Συμπληρώνονται σήμερα 2 ολάκερα χρόνια χαράς, ευδαιμονίας, κοινωνικής αλληλεγγύης και αγάπης. Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω νοιώσει τόσο χαλαρός, όσο αυτά τα τελευταία 2 χρόνια. Πραγματικά δεν με απασχολεί τίποτα. Τα χω γράψει όλα στα παπάρια μου. Τα χω φορτώσει όλα στον κόκορα. Έφυγαν από πάνω μου οι πίκρες, οι έγνοιες και τα προβλήματα που μου βάραιναν το στήθος και δεν με άφηναν να χαρώ τον (πράσινο) ήλιο, την θάλασσα, τα βουνά, τον καθαρό αέρα, τα σκιουράκια και την ολοκαίνουρια πλάσμα οθόνη 106 ιντσών που πήρα με προσφορά από το e-shop της νεολαίας Πασόκ.
Πριν 2 χρόνια ακριβώς, στις 4 του Οκτώβρη του 2011 (από δω και πέρα “Κόκκινος Οκτώβρης”), σχεδόν 3 εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ ψήφισαν την Πασοκάρα. Είχαμε βέβαια ντερμπάρα, καθώς άλλοι τόσοι μαλάκες, ε συγνώμη ΕΛΛΗΝΕΣ, ψήφισαν την Νέα Δημοκρατία . Τέλος, περίπου 400 χιλιάδες νοματαίοι ψήφισαν το νέο κόμμα του Λαού, το ΛΑΟΣ. Από τότε ξεκίνησε η νεότερη νέα εποχή της νεανικής Ελλάδας .
Τι να πρωτοθυμηθώ; Το πρόγραμμα των 100 ημερών; Το περίστροφο; Τον Παπακωνσταντίνου; Τον Λοβέρδο; Τον Παπουτσή; Τον χρυσοχουντίδη; Τον Πάγκαλο; Την Διαμαντοπούλου; Όλοι τους μάλαμα παιδιά. Και το καλύτερο; Σχεδόν δεν θυμάμαι τι έχει κάνει ο καθένας και τι ακριβώς κάνουν κάθε μέρα στα κανάλια και στα ραδιόφωνα! Άσε που νομίζω ότι αλλάζουν θέσεις μεταξύ τους για να με μπερδέψουν. Είναι εκπληκτικό, από κάποιο σημείο και μετά απλά στον εγκέφαλο μου δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Κενό. Μηδέν. Λευκό. Τίποτα. Νάδα !
Πλέον νοιώθω έτοιμος να σπάσω οριστικά τον αέναο φαύλο κύκλο της γέννησης και του θανάτου. Έχω περάσει πάνω και πέρα από το ποσοστό ανεργίας, τις δόσεις, τα ακίνητα, τις τράπεζες, τις εισφορές, τα νέα μέτρα, τα πραγματικά νέα μέτρα, τα “δεν είναι ακριβώς έτσι” νέα μέτρα, τα “αν πάρουμε νέα μέτρα θα είναι στην ουσία παλιά” μέτρα, τα ντου, τις ξαφνικές άμυνες, τα “πάμε ρε μαλάκες να δώσουμε μία καλή να σώσουμε τη χώρα” τα “θα πεθάνουμε όλοι πτωχοί και άρρωστοι αν δεν πάρουμε την δόση μας”, τα “στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα” και τόσα άλλα.
Δεν με ενδιαφέρουν πλέον οι απολύσεις, οι εφεδρείες, οι κόκκινες γραμμές, τα “μολών λαβέ” του παναγόπουλου, οι “εξορθολογισμοί” μισθών, η “απελευθέρωση” της εργασίας, η “απαγκίστρωση” από τα κολλήματα του παρελθόντος. Δεν με αφορά το παρόν, το μέλλον, το αύριο, το σήμερα. Έχω ξεφύγει εντελώς. Διέλυσα το εγώ μου σε χίλια μικρά κομματάκια και αφυπνίστηκα. Επιτέλους! Πλέον δεν υπάρχω. Δεν υπάρχω!
Για αυτό πάμε όλοι μαζί αδέρφια. Ας φωνάξουμε όλοι μαζί…
ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ.
Spin Yogi, the 3rd Sufi Mastah of Socialism
γκοντό : http://wp.me/p1pa1c-d2m
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 4:09 μμ
Έτσι πανηγύριζες και συ spin??? 😛 😛 😛 😛
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:11 μμ
Η χαρά που πήρα τότε μπορεί να συγκριθεί μόνο με την εκλογή Καμίνη. Πάλι διώξαμε τους δεξιούς 😀
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:12 μμ
Και τα περίπου 2.000.000 των απέχοντων πώς βοήθησαν σε αυτή την κατάσταση;
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:14 μμ
Ελπίζουμε να μας ψηφίσουν στις επόμενες εκλογές αναλαμβάνοντας έτσι τις ευθύνες τους απέναντι στον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:15 μμ
Ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης που κολλάνε;
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:17 μμ
Γιατί κολλάνε οι 2 εκατομύρια ανένταχτοι? Πάλι πασόκ θα είχαμε ακόμα και αν ψήφιζαν ΚΚΕ οι 2 εκατομύρια.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:17 μμ
Μη με αναγκάσεις να σου κάνω τα μαθηματικά της αποχής. Απλά βαριέμαι. Hint: 3.000.000 δεν είναι καν οι μισοί από τους εγγεγραμμένους στους εκλογικούς καταλόγους. Αφού τους βρίζεις μαλάκες, βρίσε και όσους απέχουν.
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:19 μμ
Κάνε μου μαθηματικά σε παρακαλώ 😛
άσε που πιστεύω ότι οι 2 εκατομύρια απέχοντες είναι και γαμώ τα παιδιά.
