Προσπάθησα να φανταστώ τον εαυτό μου (οσο γίνεται) να βρίσκεται χωροχρονικά αλλού και να διαβάζει σ’ ενα βιβλίο ιστορίας το σκηνικό συγκρούσεων της 20ης Οκτώβρη 2011. Κι αυτό διότι η οπτική που έχεις όταν κάνεις ανάγνωση μιας πραγματικότητας που ανήκει στο παρελθόν, διαφέρει απ’ αυτή όταν βιώνεις άμεσα την πραγματικότητα στο παρόν. Ίσως λοιπόν στα πλαίσια της ψήφισης του άρθρου 37, να χαρακτήριζα τη διεξαγωγή μιας μικρογραφίας εμφυλίου (χωρίς δεξιούς) απέξω απ’ τη Βουλή -αντί για πόλεμο με τη Βουλή -ως την επιτομή του «διαίρει και βασίλευε».
Αμφιβάλω όμως εαν θα έμπαινα στη διαδικασία να καταδίκασω τον πετροπόλεμο, το ξύλο με τα καδρόνια, τη ρίψη μολότωφ ώς «σωστές» ή «λάθος», «εγκληματικά επιθετικές» ή «αμυντικές», «δικαιολογημένες» ή «αδικαιολόγητες» ενέργειες. Διαβάζοντας νηφάλια και αναπαυτικά στην πολυθρόνα μου, ενδεχομένως να διαπίστωνα πως όταν οι συγκοιρίες οξύνουν μια κατασταση, είναι διαχρονικό φαινόμενο να μπαίνουν οι άνθρωποι στη διαδικασία πλέον να υπερασπιστούν την όποια πολιτική τους θέση με νύχια και με δόντια, ακόμα και με βίαια μέσα. Απλά συμβαίνει.
Η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ επιλέγοντας να έχει την πλάτη στη Βουλή και τα μάτια στη συγκέντρωση, υπερασπίστηκε με «όπλα του δρόμου» την πολιτική της θέση. Άλλες ομάδες διαδηλωτών, με τα μάτια προς τη Βουλή και την πλάτη στους υπόλοιπους διαδηλωτές, υπερασπίστηκαν κι αυτοί με «όπλα του δρόμου» τη δική τους πολιτική θέση.
Συνεχίζοντας την ανάγνωση, φτάνω στις σελίδες που αναδεικνύουν το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της διήγησης, τον παράγοντα άνθρωπο. Εκεί όπου καταγράφεται η ελευθερία της ατομικής –πλέον- επιλογής απέναντι στα πράγματα. Ακόμα και σε καταστάσεις που μπορούν να συμπαρασύρουν ο,τι βρούν μπροστά τους, όπως μπορεί να είναι το συνοθύλευμα απο πέτρες σε μια πλατεία με χιλιάδες συγκεντρωμένων την ώρα που υποθηκεύεται το μέλλον τους, κάποιοι χτύπησαν με μανία, κάποιοι άλλοι εκσφενδόνιζαν αντικείμενα «απέναντι», αλλά παραδόξως ήταν οι ίδιοι που προσπάθησαν να μετριάσουν τις μάχες σώμα με σώμα.
Τελικά άλλη μια διαχρονική διαπίστωση είναι πως όχι μόνο ο πόλεμος ενάντια στην καταπίεση δεν εξελίσσεται γραμμικά, αλλά πάντα μέσα στους κόλπους αυτών που αγωνίζονται, γίνονται ζυμώσεις, διεργασίες, αναζήτηση και διαχωρισμός συμμάχων, συναγωνιστών, συντρόφων. Όχι, δεν έχουν την ίδια έννοια αυτές οι τρείς τελευταίες λέξεις, ειδικότερα καθώς ο πόλεμος κλιμακώνεται.
Η 20η Οκτώβρη 2011 ίσως ήταν μια ημέρα που κατέγραψε ξεκάθαρα πολιτικές επιλογές, ποιοί έχουν δείξει δείγματα αποφασιστικότητας να τις υπερασπίσουν και ποιοί αμφιταλατεύονται. Ήταν μια βίαιη καταγραφή διότι πολύ απλά οι ημέρες που ζούμε είναι άγριες και σε τέτοιες συγκυρίες η ιστορία συνηθίζει να χτυπάει την πόρτα δυνατά για να γράψουμε τις δικές μας σελίδες. Το ερώτημα πλέον που θα γίνεται ολοένα ασφυκτικό είναι το εξής: εσένα ποια είναι η θέση σου;
theodore
21 Οκτωβρίου, 2011 5:51 μμ
diladi pia ine i poltiki thesi pu iperaspistike to pame?
profilaxte tous davatzides mas pu ine mesa sti vouli?
MA IMASTE SOVARI ????????????????
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 5:54 μμ
Πες το οπως θες…και ο φασισμός είναι πολιτική θέση…
Χρήστος
21 Οκτωβρίου, 2011 5:56 μμ
Εξαιρετικό άρθρο.
Αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα. Το ερώτημα που όλοι μας δειλιάζουμε να απαντήσουμε.
Ametanoitos
21 Οκτωβρίου, 2011 6:16 μμ
Τι θα κάνουμε δηλαδή τώρα, δημοψήφισμα? Έχετε καταλάβει οτι ακόμα και σήμερα οι μισοί έλληνες θα ψήφιζαν Πασοκ-ΝΔ και σχεδόν οι άλλοι μισοί ΚΚΕ – καρατζαφυρ? Στις 20 Οκτώβρη η συγκέντρωση είχε φτάσει 50 μέτρα από την είσοδο της Βουλής με αξιοπρόσεκτη ανοχή των δυνάμεων καταστολής. Κανείς δεν τόλμησε να μπεί μέσα γιατί απλά δεν υπάρχει κανείς που να το θέλει πραγματικά.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Οκτωβρίου, 2011 6:24 μμ
«κάποιοι χτύπησαν με μανία, κάποιοι άλλοι εξφενδόνιζαν αντικείμενα «απέναντι», αλλά παραδόξως ήταν οι ίδιοι που προσπάθησαν να μετριάσουν τις μάχες σώμα με σώμα.»
Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση.
Βέβαια, είμαι με την απορία: ποιος έδειξε αποφασιστικότητα;
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 6:41 μμ
Αυτοί που επέλεξαν να εχουν την πλάτη στα ΜΑΤ και τα ματια στη συγκεντρωση ήταν αποφασιστικοί να υπερασπισουν την πολιτική τους επιλογη και πιάσανε τις πέτρες. Το ίδιο κάνανε και αυτοί που ήταν με τα ματια μπροστα στη Βουλή και την πλάτη πισω στους υπόλοιπους.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Οκτωβρίου, 2011 6:45 μμ
Και οι υπόλοιποι δεν ήταν αποφασιστικοί;
Ο καθένας επέλεξε χθες (και όχι μόνο) τη στάση του. Αυτή η κατάσταση όμως δεν είναι στατική. Κοινωνικές ζυμώσεις γίνονται καθημερινά, ειδικά σε περιόδους τόσο έντονης οικονομικής και θεσμικής κρίσης.
Αποφασιστικότητα χωρίς πρόσημο, δεν έχει τόση σημασία. Και τα εθνίκια, αποφασιστικά είναι…
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 6:52 μμ
Η συγκρουση είναι ένδειξη μεγαλης αποφασιστικότητας ως προς την υπερασπιση των πολιτικών σου επιλογων. Θα μπορουσε πχ το ΠΑΜΕ να μην συγκρούονταν και να ήταν πιο «υποχωρητική» η περιφρούρηση. Οπως επίσης και αυτοί που κατατάσουν στους «αντίπαλους» το ΠΑΜΕ, να είχαν εξισου μετριοπαθη σταση…δεν εγινε όμως απο καμία πλευρα…και προσωπικά το καταλαβαινω απολυτα…
risinggalaxy
21 Οκτωβρίου, 2011 6:27 μμ
Θα μπορούσε να είναι και άρθρο από ανένταχτο της Ανανεωτικής Αροστεράς. Ο μέσος δρόμος του απόλυτα φρικαρισμένου. Επειδή λοιπόν είμαι και εγω φρικαρισμένος όπως αι όλοι μας έχω να πω πως δεν μπορώ να βάζω στο ίδιο καζάνι την Ε.Α.-ΚΚΕ με οποιονδήποτε άλλο.
Πάντως το παιχνιδάκι των εξουσιομανών του 4,5 τ εκατό και λιγότερο που σκοπεύουν να βγάλουν λάδι το ΚΚΕ που τόσα χρόνια στηλίτευαν δεν πρόκειται να το παίξω.
Θέση πήρα όταν έσωσα ΠΑΜΙΤΕΣ από το λυντσάριμα εγώ και πολύς κόσμος.
Θέση πήρε και το ΚΚΕ που μας επιτέθηκε από τη κάτω μεριά ζητώντας ΑΙΜΑ.
Ένας φρικαρισμένος, που ήταν εκεί, τα έζησε και προσπαθεί να παραμείνει λογικός, αν και παίζεται.
Μethexis
21 Οκτωβρίου, 2011 6:44 μμ
«εσένα ποια είναι η θέση σου;»
Ίσως το ερώτημα να είναι πιο απλό, πιο περιεκτικό σε «δράσεις» και όχι σε «θέσεις».
Με ποια πλευρά είσαι;
Προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να μην βιαστώ στην καταδίκη της όποιας «θέσης» αλλά κατά βάθος ξέρω πως σημασία πλέον έχει μόνο ένα: Όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι απέναντι μας!
Μένει να διευκρινίσουμε το ΕΜΕΙΣ!
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 6:45 μμ
Risinggalaxy μην κάνεις προβολές. Το άρθρο περιγραφει συσχετισμούς, δεν υποδεικνύει τι είναι σωστό ή λάθος, ούτε κράζει πολιτικές επιλογές.
xtapodios
21 Οκτωβρίου, 2011 6:52 μμ
Νομίζω πως ο καθένας μας ξέρει σε πια μεριά θα βρισκότανε χθες στο σύνταγμα.
Το να έχεις όμως πολιτική θέση είναι διαφορετική υπόθεση από το να έχεις την κομματική σου θέση κάτι στο οποίο υποκύπτουν όχι μόνο οι κουκουέδες αλλά όλοι όσοι λαϊκά και όμορφα τους αποκαλούμε κομματόσκυλα.
