Πριν από μερικές μέρες είχα δει στο blog των ζόμπι του Πατριωτικού Μετώπου το «κάλεσμα» για την δημιουργία τάγματος ασφαλείας από ακροδεξιούς. Είναι οι ίδιοι που παλαιότερα, τις πρώτες μέρες της δημιουργίας της Λαικής Συνέλευσης Συντάγματος προσπαθούσαν να προβοκάρουν ώστε να βγουν μετά στα κανάλια και να πουν ότι τους χτύπησε ο κόσμος της κάτω πλατείας. Είναι ακριβώς οι ίδιοι που στα πηγαδάκια ψιθύριζαν και καλά ότι «το φαΐ εδώ το φέρνει ο Περισσός» και άλλα τέτοια φαιδρά. Δυστυχώς οι εκκλήσεις πολλών ανθρώπων να μπει μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο παραμάγαζο των φασιστών με τίτλο «300 Έλληνες» και στον υπόλοιπο κόσμο δεν εισακούστηκαν, μιας και στην πλατεία υπήρξε πάντα ένα κλίμα «να μην το χαλάσουμε παιδιά». Δυστυχώς όμως οι διάφοροι νεοναζιστές μαχαιροβγάλτες -που κυνηγήθηκαν τελικά από μπλόκ αναρχικών και από τον κόσμο της πλατείας στις 28 Ιουνίου- τα φασιστομπαρμπάδια που προβοκάρουν και τραμπουκίζουν μετανάστες που πουλάνε νερά και διάφοροι «απόστρατοι» με «όμορφο» παρελθόν αφέθηκαν να αλωνίζουν λες και ήταν παραπάνω από μια 50ρια. Διαβάστε τα παρακάτω και βγάλτε συμπεράσματα για το ποιος είναι ο ρόλος των γραφικών που γυρνάνε τυλιγμένοι με τις γαλανόλευκες λες και είναι εθνικά τυλιχτά από τον Μπαϊρακτάρη. Αλήθεια διάφοροι «μεγαλοπαράγοντες» της ΟΝΝΕΔ που παριστάνουν τους αγανακτισμένους στο πάνω μέρος της πλατείας τι γνώμη έχουν για όλα αυτά; Η αναδημοσίευση γίνεται από το Πολιτικό Καφενείο.
risinggalaxy
*****
Οργανωτής ο ακροδεξιός Σταύρος Βιτάλης (Υποστράτηγος Καταδρομών Κ.Α. Ε.Α. Εκπρόσωπος Πατριωτικού Μετώπου)!!! Όταν η Αριστερά έκανε μπάνια το παρακράτος προετοιμαζόταν! «Δημοκρατική Άμυνα Τηλ. 2103233582 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ολοκληρώνεται η οργανωτική δομή της Ομάδας Περιφρούρησης της πλατείας Συντάγματος, για την 3η Σεπτέμβρη. Στην φάση της ολοκλήρωσης της οργανωτικής δομής της, μπήκε σήμερα η Ομάδα Περιφρούρησης του Λαού που θα διαδηλώσει την 3η Σεπτεμβρίου στο Σύνταγμα. Συγκεκριμένα, η Ομάδα Περιφρούρησης η οποία φέρει τον διακριτικό τίτλο «Δημοκρατική Άμυνα», θα φοράει διακριτά ρούχα, με σύμβολα τα δύο πλέον χαρακτηριστικά πολιτιστικά σύμβολα του Ελληνισμού και της Δημοκρατίας, την Ακρόπολη και τον ήλιο της Βεργίνας, θα έχει στη διάθεσή της αντιασφυξιογόνες μάσκες, για την περίπτωση που το κράτος και το παρακράτος αποφασίσουν να προχωρήσουν σε «στημένες συγκρούσεις» και ο κεντρικός της στόχος θα είναι να προστατέψει την ειρηνική διαδήλωση των «Αποφασισμένων». Αυτά μεταξύ άλλων αναφέρει η ανακοίνωση των αυτοδιορισθέντων περιφρουρητών του Συντάγματος που καθοδηγούνται από τον Σταύρο Βιτάλη Υποστράτηγο Καταδρομών Κ.Α. Ε.Α. Εκπρόσωπος Πατριωτικού Μετώπου!!! Αύριο Παρασκευή στη Νίκης 33 (δίπλα στο Εκκλησάκι), όπου είναι τα γραφεία της «Δημοκρατικής Άμυνας» θα δώσουν τον όρκο της Φιλικής Εταιρίας! Επικεφαλής όλης αυτής της Κίνησης που γίνεται εν αγνοία της Πλατείας Συντάγματος είναι ο Σταύρος Βιτάλης με τον οποίο μίλησα σήμερα ο ίδιος και που θεωρεί την επαναστατική Αριστερά ως προβοκάτορες και πράκτορες του κράτους!!! «Όποιος μιλάει για βουλευτηλίκια σήμερα, να φύγει από μπροστά μας»: Ομιλία-εισήγηση για το «νέο Σύνταγμα της Ελλάδας του Συντονιστή του Πατριωτικού Μετώπου κ. Σταύρου Βιτάλη». ΕΔΩ
Ο Σταύρος Βιτάλης έχει κάνει με τον Σπύρο Παπασπύρου, Υποστράτηγο ΕΛ.ΑΣ., Διοικητή ΜΑΤ στην Καισαριανή Ενώπιον των αξιωματικών του, όπως ο ίδιος γράφει σε μία επιστολή του «μια αντρίκια κουβέντα, για τις εξελίξεις στο Σύνταγμα και για τον ρόλο των προβοκατόρων»!!! Στο Βιογραφικό του αναφέρονται και τα εξής: «Το 1974 απολύεται από τον Ελληνικό Στρατό σε ηλικία 20 ετών (γεννηθείς το 1954) με ανήκεστο βλάβη». Ποια ήταν η ανήκεστος βλάβη που ωστόσο του επέτρεψε λίγο αργότερα να συμμετάσχει στο ιδιαίτερων απαιτήσεων αντάρτικο των Σαντινίστας, στο Ελ Σαλβαδόρ ή με τους Πολισάριο; Ο Σταύρος Βιτάλης υπογράφει ως «Υποστράτηγος Καταδρομών Κ.Α. Ε.Α.». Στον Σταύρο Βιτάλη απενεμήθη τιμητικά ο βαθμός του Ταγματάρχη από τη «Σερβική Δημοκρατία»! Το 1986 αναφέρει πως κατατάσσεται μόνιμα στον Λαϊκό Στρατό των Σαντινίστας στη Νικαράγουα, ενώ λίγους μήνες αργότερα βρίσκεται στην Ελλάδα. Παρά την μόνιμη κατάταξή του τον αμέσως επόμενο χρόνο εγκαταλείπει για να ιδρύσει το Συνδικάτο Αγροτών Πέλλας Ημαθίας! Από το 1986 αναλαμβάνει πολιτική δράση με ακροδεξιούς και παραστρατιωτικούς κύκλους. Το 1999 ο Σταύρος Βιτάλης βρίσκεται φιλοξενούμενος σε τηλεοπτική εκπομπή τοπικού καναλιού της Θεσσαλονίκης, όπου εμφανίζεται με στολή του Σέρβου Ταγματάρχη και στρατολογεί κόσμο με σκοπό τη δημιουργία τάγματος εθελοντών για τη Σερβία, συγκεντρώνοντας ταυτότητες, διαβατήρια και έντυπα στρατολογίας από τους ενδιαφερόμενους. Στη δεκαετία 2000-2010 «συμμετέχει σε όλες τις προσπάθειες συγκρότησης πατριωτικού πολιτικού χώρου των κομμάτων ΠΟΛΑΝ, ΛΑΟΣ και Δημοκρατική Αναγέννηση», απ’ όπου πάντως διαγράφεται. Ο Σταύρος Βιτάλης είναι για πολλούς αμφιλεγόμενο πρόσωπο. Όπως και να ‘χει, στο Σύνταγμα σαν ομάδα περιφρούρησης με στολές και αντιασφυξιογόνες μάσκες των μελών του δεν έχει καμία δουλειά. Δεν τον διόρισε καμία Συνέλευση της Πλατείας, δεν αντιπροσωπεύει παρά την ομάδα του και δεν θα του επιτραπεί να δημιουργήσει καμία προβοκάτσια ή σύγχυση στους συγκεντρωμένους διαδηλωτές το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου.
Eddie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:59 πμ
Δεν ξερω που θα παει το πραγμα. Θα δειξει αυριο μαλλον…
Παντως, εχει αντικειμενικα πολυ μεγαλη ευθυνη η «κατω πλατεια» που αφησε την «πανω πλατεια» να την οικειοποιειται το καθε χουντικο και παρακρατικο απολειφαδι και τωρα να το παιζουν και «περιφρουρηση».
Eddie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:02 πμ
Ειτε εξαιτιας του κωλοβαρεματος, ειτε απο ελιτιστικη απαξιωση, τα αποτελεσματα της μη παρεμβασης και μη οικειοποιησης της πανω πλατειας, ειναι ηδη ορατα. Ακομα παντως προλαβαινουμε να αποτρεψουμε τα χειροτερα…
Spin
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:35 πμ
Ντάξει ρε παιδιά, ο ένας είναι ακροδεξιός, ο άλλος χουντικός…τι θα γίνει με αυτές τις ταμπέλες πια. ΌΛΟΙ είμαστε έλληνες καθώς ζούμε στην ελλάδα και μιλάμε ελληνικά. Ja love 😀
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 12:05 μμ
αχαχαχα ohm namah shivaya αχαχα
ATHENA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 12:08 μμ
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ: «εθνικά τυλιχτά από τον Μπαϊρακτάρη»
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΩΝ ΑΤΥΛΙΧΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ
kiratzos
2 Σεπτεμβρίου, 2011 12:26 μμ
Μια μεριδα απο παντα αυτο λεει για αυτο φτανουμε σε καταστασεις σαν και αυτη της 15ης Ιουνη που ενα κομματι του κινηματος δεχτηκε μεχρι και επιθεση..Η αδιαφορια μας ειναι ευφορο εδαφος για την εξαπλωση τους.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 12:27 μμ
καλημέρα σας 🙂
Eddie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 12:37 μμ
Αυτοι φτιαχνουν τα νεα Ες Ες. Οι κυβερνωντες τα σαρωνουν ολα (πολιτικα και κατασταλτικα).
Και την ιδια στιγμη η κατω πλατεια (δλδ η Λαικη Συνελευση, το μονο δημοκρατικο οργανο στο Συνταγμα) ακομα θα απανταει με «ομαδες ψυχραιμιας»;
oxi
2 Σεπτεμβρίου, 2011 1:14 μμ
ΤΙ ΛΕΣ ΠΑΛΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ? ποιος σου ειπε πως οι 300 εχουν καμμια σχεση με ολα αυτα η ειναι ακροδεξιοι εθνικιστες η φασιστες οπως μαλλον εισαι εσυ ? Αντιθετα ειναι πρωην αριστεροι αλλα και δεξιοι και ανεξαρτητοι και μαλακες αν θελεις αλλα ποτε δεν ειναι φασιστες η κατι τεοιο ! εμενα μου εδωσαν νερο και mallox στα επεισοδια και σε μεταναστες τσιγγανους οπως και σε ολους ! Αν ηταν αυτοι που λες δεν θα βοηθουσαν ολο τον κοσμο ! Οσο για το αν καποιοι φορανε την σημαια πανω τους γιατι αυτοματα ειναι φασιστες ? Ποιος εισαι εσυ που προσπαθεις να διασπασεις με τετοιες αναρτησεις τον αγωνα μας ο οποιος ει ναι κοινος ? Μηπως εσυ εισαι πιο δημοκρατης απο ολους εμας τους απλους πολιτες ? Η μαλλον εισαι καποιος αλλος ποιο επικινδυνος ??????
