Δε συνηθίζω τις αναδημοσιεύσεις, αλλά το συγκεκριμένο κείμενο ήταν ένα από αυτά που πραγματικά ζήλεψα/θαύμασα.
Ξέρεις, από αυτά που τα διαβάζεις και συμφωνείς μαζί τους μέχρι κεραίας (μέχρι τελείας στην προκειμένη).
Ή από αυτά που λες «Γιατί ρε διάολε να μην το είχα γράψει εγώ; Λες να το κλέψω και να μην αναφέρω πηγή; Λες;»
Μπα.
Το έγραψε ένας καλός διαδικτυακός φίλος και χαίρομαι που υπάρχουν εκεί έξω (εδώ μέσα) μυαλά που σκέφτονται έξω από το κουτί και πιάνουν τη γενικότερη εικόνα.
Αναδημοσιεύω,λοιπόν, από το site του Καρτέσιου :
Έπρεπε να περάσουν τρεις ολόκληρες ημέρες για να διαβάσω έστω και μία φορά σε επίσημο ενημερωτικό site τη λέξη «τρομοκράτης» για τον Νορβηγό που δολοφόνησε 76 ανθρώπους. Το βρίσκω απόλυτα «φυσιολογικό» για την εποχή που ζούμε. Βλέπετε, η Τεκτονική στοά του Όσλο, επιβεβαίωσε ότι ο Anders Behring Breivik ήταν μέλος της. Δηλαδή μασόνος. Και οι μασόνοι είναι πολύ καθώς πρέπει άνθρωποι. Απαγορεύεται να είναι και τρομοκράτες.
Βλέπετε, ο Anders Behring Breivik είναι εθνικιστής, δηλωμένος ακροδεξιός. Οι ακροδεξιοί, όμως, είναι σήμερα εκλεγμένοι στη Βουλή, παίζουν ρόλο, είναι αγαπημένοι συνομιλητές του πρωθυπουργού και ως εκ τούτου δε δύναται να είναι τρομοκράτες.
Βλέπετε, βολεύει πολύ περισσότερο ο Anders Behring Breivik να είναι ένας ψυχοπαθής. Μια ακόμη «άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου». Ένας άνθρωπος «με ψυχολογικά τραύματα από τη διαλυμένη οικογένειά του».
Βλέπετε, δε μπορεί και δεν πρέπει ο Anders Behring Breivik να χαλάσει το δυτικό στερεότυπο του τρομοκράτη που χτίστηκε με τόση προσπάθεια.
Ο τρομοκράτης πρέπει να είναι ισλαμιστής, αριστεριστής, ολίγον ή πολύ ναρκομανής, τσογλάνι, ποινικός και να ζει σε υπόγειο.
Ο Anders Behring Breivik ήταν μασόνος, εθνικιστής, αντιισλαμιστής, ρατσιστής ακροδεξιός. Άρα αν δεν είναι ένας καλός νορβηγός πολίτης τότε θα πρέπει να είναι τρελός. Σε κάθε περίπτωση, η νορβηγική νομοθεσία προβλέπει ως ανώτατη ποινή φυλάκισης τα 21 χρόνια. Ακόμη και για 76 νεκρούς.
Πριν λίγες μέρες η ελληνική Δικαιοσύνη τιμώρησε σε 37 χρόνια κάθειρξη (κατά συγχώνευση, με σύνολο ποινής 77 χρόνια) τον Χάρη Χατζημιχελάκη και τον Παναγιώτη Αργυρού, σε 20 κάθειρξης τον Γιώργο Καραγιαννίδη και σε 11 χρόνια τον Παναγιώτη Μασούρα, την Κωνσταντίνα Καρακατσάνη και τον Αλέξανδρο Μητρούσια ως μέλη της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς». Το αδίκημα για το οποίο καταδικάστηκαν σε όλα αυτά τα χρόνια φυλάκισης ήταν η τοποθέτηση «βομβών» σε κατσαρόλες έξω από τα σπίτια της Κατσέλη και του Χηνοφώτη καθώς και στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης στη Θεσσαλονίκη. Οι εκρήξεις δεν προκάλεσαν ούτε θύματα, ούτε καν ζημίες. Παρά το γεγονός ότι το δικαστήριο αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι για κανέναν από τους κατηγορούμενους δεν προκύπτει η αυτοπρόσωπη παρουσία στους χώρους των βομβιστικών επιθέσεων με τις κατσαρόλες… Παρά το γεγονός ότι ο εισαγγελέας πρότεινε μικρότερες ποινές… Το δικαστήριο ρήμαξε 20χρονα παιδιά.
Δεν ήταν μασόνοι. Δεν ήταν εθνικιστές. Δεν ήταν ακροδεξιοί. Άρα βόλευαν το στερεότυπο του τρομοκράτη. Και αυτό το στερεότυπο έπρεπε πάση θυσία να διατηρηθεί, να τιμωρηθεί και να συνεχίσει να τρομοκρατεί όποιον διαφωνεί.
Αν αυτά τα 20χρονα παιδιά ήταν ρατσιστές και φασίστες, ίσως να τα έβγαζαν ψυχοπαθή και να γλίτωναν με εγκλεισμό λίγων μηνών σε κάποιο ψυχιατρείο. Ίσως, πάλι, να είχαν απολαύσει τις ζεστές φτερούγες της ελληνικής αστυνομίας και του παρακράτους, όπως συχνά αποδεικνύεται ότι συμβαίνει.
Αυτά τα 20χρονα παιδιά με τις κατσαρόλες είναι τρομοκράτες. Ο ακροδεξιός Νορβηγός που δολοφόνησε 76 ανθρώπους είναι «μακελάρης», «ψυχρός φονιάς», «στυγνός εγκληματίας».
Το Σύστημα πάντα προστάτευε τους δικούς του ανθρώπους. Το Σύστημα πάντα τιμωρεί «παραδειγματικά» αυτούς που φοβάται. Τους εξολοθρεύει. Ακόμη κι αν δεν έχουν κάνει τίποτα, τώρα πια τιμωρείται η σκέψη. Αντιμετωπίζεται ως πρόθεση!