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 4:20 μμ
Είναι και γαμώ τα παιδιά επειδή δεν ψήφισαν ΝουΔου;;; 😛 😛 😛
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:21 μμ
Επειδή κάποιοι από αυτούς παίζει να ψηφίσουν Δημαρά 😀
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:35 μμ
Καλά αφού γουστάρεις : http://ekloges-prev.singularlogic.eu/v2009/pages/index.html
Εγγεγραμμένοι 9,933,385
Ψήφισαν 7,044,479
Εγκυρα 6,858,342
Ακυρα 143,658
Λευκά 42,479
Εγγεγραμμένοι – Έγκυρα : 3.075.043 (ουπς να τα 3.000.000 που κάνουν τη διαφορά-παραπάνω από τα 3.012.373 του ΠΑΣΟΚ)
Επίσης το ποσοστό των κομμάτων θα εξελισσόταν 30,3% για το ΠΑΣΟΚ (3.012.373/9.933.385) . Άρα δεν θα πιάναμε ποσοστά αυτοδυναμίας, και θα είχαμε – ω πρωτάκουστο- κυβερνήσεις συνεργασίας.
Στην πιθανότερη των περιπτώσεων αυτά τα 3.000.000 να ψήφιζαν διασκορπισμένα, θα είχαμε πολλά μικρά κόμματα στη βουλή, τα οποία δεν θα είχαν έρεισμα να προωθούν εκβιαστικές πολιτικές.
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:40 μμ
Ποια μικρά κόμματα ας πούμε? Την ΟΑΚΚΕ? Την χρυσή αυγή? το μ-λ ? τους τροτσκιστές? Τους οικολόγους? τον Βεργή? Ποια μικρά κομματα θα έβγαιναν στην βουλή και θα είχαμε κυβέρνηση συνεργασίας? Άσε που και τώρα στην ουσία πασόκ/νδ/λαός μαζί το πάνε το γράμμα. δεν κοντράρονται ιδιαίτερα.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:43 μμ
Όποια και να ταν ρε φίλε. Και οι Κυνηγοί και οι Κ.Ο.Τ.Ε.Σ. Ο συσχετισμός δύναμης έχει σημασία. Η ΝΔ και το ΛΑΟΣ στον πρώτο γύρο τραγουδήσανε στη χορωδία μαζί. Τώρα τα γυρνάνε και γίνανε αντιμνημονιακοί, για να μην τους πάρει εντελώς η μπάλα.
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 4:55 μμ
Με τα υπαρχοντα κομματα…..και με δεδομενο οτι ΚΑΙ τα 3 μυρια ψηφιζαν…
Ποιο ειναι θεωρεις ενα σχημα πολυκομματικης Βουλης (βαλε μεσα οσους θες) που θα εκανε το τριο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ να μην εχουν το αυτοδυναμο να αποφασιζουν?
Γιατι μην ξεχνας οτι η αποχη δεν ειναι αποχη ετσι αηντε….Την μεγαλυτερη αποχη την ειχαν ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
Αλλα ουτως η αλλως….
Ποια ειναι μι απολυκομαμτικη Βουλη που «βολευει»?
Χαμογελατε…
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 4:46 μμ
Μα για να υπάρχουν συσχετισμοί δύναμεις, θα πρέπει να θεωρήσουμε πως υπαρχουν και κάποια κόμματα τα οποία εκφράζουν διαφορετικές πολιτικές. Οι κυνηγοί δηλαδή θα κοντραριζόντουσαν με την τροίκα? Καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ένα σενάριο πολυκομματικής βουλής το οποίο θα με βόλευε εμένα ως πολίτη.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:52 μμ
Δεν έχεις φαντασία για αυτό 😀
lnsurrection
4 Οκτώβριος, 2011 4:27 μμ
Να προσπαθήσω να εξηγήσω για ακόμα μια φορά περί του τσίρκου των εκλογών και την νομιμοποίησή τους μέσα από τη συμμετοχή; Μπα, κουράστηκα.
ΥΓ. Ναι, όσοι ψηφίζουν, ότι και να ψηφίζουν μαλάκες είναι. Και ηλίθιοι που παραδίδουν την πολιτική τους εξουσία. Δεν ξέρω ακόμα όμως αν είναι πιο ηλίθιοι από ότι είναι μαλάκες ή το αντίστροφο.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:36 μμ
Για εξήγησε να γελάσουμε.
lnsurrection
5 Οκτώβριος, 2011 3:13 πμ
Είσαι μαλάκας.-
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 4:49 μμ
αχτενιστη εννοεις οτι αν ψηφιζαν 2 μυρια ακομα θα ειχατε «αδυναμο» πασοκ?
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 4:55 μμ
Ναι κάτι τέτοιο. Έπρεπε να ρθει ο Γιωργάκης με 160 βουλευτές για να υπογράψει το μνημόνιο. Αν ήταν με 120 πιθανώς να κάνανε συνεργασία ΝΔ-ΛΑΟΣ. Αλλά και πάλι θα ήταν πιο δύσκολο να περάσουν Μεσοπρόθεσμο.
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 4:57 μμ
και απο που προκειπτει δλδ αυτο?
κυβερνηση=κακη
αντιπολιτευση=καλή?
εμπιστευεσαι ακόμα τον κοινοβουλευτισμό με τα σημερινα δεδομενα?
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:02 μμ
Ας πούμε ότι το ξέρουν και οι πέτρες, ότι μόνο το ΠΑΣΟΚ έχει το μηχανισμό, για να κρατήσει ήσυχες τις συνδικαλιστικές ηγεσίες. Και έχουν μείνει ΠΑΡΑ πολύ ήσυχες και η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, μέχρι προσφάτως.
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:05 μμ
δεν καταλαβαινω τι θες να πεις….
