Εν μέσω ενδοταξικού πολέμου, αναδημοσιεύω ένα εμπρηστικό κείμενο από το Protagon.gr, για να σβήσω τη φωτιά.
Πυροβολήστε ελεύθερα και ενωτικά:
ΠΥΡ!
Μύρισε Βαϊμάρη
του Τάκη Μίχα
Όταν πλέον η Δημοκρατία της Βαϊμάρης έπνεε τα λοίσθια και οι τραμπούκοι του Χίτλερ ετοιμάζονταν να αναλάβουν την εξουσία, η αστυνομία είχε πια παραιτηθεί από οποιαδήποτε προσπάθεια να ελέγξει τις συγκρούσεις στους δρόμους. Διαισθανόμενη ότι η παλαιά πολιτική κάστα δεν είχε την βούληση να αντισταθεί στην έλευση του Κακού, είχε αρχίσει να συνεργάζεται με τους Ναζί και να τους αναθέτει διάφορα καθήκοντα μεταξύ των οποίων ήταν και η «περιφρούρηση» των διαδηλώσεων
Προχτές στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης είδαμε ένα ακριβώς αντίστοιχο φαινόμενο: Η ελληνική αστυνομία παρέδωσε χωρίς καν να της ζητηθεί τον ρόλο της τήρησης της έννομης τάξης στους φαιοκόκκινους φασίστες του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ προφανώς διαισθανόμενη και αυτή ότι τα πολιτικά της αφεντικά δεν έχουν πλέον ούτε την ικανότητα αλλά ούτε καν την βούληση να προστατεύσουν το Σύνταγμα και τους νόμους της χώρας.
Το ΚΚΕ στο οποίο η ελληνική αστική τάξη παρέδωσε την ουσιαστική άσκηση της εξουσίας προχτές στην πλατεία Συντάγματος δεν είναι κανένα τυχαίο κόμμα. Είναι ένα κόμμα που κουβαλάει περήφανα την κληρονομιά των σοβιετικών γκουλαγκ, των “killing fields” της Καμπότζης, των «ανθρώπων των πλοίων» του Βιετνάμ, της σχεδιασμένης λιμοκτονίας («κολεκτιβοποίησης» )της Ουκρανίας, της «πολιτισμικής εξόντωσης» της Κίνας, των «ψυχιατρικών θαλάμων αερίων» της ΕΣΣΔ και μυρίων άλλων ανάλογων ανατριχιαστικών εγκλημάτων. Πρόκειται για ένα κόμμα που περήφανα προτάσσει μια παγκόσμια κληρονομιά τουλάχιστον 60 εκατομμυρίων νεκρών. Τέλος είναι πλέον το μοναδικό κόμμα στον κόσμο που περήφανα διακηρύσσει την σταλινική αλητεία ως την πολιτική πρακτική την οποία ασπάζεται και ακολουθεί. Σε αυτό λοιπόν το κόμμα η πολιτική ελίτ του αστικού κόσμου της Ελλάδας-ο Παπανδρέου, ο Σαμαρας, ο Καρατζαφέρης, η Μπακογιάννη-παρέδωσαν το καθήκον της τήρησης της έννομης τάξης.
Αυτό που είδαμε στην Πλατεία Συντάγματος, δηλαδή την σύγκρουση ΚΚΕ και των κουκουλοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ξένιζε κανένα μελετητή της ιστορίας της Βαϊμάρης. Στην ουσία ήταν μια πρόβα τζενεράλε της Νύχτας των Μεγάλων Μαχαιριών. Η σύγκρουση ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ στην ουσία επαναλάμβανε –φυσικά αυτή την φορά ως κωμωδία όπως θα λέγε και ο μακαρίτης ο Κάρολος- την σύγκρουση των SS με τα SA του Ερνστ Ρεμ που κατέληξε με την οριστική συντριβή των δεύτερων και την θανάτωση του αρχηγού της. Τόσο στην φαιά εκδοχή του-SS και SA-όσο και στην κόκκινη –ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ- το Κίνημα προχωρεί θριαμβευτικά προς το Χαρούμενο Αύριο καθώς οι οπαδοί του προετοιμάζονται εντατικά να σφάξουν αλλήλους.
Jaquou Utopie
23 Οκτωβρίου, 2011 1:19 μμ
Ε όχι!!!!!!! όχι άλλο παραλογισμό, φτάνει… ΕΛΕΟΣ!!!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
23 Οκτωβρίου, 2011 2:45 μμ
Ξέρασμα.
Το συγγραφέα μήτε που τον ξέρω, μήτε που θέλω να τον μάθω.
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 2:49 μμ
Αααα,δεν ξερεις τι χανεις.Ψαξτον λιγο,θα κουλαθεις εγγυημενα.
CrippleHorse
23 Οκτωβρίου, 2011 4:11 μμ
Συνοπτικά, Ντορικός μουζαχεντίν του νεοφιλελευθερισμού που οι καταδίκες του για τα εγκλήματα στη Σρεμπρένιτσα του έδωσαν ένα αντιεθνικιστικό στίγμα που δεν του το παίρνει κανείς πίσω όταν μιλάει σαν αξιωματικός του ΙΔΕΑ. Επί ξεσηκωμού κατοίκων κερατέας πχ πληροφορούσε τους αγγλόφωνους πολίτες του κόσμου ότι οι αναρχοσταλινικοί του σύριζα (sic) καταλαμβάνουν ολόκληρα χωριά, οι «δεν πληρώνω» μαχαιρώνουν ελεγκτές στα λεωφορεία και οι εθνικές δυνάμεις δεν κάνουν τίποτα για να ελευθερώσουν την κατειλλημένη ελλάδα από τους συμμορίται. Άλλο λαμπρο παράδειγμα συλλογιστικής του: το «tea party» δε θέλει να μας δίνει το δντ λεφτά των αμερικανών, ο τσίπρας δε θέλει το μνημόνιο που μας δίνει λεφτά των αμερικανών, άρα ο τσίπρας έχει ιδεολογία ακραίου ρεπουμπλικάνου της αμερικής. Για άσυλο λέμε. Όπως κάθε δεξιός. Χειροκροτώ το σκεπτικό του zaphod 🙂
Eddie
23 Οκτωβρίου, 2011 1:23 μμ
μόνο σαν τρολιά αξίζει να το δει κανείς.
kixwtis
23 Οκτωβρίου, 2011 1:28 μμ
«κουκουλοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ»
toioioioioioioioioioiooooooooooooooong!!!
ζήτω τα παράλογα
ζήτο η Ελλάς
διαβάζοντάς το στις πρώτες γραμμές
μου ήρθε στο μυαλό η απάντηση του Capy
( http://wp.me/p1pa1c-dkO )
διαβάζοντας και τις επόμενες κατάλαβα ότι δεν αξίζει καν απάντησης
η κάθε τυχάρπαστη μαλακία όμως
δε δίνει ελαφρυντικά στο ΚΚΕ
ούτε στη συνείδηση του τι ρόλο έπαιξε εκ του αποτελέσματος
για να σκεφτώ λοιπόν και γω λίγο σαν κνίτης:
(με την καλή έννοια – ναι υπάρχει κι αυτή)
κοιτάζοντας το αποτέλεσμα της κινητοποίησης
ποιος επωφελήθηκε από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ;
Dvořák
23 Οκτωβρίου, 2011 1:33 μμ
Για κάτι κείμενα σαν κι’αυτό οι επισημάνσεις πρέπει να μπαίνουν στην αρχή. Ετοιμαζόμουν να φάω σε λίγο…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:38 μμ
Γι’ αυτό και έβαλα την (προ)ειδοποίηση στην πρώτη παράγραφο.
