(αναδημοσιεύεται και βίντεο που δείχνει πως χτυπήθηκε το ΕΕΚ)
inflammatory
Έντονότατη ήταν η αποδοκιμασία που δέχτηκε σήμερα το μπλοκ της ΠΑΣΠ στην 37η επέτειο του Πολυτεχνείου. Προτού ξεκινήσει η πορεία, προκύψανε επεισόδια και το μπλοκ κατέληξε να βρίσκεται σε απόσταση μέτρων πίσω απο την υπόλοιπη συγκέντρωση (και μερικά μέτρα μπροστά απο κόσμο του ΠΑΜΕ, ο οποίος διασχίζοντας γρήγορα την Παν/μιου προηγήθηκε τελικά της συγκέντρωσης). Η συγκέντρωση πορευόμενη τη Βασ. Σοφίας, γιουχάριζε την ΠΑΣΠ η οποία παρέμενε θεατής κοντά στη διαστάυρωση με την οδό Ακαδημίας. Κατά τις 6:50, αφού η πορεία και τα σχετικά επεισόδια έλαβαν τέλος, ο κόσμος έφυγε και η περιοχή στην Αμερικανική πρεσβεία παραμένει ήρεμη…ξεπροβάλει το μπλοκ της ΠΑΣΠ κατευθυνόμενο προς εκεί.
Γύρω στα 7-10 άτομα απο την αντίθετη μεριά, πλησιάσαν και στάθηκαν στην κεφαλή του μπλοκ σταματώντας την πορεία της παράταξης για 5 λεπτά, χωρίς όμως τελικά να προκύψει κανένα σοβαρό επεισόδιο. Το μπλόκ συνέχισε κατόπιν προς την πρεσβεία φωνάζοντας συνθήματα και διαλύθηκε στην πλατεία Μαβίλη – πάντα μέσα στα πλαίσια λεκτικής αποδοκιμασίας απο τον τελευταίο κόσμο που είχε απομείνει εκεί.
Δες πλάνα απο τη σημερινή συγκέντρωση
…και εικόνες..
Οι ταραχές εκδηλώθηκαν όταν η πορεία έσπασε στα δυο στο ύψος του Μεγάρου Μουσικής και χτυπήθηκε το μπλοκ του ΕΕΚ (σύμφωνα με πληροφορίες και της ΑΚ), ακολουθώντας ρίψη χημικών και κρότου λάμψης. Να σημειωθεί επίσης πως φέτος η αστυνομική περιφρούρηση ήταν πολύ ισχυρή. Καθ’ολο το μήκος της Λεωφ. Αλεξάνδρας υπήρχαν σχεδόν ανα 3 στενά μπλοκ δυνάμεων ΔΕΛΤΑ ή διμοιρίες ΜΑΤ, ενω κατηφόριζαν προς Πατησίων ομάδες ΔΙΑΣ. Σε διασταυρώσεις περιμετρικά του κτιρίου του Πολυτεχνείου υπήρχαν μπλόκα, ειδικά επι της Ζαϊμη, Στουρνάρα και Σολωμού, που απαγόρευαν τη διέλευση προς Πολυτεχνείο.
Επεισόδια επίσης μικρής έντασης (τουλάχιστον μέχρι τις 8:45) προέκυψαν στην πλατεία Εξαρχείων, όπου εκδηλώθηκε ρίψη κρότου λάμψης και κάηκε ενας κάδος.
Ι.Π.
nolongersafe
18 Νοεμβρίου, 2010 2:02 πμ
TO EEK KATAΓΓEΛΛEI
Tο Eργατικό Eπαναστατικό Kόμμα καταγγέλλει το όργιο της αστυνομικής βίας και τρομοκρατίας κατά της μαζικής διαδήλωσης δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, φοιτητών και εργαζομένων, που τίμησαν την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Aπό νωρίς, πριν αρχίσει η πορεία, η αστυνομία σε διάφορα σημεία του κέντρου της Aθήνας έκανε τρομοκρατικές προσαγωγές για να εμποδίσει την προσέλευση στην πορεία. Mεταξύ των προσαχθέντων ήταν το στέλεχος του EEK Mιχάλης Mπαρμπαρέσος.
Eπίσης, πριν αρχίσει η πορεία, κι ενώ έπεφτε καταρρακτώδης βροχή, δυνάμεις των MAT στη συμβολή της Σταδίου με την Eδουάρδου Λω επιχείρησαν να διασπάσουν τη διαδήλωση αλλά η αντίδραση των διαδηλωτών τους ανάγκασε να υποχωρήσουν.
Σ’ όλη τη διάρκεια της πορείας προς την αμερικανική πρεσβεία υπήρχε ένας ασφυκτικός και προκλητικός κλοιός αστυνομίας. Λίγο πριν την αμερικανική πρεσβεία τα MAT επιτέθηκαν κατά των διαδηλωτών με χημικά και χειροβομβίδες κρότου-λάμψης, και έκαναν δεκάδες συλλήψεις.
Kαταγγέλλουμε την απρόκλητη επίθεση στο μπλοκ του EEK στο ύψος του Aιγηνιτίου νοσοκομείου. Ήταν μια εν ψυχρώ βάρβαρη επίθεση, προφανώς κατ’ εντολή της ηγεσίας της αστυνομίας και της πολιτικής ηγεσίας του κ. Παπουτσή που συνεχίζει επαξίως το έργο του κ. Xρυσοχοΐδη. Aπό την επίθεση τραυματίστηκαν σύντροφοι και συντρόφισσες ενώ δυο συνελήφθησαν για να αφεθούν λίγο αργότερα ελεύθεροι. Ανάλογες επιθέσεις έγιναν και σε άλλα μπλοκ της πορείας με πολλές συλλήψεις.
H «στρατηγική έντασης» και της καταστολής ήταν φανερή από την πρώτη ημέρα των εκδηλώσεων για την 37η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Tην Δευτέρα 15 Nοέμβρη, το μπλοκ του EEK δέχθηκε την επίθεση της Oμάδας ΔEΛTA της αστυνομίας, στο πέρας της διαδήλωσης των πρωτοβάθμιων σωματείων, φοιτητικών συλλόγων και αριστερών οργανώσεων, έξω από το Πολυτεχνείο, στη διασταύρωση Πατησίων και Στουρνάρη. Aπό την επίθεση τραυματίστηκε σοβαρά, με χτυπήματα στο κεφάλι από γκλοπ και κλοτσιές, νεαρή αμερικανίδα η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Eρυθρός.
Eίναι σαφές ότι μετά τον Δεκέμβρη του 2009, με την επίθεση κατά του μπλοκ του EEK και τον βαρύτατο τραυματισμό της συντρόφισσας Aγγελικής Kουτσουμπού, η κυβέρνηση έχει επιλέξει ως μέθοδο την ωμή αστυνομική βία για να τρομοκρατήσει το λαϊκό και εργατικό κίνημα. Eπίλεκτος στόχος της κυβερνητικής κατασταλτικής στρατηγικής φαίνεται πως είναι το EEK, ως αφετηρία για τη γενικότερη επίθεση κατά της εργατικής τάξης και του αγωνιζόμενου λαού. Nομίζουν ότι με τη βία και την τρομοκρατία θα μπορέσουν να επιβάλλουν τα μέτρα της καπιταλιστικής χρεοκοπίας που απαιτούν οι διεθνείς τοκογλύφοι της EE, της EKT και του ΔNT.
H εργατική τάξη, όλες οι οργανώσεις, όλοι οι σκεπτόμενοι άνθρωποι καλούνται να αντιδράσουν μαζικά και μαχητικά και να καταδικάσουν την αστυνομική βαρβαρότητα. Eκεί που απέτυχε η χούντα δεν θα πετύχει η κυβέρνηση των ανδρεικέλων του ΔNT και της EE. H τρομοκρατία δεν θα περάσει. Tρομοκρατείστε τους τρομοκράτες. Kάτω η κυβέρνηση του ΔNT, της EE και των ελλήνων μεγαλοτραπεζιτών.
