…και κυνήγα μετανάστες κάθε βράδυ
Άλλη μία μαύρη σελίδα προστέθηκε στην πρόσφατη απογοητευτική ιστορία του Νιόνιου, με τις ραδιοφωνικές του δηλώσεις σχετικά με τα προβλήματα της βίας στο κέντρο της Αθήνας, σήμερα το πρωί. Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο για χρόνια ευνοούμενος κάθε εξουσίας, τραγουδοποιός Διονύσης Σαββόπουλος, ισχυρίστηκε ότι θα πρέπει να μαζέψουμε όλους τους μετανάστες και τους τοξικομανείς από το κέντρο και να τους μεταφέρουμε σε «αραιοκατοικημένα» νησιά.
Γράφει το Νews247
«Στείλτε τους λαθρομετανάστες σε νησιά»
Αίσθηση έχουν προκαλέσει οι δηλώσεις του γνωστού τραγουδοποιού Διονύση Σαββόπουλου, ο οποίος μιλώντας σε εκπομπή για τη βία, με κοινή μετάδοση σε πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, πρότεινε τη μεταφορά λαθρομεταναστών και τοξικομανών σε νησιά με λίγους κατοίκους.
Εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, κάνοντας λόγο για συνεχείς συρράξεις και πρότεινε να κηρυχθεί η πρωτεύουσα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Όσον αφορά την πρότασή του για τους λαθρομετανάστες, σημείωσε ότι πρέπει η μεταφορά τους σε νησιά να γίνει υπό την επίβλεψη του ΟΗΕ.
«Δεν μπορεί η Αθήνα να είναι χωματερή όλων αυτών των ανθρώπων« (σ.σ. υπάρχουν τόσα νησιά για να γίνουν «χωματερές») είπε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι και οι τοξικομανείς πρέπει να μεταφερθούν σε περιοχές όπου δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση οι έμποροι ναρκωτικών.
ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
«Διώξτε τους από τη χώρα»
Παράλληλα, ο νέος «προοδευτικός» δήμαρχος Αθήνας, ο Γ. Καμίνης της «υπεύθυνης αριστεράς», έβγαλε σήμερα εντελώς το προσωπείο και σε ένα διάγγελμα στο δημοτικό συμβούλιο που θα ζήλευε κι ο Μιχαλολιάκος, δήλωσε:
«οι παράνομοι μετανάστες θα πρέπει να εγκαταλείψουν τη χώρα και αν δε γίνει αυτό τότε η έννομη τάξη θα πρέπει να τους απομακρύνει, καθώς η κατάσταση είναι δραματική και έχουμε ευθύνη όλοι να κρατήσουμε την πόλη όρθια».
Κι ένα κερασάκι: Την ίδια ώρα, αίσθηση προκάλεσαν οι αναφορές Καμίνη για την οικονομία. Σχολιάζοντας την κρίσιμη οικονομική κατάσταση ο Γιώργος Καμίνης είπε ότι «δεν ξέρουμε πως θα είναι η χώρα μας του χρόνου… δεν ξέρουμε αν θα είναι στο ευρώ και την ΕΕ».
Πηγή: Σκάι
O κατήφορος του «προοδευτικού» και «καλλιτεχνικού» χώρου δεν έχει τελειωμό…
Ζαphod
Short URL: http://wp.me/p1pa1c-a8K
catalternative
19 Μαΐου, 2011 1:40 πμ
Γεροντική ανία;; Ή έρχεται στην επιφάνεια ο πραγματικός εαυτός μετά από κάποια ηλικία;; Που είναι κρυμμένος ο Νιόνιος του Κιλελερ;;; 😦
www.aksioprepeiakantoxh.com
19 Μαΐου, 2011 1:49 πμ
…»Εκεί στο χείλος των 70
τι αριθμός θέε μου κι αυτός
τίποτα δεν κρατά για πάντα
γνέφει ο άλλος μου εαυτός»…
Λίγο πειραγμένο 4στιχο του Μ. Πασχαλίδη.
