Κάτι με ενοχλεί. Με ενοχλεί που το διαβάζω. Με ενοχλεί που το αντιλαμβάνομαι.
Θα το ονομάσω: το «Σύνδρομο Χατζηνικολάου».
Δεν είναι κάτι προσωπικό. Σαν και αυτόν υπάρχουν αρκετοί. Αυτός είναι απλά ο γνωστότερος και καλύτερος παίχτης στα παιχνίδια εξουσίας των ΜΜΕ.
Σήμερα, πάλι, ήταν μια ένδοξη ημέρα. Οι τραπεζοτσολιάδες της θεσμικής συμμορίας της ΕΛ.ΑΣ έκαναν πάλι τις ασκήσεις τους στο Σύνταγμα. Ξύλο σε όλους-ες ανεξαρτήτως ηλικίας με ιδιαίτερη αδυναμία στις μικρές ηλικίες. Για αρκετές ώρες πολύ κόσμος ενημέρωνε και ενημερώνονταν από το twitter, το facebοok, τα blogs και τα κινηματικά μέσα όπως το indymedia.
Οργή, θλίψη, βρισίδια για τους μπάτσους και την εξουσία, τους τραπεζίτες και τα καθεστωτικά ΜΜΕ.
Κάποια στιγμή ξεκίνησαν τα δελτία των οκτώ, Και ω του θαύματος ! «Ο Χατζηνικολάου λέει για τα επεισόδια «! Και το «είπε στον Alter» και «έδειξε πλάνα» και … ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί χαίρονται..και μάλιστα δείχνουν ικανοποιημένοι… άνθρωποι με πτυχία, με γνώσεις , κατά πολύ ανώτεροι από το καλό παιδί του αστικού συστήματος εξουσίας. Άνθρωποι που σπούδασαν και εξευτελίζονται τώρα, μην έχοντας μέλλον, τη στιγμή που ο κάθε Χατζηνικολάου έχει κάνει περιουσίες.
Ο Χατζηνικολάου δεν είναι ένας από του 20-30 ανθρώπους που έχωσαν στεγνή καπιταλιστική προπαγάνδα στο λαρύγγι του κόσμου, μέσω της ιδιωτικής τηλεόρασης τα τελευταία 2ο χρόνια; Αυτός και οι όμοιοι του δεν είναι που το έπαιζαν «αδεσμευτοι και έγκυροι» για δεκαετίες, την στιγμή που μιλάνε με τους υπουργούς, τους τραπεζίτες, τους δικαστές και τους μπάτσους στα κινητά τηλέφωνα; Που τρώνε στα ίδια εστιατόρια και τις ίδιες δεξιώσεις; Που τους φυλάνε ένα μάτσο μπάτσοι λες και θα χάσουμε τους φωστήρες του πνεύματος αν στραμπουλίξουν κάνα δάχτυλο; Όλοι αυτοί δεν είναι που τόσα χρόνια παριστάνουν τους «δημοσιογράφους», ενώ στην ουσία είναι μεγαλοεπιχειρηματίες με συμμετοχή σε διάφορα «μαγαζιά» της «ενημέρωσης» ως μέτοχοι ή διευθυντές;
Δεν είναι όλοι αυτοί ένα βασικό στρατηγικό κομμάτι του όλου συστήματος που πλάσαρε τους Ολυμπιακούς, τα δάνεια και τις κάρτες, το χρηματιστήριο, την διαστρέβλωση κάθε αγώνα όπου και αν δόθηκε, για τόσα και τόσα χρόνια;
Αυτός δεν είναι που την ημέρα που εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο το πλανήτη και την Ελλάδα ήταν στους δρόμους, ενάντια στην επικείμενη έναρξη του πολέμου στο Ιράκ (2003) , τους αγνόησε και έδειχνε τον Κοκό να κάνει βόλτες στο Αιγαίο;
Ο Χατζηνικολάου και το συνάφι του δεν είναι που μας πάσαρε ως τηλεοπτικό θέαμα τους διάφορους αστούς φραγκάτους που έκαναν καριέρα μετά, και στην πολιτική, όπως ο Λυκουρέζος και άλλοι; Αυτό το σινάφι δεν είναι που μας πάσαρε τον Κούγια ως τον απόλυτο δικηγόρο;
Όλοι αυτοί δεν είναι που έκαναν τηλεστάρ και έδωσαν λόγο στους φασίστες του ΛΑΟΣ και τους δήθεν κάτοικους του Αγ. Παντελεήμονα, που πολλοί από αυτούς αποδείχτηκαν εγκληματίες και άνθρωποι της νύχτας;
Αυτοί δεν είναι που έδωσαν βήμα στις απόψεις τρελών ακροδεξιών σε όλη την Ευρώπη για να οδηγηθούμε στη σφαγή στη Νορβηγία; Το έκαναν μήπως μόνο για την τηλεθέαση; Μήπως γιατί είναι ανίκανοι και βλάκες;
Και αν είναι όλο αυτό το συνάφι ανίκανοι και βλάκες γιατί καθόμαστε να μας ενημερώσουν αυτοί; Γιατί ρωτάνε αυτοί τις ερωτήσεις λες και τους εξέλεξε κανένας να εκπροσωπούν όλους εμάς; Πόσο μα πόσο θα ανεχόμαστε τις πάσες σε υπουργούς του τύπου » Ο κόσμος κύριε υπουργέ λέει..» Που τον είδαν αυτοί τον κόσμο; Στις βίλες ή στα ακριβά εστιατόρια; Αν οι περισσότεροι πλέον λέμε ότι μας έλεγαν ψέμματα τόσα χρόνια, γιατί αυτούς τους κάνουμε τη χάρη και τους δίνουμε λεπτά από το χρόνο μας;
Ποιος θυμάται άραγε την δεκαετία του ’90 όταν όλο το αυτό το συνονθύλευμα των δήθεν «παραγόντων της δημόσιας σφαίρας» και οι απόψεις τους, παρουσιάζονταν ως η μόνη σοβαρή και έγκυρη «ενημέρωση»;. Μήπως άλλαξαν από τότε πολλά και δεν το ξέρω;
O κάθε Χατζηνικολάου που ξέρει καλά το παιχνίδι της διαπλοκής εξουσιών και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας δείχνει ΚΑΙ αυτά που μπορεί να θέλουμε να δούμε και αυτά που μπορεί να θέλουμε να ακούσουμε.
Δεν διαφέρει και τόσο πολύ από το Σύνδρομο της Στοκχόλμης.
Όλοι αυτοί οι άνθρωποι κράτησαν αιχμάλωτο ένα σωρό κόσμο μπροστά σε μια οθόνη πασάροντας του μια πραγματικότητα ψευδή, κατασκευασμένη μόνο για να διευκολύνει την καταλήστευση του κοινωνικού πλούτου και να εξαγοράζει συναίνεση με μια-δύο πιστωτικές και αμάξι 1800cc. Αυτό είναι ο νεοφιλελευθερισμός, η εταιριοκρατία, ο καπιταλισμός. Αυτή είναι η ουσία του θεάματος των καναλιών-εταιριών και των καλοβαμμένων άνκορμαν. Να πωλείται το προϊόν.
Και τώρα που το γυάλινο κάστρο καταρρέει ψάχνουμε μερικά δευτερόλεπτα αλήθειας από τους απαγωγείς μας. Πείτε μας εσείς τι είδαμε εμείς με τα μάτια μας. Πείτε μας την αλήθεια. Πείτε να ακούσει και ο υπόλοιπος κόσμος που δεν έχει ίντερνετ και σας πιστεύει ακόμα.
Για χρόνια αιχμάλωτοι, πολλοί πιστέψαμε ότι υπάρχει «αδέσμευτη και αντικειμενική ενημέρωση». Μέσα στις μικρές μας τηλεοπτικές φυλακές, από διαφήμηση σε σαπουνόπερα και από αγώνα σε τσόντα, προσπαθούμε να μάθουμε την «αλήθεια». Η μόνη αλήθεια σε σχέση με τις εταιρίες που εκμεταλεύονται τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ δημόσιες συχνότητες, είναι ότι το τελικό προιόν είμαστε εμείς οι ίδιοι.
Το τελικό προιόν της τηλεόρασης είμαστε εμείς οι ίδιοι.
Σκεφτείτε το. Από χρόνια αιχμάλωτοι σε ένα παράθυρο καταπίνουμε «ειδήσεις», εικόνες και προπαγάνδα β’ διαλογής. Εμείς είμαστε το τελικό προιόν. Προσκολλημένοι και εθισμένοι σε εκείνο το είδος εξουσίας, που μπαίνει σπίτια μας, στις συνειδήσεις μας και στα θέλω των παιδιών μας, μέσω της διαφήμισης.
