνηγανε οπως εκαναν τα τσουτσεκια των αμερικανων στην
Λυβθι
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:26 μμ
poexania
πάρε κάνα ηρεμιστικο αγόρι μου γιατί παραλογίζεσαι.
Πραγματικά, δεν ξέρεις τι λες και είναι κρίμα να ξεφτιλίζεσαι έτσι δημοσίως.
Φιλικά.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:27 μμ
Ασε με να ξεφτυλιζομαι, μην σκας για εμενα.
Ηρεμιστικο δεν χρειαζομαι, ηρεμος ειμαι
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:26 μμ
Αλλα τι να περιμενω απο εναν Marxist of the Groucho type
Τουλαχιστον αυτος ειχε και χιουμορ
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:28 μμ
Εσυ ούτε χιουμορ, ουτε σοβαρότητα, ουτε λογική δεν έχεις.
Μόνο στο flaming είσαι καλός.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:29 μμ
Εκαστος στο ειδος του
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:30 μμ
οκ, μας χόρτασες. Πάρε πούλο τώρα.
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 12:34 μμ
Ρε συ, ότι σας δίνουν στον Περισσό, πάρε και για μένα κάνα 50άρικο.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:59 μμ
Να σου δωσω αριθμο λογαρισαμου; Η θα τα στειλεις με ταχυδρομειο;
lnsurrection
23 Οκτωβρίου, 2011 6:25 μμ
Αντικαταβολή
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 11:55 πμ
Αναγνωριζω τι λες παντως Ιορδανογλου, οτι μερικες φορες καλυτερα να μην πεις τιποτα και να αφηνεις τον αλλο μονο του να εκτιθεται.
Ε εχω λιγο temper που λενε και δεν μπορω να συγκρατηθω:)
Κανεις δεν ειναι τελειος
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:32 μμ
«οκ, μας χόρτασες. Πάρε πούλο τώρα.»
Γιατι αμα δεν φυγω θα μου πεταξεις καμια μαρμαροπλακα;
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:33 μμ
τις προβοκάτσιες σου όχι σε μένα poexania!
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 12:58 μμ
Οταν τις κανετε εσεις δεν σας ενοχλει
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 12:59 μμ
ποιοι «εμείς» ρε ηλίθιε προβοκάτορα;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:20 μμ
Μολότοφ στην έξοδο με 100άρα αμόλυβδη.
Στο καλό…
ΗΠΣΤΓ
23 Οκτωβρίου, 2011 11:36 μμ
Μολότοφ με βενζίνη = στρατηγική ήττα του κινήματος 🙂
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 12:59 μμ
καραγκιοζιλικια…
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 1:01 μμ
φωτογραφία «αρχείου» αυτή που καιγονται οι μπατσοι, ε?
ενδιαφερον…
elkondo
23 Οκτωβρίου, 2011 1:04 μμ
για τα γεγονοτα στο συνολο τους, αλλα και για μεμονωμενα περιστατικα, καθενας βγαζει τα δικα του συμπερασματα, αναλογα με τη «θεση» ( ιδεολογικη αλλα και κυριολεκτικη) απ’ την οποια τα παρακολουθησε!
υπαρχει ομως κατι που δεν «χωραει» αμφισβητηση : οταν προστατευεις, υπερασπιζεσαι, περιφρουρεις κατι, ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, το εχεις στην ΠΛΑΤΗ κι εχεις το ΜΕΤΩΠΟ στραμενο στον ΕΧΘΡΟ, στον κινδυνο.
-το εχω ζησει στους δρομους οποιος εχει βρεθει σε διαδηλωσεις, ξερει!
( για παραδειγμα, αυτοι που περιφρουρουσαν τις Α’ βοηθειες της Πλατειας εχαν ΠΛΑΤΗ σ’ αυτες)
-το εχουμε δει σε πολεμικες κλπ ταινιες (καποιοι θα το εχουν κανει «ασκηση» και στο στρατο)
-το εχουμε δει σε παιδικα παιχνιδια, απ’ αυτα που οι ομαδες εχουν να υπερασπιστουν κατι (ενα «καστρο», μια «βαση»)
-το εχουμε δει σε ντοκυμαντερ, κοπαδια ζωων να βαζουν πισω τους μικρους και τους αδυναμους και να στρεφουν τα ματια στον εχθρο.
