[ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ] από https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1341276
Βρίσκονται σε πανικό γιατί η ζωή που τους είχε προβληθεί ως ιδανική μοιάζει μέρα με τη μέρα να είναι ένα άπιαστο όνειρο ή κάτι σαν ουτοπία.Πέρασαν ώρες , μέρες , μήνες , χρόνια ψάχνοντας τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να γίνουν σαν αυτούς που στις ταινίες έπιασαν την καλή ή σαν αυτούς που εργάστηκαν σκληρά-κόπιασαν και στο τέλος είδαν τον ιδρώτα τους να μετατρέπεται σε ένα μεγάλο σπίτι, χλιδάτο αμάξι , τηλεόραση plasma και νυχτερινοί έξοδοι σε γκλαμουράτα μαγαζιά.
Τώρα όμως…Τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.Η ρουφιανιά δεν αρκεί για να ανέβεις στα μάτια του αφεντικού.Η εργατικότητα δεν θα ανταμηφθεί γιατι πολύ απλά δεν γίνεται.Οι γνώσεις και τα πτυχία που με τόσο κόπο απέκτησες μετρούν ελάχιστα , και όλα μοιάζουν αδιέξοδα. Όλα όσα σου έβαλαν στο κεφάλι μοιάζουν ένα ψέμα και η ζωή την οποία σου έταξαν στην πέρνουν πίσω χαρτογιακάδες και πολιτικάντιδες.
Τρομοκρατείσαι , παραληρείς , βρίζεις , ξεσπάς με μανία σε όποιον δείχνει το λάθος που έκανες τόσα χρόνια. Πήγες και σε ψυχαναλητή για τα συναισθήματα κατάθληψης που αντιμετωπίζεις πήρες και μια λεξοτάνα για να κοιμηθείς. Μάταια..Όλα μαύρα και άραχνα. Και ξέρεις γιατί ;
Γιατί ποτέ δεν αναρωτήθηκες ποιοί είναι αυτοί που πεθαίνουν για να απολαμβάνεις εσυ και το συνάφι σου την ψεύτικη ευημερία σας.
Γιατι ποτέ δεν αναρωτήθηκες ποιοί είναι αυτοί που καρπώνονται τον ιδρώτα των ανθρώπων και με ποιο δικαίωμα το κάνουν.
Αρνήθηκες και λοιδόρισες ανθρώπους που έλεγαν διαφορετικά πράγματα απ’αυτά που σου έμαθε ο περίγυρος σου.
Το μόνο πράγμα που σε ενδιέφερε πάντα ήταν το εγώ , ο ατομισμός σου και το συμφέρον σου.
και τώρα αποξενωμένος από κάθε τι συλλογικό, από κάθε τι το οποίο εμπνέει συντροφικότητα , αλληλεγγύη και σεβασμό αργοπεθαίνεις έχοντας παρέα τις ψευδαισθήσεις που σε μεγάλωσαν και σου έκαναν παρέα όλα αυτά τα χρόνια.
ΥΓ Ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξεις
αναδημοσιευτής για όποιον δεν τον πήρε πρέφα: j4nus
spaceshoe
14 Οκτωβρίου, 2011 3:52 μμ
Πολύ σκληρό και από ποιον έρχεται κιόλας. Για μένα προσωπικά, η μεγαλύτερη απογοήτευση της περιόδου που περνάμε είναι αναμφισβήτητα ο αναρχικός χώρος. Απλά ανύπαρκτοι, συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο μίας καθημερινότητας προ κρίσης, δίχως πρόταση, παραμένοντας ταμπουρωμένοι στη θέση τους, καλώντας τους άλλους να επαναστατήσουν ή να κάνουν την υπέρβαση και να έρθουν μαζί τους, σα ένα άλλο ΚΚΕ που δε ζητά την ψήφο των μικροαστών (…) Λοιπόν εγώ από τέτοιους που διαχωρίζουν τη θέση τους από τους υπόλοιπους για να ανυψωθούν, αυτούς που ενισχύουν το διαχωρισμό εις το όνομα της συντροφικότητας και της αλληλεγγύης ποτέ δε θα τους θεωρήσω συντρόφους. Γιατί βάθια μέσα στην καρδιά τους είναι το κενό για το οποίο κατηγορούν όλους τους υπόλοιπους. Τους λυπάμαι. Είναι για λύπηση…
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 4:09 μμ
«απλά ανύπαρκτοι…» σίγουρα, μόλις χθες δύο αναρχικοί βρέθηκαν στο νοσοκομείο μαχαιρωμένοι… άλλοι 30+ είναι στις φυλακές, δεκαδες εγχειρήματα, σωματεία, αγώνες για το περιβάλλον κτλ…συνεχής παρουσία σε πορείες και συνελεύσεις, τα καλέσματα για άμεση δημοκρατία από κόσμο που ποτέ δεν ήταν πολιτικοποιημένος και άλλα πολλά… στάνταρ σε απογοητεύουν οι αναρχικοί.. αριστερός ε? λυπάμαι, ψηφαλάκια τέλος
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 5:42 μμ
σε ποια χωρα ζεις , ρωταω γιατι εγω ακουω γυρω μου σαν λαιτ μοτιβ το ερωτημα
….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος; ….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος;
Xanadu
14 Οκτωβρίου, 2011 5:50 μμ
μαλλον σε διαφορετικη χωρα ζουμε
οποιος αναρωτιεται «που ειναι ο χωρος» μαλλον εχει περασει πολλα χρονια στην καταψυξη και δε γνωριζει τα τελευταια τεκταινομενα
αντε με τις μαλακιες μεσημεριατικα
ερχεται ο καθε ανυπαρκτος πολιτικαντης ή μη πολιτικαντης και πεταει την πιπα του και νομιζει οτι κατι κανει
αν αλεχαντρο μου, αναρωτιεσαι που ειναι ο χωρος βγες λιγο εξω απο το σπιτι σου και κανε καμια βολτα και θα δεις που ειναι
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 5:56 μμ
μονιμως εξω απ το σπιτι μου και απο παντου ακουω …
μα πως ειναι δυνατον να μαλακιζονται ολοι ετσι … ….μα που στον μπουτσο ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος; ….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος ;….μα που ειναι ο χωρος;
τα αλλα για καταψυξεις , μαλακιες , πολιτικαντισμους και ανυπαρξιες κανω πως δεν τα ειδα
iordanoglou
14 Οκτωβρίου, 2011 6:01 μμ
Αστείο είναι όμως. Αυτοί που λένε, που πρέπει να είναι και πολλοί για να το ακούς παντού, «που είναι ο χώρος;» μάλλον είναι φιλικά προσκείμμενοι στο χώρο και περιμένουν πράγματα απ’αυτόν. Βέβαια το βλέπουν κάπως περιέργεια το πράμα λες κι ο χώρος είναι country club και μπαίνεις με συστάσεις, αλλά και πάλι, άτσα ρευμα ο χώρος, τεράστιο…
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 6:13 μμ
οκ την επομενη που θα το ακουσω, θα τους το πω οτι ειναι αστειο και οτι ο χωρος δεν ειναι country club
ωραιο επιχειρημα
iordanoglou
14 Οκτωβρίου, 2011 6:16 μμ
Ακριβώς αυτό να τους πεις, πως ο χώρος ειναι προσπελάσιμος, με το που θα το σκεφτούν και θα αναλάβουν δράση θα ανήκουν κι αυτοί άμεσα στο χώρο
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 6:32 μμ
το ειπαμε , αλλα δεν πιανει πλεον
«- ο Αλλος εισαι Εσυ» ειναι ωραιο σαν συνθημα οταν ομως λογιζεται σαν πραγματολογια ,προκαλει την συλλογικη κατατονια
οταν ρωτας στην απολυτη ερημια του generic πλανου σου , «μα που στο μπουτσο ειναι οι αλλοι? » και απαντας πως οι αλλοι , ολοι οι αλλοι εισαι εσυ , ε τα παρατας και συ και τραβας για κανα μπυρονι στα εξαθλεια ελη παρεα με τους αλλους
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 6:33 μμ
Πρέπει να κάνεις τη σωστή ερώτηση για να λάβεις τη σωστή απάντηση…ψάχνεις το «χώρο» ή ψάχνεις ενα «αντίπαλο δέος»…???