Ας μη γελιόμαστε, αυτή η φυλακή δεν έχει σύνορα. Ένα Guantanamo είναι όλη η Γη.
πεοπαίκτης
29 Ιουλίου, 2011 3:34 μμ
ωραίος φίλε
risinggalaxy
29 Ιουλίου, 2011 3:47 μμ
παντώς ελπίζω το πρόβλημά μας να μην είναι ότι είναι μασώνος γιατί τα ίδια λέει και η ακροδεξιά παραπιπτόντως.
ενας "παλιος ¨" ασυμαντος
31 Ιουλίου, 2011 3:40 μμ
Η ακροδεξια ΚΑΙ τα χρυσαβγουλα …. προπαγανδα ΚΑΝΟΥΝ ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΗ….. ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ η ΜΑΣΩΝΟΙ η ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ…. Η ελευθερωτεκτωνες ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΝΑ ΛΕΣ ΣΤΗΝ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ» ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ…. ΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΧΟΥΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ……. ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΕΚΤΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ και κυβερνανε…ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΙΟΝΟΣΦΑΙΡΑ…
risinggalaxy
29 Ιουλίου, 2011 3:49 μμ
Εκτός αν πιστεύουμε πραγματικά ότι στο κόσμο κάνουν κουμάντο οι μασώνοι και άλλα τέτοια γραφικά
πεοπαίκτης
29 Ιουλίου, 2011 3:54 μμ
έτσι είναι φίλε risinggalaxy τη μαλακία πολλοί την αγάπησαν, τους μαλάκες κανείς
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
29 Ιουλίου, 2011 4:03 μμ
Το ότι υπάρχουν οι μασώνοι είναι γνωστό.
Το ότι υπάρχουν πολλές «σκοτεινές πτυχές» στην ύπαρξή τους, επίσης.
Το κυριότερο ,όμως, είναι ότι είναι ταξικοί εχθροί, γιατί είναι Κεφαλαιοκράτες.
Και νομίζω πως και στο άρθρο αυτό τονίζεται: ότι απλά ο «μακελάρης» πληροί όλες τις προϋποθέσεις ενός ευυπόληπτου μεγαλοαστού.
Μην ψάχνεις ψήγματα Θεωριών Συνωμοσίας. Δεν είναι κρυφό το ότι συγκαταλέγονται στους Κεφαλαιοκράτες. Αυτό μας ενδιαφέρει εμάς.
ΥΓ: Τα εθνίκια έχουν άλλα κολλήματα με τους μασώνους ,τύπου «έχουν για θεό τους το χρήμα» (λες και αυτοί οι μικροαστοί έχουν κάποιον άλλο για θεό τους…) , «θέλουν να αφανίσουν το ελληνικό γένος» (εδώ κάνουμε εμετούλη) και «συνεργάζονται με τα Νεφελίμ γιατί κατάγονται από το Σείριο» (εδώ κανονικό εμετό).
risinggalaxy
29 Ιουλίου, 2011 4:18 μμ
οκ , αυτό με καλύπτει
konstantinos
29 Ιουλίου, 2011 4:31 μμ
P2 Mafia πολιτική..καθόλου γραφικό δεν είναι, ούτε αστείο
risinggalaxy
29 Ιουλίου, 2011 7:00 μμ
Το πρόβλημα με τις μασονικές στοές είναι ότι και αυτές δεν εκφράζουν ακριβώς το ίδιο ρεύμα στη Μασονία κάθε φορά. Σε κάθε περίπτωση δεν θα γίνω απολογητής των Μασόνων αλλά η p2 δεν ήταν μια «regular»( ο δικός τους όρος) μασονική στοά και μάλιστα η δράση της καταδικάστηκε από την «επίσημη» μασονία -αν θυμάμαι καλά. Άλλο πράγμα ιστορικά αυτό που ονομάζεται «Σκωτικός Τύπος», άλλο πράγμα οι στοές της Γαλλίας και αλλού στις οποίες έδρασαν μεγάλα μυαλά αλλά βρήκαν και καταφύγιο διάφορες «προωθημένες» ιδέες από τη καταστολή της εποχής τους. Με τους Μασόνους μπορώ να διαφωνώ στο 110% αλλά είμαι αρκετά επιφυλακτικός να κάνω συζήτηση τη στιγμή που τους όρους της συζήτησης τους θέτει η λαϊκιστική ακροδεξιά παγκοσμίως. Η κατάσταση είναι αρκετά μπλεγμένη και τα ΜΜΕ κάνουν πλάτες σε κάθε καμένο ακροδεξιό για ευνόητους λόγους.
ΗΠΣΤΓ
29 Ιουλίου, 2011 7:30 μμ
Κατανοητή απόλυτα η οπτική σου
Capybara
29 Ιουλίου, 2011 9:21 μμ
Πάντως, με την έννοια που το γράφει θα μπορούσε να πει αντί για «μασόνος» «μέλος του γκολφ κλαμπ της περιοχής του».
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Ιουλίου, 2011 12:44 πμ
Μα είναι σημαντικό το ότι ήταν μασόνος.
Είναι ένα ταξικό αλλά και ιδεολογικό χαρακτηριστικό.
Πιο σημαντικό από το γεγονός πως ήταν μέλος του γκολφ κλαμπ της περιοχής του.
LAGARTSAS-A
29 Ιουλίου, 2011 6:12 μμ
Όλοι εμείς που για αυτούς είμαστε τρομοκράτες, αφού δεν είμαστε μασόνοι, εθνικιστές, αντισταθμιστές, ρατσιστές, ακροδεξιοί, φασίστες, ναζί, οσοι/ες από μας έχουμε παραμείνει εδώ, ας βρεθούμε στην πλατεία στις 7μμ. Στο κάλεσμά της.
———————-
http://amesi-dimokratia.org/
Επιτέλους, επιτέλους,επιτέλους!!!
Η Δικαιοσύνη δεν σταμάτησε να δουλεύει ούτε το καλοκαίρι.