Αν δεν θέλουμε να είμαστε το προιόν αλλά να ακουστούν οι φωνές μας, δεν έχουμε παρά να πάρουμε ότι μας ανήκει, και αυτό είναι, τα στούντιο και οι συχνότητες .
Τα στούντιο σαν αυτά του alter στα οποία οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι κάτι μήνες τώρα. Όπως πολύ σωστά επισήμανε μια φίλη στο twitter: Μερικοί που χαριεντίζονται με τους Χατζηνικολάου στο twitter ΞΕΡΟΥΝ, ότι οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι.
Έτσι είναι, η απολυταρχία γνωρίζει καλά, ότι δεν έχει προς το παρόν να φοβάται τίποτα, όταν εσύ ο ίδιος παριστάνεις τον αυταρχικό (κατ’ουσίαν), γλύφοντας της το χέρι επειδή σου πέταξε μερικά κόκκαλα «αλήθειας» και «κατανόησης».
Αυτό το χέρι, το χέρι της βιομηχανίας του θεάματος και της αποβλάκωσης, του καπιταλισμού και του Κράτους… θέλει δάγκωμα.
Τα στούντιο και οι συχνότητες στα χέρια μας.
risinggalaxy
elasticrash
5 Οκτωβρίου, 2011 11:46 μμ
Δεν θα τον αγιοποιήσουμε αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί που από το μόνο μέσο που ενημερώνονται είναι η τηλεόραση…και πες τους πρόβατα, πες τους όπως θες… το ότι θα ακούσουν μια μέρα και μια αλήθεια είναι όσο νάνε μια νίκη.
risinggalaxy
5 Οκτωβρίου, 2011 11:49 μμ
δεν αποκάλεσα πρόβατα κανέναν. το μέσο είναι το μήνημα, και το μήνημα όπως και το μέσο στη συγκεκριμένη περίπτωση λεει:»εγω λεω παρουσιαζω αναλυω, και εσείς βλέπετε» . Αυτό είναι βία όπως και των ΜΑΤ.
elasticrash
6 Οκτωβρίου, 2011 12:38 πμ
εσύ όχι. αλλά εγώ το λέω και το φωνάζω…πρόβατα με Π κεφαλαίο. Ξέρεις πόσους συναντώ κάθε μέρα που νομίζουν ότι όλα είναι καλά και θα έρθει ο μαγικός αντωνάκης τους πχ με το άρμα και θα τους σώσει; και τα πρόβατα πολλαπλασιάζονται με σταθερούς ρυθμούς.
CrippleHorse
6 Οκτωβρίου, 2011 12:02 πμ
Aν υπάρχει νίκη σήμερα, αυτή εντοπίζεται στο ότι παράλληλα με το σύστημα όπου το τι θα ακούσεις ελέγχεται από τον κάθε καναλάρχη, υπάρχει και ενημέρωση από την οποία αρκετό πια ποσοστό των πολιτών θα εδραιώσει άποψη για όσα έγιναν σήμερα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να παραστήσουν ότι δεν έγινε τίποτα σήμερα, ή ότι δεν είχαμε καθαρή επίθεση μπάτσων κατά πολιτών. Άλλοτε θα έκαναν απλά ότι δεν είδαν τίποτα, ή θα έλεγαν μόνο τα γνωστά για συγκρούσεις.
Το ότι οι μπάτσοι (έχοντας προφανώς πλήρη κάλυψη από τον Παπουτσή) νιώθουν ελεύθεροι να δέρνουν κόσμο μόλις μαζευτούν μερικά άτομα στο ίδιο σημείο για πάνω από δέκα λεπτά, με αποτέλεσμα να δέρνουν ανελέητα μπροστά σε δημοσιογράφους (και μετά τους ίδιους τους δημοσιογράφους) έπαιξε επίσης το ρόλο του υποθέτω.
Γενικά, από την άποψη ότι τρώγοντας ξύλο, εκθέτουμε την κυβέρνηση γι’αυτό που πραγματικά είναι, νομίζω ότι ήταν μια καλή νίκη, αλλά μπορούμε να κάτσουμε να φάμε και περισσότερες την επόμενη φορά.
αναρχοβλαχος
5 Οκτωβρίου, 2011 11:49 μμ
ε οχι ρε φιλε και νικη..δεν καταλαβες τιποτα απο το κειμενο;
elasticrash
6 Οκτωβρίου, 2011 12:39 πμ
σε ποιο σημείο ακριβώς δεν κατάλαβες ότι δεν συμφωνώ με το κείμενο
CrippleHorse
5 Οκτωβρίου, 2011 11:53 μμ
O Xατζινικολάου απλά είναι αρκετά έξυπνος για να ξέρει ότι αν θέλει να θεωρείται αξιόπιστος, την καθεστωτική θέση θα πρέπει να τη ζυγίζει με αυτό που εκτιμά ότι είναι η μέση γνώμη. Γι’αυτό όταν αναπαράγει τη ρητορική της επικρατούσας ιδεολογίας, θα το κάνει με μεγαλύτερη προσοχή πχ από κάποιον Πρετεντέρη, ο οποίος θα φανεί πρόθυμος να πει πρώτος τις μαλακίες που ξέρει ότι θα τον βγάλουν αντιπαθητικό, παπαγαλάκι και ψεύτη, αλλά η δουλειά του είναι να τις επαναλαλαμβάνει (αυτός και οι συνάδελφοί του) μέχρι να μείνει κάτι. Ο Χατζηνικολάου αντίθετα δε θα βρεθεί ποτέ να αρνείται πχ την αστυνομική βία όταν αυτή ήταν τόσο κτηνώδης όσο σήμερα και συζητήθηκε τόσο και χωρίς αυτούς, αλλά θα σου μπλέξει τους «γνωστούς άγνωστους» που υποτίθεται ότι αποτελούν την αφορμή της καταστολής, ακόμα κι αν στο ίδιο του το δελτίο έλεγαν δύο λεπτά πιο πριν ότι το μόνο που έγινε ήταν να πέσουν μερικά πλαστικά μπουκαλάκια. Κοινώς, λίγη μπούρδα και λίγος αποπροσανατολισμός θα πέσει, όσο θεωρεί ότι τους παίρνει. Παρομοίως, μπορεί να σου λέει ότι αυτή η πολιτική είναι αδιέξοδη και απάνθρωπη, αλλά θα σου πετάξει μετά κανένα «καμιά αποκρατικοποίηση πότε θα γίνει;», ή θα αναπαράγει τους μύθους περί τεράστιου δημοσίου.
Προφανώς λοιπόν δεν τον έχω σε καμία εκτίμηση μόνο και μόνο επειδή θα πει και κάποια αλήθεια, παρόλ’αυτά σήμερα είπε και ότι η κυβέρνηση ουσιαστικά προχώρησε σε απαγόρευση συναθροίσεων, πράγμα που δεν ήταν καθόλου υποχρεωμένος να κάνει.
risinggalaxy
5 Οκτωβρίου, 2011 11:56 μμ
Ο χατζηνικολάου είναι η απαγόρευση συναθροίσεων πριν από την απαγόρευση την ίδια. thanx για το σχόλιο
simon
6 Οκτωβρίου, 2011 8:06 πμ
Πάντως, CrippleHorse, χθες στο δελτίο έκανε σαφέστατη επίθεση στην αστυνομία και για τους «¨γνωστούς άγνωστους», λέγοντας ότι δεν πιστεύει ότι είναι αυτοί που λέει η αστυνομία.
Το κάνει -πολύ περισσότερο τελευταία- για τους δικούς του λόγους, αλλά το κάνει. Σ’ αντίθεση με τα άλλα σαπρόφυτα.
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 12:06 πμ
Το σύνδρομο Χατζηνικολάου, υπήρχε πριν από το Χατζηνικολάου και λεγόταν σύνδρομο Κούλογλου.
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 12:20 πμ
Ξέρω ότι παίζει και να πέσει η wordpress με αυτό που θα πω, αλλά πραγματικά συμφωνώ μαζί σου.
μανικακος
6 Οκτωβρίου, 2011 12:22 πμ
η νυχτα των ζωντανων/νεκρων μπροστα μας…..
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 12:29 πμ
Τα ύστερα του κόσμου….