Xanadu
14 Οκτωβρίου, 2011 7:09 μμ
ε ναι κανεις πως δεν τα ειδες γιατι δε συμφερει
αν απλα προσπαθεις να προκαλεσεις σου συνιστω να ψαξεις αλλου για τρολαρισμα
οσον αφορα το ποιος μαλακιζεται, εχε χαρη μεγαλομαλακοτρολ που καποια πραγματα δεν γραφονται δημοσιως
αλλα προσεχε πριν ανοιξεις το στομα σου γιατι ενω χαλαρα εισαι απο αυτους που ξυνουν τα αρχιδια τους, χωνεσαι και λασπολογεις ανθρωπους και χωρους που κανουν πραξη τα προταγματα τους και δε μενουν στα λογια
προσεχε το τι λες γιατι οταν εσυ καθεσαι και ρητορευεις απο τον υπολογιστη σου, αλλοι κανουν πραξεις και ερχεσαι εσυ να κρινεις
βρε αντε απο δω
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:40 μμ
Xanadu ξεκωλα
χαλαρωσε , ασε τις μαλακιες και παψε να απειλεις
ο χωρος δεν χωλαινει απο ελειψη πατριωτισμου, ισα ισα αυτος ο «πατριωτισμος» με τον στρουθοκαμηλισμο που παραγει ειναι το δεινο του χωρου
ηρεμησε …
ασε τα μεγαλα λογια και τους αφορισμους
μην ενδυεσαι ρολους παπισσας
παψε να μου λες τι πρεπει να προσεχω και τι οχι
τι σημαινει δλδ , να προσεχω πριν ανοιξω το στομα μου και τι ξερεις εσυ για το χαλαρο ξυσιμο των αρχιδια μου
και εντελει ποιον λασπολογησα ρε ανθρωπε ανθρωπους και χωρους που κανουν πραξη τα προταγματα τους και δε μενουν στα λογια
κουλ σιστερ , δεν εχω ορεξη για καυγαδες για μαλακιες
Xanadu
14 Οκτωβρίου, 2011 7:54 μμ
ποιος σε απειλησε μωρε; πας καλα; σιγα μην ερθω και με αλυσοπριονο στο σπιτι σου να σε καθαρισω 😛
και κλασε μου μια μαντρα που θα με κατηγορησεις και για «πατριωτισμο» και στρουθοκαμηλισμο, ανυπαρκτε
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:56 μμ
που ειναι η μαντρα ?
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:27 μμ
Βγαίνεις από το σπίτι σου? , γιατί σε βλέπω το έχεις πάρει επ’ώμου με το blog. ψήνεσαι να κάνεις και καμιά δουλειά διαχειριστική? Και θα τρολάρεις , και θα ξεχαρμανιάζεις και θα είσαι και χρήσιμος. σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση, μεγάλη ευκαιρία.
Πολλοί από αυτούς που γκρινιάζουν «που είναι ο χώρος» είναι οι ίδιοι που δεν έκαναν ποτέ τίποτα για να γίνει ο χώρος κίνημα, παρα μόνο μας τα έπρηζαν με το τέλος της εργατικής τάξης και άλλα τέτοια. Όποιος θέλει οργανώνεται. Συλλογικότητες υπάρχουν , αν δεν του αρέσει καμιά, σκίζει το κώλο του όπως 100αδες σύντροφοι κάθε μέρα και τρέχει να στήσει κάτι που τον εκφράζει. Για να δούμε πόσο εύκολο είναι να παρέμβεις σε εργασιακούς χώρους, πόσο τρέξιμο θέλουν οι λαικές συνελεύσεις, ο αντιφασιστικός αγώνας, οι μεταφράσεις, οι συνεννοήσεις, κτλ.
Αλλά που…μόνο από γκρίνια ορισμένοι. Αν δεν αναγνωρίσεις τον εαυτό σου πρώτα ως το επαναστατικό υποκείμενο πως ψάχνεις να βρεις τους υπόλοιπους? Είναι η γκρίνια επανάσταση; Όχι και το λέω εγώ που είμαι φουλ γκρίνιας. Αλλά μην το ξεφτυλίσουμε κιόλας.
Και η γκρίνια του μικροαστού είναι και μάλιστα αυτού που το παίζει φιλελευθερος.
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 6:31 μμ
Εμένα με θέτε;; Θα σας κάνω ένα administration μούρλια!!
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 6:32 μμ
μούρλα!
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 6:35 μμ
Δεν κάνω πλάκα ρε! Έχω και γόμες για να σβήνω!
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 6:38 μμ
δεν θυμαμαι να γνωριζομαστε προσωπικα και μιλας με πολυ βεβαιοτητα λεμε
μηπως να το ξανασκεφτοσουνα ?