Αφού έλυσε το πρόβλημα του χρόνου απονομής δικαίου στις διαδικασίες της.
Αφού σταμάτησε να αποφασίζει για μεγαλύτερους μισθούς για τον εαυτό της.
Αφού αποκάλυψε και συνέτριψε την διαφθορά στους κόλπους της με το παραδικαστικό.
Αφού κινήθηκε με αποφασιστικότητα για την υπόθεση Βατοπεδίου.
Αφού διαλεύκανε τα σκάνδαλα με τους χρηματισμούς (χορηγίες) των κομμάτων και των κομματικών στελεχών από τη Siεmens
Αφού επέβαλε το νόμο και την τάξη στην οικονομική ελίτ στην Ελλάδα.
Αφού διευρεύνησε τις σχέσεις του Νορβηγού τρομοκράτη Άντερς Μπρέιβικ με την ελληνική ακροδεξιά
Αφού έδειξε όλη της την επιείκια σε 20χρονα παιδιά δίνοντάς τους 130 χρόνια κρατικής φροντίδας.
Αφού φροντίζει να εφαρμόζει τους νόμους για την ανευθυνότητα των υπουργών.
Αφού έλαβε υπ’ όψιν το κοινό περί δικαίου αίσθημα στην Ελληνική κοινωνία.
Eπιχειρεί να επιβάλει τον νόμο στην πλατεία Συντάγματος, την τελευταία γωνία ανομίας στη χώρα,
Στις “αυθαίρετες” σκηνές, όσων τολμούν να σκέφτονται αυθαίρετα.
Επιχειρεί να πράξει, όπως πράτει χρόνια τώρα για όλα τα αυθαίρετα κτίσματα σε δάση και παραλίες.
Από τις 25 Μαϊου στην πλατεία Συντάγματος, σε όλες τις πλατείες της χώρας, δίνουμε μια μεγάλη μάχη νομιμότητας, ενάντια: στις αυθαιρεσίες της πολιτικής εξουσίας, στο παράνομο χρέος, που δεν θα πληρώσουμε.
Ενάντια στο παράνομο μνημόνιο, τη δανειακή σύμβαση και το μεσοπρόθεσμο, ενάντια στις παράνομες τράπεζες. Όλο αυτό το διάστημα, και πιο πριν, κανένας λειτουργός της Δικαιοσύνης δεν έπραξε τα αυτονόητα, δεν κίνησε τις απαραίτητες διαδικασίες.
Από τις 25 Μαϊου δεν μας έχουν τρομοκρατήσει οι απειλές της κυβέρνησης, δεν μας έχουν τρομοκρατήσει η αστυνομική βαρβαρότητα, τα 3.000 χημικά, δεν μας έχουν τρομοκρατήσει η μεθοδευμένη σπίλωση από την πλειοψηφία των ΜΜΕ. Δεν μας τρομοκρατεί ούτε το πρωτοφανές γεγονός να διακόψουν απόψε τον φωτισμό στην κεντρικότερη πλατεία της χώρας.
Μετά από δύο μήνες και τρεις μέρες, δεν τρομοκρατούμαστε. Και αυτό γιατί είμαστε αποφασισμένοι. Και το επαναλαμβάνουμε σε όλους τους τόνους, για να το καταλάβουν και όσοι κάνουν πως δεν βλέπουν και πως δεν ακούν.
Είμαστε εδώ, παραμένουμε εδώ, θα είμαστε εδώ και στις νέες μεγάλες κινητοποιήσεις του λαού. Είμαστε εδώ, με τις συνελεύσεις και τις δράσεις μας, γιατί η χρήση των δημοσίων χώρων ανήκει σε όλους.
Υ.Γ. Αυτή τη στιγμή που γράφεται αυτή η ανακοίνωση η πλατεία Συντάγματος βρίσκεται σε συσκότιση θυμίζοντας μέρες κατοχής.
Καλούμε το Λαό της Αθήνας την Παρασκευή 29 Ιουλίου από τις 7 μ.μ στην Πλατεία Συντάγματος.
ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΦΥΓΟΥΝ.
ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.
28 Ιουλίου 2011, Λαϊκή Συνέλευση Πλατείας Συντάγματος
——————–
Να συνδαυλίσουμε τη φλόγα που σιγοκαίει.
Έχουν λυσσάξει να τη σβήσουν (που δε σβήνει), γιατί ξέρουν τι τους περιμένει οσονούπω.
Η πλατεία είναι καρφί στο μάτι τους. Να το κάνουμε παλούκι που θα τους το βγάλει.
LAGARTSAS-A
29 Ιουλίου, 2011 6:18 μμ
τι διαολο! αντιισλαμιστες γραφω και βγαινει αντισταθμιστες;! 😉
καποιος μασ-ονος εβαλε τγο δαχτυλακι του.
χα! χα! χα!
Α.Γ.ιος
29 Ιουλίου, 2011 10:23 μμ
Σκέψου τι παθαίνω, κάθε φορά που πάω να γράψω… Μητσξκληλγήτάκης (δεν πάνε τα δαχτύλια με πράμα λέμε :Ρ)
anarchovlaxos
29 Ιουλίου, 2011 7:08 μμ
markos
29 Ιουλίου, 2011 8:01 μμ
Αφού έχει διεθνιστική σκοπιά το άρθρο είναι σωστό.
Το εγκρίνω!
rocknrollfever
29 Ιουλίου, 2011 9:05 μμ
«Βλέπετε, βολεύει πολύ περισσότερο ο Anders Behring Breivik να είναι ένας ψυχοπαθής. Μια ακόμη «άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου». Ένας άνθρωπος «με ψυχολογικά τραύματα από τη διαλυμένη οικογένειά του».
Βλέπετε, δε μπορεί και δεν πρέπει ο Anders Behring Breivik να χαλάσει το δυτικό στερεότυπο του τρομοκράτη που χτίστηκε με τόση προσπάθεια.
