Με χτεσινή απόφασή του (σ.σ:το άρθρο γράφτηκε στις 6/8 ) ,ο υπουργός δικαιοσύνης Μ.Παπαϊωάννου ανακοίνωσε τα ονόματα των μελών της επιτροπής,η οποία θα αναλάβει το νομοπαρασκευαστικό έργο του νόμου για την ταυτοποίηση των διαχειριστών blogs και τη διεύρυνση του καταλόγου των εγκλημάτων για τα οποία θα επιτρέπεται η άρση του απορρήτου.Μεταξύ των «σοφών» της επιτροπής είναι και ο γνωστός δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής,Πάσχος Μανδραβέλης.
Ποιος όμως είναι ο κύριος Μανδραβέλης και κυρίως ποιες είναι οι απόψεις του σχετικά με τα blogs; ….
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκαμε παλαιότερα δημοσιευμένα άρθρα του στα οποία εκθέτει τις απόψεις του σχετικά με τα όσα τώρα θα κληθεί να «νομοθετήσει»,αποσπάσματα των οποίων σας παραθέτουμε παρακάτω:
Το «αγκάθι» της ανωνυμίας στο Διαδίκτυο-Πάσχος Μανδραβέλης, Η Καθημερινή της Κυριακής, 02/03/2008
«Όπως γίνεται συνολικά με την παγκοσμιοποίηση, το Διαδίκτυο (που είναι μέρος της) αλλάζει ραγδαία τους κανόνες του παιγνιδιού. Η αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν προϋποθέτει νέα προσέγγιση, άλλη εκείνης του αείμνηστου Δημήτρη Μαρούδα που απειλούσε να καταρρίψει τους δορυφόρους. Η παλαιά αντίληψη του κράτους «όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω» ή περνώ νόμους που θα λύσουν προβλήματα που έχουν χαρακτήρα παγκοσμιότητας, το μόνο που επιτυγχάνει είναι να γελοιοποιεί τη χώρα διεθνώς. Ετσι κι αλλιώς ο έλεγχος 40.000 blogs στην Ελλάδα (100 εκατ. παγκοσμίως) είναι δύσκολος».
Η ελευθεριότητα των blogs-Πάσχος Μανδραβέλης, Η Καθημερινή, 29/02/2008
«Διαχρονικά, πολλοί πρωτοστατούν στις εκκλήσεις για επιβολή νομοθετικών μέτρων «για να παταχθεί η δημοσιογραφική αλητεία» και τελικά το μόνο που πατάσσεται είναι η δημοσιογραφία. Το ζήσαμε με τον νόμο για τις αγωγές, το είδαμε με τον νόμο για την προστασία των κατηγορουμένων και το βλέπουμε τώρα με τα blogs.
Κατ’ αρχήν πρέπει να παρατηρήσουμε ότι αυτό που ονομάστηκε «λούμπεν ενημέρωση» είναι κοινός τόπος στα παραδοσιακά media. Φαίνεται από τη διάρθρωση της αγοράς και αποκαλύπτεται με κάθε ευκαιρία. Παρά το δρακόντειο νομοθετικό πλαίσιο -κάτι που αποδεικνύεται από την κίνηση στο κτίριο 9 της Ευελπίδων- και εκβιασμοί γίνονται, και συκοφαντίες εκτοξεύονται και λάσπη ρίχνεται. Οι αυστηροί νόμοι δεν ευπρέπισαν τον δημόσιο διάλογο της χώρας. Αντιθέτως, δια των αγωγών φιμώθηκαν πολλές χρήσιμες απόψεις. Εχει παρατηρηθεί δε ότι οι νόμοι περί εξύβρισης και συκοφαντικής δυσφήμισης δεν χρησιμοποιούνται από τους ανυπεράσπιστους πολίτες. Κυρίως χρησιμοποιούνται από εκείνους που έχουν δημόσιο λόγο και πρόσβαση στα ΜΜΕ (πολιτικούς δημοσιογράφους, καλλιτέχνες κ.λπ.) πολλές φορές ως μέσο ξεκαθαρίσματος λογαριασμών.
Έχει αναλυθεί επαρκώς το πρόβλημα άρσης απορρήτου, των δικτυακών τόπων, ειδικά εκείνων που βρίσκονται στις ΗΠΑ. Εκεί η πρώτη τροπολογία του Συντάγματος προστατεύει απόλυτα τον λόγο, ακόμη κι αν αυτός είναι ακραία υβριστικός. Η υπόθεση Λάρι Φλιντ (εκδότη του πορνογραφικού περιοδικού Hustler) το απέδειξε. Αλλά ακόμη κι αν μπορούσε να γίνει άρση απορρήτου για πλημμελήματα, όπως είναι η εξύβριση ή η συκοφαντική δυσφήμιση, θα μπορούσε το δικαστικό σύστημα να φορτωθεί την ύλη 100.000 blogs που υπάρχουν σήμερα και θα γίνουν 200.000 αύριο; Εδώ σήμερα -και λόγω της δικομανίας των επωνύμων- στενάζουν τα δικαστήρια με 30 εφημερίδες και 20 κανάλια, σκέπτεται κανείς πόσες αγωγές και μηνύσεις έχουν να γίνουν για τα εκατομμύρια σχόλια που δημοσιεύονται καθημερινά στο Διαδίκτυο;
Η μόνη λύση στο πρόβλημα είναι η αυτορύθμιση, η οποία -όσο κι αν φανεί περίεργο- ήδη υπάρχει. Το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των blogs, η ελευθεριότητά τους, είναι και η αχίλλειος πτέρνα τους. Έχει άλλο βάρος ένα σχόλιο σε μια εφημερίδα (η οποία φέρει το όποιο βάρος του τίτλου και της ιστορίας της), και διαφορετικό μια ανώνυμη ύβρις στο Διαδίκτυο. Η τελευταία δεν λαμβάνεται σοβαρά, και κυρίως: χάνεται μέσα στον κατακλυσμό των σχολίων που καθημερινά δημοσιεύονται. Από κει και πέρα λειτουργεί και ο πληθωρισμός του λόγου. Όσο θα αυξάνονται τα blogs, τόσο θα αυξάνονται και οι ύβρεις και οι συκοφαντίες, αλλά ταυτόχρονα αυτές οι ύβρεις και οι συκοφαντίες θα πνίγονται μέσα στην πληθώρα των σχολίων.»
– Τι άλλαξε λοιπόν κύριε Πάσχο (μέσα σας) τα τελευταία τρία χρόνια από τότε που με άρθρα σας υποστηρίζατε τις παραπάνω θέσεις περί ελευθέριας των blogs και τώρα σας βλέπουμε μέλος μιας επιτροπής που στην ουσία και για να μην κρυβόμαστε,σκοπό έχει τον περιορισμό και τη φίμωση τους;
Είναι άλλωστε και το φετινό θέμα των πανελλήνιων στην έκθεση…Σαν να σας προετοίμαζαν καιρό για αυτή τη θέση κύριε Πάσχο…
Σύντομο γλείψιμο : http://wp.me/p1pa1c-bL4
vassozacharof
7 Αυγούστου, 2011 11:23 μμ
και γλειφει και γραφει, η ευθυγραμμιση του με τον ΓΑΠ, απο το 2008, αυτο δειχνει…μαζι τις κανουν τις κωλοτουμπες στο τσιρκουλο….
ΑναρχόΒλαχος
7 Αυγούστου, 2011 11:26 μμ
πασχο,τραβα γαμησου ρε φιλε,και μολις περασει ο νομος ελα να με βρεις θα στο πω και απο κοντα… 😀
Α.Γ.ιος
8 Αυγούστου, 2011 7:42 πμ
😉
http://g-agios.blogspot.com/2010/01/to.html
Xanadu
8 Αυγούστου, 2011 12:06 πμ
αμηηηηηνννννννννννννννν
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
8 Αυγούστου, 2011 1:21 πμ
Μέσα στο κλίμα της φωτογραφίας 😛
Xanadu
8 Αυγούστου, 2011 1:52 πμ
ε ναι 😆
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
8 Αυγούστου, 2011 2:26 πμ
Άσχετο:
Ρε παιδιά, για πόσο καιρό ακόμη θα είμαστε στα μπετά; 😛
Eddie
8 Αυγούστου, 2011 2:32 πμ
Δεν είναι μπετά, αλλά beta.
Φορος τιμης στους betaband 🙂
Eddie
8 Αυγούστου, 2011 2:34 πμ
προφανως δεν κυριολεκτω 😛
Anakata-dyomenh
8 Αυγούστου, 2011 2:36 πμ
δύσκολη απάντηση… μάλλον από σεπτέμβρη το ξανασυζητάμε… 🙂
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
8 Αυγούστου, 2011 9:56 πμ
Επειδή δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε άδικοι στην κριτική μας (ούτως ή άλλως ο Πάσχος έχει τόσα για να του καταλογίσεις), από την αρχή δε στάθηκα στις θέσεις του Μανδραβέλη για την ανωνυμία (που είναι γνωστές), αλλά στη συγκρότηση της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής αυτής καθεαυτής και στο τι δουλειά έχει η «αλεπού στο παζάρι».
Το χθεσινό του άρθρο δείχνει ότι ο Μανδραβέλης δεν έκανε κωλοτούμπα. Ούτε καν «γλύκανε» την άποψή του. Τα ίδια λέει όπως και το 2008. Αλλου είναι το ζήτημα λοιπόν.
Αντιγράφω το σχόλιό μου από την ανάρτηση για την «κουκουλοφορία στο Internet»:
Το σημερινό άρθρο του Πάσχου για την ανωνυμία του διαδικτύου: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100006_07/08/2011_452034
Σωστή η προσέγγιση στο θέμα Internet/blogging, αν και λέει τα εντελώς προφανή. Μπράβο του πάντως που εντοπίζει το ζήτημα στο blogging στο δικό του συνάφι.
Από εκεί και πέρα μύλος. Τα ΜΜΕ δεν εκφράζουν συμφέροντα, ή ακόμη κι αν εκφράζουν η αλληλοσύγκρουσή τους δεν μπορεί να κρύψει την είδηση (θεολογία “ελεύθερης οικονομίας”). Απλώς υπάρχει λογοκρισία (υποθέτω ότι αναφέρεται στη βιομηχανία αγωγών)! Αν πάψει αυτή, τότε οι κανόνες της ελεύθερης αγορας θα λειτουργήσουν και οι δημοσιογράφοι θα καταγγέλλουν με την ησυχία τους και χωρίς άνωθεν παρεμβάσεις.
Με λίγα λόγια -και πάλι υποθέτοντας- ο Πάσχος θα πάει στη νομοπαρασκευαστική επιτροπή για να πει “μη λογοκρίνετε τις εφημερίδες”. Πιασ’ το αυγό και κούρευτο…
Το τι δουλειά έχει σε μία τέτοια κατάπτυστη επιτροπή δεν το διευκρινίζει. Και μάλιστα όταν, σύμφωνα με αυτά που εκφράζει δημοσίως (γιατί ιδιωτικώς και εντός της επιτροπής δεν μπορούμε να γνωρίζουμε), ουσιαστικά την καθιστούν άκυρη.
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
8 Αυγούστου, 2011 10:42 πμ
Πάντως πέρα από τις καταφανεστατες ανακρίβειες όπως : «Τα ΜΜΕ δεν εκφράζουν συμφέροντα, ή ακόμη κι αν εκφράζουν η αλληλοσύγκρουσή τους δεν μπορεί να κρύψει την είδηση » .
Το οτι υπάρχουν και σοβαρά νομικα κολλήματα στη περίπτωσή που γράψεις επώνυμα σε ενα ΜΜΕ ειναι ενα γεγονός. Οι μηνύσεις πανε και έρχονται και ολοι μετράνε καθε λεξη που γράφουν.
Η επιτροπή για τα blogs θα κριθεί στο κοντινό μέλλον. Όταν παίρνουμε μέρος στις επιτροπές, οι λογικές της αυτορύθμισης αρχίζουν σταδιακά να μας χαλάνε. Τόσο αγώνα εχει δώσει και αυτός ο καημένος να μη πάρει μια καρέκλα ;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
8 Αυγούστου, 2011 11:15 πμ
1. Το κακό είναι ότι δεν γράφει τι ακριβώς εννοεί λέγοντας «λογοκρισία» στα ΜΜΕ. Έτσι λοιπόν υποθέτω τη βιομηχανία αγωγών, η οποία -όπως σωστά σημειώνεις- εμποδίζει το επώνυμο ρεπορτάζ.