Αμαρτίαν ουκ έχω! 😉
sayatnova
23 Οκτωβρίου, 2011 1:34 μμ
Το έτερο στοιχείο του δίπολου της μάχης-ο ΣΥΡΙΖΑ-πώς προκύπτει? Γνωρίζω αρκετούς «κουκουλοφόρους», κανένας μα κανένας δεν έχει την παραμικρή επαφή με τον σύριζα(εκτός από έναν ο οποίος έχει σχέση συγγένειας). Κουκουλοφόροι Συριζα?
mr Komma
24 Οκτωβρίου, 2011 10:26 μμ
«Γνωρίζω αρκετούς “κουκουλοφόρους”, κανένας μα κανένας δεν έχει την παραμικρή επαφή με τον σύριζα..»
Σύμφωνα με το ΚΚΕ οι «κουκουλοφόροι» έχουν σχέση με το Λάος και την αστυνομία.
sayatnova
23 Οκτωβρίου, 2011 1:35 μμ
α.τώρα είδα και τα προηγούμενα σχόλια.(κι έλεγα, μόνο το δικό μου μάτι βγήκε?)
Peiratestouoneirou
23 Οκτωβρίου, 2011 1:36 μμ
Να βρούμε τον Αλγόριθμο για την παραγωγή της ατάκας: «κουκουλοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ».
Απονέμεται PhD από το Βerkley.
Για το ΚΚΕ, δύσκολεύομαι να διαφωνήσω!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:40 μμ
Με συγχωρείς, αλλά τα κείμενα του Μίχα δεν μπορείς να τα αντιλαμβάνεσαι αλά καρτ.
Αν πεις συμφωνώ με την παράγραφο βου, επικροτείς εμμέσως την ουσία της πρακτικής Μίχα.
Peiratestouoneirou
23 Οκτωβρίου, 2011 1:49 μμ
Δεν ασχολούμαι ποτέ με Μίχα! Πάντως στην 3η παράγραφο, βρίσκω αρκετά σταλινικά απομεινάρια που δεν είναι κ ψέμματα. Αδιαφορώ το πως το αντιλαμβάνεται αυτός.
Αλλωστε κ το ΚΚΕ είναι μέρος του νεοφιλελευθερου τάγματος των Σύγχρονων Ιπποτών!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:56 μμ
Ναι μόνο που το κείμενο του οποίου παράγραφος σε βρίσκει σύμφωνο υπογράφεται από τον Μίχα. Αυτό λέω. Δεν μπορείς να «ξεκολλήσεις» μία παράγραφο και να παίξεις μπάλα.
Peiratestouoneirou
23 Οκτωβρίου, 2011 2:11 μμ
Καταρχήν η εν λόγω παράγραφος είναι περιγραφή του παρελθόντος το οποίο δεν αλλάζει! Είναι μια πραγματικότητα! Ούτε προτάσεις περιέχει, ούτε κριτική ασκεί που να με βρίσκει σύμφωνο!
Είτε το έγραφες εσύ, είτε η Μπακογιάννη είτε εγώ, η αλήθεια ειναι μία. To KKE ειναι σταλινικό κόμμα!
Μπάλα με Μίχα ξέρεις ότι δε πρόκειται ποτέ να παίξω! Ασε που είναι ωραίο που υπάρχουν τύποι σαν αυτόν καθώς σπάει λίγο η μονοτονία! Αλλά καμία πρακτική Μίχα δε με βρίσκει σύμφωνο!
Ο άνθρωπος είναι παράγωγο προϊόν της Wall Street κ τον βλέπω σα μετοχή της Paramount με εντονο volatility! :-)). Τοσο ενδιαφέρον!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 2:17 μμ
Kατάλαβε ποια είναι η ένστασή μου.
Η παράγραφος αυτή (η οποία σημειωτέον είναι προπαγανδιστική και τίποτε περισσότερο) παίζει κεντρικό νοηματικό ρόλο στο κείμενό του. Η απομόνωσή της δεν έχει κανένα νόημα.
kixwtis
23 Οκτωβρίου, 2011 1:45 μμ
until eos do: // (eos: end of sites)
{
read array(x)
if x==koukouloforoi then
x=koukouloforoi tou Syriza
}
Το κέρδισα το PhD από το Berkley;
Peiratestouoneirou
23 Οκτωβρίου, 2011 1:50 μμ
Παρτο από τώρα! Δικό σου!
ΗΠΣΤΓ
23 Οκτωβρίου, 2011 2:35 μμ
χωρίς statement else δεν κάνεις τίποτα
{
read array(x)
if x==koukouloforoi then
x=koukouloforoi tou Syriza
else x=anarxofasistes
}
tolos
26 Οκτωβρίου, 2011 8:12 μμ
if x = fasolada apo gynaika sou then
x = kataxesimo
else x = diazygio
Κατερίνα
23 Οκτωβρίου, 2011 1:39 μμ
Κάποτε όλα αυτα τα κειμενα θα τα διαβαζουν οι ιστορικοι του μέλλοντος μας ως τις εναγωνιες και σπασμωδικές κινησεις του τέλους τους. Ειναι άλλωστε γνωστό το τι συμβαινει ελαττωνοντας τη παροχή αιματος προς τον εγκεφαλο….
CrippleHorse
23 Οκτωβρίου, 2011 1:40 μμ
Ακόμα να τον κλείσουν στο ψυχιατρείο αυτόν;
υποχρεωτικό όνομα
23 Οκτωβρίου, 2011 1:42 μμ
Ορίστε… τα λέει κι ο Τάκης… «Η αστυνομία παρέδωσε την τήρηση της τάξης στο ΚΚΕ».. Μια χαρά τα λέει ο Τάκης, άλλωστε τα ίδια δε μας λένε μέρες τώρα και όλοι οι «αναρχικοί»-αναρχίζοντες και λοιποί παροικούντες την Ιερουσαλήμ; Και μην μου πείτε οτι τα μισά απο αυτά που λέει ο φρενοβλαβής κατα τα άλλα Μίχας δε τα λένε και τόσοι άλλοι «δικοι μας» αυτές τις μέρες; Το ΚΚΕ λοιπόν στο ρόλο της αστυνομίας, Φαίνεται, το ενδεχόμενο η αστυνομία να «απείχε» συνειδητά τη δεδομένη στιγμή ως μέρος ενός άψογα οργανωμένου προβοκατόρικου-διαλυτικού για το κίνημα σχεδίου μάλλον ελάχιστοι το σκέφτονται. Το σχέδιο αυτό έριξε στη φάκα και το ΚΚΕ και όλους εμάς αφήνοντας τον κοινό εχθρό στη μπάντα και βάζοντας μας να λυσσάμε μεταξύ μας. Συνταχθείτε λοιπόν με τον Σκάι, τον Τάκη και τον κάθε Τάκη που το μόνο που επιδιώκει είναι η εξαφάνιση οποιουδήποτε ψήγματος ταξικής-λαικής ανίστασης. Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που χάραξε ο Τάκης, τα αφεντικά και τα ΜΜΕ. Για άλλη μια φορά αποδεικνύονται εξυπνότεροι..
