Του Γαλαξιάρχη
Προχθές το βράδυ σε γειτονιά του κέντρου, συζητούσα με ένα φίλο, απολαμβάνοντας παράλληλα ένα σάντουιτς από τα «βρώμικα». Απορροφημένοι καθώς ήμασταν από την ψιλή κουβεντούλα, κάποια στιγμή και χωρίς να τους πάρουμε χαμπάρι, μία ντουζίνα κρανοφόρων πέρασε γοργά ανάμεσά μας. Κάτι πιτσιρικάδες με γκλοπ, ζωσμένοι με δακρυγόνα, σε σχηματισμό, κινούνταν σβέλτα ανάμεσα στα παρκαρισμένα. Μέσα στο γενικό γκάπα-γκούπα της αρβύλας στο δρόμο και του «αμυντικού εξοπλισμού» που βρόνταγε σε κάθε βήμα τους, ξεχώρισε η ατάκα «Ρε μαλάκα, γιατί μας πήραν από τα μπάχαλα; Χάσαμε την πλάκα«, με τη χαρακτηριστική βαριά μετεφηβική χροιά της φωνής του οπαδού στην κερκίδα. Πιτσιρικάδες είκοσι χρονών που τους χάλασαν το χαβαλέ…
Μόλις πέρασε η «σιδερόφραχτη» παρέα, ανακάλυψα ότι αυθόρμητα είχα σχεδόν κρύψει το σάντουιτς κάτω από το παλτό μου…
Προς τι αυτή η ιστορία αθηναϊκής καθημερινότητας, θα μου πείτε. Ακριβώς γι’ αυτό, επειδή είναι αθηναϊκή, καθημερινή και κυρίως συνηθισμένη.
Όταν πριν πέντε χρόνια ήμουν στην Κωνσταντινούπολη, μου είχαν κάνει πολύ κακή εντύπωση η πληθώρα των ανδρών της στρατοχωροφυλακής αλλά και τα ουκ ολίγα καρακόλια (στρατιωτική αστυνομία) που σουλάτσαραν στην πιο «ευρωπαϊκή» πόλη της γείτονος χώρας. Την ίδια περίοδο, στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις όπου έτυχε να βρεθώ, οι αστυνομικοί, που ομολογουμένως δεν ήταν λίγοι, συνήθως κυκλοφορούσαν άοπλοι και με ελάχιστα απειλητική εμφάνιση. Έως και τουριστικές ατραξιόν θα τους χαρακτήριζες σε κάποιες περιπτώσεις. Αντίθετα, στην Τουρκία ήταν διάχυτη η εικόνα μίας «Ελλάδας του ’50», ίσως κάπως παραπάνω ενοχλητική λόγω συλλογικού ασυνείδητου.
Το προχθεσινό κρυμένο σάντουιτς κάτω από το παλτό με έκανε να συνειδητοποιήσω απότομα μία -ουδόλως καινούρια- πραγματικότητα. Σε μία ακτίνα δύο χιλιομέτρων στο κέντρο της πρωτεύουσας η εικόνα κρανοφόρων και παλουκοφόρων παρατεταγμένων «στρατευμάτων» είναι τόσο συνηθισμένη όσο τα περίπτερα. Σε όλο τον ευρύτερο αστικό ιστό ένστολοι μηχανόβιοι παρενοχλούν την κυκλοφορία, με το χαρακτηριστικό διαπεραστικό (και άκρως ενοχλητικό) μπλε φως του φάρου να ανακλά σε τοίχους, τζαμαρίες, παρπρίζ και μάτια μπαφιασμένων οδηγών. Όχι, δεν είναι αυτή η πραγματικότητα που συνειδητοποίησα. Ήδη μετά το Δεκέμβρη του 2008 θα έπρεπε να ζω σε άλλη χώρα για να μην καταλάβω τι άλλαζε στις γειτονιές της Αθήνας…
Αυτό που συνειδητοποίησα είναι το πόσο απλά έχει περάσει στην καθημερινότητά μας ένα στρατοκρατούμενο κέντρο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας, που πλέον δεν του δίνουμε και ιδιαίτερη σημασία. Βάζοντας δίπλα-δίπλα τις εικόνες της σημερινής Αθήνας με εκείνες της Κωνσταντινούπολης πριν πέντε χρόνια, εκείνο που τότε ενοχλούσε στην «υπανάπτυκτη» Τουρκία φαντάζει με κοσμοπολιτισμό συγκρινόμενο με την μεταμοντέρνα λατινοαμερικανοποίηση της «σύγχρονης» Ελλάδας. Αναρωτιέμαι πόση εντύπωση θα μου προκαλούσε ένας ένστολος Άγγλος που θα κυκλοφορούσε με ημιαυτόματο ανά χείρας ανάμεσα σε μανάδες με τα πιτσιρίκια τους. Ή μία ντουζίνα κρανοφόρων Βέλγων με ασπίδες να στέκονται απειλητικοί πλάι στις χαχανίζουσες αρμαθιές τουριστών που χαζεύουν το γυμνό αγαλματάκι Manneken Pis να κατουράει. Ή δεκάδες ζευγάρια μαυροντυμένων μηχανόβιων Ιρλανδών με αναμένους φάρους να πηγαινοέρχονται πάνω-κάτω ανά δίλεπτο στις όχθες του γκρίζου Λίφι. Στην Αθήνα του 2011 είναι συνηθισμένο το αυτόματο πάνω από σχολική σάκα, η ασπίδα δίπλα από ιμιτασιόν Prada τσαντάκι και το γκλοπ να σκουντάει το χαρτοφύλακα. Ζουν ανάμεσά μας…
Το σάντουιτς όμως συγκεκριμένα, μου θύμισε και κάτι άλλο ακόμη πιο σημαντικό. Την εικόνα του μπάτσου-εξουσιαστή σε αντιδιαστολή με τον πολίτη-εξουσιαζόμενο. Εξαιρώντας κάτι τροχαίους και φραπεδόβιους αστυνομικούς, που κινούνται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας, όλα τα υπόλοιπα ένστολα τμήματα (και είναι μπόλικα πανάθεμά τα) που επιτηρούν τη «Δημόσια Τάξη», άσχετα αν η νέα ταμπέλα του καταστήματος γράφει «Προστασία του Πολίτη», πυροδοτούν τη συλλογική μνήμη της «εθνικοφροσύνης»: του κράτους αφέντη και του πολίτη ύποπτου. Η εμφάνιση, το παρουσιαστικό και οι κινήσεις που φωνάζουν ακόμη και στον πλέον καλοπροαίρετο: «Ο Νόμος είμαι Εγώ!«. Μην κοιτάς στα μάτια. Κάνε λίγο πέρα. Στρίψε το σώμα να μην έρχεται αντιμέτωπο με το «Νόμο». Κρύψε το σάντουιτς… είναι ύποπτα «βρώμικο».
Δεν γνωρίζω πόσοι και ποιοι νιώθουν ασφαλέστεροι σε αυτήν την καθημερινότητα, δεν αλλάζουν αυτόματα ελαφρώς την πορεία τους όταν συναντιούνται με τους πέτσινους πραιτοριανούς, ή δεν σφίγγουν το χέρι του παιδιού τους όταν περνούν μπροστά από ειδικό φρουρό με παρατεταμένο το ΜΡ5. Δεν μπορώ να κατανοήσω την ψυχασθένεια εκείνου που τη βρίσκει με την εικόνα του παραφουσκωμένου ένοπλου πιτσιρικά, ο οποίος, αν δεν έψαχνε μπάχαλα να «κάνει χαβαλέ» στο όνομα του νόμου, θα πλακωνόταν σε κάποιο γήπεδο με άλλους παραφουσκωμένους πιτσιρικάδες στο όνομα της φανέλας. Μπορώ όμως σίγουρα να μπω στην ψυχοσύνθεση του δυνάμει υπόπτου στην καθημερινότητά του. Κι αν αυτό αποτελεί κεντρικό σχεδιασμό, τότε σίγουρα πετυχαίνει.
Μία μέρα μετά…
Η τραγική ειρωνία της ομόφωνης αθώωσης του Σίμου Σεϊσίδη ήρθε ένα εικοσιτετράωρο μετά το περιστατικό με το «ύποπτο σάντουιτς» να μας ρίξει ένα νέο χαστούκι. Κάποιος άλλος παραφουσκωμένος πιτσιρικάς πριν ένα χρόνο αποφάσισε ότι ο Σίμος ήταν τόσο επικίνδυνος ώστε να έχει το δικαίωμα να του σακατέψει το πόδι με έναν πυροβολισμό οδηγωντας τον στον αναπόφευκτο ακρωτηριασμό. Έτσι απλά. Γιατί αυτή ήταν η εντολή. Κι εκείνο το περιστατικό ενταγμένο στην καθημερινότητά μας. Όπως οι κουκουλοφόροι ασφαλίτες που, σε πακέτα των έξι, συνοδεύουν και διασύρουν ξεκουκούλωτους εικοσάχρονους «τρομοκράτες». Όπως το ξεβράκωμα μαθητών για «εξακρίβωση στοιχείων». Όπως και οι εννιά σφαίρες στην πλάτη ενός εργάτη, οι οποίες βλήθηκαν από την… κακιά την ώρα. Σκηνές της καθημερινότητας κι αυτές. Μία-μία και όλες μαζί σε ένα σύγχρονο παζλ αστυνομοκρατίας και αυθαιρεσίας του 21ου αιώνα που ζει κάτω από το πετσί μας και γίνεται ένα με αυτό.
Δεν με ενοχλεί τόσο που συμβαίνει, όσο ότι θεωρείται συνηθισμένο. Αυτό μου φαίνεται αδιανόητο…
Zαphod
Short Link: http://wp.me/p1pa1c-9QP
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 1:20 μμ
δεν ξερω ποσο συνηθησμενο ειναι,αλλα σε μια προσφατη βόλτα στο κεντρο της αθηνας, η εικονα των ματατζηδων και των δελταδων στην ακαδημιας μου εκανε φοβερη εντηπωση.