Οι παμιτες και το κκε θέλουν να οικειοποιήσουν όλους τους λαικούς αγώνες για την πάρτι τους λες και είναι ιδιοκτησία τους. δεν τους αρέσουν ουτε οι αγανακτισμένοι ούτε οι ξεσηκωμένοι, όπως ακριβώς και στα κόμματα εξουσίας. άσε τι λένε χρόνια τώρα για λαϊκούς ξεσηκωμούς κτλ….ψήφους θέλουνε!!!!!
Χθες το κκε θέλησε να μας πει, παραφράζοντας το γνωστό ρητό,
«τις επαναστάσεις δεν τις κάνει ο λαός τις κάνει το κόμμα».
Αν αυτό θεωρείται πολιτική θέση τότε εγώ είμαι τσολιάς στο σύνταγμα.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
21 Οκτωβρίου, 2011 7:04 μμ
Χθες ο Μεντρέκας είπε αυτολεξεί «το ΠΑΜΕ περιφρουρούσε ΤΟ λαϊκό κίνημα».
Και ο νοών νοείτω.
Υ.Γ. Αισθάνομαι μία περιφρούρηση. Γιατρέ θα ζήσω;
Revolted_Tzeny
21 Οκτωβρίου, 2011 7:15 μμ
Εγώ ένα πράγμα έχω να πω : Με όσους ονειρεύονται δικτατορίες του προλεταριάτου δεν ήθελα , δεν θέλω και δεν πρόκειται να θελήσω να έχω καμία σχέση. Δεν είναι σύντροφοι ούτε συνοδοιπόροι είναι εχθροί μου! Κι αυτό δεν αλλάζει, δεν μπορεί να αλλάζει επειδή σε μια συγκεκριμένη πολιτική συγκυρία έχουμε κι οι δυο ένα κοινό εχθρό.
kixwtis
21 Οκτωβρίου, 2011 8:37 μμ
Revolted_Tzeny
τη δικτατορία του προλεταριάτου ο καθένας την εννοεί διαφορετικά
για μένα δικτατορία του προλεταριάτου είναι ένα βήμα πριν την άμεση δημοκρατία
και ως τέτοια θα τη στήριζα σε ενδεχόμενη επαναστατική διαδικασία
καλό είναι λοιπόν να μη γενικεύουμε
Αθανασία
21 Οκτωβρίου, 2011 8:51 μμ
Εμένα πάλι η λέξη δικτατορία είναι που με τρομάζει
Revolted_Tzeny
21 Οκτωβρίου, 2011 9:16 μμ
Αγαπητέ κιχώτη,
Στο άρθρο ζητειται ή αναζητείται η θέση του καθενός. Η δική μου θέση είναι αυτή και δεν αλλάζει. Για μένα κανενός είδους δικτατορία δεν μπορεί να οδηγήσει σε δημοκρατία. Δεν έγινε ποτέ ιστορικά κι ούτε πρόκειται να γίνει. Για μένα. Αυτή είναι η θέση μου κι επειδή την πιστεύω ακράδαντα δεν πρόκειται ποτέ να υποστηρίξω κανέναν που προσπαθεί να επιβάλει δικτατορία ακόμα κι αν ο τελικός του στόχος είναι η αιώνια ζωή και η επι γής ειρήνη. Και δεν γενίκευσα πουθενά. Το γεγονός οτι εσύ θα την στήριζες δεν σημαίνει οτι εγώ γενικεύω επειδή διαφωνώ μαζί σου. Τώρα μια λεπτομερής συζήτηση πάνω σ αυτό το θέμα πολύ θα ήθελα να την κάνω μαζί σου αλλά όχι από το πληκτρολόγιο για θα κουλιαθεί το χέρι μου.
aymbibastos
21 Οκτωβρίου, 2011 10:20 μμ
Ο μαρξ οταν μιλαει για δικτατορια του προλεταριατου «φωτογραφιζει» την κομμουνα .Η γνωμη που εχουμε για τη δικτατορια του πρόλεταριατου διαμορφώθηκε απο τον Λενιν.Αρχικα ο μαρξ καταδικασε την κομμουνα του παρισιου
Spin
21 Οκτωβρίου, 2011 7:20 μμ
Μακάρι να έρθει πλημμύρα να μας πάρει όλους και να μας σηκώσει. αυτή είναι η δικιά μου η θέση 🙂
zalkador
21 Οκτωβρίου, 2011 7:54 μμ
learn to swim learn to swim learn to swim…
Spin
21 Οκτωβρίου, 2011 8:08 μμ
έτσι 🙂
zalkador
21 Οκτωβρίου, 2011 8:22 μμ
Και μένα η άποψαρα μου είναι Νώε… Αλλά learn to swim πρώτα! 😀
Spin
21 Οκτωβρίου, 2011 8:55 μμ
ε ναι ρε zalkador δεν θα πάμε και άκλαφτοι 🙂
johndoctor
21 Οκτωβρίου, 2011 7:29 μμ
Αν και δεν ανήκω στο ΚΚΕ είναι το μόνο ταξικό σωματείο που κατέβασε σύμφωνα με πληροφορίες χιλιάδες κόσμο.στο δρόμο, αυτό ενόχλησε το μπα.τσοκ και αντι να βάλει ΜΑΤ έβαλε την γνωστή ΑΚ που πάντα προκαλεί στις πορείες…αν θυμάστε νοεμβρη 2005έκανε με πέτρες στο μπλόκ της ΕΑΑΚ σφοδρή επίθεση…να ξέρουν οι λητες της ΑΚ ότι δεν δίχασαν την αριστερά αλλά έκαναν το ΚΚΕ ηρωικό…για θυμηστε μου αναρχες μου εκτός από τον καλτεζα πότε είχατε σε επεισόδια νεκρό???Αντίθετα η αριστερά έχει αρκετούς νεκρούς όπως ο Κουμης, τεμπονερας κλπ.
μανικακος
21 Οκτωβρίου, 2011 7:37 μμ
απο ποτε οι νεκροι ειναι παρασημα και τους περιφερει ο καθενας στα θρεντια?
μηπως να σκεφτομαστε πριν πατησουμε το γαμημενο enter?
YA
21 Οκτωβρίου, 2011 9:25 μμ
Δεν νομίζω ότι πρέπει να τον κατηγορείς. Έχουν σπεύσει πρώτοι το ΚΚΕ, ο Σύριζα και λοιπα κόμματα κυρίως της αριστεράς.
anton555
21 Οκτωβρίου, 2011 7:37 μμ
Ρε φιλε δε σε ξερω,δε με ξερεις αλλα χωρις παρεξηγηση…Τι ειναι αυτα που λες???? Ξανασκεψου τη χυδαιοτητα της τελευταιας σου διαπιστωσης και ειλικρινα παρ’το αλλιως.Ελεος ρε γαμωτο.Ελεος!
Spin
21 Οκτωβρίου, 2011 7:47 μμ
Johndoctor άργησες πουλάκι μου αλλά αποκαλύφθηκες ε????
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 6:18 μμ
τι αποκάλυψη ρε συ Spin?
Τι ειμαι για σενα παρακρατικός?
Έλεος την άποψη μου γράφω…θα με στοχοποιήσεις για αυτό…?
Μόνο οι φασιστες το κάνουν αυτό…πρόσεχε σκοτώσε τον μπάτσο που κρύβεις μέσα σου όπως λέει ένα άσμα
DrAluca
21 Οκτωβρίου, 2011 7:53 μμ
Ξαναδιαβασε τι εγραψες….
Εαν μετα την δευτερη αναγωνση συνεχιζεις να το στηριζεις, ξαναδιαβασε το….
Αν μετα την τριτη δεν εχει αλλαξει κατι….ξαναδιαβασε το…
Αν φτασεις μετα την τεταρτη, στην πεμπτη αναγνωση και δεν εχει αλλαξει τιποτα, τοτε γραψ’το.
Γιατι αν απαντησω τωρα οπως νοιωθω μετα απο το προσκλητηριο νεκρων λες και ειναι επαναστατικα παρασημα, θα πρεπει να με διαγραψουν απο τον Παραλληλογραφο.
Χαμογελατε…
Spin
21 Οκτωβρίου, 2011 8:09 μμ
Dr.aluca από τον //γραφο δεν φεύγει κανείς. Να τις ξεχάσεις αυτές τις ευκολίες που ήξερες 🙂
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 10:51 μμ
Ναι τι να σου απαντήσω…συμφωνώ 100% με αυτό που έγραψα και δεν εννοώ όλο τον αντιεξουσιαστικό χώρο αλλά τα μουνιά της ΑΚ που δεν μίλησαν ΟΥΤΕ ΚΑΝ για τον νεκρό οικοδόμο που ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ απο το κράτος,εγώ εκεί εστιάζω το ζήτημα και είναι θέμα ανθρωπιάς και επειδή έχουμε χάσει την ανθρωπιά μας, αναρχικοί, αριστεροί, κομμουνιστές αποδεικνυέται ότι αντί να βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος
Ελπίζω να σε κάλυψα φίλε Dr Aluca
ΥΓ
Για το προσκλητήριο νεκρών η αλήθεια αυτή είναι η Αριστερά έχει θρηνήσει αρκετούς νεκρούς σε πορείες με επεισόδια απο τα ΜΑΤ, αντίθετα μόνο ο Καλτεζάς είναι ο μοναδικός νεκρός του αντιεξουσιαστικού χώρου σε επεισόδια με τα ΜΑΤ και αυτό ειναι γεγονός χωρίς να αμφισβητείται
zalkador
23 Οκτωβρίου, 2011 11:02 μμ
Αρα την έχει μεγαλυτερη τη λιστα… Πολυ ενδιαφέρον…
DrAluca
23 Οκτωβρίου, 2011 11:06 μμ
Μιας και εχει περασει η μερα και δεν εχω το αλλωθι του εν θερμω…
Θα πω μονο αυτο.
Οι νεκροι δεν ανηκουν σε κανεναν. Σε καμια ομαδα που προσπαθει να τους καρπωθει.
Οπως οι αναρχικοι το 2008, ετσι και οι ΚΚΕδες το 2011…
Καλο θα ειναι λοιπον, οταν μιλαμε για ανθρωπους που δολοφονηθηκαν απο το κρατος στην γαμωκοινωνια μας, να βουταμε δυο φορες την γλωσσα στο μυαλο.
Ειδικα οταν ο νεκρος ειναι ακομα ζεστος.