υγ: αφήνω απ’εξω τις γελοιότητες του Μίχα περί κουκουλοφόρων Σύριζα και κλπ ως ανάξιες σχολιασμού. Η -ανησυχητικη- ουσία είναι αλλού.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 1:52 μμ
Στο στρατό σύντροφε θα έβγαινες με συνοπτικές διαδικασίες ΠΟΕ (Πέραν Οικονομικής Επισκευής)
.
23 Οκτωβρίου, 2011 2:10 μμ
καλα καλα… χορτάσαμε εξυπνακισμούς. αν είμαι εγώ ποε θα θελα να ξερα τί είναι οι αυτοπροσδιοριζόμενοι α/α και λοιποί που θα συμφωνήσουν με το μισό κείμενο του μίχα. που τί να συμφωνήσουν… τα λέγανε και πριν το μίχα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
23 Οκτωβρίου, 2011 2:19 μμ
Εκείνοι που θα το κάνουν (δηλαδή να χρησιμοποιήσουν την προπαγάνδα του Μίχα για να επιτεθούν στο ΚΚΕ) είναι ζωντόβολα. Εσύ μπορείς να μου τους καταδείξεις, για να ξέρουμε αν όντως ο α/α χώρος χαρακτηρίζεται από αυτούς;
Η λογική σου είναι ακριβώς ίδια με εκείνη που λέει ότι εφόσον ο Άδωνις δίνει συγχαρητήρια στο ΚΚΕ, τότε οι κομμουνιστές της χώρας είναι Καρατζαφερικοί.
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 2:23 μμ
Παρελθούσας Οικονομικής Χρήστης 😛
kixwtis
23 Οκτωβρίου, 2011 1:52 μμ
Με το ΚΚΕ πάντως σαν πρωτοπόρο του αγώνα ψήγματα αντίστασης ταξικής και λαϊκής μην ψάχνεις
Και σε αυτό θα συμφωνήσω ότι δε φταίει το ΚΚΕ…
.
23 Οκτωβρίου, 2011 2:13 μμ
είπα η εννόησα πουθενά πως θέλω το συγκεκριμένο κκε πρωτοπόρο του αγώνα; τώρα αν αυτό που βλέπουμε απο προχθές να παίζεται, είναι ο αγώνας για το ποιος θα έχει την πρωτοπορία στο κίνημα, πάω πάσο….
CrippleHorse
23 Οκτωβρίου, 2011 2:09 μμ
Πάτημα σε κάποια γεγονότα και σε μισές αλήθειες για να πει αυτά που θέλει αυτός; Πολύπλοκες τεχνικές που αδυνατεί να κατανοήσει ο ανθρώπινος εγκέφαλος, ε;
Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει εξάλλου κι από άτομα του παμε που έβγαιναν στην τηλεόραση και επιβεβαίωναν ότι είχαν συνεννοηθεί με την αστυνομία και την έπεισαν ότι αν γινόταν κάτι, δε θα χρειαζόταν να παρέμβει. Μήπως έχετε και ανάμεσά σας Μίχες;
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 1:46 μμ
Μας τελειωσες.Ελεος! Τι κουκουλοφοροι Συριζαιοι ,τι Νεφελιμ και Μπαφομετ,τι του Διαολου τα κερατα τα τραγια.Ουτε ο βιβλιοπωλης του ΛΑΟΣ δεν θα ελεγε τετοια τερατα.
Τι πινουνε ρεεεε;
asdasdffasd
23 Οκτωβρίου, 2011 1:47 μμ
Τι ειναι αυτό ρε μάγκες, τρολιά;
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 1:51 μμ
Μια χαρά τα λέει ο Μίχας!
«Το ΚΚΕ στο οποίο η ελληνική αστική τάξη παρέδωσε την ουσιαστική άσκηση της εξουσίας προχτές στην πλατεία Συντάγματος δεν είναι κανένα τυχαίο κόμμα. Είναι ένα κόμμα που κουβαλάει περήφανα την κληρονομιά των σοβιετικών γκουλαγκ, των “killing fields” της Καμπότζης, των «ανθρώπων των πλοίων» του Βιετνάμ, της σχεδιασμένης λιμοκτονίας («κολεκτιβοποίησης» )της Ουκρανίας, της «πολιτισμικής εξόντωσης» της Κίνας, των «ψυχιατρικών θαλάμων αερίων» της ΕΣΣΔ και μυρίων άλλων ανάλογων ανατριχιαστικών εγκλημάτων. Πρόκειται για ένα κόμμα που περήφανα προτάσσει μια παγκόσμια κληρονομιά τουλάχιστον 60 εκατομμυρίων νεκρών. Τέλος είναι πλέον το μοναδικό κόμμα στον κόσμο που περήφανα διακηρύσσει την σταλινική αλητεία ως την πολιτική πρακτική την οποία ασπάζεται και ακολουθεί. Σε αυτό λοιπόν το κόμμα η πολιτική ελίτ του αστικού κόσμου της Ελλάδας-ο Παπανδρέου, ο Σαμαρας, ο Καρατζαφέρης, η Μπακογιάννη-παρέδωσαν το καθήκον της τήρησης της έννομης τάξης.»
έχει άδικο? καμία ανοχή στους φασίστες και στους σταλίνες . Αν δείξουμε τώρα ανοχή στους κκεδες θα μας ξεριζώσουν τα χέρια και θα μας βγάλουν τα μάτια. Αλλά να ξέρουν ότι ο σοφέρ έφυγε και ο κόσμος του χώρου δεν θα ανεχτεί πλέον τέτοιες συμπεριφορές από τους μπάτσους των αστών. ΠΟΥΛΑ Κ ΠΟΥΛΟ ΑΛΕΚΑ
kixwtis
23 Οκτωβρίου, 2011 1:54 μμ
Ρε Μίχα αφού πλέον σε καταλάβαμε, σταμάτα να γράφεις με το nickname «Spin»
xru
23 Οκτωβρίου, 2011 2:02 μμ
Το κεφαλάκι σου δε spin ούτε κύκλο.
kixwtis
23 Οκτωβρίου, 2011 2:08 μμ
lol!!!
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 2:24 μμ
ρε συ xru γράφεις που γράφεις για να μου την πεις. γράψε κάτι πιο δημιουργικό. έλεος.
xru
23 Οκτωβρίου, 2011 2:37 μμ
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Θα σου έλεγα απλά να μην αναπαράγεις τα γκεμπελίστικα επιχειρήματα του κάθε μίχα, μόνο και μόνο για να φθάσεις στο σκοπό σου, που είναι να επιτεθείς στο κκε, με το οποίο έχω κι εγώ πολλές διαφωνίες (ιδεολογικές αλλά και για τις πρακτικές του).
Από εκεί και πέρα όμως, να δίνεις δίνεις δίκιο και να χρησιμοποιείς το σκεπτικό κάθε αντιδραστικού νεοφιλελεύθερου σαλτιμπάγκου που θέλει να εξισώσει τον κομμουνισμό με το φασισμό (ο καπιταλισμός έχει -προφανώς- τα περισσότερα θύματα σε ανθρώπινες ζωές) αδικεί πρώτα εσένα και έπειτα το «χώρο».
Σου ζητώ συγγνώμη, πάντως, spin.
