Αναδημοσιεύει από το blog της κατάληψης ΕΣΗΕΑ, ο risinggalaxy :
***
Νέα ήθη από το νεόκοπο αριστερό Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, αλλά και από τους συνδικαλιστές του Διασωματειακού των συνεργαζόμενων Ενώσεων στον χώρο του Τύπου. Μετά από εισήγηση του προέδρου της ΕΣΗΕΑ, Δημήτρη Τρίμη, αποφασίστηκε από το Διασωματειακό να πραγματοποιηθεί απεργία στα ΜΜΕ μια μέρα πριν από την πανεργατική απεργία, δηλαδή στις 18/10, και το ωραίο είναι ότι αυτό βαφτίστηκε ως «συμμετοχή στην πανεργατική απεργία της 19/10».
Έτσι, λοιπόν, θα πρέπει να συρθούμε, μετά από πολύ καιρό, στο δρόμο αποκομμένοι από τα υπόλοιπα κομμάτια των εργαζομένων στα οποία και ανήκουμε, μόνοι μας, εγκλωβισμένοι στις επιλογές των συνδικαλιστών που, μέχρι σήμερα, δεν κατάφεραν την παραμικρή νίκη απέναντι στην σφοδρή εργοδοτική επίθεση που δεχόμαστε.
Δίχως να έχουν καταφέρει να οργανώσουν έστω και μια αξιοπρεπή μάχη, απόντες στις περισσότερες των περιπτώσεων του πρόσφατου και τωρινού μακελειού που διαδραματίστηκε και συνεχίζει να εξελίσσεται σε όλα τα μαγαζιά, μας καλούν να εγκλωβιστούμε περαιτέρω στην απομόνωση του κλάδου, πιθανότατα κάνοντας μια βόλτα μερικών μέτρων ως ψωριάρηδες, που θα την αποκαλέσουν πορεία.
Την ίδια στιγμή που το νέο αριστερό Δ.Σ., εκτός του ότι έχει στήσει μια βιομηχανία παραγωγής καταγγελτικών κειμένων για την εργοδοτική αυθαιρεσία, δείχνει ανίκανο να κηρύξει μια δυναμική απεργία. Που, ο πρόεδρος Τρίμης μας μαθαίνει «άλλα κόλπα» όταν προτείνει «νομικό ακτιβισμό», μα, όχι αγώνα στους δρόμους. Που οραματίζεται «να δούμε και μορφές δημοκρατικής αλλά «περιφρουρημένης» έκφρασης των συναδέλφων (πχ μια μορφή δημοψηφίσματος, αλλά όχι ελεγχόμενου από εργοδοτικούς κι εργοδότες, όπως έχει συμβεί σε πολλά μαγαζιά) ώστε να παρακάμψουμε φόβους κι αναστολές».
Που προτείνει 24ωρες, 48ωρες στα μεγαλύτερα μαγαζιά, αλλά «τμηματικές» απεργίες, δηλαδή, ξεχωριστά σε κάθε μαγαζί, με το πρόσχημα της αποτελεσματικής περιφρούρησης. Που προτείνει οργανωμένη συμμετοχή στο κίνημα «Δεν πληρώνω», με τη διενέργεια ενημερωτικών συνελεύσεων στους χώρους εργασίας και με κλιμάκωση με δράσεις καψίματος των εκκαθαριστικών έξω από το υπουργείο! Τόσος και τέτοιος ακτιβισμός!!!
Τι να σημαίνουν όλα αυτά; Μα τι άλλο εκτός από το άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και να φανεί ότι υπάρχει συνδικαλιστική κινητικότητα. Προφανώς, εθελοτυφλούν μπροστά στο γεγονός ότι όσο μετρημένες είναι οι ώρες μας, εξαιτίας των τακτικών τους, άλλο τόσο είναι μετρημένες και οι δικές τους.