Αυτα απο μενα…
Χαμογελατε…
risinggalaxy
21 Οκτωβρίου, 2011 8:09 μμ
Θλιβερος
kixwtis
21 Οκτωβρίου, 2011 8:39 μμ
Κουκουρίκουουουουυουου!!!
αναρχοβλαχος
21 Οκτωβρίου, 2011 10:09 μμ
δεν ειναι ωρα για ευγενειες.
τον χριστο σου και την παναγια σου johndoctor..
johndoctor
21 Οκτωβρίου, 2011 11:15 μμ
Ευχαριστω άναρχο βλαχε για τά μπινελίκια μόνο με καντήλια ξέρετε να μιλάτε χωρίς επιχειρήματα αλλά με αισχρη βία…για μένα που είμαι αριστερός, πιο τίμιος και πιο μάγκας είναι ο μαζιώτης που διαφωνώ μαζί του στο τρόπο δράσης παρά με την ΑΚ που δεν είπε καμία κουβέντα για τον νεκρό που δολοφονήθηκε και αυτό είναι ΓΕΓΟΝΌΣ… οποιος δεν το καταλαβαίνει εξυπηρετεί το κράτος και το μεγάλο ΚΕΦΑΛΑΙΟ…για περισσότερη ανάλυση της άποψης μου ρίχτε μια ψύχραιμη μάτια στο ιστολογιο μου…Βαρκιζα τέλος!!!
ξέσβουρος
21 Οκτωβρίου, 2011 7:39 μμ
η ανοιχτή/υπόγεια υποβοήθηση του μηχανισμού επιβολής της τάξης ήταν στην Ελλάδα προνομιακό πεδίο για την ακροδεξιά όλων των εποχών. τώρα βλέπουμε την αριστερά του ΚΚΕ να παίρνει ένα κομματάκι από αυτή την εργολαβία με ανταλλάγματα φυσικά που δεν τα ξέρουμε ακόμα. και όλα αυτά σε μια καθόλου τυχαία ημερομηνία. είναι το ίδιο πράγμα που συνέβη και με το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση. όπως έπρεπε να κυβερνήσει αυτό αντί της Ν.Δ. για να περάσουν τα μέτρα πιο αποτελεσματικά, έτσι πρέπει να μας φρουρήσει το ΚΚΕ αντί της ακροδεξιάς και των δεξιοπασόκων τραμπούκων για να μπερδευτούμε σε έναν ατέρμονο κυκεώνα αριστερής εσωστρέφειας και να ξεχάσουμε τα σημαντικά ή τουλάχιστον να τα παραμελήσουμε.
αυτό είναι το ερώτημα των ημερών ή μάλλον για να μην τα κουκουλώσουμε όλα – και κυρίως τη μεγαλειώδη διαδήλωση της 19ης Οκτ. – αυτό είναι ένα από τα μεγάλα ερωτήματα των ημερών.
δεν έχουμε να κάνουμε λοιπόν μόνο με την υπερπάσπιση πολιτικών θέσεων, αγαπητή inflammatory, αλλά με κάτι πιο σύνθετο.
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 8:33 μμ
Για να ειμαι ειλικρινης με βρισκει αντίθετη οποιαδήποτε διάθεση ετεροκαθορισμού απο το ΚΚΕ. Κατ’ εμε είναι η εύκολη δικαιολογία αν θες…Η στάση του κόμματος είναι σαφέστατη και δε βρίσκει κανέναν έκπληκτο. Χτες ουσιαστικά περιφρουρούσε τη Βουλή και τους μπάτσους, όπως αποδείχτηκε μάλιστα με νύχια και με δόντια. Θα μπορούσε να υποχωρήσει πχ αλλά δεν το έκανε για τον α ή β λόγο, σημασία έχει οτι δεν το έκανε.
Οπως επισης αποδειχτηκε οτι μια μεριδα ατόμων, αρεσει ή οχι στους αριστερούς, δε θα κατσει να περιμένει και θα συγκρουστεί μετωπικά οχι μόνο με το μπάτσο, αλλά και με αυτόν που ουσιαστικά κάνει πλάτες στο μπάτσο. Οι συγκρούσεις έχουν θύματα, η απεργία δεν είναι απαραιτητα ειρηνική διαδήλωση. Αποστασιοποιημένα αμα το δεις ετσι ειναι…συναισθηματικά αμα το δεις, αλλάζει…γιατί «φοβασαι»…γιατί ούτε ο ίδιος το έχεις πιστεψει…
(αμα καταλαβα καλα τι θες να πεις…)
simon
21 Οκτωβρίου, 2011 8:03 μμ
«Ακόμα και σε καταστάσεις που μπορούν να συμπαρασύρουν ο,τι βρούν μπροστά τους, όπως μπορεί να είναι το συνοθύλλευμα απο πέτρες σε μια πλατεία με χιλιάδες συγκεντρωμένων την ώρα που υποθυκεύεται το μέλλον τους, κ ά π ο ι ο ι χτύπησαν με μανία, κ ά π ο ι ο ι άλλοι εξφενδόνιζαν αντικείμενα «απέναντι»…».
ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς τους ΚΑΠΟΙΟΥΣ δεν εκσφενδόνισε ΤΙΠΟΤΕ εναντίον όσων υποθηκεύουν το μέλλον ΟΛΩΝ μας.
Η δική μου θέση, επομένως, φίλε/η inflammatory, είναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ (με όποιο τρόπο) σ’ αυτούς που υποθηκεύουν το μέλλον μας, ΜΑΖΙ με όσους είναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους και ΑΠΕΝΑΝΤΙ σε όσους είναι μαζί τους.
Δεν αναγνωρίζω ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον εχθρό, εκτός απ’ αυτούς, που υποθηκεύουν το μέλλον μας. Και σε διαβεβαιώ ότι είμαστε πολλοί, που σκεφτόμαστε έτσι.
inflammatory
21 Οκτωβρίου, 2011 8:37 μμ
Simon αυτο ειναι το αυτονόητο που λες. Αλλά όπως ανέφερα στο κείμενο υπάρχει διαφορά ανάμεσα στον συμμαχο, το συναγωνιστη, το συντροφο… 😉
simon
21 Οκτωβρίου, 2011 8:51 μμ
Επικεντρώνεσαι στο δεύτερο συνθετικό των λέξεων (-μαχος, -αγωνιστής, -τροφος), ενώ το -αενάως- ζητούμενο είναι το πρώτο, το συν-.
Όσο δεν το βρίσκουμε (όσοι είμαστε απέναντι στους ληστές), απολύτως τίποτε, μα απολύτως τίποτε δεν πρόκειται ν’ αλλάξει. Εκτός, από το αέναο ντιμπέϊτ για το ποιός είναι περισσότερο επαναστάτης από τον άλλο ή κατέχει τη μοναδική αλήθεια για την ανατροπή των ληστών και, περιστασιακά, κανέναν ψιλοεμφύλιο για να μένουν «ζεστά» τα αίματα 😦
alexantro trollientes
21 Οκτωβρίου, 2011 8:15 μμ
η θεση μου ειναι ,οτι στο ονομα του λαου μας πηδανε κανονικα
οτι αυτο το τοσο θολο εννοιολογικα μορφωμα ,ειναι ικανο να αποτελεσει αιτιο και αφορμη για να
– καταστρεφει το πασοκ και η νδ μιαν ολοκληρη χωρα.
– το λαος και τα αυγα να κυνηγανε μεταναστες για να την «καθαρισουν»
– οι κκεδες να αναλαμβανουν κατα αυτοαναθεση ,εργολαβια , το ρολο του προστατη του λαου και τη διαφυλαξη του δικαιωματος του στην καθωσπρεπει διαμαρτυρια , την οποια αυτοι οριζουν
– ο συν να συγχαιρει την αμεση δημοκρατια αλλα να να παραμενει στην βουλη , για να την παλεψει ντεμεκ απο μεσα
– οι αναρχικοι να πετανε μολοτωφ δεξια και αριστερα , εναντια στους εχθρους του λαου διεκδικωντας για την παρτη τους το πρωτο τραπεζι στη πιστα
– οι εξωκοινοβουλευτικοι αριστεροι να γλυφουν για κανα κοκκαλακι εκει που εφτυναν ,μπας και σωσουν διαροες προς το εξεγερσιακοτερο
τα βλεπω αυτα και λεω
.
να παει να γαμηθει ο «λαος» τους
οι «προλεταριοι»
οι «αγανακτισμενοι»
ολοι οι ρολοι που στηνονται για να παιχτει το θεατρακι αναπαραγωγης της εξουσιας
να πα να γαμηθουνε ολοι εκτος απο τον λουκανικο
ενα σκυλο που γυρναει την πολη εν μεσω δακρυγονων και που χαιρει πιο πολυ εκτιμηση απο ολους αυτους τους αταλαντους ηθοποιους της αθλιας και κακοποαιγμενης παραστασης
Αθανασία
21 Οκτωβρίου, 2011 8:55 μμ
τιμή και δόξα στον Λουκάνικο
Solanz
22 Οκτωβρίου, 2011 4:01 μμ
και στον Κανέλο……
aymbibastos
21 Οκτωβρίου, 2011 10:25 μμ
Αμα οι Ελληναραδες είχαν εστω και το 1% του θαρους του λουκανικου θα είχε γίνει επανασταση
johndoctor
21 Οκτωβρίου, 2011 11:31 μμ
Μεγάλε έγραψες αλλά για πες μου θα γίνει κατι???Εκτός αν φιλε trollentes σου αρέσει η παρτουζα δντ,κεφαλαίου,τρόικας και νεοφιλελευθερης πολιτικής που δεχόμαστε εδώ και μερικά χρονακια…τι να πω ο καθένας με υα βίτσια του:p
kixwtis
21 Οκτωβρίου, 2011 9:03 μμ
εγώ αντί για θέση θα πω απλά τι είδα (για να το παίξω και γω λίγο Σώτη):
αραγμένος στα όμορφα χωρίς τσαντίρια γρασίδια της πλατείας απολάμβανα ήλιο και δροσιά και συζητούσα με την παρεούλα μου. Ενώ τα πράγματα φαίνονταν ήρεμα και χαλαρά στο σημείο που καθόμουν, ξάφνου είδα κόσμο να κυνηγιέται από την πλευρά της Β.Σοφίας (μπροστά στο Μ.Βρετανία ακριβώς – αχ, τι θα γίνει με τον τουρισμό μας; πως θα αναπτυχθεί η οικονομία μας; πως θα επιβιώσουν τα νοικοκυριά;). Ελλείψει μέσου προστασίας από το σχεδιασμό της πλατείας (μα καλά ποιος αρχιτέκτονας είναι δυνατόν να τη σχεδίασε έτσι;) είδα δεκάδες να προσπαθούν να κρατηθούν για να μην πέσουν μέσα στην πλατεία από ύψος, ενώ ρουφούσα τον φρίο ελληνικό καφέ μου (από αυτά τα καινούργια δροσερά απολαυστικά ξέρετε που φτιάχνει το παναθήναιον με 1,5 ευρώ μονάχα. Σε περίοδο τέτοιας οικονομικής δυστυχίας ο καφές στο Σύνταγμα έχει αξία λίγοτερη και από αυτή που έχει στην τελευταία παραγκούπολη της υπόλοιπης Ευρώπης).
