Το Σάββατο 01/10, ξεκίνησε στο Κρατικό Νίκαιας πρόγραμμα χορήγησης μεθαδόνης. Την συνέχεια την περιγράφουν οι εργαζόμενοι του ΟΚΑΝΑ και οι ίδιοι οι θεραπευομένοι:
Οι σκηνές που εκτυλίσσονται από το πρωί του Σαββάτου στο Κρατικό της Νίκαιας είναι εφιάλτης για κάθε πολιτισμένη ευνομούμενη κοινωνία. Πολίτες έχουν αποκλείσει την είσοδο του νοσοκομείου και απαγορεύουν στους συμπολίτες τους ασθενείς να πλησιάσουν το χώρο και να πάρουν τη θεραπεία τους! Ο αποκλεισμός, δε, συνοδεύεται από χυδαίες ύβρεις, προπηλακισμούς, καταστροφές και φωτογράφηση (συνοδευόμενη από απειλητικά σχόλια) όσων τολμούν να πλησιάσουν στο χώρο. Ο υπουργός Υγείας θα πρέπει να αισθάνεται υπερήφανος: δεσμεύτηκε ότι θα απομακρύνει «το πρόβλημα» (δηλαδή τους ασθενείς) από τους ψηφοφόρους της Α’ Πειραιά και το έκανε. Κατόρθωσε να ικανοποιήσει τα ρατσιστικά αντανακλαστικά μερίδας πολιτών και ταυτόχρονα να χρησιμοποιήσει τους εξαρτημένους (στους οποίους υποσχέθηκε «λαγούς με πετραχήλια») για να συγκινήσει τα «ευαίσθητα» αντανακλαστικά άλλων… Το αυγό του φιδιού όμως, αυτό που γεννιέται από την κρίση και εκκολάπτεται από τους αμετανόητους πολιτικούς υπαλλήλους των χειραγωγών αυτής της κοινωνίας, έσκασε. Και φάνηκε ο ωμός κανιβαλισμός και η βαρβαρότητα. Γιατί το να εμποδίζεται άνθρωπος να πλησιάσει στο νοσοκομείο, ή το να επιτίθεται κάποιος βάρβαρα όχι μόνο στο σώμα αλλά και στην αξιοπρέπεια ενός ανθρώπου, που δίνει χρόνια τη μάχη, μέσα σ’ ένα πρόγραμμα, για να ορθοποδήσει, είναι απάνθρωπο και εγκληματικό…
Σύλλογος εργαζομένων ΟΚΑΝΑ
Ο Σύλλογος θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ δημοσιεύει ανοιχτή επιστολή στους» εξαγριωμένους» της Νίκαιας:
Εσύ, που μου εμποδίζεις την είσοδο…
Πέρασε καθόλου απ’ το μυαλό σου ότι απαγορεύεις σ’ έναν άνθρωπο που χρειάζεται κάποιο φάρμακο για να συνεχίσει κανονικά τη ζωή του, που ίσως για πολύ καιρό εξαρτάται απ’ το φάρμακο αυτό, του απαγορεύεις την πρόσβαση στην θεραπεία του; Σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί να μην ταιριάζω καθόλου με το στερεότυπο του «πρεζάκια» που έχεις στο νου σου, ότι έχω οικογένεια, ίσως παιδιά, ότι δουλεύω και πασχίζω να βάλω τη ζωή μου σε σειρά, να σταθώ στα πόδια μου και να επιβιώσω; Γιατί θέλεις να με στείλεις πίσω στην πιάτσα, στο περιθώριο και την εξαθλίωση, γιατί προσπαθείς να μου στερήσεις την ευκαιρία που μου δόθηκε μετά από τόσα χρόνια και με τόσες δυσκολίες; Ο πρεζέμπορας τρίβει τα χέρια του γι αυτά που κάνεις και με περιμένει στη γωνιά. Σου περνάει ποτέ απ’ το μυαλό ότι δεν είμαι «αντικοινωνική προσωπικότητα», δεν είμαι μίασμα και σκουπίδι, δεν θα σε «κολλήσω» λέπρα ούτε «εξάρτηση» αν περάσω δίπλα σου, είμαι ένας κανονικός άνθρωπος σαν εσένα και τους γνωστούς σου, μόνο που κάποια στιγμή στη ζωή μου, για πολλούς και διάφορους λόγους, εξαρτήθηκα απ’ τα ναρκωτικά και τώρα προσπαθώ να ξεφύγω; Σκέφτεσαι ποτέ ότι ο καθένας θα μπορούσε να είναι στη θέση μου, εσύ ο ίδιος, κάποιος φίλος σου, το παιδί σου, ο αδερφός σου ή ο πατέρας σου; Θα σου άρεσε τότε να βρεθούν κάποιοι και να τον εμποδίζουν να πάρει το φάρμακο που έχει ανάγκη για να συνεχίσει τη ζωή του;Ή πιστεύεις πως εγώ φταίω και είμαι άξιος της τύχης μου και καλά να πάθω, εσύ είσαι πιο έξυπνος και δεν θα την πάταγες ποτέ έτσι, και πως η ανατροφή που δίνεις στα παιδιά σου τα θωρακίζει από τέτοιους κινδύνους; Χα!! Ναι, κατανοώ τις ανησυχίες σου και τους φόβους σου, αλλά επίτρεψέ μου να σου πω πως κάνεις μεγάλο λάθος. Φοβάσαι πως θα γίνει πιάτσα ναρκωτικών γύρω από την μονάδα του ΟΚΑΝΑ, φοβάσαι για τα παιδιά σου που πάνε σχολείο εκεί δίπλα, ανησυχείς ότι θα υποβαθμιστεί η περιοχή και πως θα μαζεύονται τοξικομανείς που θα ενοχλούν και θα κλέβουν. Επικαλείσαι και την μέχρι τώρα εμπειρία στις υπάρχουσες μονάδες για να υποστηρίξεις τη γνώμη σου.Δεν έχεις δίκιο, η μέχρι τώρα εμπειρία δείχνει πως πιάτσες δημιουργήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά κοντά στα προγράμματα. Μόνο που πιάτσες υπήρχαν εκεί (και πάντα θα υπάρχουν στα κέντρα των πόλεων), αν μετακινήθηκαν μερικά τετράγωνα, απ’ τη Βάθη στην Καποδιστρίου π.χ., μικρή διαφορά, και στη Νοταρά θυμάμαι την πιάτσα πριν 25 χρόνια, ο ΟΚΑΝΑ φταίει; Για κοίτα, στη Σωτηρία μεταφέρθηκε μονάδα του ΟΚΑΝΑ πριν μερικά χρόνια, αλλά πιάτσα εκεί γύρω δεν έγινε, ποτέ δεν υπήρχε. Κι οι θεραπευόμενοι, δεν πάνε στις πιάτσες, παίρνουν το φάρμακό τους και πάνε στις δουλειές τους. Τελικά, αν δεν θες να καταλάβεις ότι είναι τα μικροπολιτικά συμφέροντα που σε τσιγκλάνε και σε σπρώχνουν να τα βάζεις μαζί μου, μια κι εγώ είμαι ο πιο αδύναμος κρίκος, τουλάχιστον άσε λίγες μέρες να παίρνω το φάρμακό μου από ‘δω, μέχρι να ετοιμαστούν οι υποδομές στη Σπιναλόγκα (χρειάζονται επισκευές μετά από τόσα χρόνια που ‘ναι ακατοίκητο) για να με στείλεις εκεί, να μη με βλέπεις, να μην σε ενοχλώ και να μην σου υποβαθμίζω τη γειτονιά με την παρουσία μου…
Η Αυγή δημοσιεύει άρθρο στο οποίο αναφέρει:
Πολύ κακές υπηρεσίες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, την κοινωνική αλληλεγγύη και την επίπονη προσπάθεια για τη θεραπευτική αντιμετώπιση των χρηστών ναρκωτικών προσέφερε τελικά η αψυχολόγητη δημόσια παρέμβαση του δημάρχου Νικαίας – Ρέντη Γ. Ιωακειμίδη για τη μικρή μονάδα φαρμακευτικής υποστήριξης του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ), η οποία ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες τη λειτουργία της στον αύλειο χώρο του Γενικού Κρατικού Νικαίας.Ο Γ. Ιωακειμίδης εξέδωσε την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωση με την οποία υποστήριζε, μεν, τη δημιουργία μικρών μονάδων φαρμακευτικής υποστήριξης του ΟΚΑΝΑ σε νοσοκομεία του ΕΣΥ, διαμαρτυρόταν ευσχήμως, δε, για το γεγονός ότι η εξωτερική πόρτα της μονάδας στο Γενικό Κρατικό Νικαίας… απέχει 30 μέτρα από σχολείο. Η συνέχεια ήταν προδιαγεγραμμένη. Μικρή μερίδα έξαλλων τραμπούκων, με πρωταγωνιστικό το ρόλο του ΚΚΕ και ακραίων στοιχείων της δεξιάς, προβαίνουν από το περασμένο Σάββατο σε μία ασύλληπτη πράξη κοινωνικής βαρβαρότητας και ασκούν πρωτόγονη και άγρια βία κατά των θεραπευομένων χρηστών ναρκωτικών οι οποίοι προσέρχονται για να λάβουν τη θεραπεία τους!
Ο Σύλλογος θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ επανέρχεται:
Η αθλιότητα συνεχίζεται
Οι αγριεμένοι περίοικοι έχουν αποκλείσει την είσοδο της μονάδας, την έχουν αμπαρώσει με λουκέτα και δεν αφήνουν κανέναν να πλησιάσει, πόσο μάλον τους θεραπευόμενους να πάρουν το φάρμακό τους… Έχουν σπάσει τζάμια της μονάδας, έχουν καταστρέψει τις αποχετεύσεις και έχουν κόψει την παροχή ηλεκτρικού, γενικά καταστρέφουν ότι μπορούν να προσεγγίσουν, κατέστρεψαν και την κλειδαριά της εισόδου σπάζοντας μέσα ένα κλειδί…
Έχουν αναρτήσει πανώ με συνθήματα που θυμίζουν έντονα τα τσιτάτα του ΚΚΕ, βρίζουν θεραπευόμενους αλλά και εργαζόμενους γιατρούς, απειλούν και φωτογραφίζουν τα μέλλη του προγράμματος. Κεντρικό σύνθημα : Ο ΟΚΑΝΑ δεν θα γίνει εδώ, να φύγετε!!!