* Για το ζήτημα της συμμετοχής του κλάδου στις γενικές απεργίες έχουμε τοποθετηθεί πολιτικά και αναλυτικά στο παρελθόν και έχουμε αποδείξει ότι τα προσχήματα περί κάλυψης των κινητοποιήσεων δεν ισχύουν.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
18 Οκτωβρίου, 2011 12:26 πμ
Nαι, ναι, ΟΚ. Συμφωνώ. Αλλά θα γκρινιάξω για τους τίτλους. Μπλακμεντιτερανίζουμε με τους σιδηροδρόμους 😛
risinggalaxy
18 Οκτωβρίου, 2011 1:33 πμ
Αυτόν είχε αυτόν μετέφερα
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
18 Οκτωβρίου, 2011 1:38 πμ
Κι άλλο ένα πρόβλημα της επαναστατικής αριστεράς: φλυαρεί 🙂
TRASH
18 Οκτωβρίου, 2011 12:30 πμ
Δηλαδή υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως μπορεί να υπάρχει καλύτερη πολιτική βοήθεια στις κάθε φορά κυβερνητικές αποφάσεις, από την μη κάλυψη των απεργιών; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει ακόμη πως οι εργοδότες σας θα ήταν ικανοί να πληρώνουν και από πάνω για να μην δουλεύετε ΑΥΤΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει πως η εντύπωση σε όλους τους άλλους εργαζόμενους, είναι ακριβώς πως η ταυτόχρονη απεργία γίνεται μόνο και μόνο για να μην υπάρχει ενημέρωση για τις γενικές απεργίες; Πως στην τελευταία επιτυχημένη απεργία (νόμος Γιαννίτση), ένας από τους λόγους επιτυχίας ήταν ακριβώς η μη ταυτόχρονη απεργία των ΜΜΕ;
Στενοκεφαλιά ή κάποιοι έχουν βαλθεί να επιβεβαιώσουν το γνωστό σύνθημα για τους δημοσιογράφους;
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 10:24 πμ
Συμφωνώ απόλυτα με τον trash
Capybara
18 Οκτωβρίου, 2011 11:25 πμ
Είναι λίγο δογματικούλα και η κατάληψη ΕΣΗΕΑ, αλλά και η αντίθετη άποψη δεν θα έπρεπε να είναι τόσο αυτονόητη. Το ερώτημα είναι υπαρκτό και θεμιτό. Δεν θα μπορούσε να υπάρχει απεργία και κάτι σαν «προσωπικό ασφαλείας» την ώρα της πορείας;
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 11:49 πμ
Όταν τίθεται έτσι το ζήτημα από την κατάληψη ΕΣΗΕΑ, μ’ αυτήν την πολεμική, δεν μπορώ να το συζητήσω ρε κάπυ, σόρυ κιόλας. Αυτές είναι απόψεις, κουβέντες και διεργασίες χρόνων στους δημοσιογράφους (στους μη αλήτες ρουφιάνους) και νομίζω θα μπορούσε να είναι μια ανοιχτή κουβέντα για το τι και πως θα γίνει πλέον (μέσα κι αυτό που λες), αλλά αυτοί το βάζουνε σε άλλο επίπεδο. Αλλά αν θέλουνε ταμπούρωμα οκ, να ταμπουρωθούμε ο καθένας στον χώρο του και να τουφεκάμε ο ένας τον άλλον (είναι πράγματα αυτά κύριε ταξίαρχε;) και πες μου μετά ότι αυτό δεν είναι αλητεία και ρουφιανιά.
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 11:54 πμ
Αποκομμένοι από την εργατική τάξη, εγκλωβισμένοι σε ισχαιμικά σωματεία, πάμε σε μοναχική απεργία στις 18/10… κι ένα δάκρυ κύλησε.. δεν μεταδίδω άλλο. Ας έρθουν μετά να μου κατηγορήσουν τα μέσα μεταφοράς όταν απεργούν και σαμποτάρουν τις διαδηλώσεις.
