Βγήκε λοιπόν σεργιάνι το χαφιεδοτσουρμό
αυτοί που αποτελούνε τον εθνικό κορμό
Ότι και να γραφτεί θα φαίνεται υποκριτικό… Δεν υπάρχει πλέον καμία αυταπάτη και καμία επίκληση στη «νομιμότητα» ή την «εύρυθμη λειτουργία» της αστικής δημοκρατίας» και των θεσμών της. Το παραπάνω βίντεο, όπως και η φωτογραφία που ακολουθεί, αλλά και μια σειρά άλλα ντοκουμέντα που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο έχουν ένα και μόνο απλό σκοπό… Να προσθέσουν άλλο ένα κομμάτι στην συμπλήρωση του παζλ της εικόνας της ΧΟΥΝΤΑΣ που ζούμε σε όλα τα επιπεδα… εργασία, ελεύθερη ενημέρωση, ανθρώπινα δικαιώματα ,ακόμα και το δικό τους Συνταγμα… όλα καταργούνται…
Για άλλη μια φορά αστυνομικοί με πολιτικά, χαφιέδες, ρουφιάνοι, ασφαλίτες, χωρίς διακριτικά κάναν συλλήψεις στην πορεία της 15ης Δεκέμβρη… Μέρα γενικής απεργίας. Εμείς το ξέραμε, τους είχαμε ξαναδεί την 6η Δεκέμβρη, την 17η Νοέμβρη, στις γωνίες της Ακαδημίας στις φοιτητικές πορείες… αλλά και πιο πριν… Εσείς;
Τα προσχήματα δεν υπάρχουν. Υπουργός «Προστασίας του Πολίτη» της χουντοκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ είναι ο πρώη πρόεδρος της ΕΦΕΕ Χρ. Παπουτσής. Κι αυτοί οι ρουφιάνοι που με κρυμμένα πρόσωπα προπηλακίζουν, χτυπούν διαδηλωτές, τρομοκρατούν και συλλαμβάνουν είναι οι υφιστάμενοί του, κομμάτι του στρατού που διοικεί.
Η δημοκρατία τους βρωμάει δακρυγόνα και είναι πνιγμένη στο αίμα διαδηλωτών, γεννάει απολύσεις και προσφέρει απλόχερα εξαθλίωση. Η βία έχει συνώνυμο… το κράτος τους…
Γ. Παπανδρέου να χαίρεσαι τους χαφιέδες σου.
Καλή Λευτεριά σ’ όλους μας.
Jaquou Utopie
υ.γ.
Το βίντεο έφτασε στα χέρια μας από αξιόπιστη πηγή, τα στοιχεία της είναι στη διάθεσή μας. Σε δύο σημεία έχει αλλοιωθεί για ευνόητους λόγους το ηχητικό κανάλι του βίντεο. Στη δεύτερη περίπτωση,όταν ο «λόχος» των ασφαλιτών έχει στρίψει στη Χαριλάου Τρικούπη, πολλοί πολίτες κοντοστέκονται απορημένοι μη μπορώντας να πιστέψουν αυτό που βλέπουν, ενώ μια διαδηλωτής καταγγέλλει ότι είναι οι ίδιοι που έχουν κάνει νωρίτερα μια παράνομη σύλληψη στα Προπύλαια, καταπατώντας το άσυλο, (ενώ κάποιοι από αυτούς κράδαιναν δοκάρια). Περισσότερες λεπτομέρειες για παράνομες σύλληψεις στa βίντεο που ακολουθούν και έχουν ήδη κυκλοφορήσει στο ίντερνετ.
και
και
redkangaroo
17 Δεκεμβρίου, 2010 6:42 μμ
όχι ότι είχαμε αμφιβολίες, άλλωστε τα ζήσαμε, αλλά η εικόνα μετράει!
πετρούλα
17 Δεκεμβρίου, 2010 6:52 μμ
την 6η Δεκέμβρη πέτυχα μια ανάλογη εικόνα στην πλατεία Κάνιγγος με μικρότερη ομάδα (25-30 ασφαλιτών με γυναίκες) και την 15η Δεκέμβρη πέτυχα την Πλατεία Λαυρίου (3ης Σεπτεμβρίου, κοντα στο ΑΤ Ομόνοιας) να έχει βουλιάξει από ασφαλίτες. Εκεί έχουν τη φωλιά τους
melenepopi
17 Δεκεμβρίου, 2010 7:28 μμ
Η ιστορία κάνει πλάκα!
Επί χούντας υπήρχε το σπουδαστικό της ασφάλειας.Οι σημερινοί ασφαλίτες,έχουν
τον Παπουτσή επικεφαλής! Παραλίγο να είχαν την Δαμανάκη
αλλά αυτή προτίμησε να πάει για ψάρεμα.
Παλιά καθάριζαν με τα τρίκυκλα ,σήμερα με
τις μηχανές των δελτάδων.
ΕΝΑΣ
17 Δεκεμβρίου, 2010 7:50 μμ
Την 6η Δεκεμβρη προσπαθησαν να κανουν το ιδιο…το γαλλικο μοντελο δηλαδη, εχει δικιο η Πετρουλα για την Κανιγγος μονο που ειδε ουτε τους μισους, γιατι ηταν συνολικα καμια 100αδα…χωρις ομως να επεμβουν πουθενα…την Τεταρτη επενεβησαν μονο σε ξεκαρφωτους που προσπαθουσαν να φυγουν απο το κεντρο…Οι πιο μεγαλοι σε ηλικια θα θυμουνται φυσικα το περιφημο «Κουκου» το 1995 που προσπαθησαν να εφαρμοσουν αυτο το γαλλικο μοντελο ξανα, μονο που τοτε γεμιζαν τα νοσοκομειο απο δαυτους….ετσι και τωρα…εχουν γνωση οι φυλακες…
koula
17 Δεκεμβρίου, 2010 7:55 μμ
δεν πιστευω οτι ειναι τοσο άσχετοι.. ή τόσο ηλιθιοι.. ωστε να νομιζαν οτι θα περασουν απαρατηρητοι..