Προχτές το απόγευμα, ενώ είχαν φύγει όλοι (η μονάδα κλείνει στις 2.30), τρία μέλη του συλλόγου μας πλησίασαν στην αμπαρωμένη πόρτα και κόλλησαν την ανοιχτή επιστολή μας (προηγούμενη ανάρτηση). Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, εμφανίστηκαν κάποιες κυρίες και μιά νεαρή κοπέλα, προφανώς μαθήτρια, για να εξακριβώσουν τι κάνουμε, (άμεση δράση περιφρούρησης)….
Πιάσαμε την κουβέντα σε πολύ ήρεμο κλίμα, δεν μας μίλησαν καθόλου άσχημα και ούτε έβριζαν όπως το πρωί, μας είπαν ότι δεν έχουν τίποτα μαζί μας, αλλά ότι δεν θα επιτρέψουν να γίνει ΟΚΑΝΑ εκεί, ότι έχει σχολεία στην περιοχή και πως ήδη άρχισαν να μαζεύονται » οι έμποροι»….
Δεν δέχονταν με τίποτα διαφορετικές απόψεις από τις δικές τους παγιωμένες αντιλήψεις, και το επιστέγασμα της κουβέντας ήταν:
Δεν θέλουμε να σας βλέπουμε, να φύγετε, να πάτε αλλού… Εδώ δεν θα γίνει ΟΚΑΝΑ!!
Θλιβερό φαινόμενο, ειδικά που μια τόσο νέα κοπέλα υποστηρίζει αυτές τις σκοταδιστικές και φασιστικές αντιλήψεις…
Back Door Man
no use for a name
7 Οκτωβρίου, 2011 3:10 πμ
Ελπίζω να έχει γίνει κάποιο λάθος και να μην συμμετέχουνε όντως άνθρωποι του ΚΚΕ σε τέτοιες πρακτικές.Ακόμα και να πάρουμε σαν δεδομένα ότι είναι λάθος να ανοίγει μια τέτοια μονάδα δίπλα από κάποιο σχολείο (αν όντως υπάρχει σχολείο στη περιοχή) το να τραμπουκίζεις εξαρτημένους ανθρώπους,ανθρώπους άρρωστους είναι τρομερό…ειδικά στις δύσκολες ημέρες που διανύουμε.Αν δηλαδή όντως τα κάνουν αυτά άνθρωποι του ΚΚΕ,οι φασίστες τί πρέπει να κάνουνε?
george
7 Οκτωβρίου, 2011 8:19 πμ
το κκε εχει σαν θεση του την απαγορευση χορηγησης υποκαταστατων.μιλαει για και καλα προληψη ,θεραπεια μονο με στεγνα προγραμματα.19 ος αιωνας δηλαδη.βασανιστες,διεστραμμενοι,κλεφτες μπακαληδες που εξανιστανται,ευηποληπτιοι πολιτες,κλεφτες φορων ,τους πειραζει η μονοδα γιατι?γιατι ετσι τους εμαθαν το πασοκ με το κεθεα του,που περασε σε ολη την ελληνικη κοινωνια την πλυση εγκεφαλου για τα στεγνα (αποτυχημενα ) προγραμμτα.εκει βλεπεις ηταν οι κολητοι του υπουργου σκουλακη,τοτε.αποτυχημενοι ψυχιατροι που γυρισαν στην ελλαδα αφου δεν εβρισκαν δουλεια στην αμερικη που σπουδασαν δηθεν.
αυτο ειναι η ζημια που εχει γινει.επεισαν τον κοσμο οτι εχουν την συνταγη της επιτυχιας,και οτι ολοι οι αλλοι ειναι πρεζακια.
και το κκε ακολουθει την ιδια οδο ,σαν δηθεν πολιτικη θεση εναντια στην εκμμεταλευση των χρηστων απο το συστημα και αλλα τετοια ωραια που λεει οποιος δεν εχει περασει στερητικα ποτε του και δεν ξερει για τι πραγμα μιλαει.αιντε ,φασιστακια ,του κερατα.δηθεν .ελληναραδες βλαχοι,καταδικασμενοι στην υπουπαρξη για παντα.
s0sta
7 Οκτωβρίου, 2011 2:50 μμ
@george
Αποτυχημένα τα «στεγνά» ;
19ος αιώνας η απεξάρτηση χωρίς υποκατάστατα;
Πάλι καλά που ξέρεις για τι πράγμα μιλάς..
mitera
7 Οκτωβρίου, 2011 9:10 πμ
Nα σημειωσω βέβαια οτι
Ο σύλλογος εργαζομένων ΟΚΑΝΑ,μιλάει για «μερίδα πολιτών».
Ο σύλλογος θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ, στην πρώτη ανοιχτή επιστολη,μιλάει για «εξαγριωμένους» της Νικαιας.
Ερχετε η Αυγη να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να μιλήσει για «μικρή μερίδα έξαλων τραμπουκων με πρωταγωνιστικο ρολο του ΚΚΕ».
Επανέρχετε ο συλλογος θεραπευομένων (τελευταίο λινκ) όπου πουθενά δεν αναφέρουν οτι οι έξαλοι είναι του κκε.
Καλό θα ήταν κι ένα λινκ για τη τελευταία μαρτυρία 😉
Για να ξεκαθαρίσουμε και εμείς τη σκέψη μας γιατί είναι κρίμα μόνο απο την ανάρτηση των πανό που είναι του κκε, να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα επειδή το έγραψε η αυγή!
Οι θέσεις του ΚΚΕ είναι γνωστές για τα προγράμματα μεθαδόνης,η αυγη ας αντικρούσει απευθείας τις θέσεις του και όχι χτυπήματα κάτω απο τη ζώνη.
Back Door Man
7 Οκτωβρίου, 2011 11:41 πμ
– Τι εννοείς καλό θα ήταν κι ένα λινκ για τη τελευταία μαρτυρία;
– Το πανό στην πόρτα του Νοσοκομείου είναι του ΚΚΕ, το «Ζωη ολόκληρη οχι με δόσεις, είναι ΚΚΕδίστικο
– Το ΚΚΕ διοργάνωσε παραπάνω διαμαρτυρία έξω από το Νοσοκομείο
http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6466074&publDate=30/9/2011
– Δεν το δέχομαι επειδή το έγραψε η Αυγή, το συνδυάζω με τις μαρτυρίες των θεραπευόμενων αλλά και πάλι δεν το παίρνω σα δεδομένο, η ανάρτηση μου έχει ερωτηματικό
marina
7 Οκτωβρίου, 2011 12:08 μμ
Ζώα? ξυνπηστε, ο δήμαρχος Ρεντη διοργάνωσε την όλη φαση ο οποιος μαντεψτε… εκλέγεται από ψηφοφορους του Σύριζα! ψαχτειτε μαλακες….το οτι ενα κομμα εχει ξεκαθαρη θεση για τη χρηση και την απεξαρτηση δε σημαινει πως εχει θεση εναντια στους χρηστες και τους εξαρτημενους… κοινος νους! αλλωστε μιλαμε για μια αστικη φυλλαδα, την αυγη… η οποιοα εχει πεσει σε δηθεν δημοσιογραφικα ατοπηματα οχι μια ούτε δύο φορες… δεν το δεχομαι επειδη το έγραψε η αυλή….
risinggalaxy
7 Οκτωβρίου, 2011 12:21 μμ
Ενδιαφέρον το γεγονός ότι διαβάζοντας το σχόλιο σου με τη συγκεκριμένη φρασεολογία (ζώα) (ξυπνήστε) νόμισα στην αρχή ότι έγραφε ακροδεξιός. Ενδιαφέρον
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
7 Οκτωβρίου, 2011 12:30 μμ
Αστική φυλλάδα η Αυγή. Σα να λέμε Καθημερινή ένα πράγμα;
Πόσο ΚΚΕ, τζέζας!
Υ.Γ. Δεν υπερασπίζομαι την Αυγή, αλλά από ανθρώπους που προφανώς διαβάζουν μόνο Ριζοσπάστη (ως ευαγγέλιο), μερικές κουβέντες είναι το λιγότερο προκλητικές.
marina
7 Οκτωβρίου, 2011 3:11 μμ
και φυσικα μεινατε στην ουσια του σχολιου… μαλλον οι χαρακτηρισμοι ηταν ηπιοι…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
7 Οκτωβρίου, 2011 6:06 μμ
Όχι Μαρίνα μου. Αλλά αν θες να σε λαμβάνει κανείς σοβαρά, δεν μπορείς να καις το επιχείρημά σου στην πρώτη κι όλας πρόταση κραυγάζοντας «είμαι εμπαθής, είμαι εμπαθής!!!»
mitera
7 Οκτωβρίου, 2011 12:09 μμ
-Γράφεις οτι ο σύλλογος ΟΚΑΝΑ επανέρχετε και ακολουθεί ένα κέιμενο το οποίο δεν είναι μια επανερχόμενη επιστολή των θεραπευομένων αλλά μια συνέχεια στη κριτική της αυγής.
-Δεν αμφισβήτησα ότι το πανό είναι του ΚΚΕ αλλά ανφισβητώ ότι τα πανό και οι διοργανώσεις διαμαρτυρίας του κκε σημαίνουν και απαραίτητα τραμπουκισμούς του κκε απεναντι στους χρήστες.
