του Γαλαξιάρχη
«Διεσύρθη με πρωτοσέλιδα, αθωώθηκε με μονόστηλα»
Στάθης, «Ε», 9/5/2011Συνηθίσαμε να ζούμε, να καταναλώνουμε και να αναπαράγουμε το ψέμα. Έχει γίνει δεύτερη φύση μας, σε σημείο που, όταν μαθαίνουμε την αλήθεια, στην καλύτερη περίπτωση να αδιαφορούμε και στη χειρότερη να την αμφισβητούμε. Ένα αθώο ψεματάκι, μία παρανόηση ή ακόμη κι ένα στερεότυπο που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα, όταν αναπαράγεται συνειδητά ή ασυνείδητα στο χαρτί της εφημερίδας και το γυαλί της τηλεόρασης παύει να είναι αθώο. Είδικα όταν η «παρεξήγηση» είναι απολύτως συνειδητή και καταλαμβάνει θέση εξωφύλλου ή πρώτου θέματος ειδήσεων, τότε έχουμε να κάνουμε με προμελετημένο έγκλημα.
Ο προβοκατόρικος τίτλος του κειμένου αυτό ακριβώς το έγκλημα θέλει να τονίσει…
Η περίπτωση Σεϊσίδη είναι χαρακτηριστική της εγκληματικής φυσιογνωμίας των media. Ένας αθώος διασύρθηκε από τον ίδιο τον υπουργό και δεκάδες φυλλάδες. Από πρωτοσέλιδο ως εγκληματίας κατέληξε αθώος (με αναπηρία) σε μονόστηλη ειδησούλα μετά τη σελίδα με τα εφημερεύοντα φαρμακεία. Εδώ δεν υπάρχει καν το «συγγνώμη λάθος». Δεν υφίσταται τίποτε για να αναδιατυπωθεί, να διαψευστεί ή να ανακευαστεί. Απλώς, όσο παύει το θέμα να είναι πιασάρικο τόσο στριμώχνεται στις πίσω σελίδες διαρκώς συρρικνούμενο. Τι κι αν καταστράφηκε ένας άνθρωπος; Τι κι αν καταστραφούν δέκα; Τι κι αν χειραγωγήθηκαν χίλιες συνειδήσεις; Τι κι αν χειραγωγηθούν όλες οι συνειδήσεις;
Το θέμα μου όμως δεν είναι ο Σεϊσίδης, αλλά εκείνος ο δύστυχος άνδρας που δεν έζησε για να δει το δεύτερο παιδί του να γεννιέται, επειδή κάποιοι υπάνθρωποι δολοφόνοι τον κατέσφαξαν προκειμένου να του αρπάξουν μία κάμερα. Αναμφίβολα πρόκειται για ένα από τα πιο ειδεχθή εγκλήματα των τελευταίων χρόνων και οι δράστες αξίζουν την πιο βαριά δυνατή ποινή. Όταν όμως η μεταφορά ενός τόσο τραγικού γεγονότος γίνεται από τα συνηθισμένα δημοσιογραφικά κανάλια που αντιλαμβάνονται την είδηση ως προϊόν προς πώληση, τότε έχουμε να κάνουμε με (δυνάμει) κατά συρροήν δολοφόνους.
Κανένα γεγονός, ειδικά αν πρόκειται για έγκλημα, δεν συμβαίνει σε κενό. Μία διακριτή αλυσίδα αιτίων και αποτελεσμάτων διαχωρίζει τις περιπτώσεις μεταξύ τους και κάθε ερμηνεία της οφείλει να γίνεται με τεράστια προσοχή. Όταν ενημερώνεις μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους δεν παίζεις με τις ερμηνείες αυτές και όταν τις περνάς από τον πολύγραφο της εύκολης ατάκας που πουλάει εξαργυρώνοντας μαζικές φοβίες, τότε φίλε δημοσιογράφε γίνεσαι ο ίδιος δολοφόνος.
Τον περασμένο Μάρτιο δύο άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έπεσαν νεκροί από σφαίρες σπείρας κακοποιών στο Ρέντη. Εκατοντάδες φωσκολειάδες γράφτηκαν για την υπόθεση και δεκάδες μέικ απ καταστράφηκαν από τα δάκρια καλοχτενισμένων ανκορατζήδων. Μόνιμη επωδός στη μεταφορά της είδησης, τα σπαστά ελληνικά των δραστών. Άρα; Άρα, αλλοδαποί! Προ ολίγων ημερών συνελλήφθησαν οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία και, όπως προκύπτει, είναι Έλληνες ομογενείς, ενώ οι δύο τσιλιαδόροι τους Έλληνες γηγενείς. Στο κύκλωμα μάλιστα φαίνεται να εμπλέκεται απόστρατος αστυνομικός, ο οποίος προμήθευε τη συμμορία με αυτοκίνητα. Άρα, όπως όλα δείχνουν, πρόκειται για κλασική περίπτωση οργανωμένου εγκλήματος, μαφιών και δικτύου «ανθρώπων από μέσα». Αυτά είναι δεδομένα, για τα οποία μπορούμε να υποθέτουμε ΤΩΡΑ, μετά τη σύλληψη των δραστών. Ακόμη όμως κι έτσι, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Πώς θα φαινόταν αν, στο επόμενο παρόμοιο περιστατικό, ισχυριζόμασταν ότι «τις δολοφονίες διέπραξε η αστυνομία«, με το σκεπτικό ότι δεν θα είναι η πρώτη φορά που εμπλέκονται άνδρες της ΕΛΑΣ σε κυκλώματα οργανωμένου εγκλήματος; Πόσοι θα έσπευδαν να διαμαρτυρηθούν για φαιδρότητες και για σπίλωση του αστυνομικού σώματος; Δικαίως. Πόσο τραβηγμένο θα ήταν να πούμε ότι «οι Έλληνες είναι μαφιόζοι«; Σίγουρα όχι λιγότερο από το να ισχυριστούμε ότι «οι αλλοδαποί είναι δολοφόνοι«. Το ίδιο σιχαμερές γενικεύσεις. Το ίδιο βλακώδης αναπαραγωγή στερεότυπων. Με μία μικρή -πλην σημαντική- διαφορά: όποιος πει ότι «η αστυνομία δολοφονεί» ή «η μαφία είναι ελληνική» θα αντιμετωπιστεί από την κοινωνία σαν εμπαθής, μηδενιστής ή -και απλώς- βλάκας. Εκείνος όμως που διαδίδει τη βεβαιότητα ότι «πας μη Έλλην δολοφόνος» μπορεί κάλλιστα να διεκδικήσει και τη θέση του πρωθυπουργού στις επόμενες εκλογές.