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 7:03 μμ
Δε θυμάμαι και εγώ να έχουμε γνωριστεί και εδώ και καιρό το έχεις γαμήσει τη μάνα το θέμα με τον σχολιασμό . Η μήπως θες να είμαστε με το σεις και με το σας ενώ θα γράφεις ότι γουστάρεις. Εγώ τώρα που δε σε ξέρω τι να σκεφτώ ακριβώς? Ότι δε σε ξέρω? Ε και? Εσύ έχεις σκεφτεί ποτέ για κανέναν εδώ μέσα ότι δεν τον ξέρεις? Ότι παπάρα θέλει ο καθένας γράφει. Το ίντερνετ είναι. Η μήπως τώρα θα διαφωνήσεις και με αυτό?
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 7:05 μμ
Ότι παπάρα θέλει ο καθένας γράφει. Το ίντερνετ είναι.
Κακοήθειες… τουλάχιστον…
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:28 μμ
αφου λοιπον δε θυμάσαι να έχουμε γνωριστεί μη γινεσαι μαλακας και σχολιαζεις ανθρωπους που δεν γνωριζεις , οχι τπτ αλλο αλλα γιατι μπορει καποια στιγμη να νιωσεις και πολυ καγκουρας που τοσο ευκολα γραφεις τοσες μαλακιες … αν εχεις και φιλοτιμο , που δε σε ξερω και αρα δε μπορω να γνωριζω
τα αλλα τα περι » έχω γαμήσει τη μάνα με τον σχολιασμό » ,δεν το καταλαβαινω, δεν επικοινωνω ιδιαιτερα σε αυτη τη γλωσσα, δεν καταλαβαινω τι θες να πεις οποτε και δε μπορω να σε φωτισω …. εννοεις οτι γραφω ταχτικα , οτι δε σε αποκαλω τρισμεγιστο , οτι διαφωνω συχνα (οχι παντα) με την εργαλιοποιηση της αναρχιας και της αριστερας και των κινηματων και λεω τη γνωμη μου , οτι δεν ειμαι καθως πρεπει ?
οσο για το αν θα πρεπει να εισαστε με το σεις και με το σας ενώ εγω θα γράφω ότι γουστάρω ,οχι δε το θελω να καταπιετσεις ετσι ,χαλαρωσε και κανε οτι θες … δε χαλιεμαι , απλως εξηγησε μου αν θα εισαστε με το σεις και με το σας οταν θα γράψω ότι γουστάρεις εσυ,γιατι μπορει καμμια φορα να γουσταρω λιγο κυριλικι οποτε να ξερω πως να το διαχειριστω
κατα τ αλλα δεν με ενδιαφερει καθολου τι θα σκεφτεις ακριβώς , απλως να ξερεις (αν σε ενδιαφερει να κανεις τη ζωη σου γλυκυτερη) οτι εδω μιλας με αβαταρ και οχι με περσονες
υ.γ. μην προστρεξτε ολα μαζι σε συμπαρασταση του risinggalaxy και στριμωχθειτε , το ξερω οτι εχει δικιο και οτι ειναι γαμω τα παιδια και εγω τον αγαπαω … ενας ενας λεμε
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 7:36 μμ
😀 οτι του ειχες «αδυναμια» φαινοταν παντως… 😛
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:42 μμ
οχι ρε
ισα ισα που ειναι απ αυτους που με καλυπτουν πιο πολλες φορες εδω μεσα
απλως μου τη σπαει ο πατριωτισμος
μου τη σπαει ο πατριωτισμος απ οπου κι αν προερχεται
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 7:44 μμ
Απο οπου και αν?
Seguro? 😛
Χαμογελατε…
Jaquou Utopie
14 Οκτωβρίου, 2011 7:44 μμ
ρε συ αλεχάντρο ήθελα να το γράψω… ούτε στο μυαλό μου να ήσουν… δηλαδή καμιά φορά κοιτάζω στον καθρέφτη και φοβάμαι…
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:46 μμ
ειδικοτερα χαλιεμαι οταν ο κομματικος πατριωτισμος εκδηλωνεται στο χωρο
μ αυτο το πατριωτισμο ειδικα , τη ψωνιζω εντελως
ειναι ο ορισμος της αντινομιας
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 7:48 μμ
χεχεχε…
Xanadu
14 Οκτωβρίου, 2011 5:44 μμ
ο αναρχικος χωρος ανυπαρκτος; ας γελασω τρεις….. 😕
ολο μαλακιες ειναι το σχολιο σου απο πανω μεχρι κατω, και πραγματικα βαριεμαι να σου απαντησω
οσον αφορα το ποιος ειναι ανυπαρκτος κοιτα καλυτερα προς τη μερια του καθρεφτη σου, γιατι αν ησουνα υπαρκτος θα ηξερες οτι υπαρχουν ανθρωποι που εσυ τους χαρακτηριζεις ανυπαρκτους και ομως παιζουν το κεφαλι τους καθημερινα προκειμενου να κανουν πραξη τα προταγματα τους και για χαρη της αλληλεγγυης που επιδεικνυουν
γιατι περα απο τις ρητοριες, τις φιλολογιες, τις πιπες, τις μυξες κτλ υπαρχουν ανθρωποι αριστεροι, αναρχικοι, ανενταχτοι που αγωνιζονται και κανουν πραξεις τα προταγματα τους και δε μενουν στα λογια
αντε με τον καθε μαλακοπνιχτη του διαδικτυου
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 4:18 μμ
κύριε j4nus, γιατί τα γράφουν στο ιντι τα σχόλια που απευθύνονται με β’ ενικό σε μικροαστούς? περνάνε πολλοί από το σάιτ?
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 4:26 μμ
Γιατί ξέρουν ότι οι μικροαστοί γουστάρουν να τους τα χώνουν…από παντού… μικροαστοί=μεγαλομαζόχες…
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 4:42 μμ
ειναι σα να περιμενεις να δεις κατι σε λαθος συχνοτητα ομως…
ποσοι μικροαστοι διαβαζουν ιντιμιντια? και ποσοι θα πειστουν να αλλαξουν τακτικη διαβαζοντας το σχολιο;;
μηπως δεν ενδιεφερε να διαβαστει απο «μικροαστους» αλλά απο … «μη-μικροαστους» για να νιωσουν καλυτερα που εχουν δικιο; 😛
ΥΓ τι εχετε παθει ολοι και δεν πατατε το reply…
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 4:43 μμ
το αλλο ποστ, παλι σχολιο απο το ιντι, ηταν πιο «ευστοχο» νομιζω…
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 4:54 μμ
πολλοί μικροαστοί από όποιον χώρο κι αν προέρχονται διαβάζουν indy… ακόμη και ο μπουμπούκος…
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:55 μμ
J4nus όχι και μικροαστός ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ!!!! σε παρακαλώ ! σε παρακαλώ!
eddie
14 Οκτωβρίου, 2011 5:00 μμ
Ο Μπουμπούκος αυτοπροσδιορίζεται σαν ΑΣΤΟΣ!