με τρομαξε βασικα….
γιατι δεν ηταν προγραμματισμενη καποια πορεια.
αλλα περισσοτερο με τρομαξε η απαντηση ενος συντρολου οτι ειναι «καθημερινο» φαινομενο ειδικα στην περιοχη των εξαρχειων….
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 1:34 μμ
Δεν είναι μόνο στα Εξάρχεια Μανικ.
Ακόμη και στα «ευγενή» ΒΠ (εντάξει, εκεί δεν έχει ΜΑΤ) η αλλαγή είναι εμφανής και λίγο έχει να κάνει με την «ασφάλειά» μας.
γλαροkoula
6 Μαΐου, 2011 1:48 μμ
ναι…
και σχεδον καθημερινα (και κυριακες και γιορτες κλπ μερα νυχτα) στην Ακαδημιας εχει στις γωνιες με τα καθετα στενά (απο Κανιγγος μεχρι Ζωοδ. Πηγης… οχι πιο πανω.. πιο πανω μπορει να περασει κανας κωλονακιωτης και δε λέει..) εχει ΜΑΤατζηδες με τις ασπιδες και τοποθετημενους σαν «πορτιερηδες¨», σε ετοιμοτητα και να κοιτουν προς την πλευρα των Εξαρχειων..
η εικονα τους, σε βαζει αμεσως σε (λογικες) σκεψεις οπως περνας, οτι «κατι» θα γινεται προς τα κει και για αυτο ειναι σε ετοιμοτητα οι αστυνομικοι… φαινεται απο τον κοσμο που κοντοστεκεται, κοιταζει προς τα «εκει» και ενω δεν βλεπει κατι ιδιαιτερο, φασαρια ή κοσμο ή καπνό… παρολαυτα «ανοιγει» το βημα..
ετσι την ειχα πατησει κι εγω.. κοντοσταθηκα οταν τους ειδα με τις ασπιδες παραταγμενους στις 4 γωνιες, κοντοσταθηκα να σκεφτω αν θα παω απο εκεινο τον δρομο γιατι ειχα ραντεβου προς Εξαρχεια, μετα αποφασισα οτι θα προχωρησω και «βλεπουμε».. και τελικα δε γινοταν ΤΙΠΟΤΑ! τιποτα που να δικαιολογει την παρουσια ή την ετοιμοτητα τους…
Ε, και μετα απο πολλες τετοιες επαναληψεις του ιδιου σκηνικου, ειναι σιγουρο οτι προκειται για τακτικη εκφοβισμου, οχι τοσο των κατοικων ή των θαμώνων της πλατειας Εξαρχειων, αλλά όσων «απλά» περνούν από Ακαδημίας.. και αν δεν στριψουν προς τα κει δε θα μαθουν ποτέ αν υπήρχε λόγος να «στέκονται φρουροί»..
γλαροkoula
6 Μαΐου, 2011 1:56 μμ
και νομιζω για αυτο ο κοσμος που δε μενει εκει κοντα ή που δε συχναζει Εξαρχεια, δε μπορει να κατανοησει τι συμβαινει (οχι πληρως, τουλαχιστον) ή γιατι συμβαινει..
γιατι αυτο το πραγμα με μονιμη παρουσια ΜΑΤατζηδων σε δρομους που περνα κοσμος 24/7, ΔΕΝ υπαρχει σε αλλες περιοχες λιγο «εξω» ή πολύ «εξω» από το κεντρο..
αυτο που πλεον συνηθως συναντουν σε αλλες περιοχες ο κοσμος, ειναι τα «μπλε φωτακια» που ομως οσο «τρεχουν» απο δω κι απο κει δεν τους νιωθουν σαν μονιμη απειλη ή πρόβλημα (δεν εχει πορειες εκτος κεντρου για να τους δουν εν δρασει).. και αρα δε νιωθουν και την αγανακτηση οσων διαμαρτυρηθουν για τους ΜΑΤατζηδες..
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 1:59 μμ
εγω παντως που ειδα μια δεκαδα ΔΙΑΣ στον σταθμο του Αιγαλεω,με τα φουλ φεις
νομιζα οτι κατι γινεται….
ας τα διαλα πια….
γλαροkoula
6 Μαΐου, 2011 2:01 μμ
ναι, αλλά δεν καθονται καπου «μονιμα» για να τους βλεπουν οιι ιδιοι καθε μερα και καθε στιγμη για να το συνειδητοποιησουν οτι δεν ειναι «εκτακτη κατασταση» που φορουν τα φουλ φεισ κλπ..
μπορει να το ξεχασεις μερικες μερες μετα, εννοω, οτι τους πετυχες… ενω στην αλλη περιπτωση σου γυριζει το ματι να τους βλεπεις συνεχεια χωρις λογο «εκει»..
(ΟΥ ΡΕ!)
catalternative
6 Μαΐου, 2011 1:39 μμ
Δυστυχώς η αστυνομοκρατία δεν είναι ελληνικό φαινόμενο..υπάρχει και στην πολιτισμένη Ευρώπη…
Πάρε για παράδειγμα τον σταθμό Les Halles του Παρισιού (ο μεγαλύτερος σταθμός μετρό/προαστιακού του Παρισιού αν δεν κάνω λάθος). Εκτός από την κλασσική ασφάλεια των σταθμών υπάρχουν πολλές ομάδες gendarmerie διασκορπισμένες στην ευρύτερη περιοχή, ντυμένοι με παραλλαγή και ζωμένοι με πολυβόλα (μαλλον δεν το κατέχω το άθλημα 🙂 ) και το χέρι περασμένο πάντα στην σκανδάλη….
Τρομακτικό θέα σίγουρα…. 😦
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 1:44 μμ
ετυχα σε «συναγερμο» τους…
παιζει να ημουν ο μονος τρομοκρατημενος οπως τους εβλεπα να τρεχουν με τα οπλα στα χερια….
τα γαλάκια δεν βγαζαν ουτε τα mp3 απο τα αυτια….
catalternative
6 Μαΐου, 2011 2:02 μμ
Ευτυχώς ποτέ δεν τους έχω δει σε φάση «συναγερμού»… Πάντως πάντα νιώθω απίστευτα άβολα όταν συναντάω τέτοιες ομάδες είτε στην Αθήνα είτε αλλού…Κανένα αίσθημα ασφάλειας, μόνο τρόμο…
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 2:06 μμ
η πλακα ειναι οτι,δεν ξερεις απο που θα σου ρθει…
λες,μετρο-μπατσοι οπλισμενοι….
θα σκασει καμμια βομβα?
θα με ποδοπατησει ο κοσμος…?
α ρε επαρχεια…….τσιγαρακι-φραπεδακι στην αυλη…
τελευταια φορα που ειδα μπατσο στην γειτονια ηταν επειδη χασανε τον δρομο….
catalternative
6 Μαΐου, 2011 1:57 μμ
Τρομακτικό θέαΜΑ σίγουρα …. 😦
simon
6 Μαΐου, 2011 1:44 μμ
Αν διαβάσει κανείς τη δική σου ανάρτηση, Ζαφόντ και του risinggalaxy «Ο αληθινός φασισμός» ίσως γίνει κατανοητό προς τα πού θα προσπαθήσουν να μας πάνε.
Θ’ αφήσουμε αυτή την «πεποιημένη προστασία και «ασφάλεια»» να μπει στη ζωή μας, να μας γίνει μια «συνηθισμένη εικόνα»;
Lotea-芙蓉
6 Μαΐου, 2011 1:47 μμ
Τις προάλλες στην Ιπποκράτους, απέναντι από τα γραφεία του ΜΠΑΤΣΟΚ οι μόνιμα εγκατεστημένοι ΜΑΤατζήδες, σε φάση χαλαρώματος με τη φραπεδιά και πάνω στις μηχανές τους, συζητούσανε αν θα πάνε το βράδυ στριπτιτζάδικο.
Εκείνη την ώρα θες να φωνάξεις «πάτε σε αυτό που του πουλάτε προστασία, για να σας έρχεται φτηνά;», αλλά μετά θυμάσαι ότι δεν μπορείς να τρολλάρεις στο real life 😛
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 1:52 μμ
εξαρταται…
απο το αν εχεις δεμένα κορδόνια
και απο το πόσο γρήγορος εισαι…. 🙂 🙂 🙂
catalternative
6 Μαΐου, 2011 1:58 μμ
Γιατί ως γνωστόν «Η μάνα του γρήγορου δεν έκλαψε πότε» … 😀
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 2:04 μμ
οταν ημουν 15 χρονων(πριν λιγα χρονια δλδ) μου λεει ενας τυπος στον δρομο:
«ρε,πως γυρνας ετσι?σε εχει δει η μανα σου κι ο πατερας σου?»
ηταν στην μοδα oi ορθιες στριμενες τζιβες και τα καρο παντελονια….
και του απαντω με ανεση » α μωρε μαλακα γαμησου…» 🙂 🙂 🙂
ακομα τρεχουμε με τον φιλο μου.
και στον δρόμο ετρωγα καρπαζιες γιατι ηταν της ασφαλειας ο τυπος….. 🙂 🙂 🙂
CrippleHorse
6 Μαΐου, 2011 2:15 μμ
Εμείς λίγο μεγαλύτεροι, στα 17 μάλλον, δύο άτομα, τέσσερις μπάτσοι μας ψάχνουν στη μέση του δρόμου σα να είμαστε ο Πάσσαρης, μας ελέγχουν ταυτότητες, πάσα και τέτοια. Τελικά μας τα δίνουν πίσω και λένε με παράλογα απειλητικό υφάκι:
– Καλύτεροι ήσασταν με κοντά μαλλιά
– Εντάξει έχετε τις απόψεις σας, έχουμε τις δικές μας
– ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΑ
– Κι εσύ ήσουν καλύτερος σαν άνθρωπος, αλλά δεν επιμένω να πάψεις να είσαι γουρούνι ρε φίλε
Η μισή άνω πόλη τρεχάλα 🙂
Eddie
6 Μαΐου, 2011 2:22 μμ
αληταρια 😛
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 2:23 μμ
χαχαχαχαχχα….. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
μα τι του ειπες κ συ του γουρουνιου….. 🙂 🙂 🙂
catalternative
6 Μαΐου, 2011 2:20 μμ
«όρθιες στριμένες τζίβες» ??? How? Κάτι χάνω …. 🙂
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 1:54 μμ
Χαχα.
