του Π. Μαυροειδή*
Πρώτη φορά τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης ήταν τόσο πρόθυμα να δείχνουν χωρίς φειδώ τηλεοπτικού χρόνου, κόσμο και όχι φωτιές. Μόνο που έδειχναν ανθρώπους με κοκκινόμαυρες σημαίες (αλλά και με μολότωφ και πέτρες) να επιτίθενται σε άλλους με κόκκινες σημαίες .
Ο αποτροπιασμός υποτίθεται ότι ήταν για τη δολοφονική επίθεση συγκεκριμένων τυχοδιωκτικών αναρχικών ομάδων κατά των μελών του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ. Στην πραγματικότητα η ασυγκράτητη χαρά ήταν για την εικόνα «κόκκινου εναντίον κόκκινου». Και ιδιαίτερα ήθελαν να φαίνεται αυτό το πάθος. Ο ζητούμενος συνειρμός, κάτι παραπάνω από σαφής: φανταστείτε πως θα σφαχτούν μεταξύ τους και τι χάος θα επικρατήσει αν αποσυρθεί γενικά η αστυνομία και πολύ περισσότερο αν πέσει η κυβέρνηση.Τα προβοκατόρικα συγχαρητήρια του ΛΑΟΣ, του Αlter και του Αντένα στο ΚΚΕ για την «περιφρούρηση της Βουλής», έχουν στόχο να πλήξουν το ηθικό της εργατικής βάσης του. Να αναστείλουν θετικές αγωνιστικές διεργασίες συνάντησης με το μαχητικό αγώνα. Να ενεργοποιήσουν συντηρητικά αντανακλαστικά της ηγεσίας του ΚΚΕ, όπως η αδικαιολόγητη και αλόγιστη «περιφρούρηση» του ΠΑΜΕ από τις δυνάμεις του ταξικού ρεύματος και του Συντονισμού Πρωτοβάθμιων Σωματείων.
Ευρύτατη κάλυψη είχαν και τα υπονοούμενα της Α. Παπαρήγα ότι οι κουκουλοφόροι ξεκίνησαν μέσα από μπλοκ της πρωτοβουλίας «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ», το οποίο δήθεν συστέγαζε «αναρχο-αριστερούς, αναρχο-δεξιούς και Χρυσή Αυγή». Θλιβερή και κοντόθωρη ταξική και πολιτική ανευθυνότητα.
Όσο γέλαγαν τα μούτρα των ακροδεξιών του ΛΑΟΣ, του Πρετεντέρη και του Αστυνομικού Διευθυντή, άλλο τόσο πονούσαν οι αγωνιστές της αριστεράς και του εργατικού κινήματος.
Δεν είναι και μικρό πράγμα: Η δεύτερη μέρα της μεγαλειώδους εργατικής 48ωρης κινητοποίησης, σημαδεύτηκε από την πρόστυχη προσπάθεια της κυβέρνησης και των υποτακτικών σε αυτή ΜΜΕ, να κεφαλαιοποιήσουν μια πολιτική υποχώρηση στο αναπτυσσόμενο ρεύμα κοινωνικής και πολιτικής ανυπακοής.
Στη προσπάθεια αυτή αξιοποιείται από μεριάς της, με χυδαίο τρόπο, ο τραγικός θάνατος του διαδηλωτή, στελέχους του ΠΑΜΕ. Συσκοτίζεται το γεγονός ότι χάθηκε ένας εργαζόμενος σε μέρα απεργίας και σε χώρο απεργιακής κινητοποίησης, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης χρήσης χημικών και δακρυγόνων από την αστυνομία.
Η κυβέρνηση επιχειρεί να πιστώσει το θάνατο αυτό, αλλά και γενικότερα την ευθύνη για τη βία στο κέντρο της Αθήνας στις συγκρούσεις μεταξύ του «ΠΑΜΕ και ομάδων αναρχικών», αθωώνοντας τη δική της πολιτική της φτώχειας, της ανεργίας και του εκφοβισμού του λαού.
Σε ότι αφορά αυτά καθαυτά τα γεγονότα στις 20/10, δεν έχουν θέση οι «ίσες αποστάσεις». Χρειάζεται αποφασιστική πολιτική καταδίκη και απομόνωση σε εκείνες τις αναρχικές ομάδες που για άλλη μια φορά επεχείρησαν τυφλή δολοφονική επίθεση σε βάρος διαδηλωτών. Δεν μπορεί και δε πρέπει να γίνει κανένας συμψηφισμός με τις σοβαρές πολιτικές ευθύνες του ΚΚΕ που είναι άλλης κλίμακας και κυρίως άλλης ποιότητας. Οι ομάδες αυτές πράγματι ψαρεύουν σε θολά νερά. Αναζητούν νομιμοποίηση στη συνείδηση όλων όσων αγαναχτούν για τις λογικές ιδιοκτησίας του κινήματος και των αγώνων που αναπτύσσει το ΚΚΕ, συχνά και με ανοιχτές επιθέσεις στην αντικαπιταλιστική αριστερά. Το μόνο που προκαλούν ωστόσο είναι αποτροπιασμός και περιφρόνηση. Το αριστερό, απελευθερωτικό και κομμουνιστικό κίνημα δεν έχει καμία σχέση με πρακτικές αστικής βίας, που θυμίζουν παρακράτος.
Ακόμη μεγαλύτερες είναι οι ευθύνες όμως στο νέο πολιτικό πλαίσιο που διαμορφώθηκε μετά τα γεγονότα. Θα ήταν παράλογο να περιμένει κανείς μια σοβαρή στάση από τις αναρχικές τυχοδιωκτικές ομάδες. Ακόμη και ο λεγόμενος «πολιτικός αντεξουσιαστικός χώρος», όπως εκφράστηκε μέσα από ανακοίνωση της «Αντεξουσιαστικής Κίνησης Αθήνας», έσπευσε να εξαφανίσει τη δράση κυβέρνησης, κράτους και παρακράτους και να δηλώσει πως «αποκλειστικά υπεύθυνο για τα σημερινά (20-10-11) γεγονότα στο Σύνταγμα είναι το ΚΚΕ»! Οποία τύφλωση! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη πως το πρόβλημα στον αναρχικό και αντεξουσιαστικό χώρο είναι βαθύτερο από τη συμμετοχή ή όχι στα λεγόμενα «μπάχαλα».
Ωστόσο, ο κόσμος έχει άλλες απαιτήσεις και ανησυχεί περισσότερο από τη στάση του ΚΚΕ. Καμία αντίδραση στη δολοφονία του διαδηλωτή. Σκοτώθηκε ένας εργαζόμενος από τα χημικά της αστυνομίας και δε σηκώθηκαν οι πέτρες και οι πάντες κατά της κυβέρνησης. Σχεδόν αποκλειστική ενασχόληση με τους αναρχικούς. Εκτός τόπου και χρόνου επιθέσεις στο ΣΥΡΙΖΑ. Και ακόμη πιο σημαντικό: αναδρομική επίθεση στην εξέγερση του Δεκέμβρη του 2008 και εμετικές συκοφαντίες κατά της επαναστατικής αριστεράς. Ας παρακολουθήσουμε λίγο την Α. Παπαρήγα: «Παίζει η ακροδεξιά σίγουρα και προσπαθεί να τραβήξει και δυνάμεις μέσα από την αστυνομία και η κοινοβουλευτική ακροδεξιά. Από εκεί και πέρα υπάρχει και η λεγόμενη ακροαριστερά. Τώρα, δεν μπορώ να κάνω λεπτομερειακούς διαχωρισμούς»(!).
Και ποια είναι η απάντηση σε όλα αυτά από την αντικαπιταλιστική αριστερά;
Με όρους κοινωνίας. Με βάση τις ανάγκες του κινήματος. Για να κερδίσουμε στον κοινωνικό πόλεμο που κήρυξε κυβέρνηση-ΕΕ και ΔΝΤ και όχι στον ενδο–αριστερό εμφύλιο. Συστράτευση της κομμουνιστικής και μαχόμενης αριστεράς, καθώς και του ευρύτερου αντικαπιταλιστικού δυναμικού στην κοινή δράση για να πέσει η κυβέρνηση, για την αντικαπιταλιστική ανατροπή της επίθεσης.
* το άρθρο δημοσιεύεται στο ΠΡΙΝ (23/10/11)
Πηγή: Αριστερό blog
Omadeon
22 Οκτώβριος, 2011 3:54 μμ
Να παραιτηθεί άμεσα η Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ.
Να μπει Γενικός Γραμματέας ο Νίκος Μπογιόπουλος,
εκπρόσωπος τύπου ο Γιώργος Ρούσης.
Να καταδικαστεί ο Στάλιν.
Να αρχίσει μέτωπο αλληλεγγύης με όλη τη μη-ρεφορμιστική αριστερά….
Να, να… να… να….
(μέχρι που… ξύπνησα, ααααχ ΤΙ ωραίο μεσημεριάτικο όνειρο. Μακάρι… ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ)
yiannis
22 Οκτώβριος, 2011 3:59 μμ
Αχ πως φαινεται οτι ο συγγραφεας του παραπανω τα εγραψε αν οχι απο τον καναπε του, τουλαχιστον πολυ μακρια απο οτι πραγματι εγινε….. Και αν σου επιτεθουν εσενα φιλτατε συγγραφεα αρθρων παλουκοφοροι που χτυπανε με ματατζιδικο τροπο, κατσε να τις φας,
γυρνα το αλλο μαγουλο και πετα τους λουλουδια! Αιντε
lnsurrection
22 Οκτώβριος, 2011 4:29 μμ
Μπορεί και από την πολυθρόνα. Όχι πολύ μακρυά από κάτι τέτοιο όμως.