Για Θεοδωράκηδες, Κούνδουρους, Σαββόπουλους…
http://www.aksioprepeiakantoxh.com
Γιαννκα
19 Μαΐου, 2011 7:38 πμ
«τα στερνα τιμουν τα πρωτα»….η πρωτοπορεια του τοτε,ο ακρατος συντηρητισμος του σημερα.
Capybara
19 Μαΐου, 2011 8:31 πμ
Δεν εκπλήσσομαι με το Σαββόπουλο, έχει είκοσι χρόνια περίπου που λέει βλακείες.
Γιαννκα
19 Μαΐου, 2011 8:37 πμ
ετσι ακριβως capy…γι αυτο κι εμεις τον αφησαμε στην νιρβανα του και καλλιτεχνικα..
simon
19 Μαΐου, 2011 9:13 πμ
Αυτός ο υπερεκτιμημένος απίθανος τραμπάλας, «σύντροφος» και «συνοδοπόρος» του -πάγωσ’ η τσιμινιέρα- Νταλάρα και άλλων πολλών «καλλιτεχνών», που έτρεχαν ασμένως στις δεξιώσεις της -εκάστοτε- εξουσίας για τον «πνευματικό κόσμο», μόλις κατέβηκε απ’ το «φορτηγό», λίγδωσε τ’ αντεράκι του και καβάλησε το αυτοκίνητο με το σήμα της «ειρήνης» μπροστά, εζήλωσε δόξαν Θεοδωράκειον και νομίζει ότι μπορεί να πετάει όποια μπαρούφα του ‘ρχεται στο μυαλό με τον επιμελώς ατημέλητο στόμφο ενός ξερόλα συμβουλάτορα επί παντός επιστητού!
Τον άκουσα με τ’ αυτιά μου σε τοπικό ραδιόφωνο να δηλώνει (με σταυρωμένα πάλι χέρια και τον κουλτουριάρικο σκούφο στο -άδειο του- κεφάλι) την αμέριστη συμπαράστασή του στην «επιχείρηση» του πατέρα Μπούς στο Ιράκ.
Το ερώτημα «έρχεται στην επιφάνεια ο πραγματικός του εαυτός ή άλλαξε από κάποιο σημείο και μετά;» θέτει εμένα τουλάχιστον αυτομάτως στην υιοθέτηση του πρώτου σκέλους.
Η λέξη «όνειδος» είναι λίγη! Η περιφρόνηση είναι πιο κατάλληλη.
(Ρητορική) ερώτηση: αφού καθήκον της αστυνομίας είναι να κυνηγάει τους εμπόρους ναρκωτικών, γιατί να «εξορίσουμε» τους χρήστες στα ξερονήσια;
Mind the Gap
19 Μαΐου, 2011 9:41 πμ
Δ. Σαββόπουλος, το Σύρμα : «Χατζιδάκια μ, Θοδωράκια μ, ισείς τρώτι κι πίνιτι κι εμένα μι τρώει η αρκούδα… »
Τώρα που έγινε αυτός αρκούδα, λέει να φάει και μερικούς μετανάστες ….
STERGIOS
19 Μαΐου, 2011 9:51 πμ
Ο Νιόνιος ήταν για μένα πάντα ένας ξευτίλας, καιροσκόπος, άσχετα με τη μουσική του. Ήταν τότε που πήγε να γίνει ίνδαλμα της νεολαίας με το «Φορτηγό» και το «Ήλιε Ήλιε (Κόκκινε) αρχηγέ». Όμως ήρθε η ώρα να μετρήσουμε το μπόι μας με τη δικτατορία και εκεί κάτι περίεργα αλισβερίσια, μετά τη πρώτη δίωξή του, δεν μου άρεσαν, όντας εγώ (ο αφελής νέος που τον είχα ίνδαλμα), χρόνια στις φυλακές και στα ξερονήσια που θέλει να «αξιοποιήσει» τώρα ξανά και.
Οι περίεργες δηλώσεις συνεχίστηκαν πάντα δήθεν ανατρεπτικές αλλά βαθιά συντηρητικές και αντιδραστικές. Δεν περίμενα τίποτα καλλίτερο.
