Γράφει η Δέσποινα Κουτσούμπα
«Τα πράγματα είναι απλά: όταν στο σπίτι σου μπαίνουν κατσαρίδες, δεν τρέχει όλη η οικογένεια να τις κυνηγάει μία μία. Κάνεις απεντόμωση. Το ίδιο και στο κέντρο της Αθήνας. Πρέπει να διώξουμε όλους τους λαθρομετανάστες»…
Τάδε έφη η γνωστή ξανθιά κυρία, μέλος της Χρυσής Αυγής, που παρουσιάζεται ως εκπρόσωπος της επιτροπής κατοίκων Αγ. Παντελεήμονα.
Σημερινό, από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας με θέμα τα μέτρα για το ιστορικό κέντρο, όπου παραβρέθηκα.
Προσπαθώ πολλή ώρα να το ξεχάσω, αλλά δεν γίνεται. Άλλωστε, το σωστό δεν είναι να το ξεχάσω. Το σωστό είναι να το μοιραστώ με όλους -αφού ακόμη δεν το βλέπω σε κανένα από τα μέσα των οποίων οι δημοσιογράφοι επίσης άκουγαν, εξίσου έντρομοι.
Άνθρωποι και κατσαρίδες. Συμμορίες που αναγκάζονται να τρέχουν να πατάνε μία μία τις κατσαρίδες γιατί δεν κάνει καλά τη δουλειά του το κράτος, να τους μαζέψει όλους και να τους εξαφανίσει (τι να κάνει και η καημένη κυριούλα με ένα μικρό φουρνάκι; κατά το γνωστό ανέκδοτο…)
Υπάρχουν αυτοί οι υπάνθρωποι. Κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Βγαίνουν και μιλούν στα πρωινάδικα, ως καθόλα αξιοπρεπείς πολίτες. Όπως άλλωστε και τόσοι κλέφτες, λωποδύτες, μπράβοι, μαχαιροβγάλτες, προαγωγοί -επίσημοι και μη…
Κι όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν ήταν το θράσος της να παρομοιάσει τους κυνηγημένους της ζωής με κατσαρίδες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί η πολιτική της κυβέρνησης και του Δημάρχου-υπαλλήλου της, που επικεντρώνουν το πρόβλημα της Αθήνας στην εξαφάνιση των μεταναστών και κάθε κοινωνικά αποκλεισμένου.
Διά στόματος Άννας Νταλάρα: «Δεν θα μας επιβάλλει η ακροδεξιά την πολιτική μας. Από μόνοι μας πρέπει να διώξουμε όλους τους λαθρομετανάστες από την Αθήνα».
Διά στόματος Καμίνη: «Το θέμα είναι να δημιουργηθούν χώροι όπου θα συγκεντρώνονται όλοι οι μετανάστες προς απέλαση, και αυτό να γίνει σε όλους τους Δήμους, όχι να συγκεντρώνονται όλοι στην Αθήνα».
Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε τις προτάσεις Καμίνη για το Κέντρο της Αθήνας. Αξίζει, ειδικά για όσους ψηφίσαν τον «ανεξάρτητο» Συνήγορο του Πολίτη (νυν: του Πρωθυπουργού). Φαντάζομαι ότι αύριο, που θα συναντηθεί με τον αρμόδιο για το θέμα Αντιπρόεδρο Πάγκαλο, θα μπορέσουν να τις εξειδικεύσουν σε συγκεκριμένα μέτρα: πόσους, από ποιους δρόμους και με ποιο τρόπο θα… εξολοθρεύσουν. Απεντόμωση, δηλαδή! (Μήπως να τους πουλάγαμε και τα όργανα, ρε παιδιά, να κάνουμε απόσβεση; Έμαθα ότι οι αστυνομικές επιχειρήσεις κοστίζουν πια…).
Το πολιτικό κλίμα μυρίζει Γερμανία του ’30. Όχι παντού. Σίγουρα όμως στο κέντρο της πρωτεύουσας. Εκεί που η φτώχεια και η εξαθλίωση εντείνονται, εκεί που οι άστεγοι σκοτώνονται για ένα παγκάκι, εκεί που οι γυναίκες εκδίδονται υπό την απειλή του όπλου.
Γίναμε λοιπόν μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα! Αυτό δεν ήθελαν; Τόσα χρόνια μας πιπιλάνε το μυαλό για τις ελληνικές «ανορθογραφίες»: την (υποτιθέμενη) τεμπελιά, την οικογενειακή αλληλεγγύη, τη φιλοξενία, την προστασία της εργασίας, τα σωματεία… Ε λοιπόν, όταν κάνεις ότι μπορείς για να εξαφανιστούν όλα αυτά, μαζί τους εξαφανίζονται οι ζωντανές γειτονιές, τα γεμάτα καφενεία, τα παιδιά που παίζουν στους δρόμους, τα μαγαζιά της γειτονιάς, τα θερινά σινεμά, η δυνατότητα να γυρνάς μόνος στο σπίτι ότι ώρα θες χωρίς να φοβάσαι. Μπράβο σας, καλά τα καταφέρατε! Μας κάνατε επιτέλους Ευρώπη!
Συνεχίζω να μένω στο κέντρο της Αθήνας. Να έχω το ψιλικατζίδικό μου, που παίρνω βερεσέ τσιγάρα. Να γνωρίζω τις πωλήτριες στο σούπερ μάρκετ. Να κάνω παρέα με όλες τις μαμάδες της γειτονιάς, ανεξαρτήτως χρώματος. Να χαιρετάω τους απο πάνω στο ασανσέρ. Να θεωρώ τύχη για το παιδί μου να φοιτά σε πολυεθνική τάξη. Να μαθαίνω τα προβλήματα των γειτόνων μου και να τους βοηθάω όσο μπορώ. Να κατεβαίνω μαζί τους στην απεργία, στην πλατεία, στο αυτοδιαχειριζόμενο πάρκο. Να αντιστέκομαι στη λαίλαπα του Μνημονίου, όχι μόνο στις πανεργατικές απεργίες, αλλά στην καθημερινότητά μου.
Να πάρουμε πίσω τις γειτονιές, μόνο έτσι θα νικήσουμε τον φόβο, έτσι θα τους νικήσουμε.
——————————————————————————————————————————————————————–
Τεχνική υποστήριξη αλλά και συμφωνία από τη Jaquou Utopie
Σίσσυ Μπάρα
19 Μαΐου, 2011 1:41 πμ
chapeau bas! καλή μου! Κ μην ξεχνάμε ότι κ ο Αδόλφος ακόμα πριν προχωρήσει στη «τελική λύση» για τους εβραίους είχε δοκιμάσει ένα άλλο σχέδιο: Είχε αναθέσei στον Ειχμαν να οργανώσει σχέδιο για τη μεταφορά τους στη Μαδαγασκάρη
Xanadu
19 Μαΐου, 2011 1:42 πμ
Βασικα εγω δε φευγω απο το σπιτι μου. Θα κατσω εδω μεσα μεχρι να ρθει ο λαθρομεταναστης να με σφαξει. Ή έστω να με βιάσει ή να με κλέψει. Με κάτω από ένα κόψιμο ποδιού ή χεριού δε συμβιβάζομαι! Τελεια και παύλα! Δε φευγω σας λεω, και ας με τραβατε απο τα μαλλια!
danny greene
19 Μαΐου, 2011 2:48 πμ
σαφως οι λαθρομεταναστες για ολους τους αυτοαποκαλουμενους προοδευτικους αριστεριστες η αριστερους πλην μανωλη γλεζου(που παρατηρησε το προβλημα της λαθρομεταναστευσης) δεν αποτελουν προβλημα, η γερμανια, η σουηδια, η φιλανδια, η ολλανδια και πολλες αλλες χωρες της δεξιας οπισθοδρομικης ευρωπης που δεν τους παρεχουν προσβαση ειναι μαλλον χωρες χιτλερικες που ακομα και οσους λαθρομετανστες φτασουν εκει τους απελασουν, στην ελλαδα θα πρεπει να συνεχιζουμε κατα αυτους τη συγκεντρωσημεταναστων, θεωρειτε μαλιστα πως η χωρα εχει τις υποδομες(σχολεια, νοσοκομεια) ετσι ωστε να μπορεσουμε να φιλοξενησουμε ακομα περισσοτερους. η μονη λυση κατ’αυτους ειναι να μεινουν ολοι στην ελλαδα και να ζησουμε ευτυχισμενα, το πως θα μπορεσει αυτο να γινει σιιτες μουσουλμανοι να συμπαθησουν αθειστες, χριστιανους, ομοφυλοφιλους και λοιπους διαφορους απο την δικη τους κουλτουρα τους ειναι αδιαφορο, ενα τζαμι θεωρειτε η λυση της εκτονωσης του ορκισμενου μισους εναντιον της δυσης στην κουλτουρα των σιιτων μουσουλμανων. σαφως το να αναφερονται ως κατσαριδες ανθρωποι ειναι καταπτυστο. δεν σημενει οτι ειναι φισιολογικο 300 μεταναστες την ημερα 9000 το μηνα να καταφτανουν σε αυτη τη χωρα …. προτεινεται λυσεις στο πραγματικο προβλημα ο ρατσισμος ειναι ενα επακολουθο της τεταμενης κααστασης!
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 2:59 πμ
έχει πλάκα όμως να φοβαται τον σιιτη ο ελληνορθόδοξος μουτζαχεντίν…
κακα τα ψέματα,ενα ιράν ηταν η ελλαδα και πρίν τους μουσουλμάνους….
risinggalaxy
19 Μαΐου, 2011 3:06 πμ
Τι γνώμη έχετε για τους ελληνορθόδοξους Ταλιμπάν;
Τι έχετε να πείτε για τη μαφία που λυμαίνεται το κέντρο και αναπτύσσει δραστηριότητες όπως το εμπόριο λευκής σαρκός, η πρέζα κ.λ.π. Αλήθεια για αυτούς γιατί δεν μιλάει κανείς; To θέμα είναι μικροπαραβατικότητα; H το οργανωμένο έγκλημα;
Εσείς που μένετε;
Αληθεύει πως υπάρχουν συμφέροντα real estate σε υποβαθμισμένες περιοχές;
Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι -σε αντίθεση με τη δεξιά -στην αριστερά άμα λέει και από καμιά μαλακία ο Γλέζος όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να προσκυνάνε την αποψάρα του;
Αλήθεια για τους Ελληνορθόδοξους Ταλιμπάν , τι γνώμη έχετε;
risinggalaxy
19 Μαΐου, 2011 3:09 πμ
Επίσης -αν καταλαβαίνω το πνεύμα σας- από που εξάγετε ότι όποιος είναι αριστερός ή και αναρχικός αυτομάτως κατατάσει ανθρώπους ώς «καλοί μετανάστες» -«κακοί οι άλλοι» ;
Για τη πολυεθνική μαφία που λυμαίνεται τα 6 χιλιόμετρα μέχρι τη Γαλαξίου με εμποριο λευκής σαρκός θα μας πείτε επιτέλους τίποτα?.
Αλήθεια τι γνώμη έχετε για τους Ελληνορθόδοξους Ταλιμπάν?
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
20 Μαΐου, 2011 10:41 πμ
Ο Ελύτης έχει δίκιο: Η Ελευθερία απαιτεί από τους ζωντανούς να πίνουν το αίμα τους. Παραφράζοντας θα συμπλήρωνα ότι : Η Σκλαβιά απαιτεί από τους ζωντανούς να πίνουν το αίμα των άλλων.
Ξεπουλημένες Συνειδήσεις
s0sta
19 Μαΐου, 2011 3:40 μμ
«»η ολλανδια και πολλες αλλες χωρες της δεξιας οπισθοδρομικης ευρωπης που δεν τους παρεχουν προσβαση ειναι μαλλον χωρες χιτλερικες που ακομα και οσους λαθρομετανστες φτασουν εκει τους απελασουν «»
http://schipholwakes.nl/background-information-in-english.htm
ρίξε μια ματιά να δεις μόνος σου αν είναι χιτλερικές ή όχι οι μέθοδοι κράτησης που χρησιμοποιούν οι Ολλανδοί ,πόσα «ατυχήματα» έχουν συμβεί και αν το πρόβλημα είναι λυμένο εκεί όπως υποστηρίζεις στο σχόλιο σου..
Επίσης αν βρεις και μια λογική εξήγηση γιατί αυτοπυρπολήθηκε στην Dam (αντίστοιχης κεντρικότητας πλατεία με πλατεία Ομονοίας) αυτός ο Ιρανός μετανάστης εγώ πάω πάσο..
published on: 8 April 2011
On Wednesday, Kambiz Roustayi set himself on fire on Dam Square in Amsterdam’s city centre. A day later the 36-year-old Iranian died of his injuries. A friend of his, Parvis Noshirrani told Dutch television that Mr Roustayi talked about committing suicide when they were in an asylum centre together. But he received no help from the Dutch authorities.
“He was fed up with the situation.
Roaming the city, sleeping in the streets. No status, no travel documents, no future. If he had returned to Iran, he probably faced the same fate. He was scared of being arrested and executed,” (σου θυμίζει τίποτα ; )
http://immigrantdetentionwatch.blogspot.com/2011/04/netherlands-failed-to-help-self.html
Να γίνουμε επιτέλους Ευρώπη ε;
Χμμμ…
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:36 μμ
Να θυμάσαι κάτι…οτι ακόμα και πυρηνικός πόλεμος να γίνει, εγω θα επιβιώσω…εσυ κάνε το σταυρό σου…ή κανά μπάφο στο 12θεο…
danny greene
19 Μαΐου, 2011 3:33 πμ
ο ρατσισμος ειναι ενα επακολουθο της τεταμενης κααστασης!
μαλλον δεν γνωριζεται την ιδεολογια των σιιτων. ο θανατος ειναι η σωστη μορφη τιμωριας για αυτους, και η διαδοση του κορανιου με καθε τροπο τροπος ζωης για τους ορθοδοξους ταλιμπαν δεν γνωριζω τιποτα διοτι ειναι μια ενοια εισηγμένη απο εσας, αναγνωριζω την παραβατικότητα απο καθε πλευρα, και τις μαζικες ευθυνες ….
και εαν ο μανωλης γλεζος χαρακτιριζεται απο εσας ως «λέει και από καμιά μαλακία» αυτος τολμισε να κατεβαση τη σημαια του φασισμου καποτε …. εσεις τολματε να περασετε τωρα 03¨32 απο την πλατεια θεατρου? λυση εχετε να προτινετε στο προβλημα της αθηνας? το να καταδικαζουμε το λογο τον άλλων ειναι το μονο ευκολο …
Πεχλιβάνης
19 Μαΐου, 2011 12:23 μμ
Αγαπητέ danny greene, το γεγονός ότι ο Μανώλης Γλέζος είχε το απίστευτο θάρρος να κατεβάσει τη σημαία των Ναζί από την Ακρόπολη, δεν σημαίνει ότι πρέπει απαραίτητα να συμφωνούμε με οποιαδήποτε άποψη εκφράζει.