καριων
22 Οκτώβριος, 2011 4:06 μμ
Οταν διαβαζα πολλα χρονια πριν το »Πεθαινοντας στην Καταλωνια» δεν φανταζομουν ποτε οτι καποτε θα εβλεπα το »Πεθαινοντας στην Αθηνα».
Σταλινικοι εναντιον αναρχικων/τροτσκιστων κτλ. την ωρα που οι ορδες του Φρανκο πολιορκουν τη Μαδριτη και η Γκουερνικα φλεγεται.Ο Ντουρουτι νεκρος…ετσι, απο αγνωστη σφαιρα.
Κι οι απανταχου φασιστες να τριβουν τις κοιλιες τους.
Αυτο τουλαχιστον δεν θελω να το ζησω,πειραζει;
Spin
22 Οκτώβριος, 2011 4:17 μμ
σκέφτεσαι να μετακομίσεις???
καριων
22 Οκτώβριος, 2011 4:33 μμ
Να γελασω ή να κλαψω;
Spin
22 Οκτώβριος, 2011 4:36 μμ
γέλα ρε τι σου ζητάμε 🙂
YA
22 Οκτώβριος, 2011 4:41 μμ
Πολύ εύστοχη η συσχέτιση γεγονότων με βάση τα εξιστορούμενα στο βιβλίο.
Ξέρεις όμως παντά, όπως και σε άλλες περιπτώσεις (βλ. Βάρκιζα) το ΚΚΕ ήταν πάντα αυτό που ήθελε να σταματήσει η επανάσταση προς την πλήρη απεξάρτηση απο τον αστισμό.Και γύριζε πάλι πίσω με κωλοτούμπες αλλά μελισσανιδη προς τον κοινοβουλευτισμό και την κεντρική διεύθυνση – ολοκληρωτισμό.
Πολύ ύπουλο και πούστικο να βάζεις τον κόσμο να σκοτώνεται για κάποιο, υποτίθεται, σκοπό και μετά να το γυρνάς στα ίδια με πριν.
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 4:19 μμ
Κανένα πάθος ενάντια στην αριστερά.Η αριστερά είναι πλέον αδιάφορη. Ίσως ξινίζει λίγο το γεγονός ότι όλη αριστερά έστησε κώλο στην Μαμά, και έδωσε έμφαση κυρίως στις δολοφονικές επιθέσεις κάποιων- τα ΚΝΑΤ δεν έκαναν, εγώ έβλεπα ψευδαισθήσεις. Το γεγονός ότι με αυτή του την στάση το ΠΑΜΕ θα πυροδοτούσε αυτές τις αντιδράσεις και το γεγονός ότι το ΕΠΙΔΙΩΚΕ δεν λέει σε κανένα τίποτα? Το γεγονός ότι η «αντικαπιταλιστική» αριστερά των «κρατικών πυλώνων», «των αποκρατικοποιήσεων» και των «εξόδων» με τα βαρύγδουπα προγράμματα έμεινε άπραγη απλά μπροστά στο ειρωνικό πανό της με πλάτη στην βουλή, καλύπτοντας σε κάθε ανακοίνωση το ΚΚΕ και συμφωνώντας -με την στάση της- πως οι διαδηλώσεις πρέπει πρώτα απ΄όλα να είναι «ειρηνικές» πως σου φαίνεται?Ή τώρα δεν είναι ώρα για «συμβολικές συγκρούσεις» όπως παλιότερα στα λουλουδάδικα?Πήρατε την θέση του κόσμου που κατηγορούσατε για αδράνεια και τον καταδικάζεται έτσι και αυτόν τώρα σε αδράνεια.
Όταν κατεβαίνεις στον δρόμο, κάνε τον κόπο και άκου και περαστικούς εκτός του μπλοκ.
lnsurrection
22 Οκτώβριος, 2011 4:30 μμ
«Ο λαός δε ξεχνά τι σημαίνει αριστερά» Σύνθημα σε μελλοντικές διαδηλώσεις. Ούτως ή άλλως θα έρθει και η «κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας» όπου όλα θα φανούν ξεκάθαρα.
johndoctor
23 Οκτώβριος, 2011 2:11 πμ
Η αριστερά αδερφε insurrection ενωμένοι μπορεί να αλλάξει το σκηνικό και πίστεψε το ότι υπάρχουν αριστερές φωνές όπως ο Καζακης που αν ήταν σε θέση.εξουσίας δεν θα ζούσαμε αυτή την σημερινή ξεφτίλα
YA
22 Οκτώβριος, 2011 4:34 μμ
«Το αριστερό, απελευθερωτικό και κομμουνιστικό κίνημα δεν έχει καμία σχέση με πρακτικές αστικής βίας, που θυμίζουν παρακράτος.»
Το ίδιο παραμύθι από τους Σταλίνες. Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια ΚΚΣΕ: οποιος επιτίθεται με (αντι) βία στο αστικό σύστημα είναι προβοκάτρας, παρακράτος, και νεφελιμ.
Revolted_Tzeny
22 Οκτώβριος, 2011 4:42 μμ
Κριτική στο άρθρο ( Και ουχι στα σχόλια):ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ!!!!! ( ξέρω υποφέρω απο οπαδισμό, γηπεδισμό και ουρολοίμωξη. Υποβάλομαι σε θεραπεία απο τον τοπικό ινστρούχτορα του κόμματος του Λαού και της μίας και μοναδικής αλήθειας)
Xanadu
22 Οκτώβριος, 2011 5:00 μμ
αηδιαστικο γλειψιμο στο κκε
σημερα σε σχετικη ανακοινωση του κκε Ιωαννινων, αναφερεται οτι το εργατικο κεντρο(δηλ οι ναριτες) ειχαν συνεννοηθει εκ των προτερων με το κκε ετσι ωστε η πορεια να αλλαξει δρομολογιο
αλλαγη για την οποια φυσικα κανεις ποτε δεν ειδοποιηθηκε, παρα μονο στο κρισιμο σημειο οι ντουντουκοφοροι επαγγελματιες γραφειοκρατες καλουσαν την πορεια να παει απο αλλου και μπαινανε μπροστα απο τα κνατ και προσπαθουσανε με καθε τροπο να τους προστατεψουν
ΥΓ φυσικα δεν αναφερομαι στη βαση αλλα στην ηγεσια, στους ινστρουχτορες και στους wannabe μεγαλοστελεχη και επαγγελματιες γραφειοκρατες
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 5:12 μμ
Η βάση όμως συμφωνεί με πάθος με τους «μπαμπάδες».Ας σταματήσει επιτέλους το γλείψιμο σε κάθε λογής βάση, λες και αυτοί είναι τα θύματα και οι γραφειοκράτες οι «κακοί» που χαϊδεύουν γάτες σε πολυθρόνες μπροστά σε τζάκια…
Xanadu
22 Οκτώβριος, 2011 7:46 μμ
οχι ρε συ γλειψιμο στη βαση! σε καμια περιπτωση! εννοειται οτι και η βαση εχει μεριδιο προσωπικης ευθυνης οταν επιλεγει να συνεχισει να συμμετεχει σε ενα εγχειρημα υπο αυτες τις συνθηκες αλλα πραγματικα δεν μπορω να καταλογισω ευθυνες στα πιτσιρικια ή σε ανθρωπους που οι ηγεσιες αποφασιζουν για αυτους χωρις αυτους, και ενω δεν εχουν συμφωνησει σε καποια πραγματα ξαφνικα βρισκονται προ τετελεσμενων γεγονοτων (πχ τυχαιο παραδειγμα – επίσημες ανακοινωσεις αριστερων κομματων ενω τμημα της βασης εχει εντελως διαφορετικες αποφασεις)
καταλαβες τι θελω να πω;
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 7:47 μμ
Οκ, αλλά κάποτε πρέπει να συμφιλιωθούμε με το ότι η προσωπική κρίση πρέπει να υπάρχει σε κάθε περίπτωση.
carlos
23 Οκτώβριος, 2011 11:54 μμ
Α, μάλιστα συνωμοσία μεταξύ ΠΑΜΕ και εργατικού κέντρου! Γιαυτό το ΕΚ βρισκόταν στην μέση περίπου της πορείας ώστε από κει να κατευθύνει την διαδήλωση από την κάτω μεριά της πλατείας!
Εγώ να κάνω μια ερώτηση: Εκτός από τους βλάκες του ΠΑΜΕ, που παίξανε πρόθυμα τον ρόλο που ετοίμασε γιαυτούς το ΚΚΕ προς όφελος των κομματικών του παιχνιδιών, στην περιφρούρηση του ΠΑΜΕ (ο θεός να την κάνει!) υπήρχαν μέχρι και μικρά αγόρια και κορίτσια 18 χρονών με σωματική διάπλαση παιδιού. Αν η σύρραξη γενικευόταν, μοιραία τα «παλληκάρια» εκατέρωθεν που δεν ξέρουν που να ξεσπάσουν την οργή τους γιατί μάλλον δεν έχουν ιδέα ποιος είναι ο εχθρός, θα οδηγούσαν τα πράγματα στο να υπάρχουν θύματα μέχρι και παιδιά. Εγώ, την στιγμή που οι φτωχοί ήταν έτοιμοι να φαγωθούν μεταξύ τους, πρόσεξα το βλέμμα τους που έδειχνε φόβο, που βρέθηκαν σε μία αλυσίδα από φτωχούς μόλις 50-60 άτομα και απέναντι είχαν μερικές χιλιάδες «αιρετικούς» φτωχούς επίσης, με αρκετούς εκατοντάδες από αυτούς φτωχούς στην τσέπη αλλά κυρίως στο μυαλό, να δείχνουν ότι ήταν έτοιμα να φάνε λαρύγγια των άλλων φτωχών.