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 2:58 μμ
damn άνθρωπε το πήγες στην άλλη άκρη 😛
ο λόγος που έκανα copy/paste την συγκεκριμένη παράγραφο του (τρελοτρολ) Μίχα είναι ακριβώς αυτός. και επειδή βλέπω π.χ. στο indymedia όλο νέα του στυλ «επίσκεψη στα γραφεία του κκε και λοιπά χουλιγκανίστικα είπα να το κοριάσω .
Και αν το πάμε κ λίγο παραπέρα θα έλεγα ότι αν αφεθούμε απλά σε ένα μίσος προς το κκε ,τότε δεν αφήνουμε χώρο για να τους ασκήσουμε την κριτική κ την πίεση που τους πρέπει. Πάλι θα αρχίσουν τα «εμείς,εναντίον των αντικομμουνιστών» και τις λοιπές παπάρες. Δε θέλω να τους κάνω τη χάρη να τη γλιτώσουν τόσο εύκολα κ να βγουν κ αποπάνω.
έλα πάρε τραγουδάκι αφιερωμένο να στανιάρουμε
anton555
23 Οκτωβρίου, 2011 2:21 μμ
Αυτος ο Μιχας πρεπει να θελει να ριξει καμια γκομενα.Δεν εξηγειται αλλιως.Μονο τοτε ενας αντρας λεει τοσο μεγαλες μαλακιες…
catalternative
23 Οκτωβρίου, 2011 2:28 μμ
😆 😆 😆
Spin
23 Οκτωβρίου, 2011 2:31 μμ
anton είναι ομορφάντρας όμως 😛
καριων
23 Οκτωβρίου, 2011 2:39 μμ
Σα θελει η νυφη κι ο Γαμπρος…
Γουστα εναι αυτα.
anton555
23 Οκτωβρίου, 2011 3:17 μμ
Ενας θεος επι της γης…Ενας Απολλων του φωτος.
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 2:38 μμ
😀 😀 😀 😀 😀
ρε ντροπη ρε… χααχχαχαχα
vassozacharof
23 Οκτωβρίου, 2011 2:31 μμ
το ανιστόρητο και κατάπτυστο κείμενο του …χμμμ, Μύξα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να αναπαράγει την προπαγάνδα της δεξιάς περί μαύρων και κόκκινων φασιστών με την παραλλαγή της διαμάχης 2 φατριών στους τελευταίους…οικονομικά ξαναγυρίσαμε στο 1929
πολιτικά στα πέτρινα χρόνια…..
Oblivion
23 Οκτωβρίου, 2011 2:43 μμ
:D:D
parameter λ
23 Οκτωβρίου, 2011 2:43 μμ
Ήρθε το τέλος, κατά μίχα, το Κακό θα μας πηδήξει, γιατί δεν ξέρουμε να το ξεχωρίζουμε. Λοβοτομή η ζουρλομανδύας, μεγάλο το δίλημμα.
Yannis Pardalis
23 Οκτωβρίου, 2011 2:51 μμ
Είναι γνωστές και οι περγαμηνές, και η διαδρομή, και οι…προσανατολισμοί τού κυρίου Μίχα. Ορθότατα τού δώσατε το βήμα για να εκφραστεί, ώστε να τον μάθουν και όσοι-ελάχιστοι- δεν τον εγνώριζαν. Απ’αυτη την άποψη, επράξατε άριστα!
Omadeon
23 Οκτωβρίου, 2011 2:55 μμ
Μάθαν πως πηδιόμαστε, πλακώσαν κι οι νεοφιλελέδες! ΧΑΧΑΧΑ
Βίος και πολιτεία αυτός ο Τάκης Μίχας…
Κάποτε ήρθε και στο μπλογκ μας να… ζητήσει ρέστα, αλλά έφυγε κακήν-κακώς με τη μία.
(θα τον βρείτε να… διαμαρτύρεται σε σχόλιο από κάτω)
ΔΕΝ αντέχει το διαδίκτυο, είναι… κουκουλοφόρος με ονοματεπώνυμο! 😈
johndoctor
24 Οκτωβρίου, 2011 2:41 πμ
μπατσοκος ειναι ρε ομαδα δεον και προσωπικός φίλος του ΓΑΠ…
Τι περιμένεις απο τέτοια καθάρματα του νεοφιλελευθερισμού
Toni Venieri (@ToniVenieri)
23 Οκτωβρίου, 2011 3:01 μμ
τρομερο διλημμα ο σχολιασμος ή μη του παραπανω κειμενου. (δεν εννοω το προβοκατορικο «κουκουλοφοροι του συριζα» φυσικα αλλά ολα τα υπολοιπα).
ασε καλυτερα γιατι ειναι καιρος για ενοτητα και οχι διχασμους..
Omadeon
23 Οκτωβρίου, 2011 3:10 μμ
Εχουμε μεγάλο όπλο και δεν το εκτιμάμε.
Τον ΙΔΙΟ το διαδικτυακό διάλογο.
Κύριε Μίχααααα…..
ΓΙΑ ξαναπεράστε, έχετε να λαβαίνετε και ρέσταααα….
Πάμε στοίχημα ότι δεν θα άντεχε ΟΥΤΕ καν 5 λεπτά ΤΙΜΙΟΥ διαλόγου? χεχε 🙂
no use for a name
23 Οκτωβρίου, 2011 3:29 μμ
Ξερνάω ακόμα.Και δεν είναι από τα χθεσινά ρακόμελα…
dimi
23 Οκτωβρίου, 2011 3:40 μμ
διαβαζοντας τον τιτλο σκεφτομαι, θα τρολλαρει ο Zaphod.
διαβαζοντας το κειμενο σκεφτομαι, αυτον τον Μίχα, δεν τον ξερω, αλλα θα τρολλαρει κ αυτος.
δν θα σχολιασω παντως το κειμενο, αν κ θελω.
ενοτητα πανω απο ολα και καποια στιγμη ευχομαι ο λαος του κκε, να καταλαβει τι σκατα ηγεσια εχει.
chief rebel angel
23 Οκτωβρίου, 2011 8:44 μμ
Οι «ενότητες» κρίνονται στα κρίσιμα, και στα κρίσιμα που μας πέρασαν (χρονικά) αλλά και σε αυτά που ακολουθούν όλοι διάλεξαν στρατόπεδο.
Το ΚΚε σε συνεργασία με το καθεστώς, πόλωσε το λεγόμενο και κίνημα (στο βαθμό που όλοι το θεωρούν ενιαίο) προκειμένου να δείξει ότι έχει πολλές ειρηνικές εφεδρείες ακόμα στη διάθεση του πριν να καταφύγει σε άλλα πιο ζόρικά μέσα και πάνω απ’όλα έστειλε ένα μήνυμα σε εκείνους που είχαν πάρει αέρα θεωρώντας ότι η εξέγερση βρίσκεται προ των πυλών.
Την Πέμπτη ό κόσμος ήταν πολύ λιγότερος από την Τετάρτη και δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να επαναληφθεί ό,τι έγινε τότε.
Ο λαός έδειξε ότι θέλει κάποιοι να τον αντιπροσωπεύσουν στις συγκρούσεις εφόδου στη συμβολική μαλακία που λέγεται Βουλή, και όχι να ματώσει και να θυσιαστεί προς μια τέτοια κατεύθυνση, γι’αυτό και τα χειροκροτήματα όταν σκάγαν τα μπουκάλια (την Τετάρτη).
Αυτά είναι σε ένα μίνιμουμ τα πολιτικά συμπεράσματα που θα αφορούσαν όλους εκείνους που προτάσσουν ή προτρέπουν προς εξέγερση μεριά.