Όσο για τον Καμίνη όταν αναθέτουμε σε τέτοιους ανθρώπου τη προστασία των δικαιωμάτων μας και των προσωπικών δεδομένων και κατόπιν των δημοτικών μας πραγμάτων, το επόμενο βήμα θα είναι η δικαίωση του φασισμού. Αποδείχτηκε χειρότερος κάθε προσδοκίας και πρόβλεψης. Ας όψονται αυτοί που τον πρότειναν δήθεν ως υπερασπιστή δικαιωμάτων….
Τέλος, όχι ρε Νιόνιο, στα ξερονήσια που εξοριστήκαμε και εξορίστηκαν και βασανίστηκαν οι προηγούμενες γενιές εξόριστων δεν θέλουμε να ξαναϋποφέρουν άνθρωποι ανεξαρτήτως χρώματος, ιδεολογίας και ανθρώπινης αδυναμίας.
Προσυπογράφω το σχόλιο του SIMON
anle
19 Μαΐου, 2011 10:16 πμ
Μηπως λεω μηπως εννοουσε να δωθουν κινητρα για να πανε οι φτωχοι και πονεμενοι αυτου του κοσμου. Δλδ αν δεν εχεις δουλεια στην Αθηνα πανε σε ενα νησακι, να καλλιεργεις ντοματες. Καποτε σε μια συζητησ καποιος ειχε αναφερει εδω κατι παρομοιο νομιζω. Οτι δλδ χωραμε πολλοι στην Ελλαδα και δεν ειναι αναγκη να μαστε ολοι στην Αθηνα, μπορει να βοηθηθει ο κοσμος να παει επαρχια να καλλιεργει (να κανουμε και εξαγωγες). Ρωταω γιατι οκ ο Σαββοπουλος λεει περιεργα πραγματα τα τελευταια χρονια αλλα το να θελει απλα να τους μαζεψει και να τους μπαγλαρωσει στυλ μακρονησο παραειναι χονδρο. Επισης αμα ηθελε να τους μαζεψει ολους θα μπορουσε να ζητησει να παν μαδαγασκαρη!! (μην ανακαλυπτουμε ξανα τον τροχο τα παν αλλοι πριν απο μασ) http://en.wikipedia.org/wiki/Madagascar_Plan
Eddie
19 Μαΐου, 2011 10:25 πμ
Γιατι να πιστεψουμε αυτη την εκδοχη; Εχει δειξει ο Νιονιος ως τωρα σημαδια ενδιαφεροντος για τα προβληματα των φτωχων (ντοπιων και ξενων) αυτου του κοσμου;
Ας γελασω!
Δεν ξερω παντως αν εχει κατα νου Μακρονησους για τους μεταναστες.
Μαλλον τις Μανωλαδες ειναι πιθανοτερο…
Mind the Gap
19 Μαΐου, 2011 10:37 πμ
Ξεχνάς την Εθνικιστική έξαρση του Σαββόπουλου όταν το έπαιζε «μακεδονομάχος», την προσέγγιση της ορθοδοξίας, κλπ κλπ
ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΧΡΗΜΑ ΕΚΕΙ ΧΩΝΟΤΑΝ ΠΑΝΤΑ – ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ
anle
19 Μαΐου, 2011 11:11 πμ
Mωρε δεν το ξεχνω, αλλα ξερω και αλλους ορθοδοξους σταρματα σταρματα, αλλα δε θελουν να τσουβαλιασουν μεταναστες. Για το τυχοδιωκτης συμφωνω, θα ξεχασω εγω που εβγαλε Καλομοιρα στο Ηρωδειο;. Μια χαρα το κοριτσακι δε λεω αλλα οταν εχεις παιδια να γαμιουνται στις σπουδες και να γινεται ο κωλος τους να, το να νομιμοποιεις τα ριαλιτι αντι να προωθεις ατομα που ματωνουν με αναγουλιαζει (για να κανεις τι ντορο γυρω απο το ονομα σου;; Το χε αναγκη ο Σαββοπουλος; η μηπως τελικα το να βλεπει τι μαπα του στην εσπρεσο πρωτοσελιδο ειναι τοσο αφροδισιακο). Να θελει να μαντρωσει μεταναστες σε νησια και να μην σκεφτοταν (με το δικο του μυαλο) και το καλο τους παραειναι χοντρο. Δεν κρινω την ιδεα (βλακεια ειναι απο πολλες αποψεις, δεν απομονωνεις πληθυσμο ειδικα αν θες να αφομοιωθει απο μια κοινωνια) τις προθεσεις εξεταζω
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 11:50 πμ
«Να τους πάνε» αφορά αντικείμενα και όχι ανθρώπους.