ΥΓ
Για να προλάβω τις γνωστές απαντήσεις (μπας και), να πω ότι θεωρώ ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης, για τα γεγονότα των Ιωαννίνων, την έχει το ΠΑΜΕ με την ανεκδιήγητη πράξη του να αποκλείσει τον δρόμο στους υπόλοιπους διαδηλωτές. Η απάντηση όμως έπρεπε και πρέπει να μείνει σε πολιτικό επίπεδο, όπως και έγινε, με το σύνολο της πορείας να κράζει το ΠΑΜΕ για την στάση του
CrippleHorse
22 Οκτώβριος, 2011 5:55 μμ
Το άρθρο συγχέει τα μπάχαλα, με τα χαρακτηριστικά και τη μορφή που έχουν συνήθως, με μία σύγκρουση που όποιος έχει ελάχιστη διορατικότητα, θεώρησε σίγουρη από τη στιγμή που αντιλήφθηκε ότι το παμε αποφάσισε να κάνει το μπάτσο του κινήματος. Άσχετα με τις ευθύνες του καθένα για το ποιον χτύπησε και πως.
Γι’αυτό τα συμπεράσματα που βγάζει ο αθρογράφος αποκλειστικά και μόνο από τις αλήθειες που τον οδηγουν στο «ερώτημα» που έχωσε στον τίτλο (και αφήνοντας σε κάποια άκρη τις υπόλοιπες), μπορούν άνετα να διαβαστούν και ανάποδα. Οτι δηλαδή το δολοφονικό αποτέλεσμα που μπορούσαν να έχουν οι επιθέσεις κάποιων, που φυσικά μεταξύ ανθρώπων με στοιχειώδη νοημοσύνη είναι καταδικαστέες, αλλά δεν μπορούν να συμψηφίζονται με το πολιτικά μείζων ζήτημα, που είναι τι ρόλο βαράει το κκε στις λαϊκές κινητοποιήσεις, απλώς αυτό του διαμαρτυρόμενου με έναν τρόπο που κάνει το λάθος να επιβάλλει και σε άλλους, ή των ματ και των φυλάκων του κοινοβουλίου.
Σχετικά με το τελευταίο, παραπέμπω σ’αυτό, που αν και δεν είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω, θεωρώ είναι η καλύτερη εξήγηση για το νομοτελειακό της σύγκρουσης, όσο και τη στάση της Παπαρήγα και της παρέας της μετά, την οποία ο αθρογράφος περιγράφει επαρκώς.
«Αλλού τα ΜΑΤ, αλλού τα αίματα» http://tiny.cc/ge54y
dimi
22 Οκτώβριος, 2011 6:18 μμ
κ αλλο εμετικο αρθρο.
το γλυψιμο στο κκε συνεχιζεται.
ελα, φερτε και το επομενο.
dimi
22 Οκτώβριος, 2011 6:47 μμ
για την καταντια λοιπον της πατριδας φταινε:
– οι αριστεροι.
μετα αυτο εγινε, οι κακοι αριστεροι, μιας κ πλεον υπηρχαν πατριωτες αριστεροι, κ «μας» ευνοει.
– οι μεταναστες.
μετα αυτο εγινε , οι κακοι μεταναστες, οι παρανομοι, γιατι ολους τους υπολοιπους τους εκμεταλλευτηκαμε, σκοτωσαμε πολλους απο αυτους, ε! και οσοι παρεμειναν ειναι τα καλα παιδια πλεον, «οικογενειαρχες ανθρωποι»
-οι διαδηλωτες,
το οποιο εγινε οι «κακοι διαδηλωτες», διοτι υπαρχουν κ αυτοι που διαδηλωνουν ειρηνικα κ μετα πανε κ χτυπανε μια φραπεδια στο θησειο.
– οι αναρχικοι.
και αυτο σε λιγες μερες εγινε «αναρχικές ομάδες που για άλλη μια φορά επεχείρησαν τυφλή δολοφονική επίθεση σε βάρος διαδηλωτών».
γιατι υπαρχουν ,βεβαιως βεβαιως, κ οι αλλοι, οι «καλοι» αναρχικοι, που στα ματια καποιων φανταζουν ως πιονια που νομιζουν οτι μπορουν να χρησιμοποιησουν στο χτισιμο μιας «ενωμενης αντικαπιταλιστικης αριστερας».
υπεραπλουστευμενη αναλυση, λαικιστικη του κερατα (μιας κ εγω δεν ανηκω σε καποιο κομμμα ή σε καποια τεσπα ιεραρχικη οργανωση/παραταγη ,αρα δεν μπορω να λαικισω-γκεγκε?).
κ οσο περναει ο καιρος, θα βρισκουμε κ αλλους φταιχτες.
χαιρετε! 🙂
Spin
22 Οκτώβριος, 2011 6:50 μμ
όλα καλά dimi αλλά ο καθένας μπορεί να λαικίσει 🙂
dimi
22 Οκτώβριος, 2011 8:13 μμ
ε μα 😛
zalkador
22 Οκτώβριος, 2011 6:52 μμ
Τελικά ποιος φταίει;
Ανώνυμος
22 Οκτώβριος, 2011 7:13 μμ
Επίσης, καμία αριστερή ή αναρχική-αντιεξουσιαστική ομάδα, παράταξη ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο, δεν ανέφερε ότι σε αντίθεση με την 29-6, την Πέμπτη 20-10, το μετρό του Συντάγματος ήταν κλειστό ακόμη και για τους εθελοντές γιατρούς και διασώστες και έτσι δεν ήταν εύκολο να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες στον κόσμο, ούτε και να γίνει ανάνηψη σε τυχόν ανακοπές (όπως συνέβαινε την 29-6), ούτε και ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΥΠΟ ΑΝΑΚΟΠΗ, ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ. Και το μετρό δεν ήταν κλειστό λόγω βλάβης, αλλά με εντολή της Αστυνομίας, όπως έλεγε η επίσημη ανακοίνωση. Γιατί κανείς στο κίνημα δεν διαμαρτύρεται για την απάνθρωπη απαγόρευση; Γιατί δεν καταγγέλλεται αυτό;
Γατούληζ (@gatouliz)
22 Οκτώβριος, 2011 7:46 μμ
«Στο ευρύτερο αντικαπιταλιστικό δυναμικό» ανήκουν και οι «τυχοδιωκτικές ομάδες, που βρίσκονταν για άλλη μια φορά σε διατεταγμένη υπηρεσία» ??
Να ξέρουμε δηλαδή.
ΥΓ. σόρρυ για την ειρωνεία αλλά ή συζητάμε ή …
ioulianos
22 Οκτώβριος, 2011 8:42 μμ
Οι δυο Χούντες και οι «αναρχικοί»
ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ο λαϊκός σεισμός της 19 και 20 Οκτώβρη με τα μαζικά συλλαλητήρια και καταλήψεις σε όλη τη χώρα είχε εγκληματική κατάληξη τον θάνατο, άμεσα ή έμμεσα από τη κρατική βία, οικοδόμου μαχητού του ΠΑΜΕ αλλά και τον τραυματισμό πολλών άλλων μελών του, είτε από ανθρώπους των υπηρεσιών του κράτους και του παρακράτους (η μετεμφυλιακή Ελληνική Ιστορία βρίθει από παρόμοιες προβοκατόρικες πράξεις) είτε από μια κατηγορία δήθεν αναρχικών που στη πραγματικότητα δεν έχουν καμιά σχέση με τη κλασική αναρχική θεωρία ή πράξη. Πρόκειται δηλαδή για ένα νέο είδος μεταμοντέρνου «αναρχικού», o οποίος δεν διαθέτει καν αντισυστημικό πρόταγμα (όπως οι κλασικοί του αναρχισμού Μπακούνιν, Κροπότκιν και σύγχρονα ο Μπούκτσιν) αλλά είτε ασχολείται με επί μέρους αγώνες για τα δικαιώματα (γυναικών , μεταναστών κ.λπ.) είτε εκφράζεται με ένα είδος «λάιφ στάιλ» αναρχισμού—όπως εύστοχα τον ονόμασε ο τελευταίος θεωρητικός του αναρχισμού, ο Μάρεϊ Μπούκτσιν που αναγκάστηκε να αποκηρύξει τον αναρχισμό στα γηρατειά του. Αυτό το είδος «αναρχικού» εκφράζει ουσιαστικά την ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης που στοχεύει στη κατάργηση κάθε εθνικής κυριαρχίας, (παράλληλα με τη κατάργηση της οικονομικής κυριαρχίας που επιφέρει η παγκοσμιοποίηση) χάριν της «προστασίας» των ατομικών δικαιωμάτων κ.λπ. —δικαιολογία που έχει χρησιμοποιηθεί επανειλημμένα από την υπερεθνική ελίτ για να δικαιολογήσει τους εγκληματικούς πολέμους της (Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη) και τώρα αυτούς που ετοιμάζει (Συρία, Ιράν κ.λπ.).