Μου είπανε δε ότι οι άνθρωποι αυτοί ήτανε κυνηγημένοι όχι από τα ΜΑΤ, αλλά από τους κομμουνιστές! Τότε είναι που κατουρήθηκα από το φόβο μου και θυμήθηκα τα χιλιάδες γκουλάγκ που επισκέφθηκα όταν γνώρισα μία Ρωσίδα και στα οποία είχαν μαρτυρήσει δισεκατομμύρια άνθρωποι αγωνιζόμενοι για την ελευθερία τους.
demonio
21 Οκτωβρίου, 2011 9:34 μμ
Καθως ημουν δεκαδες χιλιομετρα μακρυα μπορω να σας πω πως παγωσα. Ποσο διαλυμενες ειναι οι ανθρωπινες αξιες οσων δρουν ετσι. Οταν ημουν στο Περου καταλαβα πως υπαρχουν κοινωνιες οπου η ανθρωπινη ζωη δεν εχει καμια μα καμια αξια. Ποτε δεν φανταστηκα πως αυτο μια μερα θα ισχυε για την Ελλαδα.
Ουδεποτε φαντασιωθηκα μια επανασταση για ενα καλυτερο μελλον με ορους στιγνης χουλιγκανικης τυφλης βιας. Εμενα μια τετοια «επανασταση» δεν με ενδιαφερει και δεν με αφορα καθως οπως λεει κι ο ποιητης in the beginning is my end.
Μαλλον ο Κυπραιος, τον οποιο σχολιαζαμε προσφατα αυτα να εννοουσε λεγοντας τα περι «αδελφος εναντιον αδελφου» και βιαστηκαμε να τον κρινουμε ως μελοδραματικο.
Τα συλλυπητηρια μου στην οικογενεια του νεκρου εργατη.
karampas
21 Οκτωβρίου, 2011 9:36 μμ
το κκε επρεπε ναανοιξει να περασουν οι 1000 αναρχικοι και να κανει περα.Αφου επελεξε να χτυπησει το μαυρο μπλοκ ηταν τυχερο που δεβθρηνησε 5-10 νεκρουσ ακομα απο τα κοφτερα μαρμαρα και τισ μολοτοφ τισ οποιες κακωσ πεταξανε οι μαυροντυμενοι νεοι.Τσαμπα πεθανε και ο οικοδομος υπερασπιζομενοσ την καταργηση του βασικου μισθου των 550 ευρω.Δεν επιτρεπεται παλαιοι κουκουεδες να κανουν τα δεκανικια του τζεφρυ
aymbibastos
21 Οκτωβρίου, 2011 10:13 μμ
Να ποιοι ορμισαν πρωτοι. διαδώστε τα βίντεο, να μην τους αφησουμε να σπιλώσουν το χώρο
να μην τους αφησουμε να σπιλώσουν το χώρο
22 Οκτωβρίου, 2011 12:00 πμ
Στο δεύτερο βίντεο (http://www.youtube.com/watch?v=Td1nOjqm3L4&feature=player_embedded#!) είναι ολοφάνερο τα κωλόπαιδα οι ασφαλίτες ΠΑΜΙΤΕΣ δεν παίζονται. Στο 11 ένας απολίτιστος ΠΑΜΙΤΗΣ-ασφαλίτης ρίχνει ροχάλες, στο 18 ένας αγανακτισμένος ΠΑΜΙΤΗΣ πετά με μανία αντικείμενο στο «χώρο», στο 35 αρχίζουν να φτύνουν οι ανοργασμικές ΠΑΜΙΤΙΣΕΣ, στο 47 ένας ΚΝΙΤΗΣ με κοτσίδα(;) ρίχνει ροχάλα σε ένα συντροφό μας με τα τριπλάσια χρόνια από αυτόν, στο 1.15 μια ΠΑΜΙΤΟ φαλακρή αδελφή ρίχνει κλωτσιές στους συντρόφους μας και τρέχει να κρυφτεί μέσα στους βρωμοκκέδες, το είχε επαναλάβει και στο 38 σε έναν μεσήλικα του χώρου μας (τι σκατά τρώνε αυτοί οι βρωμοκκέδες;), στο 1.53 ένας συσαμένος ΚΝΙΤΗΣ (που είχε μάσκα στην κνιτόφατσά του) σπάει μάρμαρα για να ρίξει(;) σε λίγο στο χώρο μας (αύτοι οι κνίτες δεν έχουν το θεό τους έναν ακόμη όροφο θα έφτιαχναν στον περισσό με τα πολεμοφόδια! που μάζεψαν). Όλα αυτά σε 132 δεύτερα!!!!
Η συλλογικότητά μας τα δεχόταν όλα αυτά με υπομονή και ψυχραιμία, χωρίς να ανταποδίδει και ας ήμασταν περισσότεροι. Τους ξέρουμε αυτούς τους βρωμοεργάτες του ΚΚΕ πόσο αλήτες και προβοκάτορες είναι. Καταλαβαίνουμε όλοι τι κάνανε αργότερα στα αδέλφια μας…
:
@aymbibastos: Συμφωνώ απόλυατα με το σχόλιο σου και την προτροπή σου. «Να ποιοι ορμισαν πρωτοι. διαδώστε τα βίντεο, να μην τους αφησουμε να σπιλώσουν το χώρο.» Να ποιοί είναι οι ασφαλίτες, τα σκυλιά τα λυσσασμένα.
karampas
21 Οκτωβρίου, 2011 11:04 μμ
ΕπικαιρότηταΟ Περισσός περιφρουρεί το αστικό κοινοβούλιο
Λοιπόν, τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά. Αρκεί ο λαός να βγει στους δρόμους, να περικυκλώσει τη Βουλή ειρηνικά (χωρίς να εμποδίσει τους βουλευτές να προσέλθουν σ’ αυτή) και τότε υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να διαφοροποιηθούν αρκετοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, να καταψηφίσουν το πολυνομοσχέδιο, να πέσει η κυβέρνηση και ν’ αρχίσει μια πορεία αντεπίθεσης για το εργατικό και λαϊκό κίνημα!
Οχι, δεν είναι οι «αγανακτισμένοι», υπό την καθοδήγηση του ΣΥΡΙΖΑ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλων… «ακομμάτιστων» που καλλιεργούν αυτή την αυταπάτη. Αυτοί το δοκίμασαν μια φορά, όταν ψηφιζόταν το Μεσοπρόθεσμο, είδαν το αποτέλεσμα, οπότε δεν τους πολυπαίρνει να πουν το ίδιο. Αυτή τη φορά η σκυτάλη πέρασε στις δυνάμεις του Περισσού.
Η αποστολή ανατέθηκε στο ΠΑΜΕ που ανακοίνωσε για την Πέμπτη «περικύκλωση της Βουλής από όλες τις μεριές». Το κάλεσμα τα έβαλε όλα στον ντορβά. Από τη μη ψήφιση του πολυνομοσχέδιου μέχρι τη… «λαϊκή εξουσία» του Περισσού. «Να βουλιάξει η Αθήνα, το Σύνταγμα, όλοι οι χώροι γύρω από την Βουλή. Οργανωμένα, συντονισμένα. Να πάρει ο λαός στα χέρια του τη ζωή του, να σταθεί όρθιος. Τώρα αγώνας να ανατραπούν τα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης. Κάτω η κυβέρνηση της πλουτοκρατίας. Τώρα αγώνας για αποδέσμευση από τη λυκοσυμμαχία της ΕΕ. Αγώνας για ανατροπές στους συσχετισμούς δύναμης, ο λαός να αναδείξει τη δική του εξουσία».
Επειδή, όμως, άρχισαν να γράφονται και να λέγονται διάφορα, ότι δήθεν ο Περισσός θα προσπαθήσει να εμποδίσει τους βουλευτές να φτάσουν στη Βουλή, ανέλαβε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους η Παπαρήγα, με μια συνέντευξη Τύπου που οργανώθηκε στο πόδι την περασμένη Δευτέρα (είναι χαρακτηριστικό ότι η συνέντευξη περιλάμβανε μια δήλωση της Παπαρήγα και μόνο δυο δημοσιογραφικές ερωτήσεις).
«Να ξεκαθαρίσω το εξής: Η περικύκλωση και ο αποκλεισμός της Βουλής που έχει αποφασιστεί από συνδικάτα και άλλες οργανώσεις, και τον οποίο στηρίζουμε και θα στηρίξουμε, δεν έχει καμία σχέση με την παρεμπόδιση των βουλευτών να μπουν στη Βουλή. Εχει ένα και μοναδικό σκοπό: Οσο γίνεται περισσότεροι βουλευτές να καταψηφίσουν το πολυνομοσχέδιο. Αυτό μας ενδιαφέρει», είπε η Παπαρήγα. Και για να τονίσει το τελευταίο, το επανέλαβε: «Αυτός είναι ο ρόλος του αποκλεισμού της Βουλής. Να προκύψει ένα πλειοψηφικό -όσο γίνεται περισσότερο- «ΟΧΙ». Και τότε η πτώση της κυβέρνησης θα έρθει κάτω από τη λαϊκή πίεση».
Διείδε, λοιπόν, ο Περισσός δυνατότητα ανατροπής της κυβέρνησης από τους ίδιους τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Και ανέθεσε «στο λαό» το καθήκον, με την απολύτως ειρηνική παρουσία του, να ασκήσει πίεση σ’ αυτούς τους βουλευτές «οι οποίοι φοβούνται το πολιτικό κόστος, φοβούνται τον κόσμο που τους αντιμετωπίζει αρνητικά», όπως χαρακτηριστικά είπε η Παπαρήγα, η οποία μιμούμενη τον Τενγκ-Χσιάο-Πινγκ («άσπρη γάτα, μαύρη γάτα, το ίδιο κάνει, αρκεί να πιάνει ποντίκια»), συμπλήρωσε ότι «για όποιο λόγο και αν ξεκινήσει κανείς (σ.σ. βουλευτής), αυτή τη στιγμή το λαό τον βοηθάει η καταψήφιση του πολυνομοσχεδίου».