Δεν υποβαθμίζω το υπαρκτό ζήτημα του μεταναστευτικού, για το οποίο μάλιστα οι υπεύθυνες κυβερνήσεις συνειδητά κάνουν ό,τι περνά από τα χέρια τους για να το διογκώσουν και να το φτάσουν στα άκρα του. Οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα περιθωριοποιείται είναι απολύτως λογικό να αναπτύξει εγκληματική συμπεριφορά. Αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι οι αιτίες της εγκληματικότητας είναι πάντα οι ίδιες, ούτε και οι κακοποιοί πάντα θύματα ενός κάποιου συστήματος που τους οδήγησε στο έγκλημα. Το κυριότερο όμως: δεν είναι όλα τα εγκλήματα ίδια. Οι δολοφονίες των δύο ανδρών της ΔΙΑΣ δεν μπορούν να καλυφθούν πίσω από το επιχείρημα της «οικονομικής κρίσης». Οι μαφίες και το οργανωμένο έγκλημα έχουν πολύ συγκεκριμένα κοινωνικά χαρακτηριστικά και είναι λογικό να αυξάνουν τη δράση τους αλλά και τον κυνισμό τους σε περιβάλλον κρίσης και γενικευμένου κοινωνικού κανιβαλισμού. Όμως έχουν επιλέξει το δρόμο του εγκλήματος και οργανωθεί σε αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το έγκλημα δεν σχετίζεται επ ουδενί με το «εθνικό DNA» και κάθε παραδοχή ότι ο Αλβανός είναι εγκληματίας, ισούται με τον ισχυρισμό ότι όλοι οι ξανθοί είναι ομοφυλόφιλοι και όλες οι γυναίκες πόρνες. Όταν τέτοιες αθλιότητες υιοθετούνται από τα μέσα ενημέρωσης και ειδικά σε συνθήκες κοινωνικής διάλυσης, δεν είναι υπερβολή να μιλάμε για έγκλημα εξίσου οργανωμένο με αυτό της κάθε μαφίας (ελληνικής, αλλοδαπής ή… μικτής).
Οι δημοσιογράφοι που με τόση ελαφρότητα συμπληρώνουν την είδηση με την πρόταση πασπαρτού «μάλλον αλλοδαποί κακοποιοί» θα πρέπει επιτέλους να αρχίσουν κάποια στιγμή να αντιλαμβάνονται το ρόλο τους στη δολοφονική αλυσιδωτή αντίδραση που οι ίδιοι πυροδοτούν. Σα να οπλίζουν το χέρι του επόμενου φασίστα, σα να χαρίζουν χειροβομβίδες σε ψυχικά διαταραγμένες προσωπικότητες. Η κοινωνική πραγματικότητα είναι τέτοια, ώστε να τους αξίζει ποινή αντίστοιχη με εκείνη των δολοφόνων του «πατέρα με την κάμερα».
Ζαphod
Short URL: http://wp.me/p1pa1c-9Xb
o_kanivalos
10 Μαΐου, 2011 8:14 μμ
Εκτός των ιδιοκτήτων τους, τα μίντια είναι σκλάβοι και της πελατείας τους. Έχουν αποφασίσει εδώ και χρόνια ότι το απόλυτο τάργκετ γκρουπ είναι ο νοικοκυραίος, ο πειθήνιος καταναλωτής και ο απανταχού μικροαστός που είναι βέβαιος ότι δεν αποτελεί μέρος του προβλήματος, αλλά της λύσης. Εδώ ισχύει το «νόμος είναι το δίκιο του πελάτη», επόμενο δεν είναι να τους γαργαλήσουν τα ταπεινότερα ένστικτα τους; Δεν θα τους πουν αυτό που περιμένουν να ακούσουν;
katy
10 Μαΐου, 2011 8:14 μμ
Δηλώσεις Γιώργου Καρατζαφέρη για τη δολοφονία.
“….Την έμμεση προτροπή προς την κυβέρνηση να προχωρήσει σε απέλαση όσων μεταναστών ζουν παράνομα στην Ελλάδα, διατύπωσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ.
Ο κ. Καρατζαφέρης, χωρίς να αναφερθεί ευθέως σε ξένους, δήλωσε ότι «θα δείτε όταν η αστυνομία αποκαλύψει το έγκλημα ποιοι το έκαναν» και ζήτησε «κάποια στιγμή να μην φοβόμαστε να λέμε ποιοι τα έκαναν τα εγκλήματα, ποιοι σκότωσαν τους αστυνομικούς».
«Κάποια στιγμή, να απαλλαγούμε από όλους αυτούς για να σώσουμε τον Έλληνα πολίτη» πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ…….”.
Χαζή απορία.
Γιατί δεν απαγορεύονται από το νόμο, οι ρατσιστικές δηλώσεις;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 8:22 μμ
Λεπτομέρεια: Tους αστυνομικούς σπείρα ελλήνων ομογενών τους σκότωσε, η οποία υποστηιζόταν από ελληνικότατο κύκλωμα.
Δε συμφωνώ ιδιαίτερα με αντιρατσιστικούς νόμους (που θεωρητικά υπάρχουν), αλλά με πολύ σοβαρότερη τήρηση των νόμων για διασπορά ψευδών ειδήσεων.
Capybara
10 Μαΐου, 2011 9:57 μμ
Ο νόμος για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων δεν μπορεί να καλύψει το ρατσιστικό λόγο, παρά μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Η ύπαρξη πάντως, ανάγκης θέσπισης ειδικής νομοθεσίας που να ποινικοποιεί το ρατσιστικό λόγο είναι μεγάλη συζήτηση με σοβαρά επιχειρήματα και από τις δυο πλευρές…
VaradeRo
10 Μαΐου, 2011 8:19 μμ
Κάποτε κάποιοι πίστευαν ότι τα ΜΜΕ έχουν στόχο την μετάδοση της είδησης ως αλήθειας. Στην πραγματικότητα, αυτό δε γίνεται ποτέ (ΠΟΤΕ)
Συνηθίζεται τα ΜΜΕ να εξυπηρετούν 2 σκοπούς:
1. Προωθούν τα συμφέροντα των εντολέων τους (όλους εκείνους)
2. Ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών τους (όλους εμάς)
Προφανώς κανείς δεν πρόκειται να λογοδοτήσει αν αποδειχτεί η ανακρίβεια των στοιχείων, οι θεατές είναι ευχαριστημένοι, η εξουσία βρίσκει πάτημα για να κάνει τη δουλειά της και η ζωή συνεχίζεται (όχι για όλους δυστυχώς).
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 8:26 μμ
Ήδη αυτή τη στιγμή που γράφουμε εδώ, στο κέντρο φαίνεται ότι στήνεται «νύχτα των κρυστάλλων».
Ορισμένοι θα πρέπει να πάνε να αυτοκτονήσουν. Ειδικά κάποιοι που αυτοαναγορεύονται σε ανθρωπιστές και αριστερούς.
Eddie
10 Μαΐου, 2011 8:29 μμ
ποιους εχεις υποψη σου;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 8:31 μμ
Πολλούς και διάφορους. Πολιτικούς, «δημοσιογράφους» και δημοσιογραφούντες, «»καλλιτέχνες»» και «»»»διανοούμενους»»»»
Rodia
10 Μαΐου, 2011 8:36 μμ
Τι λες τωρα! Ακόμα και η Μπίλιω δάκρυσε.. Ημαρτον! Μιλώντας, φυσικά, για*μελαμψούς* άνδρες. Και ο παρών κ. Μπέζος, που μετά τραγούδησε παλιά λαϊκά «για να ξαναβρούμε τις ρίζες μας», τόσο δύσκολες μέρες πού’ναι και όχι για να πάει καμμιά ψυχή στο θεατράκι του να τον ακούσει.
[τί’θελα και τ’άνοιξα το κουτί; δυο λεπτά μεχρι να παρει μπρος το ντιβιντι, και τρωω ενα σωρο αηδιες]
simon
10 Μαΐου, 2011 8:45 μμ
Ακούγονται φήμες για χρυσαυγίτες που μπουκάρουν σε πολυκατοικίες, που μένουν μετανάστες.
Αληθεύουν;
Julien Chaulieu
11 Μαΐου, 2011 12:35 πμ
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:37 πμ
ΕΙναι ιδεα μου η κατι δεν παει καλα με τον βανδαλισμο και την συλληψη(που δεν φαινεται να γινεται ποτε)?
