Την περασμένη Τετάρτη 13/10/2010 και ωρα 10.30 πμ στην Ηγουμενίτσα, ενα μαύρο fiat punto με κρατικές πινακίδες έσερνε στον δρόμο Παραποταμου-Ηγουμενίτσας ενα ατυχο σκυλί με καφέ-λευκό τρίχωμα. Στη συνέχεια οι 2 επιβάτες του αυτοκινήτου πέταξαν το αψυχο σωμα του σκυλιού σε ενα χωράφι και εξαφανίστηκαν. Το σκυλί είχε δεμένα τα πίσω ποδαράκια του με σύρμα και ήταν φριχτά παραμορφωμένο. Φωτογραφίες δεν θα ανεβάσω εδώ γιατι θα προκαλέσουν σοκ σε όλους… Έχει ήδη γίνει καταγγελία στο τοπικό αστυνομικό τμήμα και η υπόθεση εχει πάει στον εισαγγελέα. Παρακαλείται όποιος εχει πληροφορίες που μπορούν να οδηγήσουν στην ταυτοποίηση των δραστών να επικοινωνήσουν με το φιλοζωικό σωματείο Ηγουμενιτσας στο τηλ.6944233157
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-2XX
-xtremyst-
JMB
15 Οκτωβρίου, 2010 7:42 μμ
Θανατος απλα!!!!!!!! με αργο βασανισμό όπως ακριβώς έκαναν στο σκυλάκι…… θα ήθελα κιόλας αν γίνεται να το αναλάβω προσωπικα
nolongersafe
16 Οκτωβρίου, 2010 9:16 μμ
αγαπητέ JMB,
πιπέρι στην γλώσσα σου…..
όχι βία εδώ, θα κατηγορηθείς για αριστερισμό 🙂 επειδή είσαι υπέρ της ατομικής βίας!!
(γεια χαρά ρε συντροφε, σου χρωστάω μια κουβέντα που αφήσαμε στην μέση. Όταν δωθεί πιο κατάλληλη αφορμή)
Αθανασiα
15 Οκτωβρίου, 2010 7:47 μμ
μαζι σου jmb
ο πολιτισμός είναι και το πως συμπεριφέρεται ο άνθρωπος στα ζώα
τελικά είμαστε υπάνθρωποι
Narrator
15 Οκτωβρίου, 2010 8:15 μμ
Μην είσαι μοναχοφάης JMB, θέλω κι εγώ ένα κομμάτι να ξεσκίσω.
Εφόσον ξέρουμε το όχημα και ότι έχει κρατικές πινακίδες (μήπως κάποιος σημείωσε τον αριθμό κιόλας;) δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι; Μια καταγγελία, μια μήνυση; Δεν μπορώ άλλο να κάθομαι με σταυρωμένα χέρια να ματώνει το είναι μου κάθε φορά…
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 8:28 μμ
απ’οτι κατάλαβα ή συγκράτησαν τις πινακίδες και μετα διαπίστωσαν οτι ανηκουν σε δημόσια υπηρεσία ή παρατηρησαν το χρωμα των πινακίδων. Το 2ο μου φαινεται και πιο πιθανό. Ενας μάρτυρας υπάρχει και εχει καταθέσει στο α.τ. μαζί με μέλη του φιλοζωικού συλλόγου Ηγουμενίτσας. Ελπίζω να βρεθούν και άλλοι ανθρωποι που να είδαν το περιστατικό ή να πετύχαν το αυτοκίνητο αυτό παρκαρισμένο…
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 8:32 μμ
αν τους βρουν,προβλεπει κατι καποιος νομος?
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 8:54 μμ
συμφωνα με το νόμο 1197/1981. Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημέλλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.
Εχω όμως την εντυπωση πως με τον νόμο 3170/2003 η ποινή εχει αλλάξει και η προβλεπόμενη είναι φυλάκιση μέχρι δώδεκα μήνες και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες μέχρι δέκα χιλιάδες ευρώ (5.000 – 10.000 €).
Στην αρχική αναρτηση που βρηκα για το περιστατικό, ο συντακτης εγραφε πως «Το περιστατικό θεωρληθηκε κακούργημα από τους αστυνομικούς και ήδη βρίσκεται στον εισαγγελέα προς εξέταση.» (adespoto.gr)
Απο παλιότερο περιστατικό πάντως, ενας βοσκός που ειχε κρεμασει 2 σκυλιά στη Ρόδο τιμωρήθηκε με ποινή φυλάκισης 9 μηνών , χωρίς αναστολή και μετατρέψιμη προς 10 ευρώ την ημέρα, όπως επίσης και η χρηματική ποινή ύψους 1500 ευρώ.
