υπεύθυνος μεταφοράς από athens.indymedia.org ο αφισοκολλητής j4nus…
Αν δε γκρεμίσεις τον κόσμο που εσύ έχτισες, θα θαφτείς στα συντρίμια του…
υπεύθυνος μεταφοράς από athens.indymedia.org ο αφισοκολλητής j4nus…
Αν δε γκρεμίσεις τον κόσμο που εσύ έχτισες, θα θαφτείς στα συντρίμια του…
αναρχοβλαχος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:30 πμ
γαματη..
αυτη ειναι επικοινωνιακη αφισα ή θα χουμε παλι ντραβαλα;; 😀
BandieraRossa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:36 πμ
Κονγκράτς για την αφίσα, τα λέει όλα.
afrikazoao
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:43 πμ
Μπράβο και πολλά συγχαρητήρια στον καλλιτέχνη τέτοια θέλουμε.Μπράβο και στον παραλληλογράφο…..
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:20 πμ
πάρα πολύ καλή!!!
Dim Vassios
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:44 πμ
παρακαλώ ενημερώστε για το νέο μου email
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:01 πμ
Η αφίσα ασφαλώς κι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ….
Αφορά τους πάντες (εκτός ίσως απ τα μέλη του παραλλ…)
Παίδες-χωρίς να θέλω να τρολλάρω-μακάρι να ρθήτε στην πραγματική ζωή κι εσείς!
Zuzaku
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 πμ
αυτο τωρα ειναι α) πραγματικη ευχη, β) καταρα ή γ) απλη τρολια;
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:31 πμ
Ειλικρινής τοποθέτηση μήπως;
Kael'thas
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:36 πμ
Πολύ καλή! Απλή στο σύνολο, ξεκάθαρη στο περιεχόμενο και το σχέδιο/χρώμα δένει με το μήνυμα (αντιθέσεις κλπ).
Τι εννοει ακριβώς ο ποιητής όταν μας καλεί να γκρεμίσουμε, υποθέτω θα μας το πει στη συνέλευση… :Ρ
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:41 πμ
Άρχοντα!!!!
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:40 πμ
Εκτός απ τη «καθαριότητα»…..και η «ηλιθιότητα» είναι μισή αρχοντιά !
(Άσχετο ….άλλα έτσι μου ρθε)
Eddie
16 Σεπτεμβρίου, 2011 6:21 πμ
Πες μου πως εισαι το παλιο γνωριμο γουρουνακι απο το tvxs…
LAGARTSAS-A
16 Σεπτεμβρίου, 2011 9:25 πμ
pagal
καλως ηρθες στον εδω σχολιασμο 😉 για ναχουμε ενα μετρο συγκρισης της ηλιθιοτητας και της βλακειας.
lnsurrection
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:13 μμ
Χαχαχα όντως!
lefterisp
16 Σεπτεμβρίου, 2011 8:21 πμ
«Μαζί τα φάγαμε»?
orko
16 Σεπτεμβρίου, 2011 8:55 πμ
αναρχοχριστιανισμός ?
Τακης Ιντζές
16 Σεπτεμβρίου, 2011 9:31 πμ
Η μισή αφίσσα φωνάζει ¨μαζί τα φάγαμε¨, ή κάνω λάθος ?
astrof
16 Σεπτεμβρίου, 2011 10:18 πμ
σιγουρα είναι εξισωτική…. αλλά από την αλλη σιγουρα αφορα και αγγιζει πολύ κόσμο
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 10:18 πμ
Η μισή αφίσα λέει ότι συμβιβάστηκες -ίσως όχι εσύ, ίσως κάποιοι άλλοι- με ένα σύστημα…που σε εξέθρεψε και το αναπαρήγαγες μετά στη δουλειά, στο σπίτι, στη διασκέδαση… παντού…
Jimmious
16 Σεπτεμβρίου, 2011 10:26 πμ
Fantastikh afisa, mprabo stous dhmiourgous!
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 10:29 πμ
Η αφίσα μοιάζει επιθετική… αλλά αυτή είναι η διαφορά του α/α χώρου από όλους τους υπόλοιπους… δε βγάζει κείμενα/αφίσες προς άγρα ψήφων ούτε για να χαϊδέψει αφτια…
Μπορεί να μην τα φάγαμε μαζί… τους αφήσαμε όμως να τα φάνε… και αυτό δεν είναι λίγο…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:03 πμ
Το να μη σε ενδιαφέρει τί θα πει ο κόσμος για τις αφίσες σου, δεν είναι πάντοτε και ο καλύτερος οδηγός βέβαια…
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:04 πμ
Το να χαϊδεύεις αφτιά όμως σε πάει εκεί που ήσουν… και δεν έχει νόημα…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:11 πμ
Θέλει μεγάλη ιδεολογική αυτοπεποίθηση (και ίσως μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου) για να απευθύνεσαι στον κόσμο με τον τρόπο που το κάνει συχνά ο α/α χώρος. Ούτε κι αυτό σε πάει πουθενά…
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:13 πμ
Σε παει τουλάχιστον πιο μακριά, αν όχι σε άλλη διάσταση… ακόμα και στη μιζέρια του παρόντος…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:15 πμ
Δεν μπορεί να απευθύνεσαι προς τον κόσμο θεωρώντας ότι είσαι η ηθική συνείδηση της ανθρωπότητας (ενώ είσαι απλά μια ανοιχτή συνέλευση αναρχικών).
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:19 πμ
προφανώς το κείμενο εκπροσωπεί τη συνείδηση αυτών που συμμετέχουν στη συνέλευση… όχι της ανθρωπότητας…
επαναστάσεις για την ανθρωπότητα κάνουν οι αριστε-ρούληδες…
lnsurrection
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:15 μμ
Το θέμα όμως τώρα δεν είναι να σε πάει κάπου. Αυτό το «προνόμιο» το έχουν οι εξουσιαστικές δυνάμεις, δεξιές και αριστερές.
Το θέμα είναι να καταλάβεις που βρίσκεσαι. Αν εσύ (ο οποιοσδήποτε εσύ) θίγεσαι με τέτοια μηνύματα, το πρόβλημα δεν είναι στα μηνύματα, αλλά σε εσένα.
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:20 μμ
Ρε συ insurrection ,κατσε να σου δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα…δεν είμαι χριστιανός, δεν κάνω καριέρα, δεν έχω χτίσει πουθενά, ούτε έγλυφα κανέναν, ούτε άφηνα την τιβι να μου καθορίζει τη ζωή ούτε τίποτα. Παρόλα αυτά προφανώς καταλαβαίνω ότι έχω και εγώ ένα προσωπικό μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που βρισκόμαστε. το αποδέχομαι. Η αφίσα δεν μου αρέσει όμως, δεν καταλαβαίνω σε ποιους απευθύνεται, που στοχεύει, τι θέλει να πετύχει . Και επειδή είναι επιθετική( καλώς ή κακώς, το αφήνω αυτό για λίγο στην άκρη) αναρωτιέμαι ποιοι είναι αυτοί που την έγραψαν , τι σόι άνθρωποι είναι και κυρίως αν εξαιρούν τον εαυτό τους από την κοινωνία.
lnsurrection
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:32 μμ
Άρα η αφίσα δεν απευθύνεται σε εσένα. Από τη στιγμή που είσαι ΟΚ με τον εαυτό σου, τότε απλά την προσπερνάς, ιδίως αν δε σε εκφράζει γιατί δεν πιστεύεις ότι έχουν έτσι τα πράγματα.
Μην ξεχνάμε ότι είναι αφίσα, όχι ευαγγέλιο. Κάθε πρόταση μπορεί να αποτελέσει έκθεση από μόνη της, η υπερανάλυση καμιά φορά είναι χειρότερη από την απλά προσπέραση του νοήματος. Να μείνουμε όμως μόνο στο κάτω μέρος της αφίσας, όπου λέει «Αν δεν γκρεμίσεις τον κόσμο που εσύ έφτιαξες θα θαφτείς στα συντρίμμια του», αν εσύ σε προσωπικό επίπεδο το έκανες, τότε συμφωνείς και όλας με την αφίσα.
Σημαντικό επίσης, δε χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα και στα πάντα.
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:10 πμ
Συγνωμη παιδια αλλά διαφωνω. Και διαφωνω γιατι η αφισα επιτιθεται στην κοινωνια αποθεωνοντας την ατομικη ευθυνη. Και μαλιστα όχι σε κατευθυνση αγωνιστικη, συγκρουσης, ανατροπης, αλλά σταζοντας ειρωνια και αυτό-ικανοποιηση (μεσα απο την επιβεβαιωση οσων υποστηριζες), για να μην πω με ένα σαρδονιο χαμογελο που μονο καταπιεσμενους, στριμωγμενους, με την πλατη στον τοιχο δε χαρακτηριζει.
Αντι να επικεντρωνεται στο πως αυτος ο κοσμος θα γκρεμιστει μονο από τα κατω και μονο από τα κατω θα προκυψει ο καινουριος κοσμος, αντι να καλει σε κοινωνικη αλληλεγγυη εναντια σε ένα σαπιο συστημα, επιμενει στη γνωστη καραμελα «σας τα λεγαμε αλλα εσεις δεν καταλαβαινατε – παρτε τα τωρα». Ε, σορυ και παλι… παπαρια μαντολες… με το συμπαθειο.
Και σε καμια περιπτωση δε λεω ότι αυτά που γραφει η αφισα δεν ισχυουν, λεω απλα ότι δεν καταλαβαινω τι σκοπιμοτητα να τα χτυπας στα μουτρα της κοινωνιας. Θα ξυπνησει ετσι; Θα αφυπνιστει;
Τα ορια της ατομικης ευθυνης δεν τα εχω συμφωνησει ουτε με τον εαυτο μου, αλλά ελπιζω να μην καταληξω σε τετοιες λογικες.
orko
16 Σεπτεμβρίου, 2011 7:23 μμ
πέστα Chisto-stome !!
Xanadu
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:37 πμ
παντως η λογικη του να γλειφουμε αιωνιως την αγνη και παναγια εργατικη ταξη που ολη μερα τα ξυνει και σε βριζει επειδη δεν ακολουθεις το δρομο της μοιρολατρειας και της κλαψομουνιασης δεν θεωρω οτι ειναι και πολυ σωστη ή οτι σε βγαζει καπου
μην τυχον και αγγιζει καποιος την παναγια εργατικη ταξη, μην τυχον και ασκησει κριτικη, να τον στειλουμε στο πυρ το εξωτερον! 666
oldboy9
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:41 πμ
Γειαααα σου, είδα το 666 και τσίμπησα!
Και ναι η εργατική τάξη δεν πάει στον Παράδεισο…αλλά στην κόλαση!