-το εχω δει στη γατα μου, που εχοντας πλατη στα μικρα της, κοιταζε καταματα (με τα νυχια σ’ ετοιμοτητα) το γατο που θεωρουσε εχθρο.
ειναι ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ειναι ΕΝΣΤΙΚΤΟ !
οποτε το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ/ΚΝΑΤ ΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ???
και, κυριως, Π Ο Ι Ο Σ ΗΤΑΝ Ο Ε Χ Θ Ρ Ο Σ ???
κοινωνική αριστερά
23 Οκτωβρίου, 2011 1:26 μμ
Κι ένα σχόλιο από μέρους μας.
Μετά από δυό χρόνια πήγαιν – έλα του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ Ομόνοια – Στύλους Ολυμπίου Διός μέσω Πλατείας Συντάγματος, τούτη τη φορά στις 19 και 20 Οκτώβρη το ΚΚΕ αποφάσισε να κάνει περικύκλωση και αποκλεισμό της Βουλής (από όλους εμάς τους υπόλοιπους).
Μετά από δύο χρόνια πλάκα στην πλάτη του λαού με διάσπαση και περιφρόνηση κάθε κοινωνικής διαμαρτυρίας και κάθε διαδήλωσης που δεν βρισκόταν στον έλεγχό του και ιδίως αυτών που είχαν σαν επίκεντρο την Πλατεία Συντάγματος, το περιούσιο κόμμα θεώρησε (με την άδεια φυσικά των αρχών) πως ήρθε η στιγμή να πάρει στα στιβαρά του χέρια την κεντρικής πολιτικής σημασίας πλατεία της χώρας και κυρίως το πάνω τμήμα της που γειτνιάζει με το κοινοβούλιο (μη και γίνει και καμιά σταβή από κανέναν πλανημένο λαό και τρέχουμε και δε φτάνουμε).
Έπιασε λοιπόν πλάτη από νωρίς το πρωί στα κάγκελα της αστυνομίας και ανέλαβε στη θέση της το έργο της περιφρούρησης του κοινοβουλίου από κάθε επίδοξο «διασαλευτή της τάξης» και της καθως πρέπει ήττας του λαού. (Οι λαοί πρέπει πάντα να ηττούνται σιωπηρά και να θυσιάζονται αγόγγυστα. Έτσι λέει το ευαγγέλιο του περιούσιου που φυλάγεται στα υπόγεια του Περισσού).
Είναι να λυπάται κανείς αυτή τη νέα εσοδεία των θρησκευόμενων Κνιτών με τα παλούκια και τα κόκκινα σημαιάκια που κορδώνονται με πλάτη τα ΜΑΤ κι έχοντας απέναντι τον εχθρό λαό.
Ωστόσο συναισθήματα δεν χωράνε στην πολιτική (όπως θα έλεγε και ο «ατσάλινος» πατερούλης) και πολύ περισσότερο αν πρόκειται για τους πιό μάχιμους των αναρχικών που την ντροπή που όλοι μας κατάπιαμε, έ αυτοί δεν την καταπίνουν και κάτι τέτοια δεν τα σηκώνουν. Τους έδωσαν λοιπόν ένα μάθημα δημοκρατίας με μαυροκόκκινα παλούκια ενάντια σε κόκκινα παλούκια με αποτέλεσμα να γεμίσουν τα νοσοκομεία με ανοιγμένα κεφάλια και την αστυνομία να διασκεδάζει και να αναλαμβάνει κατόπιν το έργο της τελικής σάρωσης όλων μας. Μεγάλη Νίκη.
Α. Και το επίμαχο Πολυνομοσχέδιο που διαλύει τις εργασιακές σχέσεις τις συλλογικές συμβάσεις και τις αμοιβές στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, πέρασε από το «κοινοβούλιο» έστω και με την διαγραφή της Λούκας Κατσέλη από τον Δον Κορλεόνε αφού δεν του ψήφισε το άρθρο 37 του νομοσχεδίου.