Spin
2 Σεπτεμβρίου, 2011 1:19 μμ
Πέστα ρε άνθρωπε. Αυτη η φράση τα λέει όλα » Η μαλλον εισαι καποιος αλλος ποιο επικινδυνος ??????» . Γαμώ τους ερπετόμορφους γαμώ που τα κάνανε πλακάκια με τους εβραίους για να διαβρώσουν το 64μπιτο dna των ελλήνων .
oxi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:38 μμ
Αν καποιος θελει να καταλαβει αυτοι οι 300 που καποιοι τοσο ευκολα τους λενε φασισταρια οι ΦΑΣΙΣΤΕΣ τυπου ELNEWS τους αποκαλουν αναρχοαριστερους γιατι λεει δεν εχουν παρει θεση για τα εθνκα θεματα !!! Τελικα τι σκατα ειναι αυτοι οι 300 αριστεροι δεξιοι αναρχοαυτονομοι ? ΟΙ μεν τους λενε ετσι και οι αλλοι αλλιως ..ΗΜΑΡΤΟΝ
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:40 μμ
Σου ειναι τοσο δυκολο?
ειναι ΥΠΟΥΛΟΙ!!!!!!!!!!!!
Ποσες φορες πρεπει να το πουμε?
Χαμογελατε…
no11888
2 Σεπτεμβρίου, 2011 1:29 μμ
Μ αρεσει ο ορος «απλος» πολιτης.Υπαρχει ομως και η ξεχασμενη κατηγορια των πολυσυνθετων πολιτων,για την οποια κανεις δεν κανει λογο.Ειναι κριμα να διαχωριζονται οι απλοι απο τους πολυσυνθετους στον κοινο αγωνα κατα της χουντας του ΠΑΣΟΚ.
xerbi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:42 μμ
Οι 300 είναι οι φασιστες της πλατείας. Όποιος πήγε και λίγο εστω στο Σύνταγμα το κατάλαβε. Έχουν ως σκοπό της παρεμπόδιση της ελευθερίας του λόγου, αλλά και την ρουφιανιά στους μπάτσους. Προσοχή παιδιά σε αυτούς τους <>. Είναι οι εγκάθετοι του συστήματος. Βάζουν γριες και γερους φασίστες να κατεβάζουν αντιρατσιστικά πανώ (με το γνωστό πρόσχημα: οχι κόμματα στην πλατεία). Αυτό έγινε μπροστά μου. Επίσης έχουν πάρει θέσεις κλειδιά μέσα στις διάφορες ομάδες, όπως στο ιατρείο (πρώτη γραμμή και 3Ετες). Όλοι θυμόμαστε το αντίσκηνο απέναντι απο το ιατρείο, με την ελληνική σημεία όπου απο κάτω έγραφε ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ (Βορίδης δλδ) Πρέπει πάση θυσία να τους απομονώσουμε και θα τους απομονώσουμε. Φασιστάκια σας το υπόσχομαι… Θα με βρείτε μπροστά σας.
oxi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 5:51 μμ
Τι λες ρε φιλε ? Πες μας τι παιρνεις να το παρουμε και εμεις να την βρουμε ?? Καποιο αλλο ζορι τραβας αλλα και ποιος να σε βοηθησει ετσι που εγινες ?
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
2 Σεπτεμβρίου, 2011 2:14 μμ
Οι 300 είναι καλά παιδιά. Κι εμένα μου έδωσαν maalox , θυμάμαι, μια νύχτα που είχα φάει πολλά «βρώμικα» από τις καντίνες και με έσωσαν τα παιδιά. Μια καούρα; Ένα βάρος στο στομάχι; Άστα, που να σου λέω. Παιδί νόμιζα ότι θα βγάλω.
Πολύ καλά παιδιά. Έλληνες με τα ούλα τους. Τα δόντια δεν τους χρειάζονται – τα αρθρόποδα δεν έχουν δόντια.
Ακροδεξιοί δεν είναι. Το μόνο σίγουρο. Ίσως είναι απλά εξτρεμιστές δεξιοί. Άντε, στα πολύ καλά τους, να είναι ναζιστές. Κατά τα άλλα, δημοκρατικότατοι. Φτυστοί ο Άδωνης .
Αλλά , είπαμε, πάνω απ’όλα Έλληνες.
Ελληνοποιήστε…
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:59 μμ
αστο μεγάλε δεν μας πείθεις …»απλέ πολίτη»
oxi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:39 πμ
το ξερω πως δεν σε πειθω γιατι αν υπηρχε περιπτωση να σε επειθα θα ησουν καλοπροαιρετος και δεν θα εγραφες σπηλωνοντας χωρις να ξερεις…..!
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:42 πμ
Αν επιθες τον εαυτο σου θα ηταν καλη αρχη….
Χαμογελατε…
mitera
2 Σεπτεμβρίου, 2011 1:18 μμ
Οτι θα καθόμουν να ακούσω και Βιτάλη….δεν το φανταζόμουν.
Σα να’χει τα δίκια του ο Έντι.
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/09/blog-post_02.html
Τι να σας πω τώρα….καλό χειμώνα;;;καλάμια και παλούκια εδώ που μας φέρανε.
Κοιτάτε να είμαστε κοντά-κοντά το Σαββατο.
Σύμπνοια και αλληλεγγύη!
Καλό κουράγιο σε όλους μας 🙂
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 2:14 μμ
Μαλιστα.Οποτε αφου θα εχουν και διακριτικα θα τους αναγωρισουμε ευκολα..
Ελπιζω οτι με την »Β συνδιασκεψη» της πλατειας να ξεκαθαριστει επιτελους πως θα κινηθουμε πολιτικα και να σταματησουν οι πασιφιστικες μαλακιες..
JustAnotherGoneOff
2 Σεπτεμβρίου, 2011 3:15 μμ
Περισσότερος Βιτάλης…
http://jungle-report.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
sar
2 Σεπτεμβρίου, 2011 4:02 μμ
για να καταλάβω, θεωρείτε αυτούς τους 2 απειλή για το σύνταγμα;;
Stamatis
2 Σεπτεμβρίου, 2011 6:13 μμ
εγω εχω αλλη απορεια ;
τι σημανει πανω και κατω;
δεν υπαρχει πανω και κατω. υπαρχει ο χωρος της λαικης συνελευσης (που ηταν ενεργος ολο το καλοκαρι κακως ή καλως) και ο χωρος μπροστα στην βουλη που λεγανε τα συνθηματα οσοι θελανε.
Ο χωρος , λοιπον της Λ.Σ. με τα καλα και κακα του δημιουργησε , κατα την γνωμη κατι σημαντικο, ελευθερο διαλογο.
Αυτο μου φαινεται οτι ενοχλει τελικα πολυ.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:11 μμ
Και εγώ αυτό λέω. Ότι ενοχλεί πολύ, για αυτό και οι προσπάθειες των ΚΥΠτζηδων τόσο καιρό να προβοκάρουν τη συνέλευση.
Kώσταs
2 Σεπτεμβρίου, 2011 6:30 μμ
Aναρχόβλαχε,οι πασιφίστικες μαλακίες έχουνε λογική,η βία καμμία λογική .Εχει αποδειχθεί πολλές φορές περίτρανα τι φέρνει η βία,διαλύει τον κόσμο και δυναμώνει η εξουσία.Οποιος θέλει βία ,να πάει αλλού να κάνει τον δικό του αγώνα,άντε με όλους εσάς που θεωρείτε ότι αν τα βάλετε με τα ΜΑΤ κάνετε επανάσταση,σκατά κάνετε,απλώς βοηθάτε το σύστημα.Πρέπει να βρούμε επιτέλους έξυπνους τρόπους αντίδρασης και μαζικούς.Φτάνει η καφρίλα που θεωρείτε και επανάσταση.Εσύ και όσοι υποστηρίζετε την βία αν είχατε μυαλό θα ψάχνατε άλλους τρόπους και όχι αυτόν τον εύκολο και αναποτελεσματικό.Τι έγινε στο Λονδίνο,κέρδισε η κυβέρνηση……..
ΗΠΣΤΓ
2 Σεπτεμβρίου, 2011 6:36 μμ
Το μόνο που κέρδισε η κυβέρνηση στο Λονδίνο ήταν να βγει για άλλη μια φορά ανακόλουθη και ψεύτρα
μανικακος
2 Σεπτεμβρίου, 2011 6:38 μμ
αυτη την απορια ειχα και γω…
τι μπορει να κερδισει μια κυβερνηση απο μια κοινωνικη αναταραχη?
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:17 μμ
παρατα μας ρε φιλε,αμα δεν καταλαβαινεις δεν σου φταιω εγω.τα γεγονοτα μιλησαν.
και μην χαρακτηριζεις δεν σε ξερω δεν με ξερεις.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:19 μμ
Βασικά όχι μόνο είναι μαλακίες αλλά δεν είναι καν στη σφαίρα της πολιτικής ανυπακοής γιατί ο κανονικός πασιφισμός σημαίνει να βάζεις τον εαυτό σου μπροστά στη βία του κράτους. Σε κάθε περίπτωση δεν θα το αναλύσω , αλλά όταν βγουν οι τύποι με τα λευκα ακουστικα και τα γκάνια από τη βουλή κάποια στιγμή να δούμε τι θα κάνετε
rocknrollfever
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:09 πμ
@Kώστας Το έσχατο σημείο είναι η βία.Αλλά ο πασιφισμός ως πρακτική δε ξέρω στο παρελθόν κατά πόσο κέρδισε χρόνο για ένα κοινωνικό κίνημα.Σίγουρα δεν πρέπει να φοβηθεί ο κόσμος και να μαζικοποιήσει περισσότερο τους αγώνες.Έτσι πιστεύω πώς σε πρώτη ανάγνωση,ένα κίνημα ας πούμε αναπαράγει τη δύναμη του.
Kώσταs
2 Σεπτεμβρίου, 2011 8:11 μμ
Αυτό που εννοώ ,είναι οτι η κυβέρνηση συνεχίζει την δουλειά της και κάθε φορά ακολουθεί πιο βίαιη καταστολή ,το πλήθος των ηλιθίων συμφωνεί μαζί της,και οι εξεγερμένοι δεν κερδίσανε τίποτε.
chrisppa
2 Σεπτεμβρίου, 2011 8:17 μμ
Ο,τι θα γνώριζε τέτοια διαφήμιση ένας μη έχων σώας τας φρένας , γιατί περι αυτού πρόκειται, δεν το περίμενα .
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:56 μμ
ο μη έχων σώας τα φρένας τριγυρνάει στο Σϋνταγμα από το Μαη και κάνει δουλειά όπως και κάτι ξυρισμένα με μαχαίρια
Xanadu
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:16 μμ
Παιδια, ο Σταυρος Βιταλης ηταν ο επικεφαλης στην εθελοντικη ομαδα σφαγεων στη Σρεμπρένιτσα.