Αρουραίος
17 Δεκεμβρίου, 2010 7:57 μμ
Ασφαλίτες και χαφιέδες υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν.
Δύο τρόποι υπάρχουν για να χτυπηθούν:
Είτε να μην κάνουμε ποτέ τίποτε και να υπακούμε τυφλά στις προσταγές του συστήματος που θα γίνεται όλο και πιο απαιτητικό και επιθετικό ή η οργανωμένη αντίσταση. Η οργάνωση και η οργανωμένη δράση αποκτά πλέον πολύ σημαντικό ρόλο κι αυτό ελπίζω να το έχουμε καταλάβει όλοι.
Το έχουμε;?
Αθανασία
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:00 μμ
Το έχουμε και πρέπει να το έχουμε . Λαός ενωμένος ποτέ νικημενος … από κανέναν
μανικακος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:02 μμ
Αρουραίος
υπαρχει τροπος να προστετευθεις απο «διπλανους» που δεν γνωριζεις?
Αρουραίος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:15 μμ
Προς Μανικάκος:
Προσωπικά ο μόνος που ξέρω είναι να έχω εμπιστοσύνη πολιτικά και οργανωτικά στο χώρο/μπλοκ που κινούμαι. Να ξέρω τι μπορεί και τι δεν μπορεί να συμβεί, γιατί πολύ απλά δεν θα το αφήσει να συμβεί η πλειοψηφία αυτών με τους οποίους πορεύομαι.
μανικακος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:28 μμ
προφανως εχεις αναλογη εμπειρια.
το θεμα ειναι αυτοι που δεν εχουν πως θα προστατευθουν αν δεν ειναι οργανωμενοι καπου…
οπως κι εγω.στην συγκεκριμενη περιπτωση,πιθανον να μην επερνα χαμπαρι τα «καλοπαιδα»…
Αρουραίος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:41 μμ
Εννοείται ότι σου μιλώ από προσωπική εμπειρία αλλά όχι φυσικά ως…»ειδικός», ούτε ως οργανωμένος. Στο κάτω-κάτω το site διαθέτει πολύ πιο ειδικούς σε αυτά τα θέματα απ’ όσο ξέρω… 😉
mbiker
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:10 μμ
Κουκουλοφόροι δεν ήταν?
Απλά και καθαρά λοιπόν, μπορούν οι διαδηλωτές να τους συλλάβουν κάνοντας οι ίδιοι μια καλή πράξη κι εφαρμόζοντας τον νόμο, τον κουκουλονόμο ο οποίος α πριόρι θεωρεί πως ο έχων κουκούλα, φούτερ, μπαντάνα φουλάρι κλπ είναι εν δυνάμει μπαχαλάκιας και θα σπάσει βιτρίνες ή θα ρίξει μολότωφ.
Πόσω μάλλον, που απ ό,τι έχω δεί κι αλλού, τις φορούσαν κιόλας…
Αρουραίος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:21 μμ
Το «κουκουλοφόροι» δεν σημαίνει τίποτε. Σήμερα φοράνε κουκούλες, πριν 30 χρόνια ήταν «ντυμένοι» φοιτητές, πριν 50 χρόνια μπορεί να φορούσαν τραγιάσκες και να παρίσταναν τους εργάτες,
Το θέμα κατά τη γνώμη μου δεν είναι να στοχοποιήσεις εμφανίσεις (παρόλο που πολλές φορές το μόνο που επιδιώκουν είναι τον εντυπωσιασμό κι αυτό είναι πολύ άσχημο για πολλούς λόγους), αλλά λογικές.
μανικακος
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:19 μμ
Narrator
18 Δεκεμβρίου, 2010 3:05 μμ
εκτός από τον κύριο στο 2:20 (τρομερή σκηνή όντως) εγώ εκεί κοντά στο 1:30 βλέπω να σκύβουν και να πιάνουν πέτρες άνθρωποι που μόνο για «μπαχαλάκια» δεν μου κάνουν.
antidrasex
17 Δεκεμβρίου, 2010 8:43 μμ
Σε λάθος κεφάλι έπεσαν οι μπούφλες στις 15.
ξέσβουρος
17 Δεκεμβρίου, 2010 9:00 μμ
απίστευτο το θάρρος αυτού ή αυτής που το τράβηξε. σε ορισμένες περιπτώσεις ήρθε πολύ κοντά στην ορδή των μοσχαριών. αλλά και στο blog ένα μεγάλο μπράβο. το βιντεάκι πρέπει να κυκλοφορήσει μαζικά.
panivnios
17 Δεκεμβρίου, 2010 9:10 μμ
ριχτε τους λαδια στο δρομο για να δουν τον Χριστο φανταρο…
the Bloopers Team
17 Δεκεμβρίου, 2010 9:42 μμ
βρα βρε βρε καλώς τον εθνικό κορμό…
s0sta
17 Δεκεμβρίου, 2010 9:48 μμ
Μπράβο σε οποίον όποια το τράβηξε..είχε κότσια, γιατί δεν θα το χαν σε τίποτα να κάνουν άλλη μια παράνομη σύλληψη αν καταλάβαιναν ότι τους τράβαγαν τόση ώρα.
Έχουν ξεσαλώσει οι λύτες και δεν νομίζω ότι θα γλυτώσουν το λιντσάρισμα .
ΤΕΟΨ
17 Δεκεμβρίου, 2010 10:31 μμ
Δύο με τρεις αφίσες με αυτές τις οργουελικές σκηνές των αποβρασμάτων θα κάνει και τους πιο δύσπιστους να πιστέψουν ότι η χούντα του τζέφρυ είναι εδώ.
