inflammatory (με σαρκαστικές διαθέσεις)
Το Σαββατόβραδο πέρασα απο την πλατεία Κοτζιά στην οποία οι atenistas, με αφορμή τις δημοτικές εκλογές, οργάνωσαν κάλεσμα για το συμβολικό γέμισμα της πλατείας με αναμμένα κεριά. Το μήνυμα που ήθελε η (πολυδιαφημισμένη) συγκέντρωση να περάσει στον μελλοντικό νεοεκλεγή Δήμαρχο (απ’ όπου κι αν προέρχεται), ήταν να μην εγκαταλείψει το ιστορικό κέντρο της πόλης να μαραζώσει στο «σκοτάδι». Η ιδέα ήταν έξυπνη και το αισθητικό αποτέλεσμα άξιο φωτογραφιών. Δε θέλω να γίνω μίζερη. Δεν έχω απολύτως κανένα θέμα με όσους είναι καχύποπτοι απέναντι στην πολιτική ζωή, γιατί κάποιοι άλλοι στην τελική τους έδωσαν το δικαίωμα. Πόσο μάλλον με αυτούς που δεν τους ταιριάζει η απάθεια ή η γκρίνια του καναπέ και θέλουν με τον α ή β τρόπο να πάρουν κάποιες πρωτοβουλίες, για να νιώσουν οτι έτσι βάζουν το δικό τους μικρό λιθαράκι στη βελτίωση της ζωής τους. Το θέμα όμως δεν είναι απλά να «νιώσεις» καλύτερα, μόνο και μόνο για να απενεχοποιηθείς, ενδεχομένως διότι βαριέσαι να το «ψάξεις» ή…δε βρίσκεις κάποιον να σε πάρει απο το χεράκι να σου δείξει το δρόμο…εν ολίγοις να χειραγωγηθείς…
Το θέμα είναι πάνω απ΄όλα να αμφισβητήσεις αυτό που σου έμαθαν οτι είναι «αυτονόητο». Κι απο ΄κει και πέρα να κάνεις ο,τι νομίζεις. Μπορεί αγαπητέ atenista παίρνοντας αμπάριζα τα παρατημένα οικόπεδα της πόλης για να τα καθαρίσεις, να τα φυτέψεις και να τα ποτίσεις, να σου δίνεται η ικανοποίηση του «άμεσου αποτελέσματος» και οτι βρήκες «ενα κανάλι δημιουργικής συμμετοχής στις ανοιχτές υποθέσεις της Αθήνας» αλλά…δεν παύεις να έχεις πληρώσει το κράτος απο την ίδια σου την τσέπη για να κάνει αυτό που αναλαμβάνεις τώρα εσυ. Αντί μάλιστα να διεκδικήσεις τουλάχιστον πρώτα ή έστω παράλληλα να πιάνουν τόπο τα λεφτά σου, προτίμησες κατευθείαν να του δώσεις άφεση αμαρτιών και βρήκες αισθητικά πιο ωραία την ταμπέλα του «χαμάλη», απο αυτή του «γκρινιάρη» που κατηγορεί το κράτος ή τους «άλλους», οτι φταίνε για όλα! Ήθελα να ήξερα τουλάχιστον εαν μετά την ταμπέλα του «χαμάλη» ακολουθεί αυτή του «full time – ακτιβιστή – ρακοσυλλέκτη» γιατί όπως καταλαβαίνεις με κάποιο τρόπο θα πρέπει το εγχείρημα σου να «συντηρείται» σε τακτά χρονικά διαστήματα…αλλιώς είναι πρόσκαιρη λύση.
Πολιτική απόφαση atenista μου δεν είναι «με τί μέσο θα μετακινηθούμε, σε ποιο σούπερ μάρκετ θα πάμε, που θα πιούμε καφέ, αν θα αγοράσουμε σοκολάτα – τέτοια ή άλλη«. Πολιτική απόφαση είναι να πιστεύεις οτι «δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για τα δάνεια της Ελλάδας ούτε για της σχέση της με την Ευρώπη«. Αφού λοιπόν έχασες τη μάχη που ούτε αποπειράθηκες να προσπαθήσεις να δώσεις, ίσως διότι όπως παραδέχεσαι δεν είσαι φτιαγμένος για «πορείες, καταστροφές και επιθέσεις«, μάθε οτι σε αυτές δίνεται μάχη με αφόρητα χημικά, για εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματα που δε διαφημίστηκαν σε free press. Μάθε επίσης οτι τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτές δεν έχουν «συνειδητοποιήσει τη δύναμη τους ως καταναλωτές», διότι έχουν συνειδητοποιήσει τη δύναμη τους ως άνθρωποι και το όραμα τους τυχαίνει να μην είναι «κάποια μέρα στην Αθήνα να μπορούμε να απαιτούμε να μας φέρουν άλλο πιάτο σε εστιατόριο, χωρίς να μας κοιτάνε σαν τρελούς«.
Αφήνοντας τη «μοκέτα κεριών» της πλατείας Κοτζιά και κατηφορίζοντας στην Αιόλου, έρχεσαι αντιμέτωπος atenista μου με την εικόνα των αστέγων και ενός – δύο αλκοολικών που περιπλανιώνται στο δρόμο, η οποία καταρρίπτει σε χρόνο dt όλες τις φιλότιμες προσπάθειες σου για μια «ομορφότερη» Αθήνα. Μπορεί αυτή η πόλη να έχει ανεκμετάλευτα αρχιτεκτονικά στολίδια και σε πολλά σημεία της να είναι βρώμικη και παραμελημένη, αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται ποτέ να «συνειδητοποιήσεις τις τεράστιες δυνατότητές της ως μητροπολιτικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου» εαν πρώτα δεν καταλάβεις οτι μέσα στα προαναφερόμενα πλαίσια, καταλήγεις δυστυχώς να παλεύεις περισσότερο για τη βιτρίνα παρά την ουσία…Η ομορφιά μιας πόλης δε φτιάχνεται εφετζίδικα απο εθελοντές – οσο καλά κίνητρα και να ΄χουν, αλλα αντικατοπτρίζεται απο την ποιότητα ζωής των κατοίκων της.
Οι προτάσεις σε πλάγια γράμματα είναι απο τις αναρτήσεις του site των atenistas
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 11:01 πμ
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχεις πολύ άδικο έτσι όπως τα γράφεις. Κάποιες από τις προτάσεις σε πλάγια γράμματα είναι εξωφρενικές έτσι μεμονωμένες όπως τις παραθέτεις. Από την άλλη βέβαια, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι πρέπει να αναζητήσουμε αλλού τα αίτια που αυτοί οι άνθρωποι εμφανίζονται ως «απολιτίκ» & «της εικόνας». Είδαμε & τους «άλλους».
Προσωπικά έχω αρχίσει και υποστηρίζω όλο και περισσότερο την άποψη ότι, ξέρεις δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί. Μπορεί να μην «τα φάγαμε μαζί», αλλά τι να σου κάνει ο κάθε δήμαρχος, αν εσύ δεν έχεις την στοιχειώδη αξιοπρέπεια & πολιτισμό να μην πετάς τα σκουπίδια σου όπου βρεις; (Μόλις πριν από μισή ώρα πέτυχα μια κυριά που περιμένοντας το λεωφορείο ξέρναγε μέσα στη μέση του δρόμου. Μπορεί να ήταν άρρωστη, αλλά δεν είχε τη στοιχειώδη ευγένεια να πάει σε μιαν άκρη ή στον κάδο που ήταν δίπλα της. Έτσι φάτσα φόρα στη μέση της Κηφισίας).
Το κράτος είναι άχρηστο και μου τρώει τα λεφτά. Ας κάτσω λοιπόν μέσα στην βρώμα και την ασχήμια να περιμένω πότε αυτό το κράτος θα με σεβαστεί, ή πότε οι πολιτικοποιημένοι αυτού του τόπου θα κάνουμε την ανατροπή. Στο ενδιάμεσο δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα, έτσι; Ανατροπή του καπιταλισμού γιατί όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.
Τα τέσσερα όμορφα (πλέον) οικόπεδα σε λίγο θα ξαναγεμίσουν σκουπίδια, εκτός κι αν οι atenistas γίνουν χαμάληδες. Ή εκτός κι αν οι περίοικοι αποφασίσουν ότι τους αρέσει η καθαριότητα και το πράσινο, όποιος κι αν τους τα παρέχει. Ίσως βλέποντας την αλλαγή κάποιοι αποφασίσουν να αλλάξουν και οι ίδιοι. Εκατό; Δέκα; Κι ένας κέρδος θα είναι.