Το γαρνίρισμα με σαχλαμάρες περί ανάπτυξης και ΟΗΕ δεν μπορεί να καλύψει τη σαπίλα της κεντρικής ιδέας.
Άλλωστε όλη η ρητορική του ήταν πολεμική.
CrippleHorse
20 Μαΐου, 2011 10:46 μμ
Συμφωνώ ότι αν είχε πει για κίνητρα θα ήταν καλή ιδέα και απλά θα γελούσαμε στη σκέψη ότι θα ήταν δυνατό επί πασόκ και σε καιρούς μνημονίου να εφαρμοζόταν ένα τέτοιο αναπτυξιακό σχέδιο. Αλλά είπε «να τους μεταφέρουμε», που προφανώς σημαίνει: όποιος μπήκε παράνομα, τον πιάνουμε και τον στέλνουμε εκεί. Αυτή η λεπτομερειούλα είναι βέβαια η διαφορά μιας καλής ιδέας από κάτι που θα κάνει σημαία του το λάος και -πιο σημαντικό- η διαφορά του συνταγματικού από το αντισυνταγματικό, αλλά δε βιάζομαι να πω φασίστα το Σαββόπουλο, πολύ απλά γιατί δε θέλω να κάνω το λάθος να υποθέσω ότι τα έχει σκεφτεί αυτά κι ο ίδιος και καταλαβαίνει τη διαφορά. Και το λέω αυτό γιατί προφανώς όταν λέει «που είπα εγώ για ξερονήσια;», απλώς δεν καταλαβαίνει τι θα γίνει στην πράξη αν ιοθετηθεί η πρότασή του.
Eddie
20 Μαΐου, 2011 10:56 μμ
ακριβως αλογακι 🙂
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 11:51 πμ
Ο Σαββόπουλος είναι ο Ανδρουλάκης της μουσικής και ο Ανδρουλάκης είναι ο Σαββόπουλος της πολιτικής: επαγγελματικός καιροσκοπισμός, αφόρητες ανοησίες, μιντιακό προϊόν.
parekklisi
19 Μαΐου, 2011 1:07 μμ
Βρυκόλακες του αριστερού παρελθόντος αφήστε μας επιτέλους ήσυχους, σας σιχάθηκε η ψυχή μου.
parameterλ
19 Μαΐου, 2011 1:31 μμ
Μάλλον για τον νιόνιο μέχρι τώρα ίσχυαν τα αξιώματα των τριών πιθήκων, δεν είδα, δεν άκουσα, δεν ξέρω. Ουστ!
s0sta
19 Μαΐου, 2011 2:04 μμ
Άλλη μια εξαιρετικά άστοχη και τραγικά συντηρητική παπαριά του νιόνιου που δείχνει να πασχίζει επίμονα με τις δηλώσεις του να αποτινάξει από πάνω του όλα αυτά που ίσως αρκετοί να πιστεύαμε για αυτόν…
Μόνο σιχαμάρα και απέχθεια προκαλούν τέτοιες τοποθετήσεις ..
Ήδη φασιστοsites τον αποθεώνουν..Διάλεξε την πλευρά του πια ξεκάθαρα.