Ο τρομοκράτης πρέπει να είναι ισλαμιστής, αριστεριστής, ολίγον ή πολύ ναρκομανής, τσογλάνι, ποινικός και να ζει σε υπόγειο.
Ο Anders Behring Breivik ήταν μασόνος, εθνικιστής, αντιισλαμιστής, ρατσιστής ακροδεξιός. Άρα αν δεν είναι ένας καλός νορβηγός πολίτης τότε θα πρέπει να είναι τρελός. »
Νομίζω όλη η ουσία είναι εδώ!
Εξαιρετικό το αρθράκι!
Brujo
29 Ιουλίου, 2011 9:17 μμ
Τόσο απλά… Πολύ καλό άρθρο…
Σιγά σιγά αρχίζει η κατάσταση να ωριμάζει και στη Δύση…
anton555
29 Ιουλίου, 2011 10:33 μμ
Jaquou Utopie
29 Ιουλίου, 2011 10:51 μμ
Σου πρέπει μια απάντηση 😉
Anakata-dyomenh
29 Ιουλίου, 2011 11:03 μμ
είστε όλοι υπέροχοι…!!!
anton555
29 Ιουλίου, 2011 11:16 μμ
Oποτε μπαινουν οι TRB,κολλαω για κανα τεταρτο…
anton555
29 Ιουλίου, 2011 11:26 μμ
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
Following the rights movement
You clamped on with your iron fists
Drugs became conveniently
Available for all the kids
Following the rights movement
You clamped on with your iron fists
Drugs became conveniently
Available for all the kids
I buy my crack, I smack my bitch
Right here in Ηollywood
(nearly 2 million americans are
Incarcerated in the prison system
Prison system of the us)
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
(for you and me to live in)
Another prison system
Another prison system
Another prison system
(for you and me to live in)
Minor drug offenders fill your prisons
You don’t even flinch
All our taxes paying for your wars
Against the new non-rich
Minor drug offenders fill your prisons
You don’t even flinch
All our taxes paying for your wars
Against the new non-rich
I buy my crack, I smack my bitch
Right here in hollywood
The percentage of americans in the prison system
Prison system, has doubled since 1985
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
(for you and me to live in)
Another prison system
Another prison system
Another prison system
For you and i, for you and i, for you and i.
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
They’re trying to build a prison
For you and me
Oh baby, you and me.
All research and successful drug policy show
That treatment should be increased
And law enforcement decreased
While abolishing mandatory minimun sentences
All research and successful drug policy show
That treatment should be increased
And law enforcement decreased
While abolishing mandatory minimun sentences
Utilising drugs to pay for secret wars around the world
Drugs are now your global policy now you police the globe
I buy my crack, I smack my bitch
Right here in hollywood
Drug money is used to rig elections
And train brutal corporate sponsored dictators
Around the world
Theyre trying to build a prison
Theyre trying to build a prison
Theyre trying to build a prison
(for you and me to live in)
Another prison system
Another prison system
Another prison system
(for you and me to live in)
For you and i, for you and i, for you and i
For you and i
Theyre trying to build a prison
Theyre trying to build a prison
Theyre trying to build a prison
For you and me
Oh baby, you and me
anton555
29 Ιουλίου, 2011 11:31 μμ
H γυναικα απο το Guantanamo…
anton555
29 Ιουλίου, 2011 11:33 μμ
anton555
29 Ιουλίου, 2011 11:37 μμ
Τηγκανα.Τα λεμε τα ξημερωματα…
filistina
30 Ιουλίου, 2011 12:24 πμ
Είμαι βέβαιη ότι αν ο δολοφόνος ήταν Μουσουλμάνος τα ΜΜΕ (και όχι μόνο) θα μιλούσαν για «Άραβα τρομοκράτη» και κανείς δεν θα έκανε αναλύσεις για το αν ήταν ψυχοπαθής ή αν είχε οιδιπόδειο με τη μάνα του κλπ.κλπ. Ο τρομοκράτης «πρέπει» λοιπόν να είναι Μουσουλμάνος, αυτή είναι η τάση της εποχής γιατί αυτό βολεύει αυτούς που θέλουν να κυριαρχήσουν στην περιοχή της Μέσης Ανατολής. Επίσης οι ακροδεξιές οργανώσεις (τύπου English Defence League με την οποία είχε επαφές ο Μπρέιβικ) δεν κυνηγάνε πια Εβραίους αλλά αντιθέτως διατηρούνε τις καλύτερες σχέσεις με το Ισραήλ, το οποίο θεωρούν το τελευταίο προπύργιο του Δυτ, κόσμου κατά των Μουσουλμάνων. Επιλογή του ήταν λοιπόν του Μπρέιβικ να είναι ακροδεξιός και με σώας τας φρένας διέπραξε αυτή την τρομοκρατική ενέργεια. Και οι επιλογές δεν είναι «ψυχοπάθειες»…(πολύ καλό το άρθρο)
DrAluca
30 Ιουλίου, 2011 12:38 πμ
Καλως τη filistina…
🙂
Χαμογελατε…
filistina
30 Ιουλίου, 2011 12:55 πμ
Πώς να χαμογελάμε με αυτά που ζούμε…αλλά ok 🙂
vassozacharof
30 Ιουλίου, 2011 1:01 πμ
Brujo
30 Ιουλίου, 2011 2:44 πμ
Τι Πουστροφατσα… γαμω την παναιτσα μου
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Ιουλίου, 2011 3:07 πμ
Μη βλαστημάς, γιατί έτσι ανεβαίνεις στην εκτίμησή μου… 😛
anton555
30 Ιουλίου, 2011 3:57 πμ
Η πιο δυσκολη φυλακη…
anton555
30 Ιουλίου, 2011 3:59 πμ
anton555
30 Ιουλίου, 2011 4:05 πμ
Yποκλισεις…
Γιάννης V.
30 Ιουλίου, 2011 2:13 μμ
Δηλ ο Μπρέιβικ είναι ψυχικά μια χχχαρά,ένα απόλυτα ισορροπημένο άτομο, απλώς είναι ένα φασιστάκι…και καθαρίσαμε:
Πας φασισταράς είναι και υγιής ψυχικά ντε και καλά, καθότι αν τον χαρακτηρίσουμε «ψυχάκια» απολαμβάνει ασυλίας και εξανεμίζεται το πολιτικό μας ατού…!