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:08 μμ
Ότι ναι μεν δεν με ενδιαφέρει ο κοινοβουλευτισμός, και δεν περιμένω να βελτιώσει τη ζωή μου, αλλά το μνημόνιο με κυβέρνηση Καραμανλή δεν πέρναγε και για αυτό έπρεπε να φύγει. Και μετά ΕΠΡΕΠΕ να έρθει ο Γιωργάκης, ωσάν σωτήρας με 160 έδρες στη βουλή. Αυτά τα πολύ απλά εννοώ.
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:11 μμ
ναι,δεν την πολυπιστευω την εκδοχη αλλα ενιγουει….
μια χαρα τα βρισκαν και πριν,μια χαρα τα βρισκουν και τωρα….
και βασικα,η μονη αντιπολιτευση που υπαρχει ειναι στους δρόμους…
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:19 μμ
Γιατι ειμαστε βεβαιαοι πως το μοντελο δεν περναγε ΕΠΕΙΔΗ ηταν η ΝΔ και επρεπε να ερθει το ΠΑΣΟΚ να μας «σωσει»?
Μηπως θα επρεπε να ειμαστε σιγουροι πως ΑΝ ηταν το ΠΑΣΟΚ, παλι δεν θα περναγε το μοντελο και θα επρεπε να ερθει μια ΑΛΛΗ κυβερνηση (με «λαικη εντολη») για να το εφαρμωσει.
Γιατι ας μην ξεχναμε, πως το επιχειρημα τους δεν ειναι «ειμαστε σοσιαληστες, αρα ξερουμε τι κανουμε και το κανουμε για το καλο σας», αλλα «εχουμε την «λαικη εντολη» και αρα ΕΣΕΙΣ φταιτε που ειμαστε εδω».
Το οποιο ανετα το χρησιμοποιει ο ΟΠΟΙΟΣ σωτηρας (ο οποιος θα ερχοταν με το υπαρχων εκλογικο πλαισιο)
Χαμογελατε…
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 4:57 μμ
Το πόσες έδρες πήρε κάθε κόμμα σχετίζεται με το ποσοστό των ψηφισάντων, αλλά όχι μόνο. Υπάρχουν και άλλες παραμέτρους, όπως το 3% που πρέπει να πάρει ένα κόμμα για να μπει στην βουλή.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:00 μμ
Και το λέω φυσικά με τη σκέψη στην παρούσα φάση, που η αποχή μπορεί να φτάσει και 50%. Πόσο ζημιογόνο θα ήταν αυτό; Δηλαδή αν πάνε 2.000.000 και ψηφίσουν Σαμαρά, θα μας φταίνε τα 2.000.000 που ψηφίσαν Σαμαρά (και έτσι θα έχει 40% αυτοδυναμία), και όχι τα 5.000.000 που δεν ψηφίσαν τίποτα;
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:02 μμ
ναι…ειναι η λογικη του ψηφίζω τον λιγότερο μαλακα….
εγω λεω να μην ψηφισεις κανεναν,να αρπαξεις μια καλπη και να τρεξεις…..
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:04 μμ
μακράν η πιο βαρετή συζήτηση του κόσμου
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:05 μμ
Γιατί βαρετή;; 🙂
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:06 μμ
γιατι βασταει την κουταλα και μετραει τα κουκιά….. 🙂 🙂 🙂
αλλα δε του βγαινουν του κακομοιρη 🙂 🙂 🙂
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:07 μμ
😆 😆
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:10 μμ
ναι γιατί εσένα σου βγαίνουν κακομοίρη
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:12 μμ
αχαχαχχαα νια νια νια….. 😀 😀 😀
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:14 μμ
καλός είσαι έτσι χαλαρός, ανεξάρτητος κι ωραίος.. το παλούκι στον κώλο να μην είχες, όπως κι οι υπόλοιποι.. 😛
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:16 μμ
δλδ αμα ερθετε στα πραμματα θα μου βγει το παλουκι?
να το δοκιμασω?
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:20 μμ
όχι αλλά θα έχεις βίσμα 😛
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:07 μμ
γιατί είναι σαν τη μέρα της μαρμότας!
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:06 μμ
ε ναι εδώ λέμε να πάμε για μπασκετάκι και δεν πάμε , σιγά μην αρχίσουμε να τρέχουμε με κάλπες μέσα στον Δεκέμβρη 😛
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:06 μμ
τι θα γίνει μ’ αυτή την υπόθεση ρε σπιν?
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:08 μμ
πότε έχεις χρόνο να σου δείξω πως σπινιάρεις στην πλάτη του αντιπάλου και να σου δείξω 2-3 κόλπα? Απλά να το κάνουμε πριν τις εκλογές ε , γιατί καταλαβαίνεις θα τρέχω με τη νεολαία πασόκ 😀
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:09 μμ
μα και μετα θα τρεχεις…παλι με την ιδια νεολαια…. 🙂 🙂 🙂
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:13 μμ
Ο αγώνας δεν σταματά ποτέ μάνικ!
μανικακος
4 Οκτώβριος, 2011 5:07 μμ
να ζητησεις καλποσφαιρηση…
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:06 μμ
Μηπως το προβλημα λοιπον δεν ειναι ουτε τα Χ μυρια που ψηφιζουν (οτι ψηφιζουν) ΟΥτε και τα Ψ μυρια που ΔΕν ψηφιζουν, αλλα το υπαρχον εκλογικο συστημα?
Η μηπως δεν ειναι καν το εκλογικο συστημα (το οποιο ειναι ακομα νοπο απο την μεταριθμηση) αλλα το αστυκο συστημα?
Η μηπως δεν ειναι καν αυτο?