«Βάλε πλάτη» στο ΠΑΣΟΚ νιόνιο, «σημαντικές προσωπικότητες του τόπου» σαν και του λόγου σου μπορεί να έχουν και πολιτικό μέλλον σύντομα..
denyal
19 Μαΐου, 2011 2:30 μμ
Έτσι.. κάθε φορά που η ανακοίνωση για την όποια κυβέρνηση φτάνει στο Υπουργείο Πολιτισμού, κρατάμε για λίγο την αναπνοή μας για το αστροπελέκι… Τελικά μόνο ο Ζαχόπουλος είχε κάποιου είδους ευθιξία εκεί μέσα 😛 Άντε βουρ για το κενό, συνήθως έχει θέα από ψηλά (σε μολυβένια θάλασσα) αυτός ο θίασος…
Γιαννκα
19 Μαΐου, 2011 2:34 μμ
εχεις δικιο Sosta, κανενα Υπουργειο Πολιτισμου, εν οψει και της διαφαινομενης συναινεσης,θα ειναι μεσα στις βλεψεις του…..αλλωστε ο δρομος εχει ανοιξει απο παλια.
catalternative
19 Μαΐου, 2011 3:55 μμ
Αφιερωμένο στον Νιονιό και σε όλους αυτούς που ρημάξαν την μικρή μας πατρίδα
catalternative
19 Μαΐου, 2011 3:55 μμ
και το τραγουδάκι …
Capybara
19 Μαΐου, 2011 4:00 μμ
Το αστείο (και τραγικό ταυτόχρονα) είναι ότι φαίνεται να πιστεύει πως ό,τι και να κάνεις, αν το επιβλέπει ο ΟΗΕ, μετατρέπεται ταυτόχρονα σε πράξη ανθρωπιστική!
Spin
19 Μαΐου, 2011 5:13 μμ
Να μαζευτούνε όλοι οι πασόκοι και να πάνε στην Μύκονο, να κάνουν τις αλλαξοκωλιές τους και τις κωλοτούμπες τους ελεύθερα. να εφαρμόσουν εκεί μόνοι τους μνημόνια, ανθρώπινους καπιταλισμούς και ό,τι γουστάρει η ψυχούλα τους. Αρκετά με τους καθυστερημένους ψευτοδιανοούμενους.
Omadeon
19 Μαΐου, 2011 5:16 μμ
Λοιπόν… το άκουσα το απόσπασμα.
1. Εντελώς ψυχρά και αντικειμενικά κρίνοντάς το, ο Σαββόπουλος λέει… μαλακίες. ΔΕΝ νομίζω ότι μπορεί να βρεθεί «ακατοίκητο» νησί που να χωράει… εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους!!! ΠΟΥ ζει? Στην κοσμάρα του? Ας βρεθεί τέτοιο νησί και… καλλιεργήσιμο κιόλας (ουάου), κι έχω… καλύτερη ιδέα. Να πάμε ΕΜΕΙΣ εκεί, να ησυχάσουμε από τη μόλυνση και να… αφήσουμε τους μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας (πλην εγκληματιών βέβαια, που… εντάξει… ΔΕΝ με ενδιαφέρει ΤΙ χρώμα έχουν αυτοί, ας πάνε στο διάολο ΚΑΙ Ελληνες ΚΑΙ ξένοι).
2. Από κει και πέρα, ο Σαββόπουλος νομίζει ότι τα σκέφτηκε όλα και λογικά και ορθά και δημοκρατικά. Αδυνατεί να δει τις επιπτώσεις, ή τη συσχέτιση με… Μακρονήσι και Γυάρο. ΓΙΑΤΙ? Θέλει υπεράσπιση τώρα? Με τόσες μαλακίες που λέει κατά καιρούς θάπρεπε να περιμένει το αντίθετο μάλλον, αλλά φταίνε και τα ΜΜΕ που του δίνουν σημασία…
Εγώ δεν θα τον πω φασίστα πάντως. Θα τον πω καραγκιόζη συνοδοιπόρο ρατσιστών εξ αμελείας. Οπως και μεγάλο μέρος (δυστυχώς) του παραπληροφορημένου αυτού λαού.