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:17 πμ
Καποια πράγματα πρεπει να λέγονται όπως είναι… κι από ό,τι βλέπω γύρω μου, δεν έχουν ξυπνήσει και πάρα πολύ οι καταπιεσμένοι και λοιποί…
και στην τελική το ρεζουμέ είναι αυτό που έχει σημασία…και λέει ξεκάθαρα ότι το σάπιο οικοδόμημα πρεπει να το γκρεμίσουν οι πολίτες… όχι οι σωτηρες, ούτε οι πολιτικοί ούτε τα καθε λογής αρχηγικά μέτωπα…
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:25 πμ
j4nus, εγω παντως δε βλεπω να λεει αυτο. ποσο μαλλον ξεκαθαρα!! το μονο ξεκαθαρο απο την αφισα ειναι το σαπιο οικοδομημα το εχτισαν με τον τροπο τους οι πολιτες.
και παλι λεω, δεν ειναι οτι η κοινωνια ειναι αμοιρη ευθυνων, ομως ρε φιλε ιεραρχησε καποια πραγματα και στην τελικη ξεχωρισε το προβατο απο τον λυκο.
το ρε φιλε δεν παει σε σενα… γενικο, αν και οχι τοσο αοριστο.
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:30 πμ
Τα αυτόκλητα «ξυπνητήρια» των γύρω τους βρωμάνε αρχηγηλίκι (κι ας μην το λένε) και βουλιάζουν στην πλήρη υποκειμενικότητα και αυτοϊκανοποίηση.
Αν βρίζεις τους συνανθρώπους σου με τέτοιο τρόπο, πρέπει να είναι πανθομολογουμένως πολύ πιο σαφές ότι είσαι κι εσύ καλύτερος.
Υ.Γ.
Αναρρωτήσου πόσο «αντιεξουσιαστικό» είναι σαν λογική να λες ότι «ξύπνησε» κάποιος που άρχισε να συμφωνεί μαζί σου…
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:38 πμ
σε ποιο σημειο πιστευεις οτι βρίζει η αφίσσα ή οτι λεει κατι που δεν στεκει?
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:48 πμ
Από κει που λέει «Τόσα χρόνια» μέχρι εκεί που λέει «απέναντι από τον ΟΤΕ» 😉
Ολόκληρη η λογική της αφίσας αποπνέει ο,τιδήποτε άλλο εκτός από σεμνότητα. Ώρες ώρες ο α/α χώρος φαίνεται να χάνει το μέτρο…
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:52 πμ
α μπά?
και ποιο ειν το μετρο δλδ για να φτιαχτει μια αφισσα?
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:56 πμ
Να μην είσαι τόσο ΚΝίτης!!
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:59 πμ
α οκ….νταξ.
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:37 πμ
Για το αν μυρίζει και τι μυρίζει καλύτερο είναι να το διαπιστώσεις από μέσα… όχι από χιλιόμετρα μακριά…
κανεις δεν ειπε οτι το ξυπνησε σημαινει οτι συμφωνει μαζι μου… αλλα εγω δε βλεπω κανεναν να αντιδρα ή να δρα… εκτος αν αναφέρεσαι σε μειοψηφίες οι οποίες πάντοτε υπάρχουν στην κοινωνία και δρουν και αντιδρουν…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:43 πμ
Μα οι αφίσες βγαίνουν για να δίνεις το στίγμα σου από μακρυά, αλλιώς θα μοιράζανε μόνο προσκλήσεις για τις συνελεύσεις για να τα δεις από μέσα.
Υ.Γ.
Για την ΚΝΕ, π.χ., πώς έχεις άποψη χωρίς να την έχεις δει από μέσα;
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:45 πμ
η γνωση μου δεν προέρχεται από το διαβασμα αφισων παντως…ή απλά εντύπων…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:54 πμ
Δεν έβγαλα συμπέρασμα για όλον τον α/α χώρο ούτε καν για τη συγκεκριμένη συνέλευση. Προφανώς μπορεί να είναι συμπαθή και ενδιαφέροντα παιδιά. Η αφίσα πάντως, θεωρώ ότι δε συμβάλει στο σχηματισμό θετικής άποψης.
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:53 πμ
Χμμ και εμενα μου βγαζει παντως ενα κλιμα «μαζι τα φαγαμε». Η διαφορα ειναι οτι εκει που ο παγκαλος λεει μαζι τα φαγαμε και ελατε να ιδιωτικοποιηθουμε, η αφισα λεει μαζι τα φαγαμε και ελάτε να αυτοοργανωθούμε…
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:03 μμ
iguana, η αφισα δε λεει καν «μαζι τα χτισαμε»… λεει «εσυ εχτισες»!!!
και το «ελατε να αυτοοργανωθουμε» αφηνεται στη φαντασια αυτου που την διαβαζει, ο οποιος ομως ειναι ο ιδιος που τοσα χρονια και τις παραπανω μαλακιες μας γαμησε τη ζωη, οπότε καταλαβαινεις… δε νομιζω να περιμενει και πολλους για αυτοοργανωση.
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:14 μμ
συμφωνώ σε γενικές γραμμές. Και γι αυτό με χτύπησε και άσχημα η αφίσα, αν και δεν νομίζω ότι πρέπει γι αυτό να αφήσουμε 500 σχόλια από κάτω (μια αφίσα είναι :P). Αν οι δημιουργοί της αφίσας δεν θέλουν μαζί τους όλους αυτούς που με δικιά τους ευθύνη μας γαμήσαν τη ζωή τότε γιατί τι φτιάξανε; Για εκτόνωση; Ή για να τους πούνε είδες που στα λεγα;
koula
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:19 μμ
και 500 και χιλια!
μια εικονα…. χιλιες λεξεις.. μια αφισα χιλια σχόλια (αρκει να μην παμε σε caps παλι ..)
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:29 μμ
++++
koula
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:32 μμ
μη με περιφρασσεις εμενα.. δεν ειμαι χτημα σου 😛
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:12 μμ
{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{()++++++////???}}}}}}}}}}}}}}}}
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:55 πμ
Αν η επιθετικότητα εκλαμβάνεται ως αρχηγιλίκι ή ελλειψη σεμνότητας… τότε το πρόβλημα δεν το έχει η αφίσα… αλλά αυτοί που την διαβάζουν…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:58 πμ
Προφανώς, όταν μια αφίσα βγάζει διφορούμενα μηνύματα, δεν μπορεί, το πρόβλημα το έχουν αυτοί που τη διαβάζουν.
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:57 πμ
Επίσης νομίζω ότι βγάζετε κάποιοι συμπεράσματα όχι από αυτο που γράφεται αλλά από αυτά που νομίζετε στο μυαλό σας… κάνοντας προεκτάσεις που κανείς δεν υπονόησε ή είπε…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:03 μμ
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, όλοι το παθαίνουμε αυτό 🙂
Πάντως, τις όποιες προεκτάσεις δεν τις κάνουμε και τελείως, μα τελείως αυθαίρετα.
Προέρχονται από τις εμπειρίες μας και τον υποκειμενικό τρόπο που τις αντιλαμβανόμαστε, όπως για παράδειγμα η άποψη ότι «όοοοολοι οι υπόλοιποι πολιτικοί χώροι, εκτός από τον α/α, χαϊδεύουν αυτιά».
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:00 μμ
Το αν επικοινωνιακα είναι λάθος είναι αλλο θεμα… άλλο όμως επιθετικότητα… οργή κτλ και άλλο αρχηγιλίκι και ελλειψη σεμνότητας…
η αφίσα λέει ότι συμμετείχαμε σαν μελη της κοινωνιας σε όλο αυτό και οι περισσότεροι δεν αντιδράσαμε ουτε καν με θεσμικό τρόπο…
οντως το σύστημα σε ευνουχίζει… αλλά δε νομίζω ότι σε υπνωτίζει κιόλας… περα από αυτό που έγινε στις πλατείες και κάποιες ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες, δε νομίζω ότι φαίνεται να υπάρχει καποια γενικότερη κίνηση και δράση που να μην αφορά μόνο στο πώς να επιστρέψουμε εκεί που ήμασταν πριν 10 χρόνια… την περίοδο δλδ των παχιών αγελάδων,..
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:02 μμ
ΚΑι πάντως και μόνο που γίνεται τόση κουβέντα σε αντίθεση με αλλες αφίσες που εχουν μπει και κανείς δεν είπε τίποτα…σημαίνει ότι δεν πέρασε απαρατήρητη… κι αυτό σύμφωνα με μια επικοινωνιακή σχολή…είναι επιτυχία…
μηπως τελικά τη δώσανε σε κανεναν του μαρκετινγκ να τη φτιάξει;;;
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:08 μμ
«η αφίσα λέει ότι συμμετείχαμε σαν μελη της κοινωνιας σε όλο αυτό και οι περισσότεροι δεν αντιδράσαμε ουτε καν με θεσμικό τρόπο»
το 2ο ενικο μονο εγω το παρατηρω;; επικοινωνιακο κι αυτο;
οχι j4nus, δε θεωρω οτι ειναι θεμα επικοινωνιακο. Ειναι θεμα αποθεωσης της ατομικης ευθυνης, καθαρα και ξαστερα. Κι εκει εγω διαχωριζω τη θεση μου. Ποσο μαλλον οταν η ατομικη αυθυνη βαρυνει το υπολοιπο της κοινωνιας, το οποιο τοσα χρονια ελεγε τα αντιθετα απο αυτα που λεγαμε εμεις και τωρα επιτελους ξυπναει.
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:14 μμ
Δεν έχω κάποια πρόθεση να τα σούρω στον α/α χώρο αναδρομικά με αφορμή μια αφίσα. Θεωρώ όμως, ότι η αφίσα είναι ενδεικτική ενός χαρακτηριστικού και μιας νοοτροπίας που βλέπω συχνά στο συγκεκριμένο χώρο, που δεν μου αρέσει και που θα ήθελα να κριτικάρω.
Αυτό που αντιλαμβάνονται ως ασυμβίβαστη στάση και παρρησία που δε «χαϊδεύει αυτιά», εμένα -και νομίζω δεν είμαι ο μόνος- μου μοιάζει με οίηση και αλαζονεία (χαρακτηριστικό που απαντάται κάργα και στον αριστερό χώρο, απλά οι α/α δεν το σκέφτονται ποτέ ότι μπορεί να τους αφορά, σαν να έχουν κάνει κάποιο εμβόλιο).
no11888
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:08 μμ
«Και διαφωνω γιατι η αφισα επιτιθεται στην κοινωνια αποθεωνοντας την ατομικη ευθυνη»
Αν δεν υπαρχει ατομικη ευθυνη τοτε πηγαινουμε σε λογικες συλλογικης ευθυνης.Η αφισα απευθυνεται στον καθενα χωριστα και ερχεται σε πληρη αντιθεση με το «μαζι τα φαγαμε».Δεν καταλαβαινω την ενσταση.