Εξαιρετικό σκεπτικό…κάργα αριστερό και επαναστατικό…
Εξίσου λοιπόν αριστερό είναι να απορρίψουμε συλλήβδην και για πλάκα:
την Ψυχιατρική,την Ψυχολογία γενικά και αόριστα , την Ψυχανάλυση και άρα και τoυς Freud, Lakan(μεγάλος κομουνιστής), Slavoj Žižek(που δηλώνει ψυχαναλυτής και μαρξιστής-λενινιστής)…και τότε πρέπει να εξηγήσετε γιατί η Jaquou vs l’ Utopie κάθεται και μεταφράζει
Žižek και αναδημοσιεύεται κι’ εδώ…
Ο Μπρέιβικ προφανέστατα και πέραν πάσης αμφιβολίας είναι από ιατρική άποψη ένα βαριά ψυχωσικό άτομο με ισχυρές παρανοϊκές πλευρές,έτσι εξηγείται και η απόλυτα προμελετημένη και άψογα οργανωμένη εν ψυχρώ! εκτέλεση παιδιών αλλά και η μετέπειτα στάση του
Αυτό σημαίνει και ότι είναι πολιτικά «αθώος» ;
Κατά κανένα τρόπο..το αντίθετο ακριβώς !
Και εξηγούμαι.
Ο δικηγόρος του (πολύ σωστά..) δεν θα ισχυριστεί ως υπερασπιστική γραμμή οτι ο Μπρέιβικ ως βαριά άρρωστος έχει το ακαταλόγιστο,άρα είναι αθώος και άρα μόνο προς ψυχιατρικό εγκλεισμό, αλλά οχι γιά φυλακή.
Και ξερετε γιατι;
Οχι γιατί δεν είναι τέτοιος, αλλά διότι κατά την τέλεση των εγκλημάτων είχε ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ των πράξεων του, άρα συμφωνα με το ισχύον Δίκαιο διεθνώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΟΧΟΣ !!!!
ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ …
Το πρόβλημα είναι αλλού και είναι ακόμα πιο σοβαρό.
Γιατί ο Φασισμός (και ο φασίζων Φονταλισμός γενικά) και οι οργανώσεις τους προσελκύουν (και στην Οκλαχόμα) βαρειά διαταραγμένους ως μέλη και εκτελεστές; Και συνεπώς ο Φασισμός είναι ένα κίνημα παραφρόνων;
Είναι το ίδιο ακριβώς ερώτημα για το Χίτλερ.
Η κλασσική Αστική ερμηνεία αιτιολογεί το φαινόμενο του Ναζισμού ως οφειλόμενο απλώς και μόνο στην παράνοια του αρχηγού του και καθαρίζει έτσι απλοϊκά.
Εμ, δεν είναι καθόλου έτσι. Στη μπροσούρα του ο Δημητρώφ(Γραμματέας της Γ’ Διεθνούς) «τι είναι ο Φασισμός», το 1936, λέει ότι «είναι η χειρότερη, η πιο βίαιη, βάρβαρη και ολοκληρωτική επίθεση του Μεγάλου Κεφαλαίου απέναντι στην εργατική τάξη, που γνώρισε ως τώρα η ανθρωπότητα » ή περίπου έτσι.
Αρα ισχύει το αντίστροφο:
Ο Φασισμός ως Ιστορικό ρεύμα εκπορεύεται από την Μεγαλο-αστική τάξη (ο Κρουπ και το στρατιωτικο-βιομηχανικό σύμπλεγμα στη Γερμανία του ’30), στηρίζεται και υποστηρίζεται απο την περίφημη Μεσαία Τάξη , διεισδύει στα εργατικά συνδικάτα αν και όποτε μπορεί-με υποσχέσεις για ευημερία πάντα μετά από μια μεγάλη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ , (τότε του Α’ παγκόσμιου Πόλεμου) – και επιλέγει ως εργαλεία Luben ή και ψυχοπαθείς( συνήθως Megalomaniac, περίπτωση Μπρέιβικ).
Ο Χίτλερ είναι η πιο κλασική περίπτωση παρανοϊκού μεγαλομανούς που το γερμανικό στρατιωτικο-βιομηχανικό κατεστημένο ΕΠΕΛΕΞΕ για τη βρωμοδουλειά του.
Η βαρειά ψυχική διαταραχή του Μπρέιβικ είναι ¨η βασιλική οδός προς το Φασισμό και τον Νεο-Ναζισμό» για να πραφράσω τον Freud !!
Και τέλος «το αυγό του φιδιού» (εκπληκτική ταινία του Μεγάλου Σουηδού Ινγκμαρ Μπέρκμαν) μας προειδοποίησε εγκαίρως για τον κινδυνο στο διηνεκές της αναζωπύρωσης του Φασισμού-Ναζισμού ευκαιρίας δοθείσης.
Και η ευκαιρία τους παρέχεται απλόχερα σήμερα με την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ επέλαση του διεθνούς Χρηματιστικού Κεφαλαίου μέσω της ακραίας Νεο-φιλελεύθερης πολιτικής
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
30 Ιουλίου, 2011 2:37 μμ
Δε διαφωνώ σε πολλά.
Απλά, επειδή εγώ έκανα την αναδημοσίευση και έχω υποχρέωση να εκπροσωπήσω -στο μέτρο του εφικτού- το πνεύμα του συγγραφέα, θα σου πω το εξής:
Ξεκινάς το σχόλιο σου με λάθος προοπτική:
» Δηλ ο Μπρέιβικ είναι ψυχικά μια χχχαρά,ένα απόλυτα ισορροπημένο άτομο, απλώς είναι ένα φασιστάκι…και καθαρίσαμε:
Πας φασισταράς είναι και υγιής ψυχικά ντε και καλά, καθότι αν τον χαρακτηρίσουμε “ψυχάκια” απολαμβάνει ασυλίας και εξανεμίζεται το πολιτικό μας ατού…!