ΒDM επειδη πρέπει να φύγω θα βάλω αργότερα και κάποια λινκ που βρήκα ότι οι διαμαρτυρίες ήταν αποφαση του δημοτικου συμβουλίου γιατί η δοιηκηση του Κρατικου εστησε παράγγα στο προαυλιο του νοσοκομείου απομονωνοντας τους χρήστες.
σορυ πρέπει να φύγω τα παιδια της γειτονιάς μου βγηκαν στο δρόμο για διαμαρτηρία,παω.
alexantro trollientes
7 Οκτωβρίου, 2011 12:11 μμ
εγω δεν τα πιστευω αυτα
αποκλειεται το ΚΚΕ να εχει κανει τετοια πραμματα
το ΚΚΕ ειναι το κομμα της εργατιας
ολα τα αλλα ειναι συκοφαντιες των αστων και των ρεβιζιονιστων
Anasto
7 Οκτωβρίου, 2011 12:28 μμ
Συγχαρητήρια για την ανάδειξη του θέματος. Βέβαια υπάρχουν πλευρές και λεπτομέρειες που δεν είναι γνωστές και αφήνουν λάθος εντυπώσεις. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή.
Το θέμα τον τελευταίο καιρό έχει απασχολήσει πάρα πολύ την τοπική κοινωνία και κυρίως τους ανθρώπους που έχουν παιδιά στα 2 κοντινά σχολεία. Το πρώτο πράγμα που λέμε από την πρώτη στιγμή όλοι (ή σχεδόν όλοι) είναι το αυτονόητο. Ότι δηλαδή ΔΕΝ έχουμε να χωρίσουμε κάτι με τους θεραπευόμενους, ΔΕΝ θέλουμε «να φύγουν να πάνε αλλού», ΔΕΝ τους αντιμετωπίζουμε σαν εχθρούς. Πέρα από τα γνωστά και τετριμμένα του στυλ «όλοι σε κάθε οικογένεια ξέρουμε/έχουμε μια περίπτωση» και «σε όλους μπορεί να τύχει» κ.λπ. υπάρχει κατανόηση και πραγματική διάθεση για συζήτηση. Το θέμα των γονιών δεν είναι το να μην υπάρχει το πρόβλημα (είτε για τη ζωή είτε για την αισθητική μου) μπροστά στην πόρτα μου αλλά να δοθεί μια λογική, δίκαιη κι αξιοπρεπής λύση για όλους.
Υποτίθεται λοιπόν πως ο νέος νόμος βάζει τον ΟΚΑΝΑ ΜΕΣΑ στα νοσοκομεία ώστε να βοηθήσει καλύτερα τους θεραπευόμενους. Δεν ξέρω τι κάνει αλλού αλλά εδώ μόνο αυτό δεν κάνει. Φτιάχνει η διοίκηση ένα λυόμενο στο πίσω μέρος του νοσοκομείου, εκεί που δηλαδή ως χθες πετούσαν τα σκουπίδια και τα άχρηστα υλικά τους, περιφράζει τον χώρο προς την πλευρά του νοσοκομείου αποκλείοντας την όποια δίοδο προς αυτό και ανοίγει μια πόρτα, στα 30 μέτρα από τα σχολεία. Δεν έχω καταφέρει να βρω τι λέει επ’ αυτού ο νόμος αλλά αν αυτά που μεταφέρουν οι περισσότεροι φορείς είναι αληθή, δεν επιτρέπεται να υπάρχει μονάδα απεξάρτησης στα 500 μέτρα από σχολείο, εκτός αν είναι μέσα σε νοσοκομείο. Που εν’ προκειμένω δεν είναι γιατί είναι αποκλεισμένος ο ΟΚΑΝΑ, θα ξαναπώ, από το νοσοκομείο.
Οι γονείς δεν είναι όλοι τρελοί ούτε φοβικοί ούτε ρατσιστές. Δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχουν εξαιρέσεις όπως αυτή που αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά είναι γνωστό πως όπου έγινε ΟΚΑΝΑ, έγινε και πιάτσα. Το να γίνει λοιπόν πιάτσα στην πόρτα ουσιαστικά του σχολείου, όσο ανοιχτόμυαλος και καλοπροαίρετος κι αν είσαι, δεν πρέπει να αρέσει σαν ενδεχόμενο στον μέσο (και μη) γονιό οπότε οι αντιδράσεις είναι (κάποιες) δικαιολογημένες. Βέβαια οι αντιδράσεις που έχουν να κάνουν με λεκτικούς προπηλακισμούς, γιουχαΐσματα, βρισιές, είναι απαράδεκτες και βρίσκουν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας αντίθετο μια και το να θιγεί περαιτέρω η αξιοπρέπεια και η ψυχική υγεία του θεραπευόμενου, δεν ξέρω ποιον και σε τι θα βοηθήσει. Γι’ αυτό και προσπαθήσαμε τις εξαιρέσεις αυτές να τις απομονώσουμε. Όμως όταν η μία γιαγιά, που αποκαλεί πουτάνα μια κοπέλα που πάει να πάρει το φάρμακο για να μην πονάει, σου απαντήσει «δημοκρατία έχουμε, δε θα μου πεις εσύ τι θα λέω», όσο κι αν είσαι αντίθετος, όσο κι αν διαφωνείς περί της δημοκρατικότητας των αντιλήψεων της, δεν μπορείς να κάνει και πολλά πράγματα. Την παίρνουν τα κανάλια, την πλασάρουν σαν την κύρια εικόνα κι έτοιμο το θεματάκι των ρατσιστών, ανάλγητων νοικοκυραίων που αντιτίθενται στην αγάπη στους εξαρτημένους και στην πρόοδο που φέρνει η κυβέρνηση.
Το ΚΚΕ πάλι έχει τις γνωστές θέσεις που πολύ εύστοχα ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω. «Οι εξαρτημένοι δεν είναι άρρωστοι» και «στεγνά προγράμματα κι άγιος ο θεός». Εδώ να πω και τη δική μου άποψη. Δεν έχω κάποια σχετική επιστημονική κατάρτιση. Έχω όμως χάσει φίλους παιδικούς ενώ άλλοι φίλοι-αδέρφια μου, έχουν απεξαρτηθεί. Η μεθαδόνη βοηθάει να μην πονάς μια και λόγω της χρόνιας χρήσης ο οργανισμός έχει σταματήσει να εκκρίνει παυσίπονες ουσίες και μέχρι να «ξαναμάθει» και να ξαναγίνει ικανός, χρειάζεσαι ένα υποκατάστατο γι’ αυτόν τον πόνο. Έχουν σωθεί παιδιά, έχει συντηρηθεί κόσμος έτσι και δεν θα έρθουμε εμείς σαν κοινωνία να τους πούμε ποιον δρόμο θα διαλέξουν. Λες και υπάρχουν αρκετά στεγνά προγράμματα και αρωγή από την κοινωνία ώστε να μην χρειάζονται τη μεθαδόνη ή λες και μπορούμε να αποκτήσουμε σε 2 μέρες την επιστημονική επάρκεια ώστε να συνταχθούμε κάτω από τη σημαία του ΚΚΕ υπέρ της μίας ή της άλλης λύσης. Η άποψη μου είναι να στηρίξουμε αυτούς τους ανθρώπους, τους συμπολίτες μας στην προσπάθεια τους για τη ζωή, όπως θα θέλουμε προφανώς να στηριχτούμε από την κοινωνία μας όλοι όταν το χρειαστούμε. Είτε στεγνά είτε «υγρά» προγράμματα, πρέπει απλά να είμαστε αλληλέγγυοι.
Όμως αλληλέγγυοι δεν είμαστε παρά τη θέληση των περισσοτέρων. Γιατί ακόμα κι αν οι άναρθρες, ρατσιστικές κραυγές είναι λίγες, αυτές είναι που ακούγονται και προβάλλονται από τα ΜΜΕ είτε επειδή αυτές πουλάνε είτε επειδή αυτές «συμφέρει» να προβληθούν. Κι έρχομαι εδώ και διαβάζω για ρατσιστικό πρόσημο εν’ ολίγοις. Σας διαβεβαιώ δεν είναι τέτοιο το κλίμα στους γονείς. Στη γενική συνέλευση που έγινε στο λύκειο την προηγούμενη Τετάρτη, η συντριπτική πλειοψηφία όσων μίλησαν ήταν αλληλέγγυα με τους θεραπευόμενους. Μίλησε μάλιστα γονιός που είχε χρόνια απεξαρτηθεί για να προειδοποιήσει και να αποτρέψει οποιεσδήποτε ρατσιστικές συμπεριφορές και είχε τεράστια αποδοχή και συγκίνησε τον κόσμο. Προσωπικά αν και δεν το έκανα εκείνη τη στιγμή για να μην έρθει σε δύσκολη θέση, ήθελα να δώσω συγχαρητήρια για το σθένος που είχε να μιλήσει ανοιχτά με τον κίνδυνο να «εκτεθεί» και το ίδιο το άτομο και το παιδί, χωρίς να έχει κάποιο συμφέρον, μόνο και μόνο για να παλέψει την όποια τυχούσα νοικοκυρίστικη και φοβική/ρατσιστική νοοτροπία.
