Σαν τον μετανάστη -Zülfü Livaneli -στίχοι Λ. Παπαδόπουλος. Το βίντεο είναι από τη συναυλία για τα 50 χρόνια από τη δημιουργία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες που δόθηκε στους Δελφούς το 2001. Για την ιστορία, τo 2006 0 Γ. Νταλάρας έγινε Πρέσβης Καλής Θέλησης της Ύπατης Αρμοστείας. Η Anakata-dyomenh έτυχε να βρεθεί στους Δελφούς το 2001 και να παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη συναυλία και το παραπάνω τραγούδι που με τόσο «συγκινητικό τρόπο» ερμήνευσε ο καλλιτέχνης… Για κάποιο παράδοξο λόγο, που ακόμα δε μπορεί να εξηγήσει, αυτή η ερμηνεία της ήρθε συνειρμικά διαβάζοντας την παρακάτω δημοσίευση του alterthess, την οποία και αναδημοσιεύει. Enjoy!
Να αποπεμφθούν από τις θέσεις τους για ρατσιστικές δηλώσεις η Α. Νταλάρα και η Φ. Πιπιλή ζητάει το ΕΠΣΕ
Την αποπομπή της Α. Νταλάρα και της Φ. Πιπιλή από τις θέσεις τους ζητάει το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) από τον Γιώργο Παπανδρέου και τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά για τις πρόσφατες ρατσιστικές δηλώσεις τους. Συγκεκριμένα η Άννα Νταλάρα, υπεύθυνη για θέματα μεταναστευτικής πολιτικής δήλωσε για τους διαμαρτυρόμενους μετανάστες πως «αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κουλτούρα, είναι διαφορετικοί». Η δε Φωτεινή Πιπιλή, Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής της ΝΔ, εξέφρασε την αντίθεσή της στην απόφαση της κυβέρνησης «να μεταστεγάσει τις εκατοντάδες παράνομους μετανάστες … σε ένα από τα λιγοστά εναπομείναντα ιστορικά στολίδια της προπολεμικής Αθήνας» και πρόσθεσε πως «είναι ντροπή για την πόλη των Αθηνών, είναι προσβολή για τους Αθηναίους του πολύπαθου κέντρου, είναι πρόκληση για τους υπό συνεχή κατοχή λαθρομεταναστών και εγκληματικών στοιχείων κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, πέριξ του αρχοντικού … να μετατρέπεται ένα ιστορικό αρχιτεκτόνημα σε κατάλυμα -με άγνωστη εξέλιξη- ακριβώς απέναντι από το Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών».
Όπως υπενθυμίζει η ανακοίνωση του ΕΠΣΕ η φιλοξενία των μεταναστών σε αυτό το κτίριο αποφασίστηκε από τον ιδιοκτήτη του. Τέλος, το ΕΠΣΕ δηλώνει, ότι «αν τα δύο αρμόδια στελέχη παραμείνουν στις θέσεις αυτές, θα είναι θεμιτό να θεωρηθεί πως οι ξενοφοβικές αυτές απόψεις, που μόνο ρατσιστικά ακροδεξιά κόμματα διατυπώνουν στις άλλες χώρες της ΕΕ, στην Ελλάδα εκφράζουν θεσμικά τα δύο μεγάλα κόμματα τα οποία στις τελευταίες εκλογές συγκέντρωσαν το 78% των ψήφων.»
