Αναδημοσιεύει από το ACTIVE PROPAGANDA ο risinggalaxy
αναδημοσίευση από τον Άπατρι της Πάτρας

Πήρα στα χέρια μου να ξεφυλλίσω το νέο βιβλίο «Πολιτική και Δίκαιο» του Οργανισμού Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων, που απευθύνεται στα παιδιά της Β΄ Λυκείου. Κι εκεί, στη σελίδα 39 του 4ου κεφαλαίου, όπου υποτίθεται ότι οι εντεταλμένοι από το αστικό μας κράτος καθηγητές-συγγραφείς αναπτύσσουν το θέμα «Μορφές πολιτευμάτων», διάβασα τα ακόλουθα περί αναρχίας:
«…Η μοναρχία, με την πρωταρχική της σημασία, είναι το καθεστώς εκείνο στο οποίο ο ένας αποφασίζει για τους υπόλοιπους· η ολιγαρχία, όταν αποφασίζουν οι λίγοι, οι πιο πλούσιοι. Κι όταν δεν αποφασίζει κανείς, γιατί οι άνθρωποι έχουν απορρίψει κάθε συλλογική πειθαρχία, τότε μιλάμε για αναρχία.
― Τέλος οι αρχηγοί, τέλος οι ιεραρχίες, τέλος οι καταναγκασμοί. Η ευτυχία δηλαδή!
— Ναι, στα χαρτιά. Στη ζωή, η αναρχία οδηγεί στο δεσποτισμό, ο οποίος δεν είναι τίποτε άλλο από μοναρχία χωρίς νόμο…» [Υπογράμμιση δική μου.]
Αυτός ο διάλογος είναι παρμένος από το βιβλίο του Ρεζίς Ντεμπρέ, Εξηγώντας τη Δημοκρατία στην κόρη μου, (Εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα 2000), όπως έχουν την αστική καλοσύνη να μας πληροφορήσουν οι δημοκρατικοί δάσκαλοι-συγγραφείς του βιβλίου. Έτσι είναι το τίμιο! Όταν επικαλείσαι κάτι που το είπε κάποιος άλλος, πρέπει να αναφέρεις την πηγή. Γι’ αυτό οι δυο τίμιοι συγγραφείς του σχολικού εγχειριδίου Καλλιόπη Παπακωνσταντίνου, διδάκτωρ Νομικής, και Λεωνίδας Κατσίρας,… L.L.M., ανέγραψαν αμέσως το όνομα του πάλαι ποτέ επαναστάτη και νυν συμβούλου αστικών κυβερνήσεων Ρεζίς Ντεμπρέ, από τον οποίο δανείστηκαν την παραπάνω λάσπη. Οπότε οι ίδιοι δε… λέρωσαν τα χέρια τους. Μόνο τα χρήματα εισέπραξαν για τον κόπο τους. Όπως ακριβώς συνέβη και με την ομάδα των «Κριτών-Αξιολογητών» του βιβλίου, δηλαδή τους Παναγιώτη Γρηγορίου, Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστημίου Αιγαίου, Δημήτρη Χρυσοχόου, Αναπληρωτή Καθηγητή Πανεπιστημίου Κρήτης, Αγγελική Ηλιοπούλου,… M.Sc.(Ed.), M.Sc.(Soc.Psych.), Ασπασία Οικονόμου,… M.Ed.Psych., και Στέλλα Σωτηρίου,… M.Sc. Η όλη «εποπτεία» και ο «συντονισμός» ανήκε στον Παύλο Μαράντο, Σύμβουλο Νομικών-Πολιτικών Επιστημών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Δε θέλω ν’ ασχοληθώ με τον Ρεζίς Ντεμπρέ και με τη «δημοκρατία» που διδάσκει στην κόρη του συκοφαντώντας φασιστικά την αναρχία. Με τους… δικούς μας, όμως, αλλάζει το ζήτημα. Γιατί αυτοί, όπως υποστηρίζουν στον «πρόλογο» (σελ.7) του βιβλίου, ανέλαβαν να το γράψουν «υποκινούμενοι από αγάπη για την εκπαίδευση». Προσθέτοντας ότι «Πεποίθησή» τους «είναι ότι η παιδεία αποτελεί το κλειδί για την καλλιέργεια αισθήματος δικαιοσύνης και πολιτικής υπευθυνότητας». Και, μάλιστα, κλείνουν τον πρόλογό τους «με την ευχή, ως πολίτες του αύριο [οι μαθητές και οι μαθήτριες], «να δημιουργήσουν μια καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία». [Οι υπογραμμίσεις δικές μου.]