Στο διαταύτα: Άλλο η ουσία κι άλλο η εικόνα. Μην υποβαθμίζετε όμως τη σημασία της δεύτερης. Επίσης αν θέλετε τις όποιες πρωτοβουλίες πολιτικοποιημένες (και με τα δικά σας χρώματα), κοιτάξτε λίγο και την απεύθυνσή σας, για να μιλήσω στη γλώσσα σας. Δεν φταίνε οι άλλοι που δεν τους κερδίζετε με τα επιχειρήματά σας. Εξάλλου το να σηκωθείς από τον καναπέ -έστω και για να κάνεις κάτι ανούσιο, το χαμάλη- είναι ένα πρώτο βήμα. Κι ας μην τους τσουβαλιάζουμε όλους. Ήταν 7 και γίναν 100. Βάζω στοίχημα ότι ο καθένας από αυτούς έχει διαφορετικό λόγο που συμμετάσχει.
btw, εμένα 2 χρόνια τώρα μου πιπιλίζετε τα μυαλά ότι ΟΛΑ είναι πολιτικές αποφάσεις.
υγ: δεν απευθύνομαι προσωπικά στην inflammatory, απλά με το 2ο πληθυντικό είναι πιο άμεσος ο λόγος.
Giorgos Libertarian Enrage
8 Νοεμβρίου, 2010 11:45 πμ
ΟΛΟΙ….ΧΑΖΟΙ….ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 12:20 μμ
Μωρέ ας έκαναν όλοι οι πολίτες κάτι σαν τους atenistas και θα ήμασταν καλύτερα. Τους προτιμώ από τους κανεπαδάτους ή από τους επαγγελματίες πολιτικούς. Άσε που μπορεί κάποιοι από αυτούς να γίνουν και πιο ενεργοί και συνειδητοποιημένοι πολιτικά με αφορμή την συμμετοχή τους στους atenistas. Από την άλλη με χαλάει η απολιτίκ free mag κατεύθυνση τους και κυρίως ένα banner που είδα στο site τους περί εταιρικής ευθύνης( μπρρρρ) .
Η συνειδητοποίηση του ότι μπορείς να πράξεις σε συνεργασία με άλλους μπορεί να είναι ευεργετική. Αυτό δεν ψάχνουμε? αυτό δεν είναι το ζητούμενο?
risinggalaxy
8 Νοεμβρίου, 2010 12:43 μμ
Βασικά αυτό που ψάχνουμε είναι το ΤΙ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ αυτή η συνεργασία και η κοινοτοποίηση.
Αν είναι να εκφράζει τις ΜΚΟ τους εργολάβους και αυτούς που τους χαλάνε οι φτωχοί και οι άστεγοι τη «μόστρα» όταν κάνουν βόλτα για εναλλακτικό ποτό στην Αθήνα , όχι ευχαριστώ .
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 12:50 μμ
Το τι θα εκφράζει θα φανεί στην πορεία νομίζω. Ακόμα και αν πάει προς την κατεύθυνση ΜΚΟ/εταιρειών , κάποιοι ελπίζω να συνειδητοποιήσουν κάποια πραγματάκια.
risinggalaxy
8 Νοεμβρίου, 2010 12:46 μμ
Το λάθος από το πληκτρολόγιο είπε την αλήθεια..εχεχεχε περι κινητοποιήσεως ήθελα να γράψω αλλά μάλλον οι κοινοτοπία ταιριάζει καλύτερα.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 12:52 μμ
Χαχαχαχα τώρα το είδα 😛 Γλώσσα λανθάνουσα λένε ε !
anle
8 Νοεμβρίου, 2010 12:57 μμ
Εγω παντως τους γουσταρω.. δεν κανει καποιος κατι γκρινιαζουμε, κανει καποιος κατι και παλι γκρινιαζουμε.. κανει κατι καποιος που δεν εινα στον πολιτικο χωρο που υποστηριζουμε, εχει δευτερες σκεψεις, κανει κατι καποιος χωρις να νοιαζεται γι κομματα ειναι απολιτικ κλιν κατ κακομαθημενακιασ.. και στο τελος επειδη κανεις δεν ειναι τοσο γαματος οσο εμεις τους σνομπαρουμε ολους, οργανωνουμε την επανασταση, ο καθεις με 10 φιλους θαβοντας τους αλλους γιατι δεν το κανουν τοσο καλα οσο εμεις και ειμαστε και ευτυχισμενοι με την παρτυ μας
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 1:04 μμ
«και στο τελος επειδη κανεις δεν ειναι τοσο γαματος οσο εμεις τους σνομπαρουμε ολους, οργανωνουμε την επανασταση, ο καθεις με 10 φιλους θαβοντας τους αλλους γιατι δεν το κανουν τοσο καλα οσο εμεις και ειμαστε και ευτυχισμενοι με την παρτυ μας»
Ακριβώς. Και τελικά καταλήγουμε να ζούμε στη χώρα των πασόκ-νδ-λαος-εε-δντ…Και έρχονται χειρότερες μέρες…
anle
8 Νοεμβρίου, 2010 1:44 μμ
Αντε πες οτι μεχρι τωρα ζουσαμε στην πλανη.. αλλα συγγνωμη αλλα μετα απο χθες εγω θεωρω οτι τα θελει ο κωλος μας.. Ο καθεις τελικα περνει αυτο που του αξιζει, αλλα δυστυχως οπως συνηθως αυτοι που θα την πληρωσουν θα ειναι οι πιο αδυναμοι.. γιατι η παιδικη φτωχεια ειναι σε υψηλα επιπεδα, γιατι πλεον οι χρυσαυγουλες θα κυνηγουν και με τη βουλα τα πιτσιρικια των μεταναστων, γιατι τρεξαμε σα πανικοβλητα ζωα να ψηφισουμε εναν αχρηστο Σγουρο μην τυχον και φυγει η τροικα και γιατι οσοι δεν γουσταρουν, δεν ψηφιζουν για να φοβηθει ο Γιωργος η ο Αντουαν.. με το μπαρδον αλλα τους κλασαμε μια μαντρα αρχιδια.. Εγω αν ημουν Γκιορκος και Μιχαλολιακος θα εστελνα παο ενα μπουκετο λουλουδια σε οσους δεν ψηφισαν.. Γιατι τον Μιχαλολιακο αυτοι τον εβγαλαν οχι τα Χρυσαυγουλα
Rodia
8 Νοεμβρίου, 2010 2:21 μμ
Ανεκαθεν πιστευα οτι η βελτιωση της αισθητικης ειναι ενα σοβαρο βημα προς τη γενικη βελτιωση του ανθρωπου σε καθε τομεα. Οπότε, νομιζω πως οι ενεργειες των ατενιστας ειναι πολυ χρησιμες και δειχνουν μια αισιοδοξη κατευθυνση. 🙂
Η αισθητικη ειναι δυσκολο πραγμα… Στο κατω κατω, ολα απο εκει ξεκινουν και εκει καταληγουν.
Rodia
8 Νοεμβρίου, 2010 2:29 μμ
ξεχασα να τσεκαρω για ειδοποιηση… 😉
inflammatory (ex.bititis)
8 Νοεμβρίου, 2010 2:54 μμ
Καλησπέρες! Παρόλο που το κείμενο έχει γραφτεί προσεκτικά, ωστε να μην τσουβαλιάζει άκριτα καλό είναι ίσως να (ξανα)διευκρινιστεί οτι:
1) Σε καμία περίπτωση δεν απαξιώνεται η προσπάθεια των atenistas, αλλά εντοπίζεται η αναπόφευκτη λούμπα των αντιφάσεων στην οποία θα πέσει, επειδή πολύ απλά διαδραματίζεται μεμονωμένα, αποκομμένη απο τους ευρύτερους κοινωνικοπολιτικούς συσχετισμούς. Και αυτό δικαίως ή αδίκως είναι συνειδητή επιλογή τους. Διαλέγοντας τη συμπεριφορά, διαλέγεις και τις συνέπειες.
2) Σαρκασμός προς τους «απολιτικ» κανένας…σαρκασμός προς τους «απολιτίκ» που καταδικάζουν κινηματικές δραστηριότητες απο την απέξω, διοτι βαριούνται στην τελική να τις διαμορφωσουν οπως θα ήθελαν να είναι…ανελέητος…!