2. Η επιτροπή δεν θα κριθεί στο μέλλον. Βρίσκεται ήδη υπό κρίση, αποκλειστικά και μόνο για την ύπαρξή της. Κι αυτό διότι έχει -εκ των πραγμάτων- ένα στόχο: τον περιορισμό ελευθεριών. Το πόσες και ποιες ελευθερίες θα περιορίσει και πόσο, είναι ένα θέμα που πράγματι θα μας απασχολήσει στο μέλλον.
Και γι’ αυτό επιμένω ότι δεν έχει σημασία η άποψη Μανδραβέλη περί ανωνυμίας, όσο η συμμετοχή του σε μία τέτοια επιτροπή.
3. Έχεις απόλυτο δίκιο περί «καρέκλας». Παρακολουθούμε τη νέα γενιά κομματικοδίαιτων δημοσιογράφων. Και αν τους προσέξουμε τώρα με προσοχή, θα μπορέσουμε να κάνουμε ασφαλείς υποθέσεις για το ποιοι θα βρεθούν πολύ σύντομα σε κομματικά ψηφοδέλτια (σημειώνω ωστόσο ότι δε θεωρώ τον Πάσχο τόσο βλάκα ώστε να μπει σε κομματικό μηχανισμό)
katy
8 Αυγούστου, 2011 11:10 πμ
‘Η καμήλα είναι ένα άλογο, που σχεδιάσθηκε από μια επιτροπή’.
Alec Issigonis (1906-1988), Βρετανός σχεδιαστής αυτοκινήτων.
κωμικος των post
8 Αυγούστου, 2011 6:25 μμ
θα αποτελουσε μεγιστο παραδοξο να ξιφουλκουν κατα της λογοκρισιας ορισμενοι που με τις πραξεις τους αποδεικνυουν πως θεωρουν το διαδικτυακο χωρο τσιφλικι τους οπου μπορουν ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ. ΟΜΩΣ, ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΤΑΞΕΙ Η ΟΥΡΑΣ ΣΑΣ κ. ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΟΤΕΤΟΙΕ. Τα κεφαλαια για να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ποιοι ειμαστε.
laskaratos
8 Αυγούστου, 2011 10:41 μμ
Συγχωρείστε με αλλά διακρίνω μια κακοπιστία.
Υπάρχουν δυο ζητήματα.
Το ένα είναι το τι θα πει στην επιτροπή.
Μένει να το δούμε, και είναι θετικά τα δείγματα γραφής που έχει δώσει στο θέμα αυτό.
Προς τι η δίκη προθέσεων και οι αφορισμοί;
Το δεύτερο είναι αυτή καθ’εαυτή η συμμετοχή του.
Ο άνθρωπος δεν ανήκει στην Αριστερά.
Γιατί να μην συμμετάσχει;
Μένει να δούμε αν θα εισακουστεί, αν θα επηρεάσει, αν θα λειτουργήσει ως άλλοθι.
Θέλω να θυμίσω πως η κυβέρνηση αυτή-την οποία καθόλου δεν εκτιμώ και ποτέ δεν θα ψηφίσω, κέρδισε δυο διαδοχικές εκλογές, τις δεύτερες (δημοτικές, περιφερειακές) μετά το ΔΝΤ.
Υπάρχει κάποια δημοκρατική νομιμοποίηση λοιπόν.
Ας κριθεί ο κ.Μανδραβέλης από το αποτέλεσμα και ας πέσουν οι τόνοι.
Η Αριστερά δεν μπορεί να επιλέγει τις βρισιές ως επιχειρήματα, ούτε να προφητεύει.
CrippleHorse
8 Αυγούστου, 2011 10:53 μμ
Άντε, να τον δουμε λοιπόν, αλλά θεωρείς τόσο πιθανό να τον έβαλαν στην επιτροπή για να υποστηρίξει το αντίθετο από αυτό που θέλουν; Διαλεκτική κάνουν;
Eddie
8 Αυγούστου, 2011 11:05 μμ
παλι θα περιμενουμε να κριθει ο Μανδραβελης;
Δεν μπορουμε να τον κρινουμε απο τις αποψεις που ηδη εκφραζει;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
8 Αυγούστου, 2011 11:34 μμ
Σύντροφε Λασκαράτε, με όλο το συμπάθειο, δεν πείθεις ιδιαίτερα για το πόσο δεν εκτιμάς την κυβέρνηση (πέραν των εκκλησιαστικών).
Η ίδια η ύπαρξη της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής θα έπρεπε να ενοχλεί κάθε ΕΛΕΥΘΕΡΟ άνθρωπο (αριστερό ή δεξιό).
Eddie
8 Αυγούστου, 2011 11:54 μμ
αν εξαιρεσεις τον Μανο Χατζιδακη που δηλωνε δεξιος (ενω καμια σχεση δεν ειχε με τη Δεξια της εποχης του), δεν ξερω κανεναν αλλο δεξιο που να ειναι πραγματικα ελευθερα σκεπτομενος. Η ελευθερια σκεψης ειναι ασυμβατη με το συντηρητισμο και αρχη ριζοσπαστισμου (κατι που φυσικα δεν ταυτιζεται ουτε με την αριστερα απαραιτητα).
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 12:22 πμ
Ελεύθερο άνθρωπο λέω. Σαφώς η ελευθερία δεν έχει κατεύθυνση. Μπορούν και οι δεξιοί να είναι και ελεύθεροι άνθρωποι και ελεύθερα σκεπτόμενοι… (αλλά και το αντίστροφο, αριστεροί να μην είναι διόλου ελεύθερα σκετπόμενοι). Μην εκτρεπόμαστε σε ακραίους αφορισμούς.
Eddie
9 Αυγούστου, 2011 12:26 πμ
για το αντιστροφο ενδεχομενως να συμφωνησω. Για το πρωτο, αμφιβαλλω πολυ. Εξ αλλου η ελευθερια σαφως και εχει κατευθυνση. Ολοκληρωνεται με την κοινωνικη απελευθερωση (που ναι, εχει ιδεολογικο προσημο), οπου προυποθεση της ελευθεριας του ατομου ειναι η ελευθερια του συνολου και το αντιστροφο (τα εχει πει και ο Μαρξ)…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 12:37 πμ
Κι όμως είναι αφοριστική αυτή η λογική. Εκεί που εσύ μιλάς για κοινωνική απελευθέρωση, ένας φιλελεύθερος σου απαντά με ατομική.
Eddie
9 Αυγούστου, 2011 1:00 πμ
μα προφανως και συγκρουονται αυτες οι δυο λογικες. Ο φιλελευθερος ειναι με την ελευθερια του αστου 😉
laskaratos
9 Αυγούστου, 2011 12:16 πμ
Πέραν των εκκλησιαστικών;
Διαφθορά
http://roides.wordpress.com/2010/02/17/18feb10/
http://roides.wordpress.com/2011/01/13/13jan11/
http://roides.wordpress.com/2010/08/11/11aug10/
Νεοφιλελευθερισμός
http://roides.wordpress.com/2009/09/30/30sept09b/
Μεταναστευτικό
http://roides.wordpress.com/2011/01/17/17jan11/
Εξοπλισμοί
http://roides.wordpress.com/2008/11/22/22nov08/
Περιβάλλον
http://roides.wordpress.com/2009/03/27/27mar09/
Εξωτερική πολιτική
http://roides.wordpress.com/2011/02/22/22feb11/
Εκλογικός νόμος
http://roides.wordpress.com/2008/02/28/apli280208/
Σοσιαλισμός
http://roides.wordpress.com/2011/02/04/4feb11/
ΓΑΠ-Μυστικά κονδύλια
http://roides.wordpress.com/2010/04/05/5apr10/
Ο ΓΑΠ ως ρήτωρ
http://roides.wordpress.com/2010/05/12/12may10/
Ο κ.Πετσάλνικος ως πατριώτης
http://roides.wordpress.com/2010/02/26/26feb10/
Ο κ.Βενιζέλος ως λογοκριτής
http://roides.wordpress.com/2009/07/27/27july09/
κλπ κλπ κλπ κλπ…………………..
Αρκούν για να με αποκαταστήσετε ή πρέπει να επανέλθω;
Eddie
9 Αυγούστου, 2011 12:30 πμ
πιστευεις οτι τα φαγαμε μαζι, και αρα πρεπει να πληρωσουμε ολοι το χρεος που δημιουργησαμε;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 12:34 πμ
Επαναφέρετέ με στην τάξη, αλλά έχω την αίσθηση (είναι η αλήθεια ότι έχω μερικές εβδομάδες να παρακολουθήσω το μπλογκ σας) ότι έχετε ψιλοαποδεχτεί την αφοριστική λογική του «μαζί τα φάγαμε». Αν έσφαλα ζητώ συγγνώμη.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 1:18 πμ
Μάλιστα.
Πρώτον:
«Δίκη προθέσεων».
Έπεσες διάνα, αγαπητέ.
Ο Πάσχος, στην πρόθεση, είναι ήδη ένοχος.
Είναι ένα μίσθαρνο όργανο του βρωμερού συστήματος, ένας επονείδιστος εγκάθετος, ένα παπαγαλάκι που περνάει καθημερινά το μάθημά του με Άριστα.
Ο Πάσχος είναι νεοφιλελεύθερος. Είναι a priori αντιλαϊκός.
Και τα blogs, παρά τις όποιες αδυναμίες τους, είναι ένα αμιγώς λαϊκό εργαλείο.
Ο Πάσχος μπορεί αβίαστα να σβήσει μονομιάς όσα έχει ήδη πει σχετικά με τα ιστολόγια και να συμπλεύσει με τη βούληση των εργοδοτών του (δηλαδή της Κυβέρνησης).
Δεύτερον:
«Ο άνθρωπος δεν ανήκει στην Αριστερά.
Γιατί να μην συμμετάσχει; »
Εδώ πρέπει να βάλεις υπότιτλους.
Γιατί αν εννοείς αυτό που πιστεύω ότι εννοείς, μετανιώνω ήδη για τις 10 γραμμές λογικής σκέψης και αιτιολόγησης της θέσης μου που σου αράδιασα πιο πάνω, τρως μια Παναγία στον κώλο σου και φεύγεις από αυτή τη σύντομη κουβέντα μας χαρούμενος και καθαγιασμένος.
Τρίτον:
«Υπάρχει κάποια δημοκρατική νομιμοποίηση».
Τι αντεπιχείρημα να ξεστομίσω εγώ μπροστά σε αυτό το αγλαό σκεπτικό;
Αφού, έτσι κι αλλιώς, έχουν ειπωθεί όλα.
Αλλά όλα σου φάνηκαν «λίγα» για να διώξουν τη μικροαστικίλα από πάνω σου.
Ξεπλύσου τώρα, λοιπόν, με μπόλικη από την αηδία μου για σένα και ύστερα βούτα ξανά στα σκατά.
Το κεφάλι άφησέ το απ’έξω: έχει αρκετά σκατά από μόνο του.
Back Door Man
9 Αυγούστου, 2011 10:23 πμ
Xμμ… θα σου πρότεινα να αφήσεις την πολύ κοπρολογία κατά μέρος και να μην τραμπουκίζεις τον καθένα που θέλει να εκφέρει μια διαφορετική άποψη
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 11:14 πμ
Έχεις δίκιο. υπήρξα υπερβολικός και προκλητικός δίχως λόγο.
Είχα πολλά νεύρα και δυστυχώς υπέπεσα σε ολίσθημα.
Καμία δικαιολογία, επομένως.
Απολογούμαι.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 12:08 μμ
Και το σχόλιο-έκτρωμα που έγραψα δεν το σβήνω, γιατί αυτό θα ήταν πολύ βολικό για μένα.
Το αφήνω εκεί να μου θυμίζει το λάθος μου .
(και το ότι ,τελικά, δεν είμαι τέλειος 😛 ) 😉
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 6:36 μμ
Λάθη είμαστε… ανθρώπους κάνουμε, αγαπητέ… Συγχαρητήρια για την μεταστροφή 😉
Back Door Man
9 Αυγούστου, 2011 12:15 μμ
Δεν έκανα τον δικαστή για να μου απολογείσαι. Θεώρησε το απλώς σαν την άποψη ενός συμπλόγκερ. Η απάντηση σου πάντως σε τιμά 🙂
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 2:12 μμ
Απολογούμαι στον ίδιο τον Λασκαράτο, αλλά και σε όσους αγαπούν αυτόν τον ιστότοπο και δε θέλουν να τον βλέπουν να παρεκτρέπεται.