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:20 μμ
Α σοβαρά ε; Θεωρείς ότι η αφισα επιτιθεται ξεχωριστα στον iguana ε; Να περιμένω να μου ερθει και σφραγισμένη με βουλοκέρι στο σπιτι;
no11888
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:26 μμ
Αν σε αφορουν αυτα που γραφει,ναι,Εγραψα απευθυνεται, οχι επιτιθεται.Εγω ,που πολλα απο αυτα που γραφει με αφορουν,δεν αισθανθηκα οτι βρισκομαι σε αμυνα.Εσυ γιατι;
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:33 μμ
Ενταξει συγγνώμη για το επιτίθεται. Αφου λοιπόν μου «απευθύνεται», και εγω με τη σειρά μου αναγνωρίζω όλα μου τα λάθη, για τον αμαρτωλο βίο που διάγω, τι θα πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα; Να αρχίσω το γκρεμισμα φαντάζομαι..Η θέλει απλα να με αφήσει να αυτομαστιγώνομαι μέχρι να δω το φως το αληθινό;;
ΥΓ: αν θέλει να αρχίσω το γκρέμισμα θα ήθελα λίγες παραπάνω οδηγίες χρήσεις. ΑΜΗΝ
no11888
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:59 μμ
Mε αυτα που γραφεις ειναι σαν να παραδεχεσαι οτι ο μεσος ελληνας ειναι ενα μοσχαρι που αγεται και φερεται.Μονο το αυτομαστιγωμα του απεμεινε να πραξει;Και εμενα με ενοχλει αφανταστα οταν το κκε κανει λογο για λαο και εργαζομενους τσουβαλιαζοντας ολοκληρο το συμπαν ,αλλα εχω την στοιχειωδη λογικη να καταλαβω οτι δεν απευθυνεται στην Δ.Βανδη και τον Γ.Προβοπουλο.
no11888
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:06 μμ
Ενταξει μπορει να μη σου αρεσε η αφισα αλλα δεν γραφει ουτε υπονοει πουθενα το αυτομαστιγωμα.Αυτομαστιγωμα ζητανε οι διαφοροι εξουσιαστες.
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:06 μμ
ενταξει
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:14 μμ
πολυ κακη αφισα
μιλαει πολυ ασχημα για τον αγιο ημων ελληνικο λαο
ειναι ανιερη και προσβλητικη , θιγει την Ιερη Αγελαδα
ειναι και ανιστορητη διοτι δεν αναγνωριζει οτι ο λαος ειναι το λαμπρο ιστορικο υποκειμενο που θα εξελιξει την ιστορια ως την οριστικη εσχατια που ειναι η αταξικη κοινωνια
ντροπη τους
δεν εχουν δικαιωμα να ομιλουν
σιγουρα ειναι προβοκατορες και βαλτοί και τα κανουν ολα αυτα για να ρίξουν το αγωνιστικο φρονημα του λαου μας
ο λαος μας δεν εχει κανει κανενα λαθος και το ξερουν
και στη τελικη αν χρειαστει να ,μιλησει καποιος για αυτα , θα το κανουν οι εκπροσωποι του , τα κομματα της αριστερας και του γκουμουνισμου και οχι οι αλητες των εξαθλειων που δεν εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους
ζητω ο ζαχαριαδης , ζητω ο κοκκινος στρατος , ζητω το κομμα
Jaquou Utopie
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:18 μμ
Αν αλλάξεις το ουσιαστικό λαός με το ουσιαστικό κοινωνία για πες μου πως θα έγραφες το παραπάνω σου σχόλιο;
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:31 μμ
πολυ κακη αφισα
μιλαει πολυ ασχημα για την αγια ημων ελληνικη κοινωνια
ειναι ανιερη και προσβλητικη , θιγει την Ιερη Αγελαδα
ειναι και ανιστορητη διοτι δεν αναγνωριζει οτι μεσα απ την κοινωνια θα ξεπηδησουν εκεινες οι ιστορικες δυναμεις που συνθετουν τον πρωτοπορο παντοπορο λαο μας και που αποτελεσουν το λαμπρο ιστορικο υποκειμενο που θα εξελιξει την ιστορια ως την οριστικη εσχατια που ειναι η αταξικη κοινωνια
ντροπη τους
δεν εχουν δικαιωμα να ομιλουν
σιγουρα ειναι προβοκατορες και βαλτοί απ τα νεφελιμ και τα κανουν ολα αυτα για να ρίξουν το αγωνιστικο φρονημα της κοινωνιας των ελ
οι κοινωνια δεν κανει ποτε λαθος και το ξερουν
και στη τελικη αν χρειαστει να ,μιλησει καποιος για αυτα , θα το κανουν οι εκπροσωποι της , τα κομματα της αριστερας και του γκουμουνισμου και οχι οι αλητες των εξαθλειων που δεν εχουν δουλεψει ποτε στη ζωη τους και ειναι παντελως αντικοινωνικοι
ζητω ο ζαχαριαδης , ζητω ο κοκκινος στρατος , ζητω το κομμα της πρωτοπορειας
Jaquou Utopie
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:40 μμ
ok, με κάλυψες…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:27 μμ
Το θρεντ έχει αρχίσει να γεμίζει αναρχικές Ντόρες που μας λένε ότι έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο «δρόμο της ευθύνης» και το «δρόμο του λαϊκισμού». Να χαϊδέψουμε αυτιά ή να πούμε δυσάρεστες αλήθειες.
Τόσο ισοπεδωτική κριτική «στο λαό», που «δεν πρέπει να είναι στο απυρόβλητο», υπονοεί ότι αυτός που την κάνει δεν είναι μέρος του, αλλά κάτι καλύτερο, μια πρωτοπορία, (σαν το Κόμμα, καλή ώρα, τον κόκκινο στρατό και τον ηγέτη του λαού μας Ν. Ζαχαριάδη, που τόσο πολύ αποτάσσει κατά τα άλλα).
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:36 μμ
ακριβως ετσι , εισαι ψυχαναλυταρας μας επιασες στα πρασα ολους εμας που δεν ειμαστε σεμνοι και ταπεινοι
ειμαστε απο πλουσιες αστικες οικογενειες των Β.προαστιων και τον λαουτζικο τον ειχαμε για την πλακα μας
εσυ που εισαι λαικος απο το περαμα και δεν σου ξεφευγει τπτ, μας επιασες στα πρασσα
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:44 μμ
Γιατί σου μοιάζει με ψυχαναλυτικού τύπου κριτική;
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:54 μμ
αφου καταλαβες πως το δευτερο προσωπο , που ειναι γραμμενο το κειμενο, υπονοει οτι ο συντακτης της αφισας εξαιρειται ως ανηκων σε κάτι ανωτερο και οχι οτι επιλεχτηκε το δευτερο προσωπο για τη ρητορικη του δυναμη , τι να πω μαλλον εισαι μες στη ψυχη τους …
μαλλον συνελαβες το απωθημενο του ασυνειδητου μιας αναρχικης συλλογικοτητας
φανταζομαι οτι και αλλα κειμενα που γραφονται σε δευτερο προσωπο ανηκουν επισης σ αυτη την κατηγορια
πχ Ακου ανθωπακο … ποιος ειναι αυτος ο Ραιχ που μας μιλαει μ αυτο το τροπο και τι υπονοει αραγε οτι αυτος ανηκει σε καποιους που ξερουν και μας ανοιγει τα ματια
ομοιως παλιοτερα ο Λυσιας ,πιο συγχρονα ο Ζολα , ο Μπρεχτ και δεκαδες , εκατονταδες συντακτες κειμενων πολτικης γραφης
ρε συ φιλε , απλως δε τους γουσταρεις και δικαιωμα σου
πες το ετσι και ασε τη θεωρια και καλα περι αλαζονων και πρωτοπορων και σνομπιστων κλπ κλπ …
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:57 μμ
ελα με τον ραιχ πρωι πρωι……μην εχουμε δυσαρεστες εκπληξεις……..
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:06 μμ
ενα ονομα λεμε ρε , μη κολας και συ
αλλα ασε που χρειαζεται κιολας
να ξες φιλε οτι η ενταση της λιμπιντο αποτελει ποντεσιομετροτου κινηματος
ολα τα κινηματα εχουν να παινευονται για την λιμπιντο που ξερασαν
οκτωμβρης 17, ισπανια 36, κουβα , μαης 68 κλπ κλπ
τι να λεμε τωρα
πες μου τι γαμησια πεφτουνε γυρω σου , να σου πω που βρισκεται το κινημα 😛
να το αναπτυξω ?????
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:15 μμ
όχι,μου εφτασε η αναφορα στον Ραιχ…..
ελα να σε παρω μια ραιχικη αγκαλια να σου περασουν ολα…..
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:15 μμ
Ο Ραιχ είχε ανακαλύψει την οργόνη άρα είχε ένα δικαίωμα να μιλάει σε β πρόσωπο. η συνέλευση αναρχικών περιστερίου τι έχει πατεντάρει?
koula
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:24 μμ
τωρα.. με βαζεις σε συνειρμους ασχημους…
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:17 μμ
Η κριτική μου είναι πολύ συγκεκριμένη και νομίζω ότι κάνεις δίκη προθέσεων όταν την αποδίδεις σε κάποιο υποτιθέμενο προαιώνιο μίσος που έχω για τους αναρχικούς.
Υ.Γ.
Πάντως το να γράφει κανείς τις αφίσες ή τις προκηρύξεις του προσπαθώντας να μιμηθεί το ύφος του «Άκου ανθρωπάκο», είναι σίγουρο ότι θα τον οδηγήσει σε τραγελαφικά αποτελέσματα…
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:29 μμ
δεν εχω καμμια σχεση με τη συλλογικοτητα της αφισας ,αλλα δε μπορω να ακουω αλλα αντ αλλα
καταλαβαινετε καθολου τι επιχειρηματα επικαλειστε ?
οτι καποιοι πρεπει να σας ζητησουν την αδεια για να μιλησουν στον λαο και μια αδεια πατενταρισματος , για να του απευθυνθουν στο β προσωπο
ετσι την ειδαν ,ετσι του μιλησαν
δλδ τι εγινε ?
θιχτηκε το φιλοτιμο του ελληνα ?
και αν ναι ,εσεις τι ειστε , αυτοκλητοι προστατες θιγμενων φιλοτιμων?
δεν σας εχει τυχει ποτε να πειτε στο διπλα σας
– ξυπνα ρε μαλακα
και οταν το λετε , σημαινει οτι εσεις ειστε κατι ανωτερο ?
δεν σας ετυχε να φωναξετε ποτε κατι στο στυλ …
– λαε ξυπνα σου πινουνε το αιμα … μη σκυβεις το κεφαλι … κατεβειτε απ τα μπαλκονια … κλπ κλπ
σε τι προσωπο λεγονται ολα αυτα ?
πως θελετε να απευθυνονται οι αλλοι στο λαο ?
στο 3ο πληθυντικο ευγενειας ?
βαυαροι εισαστε ρε ?
μπορειτε να μου πειτε κατι επι της ουσιας της αφισας ?
σε πια προταση ακριβως διαφωνειτε ?
που ψευδεται ?
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:43 μμ
1. «οτι καποιοι πρεπει να σας ζητησουν την αδεια για να μιλησουν στον λαο και μια αδεια πατενταρισματος , για να του απευθυνθουν στο β προσωπο
ετσι την ειδαν ,ετσι του μιλησαν». Αυτο το συμπέρασμα το έβγαλες εσύ και έιναι απλά βλακώδες. Όπως βλέπεις η εμπάθεια μπορει να υπάρξει στα πιο παράξενα μέρη, και ναι ακόμα και σε σενα..