Τον σέβομαι απεριόριστα γι αυτά που έχει κάνει, παρ’ όλα αυτά είναι άνθρωπος και όπως κάθε άνθρωπος, λέει και «μαλακίες».
Capybara
19 Μαΐου, 2011 4:10 μμ
Έχεις διαβάσει το «Όσα θα θέλατε να μάθετε για τους σιίτες και φοβόσαστε να τα ρωτήσετε»;
CrippleHorse
19 Μαΐου, 2011 4:00 πμ
Πως είναι δυνατό αυτή η Σκορδέλη να μην είναι στη φυλακή;
Spin
19 Μαΐου, 2011 5:17 μμ
Εδώ πλέον βλέπουμε καθημερινά τον Βορίδη να μας πλασάρεται σαν μέγας δημοκράτης…
Narrator
19 Μαΐου, 2011 5:23 μμ
Αχ κάντε μου μια χάρη, ας μην ανοίξουμε κουβέντα για το Βορίδη… μη ρωτάτε γιατί, απλά έχετε μου εμπιστοσύνη 😛
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 5:25 μμ
γιατι καλέ?
δε σ’αρεσει σαν αντρας εσένα? 🙂 🙂 🙂
ο Μπλερ,ο τόνις????
😀 😀 😀 😀
Capybara
19 Μαΐου, 2011 5:27 μμ
Εγώ σου έχω τυφλή εμπιστοσύνη!
Narrator
19 Μαΐου, 2011 5:32 μμ
Μανικάκο, άμα έρθει «γνωστός χρήστης» θα σε αφήσω μόνο σου να βγάλεις το φίδι από την τρύπα.
Capybara, θα πας μπροστά εσύ!
Αχθος Αρούρης
19 Μαΐου, 2011 11:23 μμ
εσυ με το ονομα του Βορίδη,ξεκολα τη μαλακια.
κι αν δεν εχετε να ασχοληθητε με κατι,πεταχτε καμμια μολοτοφ….
μπασταρδοανάρχια….
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 11:26 μμ
Μη φευγεις……σου εφυγε ενας ποντος….
χαχαχαχαχαχαχ
Χαμογελατε…
Βορίδης Fan Club
19 Μαΐου, 2011 11:31 μμ
μόλις ξεκόλησα…και έχυσα πάνω σου
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:38 μμ
τσ τσ τσ πρόστυχε…!
Mihaloliakos
20 Μαΐου, 2011 12:00 πμ
to Bouridh einai xeiroterou apo mega dhmokrath. einai anarxou aplytou. andi na skoutwnei anhlikous me xeiromvomvides, tous kynhgage me tsekouria. Proudwtis
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 6:10 πμ
Η αριστερά πάσχει από σχιζοφρένεια και χρήζει ομαδικής επισκέψεως σε ψυχολόγο.
Είναι τόσο δογματική που έχει απολέσει κάθε στήριξη στον απλό κοσμάκη της Ελλάδος για να ευαγγελιστεί έναν κάποιον υποτιθέμενο αντιρατσισμό, στο βωμό ενός κάποιου διεθνιστικού αριστερισμού και οδηγεί την χώρα στην καταστροφή με μαθηματική ακρίβεια.
Η Ελλάδα ουδέποτε ήταν Ιράν (τι εξυπνάδες είναι αυτές!!!), αλλά θα γίνει έτσι που το πάνε κάποιοι καθώς αυτό που θα γίνει είναι να πλησιάσουν την εκκλησία και οι πλέον απομακρυσμένοι από αυτήν, μέσα στα πλαίσια του «ανήκομεν». Όταν κάποιος νοιώθει ότι απειλείται, συσπειρώνεται γύρω από το πιο σταθερό που υπάρχει στην κοινωνία, και αυτό φυσικά δεν είναι το κράτος, ούτε η πολιτική αλλά η εκκλησία. Η ίδια η αριστερά λοιπόν θα ωθήσει τους Έλληνες κοντά στην εκκλησία, ως τελευταίο αποκούμπι στήριξης.
Πέραν τούτου η τακτική των αριστεριστών είναι ανήθικη, καθώς μια χούφτα άνθρωποι χρησιμοποιούν ένα πρόβλημα για να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με εκβιαστικές μεθόδους. Επομένως δεν είναι απλώς μειοψηφία, αλλά ανήθικη μειοψηφία. Είναι ο λόγος που θα ισχυροποιηθεί η Χρυσή Αυγή και είναι ο λόγος που θα οδηγηθεί η Ελλάδα σε χειρότερες καταστάσεις.
Τελικώς, όλη αυτή η υπόθεση θα σηματοδοτήσει τόσο το ιδεολογικό τέλος της αριστεράς όσο και το ουσιαστικό της τέλος.
risinggalaxy
19 Μαΐου, 2011 6:42 πμ
πανίβλακα άσε τα σάπια και τα ευγενικά μπες στο ψητό. γουστάρεις αίμα ε?
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 7:01 πμ
Εξαιρετική απάντηση! δηλωτική του επιπέδου σου.
katy
19 Μαΐου, 2011 7:40 πμ
«….Η ίδια η αριστερά λοιπόν θα ωθήσει τους Έλληνες κοντά στην εκκλησία.…..».
Χαζή απορία (προς Στράβων Αμασεύς).
Τόση μεγάλη δύναμη πιστεύεις ότι έχει η Αριστερά, ώστε να καταφέρει να κάνει κάτι, που η ίδια η Εκκλησία δεν κατάφερε να κάνει χιλιάδες χρόνια τώρα;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 8:52 πμ
Όση δύναμη έχει μια κουταλιά μύκητα που μπορεί να μετατρέψει ένα καζάνι γάλα σε γιαούρτι. Την δύναμη δεν την έχει η ίδια η αριστερά αλλά ο θρησκευτικός φανατισμός που θα προκύψει ως αντίδραση στους θρησκευτικώς φανατισμένους λαθρομετανάστες και θα προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις. Η αριστερά έχει την ψευδαίσθηση ότι θα αποκομίσει οφέλη από αυτήν την κατάσταση αλλά πλανάται πλάνην οικτράν, τελικώς θα στοχοποιηθεί ακόμη και από αυτούς που φαινομενικά υπερασπίζεται.
Δεν νομίζω πάντως να ισχύει αυτό που λες, το 1821 λ.χ. δεν νομίζω να υπήρχαν εκκλησιοφάγοι στον βαθμό που υπάρχουν σήμερα.
katy
19 Μαΐου, 2011 9:01 πμ
“…..στους θρησκευτικώς φανατισμένους λαθρομετανάστες….”
Συγγνώμη βρε Στράβωνα, αλλά εσύ πιστεύεις ότι ο «πόλεμος» είναι θρησκευτικός;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:06 πμ
Θα γίνει.
katy
19 Μαΐου, 2011 9:07 πμ
Από ποιούς;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:11 πμ
Από την δυναμική των πραγμάτων.
katy
19 Μαΐου, 2011 9:23 πμ
«….Από την δυναμική των πραγμάτων….».
Μπορείς να το κάνεις πιο σαφές;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:31 πμ
Όχι αλλά μπορώ να το κάνω πιο παραστατικό. Όταν ο Χότζας πριόνιζε ένα κλαδί και συγκεκριμένα το κλαδί πάνω στο οποίο καθόταν, παραξενεύτηκε με την προειδοποίηση κάποιου περαστικού ότι θα έπεφτε. Όταν τελικά ο Χότζας έπεσε μαζί με το κλαδί, νόμισε ότι ο περαστικός ήταν μάντης.
katy
19 Μαΐου, 2011 9:51 πμ
Λυπάμαι αλλά η απάντησή σου δεν με καλύπτει….
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:00 πμ
Αλίμονο εάν είχα την δύναμη να σε καλύψω με μία απάντηση, θα ήμουν ή σοφός ή Θεός. Δεν στοχεύω στην κάλυψη σου αλλά στον προβληματισμό σου ο οποίος ελπίζω να μην είναι στιγμιαίος αλλά φίλτρου 🙂
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 11:59 πμ
Έχετε λυσσάξει όλοι οι ελληνοφρενείς ορθόδοξοι φανατικοί ότι οι «κακοί μουσουλμάνοι» θα μας φάνε. Μέχρι στιγμής οι μόνοι που σκοτώνουν λόγω θρησκείας και χρώματος στη χώρα, είναι οι ομοϊδεάτες σας.
Αν αύριο πάρουν τις χατζάρες οι «φανατικοί μουσουλμάνοι» δε θα φταίει η αριστερά, αλλά κάτι μουτζαχεντίν τουρκόσποροι που την είδαν Μεγαλέξανδροι του Βυζαντίου (απ’ όλα έχει το ελληνοφρενές τουρλουμπούκι) και βγαίνουν τα βράδια από τις τρύπες τους για να κάψουν αλλόθρησκους.
simon
19 Μαΐου, 2011 8:26 πμ
«Τελικώς, όλη αυτή η υπόθεση θα σηματοδοτήσει τόσο το ιδεολογικό τέλος της αριστεράς όσο και το ουσιαστικό της τέλος».
Μη φάτε το βράδυ σύκα και τυρί, «σεβαστέ φιλόσοφε»! Θα σερβίρουμε γλαρόσουπα, γλώσσες κορυδαλλών, μάτια αρνιών με μέλι και άλλες λιχουδιές!
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 8:56 πμ
Θαυμάζω τις γαστρονομικές σας προτιμήσεις, αγαπητέ Simon, ήμουν σίγουρος για το μενού. Επιτρέψτε μου να απουσιάσω καθώς τρώω ελαφρύτερα. Καλή σας όρεξη.
simon
19 Μαΐου, 2011 9:25 πμ
Ά, ζητώ ταπεινά συγγνώμη! Επειδή «υπήρξατε» γόνος πλουσίας οικογενείας και φανατικός υποστηρικτής των ρωμαίων «ιμπεριαλιστών» της εποχής «σας» υπέθεσα ότι θα συμμεριζόσαστε και τις γαστρονομικές τους συνήθειες!
Ωστόσο, η ευχή(;) ή πρόβλεψη (;) σας μάλλον δεν θα δικαιωθεί, όσο υπάρχουν Άνθρωποι σ’ αυτόν τον κόσμο, στον οποίο πολύ περιηγηθήκατε, αλλά δεν τον καταλάβατε.
Τα σέβη μου!
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:41 πμ
Πάντα υπάρχουν παράδοξα αγαπητέ μου, όπως λ.χ. το δικό σας όνομα που έγινε γνωστό από έναν εκ των καλυτέρων μαθητών του Ιησού και ιδρυτού της Χριστιανικής εκκλησίας, παρόλο που εσείς φαίνεστε άθεος.
Επιτρέψτε μου παρακαλώ να επιμείνω στην πρόβλεψη μου, ακριβώς διότι έχω μελετήσει την ιστορία των Ανθρώπων εν αντιθέσει με εσάς που εμμένετε στην ιστορία των θεωριών.
Δυστυχώς λοιπόν για εσάς, θα δικαιωθώ.
simon
19 Μαΐου, 2011 9:56 πμ
Έχετε πρόβλημα και με την απλή ανάγνωση, βλέπω…
Εγώ μίλησα για Ανθρώπους (…όσο υπάρχουν Άνθρωποι σ’ αυτόν τον κόσμο…) και ‘σεις για θεσμούς και κόμματα (…θα σηματοδοτήσει τόσο το ιδεολογικό τέλος της αριστεράς όσο και το ουσιαστικό της τέλος).
Ή όχι;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:07 πμ
[…για θεσμούς και κόμματα (…θα σηματοδοτήσει τόσο το ιδεολογικό τέλος της αριστεράς όσο και το ουσιαστικό της τέλος)….]
Συγνώμη αλλά δεν είδα να αναφέρομαι κάπου σε κόμματα και θεσμούς. Αν και δεν είναι του επιπέδου μου οι επιστροφές «φιλοφρονήσεων», αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων, την συγκεκριμένη περί ικανότητος αναγνώσεως, να σας την επιστρέψω.
Eddie
19 Μαΐου, 2011 10:18 πμ
το επιπεδο σε μαρανε!
Ενω το να υποστηριζεις χρυσαυγιτικες θεσεις, το καμαρωνεις.
Αει στο διαολο λοιπον κι εσυ και οι «καλοι» σου τροποι!
simon
19 Μαΐου, 2011 10:19 πμ
Ά, κατάλαβα! Αντιλαμβάνεσθε την Αριστερά ως σύνολο ανθρώπων, την ιστορία των οποίων έχετε μελετήσει…
Ενδιαφέρον… 🙂 🙂
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:31 πμ
Συ είπας φίλτατε Simon. Ωστόσο επειδή διακρίνω ότι κάποιοι (ορά Eddie) δυσανασχετούν και βιάζονται να εντάξουν ανθρώπους και ιδέες σε στρατόπεδα, γιατί προφανώς το να εντάσσεται κάποιος στην Χ.Α. δεν συμφέρει μόνον στην ίδια την Χ.Α. αλλά και τους «αντιπάλους» της, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε αυτήν την συζήτηση.
Καλή σας ημέρα.
simon
19 Μαΐου, 2011 10:37 πμ
Καλό «κυνήγι»…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 12:02 μμ
Είπαμε. Βασικό χαρακτηριστικό του φασίστα: είναι περήφανος μόνο μεταξύ ομοϊδεατών τρωκτικών. Ανάμεσα σε ανθρώπους τους «φταίνε οι άλλοι» που κατάντησαν φασίστες.
Κι όπως είπε και κάποιος «σοφός»: ο φασισμός δεν είναι ιδεολογία, είναι καθαρή ανθρώπινη βλακεία.
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 3:13 μμ
Είμαι σίγουρος ότι τόσο ο Νενέκος όσο και ο Εφιάλτης, την ίδια άποψη είχαν. Θεωρούσαν τους άλλους φασίστες και βλάκες και μόνον τον εαυτό τους ευφυή.
Capybara
19 Μαΐου, 2011 4:18 μμ
Μήπως αντιλήψεις σαν και τις δικές σου συμβάλλουν οι ίδιες στο να δικαιωθούν, σαν αυτοεκπληρούμενες προφητείες;
Άλλο λόγο πέρα από την περιθωριοποίηση, το στιγματισμό, τις ρατσιστικές επιθέσεις σε ανθρώπους και τους εμπρησμούς σε χώρους λατρείας δεν μπορώ να σκεφτώ σαν υπεύθυνους για μια ενδεχόμενη (μπορεί και να συμβεί μπορεί και όχι) αναδίπλωσητων μουσουλμάνων στη θρησκευτική ταυτότητα.