Revolted_Tzeny
17 Δεκεμβρίου, 2010 10:57 μμ
Παιδια το χετε καταλάβει οτι πρέπει να οργανωθούμε? Νομίζω πώς ήρθε επιτέλους η ώρα να συζητήσουμε τρόπους οργάνωσης έτσι ώστε:
πρώτον να μην χάνουμε 50 συνττρόφους σε κάθε πορεία απ τις συλλήψεις ,
δεύτερον να κάνουμε την συμμετοχη στις πορείες περισσότερο «ασφαλή» γι αυτούς που είναι ανέναχτοι κι άρα κατεβαίνουν εκτός κάποιου οργανωμένου μπλοκ
και τρίτον για να διασφαλίσουμε οτι η πορεία δεν θα σπάει και θα διαλύεται εύκολα. Νομίζω οτι εμπειρίες του παρελθόντος και του εξωτερικού έχουν να προσφέρουν πολλά .
Και σε τελευταία ανάλυση νομίζω πως είναι καιρός να σταματήσουμε να αποδεχόμαστε την έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού στις πορείες σαν αναγκαίo κακό και να δούμε αν και πως μπορούμε σε ένα βαθμο να την αντιμετωπίσουμε
tenterba
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:03 μμ
δεν γινονται μονο στην Αθηνα
fon
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:03 μμ
ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ…ΓΙΑ ΠΕΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΝ , ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ…
Απο που ΠΡΟΚΎΠΤΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ _____?
ΡΕ ΚΑΡΑΜΑΛΆΚΑ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΑΡΆ ΚΑΙ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ …ΛΑΣΠΗΣ_?
Jaquou Utopie
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:11 μμ
Επειδή είσαι χουντικός… και το έχεις και καμάρι να λες τον δικτάτορα Παπαδόπουλο εθνάρχη… θα μείνει το σχόλιο, αλλά θα είναι μόνο αυτό… Το νου σου.
υ.γ.
παρακαλούνται οι συνσχολιαστές να μην του απαντήσουν, γιατί θα αναγκαστώ να διαγράψω ολόκληρες συζητήσεις μετά.
Free Voice Network
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:34 μμ
Προτείνω να τον διαγράψεις.
Jaquou Utopie
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:36 μμ
Μιας και προπαγάνδα δεν κάνει, άσε να φαίνονται οι ασυναρτησίες… Έτσι κι αλλιώς δεύτερο σχόλιό του δεν θα υπάρξει εδώ. 🙂
tsiou
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:41 μμ
Συγνώμη 😦 παρασύρθηκα
Jaquou Utopie
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:43 μμ
χεχε… αφού ψήνεστε όλοι κατευθείαν… χαχαχαχα
Free Voice Network
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:43 μμ
Δεν ξέρω τι κάνει αλλά υπάρχουν σελίδες για αυτά τα άτομα. Ποιος ο λόγος να χέζουν παντού; Μάλλον γιατί από τον φανατισμό τους νομίζουν πως έχουν 100% δίκιο και θέλουν να σου επιβληθούν. Αυτό όμως δεν είναι συζήτηση. Ιδιαίτερα αν κρίνω από το υφάκι του, τότε δεν μπορώ να σεβαστώ μια τέτοια γνώμη. Αν τους αρέσει να βρίζουν και να λένε παπαριές ας πάνε στο Τρομπακτικό ή σε κάποια σελίδα που επικρατεί η δική τους ιδεολογία. Η συζήτηση προϋποθέτει αλληλοσεβασμό και καλή πίστη. Εδώ δεν υπάρχει τίποτα από αυτά.
Deo Domuique
24 Δεκεμβρίου, 2010 7:16 μμ
Εδώ που τα λέμε… Κι εσύ το ίδιο δεν είσαι, απλά, προς του αστεριού τη μεριά; Την αριστερή; Αντικειμενικά…
Εν πάση περιπτώσει.
Eddie
24 Δεκεμβρίου, 2010 7:29 μμ
ψάξτο λίγο φιλαράκο. Αν ήρθες εδώ για τρολινγκ, δεν θα περάσεις καλά 😉
Jaquou Utopie
24 Δεκεμβρίου, 2010 7:33 μμ
Παρακολουθώ… μην ταϊζετε τα τρολ… μπορεί να χρειαστεί να τα κόψω από τη ρίζα 😉
tsiou
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:39 μμ
Το fon από το φονιάς βγαίνει?
ινδιανος
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:11 μμ
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ασφαλεια παντοτε υπηρχαν μαλιστα πριν το ‘ 68 υπηρχαν και εσατζηδες και μεσα στις πορεις σε διαταξη V για να υποκημ=νουν κ;αι να «ελενχουν» και ισως να κανουν τα ιδια η αλλα τετοιου ειδους σημερα παντως αυτα τα ξερουν ολοι και οσοι ειναι μπασμενοι στις συγκεντρωσεις και πορειες «ξερουν και βλεπουν¨»
XTESINO KSUNO STAFILI
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:29 μμ
oi mpatsoi einai aderfia mas kai meis aderfoktonoi ……
to upoloipo gnwsto tis pashs
MPATSOI GOUROUNIA DOLOFONOI !!!!!!
Deo Domuique
24 Δεκεμβρίου, 2010 7:26 μμ
Το καλτσόν, αδελφέ, το καλτσόν!…
Η στιλπνότητα των ελληνικών σου, με θαμπώνει. Απαστράπτοντα!
Η φάση είναι ότι για τον ίδιο επακριβώς λόγο κατηγορείτε τους «εθνικιστές». Αμφότεροι, διακρίνω, στο ίδιο καζάνι βράζετε.