2. Ναι έχει τύχει να πω ξύπνα μαλάκα, σε διπλανό μου. Εσυ καταλαβαίνεις τι διαφορά να το πεις σε κάποιον σε κατ’ ιδίαν συζήτηση, και να πεις γενικά ξύπνα μαλάκα σε όλους γενικά (άρα και σε κανένα); Ναι λοιπόν, αν το απευθύνω γενικά και αόριστα γίνομαι κάργα ελιτίλα,
3. Εκτός απο το 3ο πληθυντικό ευγενείας υπάρχει και το πρώτο πληθυντυκό συμμετοχής ξέρεις, η μήπως αυτό παραείναι πασέ για τα εκλεπτισμένα γούστα σου;
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:35 μμ
πραγματι ειναι πασε για τα εκλεπτυσμενα γουστα μου
το βρισκω εξαιρετικα γλοιωδες
αθλια λαικιστικο
οχι ρε μαγκα
και να σου εξηγησω γιατι
– οταν ο λαος πιστεψε και λατρεψε τους ηγετες που τον κολακευαν , δεν ειμασταν μαζι ωστε να μιλαω σημερα σε πρωτο πληθυντικο προσωπο
– οταν ο λαος εβγαζε τους φυρερ και τους ντουτσε του , δεν ειμασταν μαζι ωστε να μιλαω σε πρωτο πληθυντικο προσωπο
– οταν γινοταν οι αντιολυμπιακες διαδηλωσεις (για να ρθουμε στην ελλαδα) τον φλεβαρη του 2004 μια νυχτα με χιονια , ηταν 1000-1500 τρελοι και ενα εθνος απεναντι τους , μαγεμενο απ τον αυλό της ψευδοευμαρειας να χορευει τους σκοπους του ευρωμαλακα Uber alles Ellina και να θεωρει τους αντιστεκομμενους ως ανθελληνικα μισθρανα οργανα εχθρομενα την ονειρωξη του , ομως δεν μετειχα στην ονειρωξη ρε μαγκα ωστε να χρησιμοποιω σημερα πρωτο πληθυντικο προσωπο
– οταν καποιοι (πολλοι … παρα πολλοι ) επελεξαν να στηριξουν ΝΔ και να τους ξαναβγαλουν κυβερνηση το φθινοπωρο του 2007 ενω ειχε κατακαει ολη η χωρα και ειχαμε 100 νεκρους , καποιοι φωναζαν μη μαλακες , παλι δεν ειμασταν μαζι ωστε να μιλαω σημερα σε πρωτο πληθυντικο προσωπο
να σε παω πιο πισω ?
να σου μιλησω για τις συλλογικες εθνικες ψυχωσεις
γιατι να πω ρε συ σε πρωτο πληθυντικο προσωπο
– χτιζαμε ψευτικα ονειρα με το αιμα των μεταναστων
γιατι να πω σε πρωτο πληθυντικο προσωπο
– γλυφα-ΜΕ πολιτικους , παταγα-ΜΕ επι πτωματων , πιστευα-ΜΕ πως οι μπατσοι ειναι φιλοι μας κλπ κλπ κλπ , για να γλυψω οσους το εκαναν , για να μη με ειρνευτεις εσυ τα εκλεπτυσμενα γουστα μου ?
ρε αντε τραβα απο κει που θα μιλησω σε 1ο πληθυντικο
τραβα απο κει ρε
μιλα εσυ σε 1ο πληθυντικο , αμα θες να τους γλυψεις η αμα νιωθεις συνενοχος
αει παρατα μας ανθρωπε μου που θα γινεις και τιμητης των γουστων μου
επισης καταλαβε επιτελους την διαφορα παραγματολογιας και ρητοριας
οταν λεμε Αμερικανοι φονιαδες των λαων , αυτο ειναι ρητορικο σχημα και δεν εκτιμαται για την πραγαμτολογικη του πιστοτητα
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και ολοι οι αμερικανοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ φονιαδες λαων , ρητορικα ομως το χρησιμοποιεις
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:39 μμ
και εννοειται βεβαια οτι εχω εκλεπτυσμενα γουστα
χαχα μηπως να απολογηθω
μηπως να γινω λιγο μπαναλ για να αποκτησω φιλολαικο προφιλ
ρε τι ακουμε !
iguana
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:46 μμ
τι εγινε αλεκο σου πατήσαμε τον κάλο;;; 😛
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:45 μμ
τελικα το 2ο ενικο επιλεχτηκε για τη ρητορικη του δυναμη;;; γιατι αυτο εγραφες λιγο πιο πανω..
κι επισης, αντι να ασχολεισαι με το τι απωθυμενα συλλαμβανει ο συνομιλητης σου, κοψε λιγο την επαρση..
το «φιλοτιμων» που τονιζεται; (ξεχεσε με κι εμενα να ισιωσω!!!)
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:55 μμ
και συ οπαδος του σεμνα και ταπεινα ?
ποτισμενος με τα ελληνοχριστιανικα ιδεωδη της σεμνοτητας και ταπεινοτητας ,διοτι δι αυτους η βασιλεια των Ουρανων
δεξιουλης , η πασοκουλης αγαναχτησμενος ?
.
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:59 μμ
το βρηκες, αν και το ξεχεσιμο δεν ηταν αρκετο για να ισιωσω..
.
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:01 μμ
λυπαμαι ρε , αν δεν στανιαρες , αλλα τα καλα μου γουστα δεν μου επιτρεπουν εκτροπες
apapapapa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:07 μμ
ρε σεις ξεκολλατε. οι αναρχικοι ειμαστε κι εμεις ανθρωποι που αγωνιζομαστε παρτ ταιμ, οταν σχολαμε απο τη δουλεια που κανουμε για να ζησουμε. καποιο γραναζι του συστηματος μας εχει αρπαξει κι εμας. λιγο η πολυ. ας σκεφτει ο καθενας για την παρτη του και σιγουρα θα βρει ποιο ειναι αυτο το γραναζι.
γι αυτο θα προτιμουσα το πρωτο πληθυντικο και οχι για να χαιδευτει κανενα αυτι…
κατα τα αλλα η αφισα ειναι εξαιρετικη και λεει αληθειες που οι τσιπρες και οι παπαρηγες ουτε που τολμουν να ξεστομισουν. αλλα τα εχει αυτα η συμμετοχη στις εκλογες
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:09 μμ
ε, πανω που με πορωνεις, με ξενερωνεις…
κριμα, τοσο καλα γουστα και να μη μπορουν να εκφραστουν με εκτροπες 🙂
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:19 μμ
βιαζαμε-ΜΕ τη φυση , χτιζα-ΜΕ παντου γλυφα-ΜΕ πολιτικους , παταγα-ΜΕ επι πτωματων,περιμενα-ΜΕ το θεο να μας σωσει , πιστευα-ΜΕ πως οι μπατσοι ειναι φιλοι μας κλπ κλπ
αμα σε εκφραζει apapapapa αυτος ο λογος να τον χρησιμοποιεις ΕΣΥ
εχω κανει και εγω μαλακιες στη ζωη μου και ουκ ολιγες , μα αν τυχει και μιλησω για αυτες , θα χρησιμοποιησω αποκλειστικα 1ο προσωπο ενικο
οταν ομως θα μιλαω για τους αλλους θα χρησιμοποιω το 2ο η 3ο αναλογα την περιπτωση και οταν παιζει το 1ο και το 1ο προσωπο , αλλα να το χρησιμοποιω για να σαν σκυλι τις πληγες της εμπειριας τους , δεν θα το κανω
την θεραπεια των πληγων τους πρεπει να την κανουν μονοι τους
apapapapa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:24 μμ
ναι μονο που εσυ επιμενεις να μιλας σαν ατομο ενω η αφισα βγηκε απο συλλογικοτητα. και οπως ξερουμε οι συλλογικοτητες δεν εξαγνιζουν συνολικα τα μελη τους απο πασα νοσο κ πασα μαλακια…
lascapigliata
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:28 μμ
«οπως ξερουμε οι συλλογικοτητες δεν εξαγνιζουν συνολικα τα μελη τους απο πασα νοσο κ πασα μαλακια…»
Βασικά γίνεται στην εκκλησία με τη βάφτιση και τη θεία κοινωνία… 😉
chief rebel angel
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:47 μμ
Ναι οκ γλείφετε το λαό εσείς οι «ανοιχτόμυαλοι» αριστεροί και πάλι τα αρχίδια του θα πάρετε, ακριβώς γιατί μόνο αυτά έχει φουσκώσει τόσα χρόνια ο κωλολαός «μ»ας και μόνο αυτά ξέρει να επιδεικνύει συνήθως θρασύδειλα. Όσα δεν φτάνει η «πρωτοπορεία» που ξέρει τί είναι σωστό για το λαό τα κάνει κρεμαστάρια, ακριβώς γιατί υπολογίζει χωρίς το λαό που θέλει άλλα (μα πάντα).
Ο α/α χώρος μπορεί να είναι λάθος και ανεπαρκής σε χίλια πράγματα, σε ένα όμως παραμένει συνεπής και σωστός, δεν γλείφει γιατί δεν έχει ανάγκη από χτυπήματα στην πλατούλα του από το καθεστώς, είναι ο μοναδικός που έχει πολιτικούς κρατούμενους (συμφωνούμε ή όχι με τις στρατηγικές επιλογές που έκαναν αυτοί) και πάνω απ’όλα άντεξε στην περίεργη αντιστροφή κριτικής που δεχόταν ότι γλείφει τα μικροαστικά κομμάτια της κοινωνίας που αντιστέκονταν (και τους συμπαραστέκονταν άμεσα και με πράξη και όχι με ανακοινώσεις και άρθρα στις διάφορες εφημεριδούλες της αριστεράς).
Βάλτε ρε παιδιά καμιά αφίσα της αριστεράς να κράξουμε και μεις, ή μάλλον σιγά μην το κάνουμε, πάντα παραμένουν βαρετές.
Αριστερά: Ο μεγάλος σχολιαστής αφισών του α/α χώρου.
Spin
19 Σεπτεμβρίου, 2011 2:46 μμ
Chief μπορώ να πάρω τα αρχίδια μου φλαμπέ??? 😛
chief rebel angel
19 Σεπτεμβρίου, 2011 9:23 μμ
Βεβαίως, περί ορέξεως….
Να σου πω όμως ότι βγαίνει και σε mojito
Capybara
19 Σεπτεμβρίου, 2011 10:11 μμ
Είναι προφανές ότι η αριστερά παίρνει τα π@π@ρια της στις εκλογές. Αλλά η λογική του α/α χώρου, ότι ευτυχώς που δεν συμμετέχουμε στις εκλογές γιατί θα παίρναμε κι εμείς τα π@π@ρια μας δεν είναι εξωφρενική; (Λες και κάτι δεν υφίσταται αν δεν το ξέρεις).
Αν ανεβάζαμε αριστερή αφίσα, θα ακούγαμε παρόμοιες κριτικές με τις δικές μας, στα όρια του ψειρίσματος κάθε λέξης, κόμματος (με τη διπλή έννοια) και τελείας. Συν την κατηγορία ότι ανεβάζουμε τις κομματικές μας αφίσες (λες και τα κόμματα είναι αυτονόητα κάτι κακό) και την κατηγορία ότι θέλουμε να κάνουμε τους αναρχικούς να βαρεθούν μέχρι θανάτου (που έχει μια βάση αλήθειας).