Spin
19 Μαΐου, 2011 5:25 μμ
«Θα τον πω καραγκιόζη συνοδοιπόρο ρατσιστών εξ αμελείας»
Βασικά , ανήκει και αυτός στην μεγάλη σχολή του «κοιτάω την παρτάρα μου» …
Omadeon
19 Μαΐου, 2011 9:15 μμ
Νέες λέξεις που… έμαθα.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Πως μεταφράζεται νεοελληνιστί η ετικέτα «nigger-lover» (της Ku-Klux-Klan)?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: «λαθρομεταναστολάγνος» !!!
(έχει και ρίμα, προσέξτε το… όπως π.χ. never mind = δε βρωμάει…)
H Καμαριέρα
20 Μαΐου, 2011 1:38 πμ
Παντως δεν εργαζομαι μονο σε ξενοδοχεια αλλα και σε σπιτια…διοτι κανω κοινωνικο λειτουργημα…αποσυμπιεζω τον εγκεφαλο των ηλικιωμενων…για περισσοτερες πληροφοριες επικοινωνηστε στο 090 34 56 229
ΧΧΧ
simon
20 Μαΐου, 2011 9:33 πμ
Tώρα μόλις στο ΜΕΓΚΑ, επανέλαβε τις παπαριές «ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΜΕ στα νησιά να καλλιεργούν κλπ», όχι με τόσο κατηγορηματικό τρόπο και με στυλ «εγώ μια πρόταση έκανα, ας βρουν άλλοι πως θα υλοποιηθεί ή ας πέσουν άλλες προτάσεις στο τραπέζι», τα ‘βαλε με τα μπλογκς («πρόκειται για λογοκρισία χειρότερη από τη χούντα») και έκλεισε με το αμίμητο:
Ερώτηση (Οικονομέας): Πώς βλέπετε τώρα την κυβέρνηση με το μνημόνιο;
Απάντηση: Τί να σου κάνει κι η κυβέρνηση; !!! Τί να πώ;!!!
Θαυμάστε τον!!!
katy
20 Μαΐου, 2011 9:44 πμ
Ε και ‘συ πρωί πρωί μέγκα βλέπεις; Τα ‘θελες και τα ‘παθες. 🙂
Βάζε Star να βρεις την υγειά σου! 🙂
simon
20 Μαΐου, 2011 9:52 πμ
Σταρ; «Πρωϊνή Μελέτη»;
Μα, έχω πάψει εδώ και καιρό να πίνω μητρικό γάλα! 🙂 🙂 🙂
μανικακος
20 Μαΐου, 2011 10:03 πμ
😀 😀 😀 😀
χαχαχαχχα
denyal
20 Μαΐου, 2011 3:21 μμ
Μετά τον σάλο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του Διονύση Σαββόπουλου για το θέμα των μεταναστών σε κοινή εκπομπή που συνδιοργάνωσαν τα αθηναϊκά ραδιόφωνα εναντίον της εγκληματικότητας, ο ίδιος έστειλε στην «Ε» την παρακάτω επιστολή.
«Για να προλάβω περαιτέρω παρεξηγήσεις, επαναλαμβάνω ό,τι είπα στον ραδιοφωνικό μαραθώνιο της Τετάρτης, κάπως πιο συμπυκνωμένα εδώ.
Να κηρυχτεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης το Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας, διότι το εφιαλτικό πρόβλημά μας τώρα, χειρότερο απ’ την οικονομική κρίση και την αβεβαιότητα, είναι ο τρόμος των πολιτών. Οπου και να διαμένουμε, διασχίζουμε την Αθήνα δύο φορές τη μέρα για δουλειές, μετά φόβου Θεού και με κλειστά τα τζάμια. Προχθές μαχαίρωσαν τον βοηθό μου.
Μία λύση θα ήταν να μεταφερθούν οι παράνομοι μετανάστες σε μισοαφημένα νησιά ή χωριά, για να καλλιεργήσουν τη γη και να ζήσουν με τη βοήθεια του ΟΗΕ, γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε. Κι όταν επιτέλους δεήσει η Ευρώπη να σχεδιάσει κοινή πολιτική για τους μετανάστες και φύγουν οι άνθρωποι, τότε οι ιδιοκτήτες των εγκαταλελειμμένων σπιτιών σε χωριά και νησιά μας, θα ‘χουν το σπιτάκι τους συντηρημένο κι απ’ έξω κανένα αμπέλι ή χωράφι καλλιεργημένο.