Aθήνα 17/11/2010
και το βίντεο με την επίθεση των ΜΑΤ στο μπλοκ του ΕΕΚ, των επιτρoπών κατοίκων εργαζομένων ενάντια στα διόδια και στην μονάδα απεξάρτησης 18 ΑΝΩ
http://kinimataapotakato.blogspot.com/2010/11/73-17-2010.html
nolongersafe
18 Νοεμβρίου, 2010 2:04 πμ
επίθεση της αστυνομίας και στο ΕΕΚ στην Πάτρα
Καταγγελία ΕΕΚ Κ.Ο. Πάτρας
Καταγγέλουμε το πρωτοφανές πογκρόμ καταστολής σε βάρος της μαζικής πορείας για την επέτειο των 37 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου στην πόλη της Πάτρας.
Η προκλητική παρουσία των ΜΑΤ από την αρχή της διαδήλωσης που ξεκίνησε από τον ιστορικό χώρο του Παραρτήματος, το απόγευμα της 17ης Νοέμβρης, εξελίχθηκε σε ένα όργιο αστυνομικής βίας. Στο ξεκίνημα ακόμα της πορείας τα ΜΑΤ επιτέθηκαν πνίγοντας τους διαδηλωτές με βροχή ασφυξιογόνων αερίων και διαλύοντας όλα τα μπλοκ της πορείας, μαζί και το μπλοκ του ΕΕΚ. Τα μπλοκ ανασυγκροτήθηκαν στη συνέχεια και η πορεία ολοκληρώθηκε περνώντας από το μνημείο του δολοφονηθέντα καθηγητή Νίκου Τεμπονέρα για να καταλήξει ξανά στο Παράρτημα.
Η διάθεση της αστυνομίας να προκαλέσει φάνηκε ήδη από το πρωί όταν επιτέθηκε σε μαθητική πορεία ρίχνοντας χημικά και προχωρώντας σε προσαγωγές μπροστά στο χώρο του Παραρτήματος όπου την ίδια στιγμή οι φοιτητικοί σύλλογοι της πόλης γιόρταζαν την επέτειο της εξέγερσης που ανέτρεψε τη Χούντα.
37 χρόνια μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου η κυβέρνηση Παπανδρέου τρομαγμένη από το ποτάμι των χιλιάδων εργαζομένων και νεολαίας το οποίο βγήκε στο δρόμο για να παλέψει ξανά για ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ προχώρησε σε αυτό το αστυνομικό πογκρόμ.
Καταγγέλουμε την κυβέρνηση της Τρόικας που χρησιμοποεί την αστυνομική βία ως μοναδικό εργαλείο για να επιβάλλει την πολιτική των σκληρών αντεργατικών μέτρων και του βουλιάγματος στη χρεοκοπία. Η κρατική τρομοκρατία δε θα περάσει.
17/11/2010, Πάτρα
για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμη δεν ζούμε στην εποχή της χούντας, αλλά ζούμε την χούντα της εποχής μας….
marxfactor
18 Νοεμβρίου, 2010 6:18 πμ
Τίποτα…πρέπει να στήσουμε λαιμητόμους στο Σύνταγμα και Πηγάδες σε κάθε γειτονιά
Anakata-dyomenh
18 Νοεμβρίου, 2010 2:27 μμ
τα γκουλαγκ να μην ξεχάσουμε όμως… γιατί μόνο έτσι αλλάζουν τα πράγματα και οι κοινωνίες προς το «καλύτερο»…
Αρουραίος
18 Νοεμβρίου, 2010 2:40 μμ
Ενδιαφέρουσα η πρότασή σου Ανακαταδυομένη…
Anakata-dyomenh
18 Νοεμβρίου, 2010 2:54 μμ
🙂 🙂 🙂 κάτι μου θυμίζει αυτή η συζήτηση… deja vu…
Δημητρησ
18 Νοεμβρίου, 2010 12:17 μμ
Ποιός θα πληρώσει τις ζημιες απο τις περιουσιες που καταστρεφετε ρε βλακες. Πατε βρειτε καμια δουλεια ηλιθιοι και σταματηστε να μας κανετε ρεζιλι στο εξωτερικο συνεχεια
s0sta
18 Νοεμβρίου, 2010 1:02 μμ
Ετσι..
Μια χούντα μας χρειάζετε ..
Πείτε τα καλέ μου πατριώτη..
Να περιμένουνε τόσες θέσεις εργασίας άδειες και να μην πάει κανείς μας να τις ποιάσει..
Τόσο τεμπέληδες,αλλα για πορείες μεσα στην βροχή ξέρουμε να τρέχουμε..
Αυτό που το πάτε κύριε μου;
Αλητήριοι κύριε μου, τι να πείς..
Αίσχος ντροπή και όνειδος.
(( 🙂 🙂 🙂 ))
Ρε μήπως είσαι αυτός;
Δημητρησ
18 Νοεμβρίου, 2010 2:54 μμ
Δεν μου απαντησεσ εξυπνακια. Τισ ζημιες απο τις καταστροφες που προκαλειτε πιοσ τις πληρωνει αν οχι ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ πολιτησ. ποιοσ επιβαρύνετε για αυτα?
Νομιζεισ πωσ σε καποια αλλη σοβαρη χωρα θα σας αφηναν να σπατε βιτρινεσ και να βαζετε φωτια σε τραπεζεσ? για πατε καμια βολτα γερμανια, αγγλια, σουηδια και καντε τα ιδια? εκει οχι οι μπατσοι αλλα οι ιδιοι οι πολιτεσ θα εβγιαναν στον δρομο να σασ λιντσάρουν.
ευχομαι την επομενη φορα που θα καει τραπεζα να ειναι καποιοσ δικοσ σασ μεσα αριστερα καθαρματα.
εχετε δουλεψει ποτε στην ζωη σασ? δεν νομιζω
loophole
18 Νοεμβρίου, 2010 3:03 μμ
Αγγλία
http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.jungleapocalypse.com/wp-content/uploads/2010/11/london-riots-640×250.jpg&imgrefurl=http://www.jungleapocalypse.com/headline/riots-breaking-out-in-london/&usg=__Lzrh62Wdgd12fQVID0Nn0MUS-co=&h=250&w=640&sz=55&hl=el&start=5&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=zFAqzdqkJYUYvM:&tbnh=54&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dlondon%2Briots%2B2010%26um%3D1%26hl%3Del%26tbs%3Disch:1
loophole
18 Νοεμβρίου, 2010 3:08 μμ
Γαλλία
http://www.monstersandcritics.com/news/europe/features/article_1592539.php/France-Riots-and-Protest-Pictures
Δημητρησ
18 Νοεμβρίου, 2010 3:09 μμ
ναι ε;
Για δεσ εδω
http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/uknews/8125764/Do-you-recognise-these-student-rioters.html?image=1
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2010 3:10 μμ
Καίγεσαι και για την τσέπη του Άγγλου φορολογούμενου;
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 4:14 μμ
Κια ξυλο ρε.Να μαθουν τα κωλοπαιδα….που πανε και σπανε(????????) αμαξια χιλιουποιθηκευμενα…
Και φαλαγγα…
Α βρηκα ποιος θα τα πληρωσει.
Εσυ!
Οκ λυθηκε…
ΕΠΟΜΕΝΟΣ!!!!!!!
Χαμογελατε…
loophole
18 Νοεμβρίου, 2010 6:06 μμ
http://www.boston.com/bigpicture/2010/11/in_protest.html
Back Door Man
18 Νοεμβρίου, 2010 6:24 μμ
Tι βλέπουν τα ματάκια μου loophole; Aναρχοάπλυτοι ακόμα και στο Τόκυο;
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2010 6:26 μμ
Γαμώτο… το είχα δει και το κρατoύσα για άρθρο… μου την έφερες Loop… 😛
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 6:37 μμ
Ειναι γνωστο οτι για ολα φταιει ο loophole…
😉
Χαμογελατε…
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 6:39 μμ
επιβεβαιωνω…
και καμοια φορα και ο Back door… 🙂 🙂 🙂
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 6:42 μμ
Ανεπιβεβαιοτες πληροφοριες φερουν τον loophole ως υπαιτιο ΚΑΙ για την λερωμενη πανα-βρακακι του BDM.