Χαμογελατε…
μανικακος
10 Μαΐου, 2011 8:52 μμ
απο tvxs
Κλειστή παραμένει μέχρι αυτή την ώρα η οδός 3ης Σεπτεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας, στο ύψος της οδού Ηπείρου, από περίπου 150-200 κατοίκους της περιοχής, που διαμαρτύρονται για την αύξηση της εγκληματικότητας, με αφορμή την δολοφονία του 44χρονου τα ξημερώματα της Δευτέρας. Μεταξύ των συγκεντρωμένων, βρίσκονται και μέλη της Χρυσής Αυγής που φωνάζουν συνθήματα κατά των μεταναστών. Η περιοχή γύρω από το σημείο της κινητοποίησης έχει μετατραπεί σε «απαγορευμένη ζώνη» για τους μετανάστες, καθώς όποιος τολμά να πλησιάζει καταδιώκεται από συγκεντρωμένους.
Η κατάσταση στην περιοχή είναι έκρυθμη και παρά την έντονη παρουσία της, η αστυνομία δεν φαίνεται να μπορεί να τη θέσει υπό έλεγχο. Μάλιστα, μέλη ακροδεξιών ομάδων, με λοστούς και πέτρες έσπασαν τη τζαμαρία πολυκατοικίας, εισέβαλλαν σε διαμέρισμα ισογείου όπου διέμεναν αλλοδαποί και τραυμάτισαν έναν από αυτούς.
Καταγγελίες κάνουν επίσης λόγο και για επιθέσεις κατά συνεργείων τηλεοπτικών σταθμών από άτομα που δεν θέλουν να καταγραφεί η δράση τους.
Παράλληλα, επί της οδού Πατησίων η αστυνομία προχώρησε σε χρήση δακρυγόνων, όταν ορισμένοι διαδηλωτές προσπάθησαν να προσεγγίσουν κτίριο που τελεί υπό κατάληψη.
simon
10 Μαΐου, 2011 8:56 μμ
Επομένως, έχει δίκαιο ο Ζαφόντ, που μιλά για “νύχτα των κρυστάλλων”.
Oblivion
10 Μαΐου, 2011 9:13 μμ
Κάθε περιστατικό είναι και ένα αυγό που εκκολάπτεται πλέον…
Giouri
10 Μαΐου, 2011 9:17 μμ
Ενα στρατιωτικό περίπατο και κανα 2χρονο στη Γυαρο θελετε , μονο νεκρους να προσβάλετε ειστε παπάτζες, οταν δείτε Ελληνικη σημαία έξω σε πορείες …τοτε θα πρεπει να καταλάβετε οτι ειναι καιρός να φυγετε για να σωθείτε, για αυτο καντε το πάν πριν εξεγερθουμε.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 9:22 μμ
Σιγά. Στα κινέζικα καλσόν φεύγουν ευκολότερα οι πόντοι.
sasgamo@gmail.com (επίσης!)
μανικακος
10 Μαΐου, 2011 9:27 μμ
για ρωτησε τον,ξερει που πεφτει η Γυαρος ή την εχει ακουστα απτον παππου του?
DrAluca
10 Μαΐου, 2011 11:45 μμ
Γαμας και σε αλλους παροχους μειλ?
Η μονο σε gmail?
Προστασια απο spam εχεις?
Μαλακας γεννηθηκες η εγινες στην πορεια?(ρωταω για να δω το γονιδιο του μαλακα ποσες γενιες κραταει)
Οταν εξεγερθεις μην σφιχτεις πολυ….νταξει μαγκακο?
Χαμογελατε…
Julien Chaulieu
11 Μαΐου, 2011 12:44 πμ
Άλλαξε κασέτα γελοίε
parameterλ
11 Μαΐου, 2011 1:05 πμ
Μπα; Εξεγείρεστε κιόλας; Πώς; Μυρίζετε φερορμόνες και πάτε για επανάσταση; Να σε ρωτήσω ρε σκατό του απόπατου, όταν οι της διας, οι εθνικιστές της υπηρεσίας και το υπροπο σας ανακοίνωνε ότι οι δυο έλληνες αστυνομικοί πέσανε θύματα ποινικών και μαφιόζων, που πήγε ο τσαμπουκάς όλων όσων από σας ορκίζονταν να πάρουν εκδίκηση; Αει τράβα παραπέρα παλαβιάρη.
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 1:06 πμ
Ε οχι και παλαβιαρη…..
Μαλακας ναι. Παλαβιαρης δεν το δεχομαι. Ασπονδυλο ΝΑΙ. Αλλα παλαβιαρης οχι.
😉
Χαμογελατε…
Capybara
10 Μαΐου, 2011 10:52 μμ
Σήμερα το πρωί, σε «ενημερωτική» εκπομπή, παρουσίαζαν έναν μπάρμπα, κάτοικο της περιοχής, ο όποιος έλεγε ότι εδώ, Ηπείρου και Αχαρνών κάθονται όλο μαύροι, πως κάτι τέτοιους πήγαμε τις προάλλες σ’ ένα ναό που έχουν σ’ ένα υπόγειο να τους διώξουμε, μαζί μ’ έναν κύριο που μας οργανώνει, κι αυτοί μας πετούσαν πέτρες από ένα μπαλκόνι (θράσος ε;!!!).
Δεν θα μπω στον κόπο να σχολιάσω τον αχταρμά που είχε στο κεφάλι του, αλλά μου έκανε εντύπωση πως κανένας από τους παρουσιαστές δε σχολίασε τίποτα. Δεν τον ρώτησαν πως γνωρίζει ότι οι Μπαγκλαντεσιανοί που προσεύχονται στο υπόγειο τζαμί της περιοχής συνδέονται με το πρωινό φρικιαστικό έγκλημα, δεν έκαναν έστω μια παρατήρηση (ή τουλάχιστον μια προσπάθεια να μαζέψουν κάπως αυτά που είπε για την οργανωμένη επίθεση σε χώρο λατρείας).
Πριν κανά-δυο ώρες γύριζα από την Κάνιγγος, το τρόλεϊ δεν πήγε από Πατησίων (μάλλον γιατί πέσαν δακρυγόνα και έκλεισε), αλλά από Γ΄Σεπτεμβρίου. Πήγαινε σημειωτόν κι έτσι κατέβηκα στο ύψος του Πολυτεχνείου. Από κει το έκοψα με τα πόδια.
Στην Αβέρωφ είδα έναν μικρόσωμο τύπο (μάλλον Ινδό ή Μπαγκλαντεσιανό) που το χείλος του αιμορραγούσε και δυο τρεις Έλληνες τον περιποιούνταν μπροστά από ένα φαρμακείο.
Προχωρώντας, και μέχρι τον ΟΤΕ, έβλεπα στο πεζοδρόμιο κηλίδες αίματος και κάπου και πρόχειρα σφουγγαρισμένα αίματα, ενώ μέσα σε δύο λεπτά, άκουσα δυο γυναίκες να φωνάζουν «να τους σκοτώσουν στο ξύλο όλους, αμάν πια! Δεν τολμάμε να κυκλοφορήσουμε!» και «Τους πιάνει η αστυνομία και το βράδυ τους αφήνει».
Μου φαίνεται πως πολύς κόσμος βαριέται να σκεφτεί. Δε ζητάω να κάνει κοινωνιολογικές αναλύσεις, αλλά τουλάχιστον να μην μπαίνει σε λογικές συλλογικής τιμωρίας, να μην είναι με την αυτοδικία, να διαχωρίζει τον ένοχο (που πρέπει να τιμωρηθεί) από τον ύποπτο (που δεν πρέπει), και να μην εντάσσει κάποιον στην κατηγορία του υπόπτου (=ενόχου) μόνο εξαιτίας της καταγωγής του.