Τα εξαρτημένα άτομα είναι άλλο. Πρέπει να φύγουν απ’ το κέντρο και να φιλοξενηθούν σε κέντρα απεξάρτησης -χρειαζόμαστε επειγόντως περισσότερα- μακριά απ’ τις πιάτσες, όπου να μην είναι τόσο εύκολη η πρόσβαση των εμπόρων ναρκωτικών. Διότι πρέπει να αστυνομεύονται οι έμποροι και όχι οι εξαρτημένοι, για τους οποίους πρέπει να καταλάβουμε επιτέλους ότι είναι δικά μας παιδιά.
Να καθαριστεί το Ιστορικό Κέντρο, που δεν είναι μόνο δικό μας, αλλά όλης της Ευρώπης. Εδώ γεννήθηκε η Δημοκρατία, το Θέατρο, η Φιλοσοφία και η ίδια η Ευρώπη. Και τώρα είναι ανθρώπινη χωματερή, κρανίου τόπος, έτσι θα το αφήσουμε; Περιμένοντας την Ευρώπη; Να καθαριστεί λοιπόν και τότε πια να κατοικηθεί με χαμηλό επιδοτούμενο ενοίκιο από νέα ζευγάρια, να ζωντανέψουμε.
Πιθανόν υπάρχουν κι άλλες, καλύτερες λύσεις απ’ αυτές που ανέφερα. Θα μ’ ενδιέφερε πολύ να τις ακούσω.
Αντ’ αυτού, ακούω έναν αντίλογο από τα blogs και από μερίδα των Μέσων Ενημέρωσης, που δεν δείχνει να ενδιαφέρεται τόσο για μια λύση, να γίνει ένας διάλογος, να βγάλουμε ένα συμπέρασμα, αλλά ενδιαφέρεται μάλλον να στήσει ένα θέαμα καβγατζίδικο, με ειρωνείες, εξυπνάδες και διαστρεβλώσεις. Πότε είπα εγώ για ξερονήσια και εξορίες; Ξερονήσι είναι τώρα το κέντρο της Αθήνας. Σε άθλια γκέτο, στοιβαγμένοι ζουν αυτοί οι δυστυχείς.
Το σχέδιο της κυβέρνησης να τους πάει σε περιφραγμένα στρατόπεδα τούς φαίνεται καλύτερο;
Μου κάνει εντύπωση αυτή η καινούργια λογοκρισία διά της διαστρεβλώσεως, γιατί είναι πολύ πιο εφιαλτική και περίπλοκη απ’ αυτές που ζήσαμε στο παρελθόν. Στοχοποιούνται πλέον άνθρωποι. Από πού προέρχεται άραγε αυτό; Προέρχεται πάλι από τον πανικό και τον φόβο αρκετών ανθρώπων δίπλα μας, που ταυτοχρόνως, όμως, δεν θέλουν να χάσουν τις ψευδαισθήσεις τους και μες στη βαθιά απογοήτευσή τους κατασκευάζουν εχθρούς.
Κι ύστερα πάλι αυτοί οι ίδιοι αναρωτιούνται: «Μα γιατί σιωπούν οι διανοούμενοι;»».