Το κλίμα που επικρατεί κατ’ εμέ στην περιοχή, είναι πως μας πέταξαν το μπαλάκι, πέταξε ο κομματικός διευθυντής του νοσοκομείου τους ανθρώπους στο πίσω μέρος, στον σκουπιδότοπο του Κρατικού, αποκλεισμένους από το υπόλοιπο νοσοκομείο και κατά παράβαση του πνεύματος του ίδιου τους του νόμου και μας αφήνουν να φαγωθούμε εμείς που ουσιαστικά δεν έχουμε να χωρίσουμε απολύτως τίποτε. Γιατί; Για να γλιτώσουν φράγκα από μισθούς, από κτίρια από υλικά. Και γιατί όχι μέσα στο νοσοκομείο αλλά αποκλεισμένα από αυτό; Για να πετάξουν τα σκουπίδια κάτω απ’ το χαλί. Γιατί σαν σκουπίδι, σαν μια αισθητική ενόχληση βλέπουν τους θεραπευόμενους οι κυβερνώντες και ο διοικητής του νοσοκομείου. Γιατί αν ο κόσμος που πάει να νοσηλευτεί δει τον θεραπευόμενο δίπλα του, θα συνειδητοποιήσει πολλά και για την κατάσταση του θεραπευόμενου και για τη δική του και για το ότι για τον ανθρώπινο πόνο δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή. Γιατί δεν ενδιαφέρονται για τον πόνο κανενός παρά μόνο για την τσέπη τους και για το ίματζ, που αν βλαφτεί θα βλαφτεί κι η τσέπη τους.
alexantro trollientes
7 Οκτωβρίου, 2011 1:12 μμ
μπραβο σου ρε Anasto
σαφης και κατατοπιστικος ρε φιλε
να σαι καλα
Γιαννκα
7 Οκτωβρίου, 2011 1:59 μμ
ξεκαθαρισες το τοπιο anasto!!!…εξαιρετικο σχολιο.
Narrator
7 Οκτωβρίου, 2011 12:30 μμ
Από όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω στις «διαμαρτυρίες» δεν παίρνουν μέρος ΜΟΝΟ μέλη του ΚΚΕ. Υπάρχει βέβαια ανακοίνωση στο «Ρ» κατά της δημιουργίας μονάδας του ΟΚΑΝΑ.
Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στην περιοχή δεν υπάρχει μόνο ένα αλλά ΤΡΙΑ σχολεία σε ακτίνα 100 μέτρων (το ένα όντως απέναντι ακριβώς).
Επίσης πέρα από τις πολιτικές/κομματικές και πολιτικάντικες ερμηνείες οι οποίες δεν με αφορούν, υπάρχει όντως μεγάλη ανησυχία για τον τρόπο που εξελίσσονται τα πράγματα σε τέτοιες περιπτώσεις. Κοινώς, τίποτα δεν λειτουργεί σωστά σε αυτή τη χώρα … μπορεί να ακούγεται ως δικαιολογία στ’ αυτιά μερικών, αλλά είναι ανόητο να πιστεύει κάποιος ότι αυτά περί «εμπόρων» είναι υπερβολές και ανακρίβιες. Πότε έγινε κάτι διαφορετικό
Πολύ δύσκολες καταστάσεις. Πραγματικά το μόνο που χρειάζεται είναι ουσιαστικός και καλοπροαίρετος διάλογος και όχι ανακοινώσεις ένθεν κι ένθεν. Αλλά πάνω από όλα χρειάζεται να λειτουργήσει σωστά το όποιο σύστημα.
Narrator
7 Οκτωβρίου, 2011 12:33 μμ
Επίσης να συμπληρώσω ότι δεν έχει αποκλειστεί η κεντρική είσοδος του Νοσοκομείου, ούτε η νέα πλαϊνή που οδηγεί στα έκτακτα περιστατικά, αλλά μια πόρτα στο πίσω μέρος (στην πλευρά της αυλής, πιθανότατα εκεί που έχουν στηθεί οι εγκαταστάσεις του ΟΚΑΝΑ). Αυτά για την ακρίβεια των λεπτομεριών και μόνο.
ComradeC
7 Οκτωβρίου, 2011 1:00 μμ
Ένα είανι το κόμμα και έχει πάντα δίκιο.
ComradeC
7 Οκτωβρίου, 2011 1:08 μμ
Ένα είναι το κόμμα
Ένα είναι το κόμμα
Ένα είναι το κόμμα
Ένα είναι το κόμμα
Ένα είναι το κόμμα
Ένα είναι το κόμμα
και έχει πάντα δίκιο
Back Door Man
7 Οκτωβρίου, 2011 1:33 μμ
Eγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι οτι το πρόβλημα ξεκινάει από την διοίκηση του νοσοκομείου που προκειμένου να απομονώσει την μονάδα απο το υπόλοιπο νοσοκομείο, την πέταξε σε μια γωνιά δίπλα σε σχολείο. Από κει και πέρα, το ΚΚΕ έχοντας μακρά πειρα πως να αποφευγει τις «προβοκατσιες» (πραγματικές ή φανταστικές) και να περιφρουρει τις κινητοποιήσεις του, θα έπρεπε να αποφύγει τέτοιου τύπου κινητοποιήσεις που μαζευουν τραμπουκους και φασίστες όπως τα σκατά τις μυγες
mitera
7 Οκτωβρίου, 2011 2:08 μμ
bdm αφήνω εδώ κι ένα λινκ με κάποιες λεπτομέρειες που πιστεύω ότι είναι χρήσημες.
http://peireotikosteki.org/?p=11823
Η ένσταση μου ήταν στο ότι η προσέγγιση του θέματος ήταν μονόπλευρη και κατά τη γνώμη μου καθοδηγούμενη, μέσα απο την αυγή, σαν είδηση. Ο τίτλος δε παρ’όλο το ερωτηματικό σε παραπέμπει αλλού, και όχι στην ουσία του προβλήματος…Βέβαια δεν θα υποδείξω πως θα αναρτάτε μια είδηση, αλλά σχολιάζω, τι εκλαμβάνω μέσα απ’αυτήν σαν αναγνώστης αριστερών πεποιθήσεων.
Κατά τ’άλλα προσυπογράφω κι εγώ την προσέγγιση του φίλου Anasto απο πάνω η όποια θέτει τα πραγματα σε μια πιο πραγματική διάσταση.
φιλικά πάντα 😉
elkondo
7 Οκτωβρίου, 2011 2:42 μμ
ευχαριστουμε για την ενημερωση, anasto 🙂
τελικα, υπαρχουν προφανως, πολλες αληθειες για το θεμα και καποιες αμφισβητουνται εκατερωθεν (δικαιως ή αδικως)
ομως, υπαρχει ενα γεγονος αδιαμφισβητητο Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!
οσο για το Κώμα της εργατιας, αντιγραφω απο τον B.D.M. και προσυπογραφω:
«Από κει και πέρα, το ΚΚΕ έχοντας μακρά πειρα πως να αποφευγει τις “προβοκατσιες” (πραγματικές ή φανταστικές) και να περιφρουρει τις κινητοποιήσεις του, θα έπρεπε να αποφύγει τέτοιου τύπου κινητοποιήσεις που μαζευουν τραμπουκους και φασίστες όπως τα σκατά τις μυγες»
τωρα, για τους (μη ρατσιστες) ανησυχουντες γονεις των γειτονικων σχολειων θα προτεινα να το εκμεραλλευτουν θετικα. ας προσεγγισουν τους θεραπευομενους, ας τους γνωρισουν κι ας τους φερουν σε επαφη με τα παιδια τους. νομιζω πως θα λειτουργουσε «εκπαιδευτικα» ως προς την αποτροπη της χρησης, αλλα και σε αλλα επιπεδα.
ai8erobamwn
7 Οκτωβρίου, 2011 4:43 μμ
Τι ξεφτίλα είναι αυτή…Ντρέπομαι που είμαι Νικαιώτισσα…και δεν είχα πάρει καν χαμπάρι ότι γίνανε τέτοια σκηνικά. Και πείτε με ό,τι θέλετε, αλλά έχοντας δει και στο παρελθόν απίστευτους τραμπουκισμούς από κομματόσκυλα του ΚΚΕ στην περιοχή (δεν έχω τίποτα με το ΚΚΕ γενικά, αλλά έχω υπόψην μου συγκεκριμένα άτομα αυτή τη στιγμή…), δε δυσκολεύομαι να πιστέψω την ανάμιξή τους σε όλο αυτό. Όχι ότι φαντάζομαι πως είναι μόνοι τους. Αλλά κανονικά όταν υποτίθεται ότι είσαι «αριστερός» και «αγωνιστής», πηγαίνεις κόντρα στη στενομυαλιά. Και όταν υποτίθεται ότι κόπτεσαι για το «λαό», δεν εμποδίζεις άρρωστους ανθρώπους να πάνε στο νοσοκομείο – ακόμα κι αν εσένα «δε σου φαίνονται άρρωστοι». Τι λέω κι εγώ τώρα…Ζώα ρε γαμώτο.
Narrator
7 Οκτωβρίου, 2011 4:49 μμ
αχ, πρόσεχε πως γράφεις… εμένα με τραμπούκισε δημοτικός σύμβουλος του ΚΚΕ για την ατάκα «υποτίθεται είμαστε αριστεροί»…
katerina kokoni
7 Οκτωβρίου, 2011 4:57 μμ
@αναστο,θεωρω οτι εισαι κατοικος της περιοχης,ισως και γονιος παιδιου που πηγαινει σε καποιο απο τα σχολεια(που ΝΑΙ ειναι απεναντι),εχεις παραστει σε συνελευσεις και ετσι εχεις σαφη αποψη του θεματος την οποια μετεφερες και εδω.Σαν γονιος ημουν εκει την Δευτερα 3-10,οταν καποιοι, υποκινουμενοι και βοηθουμενοι απο γνωστους πολιτικαντηδες της περιοχης,απειλησαν τους εργαζομενους στον ΟΚΑΝΑ,εσπασαν τα τζαμια του κοντεινερ που στεγαζεται και προπηλακισαν τους θεραπευομενους χρηστες και σε δυο περιπτωσεις συγγενεις που τους συνοδευαν.Υπηρξε αμεσως εντονη αντιδραση απο πολλους γονεις,μαθητες,δυο δημοτικους συμβουλους του ΚΚΕ και τον δημοτικο συμβουλο του ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ,οι οποιοι οχι μονο δεν τραμπουκισαν κανενα αλλα και σταθηκαν μαζι με αλληλεγγυο κοσμο διπλα στους ανθρωπους που επαιρναν τη θεραπεια τους απο ενα παραθυρακι.Δεν ανηκω πολιτικα σε κανεναν απ’αυτους τους χωρους,γινεται ομως προβοκατσια κατα του κκε που ειναι μια καλη συνεχεια αυτης των σχολικων καταληψεων.Το οτι η Αυγη δεν ειναι αστικη φυλλαδα δεν την εμποδισε να δημοσιευσει αρθρο για αισυμνητη ηγετη και τωρα για ρατσιστικη Νικαια,καθιστωντας την το ιδιο ξυλινη και αναξιοπιστη οσο και ο Ριζοσπαστης.Σε μια υποβαθμισμενη,φτωχη,σκληρα δοκιμαζομενη απο την ανεργια περιοχη,εχουμε συνειδητοποιησει οι περισσοτεροι οτι ο μονος μας εχθρος ειναι το κρατος και οι πολιτικες της καθε μορφης υποδουλωσης και καταστολης και μονο αυτο θα πολεμησουμε.