Δεν ξέρω, μου φαίνεται πολύ ζοφερό το τοπίο…
😦
G.P.
10 Μαΐου, 2011 11:59 μμ
Νομίζω ,όμως, κύριοι-κύριοι ότι το φαινόμενο της εγκληματικότητας απο αλλοδαπούς σε μεγαλύτερα αναλογικά ποσοστά απο τη γηγενή εγκληματικότητα είναι πανευρωπαική πρωτοπορία για την Ελλάδα.Πέρα απο το να εφιστάτε την προσοχή στο να μην βάζουμε όλους τους αλλοδαπούς στον ίδιο τορβά πρέπει να αναγνωρίσετε ότι στην Ελλάδα υπάρχει όντως σοβαρό πρόβλημα με την αλλοδαπή εγκληματικότητα.Εκτός και αν ζείτε στα Βόρεια/Νότια προάστεια και δε σας μέλλει.Ούτως ή άλλως η Ιστορία μας έχει διδάξει ότι σε δύσκολες περιόδους για μία χώρα υπάρχει έξαρση (καλώς ή κακώς) του Εθνικισμού,που πλέον σαν λέξη έχει απενοχοποιηθεί απο την πλειονότητα των Ελλήνων και χρησιμοποιείται χωρίς ενδοιασμό για τον προσδιορισμό τους.Η Ελληνική κοινωνία αρχίζει πλέον να περιφρουρεί αυτόνοητα δικαιώματα της όπως η ασφάλεια …
risinggalaxy
11 Μαΐου, 2011 12:03 πμ
Η ασφάλεια είναι για τους ασφαλίτες..και εμένα μου την έχουν πέσει στην ομόνοια αλλά δεν άρχισα να παριστάνω τον ελληνα.. αλλού είναι το πρόβλημα αλλά η φασιστοπροπαγάνδα που ξερνάς από εδώ και από εκεί δεν σε αφήνει να το δεις.άντε γεια
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:07 πμ
Νομιζω οτι ο συλλογισμος σου ειναι ανακριβης….
Τα ποσοστα αλλοδαπης και γηγενης εγκληματικοτητας τα εχεις? Απο ποια πηγη? Την εμπιστευεσαι? Θες να μας τα παρουσιασεις?
Η Ελλαδα εχει (οπως και καθε αλλη χωρα) θεμα με εγκληματικοτητα. Η εγκληματικοτητα(σε ολες τις σχολες που αφορουν σε αναλογα επαγγελματα, ΠΛΗΝ ΔΕ της αστυνομικης, το μαθαινουν απο τα πρωτα χρονια αυτο) ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχει με την εθνικοτητα.
Ειναι η αποτελεσμα κοινωνικου ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ, η εκδηλωση ψυχοπαθολογιας(ελαφριας η μη).
Η φραση που λες για εξαρση Εθνικισμου ειναι αναληθης, αν οχι ψευδης (αυτο εξαρταται απο την προθεση σου). Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ εχει εξαρση.
Η Ελληνικη κοινωνια σιγουρα δεν ειναι οπως την φανταζεσαι η θες να της περιγραψεις….αυτα τα ολιγα για την ωρα…
Χαμογελατε…
parameterλ
11 Μαΐου, 2011 1:13 πμ
«Η Ελληνική κοινωνία αρχίζει πλέον να περιφρουρεί αυτόνοητα δικαιώματα της όπως η ασφάλεια …»
Τι ακριβώς εννοείς ρε ποιητή; Ότι αποφάσισε η ίδια η κοινωνία να να βάλει τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα; Μες στα δικαιώματα που περιφρουρεί υπάρχει και αυτό της εργασίας, της ασφάλισης, της Παιδείας, της Περίθαλψης, της Ισότητας, της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας. Η Ιστορία δεν διδάσκει μόνο την επέλαση του φασισμού, διδάσκει και την επέλαση όσων μάχονται για τα παραπάνω. Βρες άλλη απειλή. Πολύ λίγη η συγκεκριμένη.
Rodia
11 Μαΐου, 2011 12:27 πμ
Εγκληματικότητα στην Ελλάδα. Το άρθρο λίγο παλιό (22/3/1998) αλλα ενδεικτικό. http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=97370
Αναφέρει (αντιγραφη):
//Η αλήθεια είναι ότι το ειδικό βάρος των αλλοδαπών στο σύνολο της εγκληματικότητας στην Ελλάδα διατηρείται ακόμη σχετικά χαμηλό. Θέλετε ορισμένα παραδείγματα; Το πρώτο εξάμηνο του 1996 οι έλληνες δράστες (στο σύνολο της εγκληματικότητας) ήταν 141.249 ενώ οι αλλοδαποί 4.717, ενώ το δεύτερο εξάμηνο του 1996 οι Ελληνες ήταν 111.355 και οι αλλοδαποί 5.372. Το πρώτο εξάμηνο του 1997 οι έλληνες δράστες υπερέβησαν τις 112.000, ενώ αντιθέτως παρατηρείται μια μείωση των αλλοδαπών. Βεβαίως, το δεύτερο εξάμηνο του 1997, όπως και το πρώτο τρίμηνο του 1998, οι εγκληματικές πράξεις με δράστες αλλοδαπούς έχουν αυξηθεί σημαντικά. Παρά ταύτα όμως το ειδικό βάρος των αλλοδαπών εξακολουθεί να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στο σύνολο της εγκληματικότητας. Εκτός τούτου δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει ότι οι αλλοδαποί, παρά τις ρυθμίσεις για την «πράσινη κάρτα», εξακολουθούν να αστυνομεύονται.//
Βιαστική έρευνα. Αν βρειτε νεους πινακες, ενημερωστε.
Julien Chaulieu
11 Μαΐου, 2011 12:36 πμ
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:37 πμ
Πιστεύω ότι ανεξάρτητα της εθνικότητας των δραστών( που δεν την ξέρει κανείς) , η προσπάθεια των φασισταριών να αποκομίσουν πολιτικά βέλη από αυτή τη θλιβερή ιστορία είναι σπεκουλαδόρικη και αηδιαστική. Σχεδόν χαίρονται που έγινε τέτοιο έγκλημα, για να έχουν επιχειρήματα.
Το θέμα είναι ότι μεγαλώνει η φτώχια, η εκμετάλλευση και η ανεργία αυτά τα προβλήματα θα διογκώνονται. Η απάντηση των φασισταριών είναι ότι φταίει ο ξένος, και όχι όσοι μας συμπιέζουν όλους μαζί προς τα κάτω. Ως εκεί φτάνει το μυαλό τους.
Και ποια είναι η απάντηση που έχουν να προτείνουν : περισσότερη τυφλή βία! Η βία φέρνει βία όμως, και όταν θα δούμε τα παιδιά των μεταναστών να οργανώνονται σε συμμορίες για απάντηση, από ποιον θα ζητήσουμε τα ρέστα. Απλά θα αρχίσουμε έναν φαύλο κύκλο, από τον οποίο δεν θα μπορούμε να βγούμε.
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:40 πμ
Εκτος ισως αν μπορεσουμε και οργανοθουμε ως κοινωνια lotea.
Να μπορεσουμε να εχουμε απαντησεις σε κατι τυπους οπως αυτοι στο βιντεο του Julien.
Ν’est pas?
Χαμογελατε…
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:58 πμ
Απορρίπτω τη βία, για τον απλό λόγο ότι εγώ δεν μπορώ να συμμετέχω 😉
Επίσης με τη βία έχει δίκιο, όποιος είναι δυνατότερος. Είναι ακριβώς η κατάσταση στην οποία ζούμε. Ζούγκλα….