Εξαιρετικό σκεπτικό…κάργα αριστερό και επαναστατικό… «
Δεν είναι «απλώς» ένα φασιστάκι και δεν είναι ψυχικά καλά.
Αυτό που λέμε είναι ότι τα καθεστωτικά μίντια επέλεξαν να προβάλλουν αυτή την πλευρά του προφίλ του, και όχι ότι είναι ακροδεξιός νεοναζί φασίστας.
Το ότι ένας άνθρωπος που επιλέγει να βάλει τέλος σε τόσες αθώες ανθρώπινες ζωές, στηριζόμενος σε μια μετέωρη φασιστίζουσα ιδεολογία , προφανώς δεν είναι «φυσιολογικό».
Είχε, όμως, συνείδηση του «κακού» που έκανε κι αυτό έχει τεράστια σημασία.
Για πάρε ως παράδειγμα τις τρομοκρατικές επιθέσεις στους δίδυμους πύργους.
Οι «τρομοκράτες» (χαρακτηρίστηκαν έτσι εξ αρχής) δε, διεκδίκησαν «δάφνες» ψυχικά διαταραγμένων (προφανώς και ήταν, έχοντας δεχτεί μια φονταμενταλιστική πλύση εγκεφάλου) , αλλά σταμπαρίστηκαν ως «Μουσουλμάνοι τρομοκράτες,πολέμιοι της Δημοκρατίας».
Κοντολογίς, σωστά αυτά που λες – πράγματι δεν επιχειρεί κανείς να ακυρώσει τον Freud ή τον Žižek , αλλά η κριτική που έγινε αφορούσε στην προβολή που έλαχε ο μακελάρης από τα καθεστωτικά μίντια.
Στην τελική, χαρακτηρίζοντάς τον ψυχικά διαταραγμένο δε χάνω το πολιτικό μου ατού. Τουναντίον, επιβεβαιώνω πως είτε μόνο ψυχικά διαταραγμένοι μπορούν να πιστέψουν τόσο βαθιά τέτοιες φασιστικές ιδεολογίες, είτε πως άπαξ και προσηλυτιστείς σε μια τέτοια ιδεολογία αποσταθεροποιείσαι ψυχικά δεχόμενος πλύση εγκεφάλου.
Διαλέγεις και παίρνεις.
Υ.Γ: Με το να είσαι επιθετικός και δηκτικός δεν κερδίζεις πόντους επιχειρημάτων. Καλή η τσαντίλα (αν κι εσύ τα έχωσες λόγω «αυθεντίας» και πιθανώς λόγω του ότι έχεις κουραστεί να ακούς εμάς τους κοντόφθαλμους να αναλύουμε λανθασμένα) ,αλλά δώσε πρώτα κάνα επιχείρημα. Τέσπα, κι εγώ διολισθαίνω σε αυτή την ατραπό ορισμένες φορές – γαμημένο ταμπεραμέντο .
Γιάννης V.
30 Ιουλίου, 2011 4:51 μμ
Κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν είναι αυτονόητη στάση, πάντα.
Πάμε λίγο τώρα…
1. το σχόλιό μου δεν είχε αποκλειστικό και μόνο αποδέκτη τον συντάκτη του κειμένου, είναι και σχόλιο σχολίων
2. δεν λέω μόνο φασιστάκι,αλλά πιο κάτω και …φασισταράς…
3. τα καθεστωτικά μίντια από την αρχή είπαν ότι είναι ακροδεξιός Νεοναζί. δεν έχουν πρόβλημα κανένα επ’ αυτού. Απλώς οι πιό σοβαροί δεν εκαναν το λάθος ΄ν’
αποσιωπήσουν και την ψυχική διάσταση του δράστη.
4. Παραδοσιακά στη ελλάδα οι ορθόδοξοι κομμουνιστές χαρακτηρίζουν κάθε προσπάθεια διερεύνησης του ψυχισμού του υποκειμένου ως «παρέκκλιση» και πολιτικά «ύποπτη». ο χαρακτηρισμός είναι «άστα τώρα αυτά τα Ψυχολογικίστικα!!!» Γιατί; Μα διότι γι’ αυτούς είναι «κορακίστικα», δεν τους τα είπαν στα κομματικά σεμινάρια Μαρξισμού-Λενινισμού, καθότι δεν αναφέρονται ούτε στο Κεφάλαιο ούτε στα Απαντα…και πως να αναφέρονται αφού ο Freud είναι μεταγενέστερος !!!
Σε ό,τι δεν αναφέρονται ρητά και κατηγορηματικά οι κλασσικοί…απλώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
Είναι δηλ κάτι σαν τη TV…καταλαβαίνεις τι θέλω να πώ…
Και δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο ότι ο Žižek είναι κομμουνιστής εκτός ΚΚ και άγρια διωχθείς από το Τιτοϊκό καθεστώς!
Ο ιστορικός και διαλεκτικός υλισμός των Marx και Engels, απ’ τη πάντα που μας βολεύει δηλ εργαλειακά, By the book, δηλ ανάποδα. (πχ, Σοσιαλισμός=»Εθνικοποιήσεις και δε σηκώνω κουβέντα»).
Αυτή είναι και η Ιστορική αποτυχία της Κομμουνιστικής αριστεράς και η τραγωδία της.
Και στην ελλάδα παρατηρώ ότι η καταστροφική παράδοση καλά κρατεί, κάτι σαν κατάρα…
5 Αυτός είναι ο λόγος που είμαι επιθετικός και δηκτικός εναντίον απόψεων και όχι ανθρώπων.
6. Δηλ, εναντίον της ¨αυθεντίας» και όχι «λόγω» αυτής
7. Για την «ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ των πράξεων του» όχι μόνο αναφέρομαι αλλά και αποτελεί και τον πυρήνα του σχολίου μου.