Μωρέ μία χαρά μπορείς να τρολάρεις και στην πραγματική ζωή. Αρκεί βέβαια να μην έχεις αυτοκτονικές διαθέσεις…
CrippleHorse
6 Μαΐου, 2011 2:07 μμ
Πολύ ωραίο αλλά δε νομίζω ότι είναι απόλυτα σωστή η παρατήρηση ότι αυτό που συμβαίνει στην Αθήνα είναι περισσότερο κοντά στην Ισταμπούλ παρά σε κάτι που θα συνέβαινε στις υπόλοιπες μητροπόλεις της ευρώπης. Στο Παρίσι για παράδειγμα θα δείς την ίδια ακριβώς εικόνα, μπάτσους να κυκλοφορούν μέσα στον κόσμο με το αυτόματο να δείχνει προς διάφορες κατευθύνσεις και το χέρι στη σκανδάλη. Εμένα μ’έπιανε ανατριχίλα, αλλά αν ρωτήσεις Παρισινούς αν τους κάνει να νιώθουν νευρικοί, θα είναι σαφώς περισσότεροι αυτοί που θα πουν «όχι, νιώθουμε ασφαλείς», ενώ αυτοί που ενοχλούνται για ιδεολογικούς λόγους, μάλλον το έχουν συνηθίσει κατα τ’άλλα. Οι τουρίστες πάντως μάλλον το λατρεύουν. Ίσως είναι επειδή εκεί υπήρξαν πρόσφατα εξεγέρσεις που έκαναν το Σαρκοζί να του φύγουν τα κακάκια, αλλά ο τρόπος που κάνουν αισθητή την παρουσία τους οι μπάτσοι μάλλον εξαρτάται καθαρά από το πόσο θεωρεί η εξουσία ότι πρέπει να φοβάται και όχι τόσο με το αν η μοιάζουμε περισσότερο με Ελλάδα του ’50 ή με ευρώπη του 2000.
Σιγά σιγά, ο κόσμος θα μάθει να τους θεωρεί απαραίτητους για την ασφάλειά του κι όσοι είμαστε αρκετά νέοι για να έχουμε να διηγηθούμε καμιά εικοσαριά περιστατικά όπου εμείς ή φίλοι και γνωστοί μας έχουμε πέσει θύματα αυθαιρεσίας ή σαδιστικής μαλακίας από προστάτες του νόμου και της τάξης, ή απλώς έχουμε ακατάλληλη εμφάνιση ή ιδεολογικές καταβολές που μας κάνουν περισσότερο υποψιασμένους, θα μάθουμε να αντιδρούμε πιο ψύχραιμα και να αλλάζουμε πορεία χωρίς να σπεύδουμε να κρύψουμε το σάντουιτς μας και αυτό είναι όλο μάλλον.
Στη Θεσσαλονίκη είμαστε ακόμα λίγο πίσω μάλλον, αν και στις πορείες το πάρτυ κι ο χαβαλές που νοσταλγούσαν οι μπάτσοι που πέτυχες ενίοτε ξεφέυγει ακόμα περισσότερο. Πάντως μου έκανε εντύπωση χτες που περνούσα από Ναυαρίνου και σ’ένα σημείο ξέσπασε καυγάς μεταναστών μικροπωλητών για ένα σάντουιτς ή κάτι τέτοιο. Και ενώ γενικά έχουμε κι εμείς γεμίσει από δίτροχους μπάτσους με τα σπαστικά μπλε φώτα, μου έκανε εντύπωση το πως για άλλη μια φορά έσκασαν ματατζήδες από το πουθενά (λες να έφταιγε το σάντουιτς τελικά; κάτι ήξερες που τό κρυψες :-)), ενώ ποτέ δεν τους βλέπεις να ανεβοκατεβαίνουν τη ναυαρίνου . Αλλά αυτό που μου άρεσε ήταν ότι αυτοί που πλακώνονταν, φάνηκαν να ξεχνούν τελείως τις διαφορές τους και κοίταξαν μόνο να σηκωθούν και να την κάνουν, σα να χρειαζόταν μόνο να δουν μπάτσους μπροστά τους για να θυμηθούν πόσο χαζό είναι να έχουν μεταξύ τους διαφορές.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 2:14 μμ
Δεν έχει πάει Παρίσι (ΔΥΣΤΥΧΩΣ!) και έχω ακούσει ότι αυτή η εικόνα είναι όντως συνηθισμένη εδώ και (πάρα πολλά) χρόνια.
Η εικόνα με την Τουρκία δεν είναι άμεσα συγκρίσιμη – εκεί είναι πιο στρατιωτική η παρουσία παρά αστυνομική. Ωστόσο, αυτό που τότε με ενόχλησε στην Κων/πολη, σήμερα μου φαίνεται «πταίσμα» συγκρινόμενο με την Αθήνα. Και το βασικό είναι ότι γενικά δεν έχω αντιμπατσικά συμπλέγματα και ουδέποτε σχέσεις ή έστω γνωριμία με τις υπηρεσίες «δημόσιας τάξης».
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 2:16 μμ
Όμως σε Αγγλία, Ιρλανδία, Γερμανία, Βέλγιο ακόμη και Ιταλία με τους ουκ ολίγους καραμπινιέρους, δεν είδα τέτοιο πράγμα. Για να μη σου πω ότι αν έβλεπα κάτι παρόμοιο, θα μου προκαλούσε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση.
catalternative
6 Μαΐου, 2011 2:32 μμ
Πάντως και στο κέντρο του Λονδίνου, που πήγα σχετικά πρόσφατα, είχε αρκετους αστυνομικούς…..
CrippleHorse
6 Μαΐου, 2011 2:55 μμ
Άοπλοι όμως, υποθέτω. Αν και προσωπικά, κάτι με πιάνει όταν τους βλέπω με αυτά τα φωσφορούχα μπουφανάκια τους 🙂
catalternative
6 Μαΐου, 2011 3:47 μμ
Να σου πω την αμαρτία μου δεν πρόσεξα αν ήταν οπλισμένοι. Απλά θυμάμαι ότι ήταν αρκετοί και ξεχώριζαν με τις στολές και τα φωσφοριζέ μπουφανάκια… 🙂
Πάντως σε ένα thread στο reddit πριν κάνα εξάμηνο, ένας συνταξιούχος Γάλλος χωροφύλακας, όπως ο ίδιος δήλωνε, ισχυριζόταν ότι ούτε τα όπλα της gendermerie είναι οπλισμένα, ούτε και έχουν γενικά πάνω τους πυρομαχικά… Γενικά είχε ενδιαφέρον η συζήτηση….
Eddie
6 Μαΐου, 2011 2:20 μμ
ετσι οπως το διατυπωσες ειναι σαν να θεωρεις οτι οι πιο «ζωηροι» αντιπαλοι της αστυνομοκρατιας διακατεχονται απο αντιμπατσικα συμπλεγματα 🙂
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 2:22 μμ
Όχι βέβαια. Απλώς όποιος έχει αντιμπατσικά συμπλέγματα είναι πιο πιθανό να μην έχει νηφάλια κρίση. Όχι ότι η δική μου είναι νηφάλια… 😛
catalternative
6 Μαΐου, 2011 2:23 μμ
«Στην κοινωνία αυτή σαπίσαμε στ αλήθεια
Απάνθρωποι θεσμοί μας γίνανε συνήθεια»
okorax
6 Μαΐου, 2011 2:29 μμ
Το πρόβλημα είναι ότι ένα συντριπτικά μεγάλο ποσοστό του κοινωνικού συνόλου όχι μόνο εγκρίνει αλλά επιδοκιμάζει αυτή την κατάσταση. Ειδικά με τους Δ δεν υπάρχει γιαγιά και θείτσα που να μην εκθειάζει την παρουσία τους. Όπου σταθώ και όπου βρεθώ ακούω αυτό το παραμύθι. Αποχαύνωση από την TV, τρομοκρατία από τα ΜΜΕ, αστυνομοκρατία αυτή είναι η αλυσίδα και δεν προβλέπω να σπάει κανένας κρίκος. Αλλά τελικά μήπως αυτό αξίζει σε μία τέτοια κοινωνιά, εμείς που θέλουμε κάτι άλλο είμαστε μια πολύ μικρή μειοψηφία μη γιελέστε. Μόνο στο διαδίκτυο είμαστε (αν είμαστε) πλειοψηφία και αυτό στρεβλώνει την πραγματική εικόνα. Αν και από ότι διαβάζω στα σχόλια πολλοί με πρόσχημα την παρόμοια εικόνα στην «πολιτισμένη» Ευρώπη αφήνουν να εννοηθεί ότι δεν τους ενοχλεί και τόσο.
Lotea-芙蓉
6 Μαΐου, 2011 3:04 μμ
Η αύξηση της εγκληματικότητας τις τελευταίες δεκαετίες, δεν είναι ψέμα προπαγάνδας. Ο κόσμος τη ζει στο πετσί του. Μια οι γέροι που μένουν μόνοι τους πια, μακριά από τα παιδιά τους και γίνονται εύκολος στόχος, μια η αύξηση της μετανάστευσης, της ανεργίας και της φτώχιας.
Πραγματικά δεν ξέρω τί επιρροή έχει η σύσταση των ομάδων δέλτα. Λένε ότι μειώθηκαν οι κλοπές σε τράπεζες στην Αττική και αυξήθηκαν στην επαρχία, λόγω των περιπολιών. Αλλά αυτό δεν έχει σχέση με τη μικροεγκληματικότητα.
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 3:09 μμ
οι κλοπες στις τραπεζεςς οριζουν τον αριθμο εγκληματικοτητας?