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 4:25 μμ
Capybara επομένως συμφωνούμε ως προς το αποτέλεσμα, διαφωνούμε ως προς τα αίτια που θα το φέρουν. Όπως και να έχει το νερό έχει μπει στο αυλάκι, με την συνεισφορά και της αριστεράς.
Ως προς την περιθωριοποίηση σου προτείνω να την ανατρέψεις, παντρεύοντας την αδερφή σου ή την κόρη σου με κάποιον λαθρομετανάστη, τον οποίον μπορείς να φιλοξενήσεις από τώρα στο σπίτι σου. Έμπρακτη απόδειξη της ευαισθησίας σου. Αν δε διαφωνείς ως προς τον θεσμό του γάμου ή της μονογαμίας, μπορείς να καλέσεις περισσότερους του ενός.
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 4:54 μμ
ναι ρε capy…
παρ’τους στο σπιτι,οπως τους παιρνουν όλοι οι «αγανακτησμενοι»….
Narrator
19 Μαΐου, 2011 4:38 μμ
@ Στράβων
Πολύ άντεξες μέχρι να μας πεις “πάρτε τους στα σπίτια σας!” Εύγε.
Capybara
19 Μαΐου, 2011 5:03 μμ
Καταρχήν δεν συμφωνούμε ως προς το αποτέλεσμα. Αυτό που περιγράφεις είναι ένα από τα πολλά ενδεχόμενα, που αν συμβεί, θα ευθύνεται γι’ αυτό αποκλειστικά η ακροδεξιά λογική. Η αρμονική συνύπαρξη μπορεί να στηριχθεί μόνο στη βάση της ισότητας (που πρεσβεύει η αριστερά) και όχι της υποταγής του ενός στον άλλο (που πρεσβεύει η δεξιά). Αλλά απ’ ότι φαίνεται η δεξιά τη συνύπαρξη μπορεί να τη φανταστεί μόνο μέσα σ’ ένα σχήμα υποταγής:
Είτε στο σήμερα, που θέλει τους μετανάστες να μη «φαίνονται» (γι’ αυτό να μην κυκλοφορούν, να μην έχουν χώρους λατρείας κ.λπ.), αλλά μόνο να δουλεύουν στα φραουλοχώραφα, τις οικοδομές ή τα σπίτια μας, φροντίζοντας τους γερόντους μας [οι ξένοι υποταγμένοι στους Έλληνες],
Είτε πριν εβδομήντα χρόνια, στη μαύρη περίοδο της κατοχής, που επέλεξε τη συνεργασία με τους κατακτητές [οι Έλληνες υποταγμένοι στους ξένους].
Και οι δύο αυτές επιλογές στηρίζονται στη λογική ότι είναι φυσικό ο πιο αδύναμος να υποτάσσεται στον πιο δυνατό (αφού μπορούμε, ας έχουμε τους μετανάστες από κάτω – αφού οι ναζί ήταν ισχυρότεροι, με γεια τους με χαρά τους, ας ζήσουμε στη δούλεψή τους).
Υ.Γ.1
Αν είχα κόρη ή αδερφή, δε θα με πείραζε να παντρευτεί ξένο (αν ήτανε καλό παιδί).
[Επιπλέον, υπάρχει και ένα λογικό άλμα στη συλλογιστική σου: Η ερώτηση αυτή ακόμη κι αν απαντηθεί αρνητικά (ρατσισμός θα ήταν κι αυτό), δεν οδηγεί απαραίτητα στο συμπέρασμα που θα ήθελες (να φύγουν οι ξένοι ή να μην είναι ίσοι με τους Έλληνες). Για παράδειγμα το ότι δεν θα πάντρευε κάποιος την κόρη του με πρεζάκι, Τσιγγάνο ή σχιζοφρενή δεν οδηγεί απαραίτητα στο συμπέρασμα ότι επιθυμεί να μαχαιρώνουν διάφοροι αυτόκλιτοι προστάτες της τάξης στο δρόμο τους τοξικομανείς, να αφαιρέσουν την ελληνική ιθαγένεια από τους Τσιγγάνους ή να οδηγούνται οι σχιζοφρενείς υποχρεωτικά στο ψυχιατρείο].
Υ.Γ.2
Εσύ πόσους Έλληνες ανέργους έχεις πάρει σπίτι σου;
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 5:57 μμ
Συμφωνώ με το λογικό άλμα που είπες αλλά δεν είμαι εγώ αυτός που το έχει κάνει καθώς δεν μίλησα για μαχαιρώματα και δολοφονίες.
Αλλά πως την εννοείς την ισότητα; Την ισότητα δηλαδή που δεν κατόρθωσε η αριστερά να την επιφέρει στα πολλά χρόνια της εθνικής ομοιογένειας και που δεν κατάφεραν ούτε οι λαθρομετανάστες να την κερδίσουν στις χώρες τους, όπου και πέρα από το ανθρωπιστικό είχαν και πατριωτικό κίνητρο, θα την διεκδικήσουν ως εισβολείς σε ξένη χώρα; Και με τι εργαλεία θα την προωθήσετε αυτήν την ισότητα; Με κοινωνικούς εκβιασμούς των γηγενών πληθυσμών;
Όσο για τους Έλληνες ανέργους να σε πληροφορήσω ότι κάποτε ουσιαστικά δεν υπήρχαν τέτοιοι. Έχω φιλοξενήσει στο σπίτι μου κατά καιρούς πολλούς Έλληνες, Σέρβους, Σκοπιανούς, μαύρους κλπ στα χρόνια που αυτό δεν ήταν απειλή για την χώρα και τον Ελληνικό λαό. Έχω κοιμηθεί στη διπλανή κάμαρη από σκοπιανό εργάτη κάτι που φυσικά οι σημερινοί αριστεροδιεθνιστές ούτε να φανταστούν δεν τολμούν. Αργότερα άρχισαν τα προβλήματα, όταν η είσοδος στην χώρα των λαρθομεταναστών άρχισε να γίνεται συστηματική και οργανωμένη.
Μια φορά και έναν καιρό η Ελλάδα ήταν μια πανέμορφη χώρα αγαπητέ μου αλλά η ισότητα έρχεται μόνον όταν έρχεται αρμονικά. Εξεβιασμένη ισότητα δεν θα υπάρξει ποτέ.
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 6:03 μμ
«…Έχω κοιμηθεί στη διπλανή κάμαρη από σκοπιανό εργάτη…»
πολυ extreme σε βρησκω…
ουτε μπαντζι τζαμπινκ να εκανες….
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 6:04 μμ
Ποιος σε εκβιασε κοινωνικα ρε απορυθμισμενε?
Τι μπαρμπουτσαλα ειναι αυτα?
Τι σχεση εχει στο μικρο σου κεφαλακι η αριστερα (μια καποια αριστερα) και τα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ δικαιωματα που κανονικα εχουν οι ανθρωπου απο την γεννηση τους?
Ποτε βρε ανυποστατε δεν υπηρχαν Ελληνες ανεργοι?
Πες μου περιοδο να σου βρω ποσοστο επι τοις εκατο.
ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΤΕ οι φασιστες η οι φασιζοντες αλητες θα διακυρητουν οτι εχουν α) θρεψει, β)δωσει καταλυμμα, υ)δωσει εργασια σε αμοιρους και ΚΑΛΟΥΣ (διοτι τους ΚΑΚΟΥΣ τους περνατε απο Xray) μεταναστες για να πεισετε τον κοσμο οτι οχι μονο ομοιαζετε αλλα ειστε και ανθρωποι?
Μαθε ανεγκεφαλε ΧΡΙΣΤΙΝΟΡΘΟΔΟΞΕ ΕΛΛΗΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ οτι προβληματα ΣΕ ΟΛΕΣ τις χωρες δημιουργουν α) οι μεγαλες κοινωνικες ανισωτητες, και β) το οργανομενο εγκλημα, κρατικο και μη.
Αυτα τα μια φορα και εναν καιρο ειναι το μονο που σας εμεινε αποβρασματα του Αδωνη. Θα γινεται κομματι της ιστορια συντομα.
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:01 μμ
Ωχ! ήρθε ο άνθρωπος του σκότους ο DrAluca. 😦
Επειδή βαριέμαι αφόρητα DrAluca να σου απαντήσω λέξη προς λέξη και θέση προς θέση, μόνον τούτο:
Η ανεργία δεν είναι πάντα αυτή που ανακοινώνει ο ΟΑΕΔ. Παλαιότερα δεν υπήρχαν πραγματικοί άνεργοι με 0 (Μηδεν) πραγματικό εισόδημα. Μπορεί να ήταν δηλωμένοι άνεργοι αλλά όλο και από κάπου έβγαζαν πέντε φράγκα.
Σήμερα υπάρχουν άνθρωποι, χάρη και στους βρυκόλακες σαν και του λόγου σου, που βγάζουν 0.
Κατάλαβες «παλικάρι» μου; Άντε τώρα να πιεις το αιματάκι σου.
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 9:14 μμ
Επειδη η ανεργεια ΠΟΤΕ δεν ηταν αυτη που ανακοινωνει ο ΟΑΕΔ….περιμενω περιοδο που η ανεργια ηταν μηδεν (0). Αλλιως κοψε τα σαπια.
Οσο για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ η οχι ανεργοι….θες να κανονισουμε ραντεβουδακι να μου τα πεις αυτα απο κοντα μετα απο ενα χρονο περιπου ΜΗ πραγατικης (για εσενα) ανεργιας.
Ελα και πες τα αυτα σε ολους εκεινους που ΗΣΑΝ ανεργοι αλλα ποτε δεν δηλωθηκαν στον ΟΑΕΔ.
Ελα και πες τα στοςυ χιλιαδες ΝΕΟΥΣ που γι ανα βρουν δουλεια κανουν ταμα σε 3 θεους.
Ελα και πες το σε οσους ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝ να μπουν στον ΟΑΕΔ.
Οσο για το αιμα…βαθυστοχαστο…δεν περιμενα αστεισμο για βρυκολακα….
Αλλα και εκει υστερεις…..
Αμα βαριεσαι ξεφορτωσου μας….
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:19 μμ
Χαμογελαστό αγόρι,
κάνε καμιά δουλειά αγόρι μου.
Εγώ δεν είμαι χθεσινός, την έχω ζήσει και την Ελλάδα και την αγορά εργασίας από μικρό παιδί.
Πάνε να κάνεις την ρητορική σου σε κανένα παιδάκι.
Εάν θέλεις να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, δικαίωμα σου.
Χαμογέλα όσο θες…
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 9:24 μμ
Βρε ανυπαρκτε….
Σου ζηταω στοιχεια για αυτα που λες. Αφου δεν εισαι χθεσινος….μου εξηγεις πως εισαι τοσο ηληθιος?
Θα απαντησεις σε κατι απο αυτα που σε ρωτησα η θα κανεις αυτο που εισαι (κοινως…τον μαλακα)?
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:35 μμ
Τι είσαι εσύ αιμοβόρε,
ο άνθρωπος που οδηγεί την κουβέντα στις ύβρεις για να την προβοκάρει;
Συγνώμη αλλά δεν θα πέσω στην παγίδα σου. Μπορείς να βρίζεις όσο θέλεις, δεν περίμενα εξάλλου κάτι καλύτερο από εσένα.
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 9:40 μμ
Αμοιβαδα….μην βρισεις….
ΑΠΑΝΤΑ ομως…
Εκτος και αν…..αυτη ειναι η απαντηση σου…ωπερ…..KAMIA.
Τραβα λοιπον στην σπηλια σου……και ευχησου να μη με δεις στον υπνο σου….
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 7:30 μμ
Το ανέκδοτο με τον πόντιο φορτηγατζή θα το ξέρεις.
Αν δεν το ξέρεις, κοιτάξου στο καθρέφτη Στράβωνα.
katy
19 Μαΐου, 2011 8:10 μμ
Σοβαρή απορία (προς Στράβωνα).
Το «προγαμιαίο» σεξ, εάν δεν ακολουθήσει γάμος, μπορεί να θεωρηθεί «αμαρτία»;
simon
19 Μαΐου, 2011 9:09 μμ
Δηλαδή, «άνθρωπε του φωτός» αυτός που βγάζει πέντε φράγκα δεν είναι άνεργος;
Μήπως να κοιτούσες τους κυνόδοντές σου στον καθρέφτη;
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 9:19 μμ
Τωρα βαριεται simon….
Οταν ανοιξει τη μεγα βιβλο της «Υπερτατης Βλακειας» θα ερθει παλι να ξερασει….
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 9:58 μμ
Τι να σου απαντήσω ρε Ντακουμέλ,
Εάν δεν την έχεις ζήσει την Ελλάδα και ψάχνεις στοιχεία σημαίνει ότι δεν έχεις ιδέα από την πραγματικότητα. Επομένως ότι και να σου απαντήσω θα ΄ναι χαμένος χρόνος. Τι μπορεί να πει επομένως κάποιος σε κάποιον που είναι παντελώς εκτός πραγματικότητας;
Άντε τώρα, συνέχισε την προπαγάνδα σου…χαμογελώντας, ως γνήσιο χαζοχαρούμενο που είσαι.
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 10:01 μμ
Νταξει Αμασευς….μας επεισες….
Εισαι απλα ηληθιος….
Οποιος αντεξει να διαβασει τον διαδυκτικαο εμετο σου….τουλαχιστον θα δει οτι «βρυθεις» αποδειξεων…
χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Κρυφοφασιστα……στο ειχα πει και τοτε…..μην ξαναεμφανιστει….δεν ακουσες!
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:15 μμ
Δεν χρειάζομαι αποδείξεις για κάτι που έζησα Μοβόρε,
«κρυφοφασίστα…μην ξαναεμφανιστείς…»
Ωραίος!!! Δημοκρατικότατος βλαξ, τους είχα τους δυσλεκτικούς για έξυπνους, είσαι εξαίρεση.
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 10:21 μμ
Δεν ειπες ομως τι εζησες……
Σου ευχομαι να ζησεις ομως….μπας και γινεις ανθρωπος….
Την δημοκρατια βλεπω τωρα την θυμηθικες ε?
χαχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
katy
19 Μαΐου, 2011 12:34 μμ
Χαζή απορία.
Γνωρίζει η Αριστερά, τί ποιεί-πρεσβεύει η Δεξιά (βλέπε Στράβωνας);
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 11:56 πμ
Γιατί ο φασίστας πρέπει να δικαιολογείται μονίμως ως «θύμα της Αριστεράς»;
Δε φτάνει που έχετε τύψεις για το ναζισμό (σας), δεν αναλαμβάνετε και την ευθύνη των επιλογών σας.