Έτσι, βλέπουμε σήμερα αυτόν τον τύπο «αναρχικού» να ανακηρύσσει «επαναστάτες» (μαζί με κάποιους δήθεν «Μαρξιστές» της εκφυλισμένης «αριστεράς») τους νατοϊκούς αλήτες που μαζί με το ίδιο το ΝΑΤΟ μακέλεψαν τον λαό της Λιβύης, ή να αγωνίζεται σήμερα για τα δικαιώματα των αντιπάλων του Μπααθικού καθεστώτος στη Συρία, ή του Ισλαμικού καθεστώτος στο Ιράν, συμμετέχοντας έτσι και αυτός, εσκεμμένα ή μη, στη διαδικασία αντικατάστασης των καθεστώτων αυτών από πελατειακά καθεστώτα της υπερεθνικής και της Σιωνιστικής ελίτ. Η έλλειψη οποιασδήποτε συστημικής ανάλυσης που χαρακτηρίζει αυτούς τους «αναρχικούς» τους κάνει ανίκανους να καταλάβουν ότι ο πρωταρχικός στόχος ενός πραγματικού αναρχικού είναι, όπως πάντα ήταν, η ανατροπή του ίδιου του παγκόσμιου συστήματος, όπως εκφράζεται αυτό από την διεθνοποιημένη καπιταλιστική οικονομία της αγοράς και την αντιπροσωπευτική «δημοκρατία» καθώς και της υπερεθνικής ελίτ που διαφεντεύει αυτό το σύστημα (μέσω της ΕΕ, του G8, του ΝΑΤΟ κ.λπ.), και όχι η ανατροπή του κάθε…Ασσάντ ή Αχμαντινεζάντ, που απόκειται στους αντίστοιχους λαούς να τη πραγματοποιήσουν, χωρίς τη «βοήθεια» του ΝΑΤΟ και τη συνέργεια της εκφυλισμένης «Αριστεράς». Ιδιαίτερα μάλιστα αν τα καθεστώτα αυτά παίζουν σήμερα σημαντικό ρόλο στο διεθνές κίνημα κατά της υπερεθνικής ελίτ, ακριβώς επειδή δεν είναι πελατειακά καθεστώτα, όπως θέλει να τα μετατρέψει η ελίτ αυτή με το πρόσχημα της προστασίας των δικαιωμάτων.
Αντίστοιχα, όσον αφορά τη σημερινή καταστροφική κρίση για τα λαϊκά στρώματα στη χώρα μας, οι «αναρχικοί» αυτοί, μη διαθέτοντας την παραμικρή αντισυστημική ανάλυση (πέρα από κάποια σλόγκαν για αυτό-οργάνωση) βλέπουν εξίσου (αν όχι περισσότερο!) εχθρό τους το ΚΚΕ με την κοινοβουλευτική Χούντα. Η άθλια αυτή άποψη, που ήδη οδηγεί σε επιθέσεις «αναρχικών» κατά των γραφείων του ΚΚΕ και ένα «εμφύλιο πόλεμο» μέσα στο αντισυστημικό κίνημα, που μόνο οι ελίτ και οι μυστικές υπηρεσίες τους θα είχαν συμφέρον να ενθαρρύνουν, εκφράζεται παραδειγματικά σε επίπεδο κοινωνικού μίντιουμ από το Αθηναϊκό ιντιμίντια, το οποίο δεν δίστασε όλες αυτές τις μέρες να εξαπολύσει μια δυσώδη αντικομμουνιστική εκστρατεία κατά του ΚΚΕ (δήθεν από «αναρχική» σκοπιά), ενώ παράλληλα έκρυβε κάθε επικριτικό σχόλιο της άποψης αυτής, (από ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλες οργανώσεις, αλλά ακόμη και από πραγματικούς αναρχικούς!)
Οι «αναρχικοί» όμως αυτοί αδυνατούν να καταλάβουν ότι, ανεξάρτητα από την κριτική που θα μπορούσαν να κάνουν, από τη σκοπιά τους, στο κόμμα αυτό για τη τακτική του και τη στρατηγική του, αν όχι και για τους στόχους του σε σχέση με μια απελευθερωτική κοινωνία, σήμερα, είναι η μοναδική δύναμη στον ευρύτερο αντισυστημικό χώρο (κρατικοσοσιαλιστές αλλά και ελευθεριακοί κ.λπ.), με σημαντική απήχηση στο λαϊκό κίνημα, που έχει συνεπή αντισυστημική θέση σε σχέση με την κρίση. Και αυτό, αντίθετα με την την εκφυλισμένη «αριστερά» που ανέφερα, η οποία εξαπατά τον λαό ότι δήθεν θα μπορούσε να βγει από τη σημερινή καταστροφική κρίση όντας μέσα στην ΕΕ (αν όχι και στην Ευρωζώνη!), υιοθετώντας δηλαδή μια «προοδευτική» παραλλαγή των συστημικών θέσεων. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι ίδιοι «αναρχικοί» και οι οργανώσεις που τους εκπροσωπούν στην χώρα μας (ΑΚ, Καστοριαδικές οργανώσεις διαφόρων ειδών κ.λπ.) δεν παίρνουν θέση για το κρίσιμο θέμα της εξόδου από την ΕΕ και για την αυτοδύναμη οικονομία, που είναι όμως αναγκαίες προϋποθέσεις για μια συστημική έξοδο από την κρίση, συμπλέοντας έτσι (όπως και με τα θέματα Λιβύης, Συρίας, Ιράν κ.λπ.) με την εκφυλισμένη «Αριστερά.
Με άλλα λόγια, τόσο οι «αναρχικοί» αυτοί όσο και η εκφυλισμένη «Αριστερά» αδυνατούν (ή δεν θέλουν) να αντιληφθούν ότι η δική μας κοινοβουλευτική Χούντα, που κάθε ημέρα γίνεται και περισσότερο εγκληματική, είναι απλό παρακλάδι της υπερεθνικής Χούντας/ελίτ που έχει εγκαθιδρυθεί σήμερα άτυπα σε διεθνές επίπεδο και εκπροσωπείται στη χώρα μας από την τρόικα . Έτσι :
* πρώτον, τόσο η υπερεθνική Χούντα όσο και η δική μας δεν έχουν την παραμικρή λαϊκή νομιμοποίηση, η πρώτη για να μακελεύει λαούς στρατιωτικά, ή να καταστρέφει άλλους οικονομικά (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ισπανία κ.λπ.), με στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών των πολυεθνικών, των Τραπεζιτών και γενικά αυτών που ελέγχουν την διεθνοποιημένη καπιταλιστική οικονομία της αγοράς, και η δεύτερη να συμμετέχει στην οικονομική καταστροφή των λαϊκών στρωμάτων της χώρας μας, εξαπατώντας τον λαό ότι δεν υπάρχει άλλη λύση.
* δεύτερον, τόσο η υπερεθνική Χούντα όσο και η δική μας στηρίζονται άμεσα ή έμμεσα από την εκφυλισμένη «Αριστερά», διεθνή και εγχώρια αντίστοιχα, που λειτουργεί σαν δεκανίκι του συστήματος.
* τρίτον, και οι δύο Χούντες ασκούν ολοκληρωτικό έλεγχο στα διεθνή ΜΜΕ η πρώτη (βλ. π.χ. την ολοκληρωτική προπαγάνδα για τη Λιβύη) και στα εγχώρια κανάλια η δεύτερη (βλ. την αντίστοιχη προπαγάνδα για τον «μονόδρομο»).
* τέταρτον, τόσο η υπερεθνική όσο και η δική μας Χούντα στηρίζονται σε πλούσια αμειβόμενες think tanks, συμβούλους και ΜΚΟ για να αναπαράγουν την «αλήθεια» τους και βέβαια σε πρόθυμους «ειδικούς» Πανεπιστημιακούς για να δίνουν και δήθεν «αντικειμενικό» χαρακτήρα σε αυτή.
* Πέμπτον, σε τελική ανάλυση και οι δύο Χούντες θεμελιώνουν τη δύναμη τους στην ωμή βία που ασκούν ο νατοϊκός στρατός, στην πρώτη περίπτωση, και τα ΜΑΤ κ.λπ. στην δεύτερη.
Sanava Bits
22 Οκτώβριος, 2011 8:58 μμ
δλδ το προφανές, ο μπάμπης ο σουγιάς κι ο τζίμης ο τρέντης δεν είναι πολιτικά αξιόπιστοι!
demonio
22 Οκτώβριος, 2011 9:14 μμ
Ιουλιανε
με ολο το σεβασμο, μεχρι τωρα μας εχεις συνηθισει σε αλλο επιπεδο συζητησης. Αυτο το αρθρο ειναι ενας αχταρμας και μονο απο την ροη του. Στην ουσια δεν θα μπω.
ioulianos
22 Οκτώβριος, 2011 9:31 μμ
ζητώ συγνώμη για το ατοπιμα.
βλέπεις δε κατέχω το Θεωρητικό υπόβαθρο που θα μου επιτρέπει να χαρακτηρισω αχταρμα τον Φωτόπουλο.
demonio
22 Οκτώβριος, 2011 9:48 μμ
δεν χαρακτηρισα αχταρμα τον Φωτοπουλο αλλα το κειμενο του. Τουλαχιστον εγω αδυνατω να παρακολουθησω τους λογικους συνειρμους που προσπαθει να εκθεσει (το εγραψα και πριν, αναφερθηκα στην ροη του κειμενου).
alexantro trollientes
22 Οκτώβριος, 2011 9:55 μμ
δεν πειραζει , μη τσακωνεστε , τον χαραχτηριζω εγω 🙂
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 9:23 μμ
Αυτά από τον «περιεκτικοδημοκράτη» Φωτόπουλο.Λίγο φιλοαναρχισμός (χωρίς εισαγωγικά), λίγο φιλοκκεδισμός, λίγο λαϊκισμός με σλόγκαν Χούντα -όπως άλλωστε και η αυτοοργάνωση- λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και η περιεκτική δημοκρατία του.
Μέσα στις αερολογίες και κοινοτυπίες που λέει, το μόνο αντικειμενικά σοβαρό είναι οι ελεεινές επιθέσεις στα γραφεία του ΚΚΕ.
rednready2
22 Οκτώβριος, 2011 9:16 μμ
Μπαχαλάκι,αντιεξουσιαστή,αναρχοαυτόνομε ή οπως στο διάολο θες να αυτοπροσδιορίζεσαι εσύ κι οι άλλοι 199 «οτι ‘ναι»
Είμαι εργαζόμενος και δεν σε είδα ποτέ σε χώρο εργασίας. Βλέπω καμιά φορά σε τοίχους τα συνθήματα σου, βλέπω να τα σπας, να παίζεις το καθιερωμένο σου παιχνιδάκι με τα ΜΑΤ αλλά ποτέ δε σε βλέπω να συγκεντρώνεις μάζες να σε ακολουθήσουν. Κάθε σου προσπάθεια είναι αφιερωμένη στο αντίθετο.Ενίοτε γίνεσαι και καρφί.(με τις δυο-τρεις πρώτες σφαλιάρες του μπάτσου).Χτυπάς ύπουλα, σαν κομμάντο του κώλου, με την κάλυψη της ασφάλειας. Σ εχει καταφάει τόσο η επαναστατική έπαρση που αδυνατεί το νιονιό σου να καταλάβει πως αν το θελήσουν, σε μαζέψανε απο…χθές.