Ακολουθούν ολόκληρες η δηλώσεις
«Διαφωνώ απόλυτα με την άποψη νομιμοποίηση εδώ και τώρα. Εκτός του ότι δε γίνεται να γίνει, είναι και μία πολύ εύκολη και επιπόλαιη τακτική αντιμετώπισης σ’ αυτούς τους ανθρώπους. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κουλτούρα, είναι διαφορετικοί, άλλοι ήρθαν να περάσουν και να φύγουν. Τι σημαίνει νομιμοποίηση; Παιδομάζωμα; Με το ζόρι ντε και καλά να σε κρατήσω στην Ελλάδα; Τι σημαίνει; Οι άνθρωποι αυτοί θέλουν να φύγουν, πολλοί θέλουν να φύγουν. Είναι τρόπος αυτός πίεσης στο υπουργείο Εσωτερικών, μπαίνω μέσα στο πανεπιστημιακό άσυλο που δεν υπάρχει καλά-καλά αποχέτευση, δεν έχουμε δημοκρατία; Τώρα ακριβώς που ξεκινάμε μια μεταναστευτική πολιτική; Όταν ξέρω εγώ και σας το λέω ότι το υπουργείο Εσωτερικών και ιδιαίτερα ο γενικός γραμματέας κ. Ανδρέας Τάκης έχει μια σειρά προτάσεων για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, κλεινόμαστε, ταμπουρωνόμαστε έξω από το Πανεπιστήμιο και λέμε νομιμοποίηση σε όλους; Δε συμφωνώ.»
Δελτίο Τύπου της Ν.Δ. (Παρασκευή 20 Ιανουαρίου)
Η Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, κα Φωτεινή Πιπιλή, έκανε την ακόλουθη δήλωση :
«Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ανίκανη να σταματήσει από την αρχή την “εισβολή” των απεργών παράνομων μεταναστών από τα Χανιά, αποκλειστικά υπεύθυνη για τη διαπόμπευση της Ελλάδας, για μία ακόμα φορά, αλληλοσυγχαίρεται για την “επιτυχία”(!) της να μεταστεγάσει τις εκατοντάδες παράνομους μετανάστες ως σύγχρονη Αντουανέττα σε ένα από τα λιγοστά εναπομείναντα ιστορικά στολίδια της προπολεμικής Αθήνας, έργο του 20ου αιώνα από έναν εκ των κορυφαίων Ελλήνων αρχιτεκτόνων, τον Αλέξανδρο Νικολούδη, απόφοιτο του École des Beaux Arts of Paris.
Το κτήριο αποτελεί ένα από τα ελάχιστα δείγματα της γαλλικής neo-baroque στην Αθήνα.
Είναι ντροπή για την πόλη των Αθηνών, είναι προσβολή για τους Αθηναίους του πολύπαθου κέντρου, είναι πρόκληση για τους υπό συνεχή κατοχή λαθρομεταναστών και εγκληματικών στοιχείων κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, πέριξ του αρχοντικού, Αγ. Μελετίου, Πατησίων, Αχαρνών, Πλατείας Βικτωρίας, πλατείας Αγ. Παντελεήμονα να μετατρέπεται ένα ιστορικό αρχιτεκτόνημα σε κατάλυμα -με άγνωστη εξέλιξη- ακριβώς απέναντι από το Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών.
Η ανεπάρκεια και η έλλειψη ουσιαστικής στρατηγικής για τη μάστιγα της λαθρομετανάστευσης της κυβέρνησης Παπανδρέου –ενάμιση πλέον χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας, απεδείχθη!».
(Υποσημείωση: η Anakata-dyomenh δεν προσπαθεί σε καμία περίπτωση να μειώσει τη δύναμη του τραγουδιού που έγραψε ο Zülfü Livaneli, απλώς το αφιερώνει στους απανταχού εμπόρους συγκίνησης και «ειδήμονες» πάνω σε θέματα προσφυγιάς).
Edit: Η αναδημοσίευση έγινε όχι για να δώσει έμφαση στην απαίτηση του ΕΠΣΕ βέβαια, αλλά γιατί οι δηλώσεις από μόνες τους είναι αρκετά σημαντικές… για να λάβουμε το μήνυμα!