Γενικά εμένα μου την έχει δώσει αυτή η διαρκής ένταση, η μόνιμη γκρίνια, η μικροψυχία και η παντελώς στεγνή και άγονη πολεμική όλων. Αφού έτσι γουστάρουνε, ας το κάνουμε έτσι, ο καθένας μόνος του.
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 11:59 πμ
άσε μας ρε βαζελάκο θυμάσαι στη ριζούπολη??ε? ε?θυμάσαι? 😛
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 12:00 μμ
αυτό ήταν χτύπημα κάτω απ’ τη μέση
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 12:02 μμ
στ’ αρχίδια μου δηλαδή γαυράκο! με πρίγκιπα και βλάση τσάκα θα σας πάμε πίπα-κώλο φέτος!
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 12:04 μμ
αυτή είναι η ανυπότακτη αριστερά που θαυμάζω 😛
Στα πιο σοβαρά (λέμε τώρα) , η γκρίνια είναι μάλλον αναπόφευκτη . Κάπου πρέπει να διοχετευτεί η μιζέρια . Και αφού δεν βγαίνει σε κάτι δημιουργικό θα βγει σε γκρίνια. Υπομονή τουλάχιστον 13 μήνες ακόμα. Αν δεν φτάσουμε στον δεκέμβρη του 2012 δεν μπορούμε να κρίνουμε τίποτα.
μανικακος
18 Οκτωβρίου, 2011 12:05 μμ
την επανασταση του ElderPaisios προσμενεις και συ?
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 12:11 μμ
Μανικάκο δεν αφήνεις τις ειρωνείες για τους γέροντες λέω εγώ? αν δεν πιστεύεις οκ πρόβλημα σου. Δεν είναι ανάγκη να με κάνεις να νοιώθω άσχημα. Ναι ρε πιστεύω στον Χριστό έχεις κάποιο πρόβλημα? άντε πια! άντε!
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 12:13 μμ
Ναι εντάξει τότε θα κριθούνε όλα 😛
αλλά αν αρχίσει να σπάει η φλεβίτσα στα ματάκια όλων μας εδώ μέσα τη βλέπω να ρχεται νωρίτερα τη μέρα της κρίσης.
catalternative
18 Οκτωβρίου, 2011 2:23 μμ
@loophole @TRASH Έχετε συνειδητοποιήσει ότι η πάγια θέση των συντακτών του παραπάνω κειμένου ζητάει την συμμετοχή των δημοσιογράφων στην γενική απεργία μαζί με τους όλους τους εργαζόμενους αλλά και την ταυτόχρονη κάλυψη της με απεργιακά δελτιά; Που σας βρίσκει αντίθετους αυτή η θέση;; 🙂
Capybara
18 Οκτωβρίου, 2011 4:10 μμ
Ξέρεις πού νομίζω ότι είναι το πρόβλημα για τον Λούπυ; Στο ύφος. Είναι ένα θέμα στο οποίο και οι δύο απόψεις μου φαίνονται λογικές και με επιχειρήματα, πράγμα το οποίο αναγνωρίζω ανεξάρτητα από το γεγονός ότι συντάσσομαι με τη μία από αυτές. Η ανακοίνωση αυτή όμως, φαίνεται να κατηγορεί την αντίθετη άποψη για χίλιες μύριες ταξικές προδοσίες…
catalternative
18 Οκτωβρίου, 2011 4:45 μμ
Ομολογουμένως το ύφος είναι λίγο κλαψιάρικο, αλλά εγώ μένω στην πάγια θέση τους και προσπαθώ να βρω που ακριβώς διαφωνούν με αυτήν 😉
YA
18 Οκτωβρίου, 2011 10:28 πμ
Και εγω θα στο αντιστρέψω …
Υπάρχει καλλίτερο στήριγμα από τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ σε τέτοιες κρίσιμες ημέρες για την κυβέρνηση και το υπάρχον πολιτικό σύστημα? Τα μέσα ήδη πήραν τις καινούργιες γραμμές του ΠΑΣΟΚ και οι μηχανές της προπαγάνδας θα δουλέυουν Full υπερωρίες τις δύο αυτές ημέρες.