Αλλα το καπιταλιστοικο πλαισιο στο οποιο υπαγεται τελικα το αστυκο συστημα μεσα στο οποιο γινεται μπαλακι η εκλογικη διαδικασια…
Χαμογελατε…
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:09 μμ
μη σε ξαναδώ να φοράς ρούχα που δεν έχεις φτιάξει μόνος σου από ανακυκλωμένα υλικά.. γενικά.. μη σε ξαναδώ να φοράς ρούχα..
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:11 μμ
Τελικα με θες κολασμενα ετσι?
Παραδεξου το.
Χαμογελατε…
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:20 μμ
τώρα είναι η ώρα κάποιος να διορθώσει το λινκ στο γιουτούμπι που έχω βάλει. Ναι πάμε ναι εγώ δεν ξέρω ναι .
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:27 μμ
Για τσεκαρε τωρα… 😉
Χαμογελατε…
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:38 μμ
ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ!!!
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:18 μμ
Kinky !!! 😉 😛
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:21 μμ
Εισαι μαρτυρας!
Μου την πεφτει χωρις κανενα προκαλυμα.
Χαμογελατε…
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:09 μμ
Κάνεις λογικά άλματα… Που ακούστηκε το καπιταλιστικό σύστημα και το αστικό σύστημα να φταίνε 😛 😛 😛
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:16 μμ
Δεν κανω ακριβως αλματα…
Φαντασου το σαν μικρες πτησεις… 😉
Οσοι κανουν Λογικα αλματα ειναι νουμπαδες…
Χαχαχαχα
🙂 🙂 🙂 🙂
Χαμογελατε…
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:10 μμ
Φυσικά και ισχύει αυτό. Αλλά και την αποχή την χρησιμοποιούν πάλι σε βάρος μας γιατρέ…
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:15 μμ
Και την συμμετοχη εις βαρος μας την χρησιμοποιουν αναμαλιασμενη. Και αυτο φαινεται στην ευκολια με την οποια ο εκλογικος νομος(μαζι με χιλιαδες αλλους) εχουν γινει κωλοπανα.
Με τις υπαρχουσες αναλογιες ΠΡΙΝ την αλλαγη του νομου η αυτονομια θα επαιρνε τα αρχιδια μας.
Επειδη ομως δεν ειναι χαζοι, μονο τυχαια δεν ηταν η μετατροπη του νομου.
Οποτε ακομα και ΑΝ τα 3 απεχοντα μυρια ψηφισουν ΛΕΥΚΟ, να εισαι σιγουρη πως ο νομος θα εχει ηδη αλλαξει ωστε το λευκο να μην προσμετραται.
Αλλα επειδη αυτο ειναι υποθεση (βασισμενη ομως στις στατιστικες ερευνες και στον αφουγκρασμο της κοινωνιας(τον οποιον ΚΑΝΟΥΝ(ασχετα αν δεν τον ακουν))) θα ηθελα μια απαντηση στο ερωτημα «Ποια ειναι μι απολυκομματικη Βουλη η οποια μας βολευει?
Χαμογελατε…
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:19 μμ
εντελώς ψυχρά και ρεαλιστικά, μια πολυκομματική βουλή που μας βολεύει είναι αυτή που θα έχει: ΚΚΕ 13%, Σύριζα 8%, Οικολόγοι 4%, ΔημΑρ 3% (βεβαίως θα με βόλευε περισσότερο αν στη θέση της Δημαρ ήταν η Ανταρσύα αλλά σου λέω το πιο ρεαλιστικό σενάριο)
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:22 μμ
Δεν θελω μονο τα ποσοστα οσων μας ειναι «αρεστοι». Αλλα ολα τα ποσοστα.
Και ειναι σημαντικο στον συλλογισμο μου…
Χαμογελατε…
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:23 μμ
Υπάρχει μια κρυφή σημειολογία ή πόθος πίσω από το 13 του ΚΚΕ? 😛
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:23 μμ
Και γιατί αυτή η σύνθεση της βουλής θα μας βόλευε;; 🙂
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:24 μμ
ε υπολόγισε ρε ντραλούκα αν είναι έτσι τα ποσοστά πόσο θα χουν πάρει οι άλλοι
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:34 μμ
Με 28% οσων μας εφερες Λουπη υποθετω πως…
Εχουμε 72% να απολαμβανουν οι: ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ.
Υποθετω παλι (βαση της μεγαλης αποχης στα μεγαλα κομματα) οτι οι συμμετεχοντες (ακομε και μετα την εισαγωγη των ανωθεν θα επιστρεψουν στο εκλογικο τους μαντρι.
(γι αυτο αλλωστε και δεν πηγαν σε αλλη ψηφο, αλλα απογοητευμενοι απο το μαγαζακι τους, αυτομολησαν)
Ωπερ.
Θα δωσω ενα ετσι 4% στο ΛΑΟΣ (επειδη παραπανω δεν θελω να δοκω)
Αρα μενει να μοιραστει ενα 68% στα αλλα δυο κομματα.
Ακομα και αν δοκω 8% στο ΛΑΟΣ οι αλλοι δυο θα παρουν 64%.
Με ποιον τροπο λοιπον αυτο το 64% αν μοιραστει ορθολογικα, δεν μας δινει μια αυτονομη Βουλη των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ?
(ακομα και αν δεχτω οτι αυτη η μορφη μας βολευει)
Χαμογελατε…
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:27 μμ
γιατί τα μέτρα θα είχαν περάσει πολύ πιο δύσκολα ή δεν θα είχαν περάσει καθόλου (χωρίς να φτάνει μόνο η εκπροσώπηση βέβαια γι’ αυτό)..
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:40 μμ
Μα ακομα και με αυτην την πολυκομματικη Βουλη το τριο στουτζες παιρνει 72%.
Ποσο πιο δυσκολα δηλαδη?