😉
Εγω συμφωνω με τον μανικακο που συμφωνει…
Χαμογελατε…
Back Door Man
18 Νοεμβρίου, 2010 7:01 μμ
DrAluca, Μανικακο αφήστε τα αυτά και οι δυο σας. Είναι τυχαίο ότι ο ένας εχει avatar τη φιγούρα κουκουλοφόρου και ο άλλος έναν μαλλιά me σκοτεινό βλέμμα;
DrAluca μη μου προσβάλλεις το avatar. Δεν είναι πανα-βρακακι, είναι κλασσικό αντρικό σωβρακο τύπου minerva (με την τρυπούλα)
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 7:08 μμ
Αυτα τα χαμηλομασχαλα λες?
Τα λεγομενα και φακελος?
ωωωωωωωωωω
Μανικακο…..νομιζω ο κυριος με την λερωμενη «φωλια» μας τη λεει…
🙂
Χαμογελατε…
loophole
18 Νοεμβρίου, 2010 6:45 μμ
ζακού τώρα θα σου λεγα να το ανεβάσεις ως άρθρο γιατί εγώ δεν ξέρω να φτιάχνω παρουσίαση φωτογραφιών.. αλλά βλέπεις εμείς οι τεμπέληδες πλούσιοι που κάνουμε τη χώρα ρεζίλι στο εξωτερικό είμαστε ακόμα στη δουλειά και δεν προλάβαμε σε πάρουμε τηλ.. 😉
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2010 3:07 μμ
Παρακαλείται ο Έλληνας Πρώτα χρήστης Δημήρησ να μαζέψει την επιθετική γλωσσίτσα του και να μας αδειάσει τη γωνιά…
Αυτή θα είναι και η μοναδική προειδοποίηση.
Χαρακτηρισμοί «αριστερά καθάρματα» και άλλα τέτοια ευτράπελα που τα ναζιτρόλ χρησιμοποιούν για να τσακίσουν μια κουβέντα δεν είναι αποδεκτά σε αυτόν τον ιστοχώρο. Επίσης του προτείνουμε να διαβάσει και καμία εφημερίδα… για να δει τι έγινε στο Λονδίνο πριν από λίγες μόνο μέρες και στο Παρίσι πριν από λίγες μόνο εβδομάδες.
εκ της Διευθύνσεως…
υ.γ.
Παράκληση προς τους συνσχολιαστές να μην ταϊζουν το τρολάκι, γιατί αν χρειαστεί να επέμβω με τα σπαθιά θα μου δυσκολέψουν τη δουλειά.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 4:15 μμ
Δε φοβομαστε!!!!!!
Κατω η χουντα των σπαθιων…ζητω τα τανκς,ζητω το εθνος ζητω τ αμακαρονια μελισσα Νο4. 🙂
Χαμογελατε…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2010 3:08 μμ
Αν τρολάρεις, κάνε μας τη χάρη να αποχωρήσεις ησύχως.
Αν δεν τρολάρεις, κάνε μας τουλάχιστον τη χάρη να ανακαλύψεις το τελικό σίγμα (ς) στο πληκτρολόγιό σου.
tolos
18 Νοεμβρίου, 2010 4:25 μμ
…Αν δεν τρολάρεις, κάνε μας τουλάχιστον τη χάρη να ανακαλύψεις το τελικό σίγμα (ς) στο πληκτρολόγιό σου…
χαχαχαχα.
+ στοιχειώδη μυαλό
+ ενημέρωση
+ λίγη τσίπα και αξιοπρέπεια χρειάζεται να ανακαλύψει
parameterλ
18 Νοεμβρίου, 2010 1:17 μμ
Ρεζίλι είσαι και φαίνεσαι. Κάτσε σπίτι σου και μην ανησυχείς και πολύ για την εικόνα της κοινωνίας. Τόσο καιρό η εικόνα σου μας εκπροσωπεί επάξια και ρεζιλεμένα στο εξωτερικό, ηλίθιε.
Δημητρησ
18 Νοεμβρίου, 2010 3:00 μμ
δεν ξερω αν το καταλαβεσ αλλα ο σοσιαλισμοσ κατερευσε και μιλαμε για μια απο τισ μεγαλυτερεσ αποτυχιεσ. βλεπε χιτλερ 40 εκατομμυρια νεκροι, σταλιν 50 εκατομμυρια, μαο 60 εκατομμυρια. τι καλο μασ προσφερε η αριστερα? δεν ανοιξεσ ποτε σου κανενα καναλι του εξωτερικου να δεισ πιοσ κανει ρεζιλι την χωρα ε? μαλλον εφαγεσ πλυση εγκεφαλου απο τον περισσο και αντι να πας να βρεισ καμια δουλεια περιμενεισ την σοσιαλιστικη επανασταση να σ΄οδηγησει σε ενα καλυτερο μελλον ζωντασ με τα λεφτα του μπαμπα και εισ βαροσ αλλων φορολογουμενων πολιτων ε?
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2010 3:09 μμ
Εργαζόμενε, είναι 3 η ώρα. Το αφεντικό σου γνωρίζει ότι κωλοβαράς στο Ίντερνετ και μάλιστα σε ύποπτα αριστερίστικα μπλογκς;
Δημητρησ
18 Νοεμβρίου, 2010 3:11 μμ
γιατι ποτε κανεισ αριστεροσ δεν απανταει σε καμια ερωτηση σοβαρη? σασ ρωτησα καποια πραγματα αλλα δεν μου απαντησατε.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
18 Νοεμβρίου, 2010 3:20 μμ
Πάρτο σαν τελευταία προειδοποίηση.
Όσο τρολάρεις μέσα στα όρια του ανεκτού και για όσο θα παραμένεις στα όρια της κοσμιότητας απέναντι σε εκείνους που σε φιλοξενούν, θα έχεις κάθε δικαίωμα να διατυπώνεις τις αντιρρήσεις σου ακόμη και την πολεμική σου (ακόμη και τρολάροντας).
Όταν θα κάνεις σοβαρό ερώτημα (αν και πολύ αμφιβάλλω ότι έχεις την ικανότητα) θα λάβεις και σοβαρή απάντηση.
Έως τότε, συμμάζεψε το στυλάκι «σας γ@μω όλους», γιατί θα φας άκυρο.
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 7:04 μμ
Όσο το σκέφτομαι μπορεί ο Δημήτρησ να έχει δίκιο. Η αριστερά έγινε επικίνδυνη….
Δείτε αυτό ας πούμε:
http://www.facebook.com/pages/europeans-against-the-political-system/118926818130304#!/pages/I-bet-we-can-find-5000000-who-want-an-end-to-EU-rule/146905432004111
Δεν καταλαβαίνω, απέκτησε τόση δύναμη η αριστερά στην Ευρώπη, έκανε και επανάσταση και δεν το ξέραμε; Έγινε κομμουνιστική η ΕΕ και δεν το μάθαμε; Πριν πάντως κάνετε καμιά επανάσταση ξανά να με ειδοποιείται. Ζήτω η Νέα Ευρωπαϊκή Ένωση λοιπόν.
parameterλ
18 Νοεμβρίου, 2010 3:18 μμ
Εκτός από ηλίθιος είσαι και ανιστόρητος. Άνοιξε κανένα βιβλίο, η τηλεόραση προκαλεί μαλάκυνση. Άντε να στηρίξεις τους φιλεύσπλαχνους τραπεζίτες και τα κόμματά τους, αχαΐρευτε που θα μας πεις ότι ζούμε και εις βάρος των άλλων. Φάε σκατά και ψόφα, αρχίδι.
Jaquou Utopie
18 Νοεμβρίου, 2010 3:20 μμ
Δεν με προσέχεις… ο Δημήτρησ είναι τρολ… αν γίνεται να με βοηθήσετε και να μην χρειαστεί να σβήνω αβέρτα σχόλια;;;
parameterλ
18 Νοεμβρίου, 2010 3:23 μμ
Ήταν αργά, όταν σε πρόσεξα 😉
loophole
18 Νοεμβρίου, 2010 1:52 μμ
Έλα μωρε.. πλάκα κάνει ο δημήτρησ..
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 3:23 μμ
Στανταράκι. Καλή ψυχή κατά βάθος και συνονόματος.
@kkoolook
18 Νοεμβρίου, 2010 12:32 μμ
Crowd Riot Control ~ ποιοι και πότε?