Εδώ και καιρό – από τότε που η μεσαία τάξη άρχισε να ξεβολεύεται και το νιώθει στο πετσι της – η κυβέρνηση αποδίδει τις όποιες ελπίδες σωτηρίας της ΟΧΙ στην έλλειψη ενημέρωσης ΑΛΛΑ στην άκρατη και στυγνή παραπληροφόρηση. Αυτό όμως απαιτεί όχι απλά την λειτουργία ή έστω και την εκ των υστέρων ενημέρωση αλλά ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ από την πλευρά τους διότι παιζουνε με τις ώρες και τις μέρες και όχι με τις εβδομάδες και τους μήνες.
Να υποθέσω πως τα καθεστωτικά ΜΜΕ δεν λειτουργούν όπως οι υπόλοιπες επιχειρησεις μιας και τα μέγαλα μέσα βρίσκονται σε καθημερινή επικοινωνία με την κυβέρνηση και δουλευουν συνεργατικά λαμβάνοντας φυσικά και το ανάλογο αντίτιμο για την κάθε φορά στήριξη των πολιτικών αποφάσεων.
Το γνωστό σύνθημα για την συντριπτικη πλειοψηφία των δημοσιογράφων έχει προ αρχαιοτάτων χρόνων επιβεβαιωθεί και δεν περιμένα να το επιβεβαιώσω από το timing των απεργιών της ΕΣΗΕΑ τα τελευταία χρόνια. Ώρα είναι τώρα να υπερασπιστούμε και τα καθεστωτικά μέσα για την στήριξη τους στον αγωνιζόμενο λαό της εργατικής τάξης ….
loophole
18 Οκτωβρίου, 2011 10:37 πμ
τα καθεστωτικά μέσα πάντα σπάνε την απεργία έτσι κι αλλιώς
skatiblaxos
18 Οκτωβρίου, 2011 2:35 μμ
ΕΓΩ διαφωνω! (ωσαν αλλος Αβραμοπουλος ΕΓΩ!!!)
pelopidas
18 Οκτωβρίου, 2011 12:57 πμ
.συριζαιος είναι ο τριμης ή κούκου-λ-ες?
parameterλ
18 Οκτωβρίου, 2011 1:01 πμ
θες να αγανακτήσεις και δεν μπορείς,ε;
pelopidas
18 Οκτωβρίου, 2011 1:18 πμ
ασε ρε!να καταλάβω τι πουστια μπορεί να ετοιμάζουν για τη τετάρτη.πολλές περιφρουρησεις ακούγονται..
parameterλ
18 Οκτωβρίου, 2011 1:46 πμ
γιατί, δεν είναι μόνο για αύριο η απεργία και για όλους;
ή θα έχει και την τετάρτη συνέχεια 48ώρη;
LAGARTSAS-A
18 Οκτωβρίου, 2011 12:13 μμ
Κουφαλες δημοσιογραφοι, η συντεχνια σας μονο μη θιγει.
Αν σας ενοιαζε το τι δεινα βιωνει γενικα το ποπολο σημερα, θα ειχατε καταλαβει τους σταθμους και τα εντυπα και θα παρουσιαζατε μιάν άλλη εναλλακτικη προταση ενημερωσης για την υφισταμενη πραγματικοτητα, μαζι και διπλα με το αγωνιζομενο ποπολο.
Τι να λεμε τωρα, παντα βρακι και κωλος ένα με την εξουσια (με ελαχιστες φωτεινες εξαιρεσεις).
simon
18 Οκτωβρίου, 2011 12:42 μμ
Γειά σου ρε LAGARTSAS_Α – LOVERDOS_Α! Θάνατος στις συντεχνίες και το «συντεχνιασμό» (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις)! Θάνατος και στους δημοσιογράφους (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις)!