“Ήμουν ο άνθρωπος εκείνος, που βοήθησε στην συγκρότηση και την οργάνωση των Ελλήνων εθελοντών. Με δική μου μάλιστα συνεννόηση με το Γενικό Επιτελείο Στρατού της Σερβικής Δημοκρατίας, όλοι οι Έλληνες εθελοντές που κατέφθαναν στη Σερβική Δημοκρατία, εντάσσονταν στις δυνάμεις του τακτικού στρατού, με κύριο κορμό και βάση το Σώμα της Ρωμανίας.”
“Όλη η Ελλάδα γνωρίζει πως οι Έλληνες εθελοντές, τύγχαναν της ευρύτατης αποδοχής, τόσο της ελληνικής κοινωνίας στο σύνολό της, όσο και της στήριξης από πολιτικά πρόσωπα, κυρίως του ΠΑΣΟΚ, δεδομένης της ιδιαίτερα θερμής φιλίας του Ανδρέα Παπανδρέου με τον Ράντοβαν Κάραζιτς, αλλά και της Ν.Δ., λόγω των τότε φιλικών διπλωματικών διαμεσολαβήσεων του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.”
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:39 μμ
αυτό το Internet κάνει γαμάτη δουλειά!!!!!! πόση παραπληροφόρηση ακόμα;;;; κανείς δεν μπορεί αν τα βάλει με την βλακεία!!!
η ομάδα περιφρούσης δεν έχει να κάνει με κανέναν ακροδεξιό και κανέναν παραστρατιωτικό. η ομάδα περιφρούρησης φτιάχτηκε από όλες τις ομάδες της πλατείας για να διώξουν τον κόσμο και να μείνουν εκείνοι σε περίπτωση που κάνουν έφοδο οι ΜΑΤ και οι αναρχικοί τους.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:56 μμ
αχαχαχαχα
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:01 μμ
Oμάδα περιφρούρησης ξέρουμε όλοι ότι έχει η πλατεία και το ότι αυτή ταυτίζεται με την υποτιθέμενη ομάδα περιφρούρησης που θέλουν να κάνουν υποστράτηγοι, απότακτοι, μισθοφόροι σφάχτες, φασιστούληδες και λοιποί καραγκιόζηδες για να προωθήσουν τη δική τους ατζέντα και ανεξάρτητα από κάθε συλλογική απόφαση της πλατείας, δεν το λέει κανείς. Οπότε το που εντοπίζεις παραπληροφόρηση ως προς το ότι υπάρχει μια «Δημοκρατική Άμυνα» που επιχειρεί να καπηλευτεί τον κόσμο της πλατείας και να χριστεί περιφρούρηση της, δεν το καταλαβαίνω. Ούτε που κολλάνε τα σχολιάκια περί ενότητας που διανθίζονται με αστειάκια περι ΜΑΤ με τους αναρχικούς «τους».
rocknrollfever
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:11 πμ
Βγήκαν και οι κατίνες από τα λαγούμια? Ή τα εθνικόφρωνα παπουδάκια για αντεπανάσταση? Λίγο Στάλιν δε θα έβλαπτε νομίζω!
xerbi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:53 μμ
Μμμμμμ…
Για ξαναπές ποιοι συνεργάζονται με τους μπάτσους κραδαίνοντας μαχαίρια…
Οι αναρχικοί εεεε…
Μμμμ…
Οχι οχι δεν εισαι φασίστας…
Με τιποτα σου λέω…
Αποκλείεται…
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:40 μμ
περιφρούρησης*
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:48 μμ
Να με συγχωρείτε για τα λάθη μου…. τρελλαίνομαι όμως όταν βλέπω τέτοια ανούσια και διασπαστικά σχόλια και άρθρα στο internet. 3,5 μήνες είμαστε στο Σύνταγμα και δεν πρόκειται κανένας να διασπάσει ούτε την πάνω ούτε την κάτω ούτε την μέση πλατεία. Είμαστε όλοι ένα, μέσα ή έξω από ομάδες, γιατί έχουμε τον ίδιο σκοπό. Τώρα αν σε κάποιους αρέσουν τα παιχνίδια να πάνε σε άλλη πλατεία (αν τους δεχτούν), γιατί στην δική μας τέτοιες ίντριγκες δεν χωράνε. Παλαιότερα προσπάθησαν συγκεκριμένα άτομα με τον τρόπο τους να φοβερίσουν κάποιους και να παραπληροφορήσουν κάποιους άλλους. Μάθετε ότι αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ. Ή μένετε μακρυά μας ή σας βάζουμε στην μεριά των προδοτών.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:55 μμ
αν είσαι ενα με τους φασίστες, άξιος της μοίρας σου.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:04 μμ
με κρεμμύδι στη σημαία ή χωρίς?
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:40 πμ
Μη φευγεις….κατι σου επεσε…
Η πετρα που εφαγες στο κεφαλι…
….
Στανταρ διαβασες με tags….Ελα παραδεξου το….
Χαμογελατε…
Έλληνας στην Ελλάδα
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:53 μμ
Παρακαλούνται αυτοί που είναι ανάξιοι να φοράνε την γαλανόλευκη απλά να το αποδεχτούν και να μην χαρακτηρίζουν τους υπόλοιπους «φασίστες» ή όπως αλλιώς το, γεμάτο κόμπλεξ και κατωτερότητα, μυαλό τους φαντάζεται … και σε καμία περίπτωση η ανάρτηση δεν χαρακτηρίζει την «κάτω» πλατεία ούτε την «πάνω» … παρά μόνο κάποια ομάδα συγκεκριμένων ατόμων που τυχαία και δυστυχώς είχαν εγκατασταθεί κάτω. Όλη η πλατεία έκανε ότι μπορούσε και θεωρούσε σωστό με διαφορετικές προσεγγίσεις και δραστηριότητες αλλά με κοινό σκοπό και στόχο.
Κανένας σας να μην προσπαθεί να επωφεληθεί από αυτό το φαινόμενο των Ελλήνων στο Σύνταγμα και να τους παρουσιάζετε σαν υποστηρικτές των υποτροπιασμών σας!!!!
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:55 μμ
τυλιχτός με σημαία και εσείς?
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:00 μμ
Αν και γενικά είμαι πολύ πιο ελαστικός από τον risinggalaxy στην άποψή μου για την πλατεία τέτοια σχόλια και τέτοια νικς ειλικρινά μου γυρνάνε τ’ άντερα. Γίνε άνθρωπος.
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:02 μμ
Άστα Loop… μπλέξαμε με κρετίνους…
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:12 μμ
Μετάφραση: επειδή τα φασισταριά αναγνωρίζουν κι από μόνα τους ότι δεν έχουν καμία θέση σε αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες ή σε κινήματα και ξέρουν πολύ καλά ότι οι φασιστικές απόψεις τους δεν μπορούν να περάσουν στη συνέλευση ενός ανοιχτούν κινήματος, έτσι πηγαίνουν πιο πάνω, μόνο για να φωνάζουν τα συνθηματάκια τους, γι’αυτό λέω ότι στην πλατεία αλωνίζουν οι αναρχοκομμουνισταί, αλλά οι πιο πάνω είναι απλά «έλληνες στην ελλάδα» και τίποτα άλλο. Ξέχασες να μας πεις αυτοί για τους οποίους διαβάζεις στην ανάρτηση τι σκατά είναι. Έλα, δεν εκδηλώθηκες αρκετά, πες πόσο γουστάρεις στρατιωτικούς εθνόκαυλους που αυτοχρήζονται ομάδα περιφρούρησης.
chrisppa
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:21 μμ
Λοιπόν «έλληνα στην Ελλάδα» τί είναι η σημαία μωρέ που την πονάς κιόλας; κυλότα;;; που την φοράς;;;; αμ το άλλο; άκου το φαινόμενο των ελληνων στο Σύνταγμα..πήρες καμμία φωτό για σουβενίρ;;; έλα Παναγίτσα μου…τί θα διαβάσω η δόλια μάνα…
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:42 πμ
Μισο να σου δεσω την ζωνη για να μην πεσεις απο τα συννεφα…
Ηταν και αλλοδαποι στο Συνταγμα. Ακομα ειναι…βεεεεεεεεεβαια….Και παλευουν και αυτοι μαζι μας…
Βεεεεεεεεεεεεεεεεβαια….
Α και κατι ακομα…..
Φετος θα εχει πιο πολυ πλακα το Ανεξαρτητο Ελληνικο Μετωπο που θα στησετε…
Θα εχει βαση του το ΚΑΤ….
Χαμογελατε…
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 9:57 μμ
σε ενοχλεί η σημαία risinggalaxy? πες το έτσι, μην βγάζεις τους άλλους φασίστες επειδή εσύ έχεις άλλη άποψη και θέλεις σώνει και ντε να την ακολουθούν και οι υπόλοιποι… και πώς θα το κάνεις; παραπληροφορώντας βέβαια, όπως κάνουν τόσα χρόνια όλα τα κομματόσκυλα και οι πολιτικοί σας.
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:01 μμ
hey, αυτός ο Σταύρος Βιδάλης από πάνω είναι ή δεν είναι φασίστας κατά τη γνώμη σου;
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:03 μμ
τι λες ρε? σε ενόχλησε που δεν γουστάρω τα πανιά είτε είναι τουρκικα , σπανιόλικα, ελληνικά και σέρβικα; ξιδάκι. άμα σε ένοιαζαν τόσο πολύ οι συνάνθρωποι σου θα ήσουν εκεί με τη καρδιά σου και τη γροθιά σου σημαία και όχι με το πανί του Βαρδινογιάννη, του Παπουτσή , του Παπαδόπουλου και του Μεταξα.
αμα θες να συζητήοσυμε για φασισμό ευχαρίστως , για να δουμε ποιος έχει τον ίδιο λόγο με τους φασίστες και τους ακροδεξιούς. αν πάλι είσαι τέτοιος απλά έφυγες
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:04 μμ
Επειδή γενικά εδώ με τις σημαίες παντός τύπου δεν τα πάμε και πολύ καλά, αν θέλετε σημαίες μπορείτε να φτιάξετε ένα δικό σας μπλογκ σημαιοστολισμένο και να τα λέτε εκεί. Μη σας κρατάμε…
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:05 μμ
δεν είμαι φασίστας, σε αντίθεση με εσένα, που χρησιμοποιείς πολύ καλά τη γλώσσα των πολιτικάντηδων… μάθε πρώτα τί σημαίνει σημαία και έλα μετά να πεις ποιός είναι φασίστας… γιατί οι περισσότεροι από εσάς που βγάζετε φλύκταινες με τη σημαία, νομίζετε ότι έχει θρησκευτικό περιεχόμενο και κάτι σας γυρνάει στο κεφάλι. αλλά όσα σας δίνουν καλά τα διαβάζετε… παραπέρα τί γίνεται… ευτυχώς έχουμε κατέβει πολλοί από εδώ στο Σύνταγμα για να ξέρουμε ποιοί είναι τι και πώς έχουν τα πράγματα…
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:06 μμ
από που;
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:09 μμ
από το Μελιγαλά, είναι η νύχτα των ζωντανών νεκρών
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:08 μμ
έφυγες ακροδεξιούλη
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:09 μμ
«όσα σας δίνουν καλά τα διαβάζετε…» ;;;;;;;; «ευτυχώς έχουμε κατέβει πολλοί από εδώ στο Σύνταγμα»;;;;;; Ποιοι μας δίνουν; Πολλοί από που;
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:08 μμ
Συμφωνώ με όλα όσα λέει το άρθρο, εκτός από τους 300 Ελληνες που καμία σχεση δεν έχουν με ακροδεξιά ή οτιδήποτε άλλο. Οποιος έγραψε την παράγραφο που αναφέρεται στους 300, δεν έχει κατεβει στο σύνταγμα.