Xanadu
17 Δεκεμβρίου, 2010 11:36 μμ
Εγω παντως απορω με τις γυναικες ασφαλιτες. Αγαμητες απο γεννησιμιου τους, για να εχουν φτασει σε αυτην την καταντια. Τι μανες θα γινουνε πραγματικα απορω. Καριολες ελπιζω να σας συμβει «εργατικο ατυχημα» καμια μερα χειροτερο απο αυτο του γλοιωδους ανθρωποειδούς…
Ankan
18 Δεκεμβρίου, 2010 2:58 πμ
Μπράβο για τη λήψη και την ανάρτηση….
xameno rouxo
18 Δεκεμβρίου, 2010 4:11 πμ
συμφωνω με τον μανικακο στο οτι αν δεν εισαι απο αθηνα και δεν εισαι οργανωμενος καπου μπορει να πας ακλαφτος..επισης συνεχιζω να λεω οτι πολυ καλο το μπλογκ και τα αλλα σαιτ που βγαινουν τετοια βιντεο, αλλα ας τα δειξουμε και σε αλλους που δεν εχουν παρει ακομα χαμπαρι..δηλαδη σπαμαρετε παντου 🙂 σε αυτη την περιπτωση το σπαμ επιτρεπετε γιατι ειναι για καλο σκοπο
Υ.Γ. ο κυριος στο 2:20 ειναι απλα θεος!
xameno rouxo
18 Δεκεμβρίου, 2010 4:12 πμ
μιλαω για το βιντεο που ειναι στα σχολια στο 2:20 :))
catalternative
18 Δεκεμβρίου, 2010 4:37 πμ
Γνωρίζει κανείς αν μπορούν οι αστυνομικοί με πολιτικά να κάνουν συλλήψεις;; Και αν ναι ποία είναι η διαδικασία;; Για παράδειγμα μπορούν να σε σταματήσουν για εξακρίβωση στοιχείων ακόμα και αν φορούν πολιτικά, αλλά έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις την ταυτότητα τους πριν δείξεις την δική σου…
CrippleHorse
18 Δεκεμβρίου, 2010 3:06 μμ
Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει κι εδώ, πρέπει να αποδείξουν την ταυτότητά τους και να ξέρεις ποιος είναι αυτός που σε συνέλαβε. Αλλιώς πρόκειται για απαγωγή, όπως γινόταν στην πορεία θεσσαλονίκη όπου ασφαλίτες έχωναν κόσμο σε κυπατζίδικα βανάκια με μη-καταχωρημένες πινακίδες κι έφευγαν. Και κάθονται και παίρνουν κάποιοι απολογητικό τόνο απέναντι στο φασίστα του υπουργείου προπό όταν αυτός θα έπρεπε να μας απαντάει πως γίνεται κάθε φορά που έχουμε επεισόδεια να είναι τα γουρούνια του εκεί γύρω ντυμένα «μπαχαλάκηδες».
catalternative
18 Δεκεμβρίου, 2010 4:45 μμ
Οκ..κατάλαβα..ευχαριστώ….
pipis
18 Δεκεμβρίου, 2010 10:41 πμ
H apantisi se dias kai paromoia mixanovia ka8armata einai to riksimo ladiou mixanis sto odostrwma…
8a peftoun san kotopoulakia …..
Eddie
18 Δεκεμβρίου, 2010 11:06 πμ
αυτα τα εχω ξανακουσει πολλες φορες, αλλα γιατι μεσα σε τοσες χιλιαδες κοσμου δε βρεθηκε ουτε ενας να το κανει;
nolongersafe
18 Δεκεμβρίου, 2010 12:01 μμ
Από το χθεσινό συλλαλητήριο, το βίντεο που δείχνει τα ΜΑΤ στην βουλή να εμποδίζουν το ασθενοφόρο να περάσει και να πάει στο νοσοκομείο ασθενή. Να σημειώσω ότι λίγα δευτερόλεπτα μετά (δεν φαίνεται στο βίντεο) εμποδίστηκαν από τις διμοιρίες της βουλής και δύο μοτοσυκλετιστές του ΕΚΑΒ με αναμένες σειρήνες που έρχονταν πίσω από το ασθενοφόρο, πιθανότατα για άλλο περιστατικό.
κύριε Παπουτσή να τα χαίρεστε τα γουρούνια που έχετε ως υφιστάμενους σας, που δεν νιάζονται για τις ανθρώπινες ζωές.
Jaquou Utopie
18 Δεκεμβρίου, 2010 12:07 μμ
denyal
18 Δεκεμβρίου, 2010 7:29 μμ
γεια σου nolonger! 🙂
katy
18 Δεκεμβρίου, 2010 8:22 μμ
Ντροπή και Αίσχος!
Καλώς μας ξαναβρήκες nolonger. 🙂
mr.spith
18 Δεκεμβρίου, 2010 1:39 μμ
Ημουν εχθες στην πορεια οπου τα Ματ δεν αφηναν το ασθενοφορο να περασει και μπηκαμε στη μεση καμια 20αρια ατομα για να τος σταματησουμε.Αισχος,εχουν ξεφυγει τελειως τα γουρουνια
nefeli7
18 Δεκεμβρίου, 2010 2:02 μμ
Καλημέρα Utopie, συγχαρητήρια για τη λήψη και την ανάρτηση, το’χω ποστάρει από την πρώτη στιγμή που το έβαλες, αλλά τώρα γίνεται μια συζήτηση γι’αυτό, και για όλα όσα καταγράφεις τα αναφέρουν ως προφητικά. Συγαχαρητήρια και από τους υπόλοιπους της παρέας.
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
18 Δεκεμβρίου, 2010 6:29 μμ
Ακουω προτασεις για οργανωμένη αντίσταση, ειμαι υπερ της αντιστασης αν και εχω διαφορετικη προσεγγιση.
Εγω αυτο που ευχομαι στα ατομα που ειναι υπερ ειναι να την κανουν με μυαλο διοτι θα καταληξουν στο τελος να μιμουνται την μπαχαλοδουλεια των ασφαλιτων που τοσο πολυ μισουν.
Μην κανεται οτι και εκεινοι, μην παιζεται το παιχνιδι τους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
18 Δεκεμβρίου, 2010 7:54 μμ
Καλησπέρα σε όλους.