Με δεδομενο οτι το αγγουρι θα εμπαινε στον κωλο ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΚΑΙ ΛΑΟΣ θα απαιτουσαν απο τους «δικους τους» πως οποιος δεν μας στηριζει, φευγει.(οπως κανει τωρα το ΠΑΣΟΚ)
🙂
Χαμογελατε…
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:32 μμ
@loophole Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι ΔημΑρ και Οικολόγοι θα ψήφιζαν σαν την ΝουΔου, άρα τα μέτρα θα παιρνούσαν άνετα;;
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:42 μμ
Την ΔημΑρ να μην την πιανεις στο keyboard σου. Νταξ???????????
😛 😛
Δεν γενηθηκε ανθρωπος πιο επαναστατικος απο το Δη.Αρι…..ε.εεεεε…..ΔημΑρ εννοω…
😛
Χαμογελατε…
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:34 μμ
για τον Κουβέλη δεν ξέρω τι να σου πω, οι οικολόγοι δεν πιστεύω, αλλά εντάξει υποθέσεις κάνεις κι εσύ, υποθέσεις κι εγώ… γενικά είμαι της άποψης να κάνουμε επανάσταση αλλά να μη με πηγαίνουνε και πίπα-κώλο (με το συμπάθειο) μέχρι να συμβεί αυτό.. 🙂
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:38 μμ
@ντραλούκα ας γίνει κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ να έχουμε μια ξεκάθαρη κατάσταση να αντιμετωπίσουμε (όχι εμείς.. ξέρεις), αν και δε βγαίνουν έτσι μπακαλίστικα τα ποσοστά 😛
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:46 μμ
Συμφωνω πρωην λυκοτρυπα 😛
Το ποιντ μου στο μπακαλιστικο ειναι να καταδειξω πως ουτως η αλλως το προβλημα δεν βρισκεται στα ποσοστα….
Στους αριθμους δηλαδη. Γιατι οι αριθμοι ερμηνευονται κατα το δοκουν.
Το ζητημα ειναι (οπως ειπες) να γινει η επανασταση και να μην πηγαινουμε πιπα-κωλο εως τοτε. Αλλα δυστυχως αυτο δεν γινεται με τις παρουσε συνθηκες.
Γιατι? Διοτι για να βγουμε απο το ΣΟΚ της πολιτικης του «καπιταλισμου της καταστροφης» χρειαζονται μεθοδικες, στρατηγικες, και συγκεκριμενες κινησεις. Οι οποιες απο μεσα δεν γινεται να ερθουν λογο υπαρξης του σοκ(το μεσα δεν ειναι γεωγραφικο)
Χαμογελατε…
catalternative
4 Οκτώβριος, 2011 5:40 μμ
@loophole Προφανώς κάνω υποθέσεις, απλά ψυχανεμίζοντας λίγο την φάση. Πάντως συμφωνώ με το γενικό σου σχόλιο 😀
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 5:23 μμ
Η λευκή ψήφος ΔΕΝ προσμετράται στις έγκυρες:
Παρμένο από εδώ: http://www.ekloges.gr/pages.asp?pageid=49&langid=1
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:29 μμ
Θενξ Πεχλιβανη.
Μαλλον ειχα μεινει στην θεαση που ειχα για το λευκο προ της αλλαγης.
🙂
Παντως το ρεζουμε ειναι πως αν τελικα δουν πως μπορει να χασουν τις αυτοδυναμιες τους (δηλαδη ακομα και τις συγκυβερνησεις) θα παρουν τα μετρα τους.
Και παλι ευχαριστω παντως.
Χαμογελατε…
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:30 μμ
ας πάρουν τα μέτρα τους
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:24 μμ
Ο εκλογικός νόμος για να αλλάξει θέλει δύο εκλογές. Ακόμα και μέσα στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία.
Σου έχω νέα : το λευκό ήδη δεν προσμετράται.
Μια οποιαδήποτε πολυκομματική βουλή μας βολεύει. Οι μη επαγγελματίες πολιτικοί επίσης μας βολεύουν.
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 5:33 μμ
@draluca No problem 🙂
@lascapigliata Να σε ρωτήσω κάτι έχει χρόνο να αφήσεις τη δουλειά σου και να κατέβει στην πολιτική σαν ερασιτέχνης; Τι θα τρως; Ο μόνος τρόπος που βλέπω είναι να σε ταϊζει το κόμμα, οπότε γίνεσαι επαγγελματίας…
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:36 μμ
Σου εχω νεα.
Σε προλαβαν. Αλλα αλου ηταν το ποιντ μου αναμαλιασμενη.
Το ερωτημα που εθεσα ηταν συγκεκριμενο.
Το μια οποιαδηποτε με αφηνει να υποθεσω πως μια Βουλη με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΚΚΕ-Χ.Α.-ΣΥΡΙΖΑ-ΒΕΡΓΗ-ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ (τοποθετημενα κατα ληυθεν ποσοστο) μας βολευει.
Ειναι ετσι?
Χαμογελατε…
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 5:41 μμ
Ο Βεργής που βρέθηκε εκεί πάνω; 😛
Ναι μας βολεύει, γιατί η κυβέρνηση στηρίζεται στη ψήφο εμπιστοσύνης των βουλευτών. Όταν μια κυβέρνηση είναι ενός κόμματος, οι βουλευτές ακολουθούν την γραμμή του κόμματος (εκτός από περιπτώσεις Σακοράφα πχ, που οδηγούνται στη διαγραφή). Όταν μια κυβέρνηση είναι πολλών κομμάτων, η κατάσταση γίνεται πιο χαοτική και όχι τόσο «πειθαρχημένη».