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 1:01 πμ
Δικο μου το λαθος.
Δεν ενοησα απαντηση με βια…
Αλλωστε,μετα απο μια συζητηση που ειχα με κατι πουλακια, ειδα οτι μια παντηση με βια (μονο) θα ηταν καταστροφικη. Μιλαω για εκμηδενισμο σε επιλπεδο επιχειρηματων.
😉
Χαμογελατε…
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 1:08 πμ
Δυστυχώς βλέπω μια δυσθυμία, από κατά τα άλλα προοδευτικούς ανθρώπους να κάνουν μια απεύθυνση προς την κοινωνία…ξέρεις αυτούς που βρίζουν σαν μικροαστούς, βολεμένους, αμόρφωτους, και που κοροϊδεύουν τις φοβίες τους και τις ανασφάλειες τους.
Το μύνημα πρέπει να περνάει δυνατό, αλλά εμείς δεν έχουμε ούτε καν πρόθυμους πομπούς.
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 1:11 πμ
Εγω εχω ακομα ελπιδα….
Αλλωστε δεν ειναι λιγοι εκεινοι που εχουν ΚΑΙ την διαθεση ΚΑΙ την γνωση…..
Εγω δηλωνω απλα ανοιχτος να μαθητευσω….
😉
Χαμογελατε…
Back Door Man
11 Μαΐου, 2011 1:13 πμ
Lotea σου έχω πει ότι σ’ αγαπάω; Στο λέω τώρα.
(Και σένα σ΄αγαπάω draluca, μη ζηλεύεις 🙂 )
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 1:14 πμ
Λοβ ιζ ιν δι εεεεεεερ…..
Χαμογελατε…
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 1:15 πμ
εμένα θείο πισωπόρτη?
🙂 🙂 🙂 🙂
Back Door Man
11 Μαΐου, 2011 1:17 πμ
Όχι μανικάκο γιατί είσαι ζαβολιάρης…ναι μανικάκο…περισσοτερο απ’ολους….
😀 😀 😀 😀
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 1:18 πμ
Καλά δεν το βρίσκω περίεργο. Γενικά είμαι αξιαγάπητη 😛
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 1:19 πμ
ψτ…μανταμ….
το νου σου στο μπαμπού 🙂 🙂 🙂 🙂
Eddie
11 Μαΐου, 2011 7:27 πμ
το σωστο να λεγεται 😉
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 1:20 πμ
Μανίκη είδες που είσαι ελιτιστής; 😛 😛
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 1:20 πμ
κατι θα σκεφτω για να τον πεισω….
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
11 Μαΐου, 2011 2:04 πμ
Δε θα συμφωνήσω μαζί σου Λοτέα. Τουλάχιστον όχι εντελώς. Σαφώς και υπαρχει ένας σκληρός πυρήνας που δε θέλει ούτε να βλέπει «μικροαστό», αλλά αυτό δεν αποτελεί κανόνα. Αν μιλάς για την Αριστερά ως ιδεολογικό χώρο, τότε απλώς έχουμε να κάνουμε με τον δεύτερο πόλο μίας επαναλαμβανόμενης ιστορίας (εκείνης του μεσοπολέμου) όταν τα ιδεολογικά εργαλεία είναι ανίκανα να αντιμετωπίσουν την ανακίνηση ταπεινών ενστίκτων που επιδιώκει ο πρώτος πόλος της (ακρο)δεξιά (αν και κατά τη γνώμη μου όλο το αστικό κατεστημένο, συμπεριλαμβανομένων των σοσιαλδημοκρατών).
Υπάρχει ένα σύνθετο πρόβλημα που πρέπει να επιλύσει κάθε ιδεολόγος αριστερός: πώς θα διατηρήσει τον ανθρωπισμό του σε ένα τέτοιο ανθρωποφαγικό σκηνικό και ταυτόχρονα να μην αναπαράγει την μισαλλοδοξία της ακροδεξιάς (απο την ανάποδη). Με λίγα λόγια, η απάντηση στη φασιστική ισοπέδωση που θέλει όλους τους ξένους, εβραίους, ρομά κ.λπ. να είναι εγκληματίες, κλέφτες, δολοφόνοι κ.λπ. δεν είναι αντίστοιχα ότι όλοι οι υπόλοιποι πλην ημών είναι εθνίκια, φασίστες, τραμπούκοι και δε σημαζεύεται. Θέλει πολύ κόπο και επιμονή ο επιμερισμός ευθυνών.
Eddie
11 Μαΐου, 2011 7:53 πμ
καλο ειναι παντως να λεγονται τα πραγματα με το ονομα τους, αντι η αριστερα (πολλα κομματια της, γιατι ποτε και σε τιποτα δεν ειναι ενιαια) να χαιδευει τα αυτια των μικροαστων (βεβαιως ΚΑΙ η αριστερα -του κοινοβουλιου τουλαχιστον- εχει μικροαστικοποιηθει κι αυτη, τοσο σε πολιτικη στρατηγικη, οσο και σε κοινωνικη απευθυνση). Αυτο δε γινεται βεβαιως με το μοιρασμα ταμπελων και θετοντας την κοινωνια απεναντι μας, αλλα πρωτα και κυρια αναλυοντας τη συγκεκριμενη κατασταση χωρις (μικροκομματικες ή αλλες) σκοπιμοτητες. Και δε γινεται να μη βλεπουμε διαχυτο στην κοινωνια το ρατσισμο και την ξενοφοβια. Σε οποιοδηποτε κοινωνικο χωρο κι αν βρισκεσαι (του διαδικτυου και των socialmedia συμπεριλαμβανομενων), η κυριαρχη ταση ειναι δυστυχως «να φυγουν οι λαθρομεταναστες γιατι δεν αντεχουμε αλλους σα χωρα».
Αντιστοιχα ταπεινα αντανακλαστικα υπαρχουν και για τους γηγενεις μεταξυ τους, οπου το «να ψοφησει η κατσικα του γειτονα» (ιδιωτικοι υπαλληλοι εναντι των δημοσιων πχ), ειναι κι αυτο ενα επικινδυνο προπλασμα φασιστικοποιησης της κοινωνιας. Και ετσι το μονο που δε χρειαζομαστε ειναι ευχολογια ή (ακομα χειροτερα) συμπλευση με την αστικη στρατηγικη. Επιβαλλεται η αριστερα να εχει ΤΑΞΙΚΗ απευθυνση (το «ελληνες και ξενοι εργατες ενωμενοι» πρεπει να παψει να αποτελει απλο συνθημα στις διαδηλωσεις) εγκαταλειποντας τον εθνικοκεντρισμο μια και καλη. Οσο βεβαιως και τον «κοσμοπολιτισμο» του κεφαλαιου απο την αλλη…
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 2:12 πμ
Η δική μου προσέγγιση στον μικροαστό είναι μόνο ο εξευτελισμός του. Θεωρώ τον ενήλικα μικροαστό χαμένη υπόθεση και ποντάρω μόνο στα παιδιά του φτύνοντας τον πατέρα στα μούτρα.
Eddie
11 Μαΐου, 2011 7:30 πμ
Λες και δε σε ξεραμε τι σαδιστης εισαι 😛
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:25 μμ
Το παιδί γιατί να πάρει το μέρος σου δηλαδή, όταν φτύνεις τον πατέρα του στα μούτρα. Η μόνη περίπτωση είναι να περνάει συγκρουσιακό οιδιπόδειο.