Όλη αυτή η ιστορία με τους ασφαλίτες με έχει αρρωστήσει. Πάω βόλτα με το γιο μου και κοιτάζω δεξιά – αριστερά, εντός εκτός και επι τα αυτά να βρώ γουρούνια εκτός υπηρεσίας. Δεν είμαι καλά…..
Σήμερα είδα δύο ομολογουμένως ασχημόφατσες, ο ένας είχε σπασμένη μύτη, όχι πρόσφατο συμβάν. Τους κοιτούσα για κάνα 5 λεπτο…..
Δηλ, αν πετύχεις κάποιον κάπου, τον σακατεύεις? Έχεις επιλογή? Φίλε, η δουλειά που κάνεις είναι ντροπή για την κοινωνία και φεύγεις? Τι στον …… κάνεις?
risinggalaxy
18 Δεκεμβρίου, 2010 8:04 μμ
Καλέ μου φίλε, το να αρχίσει να κοιτάει κανείς αριστερά και δεξιά , είναι ακριβώς αυτό που θέλουν. Για την ακρίβεια η καταστολή πάντα θέλει (και το καταφέρνει προσωρινά) να σε πάει «δεξιά», δηλαδή να αρχίσεις να βλέπεις με καχυποψία το διπλανό. Ας μη ξεχνάμε ότι ακριβώς αυτό είναι που πολλοί ονομάζουν κυρίαρχη ιδεολογία-λόγο και που αναπαράγεται παντού. Θέλουν να σε κάνουν σαν και αυτούς. Η απάντηση? Μαζικότητα, αλληλεγγύη, συμμετοχή και οργάνωση και να μη μασάει ο κόσμος. Επίσης να αποτινάξουμε πιά την ακατάσχετη προβοκατολογία που διακατέχει τους έλληνες και προσωπικά -σε ότι αφορά τα πιο ας πούμε «αριστερά» κομμάτια της κοινωνίας- αποδίδω στη διαχρονική ρητορική του ΚΚΕ αλλά και άλλων σχηματισμών για λόγους επικοινωνιακής σκοπιμότητας.
Xanadu
18 Δεκεμβρίου, 2010 8:55 μμ
Καλο θα ήταν να γινει μια αφισοκοληση με τις σκατόφατσές τους και να διαδωθει το βιντεο. Ζωα
Xanadu
18 Δεκεμβρίου, 2010 8:55 μμ
Εννοω να διαδωθει απο οποιον εχει διαβασει την εν λογω αναρτηση
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Δεκεμβρίου, 2010 9:26 μμ
Ελλάς-Ελλήνων-(Ταγματ)ασφΑΛΗΤΩΝ!
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Δεκεμβρίου, 2010 9:28 μμ
Ο Παπουτσής ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ!
Φωτογραφίες σε πρόσωπα ασφαλητών και ποστάρετε παντού. Ξεμπρόστιασμα για να «κάψουμε» όσους πιο πολύ μπορούμε.
psaranto
18 Δεκεμβρίου, 2010 11:29 μμ
Δεν πολυκατάλαβα που είναι το θέμα με τους μεταμφιεσμένους αστυνομικούς. Ούτε οι πρώτοι είναι, ούτε οι τελευταίοι, έτσι δουλεύουν και θα δουλεύουν οι αστυνομίες σε όλο τον κόσμο, με φανερούς και με μυστικούς και σε όλους τους τομείς της «δίωξης». Άλλοι αστυνομικοί έχουν στολή και άλλοι δεν έχουν, δεν είναι νέο αυτό. Αυτοί εδώ τι έκαναν;
Δεν νομίζω να παραπονιέστε ότι δεν το έκαναν αρκούντως επαγγελματικά και τους πήραν πρέφα.
Eddie
18 Δεκεμβρίου, 2010 11:45 μμ
εμενα παλι δε μου φαινεται το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο για μια δημοκρατια που σεβεται το ονομα της, να παραβρισκονται εντος μιας πορειας ασφαλιτες και ο καθε διαδηλωτης να νιωθει οτι ανα πασα στιγμη κινδυνευει με συλληψη και τα «φυσιολογικα» συμπαρομαρτουντα (προπηλακισμος, ξυλοδαρμος, εξοντωτικες ποινες).
Ας αναρωτηθουμε, πως ειναι δυνατον ενας δημοσιος υπαλληλος (δλδ ανθρωπος που πληρωνεται απο ΔΙΚΑ ΜΑΣ χρηματα για να εκτελεσει -υποτιθεται- ενα κοινωνικο λειτουργημα) να κρυβεται απο μας (χωρις διακριτικα) και εμεις να κινδυνευουμε απο αυτον;
Eddie
18 Δεκεμβρίου, 2010 11:47 μμ
δηλαδη για να το πω αλλιως, μηπως θα επρεπε να αναρωτιομαστε ΤΙ ΣΤΟΝ Π#@ΤΣΟ χρειαζομαστε τους ασφαλιτες, τα ΜΑΤ και τους κοτζαμανηδες της ΔΙΑΣ/ΔΕΛΤΑ;Ποια κοινωνικη υπηρεσια υπηρετουν ολοι αυτοι οι δολοφονοι και πρεπει να τους αποδεχομαστε σαν φυσιολογικο φαινομενο;
psaranto
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:35 πμ
Δεν είμαι στό σώμα 🙂 , αλλά απο τα αστυνομικά που βλέπω, ποιός άλλος τρόπος να παρεισφρύσεις υπάρχει στο έγκλημα, στα ναρκωτικά, τους παιδεραστές, τους διεφθαρμένους μπάτσους (serpico στυλ), στους χουλιγκάνους, σε εφοριακούς που τα παίρνουν κλπ Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους φοβόμαστε τους undercover. Την δουλειά τους κάνουν αυτοί, την δουλειά μας εμείς. Παντού έτσι πολεμάς την παρανομία.
Ειδικά στους κουκουλοφόρους τι άλλο να κάνουν για να διεισδύσουν και να πιάσουν τελικά κανέναν; Εκτός και αν θέλετε να εφαρμοστεί ο κουκουλονόμος.