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 12:23 πμ
Και εγώ συμφώνησα μαζί σου…κάτι λάθος παίζει…
Jaquou Utopie
6 Οκτωβρίου, 2011 12:27 πμ
μπουχαχαχαχαχαχαχα… εγώ σας τα είχα πει περί πάθους και δεν με ακούγατε…
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 12:29 πμ
Βρε δεν είναι πάθος…είναι λάθος λέμε….
μανικακος
6 Οκτωβρίου, 2011 12:27 πμ
κατα λάθος θα το εκανες…δεν παιζει….
Narrator
6 Οκτωβρίου, 2011 12:28 πμ
θα μας πέσει ο ουρανός στο κεφάλι απόψες!
Narrator
6 Οκτωβρίου, 2011 12:17 πμ
Η απάντηση του Νίκου μέσα από το twitter
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 12:19 πμ
απάντηση σε ποιόν ?
Narrator
6 Οκτωβρίου, 2011 12:20 πμ
1-2 του έστειλαν το άρθρο με mention. Η συγκεκριμένη απάντηση είναι στην LaScapigliata
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 12:59 πμ
Μαλάκα με έχουν ταράξει στα mention…αυτό θα πει «σύνδρομο»….
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 11:39 πμ
Σε σένα ρε! 28 χρόνια τρώνε στα ίδια εστιατόρια και έχει κάνει και συνέντευξη στην Βίσση. Εγκυρότητα 🙂
koula
6 Οκτωβρίου, 2011 12:29 μμ
DrAluca
6 Οκτωβρίου, 2011 12:22 πμ
Ακομα μια ντροπη που δεν ειναι δουλεια…
χαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
CrippleHorse
6 Οκτωβρίου, 2011 4:24 πμ
«Τη δουλεια μου πάντως την κάνω έντιμα.»
θα σου’λεγα τι κάνεις, σκέφτομαι και βλέπω τη συνέχεια:
«Εκανα παντοτε έντιμα τη δουλεια μου και το ξέρετε.Δεν θα μπω σε αντιπαράθεση μαζι σας.Είναι τόσο προφανής ο λόγος των επιθέσεων που δέχομαι…Καληνύχτα.»
Τι του τα στέλνετε κι εσείς του κατά Πανούση «συνήγορου του μητροπολίτη», που θα διαβάσει και κριτική και θα τον αγγίξει, αφήστε τον να διαβάζει τα sms στο κινητό του και να τα αποκαλεί ρεπορτάζ. Ναι, τον βρήκε τον προφανή λόγο των «επιθέσεων», είμαστε οι γνωστοί άγνωστοι δεκαπεντάχρονοι που πετούσαν τα πλαστικά μπουκάλια στους μπάτσους σήμερα και μας έκατσαν βαριά τα λόγια του για τους «μπαχαλάκηδες» που «πότε θα συλληφθούν».
Αν δε λέγεται εξάλλου εντιμότητα
– Το να συντάσσεσαι με ακροδεξιούς πχ στην προπαγάνδα υπέρ του κλεισίματος του ιντυμίντια και να προσπαθείς να συσχετίσεις το σάιτ ακόμα και με το φόνο του Γκιόλια, διαβάζοντας μάλιστα για «απόδειξη» σχόλιο αναρτημένο εκεί, στο οποίο βασικά καταδικαζόταν η βία
– Το να σκυλιάζεις επειδή φοβήθηκες ότι το πασόκ θα πιεζόταν να τηρήσει την προεκλογική του υπόσχεση να επαναδιαπραγματευτεί τη σύμβαση με την cosco και να πειράξει έτσι καναν εφοπλιστάκο, οπότε να τσιρίζεις λέγοντας ότι όλα αυτά αποτελούν «πολιτικά παιχνίδια της αριστεράς» και ότι τέτοια πράγματα δε γίνονται, την ίδια στιγμή μάλιστα που η cosco μάλιστα εμφανιζόταν πρόθυμη να επαναδιαπραγματευτεί
– Το να παθαίνεις υστερικό παραλήρημα όταν μιλάς με φορτηγατζήδες, υποστηρίζοντας να ανοίξει το επάγγελμα τους για το καλό της κοινωνίας και μετά που σου στέλνει μήνυμα μεγαλοιδιωκτήτης ότι αυτός είναι υπέρ, μια και με το «άνοιγμα» τις 50 άδειές του θα τις κάνει 150, να παριστάνεις ότι δεν ακούς τι μαλακίες λες
– Το να λοιδωρείς τον «Ιό» με γελοιότητες επειδή τόλμησε να μιλήσει για τον τηλεκανίβαλο Τριανταφυλλόπουλο, τότε που έχωνε κάμερες όπου να ναι και που σύμφωνα με το Χαρδαβέλλα, του’στειλε κάμερα σε ξενοδοχείο για να βγάλει κανα λαβράκι.
– Το να λες για τον καραγκιόζη Ψωμιάδη ότι είναι έντιμος άνθρωπος; Α, το βρήκαμε, αυτό πρέπει νά’ναι.
Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ με κανέναν Χατζηνικολάου που στη μιντιακή προπαγάνδα παίζει το ρόλο αυτού που μαζεύει ό,τι μαζεύεται και αφήνει να καεί ό,τι καίγεται, αλλά αν θέλει να παριστάνει ότι πέφτει απ’τα σύννεφα επειδή κάποιοι τον θεωρούν παπαγαλάκι που διαφέρει από τον κάθε Κώνστα μόνο κατά δυο δράμια αξιοπρέπεια και να χαρακτηρίζει «εμετικό» ένα πολιτικό κείμενο που στόχο δεν είχε βέβαια αυτόν, αλλά αυτούς που του δίνουν σημασία, τότε να πει και ποιά είναι τα ψέμματα των οποίων βρίθει το κείμενο, να το τεκμηριώσουμε και πιο συγκεκριμένα. Αλλιώς καλύτερα να γυρίσει στα sms του.
Gerogriniaris
6 Οκτωβρίου, 2011 12:22 πμ
Νομίζω πως έχω μια κάποια ευθύνη για την ενόχλησή σου μια και δική μου ήταν η επισήμανση στον Χατζηνικολάου μέσω twitter για ένα σχόλιο, δικό μου και το πρώτο μπράβο όταν το είπε στον αέρα σήμερα, αν και η φιλία του με αρκετούς στο twitter έχει αρκετό καιρό, το ίδιο και οι έπαινοι για το δελτίο του. Ίσως το σημερινό να ήταν απλά η αφορμή.
Νομίζω λοιπόν πως χρωστάω μια κάποια εξήγηση
Τον παρακολουθώ καιρό τώρα στο twitter όπως πολλούς χωρίς πολλά σχόλια, αλλά πρόσφατα του επισήμανα πως αν και αρχίζει να μου αρέσει το δελτίο του ελπίζω να μην φανεί καιροσκόπος.
Αυτό σημαίνει πως έχω πλήρη συνείδηση για την κωλοτούμπα που ο κάθε Χατζηνικολάου μπορεί να κάνει όταν θεωρήσει πως αυτό θα ωφελήσει την καριέρα ή την τσέπη του.
Έτσι θα ήμουν ο τελευταίος που θα τον θεοποιούσα.
Ξέρω πως όση δύναμη του δώσω/δώσουμε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα (εκεί έχω και έχουμε την όποια δύναμη εμείς οι ανώνυμοι) μπορεί αργότερα να χρησιμοποιήσει για τους δικούς του λόγους.
Όσο για το συγκεκριμένο μέσο, έχω εκφραστεί και γι αυτό.
Το σκουπιδαριό του Κουρή όσο και αν διακοσμηθεί δεν πρόκειται να αλλάξει.
Από την άλλη, όπως και εσύ παραδέχεσαι το μέσο έχει δύναμη, τεράστια δύναμη, και αυτός είναι ο διαχειριστής αυτής της δύναμης εκείνη τη στιγμή.
Επηρεάζει χιλιάδες ανθρώπους μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.
Όσο λοιπόν μου δίνεται η δυνατότητα να τον «χρησιμοποιήσω» για να περάσω το δικό μου μήνυμα θα το κάνω.
Χωρίς αυταπάτες.
Ξέρω πως και αυτός εκείνη τη στιγμή βελτιώνει το προφίλ του αλλά προτιμώ όταν μπορώ να τον χρησιμοποιήσω παρά να τον σνομπάρω.
Στο βαθμό που ενώ είναι αυτός που είναι μπορεί να επικοινωνεί με εμάς τους υπόλοιπους και να προβάλλει έστω και αποσπασματικά «την άλλη άποψη» είναι αξιέπαινος.
Θα ήθελα και εγώ να είναι περιττός αυτός ο έπαινος, ή αυτονόητη αυτή η κάλυψη αλλά δεν είναι.