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:11 μμ
τι εννοείς δεν έχουν σχέση με ακροδεξιά ή «οτιδηποτε άλλο»; Εξωγήινοι είναι;
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:54 πμ
Γιατί; Μονο οι εξωγήινοι και οι ακροδεξιοι υπάρχουν σε αυτόν τον τόπο; Εσύ τι είσαι από τα δύο; Δεν μπορεί κανένας να είναι απλώς Ελληνας πολίτης που να ζητάει δημοκρατία στη χώρα του;
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:12 μμ
είμαι από το πρώτο απόγευμα και από την πρώτη συνέλευση
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:56 πμ
Και; Πήγες στους 300 και βρήκες ακροδεξιους φασιστες; Είδες και σβάστιγκες; Η μόνο την Ελληνική σημαία; Ειναι κακό αυτό;
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:47 πμ
Ναι ρε…..κομμουνιστες ειναι με μια μουστακα ΝΑ»———————————» (μεγεθος μιστακος)
Μη σε πω αναρχοαυτονομοι….
Ουτε καν….ακομα πιο προς την αλλη…Καλε ναι.
Και Γης τουτη εδω που την πατουμε, τετραγωνη ειναι…
Χαμογελατε…
ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:59 πμ
Εχεις πολλά ταμπελάκια. Ακροδεξιοί, φασίστες, κουμουνιστές, αναρχοαυτόνομοι… Εμείς είμαστε απλώς Ελληνες πολίτες και ζητάμε να εφαρμοστεί δημοκρατία στην Ελλάδα.
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:07 πμ
Δεν υπαρχουν «απλως» πολιτες….
Απλως ιδιοτες ναι…ο πολιτης ειναι συνθετο φαινομενο…Δατς δε ποιντ.
Εγω δεν ζηταω δημοκρατια….ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ζηταω…
Και επειδη εγω πηγα στους 300…ΝΑΙ βρηκα ΚΑΙ φασισταρια…
Αλλα κυριως βρηκα κατι χειροτερο….υπουλο κοσμο.
Χαμογελατε…
oxi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:48 πμ
μπορει να περασαν και φασισταρια οπως λες και υπουλοι και μαλακες αλλα τους απεβαλε το συστημα απο μονο του ! Και απο που δεν περασαν μηπως ? Απο την συνελευση δεν περασαν καλυμμενοι η μη ? Και δεν θα ξαναπερασουν ισως ? Τι σημαινει αυτο ? Πως η μεγαλη πλειοψηφια ειναι φασισταρια ? Καπου κανουμε λαθος …
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:51 πμ
Κανεις τεραστιο λαθος.
Δεν περασαν απλα αυτοι οι υπουλοι…αλλα ηταν ριζα των 300ων.
Δεν μπορω να σου πω απο που δεν περασαν. Μπορω ομως ανετα να σου πω οτι εκει τους ειδα μια χαρα…
Και ανοιχτη συνελευση που ο καθενας ελεγε οτι ηθελε και ΚΡΙΝΟΤΑΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ για αυτο…δεν εχει καμια σχεση με το μπιριμπιρι που γινοταν απο τα 300 καθαρματα που ουτε 30 δεν ηταν.
Το λαθος το κανει ςστο να νομιζεις οτι κατι εχεις καταλαβει….αλλα φευ!
Κριμα στο ψευδωνυμο….. ολοκληρο οχι και ειπες ΝΑΙ στο ψεμα των 300ων?
Χαμογελατε…
Έλληνας στην Ελλάδα
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:19 μμ
Πειράζει? Εδώ είναι η Ελλάδα φίλε … και σε όποιον δεν του αρέσει η σημαία μας μπορεί να σηκωθεί να φύγει! Όσοι την σέβονται ασχέτως αν την αγαπάνε είναι καλοδεχούμενοι! Και κάνε αυτό που σου λέει ο hey, μάθε τι είναι η Ελληνική σημαία οι Έλληνες και η Ελληνική γλώσσα!
Και αν θέλεις μια χώρα χωρίς σημαίες προχώρα ελεύθερα και βρες την … αλλά εδώ είναι η Ελλάδα των Ελλήνων!
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:20 μμ
κλάσε μας μια μάντρα αρχίδια φασιστάκο του κερατά
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:22 μμ
η ελληνική σημ,αία είναι η αντίστοιχη του αγγλικού στόλου πριν από την επανάσταση. το σύγχρονο αντίστοιχο της θα ήταν να κούναγες τη σημαία της Annek Lines
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:29 μμ
Lines… Τελικά αυτός ο Λινές είναι γαμώ τα παιδιά, θα μας φτιάξει και καινούρια σημαία… 😛
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:24 μμ
Με συγκινεί η αφοσίωσή σου στα ιερά και τα όσια του ελληνικού έθνους! Σίγουρα ξέρεις καλά να προσκυνάς γιατί πως αλλιώς θα δείχνεις σεβασμό. Αλλά για πες μου, Έλληνα της Ελλάδας, αυτούς που δεν την σέβονται την σημαία σου τι θα τους κάνεις;
Εγώ σκεφτόμουν αυτή τη χώρα χωρίς σημαίες να την φτιάξω εδώ, τι λες, παλεύουμε;
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:26 μμ
τι να παλέψει μωρέ το χούφταλο, αφού μόνο με μαχαίρια η πίσω από τα ΜΑΤ μπορουν
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:25 μμ
Εγώ πάλι δεν έχω πρόβλημα με την ελληνική σημαία, τη σέβομαι. Εσένα όμως δε σε σέβομαι καθόλου και ευχαρίστως θα στην έχωνα στον κώλο.
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:25 μμ
με την καλή έννοια
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:26 μμ
(πωπω τι είπεεεεε ο Loophole!!!!!) Aν είναι για ελληνική σημαία είναι βέβαιο ότι δεν θα σου αρνηθεί να σκύψει…
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:29 μμ
καλό;
έλα ρε Έλληνα των Ελλήνων, έλα, παλεύεις; έλα τώρα που είμαι σε φόρμα..
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:27 μμ
από πια μεριά? γιατί μπορεί να λερωθεί το πανί των Άγγλων από πριν το 1800
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:49 πμ
Θα ερθεις δευτερος….
🙂 🙂
Χαμογελατε…
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:31 μμ
Τι λες ρε, επειδή εσένα σου σηκώνεται με το μουνόπανο του ελληνικού προτεκτοράτου, με το σύμβολο υποτέλειας στον ηλίθιο όθωνα και τις τρεις δυνάμεις, όποιος δε συμμερίζεται τις αντιλήψεις σου για τη σημαία να σηκωθεί να φύγει; Σε ποιον λες να μάθει τι στην τελική; Εθνίκι είσαι, αν ήξερες οτιδήποτε, για τη σημαία ή την ιστορία, θα ήσουν κάτι άλλο. Αλλά το γελοίο είναι ότι και από πατριωτική σκοπιά να έπαιρνε κανείς τις μαλακίες που λέτε, πάλι ξεκαρδιστικές θα ήταν. Που καυλώνεις με τη σημαία, μαλάκα υπήκοε.
Και βασικά κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Όταν μιλάμε για φασίστες που κατεβαίνουν με τις σημαίες τους, το κύριο πρόβλημα είναι ότι είναι φασίστες, όχι ότι ήρθαν με τη σημαία. Και χωρίς σημαία να έρχονταν, πάλι ίδιο θα ήταν το πρόβλημα. Αν κάποιος άνθρωπος είναι πατριώτης, χωρίς να φτάνει σε φασιστικές απόψεις, μπορεί ως αριστεροί οι αναρχικοί να έχουμε διαφωνίες, να λέμε ότι το ζήτημα είναι ταξικό κι αυτός προτάσσει το ιδεολόγημα της εξουσίας, την εθνική ενότητα (λες και εγώ και το ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο έχουμε κοινά συμφέροντα ως ομοεθνείς), αλλά δε θα σκάγαμε κι όλας που ήρθε με τη σημαία του. Αλλά εσείς τη σημαία την έχετε κάνει συνώνυμο της ακροδεξιάς ιδεολογίας σας. Το κατάλαβες, ή να κάνω και κακά;
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:48 πμ
Να σε πω ρε μωρτη….διαχειρηστη στην πολυκατοικια με το ονομα Ελλας σε βαλαμε?
Εγω λεω οποιανου δεν του αρεσουν οι αλλοδαποι να φυγει.
Μαθε ΕΣΥ τι θα πειανθρωπος και σαλτα και κατουρα τα τα τοτεμ σου.
Χαμογελατε…
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:28 μμ
loophole: δεν τον ξέρω τον τύπο για να είμαι ειλικρινής. και ούτε με ενδιαφέρει να τον γνωρίσω. Όσο για το ποιοί δίνουν το υλικό… είναι κάποιοι bloggers που έχουν στόχο τη διάσπαση, και θα έπρεπε πλέον να διαβάζουμε από παντού πληροφορίες για ό,τι μας αφορά. και αυτό είναι ένα θέμα που μας αφορά. (παρεπιπτώντος τώρα θα δω τα βίντεο με τον παππού)
risinggalaxy: καθόλου δεν με ενοχλεί αν κάποιος δεν αρέσκεται σε σημαίες. Ελπίζω όπως δεν αρέσκεσαι σε εθνικές σημαίες να μην αρέσκεσαι και σε κομματικές. Δεν είναι υποχρεωτικό άλλωστε να πιστεύεις σε κάποια. Απλά όταν βρίσκεσαι σε έναν τόπο πρέπει να σέβεσαι όσα πηγάζουν από αυτόν, και ένα από αυτά είναι και η σημαία, το θέλεις ή όχι. Το αν την φοράει κανείς είναι δικό του θέμα (προσωπικά δεν είμαι υπέρ του φορέματος), αλλά δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις κάποιον φασίστα και ακροδεξιό ή χουντικό ή όπως αλλιώς θέλεις επειδή θέλει να την έχει μαζί του.
Ελπίζω να μη σας ενοχλεί και η λέξη πατρίδα ή Ελλάδα ή έθνος… γιατί τότε θα πάει αλλού το μυαλό και δεν θα το ήθελα…
Μου κάνει εντύπωση όμως σε όσους ήταν κάτω αυτούς τους μήνες, πόσο μάλλον από την πρώτη ημέρα, που σας ενόχλησαν όσοι κράτησαν σημαία και δεν σας ενόχλησαν οι κλέφτες που δικαιολογούνταν πολύ συχνά από μια ομάδα ατόμων λέγοντας «τα χρειάζονται περισσότερο από εσένα αυτοί που στα πήραν». Επίσης μου κάνει φοβερή εντύπωση που εναντιώνεστε σε ένα πανί και όχι σε ανθρώπους που μετέτρεψαν σε πανηγύρι τον αγώνα που κάναμε, τα ξενύχτια που ρίξαμε και τα δακρυγόνα που φάγαμε, και εννοώ τους ανθρώπους με τα laser και τους καντινατζήδες που βρήκαν ευκαιρία και είχαν πρώτοι πληροφορίες από την αστυνομία για το τί πρόκειται να γίνει στην πλατεία.
Αυτά από εμένα. Μυαλά αλεξίπτωτα παιδιά στην πλατεία! Αυτά χρειαζόμαστε!