ΥΓ: η διευκρίνηση γίνεται καθαρά για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή παρερμηνείες
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 3:17 μμ
inflammatory ποιες κινήσεις/προσπάθειες βλέπεις που ΔΕΝ είναι αποκομμένες από τους ευρύτερους κοινωνικοπολιτικούς σχηματισμούς? Και μην αρπάζεσαι το κείμενο μια χαρά είναι, απλά εκφράζω έναν προβληματισμό( τρομάρα μου) ;P
inflammatory (ex.bititis)
8 Νοεμβρίου, 2010 3:29 μμ
spin δεν αρπάζομαι, ούτε εχω θέμα να μην αρέσει το κείμενο ή να δέχεται κριτική αλλιώς δε γραφεις σε μπλογκ, αλλά μιας και το έθεσες κόζαρα και ΥΓ για να διευκρινηστεί και αυτο χαχαχαχαχαχα :-)))))))
Αυτές που είναι «ακομμάτιστες» (κάτι που επιδιώκουν οι atenistas) αλλά οχι πολιτικά αποκομμένες είναι του αναρχικού χώρου.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 3:54 μμ
Ναι μωρέ δεν θα γίνουμε και ευγενικοί τώρα ξεκόλλα 😛
Εμένα με προβληματίζει το πως ορίζουμε την σύνδεση με τους κοινωνικοπολιτικούς σχηματισμούς. Βάση των αποτελεσμάτων, βάση της συμμετοχής, βάση των αρχικών προθέσεων κλπ.
Εκτός αυτού το πιο σημαντικό για μένα είναι βάση μιας πράξης/ενέργειας που οργανώνεις, να μπορέσεις να εμπνεύσεις κάποιους συμπολίτες σου που μέχρι τώρα άραζαν. Να τους δείξεις δηλαδή τι εννοείς στην πράξη, όχι να προσπαθήσεις να τους πείσεις για κάτι θεωρητικά.
Οι ατενίστας λοιπόν πέτυχαν σε πρώτη φάση σε αυτό που αναφέρω. Βέβαια αν θα δούμε καμιά διαφήμιση-χορηγία EUROBANC στυλ » ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» γάμα τα ;P
marxfactor
8 Νοεμβρίου, 2010 3:31 μμ
εγω δεν γκρινιάζω καθόλου…για τους ατενίστας υπάρχει καναπές και επαγγελματίας πολιτικός..ολοι εμείς οι απλοί άνθρωποι ακτιβιστές διαδηλωτές διαμαρτυρόμενοι απο μικρή ηλικία ως τώρα και μετέχοντες και στη ζωή και στα κοινά δεν υπάρχουμε και ξέρετε γιατί? γιατι θέλει κότσια να φας χημικά, θέλει κότσια να φας ξύλο υπερασπιζόμενος τη ζωή σου το δικαίωμα στην ελευθερία και στη δίκαιη αμοιβή, θέλει κότσια να κάνεις φυλακή και να χαρακτηριστείς. Δεν τους δημιουργήθηκε ποτέ η απορία γιατί τα κεράκια τους οχι μονο δεν θα τα χτυπήσει κανένας επαγγελματίας πολιτικός αλλά μπορεί να τους τα επιδοτήσει και καμμιά εκκλησία. Δεν θα τους δημιουργηθεί ποτέ καμμιά απορία για τη κοινωνία θεάματος και κατανάλωσης της οποίας απο θύματα γίνονται τώρα -χαμένοι τελείως μέσα στη μετάφραση (και τη διαφήμιση)-οι δυναμικότεροι υποστηρικτές και ζηλωτές με το τη φοβερή αμερικανιά «η δύναμή μου σαν καταναλωτής»….λοιπόν δείξτε την τη δύναμή σας και γω μαζί σας…απέχετε για μια εβδομάδα απο ΚΑΘΕ κατανάλωση εκτός απο το νερό…και δείτε τι αποτέλεσμα θα φέρετε…τάχετε τα κότσια?
anarchovlaxos
8 Νοεμβρίου, 2010 4:24 μμ
μαρξφακτορ,μη βαζεις δυσκολα στα παιδια..το πιο xtreme θα ειναι καθιστικη διαμαρτυρια..
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 4:30 μμ
Μέσα σε 6 μήνες πέρασαν μέτρα που προσπαθούσαν να τα περάσουν 20 χρόνια. Άρα, εγώ προσωπικά, δεν έχω και υπερβολική διάθεση για σαρκασμό ( οκ δεν έχω τώρα που μιλάμε :P) απέναντι τους.
Xanadu
8 Νοεμβρίου, 2010 11:57 μμ
θα συμφωνήσω απολύτως με το σχόλιο του marxfactor
Ακίνδυνες ενέργειες και χωρις κανενα ψιγμα ακτιβισμου, χωρις ουσιαστικο πρόταγμα, εκτονωτικες για πολλους και οι οποιες προωθούνται ως τρεντυ απο το σύστημα ακριβως γιατι ειναι τελειως ακίνδυνες….
marxfactor
8 Νοεμβρίου, 2010 3:34 μμ
..και δεν ειναι καν πρωτότυποι…αυτός ειναι αντεγραμμένος ακτιβισμός απο κάτι μπαφοζαιτγαιστικους Λονδρέζους που είχαν ομως τα κότσια να καταγγείλουν την κατανάλωση και οχι να την γλείφουνε σαν τους μπανανίστας της ατένας..
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 3:57 μμ
Ο λονδινίστας ακτιβισταριόνες δηλαδή καπνίζουν μπαφίδια με αφορμή το zeitgeist ?
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 4:23 μμ
χα χα χα!
😀
Kost@s
8 Νοεμβρίου, 2010 4:45 μμ
«Συγχαρητήρια» για τις σαρκαστικές σας διαθέσεις. Αν μη τι άλλο είστε ειλικρινής.
«Συγχαρητήρια» που με τα αποσπασματικά σας copy/paste μηδενίζετε (ναι… ναι… ξέρω, σαρκαστικά πάντα) τις όποιες προσπάθειες. Κρατήστε μια σημείωση, θα σας χρειαστεί. Προσπάθειες στο πεδίο, όχι εικονικές.
Δεν πάει πολυς καιρός που την ίδια αντιμετώπιση είχε και το freeday. Βέβαια πλεον απαριθμεί πολλά δίκυκλα κάθε Παρασκευή, και το πιο σημαντικό κατα εμε είναι ότι πλεον δεν είμαι ο μόνος τρελός που πηγαινοέρχεται στην δουλειά του με το δίκυκλο. Εδώ, κολλάει η προηγούμενη σημείωση. Σε απλά Ελληνικά, αύξηση του δίκυκλου σαν μέσο μεταφοράς, όχι μόνο διασκέδασης.
Κλείνοντας, φαντάζομαι ότι θα ήταν προτιμητέο αντι για κεράκια να υπήρχε βενζίνη και μπουκάλια.
Σαρκαστικά πάντα, ε ?
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:14 μμ
οι ατενίστας λένε πως τους εμπνέει η επαναστατικότητα των ζαπατίστας οπότε ρώτα τους ίδιους αγαπητέ 🙂
inflammatory (ex.bititis)
8 Νοεμβρίου, 2010 9:50 μμ
Δε γνωρίζω το freeday και την αντιμετώπιση που είχε. Εαν μια ομάδα ανθρώπων αναλαμβάνει να καθαρίσει την Αθήνα, χωρίς όμως να διεκδικεί να πιάνουν τόπο τα λεφτά που ήδη δίνει στο κράτος για αυτό το σκοπό και χωρίς να έχει κάποιο συγκεκριμένο σχεδιασμό για το πως το έργο της θα «συντηρείται» (κοίτα τώρα που ξαναγράφω τα ίδια…) είναι μια ομάδα χαμάληδων. Στεγνός χαρακτηρισμός για κάποιους που δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση τα θετικά τους κίνητρα (κι αυτό το ξαναείπα) αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα. Εαν τα αντανακλαστικά αμφισβήτησης για τα αυτονόητα δεν είναι below zero, αυτή η πραγματικότητα είναι εύκολα αντιληπτή. Δεν είναι θέμα απολιτίκ και πολιτίκ και αρες μάρες κουκουνάρες.
Έαν δε θες να έχεις πάρε δώσε με κόμματα και πολιτικοποιημένες συλλογικότητες με γειά σου με χαρά σου (επαναλαμβάνομαι και πάλι), κοψ’το εκεί όμως. Διότι οταν αφορίζεις κι απο πάνω κινηματικές προσπάθειες που δεν ξέρεις περι τινος πρόκειται, οχι μόνο επειδή η πολιτική σου τοποθέτηση έχει άξονα αναφορας τo brand σοκοφρέτας, αλλά επειδή δε διαφημίστηκαν και στη lifo βρε αδερφέ – βλέπεις αυτά που είναι όντως να αλλάξουν 5 πράγματα δε διαφημίζονται, ούτε καν προβάλλονται στα δελτία των 8 – τότε δεν παίζει να μην προκαλέσεις γιουχάρισμα…ο σαρκασμός είναι επιείκεια.