Σε ευχαριστώ 🙂
κωμικος των post
9 Αυγούστου, 2011 12:38 μμ
Ο κ. ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΟΤΕΤΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ
ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΤΩ(ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ:ΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ) ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΤΑ!.
ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. ΘΑ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΤΟΥ(ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΣΚΕΤΩΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΟΝΑΧΟΙ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ» ΤΡΟΛ. ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ WANNABE! ΑΣ ΜΗΝ ΤΑΡΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΕΣΧΑΤΩΣ ΠΩΣ «ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ! ΑΞΙΟ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Η ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΞΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΕΤΙΑ ΟΠΟΥ Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ (ΔΙΑΒΟΗΤΗ ΚΑΤ ΕΜΕ) «ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ» ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΑΪΖΑΝ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ! ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ: ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΤΥΓΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΩΓΗ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΥΝΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΝΩΣΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥΣ: ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΟΥΝ.
ΤΟ ΕΔΕΙΞΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΟΠΟΥ ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΣΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΑΡΑ ΤΗ ΜΑΡΑ, ΤΗΝ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑ ΑΠΟΚΛΕΙΩΝΤΑΣ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΥ
Ο κ. ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΟΤΕΤΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΣΧΕΔΟΝ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ,ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: ΤΕΛΕΙΟΣ.
Υ.Γ. ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΓΝΟΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ.
ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 12:49 μμ
Φιλαράκι, εκτός από το Caps Lock (τρίτο πλήκτρο από πάνω και αριστερά), υπάρχουν και τα air-condition. Πολύ χρήσιμες εφευρέσεις… Οι καλύτερες ίσως μετά τα ηρεμιστικά.
κωμικος των post
9 Αυγούστου, 2011 1:27 μμ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΜΠΙΜΠΛΗΜΠΡΟΞ.ΠΑΨΕ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΧΟΛΕΡΙΚΕ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ ΕΣΥ ΚΑΙ Η «ΠΑΡΕΟΥΛΑ » ΣΟΥ. ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ.
ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ, ΜΕ ΣΒΗΝΕΤΕ ΔΕ ΜΕ ΣΒΗΝΕΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΥΩ ΤΟΝ ΥΦΕΡΠΟΝΤΑ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.
ΑΝΤΙΠΑΡΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΟΓΡΑΜΜΑΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΑ AIR CONDITION,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΣΥΡΜΟΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ COOL ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 1:47 μμ
«ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΥΩ ΤΟΝ ΥΦΕΡΠΟΝΤΑ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΑΣ.»
Ελα…πες μου εμενα τι σε πειραξε και θα το σιαξουμε…
Ας τους αυτους, δεν κανουν για σενα….
Ας τους αυτους, μιλα σε μενα….
Γιατι τοση ενταση και εμπαθεια με το πρωτο σου κιολας σχολιο…?(ξερεις….αυτο που εκανες με αλλο nickname αλλα επειδη εισαι μαχητης του φασισμου ειπες να το αλλαξεις)
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 1:31 μμ
Έναν Πάνθηρα τι τον έχεις;
(δε σου ζήτησα να γίνεις cool, αλλά να βρεις κάτι cool να δροσιστείς)
κωμικος των post
9 Αυγούστου, 2011 1:52 μμ
@ Zaphod n2
ΑΝ Ο ΠΑΝΘΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ
ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ ,ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ, ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ κτλ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ: ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΗ, ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ.
ΑΝΤΙΟ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 1:56 μμ
Ξερεις….
Η λεπτη ειρωνια, οπως και το αερινο χιουμορ κρυβονται ευκολοτατα πισω απο τα χοντροειδη κεφαλαια γραμματα…..
Αλλα ξερεις τι λενε…..
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 1:54 μμ
Ο Red n Ready (τι τρέντι ονοματάρα για ορθόδοξο μαρξιστή) είναι;
Έπρεπε να το καταλάβω. Μέσα στην ευγένεια, όπως πάντα…
Επί τη ευκαιρία να καταγγείλω το Λοβέρδο για την αφαίρεση πολύτιμων για την ανθρωπότητα ψυχοφαρμάκων από τη λίστα. Τέτοια κάνει και να τα αποτελέσματα στους 40 υπό σκιά.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 2:16 μμ
@ κοκκινο-έτοιμος-για-όλα
Όση εντύπωση κι αν σου προκαλεί, δεν έχω εργοδότη.
Είμαι αφεντικό.
Λιποθύμα τώρα.
😛
katy
9 Αυγούστου, 2011 1:51 μμ
«Κωμικέ των ποστ», το είδος της κωμωδίας που πρεσβεύετε, δεν μ’ έχει κάνει να γελάσω μέχρι στιγμής. Η αλήθεια βέβαια είναι, πως είμαι πολύ εκλεκτική και πολύ δύσκολα με κάνει κάποιος να γελάω. Πρέπει το αστείο να είναι πολύ έξυπνο…
Προσπαθήστε λίγο περισσότερο την επόμενη φορά. Το «κοινό» που απευθύνετε το χιούμορ σας, περιμένει πολύ περισσότερα από κάποιον που «αυτοανακηρύσσεται» κωμικός.
Και μια επισήμανση (φιλική), σας το είπε και ο Zaphod. Τα κεφαλαία γράμματα, είναι πολύ ενοχλητικά σε μια συζήτηση.
Εκτός, εάν δεν σας ενδιαφέρει η συζήτηση….
κωμικος των post
9 Αυγούστου, 2011 2:01 μμ
ΕΞΙΣΟΥ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ: ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΠΑΤΕ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ, ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗ ΣΑΣ κκ.ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΟΤΕΤΟΙΟ.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ, ΠΩΣ Η ΠΡΟΖΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ, ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΛΑΨΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ.
Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΟΙ ΤΟΥ ΣΙΝΑΦΙΟΥ ΣΑΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ. ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΟΠΟΥ «ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ» ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΙΔΙΟΤΥΠΗ(ΤΥΠΙΚΗ!) ΚΑΤ ΕΜΕ ΦΑΣΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΙΡΟΑΣΤΟΥΛΗΔΩΝ.
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 2:03 μμ
Πες και για τους νοικοκυραιους…
Μην τους αφηνεις απ εξω αυτους…
Και για τους φουρναρηδες, και τα φολι αντορ.
Και για τις ημιτετραγωνες πετρες….εκεινες να δεις ποσο φταινε….θα σου εξηγησω σε μελλοντικο ποστ ειδικα για αυτες τις πετρες….
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 2:08 μμ
Ρε σαλταρισμένε, θύμισέ μας ποιο ήταν το πρώτο σου σχόλιο στους Παραλληλογράφους. Κάντο copy/paste να το δούμε.
Άντε με το κάθε άσυλο που κυκλοφορεί ελεύθερο…
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως ων post
9 Αυγούστου, 2011 2:46 μμ
κ. ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΟΤΕΤΟΙΕ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ, ΕΙΣΤΕ ΑΦΕΝΤΙΚΟ! Π[ΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 1:56 μμ
Κωμικέ η ειρωνία και το χιούμορ σου είναι τόσο λεπτά όσο η πέτσα του ελέφαντα. Αδυνατώ να τα παρακολουθήσω. Είμαι χοντράνθρωπος εγώ. Δεν έχω τη φινέτσα σου.
Άμε τώρα για καμία βουτιά να ξεθυμάνεις με εμάς τους οπορτουνιστές.
κωμικος των post
9 Αυγούστου, 2011 2:14 μμ
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΝΗΣΥΧΟΙ! ΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΩ, ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ, ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ .ΘΑ ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑΩ ΣΤΑ ΡΗΧΑ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ ΣΑΣ ,ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΚΑΙ Ο DrAluyiallou.
ΓΚΕΚΕ;
ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ…..»ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ»
ΣΗΜ. ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ: «Ο ΑΞΕΣΤΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΡΙΝΟΚΕΡΩΣ ΤΩΝ POST » ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΘΙΞΙΑΣ
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 2:17 μμ
Καλως τον….να σου πω μονο κατι…Ειναι alougiallou….
Κατα τα αλλα μπραβο….ορθογραχεστατος….
Χαμογελατε…
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως των post(πρωην κωμικος red n ready κτλ)
9 Αυγούστου, 2011 2:21 μμ
ΡΕ ΑΣΑΛΤΑΡΙΣΤΕ ,ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΤΕΡΑΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΕΣΥ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ copy; ΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΕΤΕ!
ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 2:22 μμ
Απορία ψάλτου βηξ. Όπως κι εσύ που επιμένεις, έτσι κι εγώ περιμένω μία απάντηση για το πρώτο σου ποστ.
Κατά τ’ άλλα, όπως βλέπεις, κανείς δεν έχει μαζέψει τα περιττώματά σου. Στη θέση τους είναι όλα…
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως των post(πρωην κωμικος red n ready κτλ)
9 Αυγούστου, 2011 2:25 μμ
Dr ALLOU Y IALLOU ΕΝΤΑΥΘΑ,
ΛΕΜΕ YETI ΟΧΙ GETI
» YOUGOSLAVIA OXI GUGOSLAVIA
KOUKOUROUKOU
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 2:28 μμ
Δεν ηξερα οτι η επισημη γλωσσα των greeklish ειχε και γραμματικη…
Για πες…
(Σε λιγο θα σου πω για την πετρα που λεγαμε παραπανω)
Χαμογελατε…
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 2:31 μμ
Εσυ εισαι συγγενης του ΑΞΕΣΤΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΡΙΝΟΚΕΡΩΣ ΤΩΝ POST ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΘΙΞΙΑΣ
Απο ποιο σοι ειναι το ονομα….
Απο το σοι παει το βασιλειο?
Χαμογελατε…
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως ων post
9 Αυγούστου, 2011 2:55 μμ
agapite doctora den einai greekglish. ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΣΤΗΣΕΙ. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΡΙΑ ΣΑΣ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ….
ΕΛΙΚΡΙΝΩΣ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ,
Ο ΑΞΕΣΤΟΣ ΚΩΜΙΚΟΣ ΡΙΝΟΚΕΡΩΣ(Η ΕΥΘΙΞΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ.)
ILAI YAL,I ILAI YALI ,ILAI YALI, YOK NIONIO DOCTOR.
ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 2:57 μμ
«Ο DrAluyiallou.»
Αγαπητε μελλοντικε νταμαριε σχολιαστη….
Αυτο….ειναι greecklish…
Τα παραπονα σας στα ματια σας…
Χαμογελατε…
Ioulianos
9 Αυγούστου, 2011 3:31 μμ
Πες τα άνθρωπε μου!!!!
Άσε την βλακεία σου να ανθήσει.
Καλά κάνεις -μια και δεν διαθέτεις κρίση και σκέψη- και δεν καταπιέζεις παλικαρά μου την χυδαιότητα, την συκοφαντία, την χολή σου. Τα μόνα μέσα που διαθέτεις και από απελπισία μα και με επίγνωση χρησιμοποιείς για να κρύψεις την ακινησία της κρανιακής σου κυλόττας.
Σίγουρα κρύβεις κάτι εμφανώς ψυχικό πρόβλημα και γι αυτό μετέρχεσαι με ότι μέσα σε ανακουφίζουν προκειμένου να το κρύψεις
Πάντως ένας βλάκας έχει το προνόμιο να είναι εσαεί ευτυχισμένος….
Και γι αυτό σε ζηλεύω..
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 3:48 μμ
@ Ιοulianos
Για ποιον πήγαινε αυτό, γιατί έχουμε μπερδέψει τα μπούτια μας λίγο με τις απαντήσεις! 😛
DrAluca
9 Αυγούστου, 2011 4:01 μμ
Να πω εγω, να πω εγω?
🙂 🙂
Στον κυριο που βλεπει αΧυροστομιες εει που δεν υπαρχουν και δυσκολευεται να τθις δει εκει που υπαρχουν….
Χαμογελατε…
Ioulianos
9 Αυγούστου, 2011 4:14 μμ
Μα γιατί πρέπει να προσδιορίσω την ταυτότητα διαφόρων «κωμικών» που περιφέρουν την πλαδαρή γλοιώδη μάζα του κρανίου τους;;
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 6:43 μμ
Δεν προλαβαίνω σύντεκνε,
να σ’ «ευλογήσω»… τώρα,
-ένα σου λέω σίγουρα:(!)-,
θα ‘ρθεί κι εκείν’ η ώρα 😉
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:51 μμ
δοκτορα
Ο μονος αΧυρομυαλος,συγνωμη αΧυροστομος ηθελα να πω, δεν ειστε σιγουρα εσεις!