Και το περηφανεύεται κιόλας.
parameterλ
14 Οκτωβρίου, 2011 5:34 μμ
μην μπερδεύεσαι, δηλώνει αριστοκράτης με την αρχαία έννοια, έλκοντας την καταγωγή του κατ΄ευθείαν από τους Αλκμεωνίδες. Μια πιο newage version αριστοκράτη και χο.
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 4:57 μμ
😀 😀 😀 😀 😀
ειπες μπουμπουκος και μυρισε καμενο… 😛
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 4:39 μμ
Οι αναλύσεις για τους μικροαστούς πλέον μου φαίνονται ανάλογες με τα μπινελίκια προς την εξουσία που πόσταρες πριν j4nus.
spaceshoe
14 Οκτωβρίου, 2011 4:41 μμ
Από πότε συλλογικές προσπάθειες «ανήκουν»; Αν είναι έτσι, τότε και οι Οικολόγοι θα πρέπει να αρχίσουν να μιλάνε και μετά και οι αριστεροί και όλοι θα τις βγάζουν να τις μετράνε… Σα δε ντρέπεστε… Αντί να υπάρξει ένας λόγος ενωτικός, δημοσιεύεται ένα κείμενο που εμβαθύνει και ενδυναμώνει διαχωρισμούς. Τη στιγμή μάλιστα που αυτοί οι «μικροαστοί» βγαίνουν στους δρόμους… Άντε γειά!
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:15 μμ
ενωτικός ως προς το τι ? α ρε τρολάκο , μαλλον για τη «πατρίδα» κόπτεσαι και εσυ
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 7:01 μμ
Δεν ειναι τρολ οποιος εχει αντιθετη αποψη…
zalkador
15 Οκτωβρίου, 2011 3:08 πμ
Άσε μας ρε με αυτά τα αντιδραστικά!!
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:07 μμ
Καποια στιγμή κάποιος πρέπει να δημοσιεύσει ένα κείμενο για την επίπλαστη ενότητα που αναζητούν μερικοί…
με την επίπλαστη ενότητα ας πούμε ρίχνεις μια κυβέρνηση… ωραία και μετά τι;
πρεπει να υπάρχει μια προοπτική οράματος αν όχι ένα όραμα αυτό καθεαυτό…
Η κρίση όλη αυτή δείχνει ότι δε χρεοκοπήσαμε απλά οικονομικά… γιατί στην ελλάδα όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είχαμε σχεδόν πάντα λίγο-πολύ κρίση… μονίμως γκρινιάζαμε για μισθούς απολαβές κτλ… δείχνει όμως ότι βουλιάξαμε και σε κοινωνικό επίπεδο… άρα η σύγκρουση δε θα είναι μόνο με την κυβέρνηση και την εξουσία αλλά και με κομμάτια της κοινωνίας που όχι απλά ενστερνίζονται τις απόψεις της εξουσίας αλλά συντάσσονται στο πλευρό της με πράξεις…
ο αξιακός κώδικας του είσαι ο τραπεζικός λογαριασμός, το εξοχικό και το ι.χ. σε πλήρη συμμόρφωση με τις καπιταλιστικές επιταγές είναι αυτό για το οποίο συγκρούονται κάποιοι «χώροι» όχι απλά για να μας επιστρέψουν πίσω τις χαμένες απολαβές…
αρκετοί μετράνε τη χαμένη αξιοπρεπεια τους ανάλογα με το μέγεθος των περικοπών στο μισθό τους…
Και είναι ξεκάθαρη η στάση των κομμάτων είτε είναι αριστερά ή μη… τα κινήματα τα χρειαζόμαστε για να κάνουν τη βρώμικη δουλειά και για να πατήσουμε πάνω τους ώστε να έρθει το κόμμα να δώσει τις λύσεις… ε λοιπόν χορτάσαμε από κομματα κομματόσκυλα… ή πάμε για κάτι καινούριο ή ας μείνουμε εκεί που είμαστε…
καποιοι προτάσσουν την αλληλεγγύη και τη συντροφικότητα απέναντι στις επίπλαστες ενότητες και τις λυκοσυμμαχίες…
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:09 μμ
και ένα σύντομα ανέκδοτο… αντίσταση μετά κρατικής επιχορήγησης…
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 5:15 μμ
» ή πάμε για κάτι καινούριο ή ας μείνουμε εκεί που είμαστε…»
Πολλά +++ σε αυτό j4nus. Αν και νομίζω πως αν δεν παμε για κάτι καινούργιο θα φάμε ένα αγγούρι ωραιότατο.
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 5:16 μμ
Ενα ακόμα δημοσίευμα-λιθαράκι στο Jenga του αναρχοαυτισμού…(με το συμπάθειο J4nus αλλά…)
DrAluca
14 Οκτωβρίου, 2011 5:20 μμ
Λογο περιεχομενου η λογο πηγης-χωορου?
Χαμογελατε…
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 5:23 μμ
περιεχομένου…
no11888
14 Οκτωβρίου, 2011 7:24 μμ
Τι γινεται ρε παιδια σας διαβαζουν και τα τεκνα της athens voice;
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:16 μμ
Ψηφισε ΣΥΡΙΖΑ μπορείς
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:26 μμ
Συνεχώς ακούμε κριτικές για το πώς οι πολιτικοί έκλεψαν τις ζωές μας, πώς η κακή ευρωπαϊκή ένωση μας χρησιμοποιεί σαν πειραματόζωα, πώς οδηγείται η ελλάδα μας από το διεφθαρμένο φαύλο σύστημα στην καταστροφή…
Δεν τα φάγαμε μαζί μάγκες αλλά δεν κάναμε και πολλά για να σταματήσουμε αυτούς που τα έτρωγαν… και επίσης οποιαδήποτε αυτοκριτική δε σημαίνει παραδοχή του μαζί τα φάγαμε…
αυτή η εικόνα το κακό πολιτικό σύστημα, η κακια ευρωπαϊκή ένωση ο κακος καπιταλισμός που είναι έξω από εμάς, τα κακά τέρατα που καταδυναστεύουν τη ζωή μας και από την άλλη η κοινωνία ως άλλη μάρθα βούρτση να κλαίει και να οδύρεται… ε όχι ρε μάγκες το αυτή η κοινωνία προωθεί το γλύψιμο, τη ρουφιανιά και την υποταγή δεν βγήκε από το μυαλό κάποιου σεναριογράφου επιστημονικής φαντασίας και ούτε σημαίνει ότι μαζί τα φάγαμε…
και αρκετοί εξ αριστερών -χωρίς να το καταλαβαίνουν- με πολλές τοποθετήσεις και ρητορείες τους τους με αυτήν την ομφαλοσκοπική διάθεση made in greece ετοιμάζουν το έδαφος σε πολλούς εθνικάρες πατριώτες…
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 5:35 μμ
Ενω η γαμάτη ρητορική και τοποθέτηση της εν λόγω ανάρτησης αποτρέπει κάτι τέτοιο…?