Κλείνεσαι στα στέκια σου,αυτοπεριχαρακώνεσαι σε γκρουπούσκουλα και ομαδούλες, ψάχνεις εχθρούς (παραδόξως(χα!) συμφωνεί και το αφεντικό σου )τραλαλα τραλαλο, σκυλιά, γατιά, κουζίνες ανατολίτικες και ποδήλατα, μαγκιά κλανιά και ράστα, αφίσσες και τρικάκια γραφιστικά, μαθήματα αυτοάμυνας και επίθεσης-οι ασφαλίτες μπαινοβγαίνουν ανενόχλητοι-γκομενάκια και γκόμενοι,ουσίες κι οινοπνεύματα, φυλλάδες και εφημερίδες που δίνουν καθοδήγηση(!!!!) παρτάκια στις σχολές, ροκάδες, μεταλλάδες, έντεχνα, παραδοσιακά και κουράδες, ρακόμελα μπυρόνια κ.α. «επαναστατικά». Σπάνια περνάς τα τριανταπέντε, γιατί μετά «σοβαρεύεσαι». Μέχρι χθες γινόσουν και γιάπης,τώρα στριμώκτηκες.
Πολιτικά μιλάς όπως ο πιο δεξιός μικροαστός: «Η εξουσία»(τίνος;)» Το κράτος»(τίνος;)»Να καεί το μπουρδέλλο η βουλή» και λοιπά συγκρουσιακά που συγκινούν-εκτός των ακροδεξιών- και ορισμένους εργαζόμενους χωρίς ταξική συνείδηση, που από κάτι τέτοια περιμένουν να ξεσπάσουν την καταπίεση του εργοδότη τους στημένοι στη τηλεόραση τις βαρετές Κυριακές τους γιατί από Δευτέρα…την κότα!,γιατί από απεργία…την κότα!γιατι στη μείωση μισθού…την κότα!στις απλήρωτες υπερωρίες…την κότα!
Έχω και για σένα που «τηρείς ίσες αποστάσεις» αλλά δεν έχει νόημα.Τα πεσίματα στις οργανώσεις του ΚΚΕ τα λένε από μόνα τους.
Εγώ πάλι στο μεροκάματο και στους αγώνες θα είμαι, στους χώρους δουλειάς, στις συναναστροφές,στη γειτονιά, να παλεύω να γίνει το κίνημα πιο μαζικό.Μέρος της μάζας είμαι κι εγώ, δεν την έχω πιο «επαναστατική» από κανέναν «ελίτ» εσύ της «επανάστασης» .
Για τη λαϊκή εξουσία και το Σοσιαλισμό! Για να σταματήσει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο!
Όσο πιο μαζικός θα γίνομαι τόσο μεγαλύτερο μέρος θα πιάνω στην «πλατεία».
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 9:25 μμ
Με έπεισες.ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΣΩ ΤΟ Σ.Κ.Ε!
rednready2
22 Οκτώβριος, 2011 10:06 μμ
Αν οι εκλογές άλλαζαν-από μόνες τους τα πράγματα, θα ηταν παράνομες!
Προσπαθω να πείσω εκείνους που χρειάζεται γιατί «ενώ και οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά έχουν τοίχους.»
Επιτυχημένο το nick σου!
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 10:27 μμ
Κοίτα που θα πάμε και για ρακές στο τέλος!
Συγγνώμη για το ειρωνικό ύφος πριν, αλλά η μετάβαση από το Α στο Β είναι άστοχη, ειδικά όταν όλοι ξέρουμε τι ρόλο βαράει το κράτος.
Οπού Α: το γεγονός ότι ο αντιεξουσιαστικός χώρος έχει σχεδόν μηδενική παρέμβαση στον εργασιακό χώρο (Ε.Σ.Ε πχ)
και Β: το γεγονός ότι ο αντιεξουσιαστής είναι φασίστας, ακροδεξιάζει, ότι είναι ένας μονολιθικός χώρος κλπ..
Μπορώ να σου βρω αρκετά κείμενα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο όπου κάνουν αυτοκριτική.Θα ήθελα ένα από την Αριστερά και ειδικά από το ΚΚΕ.
(πως μπορεί να υπάρξει όμως από ένα κόμμα που όχι απλά εκπροσωπεί την εργατική τάξη και το κίνημά της, αλλά τα σημαίνει!!!)
Υ.Γ- Καλό θα είναι παιδιά, πέρα από τις ανακοινώσεις των όποιων κομμάτων σας, να ξεσκονίσετε και λιγάκι τον γερο-Μαρξ.Δεν μπορεί η αριστερά να τσιτάρει το «αν οι εκλογές…».Για την αισθητική ρε γαμώτο!
rednready2
22 Οκτώβριος, 2011 10:58 μμ
Επειδή έχω πιεί άπειρες ρακές με συντρόφους,»συντρόφους» ,αναρχικούς, (όπως είδες στο παραπάνω σχόλιο δεν τους έβαλα στους «ότι να ναι»)αναρχοαυτόνομους, μπαχαλάκηδες κοκ δεν έχω καταφέρει να καταλάβω από που προκύπτει πως «όλοι» ξέρουμε τι ρόλο βαράει το κράτος ή αν συμφωνούμε έστω στο ζήτημα. Για την εξουσία γιατί δεν το σχολίασες;
Το Α είναι άμεση συνέπεια του Β!
Αυτό με τις ανακοινώσεις των κομμάτων το αντιπαρέρχομαι! Αυτός που αναμασάει τις ανακοινώσεις του γκρουπούσκουλου γιατί έχει δικαίωμα κι εγώ όχι;
Τα τσιτάτα ήταν χιούμορ ρε γαμώτο!(χμ..καλά! ειρωνία ήτανε)
Τα υπόλοιπα όταν πιούμε ρακές….
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 11:31 μμ
«Τα υπόλοιπα όταν πιούμε ρακές….»
Αυτό είναι απειλή?:D
«Το Α είναι άμεση συνέπεια του Β!»
Αν λες τέτοια στις ρακές, να ξέρεις ότι θα τις κεράσεις κιόλας!
καριων
22 Οκτώβριος, 2011 9:25 μμ
τρια πουλακια καθονταν και πλεκανε πουλοβερ
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
23 Οκτώβριος, 2011 1:11 πμ
+100 κοκκινο-έτοιμε.
alexantro trollientes
22 Οκτώβριος, 2011 9:48 μμ
Μαλακιες τζιριτζατζουλες
ας οψονται οι ηλιθιοι που δινουν, με την τρελη μαλακια τους ανασες ζωης στο ΚΚΕ
αν ειχαν το ελαχιστο μυαλο καταρχην θα εγραφαν το Παμιτικο νταβαντιλικι (με η χωρις εισαγωγικα) στα παπαρια τους
ο λογος ηταν προφανης
την μερα αυτη ψηφιζοταν η καταδικη μας και επρεπε να υπηρχε μεχρι τη νυχτα τη βαθεια ολη η Αθηνα εκει στο ποδι
εν συνεχεια και αφου τους εγραφαν, προεκυπταν 2 επιλογες
α) να εμεναν εκει και περιμεναν υπομονετικα να τελειωσει το θεμα στη βουλη , ενω για να περναει η ωρα θα μπορουσαν να μπινελικονοταν αμα πια το ειχαν τοσο αναγκη , αντε και κανα μπουκαλι νερο στο χαλαρο , αλλα μεχρι εκει και να περιμενουν την ωρα της ψηφοφοριας
β) να τραβαγαν παρακατω και να γτρναγανε ολη την Αθηνα , να συγκεντρωνοταν εξω απο αλλες υπηρεσιες και υπουργεια που υπαρχουν σ ολη τη πολη, σε οργανισμους , τραπεζες κλπ και να διαδηλωνουν (με οποιο τροπο θεωρουσαν) μεχρι να επεστρεφαν συνταγμα
εν συνεχεια και εφοσον εφτανε η ωρα οπου θα ψηφιζοταν η οχι το γαμοσχεδιο θα επιχειρουσαμε να προχωρησουμε μεεχρι τη βουλη , με διατρανωση της λαικης απαιτησης να μη βγει ουτε ενας αν ψηφισει το Νομο και να παραιτηθουν ολοι οι αλλοι (οι ντεμεκ αριστερουληδες) που προσφερουν αλλοθι υπαρξης σε μια κυβερνηση αποικιακη
εκεινη την ωρα, το ΚΚΕ πιθανον να ειχε φυγει , μπορει ομως και να εμενε εκει για να πανηγυρισει την εξοδο των ηρωικων του βουλευτων, να παιζανε και λιγο θεατρακι με την αλεκα σε ρολο Πασιοναριας να απευθυνει στο λαο διαγγελμα απο ντουντουκα και να γιουχαισει την εξοδο τν υπολοιπων αστων και ρεφορμιστων και καλα με τα μαιστριχ και τις αλλες πιπες
σ αυτη τη φαση το λαικο κινημα η ο ηρωικος λαικος παραγοντας (για να πουμε και καμμια μεγαλοστομια) θα μπορουσε να επιχειρησει ως και πραγματικη περικυκλωση και αποκλεισμο της Βουλης , απεναντι στους ανθρωπους που τον καταδικαζουν σε μια επιστροφη στον μεσαιωνα
αν τοτε και κατοπιν ολων αυτων , διανοουταν οι ΚΚΕδες να τους εμποδιζαν , τοτε το κατωχεριαζμα αποκτουσε μια ηθικη νομιμοποιηση απ το Δικαιο του δρομου, επειδη θα επαιζαν το ρολο του αναχωματος της λαικης οργης Lol
και αν υποθεσουμε οτι η πολη θα γινοταν παλι ισωμα (αυτο το λιγο) οπως και οσο εγινε ουτως η αλλως και οι συγκρουσεις με τα ΜΑΤ ησαν οσες εγιναν η και μεγαλυτερες (που θα ηταν και λιγοτερες αν υπηρχε μαζικοτητα), το ΚΚΕ αν ειχε φραξει ΤΟΤΕ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ το δρομο η ειχε αποχωρησει νωριτερα, θα ειχε εκτεθει α-νε-πα-νο-ρθω-τα στη συνειδηση του κοσμου ,ως δυναμη συμβιβασμου και δεκανικι του συστηματος
και εντελει η μεγαλη διαφορα οσον αφορα τα οποια μπαχαλα, (καλα η κακα …χρησιμα η οχι ,ειναι θεμα πολιτικης και ηθικης θεσης και δε σκοπευω να ασχοληθω επι του παροντος) θα ειχαν γινει επειδη κατι παπαρες , βολεψακηδες, αβουλα και ατολμα ανθρωπακια μας κατεδικασαν στην επιστροφη στο 1950 και στη σκλαβια και οχι επειδη τα ξεπουληταρια του ΚΚΕ εκλεισαν το δρομο στη πρωτοπορεια μιας αλλης αναθεσης που ζητουσε για παρτη της θεση στη πλαζ για να π[αιξει με το κουβαδακι της , η κατα μια αλλη εκδοχη πρωτο τραπεζι πιστα
ο κοσμος τοτε (που οταν συμφερει καποιοι τον επικαλουνταιο και οταν δε συμφερει τον ξορκιζουν ως ηλιθιο και ζωο) θα ελεγε , καλα κανανε και τα κανανε ρημαδιο … και τη πεσανε στους μπατσους … και ωθησανε τα πραμματα εξω απο τις σταθερες τους κλπ κλπ κλπ ,οπως ελεγαν και την Τεταρτη και οχι οτι οι ασφαλιτες με κουκουλες μας πηδηξαν και αρα το κρατος ειναι αηττητο και αντε ας κατσουμε σπιτι
αλλα που μυαλο ….