κ.Παραβατη 9 για την προσπαθεια να ξεφυγετε απο τα δικτυα του λογικου συνειρμου.
για τις μαντιναδες του γαμου του γλεντιου και της κακιας ωρας, βλ. παρακατω.
rocknrollfever
8 Αυγούστου, 2011 11:24 μμ
Εντοπισμός κινητού
Η δεύτερη μεγάλη, εν εξελίξει, προμήθεια ενός… κοινωνικού χαρακτήρα και προοπτικής σούπερ τεχνολογικού συστήματος, το οποίο θα ενσωματωθεί στο ενδημικό οικοσύστημα των σούπερ παρασίτων της ΕΛ.ΑΣ., σχετίζεται με τον «εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που αφορούν στον ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτων αναγκών 112, για τη βέλτιστη διαχείριση περιστατικών έκτακτης ανάγκης – κρίσης και την έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών». Ωραίος προσδιοριστικός τίτλος…
Στόχος του έργου, σύμφωνα με το ερμηνευτικό σκέλος στο αιτιολογικό της προμήθειας, είναι διττός: αφενός πρόκειται ακριβώς γι’ αυτό που περιγράφεται στον μακροσκελή τίτλο – δηλαδή στην αντιμετώπιση έκτακτων και κρίσιμων γεγονότων – κι αφετέρου για τη μαζική αποστολή προειδοποιητικών μηνυμάτων στον κόσμο ο οποίος βρίσκεται στο τόπο εκδήλωσης του κρίσιμου περιστατικού και απειλείται.
«Με δεδομένο τον ταχύ ρυθμό των τεχνολογικών εξελίξεων και την αυξανόμενη κινητικότητα των πολιτών μεταξύ χωρών», γράφουν οι διερμηνείς των κατ’ επίφαση καλών και… αγνών προθέσεων, «προκύπτει σαφής ανάγκη για διαμόρφωση μιας σύγχρονης κι αξιόπιστης υποδομής που θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις σημερινές, αλλά και τις μελλοντικές απαιτήσεις για την πρόσβαση του κοινού σε υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης».
Ας δούμε τώρα και τους σκοπούς που επιτυγχάνει – σύμφωνα με τους συντάκτες της σχετικής μελέτης – η συγκεκριμένη προμήθεια: πρόκειται για τη «βελτίωση της ταχύτητας αντίδρασης σε έκτακτα περιστατικά, τα οποία απαιτούν εντοπισμό θέσης». Πού βρίσκεσαι, δηλαδή, για να έρθουμε να σε βρούμε… Και φυσικά, μόνο όταν θα πρόκειται για το καλό μας. Μακριά από εμάς κάθε άλλος υπαινιγμός… Και η ανακοίνωση συνεχίζει: «Ο χρόνος αντίδρασης από τη στιγμή της λήψης μιας κλήσης έκτακτης ανάγκης στο 112 πρέπει να μειωθεί όσο το δυνατό περισσότερο».
Αυτό είναι το πρώτο «επιφαινόμενο». Ακολουθούν και άλλες, εξόχως ευεργετικές μέριμνες για τον πολίτη που κινδυνεύει. Έτσι, για να μην νομίζετε ότι το κράτος και η αστυνομία αδιαφορούν. Περιλαμβάνονται, λοιπόν, και τα εξής: «Βελτίωση της διαδικασίας εντοπισμού γεωγραφικής θέσης καλούντος. Ο εντοπισμός της γεωγραφικής θέσης θα πρέπει να πραγματοποιείται σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ η ακριβής θέση, με βάση τα διαθέσιμα τεχνικά μέσα, πρέπει να είναι διαθέσιμη στους φορείς έκτακτης ανάγκης. Πρέπει, επίσης, να υπάρχει βελτίωση της δυνατότητας μαζικής ενημέρωσης του πληθυσμού σε περιπτώσεις καταστροφών ή άλλων έκτακτων αναγκών, ώστε ο κόσμος να είναι σε θέση να λάβει τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας».
Ιδού, τώρα, και τα προσδιοριστικά επεξηγηματικά οφέλη (για τον πολίτη φυσικά) απ’ τη βελτίωση του λειτουργικού μοντέλου της υπηρεσίας 112: «Ο εντοπισμός της γεωγραφικής θέσης θα πραγματοποιείται εντός λίγων δευτερολέπτων. Πρόκειται για κάτι που ισοδυναμεί με τεράστια βελτίωση σε σύγκριση με την υπάρχουσα κατάσταση, κατά την οποία η διαδικασία του εντοπισμού αποτελεί υπόθεση αρκετών λεπτών. Μάλιστα, στην περίπτωση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, τα συγκεκριμένα λεπτά μπορούν να υπερβαίνουν τα 30». Όχι ότι δεν διαθέτουν, δηλαδή, τον τρόπο, το μέσο ή το σύστημα, αλλά ότι… βιάζονται, τόσο ο εν λόγω μηχανισμός όσο κι η αστυνομία, να τρέξουν να μας σώσουν…
«Στην επιτάχυνση της διαδικασίας θα συντελέσει δραστικά η αυτοματοποίηση μεταφοράς δεδομένων θέσης των χρηστών με την εφαρμογή τεχνικής push από τα δίκτυα των τηλεπικοινωνιακών παροχών». Κοινώς, όλοι οι καλοί… χωράνε! Μήπως, όμως, βρε παιδιά, με τέτοιας έκτασης «μποτιλιάρισμα» αβλαβών κοριών στα δίκτυα και στο Διαδίκτυο, χαθεί τελικά κι ο αυτοσκοπός;
Το πράγμα, όμως, έχει κι άλλες ευεργετικές επιπτώσεις, αφού θα επιφέρει «δραματικές βελτιώσεις», όπως λέει, με πιθανό αυτοσαρκασμό κι αναπεπταμένο χιούμορ, ο συντάκτης της μελέτης. Συγκεκριμένα, η βελτίωση θα περιλαμβάνει και τα εξής: «Εξασφάλιση δυνατοτήτων γεωγραφικής απεικόνισης των δεδομένων θέσης, όπως και κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών άμεσης επέμβασης για ενημέρωση σχετικά με τη θέση ενός πολίτη. Επιπλέον, διακίνηση των δεδομένων γεωγραφικής απεικόνισης μεταξύ φορέων έκτακτης ανάγκης με ηλεκτρονικά και ασφαλή μέσα, καθώς επίσης δυνατότητα περαιτέρω επεξεργασίας των χαρτογραφικών δεδομένων θέσης (pan- tilt-zoom) μέσα από την υποστήριξη της απεικόνισης με υποδομή GIS. Τέλος, οργανωμένη και τυποποιημένη αποστολή μηνυμάτων σε όλους τους χρήστες κινητών τηλεφώνων, σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές που τελούν υπό συνθήκες έκτακτης ανάγκης, με την ανάπτυξη μηχανισμού που θα επιτρέψει τη μαζική κι έγκαιρη ενημέρωση σημαντικού μέρους του πληθυσμού για επικείμενη καταστροφή. Θα είναι δυνατή η αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων σε διαφορετικές ώρες και σε πολλές γλώσσες». Άρα, θα ξέρουν ποιοι είμαστε και πού είμαστε…
Για να μην τρέφουμε αυταπάτες, με το νέο λειτουργικό, η χώρα μας θα εναρμονιστεί με το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο – κεκτημένο υπέρ του πολίτη. Αντί ταυτότητας, δηλαδή, οι ανάσες μας θ’ αποτυπώνονται σε μικρές ηλεκτρονικές κουκίδες που θ’ αντιστοιχούν στους αριθμούς των κινητών τηλεφώνων. «Καλημέρα 69… τάδε!».
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 7.136.480 ευρώ (τσάμπα πράγμα δηλαδή) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%. Η δε ψηφιακή του σύγκλιση έγινε πριν από έναν χρόνο (6 Αυγούστου 2010), ενώ η σύμβαση του έργου προβλέπεται να υπογραφεί τον Ιανουάριο του 2012. Με τις… υγείες μας! Αρκεί το φτέρνισμα να μην θεωρηθεί εκπομπή σήματος κινδύνου – γιατί, σ’ αυτή την περίπτωση, θα πλακώσουν οι… από μηχανής διασώστες!
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/08/blog-post_6026.html
koula
9 Αυγούστου, 2011 12:11 μμ
» κι αφετέρου για τη μαζική αποστολή προειδοποιητικών μηνυμάτων στον κόσμο ο οποίος βρίσκεται στο τόπο εκδήλωσης του κρίσιμου περιστατικού και απειλείται.»
αυτο δεν ηταν ειδηση παλιοτερα σχετικα με το Ισραηλ?
που ταχα θα τους ενημερωναν τους πολιτες μεσω μηνυματων αν τυχον υπηρχε εκτακτη αναγκη (οπως βομβιστικες ενεργειες) κλπ?
rocknrollfever
9 Αυγούστου, 2011 12:52 μμ
@koula Δεν το γνωρίζω αυτό,αλλά μια περιήγηση στην μπλογκόσφαιρα και η ανάγνωση μιας εφημερίδας,αρκεί πλεόν για να μας χαλάσουν τον ύπνο! Καλησπέρες Παραλληλογράφοι!
laskaratos
9 Αυγούστου, 2011 12:44 πμ
Δεν ξέρω τι λάθος έκανα και η ανταπάντησή μου στην απάντηση του Zaphod μπήκε σε άσχετη θέση και ίσως μπερδέψει το πράγμα:
Την ξαναγράφω μαζί με το σχόλιο του Zaphod:
8 Αυγούστου, 2011 11:34 μμ
Σύντροφε Λασκαράτε, με όλο το συμπάθειο, δεν πείθεις ιδιαίτερα για το πόσο δεν εκτιμάς την κυβέρνηση (πέραν των εκκλησιαστικών).
Η ίδια η ύπαρξη της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής θα έπρεπε να ενοχλεί κάθε ΕΛΕΥΘΕΡΟ άνθρωπο (αριστερό ή δεξιό).
Λασκαράτος:
Πέραν των εκκλησιαστικών;
Διαφθορά
http://roides.wordpress.com/2010/02/17/18feb10/
http://roides.wordpress.com/2011/01/13/13jan11/
http://roides.wordpress.com/2010/08/11/11aug10/
Νεοφιλελευθερισμός
http://roides.wordpress.com/2009/09/30/30sept09b/
Μεταναστευτικό
http://roides.wordpress.com/2011/01/17/17jan11/
Εξοπλισμοί
http://roides.wordpress.com/2008/11/22/22nov08/
Περιβάλλον
http://roides.wordpress.com/2009/03/27/27mar09/
Εξωτερική πολιτική
http://roides.wordpress.com/2011/02/22/22feb11/
Εκλογικός νόμος
http://roides.wordpress.com/2008/02/28/apli280208/
Σοσιαλισμός
http://roides.wordpress.com/2011/02/04/4feb11/
ΓΑΠ-Μυστικά κονδύλια
http://roides.wordpress.com/2010/04/05/5apr10/
Ο ΓΑΠ ως ρήτωρ
http://roides.wordpress.com/2010/05/12/12may10/
Ο κ.Πετσάλνικος ως πατριώτης
http://roides.wordpress.com/2010/02/26/26feb10/
Ο κ.Βενιζέλος ως λογοκριτής
http://roides.wordpress.com/2009/07/27/27july09/
κλπ κλπ κλπ κλπ…………………..
Αρκούν για να με αποκαταστήσετε ή πρέπει να επανέλθω;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 2:46 μμ
Η αλήθεια είναι ότι η ανοχή μου αρχίζει και εξαντλείται, και πλέον η ιδέα διαγραφής όλων των σχολίων του τρολ μου φαίνεται όλο και πιο συμπαθητική.
Έτσι, για να αποδείξω και πόσο «δημοκρατικός» είμαι.
Θα ήθελα και τη δική σας άποψη, γιατί άσχετα με το αν έχω ανεβάσει εγώ το ποστ, όλοι μας συμμετέχουμε ενεργά στις δημοσιεύσεις.
Ioulianos
9 Αυγούστου, 2011 4:25 μμ
Φυσικέ
Θα διαφωνήσω.
Διότι οι «κωμικοί» είναι χρήσιμοι. Γιατί μια και το κύριο πρωιών τους είναι η βλακεία που ξεχύνετε, ταυτόχρονα βοηθούν να συναντήσουμε το τεράστιο εύρος που χωρίζει την αξιοθρήνητη βάση της ηλιθιότητας ως την αστραφτερή κορυφή της ευφυΐας.