Ιωάννα
7 Οκτωβρίου, 2011 5:02 μμ
Παιδιά, τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο όπως παρουσιάζονται. Το λέω αυτό γιατί μένω Νίκαια. Υπάρχει πράγματι σχολείο απέναντι από το σημείο που θέλουν να στεγάσουν την μονάδα και για την ακρίβεια υπάρχουν δύο σχολεία. Υπάρχουν όμως κι άλλα προβλήματα με το ότι διάλεξαν να την βάλουν εκεί. Πρώτα απ’ όλα βρίσκεται δίπλα στις εγκαταστάσεις των οξυγόνων και στο σημείο που πετάνε τα σκουπίδια. Δεύτερον, τους απαγορεύουν να μπαίνουν από την κεντρική είσοδο και ανοίγουν την πίσω για να μην χαλάει η μόστρα του νοσοκομείου. Και θα στεγάζεται σε ένα λυόμενο, που δεν έχει καν τις στοιχειώδης ανέσεις για να μπορούν να κάνουν τα παιδιά τις εξετάσεις τους, πριν κάνουν την θεραπεία.
Η αντίδραση των γονιών και των παιδιών είναι δικαιολογημένη, γιατί έμαθαν για την λειτουργία της μονάδας δυο μέρες πριν ανοίξει και σοκαρίστηκαν(δεν έχουμε βιβλία, μας τα παίρνουν από παντού, ε τι άλλο πια!!). Παρ’ όλα αυτά όμως, όταν ξεκίνησαν τις αντιδράσεις τους την Πέμπτη αυτό που ζήτησαν (και ζητούν) από την διοίκηση του νοσοκομείου ήταν να μπει η κλινική μέσα στο νοσοκομείο και τα παιδιά να αντιμετωπίζονται ως ασθενείς, αξιοπρεπώς, να χρησιμοποιείται η κεντρική είσοδος και όχι η πόρτα που είναι απέναντι στα σχολεία. Το Σάββατο όμως, που ξεκίνησε η λειτουργία της μονάδας, πήγε το ΚΚΕ κι έκανε κατάληψη στο χώρο, εμποδίζοντας και τους εργαζόμενους στον ΟΚΑΝΑ και τα παιδιά που ακολουθούν το πρόγραμμα να μπουν στον χώρο. Όταν άρχισαν οι εντάσεις, το ΚΚΕ την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια.
Ο δήμαρχος, ενώ ήξερε για την μεταφορά από τον Ιούνιο, έκανε την πάπια και μετά το έπαιζε επαναστάτης (σημ: στηρίζεται από ΠΑΣΟΚ και Δημ. Αριστερά). Η λογική του αρχικά ήταν «ας εγκατασταθεί εκεί και βλέπουμε». Ο διοικητής του νοσοκομείου θέλει να δείξει ότι ακολουθεί τις διαταγές του Λοβέρδου και δεν τον νοιάζει τίποτα άλλο. Δεν συζήτησε καν την λύση που του πρότειναν οι γονείς να στεγαστεί η μονάδα μέσα στο χώρο του νοσοκομείου. Τι κι αν πετάει τους ασθενείς στα σκουπίδια; Τουλάχιστον εφαρμόζει τις οδηγίες του Υπ. Υγείας.
Τέλος πάντων, για μένα το πρόβλημα είναι στην προχειρότητα που εφαρμόζεται αυτό το μέτρο. Κλείνουν τον ΟΚΑΝΑ και ας λειτουργήσουν όπως όπως στα νοσοκομεία. Δεν ξέρω αν οι εργαζόμενοι στον ΟΚΑΝΑ είναι ευχαριστημένοι από τις συνθήκες εργασίας που τους επιβάλλουν αυτή την στιγμή ή αν θεωρούν κατάλληλο το μέρος που θα γίνεται η θεραπεία. Το καλύτερο που πρέπει να γίνει είναι να συνεννοηθούν οι γιατροί του νοσοκομείου, οι εργαζόμενοι και οι γονείς, να πείσουν τον διοικητή να λογικευτεί και να μην κάνει κωλοτούμπες στον Λοβέρδο. Το πρόβλημα αυτό ξεκίνησε από την Νίκαια, αλλά θα φανεί και στα υπόλοιπα νοσοκομεία που θα μεταφέρουν τις μονάδες του ΟΚΑΝΑ σε μια νύχτα.
Anasto
7 Οκτωβρίου, 2011 7:03 μμ
Αν και εμπλέκει πολιτικούς χώρους, φορείς κ.λπ. κι επεξηγεί τις στάσεις τους (κάτι που εγώ απέφυγα να κάνω για να γλιτώσω τις αχρείαστες και βαρετές αντιπαραθέσεις), αυτή η περιγραφή (δυστυχώς) είναι α-κρι-βέ-στα-τη.
σταματις
7 Οκτωβρίου, 2011 5:13 μμ
και για να καταλαβετε ποσο ρατσιστες ειμαστε στην συνελευση μπηκε και θεμα αποποινικοποιησης που δεν το ακουμπαει κανενα κοινοβουλευτικο κομμα της αριστερας.και συμφωνω απολυτα με τον αναστο.επιμενω ομως και γω οτι το κκε δεν τρμπουκισε τους χρηστες και τους εργαζομενους.αντιθετως μαζι με μας τους προστατευσε απο τους λιγους δεξιους και ανημερωτους γονεις.
στελιος
7 Οκτωβρίου, 2011 5:50 μμ
έχω μείνει άναυδος με το πως επιχειρείται μία τόσο «φτηνή» όσο και κακοχτισμένη προβοκάτσια.
Είχα την ψευδαίσθηση πως η Αριστερά εναντιώνεται σε τέτοιου είδους πρακτικές και πολύ περισσότερο είχα την τεράστια ψευδαίσθηση πως ο «πολιτικαντισμός» δεν χωράει σε ιδεολογικοπολιτικές συγκρούσεις μέσα στην Αριστερά.
Δυστυχώς… έκανα λάθος… κάτι που φυσικά με θλίβει…
καταρχάς παραθέτω ΕΔΩ λινκάκι με την ανακοίνωση της δημοτικής αρχής η οποία ΕΑΝ δεν κάνω λάθος δεν ανήκει στο ΚΚΕ. ΕΑΝ κάνω ζητώ συγνώμη προκαταβολικά.
http://peireotikosteki.org/?p=11823
κατά δεύτερον να προσθέσω πως όταν προχωράς σε τέτοιες καταγγελίες είσαι υποιχρεωμένος ως σοβαρή εφημερίδα να αναφέρεις τουλάχιστον ένα όνομα. ένα στοιχείο. κάτι τις. δεν είδα πουθενά κάτι τέτοιο.
κατά τρίτον όταν κατηγορείται ένας χώρος όποιος και αν είναι αυτός ο οποιοσδήποτε είμαστε υποχρεωμένοι για το δίκαιο του πράγματος να παραθέτουμε και την άλλη πλευρά. έστω τυπικά.
να λοιπόν τι λέει ο Ριζοσπάστης γι αυτό:
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6476155
Τέταρτον, η διαμαρτυρία είναι άλλο και οι τραμπουκισμοί άλλο. Εγώ παρατηρώ μία προσπάθεια να ταυτιστούν ξεκάθαρα η διαμαρτυρία και το όχι του ΚΚΕ με τους τραμπουκισμούς. Όταν γίνεται αυτό χωρίς στοιχεία και τούτο αφορά τον οποιονδήποτε χώρο είναι απλώς φτηνή πολιτικάντικη πρακτική. ΚΡΙΜΑ στην Αυγή και σε όσους το σκέφτηκαν αυτό εάν έγινε έτσι το πράγμα φυσικά.
Κατά πέμπτο και τελευταίο να εκφέρω και την προσωπική μου άποψη. Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα με τη χορήγηση υποκατάστατων και δη μεθαδόνης σε χρήστες. Δεν πιστεύω ότι προσφέρουν κάτι και όπου εφαρμόζονται αυτά τα προγράμματα γινόμαστε μάρτυρες μίας αλλαγής, ποιας όμως;
Κάποιοι όχι όλοι παύουν να είναι εξαρτημένοι από την ηρωϊνη και εξαρτώνται από τη μεθαδόνη. αυτό τους κάνει πιο… χειραγωγήσιμους δεν ενοχλούν άρα είμαστε εντάξει. Αυτό είναι το θέμα μας;;; οι καλύτεροι χρήστες ή η πλήρης απεξάρτησή τους;;; για να ξέρουμε τι λέμε κάποτε…
στελιος
7 Οκτωβρίου, 2011 6:02 μμ
ΥΓ. επίσης υπάρχει και αυτό για να έχουμε την πλήρη εικόνα:
http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6478450&publDate=6%2F10%2F2011
σταματις
7 Οκτωβρίου, 2011 6:20 μμ
και για να κανω και τον συνηγορο του διαβολου δεν ειδα τους εργαζομενους του οκανα να αντιδρασουν οταν στο κρατικο τους εβαλαν και αυτους και τους χρηστες διπλα στα σκουπιδια και στον αγιο σαββα διπλα στο νεκροτομειο.τυχαιο;και δεν νομιζω επισης να αντεδρασαν και οταν εκλεισαν τις μοναδες και τις μετεφεραν στα νοσοκομεια.επισης δεν εχω δει ανακοινωση για το τι ερχεται πισω απο τον οκανα.εμποροι μπατσοι και λοιποι!