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:38 μμ
Με ενοχλεί το έθνος η πατρίδα και όλα, δεν με ενοχλεί ο εργαζόμενος κόσμος, οι άνεργοι και όσοι δεν βλέπουν μέλλον στο τόπο που θέλουν να ζήσουν , απλά είναι τα πράγματα. εγώ αναρχικός ειμαι τεράστιε και δεν το κρύβω ούτε εδώ ούτε στο σύνταγμα ουτε πουθενα. αυτα τα σαπια που κάποιοι μπλόγκερς προσπαθούν να κάνουν «κακό» στους ενωμένους έλληνες να τα αφήσεις.
Και εμένα με ενοχλούσαν οι καντινιέρηδες και το είπα και κάτω και παντού. Αλλά για πες? Οι καντινιέρηδες είναι το πρόβλημα ή κάποιοι με μαχαίρια?
γιατί αν είναι έτσι τότε δεν σε ενόχλησε και πολύ η οννεδ που τριγυρνούσε στο «πάνω», ούτε η Χ.Α ούτε οι αυτόνομοι εθνικιστές με τα μαχαίρια ουτε τίποτα. Απλά είναι τα πράγματα. Αν αισθάνεσαι ένα με αυτούς τότε είσαι άξιος της μοίρας σου. Εγώ ξεκάθαρος. Εσύ?
Εγώ δεν θέλω «έλληνες» για΄τι ξέρω που το πάει η εξουσία σε αυτες τις περιπτώσεις. Και ο Βαρδινογιάννης έβγαινε στο Μεγκα και έλεγε να σώσουμε την Ελλάδα όλοι μαζί. Δηλαδή εσείς πληρώστε να φάω εγώ. Οπότε τι να λέμε τώρα για «ελληνες» και ότι ναναι. Εδώ τον κόσμο θα τον παίρνουν με τα κάρα από τη πείνα έτσι όπως πάει και ακόμα κάποιοι πραγματικα πιστεύουν ότι είναι πρόβλήμα «ελληνων» που δεν έχουν «δημοκρατία».
Αρε «καπιταλισμός» το λένε ρε!!!
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:33 μμ
όσο για την ελληνική σημαία: η ελληνική σημαία περιέχει το σύμβολο της αρχαιότητας. έναν ισοσκελή σταυρό που για τους Έλληνες σήμαινε δύναμη. δεν έχει να κάνει με το σταυρό της χριστιανοσύνης. υπάρχουν δυο ειδών σημαίες στη χώρα μας. μια για τα νησιά μας και μια για τη στερεά Ελλάδα. από πού βγαίνει ο φασισμός σε ένα πανί με μπλε και γαλάζιες ρίγες… δεν ξέρω… καλό σας βράδυ παιδιά και διασταυρώνετε πάντα όσα διαβάζετε.
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:37 μμ
πραγματικα ρε συ hey ειμαι περιεργος να δω που θα παει το μυαλο σου αν καταλαβεις οτι μας ενοχλει η λεκη πατριδα εθνος ή ελλαδα,αληθεια θελω να το αναπτυξεις..
κοιτα για την ελληνικη σημαια ο καθε πατριωτακος κουβαλαει την ιδεα που τον γκαβλωνει περισσοτερο,εσυ την συνδιαζεις με την αρχαια ελλαδα και τα σχετικα.Σε παρακαλω πραγματικα να μου πεις που εσυ διασταυρωνεις τις πληροφοριες σου για την ..καταγωγη της σημαιας..
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:37 μμ
Ναι η ελληνική σημαία αποτελεί σύμβολο της αρχαιότητας κι όχι αυτό των χριστιανων ταλιμπάν, το ίδιο κι ο αγκυλωτός σταυρός που είναι ιερό σύμβουλο του ινδουισμού. Οπότε όπως βλέπω τύπους με αγκυλωτό σταυτό στο μπράτσο και λέω «να ένας ινδουιστής», έτσι και όταν βλέπω έναν τύπο να κοπανάει την ελληνική σημαία στο κεφάλι ενός αριστερού ή ενός μετανάστη, σκέφτομαι «να ένας μελετητής του Σωκράτη».
Δηλαδή το πρόβλημα, όπως παίζει να καταλάβεις μετά την 26η προσπάθεια να στο εξηγήσουν, δεν είναι η σημαία αυτή καθεαυτή, αλλά αυτοί που την κρατάνε.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:42 μμ
φίλε η σημαία της ελλάδας είναι του αγγλικού ναυτικού πριν το 1800 , άστο καλύτερα. δηλαδή έλεος
Revolted_Tzeny
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:28 πμ
Μωρε τι να συζηταμε τώρα όλα είναι ζήτημα αυτοπροσδιορισμού. Εσύ είσαι έλληνας. Εγώ είμαι άνθρωπος. Δεν θέλει περαιτέρω ανάλυση σταματάει εκεί. Κι όχι τι σημαία δεν την σέβομαι. Και τον τόπο που ζω τον αγαπάω και πολύ περισσότερο απο εσένα και δεν θα μου πεις εσύ τι θα σέβομαι και τι δεν θα σέβομαι! Αίντε. Που πήρατε μονοπώλιο την αγάπη για τον τόπο.. τρομάρα σας.
Έλληνας στην Ελλάδα
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:34 μμ
Θα παλέψουμε … αργά ή γρήγορα θα παλέψουμε … και όχι με πληκτρολόγια … τότε να σε δω!
Και θα σας σβήσουν όλοι οι λαοί του κόσμου που έχουν ιστορία και αξίες, αμόρφωτα δουλάκια της παγκοσμιοποίησης!
Είσαστε ανάξιοι και για αυτό ζηλεύετε τους άξιους, είσαστε τίποτα και για αυτό ζηλεύεται όποιον είναι κάτι, είσαστε λάσπη και μόνο λάσπη!
Τα υπόλοιπα από κοντά, όταν θα έρθει η ώρα!!!
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:36 μμ
Άξιος!!!
υ.γ.
Δεν είπες για τον Σόρος, μην ξεχνάς ποτέ να λες για τον Σόρος…
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:39 μμ
ελληναρα,τα λογια ειναι ευκολα οπως:παρε φορα και κλασε μας μια μαντρα πατριωτικα αρχιδια,αυτα με την ελληνικη σημαια πανω
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:46 μμ
Καλύτερα πράκτορας του Σόρος , παρά να με χουφτώνουνε στο Άγιο ¨Ορος
Jaquou Utopie
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:48 μμ
Μη λες τέτοια, δεν μπορούν να διακρίνουν τον μεταφορικό λόγο και θα αρχίσει να μας λέει και πράκτορες ο Έλληνας της Ελλλάδας των Ελλήνων.
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:41 μμ
Εγω θέλω να μας πείς: O Λιακόπουλος , ο Κεραμυδάς η ο Φουράκης ήταν με τους εξωγήινους???. Γιατί πολλά ακούγονται για το θέμα και δεν μπορώ να σχηματίσω άποψη. Τελικά είναι σκαμένος ο Όλυμπος και έχει και στρατόπεδο που βρήκαν περικεφαλαία η απλά ήταν στάχτη στα μάτια από το ιερατείο κάτω από την Τακλαμακάν?
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:48 μμ
μη ξεχάσεις να κρυφτείς πίσω από τα ΜΑΤ για καλό και για κακό
Anakata-dyomenh
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:04 μμ
Πες μου ένα κάτι… κατι… κάτι… Τι κάτι είσαι εσύ ακριβώς; Θα ήθελα να μου το περιγράψεις…
loophole
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:50 μμ
oxi
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:53 πμ
καλοοοοοοοοοοοο……..
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:53 πμ
Μουλε…στη σπηλια σου…
Δουλικο του μισους σου….
Μαθε οταν απειλεις να ξερεις αν σε παιρνει…..εισαι απλα μια σκονη απο το χρονοντουλαπο της ιστοριας…
Και θα ξεσκονιστεις και συ και οι ομιοι σου.
Χαμογελατε…
zeta dor
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:50 πμ
«Και θα σας σβήσουν όλοι οι λαοί του κόσμου που έχουν ιστορία και αξίες, αμόρφωτα δουλάκια της παγκοσμιοποίησης!»
ΠΑΙΔΙΑΑΑΑ! ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!!
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:04 πμ
Απλα επεσε στην μαρμιτα μικρος….και νομιζει οτι θα εχει την ιδια τυχη με τον πρωτο που επεσε…
Λαθευει. 🙂
Χαμογελατε…
parameterλ
3 Σεπτεμβρίου, 2011 11:27 πμ
σκάσε βλάκα
hey
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:39 μμ
CrippleHorse: συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. πρώτα βλέπεις ποιοί είναι οι άνθρωποι και μετά βλέπεις αν κουβαλούν σημαίες ή όχι. δεν τους λες φασίστες λόγω σημαίας, ούτε τους κρίνεις λόγω αυτού. θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
Φασίστας ήταν και ο Στάλιν, φασίστας ήταν και ο Παπαδόπουλος! δεν θέλουμε κανένα από τα δύο άκρα ανάμεσά μας (αυτό το σχόλιο επειδή δεν είδα νωρίτερα το δικό σου – μη νομίζεις δηλαδή ότι έχουμε αντίθετη άποψη σε αυτό)
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:44 μμ
ποια άκρα ρε χαζέ, το ένα από αυτά τα άκρα έχυσε αίμα για να μην υποδουλωθεί η ελλαδίτσα σου που τόσο σε συναρπάζει στον φασιστικό ζυγό. ποιος νομίζεις ότι πολέμησε τους φασίστες? ο Μεταξάς και οι ΕΛ ?
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:45 μμ
Νομίζω ότι η ανάρτηση με την οποία είχες πρόβλημα περιείχε αρκετή τεκμηρίωση γύρω με το ποιοι είναι αυτοί που αναφέρει και ποιες είναι οι ιδέες τους. Και είναι σαφές ότι ο γεράκος που για τον άλφα ή το βήτα λόγο θα έρθει με τη σημαία του στην πλατεία, μπορεί να αναλύει και λάθος την κατάσταση, τουλάχιστο από τη δική μας σκοπιά, αλλά δεν τον έδωσε κανείς στους φασίστες μόνο και μόνο επειδή γι’αυτόν η σημαία σημαίνει κάτι θετικό. Για άλλους μιλάμε από την αρχή και νομίζω πως το ξέρεις. Γι’αυτούς που η σημαία συμβολίζει την πίστη τους στην ανωτερότητα της φυλής τους, σε θεωρίες που βασίζονται στο διαφυλετικό μίσος και στο πρόταγμα της εθνικής ενότητας την ώρα που τους πηδάει και το ελληνικό κεφάλαιο.
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:55 πμ
Και ο Σταλιν? Και ο Παπαδοπουλος? Ολοι αυτοι στο κεντρο σπουδων ΑΝΤ1???????????
Τα χουμε κανει στο κεφαλι μας ροιδο?
Βρες τις απαντησεις και κερδισε ΤΩΡΑ μια σουβλοξαπλωστρα…..
Χαμογελατε…
rocknrollfever
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:09 πμ
@hey Φασίστας ο Στάλιν? Μάλλον δεν ήταν τόσο «κυνικός»,όσο θα έπρεπε…ο απολίτικος ζελές που πασάρεις δεν πείθει ούτε δεκάχρονο.Μπροστά στην καπιταλιστική κρίση θα μιλήσουν τα κοινωνικά/εργατικά κινήματα και οι αντίστοιχες ιδεολογίες.Τυλιχτές με ελληνική σημαία ή χωρίς!