Και αυτό δεν αφορά μόνο τους α/α, αλλά και την λεγόμενη και εξωκοινοβουλευτική (μιας και αντικοινοβουλευτική δεν είναι πια βάσει των ανακοινώσεων μεταμέλειας και γλειψίματος που έκανε τελευταία) που στα κείμενα της και στα έντυπα της προέτρεπε για άγρια πράγματα που όμως δεν τα είδαμε ποτέ από τα μπλοκ του κόσμου της.
Ο Στίνας, ο Καστοριάδης, ο Ταμτάκος και άλλοι πολλοί πρέπει να ξαναγίνουν επίκαιροι, η κριτική τους ζωντανεύει ξανά.
Δεν τα λένε μόνο οι φιλελεύθεροι όλα αυτά που λέει ο Μίχας (σωστά) για τα διάφορα σταλινομούλαρα, έχει γίνει εδώ και αιώνες αυτή η κριτική από επαναστατική μεριά, αλλά όλοι θέλουν να τα ξεχνάνε.
Omadeon
23 Οκτωβρίου, 2011 8:59 μμ
Χρειάζεται μάλλον να ξεκαθαρίσω ότι το «like» ΔΕΝ ήταν για το άρθρο του Μίχα, το οποίο είναι επιεικώς ΕΜΕΤΙΚΟ, αλλά για το Γαλαξιάρχη που το έβαλε εδώ με… εξαιρετική σοφία! 😉
Ρε σεις, άμα δεν ξέρετε ΠΟΙΟΣ είναι ο Τάκης Μίχας, έχετε χάσει ΤΟΣΑ επεισόδια ώστε… ζείτε σε άλλο Γαλαξία. Και δεν είμαι καν σίγουρος αν ήταν ο γαλαξίας του… Γαλαξιάρχη ! 🙂
(ΣΙΓΑ μην ευσταθεί η σύγκριση με Βαϊμάρη. ΣΙΓΑ μην εξισωθεί το κάθε αριστερό κόμμα με τα ναζιστικά. Ας πάει να τα πει αυτά στο «Μαύρο Κρίνο»…
ΣΙΓΑ γιατί τα Χρυσά Αυγά… θα σπάσουν στη μεταφορά με το φορτηγό των αδελφών Kochj)
koula
23 Οκτωβρίου, 2011 9:09 μμ
afrikazoao (@afrikazoao)
23 Οκτωβρίου, 2011 9:12 μμ
Δεν διάβασα ούτε καν τα σχόλια μετά από τέτοιο κείμενο.Ντροπή για την αναδημοσίευση από τον παραλληλογράφο.
Ντροπή και στον Γαλαξιάρχη.
Τέτοια μυαλά μάγκες .
Δεν διαφέρετε σε τίποτα από τον κόσμο που κατηγορείτε.
Έχουμε γεμίσει ανεγκέφαλους και προβοκάτορες.
Ανήκετε στον παλιό κόσμο αφού τον αναπαράγετε και το μόνο που θα σας ευχηθώ είναι ο Καινούργιος κόσμος που οραματιζόμαστε και που πλησιάζει να μην σας περιλαμβάνει.
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 9:24 μμ
Μωρε μηπως να τα διαβαζες τα σχολια….?
Ετσι…για το καλο του νεου κοσμου…
Χαμογελατε…
afrikazoao (@afrikazoao)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:06 πμ
@DrAluca
Δε μίλησα για τα σχόλια.Για το άρθρο.
Και όταν το άρθρο έχει κάτι αξιοπρεπές να μου πεί, θα διαβάσω και τα σχόλια.
Εδώ τι να διαβάσω?
Ποιό είναι το νόημα που δεν πιάνω αφού είμαι τόσο ηλίθιος?
Να κάνω «χιούμορ»? Ή τέστ χιούμορ?
Αλλάζω κανάλι στο πι και φι.
Και βάζω Πανούση, Πιτσιρίκο, Ελληνοφρένεια.
Έλεος.
Τα περισσότερα σχόλια για εμετό μιλάνε.
Υ.Γ. Προσπαθούμε να χαμογελάσουμε αλλά η προστακτική δεν επιτρέπει το αυθόρμητο.
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 2:11 πμ
Εκτος απο το κειμενο υπαρχει και ενα εισαγωγικο σημειωμα του ανθρωπου που ανελαβε να το ανεβασει….
Νομιζω ειναι αρκετα διαφωτιστικο….
Το γιατι να το διαβασεις….δεν μπορω να στο πω εγω….
Εγω ας πουμε το διαβασα επειδη ακριβως ηξερα τι να περιμενω…..και πως να ανταπεξελθω στον σουρεαλισμο του…
Ειναι ομως αστοχη η κριτικη οταν γινεται επιμερους αλλα αφορουν στο ολο… (και οταν αυτα τα επιμερους δεν ειναι τα σημαντικα)
Οσο για το χαμογελο, αν εξετασεις τα λεκτικα στοιχεια που το συνοδευουν, θα δεις οτι δεν ειναι προστακτικη….
Δεν θα μπορουσε αλλωστε να ειναι ουτε απο δω μεσα, αλλα ουτε και εκει εξω…
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:18 πμ
Συγγνώμη φίλε μου, αλλά απαντήσεις όπως οι δικές σου δικαιώνουν την αναδημοσίευση τέτοιων άρθρων, και μάλιστα χωρίς την προειδοποίηση που έβαλα ευκρινέστατα στην αρχή του.
Στο κάτω κάτω ποιος σας είπε ότι ο Παραλληλογράφος έχει γραμμή; Οποιοσδήποτε από μας θέλει, μπορεί να αναδημοσιεύσει τα άπαντα του Ανδριανόπουλου χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν.
afrikazoao (@afrikazoao)
24 Οκτωβρίου, 2011 2:31 πμ
ο.κ
ζητώ συγνώμμη
ήμουν υπερβολικός
σας θέλω όλους σας στον καινούργιο κόσμο.
ΕΙΜΑΙ ΤΥΦΛΟΣ.ΟΔΗΓΕΙΣΤΕ ΜΕ — αν θέλετε προς τα εκεί.
Προσεκτικά όμως………
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 2:41 πμ
Ποιος νεος κοσμος; μετα 2012;
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 2:49 πμ
Απάντα μου τυφλε! Με ενδιαφερει…
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 2:38 πμ
Γσλαξιάρχα λαμβάνω την τιμή να αναφέρω ότι (ναι μεν) ο Παραλληλογράφος «δεν έχει γραμμή», αλλά… αυτό οφείλεται στο ότι… οι παράλληλες γραμμές ΤΕΜΝΟΝΤΑΙ κάπου.
Στο άπειρο ομολογουμένως, αλλά… πάντως… τέμνονται.
(και η Γη επίσης κινείται. Το είπα και στην τελευταία μου ενσάρκωση αλλά… με περάσανε για Γαλιλαίο, αντί απλό πολίτη του Γαλαξία, και με κάψανε κατά λάθος ΧΩΡΙΣ μολότωφ)
afrikazoao (@afrikazoao)
24 Οκτωβρίου, 2011 3:09 πμ
@zalkador
Εσύ φίλε μου βρίσκεσαι ήδη στο ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ κόσμο.
Αν θές να βοηθήσεις που δεν βλέπω την τύφλα μου….
