Θυμάστε το περιβόητο ανέκδοτο που έλεγε «μου φάγαν το μπιφτέκι μου!» ;
Ε, κάπως έτσι.
Βλέπω φοιτητές -«αγανακτισμένους» όπως αυτοαποκαλούνται- να κλαίγονται που χάνουν την εξεταστικούλα τους
[πράγμα που κατά πάσα πιθανότητα δε θα γίνει, αφού ακόμα και σύμφωνα με το νέο νόμο η εξεταστική αυτή δε χάνεται από τη στιγμή που έχουν συμπληρωθεί οι εβδομάδες διδασκαλίας· αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας]
Το φαινόμενο δεν είναι πρωτοφανές.
Κάθε φορά που το φοιτητικό κίνημα διεκδικεί κάτι ή αντιστέκεται σε κάποια αντιλαϊκή πολιτική, πάντα υπάρχουν πολλοί που βρίσκουν να κατηγορήσουν τους μαχόμενους συναδέλφους τους. Είτε αυτοί είναι ΔΑΠίτες, είτε είναι ΠΑΣΠίτες, είτε είναι βουτηρόπαιδα, είτε σπασικλάκια, είτε απλά αδιάφοροι, όλοι τους καταλήγουν να κατηγορούν τους «βρωμοαριστερούς» που κλείνουν τις σχολές με αποτέλεσμα να μένουν πίσω οι δικές τους σπουδές.
Όλη αυτή η αντίδραση δε θα έπρεπε να μας δημιουργεί έκπληξη.
Σε μία κοινωνία που έχει γαλουχηθεί με το πνεύμα του ιδιωτισμού, του άκρατου ανταγωνισμού και του οπορτουνισμού, είναι λογικό αυτές οι μάζες να διογκώνονται και να αυτοαναπαράγονται.
Ειδικά, δε, όταν τροφοδοτούνται και από μία γενναία βρωμερή προπαγάνδα από όλα τα αλαφουζοκάναλα, η φάρα τους παίρνει μορφή χιονοστιβάδας.
Γκρουπ «αγανακτισμένων φοιτητών» στο facebook, συμμετοχή τους σε πάνελ εκπομπών, περαιτέρω ενθάρρυνση της θέσης τους.
Και το κερασάκι στην τούρτα;
Η ίδια η Υπουργός Παιδείας να διατυμπανίζει (τραμπουκίζει) από την πρώτη κιόλας εβδομάδα των κινητοποιήσεων(!) πως οι κλειστές σχολές θα έχουν ως αποτέλεσμα το χάσιμο της εξεταστικής και του εξαμήνου και οι πρυτάνεις να στέλνουν mail σε προέδρους σχολών πως αν συνεχιστούν για 3η εβδομάδα οι καταλήψεις αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την οριστική απώλεια του εξαμήνου. (Παναγιωτάκης, πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών )
Όλα τα παραπάνω έδωσαν επιπλέον αέρα στα «μορφωμένα» βλαστάρια μας να ξεσπαθώσουν, απαιτώντας εδώ και τώρα ανοικτές σχολές.
Και σκέφτομαι:
Βρε βλάκα, βρε κακέκτυπο του συντηρητικού πατέρα σου, βρε οπορτουνάκο της δεκάρας, εδώ σου γαμάνε ολόκληρο μέλλον κι εσύ σκέφτεσαι την εξεταστική και το εξάμηνο;
Σχεδιάζουν να σε βγάλουν σε μια αγορά εργασίας-ανεργίας, που άμα σταθείς τυχερός και δουλέψει το βύσμα του μπάρμπα σου θα προσληφθείς και θα παίρνεις 500€ το μήνα, μέσω κάποιου επαχθέστατου προγράμματος μαθητείας.
Σχεδιάζουν να σε κάνουν ακόμα πιο παραγωγικό και εξειδικευμένο γρανάζι στη μηχανή τους, να σε βάλουν να δουλεύεις περισσότερο και για λιγότερα, να σε κάνουν να ευγνωμονείς που έχεις κι αυτή τη «δουλίτσα» , να σε τρομοκρατήσουν με απόλυση όταν θελήσεις μια αύξηση, μια υπερωρία ή ένα παραπάνω ρεπό.
Σχεδιάζουν να σε στείλουν στο εξωτερικό για να δουλέψεις για τις δικές τους εταιρείες (Surprise! Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, έχουμε παγκοσμιοποίηση – όλα δικά τους είναι, όλα του Συστήματος), με το πρόσχημα πως θα παίρνεις περισσότερα λεφτά, ενώ το τίμημα θα είναι πως θα έχεις ήδη προσκυνήσει ένα Σύστημα που ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε γαμήσει πατόκορφα και να αφήσει το κουφάρι σου παρατημένο σε κάποιο σοκάκι της μεγαλοαστικής Αγγλίας. Μετά θα σε κάνουν «director of something» για να νιώσεις κι εσύ μέρος της Εταιρείας, να βάλεις ακόμα περισσότερη πλάτη, να μπορείς να απολύσεις εσύ όποιον δε δουλεύει όσο πρέπει και να θες να εφαρμόσεις το νόμο της ζούγκλας μέχρι να ανακηρυχτείς εσύ ο Ταρζάν και να πάρεις επιτέλους την πολυπόθητη αύξηση.
Σχεδιάζουν να σε βάλουν σε έναν κόσμο που δεν είναι φτιαγμένος για σένα, ποτέ δεν ήταν, και που ανά πάσα στιγμή μπορεί να σε ξεράσει επειδή θα πάψεις να είσαι «αποδοτικός».
Σε έναν κόσμο που θα σου πηδήξει την ψυχή και το σώμα, θα σε καταντήσει ανθρωπόμορφο ρομπότ και δε θα σου αφήνει περιθώρια να σκεφτείς τίποτα άλλο πέρα από τη δουλειά, τον εαυτό σου και το Κέρδος.
Ναι, το Κέρδος.
Για αυτό το γαμημένο θα τα κάνεις όλα.
Θα είσαι σκλάβος του, θα είσαι τσιράκι του, θα είσαι η μικρή του πουτανίτσα.
Γι’αυτό, συνάδελφε, σε καλώ σήμερα να καταλάβεις κάτι:
Η καλυτέρευση αυτού του κόσμου είναι και δική σου σκοτούρα. Και δε θα την πετύχεις με το να σώζεις το τομάρι σου. Θέλει θυσίες ο αγώνας.
Είσαι ακόμα μικρός. Είναι δολοφονικό να μην έχεις οράματα, να μην έχεις όνειρα.
Όνειρα για μια πιο δίκαιη κοινωνία. Για έναν καλύτερο κόσμο.
Κάποιοι σου είπανε πως όλα αυτά είναι μια ουτοπία.
Μην τους ακούς.
Έλα μαζί μας στον αγώνα και θα δεις πόσο γλυκό είναι να ανταμώνεις με την ουτοπία σου βήμα-βήμα.
Δε σου πηδάω εγώ το μέλλον συνάδελφε. Εγώ απλά προσπαθώ να πηδήξω αυτούς που μας το πηδάνε.
Μην μπερδεύεις τα στρατόπεδα.
Βγάλε από το μυαλό σου τον ιδιωτισμό, που είναι ο κύριος λόγος που φτάσαμε σε αυτό το χάλι, και έλα να παλέψουμε μαζί.
Έλα, αν δε θες να γαμάς το μέλλον σου εσύ ο ίδιος για μια ζωή.
*Υ.Γ. : Το αστείο είναι πως τα περισσότερα παιδιά που συμμετέχουν ενεργά στο Κίνημα και στις καταλήψεις είναι παιδιά φτωχών οικογενειών και αυτά πραγματικά θίγονται περισσότερο από το γεγονός πως μένουν πίσω οι σπουδές τους, μιας και οι πατεράδες τους αναγκάζονται να πληρώνουν ενοίκια, λογαριασμούς και λοιπά έξοδα διαβίωσης. Όλα αυτά τα παιδιά ,όμως, έχουν κατανοήσει πως ο μόνος δρόμος για ένα καλύτερο μέλλον είναι η ανατροπή και η ρήξη με το υπάρχον σύστημα. Δεν υπάρχει αγώνας χωρίς θυσίες, και αυτά τα παιδιά το ξέρουν καλύτερα απ’όλους μέσα στο Πανεπιστήμιο. Όλα αυτά τα παιδιά με κάνουν να θέλω να συνεχίσω. Τους αφιερώνω, λοιπόν, αυτό το κείμενο με απέραντο σεβασμό και με συντροφική αγάπη.
Μπιφτεκο-λινκ: http://wp.me/p1pa1c-cts
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 2:58 πμ
ΜΙα υποσημειωση για την ωρα….πολλα απο τα παιδια που στηριζουν τις καταληψεις αυτοσυντηρουνται κιολας….Δηλαδη ειναι εδω και καιρο ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ να δουλευουν για να συντηρουν τις σπουδες τους…
Και προσωπικα απο εμενα αυτα τα παιδια εχουν απειρο σεβας…
Αυτο για την ωρα γιατι ειναι και αργα….
Χαμογελατε…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:12 πμ
+1000 Δόκτορα…
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:16 πμ
🙂
Για τους αγανακτησμενους
http://soundcloud.com/chris-constantopoulos/na_kaei
Χαμογελατε…
nefeli7
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:55 μμ
υποκλίνομαι στα παιδιά αυτά!!
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:20 πμ
Και τα παιδια αυτα χανουν ΚΑΙ εκεινα εξεταστικες….ΚΑΙ εκεινα εξαμηνα…Αλλα επειδη εχουν κοινωνικη συνηδειση….δεν θα βαλουν εαυτον πανω απο τους αλλους…
🙂
Χαμογελατε…
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:17 πμ
μα γιατι το λες αυτο; εγω προσωπικα συγκινουμαι αφανταστα απο το δραμα του δαπιτη (αν και ολο το εξαμηνο αγοραζε τις εργασιες και τα project απο μεταπτυχιακους ή φροντιστηρια, και τα μαθηματα τα περναει κατα παραδοση με αντιγραφες, σκονακια και πηγαδακια)….
μεγαλος πονος με πιανει οταν αρχιζει η κλαψα και η τρομολαγνεια «θα χασουμε την εξεταστικη! μαλακες χανουμε το εξαμηνο! δε θα μπορουμε να κανουμε τα εργαστηρια, τις ασκησεις, τα projects!!!!!!!! θα πεσει ο ουρανος στο κεφαλι μας, κτλ»
ή το αλλο: η κλαψα για την φτωχη ελληνικη οικογενεια που θα επιβαρυνθει με προσθετα ενοικια…
εσυ ρε αρχιδι, ψηφιζες τους νομους αυτους, τους προπαγανδιζες και εισαι υπερ της ιδιωτικης εκπαιδευσης, οπότε μας δουλεύεις; πλακα μας κανεις; σε πηρε ο πονος κωλοκομματοσκυλο;
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:22 πμ
παραδοσιακο βεβαιως ειναι το θεατρο περι των παιδιων του λαου, τα τιμια δασπιτοσκυλα κλαμποσκυλα, που σπουδαζουν με τον τιμιο ιδρωτα του προσωπου τους κανοντας PR στα δηθεν κλαμπ ή τρεντοκαφετεριες
μπρρρρρρρ
βεβαιως οταν τους ρωτας: ρε φιλε το οτι χρειαζεται να δουλευεις για να σπουδασεις (λεμε τωρα γιατι πολυ το αμφισβητω για κατι τετοια δασπιτοσκυλα) δε σε ενοχλει; δε το θεωρεις προβληματικο;
βραχυκυκλωμα…. και αρχιζει η καθεστωτικη, δουλοπρεπης προπαγανδα για το ποσο φυσιολογικο ειναι να δουλευεις χωρις ενσημα και ερχεται η αποστομωτικη απαντηση «φοιτητης ειμαι, τι να τα κανω τα ενσημα;»
αχ, αξεχαστες εμπειριες για πολυ γελιο
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:23 πμ
Δεν ντρεπεσαι να υποδαυλιζεις τους «αδελφια μου ΔΑΠιτες πουλια» ?
Ποση λασπη να αντεξουν πια?
Σε λιγο θα μας πεις οτι υποκεινουν και τους αγανακτισμενους.
Ε ως εδω !!!!!!!!!!!!!!!
Χαμογελατε…
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 11:43 πμ
πλακα πλακα ενα απο αυτα τα βοδια ειχε στο fb φωτο δικη του, στους αγανακτισμενους
😆 😆 😆
ελεος… «αγανακτει» και η πασπ-νδφκ
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:45 μμ
Τωρα εχουν αρχισει αι νιοθουν το αβγο στον κωλο….και σκανε κατι πασπιτες που «δεν μπορουν να καταθεσουν πλαισιο που να εκφραζει την παραταξη», αλλα «οι ιδιοι ειναι κατα του νομου»
Ετσι γενικα….