απο ποιον ????
τεσπα
ξεχαρμανιασανε και οι μεν και οι δε και μας πηδηκατε κανονικοτατα ,σε καποια ευκαιρια θα σας πηδηξουμε και εμεις … μενει μονο να αποφασισουμε ποιοι και πως ειμαστε οι ΕΜΕΙΣ , πραγμα που μοιαζει μακρυνο οσο ολοι φλερταρουν με τσοπανιδες και μαντρια
Jaquou Utopie
22 Οκτώβριος, 2011 9:55 μμ
ψάχνεις για ελάχιστο κριτήριο… όπως όταν ψάχνουμε ψύλλο στ΄άχυρα…
rednready2
22 Οκτώβριος, 2011 10:17 μμ
@alexantro trollientes
Τελικά δεν είσαι εντελώς trollientes όσο θέλεις να πιστεύουμε! Σε κάποια συμφωνώ απόλυτα από μια άλλη σκοπια βέβαια. Εχεις καλό κριτήριο πάντως,
tomoly
22 Οκτώβριος, 2011 10:29 μμ
«Το ΚΚΕ, ειδικά, αγαπάει την Αστυνομία και οι μαρξιστές, γενικά, την Εκκλησία… Κακό είναι;»
Τι λένε κάτι φωτογραφίες για το ΚΚΕ, και ο Μπακούνιν για τον Μαρξ:
http://gkdata.wordpress.com/2011/10/21/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA/
lot-lot
22 Οκτώβριος, 2011 10:35 μμ
ο Μπακούνιν λίγο ρατσιστάκος ή μου φαίνεται;
alexantro trollientes
22 Οκτώβριος, 2011 10:54 μμ
το πετυχες
σου φαινεται
lot-lot
24 Οκτώβριος, 2011 12:55 πμ
Έχεις δίκιο είναι γνωστό ότι όλοι οι Εβραίοι έχουν κακάσχημες μύτες άλλωστε….
NoLaRtSa
22 Οκτώβριος, 2011 10:34 μμ
Δυστυχώς ο απογαλλακτισμος απο το Μητρικό Κόμμα αργεί για τα εξώγαμα του ΚΚΕ (λέγε με εξωκοινοβουλευτική αριστερα).
Υ.Γ: Η φιλοΚΚΕ σύμπνοια πάντως μόνο ως τυχαία και συμπλεγματική δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω (αν και έχει και πολλά τέτοια στοιχεία).
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
23 Οκτώβριος, 2011 1:10 πμ
Ελπίζω να κοιμάσαι στο πάτωμα, γιατί αν είσαι σε κρεβάτι ίσως πέσεις όταν αλλάξεις πλευρό.
Και δε θέλω να χτυπήσεις ρε μπαγάσα.
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 11:35 μμ
Μαμά, που να το βάλω αυτό?Δεν *αμιέται, το βάζω εδώ!
http://www.gazzetta.gr/article/item/234653-trito-emihrono-me-pano
Oblivion
22 Οκτώβριος, 2011 11:40 μμ
«κουκουλοφόρος» με γκλόμπ μπάτσου
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 12:30 πμ
@Oblivion
🙂 οχι προειδοποίηση ήταν! Αντε πάω για ύπνο καλο βράδυ
maria chandrinou
23 Οκτώβριος, 2011 1:21 πμ
Εντάξει κάντε το λάστιχο να χαμε να λέγαμε.Ουτως η άλλως θα χετε μπόλικο χρόνο να ανακαλύψετε ο καθένας μόνος του κατα που πέφτει ο Παράδεισος.Μετά ήρθε ένα τρένο και μας πάτησε.Ας προπονηθούμε κι άλλο παίζοντας ξύλο μεταξύ μας.Μέχρι τότε κάποιοι θα κάνουν επαναστάσεις στα όνειρα τους και το ΚΚΕ θα κάνει πράγματα για μας χωρίς εμάς γιατί περνάμε όψιμη εφηβεία.Θα πρεπε να το αμφισβητήσουμε νωρίτερα.Προτιμήσαμε να το αποκαθηλώσουμε ήταν λιγότερο κοπιαστικό.Τώρα θα μας πάρει ο διάολος όλους η θα ψάξουμε για συντρόφους παντου?
johndoctor
23 Οκτώβριος, 2011 1:49 πμ
Ωραίο κείμενο και συγχαρητήρια σκληρό πυρηνικε φυσικε.Το φωνάζω εδώ και καιρό για ένα ΕΝΙΑΊΟ αριστερό αντιρατσιστικό και αντικαπιταλιστικο μέτωπο που ακόμα και αντιεξουσιαστες και κεντρώους να συνυπάρχει με σκοπό την κυριαρχία του λαού,αλλά δυστυχώς ο καθένας έχει τόσες αγκυλώσεις που έχουν μετατραπεί σε κακοηθειες εντός του εργατικού κινήματος…ο καθένας κοιτάει το μαγαζάκι του…για αυτό και δεν έχουμε δει ουσιαστική αντίδραση…
theodore
23 Οκτώβριος, 2011 2:06 πμ
I ARISTERA GIA ALI MIA FORA EDIXE TO ALITHINO TIS PARASITIKO PROSOPO…INE ANIPARKTI HORIS TUS PRODOTES PU INE MESA STI VOULI…GIA AFTO PROASPIZETE MEHRI EMATOS TO STATUS QUO…BRAVO SAS DIKTATORES ME FERETZE LAOKRATIAS!!!
johndoctor
23 Οκτώβριος, 2011 2:17 πμ
Για αυτό τι προτείνεις θόδωρε να γίνουμε όλοι μπαχαλοι?Έτσι θα κερδισει ο εργάτης η ανεργία θα μειωθεί’????Πες μου μια γαμημενη πρόταση που να έχει ουσία για να βγούμε από το.αδιέξοδο…Αν δεν έχεις πρόταση σημαίνει πολύ απλά ότι ήσουν τόσο διάστημα έρμαιο του μπατσοκ και της ΝΔ
theodore
23 Οκτώβριος, 2011 2:26 πμ
Simetohiki dimokratia…vlepe elvetia.
ke epidi anaferthikes se ermea tu pasok ke tis nd….ego pote den tus psifisa !!! ke mias ke to sizitame johndoctor ESI TI PSIFIZES TOSA HRONIA??
johndoctor
23 Οκτώβριος, 2011 9:29 πμ
ΚΚΕ τρεις φορές και την.τελευταία ΑΝΤΑΡΣΊΑ
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 11:34 πμ
Η συμμετοχική δημοκρατία είναι η απάντηση στον καπιταλισμό;;;;;;
Πάρε ρε παιδακι μου ένα λεξικό να δείς οι έννοιες «πολίτευμα» και «οικονομικό σύστημα» τι νόημα γαμώτο…
κουκουρουκου πια!
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 11:42 πμ
@theodore
Η συμμετοχική δημοκρατία είναι η απάντηση στον καπιταλισμό;;;;;;
Πάρε ρε παιδακι μου ένα λεξικό να δείς οι έννοιες “πολίτευμα” και “οικονομικό σύστημα” τι νόημα έχουν γαμώτο…
κουκουρουκου πια!