Από κει και μετά δεν καταλαβαίνω γιατί απαγορεύεται να σχολιάζουμε μια αφίσα που ανεβαίνει σ’ ένα μπλογκ με ανοιχτό σχολιασμό.
Προσωπικά, δεν θεωρώ την αφίσα από τις χειρότερες που έχω δει. Βασικά δεν θα τη σχολίαζα καν (ομολογώ ότι εγώ τα ξεκίνησα όλα, πού να ‘ξερα;) αν δεν έβλεπα να εκθειάζεται σαν το βασικό της προσόν -που τη διαφοροποιεί μάλιστα και από όλους τους υπόλοιπους πολιτικούς χώρους- ένα χαρακτηριστικό που με ενοχλεί πάρα πολύ, σε όποιον πολιτικό χώρο και να το δω: Τη λογική του να γράφεις στην αφίσα, στην προκήρυξη κ.λπ. στον κόσμο «ξυπνήστε!», «φύγε τώρα από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ» κ.α. παρόμοια…
s0sta
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:18 μμ
Η αφίσα είναι πολύ καλή και το μυνημά της δυνατό .
Πολύ την έχουμε ΟΛΟΙ κανακέψει την κοινωνία..
Τόσο πολύ που κάτι τέτοιες αφίσες ,που μας αρέσει δεν μας αρέσει ,λένε αλήθειες το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας τις προσπερνάει αδιάφορα και κατα τα άλλα εμείς κάνουμε συζητήσεις επι συζητήσεων για τον αν χαθηκε το μέτρο ή όχι απο τους δημιουργούς της..
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:26 μμ
Μωρέ κανένα πρόβλημα με την αφίσα, απλά διαβάζοντας την υποθέτω ότι η συνέλευση στο περιστέρι αποτελείται από βράχους ηθικής και ακεραιότητας που δεν συμβιβάστηκαν ποτέ τους. Αν ισχύει no prob.
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:21 μμ
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΑΠΙΣΤΟΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟC ( ps σας τα λέγαμε εμείς ΜΑΛΑΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ) 😀 😀
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:29 μμ
Το τέλος ακίνητης περιουσίας;
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:45 μμ
της ιδιοκτησίας άπιστε 😉
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:48 μμ
Άλλωστε η ακίνητη περιουσία είναι υποσύνολο της ιδιοκτησίας πάτερ!
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:51 μμ
και η ιδιοκτησία υποσύνολο της εκκλησιαστικής περιουσίας τέκνον μου.
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:38 μμ
Ακόμα κι αν έχει μία δόση επιθετικότητας, που την εχει, σε αυτό θα συμφωνήσω… Νομίζω ότι το σύνθημα των πλατειών περί του παίρνω την τύχη στα χέρια μου, ψόφησε δυστυχώς… Μάλλον, πάλι επέστρεψε το ψάχνω ηγέτη και καποιον να με βγάλει από τη μιζέρια μου χωρίς να κουνήσω το δαχτυλάκι μου εγώ… κάτι που προσωπικά με ενοχλεί αφάνταστα… Δεν ξέρω αν οι δημιουργοί της αφίσας βγάζουν τον εαυτό τους απέξω, αν και δε νομιζω γιατί το δεύτερο πρόσωπο εμένα μου φαίνεται ότι απευθύνεται σε όλους μας συν αυτούς που την έγραψαν (βέβαια το εσύ θα μπορούσε να είναι εμείς), παρόλα αυτά, δεν με πειράζει πολύ γιατί έχει μεγάλη δόση αλήθειας και ίσως θα επρεπε να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε την κοινωνία ως κάτι έξω από εμάς ή ως κάτι που θέλει μονίμως ντάντεμα και προσοχή μη θιχτεί…
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:39 μμ
και αν θιχτεί ακόμα καλύτερα γιατί σημαίνει οτι σκέφτεται και δεν αναθέτει τα πάντα αλλου.
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:39 μμ
συμπεριλαμβανομένης και της υποφαίνόμενης βέβαια…
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:39 μμ
παρεπιμπτοντως για οσους νομιζουν οτι ζουμε σε μια πρωτοφανη κατασταση που δεν εχει ξαναζησει ο τοπος , αφιερωμενο το παρακατω
200 χρονια τα ιδια κομματια μαγκες , η ιδια μουσικη και η ιδια παρλαπιπα
το χθες ειναι πιο παρον κι απ το σημερα
Ποιος είδε κράτος λιγοστό
σ΄ όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά ΄χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
Νά ΄χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;
Όλα σ΄ αυτή τη γη μασκαρευτήκαν
ονείρατα, ελπίδες και σκοποί,
οι μούρες μας μουτσούνες εγινήκαν
δεν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι,
κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού
συγχρόνως μπούφος και αλεπού.
Θέλει ακόμα -κι αυτό είναι ωραίο-
να παριστάνει τον ευρωπαίο.
Στα δυό φορώντας τα πόδια που ΄χει
στο ΄να λουστρίνι, στ΄ άλλο τσαρούχι.
Σουλούπι, μπόϊ, μικρομεσαίο,
ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης,
λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
Και ψωμοτύρι και για καφέ
το «δε βαρυέσαι» κι «ωχ αδερφέ».
Ωσάν πολίτης, σκυφτός ραγιάς
σαν πιάσει πόστο: δερβέναγάς.
Δυστυχία σου, Ελλάς,
με τα τέκνα που γεννάς!
Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα,
τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα.»
Γεώργιος Σουρής (1853-1919)
LAGARTSAS-A
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:13 μμ
Σουρης ο μοναδικος και παντα επικαιρος. Που τον ξετρυπωσες ρε αθεοφοβε! 😉
alexantro trollientes
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:28 μμ
εχω καλα γουστα ,δε μπορεις να πεις 😛
παρε να εχεις ,μνημες και ακουσματα απ το Ρισικες … προποδες ιμαλαιων , γαγγης , νερα πεντακαθαρα …τωρα ολα σκατα ;(
LAGARTSAS-A
16 Σεπτεμβρίου, 2011 3:54 μμ
Εξαιρετικο! με βρισκουν συμφωνο τα γουστα σου. 😉
treloalogo
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:40 μμ
Φοβερή αφίσα.Μας λέει το εξής πολύ απλό «πολλοί θέλουν να αλλάξουν την κοινωνία αλλά κανένας δε θέλει να αλλάξει τον εαυτό του».
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:42 μμ
εγω παλι που βλεπω οτι μια συνελευση καλει την κοινωνία να αναλογιστει τις ευθηνες της μοιαζω με αναρχικη Ντορα?
ή μηπως δεν εχει ευθηνες η κοινωνια για την κατρακυλα που εχουμε παρει ΟΛΟΙ μας?
(εντος της κοινωνιας ειναι και η αριστερα και ο Α/Α)
ή μηπως δεν πρεπει να αρχιζει να γκρεμίζει οτι η ιδια εχτισε-ειτε με την βολεψη της ειτε με την αγνοια της ειτε με την ανικανότητα της?
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:47 μμ
Εξαρτάται από τον τρόπο που το κάνεις 😉
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:51 μμ
αρα συμφωνεις-υποθετω-με το περιεχόμενο αλλα διαφωνεις με τον τροπο που το παρουσιαζει….καλα καταλαβα?
Capybara
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:59 μμ
Όχι ακριβώς…
Γενικά, δεν μου αρέσει στην πολιτική η λογική του «στα έλεγα εγώ», γιατί θεωρεί ότι υπάρχουν κάποια γιγαμπάιτ συλλογικής λαϊκής μνήμης από τα οποία κάθε φορά που δικαιώνονται οι αναρχικοί για την καταστολή, το ΚΚΕ για το Μάαστριχτ κ.λπ., ανασύρουμε τις προειδοποιήσεις τους και βγάζουμε πολιτικά συμπεράσματα.
ChristosK
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:45 μμ
Εμενα παντως η διαφωνια μου εχει να κανει με το περιεχομενο αυτό καθεαυτο. Το ότι η κοινωνια –στην τραγικη της πλειοψηφια της- λειτουργουσε όπως λειτουργουσε δε σημαινει ότι εχτισε το συστημα το οποιο καταρρεει τωρα στα κεφαλια μας. Ότι ενσωματωσε και ακολουθησε τις επιλογες που τις δινονταν από το υπαρχον συστημα, ναι! Αλλά καμια σχεση το ένα με το άλλο.
Πχ. το ότι εγλυφε τους πολιτικους για μια θεση το εκανε επειδη σε αυτό το καλουπι την εβαλε το ιδιο το συστημα, φυσικα με το μεριδιο της εθυνης που της αναλογει σε αυτή την ατυπη συναινεση, αλλα μεχρι εκει. Το να κατηγορεις την κοινωνια για το οτι ειχε μικρες αντιστασεις απεναντι στο καλουπι αυτό που καποιοι εξουσιαστες την εβαλαν –ή ελαχιστες ή μεγαλες, όπως το βλεπει καθενας- είναι άλλο από το φτανεις να τη θεωρεις υπευθυνη για τον κοσμο στον οποιο ζουμε. Υπαρχει ένα μετρο σε όλα.
Δε λεω ότι η κακομοιρη η κοινωνια ειαι αγια και μην την ενοχλειτε γιατι μπορει και να στεναχωρηθει, αλλά καταλαβαινω επισης ότι είναι θυμα ενός συστηματος εκμεταλευσης. Ένα συστημα που ναι, ξαναλεω, ενσωματωσε σε μικρο ή μεγαλο βαθμο κι η ιδια με το να δεχθει να παιξει με τους ορους του.
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:48 μμ
Μανικάκο τώρα που το λες ρε αδερφέ της φέρνεις λίγο της Ντόρας 😀 😀
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:52 μμ
βασικά,χρειαζεται αλλος ενας μανικακος για να της μοιασω και καμμια δεκαρια κιλα βυζι…… 🙂 🙂 🙂
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:22 μμ
manikako έγραψες μόλις για το βυζί της ντόρας της απελευθερώτριας της νεομπουμπουλίνας????
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:23 μμ
όχι,εγραψα τι μου λειπει για να μοιασω της μπουμπουλινας…εμφανισιακα…..
lascapigliata
16 Σεπτεμβρίου, 2011 12:56 μμ
Η αφίσα καλή είναι απλά είναι Ελληναράδικη, όπως όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη χώρα.
Δηλαδή αναρχία=εκτόνωση, γκρέμισμα, μηδενισμός, επίκληση στο θυμικό κλπ κλπ
Θα ήθελα κάτι να μου πει τί θα ακολουθήσει μετά το γκρέμισμα….μια επίκληση στις δημιουργικές δυνάμεις των ανθρώπων.