Μπράβο του λοιπόν που πέρασε κάποια μηνύματα σε εκείνους που ενημερώνονται αποκλειστικά από το δελτίο των 8 και που ποτέ δεν θα άκουγαν αυτό το διαφορετικό.
Μέχρι εκεί, χωρίς αυταπάτες.
Υγ Συγνώμη για το σεντόνι, πάντα δυσκολευόμουν να συμπυκνώσω τα κείμενά μου.
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 12:30 πμ
thanχ για το σχόλιο αλλα δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα ούτως η άλλως. από εκεί και πέρα, διαφωνώ απόλυτα μαζί σου σχετικά με το ζήτημα στρατιγικής αν θες που θέτεις. δεν μπορώ να πω μπράβο σε έναν άνθρωπο που είναι απέναντι μου. κοινωνικά, πολιτικά και ταξικά. δεν είμαστε όλοι ένα. εγώ είμαι μισθωτός και όταν κατεβαίνω στο δρόμο κατεβαίνω για να πολεμήσω το σύστημα αξιών και ιδεών του χατζηνικολάου. ταξικός εχθρός μου είναι. και υπεύθυνος μαζί με άλλους για την επικοινωνιακή κάλυψη του νεοφιλελευθερου δόγματος στην ελλάδα.
Το μέσο είναι το μήνυμα και όταν το μέσο λέει «εγώ σας τα παρουσιάζω και εσείς τα βλέπετε μόνο χωρίς αλληλεπίδραση»…. αυτό είναι η τηλεόραση, αυτό κάνουν και τα ΜΑΤ για λογαριασμό του Κράτους. Μια μονόδρομη μορφή επικοινωνίας. Και επειδή είναι μονόδρομη είναι και βίαιη. Είναι η βία η ίδια
elasticrash
6 Οκτωβρίου, 2011 12:58 πμ
Το ράδιο και η τηλεόραση ήταν πάντα μέσα χωρίς αλληλεπίδραση. Είμαι σίγουρος ότι γνωρίζεις την Ιστορία με τον Orson Welles και το World of wars του H.G Wells. Είναι το τέλειο παράδειγμα αυτού που λες …αλλά τι σημαίνει αυτό ότι πρέπει να καταργήσουμε τα μέσα; Απλά σημαίνει ότι ο άνθρωπός πρέπει να μάθει τι τον ταΐζουν και να μην τα τρώει. Μην ξεχνάς ότι ακόμα και αυτό εδώ το μέσο δεν είχε καν πραγματική αλληλεπίδραση μέχρι σχεδόν το 2000.
Τολμηρός φακός (@tolmiros_fakos)
6 Οκτωβρίου, 2011 1:06 πμ
Μιας και λέτε περί αλληλεπίδρασης:
Σήμερα ο Χατζηνικολάου «τσακωνόταν» στο twitter με τον eddie_kappa την ώρα του δελτίου:
Αν μη τί άλλο, είναι ενδιαφέρον.
Τολμηρός φακός (@tolmiros_fakos)
6 Οκτωβρίου, 2011 12:47 πμ
Θα συμφωνήσω απόλυτα.
Αν δεν θέλουμε να κυβερνήσει αυτή τη χώρα και ο γιός του Γιωργάκη (μπλιαξ) πρέπει κάπως να αφυπνισθούν 5.300.000 Έλληνες που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στις τελευταίες εκλογές. Λέτε να διαβάζουν τον Παραλληλογράφο αυτοί;
Το αν ο Χατζηνικολάου είναι απλά τυχοδιώκτης, θα φανεί στην πορεία.
Η ερώτηση για μένα είναι: μας εξυπηρετεί αυτό πού κάνει τον τελευταίο καιρό;
Αλλά από την μία βρίζουμε Mega και Σκάι γιατί δεν λένε αυτά που θέλουμε, και από την άλλη τον Χατζηνικολάου γιατί λέει αυτά που θέλουμε!
Εγώ βλέπω ότι υπάρχει ένας ελιτισμός του στυλ «α, ξύπνησαν και τα ζώα που τόσον καιρό…» ή «α, ξύπνησε ο μεγαλο-αστός» κλπ. Μα αν ΠΟΛΛΟΙ δεν κοιμόντουσαν δεν θα φτάναμε ως εδώ. Σε ποιον λοιπόν «επιτρέπεται» η συμμετοχή στην επανάσταση; Γίνεται επανάσταση με 300 άτομα; Δυστυχώς, μόνο ωραία πάρτι στο radiobubble γίνονται με 300 άτομα.
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 1:16 πμ
δηλαδή δεν έχουε καταλάβει ακόμα τι είναι ο χατζηνικολάου και τα κανάλια? αχαχαχχα καλο πολύ καλο
Τολμηρός φακός (@tolmiros_fakos)
6 Οκτωβρίου, 2011 1:27 πμ
Δεν νομίζω ότι μπήκες στον κόπο να κατανοήσεις τί έγραψα (αν το διάβασες ολόκληρο).
Κι αυτό το «αχαχα καλό» δεν είναι πολύ ευγενικό.
Επίτρεψέ μου τώρα να σου θυμίσω πώς κατέληξε το Σύνταγμα: 20 γραφικοί τύποι να τσακώνονται μεταξύ τους για το πώς πρέπει να είναι η άμεση δημοκρατία. Και άλλοι 50 περίπου να αναρωτιούνται γιατί εξαφανίστηκε ο κόσμος.
Όταν σου έρθει ο αγουροξυπνημένος μικρο-αστός (και ήρθανε 400.000 τέτοιοι στις 5/6) και τον αρχίσεις στα περί της πάλης των τάξεων, πάει, τον έχασες. Κι αυτό έγινε.
Η κοινωνία δεν θ’ αλλάξει ποτέ, αλλά εσύ θα είσαι ήσυχος ότι «έκανες αυτό που πρέπει».
Λάθος! Υπάρχει και κάτι στον πόλεμο που λέγεται τακτική.
Εγώ δεν θέλω απλά να πολεμήσουμε για να πεθάνουμε ένδοξα.
Θέλω να νικήσουμε!
alexantro trollientes
6 Οκτωβρίου, 2011 11:32 πμ
κατεβηκανε 400000 μικροαστοι , ετοιμοι να εξεγερθουν και ξενερωσαν επειδη καποιοι τους επιασαν με την παλη των ταξεων !!!!!!!!!
πας καλα ???
και αμα σου πω οτι λες μαλακιες θα μου παρακαμψεις λεγοντας πως «δεν είναι πολύ ευγενικό να μιλαμε ετσι» ???
ασε μας ρε ανθρωπε μου
οποιος εχει προβλημα κατεβαινει και αν δεν κατεβαινει στο συνταγμα επειδη τον ξενερωνουν οι «ταξικοι παλαιστες «,κατεβαινει καπου αλλου ,στο συνδικατο του ,στην εργασια του ,στη σχολη του ,στη γειτονια, του ,στη πλατεια τη δικη του κλπ ,ολα τα αλλα ειναι για να εχουμε να λεμε
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 1:19 πμ
εγώ τα βρίζω γιατί δεν τα θέλω καθόλου στα χέρια των «ιδιοκτητών» τους μεγάλε. όχι γιατι «χαλιέμαι» με αυτά που λένε. δεν θα τρελαθούμε κιόλας. δηλαδή χωρίς «δημοσιότητα» δεν μπορείτε?
CrippleHorse
6 Οκτωβρίου, 2011 4:28 πμ
Mόνο που αν είναι να σκέφτεστε έτσι, τουλάχιστο ενημερώστε με πχ πόσες φορές τον έχετε πετύχει να λέει πράγματα τύπου «καμιά ιδιωτικοποίηση θα κάνει επιτέλους αυτή η κυβέρνηση;» για να σας πω κι εγώ ότι αν είναι να έχετε άποψη για το τι εξυπηρετεί κάποιος, καλό θα είναι να τον ακούτε και λίγο πιο προσεκτικά.
antidrasex
6 Οκτωβρίου, 2011 1:18 πμ
Μιας και εγώ ήμουν ο δεύτερος, που σιγοντάρησε τον GeroGriniari στο σημερινό, και πήρα «εύσημα» μόνο και μόνο για την αναμετάδοση της δικής του ιδέας, θα ήθελα να συμφωνήσω και εδώ μαζί του -όπως και με τον Tolmiros_Fakos.
Ναι, ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου δεν είναι με το μέρος μου, ούτε με τα συμφέροντα μου.