Eddie
11 Μαΐου, 2011 12:32 μμ
τις αντιληψεις καυτηριαζουμε ρε Λοτεα, οχι τους ανθρωπους. Αλοιμονο αν τα ταυτιζουμε αυτα τα δυο. Τοτε ουτε κατα της θρησκειας επρεπε να μιλαμε, γιατι οι περισσοτεροι ελληνες ειναι θρησκευομενοι…
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:27 μμ
Και η λογική μιλάμε μεταξύ μας γιατί τα βρίσκουμε, είχε πολλά αποτελέσματα τόσες δεκαετίες;
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:41 μμ
Και εγώ σχολιάζω την αντίληψη, ότι οι μικροαστοί είναι ένα πράγμα, λες και είναι κόμμα, οπότε υπάρχει και μια κοινή ιδεολογία, ενώ είναι προφανές, ότι δεν είναι έτσι.
Eddie
11 Μαΐου, 2011 12:46 μμ
σαφεστατα και δεν ειναι ουτε ενιαια κοινωνικη ταξη, οπως ουτε εκφραζουν ιδιες αντιληψεις. Παντως ειναι μερικες αντιληψεις που θα τις χαρακτηριζαμε «μικροαστικες» κι ας μην τις αποδεχονται ολοι οι μικροαστοι…
Eddie
11 Μαΐου, 2011 7:19 πμ
η βια δεν ειναι λυση.
Η Λια ομως ειναι Βισση 😛
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 12:39 μμ
Πρέπει ένα σχόλιο εδώ να το ε΄βαλε στα σπαμ..
Eddie
11 Μαΐου, 2011 12:40 μμ
αν εννοεις δικο σου σχολιο, δε βρεθηκε τιποτα στα spam
Rodia
11 Μαΐου, 2011 12:45 πμ
μερικοι συνδεσμοι περι εγκληματικοτητας απο εφημεριδες και την αστυνομια:
http://www.elkeda.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=533:31122010-h—–&catid=40:2010-01-11-14-57-44&Itemid=90
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=185461
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=81&Itemid=73&lang=
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=4506&Itemid=52&lang=&lang=
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=4756&Itemid=52&lang=
S.G
11 Μαΐου, 2011 1:31 πμ
Κάθε σοβαρή χώρα έχει νόμους που επιτρέπουν συγκεκριμένο αριθμό μεταναστών. Για να μπορέσει κάποιος να μεταναστεύσει στην Βρετανία π.χ ή στην Γερμανία πρέπει να περιμένει έγκριση βίζα, να μην έχει προβλήματα με τον νόμο στην χώρα όπου γεννήθηκε και επίσης να τον έχουν ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙ από κάποια ετερεία.
Στην Ελλάδα, κάναμε την ανομία καθεστώς, την τεμπελιά ιδεολογία, μπαίνουν τρομοκράτες στην φυλακή και γίνονται συγκεντρώσεις έξω από τα δικαστήρια για υπεράσπιση ενώ όλοι ξέρουμε πως θα αποφυλακιστούν μέσα σε λίγα χρόνια, καίμε υπαλλήλους τραπεζών και δολοφονούμε δημοσιογράφους… και όποιος πει κουβέντα είναι φασίστας. Σε άλλες χώρες όχι οι αστυνομία αλλά οι ίδιοι οι κάτοικοι θα έβγαιναν να σας λινστάρουν. Δείτε το κύριοι που μας οδήγησε η αριστερά. Αλλά για εσάς τους φωστήρες αυτά είναι λεπτομέρειες. Συνεχίστε έτσι να διαβάζετε indymedia και να το παίζεται επαναστάτες. Αλλά η αλήθεια είναι πως ο κόσμος σας σιχάθηκε.
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 1:33 πμ
και καλα εκανε κ μας σιχαθηκε….
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 1:36 πμ
…αυτο βεβαια το τελευταιο
«…καίμε υπαλλήλους τραπεζών και δολοφονούμε δημοσιογράφους…»
δεν το πολυκαταλαβα…
για κανε το σε κέρματα….
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
11 Μαΐου, 2011 1:55 πμ
Η χρήση πρωτου πληθυντικού αφορά τον S.G. και τους ομοϊδεάτες του. Προσωπικά δεν συγκαταλέγομαι σε αυτο το «πλήθος»: ούτε υπάλληλο τράπεζας έκαψα, ούτε δημοσιογράφο δολοφόνησα, ούτε υπερασπίστηκα τρομοκράτη. Μπορεί ο S.G. να τα συνηθίζει όλα αυτά, οπότε κάποια εμπειρία θα την έχει…
Ξεκινώ από το τέλος, ζητώντας να ξεκαθαριστεί το ζήτημα για το ποιος κόσμος σιχάθηκε ποιους.
«Σε άλλες χώρες όχι οι αστυνομία αλλά οι ίδιοι οι κάτοικοι θα έβγαιναν να σας λινστάρουν.»
Ευτυχώς στη δική μας χώρα (δεν γνωρίζω ποια είναι η δική σου) ακόμη δεν έχουμε ΚΚΚ και Ες-Α, τα οποία μάλλον έχεις ως παραδείγματα προς μίμηση.
Οι μεταναστευτικές πολιτικές που περιγράφεις είναι οι χειρότερες δυνατές, καθώς αποτελούν ένα είδος επίσημου κρατικού δουλεμπορίου που σκοπό έχει τη συμπίεση των μισθών και τη μείωση των εργασιακών δικαιωμάτων. Όταν η Γερμανια παραγγέλνει μηχανικούς από το Μπαγκλαντές και η Αγγλία προγραμματιστές από την Ινδία, το κάνουν για να προσφέρουν φθηνό δυναμικό στους εκεί βιομήχανους και για να εξαθλιώσουν τους δικούς τους μηχανικούς και προγραμματιστές αντίστοιχα. Αυτό που προτείνεις ως λύση είναι στην πράξη χειρότερο από την απέραντη φυλακή μεταναστών, που έχουν καταντήσει την Ελλάδα.
Και μία που αναφέρθηκα σε φυλακή, αλήθεια, είσαι υπέρ του να δοθούν χαρτιά στις εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων που «φρακάρουν» στην Ελλάδα για να μπορέσουν να φύγουν από αυτήν;
CrippleHorse
11 Μαΐου, 2011 3:24 πμ
Φτου γαμώτο, τι τα’γραφα τζάμπα 🙂
risinggalaxy
11 Μαΐου, 2011 2:01 πμ
παίζει να μην έχεις πάει ποτέ σου εξωτερικό όμως..
CrippleHorse
11 Μαΐου, 2011 3:23 πμ
Θα ήθελες να μας λιντσάρουν εμάς τους αριστερούς (που αποτελούσαμε τις νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις που κυβερνούν εδώ και τουλάχιστο 20 χρόνια;) για τις απόψεις μας και δεν είσαι φασίστας, αλλά εμείς τους λέμε όλους έτσι;
Η Γερμανία και άλλες χώρες που περιγράφεις, έχουν τέτοιους νόμους για να κάνουν ακριβώς αυτά για τα οποία κατηγορεί η ακροδεξιά τους μετανάστες. Και μόνος σου το λες, πρέπει να τους προσκαλέσει εταιρία, δηλαδή αυτοί δέχονται μετανάστες μόνο ως εργάτες-δούλους, για να μπορέσουν έτσι να μην ενδώσουν στα αιτήματα των ντόπιων εργαζόμενων, έτσι όντως ρίχνουν τους μισθούς κλπ για τα οποία άδικα κατηγορείτε τους μετανάστες εργάτες εδώ, για τους οποίους οι ακροδεξιοί που σας χειραγωγούν σας λένε να μη θέλετε να παίρνουν εργασιακά ή οποιοδήποτε άλλο δικαίωμα θα τους άφηνε να ενταχθούν και να γλιτώσουν την εξαθλίωση που μπορεί και να τους σύρει στο έγκλημα ή στο έλεος οργανωμένων κυκλωμάτων που ήδη υπάρχουν εδώ.