DrAluca
4 Οκτώβριος, 2011 5:49 μμ
Ο Βεργης βρεθηκε επειδη οποιος και να ειναι μας βολευει… 😉
Για να ειμαστε ειλικρινεις….Εστω και οπως λες μας βολευει. Με τα οσα εχεις δει….πιστευεις οτι η ψηφος εμπιστοσυνης ΔΕν θα ερχοταν?
Το γενικολογο οτι μιας πολυκομματικη βουλη δινει πολυκομματικη κυβερνηση και αρα χαοτικη και μη πειθαρχημενη δεν μου λεει κατι.
Γιατι ειναι σαν να λεμε οτι η αριστερα ειναι συμπορευομενη (εστω και αν εκφραζεται απο πολλα μετωπα) και καταφερνει να χαοσει το τοπιο. Η σαν να λεμε οτι τελικα δεν φταιει το συστημα αλλα ο συσχετισμος δυναμεων. Απο οσο με εχεις διαβασει\συζητησει νομιζω ειναι ξεκαθαρο πως δεν ειμαι υπερ του υπαρχοντος συστηματος.
Χαμογελατε…
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:44 μμ
Ε μα και τωρα το βαθύ πασόκ είναι ενάντια στα μέτρα 😀
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 6:31 μμ
@ Πεχλιβάνης : Αυτό δεν με απασχολεί. Πάντως υπάρχουν πολλά παραδείγματα πολιτικών, που έχουν αναδειχτεί εκτός κομματικών μηχανισμών. Είτε ματσωμένοι, είτε με γνωριμίες, είτε λόγω διασημότητας, είτε λόγω ψώνιου. Το θέμα είναι ότι μπορεί τα συμφέροντα τους να μην συμβαδίζουν ταυτόχρονα. Και επίσης το θέμα είναι να εκμεταλλευθείς αυτή τη πιθανότητα.
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 5:19 μμ
Όχι, μας φταίει (μεταξύ άλλων) ο εκλογικός νόμος που επιτρέπει να βγαίνουν ισχυρά αυτοδύναμες κυβερνήσεις με το 30% της λαϊκής ψήφου, και που ακυρώνει την ψήφο σου αν το κόμμα που ψήφισες δεν συγκεντρώσει το 3% και δεν θεωρεί τα λευκά έγκυρα ψηφοδέλτια και τόσα άλλα… Ακόμα και αν δεχόμουν το σημερινό πολίτευμα ως μία δίκαιη μορφή διακυβέρνησης, σε τέτοιο τσίρκο εγώ δε θα συμμετείχα…
parameterλ
4 Οκτώβριος, 2011 5:14 μμ
Οι τελευταίες 2 χρονιές είναι η ταφόπλακα για την κοινοβουλευτική δημοκρατία. Και έτσι πρέπει. Πάμε για ριμέηκ της Ιστορίας. Συγκυβέρνηση- αποστασία- χούντα. Εκτός κι αν ο λαός καταλάβει και αντιδράσει στο παρά 5. Λέμε τώρα.
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:15 μμ
Και το «αστείο» είναι ότι πάλι θα έχουμε ντράβαλα με Κύπρο.
parameterλ
4 Οκτώβριος, 2011 5:20 μμ
Αν θέλουν να ακολουθήσουν πιστά το «ιστορικό» του ασθενή, μάλλον ναι. Δεν θεωρώ, όμως, τους Κύπριους τόσο μαλάκες για να την ξαναπάθουν.
Dvořák
4 Οκτώβριος, 2011 5:27 μμ
Αν οι εκλογές αλλάζανε τα πράγματα θα τις είχαν κυρήξει παράνομες. Και ίσως και να το κάνουν. Παρόλαυτα, αυτό που λέει η αχτένιστη έχει την αξία του. Δηλαδή, μπορούν να πάρουν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ από 0,5% σε ενδεχόμενες εκλογές; Μπορούν τα υπόλοιπα κόμματα να πάρουν από 3,01% (στις εκλογές του 09 συμμετείχαν 28! κόμματα) εκτός του Λάος που θέλω να πάρει 2,999999%;
Αλλά δεν ελπίζω. Χθες το βράδυ είδα τα τελευταία 5-10 λεπτά του Πρετεντέρη (πήρα αντιισταμινικό πρώτυτερα) και αν βλέπατε Λοβέρδο, Βορίδη και Σπηλιωτόπουλο…. μόνο που δεν τραγουδούσαν «θα συγκυβερνήσουμε να σώσουμε τον τόπο τριαλαλιλαιλιλαλό). Με τις υγείες μας.
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:30 μμ
Άσχετο: Η Φιλοσοφική Αθήνας μόλις πήρε πάλι κατάληψη.
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:30 μμ
έπιασε τόπο η πίεση που άσκησα στην εξουσία 😛
loophole
4 Οκτώβριος, 2011 5:32 μμ
με πάρα πολύ κόσμο και μεγάλη πλειοψηφία, μπράβο σπιν!
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:33 μμ
ότι μπορεί ο καθένας loop :p
Eddie
4 Οκτώβριος, 2011 5:49 μμ
Μην ξεχνιόμαστε σήμερα γιορτάζουμε ταυτόχρονα 2 χρόνια κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, την παγκόσμια ημέρα των ΖΩΩΝ και τα 37 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ.
Στην υγεια μας βρε παιδια! 😛
(αυτος ο άνθρωπος ΑΥΤΟΣ, που κλαίει για μένα – χωρίς εμένα)
Spin
4 Οκτώβριος, 2011 5:49 μμ
ΤΥΧΑΙΟ?????? 😀
Γιαννκα
4 Οκτώβριος, 2011 7:28 μμ
spin ….να τα «εκατοστησετε»……. 🙂 🙂 🙂 παντα τετοια 😉
BandieraRossa
4 Οκτώβριος, 2011 5:52 μμ
Το ότι είμαστε ενάντια στον αστικό κοινοβουλευτισμό είναι δεδομένο. Αλλά μέχρι τότε δε σημαίνει πως δεν πρέπει να συμμετέχουμε λόγω διαιώνισής του συστήματος. Σκεφτείτε τι είχε γίνει στη Γαλλία το 2002 με το μεγάλο ποσοστό του ασπόνδυλου Λεπέν, και που μετά κατόπιν εορτής έγιναν διαμαρτυρίες στο δρόμο. Η συμμετοχή είναι ένα αναγκαίο κακό, πολύ δυστυχώς.