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 3:24 μμ
@Δημητρησ
Μπορεί όντως, σε αυτές τις σοβαρές (κατ΄εσάς) χώρες να μην ανέχονταν «βίαιους« διαδηλωτές. Στην Αγγλία όπου ζω όντως τα ΜΜΕ έστρεψαν εναντίον μας την κοινή γνώμη. Μπορείς όμως σε παρακαλώ να μου κάνεις μια χάρη; Να έρθω εγώ Ελλάδα και να μεταναστεύσεις εσύ στην «σοβαρή Αγγλία» να δούμε πως είναι; Να δεις τι θα πει «έχω δίκιο αλλά δεν μπορώ να το βρω»; Να δεις τι θα πει, δεν διαμαρτύρομαι, σκύβω το κεφάλι και λέω και ευχαριστώ; Γιατί είναι ωραίο να λες «εκεί δεν ενέχονται τέτοια μπάχαλα» αλλά μήπως λέω, μήπως η εικόνα που τα ΜΜΕ σας έχουν περάσει για τις «πολιτισμένες» χώρες είναι λιγάκι μούφα; Μήπως τελικά αυτές οι «σοβαρές» χώρες κρύβουν στην ουσία έναν απάνθρωπο κρυφό χαρακτήρα; Μήπως τελικά η Ευρώπη του «πολιτισμού» είναι μια ακριβή βιτρίνα ενός σαπισμένου κόσμου χίλιες φορές χειρότερο από την Ελλάδα; Λέω εγώ τώρα!!!
Θέλεις να πας μια βόλτα Αμέρικα, όπου η λέξη σοσιαλιστής είναι βρισιά, να δεις τι θα πει «no money no health care»? Θέλεις να βιώσεις τις σοβαρές αυτές χώρες στο πετσί σου, να δεις τι θα πει μιλιούνια άστεγοι, ρατσισμός και απάθεια; Γιατί είναι καλά να τα σκεφτόμαστε όλα με την φαντασιακή εικόνα των ΜΜΕ «έξω όλα καλά εδώ όλα χάλια».
Από παλαιότερο μου άρθρο
Άδωνις: «κάτι τύποι του είδους Λάκη Λαζόπουλου, που σε προηγμένα κράτη της Ευρώπης ή της Αμερικής δεν θα τους είχαν ούτε να καθαρίζουν τουαλέτες με τις βλακείες που λένε κάθε μέρα». Πρώτα απ΄όλα, όταν έρθει η στιγμη να συγκρίνουμε την πολιτική κάποιων χωρών και την στάση τους απέναντι σε ένα μείζων ζήτημα (όπως το μεταναστευτικό), πριν φτάσουμε στο σημείο να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας το γενικό προφίλ των χωρών αυτών, την νοοτροπία των ανθρώπων που έχουν γεννηθεί και μεγαλώσει εκεί και να προσπαθήσουμε να δούμε τους λόγους που οδηγούν τους ανθρώπους να επιτρέπουν τους πολιτικούς τους να λαμβάνουν κάποιες αποφάσεις. Έπειτα εφόσον έχουμε συλλέξει κάποια στοιχεία απαραίτητα για την έρευνά μας, θα πρέπει να τα μελετήσουμε προσεκτικά και αμερόληπτα και να τεκμηριώσουμε τους λόγους που πιστεύουμε πως μια χώρα αξίζει να παρθεί ως παράδειγμα έναντι κάποιας άλλης, και μάλιστα όχι μόνο βάση τον τρόπο που οι κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν το ζήτημα που μας ενδιαφέρει αλλά να εξετάσουμε και το γενικό βιωτικό επίπεδο αντί να δημιουργούμε φαντασιακούς παραδείσους. Γιατί δεν μπορούμε να ισχυριστούμε πως, για παράδειγμα, στην Ιταλία επειδή οι πολιτικοί εφαρμόζουν ορθά τους κανονισμούς της ποσόστωσης μεταναστών από το γεγονός αυτό και μόνο η χώρα κρίνεται άξια μίμησης ενώ την ίδια στιγμη η εσωτερική της εικόνα είναι τραγική.
Συνέχεια
http://freevoicenetwork.org/articles/logiki/
Μάθε να σκέφτεσαι λογικά και με σεβασμό και ξεκόλλα από την φαντασιακή εικόνα των ΜΜΕ.
Back Door Man
18 Νοεμβρίου, 2010 3:34 μμ
Φίλε μου Free Voice Network κάνεις 3 σοβαρά λάθη:
1. Γράφεις λάθος, πχ δεν γραφεται όντως αλλά όντωσ
2. Πίστεύεις ότι μπορεί να το διαβάσει και
3. Πίστεύεις οτι και να μπορέσει να το διαβάσει, θα μπορέσει να καταλάβει τι θες να πεις (μάλλον αν καταλάβει κάτι αυτό θα είναι ότι βλέπεις Λαζόπουλο) …
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 3:59 μμ
Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό λαμβάνω στο δικό μου ιστολόγιο όλο και περισσότερα σχόλια από ακροδεξιά σκατά. Μέχρι στιγμής όλα τα ξενοφοβικά σχόλια που μου έστειλαν έχουν να κάνουν με τα άρθρα που γράφω στα Αγγλικά. Ολόκληρο άρθρο έγραψα για τους Βρωμοέλληνες που έκραζε τους φασίστες και ούτε ένας δεν βρέθηκε να σχολιάσει αλλά στα Αγγλόφωνα πέφτουν βροχή τα σχόλια (προσοχή από Έλληνες χρήστες). Κι εδώ έρχομαι σε αυτό που λες. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν διαβάζουν καν το άρθρο (πιστεύω πως το ίδιο συμβαίνει κι εδώ). Απλά γράφουν μια γνώμη – βόθρος βασικά. Αν ξόδευαν έστω και 2 λεπτά από την ζωή τους να διαβάσουν το άρθρο θα έβρισκαν χιλιάδες απαντήσεις στα ερωτήματά τους και δεν θα υπήρχε λόγος να σχολιάσουν περαιτέρω εκτός και αν διαφωνούν σε κάτι όπου και θα μπορούσαμε να το κουβεντιάσουμε. Όμως αυτοί ποστάρουν μια ηλιθιότητα δίχως να διαβάσουν καν τις αναλύσεις στο άρθρο. Τι σημαίνει αυτό; Πως απλά δεν θέλουν να συζητήσουν. Σκοπός τους είναι να διαδίδουν μια προπαγάνδα απλά και μόνο σταμπάροντας ιστολόγια που κινούνται στον αντίπαλο χώρο. Δηλαδή, να επιβάλλουν την γνώμη τους με το έτσι θέλω σε άτομα που δεν συμφωνούν. Για αυτόν λοιπόν τον λόγο προτείνω όλα τα ακροδεξιά σχόλια που δεν έχουν τίποτα να πουν και το μόνο που κάνουν είναι να επιβάλλουν προπαγάνδα, να διαγράφονται άμεσα.
Άλλωστε όπως είπε και ο Μιχαλολιάκος «όχι ελευθερία λόγου σε αυτούς που βλάπτουν την πατρίδα». Συνεπώς όχι ελευθερία λόγου σε αυτούς που βλάπτουν το λαϊκό κίνημα με την ίδια λογική. Ακόμα περισσότερο, η ελευθερία λόγου βασίζεται στα πλαίσια της συζήτησης. Η συγκεκριμένοι δεν έχουν σκοπό να συζητήσουν, ξαναλέω, παρά να επιβάλουν την γνώμη τους σε άλλους blogggers γεμίζοντας τα άρθρα τους με σχόλια άκυρα που υποκινούν μίσος. Αυτό δεν είναι ελευθερία λόγου αλλά εκμετάλλευση της απεριόριστης ελευθερίας χρήσης που το διαδίκτυο προσφέρει. Για αυτό λοιπόν προτείνω διαγραφή και ban στα IP των ηλίθιων σχολιαστών.
Γιατί όμως λαμβάνω τόσα σχόλια στα Αγγλόφωνα άρθρα; Μήπως γιατί η ντόπια ακροδεξιά προσπαθεί να συσπειρωθεί με την ακροδεξιά του εξωτερικού η οποία είναι στην ακμή της αυτήν την στιγμή; Γιατί έτσι και αλλιώς πάντοτε η ακροδεξιά ήταν ξενόφερτη 🙂
Σκεφτείτε την δύναμη του διαδικτύου που πολλοί από εμάς αγνοούμε. Ολόκληρος Ομπάμα έφτασε σε σημείο να κερδίσει χιλιάδες οπαδούς μόνο και μόνο από το ιντερνετ. Είναι δική μας ευθύνη το τι βγάζουμε προς τα έξω, το τι αναρτούμε σε ένα τόσο δυναμικό εργαλείο.
