Δεν είσαι μόνος αδελφέ μου…

Posted on 27 Νοεμβρίου, 2010 2:10 μμ από

27


 Μην ξεχνάς αδελφέ μου πως είμαι πάντα εδώ για σένα.Και δεν  θα μας λυγίσουν ποτέ. Ποτέ όσο είμαστε μαζί. Να σε βαστώ και να με στηρίζεις. Να με σηκώνεις όταν πέφτω, και να μου θυμίζεις πως «δυό μαζί, μπορούν καλύτερα». Μην φοβηθείς να πέσεις. Μαζί μου μόνο, όρθιος να παλέψεις.

Κράτα με γερά να μην χαθώ. Αλλα μην με σφίγγεις για να μπορώ να σε κρατάω και  γω…

Σε θέλω δίπλα μου στον δρόμο αδελφέ μου. Όχι μπροστά μου, γιατι μου κρύβεις τον δρόμο και δεν πρέπει να χαθούμε. Όχι πίσω μου, γιατι φοβούμαι μην χαθείς και δεν σ’αφήνω μόνο.

Δίπλα μου σε θέλω αδελφέ μου.

Θυμήσου πως είσαι μοναδικός, αλλά δεν είσαι μόνος… Και φρόντισε να μην μείνεις πότε μονάχος σου. Γιατί στο μυαλό είναι ο στόχος…

Θυμήσου το…

Πρώτα (οι Ναζί) ήρθαν για τους κομμουνιστές,

έμεινα σιωπηλός,

δεν ήμουν κομμουνιστής.

Ύστερα φυλάκισαν τους κοινωνικούς δημοκράτες,

κι εγώ έμεινα σιωπηλός,

δεν ήμουν κοινωνικός δημοκράτης.

Ύστερα ήρθαν για τους συνδικαλιστές,

κι εγώ δε μίλησα,

δεν ήμουν συνδικαλιστής.

Ύστερα ήρθαν για τους Εβραίους,

κι εγώ δε μίλησα,

δεν ήμουν Εβραίος.

Όταν ήρθαν για μένα,

δεν είχε απομείνει κανένας, να μιλήσει για μένα.

… …

Σκόρπιες σκέψεις….. για να μην σκορπίσουμε ξανά.


DrAluca

Χαμογελάτε…

Short-but not a lonely-link:http://wp.me/p1pa1c-49O