τα γεροντακια παντως εδω δεν νιωθουν και ιδιαιτερη ασφαλεια,μιας και οι Διας ξινει τ’αρχιδια της στο κεντρο της πόλης…
vassozacharof
6 Μαΐου, 2011 2:45 μμ
την αστυνομευση πια, τη νοιωθει κανενας στα μεγαλα αστικα κεντρα με δυο επισημανσεις ομως , σε σχεση με αλλες χωρες: αριθμητικα εχουν ξεπερασει και τον τακτικο στρατο και δυστυχως εχουν ελλειπη εκπαιδευση οσον αφορα τη διαχειριση κρισεων, οποτε το να απασφαλισει καποιος απο αυτους και να βλαψει σωματικα καποιον υποτιθεμενο τρομοκρατη
η ποινικο , ειναι αναμενομενο, στα πλαισια εφαρμογης κατασταλτικων μηχανισμων.
Εξ αλλου η εντονη παρουσια τους και η πομπωδης αμφιεση μ’ολα τα συμπαραμαρτουντα
αντικειμενα, παριστα ηδη απο μονη της σκηνικο προαναγγελομενης χρησης βιας, λειτουργωντας περισσοτερο ως μορφη παθητικης καταστολης, παρα ως σκηνικο αισθησης ασφαλειας για τους πολιτες.
Narrator
6 Μαΐου, 2011 3:07 μμ
Στο Παρίσι οι μόνοι αστυνομικοί που θυμάμαι με αισθητή παρουσία ήταν κάτι τυπάκια με σορτσάκια και ρόλλερ-μπλέηντς, και 2 έφιπποι με κάτι καφέ άλογα τεράστια!! Γκάου δεν με λες, αλλά πραγματικά δεν πίστευα ότι υπάρχουν ΤΟΣΟ ψηλά άλογα — πραγματική τουριστική ατραξιόν και οι 2 περιπτώσεις.
Βέβαια την μια και μοναδική φορά που πραγματικά κινδύνεψα στην πόλη, η ανακούφισή μου ήταν τεράστια που έπεσα πάνω σε ένα τύπο με αυτόματο και ένα σκύλο σαν άλογο (όχι σαν τα προηγούμενα άλογα, τα κανονικά).
Στο πρόσφατο ταξίδι μου (δεν σας λέω που γιατί θα με ματιάσετε) η αστυνομία ήταν σχεδόν παντού. Όμως θα την χαρακτήριζα «διακριτική», από την άποψη ότι όπως και να το κάνουμε, όπου και να έχω πάει ΚΑΝΕΝΑΣ αστυνομικός δεν έχει την έκφραση «είμαι εξουσία και σε γαμάω» του Έλληνα μπάτσου.
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 3:13 μμ
εχω δει μπατσους στο Μαροκο να παιζους σφαλιαρες στη μεση του δρομου….
ο περιγελος των τουριστων….
διαφωνουσαν στο που θα μπει μια ταμπέλα και πιαστηκαν στα χερια…..
catalternative
6 Μαΐου, 2011 5:55 μμ
Θα διαφωνήσω μαζί σου Narrator…Και στο εξωτερικό (Γαλλία), έχω δει αστυνομικούς να έχουν την έκφραση «Είμαι εξουσία» χαραγμένη στο προσωπό τους, απλά σε μικρότερο βαθμό ομολογουμένως….
Για παράδειγμα, έχω δει απλούς αστυνομικούς να κάνουν έλεγχο στοιχείων σε σταθμό του προαστιακού στο Παρίσι με μόνο κριτήριο την σκουρότητα του δέρματός σου και ύφος δέκα καρδιναλίων….Όπως έχω δει και απλούς ματατζήδες σε συγκεντρώσεις να σπρώχνουν και να προσπαθούν να απομονώνουν ανθρώπους που απλά τους ζητάνε να μην καλύπτον το προσωπό τους, όπως ορίζει ο νόμος εδώ….
ecoleft11
6 Μαΐου, 2011 3:26 μμ
αναδημοσιεύουμε απόλυτα ρεαλιστικό και ενδιαφέρον κείμενο, καλή συνέχεια 🙂
Capybara
6 Μαΐου, 2011 4:25 μμ
Ρε Ζάφοντα, μήπως ήτανε πίτσα και όχι σάντουϊτς; Μήπως κρύβεις κάτι και γι’ αυτό η αστυνομία αντί για αίσθημα ασφάλειας σου προκαλεί αίσθημα φόβου;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 4:33 μμ
Ό,τι και να’ ταν βρώμικο ήταν. Όπως και οι γλώσσες που σου τα καρφώνουν… 😉
Capybara
6 Μαΐου, 2011 5:22 μμ
Μη δεις υπεύθυνο πολίτη, αμέσως να τον χαρακτηρίσεις «ρουφιάνο». Σταλινικός είσαι και κολλάς ταμπέλες;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Μαΐου, 2011 5:27 μμ
Με τον αείμνηστο Χριστόδουλο είμαι. Δεν ξέρω τι είναι αυτά που μου λες…
Και μη μου μιλάς για ταμπέλες εμένα αδερφέ, γιατί εγώ τη φοροκάρτα του οξαποδώ δε θα την πάρω. Νταξ’;;;;;;;;;;;;
Mitsaras
6 Μαΐου, 2011 5:49 μμ
Πάλι το ρίξατε στη σταλινολογία ως προσφιλες πεδίο αντιπαράθεσης του αριστερού και δεξιού οπορτουνισμού 🙂 . Ο μπάτσος απλά ήθελε να προστατέψει τον Γαλαξιάρχη (που φλερτάρει με τε δεύτερα -άντα) από τυχόν προβλήματα υγείας που θα προέκυπταν από τη βρώση του- κατά τα άλλα νόστιμου- βρώμικου όπως χοληστερίνη, υπέρταση, τριγλυκερίδια και στη καλύτερη περίπτωση κανά κόψιμο. Δεν ονομάστηκε τυχαία το σχετικό υπουργείο «Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη».
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 6:06 μμ
o τριγλικεριδιαρχης….
οχοχοχοχοχοοοοοο
😀 😀 😀 😀 😀
Mitsaras
6 Μαΐου, 2011 6:06 μμ
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
vassozacharof
6 Μαΐου, 2011 6:18 μμ
διοτι ως γνωστον, οταν οι αλλοι τρωγανε καστανα στις σπηλιες, εμεις πεθαιναμε απο χοληστερινη…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 8:17 μμ
Να σου πει η Αλέκα τ’ αυτί ρε! 😛
Thirty-πολυ-something λεμε!
no use for a name
6 Μαΐου, 2011 4:55 μμ
Θυμάμαι πριν κάνα χρόνο που είχαμε τις πρώτες μέρες του ΔΝΤ στη Ελλάδα,τις συζητήσεις που γινόντουσαν μετάξυ συντρόφων,φίλων αλλά και χύμα κόσμου που είχε αρχίσει να ψάχνεται πολιτικά είτε για πρώτη φορά στη ζωή του,είτε για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αποχής -μάλλον συνειδητής και όχι τυχαίας-.Σε πολλές από αυτές τις κουβέντες διαφαινόταν η αβεβαιότητα πολλών για το πού ακριβώς πάει το πράγμα.Ένα κοινό συμπέρασμα που έβγαινε από αυτές τις πρώτες κουβέντες ήταν πως πάντα σε περιόδους κρίσεως ο πολιτικός χρόνος είναι πολύ συμπυκνωμένος και τρέχει πολύ γρήγορα.Και γεγονότα-τομές (όπως η επανάσταση, η εξέγερση κτλ) που χρειάζονται υπό «κανονικές» συνθήκες από πολλά χρόνια έως ολόκληρους αιώνες για να πραγματοποιηθούν, τώρα εν μέσω κρίσης μπορεί οι εξελίξεις να τρέξουνε πολύ πιο γρήγορα…
Δυστυχώς όμως αυτό που θα θέλαμε να συνέβαινε από την πλευρά του «κινήματος» και της «επανάστασης» φαίνεται πως μέχρι στιγμής το πραγματώνει το αντίπαλο στρατόπεδο σε ένα αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο.Ο εκφασισμός στην ελληνική κοινωνία διογκώνεται καθημερινά με ταχείς ρυθμούς ενώ ο Δεκέμβρης του 08 πέρα από τα θετικά του ,έδωσε την ευκαιρία στο κράτος να δημιουργήσει ένα σύγχρονο αστυνομοκρατικό καθεστώς για να αντιμετωπίσει την κρίση που ήξερε πως ερχότανε ταχύτατα…
Νομίζω επίσης ότι έιναι λάθος να επικεντρωνόμαστε στις γνωστές διμοιρίες επί της οδού Ακαδημίας παρουσιάζοντας το όλο θέμα ως ένα τοπικό χαρακτηριστικό των Εξαρχείων. Το σύστημα έχει προχωρήσει σε μια ποιοτική κατά κύριο λόγο αναβάθμιση της καταστολής σε όλα τα επίπεδα με σαφή στόχο τον εκφοβισμό της κοινωνίας.
Γιαννκα
6 Μαΐου, 2011 5:07 μμ
Εδω εκαναν την εμφανιση τους τα ΜΑΤ και οι κλουβες σ’ενα ξεχασμενο προαστιο σαν το Χαιδαρι για πρωτη φορα…παντα ομως υπαρχει μία πρωτη φορα θα μου πειτε..αυτη ομως ειναι η τακτικη του εκφοβισμου και του «μην σκεφτεις να αντιδρασεις»….