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 4:07 μμ
Πέρα από αυτό, αν τελικά νομίζουν πως θέλουν έναν χώρο να γράφουν τις αρλούμπες τους υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες που θα μπορούσαν να καλοδεχτούν την γνώμη τους. Το γεγονός όπου θέλουν να μας φλομώνουν με τις σαχλαμάρες τους δείχνει για μια ακόμα φορά πως θέλουν να επεκταθούν σε άλλα ιστολόγια αντίθετα με αυτούς με σκοπό να επιβληθούν οριστικά στο διαδίκτυο.
tolos
18 Νοεμβρίου, 2010 4:08 μμ
..Είναι δική μας ευθύνη το τι βγάζουμε προς τα έξω, το τι αναρτούμε σε ένα τόσο δυναμικό εργαλείο…
—————————————————————————————————————————-
Πολύ σωστός.
Αυτό όμως που χρειάζεται να βγάλουμε προς τα έξω δεν είναι τόσο ιδέες (που χρειάζονται και αυτές), αλλά «ατμόσφαιρες» και κουλτούρες ανατροπής και αντιπρότασης (όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένες για το τελευταίο)
tolos
18 Νοεμβρίου, 2010 4:15 μμ
…Το γεγονός όπου θέλουν να μας φλομώνουν με τις σαχλαμάρες τους δείχνει για μια ακόμα φορά πως θέλουν να επεκταθούν σε άλλα ιστολόγια αντίθετα με αυτούς με σκοπό να επιβληθούν οριστικά στο διαδίκτυο…
Μήπως αντί να επιβληθούν αυτοί στο διαδίκτυο, να μην επιβληθουμε εμείς; Και όχι μόνο στο διαδίκτυο.
΄Αλλωστε ζούμε στην εποχή της κοινωνίας του θεάματος.
Μην το ξεχνάμε αυτό ούτε στιγμή…
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 4:27 μμ
Το διαδίκτυο είναι ένας μικρόκοσμος που δυστυχώς ή ευτυχώς βρίσκεται σε άμεση αλληλεπίδραση με τον πραγματικό κόσμο. Αυτός ο μικρόκοσμος όσο χρήσιμος μπορεί να φανεί με σκοπό την ενημέρωση και την εναλλακτική δικτύωση άλλο τόσο επικίνδυνος μπορεί να γίνει όταν η ισορροπία χαθεί με την πραγματικότητα. Τότε αντί εγκλωβιζόμαστε μέσα σε έναν κόσμο που εμείς δημιουργήσαμε αγνοώντας το πρακτικό κομμάτι της υπόθεσης. Στην ουσία δεν κάνουμε τίποτα. Αυτό που χρειάζεται είναι μέθοδος και όχι ποσότητα. Σωστή χρήση και προώθηση ενημέρωσης, απώθηση πάσης φύσεως ακροδεξιών στοιχείων δίχως να σπαταλάμε παραπάνω ενέργεια από όση χρειαζόμαστε online.
katy
18 Νοεμβρίου, 2010 6:09 μμ
«Πατριώτης, το κορόιδο των κυβερνήσεων και το εργαλείο των κατακτητών».
Ambrose Bierce, Αμερικανός Σατυρικός συγγραφέας.
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:10 μμ
Αχ, έρμη ΠΑΣΠ πόσο ακόμα χαμηλά να πέσεις?
Πιο συντηρητικοί κι από το «ενήλικο» ΠΑΣΟΚ γίνατε ρε χαμένα…
Κάποτε θ’ αλλάζατε την Ελλάδα(!), και τώρα σας γιουχάρουν άπαντες.
Οι μόνοι φίλοι που σας απέμειναν, είναι τα ΜΑΤ!
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 8:12 μμ
ε ο’ι και φιλοι…υπαλληλοι να λες…. 🙂 🙂 🙂
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:13 μμ
Χαιρετώ σε καλέ μου σύντεκνε 😉
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 8:17 μμ
καλως τον….
αδειουλα ε????
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:28 μμ
…μαρτυριάρης μια ζωή ε! 🙂
…Remember remember, «V For Vendetta» μανικάκο! 😉
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 8:30 μμ
τη ζωη σου δεν την κανει αθρωπας… 🙂 🙂
τι ειν αυτα τα ανατρεπτικα εγγλεζικα παλι??? 🙂 🙂 🙂
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:49 μμ
Ξέρεις εσύ, η επόμενη επανάσταση θα είναι παγκόσμια…
Η χώρα που ανάδειξε τον καπιταλισμό, θα γίνει και ο τάφος της 😉
Τι περίμενες δηλαδή, Ισπανία να πω η «Πεθαίνοντας στην Καταλωνία!»? 🙂 🙂 🙂
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 8:53 μμ
πφφφφφ………λιμανισιε κεφαλε…. 🙂 🙂 🙂
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 9:03 μμ
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 8:12 μμ
Πιο συντηρητικοί κι από το “ενήλικο” ΠΑΣΟΚ
Εδώ να δεις συντηρητισμό το ΜΠΑΤΣΟΚ
http://tvxs.gr/node/71249
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:16 μμ
free voice network, άσε να δω τα «εδώ» θέματα πρώτα 🙂
Είναι και πολλλλλά γαμώτο μου! 😉
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 10:31 μμ
Ελπιζω ναπιασες ψαρια oldboy… καλησπερες….καλα για σενα λες που ελειψες τριημερο? Απο χθες μεχρι σημερα και δεν τους προλαβαινεις αυτους τους ΣΧΣ.
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 8:23 μμ
Συγχαρητήρια πάντως για το site που διατηρείς.
Πολύ καλο.
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 8:12 μμ
…μόλις είδα τα like, και ένα avatar με τ’ όνομα «φοράω μαύρα»…να υποθέσω 🙂 🙂 🙂
george
18 Νοεμβρίου, 2010 9:11 μμ
μπράβο σας ρε .
οι χειρότεροι φασίστες είστε εσείς.
με ποιόδικαίωμα δεν αφήνετε τα παιδιά να κάνουν πορεία?
όταν ήταν μαζί σας κατά του άρθρου 16 και ενάντια στο ΠΑΣΟΚ ήταν καλά?
και φέτος κατά των μέτρων έχει ταχθεί.
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 9:47 μμ
Για τους ΠΑΣΠιτες, ε george!
Αφιερωμένο λοιπόν, στα παιδιά της ΠΑΣΠ…
tolos
19 Νοεμβρίου, 2010 1:16 μμ
tolos
19 Νοεμβρίου, 2010 1:17 μμ
και το πρωτότυπο
tolos
19 Νοεμβρίου, 2010 1:17 μμ
tolos
19 Νοεμβρίου, 2010 1:18 μμ
tolos
19 Νοεμβρίου, 2010 1:18 μμ
george παλιο-τσιγκολελέτα
oldboy9
19 Νοεμβρίου, 2010 1:53 μμ
Tolos, ο george είναι ο τυπάκος στον νεροχύτη, είμαι σίγουρος!
oldboy9
19 Νοεμβρίου, 2010 1:50 μμ
…αξεπέραστο 😉
Free Voice Network
18 Νοεμβρίου, 2010 9:18 μμ
alexandra
18 Νοεμβρίου, 2010 9:45 μμ
έχει περάσει ήδη μίση ώρα απο το σχόλιο του george Και κανείς δεν έχει απαντήσει.
ενώ πριν η ροή των σχολιων ήταν πιο πυκνή….
Προσωπικά ανήκω σε άλλο χώρο απ αυτό του ΠΑΣΟΚ ωστόσο ήμουν ενάντια στην επίθεση που έγινε στα παιδιά της ΠΑΣΠ .
Κανείς δεν έχει γεννηθεί για να φοβάται κανέναν.
Το Πολυτεχνείο δεν είναι μαγαζάκι και ιδιοκτησία κανενός!