LAGARTSAS-A
18 Οκτωβρίου, 2011 3:40 μμ
Γεια σου ρε simon. Ακου, αφου κανεις πως δεν το ξερεις και που τακουσες απο το LOVERDOS τον ΠΑΣΟΚοτροικανο.
οι συντεχνιες ηταν τα παραμαγαζα της ΠΑΣΟΚοκρατιας με αναλογικη συνεισφορα (λεγεμε βολεμα) των υπολοιπων.
οι μαλακιες του LOVERDOS ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε, γιατι αλλα εννοει αυτο το βδελυγμα για συντεχνιες.
με ελαχιστες φωτεινες εξαιρεσεις 😉 θα τους παρει ολους τους καρεκλοκενταυρους και χαραμοφαειδες και θα τους σηκωσει, τους σφουγγοκολαριους της εξουσιας παντος χρωματος και αρωματος. 😉
simon
18 Οκτωβρίου, 2011 6:38 μμ
Αφού κι εσύ το ξέρεις πως οι LOVERDOS and Co άλλα εννοούν όταν μιλάνε για «συντεχνίες», αυτά δηλαδή που έγραψε σε άλλη ανάρτηση ο Γαλαξιάρχης:
«Γνωστή εδώ και δύο χρόνια άλλωστε η συνταγή: εργαζόμενοι, αυτοαπασχολούμενοι και ελεύθεροι επαγγελματίες κατέστρεψαν την “πατρίδα” και η ανομία ορίζεται και περιορίζεται αποκλειστικά στις κινητοποιήσεις, τις απεργίες, τους αποκλεισμούς και τις καταλήψεις»…
γιατί ποστάρεις τέτοια σχόλια;
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 12:17 μμ
Ρε συ lagartsa είσαι ισοπεδωτικός…
LAGARTSAS-A
18 Οκτωβρίου, 2011 12:22 μμ
χα! χα! χα!
ισοπεδωτικός…
μα αυτη ειναι η αληθεια ειτε μας αρεσει ειτε οχι …
κουφαααλες. 😉
μανικακος
18 Οκτωβρίου, 2011 12:23 μμ
Μιa ειναι η αληθεια κι ο μελισσουλας ο προφητης!!!!! yeahhhhhhh
LAGARTSAS-A
18 Οκτωβρίου, 2011 12:31 μμ
Ουδεις προφητης μ.χ.
Οι αληθειες ειναι πολλες, μα δυστυχως στην περιπτωση μας μια. 😉
ψιλοδημοσιογραφος και συ;! χαχαχαχα
ε! ρε τι γινεται εδω μεσα. 😉
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 12:35 μμ
η αλήθεια είναι πως όλοι μας εργαζόμαστε σε ΜΜΕ. εγώ δουλεύω στον ΔΟΛ για αυτό και έχω αποκλειστικές πληροφορίες 😛
μανικακος
18 Οκτωβρίου, 2011 1:12 μμ
εκτός απο αληθειας εισαι και μαντης βλέπω!!!!
δημοσιογραφος εισαι και φαινεσαι…..
LAGARTSAS-A
18 Οκτωβρίου, 2011 3:48 μμ
… λαθεψε ρε η ριχτρα στα χαρτια;! 😉
καλα ντε δε σε ειπαμε και καμπουρη … αρκετοι τοχουν και καμαρι.