Αποκτήστε τουλάχιστον τα ούμπαλα να δηλώσετε ευθαρσώς: «ναι ρε, είμαστε φασίστες και γουστάρουμμε».
Κι όπως είπε η Σώτη: «δε θα ήμουν ναζί, αν δεν με αποκαλούσαν ναζί».
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:42 μμ
Το τέλος της αριστεράς και η βασιλεία της ΧΑ. Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος….και αυτη ειμαι εγω
Mihaloliakos
20 Μαΐου, 2011 12:05 πμ
syndroufe Stravwn pesta.
theloun na katargisoun thn amerikano kinoumenh EYP kai tis business pou kanoume se baros twn metanastwn . ayriou methavriou de tha theloun oute stratopeda sygentrwsis oute genoktonies. Proudwtes
Jaquou Utopie
20 Μαΐου, 2011 12:12 πμ
@ όλους
Τι πιθανότητες έχω να σταματήσει το τρολάρισμα χωρίς να αρχίσω να βγάζω σπαθιά και να κόβω σχόλια;
Δεν θα ξαναρωτήσω…
Γιαννκα
19 Μαΐου, 2011 8:57 πμ
ααααα….. γι αυτο πλημυρισαν οι εκκλησιες,οι ρασοφοροι πηραν τα φυσεκλικια και δεν φτανουν και τ΄αντιδωρα την Κυριακη…
Dr o Στραβων ο Αμασευς ηρθε παλι για επισκεψη 😉
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 5:39 μμ
Χριστιανοταλιμπαν…
Εβγαλες τον εμετο σου και εδω….νομιζα Αργησα…αλλα ηρθα….
😉
Χαιρετω σας Γιαννκα…
Χαμογελατε…
Γιαννκα
19 Μαΐου, 2011 5:58 μμ
🙂 🙂
Αβε Dr 😉
Δέσποινα Κουτσούμπα
19 Μαΐου, 2011 9:56 πμ
Δεν διάβασα όλη την παραπάνω συζήτηση, γιατί νομίζω ότι έχει ξεφύγει, όμως εκτός από αυτά που γράφω στο άρθρο μου, να θυμίσω ότι ΜΟΝΟ η ΑΡΙΣΤΕΡΑ μιλάει για ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ! Όσοι λένε ότι οι μετανάστες είναι πάρα πολλοί για τη χώρα αυτή, έχουν αναρωτηθεί ποτέ γιατί τους σκοτώνουν στο λιμάνι της Πάτρας, από το οποίο προφανώς δεν προσπαθούν να μπουν, αλλά να βγουν; Η αΑριστερά φταίει και για αυτό;
Η προσφυγιά και η μετανάστευση, από αρχαιοτάτων χρόνων, κατευθύνεται εκεί που υπάρχει δουλειά ή τροφή (γι΄αυτό και σιγά σιγά μας εγκαταλείπουν όχι μόνο οι μ ετανάστες που έμεναν εδώ, αλλά και πολλοί ντόπιοι, για όποιον δεν το έχει παρατηρήσει!), είναι νόμος σχεδόν της φύσης! Οι ίδιες κυβερνήσεις που υπέγραψαν το Δουβλίνο ΙΙ, αποφασίζοντας να κάνουν τη χώρα μας μια φυλακή ψυχών, οι ίδιες κατηγοροούν την αριστερά γιατί υπερασπίζεται τους μετανάστες και κάνουν πολιτική εγείροντας τα ρατσιστικα΄αντανακλαστικά.
Και καλά, αυτοί κάνουν τη δουλειά τους. Οποισδήποτε σκεπτόμενος άνθρωπος όμως, δεν έχει αναρωτηθεί γιατί δεν δίνουμε στους ανθρώπους αυτούς ταξιδιωτικά έγγραφα; Γιατί είναι όλοι υποχρεωμένοι να έρθουν στην Αθήνα για να κάνουν αίτηση για άσυλο και δεν μπορούν να το κάνουν από οποιοδήποτε άλλο μέρος της Ελλάδας; Δεν αναρωτιούνται σε ποιους πλήρωσαν ένα σωρό λεφτά για να φτάσουν ως εδώ; Και πολλά πολλά άλλα ερωτήματα.
Η Αριστερά φταίει σε πολλά, πάρα πολλά. Όλη η Αριστερά. Σε ένα μόνο δεν φταίει: στο ότι την εποχή της πληροφορίας, ακόμη και οι αριστεροί και δημοκράτες (όπως αποκαλούν τον εαυτό τους) πολίτες διαμορφώνουν άποψη αποκλειστικά από τα δελτία των 8!!!!!
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:52 πμ
Σ αυτό με την Πάτρα έχεις δίκιο. Είναι όντως άξιον απορίας. Μια φορά δεν είναι ζήτημα δεξιών ο εγκλωβισμός των λαθρομεταναστών στην χώρα.
Αν και δεν είμαι οικονομολόγος και οι οικονομικές μου γνώσεις είναι πολύ περιορισμένες, αποτολμώ μια ερμηνευτική ακροβασία.
Δεδομένου του ελέγχου των ΗΠΑ σε παραγωγές χώρες οπίου, αναρωτιέμαι μήπως οι λαθρομετανάστες χρησιμοποιούνται ως οικοδομικά υλικά ενός «εμπορικού» δικτύου ηρωίνης ώστε να μπορούν οι Αμερικάνοι να την ελέγχουν από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ότι οι τεράστιες ποσότητες πληθωριστικού δολαρίου που έχουν εκτυπωθεί, δεν θα επιστρέψουν ποτέ στις ΗΠΑ, κάτι που θα προκαλούσε πληθωρισμό.
Το χρήμα δηλαδή που εκτυπώνουν οι ΗΠΑ πρέπει να εξάγεται στην παραοικονομία για να μην λειτουργήσει ως μπούμερανγκ για την οικονομία των ΗΠΑ. Είναι δηλαδή ζήτημα δολαριακής φούσκας.
Δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά, ίσως όμως να είναι μια κάποια ερμηνεία τα παραπάνω. Οι «δικοί μας» φυσικά δεν είναι καθόλου δικοί μας, καθώς εάν ήθελαν να παύσουν την διακίνηση ναρκωτικών θα μπορούσαν να το κάνουν σε χρόνο ρεκόρ. Προφανώς και οι δικοί μας εξαρτώνται από αυτά και ίσως να είναι αμερικανικότεροι των αμερικάνων.
Narrator
19 Μαΐου, 2011 12:17 μμ
Να το προσέξεις αυτό με τις «Θεωρίες Συνωμοσίας»… κοίτα ο Μελ Γκίμπσον πως κατάντησε.
koula
19 Μαΐου, 2011 12:56 μμ
δεν εχει προβλημα ο Στραβωνας… θα εχουν ερθει να τον παρουν εγκαιρως…
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 3:30 μμ
Δεν είναι θεωρεία συνωμοσίας αγαπητέ Αφηγητά. Εξάλλου εξηγήθηκα ότι οικονομολόγος δεν είμαι.
Απλώς προκύπτει ένα ερώτημα από την πολιτική των ΗΠΑ. Που πάει το πλεόνασμα των δολαρίων που έχουν εκτυπώσει; Εάν μείνει μέσα στις ΗΠΑ θα απαξιωθεί και θα δημιουργήσει πληθωριστικές πιέσεις.
Είναι θεωρεία συνωμοσίας ότι ελέγχουν το όπιο του Αφγανιστάν;
Δεν λέμε ότι διοχετεύεται όλο στην «αγορά» ναρκωτικών, πάει και στο πετρέλαιο το οποίο όλως τυχαίως ακριβαίνει διαρκώς.
Οι ΗΠΑ είναι ουσιαστικώς δούλοι του νομίσματος τους αφού είναι το καμάρι τους αλλά και ο μεγαλύτερος τους κίνδυνος.
Dimitris
20 Μαΐου, 2011 10:14 πμ
…οικονομολόγος δεν είμαι.
Φαίνεται. Είσαι απλά ηλίθιος και απορώ πως σε ανέχονται εδώ.
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 10:28 πμ
Τώρα δηλαδή εσύ πήρες τα διαπιστευτήρια σου ή μήπως κάνεις επίδειξη ευφυΐας;
Εντυπωσιάστηκα. Ουάου!!!
ενας
20 Μαΐου, 2011 12:56 μμ
κι αν ειναι ηλιθιος , τι σχεση εχει αυτο με την ανοχη απεναντι του
τους ηλιθιους δλδ τους πετανε εξω ?
πας καλα ?
Back Door Man
19 Μαΐου, 2011 12:57 μμ
Έχεις δίκιο. Άλλωστε είναι γνωστό ότι τα πρεζόνια του Έβρου δεν αγοράζουν πλέον πρέζα, αλλά σουτάρουν κατευθείαν νερό από το ποτάμι. Με τόση ηρωίνη που κουβαλούν μαζί τους περνωντας το ποτάμι οι μετανάστες, τα νερά είναι πλέον κατάλληλα.
ΥΓ Ασε τους ακροβατισμούς, θα σπάσεις τα μούτρα σου…
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 5:43 μμ
Ρε χριστιανοταλιμπαν…δεν ειχαμε ξεμπερδεψει με σενανε?
Να σου πω καμαρι…..13 λεπιδιασμενα ανθρωπινα σωματα, σφαγμενα απο ΕλληνΟρθοδοξους ομοουρακοταγκους σου, σου λενε κατι?
Αρω λοιπον την γκομενα σου τον Αρχιεπισκοπο και περιΠΟΥΛΟ διοτι σου χρωσταω κατι καντιλια με το γαντι.
Αν παλι βρισκεις τον τροπο μου αισχρο και αναξιο αναφορας….
Σου θυμιζω μονο αυτο……ευχησου το αστροπλοιο των Ελ να ερθει εγκαιρως……ειδαλλως βρες τροπο και τοπο να κρυφτεις…
Χαμογελατε…
parameterλ
19 Μαΐου, 2011 1:48 μμ
Σωστά, Δέσποινα. Κι όταν οι Ιταλοί ανακινήσανε το θέμα του Δουβλίνου ΙΙ, οι της κεντρικής ευρώπης απείλησαν με κλείσιμο συνόρων. Τα «δικά μας» τα χάπατα, μετά από αυτό έβγαλαν τον σκασμό και κάνουν την πάπια κάθε φορά που ακούν Δουβλίνο ΙΙ. Το αίτημα παραμένει επιτακτικό, ταξιδιωτικά έγγραφα για όλους.
υγ: στράβωνα, τράβα στο blog σου.
Back Door Man
19 Μαΐου, 2011 10:31 πμ
Διώχνουμε τους λαθρομετανάστες τώρα!!!
Διεκδικούμε το δικαίωμα να σφαζόμαστε μόνο από γνήσιους έλληνες!!!
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 11:26 πμ
Όχι μωρέ…δεν είναι η ελλάδα Ιράν…
κατι λιγες ομοιοτητες εχει…
πχ,όταν ο αγιατολάνθιμος βγάζει πύρινους-εμετικούς λόγους απτον χρυσό του αμβωνα,απο κατω,το ποίμνιο(κοινος τα αιγοπρόβατα) ξεκινούν για νέες σταυροφοριες….
αλλα ιράν δεν ειμαστε….
είμεθα Κρατος δυνατό
σ’εχθρους και φίλους σεβαστό….
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 3:19 μμ
Όπως; Ποια συγκεκριμένα δήλωση του Ανθίμου σε πείραξε;
Αυτή περί Ελληνικότητος της Μακεδονίας;
Η αντίρρηση του στην μετονομασία οδού της Θεσσαλονίκης σε οδό Μουσταφά Κεμάλ πασά;
Γίνε εάν θέλεις ποιο συγκεκριμένος.
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 3:34 μμ
να…καμάρωσε τον,τον τράγο,τον χρυσοκέντητο!!!
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 3:36 μμ
πάρε κι αλλον εναν αρχιτράγο…
http://www.cretalive.gr/new/35553/crete/Afise_…_tin_kideia_gia_na_stisei_kauga
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 3:50 μμ
Εγώ ξέρω ότι οι τράγοι και οι κατσίκες συνήθως μασάνε. Δες ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αίγας
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 3:54 μμ
μου βάζεις την παπαρηγα ως κατσίκα?
αχαχαχαχα…..
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 3:57 μμ
ασε που στην κηδεια του χριστοδουλου,εγω θα αναβα και τσιγαρο….
ΖΕΝΙΑ
19 Μαΐου, 2011 8:26 μμ
΄΄Αντε Μανικάκο, μ έκανες και γέλασα… έτσι σε θέλω. να έχεις χιούμορ όταν όλοι έχουν νεύρα …
11888
19 Μαΐου, 2011 6:23 μμ
Η Μακεδονια ειναι σλαβοβουλγαρικη και το Αιγαιο ανηκει στα ψαρια ανιστορητο εθνικι της κακιας ωρας.
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 6:28 μμ
ΦΩΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΨΑΡΙΩΝ ΑΡΓΥΡΟΠΕΛΕΚΑΝΟΙ
🙂 🙂
Χαμογελατε…
ΖΕΝΙΑ
19 Μαΐου, 2011 8:09 μμ
Καλόοο!
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 8:10 μμ
Απο τα καλυτερα συνθηματα που εχω ακουσει ποτε Ζενια.
🙂
Χαμογελατε….
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 6:31 μμ
στον Μπομπ τετραγωνοπαντελόνι ανηκει και μη λες ψεματα….
Στράβων Αμασεύς
19 Μαΐου, 2011 10:12 μμ
Α έτσι πες. Πές το ότι είσαι Σλάβος να το ξέρουμε.
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 10:17 μμ
στραβωνα,θα σε’στελνα να γαμηθεις και συ και η ακρόπολη,αλλα σεβομαι τα χρόνια σου στην «πιάτσα»…..
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 10:26 μμ
Πες του να σου δειξει τα σανδαλια του που λενε «Ακολουθει μοι»
😉
Χαμογελατε…
simon
19 Μαΐου, 2011 11:38 πμ
Εν τω μεταξύ ο Κουβέλης δήλωσε: «Απαράδεκτη η παραγγελία της ΕΕ για συναίνεση…».
Πρόσθεσε πως η Δημοκρατική Αριστερά έχει καταθέσει 28 θέσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης που έχουν ως γνώρισμα την α ν α γ ν ώ ρ ι σ η των χρεών , την αντιμετώπιση των δανείων και την στήριξη της κοινωνίας.
Μ’ άλλα λόγια «τη δίνουμε και μόνοι μας τη συναίνεση»!!!