DrAluca
7 Οκτωβρίου, 2011 6:33 μμ
Τι ακριβως θες να πεις με το σχολιο σου?
Γιατι ειναι λιγο θολο….
Χαμογελατε…
Anasto
7 Οκτωβρίου, 2011 6:36 μμ
Ευχαριστώ για τα ευγενικά σας σχόλια. Έπιασα και έγραψα 3-4 φορές από ένα ακόμα κατεβατό, εξηγώντας πράγματα και καταστάσεις αλλά ανακάλυψα πως (ίσως αναπόφευκτα λόγω θέματος αλλά και ιδιοσυγκρασίας) πλατειάζω και τα έσβησα όλα.
Το σημαντικό μήνυμα που πρέπει να έχουν υπ’ όψιν οι θεραπευόμενοι χρήστες είναι πως οι γονείς των σχολείων που διαμαρτύρονται για το ότι γίνεται εκεί που γίνεται, όπως γίνεται ο ΟΚΑΝΑ, είναι στο σύνολο πραγματικά και ολόψυχα μαζί τους. Να μην κάνουν σε κανέναν τη χάρη να νιώθουν στοχοποιημένοι και περιθωριοποιημένοι, όσο κι αν η πολιτεία προσπαθεί να τους δώσει το δικαίωμα κι όσο κι αν φασιστικές στην αντίληψη, κραυγάζουσες μειοψηφίες ακούγονται περισσότερο από τους υπόλοιπους συνανθρώπους τους. Είμαστε αλληλέγγυοι κι ας μην έχουμε πάντα τη συνέπεια, το θάρρος ή ακόμα και τον χρόνο/προτεραιότητα (και το τελευταίο το λέω με κάθε επίγνωση για τις δικές μου ευθύνες σαν άνθρωπος) να είμαστε δίπλα τους.
Κατερίνα ναι, είμαι Νικαιώτης, έχω τη μια στο Νήπιο και την άλλη στην Τρίτη Δημοτικού, στη Σηστού και τα δυο τους. Είμαι στην ένωση γονέων και συμμετείχα αρκετά, όσο μπορούσα δηλαδή, σε συνελεύσεις και συζητήσεις σχετικές. Όπου θεωρούσα πως δεν είχε δοθεί αρκετή έμφαση, προειδοποίησα σχετικά με τις αντιδράσεις αλλά και τις λάθος ερμηνείες και προβολή που θα δοθεί σε σχέση με αυτά που λέγαμε σαν γονείς. Φυσικά δεν ήμουν ο μόνος, όλοι σχεδόν το φοβόντουσαν και να, που παρά τις πολλές προσπάθειες μας, είμαστε εδώ να προσπαθούμε να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες και ότι δεν καταφερόμαστε οι μεν εναντίον των δε (μια που ουσιαστικά ας το καταλάβουμε όλοι πως είμαστε και πρέπει να είμαστε ένα) αλλά είμαστε ενάντιοι σε όποιους μας βλέπουν με οικονομίστικους όρους και προσπαθούν να μας διαιρούν για να βασιλεύουν.
Και φυσικά δεν περίμενα κάτι λιγότερο και από το «Κόντρα Στο Ρεύμα» και από τους κουκουέδες από το να αντιδράσουν σε οποιεσδήποτε ρατσιστικές εκδηλώσεις, το θεωρώ και για τους δυο αυτονόητο. Οι άνθρωποι που απαρτίζουν το πρώτο είναι μπροστάρηδες στις δράσεις ενάντια σε οποιουδήποτε είδους ρατσιστικές πρακτικές και κοινωνικούς αποκλεισμούς. Ενστάσεις για πρακτικές και νοοτροπίες των δεύτερων έχω (δες και τα σχόλια τής Μαρίνας πιο πάνω για να πάρεις μια ιδέα) αλλά θα πέσει φωτιά να σε κάψει αν πεις πως υποθάλπουν ρατσιστικές νοοτροπίες ενώ θεωρώ πως δεν είναι ούτε της ώρας ούτε ο χώρος να τις εκφράσω σε έκταση.
mitera
8 Οκτωβρίου, 2011 11:55 πμ
Ε καλά βρε anasto δεν είναι και το καλύτερο δείγμα κκε η marina
Που πολύ αμφιβάλω αν είναι κιόλας..
ismn
7 Οκτωβρίου, 2011 7:00 μμ
κάνω λάθος για το ότι το κουκουέ θεωρεί την εξάρτηση κουσούρι του καπιταλισμού, όπως και την ομοφυλοφιλία; μήπως για το ότι ο εχθρός πρέπει να εξαλείφεται όσο πιο σύντομα και ανώδυνα γίνεται και μακριά από μας, για το κουκουέ και τους σταλίνες όλου του κόσμου; ή μήπως για το ότι λίγο πιο πάνω από το γενικό κρατικό νίκαιας γίνονται καθημερινά κυνηγητά μεταναστών από πιτσιρίκια;
Όπως άκουσα από ένα παιδάκι λίγο καιρό πριν, το γρασίδι είναι πάντα πιο πράσινο στον τάφο του διπλανού. Να φύγει ο οκανά από εδώ, να φύγουν και τα πρεζάκια, τα οποία φυσικά πρέπει να πάνε σε κέντρο απεξάρτησης για να βρούνε την πρέζα τους, να πάνε στην άλλη γειτονιά να κολλήσουνε τα παιδιά των διπλανών που είναι βρωμιάρηδες, όχι τα δικά μας που είναι καθαρά. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχει γεμίσει ο τόπος φασίστες.
nico
7 Οκτωβρίου, 2011 8:12 μμ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε :
Τα χυδαία ψέματά τους και η αλήθεια μας
«ΚΚΕ και ακραίοι δεξιοί προπηλακίζουν χρήστες ναρκωτικών σε θεραπεία!»
Αυτός είναι ο προβοκατόρικος τίτλος του δημοσιεύματος στην προχτεσινή «ΑΥΓΗ». Και το …«ρεπορτάζ» ξεκινάει: «Μια ακραία εκδήλωση κοινωνικού ρατσισμού, μια πρωτόγονη εκδήλωση βίας κατά θεραπευόμενων χρηστών ναρκωτικών και των θεραπευτών τους σχεδίασε, υποκίνησε και υλοποιεί το ΚΚΕ, μαζί με ακραία στοιχεία της δεξιάς στη Νίκαια». Κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, για να στηρίξει τη συκοφαντία της δε διστάζει να «καπελώσει» το Σύλλογο Εργαζομένων στον ΟΚΑΝΑ εμφανίζοντας ως δική του ανακοίνωση το λιβελογράφημά της. Η προβοκάτσια επαναλαμβάνεται και στη χτεσινή «ΑΥΓΗ»: «Μικρή μερίδα έξαλλων τραμπούκων, με πρωταγωνιστικό το ρόλο του ΚΚΕ και ακραίων στοιχείων της δεξιάς προβαίνουν από το περασμένο Σάββατο σε μια ασύλληπτη πράξη κοινωνικής βαρβαρότητας και ασκούν πρωτόγονη βία κατά των θεραπευόμενων χρηστών(…)».
Ο αποκλεισμός της μονάδας του ΟΚΑΝΑ που οργάνωσαν γονείς σχολείων της περιοχής δε συναντιέται πουθενά με τις θέσεις και την πρακτική του ΚΚΕ. Δεν είναι η πρώτη φορά που και η συγκεκριμένη εφημερίδα ρίχνει λάσπη, διαστρεβλώνοντας συστηματικά τις θέσεις και τη δράση του ΚΚΕ στο ζήτημα των ναρκωτικών. Ωστόσο, το ΚΚΕ δεν έχει ανάγκη να απολογηθεί, πολύ περισσότερο σε εκείνους, που εδώ και χρόνια σε ρόλο «λαγού», προλειαίνουν το έδαφος για να οδηγηθούν τα πράγματα στην επικίνδυνη κατάσταση που διαμορφώνεται σήμερα με το πρόσχημα της κρίσης.
Κι επειδή με «τα λόγια χτίζεις ανώγεια και κατώγια», στην πράξη ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτός που: Ψήφισε τη στρατηγική της ΕΕ στην Ευρωβουλή και τη Συνθήκη του Μάαστριχτ στο ελληνικό κοινοβούλιο, των οποίων οι εγκληματικοί μακροχρόνιοι σχεδιασμοί για τα ναρκωτικά προωθούνται και υλοποιούνται σήμερα, δημιουργώντας όρους και προϋποθέσεις για να ευδοκιμήσει ο κοινωνικός ρατσισμός και κανιβαλισμός απέναντι σε τοξικοεξαρτημένους και μια «πρωτόγονη εκδήλωση βίας» ενάντια σε εργαζόμενους, εργασιακά κεκτημένα, δημοκρατικές ελευθερίες. Καμουφλάρεται πίσω από μια δήθεν «ευαισθησία» να μη χαρακτηριστεί ο χρήστης «εγκληματίας», αλλά δε διστάζει να τον χαρακτηρίζει «άρρωστο» που πάσχει από «χρόνια αυτοπροκαλούμενη υποτροπιάζουσα νόσο» (πόρισμα Διακομματικής Επιτροπής Βουλής 2006), δηλαδή που δεν παίρνει από γιατριά! Ζητάει άμεσα τη νομιμοποίηση της χρήσης, προμήθειας και κατοχής ναρκωτικών ουσιών, συνταγογράφηση υποκαταστάτων, μονάδες ΟΚΑΝΑ στα νοσοκομεία, χορήγηση ηρωίνης από τα δημόσια νοσοκομεία (θέσεις ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ για τα ναρκωτικά 27/5/2008).