Άσε που πρέπει να έχουμε κατανόηση στην βλακεία των κοινοτοπιών.
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 6:48 μμ
Σεισ-τόστ!!! 😉
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 7:59 μμ
θαλασσες του πρωιου που λεει κι ο ποιητης κ. Παραβατη, οι θαλασσες των πρωιων και λοιπα κοινοτοπα. (πουειναι το «τριτο πληκτρο απο κατω αριστερα»)
Το τεραστιο ευρος των γνωσεων σας για την ΑΠΟΣΤΑΣΗ μεταξυ της βασης της ηλιθιοτητας-ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ-και την αστραφτερη κορυφη του ευφυολογηματος οπου περηφανος κορφολογειτε τρυφερους βλαστους μου επιβαλλει να σταθω με σεβασμο εμπρος σας και να αναφωνησω εκθαμβος απο την αστραφτερη σας λαμψη: ΕΛΕΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΤΑΤΕ!
Back Door Man
9 Αυγούστου, 2011 3:23 μμ
Aπολαυστικό κείμενο για την επιτροπή σοφών
http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2011/08/blogs.html
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως ων post
9 Αυγούστου, 2011 3:40 μμ
@φυσικο
Σιγουρα εχεις δικιο. Καταντησε αηδια.Η αληθεια ειναι οτι και η δικη μου υπομονη εχει εξαντληθει, μπηκα να παρακολουθησω μια συζητηση που μου φανηκε ενδιαφερουσα και οι συνομιλητες DrAluca και Zaphod με ξαφνιασαν με την αγενεια και την αθυροστομια τους. Ειναι απαραδεκτοι.ΑΙΣΧΟΣ!!!!! μετα απο αυτους ακομα και η ιδεα του Μανδραβελλη μου φαίνεται όλο και πιο συμπαθητική.
ετσι ειναι, μερικοι πρεπει να συμμετεχουν ενεργα στις δημοσιευσεις και αλλοι οχι.
τροοοοοοοοοοοοοοολ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
9 Αυγούστου, 2011 4:35 μμ
Κάτι σε ρώτησα. Μπορώ να έχω το πρώτο σου σχόλιο στους Παραλληλογράφους; Τι φοβάσαι;;;
Έναν Αζκαμπάν τον έχεις κάτι; Ή κι αυτός σου είναι άγνωστος;
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:16 μμ
«τωρα εκδηλωθηκε η ¨αλητεια των μεγαλοδημοσιογραφων; τωρα ανακαλυφθηκε πως προπαγανδιζοτν το συστημα; και εντελει τα πονηρα περι μπουρζουα κομματων οι «μανδραβελληδες» δεν τα αναπαραγουν;»
και αν θελετε το συνεχιζουμε απο εκει που το εσβησε ο λατρευτος φυσικος/διαγραφεας
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 8:14 μμ
Λοιπόν -κουμπάρο-, έφταξε,
η ώρα που σου είπα,
-τσοι «Ευλογίες»… όπλισα-,
την κεφαλή σου… χτύπα!!!
Για κάθησε κι ανάγνωσε,
αυτά που έχεις… «ψάλλει»,
-πρώτος τσοι… «πυροβόλησες»-,
στου καύσωνα την… ζάλη!!!
Ήντα λοιπόν περίμενες,
αφού των επιτέθης,
-των Δόκτωρα, του… «Φυσικού»-,
γλυκόλογα τση… μέθης;!
Δεν ξάνοιξες* πως ζήτηξε,
συγνώμη το κοπέλι,
-πως είπε λόγια βιαστικά-,
ίσως χωρίς να θέλει;
Κατόπιν απευθύνθηκες,
στον Ζάφοντ με… μανία,
-των νεύρων, (σαν… «Ρινόκερως»)-
δεν έχεις τα… ηνία;
Χολής ήταν τα λόγια σου,
και όχι της… χολέρας,
-απέδειξες στσοι γύρω μας-,
πως είσ’ υιός τση… λέρας!!!
Κι αν κάπου υπογράμμισες,
πως είμαστε… φασίστες(!),
-τ’ αντίθετα αφήνουμε-,
στου δίκτυου τις… πίστες!!!
Μικροαστοί κι αν ήμαστε,
-και άλλοι χαρακτήρες-,
στου ίντερνετ το… έδαφος,
ανοίγουμε… κρατήρες!!!
Σε κάποιους δεν αρέσουμε,
-έχει κι αυτό μιά… βάση-,
μα σύντεκνε το σίδερο,
κολλάει εις την… βράση!!!
Των άνθρωπων δικαίωμα,
-το να μην… συμφωνούνε-,
είναι το… αυτονόητο,
και πρέπει να μιλούνε!!!
Χολή και δηλητήριο,
να τα φυλάς στο τέλος,
-μην το τραβάς με μιά μιλιά*-,
του μίσους σου το βέλος!!!
Και πάρε κι ένα μάθημα,
που λέν… «Αλληλεγγύη»,
ανάμεσα σε… Άνθρωπους*,
παντού αυτό… ισχύει:
Πως όταν κάποιος έρχεται,
με έχθρα οπλισμένος,
-είναι για ‘μάς το λογικό-:
να φεύγει… λαβωμένος 😉
Κι αν κάπου εξαντλήθηκε,
η -λίγη- υπομονή σου,
-θαρρώ πως δεν την άντεξες-,
ούτε την… απατή σου*!!!
Πάρε λοιπόν τα… κέρατα,
-τση μύτης σου… στολίδια-,
κερνώ φασόλια… γίγαντες,
και κλάσε μας τ’ @ρχίδι@!!! :Ρ
Δεν ξάνοιξες*=Δεν είδες;
μια μιλιά*=μια κουβέντα
Άνθρωπους*=με κεφαλαίο «Άλφα», για τους ανθρώπους ΚΑΙ στο πνεύμα, όχι μόνο στην όψη 😉
απατή σου*=(η) απατή σου= ο εαυτός σου
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:27 μμ
Ευγε! Αξιος συνεχιστης της κληρονομιας του Σουρρη και του Φ. Δεληβορια. Υποκλινομαι.
Αυτη η πρωτοτυπια στην χρηση των επιθετων που αποτελει το αγλαϊσμα της αστειρευτης(τον ασταματητο εχει λεμε) εμπνευσης απο την κρητικη παραδοση, σας κατατασσει στους συγχρονους σουρρεαλιστες.
Ο στιχος ειναι ρωμαλεος ,πληρης γλαφυρης πομφολυγιας.
Αν ποιηση ειναι η χρηση των λεξεων με τροπο τετοιο ωστε να προκαλουν εκπληξη, εχετε καταφερει να μας εκπληξετε: are you talking to me?
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 8:33 μμ
Οφ κόορς* σε σάς εμίλησα,
ρινόκερε… τσαντίλα,
-που άλλαξες και τ’ όνομα-,
μωρή… παλιοξεφτίλα* :Ρ
Οφ κόορς*=σε άπταιστα Κρητίγλισ :Ρ
παλιοξεφτίλα*=λόγω… ρίμας, μην το πάρεις και… κατάκαρδα :Ρ
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:46 μμ
το ονομα αγαπητε Κρητη δεν το αλλαξα. Σας διακατεχει μια εμπαθεια προς το προφανες ετσι;
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:58 μμ
ριμες προτεινομενες για το «τσαντιλα»:
ποδαριλα,σαπιλα, καντηλα, μαντηλα,
«που αλλαξες τ ονομα
βρωμας και ποδαριλα…»
«που αλλαξες και τ ονομα
κι αναψες την καντηλα»
«που αλλαξες και τ ονομα
που βρωμαγε σαπιλα»
«που αλλαλες και τ ονομα
πο γραφες στη μαντηλα» (μαντηλα: ποιητικη αηδια για το post)
Xanadu
9 Αυγούστου, 2011 9:55 μμ
εισαι πολυ αστειάτορας…. 😕 😕 😕
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:43 μμ
κριτικη στην κρητικη (μερος 2ο)
θα ηθελα να ακουσω περισσοτερα για «κουμπουρια» μασερες» και «γροθους». Ισως θα επρεπε να δουλεψετε λιγο την ομοιοκαταληξια και την αυτογνωσια σας.
Φαινεται πως εχετε ανοιξει μιαβεντεττα με το καλο γουστο: Εγω οντας με το μερος σας ειμαι σιγουρος πως τελικα θα επικρατησετε.
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 9:15 μμ
(Σόρυ για την καθυστέρα, ήμουν… «αρρού» ;Ρ)
Στο πρόσωπό σου γνώρισα,
τον μέγιστο των…»γρόθων*»,
-συγχώρα με που δεν μπορώ-
την μυρωδιά των… βόθρων!!!
Τροχίζω τσοι… «μασέ(ρρ)ες» μου,
-για τύπους σαν κι εσένα-,
και τρέχουνε οι ρίμες μου,
σαν τον ραλλίστα… Σένα!!!
Οπλίζω τα… «κουμπούρια μου»,
και βάλλω κατ’… ιδίαν,
-πυροβολώ κατά ριπάς,
στην κάθε… αηδίαν!!!
Και σίγουρα το… «γούστο» μου,
δεν ξέρω αν αρέσει,
-μα ένα ξέρω σίγουρα(!)-:
η ρίμα θα… βαρέσει!!!
Το «σ’ εαυτόν» το γνώρισα,
-είμαι… επαρχιώτης-,
μονόχνωτος, κομπλεξικός,
του μαρουβά* ο… πότης!!!
Κι ανοίγω τσοι «βεντέτες» μου,
για πλάκα και για γούστο,
-όπως μ’ αρέσει να φιλώ-,
τση γυναικός το… μπούστο :Ρ
Δεν ξέρω αν σε κάλυψα,
-σ’ αυτά που μου… αιτήθης-,
μα χθές -το ξέρω- σύντεκνε:
πως δεν… καλογαμήθεις!!! ;Ρ
των γρόθων*=(ο) γρόθος=Ηρακλειώτικος ιδιωματισμός, για τον επιδιώκων τα της ερωτικής ηδονής και κορύφωσης, δια μέσου της τριβής της (βολικής) παλάμης μετά του μορίου της αναπαραγωγής του :Ρ
μαρουβά*=(ο) μαρουβάς=Μαύρο, παλιό κρασί
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ
9 Αυγούστου, 2011 10:09 μμ
Αμιμητο!Ανατριχιαστικο! Ενδεικτικο!
Μενω αφωνος απο το γλωσσικο πλουτο, την εμμετικη ευρηματικοτητα και την εμπεριστατωμενη γνωση σας για τον αυνανισμο,τον οποιο εχετε αναγαγει σε υψηλη ποιητικη τεχνη.
Απολαμβανω την ευγενεια,το ηθος και την τσικλιμαγκια σας γουλια-γουλια σαν τον καλο μαρουβα, να σας χαιρονται!
φαντασου να μας κυβερνουσαν τυποι σαν κι εσενα!
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 10:21 μμ
Παρήγγηλες, κι εισέπραξες,
παράπονο μην έχεις,
-κι από τι δείχνει… «Ναι Βρε… ‘ΣΥ»-,
καθόλου δεν μ’ αντέχεις :Ρ
Θα βάλω το κουλούκι* μου,
να χύσει μαύρο… δάκρυ,
-κι αν του στερέψει κι αυτουνού-,
θα βάλω και τον… κάτη*!!! :Ρ
(Έχεις την πλάκα σου ρε μπαγάσα, χαχαχχ)
κουλούκι*=σκύλος
κάτη*=(ο) κάτης=γάτος
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ
9 Αυγούστου, 2011 10:14 μμ
@ xanadu
θα περιμενα μια πιο εμβριθη κριτικη εκ μερους σας Εντιμοτατε Τροχηλατε Παραστατη.
Xanadu
9 Αυγούστου, 2011 10:47 μμ
λυπαμαι αν απογοητευω το «κοινο» μου….
απλα εχω παθει πλακα με το μεγαλειο σου και καταλαβαινεις…. εχω φαει κατραπακια και δε μπορω να συνέλθω! 😉
ναι βρε εγω ειμαι
9 Αυγούστου, 2011 11:17 μμ
κι εγω το παθαινω συχνα! θα ηθελα μαλιστα να ημουν καποιος αλλος για να με θαυμαζω με την ησυχια μου. αλλα… c est la vie! Προσφιλη Θαλαμοφυλακα του Μιλτου
DrAluca
10 Αυγούστου, 2011 12:29 πμ
Για πες ομως ρε μαγκα…
1,2,3…γιατι τοση εμπαθεια…?