Ζω γι ατη μερα που θα εχουμε βιντεο με σαπακιασμα πασπιτοδαπιτων…
Χαμογελατε…
johndoctor
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:24 πμ
Συμφωνώ 1000% με το κείμενο
συγχαρητήρια Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
konstantinos
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:42 πμ
Δεν παθαίνουν τίποτα. Θα τους ξαναπάει η ΠΑΣΠ στη Μύκονο να ξεχάσουν
Oblivion
19 Σεπτεμβρίου, 2011 6:25 πμ
Επιτέλους συμφωνούμε φυσικέ:P
Εγώ επειδή μου την έχουν σπάσει οι «ανεξάρτητοι», που στην ουσία είναι η άρνηση της ανεξαρτησίας, προτείνω είτε πέσει είτε δεν πέσει ο νόμος, να συνεχίσουμε με καταλήψεις με αίτημα «Για πλάκα», έτσι για να μην κάνουν μάθημα τα σπασικλάκια με το υποκατάστατο του φαντασιακού μπαμπά που ήξεραν πως δεν είχαν (λέγε με καθηγητή) και να οργανώσουμε αντιμαθήματα για την πάρτι μας με την πάρτι μας.Έτσι, να δούμε πως θα ήταν το μάθημα σε μη-καπιταλιστική κοινωνία:P.
Dvořák
19 Σεπτεμβρίου, 2011 10:54 πμ
«Κάποιοι σου είπανε πως όλα αυτά είναι μια ουτοπία.
Μην τους ακούς.»
Και ουτοπία να είναι η απάντηση είναι αυτή:
«Ένας χάρτης του κόσμου που δεν περιέχει την Ουτοπία δεν αξίζει να τον κοιτάξεις καν, γιατί αφήνει έξω τη μόνη χώρα όπου η Ανθρωπότητα πάντα θα προσγειώνεται. Κι όταν προσγειωθεί, κοιτάζει πέρα και, βλέποντας μια καλύτερη χώρα, ξεκινάει για εκεί. Πρόοδος είναι η υλοποίηση της μιας μετά την άλλη Ουτοπίας» (από το βιβλίο του Ν. Μπογιόπουλου «Είναι ο Καπιταλισμός, ηλίθιε»).
Ωραίο κείμενο Φυσικέ, εύγε!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:10 μμ
Να ‘σαι καλά. Το βιβλίο καλό; Σκέφτομαι εδώ και καιρό να το πάρω, αλλά μ’αυτά και μ’ατά δεν πρόφτασα να πάω στο βιβλιοπωλείο.
Dvořák
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:42 μμ
αρκετά καλό, πριν μια βδομάδα το τελείωσα. στις λύσεις που δίνει έχω κάποιες ενστάσεις, αλλά καλό είναι να το διαβάσεις και να κρίνεις μόνος σου. αν ήμασταν κοντά θα σου το έδινα αλλά η Πάτρα είναι πολύ μακρυά από εδώ που μένω.
alexantro trollientes
19 Σεπτεμβρίου, 2011 11:02 πμ
ποια εξεταστικη ρε και κουραφεξαλα
και εμενα μου φαγαν τη σοκολατα που φυλαγα στο ψυγειο για το πρωι , αλλα δε κανω ετσι
δε πανε στο διαολα τα βοδια
foithtria
19 Σεπτεμβρίου, 2011 12:52 μμ
uparxoun ki alloi tropoi gia na palepsoume gia ta sumferonta mas…
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:34 μμ
όπως;
Class-ic
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:52 μμ
Πράγματι: ας αναφέρω μερικούς που ακούστηκαν στη δική μας συνέλευση.
1) Καθιστικές διαμαρτυρίες στην Πανεπιστημίου. Για κανά δεκάλεπτο φαντάζομαι. Κ με τσιρότο στο στόμα γιατί είμαστε κ ριζοσπάστες.
2) Να στείλουμε γράμματα ως σύλλογος φοιτητών σε όλους τους βουλευτές στα οποία να τους δηλώνουμε την αντίθεσή μας στο νόμο.
3) Να στείλουμε αντιπροσωπεία του συλλόγου στο υπ. παιδείας για να πει στην υπουργό ότι διαφωνούμε
4) Να λειτουργήσει το Πανεπιστήμιο με το νέο νόμο κ τα προβλήματα του νόμου να αναδειχθούν στην πράξη.
Κ εγώ έχω μια απορία: πιστεύεις πραγματικά ότι με κάτι τέτοια υπάρχει πιθανότητα να μπλοκαριστεί ο νόμος; Αν ναι, τοτε
ή α) είσαι αφελής κ δεν έχεις ιδέα πώς λειτουργεί η πραγματικότητα
ή β) έχεις πολλά λεφτα κ άρα δε σε νοιάζει που θα γίνουμε όλοι φτωχομπινέδες
ή γ) δεν έχεις πολλά λεφτά αλλά ελπίζεις να σε χώσει κάπου κάποιο βύσμα, έστω κ αν όταν μικραίνει η πίττα οι βολεμένοι βυσματίες μειώνονται
Επειδή όμως εγώ δεν είμαι τίποτα από τα 3, ψηφίζω 3 βδομάδες τώρα κατάληψη, έστω κ αν είμαι στο πτυχίο, έστω κ αν χρωστάω 4 μαθήματα μόνο κ άρα οι κινητοποιήσεις καθυστερούν την αποφοίτησή μου.
Γιατί σε αντίθεση με σένα καλή μου, εγώ δεν πουλάω την τάξη μου.
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:54 μμ
«επιχειρηματα» καρμπον και στις συνελευσεις συλλογων που εχω παρακολουθησει
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:09 μμ
Κι εδώ μια απ’τα ίδια. Δεν έχουν και φαντασία τα βλήματα… 😛
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:48 μμ
Ποια ειναι τα συμφεροντα μας ακριβως….?
Γιατι αυτο ακριβως που λες…μου θυμιζει το παρακατω…
Περιτο να πω οτι οι δυο κοπελιτσες αποτυγχανουν ακομα και στην μπαρουφολογια…
Χαμογελατε…
eleos!!!!!
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:21 μμ
Εξεταστική;;;; Ποια εξεταστική;;;;; Ζήτωωωωω κερδίσαμε!!! Βάλαμε φωτιά στο σπίτι μας και δείξαμε έτσι την αντίδραση μας!!!!!Όπως άλλωστε το 2006 και με την Γιαννάκου. Τόοοοσο πολύ τα χρειάστηκε η Γιαννάκου, που την επόμενη μέρα κιόλας απέσυρε το νομοσχέδιο!
Xα!! Να ξεκινήσω αρχικά από το υ.γ. Επειδή ανήκω και εγώ σε φτωχή οικογένεια που έχει στερηθεί χρόνια τώρα για να πάρω αυτο το άχρηστο όπως εσείς αποκαλείται κωλόχαρτο (αφού σας είναι τόσο πια άχρηστο, τι θέλετε και το επιμένετε αλήθεια?), επειδή έχω σπουδάσει με στερήσεις και όχι με παρτάκια καραόκε, αγώνες προ και τάβλι και επειδή για ακόμα ένα εξάμηνο οι στερήσεις αυτές θα συνεχίσουν να ιφίστανται, και όλα αυτά ΕΞΑΙΤΙΑΣ σας…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! δΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ! Μιλάμε για θράσος όταν λέμε ότι αφιερωνουμε αυτόν τον «αγώνα» σε αυτούς τους φοιτητές.
Μα καλά, ξαφνικά διερωτόμαι…τόση αγωνία και τόση έννοια για αυτή τη σχολή; Βλέπω φοιτητές να φωνάζουν να φωνάζουν που δεν έχω ξαναδεί τις φάτσες τους διόλου σε παρακολουθήσεις. Αλλά μάλλον αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι νοιαζόμαστε για το μέλλον μας!
Έπειτα, είμαι στη δυσάρεστη θέση να σε ενημερωσω και να σε βγάλω από τον κόσμο σου (ω πίστεψε με δεν έχω καμία διάθεση να το κάνω, και σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη για αυτό). Ε λοιπόν μάθε ότι όποιος δεν έχει σύμφωνη άποψη με εσάς δεν ανήκει απαραίτητα σε κάποια παράταξη. Helloooooo!!! Και όμως έτσι είναι! Βγείτε από τον κόσμο της ψευτοεπανάστασης που έχετε δημιουργήσει, και κοιτάξτε λίγο τριγύρω σαςΑ και konstantine, στην πολύ «έξυπνη» παρατήρηση σου να σου απαντήσω ότι εκδρομούλα στην Μύκονο ούτε με την ΠΑΣΠ, ούτε με την ΔΑΠ αλλά ούτε και με τις δικές σας κομματοποιημένες παρατάξεις έχουμε διάθεση να πάμε, γιατί πολύ απλά…..είστε όλοι ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ!
Μιλάς για παγκοσμιοποίηση… Και μπράβο στο θάρρος σου να το κάνεις! (θάρρος ή μήπως θράσσος). Μάλλον το δεύτερο! Η παγκοσμιοποιησούλα βέβαια μας βολεύει όταν είναι να πούμε στη συνέλευση «ααα έτσι κάναν στην αγγλία, αααα έτσι κάναν στην ιρλανδία αααααα πρέπει να κάνουμε και εμείς ετσι». Απ, αλίμονο! Τότε πρόκειται περί παραδειγματισμού ε; Οχι περί παγκοσμιοποίησης! Έτσι δεν είναι;;;;
Και επειδή έχω κουραστεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια άκου και αυτό: Ξέρουμε όλοι πολύ καλά ποιοί είναι αυτοί που ψηφίζουν κατάληψη. Να ναι καλά οι πρωτοετείς, που ακόμα χαμπάρι δεν έχουν πάρει τι τους γίνεται με το να χάσουν μία εξεταστική, (ααα μάλλον πολύ σωστά θα μου πεις ότι έχουν ανήσυχο πνέυμα και αυτό είναι που τους κατευθύνει προς τα εκεί), και ας μην ξεχνάμε βέβαια και τους αριστερούς των άλλων τμημάτων(να τους πούμε και ένα ευχαριστώ στο σημείο αυτό,τόσο κόπο κάνουν.) ΑΑΑΑ ξέχασα να πω! Μα φυσικά και τα παιδιά «φτωχών» οικογενειών! Ειδικά αυτωνών που οι γονείς τους στερούνται για να σπουδάσουν! Για αυτό άλλωστε επιδεικνύουν με την πρώτη ευκαιρία τον σεβασμό στη δημόσια περιουσία!
Τέλος βρε παιδιά, ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Όταν πρόκειται να μιλήσετε για το νέο νόμο, μια αναγνωσούλα (έστω) κάντε τον! όχι άντε μαθαμε ένα τέλος στην δωρεάν παιδιά, πιστωτικές μονάδες και ο νόμος του ’79 και αυτό ήταν! Γιατί έχω κουραστεί να ακούω την ίδια κασέτα καθε φορά που προσπαθώ να μιλήσω με έναν «επαναστάτη» (και προς Θεού!!! με τίποτα βουτυρόπαιδο)
Υ.Γ.Εύγε στον σεβασμό που δείχνεις σε όοοολους τους συμφοιτητές σου με το παραπάνω κείμενο και την παραπάνω φρασεολογία!
psyauto
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:27 μμ
tl;dr
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:33 μμ
άρα στην ουσία σου φταίνε οι πρωτοετείς. Μεγάλα παρτάλια ανέκαθεν οι πρωτοετείς.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:51 μμ
Είσαι πολύ μακριά από μια συνειδητοποίηση της κατάστασης.
Δυστυχώς, το σύστημα σε έχει αλέσει και δεν μπορείς να δεις πέρα από το προσωπικό και καιροσκοπικό συμφέρον σου.
Λυπάμαι που νέοι άνθρωποι σκέφτονται και ζουν έτσι.
Κάτι τυπάκια σαν εσένα κάνουν τον Καπιτασλισμό να γελά και να χαίρεται που υπάρχετε.
Αν στ’αλήθεια σεβόσουν το μόχθο των δικών σου θα πάλευες για ένα καλύτερο αύριο.
Δυστυχώς δεν έχω άλλα λόγια για άτομα σαν εσένα.
Θλίβομαι.
Ειλικρινά.
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:52 μμ
Επειδη λοιπον εισαι μεγαλος ανθρωπιστης…
Βγες λιγο απο τον εγωισμουλη σου και μαθε να διαβαζεις…
Αληθεια σε ποια σχολη εισαι φοιτητης…?
Κατι μου θυμιζουν τα λεγομενα σου….