Υπήρχε, αλήθεια, περίπτωση να υπάρξουν τόσοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έτοιμοι να ρίξουν την κυβέρνηση; Είχε διαφανεί κάτι τέτοιο; Δεν θα σας πούμε τις δικές μας εκτιμήσεις, θα παραθέσουμε την εκτίμηση του «Ριζοσπάστη», που έγραφε την περασμένη Πέμπτη: «Στο εσωτερικό της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ και κάτω από την πίεση του λαού, συνεχίζονται το θέατρο και οι ελιγμοί των “διαφωνούντων” ενόψει και της σημερινής ψηφοφορίας επί των άρθρων του πολυνομοασχεδίου». Θέατρο, ελιγμοί και διαφωνούντες εντός εισαγωγικών, λοιπόν. Και σωστά. Τότε από πού συνήγαγε η ηγεσία του Περισσού τη δυνατότητα για «ένα πλειοψηφικό –όσο γίνεται περισσότερο– «ΟΧΙ»»; Οταν το περασμένο καλοκαίρι, τότε που ψηφιζόταν το Μεσποπρόθεσμο, έλεγαν το ίδιο οι Συριζαίοι και λοιποί «αγανακτισμένοι», ο Περισσός τους ειρωνευόταν ότι σπέρνουν αυταπάτες, ότι ωραιοποιούν την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Τώρα γιατί επέλεξαν να κάνουν ακριβώς το ίδιο;
Η απάντηση είναι απλή. Εκαναν το ίδιο, έσπειραν αυταπάτες ότι με μαζική περικύκλωση της Βουλής μπορεί να τρομάξουν κάποιοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και έτσι να καταψηφιστεί το νομοσχέδιο και να πέσει η κυβέρνηση (ποτέ προηγούμενα ο Περισσός δεν έριξε το σύνθημα «κάτω η κυβέρνηση»), γιατί βρίσκονταν σε συνεννόηση με την κυβέρνηση να περιφρουρήσουν αυτοί τη Βουλή αντί για τα ΜΑΤ, ώστε να λειτουργήσουν σαν ασπίδα του αστικού κοινοβούλιου. Για να παίξουν αυτό το ρόλο χρειάζονταν και το ανάλογο ιδεολόγημα. Και το βρήκαν στις ανύπαρκτες δυνατότητες να υπάρξουν αρκετοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που θα καταψηφίσουν το νομοσχέδιο. Ο «Ριζοσπάστης» μιλούσε για θέατρο και ελιγμούς και ψευτο-διαφωνούντες και η Παπαρήγα μιλούσε για βουλευτές που φοβούνται την οργή του λαού και είναι έτοιμοι να καταψηφίσουν το πολυνομοσχέδιο, έτσι και δουν εκατοντάδες χιλιάδες να περικυκλώνουν ειρηνικά τη Βουλή και χωρίς να εμποδίζουν την προσέλευση των βουλευτών, όπως είχαν αποπειραθεί (ανεπιτυχώς) οι αγανακτισμένοι το καλοκαίρι. Γι’ αυτό και δεν είπαν καμιά κουβέντα για τους τοίχους από σίδερο και πλεξιγκλάς που έστησαν οι μπάτσοι.
Το ότι υπήρξε προσυνεννόηση με την κυβέρνηση αποδεικνύεται από τα ίδια τα γεγονότα. Αλλωστε, στην πολιτική αυτά τα κομπρεμί δεν γίνονται με έγγραφες συμφωνίες. Συμπεραίνονται από την εξέλιξη των γεγονότων.
Την Τετάρτη, πριν ακόμα ξεκινήσει η πορεία του ΠΑΜΕ, μια ογκώδης ομάδα ροπαλοφόρων έφυγε και πήγε και στήθηκε περιμετρικά της Βουλής (στη Β. Σοφίας μέχρι τον αστυνομικό φράχτη και σε όλο το μήκος της Αμαλίας μέχρι το Ζάππειο). Είχαν πλάτη προς τη Βουλή και μέτωπο προς το δρόμο, δείχνοντας έτσι ότι σκοπός τους ήταν να περιφρουρήσουν τη Βουλή και όχι τη διαδήλωση. Εμειναν εκεί όχι μόνο όσο περνούσε η διαδήλωση του ΠΑΜΕ, αλλά και μετά όσο περνούσαν οι άλλες ογκωδέστερες διαδηλώσεις. Κάποια στιγμή φαίνεται ότι είδαν τα σκούρα και αποφάσισαν να φύγουν. Αμέσως στη θέση τους κατέβηκαν τα ΜΑΤ που μέχρι τότε ήταν εξαφανισμένα! Αλλαγή φρουράς!
Η Τετάρτη ήταν η πρόβα τζενεράλε για την Πέμπτη. Την Πέμπτη ξεκίνησαν πουρνό-πουρνό. Από τις 9 είχαν στήσει τις φρουρές, πιο ενισχυμένες από την Τετάρτη. Βρέθηκε μάλιστα εκεί και η Παπαρήγα, σαν επιθεωρητής των ταγμάτων. Και πάλι πλάτη στη Βουλή και μέτωπο προς το δρόμο. Και τσαμπουκάς αυτή τη φορά, καθώς ο κόσμος που μαζευόταν στην Αμαλίας ήταν του ΠΑΜΕ, οπότε θεωρούσαν πως είχαν μεγάλη δύναμη πυρός. Ολοι οι υπόλοιποι περιορίστηκαν με τον τσαμπουκά στο κάτω τμήμα της πλατείας, στη Φιλελλήνων και τους κάθετους δρόμους. Η Αμαλίας μέχρι τη Β. Σοφίας και την αρχή της Πανεπιστημίου ανήκε στις δυνάμεις του Περισσού, ενώ τα ΚΝΑΤ με κράνη στο κεφάλι και παλούκια στον ώμο στέκονταν στη θέση που τις άλλες φορές στέκονταν τα ΜΑΤ. Ρουθούνι ΜΑΤατζή δεν φάνηκε στο χώρο που ήταν το ΠΑΜΕ. Βρίσκονταν ψηλά στο προαύλιο της Βουλής και διασκορπισμένοι ανά διμοιρίες σε χώρους έξω από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ (Βουκουρεστίου, Ερμού, Μητροπόλεως και αλλού).
Αλήθεια, πώς ήξερε η ηγεσία της Αστυνομίας ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από τις δυνάμεις του Περισσού και απέσυρε ολοσχερώς τις δυνάμεις της από το χώρο γύρω από τη Βουλή; Είναι δυνατόν ο οποιοσδήποτε αξιωματικός να πάρει τέτοια πρωτοβουλία απόσυρσης των δυνάμεων, χωρίς να έχει προηγηθεί συνεννόηση (σε πολιτικό επίπεδο μάλλον) και να έχουν δοθεί διαβεβαιώσεις από την ηγεσία του Περισσού; Πότε φάνηκαν ΜΑΤ; Οταν η περιφρούρηση των ΚΝΑΤ, παρά τις κυκλωτικές κινήσεις που επιχείρησε, παρά τα κεφάλια που άνοιξε (ακόμη και ανθρώπων που δεν είχαν καμιά σχέση με τη σύγκρουση), δεν μπόρεσε ν’ αντέξει τις επιθέσεις από μερικές εκατοντάδες νεολαίους, που φάνηκαν πιο έμπειροι στις οδομαχίες, και χρειαζόταν ενισχύσεις. Τότε εμφανίστηκαν τα ΜΑΤ και καθάρισαν την πλατεία Συντάγματος και τους γύρω δρόμους, δημιουργώντας έναν προστατευτικό κλοιό περιμετρικά της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ. Δηλαδή, είχαμε τον Περισσό να περιφρουρεί τη Βουλή, το σύμβολο της αστικής εξουσίας, και τα ΜΑΤ να περιφρουρούν τον Περισσό!
Πολύ πριν την προγραμματισμένη ώρα λήξης της συγκέντρωσής τους, μάλλον επειδή διαπίστωσαν ότι η εικόνα αυτή τους εξέθετε ακόμα και στα μάτια των οπαδών τους, αποφάσισαν να αποχωρήσουν, ενώ τα ΜΑΤ τους συνόδευσαν μέχρι την Ομόνοια. Ταυτόχρονα, άλλες διμοιρίες έκαναν «σκούπα» στην πέριξ του Συντάγματος περιοχή και έδιωξαν με τη βία όλο τον κόσμο που βρισκόταν εκεί, ακόμη και μπλοκ οργανώσεων και σωματείων. Για την Αστυνομία, νόμιμη συγκέντρωση ήταν μόνο αυτή του Περισσού. Οι άλλες ήταν παράνομες και τις διέλυσε.
Ισως κάποιοι να θεωρήσουν αυτή την εικόνα (τα ΚΝΑΤ να περιφρουρούν τη Βουλή και τα ΜΑΤ να περιφρουρούν τα ΚΝΑΤ) σουρεαλιστική, όμως δεν είναι. Είναι τα καλύτερα αποκαλυπτήρια μιας πολιτικής αστικής-αντιδραστικής μέχρι το μεδούλι. Ο ψευτοεπαναστατισμός τους στα λόγια καταρρέει, όταν έρχεται η ώρα της πρακτικής πολιτικής, ιδιαίτερα σε κρίσιμες πολιτικά στιγμές.
Πέταξαν το νεκρό τους στα σκυλιά
Ενα 53χρονο στέλεχος του ΠΑΜΕ εξέπνευσε την Πέμπτη από ανακοπή καρδιάς, μετά από εισπνοή χημικών, όπως δήλωσαν οι ίδιοι οι σύντροφοί του. Κι αντί η ηγεσία του Περισσού να ξεσηκώσει τον κόσμο, η Παπαρήγα εμφανίστηκε στη Βουλή σαν να μην τρέχει τίποτα, είπε ότι ο άνθρωπος μπορεί να είχε και κάποιο πρόβλημα και ότι πέθανε και πάνω στη σύγκρουση, αφήνοντας να εννοηθεί ότι πέθανε πάνω στη σύγκρουση των ΚΝΑΤ με ομάδες νεολαίων που επιτέθηκαν στην περιφρούρηση της Βουλής από τον Περισσό.