Κοινώς, επειδή χώρες όπως η Γερμανία είχαν φτιάξει τέτοιους νόμους, όταν οι έλληνες πήγαν μετανάστες στη εκεί, αποτέλεσαν εισαγόμενους εργάτες που προσκλήθηκαν για να σπάσουν τις εργατικές διεκδικήσεις των Γερμανών. Η πλάκα είναι ότι κάποια στιγμή πριν κανα χρόνο κάποιοι ακροδεξιοί βρήκαν ένα κείμενο του Μαρξ που μιλούσε ενάντια σ’αυτή την πρακτική του κεφαλαίου (βλέπεις είναι παλιά και δοκιμασμένη) και πήγαν να το παρουσιάσουν σαν απόδειξη ότι κι ο Μαρξ έλεγε ό,τι κι αυτοί, «Έξω οι ξένοι». Αλλά κατα τ’άλλα θέλετε ό,τι κάνει κι η Γερμανία. Μόνοι τους δεν καταλαβαίνουν, μόνοι τους βγάζουν τα μάτια τους.
Αν οι μετανάστες που είναι εδώ και θέλουν να δουλέψουν, είχαν εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, δε θα μπορούσαν να ρίχνουν τους μισθούς των υπόλοιπων και θα γέμιζαν τα ταμεία (όσοι έχουν ήδη, πληρώνουν περισσότερο από τους έλληνες κατά κεφαλή), άρα όλα αυτά συμφέρουν στους έλληνες εργαζόμενους και δε συμφέρουν στους ακροδεξιούς που υπηρετούν τα συμφέροντα επιχειρηματιών και άλλων εκμεταλλευτών, αυτούς που υπογράφουν μνημόνια και μετά κάνουν ότι δεν τό’θελαν κι αυτούς που έδερναν εργαζόμενους στις κινητοποιήσεις τους αλλά τώρα κάνουν ότι θέλουν να διώξουν τους ξένους επειδή νοιάζονται γι’αυτούς.
Επιπλέον, αυτοί οι μετανάστες θέλουν να πάνε σε άλλες χώρες και δεν τους αφήνουμε να το κάνουν, για παράδειγμα, αρνούμαστε να τους δώσουμε άσυλο ακόμα κι αν το δικαιούνται με βάση τις σχετικές συνθήκες που έχουμε υπογράψει, ώστε να μην αποκτήσουν δικαίωμα να μετακινηθούν όπου θέλουν στην ευρώπη.
Βλέπεις, υπάρχουν κι άλλες απόψεις από τις μαλακίες που ακούγονται όλη μέρα στην τιβί, ή το τι σου πλασσάρουν για αριστερό.
Julien Chaulieu
11 Μαΐου, 2011 12:27 μμ
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με όλους εσάς τους Ελληναράδες ή ΚΑΙ νεοφιλελεύθερα σκατά είναι τι στο διάολο πρόβλημα έχετε με τους τεμπέληδες. Ναι ρε φίλε η τεμπελιά είναι ιδεολογία. Αν εσύ γουστάρεις δούλευε μέχρι να πεθάνεις. Εγώ τεμπέλης είμαι, το παραδέχομαι και μάλιστα είμαι και περήφανος γι’ αυτό. Η εργασία δεν είναι ούτε δικαίωμα ούτε υπερηφάνεια. Είναι υποχρέωση. Γαμώ την Χριστιανοηθική σας.
Όσο για την ανομία… ναι ρε, όταν οι νόμοι είναι άδικοι, τότε προτιμάμε την ανομία.
Που την είδες ρε παπάρα την αριστερά;
Για περισσότερα αυτό θα σε καλύψει
http://eagainst.com/articles/ellines-metanastes-an8ropoi/
CrippleHorse
11 Μαΐου, 2011 1:36 πμ
Παρεπιπτόντως, αν αύριο μάθουμε ότι είχαμε σήμερα βαριά χτυπημένους ή ακόμα και νεκρούς μετανάστες, τι έχουν στο μυαλό τους ότι θα προκαλέσουν οι ηλίθιοι νεοναζίστές, ή ακόμα περισσότερο, αυτοί που ενώ κάνουν ότι δεν ταυτίζονται μεταξύ τους, θεώρησαν ώριμο το κλίμα για να εκδηλωθούν και να παραδεχτούν ότι επιχαίρουν για τη σημερινή δράση των μαχαιροβγαλτών συντρόφων τους (γιατί οι πρώτοι μπορεί να επιδιώκουν όντως τον πόλεμο); Θα πουν ότι τους δείξαμε αυτούς, ή θα αναρωτηθούν μήπως κάποια από τα θύματα, ή κάποιοι από αυτούς που έχουν επίγνωση ότι τα θύματα είναι συνάνθρωποί τους, θα πάρουν εκδίκηση και στο τέλος θα γίνει της πουτάνας;
Rodia
11 Μαΐου, 2011 2:19 πμ
Αυριο μεθαυριο αποκλειεται να μαθουμε, μετα απο μηνες ισως βρουμε τπτ πτωματα στα σκουπιδια. Θλιβερα πραγματα και αποτρόπαια.
korineto
11 Μαΐου, 2011 3:40 πμ
Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι δεν έχει καν επαληθευτεί ότι ήταν αλλοδαποί και έχουν βγει αβέρτα στους δρόμους και δέρνουν. Αφορμή ψάχνουν, ούτε ο 1 από τους 10 δεν νοιάζεται για το γεγονός και για το ότι ένας άντρας είναι νεκρός με τέτοιο θλιβερό τρόπο.
Δεν προσπαθώ να κρύψω πίσω από το δάχτυλο μου το μεταναστευτικό πρόβλημα που έχει προκύψει αλλά είναι αστείο το να τα ρίχνουμε όλα μια ζωή στους μετανάστες λες και δε θα μπορούσε να το έχει κάνει ένας Έλληνας πρεζάκιας ή οτιδήποτε. Πλέον δεν έχει τόσο σημασία το «ποιος» αλλά το τι έχει γίνει και δε νομίζω πως αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να τιμήσουμε τον αδικοχαμένο άντρα. Κρίμα.
katy
11 Μαΐου, 2011 8:20 πμ
Χαζή απορία.
Το περιβόητο «Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», μήπως τελικά, είχε άλλη σημασία;
😉
Eddie
11 Μαΐου, 2011 8:29 πμ
Οταν ειπωθηκε απο τον Λαοπλανο, ειχε χαρακτηριστικα -υποτιθεται- αντιιμπεριαλισμου και εθνικης ανεξαρτησιας.
Αλλα το οικειοποιηθηκαν τα σημερινα φασιστοειδη, οπως εκαναν και παλιοτερα οι προγονοι τους με το «σοσιαλισμο» και τον κανανε σαν τα μουτρα τους (εθνικοσοσιαλισμο). Επισης δειχνει οτι η ακροδεξιες αντιληψεις δεν ειναι «προνομιο» μονο της ακροδεξιας, αλλα φωλιαζουν και σε μεινστρημ «κεντρωους» χωρους.
Ο Χαντζαρας της «επιτροπης κατοικων» στον Αγ. Παντελεημονα, δεν ειναι καθολου τυχαιο που στα 80ς ηταν βαμμενο πρασινο κομματοσκυλο.
Το ιδιο και ο Χρυσανθακοπουλος στην Πατρα (τεως πασοκος, νυν ΛΑΟτιανος).