Ιγνάτιος
19 Μαΐου, 2011 2:19 μμ
Η δήλωση της «αγανακτισμένης» κατοίκου είναι ανατριχιαστική. Θυμήθηκα μια συνέντευξη που είχα διαβάσει πρόσφατα του Ντέβιντ Λίβινγκστον Σμιθ, που εκτός των άλλων έγραφε:
» Οι ναζί περιέγραφαν τα θύματά τους κυρίως ως αρουραίους, σκουλήκια, βδέλλες και γενικότερα έντομα που έχουμε συνδυάσει με τακτικές εξολόθρευσης. Επειτα, πολύ πιο πρόσφατα, έχουμε τη γενοκτονία της Ρουάντα, όπου και εκεί η γλώσσα των Χούτου στοχεύει στην απανθρωποποίηση των θυμάτων τους. Ετσι οι Τούτσι αποκαλούνταν «κατσαρίδες», «ύαινες» και «φίδια», είδη όλα που μπορούν να απειλήσουν τον άνθρωπο. Οταν απανθρωποποιούμε τον άλλο, τον βλέπουμε σαν ένα είδος ζωής κατώτερο από εμάς, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να τον σκοτώσουμε χωρίς καμία ηθική αναστολή»
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 2:27 μμ
«…Της γενοκτονίας της Ρουάντας για παράδειγμα είχε προηγηθεί μια κυβερνητικά συντονισμένη εκστρατεία λεκτικής «αποκτήνωσης» των θυμάτων και κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Πόλεμου η ιαπωνική προπαγάνδα είχε χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο εναντίον των Αμερικανών. Η πιο ακραία, βέβαια περίπτωση, ήταν εκείνη του Τρίτου Ράιχ. Ένα από τα σκευάσματα που χρησιμοποιήθηκαν για τη γενοκτονία των Εβραίων στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, ήταν το παρασιτοκτόνο Ζyclon Β. Πολύ πριν, όμως, οι κρατούμενοι εξοντωθούν με παρασιτοκτόνα, είχε προηγηθεί η απομείωση της ανθρώπινης φύσης τους από τον ναζιστικό μηχανισμό προπαγάνδας.
Εκφράσεις όπως «αρουραίοι», «μολυσματικά ζωύφια» είχαν χρησιμοποιηθεί συστηματικά για τον χαρακτηρισμό τους. Και φυσικά όταν εκλαμβάνεις τους αντιπάλους σου όχι ως ανθρώπους αλλά ως κτήνη ή παράσιτα, δεν έχεις και πολλούς ενδοιασμούς για να τους εξοντώσεις προκειμένου να ανακυκλώσεις τις τρίχες ή το λίπος τους. Η λεκτική «αποκτηνωτική» βία αποτελεί συχνά τον προθάλαμο πραγματικής και όχι μόνο στη διεθνή σκηνή.
Ο Ευγένιος Τριβιζάς για τον όρο PIGS
Ιγνάτιος
19 Μαΐου, 2011 3:05 μμ
Πολύ καλό το άρθρο, δεν το είχα υπόψη μου. Thnx. Ξέχασα να βάλω το link της συνέντευξης…
«Λιγότερο από άνθρωποι»
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=2011-03-26&s=vioi-kai-politeies
ロテアーροτέα
19 Μαΐου, 2011 3:59 μμ
Πιστεύω οι αρχαίοι την πάτησαν από την πολύ ανεκτικότητα. Κάθε καινούρια θρησκεία από την Ανατολή, κατυθείαν να κάνουν ιερό, μην χάσουν , ανάλογα με την μόδα. Ίσιδα, Κυβέλη, Ορφικοί, και τρέχα γύρευε. Κάπως έτσι μας κατσικώθηκαν οι τραγόπαπες 1500 χρόνια τώρα. Ενώ αν την μυριζόντουσαν τη δουλειά από την αρχή έπρεπε να τους είχαν ξυρίσει.
ロテアーροτέα
19 Μαΐου, 2011 3:59 μμ
Εε θέλω έγκριση;; Τί είναι αυτά ρε; Στον παλιό;
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 4:02 μμ
καλα να πάθεις…. 🙂 🙂 🙂
ロテアーροτέα
19 Μαΐου, 2011 4:08 μμ
Θα αλλάξω στέκια σας το λεω 😀
μανικακος
19 Μαΐου, 2011 4:10 μμ
ου ρε!!!!
Capybara
19 Μαΐου, 2011 4:23 μμ
Ροτέα είναι η Λοτέα στα Ιαπωνικά;
ロテアーροτέα
19 Μαΐου, 2011 4:37 μμ
Ε ναι αφού οι Ιάπωνες μπερδεύουν το ρο με το λάμδα 😛
Βάλε έναν Ιάπωνα να σου πει βράχος 😛
string_attached
19 Μαΐου, 2011 4:35 μμ
Η η ανωτέρω συζήτηση είναι για τον π**** ή κάνετε κάποια φάρσα όλοι μαζί.
Capybara
19 Μαΐου, 2011 5:25 μμ
Τότε γιατί την παρακολουθείς και μάλιστα συνεισφέρεις κι όλας;
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:43 μμ
Εγω ΕΙΜΑΙ η φαρσα
paperback writer
19 Μαΐου, 2011 4:35 μμ
καθόλου δε με σοκάρει ότι λέει η «γειτόνισσα» (δουλεύω στον άγιο παντελεήμονα)… εδώ έχουμε το νιόνιο να λέει τα ίδια. οι γειτονιές δεν ανήκουν ούτε σε στρεβλωμένες και καταπιεσμένες και εγκληματικές υπάρξεις (φασίστες) ούτε σε κάθε «προοδευτικό» παπάρα που υιοθετεί δήθεν ρεαλιστικές λύσεις τύπου στρατοπέδων συγκέντρωσης και ποντάρει στον φόβο του κάθε ξαπλωμένου στον καναπέ του… η μόνη λύση είναι η αλληλεγγύη και η πάλη για έναν καλύτερο κόσμο για όλους μας… άλλωστε όλοι μετανάστες είμαστε και ταυτόχρονα κάτοικοι του ίδιου κόσμου.
risinggalaxy
19 Μαΐου, 2011 5:26 μμ
Μόλις διάβασα το σχόλιο πιο πάνω για τις δηλώσεις Τριβιζά,..πολύ χαίρομαι που τα λένε και κάποιοι άνθρωποι με περισσότερες γνώσεις από εμένα
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:44 μμ
δηλαδη εσυ εχεις πολλές γνώσεις…?
pythonas
19 Μαΐου, 2011 6:15 μμ
Καλησπέρα παίδες!!!! Έχω διαβάσει τα σχόλια όλων σας, αλήθεια γιατί πάντα χωριζόμαστε σε ομάδες ακραίων αντιλύψεων? Φανατικοί Θρησκόλυπτοι, Φασσίστες ακραίοι Αριστεριστές και ποιο κάτω Πασόκους ΝΔήτες Κνήτες και Αναρχικοί???Έχετε μπλέξει τα αυγά και τα πασχάλια ζείτε την εποχή του εμφυλίου της δικτατορίας η στην εποχή του Βυζαντίου!!! Έλεος!!! Απλά είναι τα πράγματα!! Έχουν μεταφέρει ανθρώπους απο το εξωτερικό δυστιχώς απο χώρες υποαναπτηκτες με εμφυλίους, πολέμους κ.α. – τους τοποθετούν σε μια περιοχή π.χ. κοντά στη πλατεία Βικτωρίας.. μεταφέρουν εκει και το εμπόριο ναρκωτικών άρα εκει έχουμε υποβάθμηση περιοχής!! Αρχίζουν και πέφτουν οι τιμές αυτο έχει σαν αποτέλεσμα να πουλοιούνται οικόπεδα εως κα 10 φορές κάτω απο την αρχική τιμή!!! κάποια στιγμή περιμένεις το μεγ’αλο μπάμ! και να νεκρός απο λαθρομετανάστες (κρίμα ναι , αλλα θα γινόταν κάποια στιγμή, ίσως να ήμασταν και εμείς στη θέση του ανθρώπου η και να γίνουμε..) φέρνεις τους φανατικούς χριστιανούς η χρυσαυγήτες αρχίζουν και δέρνουν και σκοτώνουν , στο καπάκι έρχονται αναρικοι και γίνονται και διαδηλώσεις απο άλλα κόμματα … αλλα το αποτέλεσμα είναι το εξής .. επικρατεί πλέον χάος ποιο πρίν επικρατούσε τρόμος υπάρχει μεγάλη διαφορά σε αυτά τα δύο. Άρα πάει ο απλός κοσμάκης και ζητ’αει απο το κράτος αστυνόμευση!!! Σε λίγα χρονάκια θα έχουν φτιαχτεί Μολ, Άττικα κα άλλα τετοια όπως και σε αντίστοιχες περιοχές της Αθήνας και όλλα θα είναι μέλι γάλα και θα πηγαίνουμε για καφεδάκι – κοινώς δεν θα τρέχει τίποτα και θα ασχολούμαστε με άλλη περιοχή της Αθήνας με παρόμοια σκηνικά… Εγώ βλέπω πως ήτε ο ένας ήτε ο άλος δουλεύετε για λίγους και ανώνυμους που ΄’εχουν και θα συνεχίσουν να έχουν την εξουσία στα χέρια τους… Τα πάντα είναι το χρήμα πάνε οι ιδεολογίες!!!! περάσανε, άλλες εποχές!
DrAluca
19 Μαΐου, 2011 6:21 μμ
Πυθωνα καλησπερα….Λες….(συμφονωντας μαζι σου και εγω) «Έχουν μεταφέρει ανθρώπους απο το εξωτερικό «.
Ποιοι ομως…..εχει αναρωτηθει κανεις?
Στο υπολοιπο, με μια συντομη αναγνωση θα ελεγα οτι συμφωνω….. Μην ξεχναμε το πατραδειγμα του Τεχνοπολις στο Γκαζι ,και την υπο-αναβαθμιση της γυρω περιοχης….
Χαμογελατε…
Spin
19 Μαΐου, 2011 8:11 μμ
όσο ο κοσμάκης είναι «απλός» και ζητάει από το κράτος αστυνόμευση , προκοπή δεν βλέπουμε.
11888
19 Μαΐου, 2011 6:17 μμ
«Μια φορά και έναν καιρό η Ελλάδα ήταν μια πανέμορφη χώρα αγαπητέ μου αλλά η ισότητα έρχεται μόνον όταν έρχεται αρμονικά. Εξεβιασμένη ισότητα δεν θα υπάρξει ποτέ.»
Ποτε υπηρξε αυτη η εποχη.Μηπως κατα την Παπαδοπουλιανη περιοδο?
Πως καρφωνονται οι χορτατοι χουνταλες.Δε κρατιουνται με τιποτα.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Μαΐου, 2011 8:32 μμ
Θα συμπλήρωνα: οπότε έως ότου «έρθει» η ισότητα (με το τρένο, το αυτοκίνητο, το αεροπλάνο, τον ιπτάμενο δίσκο, πάντως κατόπιν δικής της πρωτοβουλίας) θα συνεχίσουμε να ποντάρουμε τα ρέστα μας στην ανισότητα. Ρεάλ πολιτίκ με αρχίδια λέμε, όχι αρχίδια πολίτικα.
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 1:47 μμ
Δεν μιλάμε για τόσο παλιά.
DrAluca
20 Μαΐου, 2011 2:00 μμ
Ποτε ρε?
Πες ποτε.
Ποτε λοιπον στην προσφατη ιστορια του παμφαγου ελληνισμου συνεβη το ιστορικο ΜΗΔΕΝ ανεργεια (πραγματικη ε….οχι να βγαζεις 400 και να σου ζητανε 380 για παγια εξοδα…..αντρικια ανεργεια)
Χαμογελατε…
JMB
20 Μαΐου, 2011 2:07 μμ
Οοοοο αγαπητέ Draluca γιατί προσπαθείς να ανοίξεις τα μάτια ενός συνειδητού Στραβού… αφού το βλέπεις είναι Στράβων το ον.
DrAluca
20 Μαΐου, 2011 2:09 μμ
Καλως τον αγαπητο…
🙂
Δεν προσπαθω να ανοιξω τα στραβα του Στραβωνα….
Αλλα θα τον εκθεσω μεχρι εκει που δεν παει…
🙂
if you want join me….χεχεχεχε
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 2:15 μμ
Σε ενοχλώ πολύ ε χαμογελαστέ;
Το είπα εγώ ότι είσαι προβοκάτορας. Αυτή είναι η δουλειά σου εξάλλου.
Δεν ξέρω βέβαια εάν πληρώνεσαι γιαυτό καθώς η συχνή σου παρουσία στο διαδίκτυο μου δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις.
Το ερώτημα λοιπόν είναι είσαι πληρωμένος μαλάκας ή τζάμπα μαλάκας;
DrAluca
20 Μαΐου, 2011 2:18 μμ
Μαλακας απο αποψη ειμαι…..
Φχαριστηθηκες?
Που πηγε το Μοβωρε, καυλιαρη?
Δεν με ενοχλεις απλως….σε προειδοποιησα…..βρες τροπο και τοπο να κρυφτεις.
Χαμογελατε…
Jaquou Utopie
20 Μαΐου, 2011 2:20 μμ
Στράβωνα, η συζήτησή σας έχει φτάσει σε τέλμα. Αρκετά έχετε ασελγήσει στον διάλογο αυτού του άρθρου. Μπορείτε τώρα να αφήσετε και μια οξεία να πέσει κάτω αναπάντητη και να σταματήσετε εδώ…
Δεν θα κάνω άλλες ευγενικές παρακλήσεις, ως διαχειρίστρια των διαλόγων αυτού του κειμένου είμαι ήδη στα όριά μου.
Αν θέλετε μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με τον DrAluca για μονομαχία.
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 2:20 μμ
Γιατί; Τόσο πολύ βιάζεσαι να μου τα κλάσεις;
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 2:23 μμ
Δεκτόν Jaquou Utopie. Σταματώ εδώ.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Στράβων Αμασεύς
20 Μαΐου, 2011 2:09 μμ
Η ανεργία είναι μια γραφειοκρατική μέτρηση. Ανεργία μηδέν δεν είχαμε ποτέ. Εγώ αναφέρομαι σε μια εποχή (μέχρι το ’90) όπου οι Έλληνες μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα. Σήμερα υπάρχουν Έλληνες που δεν μπορούν ούτε ψωμί να αγοράσουν.
Νομίζω ότι μιλάω Ελληνικά.
DrAluca
20 Μαΐου, 2011 2:14 μμ
«Όσο για τους Έλληνες ανέργους να σε πληροφορήσω ότι κάποτε ουσιαστικά δεν υπήρχαν τέτοιοι. »
Ταδε εφη Στραυων ο Μαλακευς.
Απο παλια υπηρχαν Ελληνες που να επετουν βλαμμενε.
Και για δικια σου πληροφορηση εργαζομουν με και για αυτους αρκετο καιρο….
Στοκαδι.
Πες μας τωρα την γνωμη σου για τους κακους μουσουλμανους που θα μας φανε….