έ. εσείς με τα ρόπαλα, ραντεβού στις σπηλιές.
ΥΓ. Ο γραμματέας του Παραρτήματος Οικοδόμων Βύρωνα του ΠΑΜΕ, Δημήτρης Κοτζαρίδης έπεσε νεκρός, στη διάρκεια των συγκρούσεων, λένε. Ίσως να τον εγκατέλειψε η αδύναμη καρδιά του, λένε οι ιατροδικαστές. Ήταν όπως λένε οι πολιτικές ανακοινώσεις «άτυχος». Αλλά μαζί του, άτυχοι είμαστε με μια ορισμένη έννοια, όλοι μας. Γιατί όσο προχωράει η συντριβή της κοινωνίας συνηθίζουμε. Συνηθίζουμε τον τυχαίο θάνατο και αυτό μας προετοιμάζει να συνηθίσουμε και τον σκόπιμο φόνο. Προσοχή αδέρφια. Προσοχή.
http://giatinkinonikiaristera.blogspot.com/2011/10/greek-parliamentary-garage-on-fire-and.html
W.T
23 Οκτωβρίου, 2011 1:45 μμ
<>
Τα τρια βασικα πραγματα ποιος τα αποφασισε… η πρωτοπορια του ιντιμιντια??
Και τι κειμενο ειναι αυτο που βασιζεται στην εξ’αρχης αποδοχη «τριων βασικων πραγματων».
Αν αυτα τα τρια βασικα ηταν λυμενα,τοτε προς τι το κειμενο στη συνεχεια.
Βαρεθηκα να διαβαζω μαλακιες χωρις να εχουν μια ορθολογικη σκεψη.
Σιγα ρε φωστηρες υπερεπαναστατες.»Γιατι επιασε το χωρο μπροστα στη βουλη» και μαλακιες…Μια απαντηση ειναι οτι οσοι πιασανε το χωρο εξω απο τη βουλη ειναι οσοι ολοι η εξωκοινοβουλευτικη αριστερα και οι αναρχικοι μαζι σε ολη την ελλαδα.Ναι,τοσο σοβαρη απαντηση,αναλογη του επιπεδου των «υπερεπαναστατων».
Τραγικη η θεση των ισων αποστασεων.Αυτη με αηδιαζει πιο πολυ ακομη και απο αυτους που βριζουν σε μια αντιπαραθεση.
Ειδικα καποιων(οχι ολων) απο τον ευρυτερο εξωκοινοβουλευτικο χωρο,που εαν ειχαν τη δυναμη θα ηταν αυτοι στη θεση να κονταροχτυπιουνται με τους μπαχαλους,αλλα τωρα ειναι…ποντιοι Πιλατοι.
Δεν ειμαι ΚΚΕ και γενικα δεν εχω «μαγαζακι» και αυτο με βοηθαει παρα πολυ να μην ειμαι αναγκασμενος να κραταω την ελλεεινη σταση των ισων αποστασεων.
W.T
23 Οκτωβρίου, 2011 1:47 μμ
«» Κατ’ αρχήν κάποια βασικά πράγματα.
Το ΚΚΕ ήταν σε συνεργασία με το κράτος και τους μπάτσους.
Το ΚΚΕ δεν διαδήλωνε αλλά περιφρουρούσε την βουλή.
Το ΚΚΕ ήταν πανέτοιμο για μάχη και την επιζητούσε.
Εάν πάρουμε σαν βάση αυτά τα τρία πράγματα μπορούμε μετά να αναλύσουμε την κατάσταση…. «»
Τα τρια βασικα πραγματα ποιος τα αποφασισε… η πρωτοπορια του ιντιμιντια??
Και τι κειμενο ειναι αυτο που βασιζεται στην εξ’αρχης αποδοχη “τριων βασικων πραγματων”.
Αν αυτα τα τρια βασικα ηταν λυμενα,τοτε προς τι το κειμενο στη συνεχεια.
Βαρεθηκα να διαβαζω μαλακιες χωρις να εχουν μια ορθολογικη σκεψη.