Χαμογελατε…
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:55 μμ
Και κατι ακομα….τι λεει ρε μορτη ο νομος εσυ που τον διαβασες?
Γιατι νομιζεις εσυ και οι ομοιοι σου (σε επιπεδο «επιχειρηματολογιας») οτι δεν εχουμε διαβασει τον νομο οσοι ειμαστε υπερ των καταληψεων.
(Για δικη σου διευκολυνση ανηκω στο ερος εισαγωγης που εχει «πληγει» τα μαλλα απο καταληψεις, μεχρι και ολοκληρα ετη εχουμε χασει, αλλα δεν το εεκανα ποτε παντιερα για να προβαλλω τον εγωισμο μου. Και δεν με συντηρουσαν μονο οι γονεις μου….ξεκωλονομουν στη δουλεια για να μπορω να σπουδαζω.)
Χαμογελατε…
eleos!!!!!
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:39 μμ
Το χα σίγουρο!Η κλασική τακτική της αριστεράς… Δε θα μπω στην διαδικασία καν να προσπαθήσω.
Υ.Γ. Εύγε σας είπα? Είστε τελικά μεγάλα πνεύματα
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:47 μμ
δεν είμαι αριστερός.
ΗΠΣΤΓ
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:07 μμ
Σαφώς και θα πάτε με την ΠΑΣΠ στη Μύκονο ή εν πάση περιπτώσει με εκείνον που θα σας δώσει τις περισσότερες σημειώσεις ή σε κανένα άλλο νησάκι από αυτά που σας προσκαλούν οι ΔΑΠΙΤΕΣ για tea party. Δεν είστε απλά παρτάκηδες, είστε η πεμπτουσία του εγωκεντρισμού και δυστυχώς για σένα δεν ανήκω σε καμιά παράταξη εκτός κι αν παίζουν οι συσπειρώσεις του 80. Σας γνώρισα όμως καλά τα τελευταία χρόνια …
Narrator
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:11 μμ
Πασόκος είναι, δεν το ξέρεις;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:12 μμ
Ο περιβόητος SGAP (Spin George Andreas Papandreou).
Και ΓΑΠ και σπινιαριστός. 😛
Class-ic
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:42 μμ
Αγαπητέ/ή έλεος (με τα πολλά θαυμαστικά)
Μια που έχεις τελειώσει τη σχολή, θα ήθελα να μου πεις αν δουλέυεις (δε θέλω λεπτομέρειες φυσικά), πόσες ώρες την ημέρα δουλεύεις, αν θεωρείς ότι ο μισθός σου είναι αρκετός, αν στον έχουν μειώσει κ τέλος αν είσαι ευχαριστημένος/η γενικά απο την κατάσταση στη δουλειά σου. Κ αν δεν είσαι να μου πεις τι προτείνεις για να τη βελτιώσεις εσύ κ οι συνάδελφοί σου. Ευχαριστώ.
Α, κ για να μη λέμε μαλακίες ούτε σε παράταξη ανήκω, εκδρομούλες στη Μύκονο δεν πάω κ για να ανταπεξέλθω δουλεύω 2 χρόνια ανασφάλιστος σε εστιατόριο, παράλληλα με τις σπουδές μου.
eleos!!!!!
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:51 μμ
Εντάξει, ας κάνει κάποιος τον κόπο να διαβάσει το κείμενο ολοκλήρο και μετα να σχολιάσει. Δεν είπα ότι έχω τελειώσει.Ναι δούλευα και δουλεύω σε παρόμοιες συνθήκες με εσένα, το πόσες ώρες και τα υπόλοιπα είναι προσωπικό μου ζήτημα και δεν αφορά κανέναν εδώ μέσα. όπως το τι δουλειά κάνουν οι πατεράδες σαας είναι προσωπικό ζήτημα και δεν μας αφορά αν και είναι πασιφενές ότι το παίζεται επαναστάτες με τα λεφτά του μπαμπάκα. Όσο για προτάσεις, θα τις κάνω όταν πρέπει να κάνω και εκεί που πρέπει να τις κάνω. Το να πω τα δικά μου με απώτερο σκοπό να με γιουχάρετε (αντίστοιχα όπως ακριβώς και στις συνελεύσεις, κ όπως ακριβώς παραπάνω) δεν έχει κανένα νόημα..
Εν κατακλείδει: Αν νομίζετε ότι οι καταλήψεις είναι η λύση, συνεχίστε! Δεν έχει εναντιωθεί ακόμα όλη η κοινωνία! Πως άλλωστε θα πλουτίσει το βιογραφικό ενός επίδοξου συνδικαλιστή;!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:54 μμ
Αχ και να’ξερες πόσοι απ’αυτούς τους «επίδοξους συνδικαλιστές» ζουν μια ολόκληρη ζωή με ψίχουλα και πεθαίνουν στην ψάθα. Αχ και να ‘ξερες.
Συνδικαλιστής δεν είναι μόνο ο Παναγόπουλος. Συνδικαλιστές δεν είναι μόνο στο δεξιό ΠΑΣΟΚ.
Ξυπνήστε αγαπητή μου.
Class-ic
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:11 μμ
Οκ, δε χρειάζεται να δημοσιεύσεις το βιογραφικό σου εδώ, είναι σεβαστό αυτό. Μου αρκεί που δουλεύσεις κ άρα βλέπεις τα πράγματα από μέσα.
Μιλάς για πατεράδες κ λεφτά. Εγώ είμαι από μονογονεική οικογένεια κ η μάνα μου πήρε αυτό το μήνα 560 ευρώ κ κάτι ψιλά. Είμαι αρκετά προλετάριος για να μιλήσεις μαζί μου; Σκέφτηκες ποτέ ότι αυτά που λες περί βολεμένων επίδοξων συνδικαλιστών είναι ακριβώς αυτά που λένε τα μμε; Αν ρε διάολε όσοι αντιδρούν έχουν τόσα φράγκα γιατί να μην πάνε κανά ταξίδι με τη γκόμενα; Εγώ ξέρω ότι αυτοί που αντιδρούν σε όλη την ιστορία είναι πάντα τα φτωχότερα στρώματα γιατί αυτοί ειναι που τραβάνε το κανάλι. Κ όταν λέω για αντίδραση δεν εννοώ τους διάφορους νεόπλουτους τύπου Τσίπρα κ Αλαβάνου. Αυτούς καλύτερα να μου κοπεί το χέρι παρά να τους στηρίξω. Μιλάω για τους Εργάτες.
Κ λέω ότι έχει σημασία που δουλεύεις κ ξέρεις, γιατί είναι πιο εύκολο να ψιλιαστείς ότι η επίθεση στα Πανεπιστήμια είναι η ίδια επίθεση που δέχομαι εγώ στη δουλειά μου από το αφεντικό μου που έχει απολύσει 3 κ οι υπόλοιποι είμαστε μαύροι, η ίδια επίθεση που δέχεται η μάνα μου, η ίδια επίθεση που δεχόμαστε με τη βενζίνη στο 1,7 e/l κ το ΦΠΑ στο 23% γοια ένα γαμημένο σουβλάκι.
Και ναι, το να κόβεις τα χρήματα στα Πανεπιστήμια είναι επίθεση. Σε όσες χώρες έχει συμβεί αυτό μάντεψε που βρήκαν τα λεφτά… Μα φυσικά από τα δίδακτρα! Αλλά εμείς ως πανέξυπνοι που είμαστε θα τα βρούμε θαμμένα στον κήπο κ δε θα βάλουμε δίδακτρα… Κ το θέμα των διδάκτρων είναι απλά ένα από τα προβλήματα που φέρνει ο νόμος.
Δε μου απαντάς λοιπόν τι προτείνεις να κάνουμε. Μου λες θα τις κάνεις όταν και εκεί που πρέπει.Οκ, σεβαστό. Αλλά δε νομίζεις ότι όταν δεν έχεις σκοπό να συζητήσεις, δεν έχει κ πολύ νόημα να έρχεσαι ως διάττων αστέρας κ να κράζεις;
Εν πάσει περιπτώσει, εγώ για τους λόγους που σου εξήγησα είμαι υπέρ των καταλήψεων. Πες ότι είμαι κολλημένος, ονειροπαρμένος ή ό,τι γουστάρεις. Αλλά δε σου δίνω το δικαίωμα να με λες βολεμένο.
Φιλικά.
eleos!!!!!
19 Σεπτεμβρίου, 2011 3:56 μμ
πράγματι! 3000 για τους συνδικαλιστές π.χ. της δεη είναι ψίχουλα! Ανάλογα βέβαια και με τα γούστα που βγάζει ο καθένας μας!Ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τον σεβασμό που μου δείξατε ως συνομιλητής σας! Δεν περίμενα και κάτι καλύτερο! Απλά μετά απο αυτά που βλέπω,
παραιτούμαι απο οποιαδήποτε προσπάθεια να δω νοήμων επιχείρημα!
Καλό σας βράδυ!
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:02 μμ
eleos!!!!!! ποιο σεβασμό ρε μποτ που μπήκες μέσα και έκανες κόπυ πέηστ το σεντόνι και είχε ς και έτοιμο το σενάριο που θα παίξεις. ου ρε!
rocknrollfever
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:03 μμ
eleos!!!!!
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:03 μμ
Αντε ρε παιδάκια πάντε να παίξετε το παιχνίδι! Οποιοσδήποτε αντίθετος με εσάς σεν έχει λόγο! Ουυυυυυστ ρε!!!!!!!!!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:10 μμ
Έχεις μπερδέψει την πούτσα με τη βούρτσα (sic) (βρίζω ε; πιπέρι στο στόμα) .
Κάν’την μπαντανόβουρτσα για να πιάνει μεγαλύτερη έκταση.
johndoctor
19 Σεπτεμβρίου, 2011 5:42 μμ
Eντάξει εδώ που τα λές φίλε Σκληρο πυρηνικέ φυσικέ έχει δίκιο ο η έλεος διότι την κατακρίνεις άσχημα στην άποψη της και αυτό είναι διασπαστικό για το φοιτητικό κίνημα, αντί να ενθωθούμε ΟΛΟΙ μαζί για να ρίξουμε το σάπιο σύστημα ανταλλάσουμε μπινελίκια και επιχειρήματα χαμηλού επιπέδου…
Χίλιες φορές να μιλάμε για Μπαλα και για γκόμενες τότε:P
DrAluca
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:30 μμ
Κερασμα….μονο και μονο επειδη προσπαθησες…
Χαμογελατε…
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:06 μμ
eleos!!!! δεν είμεθα παιδάκια. είμεθα άνδραι αναρχοκομμουνισται!
Narrator
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:12 μμ
Πάντως έχοντας διαβάσει πιο-διαγώνια-πεθαίνεις, έχω την εντύπωση ότι γενικεύετε κι αυτό καλό δεν είναι…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:16 μμ
Για πες ρε Ναρ… (σοβαρά ρωτάω)
Narrator
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:50 μμ
δεν έχω διαβάσει και δεν θέλω να πολυμπλεχτώ σε συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα (για διάφορους λόγους)… διαγωνίως αποκόμησα μια αίσθηση του όσοι διαμαρτύρονται για «τη φτωχή οικογένεια και τα επιπλέον έξοδα» είναι στην ουσία βολεμένοι ΔΑΠίτες και ΠΑΣΠίτες, ενώ τα παιδιά των οποίων οι οικογένειες πλήττονται πραγματικά είναι πρωτοστάτες στον αγώνα για καταλήψεις… το θεωρώ γενίκευση και είναι λάθος. έτσι το λέω ως υπενθύμιση στις περισσότερες συζητήσεις που το παρατηρώ. και προφανώς δεν αναφέρομαι μόνο στο κείμενο αλλά και στα σχόλια.
Capybara
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:55 μμ
Δίκιο έχεις, αλλά προσωπικά δεν με πολυνοιάζει τί είναι ο καθένας, αλλά τί λέει.
Άλλωστε, είναι γνωστή και η συζήτηση για τα «φρικιά», που είναι κακομαθημένα παιδιά απ’ τα Β.Π. και τους μπάτσους που είναι λαϊκοί κάγκουρες…
Narrator
19 Σεπτεμβρίου, 2011 5:00 μμ
Βασικά τι λέει και τι κάνει.
Είναι λάθος να πέφτουμε σε περιπτωσιολογία, αλλά ας κόψουμε και τις γενικεύσεις. Καλή συνέχεια στη συζήτηση από μένα 🙂
EAAK GIA PANTA
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:07 μμ
ΝΑΡ ΚΑΙ ΕΑΑΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ!