Kost@s
8 Νοεμβρίου, 2010 11:21 μμ
Και δεν με λες φίλτατε… εσύ ας πούμε για να φτιάξεις πυρηνικό αντιδραστήρα ξεκινάς ας πούμε απο την αγορά ουρανίου και μετά ρίχνεις τα θεμέλια ? Για να απαντήσω στην απορία σου: Εαν μια ομάδα ανθρώπων αναλαμβάνει να καθαρίσει την Αθήνα, χωρίς όμως να διεκδικεί να πιάνουν τόπο τα λεφτά που ήδη δίνει στο κράτος για αυτό το σκοπό και χωρίς να έχει κάποιο συγκεκριμένο σχεδιασμό για το πως το έργο της θα “συντηρείται”
Για το freeday… σχολιοαντμινοάνθρωπος είσαι… με την τεχνολογία, υποθέτω, καλά τα πας… ε… «ρώτησε» να μάθεις.
Όσο για τους χαρακτηρισμούς… νταξ… χόρτασα. Και να φαντασταστεί κανείς ότι δεν είμαι καν ενεργό μέλος. Διάβασα απο ταξικούς πολτούς μέχρι αναλύσεις για το πως πρέπει να εξελιχθεί το εν λόγο «κίνημα».
Δεν βαριέσαι. Αν μη τι άλλο η απαντησή σου, και των υπολοίπων, δείχνει τις αρχικές σου διαθέσεις. Γιουχάισμα.
Για την ιστορία, δεν αφόρισα τίποτα. Ρώτησα. Σαρκαστικά μεν, ρωτώντας δε.
inflammatory (ex.bititis)
8 Νοεμβρίου, 2010 11:38 μμ
Χαχα! Ασε μας ρε Kost@…λες και δεν καταλαβαίνεις να πούμε…είναι αντιεπιχείρημα ο πυρηνικός αντιδραστήρας…??? Εγω οταν φτιάξω λοιπόν πυρηνικό αντιδραστήρα, θα εχω ενα γενικότερο πλάνο εκ των προτέρων και σε ποιο οικόπεδο θα βάλω τα θεμέλια, απο που θα αγοράσω το ουράνιο, σε ποιόν θα απευθυνομαι…και βήμα βήμα θα χτίζω…όπως γίνεται με κάθε μπίζνα που σέβεται τον εαυτό της για να μην καταλήξει φιάσκο. :-S
Οχι εσυ δεν αφόρησες και καλά κάνεις και παίζεις μπάλα σαρκαστικά αλλά κάτι κειμενάκια στο site της εν λόγω πρωτοβουλίας όμως το έκαναν. Εχω εξηγήσει 3 φορές τα ίδια τα αυτονόητα. Στην τελική δεν προσπαθω να πείσω κανέναν.
Kost@s
8 Νοεμβρίου, 2010 11:50 μμ
Προσπαθώ να πω οτι… μερικές φορές πράγματα γίνονται χωρίς μακρόπνοο πλάνο και ίσως να έχουν θετική κατάληξη. Ας επαναλάβω και εγώ τον εαυτό μου… Με το ίδιο σκεπτικό ξεκίνησε το freeday. Απο 2-3 άτομα.
Τίποτα παραπάνω. Παρόμοια (απο την άλλη όψη) κοσμητικά επίθετα «άκουγα» στα ποδηλατικά φλορουμς: Είστε κάφροι, κλείνετε τους δρόμους, και τι νομίζετε ότι κάνετε, δεν σέβεστε τον ΚΟΚ, δεν υπάρχει καθοδήγηση, δεν… δεν… δεν…
Για τα κειμενάκια ειλικρινά δεν έχω άποψη. Λινκ (γιατί δεν βρήκα κάτι) ?
inflammatory (ex.bititis)
9 Νοεμβρίου, 2010 12:11 πμ
εχεχεχ γιατί δεν πρόσεξες 😉 στο τέλος της αναρτησης υπάρχει μια υποσημείωση που διευκρινίζει οτι οι σειρές σε πλάγια γράμματα είναι απο 2 κείμενα…με σχετικό λινκ.
Δε μου λες… όποια πρωτοβουλία δηλ. ακούει γαμωσταυρίδια τα ακούει για τους ίδιους λόγους? Εχουν ολες οι πρωτοβουλίες τις ιδιες θέσεις..? Λένε όλες τις ιδιες παπαρολογίες..? Ψιλοάτοπο το τσουβάλιασμα. Δεν το ξέρω το freeday και δε μπορω να εκφέρω άποψη. Μιλώντας για «απρόβλεπτα πράγματα που είναι να γίνουν», εαν δεν ασκηθεί πίεση προς το Δήμο, να καθαριζει τους δρόμους με τα λεφτά που πληρώνουμε, αυτό που θα καταλήξει να γίνει το εγχειρημα των atenistas Kost@, είναι μια ομάδα αμισθί οδοκαθαριστών. Και η πίεση ξέρεις σημαίνει στενός κορσές…και τότε χάθηκε και η διαφημιση στo free press….ειδικά εαν τα διαφημιστικά έσοδα έρχονται απο το Δημο Αθηναιων…ρε πως ξετυλίγονται ολα σιγα σιγα… 😉
Kost@s
9 Νοεμβρίου, 2010 12:29 πμ
Εχμ… τα είχα διαβάσει τα λινκς… Νόμιζα ότι αναφερόσουν σε άλλα κείμενα, έξτρα.
Νταξ… προσπαθεί να ξυπνήσει τους καναπεδάκηδες. Τι θες να τους πει ? Ντου απο παντού. Σταματήστε να βλέπετε συνομοσιολογίες παντού.
Περι εσόδων… χλωμότατο σε κόβω. Απο τα όσα του έχουν σούρει το Κακαβλάκα το πιο πιθανόν είναι να δουν κανα ‘ξώδικο καμια μέρα τοιχοκολλημένο.
Είδωμεν. Απο όλες τις απόψεις
Βράδυασε, κούραση, δουλειά.
ΥΓ: Περι συνομοσιολογίας… Πχ, θα μπορούσα άνετα να σου προσάψω τις (ίσως) επιλεκτικές φωτό ενω θα μπορούσαν να μπουν άλλες, πχ με τους μετανάστες, την μπάντα, μπλα μπλα. Βαριέμαι όμως τις συνομοσίες.
inflammatory (ex.bititis)
9 Νοεμβρίου, 2010 12:41 πμ
Η συνομωσιολογια που κολλάει τώρα κι αυτη…? Νταξ…η πραγματικοτητα σε 5 πραγματα ή γινεται ή δε γινεται αντιληπτη…αλλιως μπαίνεις στο τρυπάκι να εξηγεις γιατι ο «κύκλος δεν ειναι τετραγωνος…»
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 4:54 μμ
Η αλήθεια είναι ότι αν ήταν υπό κάποια αναρχική ταμπέλα, και διεκδικούσαν ακριβώς τα ίδια πράγματα, θα είχε λιγότερη σαρκαστική διάθεση ο inflammatory. Μπράβο στα παιδιά, venceremos και λοιπά. Έτσι δεν είναι; 😉
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:06 μμ
Lotea ώπα κάτσε. Το ότι , π.χ. , ένα πάρκινγκ έγινε πάρκο στα εξάρχεια, δεν έγινε με ευχολόγια , ούτε με κεριά. Ούτε περίμενε κανείς να δείξει ευαισθησία ο κάθε δήμαρχος….
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:14 μμ
Και ότι αυτοί σηκωθήκανε ένα πρωί και καθαρίσανε λίγη από τη βρώμα που μας περιβάλλει, δεν είναι και λίγο.
http://www.atenistas.gr/?p=1205
Που στην τελική δεν ισχύει, ότι είναι υποχρέωση του δημάρχου, κανονικά είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη να καθαρίζει το οικόπεδο του. Όταν αρνείται ή δεν τον βρίσκουν παρεμβαίνει ο Δήμος.
Όλοι δεν ζητάμε λίγο καλύτερη αντιμετώπιση από το διπλανό μας, για να μπορέσουμε να ζήσουμε καλύτερα στη σκατούπολη;
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:20 μμ
Λίγο σίγουρα δεν είναι. Η καλύτερη διαχείριση δεν πείραξε ποτέ κανέναν. Αρκεί να μην μείνουμε στο αίτημα για καλύτερη διαχείριση…
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 4:58 μμ
Πόσο μίζεροι είστε ρε?
Απίστευτα εμπαθές και κομπλεξικό κείμενο όπως και τα σχόλια από κάτω. Κράζετε και απαξιώνετε κάτι επειδή δεν είναι όσο «ανατρεπτικό» όσο θέλετε??? Πώς την έχετε δει εδώ μέσα?