Ειλικρινα….
(θυμισου μονο πως μονο εγω απ οσους αναφερεις δεν σε εχουν στολισει..και πως οταν σε στολιζουν πολλοι….μπορει να εχεις και αδικο…)
Χαμογελατε…
ναι βρε εγω ειμαι
9 Αυγούστου, 2011 11:13 μμ
Παρηγγηλα κι εισεπραξα
μιαν εμαντιναδα,
καλυτερα να ζηταγα,
εμιαν φρεσκια κουραδα
θα βαλω εναν συντεκνο
μια αλλη να μου γραψει
καταλληλη απαντηση
κι εκεινος να εισπραξει
ιντα πω, ιντα να πιω
τα ηπιες απατη σου
ωσαν τα μαυρα χαλια σου
κερνω σε την πορδη σου.
το μαυρο το κουλουκι σου
φολα θα σου το ριξω
και αν ζηλεψει ο κατης
μοα διπλα θα του ψησω.
α ρε συντεκνε να μπορουσα να ζω στην Κρητη.(οχι στα τουριστικα, στα χωρια!)
τι μου θυμιζεις…
Α.Γ.ιος
9 Αυγούστου, 2011 11:34 μμ
Καλό θα σού ‘κανε, είμαι σίγουρος… (αν κρίνω πως και στην σκέψη ακόμα, τα «Καπς» γίνανε «μικρά», διακρίνω μιαν ηρεμία :Ρ)
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:25 πμ
@ΝΤΟΚΤΟΡΑ
4,5,6…ορισμενοι την εχουν κερδισει με το σπαθι τους την εμπαθεια(εμου συμπεριλαμβανομενου), και γιατι οχι: δεν ειναι υποχρεωτικο να ειμαστε σε ολους συμπαθεις. Εξαλλου η αντιπαραθεση αρχικα αφορουσε αποψεις και λογικες τις οποιες καποιοι θεωρουν περαν οποιασδηποτε κριτικης.
Ειλικρινα…
(να σου θυμισω επισης πως οταν σε στολιζουν πολλοι μαλλον οι πολλοι εχουν αδικο αν ανατρεξουμε σε ιστορικα παραδειγματα, μα υπηρχε κι αλλος που στολιστηκε καταλληλως αν ρολλαρετε στη σελιδα.Εξαλλου ο ψογος καποιων μπορει να θεωρηθει επαινος για αλλους.)
Κλεινοντας,
Θεωρω πως ακομα και ο λιγοτερο οξυδερκης παρατηρητης θα καταλαβαινε πως αυτη ακριβως η συζητηση και ο τροπος εξελιξης της, ειχε αμεση σχεση με το κειμενο που δημοσιευσε ο προσφιλης κατα τ αλλα φυσικος: οτι μας ενοχλει απο το διαδικτυο, το πεταμε, ειτε ειμαστε εξουσιαστες ειτε μπλογκερς αποδεικνυοντας πως ειναι περιττη καθε επιτροπη και καθε νομοθεσια οταν υπαρχει ο «ΔΙΑΓΡΑΦΕΑΣ».
Αν καποιος χημικος,προεδρος του γαλαξια, παραβατης,παραστατης (κλ Εκλαμπροτατοι )δεν αισθανεται ανετα με την κριτικη μπορει καλλιστα να παει με την παρεα του στην καφετερια να σχολιασει τα δρωμενα και τα κοινα χωρις την οχληση της αντιθετης αποψης.
Γκεκε μαγκα;
DrAluca
10 Αυγούστου, 2011 1:34 μμ
Ακου….μαγκα….
Επειδη πολυ αθωος μας το παιζεις, αλλα εισαι και πολυ μαλακας για να κρυφτεις.
1 βαλε τα κανονικα σου «ρουχα» και ελα να τα ξαναπουμε…
2 αμα ψαχνεις αιτιες και αφορμες για την ψυχιατρικη σου και ομοιων σου κατασταση….θα τις βρεις στο μαντρι σου…
Ξερω εναν καλο «χρηστη» που θα σε προμηθευσει με ολων των λογιων τα φαρμακα που σου χρειαζονται. με δικη μου συνταγη , και προφανως ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΟΣ μονο και μονο επειδη εισαι τοσο μπαμιας….
3 δεν ζητησα την συμπαθεια σου, ουτε καν το τσαι σου…..οπως πολλοι εδω μεσα μια νετα σκετα απαντηση, «αντρικια» και μαγκιορικη, αλλα αντ αυτου πηραμε τη χολη σου….στην επιστρεφω λοιπον δια υποθετικη χρηση και αμε στο καλο μογγολο….
4 αμα αρεσκεσε να σε στολιζουν να σε συστησω στον ετερο μαγκα, τον Καμινη να σε εχει επιτιμο υπαλληλο τα χριστουγεννα.
5 αμα θιχτηκες επι του προσωπικου απο ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, βγες και πες το και μην παριστανεις τον υπερασπιστη του δικαιου με το βρακακι σου εξω απο το κολλαν σου γιατι εκτος απο αντιαισθητικο ειναι και….αντιαισθητικο….
6 επειδη νομιζεις οτι σοβαρα παιρνω\με τα οσα γραφεις…..θα σου πω κατι που ειχε πει ενας μεγαλος νετακιας… Εισαι ηλιθιος!!!
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 10:34 πμ
«Ναι βρε εγώ είμαι», «κωμικέ», ή όπως αλλιώς ονομάζεσαι. Αφού κόπτεσαι τόσο πολύ για το δικαίωμα έκφρασης στο χώρο σχολίων, γιατί δε διατηρείς το αρχικό σου άβαταρ με το οποίο ΠΡΩΤΟμπήκες στους Παραλληλογράφους. Παριστάνεις το τρολλάκι της οκάς, αλλάζοντας δις ημερησίως το όνομά σου. Γιατί να σε πάρει κανείς στα σοβαρά;
Πότε πρωτομπήκες στο μπλογκ και ποιο ήταν το σχόλιό σου (ακόμη να απαντήσεις σε αυτό); Έως ότου το διευκρινίσεις είναι -το λιγότερο- λογικό να αντιμετωπίζεσαι ως flamer του κώλου.
Αν θες σοβαρή αντιμετώπιση, σοβαρέψου. Ειδάλλως κανείς δεν σε πιέζει να παραμείνεις στο «φασιστομπλογκ» μας.
Narrator
9 Αυγούστου, 2011 3:45 μμ
Μας θυμήθηκαν ξαφνικά όλοι οι «φίλοι» από τα παλιά τώρα που σφίξαν οι ζέστες;
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
9 Αυγούστου, 2011 6:39 μμ
Η αλήθεια είναι πως εγώ δεν τους ξέρω αυτούς τους «φίλους»,μιας και είμαι νέος.
Παραδόξως, πάντως, εμφανίζονται διαρκώς στις δημοσιεύσεις που κάνω εγώ.
Πιθανώς να είναι τυχαίο.
Όταν έχω χρόνο όμως θα το ψάξω περαιτέρω, κυρίως από αγνή περιέργεια. 😉
βλημαμπραδερς
11 Αυγούστου, 2011 9:35 μμ
Να δεις οταν θα σφιξουν οι κωλοι τι εχει να γινει.Εμαθα οτι οταν πηγες στο Γκουγκενχάιμ στη Νεα Υορκη ζαλιστηκες στις στροφες και σου δωσε μια δραμαμινη ο Δαλουκας ο ανιματερ του παραλληλογραφου με ενα σχολιο του. Αχ χασμουρ χασμουρ…
ΝΑΙ ΒΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!
9 Αυγούστου, 2011 8:10 μμ
@φυσικο
https://parallhlografos.wordpress.com/2011/06/17/%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%87%CE%B8%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9/#comment-72480,
για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεωτεροι !
επισης αν θελετε τα προσωπικα μου στοιχεια για να μου κανετε μυνηση η να ερθετε στο σπιτι μου και να με πλακωσετε στο ξυλο-κυριως απο αγνη περιεργεια- πολυ ευχαριστως να σας τα δωσω.
ενας φιλος ηρθε αποψε απ τα παλια
φορτωμενος με χιλιαδες αναμνησεις
αυτο το lascatouliata που χαθηκε;
ΑναρχόΒλαχος
10 Αυγούστου, 2011 12:49 πμ
πρηξε μας τα αριχιδια
DrAluca
10 Αυγούστου, 2011 12:51 πμ
Κατα το ….
Χαμογελατε…
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:33 πμ
Ολο αρχιδια εχεις στο στομα σου, τι θα γινει με σενα βρε παιδι;
katy
10 Αυγούστου, 2011 10:46 πμ
Πρώην κωμικέ του πόστ (και δεν ξέρω και τί άλλο).
Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι (αποκλειστικά και μόνον φιλικά). Γιατί γκρινιάζετε τόσο; Καλοκαιράκι είναι, χαλαρώστε λιγάκι, πείτε και κάτι ευχάριστο…..μια καλημέρα ας πούμε….Με το που «μπαίνετε» στο «μπλογκ», μέσα στη μουρμούρα είστε….Θα είστε «ανυπόφορος» σύζυγος-σύντροφος…. 🙂
Και να σας αφιερώσω ένα από τ΄ αγαπημένα μου….
«Πρέπει να εμπιστεύεσαι και να πιστεύεις τους ανθρώπους, αλλιώς η ζωή γίνεται ανυπόφορη».
Άντον Τσέχωφ (1860-1904), Ρώσος Συγγραφέας.
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 11:50 πμ
@katy
Καλημερα σας
Ψαχνετε γαμπρο; Σας αγαπαω, μα δεν παντρευομαι!
Επιτρεψτε μου να σας ανταποδωσω την αφιερωση:
«Οι μεγαλοι ανθρωποι, νιωθουν μια μεγαλη θλιψη»
Ντοστογιεφσκι, Ρωσος συγγραφεας
και παλι καλημερα σας
katy
10 Αυγούστου, 2011 12:34 μμ
Έχω βρει τον προσωπικό μου πρίγκηπα, εδώ και πολλά χρόνια.

Σας ευχαριστώ πολύ πάντως, για την αγάπη αλλά και για την αφιέρωση….
Να ‘στε καλά.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 2:33 πμ
Εμείς δε βαράμε. Άλλωστε, έφαγες αρκετές στο σχολείο.
Α.Γ.ιος
10 Αυγούστου, 2011 2:39 πμ
Αν ήτανε… χταπόδιον,
θα είχε… μαλακώσει,
-από το τόσο… χτύπημα-,
που τού χουμ’ όλοι δώσει 🙂
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:32 πμ
Μου θυμιζεις το ανεκδοτο με τα μυρμηγκια που μαζευτηκαν για να σκοτωσουν τον ελεφαντα(το παχυδερμο που λεγατε). Ενα καταφερε να σκαρφαλωσει στο λαιμο του κι εχωσε τις δαγκανες του. Απο κατω η πλατεια συνεπαρμενη φωναζε: «Πνιξτον Αποστολη!, πνιξτον Αποστολη!»
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:28 πμ
Παλι αποφευγεις να απαντησεις επι της ουσιας ετσι; τυπικο της νοοτροπιας σου. Αφου πηγαινες στο σχολειο για να δερνεις που να μαθεις να απαντας.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 10:35 πμ
Σε τι να απαντήσω; Ποια ήταν η ερώτηση και από ποιον (από όλους σας);
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:39 πμ
:@Zaphod
Επαναδιατυπωσα το αρχικο σχολιο που ο φυσικος διεγραψε, αλλα ησουν τοσο απασχολημενος με το να με βρισεις που μαλλον σου διεφυγε.Ρολλαρε στη σελιδα να το βρεις.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 10:43 πμ
Το είδα το σχόλιο. Θες να μου πείς ότι πρωτομπήκες στο μπλογκ προ ολίγων 24ώρων; Επιμένεις σε αυτο;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 10:45 πμ
Για τα βρισίδια επίτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη… Δεν είμαι ούτε καθωσπρεπιστής, ούτε πουριτανός, αλλά ούτε και βλαξ που χάφτει τη στρέβλωση της πραγματικότητας.
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:36 πμ
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:49 πμ
Αφου ειναι προφανες πως κατω απο τα «διαφορετικα» Avatar ειναι το ιδιο προσωπο γιατι χτυπιεστε κ. Zaphod; το μπλογκ μπορει να ειναι «δικος σας»(;;;) το διαδικτυο δεν ειναι.