Εσείς τι τρόπο προτείνετε δηλαδή για να φυλαγόμαστε απο τους κουκουλοφόρους; Κάντε καμιά πρόταση, φτιάχνω το executive summary και το Powerpoint με charts και statistics και την υποβάλλω στο opengov κα opendata άμα ντρεπόσαστε, έχω πάρει το κολάι τώρα, τους έκανα και παρουσίαση τις προάλλες,
Eddie
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:38 πμ
οι ασφαλιτες μας προστατευουν απο ολα αυτα;
Κοιτα ρε τι αχαριστοι και κακοπροαιρετοι που ειναι ο κοσμος απεναντι τους!
Οι ανθρωποι προσφερουν κοινωνικο εργο ρε! :p
Eddie
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:43 πμ
σφαξε με ασφαλιτη μου να αγιασω, ο αμαρτωλος εκνομος διαδηλωτης! 😛
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:43 πμ
Tι ακριβώς λες αδερφέ, γιατί έχω την αίσθηση ότι είτε αστειεύεσαι (τρολάρεις), είτε δεν έχεις καταλάβει ποιο είναι το θέμα;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:45 πμ
Αστυνομικοί, ΜΑΤ, ντετέκτιβ, ασφαλίτες, δίωξη, κουκουλοφόροι, πρεζέμπορες, παρακρατικοί, «κλέφτες κι αστυνόμοι», ανακατεμένος ο ερχόμενος. Διαχώρισέ τα και τα ξανακουβεντιάζουμε.
risinggalaxy
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:49 πμ
Είναι προφανές ότι είσαι άσχετος με το θέμα. Δηλαδή η αστυνομία δεν έχει κάνει ποτέ συλλήψεις? Πλάκα μας κάνεις? Αν αισθάνεσαι ότι απειλήσαι από κουκουλοφόρους δε μπορούμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Πάντως θα σε παραπέμψω σε αυτό το άρθρο, ελπίζω να καταλάβεις κάτι..
http://gatouleas.wordpress.com/
πάντως αν όντως δεν καταλαβαίνεις να σε ενημερώσω ότι η μισή πορεία αλλά και όλες ,είχε τα χαρακτηριστικά της καλυμενα. Μάλλον απο χημικά δεν έχεις ιδεα.
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
19 Δεκεμβρίου, 2010 2:08 πμ
O ρολος τους ειναι τουλαχιστον υποπτος…
Γιατι με τοσα χρονια δρασης και διεισδησης μεσα σε παρακρατικους χωρους αμα ειχαν αποδοσει πραγματικο εργο δεν θα βλεπαμε καθε φορα να καταπνιγονται πορειες λογο δημιουργιας επεισοδιων, με χαρακτηριστικο παραδειγμα την Marfin.
Ολος αυτος ο μηχανισμος των ασφαλειτων σιγονταρει ολους αυτους που νομιζουν οτι με την βια και το μπαχαλο θα φερουν την ανατροπη!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ !
Ο Πρετεντερης και οι λοιποι δημοσιοκαφροι γουσταρουν την βια, παρτε το χαμπαρι οτι η βια ειναι το ψωμι τους και ο μοχλος πιεσης τους προς την μαζα των μετριοπαθων και τους μικροαστων για πιο αστυνοκρατουμενο κρατος.
risinggalaxy
19 Δεκεμβρίου, 2010 2:26 πμ
φίλε μη τα μπλέκεις, αρκετά με τη προβοκατορολογία, δηλαδή έλεος, διάβασε και αυτό..
http://gatouleas.wordpress.com/2010/12/18/%CE%B7-%CE%B2%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BA%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD/
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
19 Δεκεμβρίου, 2010 3:03 πμ
Φιλε μου το διαβασα το κειμενο σου αλλα πραγματικα με μπερδεψες.
Θες να διαλυσεις το κρατος ;
Μην τρελενεσαι διοτι ειναι ηδη διαλυμενο και προσανατολησμενο σε ολιγαρχικες λογικες.
Αμα θες να πολεμησεις την σημερινη δημοκρατικα εκλεγμενη οικονομικη ολιγαρχια δεν πρεπει να παιζεις το παιχνιδι της αφου δεν θα παρεις ποτε με το μερος σου τις πλειοψηφικες μετριοπαθεις μαζες .
Αυτο θελει κοπο, υπομονη και εξυπναδα διοτι αν θες να δειξεις στην κοινωνια οτι εχεις δικιο πρεπει να ενεργεις εναλλακτικα αλλιως με την βια τρομαζουν, κρυβονται και αναλαμβανουν οι Πρετεντεριδες και οι ασφαλειτες την δουλεια τους.
Eddie
19 Δεκεμβρίου, 2010 9:12 πμ
εγω ειμαι σιγουρος οτι αυτοι που φοβουνται τη συγκρουση (την οποιαδηποτε, ειτε πολιτικη, ειτε φυσικη) με το καθεστως, ειναι οι ιδιοι που παιζουν το παιχνιδι της σημερινης ολιγαρχιας (εκλογες).
risinggalaxy
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:05 μμ
εγώ απλά σου λέω πως όλοι όσοι φοράνε μάσκες και κουκούλες , η και όσοι είναι επιθετικοί στις διαδηλώσεις , δεν είναι προβοκάτορες. στην ελλάδα έχουμε το συνήθειο , μιας και ο ορθολογισμός του διαφωτισμού δεν έφτασε ποτέ σε εμάς, να φαντασιωνόμαστε συνωμοσίες και άλλα χαζά. Υπάρχει κόσμος που θέλει να συγκρουστεί με αυτό το τρόπο και είναι πάρα πολύς.
το κείμενο δεν είναι δικό μου, απλά συμφωνώ με το πνεύμα του.