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 5:41 μμ
όχι αλλά μιας και ο κόσμος δεν θέλει να αυτοοργανωθεί ας βγάλουμε το άχτι μας τουλάχιστον 😛
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:43 μμ
οι τοποθετήσεις και οι ρητορικές δε γίνονται για να αποτρέψουν κάτι… γίνονται για να εκφράσουν διαθέσεις, προθέσεις, ανάγκες… για την αποτροπή χρειάζονται πράξεις… δεν ξέρω το συντάκτη του κειμένου για να μπορώ να πω αν η ρητορική του είναι μόνο λόγια ή συνοδεύεται και από πράξεις… αλλά αυτό ισχύει για τους περισσότερους εδώ μέσα που γράφουμε ή σχολιάζουμε…
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 6:27 μμ
Συμφωνώ…κι εδω ακριβώς ήθελα να έρθουμε (απλά απάντησα πάνω σε αυτό που είπες, οτι «αρκετοί εξ αριστερών -χωρίς να το καταλαβαίνουν- με πολλές τοποθετήσεις και ρητορείες (…) ετοιμάζουν το έδαφος σε πολλούς εθνικάρες πατριώτες…» ).
Η πρόθεση της εν λόγω ανάρτησης -όπως και όλων όσων γράφονται με αυτό το στυλάκι- είναι να «υποβιβάσει» ενα κομμάτι της κοινωνίας για να φανεί «ψηλότερο» ενα άλλο, η διάθεση της λοιπόν είναι ανταγωνιστική.
Αναρτήσεις όπου ο ελιτιστής κράζει τον ατομικιστή, ο αποξενωμένος απο-τη-δυναμική-της-κοινωνίας κράζει τον αποξενωμένο απο-τις-συλλογικότητες, ο νεκροζώντανος αγκαλιά με την ψευδαίσθηση της επαναστασης-των-λίγων κράζει τον νεκροζώντανο αγκαλιά με την ψευδαίσθηση του καταναλωτισμού-των-πολλών, είναι κυριολεκτικά χάσιμο cyberspace και δείχνει περίτρανα πως δε φτάνει να «πολεμάς» το σύστημα αλλά να «πολεμάς» την πλευρά του εαυτού σου που το κουβαλάει.
Εντάξει βέβαια, ίντερνετ είναι αυτό όλοι μπορούμε να γράφουμε ο,τι θελουμε και ολοι να έχουν αποψη στη γνώμη μας…οπότε bottom line ποιός τα χέζει αυτά…διότι όντως το παιχνίδι κρίνεται στις πράξεις…και το κλείνω εδώ καλύτερα…
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:29 μμ
είναι θέμα αισθητικής..
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 6:31 μμ
μην μπερδεύεις τον πολιτικό ανταγωνισμό με την οργή, το θυμό, τη μνησικακία ή τη χαιρεκακία…
το κείμενο δεν το υπογράφει ούτε κάποιος χώρος ούτε καποια συλλογικότητα…ουτε χτυπά καποιο χώρο…ασκεί μια κοινωνική κριτική… με το δικό του πηγαίο αυθεντικό τρόπο, αναποτελεσματικό ή μη, ακομψο ή μη… και τίποτα παραπάνω…
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 6:43 μμ
Ελα βρε j4nus τωρα…συγκεκριμένου ύφους κείμενα, απο συγκεκριμένο χώρο είναι…χωρίς να σημαίνει οτι ολος ο χωρος είναι δεξαμενή αυτιστικών…
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 6:49 μμ
αν πιστεύεις ότι ενα κειμενο που γράφει κάποιος στο indymedia εκπροσωπεί ή αντιπροσωπεύει ένα χώρο ολόκληρο… τότε δεν ξερω αλλά δεν έχεις επαφή με το χώρο… επίσης να σημειώσω ότι δεν υπάρχει ένας αντιεξουσιαστικός χώρος στην ελλάδα…υπάρχουν τάσεις που από μόνες τους αποτελούν χώρο… αυτό που λες χώρος είναι πολλά κομμάτια που μερικά μεταξύ τους δε συνδεόνται με κανένα τρόπο σε τέτοιο βαθμό που δύσκολα θα πεις οτι ανηκουν στον ιδιο χώρο…
και να πω και κάτι άλλο… όσοι νομίζουν ότι τα μπλογκ ή το ίντερνετ υπάρχουν για προπαγάνδα ή και καλά για επηρεασμό της κοινής γνώμης τότε κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου…
πολύ απλά ένα κείμενο βγαίνει προς τα έξω όχι απαραίτητα για να επηρεάσει κάποιους άλλους αλλά γιατί αποτελεί ανάγκη έκφρασης… μπορεί ο άνθρωπος να έχει ανάγκη να πει αυτα τα πράγματα και ίσως κάποιος να τα προωθήσει απλά για να δημοσιοποιήσει ότι υπάρχει και αυτή η πλευρά, όχι απαραίτητα για να επηρεάσει ή ό,τι άλλο… αλλά για να αποτυπώσει μιαν άλλη οπτική της πραγματικοτητας…με την οποία συμφωνεί…
inflammatory
14 Οκτωβρίου, 2011 6:57 μμ
J4nus…ενας τυπάς εκατσε κι εγραψε ο,τι γούσταρε – και με γειά του με χαρά του-μ’ ενα υφος που συνήθως περισσότερο οικειοποιείται απο τον αντιεξουσιαστικό χώρο, παρα την εξωκοινοβουλευτική αριστερα πχ…. Μην το ξεψειρίζουμε τωρα…απο επαναστατικές κορώνες, ελιτισμούς και αντισυστιμική «βαρβατίλα» το ίντερνετ στην τελική άλλο τίποτα…
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 7:06 μμ
οκ, inflammatory, αυτό το ύφος παραπέμπει σε μερίδα ατόμων που ανήκουν στο χώρο ή αυτοαποκαλούνται αναρχικοί κτλ… πολύ απλά γιατί αυτοί δεν έχουν τη λογικη της αριστεράς που κυνηγάει ψηφαλάκια κι απογοητευμένους ψηφοφόρους…
αυτό το ύφος είναι ακρως αντεπικοινωνιακό με τα εκλογοπολιτικά στάνταρ και για αυτό το υφάκι αυτό δεν το βλέπεις από την αριστερά…ειδικά την κοινοβουλευτικη… απλά και ξάστερα…
αλλα εξακολουθείς να μπερδεύεις την κριτική που έχει επιθετικό, άκομψο, ή οπως θες να το πεις ύφος με ελιτισμό και διάφορα άλλα…