Σύντομο url: http://wp.me/p1pa1c-5Oe
Marx Factor
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:10 πμ
Ξέρεις δε βάζω λάηκ γιατι απο μικρός σιχαινόμουνα τον Νταλάρα, επίσης δε μου αρέσει οτι 76% των Ελλήνων είναι ρατσιστές, δεν μου αρέσει ο λαός που ξέρει να γλεντά με τον πόνο του αλλου να το πω πιο ωμά. Το βρίσκω ευφυέστατο ομως να συσχετίσης το τι πουλά για να θησαυρίζει αυτός ο εμπορος συναισθημάτων που εξ αιτίας του ο μακαρίτης Ακης Πάνου ειχε πει το 1972 τη περίφημη φράση «Δε μας χεζεις ρε Νταλάρα» (και οχι ο Χάρυ Κλύν η ο Πανούσης οπως λανθασμένα θυμουνται κάποιοι). Θέλω να πω κι αλλα για αυτό το τομάρι αλλά εχει ξεκινήσει ηδη -και πρέπει να πάω- η δράση «δεν πληρώνω» στη πόλη μας που αφορα την αρση της αυξησης των εισητηρίων του ΟΑΣΘ…Φιλιά και μπράβο για την αναρτηση
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 2:39 μμ
Βασικά κι εγώ τον σιχαίνομαι από μικρή… Η αλήθεια είναι ότι στη συναυλία βρέθηκα τυχαία λόγω συγγένειας με τον τόπο κι επειδή έτυχε να τραγουδάει και μία ενδιαφέρουσα φωνή μαζί, η Jocelyn Smith, ας πούμε ότι γίνεται κάτι στο χωριό σου και το βλέπεις χωρίς να χρειαστεί να το πληρώσεις κιόλας. Τέσπα… Από κει και πέρα για το ΕΠΣΕ η Κατερίνα έχει δίκιο… είναι μία ΜΚΟ που δεν έχει καλύτερο ρόλο από την ίδια την Ύπατη Αρμοστεία και είναι ίσως και χειρότερη. Την αναδημοσίευση την έκανα πακετάκι εξαιτίας των δηλώσεων των ίδιων και όχι λόγω ΕΠΣΕ… Μάλλον, έπρεπε να το κάνω ξεκάθαρο από την αρχή…
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 2:42 μμ
Επίσης, η παραπομπή στην Ύπατη Αρμοστεία έγινε λίγο για λόγους τρολαρίσματος. Βλέποντας την διακήρυξη (sic) και σκεφτόμενη ότι ο Γ. Νταλάρας ήταν και πρέσβης καλής θέλησης… ε θέλεις να σκάσεις στα γέλια νομίζω… σε συνδυασμό με τις δηλώσεις περί κουλτούρας και διαφορετικότητας των μεταναστών που έκανε και η Αννούλα… νομίζω ότι το γλυκό δένει απόλυτα.
Narrator
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:16 μμ
για να τρολάρω κι εγώ λίγο (αν και πολύ θα το φχαριστιόμουνα να την χώριζε) γιατί χαρακτηρίζουμε τον ένα σύζυγο με βάση τις πράξεις ή τα λόγια του άλλου; δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό… λες και χρειαζόμαστε τη βοήθεια του Γιώργου για να την πούμε στην Αννούλα…
kymvalos
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:20 μμ
δεν τρολάρεις, έχεις απόλυτο δίκιο
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:23 μμ
σαφέστατα δεν ταυτίζεται πάντα ο σύζυγος με τη σύζυγο… αν όμως διαβάσεις το βιογραφικό αυτό… θα καταλάβεις τον συσχετισμό!!! http://www.annadalara.gr/about/
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:24 μμ
Η αγαπητή Αννούλα έχει κι αυτή στο βιογραφικό τη σχέση της με την Ύπατη αρμοστεία αλλά και το ρόλο του συζύγου της… οπότε… τραβάτε με κι ας κλαίω…!
Narrator
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:26 μμ
Να τα πείτε στην Αννούλα τότε και όχι στον Γιωργάκη… λέω τώρα…
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:28 μμ
Δεν έχω πολύ διαφορετική άποψη για το Γιωργάκη και τις συναυλίες αλληλεγγύης του… να πω την αλήθεια… και σαφέστατα δε προσθέτει η σύζυγος το ρόλο του συζύγου στο βιογραφικό της χωρίς άδεια φαντάζομαι… αλλά τέσπα… επειδή βιάζομαι θα τα πούμε άλλη ώρα.