Ανοιξτε λοιπον μια συζητηση για την «ιδιοκτησια» των μπλογκς και ειμαι σιγουρος πως θα καταληξετε-δια τις πλαγιας- στις επιτροπες και τις απαγορευσεις που τοσο σας ενοχλουν οταν τις διατυπωνουν υπουργοι και παρατρεχαμενοι.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 10:52 πμ
Συνεχίζεις να παριστάνεις το παγώνι. Πρωτοσχολίασες σε αυτό εδώ το ποστ όπως ισχυρίζεσαι, ναι ή όχι; Απλή είναι η ερώτηση.
Υ.Γ. Σε ό,τι αφορά τις ιδιοκτησίες να πας σε άλλο μαγαζί να σου εξηγήσουν. Εδώ υπάρχουν διαχειριστές. Και ναι, κάνουν κουμάντο στις αναρτήσεις τους, όπως και σε κάθε άλλο μπλογκ, εφόσον παριστάνεις οτι δε γνωρίζεις ούτε τα βασικά.
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 10:58 πμ
@zaphod
Εδω και μερες διατυπωσα το σχολιο. Αφου λοιπον εχετε τους ΤΡΟΠΟΥΣ και την ΤΕΧΝΙΚΗ να με διαψευσετε ρωτησατε τον φυσικο που το διεγραψε . Αν θυμαμαι καλα μπορει να ηταν και το πρωτο σχολιο που εγινε για το «αρθρο».
Μην ανησυχεις για τα βρισιδια ειναι μουσικη στ αυτια μου.
Δεν περιμενω να απαντησει κανεις επι της ουσιας ως εκ τουτου σας εγκαταλειπω στην… ατυχια σας.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 11:01 πμ
Δεν έχω ούτε τους τρόπους, ούτε την τεχνική. Κι επειδή ακριβώς δεν τους έχω σε ρωτώ και πάλι αναμένοντας μία τίμια απάντηση: εκφράζεις το άβαταρ (κωμικός, ναι βρε…. κ.λπ.) με την μία ΙΡ που εμφανίζεται τις τελευταίες 48 ώρες ή και κάποιο άλλο;
Εφόσον δε γνωρίζω ποιο άβαταρ είσαι από την πρώτη στιγμή που μπήκες στους Παραλληλογράφους, πώς θες να σου απαντήσω για τις κατηγορίες που μας προσάπτεις. Και μάλιστα όταν προφανώς δεν είσαι «χθεσινός» στους Παραλληλογράφους (ίσως και πριν από αυτούς μάλιστα, στο άλλο μαγαζί δηλαδή που ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ).
ναι βρε εγω ειμαι
10 Αυγούστου, 2011 11:17 πμ
@zaphod
Ας υποθεσουμε πως εγω ειμαι διαχειριστης σε ενα μπλογκ και κατεβαζω αρθρο με «αποδειξεις» και αρκετη δοση σοβαροφανειας πως εισαι μπουγαδοκλεφτης. Οποτε επιχειρεις να απαντησεις σου διαγραφω τα σχολια κανοντας χρηση του «δικαιωματος» μου και του «κουμαντου» μου.Αν ειμαι λιγο πονηρος αφηνω ενα σχολιο οπου-αγανακτησμενος πια-με βριζεις. Εχω επισης τους τροπους να σε εντοπισω και να φωναξω και δυο-τρεις φιλους μου να σου την «πεσουν» στα post για να μαθεις εσυ «να εχεις αντιθετη αποψη στο μπλογκ που διαχειριζομαι». Τι ειμαι;
Αν περιμεναμε να γινει δικτατορια για να ξεχωρισουμε ποιος ειναι φασιστας ,απ το αν χορευει καλαματιανους, την βαψαμε
Εχουμε ξανασυντηθει σε αλλη συζητηση αν αυτο εννοεις,δες το συνδεσμο που παρεθεσα πιο πανω ,αλλα αυτο στο δηλωσα εξ αρχης οταν σε περιλαβα-με την καλη εννοια παντα.
ΞΕΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑ: Να ειδοποιούμαι μέσω mail για σχόλια που θα ακολουθήσουν
ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΑ: Να ειδοποιούμαι μέσω mail για νέα άρθρα.
ΤΕΛΟΣ
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
10 Αυγούστου, 2011 11:53 πμ
Ρε άνθρωπε ο Μανδραβέλης είσαι; Εσένα αποκάλεσε κάποιος «μπουγαδοκλέφτη»; Τη δική σου προσωπικότητα έθιξε το ποστ;
Μη φαντάζεσαι γιάφκες με δικτυακούς τρομοκράτες αθώων τρόλ σαν και του λόγου σου. Μπήκες, μαλακίστηκε, σου την έπεσαν πέντε-έξι και άρχισες να απαγγέλεις παραφώνως τις Τρωάδες. Σε ρωτώ ποιος είσαι, αλλά συνεχίζεις να άδεις.
Πιο πάνω δίνεις λινκ του «Βλήμα Μπράδερς». Τέτοια κολλήματα με εσένα (από προφανή έλειψη ανθρώπινης επαφής) τρώει πού και πού και ο Βλήμας; Ο Βλήμας είσαι τελικά;
Με το τσιγκέλι θα στα βγάζω;;;
βλημαμπραδερς
11 Αυγούστου, 2011 9:29 μμ
Τι λες ρε ζαφοντ ; Σημερα επεστρεψα απο διακοπες και ειμαι ετοιμος για τρολλικη επαναφορα. Η αληθεια ειναι οτι ενας χεζει στον ταφο του Παπουτση , ο αλλος ξερναει με τον Μανδραβελλη , νομιζω ομως οτι συνολικα τους κλανετε τ αρχιδια
βλημαμπραδερς
11 Αυγούστου, 2011 9:58 μμ
α και εχουμε αφησει μια εκκρεμοτητα με την καταγγελια της δεσποινιδος. Α και αυτα για την ανθρωπινη επαφη αμα εισαι αναιδης εισαι αναιδης τι να κανουμε… Δεχομαι και συγγνωμες καμια φορα σε ωραριο καταστηματων ή μηπως μαγαζιων;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
12 Αυγούστου, 2011 10:27 πμ
Σ’ αγαπώ γιατι’σ’ωραίος. 😉
Υ.Γ. Αλλά όταν σε πιάνει το ψυχωσικό σου έχεις τον ανθρωποδιώκτη. Παραδέξου το.
Αλήθεια, το αρχιτρολ παραπάνω γιατί σε μνημονεύει; Μπορείς να το ερμηνεύσεις γιατί προσωπικά αδυνατώ…
katy
12 Αυγούστου, 2011 10:46 πμ
Ζαphod καλά περνάμε τελικά εδώ μέσα.
Εσύ αγαπάς τον «Βλήμα», εμένα μ’ αγαπάει ο «ναι εγώ είμαι βρε κλπ».
Τελικά, πολλή αγάπη υπάρχει σ’ αυτό το blog, άσχετα με το τί ισχυρίζονται μερικοί μερικοί.:)
βλημαμπραδερς
12 Αυγούστου, 2011 11:17 πμ
Επειδη εχω μνημη ελεφαντα νομιζω οτι ο φιλος εστειλε ενα λινκ σε κομμενο σχολιο του . Το οποιο αν θυμαμαι καλα ηταν αυτο που αποκαλουσε την λασκαπιλιατα σκουληκαντερα. Μπορει να κανω και λαθος βεβαια. Νομιζα οτι ειχες φυγει διακοπες. Και νομιζω οτι ο φιλος εκνευριστηκε με το δικιο του. Αμα κοβεις ενα σχολιο για λαθος λογους να τι παθαινεις. Α και πρεπει να σας πω οτι επανεμφανιστηκε ο τζακ νορις στο τιβιεξες και τρεχουν δακρυα συγκινησης. Και τωρα τι θα κανουμε χωρις τζακνορισιους,ηταν κι αυτοι μια καποια λυση…
CrippleHorse
10 Αυγούστου, 2011 10:28 μμ
Πάντως αν ήταν δική μου η ανάρτηση και μου είχες γαμήσει έτσι το θέμα με το παραλήρημα πιο πάνω, θα τα είχα σβήσει όλα ακριβώς για το λόγο ότι τα μπλογκ είναι χώρος δημόσιας συζήτησης και ήρθες με διάθεση να τα κάνεις σκατά.
Για τα άλλα, αν τελικά είσαι αυτός που αφήνεις να εννοηθεί ότι είσαι, σου έχουν απαντήσει παραπάνω από ένας. Σου είχα πει, μπας και πρέπει να βάλουμε τροχονόμο να απαντάει ένας ανά μαλακία; «Φωνάζεις άτομα» λέει. Γιατί αλλιώς δε θα διάβαζαν οι συντάκτες το ίδιο τους το μπλογκ και δε θα σχολίαζαν, μόνο κατόπιν συνεννόησης γίνεται να σχολιάσουν 3-4 άτομα αυτό που γράφεις στο διάστημα μίας ολόκληρης μέρας. Κι έτσι επιστρέφουμε στο αρχικό, είναι κομμάτι της δημοκρατικής συζήτησης των μπλογκς το να αναγκάζεσαι να φεύγεις απ’το θέμα ανάρτηση παρά ανάρτηση για να ασχολείσαι με τα φρικουλιάσματα ενός ατόμου;
Narrator
10 Αυγούστου, 2011 12:31 μμ
Αχ θα πούμε πάλι για την ιδιοκτήτρια;
Πάω να ραφτώ, μην είμαι με το τσίτι και τη σαγιονάρα…
Kael'thas
10 Αυγούστου, 2011 1:29 μμ
Λοιπόν ο κωμικός ρινόκερος εμένα μου φαίνετια απολύτως ειλικρινής. Γέλασα με την ψυχή μου με όλη αυτή τη στιχομυθία και νομίζω πως για έναν άνθρωπο που μόλις ξεκίνησε να παρακολουθεί το μπλογκ, δεν σε προδιαθέτει να πάρεις στα σοβαρά ούτε το πρώτο και μάλλον ούτε και (ως) το τελευταίο ποστ του.
Είναι όμως ευφυής :), με τον τρόπο του.
Και λίγο επί του θέματος, πιστύω πως ο Πάσχος βαράει ένα ρόλο τον οποίο θα βαρούσε κάποιος άλλος αν δεν ήταν ο Πάσχος. Ενδεχομένως ακόμα πιο αντιφατικός δημοσιογραφίσκος ή εξουσιόδουλος.
Μήπως λοιπόν αυτή η συζήτηση θα έχει μεγαλύτερο νόημα αν προσπαθούσαμε να αναδείξουμε όλη αυτή την υπόθεση με τους εγκάθετους πασοκομισθοφόρους;
Όποιος λοιπον έχει περισσότερο υλικό για την υπόθεση, και με ονόματα γιατί όχι, θα ήμουν ευτυχής να τον διαβάσω/ακούσω. 🙂
red n ready(trendy ονομα για μαρξιστη!!), αξεστος κωμικος ρινοκερως των post,ναι βρε εγω ειμαι κτλ κτλ
10 Αυγούστου, 2011 9:59 μμ
http://aristerastodiktyo.blogspot.com/2011/08/bloggs.html
DrAluca
10 Αυγούστου, 2011 10:05 μμ
Αυτα κανει τελικα ο πολυς Ραιχ…..
ΚΚΕς εισαι ετσι?
Χαμογελατε…
Kael'thas
11 Αυγούστου, 2011 10:29 πμ
Το link που έδωσε δεν οδηγεί πουθενά και η αρχική του μπλογκ που αναφέρει δεν έχει τίποτα… (έναν George μόνο… θελει να πει κάτι μ αυτο;) .
DrAluca οι ΚΚΕδες έχουν πολύ ζουμερά μπλογκς (βλ. redfly κλπ), δεν θα μας πρότειναν ένα άδειο. Μήπως είναι πρώην ΚΚΕ και κάτι απροσδιόριστο πια; Πιο πιθανό μου φαίνεται.
DrAluca
11 Αυγούστου, 2011 10:37 πμ
Καλημερα Kael’thas(να υποθεσω το nick ειναι απο εκι που ψιλιαζομαι? 😉 )
Το λινκ που εδωσε ο ανωθεν κρετινος ηταν (οσο το κρατησε) ενα δημοσιευμα (πιθανοτατα στο ιστολογιο του) στο οποιο εκανε ενα δρυμη κατηγωρω απεναντι στον ΣκληροΠυρηνικο Φυσικο σχετικα με την αναρτηση αυτη.