τιμή τους που κατέβηκαν να τιμήσουν τ αδέρφια μας που χάθηκαν και μας έδειξαν αν μη τι άλλο το δρόμο της ενότητας και όχι του φανατικού διαχωρισμού.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 9:49 μμ
Οκ…επειδη εχω δεν επιασα το αστειο…
Ποτε γελαμε?
Ποια τιμη στα αδελφια τους?
Ειμαστε με τα καλα μας?Το βιντεο το ειδε κανεις?
http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2010/11/18/%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%80-tv-m%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AF-%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%87%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AC%CF%84%CE%BF%CE%B9/
Κανεις δεν γεννηθηκε για να φοβαται κανεναν….Να το πεις αυτο Α) στα μουνοπανα που χθες εκαναν 28 δημοκρατικοτατες συλληψειςοπως η απο πανω στο βιντεο του Free Voice Network
Β) στα κωλοπαιδα της ΠΑΣΠ που θελουν να μας πεισοπυν οτι δεν ειναι ολοιδια με την κωλοκυβερνηση τους…η οποια εχει ηδη γαμισει με φοβο πολλα αγενητα παιδακια….
Χαμογελατε…
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 9:53 μμ
…σε φοβήθηκε το μάτι μου Doctor! Άσε που θα τρομάξεις και το κορίτσι ρε 😉
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 9:57 μμ
Ειναι που εβαλα τα νυχτικα μου….Μαλλον μπηκα αποτομα λες ε?
Να το παρω αλλιως?
Χαμογελατε…
alexandra
18 Νοεμβρίου, 2010 9:53 μμ
συγγνώμη είπε κανείς πως συμφωνώ με μπάτσους?
και απ όσο ξέρω από πολύ έγκυρες πήγες πέρσι είχαν προσαγάγει τουλάχιστον 10 Πασπίτες στην ΓΑΔΑ..
και όσον αφορά τον β) σ λέω πως αυτοί είναι ενάντια στο μνημόνιο και στο φοιτητικό σύλλογο π είμαι εγώ έχουν κατέβει μαζί μας σε πορεία όπως και στο άρθρο 16.
απλά δεν μ αρέσει να γινόμαστε σαν τους μπάτσους που βρίζουμε και να μην αφήνουμε τους άλλους να διαδηλώσουν.
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 9:58 μμ
Πέρσι? Ίσως να μην «ενημερώθηκαν» οι μπάτσοι ότι το ΠΑΣΟΚ έγινε κυβέρνηση!
Ξέρεις, δεν είναι και ιδιαίτερα ευφυείς άνθρωποι 😉
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:01 μμ
Και πριν απο 37 χρονια οι πασπιτες και οι κνιτες ετρογαν το ιδιο ξυλο απο τα τοτε καταστασλτικα γουρουνια….
Τι παει να πει αυτο?
Θα τα βαλουμε κατω να τα μετρησουμε ποιος εχει τους πιο πολλους συληφθνετες?
Αλλου ειναι το ζητημα alexandra.
Σε οτι αφορα στο b) ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ οπως και ο ΑΔΩΝΗΣ.
Οι ΠΑΣΠΙτες δεν ειχαν φοιτιτικους συλλογους να ακολουθησουν? Δεν ειναι προκλητικοτατη η πορεια νεολεας της κυβρνησης μας εμμεσω τετοιων εξελιξεων?
Αν δεν ντρεπεται ΠΑΣΠιτης να φερει το βδελυγμα της κυβερνησης του ας εχει και τα αρχιδια να δεχεται τον τραμπουκισμο.
Χαμογελατε…
s0sta
18 Νοεμβρίου, 2010 10:22 μμ
ετσι και αλλιως για τραμπουκισμους ηρθαν και με μπραβους μαζι…
σιγα μην καψωθηκαν τωρα για τον κοινο αγωνα..
ειδικα στη θεσσαλονικη απο οτι μαθαινω.
τα ¨’παιδια»
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:24 μμ
Το βιντεο που λεει οτι μπηκαν με μπαταριες(η λεξη που το διαφοροποιει απο τα αλλα βιντεο) αφορα στην Θεσαλλονικη ετσι?
Οσο για τους μπραβους….ελα μωρε….φοιτητες ειναι απλα δεν βγαινουν με τον νεο νομο και αναγκαζονται να δουλεψουν…
😉
Χαμογελατε…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:45 μμ
Από το ΠΑΜΑΚ θα της πήραν στάνταρ γιατί εκεί έχει σημεία ανακύκλωσης.
Πρωτοπώρο Πανεπιστήμιο και στις οδομαχίες τελικά.
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 10:43 μμ
τωρα το πηρες καλα Dr……μην την αποπαιρνεις την κοπελλα ….χαμογελα….
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:48 μμ
Ημουν αθυροστομος…το παραδεχομαι….αλλα μαλλον ενστικτο μου βρηκε και οχι οργη…;)
Χαμογελατε…
oldboy9
18 Νοεμβρίου, 2010 9:50 μμ
ΧΑ, μόλις απάντησα alexandra, και επί της ευκαιρίας καλώς μας βρήκες 🙂
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:06 μμ
Γενικά η ροή των σχολιασμών δεν είναι ομοιόμορφη όμως δε μπορώ να μη δεχτώ -όσο και να σιχαίνομαι τους ΠΑΣΠίτες- πως ο Γιώργος βάζει ένα ζήτημα. Πως ένα μέρος από αυτούς που τους επιτέθηκαν πριν τέσσερα χρόνια έπαιρναν Γενικές Συνελεύσεις με τη ΠΑΣΠ. Θα μου πεις πως ο καθένας είχε τη δική του τακτική. Οι μεν ήθελαν να αντιπολιτευτούν στη ΝΔ και να πάρουν και κανά κινηματικό ψήφουλο και οι άλλοι να φτιάξουν ένα κίνημα. Και να που μετά από 3 χρόνια το ΠΑΣΟΚ γίνεται κυβέρνηση και η ΠΑΣΠ βγαίνει πιο δυνατή.
Προς τον Γιώργο. Προφανώς ανήκεις στο χώρο της ΠΑΣΠ. Όλα αυτά περί φασισμού τα αντιπαρέρχομαι. Δε χρειάζεται τώρα να αναφέρουμε τις πρακτικές της ΠΑΣΠ. Μόνο που βγήκε σιδερικό από μπραβόνι στο Χημικό του ΑΠΘ δείχνει πως είσαστε αδίστακτοι πολιτικά που ξεπερνάει ακόμα και τις μικρο-παραταξιακές κόντρες.
Πέρσι οι ΔΑΠίτες τρώγαν βρωμόξυλο αλλά δε σας είδα να βγάζετε καμία ανακοίνωση.
george
18 Νοεμβρίου, 2010 10:13 μμ
θέλεις να σ αναλύσω τις πρακτικές των υπολοιπων αριστερων ομαδων τώρα?
μην μιλάς για αδίστακτους γιατί μάλλον δεν ξέρεις τι παίζει στο φοιτητικό συνδικαλισμό.
μπορεί τα ΕΑΑΚ να μην έχουν μπράβους αλλά έχουν πολλές φορές αποπειραθεί να δείρουν άγρια πασπίτες.τι ήθελες να κάνουν δλδ οι άλλοι?να καθήσουν να τις φάνε?
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:15 μμ
Δικο εχεις.Οποτε αςερθουν τα ΜΑΤ.
NEEEEEEEEEEXT.
Χαμογελατε…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:29 μμ
Κατ’ αρχήν να σου πω πως δεν είμαι στα ΕΑΑΚ αλλά στο ΚΚΕ για να γνωρίζεις με ποιον έχεις να κάνεις πολιτικά. Θα σου πω μόνο πως έχω περάσει σε όργανα των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και υπ. διδακτόρων από όλα τα πόστα που υπάρχουν, ξεκινώντας από φοιτητής μέχρι αυτή τη στιγμή που τελειώνω τη διατριβή μου. Οπότε μη μου λες αν ξέρω τι παίζει από φοιτητικό συνδικαλισμό. Έχω μπουχτίσει πραγματικά.