Αν είχαν έστω και μια στάλα δημοκρατικής τσίπας και «αισθήματος δικαιοσύνης και πολιτικής υπευθυνότητας», δε θα συκοφαντούσαν τους πολιτικούς τους αντιπάλους, και μάλιστα με τέτοιο ύπουλο και φασιστικό τρόπο. Η όποια επιστημονική τους «εντιμότητα» θα απαιτούσε να ανατρέξουν στην αναρχική θεωρία (Μπακούνιν, Κροπότκιν, Μαλατέστα, Προυντόν κλπ.) και στην ιστορία των αναρχικών (από την Παρισινή Κομμούνα ως τον επαναστατικό τους αγώνα στις άλλες χώρες της Ευρώπης και του κόσμου –Ρωσία, Ισπανία, Αμερική…), για να απαντήσουν στο ερώτημα «τι είναι η αναρχία» στη θεωρία και στην πράξη… Φυσικά, τα γνώριζαν όλα αυτά, με τόσους τίτλους που διαθέτουν. Όπως τα γνώριζε κι ο Ρεζίς Ντεμπρέ, όταν προτιμούσε να στραβώσει την κόρη του. Το να συμφωνήσει κανένας με την αναρχία δεν είναι υποχρεωτικό. Το να την συκοφαντεί έτσι ασύστολα είναι πολιτικό έγκλημα φασιστικού τύπου. Θυμίζει εκείνους τους φασίστες που τρομοκρατούσαν τους χωριάτες λέγοντας πως ο κομμουνισμός θα τους πάρει την… κατσίκα. Τώρα οι εκσυγχρονισμένοι αυλικοί της Εξουσίας ταυτίζουν την αναρχία με την… απόλυτη μοναρχία, για να τρομοκρατήσουν τα παιδιά.
Τόση ποταπότητα! Αλλά πού να βρουν την τσίπα οι κολαούζοι διανοούμενοι του συστήματος
Methexis
20 Ιουλίου, 2011 12:20 μμ
Μερικές φορές νιώθω πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι συμπαθούν την Αναρχική ιδέα.
Σκληρο-Πυρηνικός Φυσικός
20 Ιουλίου, 2011 12:53 μμ
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να απενοχοποιηθεί η ίδια η έννοια στο υποσυνείδητο (συνειδητό δεν υπάρχει συνήθως) της πλειοψηφίας. Η άγνοιά τους περί αναρχικής βιοσοφίας/ιδεολογίας, αλλά και η a priori άρνηση σχετικά με τη δυνατότητα εφαρμογής της (τύπου «έλα ρε, καλά είναι αυτά που λες ,αλλά σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο» ) είναι τα δύο μεγαλύτερα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν.
Και δε χρησιμοποίησα τυχαία το ρήμα «πρέπει».
Είναι επιτακτική ανάγκη, πλέον, να γίνει αντιληπτό πως αυτό το βδέλυγμα της Αστικής Δημοκρατίας δεν μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει – τουλάχιστον όχι προς όφελος των πολιτών (υπηκόων πια). Η Αναρχική και η Κομμουνιστική φιλοσοφία πρέπει να εμποτίσουν το λαό με το αίσθημα της αλληλεγγύης. Ακόμα και αναρχικοί ή κομμουνιστές να μην γίνουν, καλό θα ήταν οι πολίτες ,μέσω της τριβής με τέτοιες φιλοσοφίες, να αποκτήσουν ξανά επίγνωση της κοινωνικής τους υπόστασης και να παραμερίσουν τον ιδιωτισμό.
Methexis
20 Ιουλίου, 2011 1:19 μμ
Δεν διαφωνώ, αλλά τελευταία συναντώ πολλούς ανθρώπους να ενδιαφέρονται για την αναρχία, να ρωτούν και να συζητούν περί αυτής με θετικό τρόπο. Αν κρίνω και από την πολύ έντονη κριτική που δέχεται τελευταία από τους συστημικούς και τους συνειρμούς που γεννάει στον κόσμο το αμεσοδημοκρατικό πρόταγμα πολλών πλατειών, κάτι γίνεται.