Το ιδιο που νιωθεις οταν πηγαινεις ,παραδειγμα,σινεμα στην Ελλη ,κυριακη βραδυ και βλεπεις ολους αυτους τους τυπους με εξαρτηση gladiator,ασπιδες , προτεταμενα οπλα και εναν προκλητικο ψυχισμο(παθητικη καταστολη που λεει και η Vasso) που δεν μπορεις με τιποτα να συνηθισεις…ακροβολισμενοι σε ολες τις εισοδους -εξοδους των Εξαρχειων..λες και μπαινεις σε απαγορευμενη ζωνη,μονο ασφαλης δεν νιωθεις κατω απο αυτες τις συνθηκες.
anton555
6 Μαΐου, 2011 6:45 μμ
Παναθεμα με,ολα εχουν αλλαξει.Θυμαμαι πριν καμια 20αρια χρονια με κατι φιλους,τα ξημερωματα προσπαθουσαμε να σκαρφαλωσουμε στο αγαλμα του Κολοκοτρωνη,ντιρλα.Θυμαμαι εναν Ζητα,(ΕΝΑΝ ομως) να μας κοιταει πεθαμενος απο τα γελια και να μας λεει:»Αντε βρε μαλακισμενα,πηγαιντε σπιτια σας,μη σας παρει ο διαολος!».Μολις την εκανε,αρχισαμε τα κωλοδαχτυλα,μεγαλοι μαγκες τρομαρα μας!
Σιχαινομαι τις παπαριες αυτων που λενε ποσο ωραια ηταν «παλια».Μου θυμιζει τον πατερα μου που κουναει το κεφαλι και λεει:»Ζουγκλα γιναμε».Μαλακιες!Τα ζορια ειναι παντα ζορια,απλα εσυ εισαι πιο νεος.Ομως,χωρις να θελω να φανω » ο γραφικος και νοσταλγικος μαλακας»,ο αριθμος των «χωροφυλάκων» ειναι αυλληπτα περισσοτερος,οπως επισης και το θρασος τους…
Ενα σχετικο(ωραιοι στιχοι)….
simon
6 Μαΐου, 2011 7:32 μμ
Ζαφόντ,
επειδή ο λόγος για την αστυνόμευση στην Κωνσταντινούπολη, που πήγα το Πάσχα. Μιλάω ασφαλώς μόνο για το ευρύτερο κέντρο της πόλης.
Δεν υπάρχουν στρατοχωροφύλακες, ούτε στρατιωτική γενικά αστυνομία (εκτός αν είναι μεταμφιεσμένοι). Στρατό είδα μόνο στη φρουρά του Ντολμά Μπαχτσέ.
Υπάρχει η κλασσική αστυνομία (οπλισμένη, «φυσικά», μόνο με πιστόλια), αρκετά περιπολικά στην Ταξίμ, πολύ λιγότερα αλλού, μάλλον σε κατάσταση «ραχάτ». Μάλιστα στην Ταξίμ έγινε και διαδήλωση Κούρδων με σημαίες και συνθήματα για τον αποκλεισμό των βουλευτών τους. Πέρασαν (από την Ταξίμ, τουλάχιστον, δεν ξέρω για παραπέρα) χωρίς να τους ενοχλήσει κανείς.
«ΜΑΤατζή» Τούρκο δεν είδα.
Μπορεί να οφείλεται στην ανάγκη του «τουριστικού συναλλάγματος». Δεν ξέρω. Μπορεί και να ‘μαστε χειρότερα απ’ αυτούς, τουλάχιστον όπως τα περιγράφεις.
Πάντως ανάλογη κατάσταση μ’ αυτή που περιγράφεις στην Αθήνα υπήρχε και στα παλιά διόδια των Τεμπών (στην είσοδο της κοιλάδας) με τους συνοριοφύλακες. Αμούστακα παιδαρέλια με τα υποπολυβόλα υπό μάλης και τα δάχτυλα στη σκανδάλη.
Περνώντας απο ‘κεί μια φορά είχα συνεπιβάτη ένα φίλο, ο οποίος είδε τον συνοριοφύλακα γιό ενός γνωστού του στην παραπάνω στάση. Κατεβάζοντας το παράθυρο του φώναξε:
«Ρε Παναγιώτη, πάρε το δάχτυλο από ‘κει, ρε παιδάκι μου, μη … βήξεις και φάμε καμιά ριπή»!
karampas
6 Μαΐου, 2011 10:54 μμ
απο τα σχολια εδω μεσα φαινεται οτι οι πιο πολλοι ειμαστε οικονομημενοι βορειοπροαστειωτες με οχι τοσα λεφτα οσα ο συντροφοσ αλαβανος αλλα αρκετα για ταξιδια στο εξωτερικο και αλλες εξτραβακαντζες.Σιγουρα εμεισ δεν μπορουμε να καταλαβουμε τη φτωχολογια τους εργατες που ζουνε στο κεντρο τησ αθηνασ και ψηφιζουν 20 τοισ εκατο χρυση αυγη.Βριζουμε τον εργατη που στο απεναντι διαμεριμα απεξω εχει 30 ζευγαρια παπουτσια και τον ηλικιωμενο που τον εχουν δειρει 1 ,2 ,3 ,10 φορες και του εχουν παρει τα παπουτσια για να τα πουλησουν για 3 ευρω στην ομονοια.Η εργατικη αριστοκρατια τα ευπορα μεσαια στρωματα και οι πλουσιοι αριστεροι του συνασπισμου και του τιμημενου κκε παντα θα βριζουν τους εργατες οτι ειναι ρατσιστες εθνικιστες καθυστερημενοι οτι ειναι οπαδοι του μαθητη του σταλιν του αδολφου χιτλερ δηλαδη.Υπαρχει τεραστιο χασμα μεταξυ εμασ και τησ φτωχολογιασ του κεντρου που τους δερνουν και ληστευουν καθε μερα ελληνες φτωχοι και μεταναστες.
Η φτωχολογια του κεντρου και οι μεταναστες τους εχουνε τους αστυνομους σα θεους και σε εικονισματα γιατι παιζεται η ζωη τους καθε μερα.Εμασ βεβαια απο τα πλουσια βορεια προαστεια δεν μασ καλαρεσει η αστυνομια μεχρι να φαμε κανενα μαχαιρι κανενα λοστο στο κεφαλι για να μασ παρουν καποιοι το πορτοφολι.Πανω απολα ανοιχτα συνορα για να δυστυχησουν και αλλοι σαν και εμασ και για να μη μασ χαρακτηρισει και ο εκατομμυριουχοσ συντροφοσ αλαβανοσ σαν εθνικιστες εγκληματοφοβους και οι αλλοι πλουσιοι του συνασπισμου και του τιμημενου κκε βεβαια
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 10:58 μμ
δεν πας να ψοφισεις πουθενα αλλου ρε?
ασταδιαλα και συ κι ο αλαβανος και το κκε….
με ρωτας τι στερηθηκα και πηγα ενα ταξιδι?
vassozacharof
6 Μαΐου, 2011 11:01 μμ
ο καθενας και τα κολληματα του, μανικακο…μη χαλιεσαι
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 11:05 μμ
εεεε μαααα….
δεκα σχολια,τα εντεκα για τον αλαβανο και το κκε….
δε μας γαμει λεω γω….
Mitsaras
6 Μαΐου, 2011 11:03 μμ
Χ-Α-Ο-Σ
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
7 Μαΐου, 2011 12:45 πμ
Καραμπά, την επόμενη φορά που θα σε σώσει ΜΑΤατζής από βρωμοπακιστανό, γράψε ένα άρθρο αδερφέ εδώ να το δημοσιεύσουμε ευχαρίστως. Θα το στείλουμε και στην Χ.Α. εκ μέρους σου. Πάλι, πολύ ευχαρίστως.
Διά την υπογραφή
Ένας ζάπλουτος αλαβανικός από την Πολιτεία με μπαγκλαντεσιανό καθαριστή πισίνας.
karampas
10 Μαΐου, 2011 4:55 μμ
γαλαξιαρχη εχεισ δικιο ρε συ,εκτοσ απο το 3 τοισ εκατο του συνασπισμου και ενα 5 τοισ εκατο αναρχικων ολοι οι αλλοι ειναι φασιστες και χρυσαυγιτες δηλαδη το 92 τοισ εκατο του πληθυσμου,οπως το ειχε πει και ο λεπεν οτι η ακροδεξια ειναι σε ολα τα κομματα στην ελλαδα.Οι μονοι πραγματικα αριστεροι και φιλομεταναστες ειναι αυτοι που στηριζουν τα ανοικτα συνορα μαζι με το τζεφρυ το μινεικο και τον καραμανλη που εχουν αποσυρει το στρατο απο τα συνορα για να βρουν το δρομο τουσ 2.000.000.000 φτωχοι του πλανητη.Στην τελικη μια χαωρα με 2 δισεκατομμυρια πληθυσμο θα ειναι μια υπερδυναμη ή μήπως θα κλεισετε τα συνορα για την παγκοσμια φτωχολογια?Και με ποιο δικαιωμα?Το ερωτημα ειναι γιατι ταυτιζεται ο συνασπισμοσ και οι αναρχικοι-αντιεξουσιαστες με το τζεφρυ και τη νδ.Δεν καταλαβαινεις οτι καποιο λακο εχει η φαβα που ανοιξανε τα συνορα?Οτι καποιο σκοπο εχει ο τζεφρυ?