Έχετε μαζευτεί όλα τα κομπλεξικά και διωγμένα από άλλα site ατομάκια, που δεν έχετε καμία διάθεση για αντιπαράθεση και διάλογο (καταπιέζεστε από κάτι τέτοια, ζητάτε λογοκρισίες και μετά αποχωρείτε παρεξηγημένοι σε ύφος Ρετιρέ) και κράζετε όλους τους άλλους. Χαϊδεύετε ο ένας τα αυτιά του άλλου και επιβεβαιώνεστε από τις φιλοφρονήσεις που ανταλλάσσετε μεταξύ σας. Πόσο pathetic…
Α και για πείτε καμιά δική σας πρωτοβουλία.
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:01 μμ
Τρόμαξα λίγο με το ύφος, αλλά μετά διάβασα το όνομα!! Πού είσαι ρε ΤΖΑΚ:;; Πάλι δεν σε παίζουνε τα υπόλοιπα παιδάκια;
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:02 μμ
Χαχαχα καλό 😛
eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:21 μμ
καλως τα @@ μας που ηρθε να κανει «διαλογο» μιζεριαζοντας και κραζοντας.
Αναδουλειες παλι στο τμημα ε; 😛
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:26 μμ
Eddie θα ζήταγα να σε διαγράψουν αλλά για μια τελευταία φορά θα σε ενημερώσω απλα. Ο jack δεν είναι ασφαλίτης. Είναι αριστερός. Για αυτό και πάντα κάνει κριτική στην αριστερά και κράζει τους αναρχικούς. Γιατί νοιάζεται για το κίνημα.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:28 μμ
ΟΚ webteam dimitris.
Το επιασα το μηνυμα 😛
eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:31 μμ
Ελεος με αυτες τις απολιτικες πιπες ρε παιδια!
Αναμενα κερια για την Παρνηθα, αναμενα κερια και τωρα.
Με κηδειες και χαππενιγκ α λα ΜΚΟ περιμενετε να αλλαξει ο κοσμος;
Βεβαια ειναι ενα ζητημα και το τι αλλαγες θελετε να γινουν, αλλα ας πιστεψουμε οτι το κανετε απο αγαθα κινητρα…
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:08 μμ
Γιατί μου την λες ρε Λοτέα αφού τα ίδια λέμε. Απλά έχουμε διαφορετικό τρόπο να σχολιάζουμε.
Άντε παιδιά, κράξτε και τις ποδηλατοδρομίες, δεν είναι καθόλου «ανατρεπτικές» άσε που συμμετέχουν και γιάπηδες! Αμ τα street party? Άλλος δούρειος ίππος του καπιταλισμού και αυτά…
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:13 μμ
Ώπα κάτσε. Ρε σύντροφε αριστερέ jack , ήρθες όντως στο tvxs για να κάνεις κριτική, εκ των έσω πάντα, στην αριστερά ή στην αναρχία????? ΧΑΧΧΧΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:17 μμ
Σου τη λέω γιατί σου αρέσει να τα ακούς τζακ αντεροβγαλτάκι -που σε λέει και η νυχτερίδα:)) Μη μου πεις ότι με τέτοια προσφώνηση, εσύ περιμένεις δημοκρατικό διάλογο. Για να γίνει καβγάς ήρθες!
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:25 μμ
!@ Λοτέα
Διάλογος? Από ποιους? Αυτοί μόνο μεταξύ τους κάνουν διάλογο, το έχουν κάνει ολοφάνερο στο tvxs, όποιος διαφωνεί μαζί τους πέφτει τσουβάλιασμα και βρισίδι. Εννοείται πως δεν ήρθα για διάλογο. Ήρθα να κράξω το άρθρο και την εμπάθεια ορισμένων.
Πραγματικά αν η όλη πρωτοβουλία ήταν όπως είπες υπό αναρχική ταμπέλα να δεις πώς θα το σχολίαζαν. Αν στο πάρκο στα Εξάρχεια δεν συμμετείχαν αναρχικοί να δεις που πάλι θα λέγαν τα δικά τους. Κομπλεξικά θρασύδειλα ατομάκια. Ακριβώς αυτό είναι.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:28 μμ
Καλά ναι οκ, συνέχισε τον αγώνα σου στο tvxs και μη μολύνεσαι άλλο από εμάς. Τράβα μίλα με τον transporter ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ρε που μπλέξαμε…
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:29 μμ
Αφού λες ότι λέμε τα ίδια. Εμένα δε μου την πέσανε ακόμα όμως. Επίσης μιλάς για κάποιους συγκεκριμένα ή γενικά απευθύνεσαι στην ομήγυρη; (troll testing)
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:31 μμ
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι δεν σου την πέσαμε ακόμα :p
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:35 μμ
της την εχω πεσει εγω αλλα εφαγα μια χυλοπιτα αλλο πραγμα 😛
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:40 μμ
Ααα ώστε έτσι επειδή είμαι γλυκιά και πανέμορφη δεν μου τη λέτε σαν τον Τζακ;; :P:P
Τζακ μπορείς να το ξανασκεφτείς για εκείνη την εγχείρηση; 😛
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:50 μμ
καλα αν το επαιζες θηλυκος Τζακ θα σου λεγα εγω 😛
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:40 μμ
Έλα μωρέ τώρα. Πραγματικά σε θυμάμαι παλιά σε θέματα τρομοκρατίας που και εσύ είχες τσακωθεί χοντρά με διάφορους από αυτούς. Απλά επειδή εσύ είσαι κοριτσάκι και είσαι και κάπως πιο ευγενική από μένα, κρατάς κάποιες ισορροπίες και δεν δίνεις και δικαιώματα. Εγώ από την άλλη, στιγματισμένος από την πρώτη στιγμή ως «ασφαλίτης» και «φασίστας» δεν έχω καμιά αυταπάτη για σοβαρό διάλογο μαζί τους καθώς δεν είμαι διατεθειμένος να αποδεικνύω κάθε φορά ότι δεν είμαι ελέφαντας ούτε έχω μάθει να κάνω διάλογο με ανθρώπους που μοιράζουν ταμπέλες και τσουβάλια και που εμμέσως ζητάνε δηλώσεις πολιτικών φρονημάτων από τους συνομιλητές τους.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:45 μμ
ελα σταματα τα σαλια πια. Μεχρι και εκει που εφτυνες εφτασες να γλυφεις.
Pathetic που λες κι εσυ 😉
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:51 μμ
Χαχαχαχα! Είδες πουθενά να γλύφω κανέναν ρε κομπλεξικέ? Αυτά που λέω στην Λοτέα πάνω κάτω τις τα έχω πει και στο tvxs.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:52 μμ
talk dirty to me Jack.
Με φτιαν’ς! 😛
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:47 μμ
Ναι κλαίμε όλοι μαζί για την αδικία του στιγματισμού του κινηματικού και αντεξουσιαστή jack. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:53 μμ
Εμείς να δεις πόσο κλάψαμε με την αποχώρησή σου από το tvxs. Το μόνο που μας κρατάει είναι η ελπίδα της επιστροφής σου…
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:55 μμ
προς τι ο πρωτος πληθυντικος;
Κλωνοποιηθηκαν οι ασφαλιτες στο μαγαζι του Κουλογλου και σε βαλαν εκπροσωπο τους;
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 6:06 μμ
Αχ αυτά τα σχόλια για τον πρώτο πληθυντικό με σιάχνουν αφάνταστα. Ειδικά από ανθρώπους που δύο μηνύματα πιο πάνω μιλάνε με… πρώτο πληθυντικό!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!!
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 6:07 μμ
Εχμ, τζακ, ξέρεις…. στους ΣΧΣ είσαι όχι στο tvxs. Ξεκόλλα μη φέρεσαι σαν 12χρονο που δεν του πήραν παγωτό. Παίξε με τον τρανσπόρτερ και τους άλλους φίλους σου στο tvxs και άσε μας στην μιζέρια μας. άντε…
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 6:07 μμ
Ναι ειμαι με δυο μετρα και σταθμα εγω. Αλλα μετρα εχω για τους αγωνιζομενους και αλλα για τους φασιστες σαν και του λογου σου.
Τραβα ψοφα τωρα.
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 6:11 μμ
Δεν πρόκειται να πάω πουθενά. Που θα βρω καλύτερα? Χαχαχαχα!