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 3:14 πμ
Το ξερα οτι ημουν μπροστα απ την εποχη μου… Ευχαριστω τυφλε!
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 2:13 πμ
Προστακτική! Τωρα τι θα πεις ρε αλήτη;;;
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 2:16 πμ
Εχω και σε υπερσυντελικο, αλλα το χρησιμοποιω σε επισημες ημερομηνιες μονο….
Χαμογελατε…
afrikazoao (@afrikazoao)
24 Οκτωβρίου, 2011 4:17 πμ
@zalkador
μου φτιαξες το κέφι
κάτι αρχίζω να βλέπω πάλι 🙂
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 4:47 πμ
Χαιρομαι που βοηθαω! Αντε σιγα σιγα να δεις και το σωστο σχολιο οταν πατας reply…
CrippleHorse
23 Οκτωβρίου, 2011 9:43 μμ
Αν σου πω ότι δεν είμαστε νεοφιλελεύθερο μπλογκ και δεν υιοθετεί κανείς το κείμενο, θα πέσεις απ’τα σύννεφα;
afrikazoao (@afrikazoao)
24 Οκτωβρίου, 2011 1:51 πμ
Μήν το αναπαράγετε.!!!!!!
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 1:53 πμ
Σωστα….το βλεπουν και μικρα παιδια και παρασυρρονται….
Χαμογελατε…
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 1:55 πμ
ΕΣΧΟΣ
DrAluca
24 Οκτωβρίου, 2011 2:04 πμ
Ο Spin δειχνει τον δρομο……
Ου ρε.
Χαμογελατε…
loophole
24 Οκτωβρίου, 2011 1:23 πμ
ντροπή
Spin
24 Οκτωβρίου, 2011 1:38 πμ
ΘΕΟC 😀 😀
galex
24 Οκτωβρίου, 2011 1:21 πμ
Μούτζες, σκατά και Ρόχαλα
(Ν)τόρα (Ν)τόρα (Ν)τόρα
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 2:14 πμ
Μπανζάϊ. (Χαρακίρι όλοι οι χοίροι)
ΤΙ είναι αυτό το άρθρο που μας ενώνει?
Που αλήθεια δεν νογά, μα μας… αποστομώνει?
Τι είναι αυτό που κοτζάμ Γαλαξία… αποτελειώνει?
ΤΙ Μαύρη Τρύπα άνοιξε εδώ, και… εξουθενώνει?
Απάτσι και Κουδούνια…. (απ΄την κούνια)
και Μπάτσοι, Γουρούνια, Δολο _ _ _ _
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 2:24 πμ
@Γαλαξιάρχη, είπες…
Πιστόλια χωρίς πυρομαχικά…. 😦
Πυρά άσφαιρα
Σιωπή.
__________
Experimental Results? 😉
johndoctor
24 Οκτωβρίου, 2011 2:38 πμ
Έγραψα και εγώ ένα κείμενο βασικά αν θέλετε ρίχτε του μια ματια
Για το κέιμενο του Τάκη Μίχα που αν δεν κάνω λάθος πολιτικά ανήκει στο μπα.τσοκ(έγραφε παλιά στην Ελευθεροτυπία λόγους υπέρ του Σημίτη…) δεν θα θα μιλήσω γιατι θα ξεπεράσω σε ευγένεια και τον αναρχοβλαχό και δεν λέει βραδιάτικα να βλαστημάω…
Απλά του αφιερώνων το παρακάτω τραγουδάκι (κλασσικό και εικονογραφημένο)
catalternative
24 Οκτωβρίου, 2011 10:56 πμ
Την τελευταία φορά που είχα ακούσει για αυτόν ήταν Διεθνής Γραμματέας της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Αλλά με μια γρήγορη ματιά στο ιστότοπο της ΔηΣυ δεν τον βρήκα….
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 4:51 πμ
Ένα βιντεο που ολους μας ενωνει συνελληνες!!
Ετσι εχουν καταντησει τη χωρα μας. Μας κοροϊδευουν ολοι!!
Αυτα… καληνυχτα…
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:32 πμ
Αυτό όμως Ζαλκαδόρ είναι η ΕΥΚΟΛΗ λύση, πολύ εύκολο να (λέμε ότι) μας ενώνει.
(και στο δικό μας blog προβλήθηκε κάποτε η Χρεωκρατία, μαζί με κριτικές στην… κριτική που της έκαναν άλλοι, κ.ο.κ.)
Τώρα πια εκείνο που διχάζει είναι το πρόβλημα.
ΑΝ πετύχαινε το «Ομοιοπαθητικό Πείραμα του Zaphod» (
θα βρίσκαμε πραγματικά ΤΙ μας ενώνει.
Είναι μπροστά μας αλλά δεν το βλέπουμε όλοι.
π.χ. αρχικά δεν αντιλήφθηκα, ούτε εγώ, τη σημασία του «θρεντ σχολίων» που αρχίζει εδώ
@Γαλαξιάρχη
Μιλάμε…»High Frequency Trading» Αλγορίθμων Προπαγάνδας,
με τα μυαλά σαν… εκκολαπτήρια ιδεολογικών… αυγών.
Κάτι… χαζούς αλγορίθμους είδα χθες να δίνονται σε ψευδοκώδικα.
Μα… αυτοί είναι απλώς το περιτύλιγμα. ή έστω η… απατηλή σαντιγύ.
Ο ΣΚΛΗΡΟΣ πυρήνας του Νέου Distributed Mind Control (neoliberal) Algorithm
(που με έκανε και… ανατρίχιασα όταν τον κατάλαβα…)
είναι να υλοποιεί κάθε ηλίθια ομάδα, ή παράταξη
ένα ΜΕΡΟΣ του συνολικού Εργου, αλλά…
ΟΛΕΣ μαζί να συνθέτουν το Pattern
που αποτελεί τον Τελικό Στόχο.
Πηγαίνετε πίσω στο λινκ του σχολίου που έδωσα και σκεφτείτε το.
Εγώ… δεν θα το είχα σκεφτεί αν δεν είχε… ήλιο και ωραίο πρωίνό καφέ! 🙂
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:35 πμ
Και γιατί «συνέλληνες»?
Από χθες (ή τις 20 Οκτώβρη) ΔΕΝ υπάρχουν πια έλληνες.
Υπάρχει η μηχανή που βάζει ο χασάπης το κρέας για να βγάλει κιμά.
Με ΕΝΟΧΛΗΣΕ, μετά από τα ανθρωποφαγικά των ημερών το «συνέλληνες».
Ιδίως εφόσον και το ντοκυμαντέρ ισχύει για όλους και όχι μόνο για «έλληνες».
ΤΙ θα πει «έλληνας»? Τρώγεται?
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 4:38 μμ
Εγω ειμαι Ελληνας ρε! Αν εσυ δεν θεωρεις τον εαυτο σου Ελληνα λυπαμαι. Και για σενα και για το blog που σε αφηνει να εκφραζεσαι ετσι.. Συγχυστηκα τωρα… Τοσος ανθελληνισμος πια;! Μα τοσο;;;
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:10 μμ
Δεν με κατάλαβες,
ΚΡΕΑΣ γίναμε φίλε μου.
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 11:15 μμ
ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!!!
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:18 μμ
Πειράζει που… συμφωνώ απόλυτα?
ΔΕΝ με κατάλαβες, στο λέω. Αν δεις λίγο ΤΙ γράφω… ή τι φτιάχνω θα καταλάβεις.