Σιγα ρε φωστηρες υπερεπαναστατες.”Γιατι επιασε το χωρο μπροστα στη βουλη” και μαλακιες…Μια απαντηση ειναι οτι οσοι πιασανε το χωρο εξω απο τη βουλη ειναι οσοι ολοι η εξωκοινοβουλευτικη αριστερα και οι αναρχικοι μαζι σε ολη την ελλαδα.Ναι,τοσο σοβαρη απαντηση,αναλογη του επιπεδου των “υπερεπαναστατων”.
Τραγικη η θεση των ισων αποστασεων.Αυτη με αηδιαζει πιο πολυ ακομη και απο αυτους που βριζουν σε μια αντιπαραθεση.
Ειδικα καποιων(οχι ολων) απο τον ευρυτερο εξωκοινοβουλευτικο χωρο,που εαν ειχαν τη δυναμη θα ηταν αυτοι στη θεση να κονταροχτυπιουνται με τους μπαχαλους,αλλα τωρα ειναι…ποντιοι Πιλατοι.
Δεν ειμαι ΚΚΕ και γενικα δεν εχω “μαγαζακι” και αυτο με βοηθαει παρα πολυ να μην ειμαι αναγκασμενος να κραταω την ελλεεινη σταση των ισων αποστασεων.
inflammatory
23 Οκτωβρίου, 2011 1:50 μμ
3 πράγματα αποφάσισε αυτός που έγραψε το κείμενο…και απο κει και πέρα αλλος συμφωνει ή διαφωνεί ανάλογα με την πλευρά που είναι ή τις κωλοτουμπες που κάνει
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 2:44 μμ
Πεχλιβάνης
23 Οκτωβρίου, 2011 2:51 μμ
Ρε συ poexania να σε ρωτήσω κάτι: αν η ΓΣΕΕ μάζευε 10.000 κόσμο και εμπόδιζε την πορεία του ΠΑΜΕ, τι θα έλεγες;
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 2:56 μμ
To ΠΑΜΕ ειχε προγραμματισμενη κινητοποιηση εδω και καιρο, δεν εμφανιστηκε φαντης μπαστουνι
Το ΠΑΜΕ δεν θα πηγαινε σε προγραμματισμενη κινητοποιηση της ΓΣΕΕ
Αν, λεμε αν πηγαινε, θα ειχε συννενοηθει πρωτα και δεν θα εμφανιζοταν απο του πουθενα για να δημιουργήσει εντυπωσεις
και μια ερωτηση για το τελος απο μενα
οι αγανακτες και το δεν πληρωνω, που εκαναν καταληψη για μηνες στο συνταγμα, πως υποδεχθηκαν τα μελη του ΠΑΜΕ οταν απλα περασαν απο εκει; Θυμασαι η να σου βρω τα βιντεακια;
Πεχλιβανη σε παρακαλω κατσε λιγο και σκεψου μερικα πραγματα και μην αναμασας τηνπροπαγανδα.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:00 μμ
Α και ημασταν πολλοι παραπανω απο 10.000:Ο)
parameter λ
23 Οκτωβρίου, 2011 3:00 μμ
για βάλε τα βιντεάκια.
Πεχλιβάνης
23 Οκτωβρίου, 2011 3:08 μμ
Απ’ όσο ξέρω το ΠΑΜΕ δεν ήταν το μόνο που κάλεσε την Πέμπτη, οπότε να λες ότι οι άλλοι εμφανίστηκαν από το πουθενά μου φαίνεται όχι και τόσο καλό επιχείρημα. Εκτός αν θεωρείς ότι για κάποιο λόγο το ΠΑΜΕ είχε «dibs» στην Αμαλίας.
Οι αγανάκτες και το δεν πληρώνω είχαν υποδεχθεί το ΠΑΜΕ με γιούχα και βρισιές και πολύ κακώς κατά τη γνώμη μου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το ΠΑΜΕ πρέπει να κατέβει στην πορεία με σκοπό να μην αφήσει κανένα άλλο να περάσει.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:17 μμ
και πετροβολισμους
απλα ψαχνω το βιντεακι και δεν το βρισκω
το δεν πληρωνω λοιπον και οι αγανακτες
που ειχαν κανει κτημα τους την πλατεια για μηνες, την λενε στο ΠΑΜΕ που 1 μερα, και ενω το ειχε πει βδομαδες πριν, εκανε καταληψη στην πλατεια με τον ιδιο τροπο που περιφρουρει τις κινητοποιησεις του καθε φορα.