Κατερίνα Σ.Μ.
1 Φεβρουαρίου, 2011 8:15 πμ
Για τις δηλώσεις των δύο κυριών ο καθένας μπορεί να εκφράσει την διαφωνία του – την εκφράζω κι εγώ.
Ωστόσο, και οι δύο κυρίες είναι εκλεγμένες με δημοκρατικές διαδικασίες, οι απόψεις τους είναι γνωστές σε όσους τις ψήφισαν και τους εκπροσωπούν.
Το ΕΠΣΕ που ζητάει την «αποπομπή» τους, τι ακριβώς αντιπροσωπεύει;
Γνωρίζετε;
marxfactor
1 Φεβρουαρίου, 2011 8:53 πμ
δεν χρειάζετε να αντιπροσωπεύεις κάτι για να πεις οτι μια ρατσιστικη δήλωση ειναι ρατσιστική και οσον αφορα την διαδικασία εκλογων ειναι κωμικο να την χαρακτηρίζουμε σαν «δημοκρατική» οταν μέχρι κι ο Αριστοτέλης ειχε πει «το να εκλέγεις κάποιον να αποφασίζει για σένα ειναι χαρακτηριστικο των ολιγαρχιών το να αποφασίζεις εσυ ειναι χαρακτηριστικό των δημοκρατιών»…οι δυτικες εξουσίες καταχράστηκαν τον ορο «δημοκρατία» και το εφάρμοσαν σε καθεστώτα «εκπροσωπησης» με λευκή ατζέντα και χωρίς ελεγχο…επισης ειναι ειρωνία να λέει κανείς οτι οι απόψεις τους ηταν γνωστές απο πριν…αλλοίμονο αν ηταν ετσι..πριν τις εκλογές «Υπάρχουνε λεφτα» αυτη ηταν η αποψη με βάση την οποία κέρδισε το κόμμα της Νταλάρα…και αν ελεγε πριν τις εκλογές οτι «οι μετανάστες δεν εχουνε κουλτουρα» αμφιβάλλω αν θα τολμαγε ο ξάδελφός της να την βάλει υπευθυνη σε θέματα μετανάστευσης….και εκει ειναι το ζουμι αγαπητη Κατερινα…δεν ειναι εκει επειδη εκλέχθηκε «δημοκρατικά» ουτε επειδη ηταν η δεν ηταν γνωστές και ποιές απόψεις της…ειναι εκει γιατι ειναι ξαδέλφη του Ραγκούση και γυναίκα του Νταλάρα…ενας ανθρωπος που ανέβηκε με την απαξία του χάρις στο σπέρμα των γονιων του και στις ατομικες συζυγικες επιλογες που της χάρισαν προικα ενα ονομα…
mazestix ( toixo-toixo.blogspot.com )
1 Φεβρουαρίου, 2011 2:35 μμ
σωστόοοος σε όλα!!!
από τη δημοκρατία του Αριστοτέλη περάσαμε στη «δημοκρατία» του Καραμανλή
(περί του, ισχύοντος έως σήμερα, Συντάγματος του 75 μιλάω…)
Κατερίνα Σ.Μ.
1 Φεβρουαρίου, 2011 8:56 πμ
Για την σχετική διαφωνία μου, έγραψα. Η ερώτησή μου είναι «τι ακριβώς αντιπροσωπεύει το ΕΠΣΕ» που ζητάει «αποπομπή».
Ξέρεις μήπως;
Back Door Man
1 Φεβρουαρίου, 2011 11:02 πμ
Ελπίζοντας να ακούσω κάτι διαφορετικό (και τεκμηριωμένο) εκτός από τις γνωστές ακροδεξιές «αποκαλύψεις» για τον Δημητρά (ανθέλληνας πράκτορας του Σόρος, των εβραίων, της παγκοσμοιόπήσης) περιμένω την δική σου απάντηση. Αν και για μένα το ζήτημα οι δηλώσεις αυτές καθ’ αυτές και όχι το ΕΠΣΕ.
Κατερίνα Σ.Μ.