Όταν όμως επιλέξει να «παίξει» όχι την δική μου άποψη, αλλά τη ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ που δεν έχει παιχτεί ποτέ, ε, δεν θα του τα χώσω κιόλας.
Ίσα ίσα, αφού έχει ανοίξει τον «δίαυλο επικοινωνίας» μαζί μου, θα χρησιμοποιήσω αυτό το δίαυλο, μπας και περάσω το γαμημένο το μήνυμα μου πέρα από τους 1000 που διαβάζουν τις πίπες μου στο twitter σε μεγαλύτερο κοινό.
Και έτσι, θα έχω και πολύ περισσότερο πάτημα, να του κάνω κριτική αν αλλάξει το τροπάρι.
Fucking Simple, στη μάχη χρησιμοποιείς όποιο όπλο έχεις πρόσφορο.
Να τους κράζουμε όταν κάνουν κο-κο-κο, να τους κράζουμε και όταν δείχνουν την αλήθεια;
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 1:22 πμ
antidrasex δεν θελω καμια γαμημενη αλήθεια απο κανεναν χατζηνικολάου, θέλω απλα να παίρνει των οματιών του και να φεύγει. τα ίδια λέγανε και οι συνασπισμένοι και κατάντησαν να γίνουν συνομιλητές των εθνικοσοσιαληστών του άγιου παντελεήμονα.
antidrasex
6 Οκτωβρίου, 2011 1:25 πμ
Ναι ρε φίλε, αλλά μέχρι τότε πως θα δει η μάνα μου στην επαρχία και οι φίλες της τι σκατά γίνεται; Και άσε τη μάνα μου, της τα λέω εγώ και με πιστεύει, οι άλλες;
Δεν έχω καταφέρει ακόμα να τους μάθω ίντερνετ, μπερδεύονται.
Εδώ ένα φούρνο μικροκυμάτων τρόμαξα να τους δείξω.
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 1:28 πμ
Πάντως μέχρι τώρα με αυτά που λες μάλλον τη δικιά μου θέση ενισχύεις. Δηλαδή καίγεσαι τρελά να παίξει το alter να παίξει τη δικιά σου αλήθεια? τόσο πολυ? δεν πρόκειται να γίνει κάτι ακόμα και αν την κάνουν 5λεπτο ένθετο και την παιζουν μια εβδομάδα αγαπητέ.
CrippleHorse
6 Οκτωβρίου, 2011 4:44 πμ
Φίλε antidrasex κι εγώ αναγνωρίζω στο Χατζηνικολάου ότι σε αντίθεση με τους Κώνστες, τους Μανδραχελάδες κι άλλα τέτοια ασπόνδυλα, έχει ένα όριο στο πόσο παπαγάλος είναι διατεθειμένος να γίνει (ενδεχομένως να ποικίλλει, γιατί θυμάμαι διάφορα ωραία την εποχή του Μπουχέσα, τον οποίο μια μέρα αποκαθήλωσε με την ίδια άνεση που τον έγλειφε). Έχει όμως ένα στοιχειώδες αίσθημα αξιοπρέπειας, δεν του αρέσει να τον προσβάλλουν πολιτικοί, ούτε έχει όρεξη να πει κάτι σήμερα και να ξεφτιλιστεί γι’αυτό την αμέσως επόμενη μέρα. Οπότε υπάρχει μάλλον μία διαφορά σε σχέση με κάποιους άλλους. Καταλαβαίνω τι λες, από την άποψη όμως όσων ξέρουν ποιά είναι η αλήθεια, αλλά νιώθουν καλά και κάνουν χαρούλες στο τουίτερ του ινδάλματος του έλληνα γιάπη αν δουν ένα μικρό κομμάτι αυτής της αλήθειας να περνάει ανάμεσα στις συνήθεις παπαριές ενός δελτίου -κι αυτό μόνο όταν η σιωπή γύρω από αυτή την αλήθεια μας έχει πια ξεκουφάνει- είναι λίγο ενδιαφέρον το φαινόμενο. Αν ήθελε ο χατζηνικολάου να πει αλήθειες, θα μας έλεγε πχ πως πήγαμε στο μνημόνιο, τις αλήθειες όμως μάλλον τις προτιμάει εκεί που δε μαζεύονται πια.
Και ναι, να τους κράζουμε πάντα, εφόσον δε λένε όλη την αλήθεια, πράγμα που είναι υποχρέωση τους εξάλλου, υποτίθεται. Να τους δείχνουμε ότι δεν είμαστε ηλίθιοι και δεν τρώμε το παραμύθι τους. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι αν ο Χατζηνικολάου γίνει αυριο λίγο πιο Κώνστας, μπορεί να είναι επειδή ένας αναρχικός έγραψε σήμερα ένα κείμενο που του τα χώνει χοντρά 🙂
antidrasex
6 Οκτωβρίου, 2011 1:18 πμ
Γιατί ρε γαμημένο gravatar δεν βγάζει το avatar μου; GRRRRRRRavatar.
Narrator
6 Οκτωβρίου, 2011 1:34 πμ
έλα καλέ γκρινιάρη… εμφανίστηκε! 🙂
parameterλ
6 Οκτωβρίου, 2011 1:20 πμ
Φίλε rising καλά τα λες στο άρθρο σου, ακριβώς έτσι είναι, τα mainstream- media και το φιλοΘεάμον κοινό κοιτάζονται στα μάτια (συμβαίνουν και αμφίδρομες καταστάσεις), όμως, μέσα από τον καθρέφτη που παραμορφώνει τα πάντα. Άσ΄τον χατζηνικολάου, ο τύπος είναι αναλώσιμος (με όρους media και θεάματος) κι αυτό θα φανεί και στη συνέχεια.
Χωρίς καμία διάθεση διδακτικής απέναντι σε κανέναν, το Θέαμα Είναι μόνο για τον Εαυτό Του. Ως εκ τούτου, πολλοί το(ν) ξέρουν και πολλοί ακόμη πρόκειται να το διαπιστώσουν ότι πρόκειται μόνο περί σκιάς.
Kael'thas
6 Οκτωβρίου, 2011 1:31 πμ
Ομολογουμένως με χαλαρώνει η αμφίβολη προσπάθεια του Χατζηνικολάου για αντικειμενικότητα και ηπιότητα. Επίσης με χαροποιούν μερικές αριστερίζουσες εκδηλώσεις του.
Αλλά δεν θα του δώσω credit για τίποτα, αφενός γιατί υποπτεύομαι ότι θέλει απλά και μόνο να γίνει δημοφιλής στο κοινό της Ελληνοφρένειας, αφετέρου γιατι το γράφει καθαρά στο σημερινό του άρθρο:
«Η ΛΥΣΗ, έστω και προσωρινή, για να αλλάξει σελίδα η χώρα είναι αυτή που η στήλη προτείνει σταθερά τον τελευταίο καιρό. Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, που θα καλύπτει το ευρύτερο δυνατό πολιτικό φάσμα και, πάντως, σίγουρα με τη συμμετοχή των δύο μεγάλων κομμάτων.» (http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=blogitem&eid=18&id=96345)
Δεν υπάρχουν αυταπάτες. Ο Χατζηνικολάου και όποιος άλλος προσπαθεί να τον μιμηθεί, υπηρετούν και στηρίζουν το υπάρχον σύστημα σχέσεων εξουσίας.
Αν θέλει να είναι «αντικειμενικός», γιατί δεν βγάζει τον Καζάκη ή το Λαπαβίτσα; γιατί δεν δείχνει τις πορείες του ΠΑΜΕ; γιατί δίνει βήμα στον Καρατζαφύρερ κάθε τόσο κι όχι στους φοιτητές και μαθητές που κάνουν κατάληψη; γιατί μας υπενθυμίζει επανειλλημμένα ότι δεν είναι αριστερός;
Κακά τα ψέμματα, οι κορώνες γίνονται για να πουλήσει τον Πάριο και να κρατάει πισινή. Μπορεί να μην τον σιχτιρίσω σαν κοινό παπαγαλάκι, αλλά μπράβο δεν του δίνω που να χτυπιέται.
Capybara
6 Οκτωβρίου, 2011 1:43 πμ
«οι κορώνες γίνονται για να πουλήσει τον Πάριο»
——————————————————————————–
😛 😛 😛 😛
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
6 Οκτωβρίου, 2011 5:23 πμ
Ποιος είναι ο Παριος ;; 😛
elasticrash
6 Οκτωβρίου, 2011 2:00 πμ
Μια φορά προσωπικά, αν και δεν πιστεύω στο υπάρχων σύστημα, θα έδινα μια ευκαιρία σε μια πλήρως αναλογική βουλή χωρίς να υπάρχει κυβερνών κόμμα
BandieraRossa
6 Οκτωβρίου, 2011 2:12 πμ
Αν και δε γνωρίζω τι και πως είπε ο Χατζηνικολάου, κατάλαβα ότι είπε κάποια πράματα ασυνήθιστα για δελτία των 8.