Κατά το Φρόιντ υπάρχει και ο Έρωτας και ο Θάνατος. Σε πιο από τα δύο ένστικτα απευθύνεται η αφίσα;
Αυτοί που ασχολούνται ξέρουν καλύτερα βέβαια.
lascapigliata
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:11 μμ
Και ναι ο αναρχικός χώρος πάσχει από επικοινωνιακή ικανότητα. Και η επικοινωνολογία επιστήμη είναι, και αν την αγνοείς, είναι σαν να αγνοείς τα τελευταία περίπου 100 χρόνια ιστορίας. Αλλά κάποιοι κάνουν και τη σύνδεση αναρχία=πριμιτιβισμός βέβαια….
Xanadu
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:47 πμ
κουκου ρουκου
την επομενη φορα που θα θελουμε να βγαλουμε αφισα να προσλαβουμε εναν executive να μας καθοδηγησει στο στησιμο μιας αφισας η οποια θα γλειφει και θα λεει ψεματα μπας και σηκωθει ο λαος να βγει στους δρομους συναγωνιστες συναγωνιστριες, συμπολιτες και συμπολιτισσες με οπλα στους ωμους
ρε παρτο επιτελους χαμπαρι, δεν ψαχνουμε ψηφοφορους….
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:29 μμ
Ένα είναι σίγουρο, οι αφίσες προκαλούν «ντελίριο πάθους» στους παραλληλογράφους 🙂
Jaquou Utopie
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:32 μμ
αχαχαχαχα ναι… είναι ωραίες για συζήτηση, λες και είμαστε στο καφενείο, θα βάλω και λίγη τσικουδιά και θα συνεχίσω να παρακολουθώ και να πετάω και που και που την αποψάρα μου 😉 🙂
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:37 μμ
τσικουδιά ε?
καλη φαση…. 🙂 🙂 🙂
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:38 μμ
ε ναι,αφου μας αρεσει να κριτικαρουμε και τα καρφιά που κάρφωσαν μια αφισσα….. 🙂 🙂 🙂
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:43 μμ
…εσύ έχεις το σφυρί Μανικακο, πρόσεχε 😀 😀
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:45 μμ
το σφυρι ειναι για να σπαω την βαρεμαρα!!!!!
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:32 μμ
ρε είναι κόλπο, απλά κάνουμε τζέρτζελο 😛
koula
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:35 μμ
η επομενη αφισα πρεπει να εινα ιinter-active! και να την αλλαζει ο καθενας με τη σειρα του.. αμεσοδημοκρατικα.. οπως γουσταρει!
παω να φερω χρωματομπογιες 😛
Spin
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:39 μμ
κούλα προχώρα!
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:40 μμ
Koula, σ’ έχω ικανή να το κάνεις ΚΑΙ αυτό 😉
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 1:34 μμ
Έτσι, έτσι! Είναι έτη μπροστά οι παραλληλογράφοι…τσεκαρισμένο λέμε 😀
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:10 μμ
ή υπάρχει και η άλλη επιλογή βέβαια… να βάζουμε όλες τις αφίσσες από όλους τους χώρους και να συνεχίσουμε το παιχνίδι… :))))))))
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:25 μμ
Χώρους? Υπάρχουν άλλοι χώροι εκτός της Αριστεράς (με την ευρύτατη πολύ ευρύτατη έννοια ε)…αποκλείεται 🙂
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:27 μμ
χαχαχαχαχ τάσεις λοιπόν αν προτιμάς…
apapapapa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:15 μμ
η ελλειψη σεμνοτητας ειναι κλασσικη στον αναρχικο χωρο οταν απευθυνεται στην κοινωνια για να την αφυπνισει.
οπως ειναι κλασσικη και η υπερβολικη σεμνοτητα των αριστερων οταν χαιδολογουν την κοινωνια με γλυκολογα για να κοιμηθει.
συμπερασμα:
οι αναρχικοι θα πρεπει να συνεχισουν να κραζουν αυτη την κοινωνια -χρησιμοποιωντας ομως πρωτο προσωπο- και οι αριστεροι ν’ αρχισουν καποτε να την κραζουν…
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:22 μμ
«ελλειψη σεμνοτητας »
Ακριβώς περί αυτού πρόκειται
Μαζί με το «Ελληναράδικη» που είπε κάποιος παραπάνω περιγράφουν απόλυτα όχι απλά την αφίσα αλλά τον ίδιο τον «χώρο»
Anakata-dyomenh
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:30 μμ
ενώ όλοι οι άλλο «χώροι» βρίθουν από σεμνότητα…
apapapapa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:40 μμ
ε, καλα ρε ανακατα, τη σεμνοτητα των αλλων ας την αφησουμε, γιατι αν πχ επιδειξει ξαφνικα εμπρακτη και καλα σεμνοτητα πχ το πασοκ, με 2-3 κινησεις εντυπωσεων θα τους φαμε στη μαπα για αλλα 30 χρονια.
οχι οχι… καλυτερα αλλαζονικα γουρουνια μπας και τους ξεφορτωθουμε τελικα
Anakata-dyomenh
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:21 πμ
καλά, δε διαφωνώ αυτη τη φορά τουλάχιστον 😉
apapapapa
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:18 μμ
καλα οσο για την προταση του τι θα κανουμε με τα συντριμια του γκρεμισμενου κοσμου, αμφοτεροι αναρχικοι κι αριστεροι ειμαστε νουλες…
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:23 μμ
apapapapapapapapapapapapapa, έχεις μεγάλο λάθος εδώ!
giorgalis
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:49 μμ
Η αφίσα θα μπορούσε να μην έχει υπογραφή!
oldboy9
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:55 μμ
Θα ληφθεί στα υπόψιν, για την επόμενη!
Ευχαριστούμε για την καλοπροαίρετη κριτική σας 😀
www.aksioprepeiakantoxh.com
16 Σεπτεμβρίου, 2011 2:55 μμ
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η…
Nikos
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:28 μμ
Όλα αυτά για μια αφίσα….
(Από έναν εργάτη αμόρφωτο που θα ήθελε να έρθει σε μια συνέλευση αλλά…)
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:30 μμ
τι?δεν πας επειδη τσακωνοντε οι παραλληλογράφοι?
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:30 μμ
Η αφίσα μπορεί να βγάζει επιθετικότητα, συγκρουσιακη διάθεση και χαιρεκακία… Ενας αριστερούλης όταν θα την έβλεπε θα έλεγε…»με μια τέτοια αφίσα βάζουμε την κοινωνία απέναντι, ενώ πρεπει να την πάρουμε με το μέρος μας»… επεξήγηση… δεν πρόκειται να μας ψηφίσουν με τέτοια αφίσα…
Η αφίσα αυτή λέει πώς αισθάνονται κάποιοι άνθρωποι… που μπορεί να ανήκουν και αυτοί στο σύστημα αφού αναπνέουν στην ίδια κοινωνία… με μια διαφορά… ότι εκτός του ότι έχουν κατασυκοφαντηθεί ιδεολογικά, επειδή το πολεμού… έχουν φτάσει να μην μπορούν να μιλήσουν στο τηλέφωνο ελεύθερα, επειδή παρακολουθείαι, να τους γίνεται φύλλο και φτερό το αυτοκίνητο, να τους καταδιώκουν περιπολικά και ζητάδες για να τους σταματήσουν για έλεγχο, μόνο και μόνο γιατί πήγαν σε μια συγκεκριμένη συνέλευση…
Αν αυτοί οι άνθρωποι αισθάνονται έτσι καλώς κάνουν και το βγάζουν, γιατί δεν έχουν μάθει στην υποκρισία… Το 2ο ενικό είναι γιατί αυτοί που την .έγραψαν εχουν αρχίσει να γκρεμίζουν από καιρό…
μόνο που μια μειοψηφία πληρώνει τα λάθη-πολιτικές επιλογές κτλ μιας πλειοψηφίας… και όταν είσαι διωκόμενος και καταδιωκόμενος αποκτάς μια συγκεκριμένη ψυχολογία…
η αφίσα είναι αυθεντική πάνω από όλα…
και τόσα χρόνια οι απολιτικ ανένταχτοι είχαν πολλές δικαιολογίες να μη συμμετέχουν πουθενά…τώρα ας φτιάξουν τις δικές τους συλλογικότητες για να προσπεράσουν τις ήδη υπάρχουσες…γιατί γενικώς και στις πλατείες πολλές θεωρίες ακούσαμε αλλά η δράση… άργησε μια μέρα…και μια αιωνιότητα…
lnsurrection
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:37 μμ
+++++++ γιατί το αξίζει. Υπέροχο σχόλιο
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:41 μμ
Το θέμα νομίζω δεν είναι το κατά πόσο είναι «θυμωμένοι» οι δημιουργοί της αφίσας και πόσο σωστά ή όχι είναι αυτά που λεν.
Το θέμα είναι ότι τα λεν «αφ’υψηλού»,στα όρια της αγένειας …κι αυτό ενοχλεί
Anastasia
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:38 μμ
Μια αφίσα εξαιρετική, σταματάς την διαβάζεις και είναι ότι καλύτερο εχει δει στον δρόμο εδω και καιρό, αλλά τόσα σχόλια ρε παιδιά……
μανικακος
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:41 μμ
νταξ ρε παιδια…..
καπως πρεπει να συνδιασουμε τον πρωινό καφέ μας…..
μα δεν τσακωνόμαστε…αληθεια…. 🙂 🙂 🙂
j4nus
16 Σεπτεμβρίου, 2011 5:51 μμ
H αλήθεια είναι οτι οι τονοι είχαν πέσει λίγο στο μπλογκ και έπρεπε κάπως να ανέβουν… σε καποια αλλα μπλογκ φροντίζουν να ανεβάζουν τους τόνους μόνο ενόψει απεργιακών κινητοποιήσεων… εμείς παμε ακόμα παραπέρα…
η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά από περιστέρι δεν έχουν την ευγένεια και τους τρόπους που εχει μια Διαμαντοπούλου, ένας Βενιζέλος, την αβρότητα ενός Κουβέλη… διαγωγή μηδέν…
lascapigliata
16 Σεπτεμβρίου, 2011 7:02 μμ
Αυτό το σχόλιο σε αδικεί απίστευτα.. είναι λίγο σαν τα παιδιά στο σχολείο με προσβάλανε, ή οι νέοι δεν σέβονται πια τους ηλικιωμένους. Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις μια καλοπροαίρετη κριτική για το μήνυμα που περνάς, τότε πώς έχεις την απαίτηση να πάρουν όλοι το ίδιο μήνυμα από μια αφίσα;
Αυτά τα ολίγα γιατί το χέσαμε…
lnsurrection
16 Σεπτεμβρίου, 2011 6:17 μμ
Από Indymedia (https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1333513)
Ο κόσμος είναι εξοργισμένος. Δεν του έφτανε η φτώχεια του και η απόγνωση του αλλά τώρα του ζητείται να πληρώσει κάτι που δεν έχει να το πληρώσει και επιπλέον αυτό το κάτι είναι ο πιο άδικος, εξοργιστικός και επαχθής φόρος που έχει επιβληθεί στην ιστορία. Μήπως ήρθε η ώρα για τον γενικό ξεσηκωμό;
Κεφαλικό φόρο επιβάλει τώρα η κυβέρνηση του ΔΝΤ και των τραπεζιτών!