Προφανώς θα αμυνθείς σε κάποιο ντου εαακιτών όμως εγώ δε μιλάω γι’ αυτό. Αλλά για τις υπόγειες διαβουλεύσεις που κάνετε με τις πρυτανικές αρχές και τις συνεννοήσεις με μεγαλοκαθηγητές για το πολιτικό, παραταξιακό και προσωπικό όφελος και μόνο. Λίγες φορές έχω δει εκπροσώπους τις ΠΑΣΠ να παίρνουν γραμμή απροκάλυπτα κατά τη διάρκεια τμηματικών συνελεύσεων? Επίσης μιλάω και για τις λίστες με τους ημέτερους που στέλνατε στους προέδρους των ΜΠΣ (θυμάσαι το σχετικό δημοσίευμα στο δικό σας ΒΗΜΑ)? Μιλάω γι΄αυτές τις πρακτικές που στην ουσία έχουν δημιουργήσει την αναξιοκρατία (οσο κι αν φωνάζετε για διαφάνεια) που δε συγκρίνονται με τις καφρίλες των ΕΑΑΚιτών, ΚΝιτών κτλ.
Αυτή τη στιγμή εκπροσωπείς μία φοιτητική παράταξη που πρόσκειται σε μία κυβέρνηση ισχνής που οδηγεί τους πολίτες της στην εξαθλίωση κι αυτό γίνεται και με τις δικές σου πλατάρες. Είσαι φίλε μου κι εσύ ανακατεμένος στο βούρκο οπότε μην το παίζεις αθώα παρθένα. Έκανες τις επιλογές σου όπως κάνουμε και οι υπόλοιποι κι αυτές θα κριθούν στη κοινωνία.
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:32 μμ
σε μία κυβέρνηση ισχνής πλειοψηφίας
Back Door Man
18 Νοεμβρίου, 2010 10:16 μμ
Το Πολυτεχνείο δεν είναι μαγαζάκι και ιδιοκτησία κανενός!
τιμή τους που κατέβηκαν να τιμήσουν τ αδέρφια μας που χάθηκαν και μας έδειξαν αν μη τι άλλο το δρόμο της ενότητας και όχι του φανατικού διαχωρισμού.
———————————————–
Kαι ο Παπανδρέου με τον Πετσάλνικο πήγαν να «τιμήσουν» τα αδέρφια μας, τιμή το θεωρείς και αυτό ρε συ Αλεξάντρα;
Για πιο δρόμο ενότητας μιλάς, ενότητα με ποιούς, τους αυριανούς μας εξουσιαστές; Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ο Παπουτσής ήταν πρόεδρος της ΕΦΕΕ; Αν διαφωνούν με τις επιλογές του κόμματος τους ας φύγουν απ’ αυτό. Αλλιώς ας αποδέχονται και τα αποτελέσματα των επιλογών τους.
alexandra
18 Νοεμβρίου, 2010 9:55 μμ
και όσον αφορά το βίντεο ήμουν σε μπροστινό μπλοκ τους έκαναν ντου και μετά μαζεύτηκαν τα ΜΑΤ και οι ίδιοι φόρεσαν και κράνη.
όχι τόσο φανατισμός ρε παιδιά έλεος δλδ.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:04 μμ
Α οκ…σορρυ…mea culpa…νταξει…Τα παιδια ειναι καλα παιδια…
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1225910
Αυτο δεν ειναι μπλογκ της ΠΑΣΠ…..αλλα παρτυ μοτοσυκλετιστων…
Χαμογελατε…
alexandra
18 Νοεμβρίου, 2010 10:11 μμ
δεν διαβάζεις μάλλον τι λέω και με στεναχωρεί αυτό.
σ είπα τα κράνη τα έβαλαν μετά το ντου και γιατί απ όσο ξέρω είχαν ενημέρωση πως θα φάνε βρωμόξυλο.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:13 μμ
Επειδη διαβαζω….γι αυτο και το λεω…Μην στεναχωριεσαι…
Και μηπως να ρωτησω
Πως ηρθε και απο που αυτη η ενηεμρωση και πως εφτασε και στα χερια σου?
Γιατι ακριβως πιστευεις οτι υπηρξε η επιθεση?
Χαμογελατε…
george
18 Νοεμβρίου, 2010 10:15 μμ
στα χέρια μου έφτασε μέσω φίλων που έχω στην ΠΑΣΠ. τώρα αυτοί πως τ έμαθαν δεν ξέρω, λογικά θα το υποψιάστηκαν.
πιστεύω πως υπήρξε επειδή είναι κυβέρνηση. απλά δεν μπορώ να μην καταθέσω την άποψη μου πως δεν είναι πχ όπως η ΔΑΠ η οποία δεν κατεβαίνει καν σε πορείες, δεν αναγνωρίζει τους νεκρούς του Πολυτεχνείου.
τα παιδιά κατέβηκαν και δν είχε κανείς τ δικαίωμα να τους επιτεθεί.
george
18 Νοεμβρίου, 2010 10:17 μμ
σίγουρα έτσι θα απαντήσει η αλεξάνδρα.
μήπως κ εσύ δικιά μας είσαι?
σε καταλάβαμε..
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:19 μμ
BUSTED!!!!!!!!!!
Χαμογελατε…
s0sta
18 Νοεμβρίου, 2010 10:26 μμ
😉 😉
αχαχαχαχα…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:33 μμ
Με λίγα λόγια η ΔΑΠ είναι ειλικρινής. Καλά αυτό το γνωρίζουμε.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 9:56 μμ
Ο Παπανδρεου πεθανε μα ο γιος του μας σκοτωνει…
Αστυφυλακες Χοιριδια Αφεραιτες ζωων…
η αλλιως
μπατσοι γουρουνια δολοφονοι…..
Χαμογελατε…
alexandra
18 Νοεμβρίου, 2010 10:17 μμ
δεν ήμουν ποτέ ΠΑΣΟΚ ούτε και θα γίνω.
εγώ φταίω που πήγα να σας υπερασπιστώ κιόλας.
s0sta
18 Νοεμβρίου, 2010 10:27 μμ
αξιολυπητο.απλα..
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:28 μμ
Εγω δεν ημουν ποτε ψηλος και μητε και θα γινω….
γκον νταμν ιτ…
Χαμογελατε…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:36 μμ
Εγω δεν ημουν ποτε ψηλος και μητε και θα γινω….
***************************************************************
Κι εγώ με αυτό το καημό θα πάω. Με παρηγορεί τουλάχιστον το γεγονός πως είμαι πανέξυπνος, πανέμορφος με ισχυρή προσωπικότητα κι εξαιρετικές ερωτικές αποδόσεις. Αλλιώς θα το είχα πάρει κατάκαρδα 😀
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:39 μμ
Εμενα με σωζει το οτι δεν παιθεναω…(για πολυ)
😉
Αμα ζεις για πολυ ξεχνας να σπαζεσαι για το υψος σου….
😉
Χαμογελατε…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:41 μμ
Σωστό κι αυτό
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 10:40 μμ
και οπου εμφανιζεσαι υπερκαλυπτεις την ΔΕΗ με την λαμψη σου….. 🙂
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:43 μμ
Είδες λύνω και το ενεργειακό πρόβλημα. Λες να με βγάλει κι ο ΣΚΑΙ?
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια (εδώ κοκκινίζω).
Όχι τίποτε άλλο, να τα διαβάζουν και οι δύσπιστοι 😉
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:45 μμ
Ακους ΜΙΤΣΑΡΑ?
Οχι για να μην λες οτι δεν εχω λυσεις για το ενεργειακο προβλημα τσι χωρας…;)
Καλησπερα Γιαννκα.:)
Χαμογελατε…
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:46 μμ
Σε μένα το λέει ρε. Ουστ!
Απάντησες και δεύτερος
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:49 μμ
Μονο που πρωτος θα κανω την προταση…
χααχαχαχα
Προτεινω λειπον να χρησιμοποιησουμε τον ΜΙΤΣΑΡΑ για φωταψιες…
(το ξερω βρε γκρινιαρη οτι το ειπε σε σενα….) 😉
Χαμογελατε…
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 10:49 μμ
ΠΑΝΤΩς ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΚΟΣΜΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥ Dr εχει λαμψη!!λακησπερες
MITSARAS
18 Νοεμβρίου, 2010 10:52 μμ
Αυτό το «ΠΑΝΤΩΣ» τα λέει όλα νομίζω.
Τώρα θα χαμογελάσω πραγματικά και θα την κάνω για λίγο.