Ο φιλος σου ο «μουσουλμανος» με το κρανος ο χοντρος……
Χαμογελατε…
DrAluca
20 Μαΐου, 2011 2:16 μμ
«Νομίζω ότι μιλάω Ελληνικά.»
Νομιζεις….
Χαμογελατε…
JMB
20 Μαΐου, 2011 2:12 μμ
Όσο για σένα Στάβωνα, καθώς είδα την συζήτηση το μόνο έχω να πω και σε εσένα και στους ομοίους σου εθνικιστές ελληναράδες αρχαιολάγνους ποντικούς είναι ένα απλό αι στο διάολο! Έχω βαρεθεί να να σας συναντάω μπροστά μου, να μπλέκεστε στα πόδια μου και να κατηγορείε με το μικρό μυαλόσας τους τους φτωχούς ανθρωπάκους με τα σπαστά ελληνικά για την πολυεπίπεδη κατάντια της ελλάδας αντι τους κεφαλαιοκράτες και τα ταξικά δεσμά που έλεγε και ένα άσμα. αι στο διάολο πια
ΖΕΝΙΑ
19 Μαΐου, 2011 8:31 μμ
Και πόσα ευρώ παίρνει το κράτος (μας !!!!) για κάθε μετανάστη; γιατί παίρνει χρήματα. Γιατί δεν τα χρησιμοποίησε για να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής τους; Γιατί τους άφησε να ζουν σε άθλιες πόλυκατοικίες στοιβαγμένοι σαν ζώα; Που πάνε αυτά τα λεφτά, που πήγαν αυτά τα λεφτά;… Θα μου πείτε τι ανοησίες ρωτάω τώρα, για τα ευρουδάκια που πάνε… Ποιός νοιάζεται βρε παιδιά για τον άλλον; Κανένας… Οι φωνές κάποιων θα μείνουν…
anarchovlaxos
19 Μαΐου, 2011 8:58 μμ
»Καλησπέρα παίδες!!!! Έχω διαβάσει τα σχόλια όλων σας, αλήθεια γιατί πάντα χωριζόμαστε σε ομάδες ακραίων αντιλύψεων? Φανατικοί Θρησκόλυπτοι, Φασσίστες ακραίοι Αριστεριστές και ποιο κάτω Πασόκους ΝΔήτες Κνήτες και Αναρχικοί???»
το ιδιο και το ιδιο λαθος το συναντω συχνα
οι αναρχικοι,αριστεροι,κομουνιστες δεν ειναι το αντιπαλο δεος των φασιστων ή το αλλο ακρο τελοσπαντων,ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ οι ανθρωποι με τους υπανθρωπους.Και οι πασοκοι δεν το κεντρο ή οι μετριοπαθεις,απλα μαλακες ειναι..Οποτε μην μιλας για ακρα,αλλα για ανθρωπους και μη..
Πολυ γελασα με αυτον που ειπε οτι η αριστερα θα σπρωξει τον κοσμο στην εκκλησια ή οι καταστασεις ή το χερι του θεου ή οτιδηποτε.χαχαχα
tolos
19 Μαΐου, 2011 11:25 μμ
από σήμερα κάνω εμπάργκο στο στριπτιτζάδικο του Φουρτούνα στη Λιβαδειά.
΄Εχει ξεπέσει πολύ αυτό το μαγαζί και ο Φουρτούνας είναι μαλάκας
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:45 μμ
Είναι και τίγκα στις κατσαρίδες…
tolos
19 Μαΐου, 2011 11:26 μμ
Mihaloliakos
19 Μαΐου, 2011 11:38 μμ
eimi ellhna apo to tourkia alla ellhna kai egw gamhseis pakistano kai afgano. estina kwlou se afganou kai pakistano kai twra stinou kwlou sth EYP. agapaou thn EYP & tous ergodotes ths tous amerikanous, tous germanous kai tis tourkous pou anikoun stin atlandikh simaheia. agapaou thn ellada mono otan thn kataktoun ksenei eisvoleis opws tourkoi, germanoi kai amerikanoi, alla thn agapaou
Mihaloliakos
19 Μαΐου, 2011 11:52 μμ
syndroufe Stravwn aytoi eini oi anarhouaplitous & eimis oi kaloi. astous. oi ergodotes mou ehoun epixeirhseis apo opou erhoundai metanastes sthn ellada. pame na maxairwsoume kanena metanasti oxi gia na pane pisw stis hwres tous, den mas symfairei. alla gia na douleyoun sto elada me psixoula.
prosexe mi to parakanoume kai fygoun oloi oi metanastes apo to elada. tha pesoun eksw oi business pou exoume apo to doulemborio twn metanastwn, apo tou emborio leykhs sarkos, apo ta bourdela ston agio panteleimona, apo thn prostasia magaziwn, thn hrwinh poy diakinoume kai apo thn ellhnikh mafia pou yphretoume
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
19 Μαΐου, 2011 11:53 μμ
δηλαδη εχεις ελληνοτουρκικη υπηκοότητα…? εισαι μουσουλμανοχριστιανός…?
Mihaloliakos
20 Μαΐου, 2011 12:16 πμ
eisi Proudwtis.
Katagome apo tou tourkia kai skwtoname to 21 kai to 40 toys epanastates stou ellada, alla aytoi itan anarhou aplitous.
oi eksergemenoi to 21 eihan makria mallia kai ksirismena sta plagia, opws oi punk twn eksarxiwn kai to 40 ws antdartes eixan makria mallia kai mousia.
Anarho aplytous den einai?
oi othwmanoi to 21 kai oi nazi to 40 ithelan tw elada xwris anarxo aplytous. Oi megaliteroi ellhnes patriwtes oi othwmanoi kai oi germanonazi den eini?
Proudwti Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
Mihaloliakos
20 Μαΐου, 2011 12:23 πμ
eimis eimaste anthrwpistes kai tha katharisoume tou kosmou apo evraious pakistanou afganous foithtes, ergates, ypallhlous agrotes
Κατσαριδούλα η μικρή Τερέζα
20 Μαΐου, 2011 12:25 πμ
Προδοτρα ξεπροδοτρα εγω θα επιβιωσω τον πυρηνικό πόλεμο…κοιτα καταστολη που περναμε κι εμεις…
http://www.noikokyra.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=218
anle
20 Μαΐου, 2011 12:32 πμ
H μαμα μου με λεει κατσαρίδα. Γιατι ειμαι λεει μαυριδερη και γυαλιστερη και πιστευει οτι θα καταφερω να επιβιωσω και μετα τον πυρηνικο πολεμο :Ρ!! Οποτε προσωπικα το κατσαριδα το εκλαμβανω σαν κοπλιμαν, ακομα και αν προερχεται απο χρυσαυγουλο (να μην πω ειδικα αν προερχεται απο αυτο)
Jaquou Utopie
20 Μαΐου, 2011 12:36 πμ
ρε συ μην τσιμπάς, τρόλης είναι… δεν είναι χρυσαύγουλο.
anle
20 Μαΐου, 2011 12:45 πμ
Αυτο παει για σχολιο στην κυρια χρυσαυγουλο οχι στον τρολη. Θελω να αποκαταστησω τον ορο κατσαριδα γιατι ειναι χαιδευτικο μου απο τοτε που με θυμαμαι και πολυ τις συμπαθω (τις μαυρες οχι τις κοκκινες που πετανε, αυτες με αηδιαζουν)
vavou
22 Μαΐου, 2011 3:24 πμ
Στράβων, μόνο μια ερώτηση θα ήθελα να σου κάνω και θα παρακαλούσα να μου απαντήσεις με απλότητα και ευθυκρισία. Είσαι χριστιανός?
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:05 πμ
Είμαι Έλλην και φυσικά γαλουχημένος στην χριστιανική ηθική και στα χριστιανικά ήθη.
Δεν είμαι «χριστιανοταλιμπαν» όπως ειπώθηκε αλλά ούτε και χριστιανομάχος.
Γιατί το ρωτάς; Διάβασες κάτι;
Eddie
22 Μαΐου, 2011 12:33 μμ
ειναι στα πλαισια της χριστιανικης ηθικης η θεση σου για τους μεταναστες; Μηπως ειναι και το «ελα να μου τα κλασεις»;
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 12:55 μμ
Αφού θέλεις να το παίξεις εξυπνάκιας, πάρε μια απάντηση από την Κ.Δ.
Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον
Καὶ ἐκεῖθεν ἀναστὰς ἀπῆλθεν εἰς τὰ μεθόρια Τύρου καὶ Σιδῶνος. καὶ εἰσελθὼν εἰς οἰκίαν οὐδένα ἤθελε γνῶναι, καὶ οὐκ ἠδυνήθη λαθεῖν. 25 ἀκούσασα γὰρ γυνὴ περὶ αὐτοῦ, ἧς εἶχε τὸ θυγάτριον αὐτῆς πνεῦμα ἀκάθαρτον, ἐλθοῦσα προσέπεσε πρὸς τοὺς πόδας αὐτοῦ· 26 ἡ δὲ γυνὴ ἦν Ἑλληνίς, Συροφοινίκισσα τῷ γένει· καὶ ἠρώτα αὐτὸν ἵνα τὸ δαιμόνιον ἐκβάλῃ ἐκ τῆς θυγατρὸς αὐτῆς. 27 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῇ· Ἄφες πρῶτον χορτασθῆναι τὰ τέκνα· οὐ γάρ ἐστι καλὸν λαβεῖν τὸν ἄρτον τῶν τέκνων καὶ τοῖς κυναρίοις βαλεῖν.
Πρώτα θα φάνε οι Έλληνες αγαπητέ.
Eddie
22 Μαΐου, 2011 1:11 μμ
εχεις δικιο τελικα. Οντως στην ΚΔ υπαρχουν ρατσιστικα (αλλα και μισογυνικα και ομοφοβικα) στοιχεια. Τα ειχα ξεχασει και μου τα θυμισες.
Παντως ειχα την εντυπωση πως το «αγαπατε αλληλους» και το «Ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδέ ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ πάντες γαρ υμείς είς εστέ εν Χριστώ Ιησού» ειναι πιο σημαντικα και οικουμενικα. Οχι πως ειχα την απαιτηση ενας θρησκοληπτος ρατσιστης να τα παρει στα σοβαρα βεβαια….
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 1:38 μμ
Υπάρχει φίλε μου και η περίπτωση του Τελώνη και του Φαρισαίου. Που κολλάει;
Κάποιοι κάνουν τους γενναιόδωρους με τα των άλλων, διατυμπανίζουν τα τάχα μου ανθρωπιστικά τους ιδεώδη.
Αυτό είναι Φαρισαϊσμός αγαπητέ. Εάν θέλεις να το παίξεις αντιφυλετιστής να το κάνεις σεμνά και με τα δικά σου. Χάρισε τους ένα τμήμα της γης σου. Την μισή σου γκαρνταρόμπα, τον μισό σου μισθό. Αυτός είναι ο ειλικρινής αντιρατσισμός. Όλα τα άλλα είναι κούφια λόγια.
Εγώ τουλάχιστον είμαι ειλικρινής, δεν τους δίνω αν δεν μου περισσεύουν. Εσύ;
oldboy9
22 Μαΐου, 2011 1:14 μμ
Ουάααου, «γνήσιος» έλλην ο Στράβων…
Eddie
22 Μαΐου, 2011 1:16 μμ
γνησιος χριστιανος γαμω την Παναγια του
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 1:16 μμ
βοηθεια μας… 🙂 🙂 🙂
anarchovlaxos
22 Μαΐου, 2011 2:03 μμ
κατα μαρκον ευαΓελιον
vavou
22 Μαΐου, 2011 9:12 μμ
Στράβωνα, πριν σου υπενθυμίσω το ΙΘ 27 κατά Λουκά, και πριν σου υπενθυμίσω τι συμφορά έφερε το ομόθρησκό σου στην πατρίδα και στο μόχθο των προγόνων μου, θέλω να σε ρωτήσω και κάτι τελευταίο ακόμα. Ξέρεις τι σημαίνει στα αραμαϊκά Γεσοσουάχ (ελληνιστί χριστός)?
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 9:31 μμ
Και τι σημαίνει αυτό Vavou; Δεν μας έφτανε η μία Αβρααμική θρησκεία, να τριτώσει το κακό;
Το ομόθρησκο είναι γεγονός, δεν το έφερα εγώ. Γιαυτό λέω ότι θα φτάσουμε σε σημείο να επιστρέψουμε στον θρησκευτικό φανατισμό. Δεν μιλάω στην τύχη και είμαι σίγουρος ότι ξέρεις και εσύ τι λέω.
Θέλεις να τα βάλουμε με την εκκλησία; Να το συζητήσουμε.
Αυτή όμως η τακτική οδηγεί στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, όποιος έχει μάτια βλέπει.
Ποιούς εννοείς ως προγόνους σου; Τους ΑΗΠ; Και αυτοί με τον ίδιο τρόπο την πάτησαν. Μπήκαν στο κέντρο μιας θρησκευτικής διαμάχης μεταξύ Εβραίων και Χριστιανών και τελικά κατασφάχτηκαν και αυτοί και οι ναοί τους. Θέλεις να ξαναμπούμε στο κέντρο μιας τριπλής διαμάχης; Να ξέρουμε δηλαδή τι θέλουμε.
Δεν είναι ο Χριστιανισμός το θέμα, ο Αβρααμισμός είναι.
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 9:27 μμ
που ‘σαι…Στραβωνα…
για δες εδω για να καταλάβεις τι πρόβλημα εχω με τον τράγο Ανθιμο…
Υπέρ του πρώην ισχυρού άνδρα του ΔΝΤ παρενέβη στο σημερινό κήρυγμά του ο Μητροπολίτης Άνθιμος…
Ο Μητροπολίτης Άνθιμος παρουσία μάλιστα του Υπουργού Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη, αναφέρθηκε από άμβωνος στο σκάνδαλο και τη σύλληψη του Στρος Καν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Οφείλουμε να δείχνουμε σεβασμό σε κάθε άνθρωπο μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του»
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης συνέχισε λέγοντας πως: «Η εικόνα καταρράκωσε τα ευρωπαϊκά και παγκόσμια αξιώματα μέσα στα μάτια όλων των λαών και αυτό είναι μια ήττα της συγχρόνου κοινωνίας».
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=79071&catid=6
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 10:36 μμ
Γιατί Μανικάκε, εσύ είσαι υπέρ αυτής της ρωμαϊκού τύπου διαπόμπευσης του Σ.Κάν;
Θέλεις να σου βρω 50 αριστερά ιστολόγια που τάσσονται κατά των ΗΠΑ λόγω καταπατήσεως του τεκμηρίου αθωότητας του Σ.Κ.;
Δηλαδή να γίνουμε αμερικάνικα θηρία επειδή δήλωσε αυτά ο Άνθιμος;
Ας είμαστε λίγο σοβαροί.