(συγνώμη για την επανάληψη, ο postοδαίμων φταίει)
Oblivion
23 Οκτώβριος, 2011 12:33 μμ
Στο ΚΚΕ φίλε μου έχετε μείνει ακόμα στο ότι «ο καπιταλισμός είναι ένα οικονομικό σύστημα»?
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 1:55 μμ
@oblivion
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι(χιχιχιχιχιχιχι)! Ο καπιταλισμός είναι συνομωσία των Εβραίων για να φέρουν τη Νεα Ταξη και τον κομμουνισμόοοοοοοοοοοο μέσω του «κοινοβουλετισμουυυυυυυυυυυ» των «Βολευτώννννν»(βΟλευτών).
Η «Εξουσσσσία» ομως σκιάζεται απο την ΣΣΣΣΣΣυμετοχικιά Δημοπρασία γιατίιιιιιιιιιιιιιιιιιι ο κόσμος «γενικά» ο λαοςςςςςςςςς «γενικά» με μια φωνή(όταν τον καταφέρετε να ακούει τις μαλ…σας ,περίπου το 39000 μ.χ κι αφού έχετε κάψει 3125 mercedes, 8759 cayenne 4563 οπελάκια και 1 fiat punto,27000 atm και κατεβάσετε 45485432 αντιδραστικές φασιστικές βιτρίνες ) θα παρειειει την κατασταξη στα σεράκια του θα κάνει αμεστο(αμεσΤο)δημοκρατικιά επανά…σταχτη για να γκρεμίξει τη βάση και το επικοδόμημα του νεοφιλελευθερισμουουουού και θα επαναφέρει αυτόν- τον περι ου ο λόγος- στην πιο αγνή πασοκική μορφή του, όπου νόμοςςςςςςςςςς είναι το δίκιο αυτουνού που έχει φράγκα να αγοράσει ιδιωτικούςςςςςςςςςς στρατούςςςςςςςςς και αμεστοδημοκρατικιές συνειδήξεις
Ταιριαστό το nick σου
(για να σε προλάβω: δεν σε λέω πασόκο! για το ποιος ασκεί την εξουσία ακόμα απάντηση περιμένω και θα περιμένω και θα περιμένω…)
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 7:34 πμ
Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ ΚΑΝΕΝΑΝ βλάκα καμιάς πλευράς που με τη στάση του προσέφερε τις καλύτερες υπηρεσίες στην κυβέρνηση και το καθεστώς (και άρα τις χειρότερες στο κίνημα).
Γι’ αυτό και βρίσκω άστοχη την κριτική του συντρόφου Μαυροειδή στο παρόν κείμενο. Θα συμφωνήσω με προλαλήσαντες (είτε εδώ, είτε σε άλλα ποστ), που άσχετα αν κάποιοι από αυτούς μου γυρνάνε τα άντερα, συγκλίνουν σε ένα πράγμα. Ότι οι ευθύνες του ΚΚΕ ΔΕΝ ήταν απλά «πολιτικές» και «μη αντίστοιχες με τις δολοφονικές πρακτικές των κουκουλοφόρων». Ηταν εξίσου δολοφονικές και καταδικαστέες! Ψυχρά υπολογιστικά μιλώντας, ανοιγμένα κεφάλια υπήρχαν και από τις δυο πλευρές (και μάλιστα και άσχετων). Το ότι δεν πέταξαν και οι κνίτες μολότοφ και ότι ο νεκρός ήταν από τη δική τους πλευρά, δε σημαίνει ότι φταίνε λιγότερο ή δικαιολογούνται για την τραμπούκικη συμπεριφορά στο δρόμο ή για τις εκ των υστέρων ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ δηλώσεις πολιτικού κανιβαλισμού ενάντια σε ό,τι κινείται στο κίνημα εκτός ΚΚΕ (από ΣΥΡΙΖΑ, μέχρι «Δεν πληρώνω»).
Και ακόμα χειρότερα, όταν το κράτος, παρά το ότι σε ανέχτηκε μπροστά στη βουλή, παρά τα εύσημα των ΜΜΕ και των καθεστωτικών κομμάτων (και του ΛΑΟΣ), σου προκάλεσε έναν νεκρό (ναι, πάρτε το χαμπάρι επιτέλους, μιλάμε για ΚΡΑΤΙΚΗ δολοφονία), ΔΕΝ γίνεται να βγαίνει λάδι η κυβέρνηση μετά από αυτό! Κανονικά έπρεπε να τους πάρουν όλοι με τις πέτρες τώρα, με το ΚΚΕ πρώτο και καλύτερο (ένας νεκρός που πολλοί το περίμεναν σαν αφορμή για μια νέα εξέγερση) αντί να τρωμε τις σάρκες μας αμφότεροι.
Όσο για τους ανεγκέφαλους μπάχαλους και τις δολοφονικές πρακτικές τους, ευκαιρία να τους καθαρίσει ο «χώρος» μια και καλή, αν δε θέλει μια ζωή να τους χρεώνεται και να είναι στιγματισμένος. Φτάνει με την ανοχή και τη συγκάλυψη (που γίνεται και έδω μέσα, όταν «ελευθεριακοί» υποτίθεται, μιλάνε απλά για «κάποιους» δικαιλογώντας τη στάση τους). Όταν οι ίδιοι άνθρωποι που αράζουν σε συγκεκριμένο πεζόδρομο των Εξαρχείων, έχουν χτυπήσει στο παρελθόν αγωνιστές (πολύ πρόσφατα μάλιστα έστειλαν στο νοσοκομείο καταληψίες των μεταλλειολόγων του ΕΜΠ), λειτουργώντας ως άλλη μια συμμορία, εξίσου εξουσιαστική με αυτα που υποτίθεται ότι πολεμούν. Αν περιμένετε από αυτούς την επανάσταση, ζήτω που καήκαμε.
Και δεν ξέρω αν είναι «παρακρατικοί» (δεν έχω στοιχεία για να το αποδείξω και κυρίως δεν μου αρέσει η συνωμοσιολογία-πρακτορολογία -ΔΕΝ έχει σχέση με διαλεκτικό υλισμό μια αστυνομική αντίληψη της ιστορίας), αλλά οπωσδήποτε είναι η περίπτωση του «χρησιμου ηλίθιου» που λειτουργεί προβοκατόρικα και εχθρικά ενάντια στο κίνημα.
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 9:42 πμ
«ευκαιρία να τους καθαρίσει ο “χώρος” μια και καλή»
χαχα…εδώ δεν τους καθάρισε με τη Μαρφίν όπου όλοι έκαναν την πάπια ή τους έβριζαν και θα τους καθαρίσει επειδή την έπεσαν στο ΚΚΕ, που έχει πέσει πάνω τους όλος ο αναρχικός χώρος να τους καλύψει!!!
Eddie είπαμε να κάνουμε ευχές, όχι να παραλογιζόμαστε.
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 10:50 πμ
Για τη Μαρφίν κράτα μια πισινή. Το ότι υπήρξαν νεκροί και στις δυο μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις, δε σημαίνει ότι ο ένοχος είναι ο ίδιος. Βασικά αμφιβάλλω ακόμα και για την περίπτωση της Μαρφίν ότι το κάνανε αυτοί που υπαινίσσεσαι. Σε άλλες αιματηρές τρομοκρατικές ενέργειες (έτσι για να υιοθετήσω την κυρίαρχη ορολογία) οι μηχανισμοί του κράτους θα έκαναν τα πάντα για να βρούν και συλλάβουν τους ενόχους (ή έστω να συλλάβουν κάποιους κ να τους απαγγείλουν κατηγορίες, είναι δεν είναι ένοχοι). Οπότε η ορφάνια του χτυπήματος ενάμιση χρόνο μετά, μου μοιάζει λίγο ύποπτη.
Όσο για τα «ευχολόγια», οι περισσότεροι αναρχικοί που έχω διαβάσει τις τελευταίες μέρες, κρατούν αποστάσεις (τουλάχιστον) για τον τρόπο αντιπαράθεσης των μπάχαλων με το ΠΑΜΕ.
Μπορεί φυσικά να μην τους αγγίξουν (και πάλι). Τότε τις συνέπειες της ρετσινιάς θα τις υποστούν (και πάλι) όλοι. Και ναι, θα είναι άδικο.
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 10:58 πμ
Eddie στις επίσημες ανακοινώσεις όλοι μαζεμένοι είναι. Βλέπω όμως από εδώ (κι από αλλού) τι αποστάσεις κρατούν. Όσο για την Μαρφίν, η αστυνομία δεν έχει κανένα λόγο να χτυπήσει ανθρώπους που κάνουν μια χαρά την δουλειά της, είτε έμμισθοι είναι αυτοί είτε άμισθοι. Το ‘χει κάνει και παλιότερα άλλωστε με διάφορους πολέμαρχους που «ο κόσμος το’χε τούμπανο κι εμείς (η ασφάλεια) κρυφό καμάρι».
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 11:01 πμ
ε τότε βγάλτε μια άκρη. Αυτοί που συλλαμβάνουν και τιμωρούν με εξοντωτικές ποινές, είναι πράχτορες του παρακράτους τελικά; Δηλαδή το κράτος τιμωρεί το παρακράτος με ποινές του τρομονόμου;
Γιατί η λάσπη στον ανεμιστήρα πάει σε όλους 😉
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 12:18 μμ
Καλά εντάξει, γνωστό το παραμύθι των αναρχικών. Δεν ξέρω, δεν το έκανα εγώ, άλλο είναι ο μπάχαλος, άλλο ο αναρχοσυνδικαλιστής, άλλο ο αναρχοαυτόνομος, άλλο ο αναρχοκομμουνιστής, άλλο ο αντεξουσιαστής, άλλο το στέκι Νίκαιας, άλλο το στέκι κάτω Μαγούλας, κλπ. κλπ.