8. «και πιθανώς λόγω του ότι έχεις κουραστεί να ακούς εμάς τους κοντόφθαλμους να αναλύουμε λανθασμένα»! Καλύτερα να μην απαξιώνεις τον εαυτό σου και μη μου αποδίδεις προθέσεις ανύπαρκτες. Διότι αν ίσχυε, δε θάτρωγα χρόνο για σχόλιο…
Οι εξοντωτικές δίκες virtual προθέσεων ταιριάζουν στον Χίτλερ και τον Στάλιν, αλλά και στα ελληνικά Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης και παραπληροφόρησης…νομίζω
9. Λες, (προφανώς και ήταν, έχοντας δεχτεί μια φονταμενταλιστική πλύση εγκεφάλου) .
και πιο κάτω:
«Τουναντίον, επιβεβαιώνω πως είτε μόνο ψυχικά διαταραγμένοι μπορούν να πιστέψουν τόσο βαθιά τέτοιες φασιστικές ιδεολογίες, είτε πως άπαξ και προσηλυτιστείς σε μια τέτοια ιδεολογία αποσταθεροποιείσαι ψυχικά δεχόμενος πλύση εγκεφάλου.
Διαλέγεις και παίρνεις.»
Διαλέγω λοιπόν χωρίς κανέναν δισταγμό την 1η εκδοχή – συμπληρώνοντας «και να υλοποιήσουν τέτοιες πρακτικές,απάνθρωπες και καινοφανείς σε βάθος και σε κλίμακα»- καθότι:
-όπως σημειώνω,η άποψή μου είναι ότι, (και σε παρακαλώ δώσε έμφαση στη λέξη-κλειδι «εργαλεία») –
{O Φασισμός επιλέγει ως εργαλεία Luben ή και ψυχοπαθείς( συνήθως Megalomaniac, περίπτωση Μπρέιβικ).
Ο Χίτλερ είναι η πιο κλασική περίπτωση παρανοϊκού μεγαλομανούς που το γερμανικό στρατιωτικο-βιομηχανικό κατεστημένο ΕΠΕΛΕΞΕ για τη βρωμοδουλειά του.
Η βαρειά ψυχική διαταραχή του Μπρέιβικ είναι ¨η βασιλική οδός προς το Φασισμό και τον Νεο-Ναζισμό” για να παραφράσω τον Freud !! }
Διότι σύντροφε δεν μου βγαίνει από πουθενά ότι ένας ισορροπημένος άνθρωπος είναι σε θέση να διαπράξει κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση μαζικά εγκλήματα στο όνομα της οποιασδήποτε ιδεολογίας.
[ Εξαίρεση : Η σύγχρονη επιστημονική εγκληματολογία δέχεται ότι ΚΑΘΕ άνθρωπος, υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις μπορεί να διαπράξει φόνο. Ολοι μας δηλ υπό μιαν έννοια είμαστε ….υποψήφιοι φονιάδες!!!!! ]
Αντίθετα, όλοι οι παρανοϊκοί serial killers «υιοθετούν» κάποια ιδεοληψία -άλλοι ακούν φωνές(σχιζοφρένεια), σε άλλους μιλάει ο θεός και σε άλλους η αδιασάλευτη βεβαιότητα περί κάποιου άνωθεν «καθήκοντος»-.
Σε χαιρετώ.
filistina
31 Ιουλίου, 2011 3:21 πμ
Γιάννης V: 1. Γράφεις, «τα καθεστωτικά μίντια από την αρχή είπαν ότι είναι ακροδεξιός Νεοναζί. δεν έχουν πρόβλημα κανένα επ’ αυτού».
Λάθος. Το ρεπορτάζ του “ειδικού” των New York Times Will McCants έδειχνε καθαρά προς την κατεύθυνση ακραίων μουσουλμανικών ομάδων, θυμωμένων με τον πόλεμο στο Αφγανιστάν. Έτσι οι Νew York Times επέτρεψαν να προκύψει μέσα από το ρεπορτάζ ότι ένας Μουσουλμάνος τρομοκράτης ευθύνεται για τη μεγαλύτερη καταστροφή στην ιστορία της Νορβηγίας μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ακολουθώντας την ίδια τακτική οι Financial Times από την αρχή ανέφεραν ισχυρισμούς περί ισλαμικής τρομοκρατίας και μάλιστα επικαλέστηκαν ειδικούς στην τρομοκρατία οι οποίοι πειστικά εξηγούσαν ότι η επίθεση στο camping της νεολαίας πραγματοποιήθηκε από κάποιον “πρόθυμο να θυσιάσει τη ζωή του”, άρα από κάποιον Μουσουλμάνο καμικάζι.
2. Το άρθρο δεν αμφισβήτησε την επιστήμη της ψυχιατρικής αλλά ούτε και το δικό μου σχόλιο υπονοούσε κάτι τέτοιο (γιατί νομίζω απευθύνεσαι και σε μένα). Το θέμα μου -εμένα προσωπικά- είναι για το πώς οι περισσότεροι εστίασαν στην (σίγουρα) προβληματική προσωπικότητα του Μπρέιβικ και λιγότερο στην τρομοκρατική του ενέργεια και στις διασυνδέσεις του με ακραίες δεξιές και αντισλαμιστικές οργανώσεις.
Επίσης, όσο και αν σέβομαι την επιστήμη της ψυχιατρικής ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου η ανάλυση της προσωπικότητας του κάθε Μπρέιβικ ή του κάθε παιδεραστή ή του κάθε σιωνιστή εγκληματία ή του κάθε μπάτσου που πιστεύει πως να δέρνει κόσμο είναι επάγγελμα. Αφήνω στους ειδικούς τις αναλύσεις, εμένα με ενδιαφέρουν οι επιλογές των ανθρώπων…
Γιάννης V.
31 Ιουλίου, 2011 3:37 μμ
Χαιρετώ.
1. μιλούσα για τα Ελληνικά ΜΜΕ.