Λίγο πριν την Παπαρήγα, στελέχη του ΛΑΟΣ και της ΝΔ μιλούσαν μέσα στη Βουλή για «έγκλημα των κουκουλοφόρων», χωρίς κανένας από τον Περισσό να κάνει οποιαδήποτε διόρθωση. «Η ωμή βία των κουκουλοφόρων κόστισε την ζωή ενός συνανθρώπου μας», δήλωσε και ο Σαμαράς, παίζοντας στο ίδιο ταμπλό. Τα ίδια υπαινίχτηκε, με πρόστυχο τρόπο, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του Περισσού, σε ανακοίνωση που εξέδωσε αργότερα, στην οποία μιλούσε για «δολοφονική επίθεση κατά της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ» από «οργανωμένες ομάδες σε διατεταγμένη αποστολή και αναρχοφασιστοειδή», αφήνοντας να εννοηθεί (χωρίς και να το λένε) ότι σ’ αυτή την επίθεση οφείλεται ο θάνατος του συνδικαλιστή τους. Ενάντια στην κυβέρνηση και την αστυνομία δεν λένε ούτε λέξη! Πετάνε το νεκρό τους στα σκυλιά, προκειμένου να δικαιολογήσουν το βρόμικο προδοτικό ρόλο που έπαιξαν τη συγκεκριμένη μέρα, περιφρουρώντας το αστικό κοινοβούλιο από τους διαδηλωτές.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, ο νεκρός πέθανε από ανακοπή καρδιάς και δεν έφερε κανένα τραύμα. Σύμφωνα δε με την ανακοίνωση της Αστυνομίας, αυτός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο που η ίδια η Αστυνομία κάλεσε από το Ζάππειο, δηλαδή εκατοντάδες μέτρα μακριά από το χώρο των επεισοδίων. Οι ίδιοι οι σύντροφοί του δήλωσαν σε δημοσιογράφους ότι ένιωσε δυσφορία από τη ρίψη χημικών (οι δηλώσεις αυτές μεταδόθηκαν από κανάλια και σάιτ). Χημικά, όμως, ρίχνει μόνο η Αστυνομία. Ας αφήσουμε που ο χώρος ήταν πηγμένος στα χημικά από τις επιχειρήσεις της προηγούμενης μέρας.
Εχθροί του λαού
Για μια φορά ακόμη, αντιστρέφεται η πραγματικότητα και τοποθετείται με το κεφάλι κάτω. Για μια φορά ακόμη, ντροπιασμένες αντιλήψεις μετατρέπονται σε ιδεολογήματα και με τη μορφή προπαγανδιστικού ενέσιμου διαλύματος καταβάλλεται προσπάθεια να εγχυθούν μέσα στο κίνημα.
Εχουμε ένα μείζον πολιτικό γεγονός; ένα κόμμα, που καμώνεται ότι είναι επαναστατικό, αναλαμβάνει να περιφρουρήσει το αστικό κοινοβούλιο, μη τυχόν και ξεσπάσει πάνω του η οργή των απεργών-διαδηλωτών. Το κάνει σε πλήρη συνεργασία με την κυβέρνηση, η οποία αποσύρει την Αστυνομία από τις συνήθεις θέσεις της, τις οποίες καταλαμβάνουν ορδές κρανοφόρων και ροπαλοφόρων μελών του εν λόγω κόμματος. Ακόμη και η θέση τους υποδηλώνει το ρόλο τους: πλάτη στη Βουλή – μέτωπο στους διαδηλωτές.
Αντί, λοιπόν, να έχουμε ομόφωνη, μαζική καταγγελία αυτού του κόμματος και του αστικού-χωροφυλακίστικου ρόλου που ανέλαβε να παίξει, αντί αυτό το κόμμα να στιγματιστεί ως εχθρός του λαού και προστάτης του αστικού συστήματος εξουσίας, ορισμένοι προχωρούν σε καταγγελίες μιας μερίδας διαδηλωτών που συγκρούστηκαν με τις δυνάμεις καταστολής αυτού του κόμματος, ενώ άλλοι τηρούν ίσες αποστάσεις.
Ομως, εν προκειμένω έχουμε γεγονότα έναντι των οποίων δεν χωρούν ίσες αποστάσεις. Μπορεί κανείς να έχει οποιαδήποτε άποψη για την τακτική ορθότητα των επιλογών του συγκεκριμένου κομματιού των διαδηλωτών, να κρίνει έτσι ή αλλιώς τη σκοπιμότητα κάθε ενέργειας, όμως αυτό αφορά μια συζήτηση μέσα στο κίνημα και με όρους κινήματος. Αντίθετα, το κόμμα που περιφρουρούσε τη Βουλή, ανεξάρτητα από την κοινωνική του σύνθεση (η οποία, άλλωστε, δεν είναι περισσότερο εργατική ή λαϊκή από την κοινωνική σύνθεση των «καθαρόαιμων» αστικών κομμάτων), ανεξάρτητα από το βερμπαλισμό με τον οποίο επενδύει τον πολιτικό του λόγο, ενήργησε ως εχθρός του λαού, αναλαμβάνοντας –με σαφή και απροκάλυπτο τρόπο– καθήκοντα δύναμης καταστολής του συστήματος.
Εν προκειμένω, λοιπόν, δεν χωρούν συμψηφισμοί. Δεν μπορείς να συγκρίνεις κονωνικά και πολιτικά ανόμοιες συμπεριφορές. Δεν μπορείς να εξισώνεις τα όποια (υπαρκτά ή ανύπαρκτα ή διογκωμένα) προβλήματα στο εσωτερικό ενός κινήματος με τις αντιθέσεις αυτού του κινήματος με τους εχθρούς του στον τομέα της καταστολής, είτε πρόκειται για τις επίσημες δυνάμεις καταστολής του κράτους είτε για «εθελοντές» κομμάτων όπως ο Περισσός. Πρέπει, καταρχήν, να ξεχωρίσουμε τις διαφορετικές ποιότητες και μετά να κάνουμε την όποια συζήτηση στο πλαίσιο της «ποιότητας-κίνημα».
Οι καταγγελίες για «δολοφονική επίθεση κουκουλοφόρων» ή οι ίσες αποστάσεις αποτελούν βούτυρο στο ψωμί της ηγεσίας του Περισσού, η οποία βρέθηκε στριμωγμένη και προσπαθεί να κρύψει τις πομπές της. Ακόμη και το θάνατο του δικού τους στελέχους, που αποδεδειγμένα δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τη σύγκρουση ΚΝΑΤ-διαδηλωτών, προσπαθούν να τον φορτώσουν σ’ αυτή τη σύγκρουση, βγάζοντας λάδι την κυβέρνηση. Ασελγούν πάνω σ’ έναν δικό τους νεκρό, σε μια προσπάθεια να αποφύγουν το καίριο ερώτημα («γιατί περιφρουρούσατε τη Βουλή από το λαό;») και να μουτζουρώσουν την εικόνα που είδε όλος ο κόσμος: οι δυνάμεις καταστολής του Περισσού περιφρουρούσαν τη Βουλή και οι δυνάμεις καταστολής του κράτους περιφρουρούσαν τον Περισσό.
Στο θέμα θα χρειαστεί να επανέλθουμε, γιατί το θεωρούμε (και είναι) μείζονος σημασίας.
Π.Γ.
Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ και αναλύσεις στην «Κόντρα» που κυκλοφορεί το Σάββατο 22 Οκτώβρη
inflammatory
22 Οκτωβρίου, 2011 12:43 πμ
μαλιστα….
Andreas
21 Οκτωβρίου, 2011 11:06 μμ
Ενα βιντεακι που μου στειλανε και οπως λεει πρεπει να το δει καθε Ελληνας.
lascapigliata
21 Οκτωβρίου, 2011 11:35 μμ
Όλο για το φασισμό του ΚΚΕ ακούω. Αλλά την σκοπιμότητα της χτεσινής επίθεσης, που διέλυσε την συγκέντρωση δεν καταλαβαίνω. Κάποιοι πρέπει να αναθεωρήσουν και τα τοτέμ τους και τη διγλωσσία τους.
johndoctor
21 Οκτωβρίου, 2011 11:42 μμ
Αφού οι μόνοι επαναστάτες είναι η ΑΚ και το μαύρο μπλοκ..όλοι οι άλλοι υποστηρίζουν το κράτος με βάση τα σχόλια εδώ μέσα αν διαφωνησεις δε καο εκφράσεις άλλη άποψη σου γαμανε την παναγία και τον χρίστο και σε ότι πιστεύεις…αυτό αν δεν είναι.φασισμός τότε τι είναι?????
Spin
22 Οκτωβρίου, 2011 5:02 μμ
το γιαούρτι στα σουβλάκια από τους σωβινιστές κρητίκαρους
μανικακος
22 Οκτωβρίου, 2011 5:06 μμ
….όμορφααααα…..
τι να πω και γω που δεν βρισκω τσιγαρα στην αθηνα τον αυγουστο?????
Spin
22 Οκτωβρίου, 2011 5:36 μμ
μάνικ έτσι είναι η αθήνα μας και αμα γουστάρεις. αν δεν γουστάρεις ξύδι 😛
koula
22 Οκτωβρίου, 2011 5:38 μμ
ή Γαλαξυδι… 😛
Spin
22 Οκτωβρίου, 2011 5:40 μμ
κούλα άλλαξε στο άβαταρ σου μας έχεις παγώσει όλους 😛
koula
22 Οκτωβρίου, 2011 5:59 μμ
στα ## μου! 😛
ΥΓ τι σε φοβιζει μιστερ cπιν?? οι σιαγονες του οργανου? ή μηπως χασεις??? 😛
μανικακος
22 Οκτωβρίου, 2011 5:56 μμ
κι εσυ γιαΟΥΡΕτι….. 🙂
Spin
22 Οκτωβρίου, 2011 5:59 μμ
ΓιαΝτουΡουτι 😛
Spin
22 Οκτωβρίου, 2011 6:00 μμ
koula δεν σαναγνωρίζω
koula
22 Οκτωβρίου, 2011 6:06 μμ
δεν πειραζει! να μην υπαρχει και επιδραση πανω στις μετρησεις 😛
αμφιβαλλεις οτι χρειαζεται το οργανο μετρησης? ισχυριζεσαι οτι δε θελουν καποιοι να τις μετρησουν? εγω πιστευω οτι χρησιμο μπορει να φανει… και εκανα τη «θυσια» βεβαιως-βεβαιως, πρωτη φορα στα χρονικα, να αλλαξω το αβαταρ… και να κουβαλαω το μικρόμετρο*
*έτσι λέγεται, δεν ειναι λογοπαίγνιο… (μονάδα μέτρησης μήκους, υποπολλαπλάσιο του μέτρου, το 1 μικρόμετρο = εκατομμυριοστό του μέτρου)
zalkador
22 Οκτωβρίου, 2011 6:39 μμ
και τελικα που κατεληξες με τις μετρησεις;
afrikazoao (@afrikazoao)
21 Οκτωβρίου, 2011 11:50 μμ
Ντροπή σε όλους όσους συμμετείχαν στα επεισόδια.