Και εσυ δινεςι δικιο στους αγανακτες
οκ
δες και αυτο
που εξηγω γιατι το ΠΑΜΕ δεν τους αφησε, οχι απο εμπαθεια, αλλα επειδη κρυβουν φιδια στον κορφο τους
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 3:36 μμ
Η πλατεια ειναι ο χωρος μπροστ ααπο το μνημειο του αγνωστου στρατιωτη?
Για δες…..
Χαμογελατε…
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 3:42 μμ
χέσε μας ρε ποέ. έλεος δλδ. ΕΛΕΟΣ. αν θέλαμε να ακούσουμε την κασσέτα θα την βάζαμε μόνοι μας. Πάααινε να δεις το ¨Πάμε ενάντια στον Βελζεβούλ 2 «. παίζετε στις εκκλησίες της συνορίας σου.
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:47 μμ
Η επικίνδυνη όψη των κουκουλοφόρων
Το ΠΑΜΕ είχε ζητήσει από τα ΜΑΤ να μην επέμβουν στην αναμέτρηση
Πίσω από τα αιματηρά επεισόδια που εκτυλίχθηκαν ανάμεσα στους κουκουλοφόρους και στους διαδηλωτές του ΠΑΜΕ, την Πέμπτη στην πλατεία Συντάγματος, και είχαν ως συνέπεια να χάσει τη ζωή του από ανακοπή καρδιάς ο 53χρονος οικοδόμος Δ. Κοτζαρίδης, αναδεικνύεται μία από τις χειρότερες πλευρές της δράσης που αναπτύσσουν τα τελευταία χρόνια διάφορες ομάδες του αυτοαποκαλούμενου αντιεξουσιαστικού χώρου. Η εικόνα της Πέμπτης αποτελεί μια ακόμη επικίνδυνη παράσταση. Ωστόσο, η ΕΛ.ΑΣ. είχε τη μικρότερη συμμετοχή. Μάλιστα, αστυνομικοί των ΜΑΤ δήλωσαν στην «Κ» ότι οι διμοιρίες τους δεν επενέβησαν άμεσα στα επεισόδια κατόπιν αιτήματος των μελών του ΠΑΜΕ.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100045_23/10/2011_460352
Πεχλιβάνης
23 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
Τους πετροβολισμούς τους ακούω πρώτη φορά. Αν βρεις το βιντεάκι που λες θα το δω και θα το αξιολογήσω, αλλά θα μου επιτρέψεις να παραμείνω σκεπτικός μέχρι τότε. Από εκεί και πέρα δεν έδωσα δίκιο στους «αγανάκτες». Έδωσα άδικο και στο ΠΑΜΕ και στους «αγανάκτες»:
.
Μπορεί να διαφωνούμε, αλλά σε παρακαλώ τουλάχιστον ας είμαστε ειλικρινείς.
ΗΠΣΤΓ
23 Οκτωβρίου, 2011 3:51 μμ
Τρεις λαλούν δυο χορεύουν και κάποιοι κάνουν σεξ με το κοινοβούλιο. Είναι ο μόνος τρόπος να έρθουν σε οργασμό…
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:52 μμ
Ξερω η καθημερινη ειναι αστικος τυπος μπλα ,μπλα ,μπλα.Το ΚΚΕ δεν ομως κανενα προβλημα να ξημεροβραδιαζεται στα καναλια και τα δελτια του αστικου κατεστημενου ,ριχνοντας την λασπη με την μπετονιερα και ξερωντας οτι ο αντιεξουσιαστικος χωρος δεν εχει βημα στα καναλια.
Χερι χερι με την εξουσια ,προδοτες της εργατιας.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:56 μμ
ΠΑΜΕ αλλη μια φορα!!!
ΠΩ ΠΩ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ!!