Στις προηγούμενες εκλογές απείχα, αλλά το μετάνιωσα οικτρά.
Αν ξαναγίνουν αστικές εκλογές, θα ψηφίσω εξωκοινοβουλευτική αριστερά, κι όχι γιατί ντε και καλά θέλω να στείλω στη Βουλή κάποιο κόμμα, αλλά για να μην την πάρει το αστικό μπλοκ πασόκ-νδ-λάος-δησυ-δημαρ.
Υ.Γ: Κι ο Λένιν είχε μπει στη Δούμα πριν την Επανάσταση, για να ελέγχει τα πράματα από μέσα.
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 6:07 μμ
Εγώ προσωπικά θα το σκφτόμουν να συμμετάσχω, εαν ο νόμος ήταν απλή αναλογική τελεία. Ούτε μπόνους έδρες, ούτε 3% κλπ κλπ.
Λες ότι θα ψηφίσεις ένα κόμμα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Σκέψου το εξής ακραίο και σχετικά ηλίθιο παράδειγμα: αν 30 κόμματα έπαιρναν από 2.9% το καθένα θα είχαν σύνολο 87%. Παρόλαυτά κανένα δε θα έμπαινε στη βουλή και το 100% των εδρών θα μοιραζόταν στα κόμματα που συγκέντρωσαν το υπόλοιπο 13%. Το να ψηφίσεις ένα κόμμα που δεν θα πάρει 3% είναι ακριβώς σαν να απέχεις, με τη διαφορά όμως ότι αποδέχεσαι de facto ότι οι εκλογές με τον τρόπο που διεξάγονται είναι ο σωστός τρόπος για να προκύψει μία νόμιμη βουλή. Ουσιαστικά αποδέχεσαι τους κανόνες που έχουν ορίσει…
BandieraRossa
4 Οκτώβριος, 2011 6:32 μμ
Το σκεπτικό σου είναι σωστό.
Το σύστημα το έχουν ραμμένο και κομμένο στα μέτρα τους.
Οπότε είμαστε σε τέλμα.
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 6:33 μμ
Ναι αλλά δεν ξέρεις εκ τω προτέρων ποια κόμματα θα πιάσουν το 3%. Είναι σαν να λες ότι ό,τι κόμμα πρόλαβε να μπει μέχρι σήμερα στη Βουλή μπήκε….
Και επίσης με αυτή τη λογική οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, προβάλουν στον κόσμο τί να πάει να ψηφίσει.
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 6:45 μμ
Ακριβώς. Και επειδή το 3% είναι μία αυθαίρετη σταθερά η οποία ουσιαστικά καταργεί κάθε έννοια λαϊκής βούλησης, στα μάτια μου οι εκλογές είναι μία διαδικασία με τόσο νόημα όσο τα αθλητικά παπούτσια με τακούνι… 🙂
lascapigliata
4 Οκτώβριος, 2011 8:52 μμ
Πεχλιβάνης
4 Οκτώβριος, 2011 9:16 μμ
Καλό 🙂
demonio
4 Οκτώβριος, 2011 9:40 μμ
Αν παρει το κκε 20%, ο συριζα 20%, ο ανταρσυα 10%, οι οικολογοι 5% και ολοι οι υπολοιποι τα υπολοιπα, τι περιμενουμε να γινει;;;;
no11888
5 Οκτώβριος, 2011 12:01 πμ
και εγω την ιδια απορια με το δαιμονιο εχω.Τι θα συμβει και στην περιπτωση το κκε παρει την αυτοδυναμια;Θα διαλυσει την κοινοβουλιο και θα κρατικοποιησει τα παντα;Ρωταω γιατι δεν εχω διαβασει τις αποφασεις των συνεδριων του και εχω μεινει μονο στα επαναστατικα του.
Στο λαος τι δινετε τοση αξια.Οι ψηφοφοροι του την εκαναν για ΝΔ και ΧΑ.Τα ποσοστα που του δινουν οι δημοσκοποι πιστευω πως ειναι κατασκευασμενα.
demonio
5 Οκτώβριος, 2011 12:43 πμ
μεταξυ σοβαρου κι αστειου παντως, προσπαθησα να μεινω στο πνευμα του αρθρου… προφανως και θα ειχε ενδιαφερον να εβγαινε ενα εκλογικο αποτελεσμα σε τετοια κατευθυνση, για να αλλαζε το σκηνικο νομιζω. Και μακαρι να το πιστευαν και τα ιδια τα κομματα αυτα οτι μπορουν να πετυχουν τετοιους στοχους (εννοω να ειχαν ουσιαστικοτερο ρολο στην διαμορφωση συνειδησεων).
Xanadu
5 Οκτώβριος, 2011 1:11 πμ
οχι φυσικα! πας καλα; σολδιαδημοκρατες θα ειναι στην εξουσια… απλα ως αντιπροσωπος και «κυριος και μοναδικος εκφραστης» των αναγκων των λαϊκων οικογενειων, θα ασκει «λαϊκη εξουσια»
θεωρω οτι η μονη διαφορα θα ηταν σε μικροπραγματα πχ ισως σε μισθους αλλα κατα βαση θα εξουσιαζαν μια χαρα…. οσον αφορα τη γενικοτερη πολιτικη που θα ακολουθουσε χμ χμ χμ ειναι μυστηριο γιατι κρινοντας απο τις απολυσεις στον 902 και στην τυποεκδοτικη πολλα πραγματα αλλαζουν…
στα σιγουρα παντως, δεν θα ζουσαμε σε κομμουνιστικη κοινωνια
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
4 Οκτώβριος, 2011 11:29 μμ
Ρε αρχιπασόκε Σπιν, μην σας κλέβεις χρόνια!