Η αληθεια ειναι ότι οι εργατες δε μπορουν να συζητανε με τους πλουσιους έστω και αριστερους.Οταν ο άλλος μενει πεντελη σε 300 τετραγωνικα με εκατομμυρια ευρω στο λογαριασμο του όπως ο συντροφοσν αλαβανοσ ο οποιος πρεπει να αγορασει κονσερβες με τα εκατομμυρια του να ταισει τουσ νηστικους του κεντρου ελληνες και ξενους,δε νμπορει να καταλαβει γτον εργατη που δουλευει κεντρο ή μενει στο κεντρο.Το 100 τοισ εκατο των πελατων μου πανω απο 60 χρονων τουσ εχουνε χτυπησει τους εχουνε κλεψει τουσ εχουν δειρει για να τους παρουν αλυσιδες πορτοφολια μπουφαν σκουλαρικια στην πλατεια βικτωριασ.Εμεισ που δεν μασ εχουν κακοποιησει για να μασ κλεψουνε δε μπορουμε να καταλαβουμε τουσ ηλικιωμενουσ που τους εχουνε τσακισει οι νηστικοι του κεντρου την ιδια ωρα που οι εκατομμυριουχοι αριστεροι κρατανε τα ευρα τουσ στα χρηματοκιβωτια τους [αριστεροσ και πλουσιος ειναι οξυμωρο σχημα ο πλουσιος πρεπει να μοιρασει τα λεφτα του στη φτωχολογια που πειναει για ψωμι και στο κεντρο λιγοτεροι απο 30.000 συνανθρωποι μασ]Τα εκατομμυρια συντροφοι απο την πεντελη που τα κλεψανε οι προγονοι σασ απο τους εργατες παλαιοτερα και μεσω τησ μισθωτης εργασιασ βεβαια και εκκλησιαστικων ιδρυματων με κομπινες ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ.Μοιραστε τα εκατομμυρια τωρα να ζησουν οι συνανθρωποι μασ χρισ να πεινανε
Eddie
10 Μαΐου, 2011 6:23 μμ
οσο εισαι εσυ αριστερος, αλλο τοσο και το Ρεσαλτο δικε μου…
catalternative
10 Μαΐου, 2011 7:47 μμ
Το Ρεσάλτο στο Κερατσίνι;;; Αυτό είναι αυτοργανομένο στέκι καλέ … 😀
Eddie
10 Μαΐου, 2011 7:59 μμ
δεν εννοουσα τους τρομοκρατες με τα αδεια μπουκαλια μπυρας καλη μου 😛
Eddie
10 Μαΐου, 2011 8:01 μμ
αλλα πολυς δρομος δεν ειναι απο τα ΒΠ μεχρι το Κερατσινι;
Χαθηκε να φτιαχνανε κανα στεκι στις Κηφισιες και τις Εκαλες τους; 😛
catalternative
10 Μαΐου, 2011 8:05 μμ
@Eddie Τότε σε ποίο ρεσάλτο αναφέρεσαι;;; Εγώ μόνο το στέκι ξέρω… 🙂
Eddie
10 Μαΐου, 2011 8:08 μμ
http://resaltomag.gr/
Eddie
10 Μαΐου, 2011 8:18 μμ
ειπα Ρεσαλτο και θυμηθηκα την αγαπημενη Κουτσογλου. Που να βρισκεται αυτη η ψυχη;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
10 Μαΐου, 2011 8:08 μμ
Σε ποιον απαντάς ρε Καραμπά; Σε μένα που έγραψα το κείμενο;;
Το διάβασες το γαμημένο;;;;;; Καταλαβαίνεις για τι γράφω και σε τι αναφέρομαι; Γνωρίζεις ελληνικά ή παριστάνεις τον ηλίθιο;
Άντε, με τον κάθε καμένο που την είδε Άδωνις Λένιν Γεωργιάδης – και δε γαμάει και την Μπουμπούκα να ξεχαρμανιάσει.
Στο λέω, την επόμενη φορά που θα με ξαναπροσβάλεις έτσι (κι εμένα και τη νοημοσύνη μου) δε θα είμαι τόσο… ευγενικός. Τράβα τώρα στο καινούριο κειμενάκι για τους «Καραμπάδες» της ενημέρωσης να βγάλεις κι εκεί τον οχετό σου.
Eddie
10 Μαΐου, 2011 8:12 μμ
αυτος συχναζει στους «Καραμπ-ελι-αδες» μαλλον 😉
karampas
11 Μαΐου, 2011 8:53 πμ
φιλεδρακουλα ολοι πρεπει να ανατρεψουμε τισ κυβερνησεις των τραπεζιτωνε και να βαλουμε φιλιλαικες κυβερνησεις οπωσ στον ισημερινο τη βενεζουελα και τη βολιβια,Το ερωτημα ειναι το εξησ ΓΙΑΤΙ ο συριζα η ακ άλλοι αναρχικοι ταυτιζονται με την πρακτικη του τζεφρυ μινεικο και τησ νδ που εχουν ανοιξει τα συνορα.Δεν καταλαβαινουμε ολοι οτι δε μπορουμε να ταυτιζομαστε με το κρατοσ των τραπεζιτων που εχει ανοιξει τα συνορα για να μπουνε μεσα τα 2 δισσεκατομμυρια των κατατρεγμενων συνανθρωπων μασ του πλανητη?Καποια παγιδα υπαρχει,κατι θελει ο τζεφρυ και ανοιγει τα συνορα οπως ειπε και ο συντροφοσ βαλιανατος,οτι απο τα συνορα μπαινοβγαινει ελευθερα οποιοσ θελει.Η αριστερα πρεπει να λεει κλειστα συνορα καταργηση του χρεουσ στον τριτο κοσμο και σε εμασ,ανατροπη τησ κυβερνησησ και των τραπεζιτων τωρα.Δεν ξερω τι λεει η ανταρσυα και το τιμημενο κκε.Η θεση ανοιχτα συνορα που ταυτιζεται με την πρακτικη πασοκ νδ ειναι προδοσια.Οπως προδοσια ηταν η παραδοση του οτσαλαν ,το σχεδιο αναν η δανειακη συμβαση.Οι παρα πολλοι φτωχοι και ανεργοι και πεινασμενοι μουσουλμανοι κυριωσ μεταναστες χωρισ χαρτια δηλαδη περιπου 1.500.000 συνανθρωποι μασ και αδερφια μασ ακομα τωρα που δεν υπαρχει φαι πουθενα θα ξεσκισουν τουσ ελληνεσ και μεταναστες του κεντρου.Νομιζεισ ότιμονο τουσ ελληνες βαρανε και κλεβουν?Το ιδιο παθαινουν καιοι μεταναστες με χαρτια ή οχι.Εαν ερθουν ακομη 5.000.000 απο τισ φτωχες αραβικεσ χωρες ,τι θα γινει πως θα επιβιωσουμε.Απο την άλλη οι πλουσιοι αριστεροι τησ εκκαλης δεν εχουν κανενα προβλημα.Στην τελικη παιρνουν το αεροπλανο και πανε αλλου.Ολοι οι άλλοι όμως?η εργατικη ταξη?
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:11 μμ
Γιατι ο Συριζα και η ΑΚ και οι αλλοι αναρχικοι ταυτιζονται με τον τζεφρυ??????????
Οτι τωρα εγω πρεπει να απαντησω σοβαρα?
ΠΟΥ εγινε αυτο? Γιατι δεν με ξυπνησε κανεις? Ποιο κρατος ρε μαν ανοιξε τα συνορα? Δουλευομαστε τελειως εδω περα? Εχεις δει ποσοι σκοτονονται καθημερινα στα «ανοιχτα» συνορα?
Ποια 2 δις? 2 φορες η Κινα? Παμε καλα? ΑΛλα κυριως…
ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ???????????????
Η αριστερα ΠΡΕΠΕΙ ν αλεει κλειστα συνορα??
Θα με τρελανεις τελειως?
Τα ανοιχτα συνορα ειναι προδοσια….
Οκ παρατουμαι.. Δεν υπαρχει νοημα…
Καλα να μαστε,να βρισκομαστε να λεμε παπατζες…το υπολοιπο δεν το σχολιαζω καν. Ειλικρινα.
Χαμογελατε…
katy
11 Μαΐου, 2011 9:05 πμ
«….οτι απο τα συνορα μπαινοβγαινει ελευθερα οποιοσ θελει….»
Χαζή (πιο χαζή δεν γίνεται) απορία (προς αγαπητό κύριο karampas).
Εμένα τότεσ, γιατί μου ζητάνε διαβατήριο κάθε φορά που μπαίνω στην Ελλάδα, ερχόμενη από τισ εξωτερικέσ μου εξτραβαγκάντζεσ;
🙂
karampas
10 Μαΐου, 2011 9:47 μμ
γαλαξιαρχη προσ τι τα νευρα?το κειμενο μιλουσε για την αστυνομια και την παρουσια της .Εμενα η αποψη μου ειναι οτι στο κεντρο που δουλευω ελληνες και μεταναστες με χαρτια φιλανε τα ποδια των αστυνομικων οταν σπανια περνανε.Ολοι πρεπει να λεμε τα ιδια δηλαδη?Αλλοι λενε αυτα άλλοι λενε άλλα .Ρε συ αμα θελετε σχολια μονο αυτωνωνε που συμφωνουνε με σενα και τους αλλουσ σχολιαστες πεστε το να μην ξανασχολιασω εγω και άλλοι αμα γραφουν οχετουσ.ποιος ειναι ο οχετοσ?ότι οι πλουσιοι αριστερλοι πρεπει να δωσουν απο τα λεφτα τουσ σε αυτους που πεινανε στο κεντρο?εμενα μου φαινεται πολυ λογικη προταση άσχετη βεβαια απο την αρχικη δημοσιευση.Τ λεφτα δεν περνανε στον αλλο κοσμοτωρα ειναι η ωρα των συσιτιων και απο αυτο το σαιτ ακομα.30 άνθρωποι μπορουν να μαζευτουν να αγορασουν κονσερβες και να πανε να τισ μοιρασουν στην πλατεια βικτωριασ που εγινε και η δολοφονια.Κουλαρετε
Capybara
10 Μαΐου, 2011 10:59 μμ
Άρα, να πάρουν όλοι οι μετανάστες χαρτιά για να γίνουν φιλήσυχοι, και να μην υπάρχουν οι «χωρίς χαρτιά», που απειλούν τους Έλληνες και τους «με χαρτιά».
karampas
10 Μαΐου, 2011 11:49 μμ
φυσικα να παρουν χαρτια και υπηκοοτητα και εισητηριο για την πλουσια εοκ που θελουν να πανε.Αυτοι ομως απο την εοκ δε θελουν ουτε να τουσ βλεπουνοποτε?χαρτια και εισητηριαμε τα συσιτια απο το μπλογκ πως σου φαινεται?
DrAluca
10 Μαΐου, 2011 11:50 μμ
Πιο λογικη ΚΑΙ λογικοφανης ειναι η περιπτωση να παρουν χαρτια να γινουν νομιμοι karampa….
Επισης στην ΕΟΚ δεν θελουν και εργασιακα δικαωματα….