Το ΚΚΕ δεν «προπηλακίζει εξαρτημένους». Αγωνίζεται για: Το δικαίωμά τους στην απεξάρτηση, στη δουλειά, τη ζωή, γιατί αρνείται να καταδικάσει νέα παιδιά να ζήσουν και να πεθάνουν εξαρτημένα. Να μην μπαίνουν οι χρήστες, οι απεξαρτημένοι στη φυλακή. Να παραμείνουν και να ενισχυθούν οι υπάρχουσες δομές πρόληψης, θεραπείας, κοινωνικής επανένταξης, έρευνας, που εξαιτίας της αταλάντευτης στάσης και ρόλου του υπάρχει στη χώρα μας μια μοναδική υποδομή τέτοιων υπηρεσιών στην Ευρώπη.
Το ΚΚΕ τάσσεται: Πάντα στο πλευρό των θεραπευτών, των εργαζομένων για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα και αξιοπρέπεια. Ενάντια στην ευρεία χορήγηση κρατικής πρέζας στα υπό διάλυση νοσοκομεία. Γιατί η χορήγηση υποκαταστάτων πρέπει να αφορά ειδικές πληθυσμιακές ομάδες, σε μονάδες υψηλών προδιαγραφών, έχοντας πραγματοποιήσει τουλάχιστον δύο χρόνια πριν αγωγή από εξειδικευμένο προσωπικό και όχι από ανθρώπους που μετατίθονται με το ζόρι χωρίς γνώση και εμπειρία, για να δίνουν «χάπια» με το τσουβάλι, σε κοντέινερ που φύτρωσαν εν μια νυκτί. Σε αυτό το πλαίσιο, η ένταξη της υποκατάστασης στα νοσοκομεία ενέχει σοβαρούς κινδύνους για το πλαίσιο των νοσοκομείων, το προσωπικό, τους ίδιους τους χρήστες.
nico
7 Οκτωβρίου, 2011 8:16 μμ
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
Η οργή να στραφεί στις αιτίες των προβλημάτων
Ανακοίνωση με αφορμή τη μονάδα υποκαταστάτων στο νοσοκομείο της Νίκαιας
Με αφορμή την εγκατάσταση «μονάδας» του ΟΚΑΝΑ στο Νοσοκομείο Νίκαιας και ακραίες συμπεριφορές που έχουν σημειωθεί, το Σωματείο Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης, με ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει ότι «οι υπερβολές ομάδων περιοίκων που αντιδρούν επιθετικά στην εγκατάσταση της «μονάδας» στο συγκεκριμένο Νοσοκομείο, δεν μπορεί να ειδωθούν ως «μεμονωμένα περιστατικά», αλλά ως τραγικά αποδεικτικά στοιχεία τόσο της οικονομικής κρίσης, που βιώνεται πολυδιάστατα από την ελληνική κοινωνία, όσο και της αγωνίας που γεννά η συνεχής υποβάθμιση της ζωής των πολιτών και μάλιστα σε περιοχές που βιώνουν ιδιαίτερα την φτώχεια και τις ανισότητες. Από νωρίς είχαμε επισημάνει ότι είναι ολισθηρός ο δρόμος που επέλεξε η Κυβέρνηση με την πρόχειρη διάλυση των μονάδων του ΟΚΑΝΑ και την δημιουργία σημείων χορήγησης υποκαταστάτων σε νοσοκομεία: η κραυγαλέα έλλειψη σχεδιασμού, η ανεπαρκής και ακατάλληλη στελέχωση, η απουσία μελετών για τη χωροθέτηση αυτών των υπηρεσιών, η αναπαραγωγή αντιεπιστημονικών στερεοτύπων περί εξάρτησης και εξαρτημένων και κυρίως η αδιαφορία των ασκούντων πολιτικές για προηγούμενη αγωγή κοινότητας που θα συνεχίζεται παράλληλα με τη λειτουργία των μονάδων είχαν εγκαίρως διαπιστωθεί από τους εργαζόμενους».
Το Σωματείο καλεί όλους τους κατοίκους της Νίκαιας να στρέψουν την οργή τους στις αιτίες των προβλημάτων, «να στηρίξουν τον αγώνα των εργαζομένων και των ληπτών για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις. Η απεξάρτηση είναι δικαίωμα που, όπως και το δικαίωμα στην εργασία, την παιδεία, τον πολιτισμό, πρέπει όλοι οι πολίτες ενωμένοι να προασπίσουμε, ενάντια στις πολιτικές που τα συρρικνώνουν».
vassozacharof
7 Οκτωβρίου, 2011 9:28 μμ
Ο Δήμαρχος της πόλης Γιώργος Ιωακειμίδης με κατοίκους της περιοχής, με μαθητές των δυο σχολείων που γειτνιάζουν με το Κρατικό, με τους συλλόγους Γονέων-Κηδεμόνων και Καθηγητών υλοποίησαν την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 29ης Σεπτεμβρίου, δηλώνοντας με τον πιο έντονο τρόπο την αντίθεσή τους στις ενέργειες της Διοίκησης και της πολιτικής ηγεσίας, που απομονώνει τους ασθενείς του προγράμματος, βάζοντάς τους σε ένα κλουβί ξεχωριστά από τη λειτουργία του Νοσοκομείου.
http://peireotikosteki.org/?p=11823
στελιος
7 Οκτωβρίου, 2011 9:30 μμ
δεν θα ασχοληθώ άλλο νομίζω πως έχει γίνει απολύτως σαφές τι συμβαίνει ή τι ίσως να συμβαίνει ας κρατάμε και μία πισινή για όλα.
και δεν θα σχολιάσω τίποτε παραπάνω μόνο θα βάλω σε εισαγωγικά ότι ειπώθηκε λίγο παραπάνω. νομίζω πως διαβάζοντας το αυτό που θα αντιγράψω και θα βάλω εδώ πολύ κολά γίνονται όλα πολύ περισσότερο αντιληπτά.
ιδού λοιπόν:
«κάνω λάθος για το ότι το κουκουέ θεωρεί την εξάρτηση κουσούρι του καπιταλισμού, όπως και την ομοφυλοφιλία; μήπως για το ότι ο εχθρός πρέπει να εξαλείφεται όσο πιο σύντομα και ανώδυνα γίνεται και μακριά από μας, για το κουκουέ και τους σταλίνες όλου του κόσμου; ή μήπως για το ότι λίγο πιο πάνω από το γενικό κρατικό νίκαιας γίνονται καθημερινά κυνηγητά μεταναστών από πιτσιρίκια;
Όπως άκουσα από ένα παιδάκι λίγο καιρό πριν, το γρασίδι είναι πάντα πιο πράσινο στον τάφο του διπλανού. Να φύγει ο οκανά από εδώ, να φύγουν και τα πρεζάκια, τα οποία φυσικά πρέπει να πάνε σε κέντρο απεξάρτησης για να βρούνε την πρέζα τους, να πάνε στην άλλη γειτονιά να κολλήσουνε τα παιδιά των διπλανών που είναι βρωμιάρηδες, όχι τα δικά μας που είναι καθαρά. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχει γεμίσει ο τόπος φασίστες».
όπως θα λεγε ο χελάκης δεν σχολιάζω άλλο τέλος νομίζω τα ευκόλως εννοούμενα κλπ κλπ
zeta dor
7 Οκτωβρίου, 2011 10:06 μμ
Πραγματικά θεωρώ τραγικό το γεγονός να πιστεύει κάποιος πως το κκε βάζει τις πολιτικές σκοπιμότητες πάνω από το δράμα των ναρκομανών από τη στιγμή που οι θέσεις του γι’αυτό το ζήτημα είναι πάγιες εδώ και χρόνια και τελείως άσχετο με το αν θα έπρεπε να τις αλλάξει ή όχι
Μακάρθι ζεις, εσύ μας οδηγείς…
Ina .
7 Οκτωβρίου, 2011 11:17 μμ
προβοκατόρικο και παντελώς εκτός αλήθειας το άρθρο , ο καθένας ότι θέλει λέει και σχολιάζει εδώ μέσα . Τελικά θα τους αγιοποιήσουμε τους χρήστες , άραγε όπου χρήστης και προοδευτικός ;, γιατί εγώ είδα σε αυτούς που ήρθαν στο κρατικό καμμιά δεκαριά χαφιέδες της ασφάλειας , γνωστά τσατσάκια της Νίκαιας και βαποράκια της πλατείας .
όσο για το δημοσιευμα της «αυγής» μεγαλύτερη μαλακία δεν έχω διαβάσει που τα είδε όλα αυτά ο βενιζέλος ; του τα είπαν ; τα διάβασε ; τα φαντάστηκε ; άσχετο .. γιατί ο συνασπισμός αφου τους αγαπάει τόσο και είναι φούλ υπέρ του ΟΚΑΝΑ δεν τους πέρνει οικότροφους στην κουμουντούρου;.
Anasto
8 Οκτωβρίου, 2011 2:55 πμ
Κοίταξε να δεις Ίνα. Όποιος δεν θέλει να προπηλακίζονται, να υβρίζονται, να στοχοποιούνται οι «ξένοι», οι «χρήστες», οι «διαφορετικοί», δεν είναι υποχρεωμένος να τους πάρει και σπίτι του. Ο ΣΥΡΙΖΑ ας κάνει ότι θέλει, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει ούτε αυτό το κοινοβουλευτικό κόμμα αλλά το «όποιος τους γουστάρει ας τους πάρει σπίτι του» είναι μια πολύ συνηθισμένη ρατσιστική έκφραση (προσωπικά με εξοργίζει) και χαρακτηρίζει συνήθως αυτόν που τη λέει μια και με αυτόν τον τρόπο εξηγεί σθεναρά και ευθαρσώς πως δεν θέλει ξένους στην περιοχή του, στον χώρο του, εκεί που μαρκάρισε με τα ούρα του.