1 Φεβρουαρίου, 2011 5:10 μμ
Η τεκμηρίωση που ζητάς:
βασικά το ΕΠΣΕ είναι χρηματοδοτούμενη …υποΜΚΟ μιας πολυΜΚΟ (ΕΤΕΠΕ). Όπως λέμε κεντρικό με υποκαταστήματα. Ιδρύθηκε από 4 ανθρώπους που φέρουν το ίδιο επώνυμο και έναν ακόμα. Τα ονόματά τους μπορείς να τα δεις εδώ, στον αριθμό 306 του καταλόγου:
http://www.paron.gr/v3/new.php?id=4056&colid=&catid=34&dt=2005-07-03%200:0:0&page=13&mode=1
Στο κεντρικό Ελσίνκι, έχουν βάλει λουκέτο λόγω οικονομικής απάτης. Μπορείς να το δεις εδώ, στην ίδια την επίσημη σελίδα του: http://www.ihf-hr.org/
Οι δικές μου «αποκαλύψεις» δεν είναι ακροδεξιές, ούτε ακροαριστερές, ούτε κεντροδεξιές, ούτε σοσιαλφιλελεύθερες. Αναφέρομαι αυστηρά σε γεγονότα αυταπόδεικτα. Δες τα λινκς και μάθε κι εσύ. Η αλήθεια είναι πάντα χρήσιμη σε ανθρώπους με κριτική σκέψη.
Back Door Man
1 Φεβρουαρίου, 2011 5:54 μμ
Thank you. Ξαναλέω πάντως ότι το σημαντικό είναι οι δηλώσεις και όχι το ΕΠΣΕ.
Saliv
1 Φεβρουαρίου, 2011 8:58 πμ
Νομίζω οτι δεν έπεσε στην αντίληψη τους και άλλη δήλωση της Νταλάρα που άκουσα να ξεστομεί σε ρεπορτάζ τηλεοπτικού απίθανου δελτίου (το είπε, δεν μετέφεραν τα λόγια της): «Δεν θα νομιμοποιηθεί κανένας μετανάστης !!!!!!ΟΥΤΕ ΑΤΟΜΙΚΑ !!!!!! ούτε μαζικά». Η φράση » ούτε ατομικά » είναι ο ορισμός της καταπάτησης της σύμβασης του Ελσίνκι, καθώς το άσυλο δίνεται πάντα και μόνο ατομικά (θεωρητικά και για λόγους προστασίας του κάθε ατόμου). Ασε που δεν μένει τίποτα… δηλαδή όσοι δικαιούνται άσυλο πως θα νομιμοποιηθούν μη μαζικά και μη ατομικά? Ίσως απλά να είναι και ανίδεη να μην έχει και σωστούς συμβούλους, αλλά σίγουρα είναι επικίνδυνη για τα ανθρώπινα δικαιώματα!
Κατερίνα Σ.Μ.
1 Φεβρουαρίου, 2011 9:00 πμ
(και, ναι, δεν διαφωνώ καθόλου ότι η Άννα Ραγκούση κατέχει τη θέση της λόγω εξαδέλφου. Άλλωστε οι περισσότερες επιλογές του Γιώργου Παπανδρέου έχουν γίνει με απολίτικα κριτήρια: γνωριμίες από τα γυμναστήρια, από τις διακοπές, από ξαδέλφια εξαδέλφων… μέχρι και στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας έβαλε τιβί περσόνα – αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της ανάρτησης)
Αρουραίος
1 Φεβρουαρίου, 2011 9:36 πμ
Ναι, όντως είναι ένα παράρτημα ιμπεριαλιστικού οργανισμού, που έχει μια συγκεκριμένη ιστορία.
Προσωπικά δεν θα το έβαζα στην είδηση ή οποία όμως κατά τα άλλα πρέπει να μπει.
Νομίζω ότι συμφωνούμε σε αυτό Κατερίνα…ε; 😉
Κατερίνα Σ.Μ.