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:58 μμ
Καλομελέτα και σου ρχεται 🙂
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 6:09 μμ
Ε καλά εννοείται πως θα γυρίσεις. Αφού το έχω πει, πρώτα παραπονιέστε στο tvxs που έχει αλλάξει, μετά ζητάτε την λογοκρισία των «φασιστών»που έχει μαζέψει και μετά κλαίγεστε σαν την Κατερίνα Γιουλάκη του Ρετιρέ και αποχωρείτε με ύφος «άσε με ρε θα φύγω» ενώ δεν σας κρατάει κανείς. Παρόλα αυτά όλο εκεί ξανάρχεστε…
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 6:11 μμ
Ναι ελπίζω να μην κρατήσεις την αναπνοή σου μέχρι να σκάσεις 🙂
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 6:12 μμ
Ταρα ταρα ταρα τατα! (μουσική από Ρετιρέ).
integrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:30 μμ
Συνταρακτικα πραγματα! Ο Jack στους ΣΧΣ! Και φλερταρει χοντρα την lotea για να κανει κομμα 😛
Βtw εσυ δεν ελεγες στην nefeli7 οτι πρεπει να ειναι πολυ βαρετα εδω και γι’ αυτο ξαναγυρισε στο tvxs; Τελικα ειπες να ερθεις καμια βολτα κι απο δω να δεις πού εξαφανιστηκαν ολοι 😛
Ελα παραδεξου το σου λειψανε τα παιδια… 😉
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 6:34 μμ
Έχω πολύ σουξέ τελικά 😛
Έλα που δεν μου αρέσουν τα κόμματα. Το πολύ πολύ να κάνουμε μαζί με εσένα και τον az κόμμα θετικών/τεχνολογικών επιστημών :Ρ
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 8:01 μμ
Η nefeli7 όλο φεύγει αλλά και σήμερα ακόμα στο tvxs γράφει! Δηλαδή τι γράφει, παπαγαλίζει το «έχουμε χούντα».
Προσωπικά δεν μου έλειψε κανείς, αλλά δυστυχώς έτυχε να διαβάσω αυτό το φιάσκο και είπα να το σχολιάσω. Μετά ήρθαν τα παιδιά και θυμηθήκαμε τα παλιά.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 8:08 μμ
δε μου λες ρε; Τι ψηφισες στις εκλογες;
Xanadu
9 Νοεμβρίου, 2010 12:30 πμ
τρελο loooooooooooooooooooooooool
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:51 μμ
Έχω τσακωθεί χοντρά και με τον Eddie και με άλλους… Τί να κάνω τώρα να το κρατάω μανιάτικο; Ο καθένας έχεις τις απόψεις του. Επίσης οι απόψεις αλλάζουν και με τον καιρό. Τόσο λίγα μπινελίκια θα σου έριχνε ο Eddie πριν από λίγους μήνες; Πρέπει να παραδεχτείς ότι έχει ηρεμήσει κάμποσο:P
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:37 μμ
κομπλεξικος και θρασυδειλος εισαι και φαινεσαι ρε νουμερο.
Αντε τραβα στην ασφαλεια του τβχσ να ξερασεις με την ησυχια σου.
Καραγκιοζη!
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
8 Νοεμβρίου, 2010 6:57 μμ
Είδες τι παθαίνω για να μη συμμετέχω ως… σχολιαστής στους Σχολιαστές. Χάνω τα καλύτερα… 🙂
Καλώς το Τζακ και τα μαθήματα «αριστερής ηθικής».
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:26 μμ
DON’T FEED THE TROLLS
@ Kosta@s
don’t panic, we’re with you!
🙂
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:33 μμ
Θα με αναγκασουν να γινω σαν τον NLS που εγκαλουσε οσους χρησιμοποιουν τον πρωτο πληθυντικο για να καπελωσουν αλλους 😛
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:37 μμ
Καλά λέει η Narrator. Πρώτη φορά από εδώ θα τρομάξει το παιδί (πετάχτηκε και ο Τζακ για την υπεράσπιση του και έδεσε το γλυκο 😀 )
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:37 μμ
Δεν σε είδα να παίρνεις θέση Eddie, αν διαφωνείς πέστο. Όσοι σχολιάσαμε (με 2 εξαιρέσεις) τα ίδια λέμε.
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 5:39 μμ
Για κοίτα καλύτερα!!!
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:39 μμ
τη θεση μου την ειπα προηγουμενως αγαπητη 😉
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:45 μμ
άρα μην με εγκαλείς. όποιος ξέρει να διαβάζει βλέπει.
εκτός κι αν συμφωνείες ότι πρέπει να προγκάμε όποιον διαφωνούμε μαζί του.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:48 μμ
Αι αμ νοτ γουιθ kost@s.
Πειραζει; 😀
Δεν υπαρχει «we» επομενως 😉
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:50 μμ
κάτι άλλο εκτός από να εγκαλούμε και να ταΐζουμε τα troll;
😉
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:51 μμ
Ναι, αλλα θα ζηλεψει ο Μητσαρας 😉
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:52 μμ
O MITSARAS δεν έχει να φοβάται τίποτα. Επί του θέματος;
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:54 μμ
ΟΚ το ξαναβαζω για να μην κατηγορηθω οτι δεν εχω θεση επι του θεματος 🙂
Ελεος με αυτες τις απολιτικες πιπες ρε παιδια!
Αναμενα κερια για την Παρνηθα, αναμενα κερια και τωρα.
Με κηδειες και χαππενιγκ α λα ΜΚΟ περιμενετε να αλλαξει ο κοσμος;
Βεβαια ειναι ενα ζητημα και το τι αλλαγες θελετε να γινουν, αλλα ας πιστεψουμε οτι το κανετε απο αγαθα κινητρα…
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 5:59 μμ
ωραία, σταμάτα να ταΐζεις και τον Τζακ τώρα για συζητήσουμε σοβαρά.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 6:03 μμ
Narrator πιστεύεις ότι οι atenistas έχουν προοπτική να ενωθούν με το υπόλοιπο κίνημα ή θα τους δούμε να καταδικάζουν την βία από όπου και αν προέρχεται όταν σφίξουν τα γάλατα?
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 6:08 μμ
Με το κίνημα ποιανών να ενσωματωθούνε; Γιατί είναι και πολλά.
Και γιατί να μην κάνουν δικό τους;
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 6:20 μμ
σωστο το ερωτημα που θετεις. Πραγματι ειναι πολλα τα κινηματα.
Το ζητημα ειναι τι προσφερει το καθενα τους στην κοινωνια.
Παντως εχω την εντυπωση πως οταν μιλαμε για κινημα (στον ενικο) εννοουμε το μαζικο κινημα που εχει αναφορα τα λαικα στρωματα και εναντιωνεται στις κυριαρχες πολιτικες 😉
lotea
8 Νοεμβρίου, 2010 6:42 μμ
Δες το βίντεο, που έβαλα εδώ http://bit.ly/ca7l5m, γιατί κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε, και ειδικά μετά από τις χτεσινές εκλογές, ότι αυτό που λέμε αριστερά έχει απομακρυνθεί από τα προβλήματα του λαϊκού κόσμου. Δεν μπορεί για παράδειγμα το κέντρο της Αθήνας να ασφυκτιά από την εγκληματικότητα, και να μην ακούγεται μια σοβαρή πρόταση από την αριστερά. Στην τελική καλοί είμαστε να σνομπάρουμε τους ανθρώπους, που προσπαθούν να βρούνε μία κάποια λύση, αλλά η απάντηση της αριστεράς συνήθως είναι η εσχατολογία «όλα θα λυθούν όταν θα πέσει ο καπιταλισμός». Και εν τω μεταξύ η ακροδεξιά να φαίνεται σαν η μόνη πλευρά, που απευθύνεται πραγματικά στους λαϊκούς ανθρώπους. Ελπίζω πραγματικά να μην περιμένουμε να βγει ο Χίτλερ πρωθυπουργός.
ζαν ζακ νορρ ις
8 Νοεμβρίου, 2010 5:59 μμ
Πες τα σύντροφε πες τα! Αν δεν έχει μολότοφ το happening δεν λέει.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:38 μμ
Εγώ απλά ελπίζω οι atenistas να δείξουν έμπρακτα ότι το όνομα που διάλεξαν, επηρεασμένοι από τους ζαπατίστας όπως δηλώνουν οι ίδιοι, να μην είναι απλά εφέ.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 5:40 μμ
Ναι, και οι motionistas το ιδιο εκαναν…
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 5:50 μμ
Αναγνώρισαν και αυτοί ότι οι αγωνιστές ενίοτε φοράνε κουκούλες? 😛
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:12 μμ
Spin, την γνώμη μου την είπα. Σοβαρή συζήτηση πλέον δεν μπορεί να γίνει, οπότε σας αφήνω μόνους σας να παίξετε με τον Τζακ.