2. Δεν είμαι υπέρ των ποσοτικών προσεγγίσεων
«Το θέμα μου -εμένα προσωπικά- είναι για το πώς οι περισσότεροι εστίασαν στην (σίγουρα) προβληματική προσωπικότητα του Μπρέιβικ » …
.περισσότεροι ή λιγότεροι δεν είναι κάν εκεί το ζήτημα,αλλά στο ΠΟΙΟΙ εστιάζουν στο ένα ή στο άλλο.
3. Προσωπικά, έχω δώσει μάχες εκ του συστάδην με την Ελληνική Φασιστική Χούντα.
[ Ενημερωτικά, ΚΑΙ τα 2 τεμάχια του ΚΚΕ έλεγαν ,τότε, ότι η Χούντα δεν είναι Φασιστική διότι δεν υπήρχε το στοιχείο της μαζικότητας που χαρακτηρίζει τον Φασισμό !!! Το τι τον χαρακτηρίζει το αναφέρω στο 1ο μου σχόλιο. ]
Η μαζικότητα δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Φασισμού, διότι τότε, Νορβηγός πούναι ένας…ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ, αλλά ολίγον,light ακροδεξιός,μασσόνος κλπ. (να ένα παράδειγμα ποσοτικοποίησης της πολιτικής ανάλυσης)
4. Το πιό σοβαρό κατά τη γνώμη μου πάντως είναι ότι στη Νορβηγία έχει εκκολαφτεί ήδη το ¨αυγό του φιδιού»… Το συγκεκαλυμμένα ακροδεξιό-φασιστικό κόμμα είναι ΔΕΥΤΕΡΟ κόμμα της χώρας με 23% παρακαλώ!!! (και αυτό δεν ποσοτικό,είναι ποιοτικό ζήτημα)…Επίσης πολύ φοβάμαι ότι και στη Γαλλία,στις Προεδρικές εκλογές θα υπάρξει τελική αναμέτρηση Δεξιάς(Σαρκοζύ)- Ακροδεξιάς(Λεπέν).
5. Τη «τρέλλα» πολλοί αγάπησαν…και χρησιμοποίησαν κατά βούληση…Στη Σοβιετική!!! Ενωση του Μπρέζνιεφ όταν «αποφασίστηκε» από το «Κ»ΚΣΕ ότι -επί τέλους έχει εγκατασταθεί γιά τα καλά-το Παλλαϊκό Κράτος άρα το Αταξικό (κράτος και αταξικό πώς γίνεται, δε ξέρω,να ρωτήσουμε τον απολογητή του στον Περισσό…) και άρα ο επί της γής Παράδεισος είναι πλέον γεγονός !!! . όποιος δεν το ασπάζεται, δεν μπορεί παρά να είναι …τρελλός!!! Ετσι, αντί για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που έκλεισαν κάτω από την διεθνή κατακραυγή και πίεση, άνοιξαν,,,,,Ψυχιατρεία !
6. » Αφήνω στους ειδικούς τις αναλύσεις, εμένα με ενδιαφέρουν οι επιλογές των ανθρώπων…»
Συμφωνώ αλλά αν αφήσω την πολιτική στα χέρια ΜΟΝΟ των ειδικών, κάηκα.
Τελικά,αυτό που θέλω να πώ με λίγα λόγια είναι να μη σκεφτόμαστε μανιχαϊστικά-άσπρο/μαύρο- Οτι δεν είναι άσπρο, είναι σίγουρα μαύρο…Και διάλεξε…ή μαζί μου ή εναντίον μου, δηλ όλα μονόδρομος που λέει και η καλή μας η κυβέρνηση…ή λιτότητα (για σας φυσικά, και πλούτος για μας) ή πτώχευση (γιά σας…κλπ..)
Και οι ανόητοι απαντουν κραυγάζοντας, οι μισοί… λιτότητααααα και οι άλλοι μισοί…πτώχευσηηηη !!!
Είναι η παγίδα που στήνει η Αστική διανόηση: ή τρομοκράτης,ακροδεξιός,Φασίστας, ή τρελλός… διαλιέχτε…
Αν την βολεύει να διαλέξει πρώτη εκείνη, ας πούμε «τρελλός», εμείς θα πρέπει να τρέξουμε να προλάβουμε να δηλώσουμε «όχι,όχι τρελλός…από το άλλο..!» ;
Απλά είναι τα πράγματα σύντροφοι: Ο τύπος είναι ΚΑΙ ψυχοπαθής ΚΑΙ Φασίστας…
Και αυτή η ΔΙΤΤΗ φύση του (και φύση τους), πιστέψτε με, μας αφορά και μας ενδιαφέρει ΔΙΠΛΑ
ενας "παλιος ¨" ασυμαντος
31 Ιουλίου, 2011 3:30 μμ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…. ειδος ΚΑΙ ιδεα ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΗ…ΑΠΟ ΚΤΑΤΕ ΕΧΩΝΤΑΣ ΝΕΙΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ……ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΙΑ…….ΚΑΙ ΒΙΑ ………..http://www.youtube.com/watch?v=mIuuzK4XyDA ΤΟΤΕ………………………………….. ΚΑΙ «ΣΗΜΕΡΑ’ ……http://www.youtube.com/watch?v=UQGFmEbuJOY ……. καλο το αρθο…!
ενας "παλιος ¨" ασυμαντος
2 Αυγούστου, 2011 2:20 μμ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ….. ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ……….http://petras.lahaine.org/?p=1869
geloioi
6 Αυγούστου, 2011 2:22 μμ
Τι να πρωτοσχολιάσω… Ότι δεν τον έβγαλαν τρομοκράτη επειδή ήταν τέκτονας;
Ότι άλλο Νορβηγία άλλο Ελλάδα; Ότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη στην Ελλάδα;
Ότι αμέτρητοι ναζιστές/ακροδεξιοί/και τέλος πάντων ότι φοβάται ο μπολσεβίκος χαρακτηρίστηκαν τρομοκράτες; (πχ Καλέντζης…)
Είστε για γέλια και για κλάματα ταυτόχρονα…
Back Door Man
6 Αυγούστου, 2011 2:40 μμ
Πες τα βρε γιατί εγώ τους τα λέω και δεν με ακούνε