Επίσης δεν αγιοποιούμε κανέναν. Αλληλεγγύη σε εξ’ ορισμού πονεμένους συνανθρώπους μας δείχνουμε μια και την χρειάζονται περισσότερο, ειδικά όταν έχουν νιώσει για πολλοστή φορά κατατρεγμένοι. Το πιο πιθανό είναι να μην δίνουν δεκάρα τσακιστή για την πολιτική και το τι θεωρούν οι άλλοι προοδευτικό και τι όχι οι περισσότεροι, μια και φαντάζομαι πως κατά μέσο όρο θα έχουν δυσκολότερη καθημερινότητα από όσους έχουν την ευχέρεια να ασχολούνται με ιδεολογίες, πολιτική, κοινωνία, προοδευτικούς τε και μη. Οπότε όχι. Δεν τους βάφτισε κανείς προοδευτικούς.
Το «καθένας ότι θέλει λέει και σχολιάζει εδώ μέσα», φαντάζομαι είναι στα ιδεολογικά πλαίσια και στη ρητορική τού «όποιος τους γουστάρει να τους πάρει σπίτι του». Δηλαδή για σένα πρέπει να υπάρχει λογοκρισία και να ακούγονται μόνο αρεστές σε σένα απόψεις; Για να είμαι ειλικρινής, δεν μου φαίνονται καθόλου προοδευτικές ούτε καν δημοκρατικές οι απόψεις σου αλλά (ευτυχώς ακόμα) ο καθένας λέει ότι θέλει. Κι έτσι ακόμα κι εσύ που χαρακτηρίζεις προβοκατόρικο κι εκτός αλήθειας το άρθρο, ζητάς εμμέσως λογοκρισία για να μη λέει ο καθένας ότι θέλει, και βρίζεις κάποιον επειδή έχει διαφορετική άποψη με σένα λέγοντας του ότι γράφει μαλακίες, έχεις δικαίωμα να το κάνεις. Όσο φασιστικό κι αν ακούγεται ή και να είναι.
gyziakos
10 Οκτωβρίου, 2011 1:59 μμ
γιατι δεν τους δινετε μεθαδονη διπλα στα γραφεια σας στη κουμουνδουρου ρε συριζεοι???να μοιραζετε εκει να ερχονται….οποιος μπλεκει με τη πρεζα…για μενα τελειωνει….1 στους 100 τη γλιτωνει…..
μανικακος
10 Οκτωβρίου, 2011 2:01 μμ
βασικά απο την πρεζα ξεμπλεκεις….απο τον κάλο στον εγκεφαλο δε ξεμπλεκεις….
gyziakos
10 Οκτωβρίου, 2011 2:11 μμ
χαχα καλα…παντως εγω τα ζακια δε τα γουσταρω ρε φιλε….μερικοι απο αυτους ειχα δει και ενα βιντεο στους πρωταγωνιστες τους θεοδωρακη στο μεγκα…ειναι κομπλε.και μαλιστα καποιοι θα μπορουσαν να ειχαν διαπρεψει καπου.οκ.αλλα για να βρουν φραγκα κλεβουν πολλες γυναικες τσαντες κτλ ….και πολλες φορες ειναι επικινδυνοι…εχουν χτυπησει τη γιαγια μου οταν ζουσε γιατι δεν εδωσε τη τσαντα…ζακια ηταν τους αναγνωρισε η γιαγια μ στο τμημα μετα…ε οκ..δεν μπορω να τους δω με αγαπη και αλληλεγγυη.αλληλεγγυη γιατι?σε ποιους?απαλοτριωσαν καμια τραπεζα?οχι ναρκωτικα πηραν…ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗ ΠΡΕΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΕΣ!!!
http://www.anarchy.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=95&Itemid=60
DrAluca
10 Οκτωβρίου, 2011 2:17 μμ
Οπως εισαι…..σαλτα και γαμησου.
Κωλανθρωπε.
Αμε στον γερο διαολο και μεινε εκει περα.
Και καθολου φιλικα.
Παλιομαλακα επανασταστη της φακης.
Χαμογελατε…
DrAluca
10 Οκτωβρίου, 2011 2:18 μμ
Και για να μην εχεις αποριες…
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ.
Ειμαστε απεναντι σας!
Χαμογελατε…
Xanadu
10 Οκτωβρίου, 2011 2:18 μμ
μη τσιμπατε ρε με τα troll
gyziakos
10 Οκτωβρίου, 2011 2:45 μμ
το αντε γαμησου να μου το πεις στα ισια…επαναστατης δεν ειμαι.γιατι για να εισαι επαναστατης πρεπει να παρεις τα οπλα.και γω δε τα χω παρει ακομα….εχετε βρει μια λεξη και τη πιπιλατε συνεχως σαν καραμελα…
DrAluca
10 Οκτωβρίου, 2011 2:57 μμ
Αμα ξεχωρισω τα μουτρα σου απο τα πισινα σου ευχαριστως να στα πω και εκει.
Κωλανθρωπε.
Χαμογελατε…
Συλλογος θεραπευομένων ΟΚΑΝΑ
10 Οκτωβρίου, 2011 6:53 μμ
Να πούμε κι εμείς δυό λόγια, γιατί μας καίει το θεματάκι άμεσα…
Κατ’ αρχήν δεν μπορούμε να ξέρουμε σε ποιό κόμμα ανήκουν οι «εξαγριωμένοι» που μαζεύονταν στη Νίκαια, γι αυτό και δεν γράψαμε κάτι τέτοιο, μόνο πως τα πανώ και τα συνθήματά τους απηχούν την συνθηματολογία του ΚΚΕ, και δεν φαντάζομαι να το αρνήται κανείς. Αυτό το λέω γιατί το μεγαλύτερο μέρος των σχολίων εδώ ασχολούνται με το αν είναι ΚΚΕ ή όχι.
Λοιπόν, εγώ δεν είμαι πολιτικός, και ελάχιστα με ενδιαφέρει αν αυτοί οι άνθρωποι είναι του ΚΚΕ ή του Συνασπισμού ή του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ, ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι βρέθηκαν αυτοί οι άνθρωποι μπροστά μου, μου απαγόρευσαν την προσέλευση, με εμπόδισαν να πάρω το φάρμακο που έχω ανάγκη, με έβρισαν, μου τράβαγαν το πουκάμισο, με απειλούσαν και με έβγαζαν φωτογραφίες. Κι ακόμα και την γιατρό μου έβριζαν (μωρή πουτάνα, να πάρεις τα πρεζόνια σου και να φύγεις από ‘δω!!)…..
Τελικά αυτοί οι άνθρωποι υπήρχαν, ήταν πραγματικοί, δεν ήταν φαντάσματα, κι αν όπως λέτε οι περισσότεροι εδώ, ήταν μειοψηφία, εσείς η πλειοψηφία τους επιτρέψατε να έχουν τον πρώτο λόγο και να κάνουν ότι έκαναν, δεν σας είδα να τους σταματάτε…..
Συμφωνούμε με πολλά απο τα ψύχραιμα σχόλια σ’ αυτό το δημοσίευμα ( ο anasto τα λέει περίπου όπως είναι ), και πραγματικά κι εμείς δεν καταλαβαίνουμε γιατί θα πρεπει να υπάρχει ξεχωριστή είσοδος στο πίσω μέρος κι όχι να μπαίνουμε κανονικά από μπροστά όπως όλος ο κόσμος, αλλά δεν είναι λύση να μας εμποδίζετε να πάρουμε την θεραπεία μας..
Δεν θέλω να μπω σε μιά αντιπαράθεση του τύπου πόσα μέτρα είναι τα σχολεία, ούτε να πάρω κορδέλα και να μετράω, μονο που είναι λίγο υπερβολικά τα γραφόμενα «ακριβώς απέναντι» και «30 μέτρα» ( Τίτλος δημοσιεύματος : ΟΚΑΝΑ έξω από 3 σχολεία, 5 γήπεδα, 2 πολυκέντρα, 1 μνημείο, 4 πάρκα, 22 κινηματογράφους και 1 πολυχώρο πολιτισμού!, σύνολο 38!!!!).
Κάποιοι ανησυχούν για το ενδεχόμενο δημιουργίας πιάτσας, έχω κουραστεί να το λέω, πιάτσες γίνονται εκεί που ήδη υπάρχουν, στα κέντρα των πόλεων, στο κέντρο της Αθήνας και του Πειραιά πάντα υπήρχαν πιάτσες, δεν περίμεναν τον ΟΚΑΝΑ, στη Σωτηρία που μεταφέρθηκε μονάδα του ΟΚΑΝΑ από την Αβέρωφ (κέντρο Αθήνας), εδώ και 6 χρόνια, δεν έγινε καμιά πιάτσα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, οι θεραπευόμενοι πέρνουν το φάρμακό τους και πάνε στις δουλειές τους…
Πρέπει να καταλάβουν οι περίοικοι, πως οι θεραπευόμενοι είναι κανονικοί άνθρωποι, χωρίς κέρατα και ουρές, και δεν δαγκώνουν τους περαστικούς…
Γι αυτό και η τοπική κοινωνία θα μπορούσε να έρθει πιο κοντά μας, να συνεργαστούμε με τις πρωτοβουλίες πολιτών και να οργανώσουμε μαζί δράσεις για την ποιότητα ζωής στην πόλη, (π.χ. να καθαρίσουμε το Δηλαβέρη ή κάτι άλλο) ή ακόμα να κάνουμε κάποιες ομιλίες στα σχολεία, να πούμε στα παιδιά δυό πραγματάκια για τα ναρκωτικά εμείς που τα ‘χουμε ζήσει στο πετσί μας και ξέρουμε που οδηγεί ο κατήφορος από προσωπική πείρα….
Αντί να μας βρίζετε και να μας διώχνετε, «αξιοποιήστε» μας….