denyal
20 Μαΐου, 2011 3:21 μμ
σου γαμώ τα λύκεια Σαββόπουλε 😀
Εκμεταλλεύομαι το αριστερό μου παρελθόν για να μένω στην επικαιρότητα
20 Μαΐου, 2011 3:36 μμ
Εμμετικός…. ειπαμε, η γεροντική άνοια ευθυνεται αλλα εχει και η υπομονη τα ορια της
Αλλωστε αυτος που ξερει τι γινεται στο κεντρο; σαμπως παταει ποτε την πανακριβη του μποτα στην Ομόνοια;
Ερώτηση αφελούς: από που και ως που ο σαββόπουλος θεωρειται «διανοούμενος»;
iordanoglou
20 Μαΐου, 2011 4:17 μμ
Μία λύση θα ήταν να μεταφερθούν οι παράνομοι μετανάστες σε μισοαφημένα νησιά ή χωριά, για να καλλιεργήσουν τη γη και να ζήσουν με τη βοήθεια του ΟΗΕ, γιατί μόνοι μας δεν μπορούμε. Κι όταν επιτέλους δεήσει η Ευρώπη να σχεδιάσει κοινή πολιτική για τους μετανάστες και φύγουν οι άνθρωποι, τότε οι ιδιοκτήτες των εγκαταλελειμμένων σπιτιών σε χωριά και νησιά μας, θα ‘χουν το σπιτάκι τους συντηρημένο κι απ’ έξω κανένα αμπέλι ή χωράφι καλλιεργημένο.
Ταδε έφη Νιόνιος. 20/5/11
Οι λαθραίοι μετανάστες είναι μια πρώτης τάξης ύλη για οικονομική ανάπτυξη αρκεί η κυβέρνηση να μην υπολογίσει τα γαυγίσματα της θρησκόληπτης αριστεράς.
Ακαλλιέργητες εκτάσεις υπάρχουν, κλειστές βιοτεχνίες επίσης. Με σωστή οργάνωση και σχέδιο, μπορεί η χώρα να αποκτήσει δυναμική ανάπτυξης σε παραγωγή εντάσεως εργασίας. Προφανώς οι αμοιβές θα είναι πολύ χαμηλές, δεν θα κρυφτώ να πω πως οι συνθήκες θα είναι αντίστοιχες δουλοπάροικου, όμως θα είναι καλύτερα και για αυτούς και για εμάς.
Σίγουρα απο τις συνθήκες στις πατρίδες τους καλύτερα θα είναι.
Εχουμε χρυσό στα χέρια μας και καθόμαστε και κλαίμε.
Αλλά, ξέρω, ελάτε αριστεροί ταλιμπάν, πείτε τα ποιημάτακια σας τώρα.
Ταδε έφη Διγενής 19/2/11 http://tvxs.gr/node/78484/478710#comments
Ρε, ο Νιόνος εμπένεται απο τα trolls του tvxs?
Πέραση που την έχω στη «διανόηση» πάντως…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
20 Μαΐου, 2011 8:20 μμ
Από ΤVXS
«Συμφωνεί το ΛαΟΣ με τις προτάσεις Σαββόπουλου».
Θα στείλει άραγε ο Νιόνιος επιστολή και στην Α1 για να κλαψουρίσει ότι τον «παρεξήγησαν»;
anton555
20 Μαΐου, 2011 11:07 μμ
A ρε Σαββοπουλε!Εκει στις αρχες της δεκαετιας του ’90,τοτε που σου τα σκαγε ο Βαρβιτσιωτης για να τραγουδας στα φανταρια,προφανως ηταν ολα καλα.ε?Τοτε ντε,που εκαναν οι καφροι συλλαλητηρια για τη Μακεδονια.Τοτε που ειχε «πλημμυρισει» η ψυχουλα σου απο «ελληνικο φως»! Ρε Νιονιο,αυτο ειναι ο ορισμος του καιροσκοπου.Ο ορισμος του λαμογιου…
Thodore Anastos
24 Φεβρουαρίου, 2019 5:40 μμ
Ρε δεν πάτε στον πατέρα σας στο διάολο παπαγαλάκια της νέας τάξης πραγμάτων. Υπάλληλοι των ευρέo-σιωνιστών και παν σκατό ποιητών του πλανήτη. Α να χαθειτε εβραίο κουμουνια.
μανικακος
3 Μαρτίου, 2019 3:07 μμ
Και αντιπρόσωποι! Πες τα εβραιοφάγε!
DrAluca
7 Απριλίου, 2019 11:04 μμ
Και λιγα σου ειπε.
Χαμογελατε…
ΝΙΩΚΚΚ
9 Απριλίου, 2019 3:46 μμ
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΑΣ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΣ ΕΙΠΕ ΠΑΛΙ !!