1 Φεβρουαρίου, 2011 5:15 μμ
Αρουραίε,
για τις δηλώσεις έγραψα από την αρχή την διαφωνία μου. Για τα υπόλοιπα που αφορούν στο ΕΠΣΕ, δες την απάντησή μου στον Back Door Man, λίγο παραπάνω. Απορώ τι θέση έχει η διαφήμισή του μέσω των Σχολιαστών Χωρίς Σύνορα.
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:58 μμ
Κατερίνα, όπως εξήγησα και παραπάνω… η αναδημοσίευση έγινε για το περιεχόμενο των δηλώσεων και όχι για το ΕΠΣΕ… δεν το διαφημίζω κιόλας… μην τρελαθούμε εντελώς τώρα… νομίζω ότι παραπάνω ξεκαθάρισα τη θέση μου. Επίσης, οποιαδήποτε δημοσίευση ή και αναδημοσίευση έχει την υπογραφή της στους ΣΧΣ… δε δημοσιεύεται από όλους τους ΣΧΣ λοιπόν αλλά από εμένα στη συγκεκριμένη περίπτωση. Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για την παρατήρηση και για τα λινκ που παραθέτεις.
Κατερίνα Σ.Μ.
3 Φεβρουαρίου, 2011 4:11 μμ
Anakata-dyomenh,
οk, την ώρα που έγραψα το σχόλιο δεν είχα δει το δικό σου παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι τι εννοείς, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσες να σχολιάσεις μόνη σου (και καλύτερα) το γεγονός των δηλώσεων των δύο κυριών, χωρίς να χρειασθείς το «δεκανίκι» έπσε. Οι αυθόρμητες αντιδράσεις των πολιτών είναι που έχουν αξία και όχι οι αναμενόμενες των επαγγελματιών επιχορηγούμενων «ανθρωπιστών»…
Anakata-dyomenh
3 Φεβρουαρίου, 2011 9:18 μμ
Κατερίνα, δεκτή η κριτική σου… Η αλήθεια είναι ότι με «συνεπήραν» τα ίδια τα σχόλια των κυριών και έσπευσα να το αναδημοσιεύσω… καταλαβαίνω πάντως τι λες και πιστεύω ότι έχεις δίκιο σε μεγάλο βαθμό…
andreas
1 Φεβρουαρίου, 2011 2:07 μμ
¨… δεν γίνεται να γίνει¨ Τι μόρφωση θεέ μου!!!! Άμαν είναι να’ναι…
Γιαννκα
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:20 μμ
anakata-dyomenh αναγκαια η συγκριση, ευρηματικ η συνθεση στο κειμενο σου….σκεφτομαι που πολλοι τον αποκαλουν «θεο» τις δακρυβρεχτες συναυλιες στην Κυπρο..προφανως εχει επιλεκτικη μνημη..και να μη ξεχναμε τους Πανταγιαδες και τα κονε με το πασοκ… τους βαρεθηκα βλεπω αννουλες,ραγκουσηδες,γιωργακηδες, ΔΡΟΥΤΣΑς ο απολυτος υπουργος εξωτερικων
δεν μας χεζεις ρε νταλαρα..
Anakata-dyomenh
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:23 μμ
Νταλάρα-Νταλάρα-Νταλάρα… ο,η δεν έχει σημασία… Φεύγω για δουλειά… φιλιά.
kymvalos
1 Φεβρουαρίου, 2011 3:01 μμ
όπως βγάζει ο καθείς το μεροκάματό του, η πελατεία έχει τον πρώτο λόγο
Back Door Man
1 Φεβρουαρίου, 2011 4:33 μμ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
O πρέσβης Καλής Θέλησης της ύπατης αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες Γιώργος Νταλάρας σε συνεργασία με την πρέσβειρα καλής θέλησης της UNESCO Mαριάννας Βαρδινογίαννη, οργανώνουν στο Μεγαρο Μουσικής συναυλία ηθικής (και μόνο) συμπαράστασης στους πρόσφυγες (των εν ελλάδι εξαιρούμενων καθώς ως γνωστόν, δεν διαθέτουν κουλτούρα).