ΗΠΣΤΓ
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:20 μμ
@ eleos!!!!!!!!!!!!!! Ντομινίκ Στρος Καν: αμάρτησα, αλλά συναινετικά
someone@somewhere
19 Σεπτεμβρίου, 2011 5:58 μμ
Προσωπικά πιστέυω ότι όλοι μπορούν να καταφέρουν να βρουν μία θεσάρα αντί για μία θεσούλα με 3000 ευρώ αντί για 500 ευρώ αρκεί να έχουν όρεξη και να θέλουν. Αλλά στο Ελλαδιστάν ψάχνουμε ευκαιρία να κλάσουμε τις σπουδές μας και να ασχοληθούμε με τις καταλήψεις.
Βέβαια.
Για πες μου αν δεν είχαμε καθυστερημένους φοιτητές που κάθονται και τα ξύνουν όλη μέρα και αντ’ αυτού είχαμε φοιτητές που διαπρέπουν σε παγκόσμιο επίπεδο, σε τι κατάσταση θα ήταν η χώρα μας; Όλοι οι συγχρονοι πολιτικοί από τις γαμοπαρατάξεις ξεκίνησαν και είναι εκεί που είναι. Πήραν και τα πτυχία τους με ψήφους και τώρα αράζουν και είναι το ίδιο καθυστερημένοι με το όταν τελείωσαν το δημοτικό. Αλλά όχι, σας φταίνε οι πολιτικοί, δεν σας φταίνε οι καθυστερημένες παρατάξεις που τους δημιούργησαν μέσα από καταλήψεις και ρουσφέτια από καθηγητές.
Προσωπικά σας χαιρετώ από κάπου που δεν υπάρχει κατάληψη, μπορούμε να διαβάσουμε και να δώσουμε τα μαθήματά μας όπως όλοι οι σοβαροί φοιτητές ανά τον κόσμο και βρίσκουμε άλλους τρόπους να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας. Εσείς καθίστε κλεισμένοι στο κτίριο και περιμένετε να ιδρώσει το αυτάκι τους. Στα @@ τους ρε που κλείσατε εσείς την σχολή. Αυτοί θα το χάσουν το εξάμηνο; Βγείτε στον δρόμο και δείξτε τους ότι δεν σας αρέσει αυτό που γίνεται. Μην μου κάθεστε κλεισμένοι και κράζετε όποιον άλλο δεν είναι κλεισμένος και κομπλεξικός σαν εσάς. Αν έχεις όρεξη, κάτσε διάβασε και δώσε μαθήματα ταυτόχρονα με συλλαλητήρια. Εκεί να δω πόσο καλός φοιτητής είσαι και πόσο νοιάζεσαι για την παιδεία ΣΟΥ.
Άραξε και περίμενε το βύσμα. Πάλεψε ώστε να μπορεί να δουλέψει καλύτερα το βύσμα αγόρι μου. Οπορτουνάκος της δεκάρας είσαι εσύ φίλε μου. Όχι όποιοι θέλουν να μάθουν περισσότερα και να έχουν μια πιο παγκόσμια αντίληψη των πραγμάτων από σένα. Αυτοί παλεύουν για το μέλλον τους, τα όνειρά τους και τις φιλοδοξίες τους. Εσύ τα παρατάς κρύβοντάς τα πίσω από το πέπλο που καλείς «κατάληψη». Αλλά στη σπάει που άλλοι διαβάζουν και αποκτούν γνώσεις που εσύ δεν θα έχεις ποτέ σου και θα πάρουν την θεσάρα ενώ εσύ θα παλεύεις για την θεσούλα των 500 ευρώ. Και που καταλήγεις; Να κράζεις.
Αν είσαι τόσο έξυπνος, άνοιξε τη σχολή σου, άσε τον κόσμο να μορφωθεί για να μην μείνουμε ζώα σε αυτή τη χώρα, κάτσε διάβασε κι εσύ και τράβα βγες στους δρόμους να εκτονώσεις την δυσαρέσκειά σου. Ποιος είσαι εσύ ρε που εξαλείφεις το δικαίωμα του κόσμου να μορφωθεί και να προχωρήσει στη ζωή του; Εγώ θέλω να τελειώσω φέτος ρε την σχολή μου. Όχι του χρόνου επειδή είναι μέσα 10 άτομα που κάθονται και παίζουν μουσικές και λένε ότι αντιδρούνε. Θα αντιδράσω με τον δικό μου τρόπο. Όχι με τον δικό σου.
Φιλιά,
Ο τύπος που έχεσε στην θεσούλα των 500 ευρώ και κάθεται στην θεσούλα των 3000 ευρώ το μήνα τώρα. Με την αξία του. Πάω τώρα να συνεχίσω το διάβασμα που μου έκοψες στη μέση με τις ιδεολογικές σου μπούρδες.
υ.γ. Δεν δρω ανταγωνιστικά. Έχω βοηθήσει κόσμο και κοσμάκη να περάσει μαθήματα και να πάρει καλύτερους βαθμούς από μένα. Και στα @@ μου.
υ.γ.2 Με συντροφική αγάπη να στείλεις τα 1500 ευρώ που χάνουν αυτή τη στιγμή αυτά τα παιδιά από φτωχές οικογένειες επειδή εσύ κάθεσαι και ακούς μουσική και γράφεις στο ίντερνετ. Εκεί να σε δω πόσο τα αγαπάς τα παιδιά αυτά. Αλλά φυσικά. Όταν τα βρίσκεις όλα έτοιμα, γιατί να παλέψεις; Θεωρείς πάλη το να κλείνεσαι σε ένα κτίριο. Για ζήσε γατάκι με 200 ευρώ για τις ανάγκες όλου του μήνα και τα λέμε μετά πόσο θα θες να κάνεις κατάληψη. Βλάκα σύντροφε. (Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την αριστερά αλλά κάποιοι «σύντροφοι» είναι πραγματικά πολύ καθυστερημένοι για να το αφήσω ασχολίαστο.)
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 6:45 μμ
wow 3 χιλιάρικα. μην ξεχάσεις ότι μπεις στην πλατεία του χωριού να μαρσάρεις να γουστάρουμε
someone@somewhere
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:45 μμ
Κοίτα να δεις. Αυτό που θέλω να πω αλλά μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι αν κάποιος θέλει να ζήσει για 50ευρώ οκ. Προσωπικά δεν στοχεύω στη θεσούλα. Και δεν εννοώ με αυτό ότι θα πάρω πόρσε και θα μαρσάρω στην πλατεία του χωριού. Δεν σκοπεύω να γίνω αυτός που τόσα χρόνια κοροιδεύω. Αλλά δεν σκοπεύω επίσης να συμβιβαστώ και να παραπονιέμαι αν τα 500 ευρώ θα γίνουν 400. Ναι, θα αγωνιστώ για να μην γίνουν αλλά με άλλους τρόπους. Και δεν θα αφήσω τον αγώνα μου αυτόν να μου στερήσει την μόρφωση και την πρόοδο. Αν εσύ κατάλαβες ότι με ενδιαφέρει το ακριβό αυτοκίνητο για να μαρσάρω στην πλατεία του χωριού μου, εντάξει.
DrAluca
21 Σεπτεμβρίου, 2011 2:29 μμ
Ολο αλλο τροπο και αλλο τροπο λετε…
Πειτε ενα γαμωτοροπο ΑΛΛΟ. Καντε μια γαμωπροταση ΑΛΛΗ. Δωστε μια ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟ στο «αδιεξοδο» της καταληψης. Η επιτελους κοφτε τις γενικολογιες.
Ελεος πια.
«Μπορουμε να παλεψουμε με εναν αλλο τροπο»
ΝΑΙ με 4-4-2. και απερκατ στο τελος.
Για ονομα!
Χαμογελατε…
Class-ic
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:20 μμ
Γρήγορη ερώτηση: Είσαι οκ με το να βγάζει ο ένας 3000 κ οι εκατό 500; (γιατί όλοι να βγάλουν 3000 είναι ουτοπικό κ το καταλαβαίνεις). Προσωπικά αυτό μου φαίνεται κανιβαλισμός.
someone@somewhere
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:48 μμ
Ναι είναι ουτοπικό και ποτέ δεν ζήτησα αυτό. Καταλαβαίνω ότι τα πράγματα δυσκολεύουν αλλά δεν πρόκειται, όπως ανέφερα και στο προηγούμενό μου σχόλιο στον Spin, να παρατήσω την δική μου πρόοδο για τον αγώνα. Θα αγωνιστώ με τρόπους που δεν εμποδίζουν την δική μου, ή άλλων ατόμων, μόρφωση. Δεν είναι κανιβαλισμός. Δεν είπα ότι εγώ θα μορφωθώ και όλοι οι άλλοι να πάνε να πνιγούν. Αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι αντίδρασης.
pagal
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:28 μμ
Και γιατί 3000 και όχι 13000????? Φτωχομπινες είσαι κι εσυ!!!!
someone@somewhere
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:59 μμ
Καλά ας ξεκινήσουμε από ένα αξιοπρεπές ποσό και δεν λέω όχι. Μακάρι και 13000. Για τα περαιτέρω κοίτα και τα παραπάνω-κάτω σχόλιά μου.
pagal
21 Σεπτεμβρίου, 2011 1:06 μμ
Υπάρχει μια πίτα…….σε καθέναν αντιστοιχεί ένα κομμάτι….
αν εσύ φας 2 (13000) κάποιοι άλλοι δε θα φαν ούτε μισό !
Οι μισθοί των 500ων υπάρχουν επειδή κάποιοι καρχαρίες
θέλουν τη μισή πίτα για να χορτάσουν !
Ο μόνος τρόπος για να φας περισσότερο με τρόπο…
που να μη στερεί κάτι απ τους άλλους είναι ..
να κάνεις τη πίτα μεγαλύτερη (να παράγεις)
Αν μιλάς γι αυτό….πάω πάσο
wo
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:36 μμ
@someone πληρώνεσαι 3000 για να διαβάζεις? τέλειο.
πες που είσαι και πώς μπορούμε να έρθουμε γιατί ως προλετάριοι που είμαστε, δεν παίζει φράγκο για δίδακτρα. και λάντζα κάνουμε και απ’ολα
someone@somewhere
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:58 μμ
Το πρόβλημα στο internet είναι ότι άλλα λες και άλλα «σε καταλήγουν» να λες. Δεν είπα ότι παίρνω 3000 ευρώ για να διαβάζω. Είπα ότι διαβάζω ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ 3000 ευρώ και όχι για να βγω και να πάω να βρω μια θεσούλα με 500 ευρώ. Και εγώ δουλεύω για να σπουδάσω και βάζει και η οικογένειά μου όσα μπορεί και μας επιτρέπουν οι έκτακτες εισφορές για τα φλυτζάνια, τις κατσαρόλες και τις γόπες που έχουμε. Ξέρω πως είναι να κάνεις λάντζα για να ζήσεις αλλά δεν μπορώ να καταλάβω με τι μυαλό κλείνεις τη σχολή που ο άλλος θέλει να χρησιμοποιήσει για να ξεφύγει από τη λάντζα και το παίζεις και έξυπνος για αυτή σου την κίνηση. Επίσης, για να σε ενημερώσω, μέχρι τώρα, στο πανεπιστήμιο, πέρα από «σπίτι και έξοδα» δεν πληρώνεις για να σπουδάσεις. Τονίζω το «μέχρι τώρα». Ναι, αν μπούνε δίδακτρα, ούτε κι εγώ θα μπορέσω να συνεχίσω. Γι’ αυτό θέλω να τελειώσω όσο πιο γρήγορα μπορώ και να αγωνίζομαι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ για να μην μπούνε δίδακτρα. Γιατί και οι μικρότεροι συγγενείς μου, θα χρειαστεί να πληρώσουν δίδακτρα. Δεν κοιτάω μόνο την πάρτη μου. Κι εγώ προλετάριος είμαι αγόρι. Αλλά δεν συμβιβάζομαι με την ιδέα, πράγμα που θα με οδηγήσει να παραμείνω προλετάριος σε όλη μου τη ζωή, ούτε θέλω να συμβιβαστώ.
“The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.”
Eleanor Roosevelt
Καλή σου μέρα 😉 Και καλή ζωή.
s0sta
21 Σεπτεμβρίου, 2011 3:23 μμ
someone ή πίνεις πολύ amita motion ή είσαι συγγενής του πρωτοσάλτε.
Τέτοια ακατάσχετη μπουρδολογία δεν μπορώ να την εξηγήσω αλλιώς..