ελιτισμό θα μπορούσε να πει κάποιος οτι βγάζουν όλοι οι πολιτικοί χώροι… αλλά και οι μη πολιτικοί…οταν απο τη μια κριτικάρουν και απο την άλλη παρουσιάζουν πως έχουν λύσεις…
αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι ελιτισμός…
inflammatory
16 Οκτωβρίου, 2011 3:39 πμ
j4nus προσωπικά αυτό το υφάκι πιστεύω οτι βγαίνει περισσότερο για τους λόγους που προανέφερα παρά επειδή δεν ετεροκαθορίζεται απο κυνήγι ψήφων…όπως συμβαίνει με την αριστερά…
Στην τελική να το πάρουμε κι αλλιώς…τι κάθονται και ασχολούνται με τους μαλακες τους καναπεδάκηδες…? δεν έχουν να ασχοληθούν με κάτι καλύτερο…? ή μήπως ασχολούνται γιατί δεν τους βγαίνει η επανασταση όπως τη διάβασαν στην επαναστατική βιβλιογραφία του προηγούμενου αιώνα και παθαίνουν ασφυξία στο μικρόκοσμο τους….?
Και για να ξεφύγουμε απο την κριτική με αξονα αναφοράς το υφος ενος κειμένου…ο αυτισμός κακά τα ψέμματα έχει φανεί απο άλλα πράγματα τωρα, μη λεμε μαλακίες…
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:41 μμ
Επίσης καλύτερα να καταλήξουμε αναρχοαυτιστικοί παρά να παραμυθιάζουμε ο ένας τον άλλο…
δεν ξέρω πού κυκλοφορείτε… αλλά εγώ τουλάχιστον τόσο στις δημόσιες υπηρεσίες όσο και στην αγορά την τοπική βλέπω κηδείες και κρίσεις πανικού -με την ιατρική του όρου έννοια…
και εδώ -επαρχία- η κατάσταση είναι σχετικά ακόμα ελεγχόμενη…
και η κηδεία και οι κρίσεις πανικού οφείλονται όχι στο οτι τα φαγανε κάποιοι αλλά και στο ότι χτίσαμε όχι όλοι αλλά ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας την υπαρξη μας ολόκληρη πάνω στα αυτοκίνητα και τα εξοχικά, τα ταξίδια που νομίμως αποκτήσαμε από τα νόμιμα εισοδηματά μας και καταλήξαμε να είμαστε απλά ένας αριθμός μισθοδοσίας και ένας αριθμός τραπεζικού λογαριασμού…
τυχαίου που σχεδόν ποτέ στα πρόσφατα χρόνια -με λαμπρές εξαιρέσεις- δεν έχουν γίνει κινητοποιήσεις για θέμα άσχετο με απολαβές οικονομικές; σχεδόν τυχαίο που σπάνια προκηρύσσονται απεργίες αλληλεγγύης; παρά ο κάθε κλάδος απεργεί μόνο για τα δικά του;
όλα αυτά είναι απότοκα νοοτροπιών που περιγράφει το κείμενο… αν κάποιους τους ενοχλεί το άκομψο ύφος… συγνώμη αλλά προφανώς δεν έχουν περάσει όλοι από τη σχολή τέλλογλου-πρετεντέρη-παπαχελά…
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 5:45 μμ
δεν ενοχλεί το ύφος ρε j4nus. Η ουσία ενοχλεί. Και γω κηδείες και κρίσεις πανικού βλέπω. Τι προτείνουμε είναι το ζήτημα. τι θέλουμε. Όχι το να μπινελικώσουμε όλο τον ντουνιά.
iordanoglou
14 Οκτωβρίου, 2011 5:52 μμ
Δεν βλέπεις την αντίφαση που υπάρχει ανάμεσα σε όποια πρόταση εξόδου απο την καπιταλιστική κρίση και στην άρνηση των μικροαστών να συνειδητοποιήσουν πως το όνειρο πάει; Τι έρχεται πρώτα, η πρόταση ή η συνειδητοποίηση του μικροαστού;
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 10:53 μμ
Iordanoglou τι εννοείς τι έρχεται πρώτα? συμπάθα με υπολειτουργώ 😛
Xanadu
14 Οκτωβρίου, 2011 6:10 μμ
νομιζω οτι για να λυσεις ενα προβλημα πρεπει να βρεις τις ριζες ή αλλιως τα αιτια του, καθως και τα στηριγματα του
Eddie
14 Οκτωβρίου, 2011 5:47 μμ
Ίσα ίσα, που η σχολή αυτή είναι που συνήθως κουνάει το δάχτυλο στην κοινωνία (εννοείται από την αστική σκοπιά). Αυτό είναι η ουσία του «άκομψου ύφους».
Κατά τα άλλα μια χαρά είναι το κείμενο 🙂
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 5:53 μμ
Αυτό που λέει και μάλλον δε γίνεται κατανοητό είναι ότι δεν αρκεί η πτώση της κυβέρνησης, η εξοδος από την ΕΕ και η επιστροφή στη δραχμή ή πάταξη της φοροδιαφυγής για να πάμε σε αυτό το άλλο…
χρειάζεται ριζική αναθεώρηση…και σε επίπεδο καθημερινότητας και τρόπου σκέψης και πράξης του πολίτη…
η χαιρεκακία που βγάζει έχει να κάνει με το ότι προφανώς ο άνθρωπος που τα γράφει ανήκει σε ένα χώρο που όχι απλώς λοιδορείται και κατασυκοφαντείται εδώ και χρόνια όχι μόνο από τα κέντρα της εξουσίας αλλά και από αυτούς τους εν κηδεία και σε κρίση πανικού μικροαστούς…
προφανώς κάποιοι δεν έχουν βιώσει κάποια πράγματα στο πετσί τους και για αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν…πόθεν η επιθετικότητα του κειμένου…
τουλάχιστον η επιθετικότητα έστω και αυτιστική δηλώνει ότι υπάρχουν και κάποιοι ζωντανοί… γιατί το «πεθαίνεις στα 17 σε θάβουν στα 70» δεν είναι ούτε αυτό από σεναριογράφο επιστημονικής φαντασίας…
«και τώρα αποξενωμένος από κάθε τι συλλογικό, από κάθε τι το οποίο εμπνέει συντροφικότητα , αλληλεγγύη και σεβασμό αργοπεθαίνεις έχοντας παρέα τις ψευδαισθήσεις που σε μεγάλωσαν και σου έκαναν παρέα όλα αυτά τα χρόνια.»