Spin
18 Οκτωβρίου, 2011 12:25 μμ
its the killer bees 😛
skatiblaxos
18 Οκτωβρίου, 2011 5:02 μμ
skatiblaxos
18 Οκτωβρίου, 2011 3:20 μμ
κι οι καθηγητες να μεινουν στα σχολεια γιατι ειναι επιτακτικη αναγκη να ανοιξουν τα μυαλα των παιδιων, και οι δημοτικοι-περιφερειακοι υπαλληλοι να μην απεργησουν για να φτασουν τα φαξ των σωματειων στους τοπικους αρχοντες, και τα σουβλατζιδικα ανοιχτα γιατι δυο μερες πορεια χρειαζεται προσβαση σε μασα… και μπορω να γραφω τετοιες μαλακιες μεχρι την επομενη γενικη απεργια που θα προκυρηχθει για το ΓΕΝΑΡΗ… ρε δε γαμιομαστε με τους συχετισμους μας. Το ΕΔΩ και το ΤΩΡΑ δεν εχει αναγκη απο τηλεοπτικη εικονα ετσι κι αλλιως καθοδηγουμενη. Μεινετε στις παπαγαλιες σας ορισμενοι…
TRASH
18 Οκτωβρίου, 2011 7:41 μμ
Αν δεν καταλαβαίνεις την πολιτική σημασία της ενημέρωσης για μία γενική απεργία, στον κόσμο που καλώς ή κακώς δεν θα είναι εκεί (ακόμη και με συμμετοχή 500.000 στην Αθήνα π.χ., άλλα 5.000.000 άνθρωποι από κάπου θα πρέπει να ενημερωθούν), και ταυτίζεις τις εφημερίδες με τα σουβλατζήδικα, τι να πω;
Και το ξέρουμε πως τα ΜΜΕ προσπαθούν κάθε φορά να βρουν τρόπο να θάψουν τις απεργίες.
Αλλά δεν πάει πολύ να τους βγάζεις και από την δύσκολη θέση προσφέροντας τους το άλλοθι της δικής σου κινητοποίησης; Και από πάνω αυτό να το βαφτίζεις και αγωνιστικότητα;
Εάν είσαι δημογράφος θα με κάνεις να προβληματιστώ, για το εαν για το χάλι της ενημέρωσης ευθήνεται εκτός από τα επιχειρηματικά συμφέροντα, και το πνευματικό επίπεδο των λειτουργών της…
skatiblaxos
19 Οκτωβρίου, 2011 1:58 πμ
O ΣΚΟΠΟΣ ειναι να ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ο κοσμος αλλα να ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ και τα μαθαινει και ΜΕΤΑ. Τι δεν καταλαβαινεις;
Αν δε μπορεις να διακρινεις αυτη τη διαφορα πως καταφερνεις και διακρινεις το εφημεριδα απο σουβλατζιδικο;
skatiblaxos
19 Οκτωβρίου, 2011 3:59 πμ
αλλαά για τα συνθήματα της τελευταίας παραγράφου σου θα απαντήσω το ίδιο ανεγκέφαλα και (κ)οπαδικά: ρε μπας και έχει βγει γραμμή για να έχει άλλοθι το όργανο της κεντρικής επιτροπής…
επίσης ένας φίλος αναρρωτήθηκε σήμερα, περικύκλωση ή περιφρούρηση θέλει το ΚΚΕ; και σ’αυτό το πλαίσιο σας καίει να γίνει απεργοσπασία στα ΜΜΕ;
Eddie
18 Οκτωβρίου, 2011 9:02 μμ
απεργοσπασία λέγεται κι ας συμπαθούμε τον Τρίμη του Ιού.
Θα μπορούσε να κηρύξει απεργία τις ίδιες μέρες με τη 48ωρη της ΓΣΕΕ, αλλά με απεργιακό δελτίο.
Αναρχιζων σκύλος
19 Οκτωβρίου, 2011 12:57 πμ
Μικρό αστός και γλοιώδης ο ρόλος των δημόσιο πατρών μην μασατε από τσ πίστα σκυλιά του μέγκα και του Σκάι
skatiblaxos
20 Οκτωβρίου, 2011 7:48 μμ
ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΡΙΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΡΑΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