CrippleHorse
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:11 μμ
«μπορούμε να διαβάσουμε και να δώσουμε τα μαθήματά μας όπως όλοι οι σοβαροί φοιτητές ανά τον κόσμο και βρίσκουμε άλλους τρόπους να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας»
Και βρήκατε κάτι; Πλησιάζει η ανατροπή του νόμου της Διαμαντοπούλου από το «κίνημα κατά των καταλήψεων»; Ποιά θα είναι η επόμενη μαλακία που θα ακούσουμε σ’αυτή τη χώρα, απεργοσπάστες υπέρ εργατικών διεκδικήσεων;
Μπορείτε να μου πείτε μία φορά που κέρδισε το φοιτητικό κίνημα χωρίς καταλήψεις; Ή να σας πω εγώ όλες τις φορές που κέρδισε;
Xanadu
19 Σεπτεμβρίου, 2011 6:53 μμ
237 καταληψεις πανελλαδικα… χμ 😕
EAAK GIA PANTA
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:05 μμ
MH ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ. ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΑΑΚ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΝΙΚΗ!
EAAK GIA PANTA
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:00 μμ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ !!! ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΕ ΜΠΡΑΒΟ!!
pagal
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:13 μμ
Γαμιεται το μουνι της μάνας μου!! Αλήθεια σας λέω!
pagal
19 Σεπτεμβρίου, 2011 7:21 μμ
πρόσεχε δεν είμαι αντισισπιστής !
nefeli7
19 Σεπτεμβρίου, 2011 8:02 μμ
Το κείμενο αυτό αξίζει συγχαρητήρια!!
Η δε αφιέρωση στα παιδιά είναι συγκινητική.
Kael'thas
19 Σεπτεμβρίου, 2011 8:44 μμ
Όσο ήμουν φοιτητής είχα την πολυτέλεια να σπουδάζω και να μένω στο σπίτι των δικών μου με αποτέλεσμα να μην τους επιβαρύνω με ενοίκια κλπ. Αυτή η ασφάλεια με έκανε καλομαθημένο και απολάμβανα τη φοιτητική μου ζωή και τις σπουδές μου χωρίς πολλές σκοτούρες.
Το Πανεπιστήμιο ήταν για μένα ένας χώρος απόλυτα ελεύθερης σκέψης και έκφρασης. Απολάμβανα τις παροχές του, τη βιβλιοθήκη του, τις προσβάσεις του σε όποιο είδος γνώσης ήθελα, ενώ παράλληλα όταν γίνονταν καταλήψεις κοιτούσα σαν περίεργος ηλίθιος να δω τι γίνεται, χωρίς να συμμετέχω.
Καμιά φορά παρατηρούσα κι εγώ τις «μουσικές» συνάξεις των αριστερών παρατάξεων που αναφέρει η δεσποινίδα » eleos!!» και παραξενευόμουν. Έκανα για διαστήματα παρέα με παιδιά από όλες κυριολεκτικά τις παρατάξεις, έστω και λίγο. Έβρισκα τους ΔΑΠίτες γλοιώδεις, τους Πασπίτες ξεφτίλισμένους, τους Κνίτες δογματικούς, και τα άλλα σχήματα (ΕΑΑΚ, Ανταρσύα, Γένοβα κλπ) κάπως διασκορπισμένα, με την έννοια ότι δεν καταλάβαινα τις διαφορές τους.
Με πλησίαζαν διάφοροι εκπρόσωποι των παρατάξεων, οι πιο επίμονοι ήταν ΔΑΠ+Πασπ, αλλά αδιαφορούσα. Περνούσα καλά όπως ήμουν, δε με ενδιέφεραν τα πάρτυ τους κλπ. Το Πανεπιστήμιο μου προσέφερε όλα όσα ήθελα σε γενικές γραμμές.
Δεν χρειαζόταν να δουλέψω επί της ουσίας για να σπουδάσω, μόνο τα καλοκαίρια για εμπειρία και χαρτζιλίκι το έκανα. Χωμένος στα βιβλία, κι όμως, το μυαλό απελέκητο, απολίτικο. Ο φοιτητής ιδιωτιστής. Τουλάχιστον δεν έκανα κριτική για πράγματα που δεν ήξερα ή για ανθρώπους που δεν ήξερα. Έβλεπα τους φοιτητές που είναι σε παρατάξεις με περιέργεια και ταυτόχρονα αδιαφορία. Σκεφτόμουν πως το κάνουν από χόμπι, από ψυχολογική ανάγκη, από συμφέρον, από το ένα από το άλλο, ο,τιδηποτε ο καθένας έχει στο μυαλό του. Δεν καταλάβαινα λοιπόν τη βαθύτερη σημασία της λειτουργίας τους.
Η μοναδική μου πραγματική συμμετοχή στο φοιτητικό κίνημα περιορίστηκε σε ένα μόνο επεισόδιο, όταν μαζί με συμφοιτητές μου ακολουθήσαμε υποστηρικτικά μια ομάδα της ΚΝΕ που κυνηγούσε κάτι εξωπανεπιστημιακούς οι οποίοι μας σπάσαν το αμφιθέατρο. Τρίχες, οι Κνίτες τα βγαλαν πέρα μονοι τους κι εμείς απλά χειροκροτουσαμε.
Αυτά λοιπόν πιο πολύ ήταν θέαμα. Εμπειριες που διακοσμούσαν τη φοιτητική πορεία, όχι κάτι περισσότερο. Για πάρα παρα πολλούς φοιτητές, όχι μόνο για μένα.
Μπαίνω λοιπόν στην αγορά εργασίας. Ο κόσμος γυρίζει ανάποδα. Έρχεται και η κρίση. Μέτρα, περικοπές, ανταγωνισμός, ο αγώνας για επαγγελματική αποκατάσταση με τσακίζει ψυχολογικά.
Η ανάγκη για πλήρη πολιτική συνειδητοποίηση είναι γεγονός.
Χρειάστηκε πρώτα να αποφοιτήσω και να περάσουν και 1-2 χρόνια για να συνειδητοποιήσω πως το Πανεπιστήμιο που ήξερα, με τα χίλια μύρια του, μου προσέφερε ό,τι μου προσέφερε χάρη στους αγώνες και την επιμονή του φοιτητικού κινήματος.
Αυτά τα παιδιά που περνούσαν το χρόνο τους στις ΄΄μουσικές΄΄ και στους ανθρώπινους φράχτες στους πανεπιστημιακούς χώρους, με τον καλύτερο τρόπο που εκείνα γνώριζαν, προσπαθούσαν να διαφυλάξουν τη δική μου ανεμελιά, τη δική μου ελευθερία και τη δική μου δυνατότητα να μυηθώ στην επιστήμη.
Αυτά τα παιδιά, της φοιτητικής αριστεράς, δε μου έταξαν ποτέ ταξιδάκια στη Μύκονο και αβασάνιστες σημειώσεις (κρατούσα πάντα τις δικές μου άλλωστες), αλλά αντίθετα θυσίαζαν τα δικά τους εξάμηνα, τις δικές τους εξεταστικές προκειμένου να διατηρηθεί το Πανεπιστήμιο ένας χώρος δημοκρατικής έκφρασης, που να καλύπτει τις ανάγκες μελλοντικών επιστημόνων, που να μην είναι ταγμένο στην εξυπηρέτηση ορισμένων επιχειρηματικών συμφεροντων.
Αυτά τα παιδιά, δεν είχαν τη δική μου πολυτέλεια να είναι κοντά στους δικούς τους: ΄ήταν πολλοί εργαζόμενοι και ταυτόχρονα φοιτητές. Και μάλιστα από επαρχία, με έξοδα, με δυσκολίες. Δεν ξέρω και δε με ενδιαφέρει αν μέσα σε αυτά τα παιδιά υπήρχαν και «βολεμένοι». Εμένα με ενδιαφέρει το σύνολο της δράσης τους και τα αποτελέσματά της. Αυτά, ίσως όχι όλα αλλά τα περισσότερα, με ωφέλησαν, παρόλο που δεν συμμετείχα ποτέ σε αυτό που έκαναν.
Χάρη σε αυτούς νομοσχέδια όπως το σημερινό δέν πέρασαν πριν από 10, 15 ή 20 χρόνια. Χάρη στο φοιτητικό κίνημα το Πανεπιστήμιο δεν είναι ΗΔΗ χώρος αγοραίας παιδείας, για την οποία σήμερα σε χώρες όπως η Αγγλία και οι ΗΠΑ οι φοιτητές ειναι αναγκασμένοι σε φοιτητικά δάνεια τα οποία ξεπληρώνουν μέχρι και 5 και 10 χρόνια μετά.
Χάρη στο κίνημα το Πανεπιστήμιο ανοίγει , κουτσά στραβά, ακόμα τους ορίζοντες σε ΟΣΟΥΣ φοιτητές το επιθυμούν και δεν τους κάνει απλά εξειδικευμένους επαγγελματίες για να παίρνουν έναν ψωρομισθό σε μια επιχείρηση.
Τους ευχαριστώ λοιπόν, έστω αργοπορημένα σε αυτό, και τους ενθαρρύνω να συνεχίσουν με αμείωτο σθένος.
Αγαπητή »eleos!!» με το συμπάθειο, αλλά καλά ξυπνητούρια, σε 2-3 χρονια, οπότε και θα μετανιώνεις για τη στάση σου και την κοσμοθεωρία σου.
EAAK GIA PANTA
19 Σεπτεμβρίου, 2011 8:49 μμ
ΚΑΙ ΤΑ ΕΑΑΚ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΡΟΚ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΡΤΑΚΙ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ
red n ready
23 Σεπτεμβρίου, 2011 10:35 μμ
@Kael’thas
Δυστυχώς όσο αυτή θα κοιμάται, εμεις θα βλέπουμε τον εφιάλτη κι αυτή ροζ ελεφαντακια!!!!
Εξαλλου κι αυτό είναι αμφίβολο!
Εχουν περάσει περιπου 20 χρόνια απο τοτε που ημουν φοιτητής: Υπάρχει μια μεγάλη
μερίδα από αυτούς που εξακολουθεί να προσπαθει να πατήσει επί πτωμάτων πάντα με την «αξία» του χωρίς να δίνει δεκάρα για κανέναν και για τίποτα! Οταν ερχεται το αυγουλάκι πάντα κάποιος άλλος φταίει αυτοι δεν ξερουν τίποτα-Δίαβαζαν!
καριων
19 Σεπτεμβρίου, 2011 10:48 μμ
Στις καταληψεις του 1990-91 ειχα την ευτυχια ( αληθεια ) να ειμαι φοιτητης.Και τοτε τα ιδια ακουγαμε .»Δεν θελουμε να μορφωθουμε».»δεν αφηνουμε τους ευσυνειδητους φοιτητες να αφωσιωθουν στα μαθηματα τους»,»θα χαθει η εξεταστικη»,»ειμαστε ρεμαλια/μαλλιαδες/αναρχικοι/ταραξιες/τεμπελχαναδες/παιδια του καναπε/κουμμουνια/πρεζακια/….( κυκλωστε οποιο χαρακτηρισμο σας αρεσει καλυτερα )και μετα να τα πεσιματα απο δαπιτες στις συνελευσεις,να κι οι τραμπουκισμοι απο τους νομοταγεις »πολιτες»,να κι ο τεμπονερας,κι η φωτια στον κ.μαρουση στην ομονοια…τα ξερετε.
Ρε πουσταρια,Ρε βολεψακηδες,ρε ψοφιμια,ρε κομματοσκυλα,ρε χαμενοι νεολε(ρ)ακηδες, 20 χρονια μετα,με ολα οσα γινονται,δεν εχετε κατι πιο πρωτοτυπο να πειτε;ΕΛΕΟΣ ME TON/THN KAΘE eleos!!!
Σημειωνω απλα επι προσωπικου οτι εκεινη την περιοδο εκανα σκληρη,πολυωρη και μαλιστα χειρονακτικη εργασια παραλληλα με τις σπουδες μου,πραγμα που εν τελει μου στοιχισε μετα απο λιγα χρονια και το πτυχιο που ποτε δεν πηρα.Στο διλλημα σχολη και πεινα ή δουλεια και οικονομικη ανεξαρτησια επελεξα το δευτερο.Κι οχι δεν μετανιωνω ρε παπαρα που δεν εχω την »θεσαρα»των 3000 ευρω.Μετανιωνω που δεν εζησα 3000 φορες ακομα πιο αγρια και ελευθερα τα νιατα μου.Κι αν ξαναγινομουν 18 και 20 χρονων,τα ιδια και χειροτερα θα εκανα.
razor
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:29 πμ
Οι άλλοι φταίνε που δεν τελείωσες. Εσύ αγόρι μου δεν φταις. Εσύ προσπάθησες να προκαλέσεις όση μεγαλύτερη καταστροφή μπορούσες τόσο στον εαυτό σου όσο και στους άλλους γύρω σου. Και μετανιώνεις που δεν έκανες χειρότερη καταστροφή. Που δεν ήσουν αληθινός ολετήρας. Μπουλτόζα μου εσύ. Caterpillar. Που επειδή δεν μπορούσες εσύ δεν άφηνες και τους άλλους. Κάτσε τώρα ήρεμα και σκέψου. Είχες μία χρυσή ευκαιρία να κάνεις κάτι αξιόλογο στη ζωή σου. Και προτίμησες την κομματοσκυλίλα. Τη βρώμα δηλαδή μέσα στις σχολές. Φρόντισες να βρεις και μια δουλίτσα για να μην νιώθεις συνειδησιακό πρόβλημα και πήγαν όλα κατά διαβόλου μεριά. Μην ανησυχείς που δεν είσαι πια νέος όπως ήσουν για να καταστρέψεις ότι απέμεινε. Έχεις άξιους συνεχιστές. Εύχομαι στα παιδιά σου (αν έχεις) να μην τους δώσεις το ίδιο δηλητήριο που έδωσες και στον εαυτό σου. Σε λυπάμαι φίλε μου, αλήθεια. Εύχομαι να βρεις δύναμη να επιστρέψεις στα έδρανα με άλλο σκοπό αυτή τη φορά.