Στο λέει ρε φίλε με τον τρόπο του… φτιάξε συλλογικότητες στη γειτονιά σου, στο χώρο δουλειάς, στη διασκεδασή σου για να ξεφύγεις από τον αργό θάνατο… τι πρέπει να γράψει για να είναι οκ… το εγχειρίδιο της καλή συλλογικότητας;
Eddie
14 Οκτωβρίου, 2011 5:57 μμ
Τα αιτήματα που ανέφερες στην αρχή, σίγουρα δεν αρκούν για να αλλάξουν ριζικά τη ζωή μας. Είναι όμως αυτό που στα μαθηματικά θα λέγαμε «αναγκαία συνθήκη, πλην μη ικανή». 😉
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:18 μμ
Γουστάρω, κάθε φορά που μπαίνει κείμενο η αφίσα , όλοι κόπτονται μην στεναχωρηθεί ο γείτονας
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 6:19 μμ
ε, οχι και καθε φορα…
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:31 μμ
χιχιχιχιχ
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 6:33 μμ
δεν το ειπα για αστειο…
με τοσα που ανεβαζετε, τοσος κοσμος και δεν προλαβαινουμε … φαντασου!
i-koula
14 Οκτωβρίου, 2011 6:36 μμ
^
|
αυτο ηταν αστειο 😛
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 6:20 μμ
Όσοι ψάχνετε χώρους… αντί να τρώτε το χρόνο σας άδικα γιατί δε φτιάχνετε δικό σας ρε; φίλους, συναδέλφους, συνεργάτες, συνοδοιπόρους δεν εχετε σε αυτή τη ζωή;
risinggalaxy
14 Οκτωβρίου, 2011 6:31 μμ
Μα αν φτιάξουν τότε θα πρέπει να σταματήσουν να γκρινιάζουν. Η γκρίνια ως διαμεσολάβηση και ως κύριος λόγος διαμαρτυρίας ενάντια στην απουσία διαμεσολάβησης
Solanz
15 Οκτωβρίου, 2011 12:32 μμ
σωστός!!!
j4nus
14 Οκτωβρίου, 2011 6:59 μμ
Η γκρίνια και η λογική του να ψάχνω να βρω λόγους και σημεία με τα οποία διαφωνώ ως δικαιολογία για τη μη συμμετοχή σε μου σε συλλογικά εγχειρήματα κομματικά, πολιτικά ή όποια άλλα είναι η σημαία των ανένταχτων…
μιλάμε για πολλή δυσκοιλιότητα… όλα μας βρωμάνε και όλα μας μυρίζουν και μας ξυνίζουν… είναι αλήθεια άρα καθόμαστε στον καναπέ μας και περιμένουμε κάποιοι άλλοι να δημιουργήσουν τη συλλογικότητα και το φορέα που θα μας εκφράζει 110% -αυτό δε θα γίνει ποτέ- αν τύχει και τους συναντήσουμε-πετύχουμε-μάθουμε οτι υπάρχουν ίσως μπούμε στη διαδικασία να συμμετέχουμε… μέχρι τότε να ναι καλά τα torrent που βλέπουμε και καμιά ταινία τζάμπα στο σπιτάκι μας και περνάμε τα βράδια μας…
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:06 μμ
νταξει , το κειμενο ειναι προβληματικο και στη τελικη δεν ειναι τπτ παραπανω απο ενα κειμενο καποιου κυκνου , ουτε εκπροσωπει ουτε εκφραζει συνολικα τον χωρο
ο τιτλος ομως , «Μικροαστοί σε κρίση πανικού» , ταιριαζει γαντι σε ολους τους αυτοκλητους οσιομαρτυρες της μπλογκοσφαιρικης κοινοτητας που σταθερα αποντες απ τα δρωμενα και με μονιμως τεντωμενο δαχτυλο επιτιμουν τους αμφισβητιες της αυθεντιας της κρισης τους , στο ονομα ενος οπαδικου τυπου blogικου πατριωτισμου
χαζα …
risinggalaxy
15 Οκτωβρίου, 2011 3:06 πμ
βασικά η καινούρια καραμέλα είναι ο κομματικός πατριωτισμός. συνέχισε το , ήδη έχεις κάνει καλή εντύπωση στους αριστεριστές του μπλόγκ. εγώ πάλι λέω να συνεχίσω να κάνω κακή εντύπωση
Jaquou Utopie
15 Οκτωβρίου, 2011 10:24 πμ
Ευτυχώς έχεις καίριους στόχους…
alexantro trollientes
16 Οκτωβρίου, 2011 8:06 μμ
μη γινεσαι μελο
Oblivion
14 Οκτωβρίου, 2011 7:19 μμ
Μια χαρά τα λέει το άρθρο.Δεν υποτιμάς κάποιον με το να τον εκθέτεις στην αθλιότητα του.Η σάτιρα και γενικότερα η τέχνη αυτό κάνει.Και αυτό βέβαια είναι μια υπόσχεση βοήθειας, η οποία μπορεί να οδηγήσει και στο αντίθετο αποτέλεσμα.Στην αντίδραση του «μικροαστού», αντίδραση η οποία θα επιβεβαιώσει και τον τίτλο του ως «μικροαστό».
alexantro trollientes
14 Οκτωβρίου, 2011 7:54 μμ
αντε να σας κανω να γελασετε ρε
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 7:56 μμ
Μόνο σε μένα βγάζει το Debtocracy;;
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 8:29 μμ
δεν είναι αναγκαίο το «καινούργιο», όπως γράφτηκε πιο πάνω, αλλά το ουσιαστικό. Το «καινούργιο» αποτελεί ένα ανόητο φτιασίδωμα, έναν φαύλο κύκλο που κάνει άσκοπους κύκλους γύρω από το ουσιαστικό. Γι’ αυτό ο δυτικός πολιτισμός κάνει άσκοπους κύκλους γύρω από τον εαυτό του, παρασυρμένος στην φαυλότητα και μαζί με τον εαυτό του συμπαρασήρει και τους επίδοξους «ανατροπείς» του.
mitera
14 Οκτωβρίου, 2011 8:33 μμ
Καλώς τον Τολό 🙂
Για πές,για πες..