Ο δημοφιλής καλλιτέχνης θα ερμηνεύσει τα εξής τραγούδια:
Παραπονεμένα λόγια
Λιώνουν τα νιάτα μας
Στη δουλειά και στον αγώνα
Μετανάστες
Πάγωσε η τσιμινιέρα
Ο μέτοικος
Μη μου θυμώνεις μάτια μου που φεύγω για τα ξένα
Συμμετέχει ο Τζίμης Πανούσης
Τα έσοδα θα διατεθούν προς ρύθμιση των φορολογικών εκκρεμοτήτων του καλλιτεχνή καθώς η παρέμβαση Πανταγιά κατέληξε σε αποτυχία…
koula
1 Φεβρουαρίου, 2011 4:36 μμ
χαχαχααχχαχαχααχχαχαχαχαχα
για φαντασου να ειχαμε «τοσο σοβαρο» μπλογκ… που να μην επιτρεποταν το trellαρισμα…
νιιιιιιιχχχ…. (πρεκας πόουν μόουντ – του πόνου ντε!)
xtremyst
1 Φεβρουαρίου, 2011 6:43 μμ
ε τότε ας τρολάρω και εγώ λιγάκι :)…
oldboy9
3 Φεβρουαρίου, 2011 9:23 μμ
… προλάβατε, μην χάσετε ρε!
Spin
1 Φεβρουαρίου, 2011 6:50 μμ
Τι? να μην επιτρεπόταν?? ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Να συνέλθεις άμεσα και να μην κάνεις τέτοιες σκέψεις.
ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΛΙΑ !
μανικακος
1 Φεβρουαρίου, 2011 6:59 μμ
«Ελευθερία χωρίς τρολιά είναι προνόμιο και αδικία.
Τρολιά χωρίς ελευθεριά ειναι υποδούλωση και βαρβαρότητα .»
Μιχαήλ Μανίκιν.
Spin
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:05 μμ
Εμπρός της γης οι μπαναρισμένοι 😀
kymvalos
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:48 μμ
το τρολάρειν εστί φιλοσοφείν
μανικακος
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:56 μμ
ετσι….να κεραστει ο συντρολος… 🙂 🙂 🙂 🙂
Julien Chaulieu
1 Φεβρουαρίου, 2011 7:37 μμ
oldboy9
3 Φεβρουαρίου, 2011 9:21 μμ
Julien Chaulieu, με πρόλαβες γαμώτο για μόλις… 2 μερούλες!
Γαμάτος ο τζιμάκος μας ε 😉
ΑΓΓΕΛΟΣ
2 Φεβρουαρίου, 2011 9:37 πμ
ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ Ο «ΕΣΜΟΣ» ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΚΟΥΖΕΙ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ «ΛΑΚΗΔΕΣ» ΚΑΙ «ΤΖΙΠΑΚΟΙ» ΛΥΣΣΟΜΑΝΟΥΝ, Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΗΤΑΝ – ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ «ΚΑΡΦΟΣ ΣΤΟΝ ΟΦΜΑΛΜΟ ΤΟΥΣ»… ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ..
MARX FACTOR : GOOD WINES (ο εστι μεθερμηνευόμενον «καλά κρασά)
Sokratis
3 Φεβρουαρίου, 2011 2:55 μμ
Την προσέξατε τη χωριατίλα στην ανακοίνωση της Πιπιλή; «École des Beaux Arts OF Paris» όπως λέμε Πάρις Τέξας, υποθέτω.
Ντονέ(ρ) μουά αν βερ οφ ουάτερ.
oldboy9
3 Φεβρουαρίου, 2011 9:20 μμ
ΟΧΙ άλλο Νταλάρα, το πρώτο μου σχόλιο! 🙂
ΑΓΓΕΛΟΣ
7 Φεβρουαρίου, 2011 5:57 μμ
ΝΤΑΛΑΡΑΣ ….
Για πάντα…
Μετά από εκείνον…. – «χαίρε βάθος αμέτρητο»…..
(oldboy 9 – κοινότυπο το «πρώτο σου σχόλιο». Και ατυχές..)