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:24 μμ
«Παντως εχω την εντυπωση πως οταν μιλαμε για κινημα (στον ενικο) εννοουμε το μαζικο κινημα που εχει αναφορα τα λαικα στρωματα και εναντιωνεται στις κυριαρχες πολιτικες»
Για πόσο % μιλάμε; Διασπασμένο ή ενωμένο; Γιατί είναι πιθανό σε λίγο καιρό οι atenistas να κατεβάζουν περισσότερο κόσμο στο δρόμο.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 6:27 μμ
οταν αποκτησουν και οι atenistas αναφορα στα λαικα στρωματα και τα κοινωνικα προβληματα επιδιωκοντας πολιτικες λυσεις, τοτε μπορει να μπει ενα μετρο συγκρισης.
Παντως το κινημα δεν μετριεται σε ποσοστα 😉
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:32 μμ
ναι έχεις δίκιο, μετριέται σε αποτελεσματικότητα.
τουλάχιστον καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αυτό που σας ενοχλεί με τους atenistas είναι ότι δεν είναι κομμένοι και ραμμένοι στα δικά σας μέτρα. κι όπως πολύ σωστά είπε και η Anle κανείς δεν είναι τόσο γαμάτος όσο εμείς. Πάντα όλες οι πρωτοβουλίες θα βρωμάνε και θα ξυνίζουν κανείς δεν το κάνει τόσο καλά όσο εμείς.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 6:38 μμ
Νομιζω οτι εκανα κριτικη στο «κινημα» τους (εστω και με χαρακτηρισμους :P). Ουτε μου βρωμισε ουτε μου ξυνισε.
Και δεν ειμαστε και γαματοι. Πρωτα κανω κριτικη στην αριστερα και υστερα σε ολους τους αλλους 😉
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:42 μμ
ορίζεις την λέξη κίνημα όπως θες εσύ λοιπόν και την καρπώνεσαι. όλοι οι άλλοι είναι χάπενινγκ.
ας πω λοιπόν κι εγώ «έλεος με τις πολιτικές πίπες ρε παιδιά» κι ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε.
Eddie
8 Νοεμβρίου, 2010 6:47 μμ
ας περιμενουμε πρωτα τους ιδιους αν αποδεχονται να αυτοχαρακτηριστουν ως κινημα ή ως χαππενινγκ και υστερα να δουμε αν καρπωνομαι εγω κινηματα η οχι (που δεν το κανω, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση).
Κατα τα αλλα εκφρασου ελευθερα, δεν εχω προβλημα 😀
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:52 μμ
καρπώνεσαι τη λέξη και δεν σου αρέσει να την χρησιμοποιούν άλλοι με διαφορετικό σκοπό από το δικό σου. δεν σε κατηγόρησα για καπέλωμα. μην μπλέξουν οι συνιστώσες τώρα…
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 6:47 μμ
Επειδή εγώ την ανέφερα τη λέξη κίνημα , να διευκρινίσω ότι η έννοια που έχω εγω στο μυαλό μου είναι αυτή που έγραψε ο eddie. Δεν είναι θέμα του ποιος καρπώνεται τι. Το αν οι atenistas είναι happening ή όχι θα φανεί και στην πορεία εξάλλου , άσχετα με το τι γράφουμε εμείς εδώ.
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 6:41 μμ
Ρε συ narrator πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα τώρα?
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 6:50 μμ
τι εννοείς;
απαντώ συγκεκριμένα στον Eddie και σ’αυτά που γράφει. Τις επιφυλάξεις που διατύπωσες εσύ μέχρι ένα βαθμό τις συμμερίζομαι κι εγώ. Αλλά δεν θα καταρρίψω τα πάντα στο όνομα της χρωμματισμένης πολιτικής αποψάρας ότι όλοι είναι φλούφληδες που ανάβουν κεριά.
Άλλωστε είμαι γνωστή υπέρμαχος (κάποιων έστω) ΜΚΟ, γουστάρω τον εθελοντισμό για πράγματα που με αφορούν όπως επίσης πιστεύω ότι εφόσον ο πολιτικός τους λόγος δεν με πείθει για να τον υποστηρίξω, θα βρω εκτόνωση σε άλλα μονοπάτια. Και όπως είπε λίγο πιο πάνω η Rodia η αισθητική παίζει ρόλο και στη διάθεση κι αν ξεκινάς με καλή διάθεση θα βρεις κι άλλους δρόμους ν’αλλάξεις ότι δεν σ’αρέσει.
risinggalaxy
8 Νοεμβρίου, 2010 6:35 μμ
Έγω λέω απλά γαμιέται ο τζακ νόρρις και το Τέξας
risinggalaxy
8 Νοεμβρίου, 2010 6:47 μμ
tolos
8 Νοεμβρίου, 2010 9:16 μμ
…Πες τα σύντροφε πες τα! Αν δεν έχει μολότοφ το happening δεν λέει…..
————————————————————————————
@ ζαν ζακ νορρ ις
Από τις δεκάδες εκδηλώσεις του ευρύτερου αντιεξουσιαστικου, αριστερού, καλλιτεχνικού και των ενεργών πολιτών χώρου, εσένα μια- δύο εκδηλώσεις με μολότωφ σου έχουν μείνει; Που κι αυτές συνήθως πέφτουν για να ανακοπεί η επιθετικότητα των ματ. Και δεν αναφέρομαι στους κουκουλοφόρους που είναι μεταμφιεσμένοι αστυνομικοί και την περαιτέρω δράση τους (ξέρεις εσύ).
Μα πόσο μονομερής είναι ο εγκεφαλός σου; Σου έχουν κάνει λοβοτομή; Αν και φαίνεται ότι η κρατική/εθνικιστική προπαγάνδα έχει για τον ανθρώπινο εγκέφαλο τα ίδια αποτελέσματα μ’ αυτά της λοβοτομής.
Ενώ, αν το …happening εμπεριείχε ψέμματα πολιτικών για να μας κλέψουν κι άλλα χρήμματα ή για να μας μετατρέψουν σε ακόμη περισσότερο σκλαβάκια με ακόμα λιγότερα χρήμματα (για να πλουτίζουν οι λίγοι), σε ακόμα χειρότερες συνθήκες διαβίωσης , εργασίας και αξιοπρέπειας. Για να μας οδηγήσουν σε περαιτέρω ανέχεια και εξαθλίωση τότε το happening θα… έλεγε;
Spin
8 Νοεμβρίου, 2010 9:35 μμ
Δεν θα έλεγε απλά το happening, θα κωλομέτραγε και το ξέρεις. δες εδώ ρε να μαθαίνεις τι σημαίνει δημοκρατία και σοσιαλισμός 😛
Όσοι έχετε ευαίσθητη καρδιά μην κλικάρετε, ο τολός αντέχει είναι παλικάρι
tolos
8 Νοεμβρίου, 2010 10:03 μμ
🙂
tolos
8 Νοεμβρίου, 2010 9:19 μμ
Γειά σου risinggalaxy με τα ωραία σου.
2 southern για πάρτυ σου!!!
marxfactor
8 Νοεμβρίου, 2010 9:33 μμ
Ο άνθρωπος είναι αγελαίο ζώο και οσο πιο μεγάλη είναι η αγέλη που μαζεύεται γύρω του τόσο πιο ωραία νιώθει, εμένα δεν με απασχολούνε οι κεροδρομίες άλλωστε και ο Χίτλερ με λαμπαδηδοδρομίες κινητοποίησε το αγελαίο ένστικτο του γερμανικού όχλου και του έδωσε «νόημα» και «περιεχόμενο» .Ουτε με απασχολούνε και δεν θα με απασχολήσουνε ποτέ άτομα που πήγαν εκεί και ένιωσαν καλά. Αυτό στο οποίο στέκομαι είναι στον συντάκτη του κειμένου-καλέσματος ο οποίος ήξερε πολύ καλά τι έκανε και τι έλεγε. Οι οπαδοί του-οι ακόλουθοί του η οπως αλλιώς θέλετε βαφτίστέ τους η αυτοβαπτιστείτε έχουνε το ακαταλόγιστο. Οι 3 φράσεις «σημαινόμενον» είναι οι εξής:
– Απευθυνόμαστε στο δήμαρχο οποιος και νάναι αυτός (αν ηταν κι ο Μιχαλολιάκος θα σας μετέτρεπε τα κεράκια σε λαμπάδες κουβαλώντας και το γνωστό λογότυπο) αυτός ο χριστιανοπούστικος οτινανισμός είναι όλα τα λεφτά!! ετσι με οποιον νάναι…οτινάναι
-Δεύτερη φράση «Ολοι μαζί να κάνουμε κάτι»…ολοι μαζί? ποιοί? και οι εργοδότες μας μήπως? κανάς πλούσιος βορειων προαστείων? κανένα λαμόγιο γιάπης?….και τι να κάνουμε ρε παιδιά? ετσι να κάνουμε κάτι τις? 14 διαδηλώσεις και 6 απεργίες έχω κάνει απο την αρχή του χρόνου και δεν είδα τόσο ενθουσιασμό…ειναι παλιάς σχολής μέθοδοι ε? και είχαμε ταξιαρχίες ΜΑΤ απέναντι….εσεις πόσα ΜΑΤ είχατε απέναντι? και δεν αναρρωτιέστε γιατί τη δική σας τζιγκολελέτα δεν την απασχολεί το σύστημα και η καταστολή του…ετσι δεν είναι? και αφήστε αυτό το παραμύθι με τη λογοκρισία γιατί εδώ οποιος θέλει γράφει οτι θέλει αλλά μετά νάχει και τα αρχίδια να ακούσει και ο,τι του πουνε και κάποιοι που διαφωνούνε μαζί του έτσι? μη περιμένετε να χειροκροτήσουμε εμείς που παλεύουμε κάθε μέρα με όρους σκληρούς τις «δε περνάς κυρά Μαρία» ψευτοακτιβίστικες εκδηλώσεις σας.