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 10:44 μμ
Δεν ειδα να τον ενοχλησε οταν 20χρονα παιδακια τα «διαπομπευουν» για υποθεσεις τρομοκρατιας….αλλα εκεινοι ειναι τρομοκρατες…
δεν ειναι κατοχοι παγκόσμιου αξιωματος οπως ο στρος!!!!
…αλλα ο σεβασμός δεν ειναι προνομιο της κάστας των στροσκανηδων.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ….
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 10:49 μμ
Έτερον εκάτερον. Μην νομίζεις ότι δεν κοιτάμε όλες τις υποθέσεις με καχυποψία. Τι σχέση έχει αυτό με τις δηλώσεις του Ανθίμου; Δηλαδή από την μία δεν θέλουμε την εκκλησία να ανακατεύεται και από την άλλη το θέλουμε; Μήπως πρέπει να αποφασίσουμε;
Ή μήπως τρέφεις ελπίδες ότι θα σε εκπροσωπήσει ο Άνθιμος αλλά δεν το κάνει καλά; Μήπως δηλαδή ο καημός σου με τον Άνθιμο δεν είναι ότι μιλάει αλλά ότι δεν λέει αυτά που θέλεις; Ρε μήπως είσαι πιο πιστός από εμένα;
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 10:56 μμ
ειρωνευεσαι κιολας ε?
ξερεις πολυ καλα σε ποσο κοσμο μιλουν και τι μυαλα διαμορφωνουν.
αυτο ειν το προβλημα μου…
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:46 μμ
…“Οφείλουμε να δείχνουμε σεβασμό σε κάθε άνθρωπο μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του”…
—————————————————————————————————————
Ενώ για εκατοντάδες άλλο κόσμο, π.χ. στην ελλάδα, που είναι ο απαιτούμενος σεβασμός, μέχρι να αποδειχθεί η ενοχή του, κ. ΄Ανθιμε;
Γι’ αυτό τον κόσμο που συνήθως καταδικάζεται και άδικα, επειδή συμβαίνει να μην ανήκει στους έχοντες και κατέχοντες ή να έχει πολιτικά αξιώματα, γιατί δεν λέτε κουβέντα κ. ΄Ανθιμε προστάτη των απανταχού ες ες;
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:47 μμ
΄Αντε γαμηθείτε κ. ΄Ανθιμε και αν υπάρχει Θεός να σας ψήσει στην κόλαση, γιατί, αν υπάρχει, μόνο για εκεί σας βλέπω
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:48 μμ
Μπασταρδο-΄Ανθιμε που να σας γαμηθεί όλο το σόι σας και ολόκληρο το μπασταρδο-οικογενειακό σας δέντρο
γαμημένε τράγο!!!
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 9:50 μμ
🙂 🙂 🙂
ειπα και γω…
πολυ ευγενικα μπηκες…. 🙂 🙂 🙂
γεια σου μεγαλε τολε….
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:54 μμ
γειά σου και σε σένα μανικάκος
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:53 μμ
“Η εικόνα καταρράκωσε τα ευρωπαϊκά και παγκόσμια αξιώματα μέσα στα μάτια όλων των λαών και αυτό είναι μια ήττα της συγχρόνου κοινωνίας”..
———————————————————————————————————
ρε μπασταρδο-λεβιέ άνθιμε (γαμώ το σόι σου και τους οπαδούς σου) τι είπε ο Χριστός;
Δεν είπε ότι : ευκολότερο είναι να περάσει η κάμηλος μέσα από την τρύπα της βελόνης, παρά ο πλούσιος τις πύλες του παραδείσου ;
Αυτοί που κατέχουν τα ευρωπαϊκά και τα παγκόσμια αξιώματα, που είναι «προστάτες» και «πολυούχοι» των κεφαλαιοκρατών, αν υπάρχει Θεός θα πάνε στον παράδεισο;
Εκτός και αν είσαστε σατανιστής, κ. ΄Ανθιμε…
tolos
22 Μαΐου, 2011 9:54 μμ
άνθιμε, υπηρέτη του μαμωνά, παλιο-ξεκολιάρη!!!!
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:27 μμ
………Η ανεργία είναι μια γραφειοκρατική μέτρηση. Ανεργία μηδέν δεν είχαμε ποτέ. Εγώ αναφέρομαι σε μια εποχή (μέχρι το ’90) όπου οι Έλληνες μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα. Σήμερα υπάρχουν Έλληνες που δεν μπορούν ούτε ψωμί να αγοράσουν.
Νομίζω ότι μιλάω Ελληνικά……
————————————————————————————————————–
@ Στράβων
Δηλαδή, για την ανεργία και τη φτώχεια της σημερινής ελλάδας φταίνε οι μετανάστες και όχι όλοι αυτοί που ξεζούμισαν και λήστεψαν τα δημόσια ταμεία; ΄Η όλοι αυτοί που ξεκοκάλησαν τα ευρωπαϊκά πακέτα στήριξης; ΄Ολοι αυτοί που έφαγαν τις περιουσίες άνω των 2 εκατ. ελληνικών νοικοκυριών στο ελληνικό χρηματιστήριο ΄Η αυτοί που με το ζόρι μας έφεραν τους ολυμπιακούς του 2009 και εκτόξευσαν τον προϋπολογισμό τους σε δυσθεώρητα οικονομικά ύψη;
Μήπως οι προηγούμενοι δεν ζητούν τώρα από τον ελληνικό λαό να πληρώσει τα σπασμένα, ενώ αυτοί δεν βάζουν δεκάρα από την τσέπη τους;
Μήπως για την ανεργία δεν φταίνε οι νόμοι που επιτρέπουν στους εργοδότες για δύο διαθέσιμες θέσεις εργασίας να προσλαμβάνουν έναν εργαζόμενο, ο οποίος εργάζεται για δύο; Με αποτέλεσμα την λεγόμενη «εντατικοποίηση» των ρυθμών εργασίας (η οποία εντατικοποίηση δεν γίνεται μόνο γι’ αυτό);
Και να το θέσω και αλλιώς, αν δεν υπήρχαν μετανάστες δεν θα γίνονταν εγκαίρως οι ολυμπιακοί αγώνες. 150 έλληνες και μετανάστες νεκροί, που έδωσαν το αίμα τους για να πραγματοποιηθούν αυτοί οι αγώνες (εργατικά ατυχήματα). Εκτός από τους εκατοντάδες τραυματίες και ανάπηρους για τους ίδιους λόγους. Πόσοι έλληνες θα πήγαιναν να δουλέψουν στο «μεροκάματο του θανάτου» και για εξευτελιστικούς μισθούς σε σχέση με την εργασία τους.
Οι μετανάστες ενισχύουν τις τοπικές κοινωνίες στην ελλάδα, γιατί από εκεί ψωνίζουν (με εξαίρεση τα λίγα, μετρημένα στο χέρι μαγαζιά των μεταναστών).
Οι μετανάστες ακόμα ενισχύουν τα δημόσια ταμεία (που κινδυνεύουν να βαρέσουν διάλυση).
Αν δεν υπήρχαν μετανάστες θα είχε εξαλειφθεί ακόμη και η αγροτική οικονομία του τόπου, καθώς τα χωράφια στην ελληνική ύπαιθρο έχουν παρατηθεί από τους ντόπιους, οι οποίοι ματαιόδοξα δεν καταδέχονται συνήθως να τα καλλιεργήσουν.
Ποιός θα πρόσεχε Στράβων τους ηλικιωμένους και τους αρρώστους, αν δεν υπήρχαν μετανάστες;
Για τα άνω των 0κτώ (8) εκατομμυρίων ελλήνων μεταναστών σε όλο τον κόσμο, γιατί δεν λες τίποτα;
Γιατί να μην επιστρέψουν και αυτοί στην πατρίδα τους, αν είναι να φύγουν οι αλλοδαποί από την ελλάδα;
Πολλοί μετανάστες από την ελλάδα, δεν έρχονται για να μείνουν σε αυτόν τον ρατσιστικό και άκρως αφιλόξενο τόπο (δεν είναι ηλίθιοι), αλλά για να πάνε σε κράτη της ευρώπης που έχουν μεγαλύτερους μισθούς, κ.λπ.
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 10:45 μμ
Μην στεναχωριέσαι τόσο πολύ Τολέ, σε λίγο θα μας πεις ότι ευτυχώς που υπάρχουν οι μετανάστες και αναπαραγόμαστε γιατί οι Έλληνες βαριούνται να γαμήσουν.
Πρόσεξε, δεν μιλάς με χθεσινό. Το έχω γράψει δεκάδες φορές, εγώ έχω ένσημα από 16 χρονών γιατί τότε υπήρχαν δουλειές. Δεύτερον, δεν είμαι Αθηναίος να πιστεύω ότι μου σερβίρουν. Ξέρω πως βγαίνει το ψωμί και από που βγαίνει αλλά και πως έβγαινε πριν το ‘9ο. Δεν γεννήθηκε η Ελλάδα το ΄90 και παραγωγή υπήρχε από παλιά. Για τα προβλήματα που αναφέρεις υπάρχουν λύσεις και ασπιρίνες. Οι λαθρομετανάστες δεν ανήκουν στην κατηγορία των λύσεων.
μανικακος
22 Μαΐου, 2011 10:47 μμ
καλα…κατεβα λιγο απτο καλαμι σου….
εχουν δουλεψει κι αλλοι….
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:50 μμ
ούτε εγώ είμαι χθεσινός Στράβωνα και δουλεύω από 15 χρονών και σε δουλειές σκληρές και για την ηλικία μου αλλά και για ενήλικες.
΄Ολα αυτά που έγραψα προηγουμένως και όσα ακολούθησαν είναι αποδεδειγμένα γεγονότα, τα οποία εξατομικευμένα τα παραδέχεται όχι μόνον όλος ο κόσμος, αλλά και η ίδια η πολιτεία.
Προσωπικά τα παρουσίασα όλα μαζί
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:57 μμ
όσο για τους λαθρομετανάστες πιστεύεις ότι πραγματικά συμφέρει την ελληνική κοινωνία να φύγουν (αλλά και την πολιτεία);
Αν φύγουν μέσα σε μια μέρα θα ερημώσουν χωράφια, θα εγκαταλειφθούν πολλοί ηλικιωμένοι στην μοίρα τους (επειδή οι κανακάρηδες τους τα ήθελαν γιατρούς και δικηγορους), θα εγκαταληθφούν διάφορες άλλες δουλειές κ.λπ.
΄Αρα τι θέλεις να μας πεις τώρα Στράβων;
Γιατί η συλλογιστική σου (με βάση πάντα την πραγματικότητα) οδηγεί στο ότι οι λαθρομετανάστες «πρέπει» να συνεχίζουν να δουλεύουν σε εργασίες με ημερομίσθιο 15-20 ευρώ και κάτω, σε άθλιες συνθήκες εργασίες, με ώρες εργασίας της τάξης 12 και άνω (συνήθως μέχρι και …17 την ημέρα) και κυρίως σε δουλειές που δεν πηγαίνουν (ούτε καταδέχονται να πάνε) οι ντόπιοι.
Και σου γράφω το «με βάση την πραγματικότητα», καθώς τους λαθρομετανάστες στην πράξη, δεν θα τους διώξει ούτε η ελληνική πολιτεία ούτε η ελληνική κοινωνία, για όλους αυτούς τους λόγους που ανέφερα
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:02 μμ
Εάν φίλε Τολέ (όλοι είναι φίλοι μου, ακόμη και ο Ντράκουλα) ήθελε η πολιτεία να λύσει το θέμα της παραγωγικότητας θα το είχε λύσει. Δεν χρειάζονταν οι μετανάστες. Υπάρχουν λύσεις με έξυπνη (από)κλιμάκωση των φόρων κλπ.
Λίγο μυαλό και φαντασία χρειάζεται, τα οποία δυστυχώς λείπουν από τους κυβερνώντες. Γιαυτο σου μιλάω για ασπιρίνες. Οι λαθρομετανάστες είναι η εύκολη λύση, που όμως επιδεινώνουν και δεν λύνουν τα προβλήματα.
Μην ξεχνάμε ότι τα προβλήματα στην παραγωγή δεν είναι αποκομμένα. Σχετίζονται και με το εκπαιδευτικό σύστημα και με την συσσώρευση του κόσμου στα αστικά κέντρα και με την υπογεννητικότητα και με το κλείσιμο των νοσοκομείων.
Στην ουσία δηλαδή ΕΝΑ είναι το πρόβλημα. Ο Αθηνοκεντρισμός που κατέστρεψε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα.
Πιο καλά όμως τα έλεγε ο Χαραλαμπίδης εδώ.
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:11 μμ
οι λαθρομετανάστες είναι οι αποδοπομπιαίοι τράγοι της ελληνικής κοινωνίας και της πολιτείας, όπως παλιότερα οι αλβανοί, ακόμα παλιότερα οι έλληνες επαρχιώτες που συνέρρεαν εξαθλιωμένοι στις μεγάλες πόλεις και ακόμα παλιότερα οι μικρασιάστες πρόσφυγες.
Το πρόβλημα είναι καθαρά ανθρωπιστικό και ποιοί εκμεταλλεύονται τόσο απάνθρωπα τους λαθρομετανάστες για να αποκομίσουν ή για να επιτύχουν τί (όπως παλιότερα τους αλβανούς, τους έλληνες επαρχιώτες, τους μικρασιάτες, κ.λπ).
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:15 μμ
Ποιος σου είπε ότι οι Αλβανοί δεν είναι λαθρομετανάστες;
DrAluca
22 Μαΐου, 2011 11:57 μμ
Ψιτ….
Ενα θα πω και δεν θα ξαναεμφανιστω…επειδη εδοκα τον λογο μου στην πολεμιστρια..
Φιλοι με εσενα και με ομοιους σου ΔΕΝ ειμαι. Οποτε καλυτερα κοφτο….
over and out…
Χαμογελατε…
Στράβων Αμασεύς
23 Μαΐου, 2011 12:09 πμ
Πόσο προβλέψιμος μπορεί να είσαι δρακουλίνι;
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:31 μμ
Τέλος και το σημαντικότερο, οι μετανάστες που έρχονται στην ελλάδα, προέρχονται από χώρες όπου δραστηριοποιούνται τα ελληνικά κεφάλαια σε επίπεδο απομύζησης αυτών των χωρών.
Δηλ. προέρχονται από τα βαλκάνια, νιγηρία, β. αφρική, πακιστάν, ιράκ, αφγανιστάν (όπου το ελληνικό εκστρατευτικό σώμα, εγκαθίδρύει επάνω στις καμμένες σάρκες των γυναικόπαιδων τα ελληνικά κεφάλαια).