Η λάσπη όταν μπαίνει στον ανεμιστήρα σε πειράζει.
Όταν μπαίνει η μαλακία στον ανεμιστήρα δεν σ’ ενοχλεί;
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 12:24 μμ
Κωστάκη, επειδή άρχισες να είσαι εριστικός, δυο λόγια για να τελειώνουμε.
1) Δεν είμαι αναρχικός
2) χέστηκα για την μικρότητα της αντιπαράθεσης ΚΚΕδων και αναρχικών. Ενδιαφέρομαι όμως για τις επιπτώσεις στο κίνημα μιας εκφυλιστικής στάσης που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες εκατέρωθεν. Ειδικά όταν για να αντλήσουν οι μεν μικροκομματικό όφελος επιτίθενται κατά πάντων (από το ραδιοσταθμό «κόκκινο» μέχρι το «δεν πληρώνω») και οι δε βλέπουν ως ένα και το αυτό το ΚΚΕ με το σύστημα.
Ελεος με τον παροξυσμό σας! Ξυπνήστε γιατί μας παίρνουν φαλάγγι!
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 12:26 μμ
Δεν είπα ότι είσαι αναρχικός.
Είπα ότι υιοθετείς τις δικαιολογίες των αναρχικών κάθε φορά που κάνουν μαλακίες.
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 12:30 μμ
το «κάθε φορά» που το συμπέρανες ρε φίλε;
Επειδή είδα τις μαλακίες και των δυο πλευρών πρέπει να καταλογίσω ευθύνες μόνο εκεί που συμφέρει το κόμμα που υποστηρίζεις;
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 12:35 μμ
Ρε Eddie όταν γίνεται τέτοια κουβέντα δεν μπορώ να τηρήσω πλήρως το συντακτικό! Δεν είπα ότι υποστηρίζεις ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ τους αναρχικούς. Το «κάθε φορά» αναφερόταν στις δικαιολογίες που λένε!
Και άσε «το κόμμα που υποστηρίζω». Καταρχήν γιατί αυτά είναι σχετικά και δεύτερον γιατί εγώ σου μιλώ ως Eddie όχι ως μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ (που όπως σου είπα έχει βγάλει καλή ανακοίνωση)
Eddie
23 Οκτώβριος, 2011 12:45 μμ
Κωστα, δε με ενδιαφέρει τι δικαιολογίες βρίσκουν οι αναρχικοί. Δεν επηρεάζουν οι δικαιολογίες καμιάς πλευράς την κρίση μου. Κρίνω από γεγονότα και μόνο.
Και τα γεγονότα λένε ότι ανοιγμένα κεφάλια είχαν ΚΑΙ οι δυο πλευρές. Το «ποιος άρχισε πρώτος» μου θυμίζει τα παιδάκια στο δημοτικό.
Θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο ώριμοι νομίζω.
ΥΓ. δυστυχώς ενώ θέλετε να παίρνετε θέση για το ποιος ευθυνεται για τα επεισόδια, αποφεύγετε να πάρετε θέση για το ποιος σκότωσε τον συνδικαλιστή. Ναι, οι μπάχαλοι τραυμάτισαν παμίτες, αλλά ο νεκρός φίλε, είναι κρατική δολοφονία και όχι έργο μπάχαλων. Λίγο αποπροσανατολιστικό το βρίσκω να αναζητάς ενόχους οπουδήποτε αλλού πλην της κυβέρνησης.
κώστας
23 Οκτώβριος, 2011 7:01 μμ
Εγώ Eddie δεν ειμαι ντετέκτιβ ούτε εισαγγελέας να ερευνήσω ποιός ευθύνεται ποινικά για την δολοφονία. Εγώ ρίχνω πολιτικές ευθύνες. Το αν πέθανε ο άνθρωπος από τα χημικά των μπάτσων, από τους καπνούς των πυροσβεστήρων που έτρωγαν στη μάπα από τα ορκ, ή από την τρομάρα του, δεν το ξέρω.
Αυτά όμως τα «πλακώνεστε μεταξύ σας κι αφήνετε το κράτος στο απυρόβλητο» είναι υπεκφυγές. Καταρχήν δεν υπάρχει κανένας εμφύλιος. Δεν ξέρω εσύ αν νιώθεις ότι είσαι στην ίδια «φυλή», εγώ πάντως δεν νοιώθω ότι είμαι στον ίδιο πολιτικό χώρο με τύπους που επιτίθενται σε διαδηλωτές, σε γραφεία (μη με αναγκάσεις να σου θυμίσω ποιά γραφεία), σε μπλοκ, που επικηρύσσουν ανθρώπους με φωτογραφίες στο διαδίκτυο κλπ.
Κι όλα αυτά αδιαφορώντας ακόμη και για την ανθρώπινη ζωή (των άλλων φυσικά).
Αφήνω στην άκρη τις σχέσεις τους με το κράτος και αν υπάρχουν ή όχι. Χέστηκα. Αν ήμουν κράτος θα τους ήθελα και θα τους ήθελα πολύ. Αν τους είχα και αμισθί ακόμη καλύτερα, τώρα που οι τράπεζες μου χρεοκοπούν.
Ούτε με νοιάζει ποιός άρχισε πρώτος. Με νοιάζει ποιός είχε δίκιο. Αυτό θέλεις να το κουβεντιάσουμε; Γιατί τότε θα σου ζητήσω να μου απαντήσεις στις ερωτήσεις που έκανα και στο zaphod.
CrippleHorse
23 Οκτώβριος, 2011 3:58 μμ
Eπειδή μιλάω συχνά για «κάποιους» σε τέτοιες περιπτώσεις, διευκρινίζω ότι το κάνω επειδή δεν ξέρω ποιοι είναι, τι διακηρρύσουν (κι αν όντως το πιστεύουν) ή που ακριβώς ανήκουν ιδεολογικά (πέρα από τους συσχετισμούς τους με την αναρχία που θεωρούνται περίπου δεδομένες για αρκετό κόσμο), τίποτα παραπάνω. Συμφωνώ σ’αυτά που λες κατά τ’άλλα.
Theodore
23 Οκτώβριος, 2011 12:11 μμ
rednready2….alo leo ego ke alo edelos katalaves esi…..ego den milisa gia kapitalismo ke ta adidota tu….kati ao tha diavazes…oso gia ta «pedaki mu» ke ta «koukouroukou» ine kakou epipedou haraktirismi ke opos gia paradigma tha itan ke to «papatrehas» i to «xerolas».
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 12:51 μμ
Για ποιο πράγμα μίλησες δηλαδή; Ο johndoctor σε ρώτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο.
(με την άδεια σου johndoctor)
«Για αυτό τι προτείνεις θόδωρε να γίνουμε όλοι μπαχαλοι?Έτσι θα κερδισει ο εργάτης η ανεργία θα μειωθεί’????Πες μου μια γαμημενη πρόταση που να έχει ουσία για να βγούμε από το.αδιέξοδο…Αν δεν έχεις πρόταση σημαίνει πολύ απλά ότι ήσουν τόσο διάστημα έρμαιο του μπατσοκ και της ΝΔ»
Εσύ απάντησες: «Ελβετία» (!!!!)
και αυτή την απάντηση εγώ την θεωρώ ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ! ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ.
Στην ουσία λες: Ο καπιταλισμός είναι καλός όταν οι εκλογές γίνονται με συμμετοχική δημοκρατία(βλέπε Ελβετία).
Ασε λοιπόν την κριτική της αριστεράς, που είναι «ANIPARKTI » με «PARASITIKO PROSOPO» και πιάσε το κουβάρι από την αρχή. Με τον καιρό ίσως εξελιχθείς σε “papatrehas” ή “xerolas”.
Αντε γιατί ουτε ο τόπος ούτε ο χρόνος είναι κατάλληλος για μετανιωμένους πασοκους.
rednready2
23 Οκτώβριος, 2011 12:35 μμ
https://parallhlografos.wordpress.com/2011/10/22/%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%af%cf%82-%ce%ba%cf%8c%ce%bc%ce%bc%ce%b1-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1%e2%80%a6/#comments
Απολαυστε τον PERI του «κινήματος»
theodore
23 Οκτώβριος, 2011 7:27 μμ
rednready2…ston johndoctor apadiasa se 2 diaforetiak pragmata mesa se ena sholio…esi san aristeros tis klasikis sholis ton eonion theoritikon ke panda stin efkoli kritiki apo tin apexo paratises ta dika su ke mu tin epeses me exipnadismus …..tin apopsi mu katethesa file ke an se piraxe i an de su aresi…pigene na psisis ton epomeno na aspasti tin theoritikologia su ke sto en-to-metaxi tha hanete i gi kato apo ta podia su ala esi tha zis to nirvana ton theorion su.
ti stin efhi?? ola pliromena ta ehis?? se pia dimosia ipiresia dulevis?? GAMO TI DIKTATORIA KE TI LOGOKRISIA TON ARISTERON !!!!!!!!
theodore
23 Οκτώβριος, 2011 8:52 μμ
tora pu halarosa ligo oro na gelaso ke tin EXIPNADA TOU MINA……HAAAAA HA HA HA HA IME KE PASOKOS E? SIGNOMI SIGNOMI…METANIOMENOS PASOKOS EE??
HAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA
rednready2 …..WISHFUL THINKING HAAAAAAAAAAAAAAAAA HA HA HA HA
AKOMA GELAO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tha gelao ke avrio me afti tin ataka….ime siguros…..
tha sto postaro gia na xeris ti petihimeno astio itan…..!!!!
signomi ala prepi na kliso….vgeni o gap apo to simvoulio stis vrixelles ke prepi na pao na tu travixo ena kraximo…etsi gia na mi xehniomaste…..ime aftos pu tha kratai to pano «TON POULO RE!»