CrippleHorse
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:41 μμ
Δείτε από που προήλθε η σημαία σας να ησυχάσετε επιτέλους
Αντίγραφο αυτής της αποικιοκρατικής British East India είναι, χάρη στον αγγλόφιλο Μαυροκορδάτο, μόνο που ο όθωνας ήθελε να έχει τα χρώματα της Βαυαρίας. Άρα τι λέτε να συμβολίζει;
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:44 μμ
την αρχαια ελλαδα,τι αλλο;;;
χαχαα
risinggalaxy
2 Σεπτεμβρίου, 2011 10:45 μμ
βασικά στη σύγχρονη εποχή αυτό ονομάζεται εικονική (δυνητική ) πραγματικότητα.
Απλά τότε το κάνανε με χρωματιστά πανιά
κερατέα-αναρχία 5-0
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:29 μμ
ανάρχα, ο σουβλατζής στην Κερατέα σας τον φόρεσε τελικά ή ακόμα?
τα σημαιάκια πάντως ακόμα εκεί είναι
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:39 μμ
τι εγινε,σου ξυνισε η εθνικοπατριωτικη σουπα και το εριξες στου γυρους;
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:15 πμ
Η Κερατέα δεν είναι το χωριό που έβαλε κάτι φασίστες στο ΚΤΕΛ να γυρίσουν γρήγορα στην Αθήνα?
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:41 μμ
Διαβαζωντας το αρθρο δεν μπορω να μην κρυψω οτι αυτο το ‘λυκοι στα προβατα’ και η βεντετα του να βαφτιζεις αιμοδηψη ακροδεξιο φασιστα οποιο δεν χωραει στην κλινη του Προκρουστη ΑΑ η Αριστεριστων κατανταει αστειο!!! Ουτε βεβαι η πλατεια ειναι ιδιοκτησια κανενος ουτε κανεις εχει το μονοπωλειο …. περα απο το γεγονος οτι εγω θεωρω οτι μεχρις στιγμης ειναι πανυγηρι καποιων και παραλληλα η ‘πλατεια’ εμφανιζει χαρακτηριστικη αδυναμια να αρθωσει απλο εστιασμενο λογο εστω σε βαση μιας μινιμουν αποδεκτων σημειων. Σιγουρα χρειαζεται πολιτικοποιηση αλλα η αριστερα θα πρεπει να δεχθει οτι δεν εχει κατα αναγκη πρωτοκαθεδρια…
Τωρα για τον Μεγα «ακροδεξιο’ Φοβητρο Βιταλη…Οποιος δει την φωτο του και μονο στην καλυτερη περιπτωση θα ρημαχτει στα γελια στην χειρωτερη θα δακρυσει με τις μαλακιες των αναρχοαυτονομων! Περιθωριακος ειναι ο τυπος κατι σαν τον Λεβεντη η τον Κατμαν…Μου θυμιζετε τον Κουλογλου που συνεχεια εβλεπε πισω του σκιες της Χ-Α και του Σταλιν Μεντια…Ειχε παει στον Ελ Σαλβαντον και την Νικαραγουα να πολεμησει τους σαντινιστας και στην Σερβια παλυ κατα οπως εβλεπε Αμερικανοκινητων επεμβασεων …Στην Σερβια λαιστα φημες λενε οτι του εδωσαν ενα βαθμο γιατι τους τα ειχε πρηξει και τον εστειλα να κανει δουλεια γραφειου!!!!! Ουτε βαθμους εχει ουτε τιποτα … Αλλα παλυ γιατι θα του αφαιρεσεται εσεις το δικαιωμα να παει στην πλατεια πολυ περισσωτερο αν καμαρωνεται αμα τον καρπαζωσεται?????
Τωρα για την Σημαια…. Με χαζο-γελακια δεν κρυβεται η μαλακια που δερνει καποιους να ξεφτελιζουν ιερα και οσια αλλων..Και αν η σημαια εχει μια μπανανα η εστω ενα πεος και για καποιους αυτο ειναι σεβαστο σε σας λογος δεν πεφτει να το βεβηλωνεται. Υπαρχουν σημαιες στον κοσμο με λογης συμβολα που για τους ανθρωπους που τα εχουν βαλει κατι συμβολιζουν περαν απο την απλη οπτικη αναγνωση εστω και αν το ιδιο υπαρχει καπου αλλου!
Αυτα
Καλο Παρασκευοσαββατοκυριακο … 🙂
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:43 μμ
διορθωση ..
Ειχε παει στον Ελ Σαλβαντον και την Νικαραγουα να πολεμησει ΜΕ τους σαντινιστας και στην Σερβια παλυ κατα οπως εβλεπε ΤΩΝ Αμερικανοκινητων επεμβασεων …
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:56 μμ
και μενα ρε ιερο και οσιο ειναι ελευθερια μου και η σημαια σου μου την στερει,το καταλαβες;
Dvořák
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:59 μμ
Γεια σου AD ASTRA, χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ. Συμφωνώ κατά βάση με αυτά που γράφεις, αλλά εκτός από τον γραφικό κυριούλη που εμφανίζεται στην πλατεία είναι και κάποιοι ξυρισμένοι που έχουν μαζί τους μαχαίρια, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω. Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα. Δεν έχω βέβαια δικιά μου εικόνα για το τι γίνεται στην πλατεία Συντάγματος γιατί εγώ έχω ζήσει την πλατεία μόνο στο μικρό μέρος που μένω.
Α.Γ.ιος
4 Σεπτεμβρίου, 2011 12:50 μμ
Είπε ο Άστρακας:
«Υπαρχουν σημαιες στον κοσμο με λογης συμβολα που για τους ανθρωπους που τα εχουν βαλει κατι συμβολιζουν περαν απο την απλη οπτικη αναγνωση εστω και αν το ιδιο υπαρχει καπου αλλου!»
Εδώ είναι το ζουμί κύριοι… Κι αυτό νομίζω ότι πρέπει να σεβόμαστε όλοι μας, είτε πιστεύουμε σε σημαίες, είτε όχι, είναι το σέβας στον συνανθρώπό μας, -ασχέτου εθνικότητας-, γι ‘αυτά που έχει συλλάβει ως «Ιδέα» η οποία αποτυπώνεται στο πανί…
Θα συμφωνήσω με τον Γαλαξία, ως προς το ότι η σημαία μας είναι ένα «αντίγραφο», η διαφορά μας είναι η «Ιδέα» που πρεσβεύει…
ΥΓ Εγώ πάντως προτιμώ την «μονοκόμματη» με τον σταυρό στην μέση (που πράγματι είναι αρχαιότερος σταυρός του χριστιανικού 😉
ΥΓ2 Κοπέλια, ο εχθρός δεν είναι στην πλατεία: βρίσκεται ακριβώς μέσα στο κτίριο, ΠΙΣΩ απ’ την πλατεία, εκεί πρέπει να εστιάσουμε θαρρώ 😉
Nawaf Al Ahmad
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:43 μμ
Η εθνική σημαία αντανακλά συμβολικώς μια συγκεκριμένη ιστορική περίοδο της ανθρωπότητας και είναι η περίοδος που το αστικό κεφάλαιο βρίσκει την έκφρασή του στο εθνικό κράτος. Με άλλα λόγια το εθνικό κράτος δεν είναι τίποτα άλλο παρά η συλλογική έκφραση των αστικών συμφερόντων και όχι των ελλήνων γενικά και αόριστα.
Άλλα τα συμφέροντα των εργαζομένων και άλλα τα συμφέροντα των αστών. Για να το πούμε διαφορετικά τα αστικά συμφέροντα είναι τα εθνικά συμφέροντα και όχι τα συμφέροντα των ελλήνων ως σύνολο. Επομένως, μια απο τις λειτουργίες του αστικού κράτους είναι να παρουσιάζει στις εργαζόμενες μάζες τα καπιταλιστικά συμφέροντα ως εθνικά συμφέροντα μέσα απο τα ΜΜΕ, το εκπαιδευτικό σύστημα την εκκλησία κ.τ.λ..
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:46 μμ
πες τα αυτα σε αυτους που πολεμησαν στην Αλβανια και κατα των Ναζι με αποτελεσμα πολλοι απο αυτους να θαφτουν με αυτην την ‘αστικη’ σημαια που λες!!!!!!!!
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:49 μμ
αμα ξερανε για ποιον πολεμουσαν και οι μεν και οι δε,δεν θα πολεμουσαν..
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:52 μμ
Οχι δεν ηξερα αυτοι και ξερεις εσυ!!! Ελεος με την βλ,αεια ποια που τηνν πουλατε και σαν πνευμα!!!!!
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:53 μμ
οκευ.παω πασο,υπερτατε,τα φωτα σου και εγω να,στον σταυρο που σου κανω θα την προσκυνω ολημερις
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:55 μμ
κοιτα η ειρωνια ειδικα για καποιους που κανανε κατι πιο χειροπιαστο απο τα εδω δεν ειναι κατι που το παιρνω και με το χιουμορ πολυ να σου πω! Οσο για το προσκυνημα προκσυνα οτι θες απλα μην ξεφτυλιζεις κατι που προσκυναει καποιος αλλος !!!!!!
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:01 πμ
Το προσκυνημα εχει ενα κακο αποτελεσμα….Αφηνει εκτεθιμενα τα πισινα….
Χαμογελατε…
asymbibastos
3 Σεπτεμβρίου, 2011 8:35 μμ
Ολοι οι μεγάλοι πόλεμοι της ιστορίας είναι είναι πόλεμοι μεταξυ πεινασμένων και χορτασμένων λύκων για το μοιρασμα αυτου του κόσμο
Λενιν.
μανικακος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 8:40 μμ
ναι…
αμα το λες του Ad-Astra τα πιασες τα λεφτά σου…..
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:48 μμ
πες τα αυτα σε αυτους που πλεμησαν στην Αλβανια και κατα των Ναζι πες σε αυτους που αντισταθηκαν και πεθαναν τυλιγμενοι σε αυτην……..υπεραπλουστευσεις μκαι ισοπεδωση φιλε μου καμμια δυνατοητα πνευματικης ανατασης δυστχως!
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:50 μμ
ναι,ενω εσυ δεν υπεραπλουστευεις..
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:53 μμ
οχι δεν υπεαρπλουστευωαπλα γενικα και αοριστα προσπαθω να σας τα κανω λιανα!!!!!!
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:54 μμ
λυπαμαι,τα λιανα δεν ειναι ιστορια
AD-ASTRA
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:56 μμ
μα δεν εχουμε ουτε καν αρχισει αυτο..στα προεορτια ειμαστε!!!!!!!!
LAGARTSAS-A
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:01 πμ
χα! χα! χα!
γεια σου ρε AD-ASTRA. που χαθηκες ρε συ;!
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:00 πμ
ΑD….Δεν πολεμαγαν για την σημαια….για ελευθερια πολεμαγανε…
Μην τα κανουμε ολα ισα κι ομοια…
Χαμογελατε…
αναρχοβλαχος-on the rocks
2 Σεπτεμβρίου, 2011 11:59 μμ
ακου να δεις,γιατι εισαι πονηρουλης,διαβασες πουθενα καμια ειρωνεια για αυτους που πολεμησαν.οχι.
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:01 πμ
‘αμα ξερανε για ποιον πολεμουσαν ‘ …. τι αλλο να πω !