Προφανώς ο τύπος είναι καιροσκόπος, πιο επικοινωνιακός από τους άλλους ρουφιάνους που τους βρίζει η μισή Ελλάδα. Μπράβο δεν του λες σε καμιά περίπτωση, διότι ξέρεις ότι είναι μεγαλοεκδότης-δημοσιογράφος-καιροσκόπος.
Αλλά δε με χαλάει αν στους 500.000 που τον ακούν-βλέπουν καθημερινά πέρασε κάποια σωστά μηνύματα, όχι γιατί τα πιστεύει, αλλά γιατί θέλει να γίνει αρεστός.
lascapigliata
6 Οκτωβρίου, 2011 2:24 πμ
Προφανώς το νόημα δεν είναι να υπαγορεύσουμε τί ή τί δεν θα πει ο Χατζηνικολάου. Ο Χατζηνικολάου ας λέει ότι θέλει. Το θέμα είναι να μην τσιμπάνε τα ψάρια από κάτω, και να μην είναι ευχαριστημένοι, επειδή κάποιος απλά τα λέει «καλά». Η λογική της ανάθεσης της ζωής μας είναι το θέμα.
stefivos
6 Οκτωβρίου, 2011 2:53 πμ
Προφανώς, απαγορεύουμε σε κάποιους ανθρώπους την πιθανότητα να έχουν μάθει από τα λάθη τους, να έχουν αναθεωρήσει τη φιλοσοφία, τις φιλοδοξίες και τον τρόπο δουλειάς τους επειδή και μόνο τους θεωρούμε ταξικούς εχθρούς. Όπως είπε και ο ίδιος, δεν ανήκει στην Αριστερά, αλλά απ’ όσο τουλάχιστον θυμάμαι εγώ ήταν ο μόνος που διαχρονικά στριμώχνει όσους πολιτικούς πάνε να του πουλήσουν τις μαλακίες τους.
Όπως ξύπνησαν αυτοί που κοιμόντουσαν μπροστά απ’ την τηλεόραση, έτσι ίσως πρέπει να ξυπνήσουν και αυτοί που νομίζουν ότι ζούμε στην εποχή που ζούσε και ο Μαρξ και έγραψε τα όσα έγραψε.
Το πρόβλημά μας δεν είναι οι κακοί δημοσιογράφοι, αλλά οι κακοί πολίτες χωρίς κρίση.
@greek_author
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 2:54 πμ
Ο Χατζηνικολάου εκτός από εικόνισμα βγαίνει και σε Φωτεινούλης?
CrippleHorse
6 Οκτωβρίου, 2011 4:46 πμ
Βρε λες να έμαθε από τα λάθη του; Νομίζω ότι το πέτυχαν αυτοί που του στέλνουν αριστερά κείμενα στο τουίτερ.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
6 Οκτωβρίου, 2011 5:16 πμ
Το τερματισες . Δεν έχει άλλο.
Κι έλεγα ότι δε θα χτύπαγε κόκκινο το μαλακιομετρο σε αυτό το ποστ.
Να ‘σαι καλά που με διέψευσες.
arispant
6 Οκτωβρίου, 2011 9:17 πμ
Κάπως πολύ δεν του πάει,να τον κάνουμε και «Σύνδρομο»;
Μάλλον αυτός έχει το σύνδρομο Καρατζαφέρη.Κατά τ´άλλα πολύ καλό το άρθρο του Γαλαξία μήπως το διαβάσουν κάποιοι που ανοίγουν ακόμα τηλεόραση και νομίζουν ότι θα ενημερωθούν.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
6 Οκτωβρίου, 2011 5:20 πμ
Γαλαξία, πολλά εύγε για το κείμενο.
Δε γράφεις πολύ συχνά, αλλά όταν το κανείς,αξίζει.
katy
6 Οκτωβρίου, 2011 8:29 πμ
“Μια κοινωνία προβάτων θα βγάλει, αναπόφευκτα κάποια στιγμή, μια κυβέρνηση λύκων”.
Henry de Jouvenel (1876-1935), Γάλλος πολιτικός.
class-ic
6 Οκτωβρίου, 2011 10:06 πμ
Πραγματικά καλό άρθρο, με καλύπτει 100%.
Το ζήτημα του με ποιους θα κάνεις συμμαχίες και πόσο νερό θα βάλεις στο κρασί σου είναι δύσκολο και προσωπικα δεν έχω κατασταλάξει.
Ας μην ξεχνάμε ότι και το ΕΑΜ περιελάμβανε ετερόκλητες πολιτικές δυνάμεις πέραν του ΚΚΕ και το πρόγραμμα του κάθε άλλο παρα κομμουνιστικό θα μπορούσε να θεωρηθεί. Και όμως αυτό το ιδεολογικά μη καθαρό ΕΑΜ συσπείρωσε εκατομμύρια προλετάριων, αντιστάθηκε ένοπλα και το κυριότερο: δημιούργησε θεσμούς προερχόμενους από τη λαική βάση στις απελευθερωμένες περιοχές. Θα παραήμουν ελιτιστής αν το έκραζα, έτσι δεν είναι;
Αλλά για να μη μπερδεύουμε τη βούρτσα με τη λούτσα, είναι άλλο να συζητάς αν θες στο κίνημα τους ελευθερους επαγγελματιες (οκ) ή τα μικρά αφεντικά (εδώ θα έβαζα βέτο) και εντελώς διαφορετικό να φαντάζεσαι συμμαχίες με τους εφοπλιστές, τους τραπεζίτες, τη λοιπή επιχειρηματική ελίτ και όλους τους γλύφτες και παρατρεχάμενούς τους όπως πχ είναι ο αναφερόμενος δημοσιογράφος. Το ένα είναι ταξική στρατηγική, το άλλο είναι ταξική προδοσία.
Καιρός να καταλάβουμε ότι ο πλουραλισμός της δημοκρατίας δημιουργεί μια ψευδαίσθηση ελευθεριας. Και είναι αυτή ακριβώς η ψευδαίσθηση των εκλογών, των δημοψηφισμάτων, της πολυφωνίας τύπου Λαζόπουλου, της ελευθερίας επιλογής ανάμεσα σε 37 μάρκες σαμπουάν, που μας εμποδίζει να σπάσουμε τις αλυσίδες μας.
elasticrash
6 Οκτωβρίου, 2011 10:23 πμ
Με την λογική σου τότε θα πρέπει να κατηγορείς και τον Warren Buffett που είχε δηλώσει ότι δεν γίνεται να πληρώνει λιγότερους φόρους από ότι το προσωπικό του.
Εντάξει δεν θα τον προσκυνήσω αλλά μπορούν πολλές φορές κάποιοι καθεστωτικοί να πουν μια αλήθεια, ένα αυτονόητο. Και δεν νομίζω ότι ένας από τους ποιο πλούσιους ανθρώπους στο πλανήτη χέστηκε για το τι θα πει ο ένας ή ο άλλος. Που όπως αποδείχτηκε τελοσπάντων πέσαν για να τον φάνε με την θεική ατάκα «not every rich man is a billionaire»
class-ic
6 Οκτωβρίου, 2011 10:45 πμ
Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν το γνώριζα αλλά δεν αλλάζει κάτι. Αυτό που διακρίνει τους ανθρώπους είναι η θέση τους στην παραγωγή, η αντίθεση εργαζόμενου-εργοδότη. Τώρα αν κάποιοι από τους από πάνω είτε από πολιτικό σχέδιο είτε για προσωπικούς τους λόγους κάνουν και καμιά «φιλολαική» δήλωση, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι παρασιτούν και ότι εκμεταλλεύονται την εργασία άλλων.