Όποιοι κι αν ήταν.
Η θέση όλων μας θα πρέπει να είναι: Με τον Άνθρωπο και θεωρώ το κείμενο προβοκατόρικο.
Οραματιζόμαστε μιαν Άλλη Κοινωνία.Όχι την αναπαραγωγή της.
Οι «αποφασισμένοι» ανήκουν στον Παλιό Κόσμο
Όποιοι αμφιταλαντεύονται βρίσκονται στο μοναχικό μονοπάτι που οδηγεί στην Ουτοπία.
Αλληλεγγύη Αξιοπρέπεια Ισότητα Δικαιοσύνη Αυτονομία
────────▄▄▄▄▄▄────────
──────▄████████▄──────
──────█────────█──────
─────█─▄▀█──█▀▄─█─────
────▐▌──────────▐▌────
────█▌▀▄──▄▄──▄▀▐█────
───▐██──▀▀──▀▀──██▌───
──▄████▄──▐▌──▄████▄──
────▄████▄▐▌▄████▄────
#GLOBAL rEVOLUTION
#WORLD rEVOLUTION
#OCCUPYPLANET
#OCCUPYWORLD
EXPECT US
lnsurrection
22 Οκτωβρίου, 2011 11:15 πμ
Έχει πλάκα που αφορίζεις τα επεισόδια, όταν στο κάτω μέρος του σχόλιού σου έχεις έναν χαρακτήρα όπου ανατίναξε το κοινοβούλιο (σε ταινία αλλά έστω). Μιλάς και για επανάσταση, παγκόσμια κι όλας… ότι να ‘ναι…
afrikazoao (@afrikazoao)
22 Οκτωβρίου, 2011 4:59 μμ
lnsurrection δε θέλω να μπώ σε αντιπαράθεση μαζί σου.Να διευκρινίσω
Μιλάω για επανάσταση της ανθρώπινης εξέλιξης και όχι για αναπαραγωγή του συστήματος.
Το σκίτσο από κάτω είναι παγκοσμίως γνωστό από τους anonymous πλέον και συμβολίζει αυτή ακριβώς την νέα εξέλιξη.
Δεν έχει πλάκα.
Απαιτεί εσωτερική επανάσταση.
Τα κυνοβούλια υπάρχουν μέσα μας.
Όπως και οι παρωπίδες και ο φασισμός και το ΕΓΩ.
Είμαστε όλοι ανώνυμοι.Και ίσοι.
Και ο πραγματικός μας στόχος και θέση θα πρέπει να είναι ο ανθρωπισμός.
lnsurrection
22 Οκτωβρίου, 2011 6:08 μμ
Καλά αυτά που λές αλλά:
Τα κ(υ)νοβούλια δεν υπάρχουν μέσα μας, εκεί έξω είναι και περνάνε τους νόμους τους.
Όσο και να έχει πετύχει κάποιος την εσωτερική του επανάσταση, αυτό δεν θα αλλάξει ότι θα πληρώσει 23% ΦΠΑ, ΕΚΦ, και λοιπά χαράτσια.
Μπορώ να αρχίσω και να απαριθμώ και πόσα άλλα. Καλό ακούγεται αυτό που λες, αλλά στην ουσία είναι σαν την επανάσταση του facebook και από ότι ξέρω, με click στο Like επαναστάσεις δε γίνονται.
Δυστυχώς βλέπω πολύ κόσμο να έχει αποχαυνωθεί τελείως με τις ιστορίες περί μη βίας, εσωτερικής αλλαγής, άλλαξε τον εαυτό σου να αλλάξει ο κόσμος, ζεν, σιχ τσου, ζίου ζίτσου, πόλαροιντ και ότι παπαριά μπορεί να φανταστεί κανείς. Και είναι κρίμα, καθώς μια απλή ματιά στην ιστορία θα δείξει ότι καλώς ή κακώς, χωρίς αληθινή πάλη τίποτα δεν γίνεται.
Καταλήγω κι εγώ τελικά να πιστεύω ότι ο ευνουχισμός που έχει γίνει είναι πολύ σοβαρότερος από ότι πίστευα.
ΥΓ. Τίποτα από αυτά δεν είναι προσωπικό, χρησιμοποιώ το post σου για venting 🙂
parameter λ
22 Οκτωβρίου, 2011 2:08 πμ
Το μεγαλείο της ιδιοτέλειας, χθες στο Σύνταγμα. Ή μήπως δεν θα έπαιρναν ρεβάνς απ΄τον Περισσό, για τον καλοκαιρινό αποκλεισμό στο Σύνταγμα, όταν ο κόσμος δεν «έπαιζε» το κόμμα και τα στελέχη του έσταζαν χολή απέναντι στον κόσμο που πήγαινε να συμμετάσχει στη Συνέλευση. Το πρόβλημα τις μέρες εκείνες ήταν ότι η επαφή για αντιπληροφόρηση του κόσμου είχε χαθεί από τον Περισσό, που αναγκαζόταν να βρίσκει βήμα στη tv. Επίσης, υπάρχουν συγκεκριμένα άτομα εντός παμε, τα οποία τότε έλεγαν ότι η πλατεία θα έπρεπε να αποδεχτεί το παμε και στη χειρότερη να μπουν με το ζόρι. Τίποτα απ΄τα δυο δεν έκατσε, καθώς επικοινωνιακά το κκε είχε έρθει δεύτερο, για αυτό και τις μέρες του Ιουνίου οι πορείες του ήταν βιαστικές μπροστά στο Σύνταγμα, τα συγκεκριμένα άτομα μάλιστα διαψεύστηκαν τότε δις από την αγωνιστικότητα του κόσμου που κατάφερε απέναντι στα ματ και κράτησε την πλατεία και το δρόμο πάνω δικό του.
Δεν νομίζω ότι το κκε ενδιαφέρεται για +1- 2%, όταν μπορεί και καταλαβαίνει ότι πασοκ-νδ καταρρέουν. Κοινοβουλευτικό κόμμα είναι και θα κληθεί να μπει στα σκατά να σώσει τον κοινοβουλευτισμό από βέβαιο πνιγμό. Χθες με τη στάση του, εκτός κοινοβουλίου, επικύρωσε τη σφαγή στα εργασιακά (αν και πιστεύει ότι αυτά ξανακερδίζονται), ανέβαλε, όμως, την κατάρρευση του πασοκ, για λόγους που μόνο το ίδιο γνωρίζει, αφότου συναντήθηκε η γγ με τον γαπ. Στις δυο μέρες το παμε, τη δεύτερη επέλεξε άλλο πρόσωπο.
parameter λ
22 Οκτωβρίου, 2011 2:10 πμ
πάει το σχόλιο 😦
W.T
22 Οκτωβρίου, 2011 11:28 πμ
Βλεπω μια αγωνια απο το «χωρο» ,η κανω λαθος…??
Εχουν ξεσκιστει σε τετοιο βαθμο να δικαιολογισουν τα αδικαιολογητα που εχουν κατακλησει το ιντερνετ και νομιζεις οτι οι «αναρχικοι» στην ελλαδα ειναι πλειονοτητα.
Βεβαια ειναι κατανοητο οτι οταν δυσκολευεσε εσυ ο ιδιος να πιστεψεις τις ασυναρτησιες που λες,ειναι λυτρωτικο να γραφεις με παθος και ενταση,με μεγαλυτερο σκοπο να πεισεις τον ιδιο τον εαυτο σου.
Και μια βολτα απο το ιντιμιντια βεβαια για αντληση ηθικου και πιστης,κατανοω οτι ειναι και αυτο αυτο μεγαλο ηθικο ντοπαρισμα.
Στον υπολοιπο κοσμο εκτος «χωρου» ομως οι κραυγες και τα βρισιδια αποδεικνυουν την τραγικοτητα της απομονωσης σας.
υγ.1 Οταν ακουω επιχειρηματα του τυπου «δειτε στο ταδε δευτερολεπτο τι εκαναν οι κνιτες και τετοια»,μου ερχεται η εικονα με τους ανθρωπους λαμπαδιασμενους απο τη μολοτοφ.Λαικιζω ξελαικιζω ο συμψιφησμος με οτιδηποτε αλλο ειναι απλα γελοιος.
υγ.2 ειδα πιο πανω καποιος εγραφε με ονομα «να μη σπιλωθει ο χωρος»,την περιπτωση να το κανει μονος τους ο «χωρος» την σκεφτηκατε??
υγ.3 τωρα τα μπινελικια μπορω να τα δεχτω ευχαριστως,παρακαλω ομως να μην εχετε την εντυπωση οτι τα χωνετε σε ΠΑΜιτη ή Κνιτη,ετσι πληροφοριακα.
dimi
22 Οκτωβρίου, 2011 2:38 μμ
οι απαντησεις , «λαικιστικικες» (οπως αναφερεις) ή μη, εχουν βγει και θα βγαινουν απο διαφορες συλλογικοτητες ή μη, μεσα απο τις ανακοινωσεις τους και τις πραξεις τους.
tonoumoy
22 Οκτωβρίου, 2011 11:33 πμ
Χθες απ’ ότι φαίνεται οι τοπικές οργανώσεις του κκε (τουλάχιστον η τ.ο. Αγ. Βαρβάρας αυτό έκανε) γυρνούσαν στις γειτονιές με τις ντουντούκες με ένα τσούρμο μέλη από πίσω να μοιράζουν κείμενα (και να περιφρουρούν βεβαίως).
Κατήγγειλαν τους παρακρατικούς προβοκάτορες (αναρχικοί, ασφαλίτες, ακροδεξιοί, δεν πληρώνω, σύριζα, λαος) «που προσπάθησαν να σαμποτάρουν τον περικύκλωση της βουλής που έκανε το ΠΑ.ΜΕ για να αποτρέψει την είσοδο των βουλευτών και την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου» ! ! !