Αθανασία
20 Ιουλίου, 2011 1:33 μμ
Φταίει ότι εμπεδωσαν τη δημοκρατία του ΠΑΣΟΚ
Oblivion
20 Ιουλίου, 2011 2:36 μμ
Μακάρι Methexis,αν και δεν το νομίζω.Απλά πλέον ,άτομα που για λόγους παράδοσης(γονείς πχ) θα γινόντουσαν μαρξιστές (μέσω του Λένιν, Τρότσκι κλπ) ,τραβάνε προς την αναρχία ,και καλώς το κάνουν.Οι μεγάλη μάζα δεν νομίζω να σκαμπάζει και πολλά,είτε μιλάμε για «άμεση δημοκρατία» είτε για «επανάσταση».Ένα καλύτερο Πασοκ θέλει,που απ΄ότι φαίνεται τον ρόλο του θα τον παίξει το ΣΥΡΙΖΑ με καμιά ΔΗΜ.ΑΡ.
Και δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε μέσα στο γενικότερο κλίμα και αυτό που έλεγε ο Αντόρνο ήδη από το 1947,και από το οποίο δεν ξεφεύγει ούτε η αριστερά, ούτε η αναρχία:
«Ο καταναλωτής επιτείνει, με τη γλώσσα που μιλάει, τον διαφημιστικό χαρακτήρα της κουλτούρας.Όσο πιο πολύ χάνεται η γλώσσα μέσα στην επικοινωνία, τόσο πιο πολύ υποβαθμίζονται και γίνονται σημεία κενά από ποιότητα οι λέξεις (που ήταν μέχρι τότε ουσιαστικοί φορείς του νοήματος).Όσο πιο σαφείς και διαφανές είναι οι λέξεις που θέλουν να μεταβιβάσουν κάτι, τόσο πιο σκοτεινές και αδιάφανες γίνονται.»
Food for Thought: α)δεν υπάρχει αριστερός που να μην δηλώνει επαναστάτης.Ταυτόχρονα, το νέο πλυντήριο (που προτείνουν οι γνωστοί 49 κατασκευαστές),το νέο iPad και το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία θα φέρουν επανάσταση στον τομείς τους αντίστοιχα….
β)Πασόκος/Νεοδημοκράτης: το πολίτευμά μας είναι η κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
ΑριστεροΑνάρχας: το πολίτευμά μας είναι «Αστική» Δημοκρατία.
Τρίζουν τα κόκαλα του Περικλή,του Σόλωνα και του Εφιάλτη…
Oblivion
20 Ιουλίου, 2011 2:40 μμ
Πες τα ρε Τζιμάρα γαμώ!!
elkondo
20 Ιουλίου, 2011 4:10 μμ
ναι, συμβαινει …!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
20 Ιουλίου, 2011 12:28 μμ
Επιτρέψτε μου ολίγη παρελθολαγνεία. Πού ‘ναι τα late 80s που στο λύκειο μας μάθαιναν (αν είχες την τύχη να πέσεις σε ιστορικό της προκοπής) για τις αναρχικές κολλεκτίβες;
catalternative
20 Ιουλίου, 2011 12:37 μμ
Μάθαινες εσύ στο λύκειο για τις αναρχικές κολλεκτίβες;;; Στην χρονιά μου ούτε την ρωσική επανάσταση δεν κάναμε…ήταν εκτός ύλης…
Mitsaras
20 Ιουλίου, 2011 12:57 μμ
Εμείς την κάναμε αλλά παίζει να ήταν αριστερή η ιστορικός μας ή απλά ευσυνείδητη.
catalternative
20 Ιουλίου, 2011 1:32 μμ
Κάνατε και για αναρχικές κολλεκτίβες;; 🙂
Mitsaras
20 Ιουλίου, 2011 1:37 μμ
Ε, όχι δα!
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
20 Ιουλίου, 2011 6:45 μμ
Το ’89 είχα μία εξαιρετική ιστορικό και -καθώς το βιβλίο της ευρωπαϊκής ιστορίας διέθετε ένα πολύ μικρό εκτός ύλης ένθετο για τα αναρχικά κινήματα- αφιέρωσε μία ώρα να μας μιλήσει για την ιστορία των κολεκτίβων
καριων
26 Ιουλίου, 2011 5:43 μμ
Θυμαμαι στην Γ’ Λυκειου ,σωτηριον σχολικον ετος 1987-88 ,ειχα Ιστορικο Δεσμης και Κορμου,εναν κομμουνιστη μεν,ανοιχτομυαλο και ρομαντικο δε,που μας εμαθε αν θυμαμαι καλα,πρωτα-πρωτα για παρισινη κομμουνα και για την ιστορικη διαφωνια των Μπακουνιν κτλ. μετα την Α’ Διεθνη ( νομιζω…γερναω και ξεχναω).