Μεσα στα ολα του ψευδη (περι ελευθεριας λογου και λοιπων ωραιοτητων που ακομα και οι φασιστες θυμουνται ως τελαυταιο οπλο…) εκανε και αναζητησεις γενικου περιεχομενου, και ιστορικες αναδρομες προσπαθοντας να βρει απαντηση στο αιωνιο ερωτημα αν, εκει που σε φιλοξενουνε εχουν δικαιωμα να σε διοχνουν κιολας…..
Η αληθεια ειναι παντως οτι ΝΑΙ, οι ΚΚΕδες συνηθως δινουν λινκ σε ΠΟΛΥ γεμματα ιστολογια…(χεχεχε)
Οποτε το ερωτημα ηταν κυριως ρητωρικο….Αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι ο μεσιες ειναι λιγοτερο ειλικρινης απ οσο θελει να δειχνει…
Και παλι καλημερα…
Χαμογελατε…
Kael'thas
11 Αυγούστου, 2011 11:26 πμ
Καλημέρα και σε σένα 🙂
Σωστά ψιλιάζεσαι για το ψευδώνυμο, είναι μια από τις μεγάλες αδυναμίες μου, το ομολογώ (αλλά μυαλό δε βάζω!)
Αυτή η υπόθεση με το χρήστη αυτό μου φαίνεται πολύ προβλέψιμη πια.
Ξέρεις όταν ένας άνθρωπος δείχνει κάποιον με το δάχτυλο με τόσο μένος και τόση επιμονή διαπράττοντας τόσα νοητικά παραπτώματα, η εικόνα είναι η εξής: στο χέρι που σημαδευει με το δείκτη τεταμένο, τα άλλα τρία δάκτυλα δείχνουν τον εαυτό μας.
DrAluca
11 Αυγούστου, 2011 11:54 πμ
Να κεραστει ο Kael’thas 😀 😀
χεχεχεχε
He scored!
Χαμογελατε…
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
11 Αυγούστου, 2011 2:10 μμ
Τις τελευταίες δυο μέρες έχω ξεσκιστεί στη δουλειά ρε παίδες.
Με χαρά μου βλέπω πως το κουλιαντρίζετε μια χαρούλα το τρολ.
Υπενθυμίζω τα λόγια:
«Αν θες να βεβαιωθείς πως κάποιος είναι ηλίθιος, απλά άσ’τον να μιλήσει »
Αυτός είναι και ο λόγος που δε διαγράφω ,ακόμα και όψιμα, τα σχόλια του.
🙂
Kael'thas
11 Αυγούστου, 2011 2:22 μμ
ΧαΧΑχαΧΑχ καλό, ευχαριστώ DrAluca νόμιζα αρχικά ότι ήταν εκείνο με τον τύπο που πάει και ξεβρακώνει κόσμο στο δρόμο!!
Τι δουλειά κάνεις βρε ΣκληροΠυρηνικε; Θέλω κι εγώ, να πέσει μονο η ζέστη λιγο πρώτα.
ο αξεστος κωμικος ρινοκερως
11 Αυγούστου, 2011 8:17 μμ
http://aristerastodiktyo.blogspot.com/2011/08/blog-post.html
Xanadu
11 Αυγούστου, 2011 9:06 μμ
πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω προς τι το «μισος και ο αλληλοσπαραγμος»
❓ ❓ ❓
εχει γινει κατι; εχεις καποιο προβλημα με την ανάρτηση; κάποια αντίρρηση για το ποιόν του μανδραβέλη; γιατι δε το γραφεις;
DrAluca
12 Αυγούστου, 2011 1:26 πμ
Η σωστη ερωτηση ειναι….Γιατι ο αυτοεικονιζομενος, απο τα γραφομενα του, ως αντιγραφο του Μανδραβελη..(δεν εξηγηται αλλιως ο λογος για τον οποιο ειναι τοσο θιγμενος) κατεβασε την αναρτηση που μας προσεφερε απλοκωλα στο προηγουμενο λινκ….
Χαμογελατε…
rocknrollfever
11 Αυγούστου, 2011 11:36 μμ
Ο αθεράπευτος χριστιανισμός των νεοφιλελεύθερων γραφιάδων
Όσοι έχουν την ευτυχία να παρκολουθούν τα twitter feeds και την αρθογραφία των νεοφιλελεύθερων φωστήρων της χώρας, θα χουν παρατηρήσει την αγάπη που έχουν στο να βρίσκουν κοινά σημεία ανάμεσα στην αριστερά και το χριστιανισμό. Όμως, οι νεοφιλελεύθεροι γραφιάδες- γνωστοί και ως Μανδραβέληδες – όσο κι αν προπαγανδίζουν το αντίθετο- δεν διαφέρουν οι ίδιοι από ιερείς μονοθεϊστικών θρησκειών.
Ηθική της ενοχής: Όπως κάθε μονοθεϊστική θρησκεία που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και οι εγχώριοι θιασώτες του νεοφιλελευθερισμού χρησιμοποιούν ως βασικό μοχλό ψυχολογικής πίεσης την ενοχή. Μπορεί να δουλεύεις περισσότερο από τους άλλους, να παίρνεις χαμηλότερους μισθούς, να έχεις μικρότερο δημόσιο τομέα (σελ. 5) και να την περνάς γενικώς χειρότερα, αλλά παρ όλα αυτά φταις. Είσαι υπεύθυνος αφού στο παρελθόν σε κάποιο αμάρτημα θα έχεις υποπέσει. Κι αν όχι εσύ, σίγουρα ο διπλανός σου. Αλλά ο Θεός της Ελεύθερης Αγοράς τιμωρεί ολόκληρη την αμαρτωλή μας κοινωνία που τόσα χρόνια κυλιότανε στο βούρκο της ακολασίας, τρώγωντας απ τα έτοιμα.
Καταστροφολογία: Άλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό των μονοθεϊστικών θρησκειών. Στη νεοφιλελεύθερη θρησκεία, η χρεωκοπία της χώρας παίζει ρόλο Δευτέρας Παρουσίας και Κόλασης, δύο στην τιμή τους ενός (και τι τιμή, είδες η ελεύθερη αγορά; ). Από τη μία η απειλή της πείνας και του ζιμπαμπουισμού κι από την άλλη το φως στο τέλος του τούνελ που κάποια στιγμή θα δούμε, αν ακολουθήσουμε όσα μας λέει το ιερατείο του νεοφιλελευθερισμού. Γιατί μπορεί τώρα να πεινάσετε λίγο με τα μνημόνια, αλλά όταν θα έρθει το Αόρατο Χέρι της Αγοράς, όσοι έχετε ακούσει τους Μανδραβέληδες και έχετε παίξει τα επιχειρηματικά σας χαρτιά σωστά (όσοι δεν έχετε δεν πειράζει, νεξτ τάιμ), θα γίνετε ζάμπλουτοι και θα έχετε όλοι από ένα Ερμής 2. Οι υπόλοιποι τον πούλο (με επιστημονικούς όρους).
Απολυτότητα: Όπως δεν θα ακούσεις ποτέ παπά να λέει “εντάξει και με το μουσουλμανισμό ίσως να πας στον παράδεισο, αλλά από μας πιο σίγουρα”, έτσι και δεν θα ακούσεις ποτέ νεοφιλελεύθερο να παραδέχεται οτι υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι. Όλοι οι άλλοι δρόμοι και παράδρομοι οδηγούν στρέιτ του χελ. Στο ζιμπαμπουανισμό ή ακόμα χειρότερα “οι κόρες σας κι οι αδελφές σας θα γίνουν πόρνες όπως στην ουκρανία” (ασχέτως του οτι στην ελληνική ύπαιθρο γίνανε πόρνες).
Μεσιανισμός και μεταφυσική: Μπορεί όλα τα παραδείγματα νεοφιλελευθερισμού να έχουν αποτύχει μέχρι στιγμής, μπορεί το χρέος να μεγαλώνει αντί να μικραίνει και το ΑΕΠ να συρρικνώνεται, αλλά κάποια στιγμή θα έρθει το Αόρατο Χέρι της Αγοράς και θα τα διορθώσει όλα. Θα αποπληρώσει το χρέος, θα αυξήσει το ΑΕΠ, θα εκτινάξει το χρηματιστήριο και όσοι ήταν πιστοί θα οδηγηθούν στη Γη της Επαγγελίας. Οι τυφλοί θα δουν (άμα δεν έχουν πεθάνει μέχρι τότε, λόγω έλλειψης υποδομών), οι κουφοί θα ακούσουν και οι φτωχοί… ε οι φτωχοί είναι αμαρτωλοί γι αυτό και είναι φτωχοί άρα θα καούν στην κόλαση.
Εταιρικά Στελέχη και Προπαγάνδα: Όπως και οι ομότιμοί τους θρησκευτικοί λειτουργοί, πληρώνονται από ιδιοκτήτες αμύθητων περιουσιών (που κατά κανόνα τις αποκτήσανε σε σκοτεινές ισοτρικές περιόδους με ακόμα πιο σκοτεινές διαδικασίες) για να προπαγανδίζουν τη θρησκεία τους. Οι ίδιοι συνήθως είναι απλοί υπάλληλοι που κηρρύτουν την Αλήθεια στις κυριακάτικες εφημερί(δ)ες, κατακεραυνώνοντας τους αλλόθρησκους που παρασέρνουν το λαό σε ακολασίες και σπατάλες και μιλάνε για εναλλακτικούς δρόμους προς τον παράδεισο.
Παντογνώστης, πανταχού παρών και Δημιουργός των Πάντων: Όπως ο Θεός, έτσι και η Αγορά ξέρει τα πάντα (ναι, ξέρει οτι πήρες κρατική επιχορήγηση και θα τιμωρηθείς κρατικοδίαιτε καλλιτέχνη, μην κρύβεσαι), είναι παντού και είναι ο μόνος λόγος και το μόνο κίνητρο για να δημιουργήσει κανείς. Το Κέρδος είναι ο μόνος Δημιουργός και όσοι λέτε οτι δημιουργείτε για άλλους λόγους θα καείτε στην κόλαση κουφάλες.
Ιερατείο: Όπως και στις άλλες θρησκείες, υπάρχει ένα διαμορφωμένο, συγκεκριμένο ιερατείο το οποίο αντιμετωπίζει τον αδαή λαουτζίκο (από αγάπη πάντα) με αυστηρό, επικριτικό τόνο. Μπορεί οτι ίδιο το ιερατείο να ψεύδεται κατά καιρούς, αλλά το θέμα δεν είναι τα στοιχεία, το θέμα είναι η Πίστη στην Αλήθεια της Αγοράς. Το ίδιο το ιερατείο είναι το μόνο εξάλλου που μπορεί να ερμηνεύσει και να προφητεύσει με ακρίβεια το τι θα συμβεί. Όλοι οι άλλοι είναι στην καλύτερη αδαείς, στη χειρότερη ψευδοπροφήτες, εντεταλμένοι από τα σκοτεινά κέντρα του δημοσίου τομέα και της κρατικολάγνας αριστεράς να στρέψουν την πορεία της χώρας από τον παράδεισο του νεοφιλελευθερισμού στην κόλαση του κοινωνικού κράτους.
Ιερά Εξέταση: Αν και μέχρι στιγμής η νεοφιλελεύθερη θρησκεία στο συγκεκριμένο δεν έχει καταφέρει με τόσο μεγάλη επιτυχία να μιμηθεί το χριστιανισμό, τον τελευταίο καιρό κάνει φιλότιμες προσπάθειες. Κουκουλονόμος, εξοντωτικές ποινές σε συλληφθέντες που αντιστέκονται στην εγκαθίδρυση της θρησκείας και προσφάτως σχηματισμός ειδικής επιτροπής -με εξέχοντα στελέχη του ιερατείου- για την ταυτοποίηση των “ανώνυμων” μπλόκερζ. Γιατί καλή η ελευθερία του λόγου, αλλά πρέπει να σταματάει εκεί που αρχίζει η εξουσία της Εκκλησίας. Δηλαδή παντού.
http://tinyurl.com/3vr3tb5
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
12 Αυγούστου, 2011 2:21 πμ
Εξαιρετικό κείμενο.
Αξιοζήλευτο.
Είναι δικό σου; Ρωτάω γιατί θα το αναδημοσιεύσω! (άλλοι έχουν το όνομα «Clopy» ,και άλλοι τη χάρη! 😛 )
Xanadu
12 Αυγούστου, 2011 2:29 πμ
οντως κορυφαιο κειμενο!!!!
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
12 Αυγούστου, 2011 3:13 πμ
Το ανέβασα ήδη! 😉
Xanadu
12 Αυγούστου, 2011 3:28 πμ
😉