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
ΗΠΣΤΓ
23 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
Ο Νταλάρας και η Κόκα Κόλα πάνε με όλα και τα μασάνε από παντού ρε κορόιδο
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 4:19 μμ
το τραγουδι σε προβληματιζει εσενα οχι ο νταλαρας, ελα παραδεξου το
αν σου εβαζα καποιο σε στυλ «με λενε ποπη δεν θα ειχες κανενα προβλημα»
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 4:27 μμ
Εχεις και το χαρισμα της μαντειας ε?
Δεν μς λες και ποσο θα ερθει και ο ΠΑΟΚ να μην ξοδευομαστε αδικα?
Χαμογελατε…
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 3:57 μμ
Καταλαβες τωρα γιατι δεν μπηκαν οι Δεν Πληρωνω στο συνταγμα;
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΑΝ!
no11888
23 Οκτωβρίου, 2011 3:58 μμ
ΠΑΜΕ αλλη μια φορα:
«Μάλιστα, αστυνομικοί των ΜΑΤ δήλωσαν στην «Κ» ότι οι διμοιρίες τους δεν επενέβησαν άμεσα στα επεισόδια κατόπιν αιτήματος των μελών του ΠΑΜΕ.»
Πω πω σωτηρες που εχουμε!
ανωνυμος.
23 Οκτωβρίου, 2011 3:59 μμ
poe,
παρε την επανασταση σου,το κομμα σου,τα κουβαδακια σου και πηγαινε μαζι με την »πρωτοπορια» και τους αυτοκλητους επαναστατες του καποιου της εκατο συν οποια ψηφαλακια μαζεψτε τωρα,να συννενοηθειτε με κυβερνηση-ματ-κεφαλαιο για την πιο συμφερουσα λυση και ασε μας στην μιζερια μας.καλυτερα »αλλοτριωμενος παρακρατικος αναρχοφασιστοσυριζαιος μικροαστος» παρα κκες της γραμμης Του κομματος και της φωτισμενης ηγεσιας.
παπαρηγας δεηθωμεν,αμην
γνωστος ανωνυμος που του εσβησες τα σχολια.ξερεις εσυ.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
Κανενα σχολιο δεν εσβησα εγω καταρχην, και το σχολιο που σου σβησανε εβριζε την μανα καποιου
χαρη σου κανανε για να μην ξεφτυλιζεσε
τρεχα να μας μαρτυρησεις στην μαμα σου τωρα…
«μπου χου χου μανουλα, οι κακοι του γλομπινγκ μου σβησαν το σχολιο που εβριζα την μανα αναγνωστη επειδη με ειχαν βαλει στον τοιχο και δεν ειχα τι αλλο να πω»
ανωνυμος.
23 Οκτωβρίου, 2011 4:05 μμ
poe,με μπερδευεις,δεν εβρισα την μανα κανενος.σχολιασα εχτες 2-3 μετα τα μεσανυχτα..και ολα τα σχολια μαζι και αυτα που εσυ μου απαντουσες ειναι σβησμενα.
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 4:12 μμ
Α δεν εχω ιδεα τι εγινε
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 4:14 μμ
Συ ειπας…..
Χαμογελατε…
poexania
23 Οκτωβρίου, 2011 4:14 μμ
Το αρθρο υπαρχει και εκει
εκει πες οτι θελεις ειναι το δικο μου μπλογκ και δεν σβηνω ποτε τιποτα
dimi
23 Οκτωβρίου, 2011 4:35 μμ
τον πρακτορα του περισσου θα τον κοψει καποιος?