Απλώς, αυτό που παρατήρησα είναι ότι η επιτήρηση με το καλό είναι πολύ πιο ανέξοδη από την επιτήρηση με το άγριο. Γιατί είσαι πιο πειθήνιος αν νομίζεις ότι ψηφίζοντας συμμετέχεις στην εξουσία, παρά αν σου επιβάλλεται η εξουσία με τις κάνες των όπλων. Αν θες, αυτός είναι ο λόγος που αναδύθηκαν τα αστικά κοινοβουλευτικά καθεστώτα τον 18 κ κυρίως τον 19 αι. Αυτό το ρόλο παίζουν κ διάφοροι «μαχόμενοι» δημοσιογράφοι. Όταν το καθεστώς δεν αισθάνεται ότι απειλείται, είναι τόσο large που επιτρέπει στον ένα και στον άλλο να ασκουν κριτική. Καλό κάνει η κριτκή, αρκεί οι αντιδράσεις που δημιουργεί να είναι καναλιζαρισμένες και ελέγξιμες
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
6 Οκτωβρίου, 2011 11:01 πμ
Να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα:
1. Ο Χ»νικολάου δεν ειναι, ούτε υπήρξε, δημοσιογράφος
2. Ο Χ»νικολάου ήταν, είναι και θα παραμείνει άνκορμαν (ακόμη και χωρίς τηλ. εκπομπή)
3. Ο Χ»νικολάου αποδεικνύεται ένας έξυπνος επιχειρηματίας
4. Ο Χ»νικολάου είναι γέννημα-θρέμμα του πολιτικού συστήματος και του κομματικού σωλήνα της ΝΔ
5. Ο Χ»νικολάου ήταν, είναι και θα παραμείνει ένας τυπικός φιλελεύθερος
Ούτως ή άλλως απεχθάνομαι τα fan club και τις αγιοποιήσεις. Το ίδιο όμως απεχθάνομαι το περιθώριο. Καθώς είμαι λοιπόν κατεξοχήν οπορτούνα και υπέρμαχος των τακτικών νικών, η εκμετάλλευση του επιτυχημένου αισθητηρίου του Χ»νικολάου να οσμίζεται πολιτικά μελλούμενα, δεν είναι καταδικαστέα. Όσο γνωρίζουμε ότι ο επιχειρηματίας Χ»νικολάου ψάχνει πελατεία και ανιχνεύει ότι «έρχονται κρεμάλες», το να τον θρέφουμε με τη δική μας «λαϊκή ατζέντα» δεν είναι διόλου κακό.
Από εκεί και πέρα έχω ξαναπεί: ακόμη κι αν σπάσω τη δική μου τηλεόραση (που ΔΕΝ θα το κάνω, γιατί θεωρώ ηλίθιο να αποκόπτεσαι από τη συστημική ενημέρωση, εφόσον ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ότι διαθέτεις κριτική ικανότητα) η πλατιά μάζα συνεχίζει να ενημερώνεται από το δικό της δέκτη. Το μόνο που θα καταφέρω είναι να βρεθώ σε ένα ακόμη ελιτίστικο περιθώριο. Σαφώς και στόχος παραμένει ο απεγκλωβισμός της κοινωνίας από την κατευθυνόμενη ενημέρωση (αυτό κάνουμε ΚΑΘΕ μέρα παρέχοντας ενημέρωση για πράγματα που το σύστημα κρύβει, αλλοιώνει, λογοκρίνει), ωστόσο κατά τη διάρκεια του σταδιακού αυτού απεγκλωβισμού θα πιέζω όσο μπορώ να δημιουργήσω ρήγματα ενημέρωσης στα συστημικά μίντια.
Και βέβαια δεν είμαι ευγνώμων που ο (κάθε) Χ»νικολάου είπε πέντε αυτονόητα πράγματα (σημ. μόνο όταν στοχοποιήθηκε ανοικτά το συνάφι του), αλλά η προβολή έστω και για λίγο, έστω κι από έναν, των δικών μου συμφερόντων από ένα συστημικό μέσο μεγάλης θεαματικότητας, ναι, είναι τακτική επιτυχία.
Αυτά. Και μη μιζεριάζετε.
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 11:42 πμ
Throw away your television 😀
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
6 Οκτωβρίου, 2011 11:59 πμ
Έξι κανάλια ΠΑΣΟΚ έχει (ΕΤ1, ΕΤ2, ΕΤ3, Mega, Ant1, Skai) και μου λες να την πετάξω; Σπίν, νιώθεις καλά; Έχεις πιει καφέ;;;
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 12:15 μμ
Μόλις ήπια την πρώτη γουλιά , συμπαθάτε με. Σιγά μην πετάξουμε τις τηλεοράσεις μας. Εκεί ρε ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ
Αν και ομολογώ ότι το τελευταίο μου βίτσιο είναι το κανάλι της βουλής. ΛΙώνω 🙂
mitera
6 Οκτωβρίου, 2011 12:26 μμ
Κι εμένα!Ειδικά οι συνεδριάσεις ειδικών επιτροπών 😉
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=47056
mitera
6 Οκτωβρίου, 2011 12:32 μμ
Οποιος ενδιαφέρετε για περισσότερα ας πατήσει doc
http://www.omosp-goneon-athinas.org/omosp-athinas/nfblog/?p=1242
simon
6 Οκτωβρίου, 2011 11:14 πμ
Και για να συμπληρώσω, χθες έκανε ρόμπα ξεκούμπωτη τον Καστανίδη και τον Παπουστή.
Δείτε από το 4.38΄ και μετά.
HappyHour
6 Οκτωβρίου, 2011 12:35 μμ
Με συγχωρείς κιόλας Simon αλλά ο Παπουτσής ειδικά χέστηκε για αυτά που είπε ο Χατζηνικολάου…
http://exegermenoto2009.blogspot.com/2011/07/blog-post.html
simon
6 Οκτωβρίου, 2011 12:45 μμ
Ε, ναί, το ξέρω… Αλλά τα δημόσια ξεμπροστιάσματα τους ενοχλούν. Κόβουν τη μαγιονέζα. Δεν είδες που ο Καστανίδης ούτε που ξεμύτισε. Ποιός; Ο Καστανίδης! Που έχει αναγάγει την παρουσία του στην τβ για να λέει τις μεγαλόστομες μαλακίες σε δεύτερη φύση.
Καλά είναι να γίνονται αυτά κι ας χέζουν (κυριολεκτικά και μεταφορικά).
HappyHour
6 Οκτωβρίου, 2011 1:03 μμ
🙂
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ/ΔΩΜΑΤΙΟ
Ωρα 8:10 μ.μ., η τηλεόραση παίζει στο Μεγκα, ο υπουργός με την φόρμα κάθεται στον καναπέ, εχει εκφραση ικανοποιησης
Χτυπάει το κινητό του, ακούγεται μια αντρική φωνή να λέει «Στον Αλτερ ο Νικος μόλις σε είπε χουντικό κι ότι θα απαγορεύεις τις συναθροίσεις»
υπουργός «τον μαλάκα! καλά σε κανά 2 μέρες έτσι κι αλλιώς δεν θα χει παλι δελτιο στον Αλτερ, ας πει ο,τι θελει»
HappyHour
6 Οκτωβρίου, 2011 11:19 πμ
Μια χαρά τα λες Rising! Που να έβλεπες και Τρέμη χτες που αναρωτιόταν αν έχει γίνει κάποια σχετική ανακοίνωση για την πρωτοφανή (δεν την είχε ξαναδεί) αγριότητα της αστυνομίας προς δημοσιογράφους!!! Μάλιστα σε κάποια φάση είπε «μα υπάρχουν φωτογραφίες», λες και σε τόσες άλλες πορείες δεν υπήρξαν ποτέ φωτογραφίες ΜΑΤατζίδικης βίας.
Η είδηση εχτές παίχτηκε γιατί τις έφαγαν δημοσιογράφοι ,οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα στην κατηγορία «ρουφιάνοι», αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κι αλλιώς γιατί θα τους έκραζαν απο παντού! Γιατί ένας δημοσιογράφος που τις τρώει θα το κάνει βούκινο, ενώ εγώ μπορεί και να μην το γράψω καν ή και να το γράψω λίγοι θα το διαβάσουν.
alexantro trollientes
6 Οκτωβρίου, 2011 11:35 πμ
εγραψα ενα σχολιο και δεν το βλεπω
τι παιζει ?
μανικακος
6 Οκτωβρίου, 2011 11:37 πμ
λογοκρισια….το μπλογκ μπηκε στο γυψο…κάνουμε γυψαρίσματα και βαζουμε γυψοσανίδες…..
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 12:16 μμ
Μανικάκο το μπλογκ είναι άρρωστο
μανικακος
6 Οκτωβρίου, 2011 12:17 μμ
άρρωστοι ειμαστε εμεις που το διαβαζουμε 🙂 🙂 🙂
Gerogriniaris (@Gerogriniaris)
6 Οκτωβρίου, 2011 11:48 πμ
Μην ξεχνάμε πως οι αγανακτισμένοι του συντάγματος ενώ αρχικά αντιδρούσαν ακόμα και στην κάλυψη της ΛΣ από το press project στη συνέχεια απαιτούσαν από τον 984 (αν θυμάμαι καλά) να διαβαστεί ανακοίνωση.