Nawaf Al Ahmad
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:00 πμ
AD-ASTRA το τι πολέμησαν στην Αλβανία αυτο δεν αναιρεί τη σημασία του σχολίου μου. Είναι μια αντικειμενικότητα πέρα απο υποκειμενικές σημασιοδοτήσεις και αναφορές.
Ο ΔΠΠ ήταν ένας ιμπεριαλιστικός πόλεμος ανάμεσα σε αντίπαλα εθνικά κεφάλαια για το ξαναμοίρασμα των εδαφών. Για να σύρουν τις εργαζόμενες μάζες στα σφαγεία του μετώπου,τα αστικά επιτελεία έπρεπε να τραβήξουν το χαρτί του εθνικισμού και να συπειρώσουν τους εργαζόμενους γύρω απο τα συμφέροντα τους.
Ούτε οι Γερμανοί εργάτες, ούτε οι ιταλοί εργάτες μα ούτε και οι έλληνες εργάτες δεν είχαν λόγο να σφαχτούν μεταξύ τους. Αντικειμενικά όχι. Αυτοί που πέθαναν νόμιζαν οτι πολεμούσαν για τη πατρίδα. Στην πραγματικότητα πέθαναν για τα συμφέροντα άλλων, για τα συμφέροντα των αστών.
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:04 πμ
‘Ο ΔΠΠ ήταν ένας ιμπεριαλιστικός πόλεμος ανάμεσα σε αντίπαλα εθνικά κεφάλαια για το ξαναμοίρασμα των εδαφών. Για να σύρουν τις εργαζόμενες μάζες στα σφαγεία του μετώπου,τα αστικά επιτελεία έπρεπε να τραβήξουν το χαρτί του εθνικισμού και να συπειρώσουν τους εργαζόμενους γύρω απο τα συμφέροντα τους. ‘
Τωρα αυτη η περιγραφη αν την κολλουσες στο Σταλινγκραντ θα σου ελέγαν οτι δεν ξερεις τι λες!!! και αλλου βεαβαια αλλα το παω σιγα σιγα …. Α και εκει ηταν το Σφυροδρεπανο και οι Σοσιαλιστικες Δημοκρατιες που ειχαν παρει την σκυταλη απο την Ελλαδα την ιδια εποχη!
Η ξυλιονη γλωσσα και οι ξυλινες σκεψεις ειδικα δεν βοηθουν να κατανοησεται ενα απλο φαινομενο και να το σεβαστητε εν τελει!!!!!!!
Nawaf Al Ahmad
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:05 πμ
Δε καταλαβαίνω το σχόλιο σου, τι εννοείς?
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:07 πμ
Οτι η στειρα ιμπεριλαστικη θεωρηση ειναι εσαφαλμενη ουτε το αν αυτα ηταν τα κινητρα των επιτιθεμενων αυτα ηταν και των αμυνομενων αρα αυτα που λες δεν ςστεκουν!
Nawaf Al Ahmad
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:17 πμ
Πρώτον, ανεξάρτητα απο το αν ήταν ιμπεριαλιστικός ή όχι ο ΔΠΠ, η εθνική σημαία και γενικότερα τα εθνικά σύμβολά δεν εκφράζουν παρά μονάχα τα αστικά συμφέροντα.
Δεύτερον, όσον αφορά τον ΔΠΠ σαφώς και ήταν ιμπεριαλιστικός. Κάθε άρχουσα τάξη, είτε επιτιθέμενη είτε αμυνόμενη, διεκδικούσε οφέλη για τα δικά της γεωπολιτικά συμφέροντα άρα και οι ελιγμοί ήταν ανάλογοι.
Dvořák
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:10 πμ
Ο Βελουχιώτης και οι μαχητές του ΕΛΑΣ πέθαναν για τα συμφέροντα των αστών δηλαδή;
αναρχοβλαχος-on the rocks
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:13 πμ
η ιστορια εχει πολλες αναγνωσεις
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:05 πμ
χαχχαχαχ LAGARTSAS-A
Εδω λιγο πιο κατω ..ειδα φως και στρωμενο τραπεζι και μπηκα!!!!
LAGARTSAS-A
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:09 πμ
αντε πεστε τα και αμα βγαλεις ακρη πεστα και μενα. 😉
LAGARTSAS-A
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:10 πμ
… καλο φαγοποτι. 😉
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:09 πμ
παιδες σας καληνυχτιζω παω για ποτο!!!!!
Dvořák
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:12 πμ
Μας άναψες φωτιές και φεύγεις 🙂
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 12:17 πμ
Έτσι γουστάρω, η αναάρτηση για τους εθνοκαμένους προσέλκυσε τον καλύτερο κόσμο.
Ο ανθός της ελληνικής κοινωνίας (άνω των 54)
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:27 πμ
Οπως ελεγε το ασμα οι 40αρες ισον με 2 20αρες…ετσι και εγω λογιζωμαι σαν 2-3 απο σας μειρακια !!!
μανικακος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:57 πμ
AD-ASTRA
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:36 πμ
Η σημαια …. η σημαια …… η σημαια…Βρε ξεκοληστε κολλημενοι…Ποια σημαια??? Τα σωβρακα κοιταξτε!! Τα σωβρακα που θα σας παρουν οσο ομφαλοσκοπητε …την σημαια η οχι την σημαια!!!!
Χχαχαχαχ
Τις καληνυχτες μου!
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:39 πμ
Για πολυ κοσμο δεν εχει μεγαλη διαφορα η σημαια με το σοβρακο…
Και δεν μιλαω για αυτους που δεν την αναγνωριζουν ως συμβολο…
Χαμογελατε…
μανικακος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:40 πμ
ωρα καλή….
maxoukos stefanakis
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:13 μμ
ες μαλακες και η 300 φταινε
maxoukos stefanakis
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:15 μμ
ρε μαλακες ολοι φταινε και η 300
Επώνυμος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:18 μμ
1) Ο Βιτάλης προέρχεται από το χώρο της αριστεράς.
2) Δεν υπάρχει αξίωμα «Υποστράτηγος Καταδρομών», το βαθμό τον πήρε στο Σέρβικο στρατό.
3) Δεξιά είναι η πλευρά που στηρίζει το καπιταλιστικό και υπερκαταναλωτικό σύστημα. Αυτό, δηλαδή, που αντιμάχονται ο φασισμός κι ο εθνικοσοσιαλισμός ως καθαρά αριστερά, λαϊκά, εργατικά κι επαναστατικά κινήματα. Απλή ιστορία είναι, διαβάστε.
4) Έχετε μπλέξει τη βούρτσα με την… οδοντόβουρτσα!
Capybara
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:24 μμ
Ναι, όπως όλοι όσοι έχουμε διαβάσει ιστορία γνωρίζουμε, ο Χίτλερ, ο Μουσολίνι και ο Φράνκο δεν ήταν ακροδεξιοί, αλλά ανήκαν στην ευρύτερη κεντροαριστερά…
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:36 μμ
Οχι καλε……στην αριστεροαριστερα ανηκαν…..
🙂
Χαμογελατε…
loophole
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:43 μμ
γιατί κοροϊδεύεις καπυμπάρα; μάθε ιστορία στον άρχοντα!
rocknrollfever
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:16 μμ
@Capybara Χωρίς πλάκα έχω την εντύπωση πώς ο Μπενίτο στα νιάτα του ήταν μέλος αριστερής νεολαίας…μάλιστα ήταν αρκετά ριζοσπαστικός.Δυστυχώς μετά την είδε αλλιώς,και τον έπιασε ο μεγαλοιδεατισμός!
Καχύποπτοι Παραλληλογράφοι!!!!
🙂 😛
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:24 μμ
Ε και ο Σαββοπουλος στα νιατα του….αριστερος ηταν… 😉
Χαμογελατε…
Capybara
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:37 μμ
Αναρχικός ήταν και μετά κομμουνιστής στην εφημερίδα Αβάντι. Μετά έγινε φασίστας…
CrippleHorse
3 Σεπτεμβρίου, 2011 9:45 μμ
Ναι σοσιαλδημοκράτης ήταν.
αναρχοβλαχος-on the rocks
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:52 μμ
αντε ρε γαμησου,καραγκιοζη
BandieraRossa
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:32 μμ
Βρώμισαν τσόφλια του μαύρου κρίνου.
BandieraRossa
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:34 μμ
Το σχόλιο είναι για τον Επώνυμο.
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 μμ
ζήτα βοήθεια από ειδικό
Επώνυμος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:20 μμ
Περί σημαιών: Αφού οι «αναρχικοί» δε δέχονται τις σημαίες και τα σύμβολα, γιατί έχουν δικά τους;
μανικακος
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:24 μμ
για να χουμε να κουβεντιάζουμε με τους «αλλους»….
no11888
3 Σεπτεμβρίου, 2011 1:58 μμ
Βασικα δεν καταλαβα γρι απο το πρωτο σου σχολιο.Η απαντηση στο δευτερο ειναι:Αν δεν ειχαν την δικη τους σημαια θα εμπαινες ποτε στον κοπο να γραψεις αυτο το τεραστιας σπουδαιοτητας επιχειρημα;Οχι.
Μου αρεσουν ολοι αυτοι που σκιζονται για την δημοκρατια αλλα θα ξανανοιγαν ευχαριστως τα ξερονησια για τους «διαφορετικους».
αναρχοβλαχος-on the rocks
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:01 μμ
δεν χρειαζεται να καταλαβεις το πρωτο σχολιο του,ή τρολ ειναι ή πολλα κιλα μαλακας..απλα πραγματα..
Xanadu
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:09 μμ
αν θες μπορω να σου δωσω καμια 30ρια μαυροκοκκινες να τις καψεις…. στα παπαρια μου
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:29 μμ
τα δικά μας όμως άμα κρυώσουμε τα βάζουμε και μια φωτιά να ζεσταθούμε. αυτή είναι η διαφορά.
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:14 μμ
παιδιά, οι εθελοντές των «300 ελλήνων» δεν θα συμμετάσχουν στην περιφρούρηση της πλατείας. μόλις χθες βράδυ που σας άφησα ενημερώθηκα. η υπόλοιπη περιφρούρηση αν έχω καταλάβει σωστά ισχύει και ο σκοπός που αποφασίστηκε είναι αυτός που έχω προαναφέρει στα πρώτο μου σχόλιο. καλή δύναμη σε όλους μας.
rocknrollfever
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:17 μμ
«Φυλάττουν Θερμοπύλαι» και δεν προλαβαίνουν?
Xanadu
3 Σεπτεμβρίου, 2011 8:28 μμ
😆 😆 😆 😆
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:23 μμ
όχι φίλε μου, τέθηκε όρος και καπελώματα δεν θέλουμε. θα είναι εκεί όμως να βοηθήσουν οποιονδήποτε το χρειαστεί.
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:28 μμ
τέρμα η διαφήμιση μεγάλε για το φασιστομάγαζο, άντε και πουθενά αλλού
no11888
3 Σεπτεμβρίου, 2011 2:42 μμ
Αυτοι οι 300 ακομα δεν καταλαβα γιατι ζητανε στο μπλογκ τους τηλεφωνο και διευθυνση απο οσους θελουν να εγγραφουν στο «κινημα» τους.Ευτυχως που δεν ζητανε και τον κωδικα DNA,γιατι που να τρεχω να ταυτοποιηθω σαββατιατικα.
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:03 μμ
το πας αλλού No11888, ενώ η ουσία είναι ότι όλοι είμαστε αντιμνημονιακοί. αλλά να σου απαντήσω και σε αυτό. το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο ζητούνται για να έχουμε επικοινωνία με τα άτομα που δηλώνουν εθελοντές και να συνεννοούμαστε για τις βάρδιες.