Eddie
11 Μαΐου, 2011 8:32 πμ
Βασικα τι να λεμε τωρα; Οπως θα εχεις δει, σε μας εδω συχναζει ο «ακροαριστερος» Καραμπασ, που μονο την ταμπελα βεβαιως κραταει, γιατι οι εμετικες αποψεις του πιο πολυ για οπαδο της Σπιθας και του ΛΑΟΣ θυμιζουν…
katy
11 Μαΐου, 2011 8:37 πμ
Έλα βρε eddie μου, ήθελα να το «παίξω» λίγο δημοσιογράφος.
Είναι πολύ απλό. Απομονώνεις μια φράση και βγάζεις το συμπέρασμα που θέλεις εσύ……ωραίο είναι…..πλάκα έχει……
Έλα….για να σε δω, μπορείς να το κάνεις και ‘συ……
😉
Eddie
11 Μαΐου, 2011 8:43 πμ
εμενα μη με μπλεκεις σε αυτα. Θελω να μεινω αγνος ιδεολογος 🙂 🙂 🙂
katy
11 Μαΐου, 2011 8:54 πμ
Είσαι στιλάτος τύπος τελικά εσύ…..
🙂 🙂 🙂
“Από λεπτό γούστο, αν μη τι άλλο, προσπαθώ να παραμένω ηθικά αγνός (ιδεολόγος, να προσθέσω)”.
Marcel Proust (1871-1922 ), Γάλλος συγγραφέας.
Eddie
11 Μαΐου, 2011 8:58 πμ
κι εσυ παντα ετοιμολογη με τα ρητα σου 🙂
Καλημερες 🙂 🙂
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 3:50 μμ
@ lotea
Ενα σώμα είναι οι μικροαστοί, μοιράζονται μια κοινή κοσμοθεωρία του ετεροπροσδιορισμένου είναι. Το μόνο που αντιλαμβάνεται ο μικροαστός είναι ο ωφελιμισμός του: τσεπη – στομάχι. Στην Κερατέα αυτό έγινε όπως και στην Αργεντινή το 2002. Θίχτηκε η τσέπη του άμεσα και προσωποποιημένα και όχι έμμεσα και γενικά. Το «στοχευουμε στα παιδιά τους» είναι ένα σχήμα που σημαίνει όχι άλλη πολιτική ορθότητα απο την αριστερά, λαμβάνοντας πάλι υποψην πως ο έτοιμος ετεροπροσδιορισμένος μικροαστός είναι ανίκανος να λάβει, επεξεργαστεί και κρίνει διανοητικά ερεθίσματα παρα μόνο θυμικού που το οδηγούν σε προκαθορισμένες συμπεριφορές καθόλα προβλέψιμες, πχ βλ. το χτεσινό…
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 4:05 μμ
Δεν καταλαβαίνω αφού υποτίθεται είστε υλιστές, τί άλλη στόχευση να έχει ο μικροαστός δηλαδή; Φυσικά την τσέπη του και το στομάχι του.
Αν από τη στενομυαλιά τους, δεν βλέπουν ότι απειλούνται και αυτά, εγώ το αποδίδω σε έλλειψη ενημέρωσης.
Η κάθε τάξη δεν οφείλει να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της;
giorgalis
11 Μαΐου, 2011 4:19 μμ
O μικροαστός αντιλαμβάνεται ΜΟΝΟ τσέπη-στομάχι ΤΙΠΟΤΑ άλλο, ποιά έλλειψη ενημέρωσης και άλλα «επιστημονικά» λες; 🙂
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 4:48 μμ
Τον Αλεχάντρο τί τον έχεις; 😀
giorgalis
11 Μαΐου, 2011 5:00 μμ
Βασικά δεν θέλω να σου πω τι πιστεύω για τον «μικροαστό» γιατί …ντρέπομαι.
Απλά πήρα θάρρος με το σχόλιο του «έχω και σπίτι στη Γλυφάδα έρχεσαι για καφέ;» με το οποίο συμφωνώ.
🙂
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 5:03 μμ
Εσύ είσαι βρε;
Φελοσοφος ιστορικου τρολισμου
11 Μαΐου, 2011 5:31 μμ
εσυ τι τον εχεις ?
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 4:22 μμ
Υλισμός η τσέπη και το στομάχι; Υλιστής ο Πάσσαρης; Δεν είναι αυτό ο υλισμός, η υλιστική σκέψη είναι αυτή που δεν δεσμευεται απο φαντασιακές/ιδεαλιστικες ουσίες.
Ο μικροαστός, ετεροκαθορισμένος πλήρως, λειτουργώντας σε φαντασιακό επίπεδο ως εν δυνάμει αστός – πλούσιος, υιοθέτησε όλο το παραμύθι του ιδεολογικού μηχ. της ηγεμονικής τάξης, υπηρετώντας τα συμφέροντα της τελευταίας.
Lotea-芙蓉
11 Μαΐου, 2011 4:51 μμ
Θες να ακούσεις μια αστεία ιδεαλιστική ιδέα; Ταξική αλληλεγγύη 😀
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 4:56 μμ
χαχαχα
Φελοσοφος ιστορικου τρολισμου
11 Μαΐου, 2011 5:29 μμ
ο υλισμός, η υλιστική σκέψη είναι αυτή που δεν δεσμευεται απο αλλες φαντασιακές/ιδεαλιστικες ουσίες , πλην αυτης που λέει οτι η ύλη προηγείται του πνεύματος
αν θες άνοιξε ενα θρεντ στο μπλογκάκι σου να πούμε περισσότερα
και για να μη μπερδεύσαι απο το δένδρο αγαπητε Saki , αλλος ο χρηστης giorgalis και αλλος ο alexantro trollientes …. η για τους φιλους απλως alexantro
τα λεμε …
Mitsaras
11 Μαΐου, 2011 5:42 μμ
Τα δύο τελευταία σου σχόλια περάσαν από τη WordPress στο pending και τα επανέφερα.
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 5:52 μμ
δεν αναφερόμουν σε σένα φίλτατε alexantro, αλλα σε έναν σχολιαστή στο τβχς, τον android cleaver, με τον οποίο είχα την στιχομυθία που ανέφερε ο giorgalis και σκέφτηκα μήπως είναι ο android, όχι εσύ…
ΥΓ. Αν θελεις, με πολύ μεγάλη μου χαρά να ανεβάσεις εσύ κάποιο σχετικό κείμενο να το συζητήσουμε.
koula
11 Μαΐου, 2011 7:57 μμ
κανονικα θα επρεπε να θιχτουμε αγαπητε Φ.Ι.Τ.
… λες και δε μποραμε να ανοιξουμε ποστ επαέ που να μην εχει να κανει αμεσα με παγκαλο-μπατσους-ΕΛΕ-γαπ..
αλλά νταξ… ας το κανετε τουλαχιστον στου Σακις.
την ξερουμε τη διευθυνση…
ΥΓ κυριε Ιορδανογλου… «κλειστε» τη μεγαλη αιθουσα, γιατι θα μαζωχτουμε πολλοι…
Φελοσοφος ιστορικου τρολισμου
12 Μαΐου, 2011 12:48 πμ
αγαπητη koula , πιστεψτε με σας συμπαθω παρα παρα πολυ και παντα διαβαζω με ξεχωριστη διαθεση οτι γραφεις , αλλα …
giorgalis
11 Μαΐου, 2011 5:04 μμ
όχι, απλά παρακολουθούσα την κουβέντα
iordanoglou
11 Μαΐου, 2011 5:07 μμ
Η διασκέδασή σας, υποχρέωσή μας…