Εννοούσα ότι το τελευταίο που μετράει για τους δυνάστες μας τώρα, πια, είναι ΤΙ είμαστε.
Αυτοί ΚΡΕΑΣ θέλουν. Και το ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ μέσω διχασμού. Αραξε φιλαράκο.
Wir Sind Alles Griechen / We are ALL Greeks
http://www.youtube.com/omadeon
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 11:19 μμ
αχα!
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 11:20 μμ
Εσυ μανικακε εισαι γνωστο τρολλ και αναρχοαπλυτος οποτε δεν θα ασχοληθω μαζι σου!
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 11:21 μμ
κακως…στην επομενη περιφρουριση θα φας καρεκλια…..
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 11:25 μμ
Προσεχε τα λογια σου αναρχοφασιστακι μη σου βαλω την γαλανολευκη εκει που ξερεις και μετα θα βγαζεις καγγουρες!
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 11:27 μμ
καλα του τα ειπες…..του παλιοτρολη….
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 11:28 μμ
Ευχαριστω συνελληνα!
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:30 μμ
Zalkador…
8)
🙂
zalkador
24 Οκτωβρίου, 2011 11:33 μμ
Δεν τα καταλαβαινω εγω αυτα τα κωδικοποιημενα… Μιλα ξεκαθαρα!
μανικακος
24 Οκτωβρίου, 2011 11:33 μμ
εμενα το λες ρε ούνε?βισιγότθε….!!!!
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:39 μμ
@Zalkador
Scroll down
and
put the KOT down !
🙂
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:33 πμ
Καλημέρα Γαλαξιάρχηηη….
Σπαμέστρα εν δράσει….
mr Komma
24 Οκτωβρίου, 2011 10:39 μμ
——————————————————————————————-
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΙΧΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΛΛΟΝ ΞΕΜΑΤΟΥΡΩΜΕΝΟΣ, ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
——————————————————————————————-
Όχι στην 6η δόση!
17/10/2011
του Τάκη Μίχα
Αυτές τις ημέρες συντελέσθηκε ένα πραγματικό έγκλημα το οποίο οποιοσδήποτε άνθρωπος με έστω και ελάχιστα ψήγματα κοινωνικής ευαισθησίας θα πρέπει να καταδικάσει: Οι ισχυροί της Ευρώπης εξάντλησαν κάθε μέσο πίεσης και εκβιασμού προκειμένου να εξαναγκάσουν το εργαζόμενο της Σλοβακίας που παίρνει 300 ευρώ τον μήνα να χρηματοδοτήσει το φαγοπότι του Έλληνα «εργαζομένου» στον ΟΣΕ που παίρνει 3000 ευρώ τον μήνα!
Αυτή την στιγμή μια χώρα όπως η Σλοβακία, που κατέβαλε κάθε ανθρώπινη θυσία προκειμένου να ικανοποιήσει τα κριτήρια του Μάαστριχτ για την ένταξη στην ευρωζώνη, καλείται να χρηματοδοτήσει τις σπατάλες ενός κράτους όπως η Ελλάδα που εξαπάτησε με τον πιο αισχρό τρόπο τους εταίρους της δίνοντας πλαστά στοιχεία για τα ελλείμματα της προκειμένου να μπει στην ευρωζώνη!
Αυτή την στιγμή μια χώρα με κατά κεφαλή ΑΕΠ 32.000 ευρώ όπως η Ελλάδα προσπαθεί να βάλει με κάθε τρόπο τα χέρια της βαθειά στην τσέπη ακόμα και της Σλοβακίας της οποίας το κατά κεφαλή ΑΕΠ είναι 21.000 ευρώ -για να συνεχίσει να συντηρεί ένα επίπεδο ζωής που δεν έχει καμιά σχέση με την παραγωγικότητα και ανταγωνιστικότητά της!
Αυτή την στιγμή ο Σλοβάκος εργαζόμενος του οποίου ο μέσος μισθός είναι 700 ευρώ αναγκάζεται να τα «σκάσει» στον Ρωμιό του οποίου ο μέσος μισθός είναι 1.700 ευρώ!
Αυτή την στιγμή μια χώρα όπως η Ελλάδα που έκανε ό,τι μπορούσε να διώξει κάθε ξένη επένδυση (θυμόσαστε την Pirelli;) απαιτεί οικονομική ενίσχυση από την Σλοβακία που έκανε κάθε θυσία για να γίνει χώρα που αποτελεί μαγνήτη για τις ξένες επενδύσεις: Η Samsung φτιάχνει τις τηλεοράσεις στα βουνά Tatra, η VW κατασκευάζει εκεί το μοντέλο Touareg, η Porshe το Cayenne και η Audi το Q7. Η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει στην Zilina και η Peugeot έχει εργοστάσιο στην Trnava.
Το 2009 λόγω της κρίσης το ΑΕΠ μειώθηκε στην Σλοβακία με περίπου 5%. Αντί να τρέχει να εκλιπαρεί για δανεικά ή να ανεβάσει τους φόρους η κυβέρνηση της Μπρατισλάβας έκανε δραστική περικοπή δαπανών και μείωση των φόρων, μέτρα που έπληξαν τον δημόσιο τομέα ακόμα και τα νοσοκομεία και τα σχολεία. Όμως το πρώτο τρίμηνο του 2011 η οικονομία της αναπτύχθηκε κατά 4% ενώ το 2013 αναμένεται να πληρεί ξανά τα κριτήρια του Μάαστριχτ.
Στην Ελλάδα αντίθετα παρά τον πακτωλό χρημάτων από το εξωτερικό και την αύξηση των φόρων το δημόσιο εξακολουθεί να ρημάζει την κοινωνία με αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα να αυξάνονται τα κρατικά ελλείμματα!
Είναι εκπληκτικό ότι μέχρι σήμερα στην Ελλάδα δεν βρέθηκε κανένα «αγανακτισμένο» κόμμα ή κίνημα από αυτά που καθημερινά γεμίζουν τα ΜΜΕ με κραυγές περί «κοινωνικής ευαισθησίας» και «κοινωνικής αδικίας» να διαμαρτυρηθεί για αυτή την αδικία που αντιπροσωπεύει η μεταφορά εκατομμυρίων ευρώ από ένα από τους φτωχότερους και πιο σκληρά εργαζόμενους λαούς της ευρωζώνης στην χώρα που σύμφωνα με όλους τους δείκτες είναι η πιο διεφθαρμένη της Ευρώπης.
Το χειρότερο με την όλη κατάσταση είναι ότι δημιουργούνται ορισμένα στερεότυπα για τους Έλληνες που μπορεί μεν να μην έχουν καμιά σχέση με την πραγματικότητα αλλά θα συνοδεύουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Όπως το ανέκδοτο που κυκλοφορεί για τους Έλληνες στη Σλοβακία: «Για 500 ευρώ μπορείς να υιοθετήσεις έναν Έλληνα. Θα ξυπνάει αργά το πρωί, θα πίνει καφέδες, θα τρώει μεσημεριανό, θα κοιμάται το μεσημέρι- κι έτσι εσύ θα μπορείς να εργαστείς»!