καριων
21 Σεπτεμβρίου, 2011 10:31 μμ
Αν καταλαβες ολα αυτα απο τα οσα γραφω,σηκωνω ψηλα τα χερια.Εχεις κληρονομικο χαρισμα φαινεται.
Ουτε ημουν κομματοσκυλο ποτε, ισα ισα τα μισω οσο τιποτα αν προσεξες τι λεω,ουτε κατηγορω κανεναν για τη ζωη μου.Εκανα την επιλογη μου και υφισταμαι τις συνεπειες εκτοτε.Η μονη καταστροφη που προκαλεσα ηταν στον εαυτο μου,αν θεωρηθει ετσι το οτι αρνηθηκα να ξεπουλησω ονειρα και πεποιθησεις για μια σταδιοδρομια που δεν με συγκινησε ποτε ,ή να κρεμομαι απο την αιωνιως αδεια τσεπη των γονιων μου που μετα βιας τα εφερναν βολτα και παρολα αυτα μου εδωσαν με τη σταση τους και την ηθικη τους πολυ περισσοτερα απο ενα πτυχιο που σημερα θα μου ηταν σχεδον σιγουρα αχρηστο.
ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΗΘΕΛΑ ΕΓΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝ;ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΟΥ;
Το ποιος ποτιζει δηλητηριο τα ( αγεννητα ως τωρα ) παιδια μου το βλεπω καθε μερα και στιγμη.Σιγουρα το βλεπεις κι εσυ αν το θελησεις.
Στην τελικη »τα πανεπιστημια δημιουργουν ειδικοτητες κι οχι προσωπικοτητες».
Και την δικη μου προσωπικοτητα την εφτιαξαν οι φιλοι που εκανα ,οι αγαπες που εζησα κι εχασα,οι εμπειριες που εζησα,οι μουσικες που απολαυσα,τα βιβλια που με συνεπηραν,τα λογια και τα βλεμματα κι οχι ενα κομματι χαρτι που δεν πηρα ποτε μου.
Αν αυτο ειναι λογος να ντρεπομαι,τοτε κοκκινιζω απο ντροπη.
Μου επιτρεπεις να εχω την δικη μου οπτικη γωνια ή φοβασαι μην προκαλεσω κι αλλη καταστροφη;
Razor
22 Σεπτεμβρίου, 2011 11:25 πμ
Δεν κατηγορείς κανέναν? Είσαι σοβαρός? Μη με κάνεις να κάνω copy paste . Το ενδεχόμενο να μην ήθελες να συνεχίσεις ήταν δική σου επιλογή. Το ενδεχόμενο να μην θέλεις να συνεχίσουν οι άλλοι δεν είναι δική σου επιλογή. Οι άλλοι μπορεί να αρέσκονται στην σημερινή κατάσταση και να σπάζονται με τις διακοπές της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Τα «σπασικλάκια» μεθαύριο θα γίνουν αφεντικά, το ξέρεις? Και κάποια άλλα παιδάκια θα γίνουν επαγγελματίες πολιτικοί. Αυτή είναι η αλήθεια.
Αν και δεν πείθεις κανέναν όταν λες ότι δεν ήθελες να συνεχίσεις. Προς τι τόση κουβέντα τότε. Αν δεν σε νοιάζει μην ασχολείσαι. Αν πάλι σε νοιάζει πάρε την απόφαση μαζί με ότι άλλο κάνεις να πάρεις και το «άχρηστο» χαρτί σου.
CrippleHorse
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:14 μμ
Αν το ποιος είναι φοιτητοκομματόσκυλο και ποιος όχι κρίνεται από το ποιά είναι η θέση του απέναντι στις καταλήψεις, εγώ θα πρέπει να υποθέσω ότι για να έχεις αυτή την άποψη, τότε είσαι πασοκοσάλλιαγκας, σούργελο δαπίτης ή ντορικός νεοφιλελεύθερος καραγκιόζης, έτσι δεν είναι;
eleosQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27 Σεπτεμβρίου, 2011 1:51 μμ
μάθε να μιλάς ρε βουτυρόπαιδο,ψευτοεπαναστατη, καλοβολεμενε σκατοαριστερε και μετα ελα να σχολιασεις. Στην μεριδα αχρηστων ανηκεις και εσυ που γαμανε την Ελλαδα. Και οχι ρε δεν ειμαι ουτε δαπ ουτε ΠΑΣΠ. Ακροδεξια ΓΟΥΣΤΑΡΩ ρε, συντροφι του παπαδοπουλου. Δουλεψες λιγες ωριτσες γιατι ο μπαμπας σου κοψε το χαρτζιλικι με τις μαλακειες και τις καταληψειςπου κανεις και θες να πουλησεις και μουρη. Το πτυχιο ρε δε το πηρες γιατι σιγουρα ειχες γλειψει πολλους κωλους για την θεσουλα που χεις τωρα, και την ειχες σιγουρη. Τι να κλασεις και εσυ.ψευτοεπαναστατε, ε ψευτοεπαναστατε. Ρεμαλια του κουμμουνισμου ειστε. ΤΕΛΟΣ!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
27 Σεπτεμβρίου, 2011 1:54 μμ
Ναι Τέλος!
Fascist Alert! ΣΟ, ανάλαβε
Jaquou Utopie
27 Σεπτεμβρίου, 2011 2:03 μμ
Προτείνω ανεπιφύλακτα:
off with his head!
DrAluca
27 Σεπτεμβρίου, 2011 5:27 μμ
Ελα με την οπισθεν και ξεχνα το χειροφρενο. Και καθολου φιλικα σε σενα και την φαρα σου τους παπαδοπουλοφγλυφτες.
Βδελυγμα…
Χαμογελατε…
lascapigliata
20 Σεπτεμβρίου, 2011 12:06 πμ
Μια πρόταση αλληλεγγύης θα ήταν να επιτραπούν κάποιες χαριστικές εξεταστικές για τους φοιτητές, που χρωστάνε λίγα μαθήματα για το πτυχίο.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:11 πμ
Επειδή αυτή τη συζήτηση την έχουμε κάνει μέσα στη Συντονιστική Επιτροπή Κατάληψης (παρουσία και φοιτητών που χρωστάνε λίγα μαθήματα και ήθελαν να δουν τι σκεφτόμαστε να κάνουμε σχετικά με την εξεταστική) ,καταλήξαμε στο ότι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σκιώδης εξεταστική εν μέσω καταλήψεων για τους εξής λόγους:
1. Πώς θα ορίσεις το ποιος θα δώσει και ποιος όχι; Αν πεις «να δώσουν αυτοί που χρωστάνε ένα μάθημα», θα έρθουν αυτοί που χρωστάνε δύο και θα σου πουν «μα γιατί να μη δώσω κι εγω;» . Αν πεις δύο, θα έρθουν αυτοί που χρωστάνε τρία , κοκ…
2. Ακόμα κι αν καταλήξεις σε συμφωνία σχετικά με έναν αριθμό μαθημάτων (πράγμα απίθανο κατ εμέ) , θα έρθουν κάποιοι και θα σου πουν «μα εγώ χρωστάω πολλά αλλά εύκολα, τα οποία τα άφησα για το τέλος». Άλλος σκόπελος εδώ…
3. Ακόμα κι αν τα βρούμε όλα αυτά (απίθανο στο τετράγωνο), το πιο πιθανό είναι οι καθηγητές να μη δεχτούν να εξετάσουν! Ειδικά στη σχολή μου, οι καθηγητές με τα πιο «βαρβάτα» μαθήματα (αυτά που χρωστάνε οι περισσότεροι) έχουν ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται να «εξυπηρετήσουν» κανέναν εν μέσω εξεταστικής.
4. Πες ότι όλα αυτά τα καθαρά πρακτικά ζητήματα με κάποιο μαγικό τρόπο λύνονται και μπορεί να διεξαχθεί εξεταστική. προκύπτει το πιο σημαντικό ζήτημα απ’όλα, το οποίο είναι καθαρά πολιτικό:
Πόσο καλό θα κάνει στο κίνημα το άνοιγμα μια σκιώδης εξεταστική;
Απάντηση: Καθόλου.
Οι επικριτές μας θα λένε πως θέλουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο, ενώ η εικόνα «μισάνοιχτων» σχολών μόνο σε αποφασισμένο κίνημα δεν παραπέμπει.
Υ.Γ : Πραγματικά καταλαβαίνω απόλυτα τις ανησυχίες κάποιων παιδιών που είναι επί πτυχίω, θέλουν να κλείσουν μεταπτυχιακό ή θέλουν να μπουν στρατό. Δυστυχώς, όπως είπα και πιο πάνω, αγώνας χωρίς θυσίες δε γίνεται. Από τη στιγμή που η σχολή τελεί υπό κατάληψη δεν είναι εφικτό να δώσει κανείς μάθημα.
lascapigliata
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:34 πμ
Πολλά πράγματα γίνονται «σκιωδώς» αν με πιάνεις…
Προσωπικά ξέρω ότι οι πιο πολλοί καθηγητές και διδακτορικοί είναι στα γραφεία τους και δουλεύουν με κλειδωμένες τις πόρτες στη σχολή μου.
Από την άλλη τις πιο πολλές πράγματι δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν, αλλά αν είναι διαθετημένοι, γιατί όχι; Και στη χαριστική ας πάνε όσο πιο πολλοί μπορούνε.
Καταλαβαίνω την ανάγκη για την αποφασιστική εικόνα προς τα έξω, αλλά ο φοιτητής που τελειώνει είναι ένας αγχωμένος φοιτητής, και ειδικά αν είναι σε φάση τελειώνω δεν τελειώνω μερικά χρόνια τώρα, του γαμιέται εντελώς η ψυχολογία.
demonio
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:38 πμ
Βρισκω πως η ολη συζητηση γυρω απο τις εξετασεις υποβαθμιζει τους στοχους των δρασεων. Εχετε σκεφτει λοιπον, για να εξευτελισσετε τελειως τους αλλους, να αποσυνδεσετε τα μαθηματα απο τις εξετασεις και πχ να προτεινετε να γινουν μονο εξετασεις; Και ας παει οποιος θελει να δωσει. Κι ας κανουν οι καθηγητες εξετασεις χωρις μαθηματα. ‘Η και το αναποδο βεβαια (που μαλλον θα ηταν πολυ πιο κοντα στον ορο «παιδεια»).
Capybara
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:53 πμ
Υπάρχει μια ταινία του Γούντυ Άλλεν που ο γιος του γίνεται δεξιός γιατί δεν αιματώνεται καλά ο εγκέφαλός του. Τελικά, η μεγάλη τέχνη είναι βγαλμένη μέσα από τη ζωή…
καριων
20 Σεπτεμβρίου, 2011 7:57 πμ
Αφεντικο! Εχω ενα φορτηγο με κανα χιλιαρι +++++ like.Που να το ξεφορτωσω;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Σεπτεμβρίου, 2011 11:26 μμ
Ρίχ’τα μέσα μάστορα!
Δίπλα από τα beta άστα! (είμαστε ακόμα στα beta,όπως λέει και στην κορυφή του blog… 😛 )
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:54 πμ
Μόνο εμένα ενοχλεί το παραπάνω πόνημα μαλάκα (Ker) με προσωπικά ζητήματα προς επίλυση;
Capybara
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:56 πμ
Απ’ ό,τι φαίνεται όχι!
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:59 πμ
Μαλλον ενοχλει και τον ιδιο…γι αυτο και τοση δυσκοιλιοτητα…
Χαμογελατε…
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:58 πμ
Ρε Ker….Γεννηθηκες ετσι η εγινες στην πορεια?
Για να δω τι να αποφευγω δηλαδη αμα ειναι επικτητο..
Χαμογελατε…
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 2:08 πμ
Ε οχι και ρε….