Κι επιπλεον στο φροντιστηριο που πηγαινα,κεντρικο και γνωστο παρακαλω,ειχα καθηγητη κοινωνιολογιας εναν αρκετα διαβασμενο θεωρητικο του Αναρχισμου…σε κενες ωρες μας ειχε κερασει και καφε,εμενα κι αλλο ενα παιδι αναλογων πεποιθησεων οπου μας εξηγουσε απο Μαρξ-Ενγκελς μεχρι Προυντον και τα συναφη.
Αληθινο φροντιστηριο.Να θεωρω εαυτον αφανταστα τυχερο;;;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
26 Ιουλίου, 2011 5:55 μμ
Τυχερός, άτυχος. Το θέμα είναι ότι τα 80s ήταν ακόμη διαβρωμένα από αναρχοκομμουνιστές! χαχαχα.
Υ.Γ. Εγώ πάντως αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερός για εκείνο το 45λεπτο (η αλήθεια είναι ότι η τάξη θυμάμαι είχε γοητευτεί).
catalternative
20 Ιουλίου, 2011 12:35 μμ
Δεν είναι η πρώτη φορά που διαστρεβλώνουν την λέξη αναρχία. Άπειρες φορές έχουμε ακούσει σε σχολιασμό δημοσιογράφων να χρησιμοποιούν την έκφραση «χάος και αναρχία επικρατεί στους δρόμους…» ταυτίζοντας τις δύο έννοιες…
Λέτε να έχουν κάνα διαγωνισμό ποιος θα διαστρεβλώσει πιο περίτεχνα λέξεις εκεί στην σοσιαλιστική παράταξη;;;
Narrator
20 Ιουλίου, 2011 12:53 μμ
Τι έγινε ρε παιδιά; Συνωστισμός;
konstantinos
20 Ιουλίου, 2011 1:35 μμ
+1 στη λογική και την άποψη του άρθρου
Spin
20 Ιουλίου, 2011 2:22 μμ
Μα γιατί δεν καταλαβαίνετε? είναι πολύ απλό!!! Ή δάνεια ή χάος . ή δημοκρατία ή τανκς. Εύκολα είναι ρε παιδιά 😛
DrAluca
20 Ιουλίου, 2011 2:28 μμ
Δεν ειπε κανεις δημοκρατις η τανκς….

Δημοκρατια η Πανκς ειπε….
Αρα……
Ευκολοτερη ακομα η επιλογη….
Χαμογελατε…
Spin
20 Ιουλίου, 2011 2:38 μμ
Όντως από την Κατσέλλη προτιμώ πανκς 😀
j4nus
20 Ιουλίου, 2011 2:58 μμ
Το γεγονός ότι ασχολούνται, σημαίνει ότι άρχισαν να χτυπάνε κάποιες καμπάνες…
να υποθέσω ότι τα περι αναρχίας είναι προσθήκη που απουσίαζε από αντίστοιχα βιβλία άλλων ετών;
catalternative
20 Ιουλίου, 2011 3:11 μμ
Τώρα που το λες, δεν θυμάμαι να αναφέρεται στο σχολείο η αναρχία. Μόνο μοναρχία, ολιγαρχία, δημοκρατία….Καλή παρατήρηση 🙂
Xanadu
20 Ιουλίου, 2011 3:26 μμ
Και μιας και αναφερομαστε στην συκοφαντηση της αναρχιας να πουμε και για τη χθεσινη ημερα, η οποια (για να λαϊκισουμε και λιγο) θεωρω οτι ειναι μια απο τις πλεον μαυρες σελιδες της μεταπολιτευτικης μας ιστοριας.
Καταδικαστηκαν ανηλεώς με βαση τρομονομους που στηριζονται σε φαντασματα, μερικα παιδια σε ισοβια και χρονια φυλακιση. Καταδικαστηκαν ανθρωποι για τα φρονηματα τους ευθαρσως και αδιακρίτως. Αν μπορουν οι μεγαλυτεροι ας μας θυμισουν (αν υπαρχουν) αναλογες περιπτωσεις (προσωπικα η μονη που μπορω να σκεφτω ειναι αυτη του Γιωτοπουλου).
