Αν δε φθηνύνει θα ακριβύνει!

Posted on 12 Ιανουαρίου, 2011 1:21 μμ από

0


του Γαλαξιάρχη

«Η λογική της απελευθέρωσης και του ανταγωνισμού λέει ότι θα πέσουν θεωρητικά οι τιμές. Βέβαια δεν έχουμε δει σε καμία χώρα να πηγαίνουν προς τα κάτω τα τιμολόγια. Σε όλες τις χώρες έχουμε δει αύξηση των τιμολογίων. Άρα αναμένεται αύξηση των τιμολογίων και στη χώρα μας, μέσα από αυτή τη διαδικασία» (Α. Ζερβός, Δ.Σ. της ΔΕΗ)

Κατάργηση δημόσιων υπηρεσιών και αύξηση του κόστους για τις φτωχότερες τάξεις. Πώς το είπαμε; Α, ναι. Ελεύθερη αγορά. Ο «μεταρρυθμιστικός εκσυγχρονισμός» απαιτεί να αποχωριστείτε τις τελευταίες επαφές που είχατε με την… κοινή λογική.

Δεν πέρασαν τρία τέρμηνα από την περισπούδαστη ανάλυση του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την οποία θα σκαρφάλωνε το ΑΕΠ της χώρας με την «απελευθέρωση των φορτηγών» (όπως λέει και ο λογομαθής πρωθυπουργός μας), για να ανακαλύψουμε ότι τα μεταφορικά στη χώρα των «ελεύθερων φορτηγών» μόνο προς τα πάνω μπορούν να πάνε, αφού αφενώς μεν καταργείται το ελαχιστότατο -φθηνό- εμπορικό σιδηροδρομικό δίκτυο και αφετέρου δε τα κόστη των καυσίμων και των -ιδιωτικών πλέον- διοδίων αυξάνονται με ρυθμούς της τάξης του 50%. Σε αυτήν την περίοδο η κοινωνία του ελληνικού σοσιαλδημοκρατικού παραδείσου έμαθε ακόμη τα εξής:

  1. Οι ΔΕΚΟ όχι μόνο δεν προσφέρουν υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, αλλά στην πράξη καταπιέζουν τους φορολογούμενους. Είναι δε ντε φάκτο αντιπαραγωγικές και ενίοτε επανδρώνονται από κοπρίτες.
  2. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς πρέπει πρώτα από όλα να είναι κερδοφόρα και, προκειμένου να προσφέρουν υπηρεσίες στις πιο αδύναμες ομάδες του πληθυσμού, θα πρέπει να ακριβύνουν κατά 40%.
  3. Οι αυτοκινητόδρομοι δεν ανήκουν στο κράτος, ούτε αποτελούν δημόσια περιουσία. Ούτως ή άλλως το ΙΧ είναι ένδειξη χλιδής (τι διάολο σοσιαλιστές είμαστε), οπότε η χρήση τους μπορεί και πρέπει να επιβαρυνθεί κατά 50% από το κόστος καυσίμων και από ένα ακόμη 50% στα διόδια των ιδιωτικών (για να μην ξεχνιόμαστε) αυτοκινητοδρόμων.
  4. Οι ως άνω τιμωρημένοι χλιδαστοί οφείλουν να προτιμήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αλλά ταυτόχρονα το μισό σιδηροδρομικό δίκτυο και το 1/3 των γραμμών λεωφορείων είναι εντελώς άχρηστα. Εννοείται, ότι -ως χλιδαστοί- έχουν τη δυνατότητα να επιβαρυνθούν με επιπλέον 40% έως 70% αυξήσεις στα εισιτήρια των τραίνων.
  5. Τα πιο φτωχά νοικοκυριά επιβαρύνουν το ενεργειακό κόστος των επιχειρήσεων και των μεγάλων ιδιωτικών καταναλώσεων. Τα τιμολόγια στο ρεύμα ήταν εξαιρετικά ανορθολογικά, επιβαρύνοντας αδίκως τους πλούσιους.
  6. Η υγεία και η παιδεία δεν αποτελούν δικαιώματα. Ωστόσο, το φιλεύσπλαχνο κράτος τα προσφέρει από την καλή του την καρδιά (και τη σοσιαλιστική ψυχή του) και μάλιστα πρόκειται να τα αναβαθμίσει. Η αναβάθμισή τους περνά απαραιτήτως μέσα από τη μείωση των σχολείων, των πανεπιστημίων, των νοσοκομείων, των δασκάλων, των καθηγητών, των γιατρών και των νοσηλευτών. Επιπλέον, δωρεάν παροχές, όπως ιατρικές εξετάσεις, βιβλία, υποτροφίες κ.α. είναι ολοσδιόλου άχρηστες.
  7. Όποιος δε συμφωνεί με όλα τα παραπάνω είναι αντιπατριώτης (προδότης αν ταυτόχρονα ταυτοποιηθεί ως κομμουνιστής), συντηρητικός, αντιδραστικός και εχθρός του λαού. Όποιος τολμήσει μάλιστα να τα αμφισβητήσει ενεργά, τότε θα κινηθούν οι νομικές διαδικασίες της σοσιαλδημοκρατίας μας, η εισαγγελία, ο ΣΔΟΕ, το ΣτΕ, ο αντιτρομοκρατικός νόμος, ο κουκουλονόμος και -ενδέχεται- να απελαθεί. Εννοείται, ότι για τη δράση του θα ενημερωθούν πάραυτα οι υπηρεσίες των ΗΠΑ (κατόπιν άμεσης αντίδρασης των συντρόφων Χρυσοχοϊδη και Παπουτσή).