«Πριν 2 χρόνια ακριβώς, στις 4 του Οκτώβρη του 2011 »
Αλλά σας ξέρουμε τι κανάγιες είστε εσείς οι ΠΑΣΟΚοι στα οικονομικά…
Όταν λέτε 2, εννοείτε 10 (όταν είναι να πάρετε)
και όταν λέτε 10 ,εννοείτε από τα τρία το μακρύτερο (όταν είναι να δώκετε)
Σοσιαλμαθηματικά.
Ου ρε!
😛
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
4 Οκτώβριος, 2011 11:31 μμ
Αλλά ξέχασα…
Είναι που εσείς οι ΠΑΣΟΚοι είστε γενικά μπροστά.
😛
(προσέχτε ρε,γιατί εμείς ερχόμαστε από πίσω. κολλητά! 😛 )
Spin
5 Οκτώβριος, 2011 11:17 πμ
Ναι μωρέ τώρα 11,12,09 τι σημασία έχει 😛
anton555
5 Οκτώβριος, 2011 12:08 πμ
Xanadu
5 Οκτώβριος, 2011 1:06 πμ
το αριστερο μου αφεντικο πατινι με εχει κανει, και της εξουσιας η χαρα καμια διακριση δεν κανει
Η επιλογη που σου δινει η αστικη «δημοκρατια» ειναι ουσιαστικα η εκλογη αυτου που θα σε εξουσιασει. Τωρα αν ο Α θα σε εξουσιαζει λιγοτερο βαναυσα απο τον Β μικρη διαφορα εχει, αλλωστε οταν οι σχεσεις αυτες παυουν να ειναι εξουσιαστικες δεν εχει λογο υπαρξης ο εξ αρχης μηχανισμος της αναδειξης των ολιγαρχων. Αρα αυτο απλα ποτε δεν προκειται να γινει.
Κακως μας ενδιαφερει ενας πιο «ανθρωπινος» καπιταλισμος και οχι η καταστροφη αυτου, την οποια σιγουρα δεν επιτυγχανεις μεσα απο τη διαιωνιση και την θεσμικη νομιμοποιηση αυτου (και φυσικα της αποδοχης αυτου μεσα απο την «γιορτη» του συστηματος της αστικης δημοκρατιας που ειναι οι εκλογες αναδειξης αντιπροσωπων-εξουσιαστων)
Οποιος θελει να επιλεγει το δυναστη του ειναι ελευθερος να το κανει, αλλα δε χρειαζεται να ακολουθουμε ολοι το ιδιο μοντελο συμπεριφορας και να πρεπει να απολογηθουμε για αυτο.
τεσπα πολυ το κουρασαμε και δεν υπαρχει λογος για ακομα μια φορα να λεμε τα ιδια και τα ιδια, ο καθενας κανει τις επιλογες του
μανικακος
5 Οκτώβριος, 2011 1:08 πμ
ωστε θα ψηφίσεις ε? 🙂 🙂 🙂
Xanadu
5 Οκτώβριος, 2011 1:15 πμ
ναι! τον λιγοτερο «κακο»…..
κοιτα η ψηφοφορια, οταν εχει ως μοναδικο γνωμονα την νομιμοποιηση απο το αστικο συστημα μιας αλλης διαδικασιας που θα ακολουθησει (πχ την αυτοματη διαλυση οποιονδηποτε θεσμικων ιεραρχικα δομημενων οργανων) νομιζω οτι ειναι κατι το αποδεκτο για μενα προσωπικα
οταν εχει ως γνωμονα απλα εναν λιγοτερο καταπιεστικο ολιγαρχικο μηχανισμο με αφηνει αδιαφορη
χωρις φυσικα να ενστερνιζομαι την απολιτικη γιαγιαδιστικη μπαρουφα του x,y απογοητευμενου πασοκου «δεν ψηφιζουμε κανενα, δε θελουμε κανενα, ειναι ολοι κλεφτες, να φυγετε να πατε αλλου»
Xanadu
5 Οκτώβριος, 2011 1:18 πμ
αν και αλλος ειναι ο δρομος της καταστροφης του υπαρχοντος συστηματος αλλα εδω και μερικες χιλιαδες χρονια οι «συνθηκες δεν ειναι ωριμες» και ας πεθαινουμε της πεινας….
τελευταια φορα που παρατηρηθηκε το φαινομενο της ωριμανσης στη γη κατοικουσαν μονο δεινοσαυροι
μανικακος
5 Οκτώβριος, 2011 1:19 πμ
«ΩΡΙΜΑΣΑΜΕ»
….οι συνθηκες….!!!!
lascapigliata
5 Οκτώβριος, 2011 1:53 πμ
Πολύ κουρασμένη είσαι τελευταία να το προσέξεις.
Xanadu
5 Οκτώβριος, 2011 10:37 πμ
ελα κοψε το flaming δεν εχω ορεξη
lascapigliata
5 Οκτώβριος, 2011 11:29 πμ
Έτσι κοπέλα μου εσύ να μένεις υπεράνω…αχαχα 😛
mitera
5 Οκτώβριος, 2011 8:56 πμ
Σπινάκοοοοοο 🙂
http://e-globbing.blogspot.com/2011/10/2.html
Spin
5 Οκτώβριος, 2011 11:10 πμ
έτσι 🙂