Ειδικα δικαστηρια, ειδικοι νομοι, ειδικες ποινες; μας θυμιζουν κατι ολα αυτα; και σιγουρα δεν μπορει να ειναι τυχαια η χρονικη συγκυρια κατα την οποια καταδικαζονται ανθρωποι για τα φρονηματα τους, οπως τυχαια δεν ειναι ολα οσα συνεβησαν πριν απο δυο εβδομαδες στην απεργια, οπως δεν ειναι τυχαιο το οτι κανενα δολοφονικο μαντροσκυλο δε διώχθηκε για τιποτα.
Σκηνες βγαλμενες απο αλλες εποχες, τα προσωπα και η μοδα αλλαζουν. Μπατσοι να χτυπανε κοσμο μες στο δικαστηριο επειδη αντεδρασε οταν ακουσε τις παρανοϊκες ποινες, κρυφη δικη, κατακρατηση των στοιχειων των παρεβρισκομενων στη δικη για φακελωμα και αλλα ομορφα…..
2 γκαζακιδες καταδικαζονται σε ισοβια για 5 γκαζακια της πλακας που οι υλικες ζημιες που προκαλεσαν ητανε ελαχιστες
μελη της οικονομικης, πολιτικης και θρησκευτικης ελιτ οπως επισης και τα μαντροσκυλα τους δολοφονουν, κλεβουν, καταχραζονται, κανουν απατες, χρηματιζονται, βασανιζουν, βιαζουν, πουλανε οπλα και ναρκωτικα, (με οποιους και οσους τροπους υπαρχουν, πχ δολοφονουν οικονομικα αλλα και σωματικα, και μαλιστα το δευτερο πολλες φορες προκυπτει απο το πρωτο) αλλα επιβραβευονται και εξουσιαζουν και δεν υφιστανται καμια διωξη
αλλα 5 παιδια καταδικαζονται σε 11 χρονια φυλακισης (!!!!) για συμμετοχη σε τρομοκρατικη οργανωση χωρις κανενα απολυτως αποδεικτικο στοιχειο απλα και μονο γιατι ειναι αναρχικοι
φυσικη και ηθικη αυτουργια για τις ενεργειες με τα γκαζακια δεν αποδοθηκε, οι ποινες αφορουν μονο τη συμμετεχη σε τρομοκρατικη οργανωση
και αν μας φαινεται αυτο πολυ μακρυα απο εμας τα «καλα και φιλησυχα» παιδια, ας μην ξεχναμε οτι συμφωνα με τους τρομονομους ακομα και οι αγανακτισμενοι της πλατειας θα μπορουσαν να κατηγορηθουν για συστηση τρομοκρατικης οργανωσης
γιατι με βαση τη Νεα Γλωσσα, τρομοκρατικη συμμορια δεν θεωρειται το πανελ του μεγκα ή το διοικητικο συμβουλιο της εθνικης τραπεζας ή οι μαχαιροβγαλες της χρυσης αυγης, αλλα αυτοι οι οποιοι αντιστεκονται σε αυτο το ακρως εξουσιατικο-βασανιστικο-καταπιεστικο-δολοφονικο καπιταλιστικο ιμπεριαλιστικο συστημα
το ιδιο συστημα που την ιδια μερα που καταδικαζει ανθρωπους στη ληθη εξαιτιας των φρονηματων τους, δινει συχαρηκια, στρωνει κωλο και γλειφει τους δολοφονους της σιωνιστικης ελιτ
σε μια χωρα που το εργατικο δικαιο εχει καταντησει εργοδοτικο δικαιο…. 😦
αυτη τη στιγμη μυριζει ολο το σπιτι καμμενο εξαιτιας μια πυρκαγιας που μαινεται απο εχθες το μεσημερι σε αποσταση 10 χιλιομετρων απο την πολη ίσως και παραπανω, για αυτο το εγκλημα ποιος θα ασκησει αυτεπάγγελτη δίωξη; και η μικρη αυτη πυρκαγια μου φερνει στο νου συνειρμικα το τι εγινε το 2007 ποσοι ανθρωποι και ζωα δολοφονηθηκαν, ποσες εκτασεις δασους καταστραφηκαν. Για αυτες τις δολοφονιες καταδικαστηκε κανεις; για κατι γκαζακια της πλακας τρως ισοβια, για 77 δολοφονιες ανθρωπων και μερικες δεκαδες ζωων γινεσαι κυβερνηση στις εκλογες που προκηρυσσονται 2 εβδομαδες μετα!
ο αρχηγος των δολοφονων παπουτσακος ειχε το θρασος να δηλωσει «μακρια απο τη γυναικα μου και το παιδι μου» γιατι σε αυτο τον κοσμο μονο η γυναικα και το παιδι του αρχι-αρχιδιου υπαρχει, αυτονων μονο η ζωη αξιζει
γιατι ολοι οι υπολοιποι, εμεις δηλαδη, ειμαστε εργατες-σκλαβοι και η ζωη μας εχει μηδενικη αξια
το ιδιο κυριε παπουτση που δηλωσατε ειπε χθες και η μητερα της Καρακατσανη στο δικαστηριο και εισέπραξε μερικες ξυλιες απο τα μαντροσκυλα σας…..
αλλα φυσικα ποιος φταιει; ο εξουσιαστης θα απλωσει το βρωμοχερο του μεχρι εκει που του το επιτρεπουμε εμεις!
ακρα του ταφου σιωπη απο τη συντριπτικη πλειοψηφια της αριστερας αλλα μεχρι στιγμης και του ελευθεριακου χωρου…. τι ντροπη και ξεφτιλα…
μετα τις δηλωσεις νομιμοφροσυνης για τους κακους μπαχαλους που μας χαλανε τις ειρηνικες διαμαρτυριες, σφυριζουμε αδιαφορα για τα δικαστηρια φρονηματων
ελπιζω οι νοικοκυραιοι (και ας θιγονται ορισμενοι απο τη χρηση αυτου του ορου, αλλα λυπαμαι αυτοι ειναι η αληθεια) να κοιμουνται πιο ησυχοι τα βραδια τωρα που οι «κακοι αθεοι τρομοκρατες» θα σαπισουν στη φυλακη και να εχουν εφησυχασει για το μελλον της μιζερης ζωουλας τους τωρα που γλιτωσανε απο τον «κομμουνιστικο κινδυνο»
και λυπαμαι που θα χρησιμοποιησω συνθημα στο λογο μου γιατι δε μου αρεσει καθολου, αλλα υπαρχει ενα συνθημα που μας περιγραφει απολυτα: το 24ωρο της υποταγης, δουλεια και καταναλωση και στα αλλα θεατης
συγγνωμη αλλα ειμαι πολυ στενοχωρημενη με αυτο που συνεβει χθες (μαζι με ολα τα υπολοιπα), παρα πολυ στενοχωρημενη
dimi
20 Ιουλίου, 2011 5:51 μμ
+1 για το αρθρο
+1 και για το σχολιο της Xanadu
Xanadu, καταλαβαινω απο που πηγαζει η στενοχωρια σου, αλλα , επιτρεψε μου να λαικισω τωρα λιγο…
Eιδικα «εμεις», πρεπει να τις περιμενουμε αυτες τις ηττες και τις στενοχωριες, ωστε να μπορουμε να δωσουμε, οταν ερθει η ωρα., στους συνανθρωπους μας λιγο κουραγιο,να προσφερουμε ενα χαμογελο,
Ανθρωπισμος ή βλακεια? Δεν ξερω
Μην στενοχωριεσαι παντως! 🙂
Xanadu
20 Ιουλίου, 2011 7:36 μμ
Δεν ειναι θεμα ηττας αλλα εφαρμογης των τρομονομων στην πραξη μετα τη δικη παρωδια της 17Ν (ανεξαρτητα απο τις διαφωνιες μου σε πολιτικο επιπεδο – οσο τουλαχιστον δυναμαι να καταλαβαινω την πολιτικη τους τοποθετηση – και στις πρακτικες τους, θεωρω οτι η δικη τους ητανε παρωδια).
Δημιουργειται δηλαδη δικαστικο προηγουμενο (οπως δικαστικο προηγουμενο θα δημιουργουνταν και στην υποθεση του Α. Σειρηνιδη ο οποιος τελικα αθωωθηκε απο τους ενόρκους και οχι απο τους δικαστες), χωρια φυσικα τα υπολοιπα οτι δηλαδη νεα παιδια θα σαπισουν στα μπουντρουμια της δημοκρατιας μας επειδη διετελεσαν το εγκλημα της σκεψης και επειδη ειναι αναρχικοι. (και δεν αναφερομαι στα μελη της ΣΠΦ αλλα στους υπολοιπους)
Ειναι τοσο κριμα αυτο που επαθαν αυτα τα παιδια, τοσο αδιανοητο για καθε ανθρωπο που εχεις σωας τας φρενας. Αν ημουνα στη θεση τους νομιζω οτι οταν εβγαινα απο τη φυλακη θα ενεργουσα προς την κατευθυνση στην αυτοπροστασιας μου. Ισως ακομη και να μη σκεφτομουνα με γνωμονα τη λογικη αλλα την οργη και το μισος απεναντι στους δυναστες/εξουσιαστες που με καταστρεψανε κατάυτον τον τροπο απλα επειδη δε τους αρεσε η φατσα μου και δε διασκεδαζα θαυμαζοντας το βρακι της πεγκυ ζηνας.
Και φυσικα αυτο που με στενοχωρει ειναι αυτη η απαθεια απεναντι στην τρομοκρατια του καθεστωτος σε ολα τα επιπεδα, απλα με αφορμη τη δικη αναφερομαι στην δικαστικη τρομοκρατια: μη σκεφτεσαι, μην ενοχλησε απο το καθεστως, μην αντιδρας γιατι θα φας τη ζωη σου στα μπουντρουμια.
Η ποινικη καταστολή στον καπιταλισμο: http://eagainst.com/articles/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B2%CE%84-%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA/
“Το Συμβούλιο Εφετών απήλλαξε τον πρώην ανακριτή Νίκο Ζαγοριανό από τις κατηγορίες για κατάχρηση εξουσίας και παράβασης καθήκοντος, που αφορούν τον τρόπο που χειρίστηκε την υπόθεση του σκανδάλου της Siemens.
Οι πρωταγωνιστές του σκανδάλου της Siemens, οι κ.κ. Χριστοφοράκος και Καραβέλλας, κατάφεραν να διαφύγουν στο εξωτερικό όταν ο κος Ζαγοριανός ήταν υπεύθυνος για τη διενέργεια της σχετικής με την υπόθεση ανάκρισης.”
Apo to TVXS και τον 11888 που μου το πλασσαρε
Dimi
20 Ιουλίου, 2011 9:06 μμ
Δυστυχως, οπως εχω ξαναπει, ο κοσμος δεν θελει να ξυπνησει ακομη.
Τωρα εσυ θα μου πεις «μα ποτε επιτελους??!».
Αυτο αναρωτιεμαι και εγω.
Oblivion
20 Ιουλίου, 2011 6:25 μμ
Καλά τα λες, αλλά είναι σα να διαβάζω φωτόπουλο ρε παιδί μου…:P
dimi
20 Ιουλίου, 2011 6:59 μμ
χαχαχα.
thats the spirit! 😛 🙂
Xanadu
20 Ιουλίου, 2011 7:21 μμ
ελπιζω οχι της γενοπ……. 😛 😛 😛 (ενταξει λεμε και καμια κρυαδα ενεκεν η ζεστη)
ναι η αληθεια ειναι οτι με το θεμα του στολισκου της ελευθεριας, εχω παθει ενα overdose φωτοπουλου, καθως διαβαζα κατι περσινα αλλα και παλαιοτερα κείμενά του σχετικα με το θεμα
alexantro anguilla
20 Ιουλίου, 2011 8:53 μμ
οχι στους φωτοπουλους απ οπου κι αν προερχονται 😛
Xanadu
20 Ιουλίου, 2011 3:29 μμ
http://oramiden.blogspot.com/2011/07/130.html
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/07/blog-post_8405.html
konstantinos
20 Ιουλίου, 2011 6:17 μμ
@Xanadu. Τιποτα δεν έχει αλλάξει από τότε που είδα την Κανελλοπούλου μπροστά στα μάτια μου να χτυπάει τυχαία στο πεζοδρόμιο με τη βοήθεια μερικών «φρέσκων» τότε οργάνων (ΜΑΤ). Σήμερα πέρασε στα ψιλά η είδηση ότι άλλος ένας εργάτης στην Κίνα αυτοκτόνησε γιατί απλά «ο εξουσιαστης απλωνει το βρωμοχερο του μεχρι εκει που του το επιτρεπουμε εμεις»
Xanadu
20 Ιουλίου, 2011 8:08 μμ
ναι….
βασικα ειναι πολλα, τι να πρωτοπεις και τι να πρωτογραψεις…. 😛
οτι αν σε ενοχλει ο φωτοπουλος και ο καθε φωτοπουλος στα συνδικατα, κοψτου το βηχα, ριξτου και μια κλωτσια να φυγει εξω απο το σωματειο και αρχισε να το κανεις κτημα δικο σου;
οτι αν σε ενοχλει που δεν εχεις να πληρωσουν τους τοκογλυφους μαφιοζους στις τραπεζες, στο τεβε, στο ικα, στην εφορια, στην καργιολα τη δεη βγες, κινητοποιησου, ανέλαβε δράσεις έτσι ωστε να μη ζεις με αλυσιδες και κρισεις αγχους;
τεσπα
δυσκολα τα πραγματα ειδικα οσο υπαρχουν μαντροσκυλα να τους προστατευουν
και δεν το λεω απο αντιμπατσικη ρητορεια, αλλα γιατι ειναι πραγματικοτητα
γιατι τα μαντροσκυλα εχουν οπλα και εξοπλισμο και ειναι και παρα πολλοι
Marenglen
21 Ιουλίου, 2011 8:00 πμ
Όταν έγραφα και αναρτούσα στο blog μου («Ο Άπατρις της Πάτρας») το κείμενο «Φασιστικές διδαχές περί αναρχίας», ο άμεσος στόχος μου ήταν να καταγγείλω το γεγονός και να το καταστήσω όσο γίνεται ευρύτερα γνωστό. Όμως, έχω την άποψη ότι αυτό που πρέπει πάντα να μας ενδιαφέρει είναι το περαιτέρω, δηλαδή το τι κάνουμε στην πράξη γι’ αυτό, όπως και για το πλήθος παρόμοιων γεγονότων. Μην ξεχνάτε ότι ο απώτερος στόχος μας είναι ν’ αλλάξουμε τον κόσμο, κι αυτό απαιτεί πράξη. Διαβάζω, λοιπόν, τους προβληματισμούς και τις θέσεις που αναπτύσσονται εδώ στους σχολιασμούς και συμφωνώ γενικά με αυτούς, αλλά αυτό που με καίει (και πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους περισσότερους, αν όχι όλους) είναι το τι κάνουμε παραπέρα. Μια πρόχειρη πρόταση που θα είχα να κάνω είναι να καταγγείλουμε όσο γίνεται ευρύτερα το γεγονός, να πάρει όσο γίνεται ευρύτερη δημοσιότητα, ώστε αυτοί που συνεργούν στην πλύση εγκεφάλου της νεολαίας, ν’ αναγκαστούν να απολογηθούν γι’ αυτό που κάνουν. Θυμηθείτε τι έγινε με το βιβλίο της Ιστορίας, από την άποψη της δημοσιότητας! Ελπίζω όσοι φίλοι και φίλες συμμετέχουν σ’ αυτό το διάλογο να εκφράσουν μαζί με τους προβληματισμούς τους κάποιες προτάσεις για το τι πρέπει να κάνουμε στην πράξη απέναντι στο συγκεκριμένο γεγονός..
Capybara
22 Ιουλίου, 2011 1:52 πμ
Marenglen από το Marx – Engels – Lenin;
risinggalaxy
22 Ιουλίου, 2011 3:59 μμ
αγαπητέ φίλε, καταρχήν ευχαριστώ για την ανάρτηση σου 🙂 για εμένα το μοναδικό που πρέπει να γινει (απο τη σκοπια μου ως αναρχικου) είναι να αποδειξουμε πως η αναρχια δουλευει.Και εννοω τη καθημερινότητα. Αν ειχαμε και μια ομοσπονδια που θα απαντουσε σε ότι προέκυπτε στην λεγόμενη «δημόσια σφαίρα» ακόμα καλύτερα.
Marenglen
27 Ιουλίου, 2011 10:50 πμ
Capybara, το όνομα είναι πραγματικό. Πολλοί που κατάγονται από την πάλαι ποτέ «σοσιαλιστική» Ανατολή ονομάστηκαν έτσι από τους δικούς τους. Πράγματι σωστά προσδιορίζεις την προέλευση του ονόματος. Πάντως, αν πληκρολογήσεις το όνομα στο Google, θα πάρεις απαντήσεις από όλο τον κόσμο, ακόμα κι απ’ τις… Η.Π.Α. Υπάρχουν αρκετοί κι εδώ στην Ελλάδα,… «αναβαπτισμένοι», όμως, για ευνόητους λόγους.