Δεν φτάνουν οι μειώσεις μισθών, οι απολύσεις, η ακρίβεια του 23% ΦΠΑ στα τρόφιμα, τώρα ζητά από όσους έχουν σπίτι να πληρώσουν κεφαλικό φόρο χωρίς να εξαιρει τους ανέργους αλλά εξαιρώντας την εκκλησία!
Το θεμα είναι τρομερά σοβαρό και έχει προκαλέσει κοινωνική αγανάκτηση που ίσως να εκραγεί στις επόμενες μέρες.
Να μην ξεχνάμε ότι ένας τέτοιος φόρος από την Θάτσερ στην Αγγλία είχε προκαλέσει την μεγαλύτερη εξέγερση στην ιστορία της. (την λεγόμενη εξέγερση ενάντια στον poll tax)
Το τρομερό είναι ότι επιβάλει αυτό τον φόρο χρησιμοποιώντας την ΔΕΗ και απειλώντας να κόψει το ρεύμα σε όσους δεν τον πληρώσουν!
Προς τιμή τους οι εργαζόμενοι στην ΔΕΗ δήλωσαν μέσα από τον συνδικαλιστικό τους εκπρόσωπο ότι θα κάνουν ό,τι μπορούν για να αποτρέψουν την εφαρμογή αυτού του τρομερού ληστρικού φορου.Και η κυβερνήση τούς απειλεί ότι θα βάλει σε αυτους πρόστιμο αν δεν αποδώσουν τον φόρο της!
Ίσως ήρθε η ώρα για γενικό ξεσηκωμό. Ο κόσμος παραμιλά και δεν μπορεί να χωνέψει το κυβερνητικό θράσος. Για την κυριακή έχει προγραμματιστεί παλλαϊκή διαμαρτυρία και είναι στο χέρι μας να μετατραπεί σε εξέγερση.Επιτέλους ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του.
Αν καταπιούμε ΚΑΙ αυτό το αίσχος δεν έχει μείνει τίποτα άλλο να καταπιούμε…
pagal
16 Σεπτεμβρίου, 2011 6:31 μμ
Δεκάδες χιλιάδες σπίτια μαγαζιά δε μπορούν να πληρώσουν καν το ρεύμα !
Η σύνδεση του φόρου με τη παροχή ρεύματος είναι κάτι ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63383288
demonio
16 Σεπτεμβρίου, 2011 11:17 μμ
Το προβλημα με το μηνυμα της αφισας ειναι πως (με) καλει γκρεμισμα επειδη πια δεν μπορω να ξεζουμισω τους αλλους (τοσα χρονια η ευημερια σου στηριζοταν στη εξαθλιωση των αλλων – τωρα η ευημερια καποιων αλλων στηριζεται στην δικη σου εξαθλιωση κλπ κλπ). Αρα με καλει να ξεζουμισω εγω τους αλλους;
Εφοσων δεν προτεινεται η μετεπειτα κατασταση ως αποδεκτης της αφισας κολλαω πχ στην λεξει ξεζουμισμα.
Και ως υφος βρισκω πως εχει κατι τις απο θρησκευτικα κηρυγματα…i cannot help it
tonoumoy
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:30 πμ
Κατά τον κορυφαίο Έλληνα φιλόσοφο Κορνήλιο Καστοριάδη
<>
(από το βιβλίο του «Η φαντασιακή θέσμιση της κοινωνίας»)
tonoumoy
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:32 πμ
» …μόνο εάν οι άνθρωποι συνειδητοποιήσουν την τεράστια ευθύνη που έχουν απέναντι στον εαυτό τους ως μέλη ενός συνόλου, θα μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία σύγκλισης των δράσεών τους και ακολούθως της αυτονομίας «της αυτοθέσμισης» μιας κοινωνίας… «
Xanadu
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:56 πμ
Λοιπον, οι διαφορες ενοχλησεις για τα οσα γραφει η αφισα, στη βαση του κακομοιρου λαου που δεν μπορει να διαβαζει τετοια πραγματα γιατι θα καουν τα ματια του απο τα οσα «σατανικα» γραφει η αφισα ειναι παντελως ακυρα, ειδικα στη συγκεκριμενη χρονικη συγκυρια.
Εχει ερθει ο κοσμος τουμπανο, και εμεις μαλακιζομαστε ασυστολως. Περισσοτερο απο ποτε μιζεριαζουμε, κλαψομουνιαζουμε, αδρανουμε, μοιρολατρουμε και περιμενουμε σωτηρες ενω θα επρεπε αυτη τη στιγμη να γινεται εξω της ποπης. Απο τη στιγμη λοιπον, που οι 1000000 ανεργοι σε κοροϊδευουν και σε ειρωνευονται ετσι και τους μιλησεις για χειραφετηση και προσπαθησεις να τους παρακινησεις να βγουν απο τη μιζερια τους και να κανουν οι ιδιοι (και οχι καποιος αλλος για αυτους) κατι για τις ζωες τους, καλα να παθουν αλλα pleaseeee μη μας τα πρηζουν με την κλαψα τους.
Τοσο απλα. Τελειωσανε τα ψεματα. Ή εμεις ή αυτοι, ας διαλεξουν ολοι στρατοπεδο. Η αδρανεια ειναι συνενοχη για αυτο ας μην κλαιγονται καποιοι και ας αφηνιαζουν οταν τους ασκειται κριτικη.
Xanadu
17 Σεπτεμβρίου, 2011 1:57 πμ
«ας μην αφηνιαζουν»
Capybara
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:04 πμ
Δεν σε προβληματίζει λίγο το γεγονός ότι ο α/α χώρος επικαλείται τόσο πολύ το «από τα κάτω» και ταυτόχρονα όχι μόνο δείχνει να αδιαφορεί για το τί λέει η κοινωνία για τις απόψεις του, αλλά συχνά θεωρεί και τη μειοψηφικότητα παράσημο τιμής ή και επιβεβαίωση της ορθότητας της γραμμής (για να μας βρίζουν τόσοι μ@λ@κες καλά θα τα λέμε);
Αν οι «από τα κάτω» δεν επιθυμούμε να είναι η πλειοψηφία της κοινωνίας τότε ποιοι θέλουμε να είναι;
Επίσης, ενώ η κριτική στις εκλογές ως διαδικασία αντιπροσώπευσης, ανάθεσης και ενσωμάτωσης μου φαίνεται εύλογη και θεμιτή, η κριτική του στυλ «ευτυχώς που δεν κατεβαίνουμε στις εκλογές για να μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε χωρίς να μας νοιάζει αν θα χάσουμε ψήφους», ρέπει στο βάθος της προς πολύ αντιδημοκρατικές λογικές (σαν αυτήν των αστικών κομμάτων που αντιπαραβάλλουν την υπεύθυνη πολιτική -αυτών που ξέρουν- με το πολιτικό κόστος απέναντι στη συγχυσμένη αγέλη, δηλ. το λαό, το οποίο και δεν πρέπει να λογαριάζουμε κ.τλ.).
Τέτοιου είδους θέματα πολιτικής αντίληψης με προβλημάτισαν βλέποντας την αφίσα και όχι ζητήματα «επικοινωνιακής πολιτικής».
Υ.Γ.
Επιπλέον, νομίζω ότι στη συγκεκριμένη συζήτηση έχει γίνει μια αδικαιολόγητη παρεξήγηση: Δεν νομίζω ότι ισχύει το σχήμα «είτε αδιαφορείς για την επίδραση των ιδεών σου στην κοινωνία (όπως κάνουν συχνά τμήματα της αναρχίας) είτε γλείφεις τα συντηρητικά αντανακλαστικά της (όπως κάνουν συχνά τμήματα της αριστεράς)», υπάρχει πάαααρα πολύς χώρος ανάμεσα στις δύο συμπεριφορές 🙂
lnsurrection
17 Σεπτεμβρίου, 2011 12:18 μμ
Οι «από κάτω» που διαφωνούν και προσβάλλονται μπορούν κάλλιστα να οργανωθούν και να βγάλουν μια αφίσα με τα δικά τους μηνύματα.
Αλλά αντί γι αυτό μιζεριάζουν….
LAGARTSAS-A
17 Σεπτεμβρίου, 2011 12:44 μμ
Οι «από κάτω» αν μιζεριαζονται με την αφίσα έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν από άλλη αφίσα.
Να βγουν στους δρόμους της σύγκρουσης, της ανατροπής και της άμεσης δημοκρατίας.
Άλλως τα πάθη τους θα είναι ο βραχνάς τους.
Εδώ σε θέλω μάναμ. 😉
lnsurrection
18 Σεπτεμβρίου, 2011 12:47 μμ
Καλά σίγουρα αυτό που λές. Εγώ απλά έκανα την αντιπαράθεση της αφίσας 🙂
j4nus
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 πμ
Αν ρωτήσεις την κοινωνία αν θα ήθελε μια κοινωνία οπου θα απουσιάζει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και μια κοινωνία πραγματικά ελεύθερη το 60-70% θα απαντούσε θετικά…
απλά η κοινωνία δεν πιστεύει ότι μπορεί να επιτευχθεί αυτό… γιατί από τη μια είναι τα μεγαθήρια των οικονομικών πολιτικών συμφερόντων και από την άλλη οι πολεμιστές με τα σκουπόξυλα…
η κοινωνία επίσης ξέρει ότι η επιβιωση της εξαρτάται από αυτους που κυβερνουν σε οικονομικό επίπεδο… και έχει εκπαιδευτεί να μη δαγκώνει το χέρι που την ταΐζει και την εκμεταλλεύεται…
οι εξαιρέσεις είναι λίγες… ετσι λειτουργεί το πράγμα…
για να το αλλάξεις χρειάζεται πόλεμος με τον εαυτό σου και με όλους αυτούς που δεν πρόκειται να αμπεπολήσουν τα συμφεροντα τους…
Δεν έχω δει πολλούς μη αναρχικούς να έχουν τη στάση που έδειξαν ο Αργυρού και ο Τσάκαλος ακόμα κι αν διαφωνεί κάποιος με τις ιδεες τους και τις πρακτικές… και το αποτέλεσμα; στάσεις αποχες συσιτίου και κείμενα αλληλεγγύης… απο παντού…
ιστορικά επιβεβαιωμένο είναι ότι όλες οι ανατροπές ξεκινούν πάντα από κάποιους λίγους τρελούς… που στην πορεία γίνονται πλειοψηφία ή πολυ ισχυρή μειοψηφία…
σε καμιά περίπτωση λοιπόν οι κοινωνία δε σημαίνει ότι διαφωνεί με το περιεχόμενο των ιδεών αυτών καθεαυτών…
απλά ο α/α σε μεγάλο βαθμό έχει τη στάση ότι εγώ δε θα περιμένω να γίνω πλειοψηφία για να κάνω τις δράσεις μου… αυτά είναι τα άλλοθι των ανένταχτων… και των απολιτικ… αυτή τη στάση εσύ και πολύ άλλοι την εκλαμβάνετε ότι ο α/α χώρος δεν ενδιαφέρεται για τη γνώμη της κοινωνίας ή ότι θέλει να είναι πάντα μια ιερή μειοψηφία… μπορεί να ισχύει για κάποιους αλλα ας μην ξεχνάμε… όταν θελουμε να γράψουμε κάτι αρνητικό ξαφνικά μιλάμε για α/α χωρο… όταν θελουμε να κανουμε κριτικη στην αναποτελεσματικοτητα του χώρου μιλάμε για πολυδιασπασμένο και πολυσυλλεκτικό χώρο κτλ…
αυτο που λες λοιπόν δεν ισχύει στην πλειοψηφία των τάσεων του α/α…
το οτι το εκλαμβάνεις εσύ ετσι δεν εχει να κάνει μόνο με το δεκτη αλλά και με τον αποδεκτη…
Anakata-dyomenh
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:35 πμ
οι ανένταχτοι δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τους απολιτίκ πάντως…
Capybara
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:59 πμ
Συμφωνώ ότι δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς να γίνει πλειοψηφία για να δράσει, άλλωστε δρώντας θα γίνει (αν γίνει) πλειοψηφία και όχι πιπιλώντας τα μυαλά του κόσμου για την ανωτερότητα των απόψεών του. Το θέμα είναι τα χαρακτηριστικά αυτής της δράσης…
Όσον αφορά τον α/α χώρο, η αλήθεια είναι ότι δεν τον γνωρίζω από μέσα για να ξέρω τις πλειοψηφικές και τις μειοψηφικές του τάσεις. Η κριτική που κάνω είναι προφανώς υποκειμενική, με βάση τις προσλαμβάνουσες που έχω, αλλά ειλικρινά, ακόμα κι αν κάπου το παρακάνω, δεν είναι κακοπροαίρετη.