Σε όλα αυτά δραστηριοποιούνται και ελληνικά κεφάλαια, ακόμα και στην κίνα, μόνο που αυτοί είναι πιο έξυπνοι από εμάς τους ελληναράδες, που νομίζουμε ότι μπορούμε να εξαπατήσουμε και να … κατακτήσουμε όλο τον κόσμο. Και ταυτόχρονα το παίζουμε και φιλάνθρωποι και η καλύτερη δημοκρατία και κοινωνία του κόσμου…
΄Ομως το θέμα Στράβων δεν είναι η ανεργία αλλά ο ρατσισμός , η κουτοπονηριά και ο μισανθρωπισμός των νεο- ελλήνων.
Πριν από χρόνια οι κάτοικοι των ελληνικών μεγαλουπόλεων αντιμετώπιζαν ρατσιστικά όσους έλληνες επαρχιώτες έρχονταν στις μεγάλες πόλεις για δουλειά (σε σημείου δολοφονιών και ξυλοδαρμών. Θυμηθείτε τις επαρχιώτισες υπηρέτριες των μεγαλοκυρίων, ακόμα και των δημόσιων υπαλλήλων, κ.λπ ΄Η τους εργαζόμενους κυρίους πως φέρονταν στα… επαρχιωτόπουλα όπως περιφρονητικά τα αποκαλούσαν. Πόσα επαρχιωτόπολα άφησαν τα κόκκαλά τους στις κουζίνες των αστών κυρίων και κυριών ή στους τόπους εργασίας αυτών όπου δούλευαν για ψίχουλα; Πόσα επαρχιωτόπουλα δολοφονήθηκαν επειδή οι έλληνες των μεγαλουπόλεων τα θεωρούσαν κατώτερα ως ανθρώπους και επειδή τόλμησαν να αντιμιλήσουν στους κυρίους τους; Μήπως το ίδιο δεν συμβαίνει σήμερα και μεταξύ των ελλήνων και όχι πλέον των επαρχιωτόπουλων, αλλά των ξένων μεταναστών στην ελλάδα; ).
Ακόμα πιο πριν Στράβων, οι μικρασιάτες που ήρθαν στον ελλαδικό χώρο αντιμετωπίζονταν αντίστοιχα από τους έλληνες νοικοκυραίους. ΄Οπως αντιμετωπίζουν σήμερα τους μετανάστες και πιο πριν τους έλληνες επαρχιώτες.
Τουρκόσπορους τους αποκαλούσαν, ενώ οι μικρασιάστες πέθαιναν κατά εκατοντάδες στα φρικτά παραπήγματα που έμεναν. Δεν ήταν όμως και σπάνιες οι δολοφονίες, βιασμοί και ξυλοδαρμοί εναντίων των μικρασιατών από τους εδώ ελληναράδες.
ξέσβουρος
22 Μαΐου, 2011 10:36 μμ
ρε παιδιά έχουμε καμμία πληροφορία σχετικά με τη σημερινή διαμαρτυρία στην Πλατεία Συντάγματος;
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:42 μμ
αλλά το θέμα δεν είναι οι μετανάστες (σε σχέση πάντα με την ανεργία), αλλά οι μπίζνες
Μπίζνες των ελλήνων εις βάρος των μεταναστών. Από εργαζόμενους νοικοκυραίους μέχρι έλληνες μεγαλο-κομπιναδόρους.
Το ελληνικό κράτος από την πλευρά του κλείνει επιδεικτηκά τα μάτια από την εκμετάλλευση που υφίστανται οι μετανάστες προς χάριν των ελλήνων νοικοκυραίων (που ψηφίζει την κάθε κυβέρνηση).
Νομίζεις Στράβων ότι το ελληνικό κράτος δεν ξέρει για τα 20 και 15 ευρώ την ημέρα που παίρνει ο κάθε μετανάστης για να δουλεύει σε σκληρές δουλειές, άνω των δώδεκα ωρών και κυρίως δουλειές που οι έλληνες δεν θα πήγαιναν με τίποτα να δουλέψουν, π.χ. εργάτες στα χωράφια, χαμαλίκια και όποτε χρειαστεί, κ.λπ.
΄Οποιος παίρνει τα λιγότερα προσλαμβάνεται Στράβων, από τους ελληναράδες εργοδότες , γιατί αν ακολουθούσαν αυτοί οι εργοδότες την ίδια πρακτική και για τους έλληνες εργαζόμενους, θα τους είχαν λυντζάρει οι τελευταίοι. Δεν έχουμε φτάσει ακόμη σε τέτοιο επίπεδο κατάντιας και εκμετάλλευσης.
tolos
22 Μαΐου, 2011 10:46 μμ
Για την εγκληματικότητα ας μη μιλήσουμε.
Ας όψεται η ελληνική μαφία (που συνεργάζονται μαζί της από αστυνομικοί μέχρι η ακροδεξιά) και μέχρι τώρα καμμιά κυβέρνηση δεν την έχει κουνήσει από την θέση της
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:05 μμ
΄Οσο για πριν το ’90 Στράβων ούτε υπήρχε τόσο μεγάλη λεηλασία των δημόσιων ταμίων και αγροτική παραγωγή υπήρχε και τουρισμός και κάποια βιομηχανία (η οποία δεν καλοάρεσε στα ξένα κεφάλαια που ήθελαν το μονοπώλιο της ελληνικής αγοράς για την πάρτυ του, όπως πλέον γίνεται αυτή τη στιγμή) και ο κάθε έλληνας εργαζόμενος δούλευε σε μία θέση εργασίας και δεν κάλυπτε δύο θέσεις εργασίας (όπως το θέλουν πλέον οι ελληνικοί νόμοι) και υπήρχαν κοινωνικά κινήματα, αλλά και ήταν ζωντανή ακόμα μια επαναστατική παράδοση η οποία απέτρεπε το μεγάλο κεφάλαιο (το ελληνικό αλλά και το ξένο να ξεσαλώσει) και και και…
΄Αρα οι λαθρομετανάστες σου φταίνε τώρα Στράβων ή κάνεις επιτηδευμένα τον στραβό στο πραγματικό πρόβλημα;
Και σου γράφω και το εξής. Νομίζεις ότι αν αύριο φύγουν οι λαθρομετανάστες από την ελλάδα θα μειωθεί η ανεργία και θα αυξηθεί το βιοτικό επίπεδο για τους έλληνες;
Χαχααχαχαχαχαα
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:13 μμ
Όχι, δεν θα μειωθεί αυτόματα. Θα μειωθεί όμως σταδιακά.
Θέλει κάποιο διάστημα μέχρι να επέλθει ξανά η ισορροπία. Θέλει και επαναπροσδιορισμό των αξιών. Δεν θα είναι μια αυτόματη διαδικασία. Το σίγουρο όμως είναι ότι αυτός ο δρόμος που πήραμε δεν οδηγεί πουθενά, ή για να ακριβολογώ οδηγεί στην καταστροφή σε όλα τα επίπεδα, από την παραγωγή μέχρι την τέχνη.
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:20 μμ
Θα μειωθεί σε εποχή καπιταλιστικής ( παγκόσμιας εσωτερικής καπιταλιστικής αναδιάρθρωσης) κρίσης;
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:22 μμ
δεν επιτρέπουν αγροτική παραγωγή, τουρισμό και βιομηχανία, πόσω μάλλον φιλική προς το περιβάλλον, οι διεθνείς και ντόπιοι καπιταλιστές για την ελλάδα.
Αυτό δεν συνέβη και την δεκαετία του ’90;
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:23 μμ
και το όνομα αυτών (των καπιταλιστών) Ε.Ε. και ΗΠΑ
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:06 μμ
αυτό κι αν είναι ανέκδοτο και μάλιστα κακόγουστο…
Revolted_Tzeny
22 Μαΐου, 2011 11:17 μμ
Παιδιά υπάρχει καμμιά ενημέρωση για τη συγκέντρωση που είχε καλεστεί στην Πλατεία Συντάγματος στις 10 το πρωί; πουθενά δε βλέπω να γράφεται κάτι
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:18 μμ
Φεύγω όμως τώρα, γιατί είμαι από αυτούς που και καταδέχονται να δουλέψουν οπουδήποτε για να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά και είμαι από αυτούς που δεν θεωρούν του μετανάστες- λαθρό ως απειλή, αλλά αντίθετα τους πολιτικούς, τους μεγαλοκαρχαρίες και τους «ελληναράδες».
Το νυχτοκάμματο με περιμένει και είμαι περήφανος γι’ αυτό.
Και απ’ την σκληρή εργασία από τα μικράκια μου Στράβων βίωσα (όσο οτιδήποτε άλλο) και το εξής : Αγαπάτε Αλλήλους. Στην πράξη όμως. Πέρα από χρώμματα και εθνικότητες. Πέρα από μορφωτικό επίπεδο και οικονομικές αποδοχές.
Αυτό εννοούσε άλλωστε και ο Χριστός και μη μου πεις Στράβων ότι μου το σέρβιραν… κι αυτό.
vavou
22 Μαΐου, 2011 11:22 μμ
Στράβων, ήθελα απλά να το ξέρεις. έχω επιστρέψει για να πάρω πίσω αυτό που μου ανήκει. ο χριστιανισμός τελείωσε. απλά ήθελα να το ξέρεις. αιώνες ολύμπιας σιωπής σταματούν εδώ.
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:35 μμ
Εσύ τι είσαι Βαβού; Το άλλο πρόσωπο της προπαγάνδας; Γιατί απαντάς εδώ και όχι εκεί που συζητούσαμε μαζί;
Όσο εχθρός σου είναι ο Χριστιανισμός, άλλο τόσο είναι ο Ισλαμισμός και άλλο τόσο ο Ιουδαϊσμός.
Ο καπιταλισμος θα πεσει, το ειπε και η Λιτσα οπότε ξεχυθείτε στις πλαζ
22 Μαΐου, 2011 11:22 μμ
Ερώτηση-κουίζ από ερωτηματολόγιο:
Το λεωφορείο που πάει τζάμπα στα ΙΚΕΑ
α) Είναι χρήσιμο γιατί βοηθάει την ανταγωνιστικότητα
β) Είναι λίγο άδικο αλλά αποτελεί λύση για όσους δεν έχουν λεφτά να τραβηχτούν ως εκεί για να ψωνίσουν
γ) Είναι ξεφτιλα. Για να πας στο νοσοκομείο με το λεωφορείο πληρώνεις. Για να καταναλώσεις όχι…
tolos
22 Μαΐου, 2011 11:29 μμ
…Ποιος σου είπε ότι οι Αλβανοί δεν είναι λαθρομετανάστες…
—————————————————————————————————————-
Και ο Χριστός ήταν … λαθραίος και ο Κολοκοτρώνης και ο Ανδρούτσος και ο Καραϊσκάκης (ως αρβανίτες) και άλλοι πολλοί
Στράβων Αμασεύς
22 Μαΐου, 2011 11:32 μμ
Καλά δεν ντρέπεσαι να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι τους Αλβανούς με τους μικρασιάτες πρόσφυγες; Ίδια περίπτωση είναι;
Οι Αλβανοί μας κατσικώθηκαν με το έτσι θέλω. Ήρθαμε μας θέλετε δεν μας θέλετε.
Σου είπα, δεν μιλάς με χθεσινό, αλλά άσε να μην γράψω κανένα σεντόνι τώρα.
vavou
22 Μαΐου, 2011 11:56 μμ
μην ανησυχείς. έχει αρχίσει κι εκεί. εσύ απλά φρόντισε εδώ να μαζεύεσαι σιγά σιγά όπως που σου πρέπει στην Ιστορία. το κατάλαβατε γεωγράφε?
Στράβων Αμασεύς
23 Μαΐου, 2011 12:06 πμ
Δεν βγάζω νόημα από το σχόλιο σου. Είσαι σίγουρη/ος ότι είσαι Έλλην(ίς); Μήπως μας πουλάς φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες;
vavou
23 Μαΐου, 2011 12:06 πμ
το κατάλαβες καρατζαφεράκο ?
anarchovlaxos
23 Μαΐου, 2011 12:27 πμ
στραβων
θα κανω ντου ρε
ΧΡΟΙΣΕΙ ΑΒΓΕΙ
23 Μαΐου, 2011 12:42 πμ
ΟΛΙ ΣΤΙΣ ΑΙΚΛΟΓΕΣ ΨΙΦΙΖΟΥΜΑΙ ΧΡΙΣΙ ΑΒΓΙ
ΟΠΟΣ ΜΠΙΚΕ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΙ
ΧΡΟΙΣΕΙ ΑΒΓΕΙ
23 Μαΐου, 2011 12:43 πμ
ΧΡΙΣΥ ΑΒΓΗ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ
http://xrusiaugi.wordpress.com/
ΧΡΟΙΣΕΙ ΑΒΓΕΙ
23 Μαΐου, 2011 12:43 πμ
ΑΙΜΑ ΤΙΜΟΙ
http://xrusiaugi.wordpress.com/
xrusiaugi
23 Μαΐου, 2011 12:48 πμ
ΟΛΙ Ι ΑΛΙΘΙΑ ΓΕΙΑ ΤΙΝ ΕΛΑΔΑ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΑΛΗ ΑΛΩΔΑΠΗ. ΔΑΙΝ ΧΟΡΑΜΕ ΟΛΙ
xrusiaugi.wordpress.com
ΧΡΟΙΣΕΙ ΑΒΓΕΙ
23 Μαΐου, 2011 12:50 πμ
ΟΛΙ Ι ΑΛΙΘΟΙΑ ΓΟΙΑ ΤΙΝ ΕΛΑΔΑ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΑΛΗ ΑΛΩΔΑΠΙ. ΔΑΙΝ ΧΟΡΑΜΕ ΟΛΙ
xrusiaugi.wordpress.com
vavou
23 Μαΐου, 2011 1:03 πμ
🙂
Pythonas
26 Μαΐου, 2011 3:08 πμ
Καλημέρα παίδες!!! Απλά να σας πω το εξής γατι κρίμα είναι να ποστ’αρετε τόσα και τόσα και να ρίχνεται το επίπεδο για ενα και μόνο άτομο!!! απλα πείτε του Ντροπή για την ηλικία του και τέλος!!! Απλά κρίμα στα εγγόνια του που θα βγούν προβληματικά με τόσο μίσος που έχει και αφήστε τον να λέει πως είναι χριστιανός ανθρωπος του θεού κτλπ. Αλλα κάποια στιγμή ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ…. :p ΘΑ αρχίσουν να φορολογούνται και ΑΥΤΑ τα παιδιά!!!! :))
Καλη συναίχεια σε όλους κα όλες!!!! Με υγεία και ευτιχία και όλοι έξω στους δρόμους για ενα καλήτερο αυριο χωρίς τους 300 και τα κομματά τους!!!!