Ειπαμε…
Χαμογελατε…
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 2:15 πμ
Κακο τρολλ εισαι…
Ρε πουστη μου…καποτε μπαινανε αξιολογα τρολλ…
Εκλεισε το τρομπακτικο τον σχολιασμο και ολοι οι χεσμενοι μαζευεστε αλλου πλεον?
Ουτε για αυτο δεν ειστε αξιοι μερικοι…
Χαμογελατε…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Σεπτεμβρίου, 2011 3:50 πμ
Τα γουρούνια, οι φασίστες και τα μνησίκακα δεξιά τυπάκια δίχως ζωή δεν έχουν μέρος σε κανένα ποστ μου. Ό,τι και να γράφετε,εγώ θα το διαγράφω. Τόσο δημοκρατικά.
Αν γουστάρετε. Αν δε γουστάρετε να πάτε να πρήξετε κανενός άλλου τα αρχίδια.
EAAK GIA PANTA
20 Σεπτεμβρίου, 2011 11:37 πμ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΤΡΟΦΕ! ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ. ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 1:06 μμ
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΓΙΝΕ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΣΡΟ ΤΗΛΛΕΦΩΝΟ ΕΤΣΙ ΦΩΝΑΧΤΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ Ε?
ΘΕΣ?
Χαμογελατε…
EAAK GIA PANTA
20 Σεπτεμβρίου, 2011 4:02 μμ
ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ ΕΓΩ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ , ΔΕΡΒΕΝΑΓΑ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΜΕ; ΤΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ;
Spin
20 Σεπτεμβρίου, 2011 4:04 μμ
ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΠΑΙΝΕ ΓΙΩΡΓΟ…
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 4:07 μμ
Ειμαι παιδι της λησμονιας και γιος του χρονου και της πιστης.
Ιατρως νεκρων και θιασωτης της ζησης.
Κανει για περιγραφη ?
Δεν σε κοροιδευω «φιλε»….
Αλλα οταν γραφεις κεφαλαια….ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ.
ΚΟΥΛ?????????
Χαμογελατε…
EAAK GIA PANTA
20 Σεπτεμβρίου, 2011 4:13 μμ
Α ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟΝΟΥΣ. ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ .ΛΟΛ
DrAluca
20 Σεπτεμβρίου, 2011 4:15 μμ
Δεν χρειαζεται συγνωμη.
Αλλωστε δεν υπαρχει θεμα.
Χαμογελατε…
kiratzos
20 Σεπτεμβρίου, 2011 10:32 πμ
Ρε οποιος εχει facebook μπαινει στη σελιδα http://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%A6%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%9F%CE%A7%CE%99-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82/280071358672539
Αγανακτισμενοι φοιτητες.ΟΧΙ στις καταληψεις
Απο τα πιο γελοια πραγματα που εχω διαβασει..Δηλαδη πραγματικα..
Razor
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:09 πμ
Ρε δεν πάτε να τσακωθείτε να χάσετε όλες τις εξεταστικές και τα εξάμηνά σας κυνηγώντας τις ιδεολογίες σας? Εδώ στο επάγγελμα είναι τέτοιος ο ανταγωνισμός που χαιρόμαστε να σας βλεπουμε εγκλωβισμένους πίσω από την πόρτα της εξόδου της σχολής σας. Εκεί να καθίσετε, καλά είστε. Αφού δεν έχετε καταλάβει πόσο σημαντικό είναι να τελειώνετε για να μπείτε στο επάγγελμα θα έρθετε σε εμάς να σας «παρηγορήσουμε» κάποια στιγμή. Θα πάει η πούτσα σύννεφο μελλοντικοί συνάδελφοι. Θα δείτε τι θα πει να ξεκινάς από την αρχή πάνω που νόμιζες πως κάτι είχες καταφέρει.
Μου αρέσει που κάποιος έκανε και κήρυγμα για τη δήθεν αξία του συνδικαλισμού στις σχολές. Και μάλιστα ευχήθηκε και «καλα ξυπνητούρια». Τι είπες ρε ανόητε που νομίζεις ότι έχεις φάει τη ζωή με το κουτάλι?? ‘Εχεις δει πώς είναι η ζωή έξω από το πορτοφόλι του μπαμπά σου? Τι νομίζεις, ότι με μία δουλίτσα μπάρμαν που τυχόν έχεις και υπερηφανεύεσαι θα κάνεις προκοπή? Φτου σας ρε αλήτες.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Σεπτεμβρίου, 2011 2:03 πμ
Οκ.
Έτσι φορτωμένος όπως είσαι, πάρε φόρα.
Και κλάσε μας μια μάντρα αρχίδια.
Ευχαριστώ που με τίμησες με το σχόλιο σου στο άρθρο μου.
red n ready
23 Σεπτεμβρίου, 2011 10:53 μμ
@Σκληροπυρηνοτετοιο
Συμφωνω 100000% με την απαντηση στον αξιομίσητο κ Ξουραφι. Εκτός από τη ζωή που έχει «φάει» με το κουτάλι όπως υποννοεί πρέπει να έχει φάει και πολλά δύσοσμες καφετιές λιχουδιές.
Εγω έχω τελείωσει εδώ και καμιά 20ετία και δεν εχω «καταλαβει πόσο σημαντικό είναι να τελειώνετε για να μπείτε στο επάγγελμα»,μάλλον βλάκας είμαι. Τελικά μια φορα δαπίτης/πασπίτης μια ζωή πατητής πτωματων και τσανακογλείφτης κ. Ξουράφι μας. Ουστ!
razor
24 Σεπτεμβρίου, 2011 12:26 μμ
Πήγε κάνε μια πλύση εγκεφάλου να ηρεμήσεις και να μάθεις να φέρεσαι. Αν θες να κάνουμε έρανο για τα ηρεμιστικά που πρέπει να πάρεις μην διστάσεις να το ζητήσεις. Ούτως ή άλλως και τα χρήματα που δώσαμε για την παιδεία σου χαμένα πήγαν
oldboy9
24 Σεπτεμβρίου, 2011 12:45 μμ
Αυτό «για τα χρήματα που δώσαμε για την παιδεία», εμένα αντιθέτως με χαροποιεί το γεγονός ότι τα λεφτά πιάσανε τόπο, αφού άνθρωποι σαν την Xanadu λένε & κάνουν σπουδαία πράγματα…
readnready2
24 Σεπτεμβρίου, 2011 1:45 μμ
Α τωρα μαλιστα! καταλαβες επιτελους πως η παιδεια ειναι κοινωνικο αγαθο κ. Ξουραφι μας;»Ούτως ή άλλως και τα χρήματα που δώσαμε για την παιδεία σου χαμένα πήγαν» ε;
Μεχρι τωρα νομιζαμε οτι τα πανεπιστημια τα εφτιαξε το πασοκ και μας εκανε τη χαρη να σπουδαζουμε. Ευχαριστουμε για τη διαφωτιση Φωτεινοτατε!
και τα περι «ιδεολογιών»: To να μην εχεις ιδεολογια, δεν ειναι μια ιδεολογια;(αν και τη δικη σας μπορω να την μαντεψω: Φιλοτομαριστης!
τα δέοντα στους «ανταγωνιστες» σας κ. Ξουραφι μας.
Κλαψτε…..
oldboy9
24 Σεπτεμβρίου, 2011 1:52 μμ
Σωστότατος ο readnready2!
razor
24 Σεπτεμβρίου, 2011 2:30 μμ
Καλοί είστε κατά τα άλλα. Μέσα στο σφρίγος και την πυγμή.
Ανταγωνιστές θα έπρεπε να είσασταν όλοι εσείς. Αλλά δεν είστε δυστυχώς για όλους μας.
Ρε κατεβείτε στο «γηπεδο» να παίξετε μπάλα. Τι κάθεστε και κάνετε τους χούλιγκαν από τις κερκίδες? Μάθετε να παίζετε πρώτα και μετά κάντε και τους χούλιγκαν. Η επιστημονική-επαγγελματική κατάρτιση είναι πάρα πολύ σημαντικό πράγμα. Και δεν είναι φιλοτομαρισμός. Είναι φιλοτομαρισμός οι σπουδές? Ποιος ανεγκέφαλος σας έχει πει τέτοιες κοτσάνες? Τι είναι πιο σημαντικό, οι σπουδές ή οι πολιτικοί αγώνες? Εν τέλει απαντήστε. ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ για να συννενοηθούμε!
Δεν μπορώ να σας δω εχθρικά ότι και να λέτε. Συνεχίστε δεν με νοιάζει, δεν αφορά εμένα εξάλλου.
Xanadu
21 Σεπτεμβρίου, 2011 2:19 πμ
σου απανταω μονο και μονο επειδη δε φαινεσαι για τρολ
επειδη εχουμε δει πως ειναι η ζωη «εκει εξω» χωρις το πορτοφολι του μπαμπα, που ουτως ή αλλως ηταν ελλειματικο τοσα χρονια και δε μας προσφερε σαββατοκυριακα στη μυκονο, ακριβως για αυτο αγωνιζομαστε
Razor
21 Σεπτεμβρίου, 2011 11:58 πμ
Να αγωνιστείτε όπως νομίζετε. Για τα συμφέροντα των καθηγητών σας που θίγονται με το νέο νόμο και ερεθίζουν εσάς για να βολευτούν αυτοί. Καλή τύχη
Xanadu
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:06 μμ
στα αρχιδια μου το καθηγητικο κατεστημενο, να παει στο διαλο μαζι με τους μιζερους που ενδιαφερονται μονο για την εξεταστικουλα τους (για το οτι θα φορτωνουν οικονομικα τους γονεις τους επειδη θα ειναι ανεργοι 15 χρονια χεστηκανε)
κανενα απο τα αιτηματα μας δεν αφορα αυτον τον συφερτο
Xanadu
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:07 μμ
χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν υπαρχουν και εξαιρεσεις
EAAK GIA PANTA
21 Σεπτεμβρίου, 2011 12:19 μμ
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑ.ΠΕΙ. ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ!! Η ΑΣΟΕΕ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ
CrippleHorse
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:22 μμ
Η απόκτηση πτυχίου πρέπει να συνεπάγεται κάποια εργασιακά δικαιώματα; Το μπάσιμο επιχειρηματιών στη διοίκηση ενός πανεπιστημίου ακυρώνει αυτό που υποτίθεται ότι διασφαλίζει το σύνταγμα, το δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας και εγκαινιάζει την υπαγωγή της εκπαίδευσης και της ακαδημαϊκής ελευθερίας στους νόμους της αγοράς; Συμφέροντα των καθηγητών μου είναι αυτά ή της κοινωνίας ολόκληρης;
Γενικά, παίζει να μπορείς να μιλήσεις χωρίς παγκαλιλίκια;
DrAluca
21 Σεπτεμβρίου, 2011 3:07 πμ
Τι ειναι «το επαγγελμα»?
Παντως αν εισαι πτυχειουχως τοτε ΟΝΤΩΣ το εκπαιδευτικο εχει περισσοτερα κενα απ οσα περιμενα…
Χαμογελατε…
Razor
21 Σεπτεμβρίου, 2011 1:50 μμ
Αν έχει κενά… ΚΕΝΑ να δουν τα μάτια σου. Συνέχισε εσύ στο ίδιο χαβαλεδίστικο στυλ να ειρωνεύεσαι τους πάντες. Τον εαυτό σου ρεζιλεύεις. Συνέχισε φοιτηταρά μου. Και να κάθεσαι μέχρι τις 3 τα ξημερώματα στο pc σου να …χαμογελάς.
DrAluca
21 Σεπτεμβρίου, 2011 2:42 μμ
Ε αφου με αφηνεις θα συνεχισω ρε ανθρωπιστη.
Μπορω να ειρωνευομαι και πιο αργα παντως…και μετα τις 5 μη σου πω…
Αντε….καλα κρασα Razor.
Και φιδακια στα μουτρα σου.
Χαμογελατε…
Spin
21 Σεπτεμβρίου, 2011 1:54 μμ
razor όντως αυτή η μαλακία με το «χαμογελάτε» δεν παλεύεται.
ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙιιιΙ ΔΟΚΤΩΡ!!!
DrAluca
21 Σεπτεμβρίου, 2011 2:45 μμ
Ωστε ετσι ε?
ΟΥ ΡΕ
Χαμογελατε..
ghu
21 Σεπτεμβρίου, 2011 4:49 μμ
Μπράβο δάσκαλε για το κείμενο.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
21 Σεπτεμβρίου, 2011 5:52 μμ
«Δάσκαλε» ;
Ε όχι ρε παιδιά, εγώ ένα τίμιο μαθητούδι είμαι..