Θα τα πούμε αργότερα ξανά.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 10:53 μμ
Ελα να φωτιζομαστε…..;)
Χαμογελατε…
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 11:12 μμ
σιγα ρε…
στραβωθηκαμε απτο ΦΩΩΩΣ…. Β-)
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 11:37 μμ
για να σε δουμε κι εσενα….θα ειναι το blog αυτοφωτο?
μανικακος
18 Νοεμβρίου, 2010 11:41 μμ
μπα…εγω ειμαι υποχθονιος…
εγω ρουφαω το φως και το κραταω… 🙂
Γιαννκα
18 Νοεμβρίου, 2010 11:54 μμ
ααααααααααα σ εσενα δλδ βγαινει το φως απο μεσα σου 🙂 :)………οταν δεν το κρατας? μανικακο…
lotea
18 Νοεμβρίου, 2010 11:23 μμ
Πολύ αστείο. Πας στο Πολυτεχνείο για τις εκδηλώσεις, και νομίζεις, ότι μόνο του ΚΚΕ ήταν μέσα το ’74. Παντού κόκκινα πανό, τα συνθήματα στην πύλη «έξω το ΝΑΤΟ» και «έξω οι ΗΠΑ», γράφονται με επεξηματικό ΚΝΕ από κάτω και σφυροδρέπανο. Ούτε λέξη, για το πωε είχε αφορίσει ο Ριζοσπάστης την κατάληψη του Πολυτεχνείου σαν προβοκάτσια. Κατά τ’ άλλα οι Πασπίτες είναι οι υποκριτές, πάμε να τους δείρουμε.
DrAluca
18 Νοεμβρίου, 2010 11:27 μμ
Αλλο μεγαλο πληγμα η ΚΝΕ….ελεος και φετο…αλλα δεν θα μιλησω ακομα….
Χαμογελατε…
MITSARAS
19 Νοεμβρίου, 2010 12:12 πμ
Lotea, το KKE και η ΚΝΕ είναι οι μαζικότερες οργανώσεις που βρίσκονται στο χώρο του πολυτεχνείου και με μακράν τα περισσότερα μέλη. Δε σου φαίνεται λογικό να καταλαμβάνουν τον περισσότερο χώρο? Μπορεί το ΚΚΕ ας πούμε να καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με το ΕΕΚ (με συγχωρείς NLS καταλαβαίνεις πώς το λέω). Γιατί σου κάνει εντύπωση αυτό κι όχι το ξύλο που έπαιξε μεταξύ νεολαίας ΣΥΝ και ΕΑΑΚ για τους χώρους και μη μου πεις ότι φταίει το ΚΚΕ που δεν τους αφήνει χώρο.
Όσο για τη Πανσπουδαστική νο 8 (όχι ο Ριζοσπάστης) φάνηκε από τα γεγονότα πως ήταν άστοχη ως προς τις εκτιμήσεις της (δε μίλησε για προβοκάτσια ακριβώς αλλά για ρουφιάνους του Ρουφόγαλη για την ακρίβεια, δες το καλύτερα) πάντοτε όμως σε ένα κλίμα που η παρακολούθηση από την ασφάλεια ήταν γενικευμένη. Από εκεί κι έπειτα τα μέλη της ΚΝΕ τότε συμμετείχαν κανονικότατα στη συντονιστική επιτροπή του Πολυτεχνείου εκτός κι αν η φωνή της τότε κνίτισας Δαμανάκη είναι μύθευμα.
Να σου γνωστοποιήσω επίσης πως εκτός από τη Πανσπουδαστική νο 8, το ΚΚΕ είχε πάρα πολλά μέλη του εξόριστα ή φυλακισμένα. Κι ακόμα χειρότερα νεκρούς για να θυμηθούμε τον Γιάννη Χαλκίδη ή τον Γιώργο Τσαρουχά. Για να μην αναφέρω πόσοι γνώρισαν τα βασανιστήρια στα γραφεία της Μπουμπουλίνας.
Αυτά τα ολίγα για το ΚΚΕ και τον αντιδικτατορικό του αγώνα.
MITSARAS
19 Νοεμβρίου, 2010 12:13 πμ
στα κρατητήρια της Μπουμπουλίνας.
lotea
19 Νοεμβρίου, 2010 12:51 πμ
Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, βλέπεις εδώ στην εικόνα του 74 να γράφει ΚΚΕ από κάτω από τα συνθήματα;
http://tinyurl.com/36rvvvs
Το να γράφουν τώρα τα ίδια συνθήματα, αριστερά και δεξιά στην πύλη, αλλά να προσθέτουν ΚΝΕ από κάτω, εμένα προσωπικά, μου χτυπάει πολύ άσχημα.
Τα μέλη της ΚΝΕ συμμετείχαν, παρά το τί έλεγαν οι ηγεσίες. Αυτό το ακούς σε οποιοδήποτε ντοκυμαντέρ με μαρτυρίες. Και συμμετείχε κόσμος από την αριστερά, μέχρι τη δεξιά.
MITSARAS
19 Νοεμβρίου, 2010 2:07 πμ
Είναι καθαρά προσωπική σου άποψη οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι. Το 7# δε θα μπορούσε να γράφει ΚΚΕ καθώς ήταν ακόμα στη παρανομία. Κι εννοείται πως μαζί σου δε πρόκειται να αντιπαρατεθώ καθώς μου είσαι πολύ συμπαθής. Αν και η αντιπαράθεση δε μου είναι δυσάρεστη, εξαρτάται όμως πως γίνεται. Έχω πάντως μία απορία καθώς πραγματικά δε γνωρίζω. Που υπάρχει η κόντρα μεταξύ μελών της ΚΝΕ και ηγεσίας. Αν έχεις κάποιο ντοκουμέντο να μελετήσω θα σου είμαι ευγνώμων.
Φιλιά και καλή σου νύχτα.
MITSARAS
19 Νοεμβρίου, 2010 2:10 πμ
Το 73 δε θα μπορούσε
lotea
19 Νοεμβρίου, 2010 11:44 πμ
Δες εδώ από 4:24 και μετά
«Αλλά βεβαίως δεν πειθαρχήσαμε εμείς στην κομματική γραμμή τότε», λέει ο -πώς ήμουν και πώς έγινα- Μίμης Ανδρουλάκης.
MITSARAS
19 Νοεμβρίου, 2010 12:51 μμ
ΟΚ σε ευχαριστώ για τον σύνδεσμο.
ChristosK
19 Νοεμβρίου, 2010 9:48 πμ
αντιγραφω απο πανσπουδαστικη νο8: «Πληρωμενοι υπαλληλοι της ΚΥΠ», «ψευτοεπαναστατες χαφιεδες της ΚΥΠ», «οργανωμενοι πρακτορες της ΚΥΠ», «συμφωνα με προβοκατορικο σχεδιο», «με βαση τις εντολες του Παπαδοπουλου και της CIA», «με σκοπο να επιβαλουν με κάθε μεσο τραμπουκισμου και προβοκατσιας γελοια και αναρχικα συνθηματα και συνθηματα που δεν εκφραζανε τη στιγμη και τις συγκεκριμενες δυναμεις»
παλι με χρονους με καιρους….
ωραια αρχισαμε πρωι-πρωι…
καλημερες δεξια-αριστερα-πρακτορικες-προβοκατορικες
Back Door Man
19 Νοεμβρίου, 2010 2:19 μμ
Το ΚΚΕ (η ΚΝΕ στην συγκεκριμένη περίπτωση) λειτούργησε όπως λειτουργούσε πάντα και θα συνεχίσει να λειτουργεί όσο καιρό θα παραμένει ένα κόμμα βαθιά σεχταριστικό με τον σταλινισμό μέσα στο Dna του: Συκοφάντηση και λάσπη σε αγωνιστές (εδώ δεν κώλωσε στον δικό του Πλουμπίδη στον Μαυρόγένη πχ θα κωλώσει;) και αγώνες που δεν μπορεί να ελέγξει και να καπελώσει. Η δε κλασσικές ΚΚΕδίστικες δικαιολογίες περί συνθηκών παρανομίας, ελλειπούς πληροφόρησης κλπ καταρίπτονται περίτρανα από την ιδια και απαράλακτη στάση του ΚΚΕ τον δεκέμβρη.