ρε spin? μηπως ειναι φιλαρακι σου και τον εβαλες να τρολλαρει? 🙂
Kώστας
23 Οκτωβρίου, 2011 5:33 μμ
Aπό αυτή την ιστορία όλοι βγήκαμε χαμένοι.Εχω βαρεθεί τους αντιεξουσιαστές που ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την παρουσία τους με μολότωφ και πέτρες..Οταν οι χιλιάδες κόσμου δεν επιλέγει την βία και την επιλέγουν 200 άτομα ,δεν είναι επιβολή αυτό;Από την άλλη αυτά τα άτομα με τις μολότωφ και τα υπόλοιπα ,δεν είδα να κάνουνε καμιά προσπάθεια για κάτι ,όλοι η δράση τους βρίσκεται στο να καίει διάφορα και να σπάει πεζοδρόμια για να παιζει πετροπόλεμο ,όπως τα παιδιά παλιά στις γειτονιές,παρατηρείστε όλα τα βίντεο.Από την άλλη το ΚΚΕ και οι οπαδοί του ας αφήσουν πια τον φανατισμό τους ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και να σταματήσουν να βλέπουν τον λαό με μισό μάτι,παντού να βλέπουν συνομωσίες,όχι ότι δεν υπάρχουν ,αλλά αυτοί το παραξηλώσανε.Το ΚΚΕ αν δεν ξεφύγει από τον παλαιό τρόπο σκέψης και όλο το κακό παρελθόν,μόνο κάποιες προσωρινές καρέκλες θα κερδίσει που στο τέλος θα στραφούν εις βάρος τους,όταν ο λαός θα νιώσει εντελώς προδωμένος απ’όλους και τώρα συμβαίνει σε πολλούς αυτό,αλλά στο τέλος και οι ψηφοφόροι του θα στραφούν εναντίoν του.Ο φανατισμός που υπάρχει σε όλους τους χώρους πρέπει να σταματήσει ,αυτό που βλέπω τον τελευταίο καιρό παντού ,ο ένας με την «ιδεολογία»του ,εναντίον του άλλου .Για μένα καμμία από τις κυρίαρχες ιδεολογίες δεν μπορεί να οικοδομήσει έναν καλύτερο κόσμο,καιρός να γίνει συνδιασμός και να πεταχτούν στα σκουπίδια όλα αυτά που αποτύχανε στο παρελθόν.Η ιστορία διδάσκει ,εμείς γιατί δεν το βλέπουμε;Oπως και οι αμεσοδημοκράτες της πλατείας,τέτοιον φανατισμό;Ιδιοι με το ΚΚΕ σε φανατισμό και παρωπίδες.Ολοι οι κοινωνία φανατικά, ο ένας εναντίον του άλλου.
μανικακος
23 Οκτωβρίου, 2011 7:03 μμ
o poeχania μιλαει για προγραμματισμενη συγκεντρωση παυλα μπλα μπλα μπλα στο κεντρο, αλλα δε μας λεει για την πουστιά 200 ατόμων στην περιφερεια χανιων και για την προγραμματισμενη συγκεντρωση φοιτητων…..
καλα τα λετε νταγκουνακηδες,αλλα τα λετε σε ανθρωπους που σας γνωριζουν.κι απο την καλη κι απο την αναποδη…..
catalternative
23 Οκτωβρίου, 2011 7:20 μμ
Αν περιμένεις απάντηση, μάλλον θα βαρεθείς 😉
Πεχλιβάνης
23 Οκτωβρίου, 2011 9:38 μμ
Δεν κατάλαβα… με λες νταγκουνάκη; 😛 😛
μανικακος
23 Οκτωβρίου, 2011 9:41 μμ
🙂 όι ρε…..του αλλουνου……
mico
23 Οκτωβρίου, 2011 7:32 μμ
ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΚΑΙ «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ»…….
Το ΚΚΕ «ήταν σε συνεργασία με το κράτος και τους μπάτσους» ?
Το ΚΚΕ «δεν διαδήλωνε αλλά περιφρουρούσε την βουλή» ?
Το ΚΚΕ «επιζητούσε τη μάχη» ?
http://421.gr/2011/index.asp?EntryClip=CtGSHXIU4CU
…Μάλλον θα με γελούν τα μάτια μου, έτσι?
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗΣ του οργανωμένου ταξικού κινήματος. Προστάτεψαν τα υγιή μέλη του, ιδιαίτερα τα γυνοκόπαιδα και τους ηλικιωμένους -αν και… είδαμε και γεράκους στη μάχη!- και απέτρεψαν πετυχημένα τους προβοκάτορες από το να διαλύσουν μια μεγαλειώδη κινητοποίηση.