Να κατεβασουμε τωρα τα βρακια η απο Δευτερα?
Χαμογελατε…
DrAluca
10 Μαΐου, 2011 11:55 μμ
Ηταν και ο τελικος δυσκολος….
Χασαμε και μπεναλτνυ…..χαλασε και το τυρι…
Γαμισε τα…..
Χαμογελατε…
inflammatory
11 Μαΐου, 2011 12:02 πμ
Καράμπα επειδή καταλαβαίνω το σκεπτικό σου (οχι ολο) και με ποιο τρόπο σε ώθησε η αναρτηση να το γραψεις ωστόσο οι καιροί ειναι δύσκολοι και ισως καποια πραγματα θέλουν περισσότερη προσοχή στον τρόπο που διατυπώνονται. Πρέπει επίσης κατα την άποψη μου να γινουν αντιληπτά τα εξης:
Ειναι παντελως ακυρο στους καιρούς που ζούμε να ασχολειται κανείς με τις ιδεολογικές αγκυλώσεις αυτών που συγχέουν τον «ακροδεξιό» εκ πεποιθήσεως με τον «αγανακτισμένο» που συντηρητικοποιείται και «στρεφεται ακροδεξιά» αλλά μπορείς να τον τουμπάρεις εαν του δώσεις μια σόι εναλλακτική. Αυτοί είναι ληγμένοι και μόνο για αμπελοφιλοσοφικές συζητήσεις. Το θέμα δεν είναι αυτοί ούτε οι φιλανθρωπίες των πιο καβατζωμένων απο αυτούς.
Το θέμα λοιπόν είναι το εξής: ο κόσμος θέλει απλά να περπατάει ασφαλής στη γειτονιά του. Βλέπει επίσης στο πρόσωπο του μπάτσου αυτη την ασφάλεια και ρωτώ: εαν το αίτημα είναι «περισσότεροι μπάτσοι για περισσότερη ασφάλεια» είναι συνειδητοποιημένος για τον ευρυτερο ρόλο της αστυνομίας ή απλά «γατζώνεται» αντανακλαστικά σε αυτήν? Γνωρίζει πχ τη συνδεση πολλών μελών της με παρακρατικές οργανώσεις…? Έχει αναρωτηθεί γιατί η «υπηρεσία προστασίας του πολίτη» δεν έχει αξιωθεί να καθαρίσει το κεντρο απο τους νταβάδες και τους έμπορους ναρκωτικών ? Η απάντηση λοιπόν είναι πως ΟΧΙ, διότι εαν ήταν ΝΑΙ τότε το αίτημα δε θα ήταν τοσο απενεχοποιημένο, θα είχε πολλές επιφυλάξεις.
ΑΡΑ…? Επανερχόμαστε παλι στο χιλιοειπωμένο περι μεταναστευτικής πολιτικής τουλάχιστον…
inflammatory
11 Μαΐου, 2011 12:16 πμ
Επίσης η ατάκα «δώστε τους χαρτιά για να πάνε όπου θέλουν» λες και στον προορισμό τους θα είναι καλοδεχούμενοι και οτι όλος ο ντόρος δεν γίνεται και εξαιτίας των χωρών προορισμού που δεν τους θέλουν…είναι απο κάτι παπαγαλάκια για να φαινονται επικοινωνιακά μπας και μαζεψουν κανέναν στη λέσχη τους (με το συμπάθειο δηλαδη) οτι έχουν λύση στο πρόβλημα τη στιγμή που ουσιαστικά ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ το μετατοπίζουν απο χώρα σε χώρα…τα χαρτιά είναι μεσοπρόθεσμη λύση. Σκοπός είναι οι ανθρωποι να ζουν καλα στις χωρες τους και οχι να αναγκαζονται να μεταναστευουν. ΤΕΛΟΣ μας εχουν γαμησει παγκοσμίως και όπως έχει γινει η φαση στη σημερινή εποχή πλέον το προβλημα του γειτονα ειναι και δικο μου…
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:20 πμ
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=213984
Και αν φυγουν?
Μαλλον τοτε ο κυριος Ελλην που εχει εναν ΕΛλην φιλο Ανεργο, θα τον προτρεψει να παει να εργαστει για ενα σκατο για μισθο, και θα ζησουμε οοοοοοοοοολοι καλα στον ομορφο αυτο Ελληνικο κοσμο μας, καθαροι απο καθε εγκληματικοτητα….
Inflammatory….η απαντηση μου ειναι για αλλου…οχι για σενα.
Χαμογελατε…
Eddie
11 Μαΐου, 2011 7:23 πμ
«μας εχουν γαμησει παγκοσμίως και όπως έχει γινει η φαση στη σημερινή εποχή πλέον το προβλημα του γειτονα ειναι και δικο μου»
ΑΚΡΙΒΩΣ αγαπητη 🙂
karampas
11 Μαΐου, 2011 12:52 πμ
εστειλε ο μπερλουσκονι 20000 μαροκινους στη γαλλια με προσωρινα χαρτια και ο σαρκοζι απειλησε με καταργηση τησ σενγκεν,δεν τουσ ηθελε δηλαδη ,που εμεισ να δωσουμε 1,500,000 ιθαγενειες και υπηκοοτητες ,καταργησανε οι αλλοι τη σενγκεν αυτοματα.Εδω μασ βριζανε που καποιοι ελαχιστοι πηγανε σοηδια ή φιλανδια και λεγανε δε φτανει που τουσ δινουμε δανεια μασ στελνουνε και τουσ μεταναστες τουσ οι κωλοέλληνεσ.Η μονη λυση ειναι επανασταση στον τριτο και στον πρωτο κοσμο καταργηση των τραπεζιτων και του κεφαλαιου και οι εργατες να φτιαξουν ενα συστημα τυπου ζαπατιστασ σε ολο τον κοσμο.Ολος ο πλανητησ την εχει βαψει απο τουσ τραπεζιτες.Οι τραπεζιτες λενε δεν υπαρχει αυριο no tomorrow,Opote και αποαυριο τοπρωι καιαπο εδω καιπερα επανασταση γιανα φυγειο τζεφρυκαιομινεικοκαι η εοκ και τα δντ.Ολοι στοδρομο.Οι τραπεζιτες εχουν δικιο οτι δεν υπαρχειαυριο ετσι οπως παμε
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 12:57 πμ
Μου λυνεις μια απορια?
Απο την μια σε νοιαζει πολυ για το τι θα πουν οι αλλοι (αυτοι που θα δεχθουν την μεταναστευση) και απο την αλλη μιλας για επανασταση στον «τριτο κοσμο» και αλλα τετοια ομορφα.
Δεν σου ακουγονται λιγο αντικρουομενα αυτα τα δυο?
Γιατι νομιζεις μεταναστευει ο κοσμος? Για διακοπες? Οταν γινει η επανασταση στον «τριτο κοσμο», πιστευεις οτι εν μια νυκτι θα γινει ουτοπια για τους ντοπιους?
Εχεις υπ οψιν σου τις γενοκτονιες στην Αφρικη? Τον θρησκευτικο φονταμενταλισμο την Ασια? Οι ανθρωποι που ξεριζωθηκαν απο το σπιτι τους αξιζουν ενα παραπανω δικαψμα απο εσενα και εμενα που εχουμε το σπιτι μας τουλαχιστον. Δεν νομιζεις?
Οποτε μηπως να αλλαζαμε τον τροπο που τους εκπροσωπουμε?(χωρις να μας το ζητησουν)
Χαμογελατε…
simon
11 Μαΐου, 2011 1:00 μμ
@ karampas
Ρε συ, τί «δράκουλα» και «φρανκενστάϊν» αμολάς εκεί χάμου; 😀 😀
«DrAluka» τον λένε τον άνθρωπο! 😀 😀 😀
Eddie
11 Μαΐου, 2011 1:03 μμ
Dr Aluca με C 🙂
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 6:56 μμ
Aπο νονους δοξα τον αγιο αυτον, εχω μπολικους….τουλαχιστον δεν θα πεινασω….
🙂
Χαμογελατε…
CrippleHorse
7 Μαΐου, 2011 2:59 πμ
Εξτραβαγκάνζα είναι οι ποσότητες βλακειών που εκτοξεύεις. Στην οικογένειά μου είμαστε τέσσερις στους τέσσερις άνεργοι αυτή τη στιγμή και δεν έχουμε ιδέα πως θα βγάλουμε το καλοκαίρι, έχω ταξιδέψει με λεφτά που δε μου χάρισε κανείς και δούλευα κι εκεί που πήγα, ενώ εδώ που μένω, έχουν πάει να με ληστέψουν ξένοι βάζοντας μου μαχαίρι στο λαιμό (τώρα που το λες, και έλληνες έχουν πάει να με ληστέψουν και περισσότερες από μία φορά, αλλά βλέπεις, αυτοί δεν εκπροσωπούσαν τη φυλή τους), άσε που αν σου πω που αλλού έχω πάει, θα καταλάβεις ότι έχω δει και χειρότερα. Κι όμως, είμαι αντιρατσιστής και αυτά που γράφεις με κάνουν να θέλω να ξεράσω. Πως έγινε και δε χωράω στη βλακώδη θεωρία σου;
Y.Γ: Με τους μετανάστες εργάτες τι παίζει; Ποιος τα χει κάνει σκατά στο κεφάλι του; Εμείς που λές ότι τους αγαπάμε επειδή είναι μετανάστες, παρόλο που, όπως λες, χλευάζουμε τους εργάτες, ή εσείς που τους μισείτε επειδή είναι μετανάστες, παρόλο που είναι εργάτες;
katy
10 Μαΐου, 2011 5:31 μμ
“…απο τα σχολια εδω μεσα φαινεται οτι οι πιο πολλοι ειμαστε οικονομημενοι βορειοπροαστειωτες με οχι τοσα λεφτα οσα ο συντροφοσ αλαβανος αλλα αρκετα για ταξιδια στο εξωτερικο και αλλες εξτραβακαντζες…”
Kύριε karampas…..πώς με καταλάβατε; Βουλωμένο γράμμα διαβάζετε;
Mια μικρή όμως διόρθωση, εάν μου επιτρέπετε. Έχω περισσότερα λεφτά από τον Αλαβάνο…
karampas
10 Μαΐου, 2011 5:45 μμ
ακομα πιο καλα για σενα κατυ.Διαλογοσ με τουσ πλουσιους δε μπορει να γινει ,μονο μεταξυ μασ η φτωχολογια και οι πλουσιοι ασ τα λενε στα πριβε κλαμπ τουσ
katy
10 Μαΐου, 2011 6:22 μμ
Αγαπητέ κύριε karampas, δεν κατανοήσατε καλώς. Με τους «άλλους» είμαι…..με αυτούς στα private clubσ….