Το κράτος δεν είναι διαλυμένο επιδεί δεν δουλεύει το ΙΚΑ π.χ., ας μην το υποτιμούμε. κράτος δεν είναι μόνο οι μηχανισμοί , επίσημοι και ανεπίσημοι αλλά και οι κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων(σχέσεις παραγωγής,εξουσίας,επικοινωνίας) και αυτό είναι το δύσκολο να αλλάξει
Eddie
19 Δεκεμβρίου, 2010 9:10 πμ
ειναι και η αντισταση στην κρατικη και συστημικη βια προβοκατορικη;
Να παραδοθουμε πληρως ειναι καλυτερα για να μην προκαλεσουμε το μενος των μπατσων και των δημοσιοκραφρων;
Μηπως να κανουμε αντισταση απο το σπιτι μας καλυτερα;
Narrator
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:47 πμ
Να βάλω λίγο Θεοδωράκη Serpico να δέσει το γλυκό ή είναι σοβαρό το νήμα;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
19 Δεκεμβρίου, 2010 8:19 πμ
Σε αυτά που λέει ο psaranto να πω πως κατά την άποψη μου έχει πειστεί για το ρόλο των ασφαλητών. Τις προάλλες έπαιζε μια προπαγανδίστικη ταινία, το Informant. Το τσέκαρα λίγο και διαπίστωσα τα εξής:
Ο κακός της υπόθεσης είναι ένας αντικειμενικά πολύ κακός τύπος από τον οποίο κινδυνεύει μια κοινωνία αδιμφισβήτητα. Απο εκεί και πέρα είναι πολύ εύκολο να παρουσιάσεις το ρόλο του ασφαλίτη ως κάτι θείο και αποδεκτό. Ο κόσμος μπερδεύται διότι στο νου του δυσκολεύεται αργότερα να διαχωρίσει το πραγματικό από το φανταστικό, (ταινία) και τείνει να δικαιολογεί αυτές τις καταστάσεις.
Άλλωστε αυτό το ρόλο παίζουν αυτού του είδους οι ταινίες. Ναι, κάποιος αποσκοπεί στο να βγάλει χρήματα από την ταινία, (συντελεστές, παραγωγοί). Ο πρωταρχικός όμως σκοπός της ταινίας είναι να περάσει το μήνυμα του απολυταρχισμού στο κοινό που την παρακολουθεί.
Αν το προσεγγίσουμε από την άλλη πλευρά, θα διαπιστώσουμε ότι η ταινία δε θα είχε γυριστεί ή δε θα είχε λόγο ύπαρξης αν αυτοί που τη σχεδίασαν και την παρήγαγαν δεν είχαν ακριβώς αυτό στο νου τους.
Και φτάνουμε λοιπόν στο σημείο, με τέτοιους τρόπους αλλά και πολλούς άλλους να θεωρούμε φυσιολογικό ότι ένας μπάτσος πράττει καλώς για το σύνολο της κοινωνίας όταν την παρακολουθεί αφού υπάρχουν αδιαμφισβήτητα κακοί.
Στη κοινωνία όμως που όλοι μας στοχεύουμε, οι «άνθρωποι» αυτοί δε έχουν θέση.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
19 Δεκεμβρίου, 2010 9:28 πμ
Ευκολότερα αντιληπτό αλλά και αποδεκτό είναι το φαινόμενο της κατασκοπείας μεταξύ κρατών. Ο εξ ορισμού «εχθρός» κατασκοπεύεται για την προάσπιση των συμφερόντων της μιας ελιτ έναντι της άλλης, πράξη απόλυτα αποδεκτή από το σύνολο των πολιτών τους κάθε κράτους. Αναλογικά, το ίδιο συμβαίνει ενδοκρατικά. Για την προάσπιση των συμφερόντων της ντόπιας ελίτ, κατασκοπεύονται οι πολίτες του κράτους, πράξη σχεδόν απόλυτα αποδεκτή από τα υποκείμενα της πράξης. Και λέω σχεδόν, γιατί στην περίπτωση αυτή είναι δυσκολότερο για την ντόπια ελίτ να δικαιολογήσει τούτη την πράξη ενδοκρατικά. Υπάρχει περισσότερος κόσμος υποψιασμένος πως αυτό που συμβαίνει όχι μόνο είναι ανήθικο αλλά στρέφεται και εναντίον του και όχι απλώς εν δυνάμει εναντίον του.
Γι’ αυτό αυτοί που με θέρμη υποστηρίζουν την πρακτική αυτή διακρατικά, με θέρμη πράττουν το ίδιο και στην περίπτωση εφαρμογής της πρακτικής αυτής ενδοκρατικά, (βλέπε φασιστοειδή, προγονόπληκτους κ.τ.λ.).
Ο υπόλοιπος κόσμος είτε κοιτάζει αλλού αφού «δεν είναι δικό του πρόβλημα» είτε απλώς συναινεί πεπεισμένος με διάφορα μέσα, (ταινίες, Πρετεντέρης και σια) για την αναγκαιότητα της πρακτικής αυτής. Ένα ακόμα από τα μέσα αυτά είναι η χρήση οργουελιανών όρων όπως Ασφάλεια!
Συνεπώς, εύκολα λοιδορούνται όσοι στρέφονται εναντίον της Ασφάλειας. Ένα πρώτο βήμα προς την απελευθέρωση του εγκλωβισμένου μυαλού είναι η απλή ερώτηση: Ποιανού Ασφάλεια?
POLITIS
19 Δεκεμβρίου, 2010 12:03 μμ
kinhgithike omada 30-40 koykoyloforwn parakratikwn sthn pathsiwn apo 100 polites.xesmenoi opws htan epefte o enas panw ston allon kai fagane kati psiles..tous glytwsan ta mat pou irthan kai apo ta dyo reymata ths pathiswn…
kai ola ayta apo aplous polites parakalw…(ipsos minion),epeisis paromoio skhniko egine sthn idia omada sto mouseio..mhn masate..opoy tous deite apla peite DOU..eksafanizol…
15/12 mera NIKHS TOU LAOY!