( υγ: Εκτός κι αν με ξέρεις προσωπικά,οπότε γνωρίζεις ότι είμαι δάσκαλος στο ερωτιλίκι με τα κοριτσάκια. Εκεί πάω πάσο 😛 )
mad madam mim
21 Σεπτεμβρίου, 2011 7:17 μμ
Razor σε λατρεύω. Παντρέψου με!
oldboy9
24 Σεπτεμβρίου, 2011 2:47 μμ
@Razor, βλέπω έχεις και συμπάθειες, από @mad madam mim μεριά!
rednready2r
24 Σεπτεμβρίου, 2011 7:05 μμ
κ. Ξουραφι
ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΈΙΑ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
κουκουρικου….
razor
24 Σεπτεμβρίου, 2011 8:32 μμ
Συγχαρητήρια για τις πρωτιές. Και εις ανώτερα
rednready2
24 Σεπτεμβρίου, 2011 10:14 μμ
Λατρευτε κ αξιοκατακριτε κ. Ξουραφι,
΄στω πολυ για τα συγχαρίκια!
Ήλπιζα να καταλαβεις πως το «σπουδές ή πολιτικοί αγωνες» δεν ειναι δίλλημα. Αφου ομως κατάντησαν έτσι τα πανεπιστήμια ώστε να σε μετατρέψουν σ ενα υψηλα εξειδικευμένο εργάτη αλλα να μην σου παρέχουν κανένα εργαλείο, καμία μέθοδο για να αναλύεις και να συνθέτεις τα πράγματα, το αφήνω προς το παρόν.
Οσο για ΓΑΠικο περί κερκίδων κα κουραφέξαλων προκειμένου να μην εκτίθεσαι, μιλας με εργαζόμενο με 18 χρονια ενσημα.
Φιλοτομαρισμός είναι να νομίζεις πως το δημόσιο πανεπιστήμιο είναι ο χώρος που σου παρέχεται από την ΚΟΙΝΩΝΙΑ για να αποκτας εφόδια ανώτερου θηρευτή στην εργασιακή ζούγκλα. Ούτε τη ζούγκλα σου γουστάρω ούτε την καταντια των πανεπιστημίων(καταντια: το χασιμο του δημόσιου χαρακτήρα).Αντιλαβού;
γενικως Χαραλαμπε,
κλαφτα….
razor
24 Σεπτεμβρίου, 2011 11:29 μμ
Ανώτερος θηρευτής στην εργασιακή ζούγκλα. Καλό. Predator. Να σε ρωτήσω κάτι? Εσύ έγινες κατσικάκι επειδή το ήθελες? Και αυτό το «κανένα εργαλείο, καμία μέθοδο για να αναλύεις και να συνθέτεις τα πράγματα» τι το ήθελες? Έχεις περάσει καθόλου από τα έδρανα ή μας κοροιδεύεις?
rednready
25 Σεπτεμβρίου, 2011 2:15 μμ
Alien vs Predator για να ειμαστε ακριβείς, Προστατικε Αλεξικεραυνε κ. Ξουραφι μας.
Δηλαδή ή κατσικάκι ή λέων σαν την αφεντια σας! άνθρωπος δεν υπάρχει περίπτωση έτσι;
εγω θα δηλωσω προποδειλος αν σας καλύπτει.
θεση-αντιθεση-αναλυση-συνθεση.
Εαν τα όντα(λεοντες,κατσικάκια,δημοσιογραφοι του ΣΚΑΙ κτλ) με τους οποίους συγχρωτίζεστε συνηθιζουν να σας κοροϊδέυουν και σεις να κοροιδεύεται αλλους, αυτό δε σημαινει πως μπορείτε να γενικεύετε: Δεν είμαστε όλοι σαν την εξοχοτητα σας κ. Γενικε Στομωμένε Φάστορα.
κουκουρουκου…
razor
26 Σεπτεμβρίου, 2011 1:00 πμ
Προστατικός Αλεξικέραυνος και Γενικός Στομωμένος Φάστορας. Ναι, το βρήκες. Μέσα έπεσες:)) Εσύ πάλι προπόδειλος. Μου θυμίζεις τον Ψαριανό. Κάτι τέτοια έλεγε όταν ήταν στα κέφια του.Φαίνεται εσύ συγχρωτίζεσαι με τους εκφωνητές του Best. Ορίστε το αποτέλεσμα:)
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 3:06 μμ
….;;;;!!!!!!!!!!!!
Τριαδικέ Καθαρτήριε Σκορποχωρίτη,
Aν δεν είστε ικανός να οραματιστείτε έναν κόσμο χωρίς «αγορά εργασίας» και ανταγωνισμό
η λογική κι εγω θα πάμε για καφέ. Αποστείλλατε σμσι όταν επιδράσουν τα χάπια κατά των «ψευδαισθήσεων μεγαλείου» που σας κατατρώνε!
(αυτό που καπνίζει δίπλα σας δεν είναι ο λουλάς: Απλά ο κόσμος καίγεται!)
ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!
Τι είναι το BEST;
ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΗ ΧΤΕΝΑ!!!!!
razor
26 Σεπτεμβρίου, 2011 5:21 μμ
Περίεργε φίλε μου, ο ανταγωνισμός υπάρχει παντού. Και όχι μόνο στην εργασία. Όμως αν εννοείς ότι πρέπει να υπάρχει μία κεντρική εξουσία η οποία θα διαχειρίζεται τα πάντα και θα σε απαλλάσει από το άγχος της επιβίωσης διότι θα σου πετάει ένα εξασφαλισμένο ξερολούκουμο, το ίδιο σε όλους, τότε έχουμε θέμα. Και επειδή αυτό το θεμα έχει ξεκαθαρίσει στη χώρα που ζούμε, θα σε παρακαλούσα να σκεφτείς το ενδεχόμενο να μεταναστεύσεις σε μια πιο ελεύθερη χώρα. Από αυτές που έχουν βιοτικό επίπεδο στα όρια της εξαθλίωσης (Β.Κορέα, Κούβα, κλπ) Τι κάθεσαι εδώ και χαραμίζεσαι.
Εδώ υπάρχει ανταγωνισμός. Όχι κατ’ ανάγκη αθέμιτος. Στις σπουδές, στην εργασία, στις γυναίκες, στη δημόσια προβολή, στην οικονομία, στη διασκέδαση, στη γαμημένη θέση στο λεωφορείο. Εσύ κάτσε στο μπαλκόνι και απόλαυσε τη θέα κόκκορα. Ξύπνα όμως οραματιστή και δες την πραγματικότητα πριν καλείς άλλους να ξυπνήσουν ύπνε!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
26 Σεπτεμβρίου, 2011 6:53 μμ
Ο μανιχαϊσμός διδάσκεται στις «ανοικτές σχολές»;
Κι αν ναι, το μάθημα (τέλους) της Ιστορίας είναι προαπαιτούμενο;
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 7:51 μμ
Επειδη ζεις σε μια «ελέυθερη χωρα»(χα!) θα(χου χαχα) σου(χαχα χου!)….χαχα χαχαχα χου χουχα χαχου χαχα χαχαχαχαχαχα χουχου χιχαχα χαχαχι χου χε χα χε χα χου χεχε χαχαχου χου χα χε χαχου
………..λίγο νερό ρε παιδια………………….χαχουχουχουχουχου χα χεχα χαχιχι χα χουαχαχα χαουαχα
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:38 μμ
@Ξουράφι(ν3)
Καταχρώμενος την φιλοξενία του αρθρογράφου(το κείμενο του σκληροπυρηνοτέτοιου δεν αξίζει τέτοιας αντιμετώπισης γιατί έχει πολλά να πεί) σου δηλώνω:
Αν θές να με διώξεις από τη χώρα(όπου «το θέμα έχει ξεκαθαρίσει»), όπου μόνο εσύ έχεις λόγο για τη ζωή μου-γαμω τη δημοκρατία σου γαμώ- σου αφήνω το «εξασφαλισμένο» ΞΕΡΟΚΌΜΜΑΤΟ που μου αναλογεί κι από το Συνεχές σου χαρίζω το Χώρο . Για μένα θα κρατήσω το μέλλον!
ΤΕΛΟΣ
razor
26 Σεπτεμβρίου, 2011 9:09 μμ
Και εγώ θα είμαι πάντα εκεί συμπατριώτη να αποτρέψω το «μέλλον» που έχεις στο μυαλό σου
spiral architect
26 Σεπτεμβρίου, 2011 9:43 μμ
Νέε μου:
Είμαι αισιόδοξος, γιατί στο πρόσωπό σου βλέπω την μελλοντική ηγεσία του τόπου μας.
Σε φαντάζομαι στο πλαι του υιου του ΓΑΠ, του Αντρικου.
(το καημένο ψάχνει για δουλεια στο Σίτυ και δεν βρίσκει)
Είμαι ακόμα πιο αισιόδοξος βλέποντας την ατμομηχανή της οικονομίας και της βαριάς μας βιομηχανίας – τον ΣΕΒ – σε ένα νέο καλαίσθητο site, μπολιασμένο με τα ιδανικά της επιχειρηματικότητας, του εκσυχρονισμού, της πράσινης ανάπτυξης και του opengov.
http://viomixanoi.gr/
Πότε επιτέλους θα δούμε ελληνικό Cayenne, μανατζαρισμένο από τον ευφυή ξουραφένιο εγκέφαλό σου, κατασκευασμένο από φτηνά αλλά τίμια ελληνικά χέρια, σε κάποια ελληνική Ειδική Οικονομική Ζώνη, σε ευρωπαϊκή προσιτή τιμή?
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:10 μμ
@Ξουράφι(ν2)
Υπερθέμιτε Μπισκοτενιε Ανταγωνιστικούλη κ. Ξουράφι,
Παίρνετε ένα τέταρτο ξυνισμένο Φουκουγιάμα, ολίγη από θεωρία κοινωνικού Δαρβινισμού(θα τη βρείτε σε όλα τα καλά σκλαβοπάζαρα).
Χτυπάτε το μυαλό σας στο μίξερ!
Περιχύνετε ότι έχει απομείνει στην καρκάλα σας.
Αφήνετε στην εφεδρεία για ένα χρόνο.
Είστε έτοιμος για φάγωμα.
κουκουρουΟΥΟΥΟΥ
σταματάω.
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 8:17 μμ
@κ. δικέφαλο πρόεδρο ενταυθα,
Υπάρχει και τρίτος δρόμος προς τον καπιταλισμό!
(γαμώ τις «ανοικτές» μου σχολές γαμώ!)
rednready
26 Σεπτεμβρίου, 2011 9:41 μμ
@Ξουράφι
Ειδες τελικά πως εχεις κι εσύ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ιδελογία για την οποία αγωνίζεσαι; Τι κρυβόσουν ρε κοκορνιοκο; Γιατί μας το έπαιζες ανεξάρτητος; Ντρέπεσαι που είσαι φασίστας; Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπη Τενεκεδένιε μου.
Απότρεψε τώρα το αεροπλανικό φάσκελλο που σου έρχεται και τα λέμε προχθές.
(κον Σκληροπυρηνοτέτοιο:
Επιμένω πως κανένα post δεν πρέπει να διαγράφεται: Ο καθένας μπορεί να εκτεθεί μόνος του από αυτά που λέει)
spiral architect
26 Σεπτεμβρίου, 2011 9:59 μμ
Ξουραφένιε μου υπερεγκέφαλε μη ακούς τους αναρχοκουμουνιστάς!
Μην βρωμίζεις την φαιά σου ουσία με την αποφορά τους!
Εμείς επικοινωνούμε, σε νιώθω βρε!
Και οι δυο μας θα κάνουμε αυτό που πρέπει:
Ναι για! :p
razor
27 Σεπτεμβρίου, 2011 12:40 πμ
Δεν υπάρχει περίπτωση να κρατήσω κακία. Ήξερα με ποιους μιλάω από την αρχή. Αντίο κύριοι
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
27 Σεπτεμβρίου, 2011 2:32 πμ
Σας ευχαριστούμε για το πέρασμα που κάνατε από το ταπεινό -πλην τίμιο- ιστολόγιό μας.
Ο μόνος λόγος που δε διέγραψα κανένα σχόλιο σας ήταν επειδή δεν ήσαστε τρολ.
Έτσι, για να βλέπετε πόσο δημοκρατικοί μπορούμε να γίνουμε εμείς οι κομμουνισταράδες που και που.
Σας εύχομαι καλή συνέχεια στη ζούγκλα που αποκαλείτε «αγορά εργασίας» και αν τύχει να πέσετε πάνω στον Ταρζάν ρίξτε μια καλή κραυγή για να αποδείξετε ότι είστε ο δυνατότερος.
Τους χαιρετισμούς μου (στον Ταρζάν ντε).
Καλό ψόφο.
rednready
28 Σεπτεμβρίου, 2011 12:05 πμ
ασχετο αλλα…..
ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕ!