Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κατέστησε σαφές ότι η συμμετοχή Ελλήνων πολιτών και πλοίων του ελληνικού νηολογίου στο στολίσκο που πρόκειται να αναχωρήσει με σκοπό να σπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας, έρχεται σε αντίθεση με τους σχεδιασμούς της εξωτερικής της πολιτικής και είναι συνεπώς μη επιθυμητή. Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών πριν μερικές ώρες έχει ως εξής:
Στις 31 Μαΐου 2010 ισραηλινές στρατιωτικές δυνάμεις ανέκοψαν την πορεία στολίσκου ο οποίος προσπάθησε να διασπάσει τον αποκλεισμό της Γάζας, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα. Εν όψει της νέας προσπάθειας για διάσπαση του ναυτικού αποκλεισμού της Γάζας, ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η ανθρωπιστική βοήθεια για τη Γάζα θα πρέπει να διοχετεύεται μέσω των επίσημων διαύλων και ζήτησε από τα κράτη-μέλη του Οργανισμού και ιδίως αυτών που έχουν πρόσβαση στη Μεσόγειο να αποθαρρύνουν τη διεξαγωγή τέτοιων επιχειρήσεων, που ενέχουν τον κίνδυνο κλιμάκωσης της βίας.
Οι θέσεις της Ελλάδας για την ανάγκη άρσης του αποκλεισμού της Γάζας και τη βελτίωση της ανθρωπιστικής κατάστασης στην περιοχή είναι γνωστές. Εξίσου γνωστή είναι η θέση αρχής της Ελλάδας για την ανάγκη σεβασμού του διεθνούς δικαίου και την αποφυγή χρήσης βίας. Τις θέσεις αυτές τις έχουμε καταστήσει σαφείς σε όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές.
Το Υπουργείο Εξωτερικών, λαμβάνοντας υπόψη την έκκληση του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ, τη δεδηλωμένη πρόθεση της ισραηλινής κυβέρνησης να μην επιτρέψει την προσέγγιση πλωτών μέσων στις ακτές της Γάζας, τους άμεσους κινδύνους για την ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια που συνεπάγεται η συμμετοχή στο εν λόγω εγχείρημα, ιδίως υπό το φως των περυσινών γεγονότων, προτρέπει τους έλληνες πολίτες καθώς και τα πλοία και τα πλωτά μέσα ελληνικού νηολογίου να μη συμμετάσχουν στο νέο στολίσκο με προορισμό το λιμένα της Γάζας.
Η χάραξη και άσκηση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας είναι ευθύνη της Κυβέρνησης, με γνώμονα την προώθηση των συμφερόντων της Ελλάδας. Σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, οφείλουν όλοι να επιδεικνύουν αντίστοιχη υπευθυνότητα ή να αναλάβουν πλήρως την ευθύνη των πράξεών τους.
Η σχεδιαζόμενη επιχείρηση δεν αντιμετωπίζει την ουσία του ανθρωπιστικού προβλήματος στη Γάζα. Ελλάδα και Κύπρος έχουν κάνει στο παρελθόν συγκεκριμένες προτάσεις προς την κατεύθυνση αντιμετώπισης των ανθρωπιστικών αναγκών των κατοίκων της Γάζας. Οι δυνατότητες υλοποίησης των προτάσεων αυτών συζητήθηκαν και στην πρόσφατη συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών των δύο χώρων στη Λευκωσία. Τελικός σκοπός παραμένει η πλήρης άρση του αποκλεισμού της Γάζας.
Η Ελλάδα στηρίζει ενεργά την επανέναρξη των ειρηνευτικών συνομιλιών που αποτελεί τη μόνη οδό για συνολική και βιώσιμη επίλυση του Παλαιστινιακού.
Στις 31 μαρτίου του 2010, νηοπομπή στην οποία συμμετείχαν ελληνικά πλοία, μεταφέροντας ανθρωπιστική βοήθεια προς τη Γάζα, αντιμετωπίστηκε από το κράτος του Ισραήλ με πειρατική επίθεση σε διεθνή ύδατα, κατά την οποία εννιά τούρκοι ακτιβιστές έπεσαν νεκροί στο πλοίο Mavi Marmara. Πέντε από αυτούς δέχτηκαν σφαίρες στο κεφάλι, τουλάχιστο τέσσερις είχαν δεχτεί πυροβολισμούς από μπρος και από πίσω, ενώ σύμφωνα με αναφορά του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, έξι από αυτούς εκτελέστηκαν εν ψυχρώ. Ανάμεσα στους 600 συμμετέχοντες στη νηοπομπή, 31 Έλληνες ακτιβιστές ξυλοκοπήθηκαν, δέχτηκαν ηλεκτροσόκ και πλαστικές σφαίρες, απήχθησαν και φυλακίστηκαν σε ισραηλινά κρατητήρια όπου τα υπάρχοντά τους, καθώς και οποιαδήποτε ντοκουμέντα, κατασχέθηκαν, ενώ τα πλοία «Ελεύθερη Μεσόγειος» και «Σφενδόνη» εξακολουθούν να μην έχουν επιστραφεί στους ιδιοκτήτες τους, αφού η κυβέρνηση δεν υπερασπίστηκε στοιχειωδώς τους Έλληνες πολίτες που έπεσαν θύματα της Ισραηλινής επιθετικότητας.
Εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, είναι ξεκάθαρο ότι η κυβέρνηση έχει αγκαλιάσει το δόγμα «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου» όσο αφορά τις σχέσεις της με την Τουρκία, πράγμα που συνεπάγεται στροφή από τη σθεναρή υποστήριξη του διεθνούς δικαίου σε μια έωλη συμμαχία με το κράτος-παρία του Ισραήλ και από την αλληλεγγύη στον βασανισμένο Παλαιστινιακό λαό, στην ανατροπή μιας πολιτικής δεκαετιών κάτω από το τραπέζι και χωρίς καμία δημόσια συζήτηση, για χάρη μιας ευκαιριακής και μικρόνοης «διπλωματίας επί πτωμάτων». Ωστόσο, με τη νέα αποστολή προς τη Γάζα να πλησιάζει και τις πιέσεις από την πλευρά του Ισραήλ -όπως αυτές γνωστοποιήθηκαν σε εγχώρια μμε- να εντείνονται, ζητώντας να αποτραπεί ο απόπλους πλοίων από ελληνικά λιμάνια προς τη Γάζα, η κυβέρνηση αποφάσισε να κάνει κάτι περισσότερο από το να νίψει τας χείρας της: έτσι, με την ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Εξωτερικών προτρέπει Έλληνες πολίτες να μη συμμετέχουν σε μία ανθρωπιστική αποστολή που δεν παραβιάζει κανένα νόμο και φτάνει στο σημείο να προεξοφλεί τόσο τη βίαια αντιμετώπισή τους από τις δυνάμεις του Ισραήλ, όσο και το ότι δεν πρόκειται να υποστηρίξει τα δίκαιά τους αν αυτό συμβεί, μια και η προστασία και η υπεράσπιση Ελλήνων πολιτών στην περίπτωση αυτή έρχονται σε αντίθεση με αυτό που θεωρεί «εξωτερική πολιτική». Το καθεστώς ΓΑΠ έχει λοιπόν συμμορφωθεί πλήρως με τις απαιτήσεις ενός κράτους που παραβιάζει συστηματικά και με επιδεικτικό τρόπο το διεθνές δίκαιο, ενός κράτους που η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ έχει αναγορεύσει σε στρατηγικό σύμμαχο την ίδια ώρα που οι πρακτικές του προκαλούν αποτροπιασμό και συνεπάγονται την αυξανόμενη απομόνωσή του στη διεθνή σκηνή. Με τις εξεγέρσεις στον αραβικό κόσμο να σημαίνουν ότι η ακροδεξιά παρέα του Νετανιάχου έχει χάσει κάποιους από τους αγαπημένους της φίλους, ο ΓΑΠ φαίνεται αποφασισμένος να αναπληρώσει το κενό που αφήνουν πίσω τους δικτάτορες όπως ο Μουμπάρακ, τόσο σα στρατηγικός σύμμαχος ενός κράτους που διαπράττει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, όσο και σαν αυταρχικός κυβερνήτης που στρέφεται ενάντια στους πολίτες του και αγνοεί το λαϊκό αίσθημα σε μια χώρα που ήταν πάντα υπέρ των αγώνων του Παλαιστινιακού λαού. Το να πάρει η κυβέρνηση την απάντησή της από το λαό υπό τη μορφή της υποστήριξης τόσο της ανθρωπιστικής αποστολής στη Γάζα, όσο και της έκφρασης της αλληλλεγγύης της στον Παλαιστινιακό λαό, είναι κάτι εξίσου σημαντικό με τους κοινωνικούς αγώνες ενάντια στα νεοφιλελεύθερα μέτρα διάσωσης των τραπεζών και τα μνημόνια επί μνημονίων που καταδικάζουν τους πολίτες της χώρας στη φτώχεια.
ΥΠΕΞ: «Κι αν είστε με την Παλαιστίνη, εμείς είμαστε με το Ισραήλ»
eddie
23 Ιουνίου, 2011 6:44 πμ
Δηλώνουν εκ των προτέρων συνένοχοι των δολοφόνων. Ξεκάθαρα και επίσημα.
simon
23 Ιουνίου, 2011 8:54 πμ
«Εξίσου γνωστή είναι η θέση αρχής της Ελλάδας για την ανάγκη σεβασμού του διεθνούς δικαίου…».
Αν είναι έτσι, ρε καθίκια, γιατί δεν αναγνωρίζετε το Παλαιστινιακό Κράτος στα προ του 1967 σύνορά του;
Γιαννκα
23 Ιουνίου, 2011 9:46 πμ
Πως να επιβληθει λυση στο Παλαιστινιακο οταν το Ισραηλ δεν υπακουει σε κανενα νομο, σε καμμία αποφαση και διαμορφωνει μονιμως σχεσεις αφεντικου σ αυτην την ζωνη?…προφανως καποιοι ειναι ισοτεροι απο τους ισους στην διεθνη σκακιερα ..και πλεον εχουν και «νεους» συμμαχους σ αυτο το παιχνιδι .Οι ΑΟΖ διαμορφωνουν νεες λυκοφιλιες…. ας δουμε λοιπον και τη σταση θα κρατησουν οι Κυπριοι αδελφοι …. οσο για για την επισημη εξωτερικη πολιτικη της Ελλαδας…yes men.
Anakata-dyomenh
23 Ιουνίου, 2011 5:33 μμ
Πάντως η στάση που κράτησαν πέρυσι ήταν άστα να πάνε…
CrippleHorse
23 Ιουνίου, 2011 7:40 μμ
Ναι, μάλλον δεν έχει ειπωθεί με αρκετή σαφήνεια ότι η στάση των Κύπριων πέρυσι να μην επιτρέψουν τον απόπλου αλλά και να μην ενημερώσουν εκ των προτέρων σχετικά, ήταν καθοριστική αφού το αποτέλεσμα ήταν ότι δεν κατάφεραν να επιβιβαστούν πολιτικοί, ευρωβουλευτές κλπ που είχαν πάει εκεί, κάτι που διευκόλυνε τελικά την επίθεση.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
23 Ιουνίου, 2011 11:17 πμ
Οι ισραηλινοί είναι φίλοι μας. Ερχονται και για κρουαζιέρα στον (βρωμερό κ τρισαθλιο) Αγ.Νικόλαο.
Με φτωχομπινέδες Παλαιστίνιους θ’ ασχολούμαστε τωρα;
xtremyst
23 Ιουνίου, 2011 11:22 πμ
να φανταστω οτι και οι αντιπολεμικές πορείες σε μια μελλοντική ιμπεριαλιστική επέμβαση θα ερχονται σε αντίθεση με τους σχεδιασμούς της κυβερνητικής εξωτερικής πολιτικής και θα είναι μη επιθυμητές ή και απαγορευμένες και θα αντιμετωπίζονται ως τετοιες απο τις δυναμεις καταστολής;
simon
23 Ιουνίου, 2011 11:33 πμ
Καλά, μάγος είσαι;;; 🙂 🙂
alitis
23 Ιουνίου, 2011 12:14 μμ
http://vimeo.com/2981488
who’s the nazi nowadays?
Spin
23 Ιουνίου, 2011 12:31 μμ
Η συγκεκριμένη ελληνική κυβέρνηση είναι παράνομη, εκφράζει ένα πολύ μικρό ποσοστό των πολιτών και δεν δικαιούται να μας «προτρέπει». Κοινώς «ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ» .
vassozacharof
23 Ιουνίου, 2011 2:45 μμ
και βεβαια, μετα τοσες 10ετιες απο το ολοκαυτωμα, θυμηθηκε και το Δημοτικο Συμβουλιο Θεσ-νικης να τιμησει τους επιζησαντες του ολοκαυτωματος ,εβραιους της πολης. Οπου για πρωτη φορα υπαρχει εκλεγμενος με τον συνδυασμο του Μπουταρη, εβραιος δημοτ.συμβουλος και μαλιστα αντιδημαρχος υπευθυνος για τα οικονομικα του δημου- και ποιος αλλος, θα ηταν αλλωστε-)))- και με επιστεγασμα, τις θεσεις του Μπουταρη, οτι θα προβαλλει το ισραηλιτικο στοιχειο της πολης ως πολο ελξης για τουρισμο απο το κρατος του Ισραηλ….μικροπολιτικη του κερατα…
CrippleHorse
23 Ιουνίου, 2011 6:54 μμ
Οι ακτιβιστές θέλουν να επαναχαράξουν την εξωτερική μας πολιτική με το «έτσι θέλω» πηγαίνοντας στη Γάζα, κάτι που είναι αναφαίρετο δικαίωμά τους, όμως το Ισραήλ θα προτιμούσε να μη συμβεί αυτό για να μη χρειαστεί να τους δολοφονήσει. Και άλλα τέτοια, από τον Γεώργιο Π. Μαλούχο, νέο εκπρόσωπο τύπου της κυβέρνησης Νετανιάχου.
«Ο στολίσκος ας πάει καλύτερα για ψάρεμα…»
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=407666
CrippleHorse
23 Ιουνίου, 2011 7:08 μμ
Για λίγο ξέρασμα παραπάνω, ρίχτε και μια ματιά στο πάρτυ Ελληνοφασισταριών και Ισραηλοτρόλ στα σχόλια.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
23 Ιουνίου, 2011 7:10 μμ
(ανοίξτε το με δική σας ευθύνη)
O Mαλούχος στέλνει CV για υπουργός του Νετανιάχου http://t.co/Ms8NPYe
Τρέλα με κορδέλα τα εθνίκια από κάτω σε φιλοϊσραηλινό ντουβρουτζά
mitera
23 Ιουνίου, 2011 7:18 μμ
Μαλουχίες!!
CrippleHorse
23 Ιουνίου, 2011 7:31 μμ
Χαχαχ, πάλι ρήγμα στο χωροχρόνο, πρόεδρε;
Ο συγκεκριμένος την έχει πάρει εργολαβία την προπαγάνδιση του «άξονα Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ» εδώ και κάποιο διάστημα. Τελευταία φορά που μου’καψε τα εγκεφαλικά κύτταρα ήταν εδώ:
«Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ: η ισχύς εν τη ενώσει.
Μας χρειάζονται και τους χρειαζόμαστε εξ ίσου. Μπορούμε να κάνουμε πολλά γι αυτούς κι εκείνοι για εμάς, ειδικά σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.»
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=404660&h1=true
Η πλάκα είναι ότι όλο ακούμε ότι είναι σύμμαχοι, τους χρειαζόμαστε, είναι το τελευταίο μας στήριγμα, αλλά κανείς από τους αναλυτές της δεκάρας δε μας λέει τίποτα συγκεκριμένο για να καταλάβουμε σε τί σκατά συνίσταται τελικά αυτή η συμμαχία και ποιό είναι επιτέλους το εθνικό συμφέρον που βλέπουν μόνο αυτοί κι εμείς δεν μπορούμε.
Ποιός ξέρει πόσο ακόμα θα το ταβήξουν μέχρι το Σάββατο. Επειδή είμαι και κάπως μικρός, ας μου πει κάποιος, γράφονταν πάντα τόσο ξεδιάντροπα σιχαμένες αηδίες για τέτοια ζητήματα στις εφημερίδες ή αναβαθμίστηκαν τελευταία;
mitera
23 Ιουνίου, 2011 7:14 μμ
Mιά πολύ καλή συνέντευξη είχε στο κόκκινο με τον Βαγγέλη Πισία (αν το γράφω σωστά).
Μετά από δική τους έρευνα έμαθαν ότι μία ΜΚΟ λέει « πολίτες της Μεσόγειου» (κάπως έτσι) έδωσε το πρόσχημα για εξονυχιστική ερεύνα,πολλών ωρών, στο πλοιάριο που ετοιμάζεται για την αποστολή στη Γάζα.Ζητάνε απο το υπουργείο εξωτερικών ,-νόμιμο δικαίωμα τους -να τους πουν ποιος είναι ο ρουφιάνος
Παντού χώνονται τελικά αυτές οι ΜΚΟ…….
Καλό ταξίδι εύχομαι, γιατί ούτως η άλλως είναι αποφασισμένοι να πάνε!
Δικτύωση
23 Ιουνίου, 2011 7:45 μμ
Ανακοίνωση της Δικτύωσης Αλληλεγγύης στην Παλαιστινιακή Αντίσταση για το «Στόλο της Ελευθερίας ΙΙ»
http://www.palestineresist.gr/news/2010-09-22-10-02-19/235-for-freedom-flotilla-2
oldboy9
23 Ιουνίου, 2011 11:01 μμ
Πόσα χρόνια πέρασαν από το σύνθημα «Ελλάδα-Κύπρος-Παλαιστίνη αμερικάνος δεν θα μείνει»? Ποτέ όμως δεν έχασε την διαχρονικότητα του…Λευτεριά στον αδερφό Παλαιστίνιο λαό, αγώνας έως την δικαίωση του.
Mesoprothesmos Δολοφόνος
24 Ιουνίου, 2011 3:58 μμ
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε σήμερα ότι προτίθεται να σκληρύνει τις συνθήκες φυλάκισης των Παλαιστινίων κρατουμένων, την ώρα που πλησιάζει η πέμπτη επέτειος από τη σύλληψη του στρατιώτη Γιλάντ Σαλίτ.
«Θα τροποποιήσουμε τις συνθήκες κράτησης των τρομοκρατών στις φυλακές μας. Δεν θα σας δώσω έναν λεπτομερή κατάλογο των μέτρων αυτών, αλλά μπορώ να σας πω ότι το πανηγύρι τελείωσε», ανέφερε ο κ. Νετανιάχου, κατά την ολοκλήρωση μιας διεθνούς διάσκεψης στην Ιερουσαλήμ.
«Είναι αδύνατο αυτοί οι τρομοκράτες να συνεχίζουν να απολαμβάνουν τα προνόμια στις φυλακές μας, ενώ η Χαμάς να συνεχίζει να σκοτώνει αθώους πολίτες», πρόσθεσε.
«Θα σας δώσω ένα παράδειγμα του παραλογισμού (αυτών των προνομίων): ζήτησα να μην μπορούν πια να εγγράφονται στα πανεπιστήμια. Δε θα υπάρξουν περισσότεροι γιατροί τρομοκράτες», σημείωσε ο Ισραηλινός πρωθυπουργός.
Οι δηλώσεις του κ. Νετανιάχου πραγματοποιήθηκαν την ώρα που το Ισραήλ ετοιμάζεται το Σάββατο να γιορτάσει την πέμπτη επέτειο της κράτησης του 24χρονου στρατιώτη Γιλάντ Σαλίτ
CrippleHorse
24 Ιουνίου, 2011 5:38 μμ
Τι άλλο εκτός από πανηγύρι θα μπορούσε να ήταν αυτό που γίνεται στα Ισραηλινά Γκουντάναμο;
lot-lot
24 Ιουνίου, 2011 4:03 μμ
Είχα διαβάσει παλιά στον Ιό νομίζω, για τις σχέσεις υποστήριξης που είχε η χούντα στην Ελλάδα με το απαρχάιντ στην Νότια Αφρική, ενώ ίσχυε το διεθνές εμπάργκο.
Αν κάποιος το ξέρει και το βρει, ας το βάλει εδώ, νομίζω ταιριάζει
CrippleHorse
24 Ιουνίου, 2011 5:46 μμ
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=179810
lot-lot
25 Ιουνίου, 2011 3:10 μμ
Ευχαριστώ!
«Ο μετέπειτα ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μαρίνος με διαδοχικά πρωτοσέλιδα άρθρα του στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» υποστηρίζει θερμά τη συνεργασία Ελλάδας-Νότιας Αφρικής και προτείνει να εκμεταλλευτεί η χώρα μας την απομόνωση του απαρτχάιντ από τις περισσότερες χώρες. Η πρότασή του είναι να λειτουργήσει η Ελλάδα ως ενδιάμεσος σταθμός για να σπάσει το εμπορικό μποϊκοτάζ του ΟΗΕ…Αυτό που προτείνεται είναι δηλαδή το «ξέπλυμα» των νοτιοαφρικανικών προϊόντων με ένα μικρό πέρασμα από την Ελλάδα για να πάρουν την ελληνική σφραγίδα και να μην υπάγονται πλέον στο εμπάργκο του ΟΗΕ. Εκείνη την περίοδο διπλωματικός εκπρόσωπος της χώρας μας στη Νότια Αφρική ήταν ο Πέτρος Μολυβιάτης, ενώ διευθυντής μάρκετινγκ του Νοτιοαφρικανικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου ο ομογενής Μιχαήλ Φασουλάκης. Ο κ. Μαρίνος σε επόμενο άρθρο του επιμένει: «Η κυβέρνησις της Νοτίου Αφρικής πιέζεται από το οικονομικό μποϊκοτάζ των άλλων χωρών. Ακριβώς δι’ αυτό ευρίσκεται η Ελλάς εις ισχυράν διαπραγματευτικήν θέσιν»
israelyesgr
25 Ιουνίου, 2011 2:48 πμ
Άλλη μία ακροαριστερή τρελλοκρουαζιέρα προς τον Ιρανικό τρομοκρατικό δορυφόρο που λέγεται Χαμαστάν (για τους ανίδεους: Γάζα).
Τι ανθρωπιστική βοήθεια θα δώσουν οι mentally retarded, που τα σύννορα με την Αίγυπτο είναι ανοιχτά και δεν ζει ούτε ένας Ισραηλινός στο Χαμαστάν?
Τι στιγμή μάλιστα που το 25% του Ισραηλινού πλυθησμού είναι Άραβες οι οποίοι έχουν ελευθερίες και δικαιώματα στο «κακό» Ισραήλ που ούτε στον ύπνο τους δεν θα μπορούσαν να έχουν ποτέ όλοι οι αδερφοί τους Άραβες και Μουσουλμάνοι σε κανένα από τα 22 Ισλαμοφασιστικά κράτοι που περικυκλώνουν το Ισραήλ!! 🙂
Επιτέλους η επίσημη εξωτερική πολιτική της Ελλάδας άλλαξε.
Anakata-dyomenh
25 Ιουνίου, 2011 3:12 πμ
Αυτά που λες είναι εντελώς ασόβαρα… Το «καλό» λοιπόν Ισραήλ δεν επιτρέπει την ελεύθερη ναυσιπλοία προς και από τη Γάζα… άνθρωποι ζουν αποκλεισμένοι… σκοτώνονται παιδιά. Κάνει επίθεση σε διεθνή ύδατα και σκοτώνει ανθρώπους ειρηνιστικής αποστολής, απαγάγει άλλους, τους φυλακίζει, τους κακοποιεί, τους παρακολουθεί μέσα στο ίδιο τους το κράτος… δεν έχει επιστρέψει καν τα πλοία στους κατόχους τους. Τίποτα άλλο έχεις να πεις;
Η επίσημη εξωτερική πολιτική της Ελλάδας είναι για τα μπάζα όπως και πολλά άλλα αυτή τη στιγμή κι έχει και την ψευδαίσθηση ότι κάνει και «συμμαχίες»… βρε ουστττττ… που θα παρουσιάσεις την κυβέρνηση του Ισραήλ και ως ανθρωπιστική. Πήγαινε να γράψεις τα παραμυθάκια σου αλλού… τραβα γράψτα στο Βήμα…
DrAluca
25 Ιουνίου, 2011 3:37 πμ
Εφευγες?
Χαμογελατε…
israelyesgr
25 Ιουνίου, 2011 8:15 πμ
Καθόλου ανθρωπιστική φίλε μου δεν είναι η κυβέρνηση του Ισραήλ… απλά προστατεύει το κράτος της και του πολίτες της, αλλά επίσης έχει και ένα από τα δημοκρατικότερα πολιτεύματα. Ο τελευταίος Ισραηλινός πρέσβης στην Ελλάδα ήταν Άραβας και Μουσουλμάνος. Σε ποιό Αραβικό/Μουσουλμανικό κράτος ζουν καν Εβραίοι (ξέχνα να τους δώσουν θέση στην πολιτική ζωή).
Σε ποιό κράτος στον κόσμο έχει καταδικαστεί και έχει πάει φυλακή ποτέ κάποιος πολιτικός? Στο Ισραήλ ο Πρόεδρος του Ισραήλ κατηγορήθηκε για βιασμό, έχασε την εξουσία, τον πήγαν δικαστήριο και καταδικάστηκε. Δεν θυμάμαι κανέναν πολιτικό στην Ελλάδα να χάνει καν την εξουσία για κάποιο από τα αμέτρητα οικονομικά σκάνδαλα.
Είναι φανερό από τον τρόπο που γράφεις πως δεν γνωρίζεις την ζωή του Ισραήλ από κοντά, παρά μόνο από τα στερεότυπα που σε έχουν ποτίσει στην κλασσική αντισημιτική Ελλάδα.
Όπως είπα και πρίν, ευτυχώς η επίσημη εξ. πολιτική της Ελλάδας άλλαξε – ίσως μετά από χρόνια να αλλάξουν και λίγο τα μυαλά κάποιων στόκων σαν του είδους σου! 🙂
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Ιουνίου, 2011 9:52 πμ
Τελικά το κράτος του Ισραήλ είναι μαγκίτικο στην ηλεκτρονική προπαγάνδα, αν έφτασε να στέλνει μισθωμένους καραγκιόζηδες να σχολιάζουν στα μπλογκς.
Το Ισραήλ είναι η φάρμα των ζώων, με μία διαφορά: Οι Παλαιστίνιοι είναι τα χαρούπια που τρώνε τα γουρούνια.
Υ.Γ. Αντισημιτισμός και στα μούτρα σου παλιοζόμπι. Εσύ είσαι αντισημίτης.
Γιανκα
25 Ιουνίου, 2011 10:04 πμ
καλα αν ειναι εξωτερικη πολιτικη αυτη και δια στοματος Δρουτσα ….δεν θα ειναι για πολυ.Ακομη κι ετσι ομως, ειναι βαθια ριζωμενη η φιλια και η αλληλεγγυη στον Παλαιστινιακο λαο… και δεν διαταρασετε ευκολα.. κραταει χρονια αυτη η κολωνια…
βλημαμπραδερς
25 Ιουνίου, 2011 10:52 πμ
Φιλε εγώ εκτος απο αντιΣημίτης,είμαι και αντιΠαπανδρέου.Εσείς;
Eddie
25 Ιουνίου, 2011 11:17 πμ
Τι εχουν να κανουν ολα αυτα που γραφεις με δημοκρατια; Τι εχουν να κανουν με τον ανυπαρκτο σεβασμο των ανθρωπινων δικαιωματων απεναντι στους παλαιστινιους;
βλημαμπραδερς
25 Ιουνίου, 2011 11:24 πμ
Πεστου οτι το ολοκαύτωμα δεν υπήρξε, να δουμε τι θα πει Εντι.
Eddie
25 Ιουνίου, 2011 11:46 πμ
προτιμω να τον αποκαλεσω αντισημιτη, γιατι τετοιοι ειναι οσοι τασσονται υπερ της γενοκτονιας των παλαιστινιων (που ΕΙΝΑΙ σημιτικο φυλο, αλλα θελουν να το ξεχασουμε)
βλημαμπραδερς
25 Ιουνίου, 2011 12:08 μμ
Ο φασισμός δεν έχει φύλο, αν και εδω που τα λέμε , νομίζω οτι μας δουλεύει ο κύριος
Eddie
25 Ιουνίου, 2011 12:42 μμ
δεν ειπα οτι εχει φυλο, αλλα οτι ολη η προπαγανδα τους περι «αντισημιτισμου», πρεπει να τους επιστραφει πακετο.
ΥΓ. ναι. δεν αποκλειεται να ειναι απλα τρολ που θελει να σπασει την πλακα του.
βλημαμπραδερς
25 Ιουνίου, 2011 11:23 πμ
Ισραη-Λίτης δεν γεννιέσαι, γίνεσαι
Anakata-dyomenh
25 Ιουνίου, 2011 12:56 μμ
Έχει ένα δημοκρατικότατο πολίτευμα λοιπόν, αλλά κατά τ’ άλλα είναι χασάπης άλλων λαών… ουάου ζήλεψα!!! θέλω κι εγώ τέτοιο… ααα κάτι έχω ακούσει ότι είναι απόλυτα αστυνομοκρατούμενο και στρατόκαβλο εννοείται κράτος και αισθάνεσαι λίγο οργουελικά εκει… να είναι άραγε αλήθεια; Χμμμμ γιατί άραγε υπάρχουν και Ισραηλίτες σε αυτήν την «τρελοκρουαζιέρα»… Α ναι, γιατί δεν προτίμησαν την άλλη που κάνετε (κάπου στη Μεσόγειο οι κάτοικοι Ευρωπης) κάθε χρόνο για να βρείτε νύφες και γαμπρούς για να μη «λερωθείτε» έτσι;
DrAluca
25 Ιουνίου, 2011 1:07 μμ
Αμα θες «δημοκρατια» πηγαινε στον «παραδεισο» του Ισραηλ καθικι. Και παρε το ξερασμα που σε πληρωσανε να εχεις για προπαγανδα. Δικαιοσυνη δεν ειναι να πηγαινει ενας πολιτικος στο δηκαστηριο ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ που χιλιαδες ανθρωπων ειναι φυλακισμενοι ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ εδαφη.
Τον αντισημιτισμο σου για «υποθετικη» χρηση και στην τρυπα σου. Μιασμα.
Λεφτερια στην Παλαιστηνη και θα λογοδοτησετε. Και εσυ μεσα σε αυτους.
Καθολου φιλικα.
Χαμογελατε….
CrippleHorse
25 Ιουνίου, 2011 3:34 μμ
Το ισραηλοτρόλ μας λέει λοιπόν ότι όταν το κράτος-παρίας αποφάσισε να επιβάλλει απαρτχάιντ και συλλογικό εγκλεισμό ενός λαού στη μεγαλύτερη ανοιχτή φυλακή του πλανήτη, είχε πρώτα κοιτάξει τα διπλανά «ισλαμοφασιστικά» καθεστώτα και είπε «εφόσον τους φέρομαι καλύτερα απ’ό,τι αυτοί, ούτε γάτα ούτε ζημιά, για άραβες, καλά τους αντιμετωπίζουμε». «Εντάξει πρόκειται για εγκλείματα κατά της ανθρωπότητας αλλά είμαι πεπεισμένος ότι σε άλλα αυταρχικά καθεστώτα τους φέρονται χειρότερα». Με τέτοιες εξυπνακίστικες μαλακίες για επιχειρήματα, ακόμα και ο πιο καμμένος ισραηλινός φονταμενταλιστής θα τραβάει τα μαλλιά του.
Εξωτερική πολιτική που συγκρούεται με το αίσθημα δικαίου ενός λαού, θα την πάρουν και θα τη βάλουν στον κώλο τους.
Τα περι αντισημιτισμού να τα πεις στους ακροδεξιούς ομοιδεάτες σου, που αν και αντισημίτες, υπερασπίζονται την ίδια εξωτερική πολιτική που υπερασπίζεσαι κι εσύ, γελοίε.
βλημαμπραδερς
25 Ιουνίου, 2011 10:50 πμ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ!!!!! Σου γαμώ τον Τζον Ζορν και τους αδερφούς Κοεν.
parameterλ
25 Ιουνίου, 2011 1:10 μμ
Netanyahu: There is no alternative.
http://cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=1812:-netanyahu———-&catid=34:middle-east&Itemid=60
iordanoglou
25 Ιουνίου, 2011 1:00 μμ
Υπάρχουν και Ισραηλινοί πολίτες που αποδοκιμάζουν την καθαρα φασιστικη πολιτική της κυβερνησης τους. Ο όρος που εφευρεθηκε για να τους αντικρούσει είναι εξόχως γκαιμπελικός: «self hating jews». Με άλλα λόγια, τους κοτσαρουμε μια άκρως υποτιμητικη ταμπελα, μεταθέτουμε αλλού τη συζήτηση και φυσικά δεν χρειάζεται να παίρνει κανεις σοβαρα αυτα που λένε καθώς πρόκειται για διαταραγμένα άτομα…
israelyesgr
25 Ιουνίου, 2011 1:53 μμ
Βεβαίως, ο κόσμος κλαίγεται και κλαψομουνιάζει μόνο για τα «ανρώπινα δικαιώματα» των Παλαιστινίων. Για τα Ισλαμοφασιστικά καθεστώτα που σκοτώνουν τους ίδιους τους τους ανθρώπους – βλ. Συρία, Λιβύη, Υεμένη, Πακιστάν, Σαουδ. Αραβία, Αίγυτπος, Ιράν, Λίβανος, Τναρφούρ, μόκο.
Πού είναι οι φλωτίλες και οι διαδηλώσεις έξω από αυτές τις πρεσβείες. Που είναι τα χιλιάδες μπλοκγς για την καταπίεση 1 δισεκατομμυρίων ανθρώπων από αυτά τα καθεστώτα? Συνεχίστε να υποστηρίζετε αυτήν την τριτοκοσμική και σοβαρά λανθασμένη κολώνα δήθεν «αλληλεγγυης στον Παλαιστινιακο λαο» – αυτό σας μάρανε.
Μέχρι και η Έκθεση Γκόλντστόουν (Goldstone report) έχει αποδειχθεί κούφια, έχει παραθεχθεί ο ίδιος ο Goldstone για το λάθος του και θα ακυρωθεί και επίσημα στα Ηνωμένα Έθνη – παρόλο που τα Ηνωμένα Έθνη είναι ένας οργανισμός που είναι από την φύση του pro-Arab και Anti-Israel!
Παιδιά, πάρτετο χαμπάρι, οι συμμαχίες με Άραβες δεν είναι καλό για την Ελλάδα. Από τότε που άλλαξε η εξ. πολιτική της Ελλάδας, γίνονται σοβαρές οικονομικές επενδύσεις και συμμαχίες. βλ. φυσικό αέριο Ισραήλ-Κύπρος-Ελλάδα, κάθετη αύξηση Ισραηλινού τουρισμού προς την Ελλάδα, 90% μείωση Ισραηλινού τουρισμού προς την Τουρκία, εμπορικές επενδύσης, υποστήριξη της Ελλάδας από το Ισραήλ διεθνώς για να μην αφηθεί να χρεωκοπήσει, υποστήριξη στην μη-αναγνώριση της FYROM (http://wp.me/pKbhT-6o) και πολλά άλλα.
Όσο για τον Ανθρωπισμό του Ισραήλ δείτε αυτά:
ISRAEL’S IDF MEDICAL CLINIC STARTS WORK
IN TSUNAMI-STRICKEN MIYAGI PREFECTURE OF JAPAN
●CNN: «Israel is first to set up Surgical Unit in Japan»
● The Israeli clinic includes orthopedics, surgical and intensive care units as well as a delivery room and pharmacy.
●The delegation includes 50 doctors.
● They brought with them:
1. 32 tons of equipment
2. 18 tons of humanitarian aid—10,000 coats, 6,000 gloves and 150 portable toilets
●With all their billions of «petro-dollars», where is the humanitarian relief from the Arab countries?
Εδώ ένα βιντεάκι για το τί σημαίνει Ισραήλ (για όσους καταλαβαίνουν Αγγλικά)
¨http://www.youtube.com/watch?v=zHStBGk_D8Y
Και εδώ για το τί σημαίνει Φλωτίλα και Άραβες:
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Ιουνίου, 2011 1:58 μμ
Άλλος που δεν πήρε χαμπάρι τι έγινε τους τελευταίους μήνες.
Τι καιρό έχει στο Τελ Αβίβ; Πολύ ζέστη, ε;;;
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
25 Ιουνίου, 2011 1:59 μμ
Για δε βγαίνεις ρε παλουκάρι να κάνεις εσύ διαδήλωση, αφού οι «κλαψομουνίζοντες» στηρίζουν ισλαμοφασιστικά καθεστώτα (λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα);
Α, ξέχασα. Στο Τελ Αβίβ κάνετε πολλές διαδηλώσεις…
parameterλ
25 Ιουνίου, 2011 2:02 μμ
– παρόλο που τα Ηνωμένα Έθνη είναι ένας οργανισμός που είναι από την φύση του pro-Arab και Anti-Israel!
Είσαι μαλάκας.&-
Capybara
25 Ιουνίου, 2011 3:34 μμ
Η «μοναδική δημοκρατία στη Μέση Ανατολή» (αν νοείται δημοκρατία με διακρίσεις) επιθυμεί να μείνει μοναδική και τρέμει το ενδεχόμενο να αποκτήσει δημοκρατικούς γείτονες. Μπορεί να έχει ειρηνικές σχέσεις με μια χούφτα δικτάτορες, οι οποίοι αποδέχονται τις διακρίσεις, το ρατσισμό και τις σφαγές σαν βάση της ειρήνης, ενώ της είναι εξαιρετικά δύσκολο (σχεδόν αδιανόητο) να αποδεχτεί μια ειρήνη με την πλειοψηφία των λαών των γειτονικών χωρών στη βάση της ισότητας όλων των ανθρώπων (πράγμα όχι πρωτοφανές στην ιστορία για τους όπου γης Ευρωπαίους εποίκους βλ. Κένυα, Ροδεσία, Αλγερία, Νότια Αφρική κ.λπ.).
Αν μας έχεις διαβάσει και άλλη φορά θα έχεις δει ότι έχουμε σ’ αυτό το μπλογκ πολλά άρθρα υποστήριξης των λαών της περιοχής που αγωνίζονται να αποτινάξουν τα δικτατορικά καθεστώτα που τους κυβερνούν (Τυνησία, Αίγυπτος, Υεμένη, Λιβύη Συρία). Ενώ, αν παρακολουθείς τις ανακοινώσεις του ισραηλινού ΥΠΕΞ θα έχεις διαπιστώσει τη θλίψη του για την πτώση των πεφιλημένων δικτατόρων Μπεν Αλί και Μουμπάρακ. Τα περί υποκρισίας λοιπόν, μπορείς να τα απευθύνεις αλλού.
Εύχομαι σύντομα το κονδύλι από το οποίο πληρώνεσαι να το διαχειρίζεται μια κυβέρνηση εκλεγμένη από την πλειοψηφία όσων ζουν ανάμεσα στη Μεσόγειο θάλασσα και τον Ιορδάνη ποταμό (συμπεριλαμβανομένων και των προσφύγων) και ως εκ τούτου να αναγκαστείς να αναζητήσεις μια τίμια δουλειά για να βγάζεις το ψωμί σου.
CrippleHorse
25 Ιουνίου, 2011 4:41 μμ
Καλά που τα λες σ’εμάς που ήμασταν υπέρ των αραβικών επαναστάσεων και κατά οποιουδήποτε αυταρχικού καθεστώτος και αφιερώσαμε ένα σωρό αναρτήσεις σε όλα αυτά. Επίσης καλά που επαναλαμβάνεις το γελοίο δίλημμα «και τι έγινε αν σκοτώνουμε παλαιστίνιους, σάμπως οι αραβικές χώρες δε σκοτώνουν άραβες;». Καλά ακόμα που τα λέει όλα αυτά κάποιος που ήρθε εδώ να τοποθετηθεί ως υποστηρικτής του κράτους που στήριζε και στηρίζει τους δικτάτωρες σε πολλά από αυτά τα καθεστώτα, του κράτους που αναρωτιόταν αν είναι «έτοιμοι» οι αραβικοί λαοί για δημοκρατία και πως κάτι τέτοιο έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα του περιούσιου λαού.
Πως, ο Goldstone άλλαξε γνώμη και είπε ότι μια που το Ισραήλ δεν τους παρείχε στοιχεία, μπορεί τελικά τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας που διέπραξε να μην ήταν ηθελημένα; Βέβαια ξέρω ότι αυτά τα μέλη της αποστολής που έκανε την έρευνα διαφωνούν κάθετα και δε βλέπουν το λόγο να αναιρεθεί οτιδήποτε, αλλά πέφτω απ’τα σύννεφα, δηλαδή όλοι αυτοί οι άμαχοι και τα νεκρά γυναικόπαιδα που βλέπαμε στις τηλεοράσεις μας μπορεί και να δικαιολογούνται! Επίσης μπράβο του για τη μηδενική διάκριση ανάμεσα σε απλούς πολίτες και εποίκους και για το συμπέρασμα ότι κι αν σκοτώθηκαν πολύ λιγότεροι από τις ρουκέτες της Χαμάς, αυτό δε σημαίνει τίποτα για αυτούς που απάντησαν αιματοκυλίζοντας ένα σωρό αμάχους, ούτε ότι επρόκειτο για συλλογικά αντίποινα ούτε τίποτα.
Δε μου λες, πόσες επενδύσεις κάνουν οι Ισραηλινοί στα κατεχόμενα τις κύπρου και με ποιον τρόπο απέτρεψε ο υποτιθέμενος «αντιτουρκικός άξονας» την ανέγερση καζίνο ισραηλινών συμφερόντων στα κατεχόμενα;
Το βιντεάκι με τα χαζοχαρούμενα πτωματοφάγα σκουλήκια που πόσταρες μου άφησε απορίες: δηλαδή όταν το Ισραηλινό ναυτικό εκτελούσε εν ψυχρώ Τούρκους ακτιβιστές και απήγαγε όλους τους υπόλοιπους σε διεθνή ύδατα (πολεμική ενέργεια ενάντια στα κράτη που είχαν οι σημαίες των πλοίων), το έκανε επειδή έκρινε ότι οι Παλαιστίνιοι δεν είχαν ανάγκη από την ανθρωπιστική βοήθεια που τους έφερναν, μια και κάθε βδομάδα περνάει η Ισραηλινή ανθρωπιστική βοήθεια με τα φορτηγά που μοιράζουν φράουλες στα παιδιά της Γάζας κι άλλα τέτοια που ξέχασες να πεις στο γελοίο δείγμα προπαγάνδας περι Ισραηλινού ανθρωπισμού; Ε, καραγκιόζη;
βλημαμπραδερς
26 Ιουνίου, 2011 3:08 μμ
«Από τότε που άλλαξε η εξ. πολιτική της Ελλάδας, γίνονται σοβαρές οικονομικές επενδύσεις και συμμαχίες. βλ. φυσικό αέριο Ισραήλ-Κύπρος-Ελλάδα, κάθετη αύξηση Ισραηλινού τουρισμού προς την Ελλάδα, 90% μείωση Ισραηλινού τουρισμού προς την Τουρκία, εμπορικές επενδύσης, υποστήριξη της Ελλάδας από το Ισραήλ διεθνώς για να μην αφηθεί να χρεωκοπήσει, υποστήριξη στην μη-αναγνώριση της FYROM » γαμω το γιεχβα σου μεσα γαμώ ξεφτυλισμένε.
παρε κι εσυ ενα βιντεάκι να χεις απόγονε των Ναζί
κι αμα ξενερώσεις βάλε το κεφάλι σου σε μια απο τις 150 μεταφερόμενες χέστρες της ανθρωπιστικής βοήθειας
parameterλ
25 Ιουνίου, 2011 2:06 μμ
Ώστε τα ηνωμένα έθνη είναι pro- arab;
DrAluca
25 Ιουνίου, 2011 2:36 μμ
Ποσα λες να παιρνει?
Η ειναι τοσο μαλακας που τα λεει τσαμπα?
(για τον israelyesgr λεω)
Χαμογελατε…
CrippleHorse
25 Ιουνίου, 2011 4:44 μμ
Πάντως μέχρι να έρθει είχα αρχίσει να απογοητεύομαι ε. Αν γράφεις κείμενο για την Παλαιστίνη και με τόσα πληρωμένα Ισραηλοτρόλ εκεί έξω, δεν σκάσει μύτη κανείς για να υποστηρίξει το δίκαιο του φονιά, θα πρέπει να είσαι πολύ αποτυχημένος 🙂
DrAluca
25 Ιουνίου, 2011 4:48 μμ
Και γω που νομιζα μας φοβουνται…. 😉
Αλλα δεν πειραζει…θα μας φοβουνται απο δω και περα… χεχεχεχε
Χαμογελατε…
lascapigliata
1 Ιουλίου, 2011 6:41 μμ
Γεια σου ….μήπως μπορείς να πας στο διάολο, μισάνθρωπε; Ευχαριστώ….
Anakata-dyomenh
1 Ιουλίου, 2011 6:44 μμ
Πάρε δρόμο γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει… άι σιχτίρ πληρωμένε γκαιμπελίσκε…
DrAluca
1 Ιουλίου, 2011 6:45 μμ
Σαλτα και ξεφορτοσου μας ρε απιθανε.
Και παρε και την πετρια σου μαζι σου…
Βλαμμενε!
Χαμογελατε…
Spin
1 Ιουλίου, 2011 6:46 μμ
israely τράβα καμιά μαλακία με την dana international ρε φίλε. Φιλικά και σιωνιστικά 😉
Anakata-dyomenh
1 Ιουλίου, 2011 6:49 μμ
Δε χρειάζεται καν την Ντάνα… με ένα πληκτρολόγιο μπροστά είναι έτοιμος…;)
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Ιουλίου, 2011 6:49 μμ
Cripple ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΒΉΣΕΙΣ!
Θεωρώ ότι πρέπει να κοπεί η ισραηλινή προπαγάνδα στο μπλογκ μας.
Στο δικό μου ποστ, ο Αρνητικός θα φύγει με συνοπτικές διαδικασίες. Ισραηλινή προπαγάνδα τέλος.
Spin
1 Ιουλίου, 2011 7:10 μμ
Ναι ωραία άντε γαμήσου τώρα, δεν σε κάνουμε παρέα, τι δεν καταλαβαίνεις?
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Ιουλίου, 2011 7:11 μμ
Στο δικό σου μπλογκ μη σβήσεις κανέναν.
Στο δικό μου ΠΟΣΤ (και όχι μπλογκ), από σήμερα, απολογητές του ναζισμού και εθνοκαθάρσεων ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Ιουλίου, 2011 7:12 μμ
Α και κάτι ακόμη. Για λόγους πραγματικού ανθρωπισμού: ΨΟΦΑ!.
Capybara
1 Ιουλίου, 2011 7:17 μμ
Καλώς τον πράκτορα!
Φιλικά, η δουλειά δεν είναι ντροπή, αλλά και η ντροπή δεν είναι δουλειά…
Capybara
1 Ιουλίου, 2011 7:56 μμ
Προφανώς και οργανώνεται για πολιτικούς λόγους, που έχουν όμως ανθρωπιστική θεμελίωση και αφετηρία. Κανείς δεν το κρύβει.
Τα περί «αντισημιτισμού» είναι μια μόνιμη εποδός που την αναπαράγουν όσοι δεν έχουν κάτι να πουν, καθώς η πολιτική που υπερασπίζονται ανήκει σε ένα τελείως διαφορετικό ηθικό σύμπαν, αυτό του ρατσισμού, της απανθρωπιάς και της συκοφαντίας.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
1 Ιουλίου, 2011 8:03 μμ
Μαγκάκο, πίσω από το πληκτρολόγιο σου φύτρωσαν τα αρχιδάκια;
CrippleHorse
1 Ιουλίου, 2011 9:36 μμ
Λοιπόν, ο israelyesgr έσκασε μύτη ξαφνικά, όταν είδε ότι ασχολούμαστε με το ζήτημα της ανθρωπιστικής αποστολής στη Γάζα. Είπε όσα μπορείτε να διαβάσετε παραπάνω, πήρε τις απαντήσεις του και την έκανε με ελαφρά χωρίς να ασχοληθεί με οτιδήποτε απ’όσα του είπαμε.
Πέρασαν μέρες από τότε, αλλά μετά τα σημερινά γεγονότα επέστρεψε μόνο και μόνο για να πανηγυρίσει που η κυβέρνηση δεν αφήνει “ούτε ένα πλοίο” να φύγει για τη Γάζα.
Επειδή ως συντάκτης της συγκεκριμένης ανάρτησης, η διαχείριση των σχολίων που τη συνοδεύουν είναι προσωπική μου ευθύνη, επειδή είναι σαφές ότι πρόκειται για τύπο που προπαγανδίζει τις θέσεις του Ισραήλ χωρίς να έχει καμία πρόθεση να κάνει διάλογο κι επειδή είναι μάλλον εμφανές ότι όσο αφορά το διάλογο, η κοινή συνισταμένη ανάμεσα σε όσους συμμετέχουν στο μπλογκ είναι η έλλειψη ανοχής σε φασιστικές/ρατσιστικές απόψεις, ενημερώνω ότι στο εξής, οτιδήποτε γράφεται σε παρόμοιο τόνο με του israelyesgr σε δική μου ανάρτηση, θα φεύγει.
Δημοκρατία δεν είναι η υποχρέωση μας να φιλοξενούμε τη διατεταγμένη Ισραλινή προπαγάνδα που έχει κατακλύσει και τα μμε, για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάζει αυτά τα σκατά. Πολύ περισσότερο, δημοκρατία δεν είναι η υποχρέωσή μας να ανεχόμαστε τον κάθε πτωματοφάγο υπερασπιστή ενός εγκληματικού κράτους, όταν έρχεται να διατυμπανίσει τη χαζή του χαρά που το καθεστώς ΓΑΠ παίρνει πια μέρος στην υλοποίηση του αποκλεισμού της λωρίδας της Γάζας και των Παλαιστινίων από τον υπόλοιπο κόσμο.
Αρκετά με το τσίρκο των Ισραηλινών τρολ.
CrippleHorse
2 Ιουλίου, 2011 4:27 πμ
Συνεχίζω λέγοντας ότι διέγραψα νέο σχόλιο του israelyesgr που παρέπεμπε σε φωτογραφίες από Παλαιστίνη (χαμογελαστά παιδάκια, αγορά όπου πωλούνται φρούτα κλπ), συνοδευόμενες από γελοία σχόλια του, άπειρου φασιστικού κάλους σε στυλ «που είναι η ανθρωπιστική κρίση που λέτε;». Τέτοια σχόλια διαγράφονται για τον ίδιο λόγο που δε θα ανεχόμουν να ρθει εδώ Ναζί και να μου αφήνει αποσπάσματα από το βιβλίο του Πλεύρη όπου δείχνει φωτογραφίες παιδιών από στρατόπεδα συγκέντρωσης σχολιάζοντας «τα βλέπω τετράπαχα».
Κατ’εξαίρεση λοιπόν, μπαίνω στη λούμπα να ξανασχοληθώ με όσα λέει ο israelyesgr και να ξανααιτιολογήσω διαγραφή σχολίου του, απλά για να κάνω την παρατήρηση ότι η ρητορική των προπαγανδιστών του κράτους-παρία έχει αρχίσει να κατρακυλά σε επίπεδα αρνητή του ολοκαυτώματος.
Moshe Dayan
2 Ιουλίου, 2011 12:21 πμ
Να αγιάσει ο στόμας σου λεβέντη μου!!
Mazel tov
Moshe Dayan
2 Ιουλίου, 2011 12:37 πμ
Ετσι ακριβώς!! Αλλά που να μαθουν τον σωστό τον μαρξισμό οι μυρωδιάδες; ε; Στις μπουζουκερίες που τρέχουν οληνυχτίς; Αφού όλοι το ξέρουμε πως οι λουλουδούδες είναι ρεφόρμες… Τέλοσπάντων, εσύ ακάθεκτος λεβέντη μου, συνεχισε να τους δινεις μασημενη τροφή, είσαι τεράστιος, είσαι τιτάνας, είσαι κολοσσός!!
Capybara
2 Ιουλίου, 2011 3:12 πμ
«Ανθρωπιστική αφετηρία» εννοώ ηθική αφετηρία, όχι χρονική. Ότι είναι μια πολιτική πρωτοβουλία, που στηρίζεται σε ηθική βάση.
Παράνομος είναι ο αποκλεισμός και η κατοχή της Γάζας. Ο αποκλεισμός μάλιστα είναι και αιτία πολέμου, την οποία αποδέχεται και το Ισραήλ ως τέτοια, με νομολογιακό προηγούμενο την κήρυξη από μέρους του πολέμου στην Αίγυπτο του Γκαμάλ Αμπντελ Νάσερ, για τον αποκλεισμό του Σουέζ (πράξη χωρίς ανθρωπιστικές προεκτάσεις).
Το σπάσιμο του αποκλεισμού είναι νόμιμο, ηθικό και πολιτικά σωστός και αποτελεσματικός τρόπος πίεσης, ώστε το Ισραήλ να συμμορφωθεί στοιχειωδώς με τη διεθνή νομιμότητα (γι’ αυτό και λυσσάτε τόσο).
Υ.Γ.
Η απονομιμοποίηση του Ισραήλ ως εβραϊκού κράτους είναι απόλυτα θεμιτός στόχος και ηθική υποχρέωση των σημερινών «δίκαιων των εθνών».