j4nus
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:42 πμ
για αυτό τους έγραψα και τους 2 ξεχωριστά… το να μη θελουν να ενταχτουν σε κατι που δεν τους εκφράζει ειναι απολυτως δικαιολογημένο… το γιατί όμως πολλοί από αυτούς δεν εκαναν κάτι οι ιδιοι που να τους εκφράζει ομως…
Anakata-dyomenh
17 Σεπτεμβρίου, 2011 3:48 πμ
μπορεί και να κάνουν συμμετέχοντας σε διάφορα πράγματα ή σχήματα που δεν είναι πολύ κλειστά… Νομίζω ότι ξέρεις τι εννοώ…
risinggalaxy
18 Σεπτεμβρίου, 2011 3:56 πμ
Το σύνδρομο ονομάζεται «Αριστερός αφισοκριτής»
Χαρακτηριστικό γνώρισμα η υπέρ-ανάλυση, τα μισόλογα και η κριτική σε πολιτικό χώρο που ούτως η άλλως δεν συμφωνούν οι αριστεροί από θέση και μεθοδολογία.
Χαρακτηρισμός όλων ως «Κνιτών» «Κρυφοσταλινικών» κλπ… Όσα έφτασε η αλεπού δεν παραδέχεται ότι είναι κρεμαστάρια
Επόμενα βήματα:
Κριτική στην επιλογή χρωμάτων.
Να αναλάβει η αριστερά την έκδοση αφισών μη τυχόν και δεν είναι just σε όλα.
Μια δόση πρέζας παρακαλώ…κουράστηκα.
Ένας Κνίτης (yeah right)
LAGARTSAS-A
18 Σεπτεμβρίου, 2011 12:39 μμ
Χα! χα! χα!
Να το παίξω λίγο ως πολύ αριστερός και να διυλίσω τον κώνωπα και να καταπιώ την κάμηλο. 😉
Για σιγά ρε risinggalaxy, δεν υπάρχει σημειολογία των χρωμάτων;!
Τυχαία το υπόβαθρο της αριστερής πλευράς είναι λευκό;!
Τι υποδηλώνει ο ποιητής;! παρά τις λευκές μέρες «ευημερίας» των ΣΟΥ και τις λευκές μέρες απραξίας και συναγελασμού της αριστεράς;! Ευθεία βολή στην καρδιά της θεσμικής αριστεράς δεν είναι η λευκότητα;!
Άρα δικαιολογημένα οι αριστερούληδες να θίγονται και να σκίζουν τα ιμάτια τους. Xαχαχα μαζί και γω.
Τυχαία το υπόβαθρο της δεξιάς πλευράς είναι μαύρο;!
Τι υποδηλώνει ο ποιητής;! παρά τις μαύρες μέρες δυστυχίας των ΣΟΥ και τις μαύρες μέρες σύγχυσης και αμηχανίας της αριστεράς που πράττει ως δεξιά συναγελαζόμενη στο κυ(οι)νοβούλιο και τας Ευρώπας;! Ευθεία βολή στην καρδιά της θεσμικής αριστεράς δεν είναι η μαυρότητα;!
Άρα δικαιολογημένα οι αριστερούληδες να θίγονται και να σκίζουν τα ιμάτια τους. Xαχαχα μαζί και γω
Πολύ πονηροί ρε παιδί μου αυτοί οι αντιεξουσιαστές-ανάρχες!
Τα δε μαύρα-κόκκινα γράμματα-λέξεις τι θένε να μας πούνε και στις δυο πλευρές;! ότι οι α/α είναι πανταχού παρόντες και τα πάντα πληρώντες;!
Αυτά τα σάπια ρε εμείς οι αριστεροί δεν τα μασάμε. Χρόνια στο κουρμπέτι, δε μας ξεφεύγει τίποτα.
Θα ρθούνε τώρα οι αναρχοάπλυτοι να μας φορέσουν τα γυαλιά, σε εμάς τους θεσήτες και τους αραγμένους των εδράνων των κόπων μας, τους καθοδηγητές του προλεταριάτου;!
Βρε ουστ!
😉
Capybara
18 Σεπτεμβρίου, 2011 4:50 μμ
Είσαι ώρες ώρες σκληρά κομματικός…
LAGARTSAS-A
18 Σεπτεμβρίου, 2011 6:35 μμ
Αργησες, αλλα το καταλαβες. 😉
Ιατρός
18 Σεπτεμβρίου, 2011 10:54 πμ
Το σύνδρομο όμως από το οποίο κινδυνεύουν να πεθάνουν πολλά μπλογκ είναι αυτό του «αναρχικός αφισοσκιστής». Χαρακτηριστικό γνώρισμα ο εξευτελισμός κάθε ανάλυσης, h αντικατάσταση των μισόλογων με άλογες ασυναρτησίες και η κριτική των αφισών των άλλων με μπουνιές και κλωτσιές στο όνομα της απολιτίκ μόλυνσης από κόμματα: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1332468
Τα επόμενα βήματα:
Μπουνιές και στους σχεδιαστές των αφισών
Καταστροφή των τυπογραφείων που βγάζουν αριστερές αφίσες
Εκτέλεση των γραμμάτων της αλφαβήτας. Δεν είναι δυνατόν 24
γράμματα να εξουσιάζουν χιλιάδες άλλα που μετέχουν ενεργά στις ανοιχτές συνελεύσεις των στεκιών.
Που είναι το πιο κοντινό νοσοκομείο παρακαλώ να πάρω τη μεθαδόνη μου;
Ένας Αναρχικός, Αντεξουσιαστής με ειδικότητα στην Ελεύθερη Ελευθερία (yeah wrong – gong)
μανικακος
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:25 πμ
να σε πω ρε γιατρε…
που ακριβως λεει το ποστ ποιος πλακωσε στις μπουνιες τον αλλο?
ή ηθελες να κανεις το κομματι σου στον rising?
risinggalaxy
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:34 πμ
μαλάκας ήσουν, μαλάκας θα πεθάνεις, ζήτω ο Στάλιν και ο Μεταξάς
Jaquou Utopie
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:56 πμ
Αχ τι καλός που είσαι ώρες ώρες rising…
oldboy9
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:58 πμ
Μην του λες τέτοια…τα πιστεύει 😀
LAGARTSAS-A
18 Σεπτεμβρίου, 2011 1:01 μμ
Ρε συ συγκρατησου και ασε τους χαρακτηρισμους. Δε μας ταιριαζουν.
Ο καθενας αυτοχαραχτηριζεται με τα λογια και τις πραξεις του. Τα άλλα ειναι εκ του περισσου.
Τους δινουμε και επιχειρηματα να μας πουνε φασιστες ή ομοιοι τους. Αμαν πια! 😉
Περι ηθικης και σαβουαρ βιβρ, τα εχω χεσμενα. Για να μη παρεξηγηθω.
αναρχοβλαχος
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:53 πμ
η αφισα ειναι γαματη,απιστευτη απο στυλιστικη αποψη και εξαιρετικα περιεκτικη και συντομη οσον αφορα το νοημα.ειναι τελεια,με εκφραζει απολυτα..
αντε να πουμε..
oldboy9
18 Σεπτεμβρίου, 2011 11:59 πμ
Άναρχα και σταράτα λόγια, άρα αληθινά 😉
afrikazoao
19 Σεπτεμβρίου, 2011 4:18 πμ
1.Μάγκες γκρεμίστε τα τείχη και αγκαλιαστείτε.
2.Υπάρχουν πολλοί δρόμοι στη ζωή του καθενός μας,αλλά ο πιό σημαντικός είναι αυτός της καρδιάς…
3.Δράση δεν είναι μόνο η συνέλευση,οι πλατείες και ο δρόμος…
4.Μην ονειρεύεστε τον ιδανικό κόσμο,ζήστε αυτόν που σας δίνεται με τη μεγαλύτερη αυταπάρνηση αλληλεγγύη και κατανόηση στους άλλους.
5.Οι προσωπικές μάχες που δίνει ο καθένας δεν είναι πάντα νικηφόρες…αλλά αποφέρουν την εμπειρία.
6.Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν είναι κάθε μέρα ο ίδιος.Αφουγκραστείτε…
7.Ανακαλύψτε το λόγο για τον οποίο ήρθατε στη γή…
risinggalaxy
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:25 μμ
συγνώμη αλλά η αφίσα είναι πολιτική, δεν έχει να κάνει ούτε με το new age ούτε με σεμινάρια αυτοβοήθειας
apapapapa
19 Σεπτεμβρίου, 2011 1:42 μμ
ετσι ειναι, η πολιτικη εχει να κανει με την αλλαγη του κοσμου. οτιδηποτε εχει να κανει με την αλλαγη του εαυτου μας ειναι νιου ειτζ παπαριες. ως εκ τουτου εμεις οι επαναστατες που εχουμε το μικροβιο της πολιτικης, εχουμε καθε δικαιωμα να ειμαστε περιφρονητικοι και ειρωνες απεναντι σε οσους υποβαθμιζουν τη σπουδαιοτητα της (μας).
lascapigliata
20 Σεπτεμβρίου, 2011 12:01 πμ
Ο rising δεν έχει ανάγκη. Είναι ήδη ΓΑΜΑΤΟΣ.
risinggalaxy
20 Σεπτεμβρίου, 2011 3:03 πμ
λυπάμαι αλλα αυτές τις αττάκες τις έχω ξανακούσει. και επιμένω. δεν με αφορα το new age