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:08 μμ
την διευθυνση δεν τη ζητάνε για να εγγραφούν στην κίνησή τους, αλλά για τις υπογραφές.
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:26 μμ
ε πες πουλαι μου οτι εισαι με τους 300 και σε έχουμε παρει τόση ώρα στα σοβαρα
Kώσταs
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:30 μμ
ΠΡΕΖΑ TV
ΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
Για αυτούς που αναρωτιούντε τι κέρδισε η κυβέρνηση στην Βρετανία,από τις ταραχές,΄βλέπετε τι κερδίσανε τα κυβερνητικά καθίκια…
Τα τελευταία γεγονότα στη Μεγάλη Βρετανία έδωσαν τροφή για σκέψη σε κυβερνητικούς κύκλους σχετικά με την αταξία η οποία επικρατεί στη μαθητική κοινότητα της χώρας η οποία ήταν –μέχρι και σήμερα- μη μου άπτου!
Η Βρετανία υπήρξε μία κοινωνία που κατά τα σκανδιναβικά πρότυπα και ειδικότερα αυτά της Δανίας δεν επέτρεπε τη χρήση όχι μόνο βίας στα σχολεία – η οποία φυσικά και είναι κατακριτέα οπουδήποτε στον κόσμο, πολλώ δε μάλλον όταν αφορά σε παιδιά και δη μαθητές- αλλά και στις νουθεσίες από πλευράς διδακτικού προσωπικού προς τους διδασκόμενους.
Σαν αποτέλεσμα, η ενδοσχολική βία μεταξύ μαθητών και ο αριθμός των συμμοριών που αποτελούνται από νεαρά παιδιά συνεχώς να αυξάνονται με τουε καθηγητές να είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν το «μη εγγίζετε».
Σε σχετική αναφορά του, το Κέντρο Μελετών Τακτικής της Βρετανίας εξετάζει την πιθανότητα ενός ελεύθερου μεν σχολείου το οποίο όμως θα βρίσκεται υπό τους χειρισμούς πρώην στρατιωτικού προσωπικού.
Ένας από τους συγγραφείς της αναφοράς, ο Τομ Μπάρκαρντ σκιαγράφησε τις βασικές αρχές οι οποίες και θα ακολουθούνται στο νέου τύπου σχολείο, εκφράζοντας την ελπίδα ότι το πρώτο από αυτά θα ιδρυθεί στο Μάντσεστερ.
Έτσι, προβλέπεται μηδενική ανοχή σε «τερτίπια» των μαθητών, σκληρά προγράμματα που θα στοχεύουν στην εκμάθηση γραφής και ανάγνωσης, με τους ειδικούς να πιστεύουν ότι εντός ενός έτους όλοι οι μαθητές θα μπορούν να γράφουν και να διαβάζουν, προώθηση της ανταγωνιστικότητας και συμμετοχή γονέων και τοπικών φορέων στην όλη διαδικασία μια και το φαινόμενο έχει πάρει κοινωνικές διαστάσεις.
«Το στρατιωτικό προσωπικό έχει αντίληψη του σωστού και του λάθους και αυτό είναι κάτι που λείπει από τα σχολεία μας», λέει ο Μπακαρντ σε συνέντευξή του στην Daily Mail και συνεχίζει, «νομίζω ότι στα σχολεία μας οι μαθητές συμπεριφέρονται όπως εκείνοι θέλουν και οι καθηγητές υποχρεούνται να ακολουθήσουν τους κανόνες τους».
Η καθηγητική κοινότητα, βέβαια, έχει τις ενστάσεις της μη μπορώντας να καταλάβει πώς θα τα βγάλουν πέρα οι στρατιωτικοί για κάτι στο οποίο οι ίδιοι πέρασαν από εκπαίδευση χρόνων έχοντας κατακτήσει και τη γνώση πολλών και διαφορετικών αντικειμένων.
Από μια τρίτη οπτική γωνία, ο υπουργός των Ενόπλων Δυνάμεων της Βρετανίας, Νικ Χάρβι δήλωσε πως, «πρόκειται για μία σαφώς ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά προφανώς και δεν θα μπορούν να δημιουργηθούν πολλά σχολεία τέτοιου είδους, μια και μιλάμε για ένα πρόβλημα –όπως άλλωστε αποδείχθηκε στις πρόσφατες ταραχές- το οποίο είναι τεράστιο και δεν υπάρχει ο ανάλογος αριθμός εκπαιδευτών για να το αντιμετωπίσει. Παρόλα αυτά, φυσικά και θα μπορούσε να αποτελέσει μερική λύση του προβλήματος».
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:31 μμ
άμα φοβάσαι γίνε χριστιανός,
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:33 μμ
Παρακαλούνται οι απόγονοι του Λεωνίδα και του Μπενίτο να μην ξανασχολιάσουν ,, τώρα που είπαν και μόνοι τους τι είναι , απλά θα κόβονται χωρίς προειδοποίηση
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:33 μμ
έχει σχέση; κι εσύ είσαι κομμουνιστής αλλά δεν χρειάζεται να σε εχθρεύομαι.
hey
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:36 μμ
δεν πειράζει, κόψτε με αν έχετε πρόβλημα. είπα 5 πράγματα, αυτά που όφειλα να πω για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση. από εκεί κι έπειτα δικό σας το blog δικές σας και οι κινήσεις. 🙂 καλη συνέχεια
risinggalaxy
3 Σεπτεμβρίου, 2011 3:39 μμ
δεν ειμαστε αντιμνημονιακοι τεραστιε, αντιρατσιστες, αντιεθνικιστές και αντικαπιταλιστες ειμαστε. παραπληροφόρηση είναι η εθνική σου ενότητα που μπορείς ανετα να τη βάλεις μαζι με το πανί σου εκει που ξέρεις. αντε τωρα πλησιαζει η ωρα, πηγαινε να κανεις παρεα με κανα ξυρισμένο
Kώσταs
3 Σεπτεμβρίου, 2011 4:09 μμ
Πολύ κωλημένοι είστε κάποιοι ,ο ΑD -ASTRA σας απάντησε και ο hey,τόσες φορές προσπάθησε να σας εξηγήσει ευγενικά.Επειδή ξέρω δύο από εδώ μέσα ο ένας είναι ο Dr Aluca ,έχουμε μιλήσει λίγο και μου φάνηκε ευγενής άνθρωπος ,πιστεύω ότι πρέπει να καταλάβουμε κάποια πράγματα και να μην χαρακτηρίζουμε τον άλλο φασίστα τόσο εύκολα.
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 4:23 μμ
Οι πραξεις ειναι εκεινες που χαρακτηριζουν το ατομο….
Οποτε οτι και να λεει ο καθενας το ζητημα ειναι επι του πρακταιου…. Θα με ενδιεφερε ομως να μαθω πως ξερενομαστε….
Χαμογελατε…
Kώσταs
3 Σεπτεμβρίου, 2011 5:16 μμ
Eννοείται ότι οι πράξεις χαρακτηρίζουν το άτομο,αλλά στο Σύνταγμα έχω δει πολύ εύκολα να χαρακτηρίζουν τον άλλο φασίστα,κομματικό,πασοκικό κλπ.Επειδή έχω μιλήσει και με άτομα που είχανε την σημαία,μπορείς να τους χαρακτηρίσεις απλά πατριώτες συμφωνείς ,δεν συμφωνείς με τις απόψεις τους,εννοείται ότι υπάρχουν και οι φασίστες.Στο σύνταγμα είχαμε μιλήσει για λίγο ,στις αρχές που ξεκίνησε η ιστορία στο σύνταγμα.
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 5:30 μμ
Αφου λοιπον μιλησαμε θα ξερεις οτι δεν χαρακτηριζω χωρις στοιχεια. Ειδικα με χαρακτιρισμους τετοιους…
Το ζητημα ειναι πως συνηθως….οι φεροντες την σημαια(γιατι κακα τα ψεματ ακαι πιτσιρικια με τους γονεις τους εχω δει και μου εδναν την εντυπωση του Euro…) τραμπουκιζουν κατι μικροπωλητες, κατι αλλοδαπους, καποιοι ανεξαρτητοι κατεβαζουν σημαιες και πανω, και κατηγορουν για κομματισμο οποιον παει να αρθρωσει μια λεξη παραπανω….Και φυσικα δεν θα αναφερθω καθολου στο μεγαΕλληνικο μπλοκ μπροστα απο την Βουλη….
Παντως σημερα ηδη κυκλοφορει οτι εγινε παλι πεσιμο απο Ελληναρα μικροπωλητη( τον οποιο αν καταλβα καλα ειχαμε και τοτε διοξει μια φορα απο παρομοιο σκηνικο) σε αλλοδαπο, και σκασανε προς υπερασπιση μπατσοι και φασιστες…..καλο θα ειναι να βλεπουμε τις οποιες αιτιολογιες και δικαιολογιες λιγο αποστασιοποιημενα….
Γιατι καλα μας τα ειπε ο hey και ο αλλος ο Ελληναρας Ελληνας Ελληνων Ελλας και τα λοιπα….αλλα επι της οισιας δεν ειπαν τιποτα….
Μονο ανοιγμα στους εθνικιστας εκανε ο hey, και δηλωση ουγκαλισμου ο EllhnoEllhnaras…..
Χαμογελατε…
Narrator
3 Σεπτεμβρίου, 2011 5:54 μμ
«τον οποιο αν καταλβα καλα ειχαμε και τοτε διοξει μια φορα απο παρομοιο σκηνικο»
Σοβαρά λες να ήταν το ίδιο «μπουμπούκι»; Μεγάλες στιγμές…
DrAluca
3 Σεπτεμβρίου, 2011 11:32 μμ
Εχω αυτη την υποψια αγαπητη Narrator… 🙂
Τα καλυτερα κομματια αφησαμε να περασουν απο τα χερια μας….
Χαμογελατε…
oldboy9
3 Σεπτεμβρίου, 2011 9:11 μμ
Μα ανέκαθεν ακροδεξιοί και παραστρατιωτικοί σ’ όλα τα μήκη του πλανήτη δρουν έτσι. Που να καταλάβετε εσείς 🙂 από πατρίδες, φυλές, ράτσες κτλ-κτλ…
Η Ελλάδα ανήκει στους υπερπατριώτες τύπου Βιτάλη, πάρτε το χαμπάρι!
Xanadu
3 Σεπτεμβρίου, 2011 9:23 μμ
πες το ψεματα…. κατι τετοιες πιπες πιστευουν οι περισσοτεροι
αστο διαλο
LAGARTSAS-A
4 Σεπτεμβρίου, 2011 10:48 πμ
Ρίξτε ένα βλέμμα στο βιντεάκι που αλίευσα.
Μια προσέγγιση στη χρήση της “ελευθεριας” και της πραγματικής ελευθερίας.
kiratzos
4 Σεπτεμβρίου, 2011 1:43 μμ
Παντως χτες πηρε η ποδι η ΔΑΜ με συνοπτικες διαδικασιες…Την ωρα που εφταναν τα μπλοκ τον ΦΣ.
risinggalaxy
4 Σεπτεμβρίου, 2011 7:11 μμ
το ωραίο ήταν όταν έβγαιναν τα μπλουζάκια με τους ήλιους της βεργίνας γρήγορα γρήγορα. κάτι σαν τον σούπερμαν αλλά στο ανάποδο.