Το ίδιο στη Θεσσαλονίκη με την ΕΤ3.
Τα μέσα έχουν δύναμη και πρέπει να τα χρησιμοποιούμε έξυπνα.
Ακραίο παράδειγμα αλλά ένας λόγος που οι ΗΠΑ δεν μπόρεσαν να συνεχίσουν τον πόλεμο του Βιετνάμ ήταν τα ΜΜΕ που τότε δεν ήξεραν να χρησιμοποιήσουν και έδειξαν στον λαό τι συνέβαινε πραγματικά εκεί. Από την άλλη στον Ιράκ οι «ενσωματωμένοι» ρεπόρτερς βοήθησαν να συνεχιστεί το μεκελειό χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
risinggalaxy
6 Οκτωβρίου, 2011 1:11 μμ
Βρε και εσυ τον δεξιο της καρδιά σου. Πότισε τον, τάισε τον, δείξτου στοργή και συγχώρεσε τον. Θα μεγαλώσει και θα σε γεμίσει χαρά , πίστη και αφοσίωση.
Από τη Χάσμπρο, σε όλα τα καλα καταστήματα παιχνιδιών
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 1:35 μμ
Μπουχτίσαμε στην τηλεόραση πάντως. Όχι άλλη τηλεόραση. Φτάνει. Δεν μας χρειάζεται άλλο. Ούτε καν για να βλέπουμε τις κινήσεις της κυβέρνησης και των λοιπών κομπιναδόρων. Λες και δεν ξέρουμε ας πούμε ήδη από τον Μάη του 2010 ότι μας πάνε για κούρεμα και ελεγχόμενη πτώχευση. Λες και δεν ξέρουμε ήδη τόσο καιρό για το κόψιμο μισθών των υπαλλήλων. Αρκετά!
koula
6 Οκτωβρίου, 2011 1:39 μμ
spin!
«οχι αλλη τηλεοραση» ??
τελειωσαν οι μπαταριες στο τηλεκοντρολ σου, ε? 😛
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 2:07 μμ
είμαι στην απεξάρτηση 😉
Narrator
6 Οκτωβρίου, 2011 1:40 μμ
μην κοιτάς που εσύ έχεις πληροφορίες «από μέσα» Πασόκε, δεν είμαστε όλοι το ίδιο…
Spin
6 Οκτωβρίου, 2011 2:09 μμ
Ναι αλλά μαζί τα είδαμε !
afrikazoao (@afrikazoao)
6 Οκτωβρίου, 2011 3:16 μμ
Ντροπή να ασχολούμαστε με τον Χατζηνικολάου,με το τι λέει η τηλεόραση,να λέμε γραφικούς τους 20 της πλατείας,να ξυνόμαστε στα facebook και twitter και να μην αγωνιζόμαστε.
Η επανάσταση ξεκινάει από τον εαυτό μας.
Βγείτε στους δρόμους και μεταδώστε το μήνυμά σας πρόσωπο με πρόσωπο με τις πράξεις σας με τη φαντασία σας με τον αγώνα σας αν θέλετε και η γιαγιά να «δεί» μιά αλήθεια ή να αναρωτηθεί έστω.
Όποιος περιμένει 5.300.000 Έλληνες να ξυπνήσουν αύριο είναι πολύ γελασμένος.
Αγωνιστείτε -για τα παιδιά σας, για να σκέφτονται με βάση το κοινωνικό συμφέρον, το σοσιαλισμό την ισότητα την δικαιοσύνη -όχι για τον εαυτό σας πάλι,πάλι ,πάλι………..
Κρίνουμε, κατακρίνουμε,επικινουμε και η καμπούρα μας μεγαλώνει.
Μάγκες ο Χατζηνικολάου δεν σώζεται….αφήστε τον να καεί στην κόλασή του.
Τα παιδιά προέχουν και η γή μας.
Μπορντέλο είμαστε μπουρδέλο τα κάναμε.Αγωνιστείτε και αφήστε το κουτσομπολιό.
Ο αγώνας θέλει αίμα και ιδρώτα όχι αυνανισμό στο πληκτρολόγιο.
ΘΕΈ ΜΟΥ μερικές φορές νιώθω τόση μοναξιά σ’αυτόν το κόσμο.
Πολεμήστε σήμερα τώρα για όλα τα άδικα του κόσμου κάθε μέρα κάθε στιγμή κάθε αναπνοή σας .
Μας κατασκεύασαν ένα κόσμο απάθειας και αφασίας,κατανάλωσης και βλακείας ,φασισμού και κολακείας, και μείς βουτηγμένοι στο πηγάδι τους κοιτάμε τον ουρανό που φαίνεται ψηλά έξω από την τρύπα και αυτό το λέμε συνείδηση και είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας. Νιώθουμε ότι έχουμε πράξει το καθήκον μας ή ότι το πράττουμε.
Συνείδηση όμως είναι να σκαρφαλώνεις κάθε μέρα το σκατωμένο πηγάδι με θάρρος και αυταπάρνηση χωρίς σταματημό μέχρι να πάψεις να ζείς.
Γεννήθηκες σκλάβος ανθρωπάκο και η ζωή σου αν είσαι τυχερός θα είναι ο διαρκής αγώνας σου για να σπάσεις τις αλυσίδες.Πρέπει πρώτα όμως να δείς ότι τις φοράς.
Και να μην ελπίζεις,δεν σου κάνει καλό, μεγαλώνει το τεράστιο εγώ σου, αλλά ποτέ μην πάψεις να αγωνίζεσαι.
Να έχεις βαθιές σκέψεις και αισθήματα που που να αντικατοπτρίζονται από τις πράξεις σου.
Αλληλεγγύη, κατανόηση και έλεος στους αδύναμους και τους δυστυχισμένους.
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους.
Ισότητα δικαιοσύνη αξιοπρέπεια αυτονομία σοσιαλισμός και ελευθερία.
Για την ουτοπία.
Για την αναρχία.
το βυτίο
6 Οκτωβρίου, 2011 4:46 μμ
ωραίος. λέξη προς λέξη.
ΕΟΣ
6 Οκτωβρίου, 2011 4:50 μμ
πολύ συζήτηση για το ΤΙΠΟΤΑ! Όποιος θέλει να παίξει μπάλα με τους όρους χειραγώγησης που προσδιορίζουν τα ΜΜΕ και το κράτος ας το κάνει. Φούσκες δεν υπάρχουν μόνον στα χρηματιστήρια και τις τράπεζες, αλλά και στα ΜΜΕ. Το θέμα των χθεσινών επεισοδίων στην πραγματικότητα είναι μια τέτοια φούσκα, κατασκευασμένη σε μεγάλο βαθμό από τα ΜΜΕ, ελληνικά και ξένα…
Λοιπόν, για όσους θέλουν να δουν και την πίσω πλευρά του φεγγαριού: AΠΕΡΓΙΑ (05 -10- 2011) – Η γυναικεία παρουσία στην στην πορεία
gsourm
6 Οκτωβρίου, 2011 9:01 μμ
και κατι αλλο….
Tο children of the riots ειναι ενα Ελληνικο μεσαιου μηκους ντοκυμαντερ,που παιζεται ονλαιν στα πλαισια της σειρας «Witness» του Aljazeera.
Ακολουθει τις ζωες καποιων εφηβων που στην πλειοψηφια τους γνωριζαν τον Αλεξανδρο Γρηγοροπουλο,και ειχαν συμμετασχει ενεργα στα γεγονοτα του Δεκεμβρη του 2008.
Τα γυρισματα εγιναν το καλοκαιρι που μας περασε και πιανει και ενα μεγαλο κομματι των «Αγανακτισμενων» και των συμβαντων στο Συνταγμα
http://english.aljazeera.net/programmes/witness/2011/10/2011103151128717999.html
Peiratestouoneirou
7 Οκτωβρίου, 2011 12:09 πμ
Ωραίος Rising!
Εσύ πιστεύεις ότι ο λαός κ οι twitterοφίλοι θυμουνται που κ ποιον έγλεφαν μέχρι χθες;
Αηδιά για κάθε συστυμικό σκουπίδι των ΜΜΕ
Πφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
7 Οκτωβρίου, 2011 2:09 μμ
Είναι πραγματικά ένα θέμα που ακόμα μας απασχολεί; Αλήθεια δεν έχει γίνει ακόμα κατανοητό οτι ΔΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ; Τζίζ… κακό.