Η επικοινωνιακή μηχανή του ΠΑΣΟΚ αρχίζει και ρετάρει. Μπροστά στο φάσμα της καταστροφής επενδύει πλέον στον απροκάλυπτο παραλογισμό. Ακόμη και ο κοινωνικός αυτοματισμός ξεφεύγει από κάθε όριο γελοιότητας, καθώς ο Ρέππας βαφτίζει τους υπαλλήλους που κάνουν καταλήψεις στα εκδοτήρια «εχθρούς της κοινωνίας». Οι κομματικοί υπάλληλοι στις διοικήσεις των ΔΕΚΟ αποδεικνύονται εξαιρετικοί μαθητές στην απατεωνιά, όπως τη διδάσκει αριστοτεχνικά το επιτελείο της κυβέρνησης τους τελευταίους δεκαπέντε μήνες. Έτσι, η διοίκηση της ΔΕΗ προσπαθούσε επί ένα μήνα να αποκρύψει το γεγονός ότι, εκτός των αυξήσεων στα τιμολόγια, κατάργησε και την κλιμακωτή χρέωση. Έχουν φτάσει να εκλιπαρούν τον κόσμο για τη διάσωση των εθνικών εργολάβων, απειλώντας ότι αν δεν υποκύψουμε στο νταβατζιλίκι των διοδίων θα μας καταργήσουν τους… δρόμους.

Και το καλύτερο; Το ένα και μόνο επιχείρημα για όλη αυτή την επιδρομή στους μισθούς, τις δημόσιες υπηρεσίες και τα κεκτημένα της εργατικής τάξης, δηλαδή η μείωση του κόστους υπηρεσιών, γκρεμίζεται με πάταγο. Καλωσορίσατε στον κόσμο της εσωτερικής υποτίμησης και του στασιμοπληθωρισμού. Ελπίζω να αφήσατε τον εγκέφαλό σας στην εξώπορτα. Δε θα σας χρειαστεί…

Ζaphod

Υ.Γ. Για να είμαστε ξεκάθαροι όμως και δίκαιοι. Τη μεγαλύτερη προσβολή στην νοημοσύνη μας δεν αποτελούν οι υπουργοί της εξωνυμένης αυτής κυβέρνησης των απατεώνων του κοινού ποινικού δικαίου, αλλά τα απανταχού παπαγαλάκια της, είτε οι υπαλληλίσκοι τους στα μέσα μαζικής αποχαύνωσης, είτε ακόμη και ο αμετανόητος πασόκος της διπλανής πόρτας.

Ετικέτα: , ,