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 8:39 μμ
γειά καλή μου mitera -:)
΄Εχω προβληματική σύνδεση με το δίκτυο και αργεί υπερβολικά η υποβολή σχολίων
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 8:33 μμ
mitera
14 Οκτωβρίου, 2011 8:46 μμ
Μπάλκ,βόρεια του Αφγανιστάν……….δεν πιστεύω να γράφεις απο κει; 😉
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 8:55 μμ
🙂 από Ελλάδα γράφω. ΄Εχεις πάει στο Αφγανιστάν; (δεν βγάζω άκρη με την σύνδεση που έχω…)
mitera
14 Οκτωβρίου, 2011 9:15 μμ
Οχι…αλλά κάποτε μου είχαν χαρίσει ένα βιβλίο για τους δρόμους του κόσμου..
Μην αγχώνεσαι με τη σύνδεση,τα κάνει τελευταία αυτά ,η γουορντπρεσ 🙂
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 8:49 μμ
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:08 μμ
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:32 μμ
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:37 μμ
zalkador
14 Οκτωβρίου, 2011 9:38 μμ
Καλλιτεχνικές ανησυχίες…
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:57 μμ
ooommmmm
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 11:30 μμ
μικροαστούλη τολέ πάρε εδώ για πάρτη σου 😀
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 11:32 μμ
αλλά μιας και είσαι των ομ 🙂
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 11:37 μμ
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 11:41 μμ
Ρε μικροτρολούλη αυτοί είναι λούμπεν ροκ εν ρόλερς και μάηστα αυστραλοί καγκουράποικοι!
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 11:45 μμ
φτασε και συ τα χρονια τους κι αμα μπορεις να σηκωσεις την κιθαρα τα ματαξαναλεμε….. 🙂 🙂 🙂
Spin
14 Οκτωβρίου, 2011 11:47 μμ
δε με χεις δει να φοράω τη στολή μαθητή για αυτό τα λές 😛
μανικακος
14 Οκτωβρίου, 2011 11:49 μμ
😀 😀 😀
zalkador
15 Οκτωβρίου, 2011 12:14 πμ
Αφού αλλάζουν αίμα κάθε βδομάδα ρε! Αν δεν ήταν τα ναρκωτικά με το Π και τον ορό θα έβγαιναν στη σκηνή…
καριων
15 Οκτωβρίου, 2011 5:50 μμ
Ακα/ Ντακα και τα μυαλα στο μιξερ…
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:39 μμ
tolos
14 Οκτωβρίου, 2011 9:43 μμ
brujo
15 Οκτωβρίου, 2011 1:37 πμ
risinggalaxy
15 Οκτωβρίου, 2011 3:04 πμ
Χαμόζνα
risinggalaxy
15 Οκτωβρίου, 2011 3:10 πμ
Ευτυχώς που υπάρχουν οι αναρτήσεις από πολιτικά κείμενα η αφίσες του χώρου , να φεύγει και η πίκρα , να περνάει και η ώρα
Kael'thas
15 Οκτωβρίου, 2011 12:31 μμ
Και πολύ επιεικές είναι το κείμενο.
Οι μικροαστοί ως επί το πλείστον ορύονται για την κυβερνητική χούντα που ψήφιζαν τόσα χρόνια και ταυτόχρονα γκρινιάζουν ότι δεν υπάρχουν «πειστικές εναλλακτικές», χωρίς να χουν κανει τον κόπο να τις ψάξουν.
Αλλά δεν πρόκειται να αλλάξει ο μικροαστός αν δε ματώσει για τα καλά, αν δε φτάσει στο όριο της ταξικής ανυπαρξίας του. Ακόμα ψάχνει για τον κεντρώο Μεσσία, για ένα νέο Αντρέα…
Δε φταίει κανένας αναρχικός, κομμουνιστής ή όποιος αλαφροΐσκιωτος αριστερός για τη βλακεία του μικροαστού. Φταίνε για άλλα, όμως όχι γι’ αυτό.
Γιατί ο μικροαστός μέσα στη μετριότητά του, την κακομοιριά του και την ημιμάθειά του, γίνεται φασίστας ολκής, τα βάζει με όλους, το παίζει δήθεν ρεαλιστής, και για το λόγο αυτό, επιτρέψτε μου να γίνω εγκαρδίως κακός, του αξίζει η μαύρη τύχη του.
Ή θα σηκώσει κεφάλι και θα διορθώσει το λάθος του, ή θα πάει στο διάολο.
Aganaktismenos
16 Οκτωβρίου, 2011 11:05 μμ
Οι μικροαστοι και οι νοικοκυραιοι εχουν επιλεξει «στρατοπεδο», εχουν ταχθει στη μια απο τις δυο πλευρες. Και αυτη ειναι απεναντι στο κοινωνικο συνολο, απεναντι στους ιδιους τους τους εαυτους και το θετω και προσωπικα, απεναντι μου. Πολεμαω και πολεμαμε αυτους που ειναι απεναντι μας. Αν καποιοι δεν εχουν ξεκαθαρισει ποιοι ειναι απεναντι τους ειναι δικο τους θεμα να λυσουν…
ειναι απλα τα πραγματα ή με τα αφεντικα ή με ολους τους υπολοιπους θα συνταχθεις
οποιος συντασσετε με τη μερια των αφεντικων αυτοματα ειναι απεναντι μας
και μια εξαιρετικη αφιερωση απεναντι στους φονιαδες των λαων: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2074873
φατε καλα μαλακες, οσο εμεις μυξοκλαιγομαστε και κανουμε εξορκισμους για την νομιμη αυτοαμυνα (ξερετε τωρα αυτη την οποια καταδικαζουμε οταν προερχεται απο μερους των αντιδρωντων αλλα ποτε οταν προερχεται απο τα αφεντικα) οι καπιταλιστες γινονται ολο και πιο θρασεις
Spin
16 Οκτωβρίου, 2011 11:29 μμ
και τι θα κάνουν όσοι έχουν decision disorder??? άρρωστους ανθρώπους θα τους παιδέψουμε?