🙂 🙂 🙂
Eddie
10 Μαΐου, 2011 6:25 μμ
μαλλον υπαρχει και προβλημα αντιληψης αφου ουτε μια καταφανεστατη ειρωνια δεν μπορεσες να διακρινεις.
Παλι καλα που δεν πεταχτηκε κανεις να μιλησει ως πρακτορας του Σορος. Αλλο που δεν ηθελες να το αποδεχτεις 😉
mitera
6 Μαΐου, 2011 11:33 μμ
Είπε κανείς κκε;;;
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 11:36 μμ
εγω…αλλα με παρεσειρε αυτος ο καραμπας…. 🙂 🙂 🙂
mitera
6 Μαΐου, 2011 11:43 μμ
σου εχω επανελλημένως επισημάνει να μην παρασύρεσε.. 🙂 🙂 🙂
vassozacharof
6 Μαΐου, 2011 11:53 μμ
ρε συ μανικι, ετσι δεν λεγοτανε ενας ηρωας του παπουτσωμενου γατου;-)))
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 11:54 μμ
πως?
vassozacharof
6 Μαΐου, 2011 11:55 μμ
καραμπας, ντεεεεε
μανικακος
6 Μαΐου, 2011 11:57 μμ
ιδεα δεν εχω…
να ρωτησουμε την κουλα που ειναι πρωτη παραμυθατζου 🙂 🙂 🙂
Lotea-芙蓉
6 Μαΐου, 2011 11:57 μμ
Άσχετο αλλά είναι θλιβερό…http://www.tovima.gr/society/article/?aid=398964
no use for a name
7 Μαΐου, 2011 12:11 πμ
Πάντως σύντροφε Καράμπα αυτά που γράφεις ταιριάζουν απόλυτα με το προφίλ σου τώρα που σε ξαναπαρατηρώ….θα μίλαγα για καταπληκτική ομοιότητα.
Υ.Γ πάντα σε ψύχραιμο και κόσμιο ύφος.
μανικακος
7 Μαΐου, 2011 12:14 πμ
ελα νταξ….ξεφυγα λιγο…. 🙂 🙂 🙂
karampas
11 Μαΐου, 2011 7:55 μμ
ντραλουκα αδερφε μου ο συντροφοσ βαλιανατοσ το ειπε οτι τα συνορα ειναι ανοικτα στον εβρο,κανεισ δε σταματα κανενα,μπαινουν καθε μερα 300-1000 συνανθρωποι μασ .Δεν υπαρχει στρατος,καταγραφονται οι ανθρωποι και απο το ελληνικο κρατοσ και την φροντεξ παιρνουν ενα χαρτι και κατεβαινουν ομονοια πλατεια βικτωριασ πλ αμερικησ.Με 1.000,000 ανεργουσ τουσ σκυλους τισ γατες τα περιστερια φαγωμενα εγω προβλεπω σε λιγο οι πεινασμενοι να τρωνε και ανθρωπους όπως τρωγανε στοΛενινγκραντ στα περισσοτερα γκουλαγκ στην αφρικη καποιεσ φυλες.Εχει μπει κανεισ στις πολυκατοικιες τις τριωροφες στην ομονοια που μενουν 300-500 συνανθρωποι μασ και να ανοιξει το ψυγειο να δει τι εχει μεσα?
Η ταυτιση του τζεφρυ μινεικο με τουσ συνασπιστες τησ εκαλης και τησ κηφισιασ και αναρχικες ομαδες εγκειται στο οτι αυτο που προτεινουν οι πλουσιοι αριστεροι το κανει πραξη ο τζεφρυ ο μινεικο και ο προηγουμενοσ με την αποσυρση του στρατου και το ανοιγμα των συνορων οπως ειπε και ο βαλιανατοσ στην τι βι.Ρε σεισ καποιο λακο εχει η φαβα η προδοτικοτερη κυβερνηση ακομα και απο τον τσολακογλου να ικανοποιει τα αιτηματα των εκατομμυριουχων αριστερων και των αναρχικων
μανικακος
11 Μαΐου, 2011 7:59 μμ
εγω ως αναρχοπασόκος δηλωνω οτι ο προθυπουργός ειναι και συνεπής στις συνελέυσεις μας και στο εργο που αποφασίζουν αυτες….
DrAluca
11 Μαΐου, 2011 8:03 μμ
http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%87%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AE-%CE%BC%CE%B5-%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AD%CE%B2%CF%81%CE%BF
Και μαζι με αυτο οι καταγγελιες οτι οι υπαλληλοι της FRONTEX (γηγενεις και μη) κανουν ΣΚΟΠΟΒΟΛΗ στους μεταναστες…..
Εχω μπει σε πολυκατοικια τετοια….και μαντεψε….μερικες δεν εχουν καν ψυγειο.
Οσο μου ταυτιζεις την πολιτικη της κυβερνησης-πελατη στο ΔΝΤ, με θεσεις της (μια καποιας) αριστερας, και αναρχικες (και καλα) θεσεις, λυπαμαι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να συνδιαλαγω.
Ειλικρινα.
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
12 Μαΐου, 2011 10:46 πμ
Επειδή ακούω συχνά το παραμύθι των «ικανοποιημένων κατοίκων» από την παρουσία της αστυνομίας στο κέντρο (το αναπαράγουν και αυταποκαλουμενοι «αριστεροί») μία γρήγορη απάντηση – ειδικά σε εκείνους που αναφέρονται σε «αριστερούς των Β.Π. που δεν γνωρίζουν το κέντρο»:
Ρε μάγκες έχετε πάρει χαμπάρι ΠΟΥ είναι οι μπάτσοι και ΠΟΙΟ είδος μπάτσων (ΜΑΤ, αστυνομικές περιπολίες, ΔΙΑΣ, ΔΕΛΤΑ κ.λπ.) στην Αθήνα;
Ακόμη κι αν δεχτούμε ότι το γκετοποιημένο κέντρο επιδέχεται αστυνομικών λύσεων (κι αυτό το αναπαράγουν αυτοαποκαλούμενοι «αριστεροί») πόση και ποια η αστυνομική δραστηριότητα εντός του «γκέτο» και ποια εκτός;
Άντε, γιατί το μυαλό όπως και το αλεξίπτωτο λειτουργεί ΑΝΟΙΚΤΟ!
karampas
12 Μαΐου, 2011 5:23 μμ
γαλαξιαρχη και ντοκτορ αλουκαεγω μιλαω σαν εργατησ του κεντρου τησ αθηνασ ενασ απο τουσ 1.500.000 εργατες του κεντρου το οποιο φιλοξενει κΑΙ 1.500.000 μεταναστες εργατες.Δεκαδες χιλιαδες απο εμασ εχουν δεχτει επιθεσεις απο συμμοριτες ελληνες και ξενους.Το ελληνικο κρατος εχει αποσυρθει απο το κεντρο και προτρεπει τουσ 300-1000 μεταναστες του εβρου καθε μερα να κατεβουνε στο αθηναικο κεντρο.Το κρατος δεν υπαρχει.Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ 3.000.000 ΕΡΓΑΤΕΣ?Τίποτα δεν κανει ενω ειμαστε μελη σωματειων και ομοσπονδιων με συνδρομεσ και απολα.
Εμεισ ταβ 3.000.000 ελληνων και ξενων εργατων του κεντρου ειμαστε ομηροι των συμμοριτων οι οποιοι μασ μισουνε οπωσ φανηκε με τη σφαγη στην 3η σεπτεμβριου.Και άλλους που τουσ κλεβουνε μετα τουσ χτυπανε και απο πανω.Χιλιαδες ειναι οι επιθεσεις στο κεντρο που δεν καταγραφονται καν.Η κατασταση ειναι απελπιστικη.Εγω για ενα μεροκαματο κατεβαινω στην τριτη σεπτεμβριου δεν εχω πειραξει κανενα και ειμαι και φιλοσ των μεταναστων και υπερ του να αγαπησουμε τουσ αλληλους που ειπε ο τζιζασ ο εβραιοσ που μετα τον σταυρωσανε οι δικοι του.Ακουω ομως απο ολους ποσες φορες τους εχουνε επιτεθει και ποσες φορες τουσ εχουνε δειρει
Τελοσ εάν αριστερα σημαινει ανοικτα συνορα ,εγω δεν ειμαι αριστεροσ.Αν η αριστερα εχει σχεση με τα κλειστα συνορα τοτε και εγω εχω σχεση με αυτη την αριστερα.Δεν ξερω τι λεει η ανταρσυα και τοκκε
Αν μπορει καποιοσ ασ ψαξει ποσα μελη τησ κεντρικησ επιτροπησ του συνασπισμου μενουν βορεια και νοτια προαστεια.Μενει το 50 τοισ εκατο?Δεν ξερω ποσοι αλλα απο αυτους οι 3.000.000 εργατεσ και μεταναστες του κεντρου δεν προκειται να βρουμε κατανοηση στο δραμα που περναμε τωρα να ειμαστε ζωντανοι και σε μια ωρα να μασ πηγαινουν 4
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
12 Μαΐου, 2011 6:02 μμ
Για μία ακόμη φορά Καραμπά αποδεικνύεις ότι εκτός από κακός μαθητής στην αριθμητική είσαι μετεξεταστέος στο γκεμπελισμό και ανεπίδεκτος στην κατανόηση της γλώσσας.