-Το οτι μαζεύτηκε πολύς κόσμος ειναι γιατί κάτι τέτοια αρέσουνε στους καναπεδάκηδες…αλλαξομαγούλικα ταξικα πολτοποιημένα χριστιανοαδελφίστικα χάπενινγκ…και ναι καλό είναι να καπνίζεις μπάφους…κακό είναι να το καις…και τόχετε κάψει τελείως…αντε και καλη τύχη μάγκες!
anarchovlaxos
8 Νοεμβρίου, 2010 10:09 μμ
»αλλαξομαγούλικα ταξικα πολτοποιημένα χριστιανοαδελφίστικα χάπενινγκ» .. φιλε,εγραψες..
anle
8 Νοεμβρίου, 2010 10:34 μμ
Τυφλα να εχει ο Φραγκουλης απο το CineMad!!
Narrator
8 Νοεμβρίου, 2010 11:00 μμ
χα χα χα χα χα
Τρελο-τσόκαρο, είσαι ΘΕΑ!!
με μαζεύουν από το πάτωμα… χα χα χα χα
Xanadu
9 Νοεμβρίου, 2010 12:53 πμ
φιλε marxfactor έγραψες!!!!!!!!!!!
δεν θα μπορούσα να συφωνώ περισσότερο με αυτα που έγραψες
tolos
8 Νοεμβρίου, 2010 10:08 μμ
…Ο άνθρωπος είναι αγελαίο ζώο…
———————————————————
Μπα, ο άνθρωπος είναι όπως τον μάθεις ή όπως μάθει ή όταν τον πείσεις ότι κάτι εξυπηρετεί τις πραγματικές του ανάγκες (μ’ αυτές «παίζει» ο καπιταλισμός/κατανάλωση και «παίζει» καλά γιατί εστιάζεται σ’ αυτές, άσχετα αν πολλές φορές πρόκειται για ψευδοανάγκες ή για «ανάγκες» που κατ’ ουσίαν λειτουργούν επιζήμια για τον ίδιο άνθρωπο και την βιολογική και διανοητική του ισορροπία).
tolos
8 Νοεμβρίου, 2010 10:11 μμ
Αλέκα
9 Νοεμβρίου, 2010 11:44 πμ
Να αγιάσει το στόμα σου inflammatory! Δεν την παλεύω να διαβάσω οοοολα αυτά τα σχόλια αλλά ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ…
ιορδάνογλου
9 Νοεμβρίου, 2010 2:47 μμ
μια εν εξελίξει μκο είναι οι atenistas με οτι αυτό συνεπάγεται, αλισβερίσι με εταιρίες για παροχή ψευδεπίγραφου κοινωνικού προφίλ και εισροή ζεστού χρήματος στην οργάνωση. πολιτικά, επειδή το χω ψάξει λίγο το θέμα, οι «ιδρυτές» εμφορούνται απο φιλελεύθερα αισθήματα και θεωρούν τον στέφανο μάνο ως πρότυπο πολιτικού ανδρός και σκέψης, το σλόγκαν τους δε, το «σκάσε ή δράσε» σας πληροφορώ δεν είναι καθόλου τυχαίο, δράση…
το πάρκο ναυαρίνου απ την άλλη μόνο εκ του πονηρού μπορεί να συγχέεται με τις εν λόγω δράσεις, μιας κι έχει μια ειδοποιός διαφορά: έχει πολιτικό υπόβαθρο. η απαλλοτρίωση ενός χώρου κι η μετατροπή του σε έναν ελεύθερο χώρο πρασίνου προς όφελος όλων μας, είναι μια εξόχως πολιτική πράξη. το βάψιμο μιας γλάστρας ή το ξεμπάζωμα-ξεχορτάριασμα ενός οικοπέδου είναι χαμαλίκι που υποκαθιστά τα θεσμοθετημένα όργανα που έχουν αναλάβει και πληρώνονται να κάνουν αυτή τη δουλειά, χωρίς καν να αμφισβητούν το ρόλο τους (των οργάνων εννοώ). στην πρώτη περίπτωση πάρθηκε απόφαση για την χρήση του πρώην πάρκινγκ στη ναυαρίνου κι υλοποιήθηκε, οι atenistas απλώς γυρίζουν και μαζεύουν σκουπιδάκια.
τελοσπάντων, δεν θα είχα καμία ένσταση απεναντί τους, ούτε καν θα καθόμουν να σκεφτώ δεύτερη φορά για την οργάνωσή τους, αν δεν αυτοτοποθετούνταν ως ο άλλος πόλος του ακτιβισμού, ο θετικός κατά τους ίδιους, αυτός που παράγει απτό έργο.
oldboy9
9 Νοεμβρίου, 2010 4:04 μμ
Έλαβε χώρα τέτοιο thread? Χαμπάρι δεν πήρα, διέκρινα «γέφυρες» ΣΧΣ-tvxs…λέμε τώρα.
Πλακίτσες κάνω Πρόεδρε! 😉
Marx Factor
10 Νοεμβρίου, 2010 12:41 μμ
Α ωστε είναι ο Αλλατίνης ο μπισκοτομεσίτης οπλων πίσω απο την «αυθόρμητη» και μαζική εκδήλωση…τώρα εξηγούνται μερικά επίτηδες «αποιδεολογικοποιημένα» κομμάτια του κειμένου. ευχαριστώ τον ιορδάνογλου για το πολύτιμο feed back. Αρα λογικά θα πρέπει να περιμένουμε κι εδώ στη θεσσαλονίκη απο το άλλο πολιτικό «τέρας» τον Μπουτάρη κανα χάπενινγκ του στύλ «Ολοι μαζι μπορούμε να φυσήξουμε για νάχουμε κάθε μέρα Βαρδάρη να καθαρίζει το νέφος απο τη πολη μας» η «Πιείτε ενα μπουκάλι Μπουτάρη κι αφήστε το ΙΧ στο σπίτι να λυθεί το κυκλοφοριακό» και άλλες τέτοιες παπάρες..
ιορδάνογλου
10 Νοεμβρίου, 2010 12:52 μμ
αδερφέ για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, δεν υποστήριξα οτι βρίσκεται ο μάνος πίσω απ την οργάνωση, ίσως όμως δεν το γνωρίζω. απλώς συνομιλώντας με κάποια άτομα της οργάνωσης μου ανέφεραν οτι θεωρούν τον μάνο σωστό ως πολιτική σκέψη και δράση και πως πολιτικά τοποθετούνται στον φιλελεύθερο χώρο.
Spin
10 Νοεμβρίου, 2010 1:12 μμ
«θεωρούν τον μάνο σωστό ως πολιτική σκέψη και δράση και πως πολιτικά τοποθετούνται στον φιλελεύθερο χώρο.»
Για όνομα των θεών του Ολύμπου…Μάνος, ανδριανόπουλος , Μανδραβέλλης και λοιποί τιτάνες των απλών σκέψεων και της κοινής λογικής.Εχουν συνθέσει τρομερό μπλοκ με τον επαναστάτη του αυτονόητου…
Marx Factor
10 Νοεμβρίου, 2010 2:34 μμ
Καλά ας είναι …ας περιμένουμε θα δείξει…αν ειναι Μανος Ντόρα Αδριανόπουλος ….πάντως σας υπόσχομαι στη πρώτη πορεία πεζαίτερων και εικονομάχων στη Νυφίτσα (Θεσσαλονίκη) θα σας στείλω ανταπόκριση και θα σας πω αν ειναι Μπουτάρης η το γυναικείο του Ψωμιάδη (οι εργαζόμενες στα Πλαιζίρ της γυναίκας του-μιά πάστα για τη πόλη)..η Παπθεμελης (σώστε τα αδέσποτα..)…εδω ειναι μικρή πόλη για να περνάνε χωρίς ταυτότητα τέτοιες παπαριές…