EXOYME XOYNTA ODWS!
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
20 Δεκεμβρίου, 2010 12:34 μμ
«Ιππότες της Ασφάλειας»
Καταζητούνται… 😉
Xanadu
20 Δεκεμβρίου, 2010 2:03 μμ
Και άλλο βιντεο (συγκλονιστικο) με ασφαλίτες:
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1240486
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
20 Δεκεμβρίου, 2010 2:35 μμ
Η δημοκρατική κουκούλα του φασισμού:
Jaquou Utopie
20 Δεκεμβρίου, 2010 2:58 μμ
το ενσωμάτωσα…
Misha
21 Δεκεμβρίου, 2010 8:29 μμ
denyal
23 Δεκεμβρίου, 2010 11:45 μμ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ:
Παπουτσής: «Μυστικοί αστυνομικοί δεν υπάρχουν»
«Μακριά από μένα και τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου κάθε χρέωση μηχανισμών καταστολής με την έννοια που τους γνώρισε το προοδευτικό κίνημα. Σ’ αυτό έχω και προσωπική και πολιτική ευαισθησία», δήλωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής κατά την σημερινή συνάντησή του με αντιπροσωπεία από τις Ομοσπονδίες Οικοδόμων, Τροφίμων Γάλακτος, Ποτών, Τύπου-Χάρτου, Κλωστοϋφαντουργών-Ιματισμού – Δέρματος, Λογιστών καθώς και με αντιπροσωπεία της Δημοκρατικής Συσπείρωσης για τις λαϊκές ελευθερίες και την Αλληλεγγύη.
«Σύμφωνα με τη δική μου γνώση, η παλαιά μέθοδος της παρακολούθησης με μυστικούς αστυνομικούς των συγκεντρώσεων των εργατικών συνδικάτων, του μαζικού κινήματος, στη δική μας περίοδο δεν υπάρχει. Εάν εντοπίζετε τον οποιονδήποτε αστυνομικό μέσα στον περιφρουρημένο οργανωτικά χώρο στον οποίο γίνεται η εκδήλωση «να τον κρεμάσετε στα μανταλάκια». Θα λειτουργεί εκτός οποιασδήποτε εντολής. Αυτοί λοιπόν θα έχουν να κάνουν μαζί μου σε αυτήν την περίπτωση. Εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει αστυνομικούς μέσα σε εκδηλώσεις του μαζικού κινήματος, αλλά ήταν άλλες εποχές. Ήταν δικτατορία και αμέσως μετά τη δικτατορία, όπου έτσι λειτουργούσε το σύστημα, τώρα δεν λειτουργεί έτσι. Εάν κάποιοι έχουν αυτονομηθεί, αυτό είναι άλλο θέμα. Και ελέγχεται αμέσως», υποστήριξε ο Χρήστος Παπουτσής.
«Η δική μας κυβέρνηση έχει ακριβώς αυτή την προσέγγιση. Εμείς θέλουμε να περιφρουρήσουμε το δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη και κάθε ανθρώπου να διαδηλώσει ελεύθερα, να εκφράσει την αγωνία του, να διεκδικήσει τα δικαιώματά του. Αλλά από την άλλη πλευρά έχουμε την υποχρέωση να εγγυηθούμε την ασφάλεια της ζωής και την περιουσία όλων των Ελλήνων. Όταν όμως, ανεχόσαστε εσείς οι ίδιοι και δεν βλέπετε ότι η προβοκάτσια μπορεί να μην έλθει μόνο από επιπόλαιους αστυνομικούς, αλλά μπορεί να έρθει από άλλες οργανωμένες ομάδες και δεν αντιδράτε, τότε έχετε κι εσείς κάποια ευθύνη», τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
http://tvxs.gr/node/73971
Αλέξανδρος
28 Δεκεμβρίου, 2010 8:40 μμ
Σήμερα, ημέρα Τρίτη, την 28 του Δεκέμβρη, περαστικός από τα Προπύλαια καθώς ήμουν, είπα να ξαποστάσω στο καφέ, εκεί στη γωνία της στοάς δίπλα στην αγαπητή κυρία Millenium. Ανοίγοντας το βιβλίο που διαβάζω τις τελευταίες ημέρες για τον αρχηγό των ατάκτων, έχοντας στρίψει ένα τσιγαράκι και ρουφώντας την πρώτη τζούρα από το μυρωδάτο τον εσπρέσσο, τι βλέπω? Τρία παλληκάρια ένστολα να κάνουνε περιπολία. Ωραία θα μου πείτε. Και λοιπόν? Τα δύο από αυτά είναι κλασικά ομορφόπαιδα, δίχως φαβορίτες, φρεσκοξυρισμένα, όλα κομπλέ. Το τρίτο όμως παλικάρι, το λυπήθηκα. Η ανάγκη για δουλειά τον είχε ρίξει χαμηλά, να φορέσει τη στολή και να κάνει την τρελή. Τι που το μαλλί το είχε μπόλικο, πολύ, τι που τη φαβορίτα είχε μήνες να ξυρίσει και το γένι? Κι αυτό το είχε λίγο αφήσει. Για να μην αναγνωριστεί, κάλυπτε το πρόσωπο με εκείνο το ζιβαγκοειδές γιακά που τον τράβαγε ψηλά για να καλύπτει στόμα, μύτη και αυτιά. Μου χάλασε όμως τον καφέ, γιατί όταν πέρασε ακριβώς από μπροστά αποκάλυψε φάτσα από τα παλιά.
Ασφαλίτης ήτανε λοιπόν, το μεροκάματο ήτανε διπλόν.
Φυσικά και επέλεξα να πιω τον καφέ από το να τον κυνηγάω ως παπαράτσι για μια φώτο. Αλλά ρε γμτ, βλέπετε τι γίνεται? Δίχως πορείες κτλ τα παιδιά είναι σε αναδουλειά. Και αναγκάζονται να κάνουν την τρελή φορώντας τη στολή.