Αν λοιπόν μας έχει απομείνει έστω και ελάχιστη ντροπή και κοινωνική ευαισθησία θα πρέπει σταματήσουμε να ξεζουμίζουμε μια φτωχή χώρα όπως η Σλοβακία, να αρνηθούμε την 6η δόση και να μεταβούμε στο βιοτικό επίπεδο το οποίο προσδιορίζεται από την παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα και φερεγγυότητα της χώρας μας. Όπως ακριβώς έχει συμβεί με δεκάδες πιο φτωχές από την Ελλάδα χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Ασίας, της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.
Omadeon
24 Οκτωβρίου, 2011 11:07 μμ
Σοβαρά… και τον πίστεψες το Μίχα? Πουλάκι μου….
🙂
Κατ’ αρχάς οι χώρες που επικαλείται ο Μίχας στο τέλος… δεν είδαν την παραμικρή προκοπή με τα προγράμματα λιτότητας τα οποία ο Μίχας (παρέλειψε να πει ευθέως) ότι στηρίζει φανατικά, σαν πολύ ακραίος νεοφιλελεύθερος.
Δεύτερον, φυσικά και δεν πρέπει να πληρώσει τη διάσωση ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ της Γερμανίας και της Γαλλίας (κλπ.) ο άτυχος φτωχός Σλοβάκος, τον οποίο κάτι… μοχθηρά υποκείμενα σαν τον Μίχα επικαλούνται… για να επιβάλλουν τη δική του φτώχεια ΚΑΙ σε εμάς.
Τρίτον, ο Μίχας πανηγυρίζει για αδικαιολόγητη απέχθεια Σλοβάκων προς Ελληνες, με βάση το μύθο του δήθεν τεμπέλη Ελληνα, ή «μαζί τα φάγαμε». (Με ένα σμπάρο 2 τριγώνια, διότι ο Μίχας… εκτός από νεοφιλελεύθερος μέχρι το κόκκαλο, μισεί και τους Ελληνες! Ενα κουσούρι του από τότε που τον είχαν βάλει στόχο κάτι φασίστες)
Τέταρτον, ο Μίχας δεν είπε στο άρθρο πόσο τον αηδιάζει μια δικαιότερη κοινωνία, ιδέα που θεωρεί μεγάλο σοσιαλιστικό λάθος. Είναι ταλιμπάνος της Ελεύθερης Αγοράς made in USA (by Koch Industries συγκεκριμένα).
Πέμπτον, ο Μίχας κρύβει το βασικότερο:
Οτι ΔΕΝ διασώζεται η Ελλάδα, αλλά οι Τράπεζες.
Αυτές θάπρεπε να μισεί κι ο Σλοβάκος.
mr Komma
25 Οκτωβρίου, 2011 1:11 πμ
To λαθος του Μίχα είναι ότι γενικεύει. Εάν περιοριζόταν στους πολυάριθμους μεγαλόμισθους δημόσιους υπάλληλους θα είχε πέσει εντελώς μέσα.
Εάν έλεγε «Αυτή την στιγμή ο Σλοβάκος εργαζόμενος του οποίου ο μέσος μισθός είναι 700 ευρώ αναγκάζεται να τα «σκάσει» στον Ρωμιό δικαστή, στρατιωτικό, βουλευτή, καθηγητή (ΑΕΙ-ΤΕΙ), υπάλληλο του ΟΣΕ, των ΕΛΠΑ κ.λπ. του οποίου ο μέσος μισθός είναι 1.700 ευρώ!» δεν θα είχες κανένα λόγο να μη συμφωνείς.
Omadeon
25 Οκτωβρίου, 2011 1:30 πμ
Λυπάμαι Mr. Komma, αλλά… ούτε και σ’ αυτούς που λες δεν πάνε τα λεφτά του Σλοβάκου. Αυτά είναι μπούρδες του Παπανδρέου. Πήγαινε ψάξε τα νούμερα.
Είναι αλήθεια ότι κάτι ψιλά εξοικονόμησαν κόβοντας παχυλούς μισθούς, αλλά (και πάλι) πιο πολλά εξοικονόμησαν κόβοντας χαμηλά και μεσαία εισοδήματα.
Αλλά το μεγαλύτερο μέρος του bailout πάει σε τράπεζες.
Τις τράπεζες σώζουμε ΟΛΟΙ.
ΚΑΙ εμείς ΚΑΙ οι Σλοβάκοι.
Κι όταν δεν σώζουμε ξένες τράπεζες σώζουμε δικές μας χωρίς λόγο:
http://delicious.com/omadeon/protonbank
Τώρα, ειδικά… που κατέβηκε το φορολογήσιμο εισόδημα στα 5000 ευρώ, ο Μίχας είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ο Σλοβάκος βέβαια, έχει κάποιο δίκιο που φωνάζει.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεισφέρει.
Η μοναδική επίλυση του χρέους είναι η κατάργησή του.
Omadeon
25 Οκτωβρίου, 2011 1:58 πμ
Μερικά πραματάκια ακόμη….
1) Αν δηλαδή είχαμε στην Ε.Ε. την… Κίνα, θάπρεπε να έχουμε μισθούς Κίνας? ΠΟΥ σταματάει η «τσουλήθρα»?
2) ΤΙ ακριβώς λέει ο Μίχας? Να νιώσουμε ενοχή επειδή ο Σλοβάκος αμείβεται χειρότερα (και να τον δούμε σαν πρότυπο)?
3) Να μην εισπραχτεί η 6η δόση του δανείου ΟΚ, αλλά… με ΤΙ αντάλλαγμα και ΤΙ πολιτικές? Με την κινεζοποίησή μας? ΑΥΤΟ προτείνει? Χειρότερη λιτότητα, ώστε να μην χρειαστούμε την 6η δόση? ΔΕΝ πάει καλά. Είναι Παπανδρεϊκότερος του Παπανδρέου.
4) Ποιός είπε ότι οι _περισσότεροι_ Ελληνες παίρνουν 1700 ευρώ? Είμαστε η ΠΡΩΤΗ σε ανισότητες χώρα της Ευρώπης.ΠΟΣΟΙ παίρνουν 1700 ευρώ και πάνω? Πριν μπει η Σλοβακία στην Ε.Ε. ήμασταν επίσης οι χειρότερα αμειβόμενοι (αν δεν κάνω λάθος) ή τέλος πάντων… ανάμεσα στους χειρότερα αμειβόμενους. Παρόλ’ αυτά, οι επιχειρήσεις κέρδιζαν διπλάσιο ποσοστό, από το μέσο όρο της Ε.Ε.
5) Η προπαγάνδα του Μίχα θέλει να φέρει εκτίμηση για την πολιτική ΓΑΠ, ευγνωμοσύνη όταν θα καταβληθεί η 6η δόση, πανικό για ενδεχόμενη χρεωκοπία, άρα και υποταγή στο μνημόνιο. Θα το ήθελε βέβαια ΚΑΙ αυστηρότερο.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Οκτωβρίου, 2011 10:02 πμ
Μr Κομμα,
Kαλό θα είναι να μάθεις βασικούς όρους όπως για παράδειγμα «κατά κεφαλήν ΑΕΠ» και «αγοραστική αξία» πριν σπεύσεις να υιοθετείς αφελείς αριθμητικές πράξεις νεοφιλελεύθερων τσαρλατάνων της Τραπεζικής Εκκλησίας του Καπιταλισμού.
Πριγκιπας Τρολλποτκιν
26 Οκτωβρίου, 2011 7:57 μμ
χαιρετιζω τον συντρολλο Μιχα! μηπως τελικα ο μιχας κρυβεται πισω απο το Indymedia Trolls Attcack? 😛