Σημ. Η παπαρήγα είχε ξεκαθαρίσει δημόσια ότι η «περικύκλωση» της βουλής ΔΕ θα αποτρέψει την είσοδο/’εξοδο των βουλευτών.
karampas
22 Οκτωβρίου, 2011 2:39 μμ
ρε παιδια το ειπε ο αδωνησ χτεσ προχτεσ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.Πιναμε καφεδες και καπνιζαμε ανακουφισμενοι που μασφυλουσε το κκε.Τι αλλο να πουμε.Οτι συριζα ανταρσυα μετωπο γλυφουν τουσ ρουφιανουσ χαφιεδες απογονουσ του Γούσια?ΚΑΤΑΝΤΙΑ καταντια
W.T
22 Οκτωβρίου, 2011 2:52 μμ
Εσυ πιστευεις οτι ο Αδωνης το λεει αυτο γιατι το εννοει ή γιατι ξερει οτι ετσι κανει «ζημια» στο ΚΚΕ??
Και ποσο εξυπνο ειναι να σε χρησιμοποιει(αφου τον αναπαραγεις), απεναντι σε ενα δικο του εχθρο ακομη και αν τον θεωρεις και δικο σου??
Εγω παραδειγμα δεν θα γουσταρα να με χρησιμοποιει το λαος με το να αναπαραγω την προπαγανδα του ακομη και αν επιτεθοταν π.χ στο πασοκ.
αλλη μια εμπειρια για μενα,για το επιπεδο αναλυσης του χωρου.
johndoctor
23 Οκτωβρίου, 2011 2:04 πμ
Φίλε άρα με την ωραία λογική σου οποίος κάνει πορεία και είναι ήσυχος πρέπει να του έκανε το κεφάλι με καδρόνια και μολότωφ..δηλαδή με τόσες μολότωφ εντός του προαυλίου της βουλής άλλαξε τίποτα?Έπεσε καμία κυβέρνηση και δεν το πήρα είδηση???Καλά και μόνο που αναφερεις σαν επιχείρημα τον Μανωλιδή δείχνει το επίπεδο πολιτικής σκέψης που έχεις…η νοοτροπία του μπαχαλου έκανε κακό ιστορικα στο εργατικό κομμουνιστικό κίνημα
iordanoglou
22 Οκτωβρίου, 2011 5:09 μμ
Η ιστορία της ανθρωπότητας, μέχρι τωρα, μας παρουσιάζεται σαν μια ιστορία της θυσίας, κάποιοι θυσιάζονται και οι επόμενοι κερδίζουν, ανεξαρτησία, εθνικη αυτονομία και λοιπά δακρυβρεχτα. Ε, γαμώ τον άνθρωπο και τον ανθρωπισμό και γαμώ και τον ιστορικισμό/ντετερμινισμο κάποιων μεσσιανικών κομμάτων που περιμένουν κάποιο ιστορικό προτσές να ωριμάσει για να λειτουργήσει ο κοινωνικός νόμος εν ίδει φυσικού, κόμματα που έχουν και το θράσσος να ονομάζονται μαρξιστικά, αυτοί οι αντιδιαλεκτικοί δογματιστές να αυτο-αποκαλούνται μαρξιστές και υλιστές… Ανάμεσα στο ΕΓΩ του ατόμου που ζει ΤΩΡΑ και στη θυσία γενεών για να φτουρήσει το «προτσές» υπάρχει κάτι που λέγεται παλη των ταξεων ως κινητήρια δύναμη της ιστορίας…
ΗΠΣΤΓ
22 Οκτωβρίου, 2011 5:15 μμ
Τώρα κατάλαβα την πρόθεση στο άρθρο σου. +++++++
karampas
22 Οκτωβρίου, 2011 8:04 μμ
WT φυσικα και το εννοει ο αδωνησ δεν το λεει για πλακα.Εαν κατεβαινες την πεμπτη θα εβλεπες τα σιδεροφρακτα τειχη των χαφιεδων του κκε οπως ακριβωσ τα βαφεν εσ εσ στη γερμανια το 1933.Οι ιδιες εθνικοσοσιαλιστικες ομαδες των ναζι και του πιο επικινδυνου εθνικοσοσιαλιστικου κομματοσ τησ ελλαδασ το τιμημενο κκε.Αμα δε δεισ ο ιδιοσ καποια πραγματα δε μπορεισ να τα πιστεψεισ
Το εδειξε και ο λαζοπουλοσ το βιντεο τουαδωνη που ελεγε ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ και δεν κανουν ολοι οι αριστεροι κυβερνηση αφου εχουν το 30 τοισ εκατο των ψηφοφορων και εχει δικιο δεν ειναι λαθοσ αυτο
Το πιο σιγουρο δεκανικι του τζεφρυ του ευρω και τησ μερκελ ειναι το κκε με τουσ50.000 εθνικοσοσιαλιστες μελη του ανετα θα μπορουσε να μπει στη βουλη για να μην ψηφιστει η καταργηση των 550 ευρω οσα δηλαδη παιρνουνε στον 902 και στην τυποεκδοτικη 300-400 ευρω.Αυτη ειναι η επιτυχια του κκε και με ενα νεκρο μαλισταγια την εξαθλιωση του εργατη
zalkador
22 Οκτωβρίου, 2011 8:12 μμ
ςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
afrikazoao (@afrikazoao)
23 Οκτωβρίου, 2011 5:54 πμ
@lnsurrection
Απαντώ ουσιαστικά σε σένα αλλά αφορά όλη τη συζήτηση εδώ.
Παραθέτω ένα σχόλιο που μόλις έγραψα στο http://eagainst.com/articles/a-few-clarifications-for-the-2010/comment-page-1/#comment-2707 σε ένα πολύ καλό άρθρο που προτείνω να διαβαστεί όπως και τα σχόλια.
Αισθάνομαι πλήρης.Από αυτοκριτική.Μετά από τις 3 μέρες κατήφειας και περισυλογής-ΕΓΩ ένας Έλληνας, Ευρωπαίος, Δυτικός, Αναρχικός Ελευθεριακός, Σοσιαλιστής, Κολλεκτιβιστής(στα νιάτα του Κνίτης) νύν αμεσοΔημοκράτης που κάθεται (και έχει χρόνο να σκέφτεται )…άνεργος, (τρώω κάτι λίγα λεφτά από κάρτες ενόσω οι τράπεζες έχουν κινήσει δικαστικά μέτρα εναντίον μου) άστεγος, (με φιλοξενεί ένας φίλος εδώ και 1,5 χρόνο), που δεν τρέφεται πλέον σωστά γιατί τα χρήματα δε φτάνουν και για τσιγάρα,που χρησιμοποιεί τον υπολογιστή του(την τελευταία του απόλαυση σ’αυτό το βάρβαρο κόσμο που ζούμε) για να επικοινωνήσει με τον έξω κόσμο-κάποιους άλλους όμοιούς του δηλαδή -Όσο γίνεται να είναι όμοιοί του ………………………………………..
Και γύρω γύρω το χάος. Και γύρω γύρω το χάος.
I am thinking.O.K. We are not the 99% We are the 66%or maybe the 56%…46%? 36%?26%?16%? ……..6%?
Πόσοι γύρω μας είναι ανθρωπιστές σύντροφοι? Πόσοι αναρωτιούνται σ’αυτό το κωλοσύστημα τι θα φάει ο διπλανός τους? Τι θα πιεί ο διπλανός τους ?
Ας πάρουμε τα όπλα σύντροφοι.Ας πάρουμε τα όπλα.
Όπλα? Έχουμε όπλα? Και ποιά ΕΙΝΑΙ τα όπλα? Και πού Είναι τα όπλα? και ΤΙ όπλα?
Και σε ποιόν να Στρέψω τα όπλα?
Λέσχες βίλντενμπεργκ και τραπεζίτες με αμύθητα πλούτη,έμποροι σκλάβων και trafficking, έμποροι όπλων, μισθοφορικοί στρατοί και πληρωμένοι δολοφόνοι, G8, και G20, πετρελεάδες, χρηματιστές, Κράτη με όλους τους γλύφτες τους χαφιέδες και τους μπάτσους τους, φονταμεταλιστές Άραβες και πρωτόγονοι Ισλαμιστές Ταλιμπάν ,Μαφίες-Ρώσικες Κινέζικες Βουλγάρικες, Cartel Κολομβιανών και Μεξικανών εμπόρων ναρκωτικών, άγριων Σομαλών και και και…….
Και ξανασκέφτομαι και σίγουρα όχι ως νοικοκυραίος αφού ήπαμε πως ζω, αλλά όχι και σαν κάτι άλλο αλλά ας πούμε μέχρι εκεί δηλαδή που φτάνει η δικιά μου αντίληψη…….
Τι στο διάλο επανάσταση θα κάνω, αν δεν αρχίσω από ΕΜΕΝΑ αυτήν την επανάσταση και Τι διαδικασία χρονική χρειάζεται για να καταφέρω—ΕΓΩ-και οι όμοιοί μου-Αν υπάρχουν—-και δεν σκοτωθούμε στην ΕΞΈΛΙΞΗ αυτής της πορείας μεταξύ μας(ή από τους βαρβάρους που περιστοιχιζόμαστε)—να πετύχω την Ουτοπία του ουμανισμού και της Δημοκρατίας που ονειρεύομαι.
Μάλλον είναι Μαραθώνιος σύντροφοι και οι εφήμερες λύσεις που περιλαμβάνουν τον εαυτό μας στον όμορφο κόσμο που οραματιζόμαστε, είναι καπιταλιστικές και εγωιστικές.
Τόσο απλά.
Γιατί απαιτείτε από μας μια αυταπάρνηση και διεργασίες παν-ανθρώπινες και διαχρονικές ξέροντας ότι μόνο κέρδος θα είναι η θυσία μας για το μέλλον της Ανθρωπότητας.
Η αναζωπύρωση του κινήματος των πλατειών είναι «μια κάποια λύσις»
Ρίξτε κι εδώμια ματιά σε μία ψύχραιμη απεικόνιση των τελευταίων γεγονότων. Προσωπικά μου άρεσε.Δεν είναι δικό μου αν και πολύ θα ήθελα.
http://arxediamedia.blogspot.com/2011/10/dog-eat-dog-20ogr.html