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 9:05 μμ
Extremyst
νομιζω οτι ενα απο τα αιτηματα των φιλοζωικων(αλλα και ολων μας),ειναι να μετατραπει η ποινη,για βασανισμο ζωων σε κακουργημα!Αλλα μαλλον αυτο δεν πρεπει να εχει γινει ακομα.
καλησπερα κιολας
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 9:24 μμ
καλησπέρα mitera 🙂
εχετε απόλυτο δίκιο
πρόσφατα εγινε σχετική εκδήλωση στην Καμάρα απο το Psychanimal , με τη συννετοχή του ΕΚΠΑΖ Θεσ/νίκης και της ΓατοΟμάδας Θεσ/νίκης, επίσης ήταν ενα απο τα αιτηματα της συγκέντρωσης/πορείας που εγινε στις 4/10 στο κεντρο της Αθήνας, είναι πάγιο αίτημα πολλών φιλοζωικών ομάδων, εχει ξεκινήσει ήδη συλλογή υπογραφών και υπάρχει σχετικό group στο facebook
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:16 μμ
extremist δεν εχω γραφτει στο fatsobook για να υπογραψω!τεσπα
Αλλα πιστευω οτι αν μετατραπει σε κακουργημα καποιοι φασιστες(γιατι περι διεστραμενων φασιστων προκειται) θα το σκεφτουν πολυ πιο σοβαρα την επομενη φορα! 🙂
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 10:18 μμ
μπορείτε να υπογραψετε στο petition (http://www.gopetition.com/petition/36166.html) χωρις να εχετε λογαριασμό στο φατσοβιβλίο 🙂
θα το ανεβασω και αυριο σε ξεχωριστη αναρτηση ωστε να το δουν οσο το δυνατόν περισσότεροι. ηδη εχουν συγκεντρωθεί 8.000 υπογραφες…
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:21 μμ
εσυ παλιοαριστερο εξτρεμ εχεις λογαριασμο?
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 10:31 μμ
εγω ζαμέ 🙂 🙂 🙂 !!!!!!
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:38 μμ
14469 μελη…
θα σε βρω,που θα παει…
🙂 🙂 🙂
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 10:42 μμ
αφου δεν εχω βρε λογαριασμό… ζαμε δεν σημαίνει ποτέ; πάλι μαλακία εγραψα;;;;
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:43 μμ
α καλα…
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:27 μμ
ok 🙂
8.000 χιλιαδες υπογραφες……..και για την ενοτητα της αριστερας γυρω στις 760
ασχετο αλλα μου ηρθε συνειρμικα! 🙂
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:43 μμ
Αύριο θα υπογράψω.
Γιαννκα
15 Οκτωβρίου, 2010 10:54 μμ
8310 xtremyst πληρως ενημερωμενος……μπραβο σου……μας διευκολυνεις αφανταστα.
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 8:38 μμ
μετα σου λεει «κτηνωδη ενστικτα» 😦
Γιαννκα
15 Οκτωβρίου, 2010 8:46 μμ
τι κτηνη ειναι αυτα………τι σιχαμερα οντα……..να μπορουσαμε να κανουμε κατι.
Γιαννκα
15 Οκτωβρίου, 2010 8:50 μμ
xtremyst πολυ καλα κανεις και δημοσιοποιεις αυτες τις ειδησεις,μηπως και προκυψει κατι…..καποιος που να ξερει κατι………
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 8:45 μμ
για να γλυκανω λιγο το κλιμα:
http://www.youtube.com/profile?annotation_id=annotation_820885&user=tippexperience&feature=iv
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:03 μμ
Παιδιά είναι καταπληκτικό, αυτό παίζω τώρα! Δώστε κάποια λέξη πχ, love, wash, hate, και το video «προσαρμόζεται» σε κάθε λέξη!
Που τα βρίσκεις ρε christoK! 🙂
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 9:05 μμ
εμενα παντως μου βγαζει alarm για ιο…
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:09 μμ
μανικάκο, γράψε: play football with, και θα δεις! 😉
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:10 μμ
…έχει μεγάλη φάση!
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 9:15 μμ
😀 😀 😀 😀 😀 😀
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 9:17 μμ
εμενα μου εβγαλε τις σειρηνες το αντιβαριους……..
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:22 μμ
Μητέρα, κάτι λάθος κάνεις! 🙂
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 9:24 μμ
κ μενα μου το βγαζε στην αρχη…
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:34 μμ
Έχω τα XP professional pack3, κανένα πρόβλημα. Μάλλον θα έχετε τα καταραμένα Vista!
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 9:36 μμ
ε δεν πιστευω να κολλησουμε τιποτα περιεγο και να με κυνηγατε μετα ολοι μαζι!!! το νου σας ρε!!!
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 9:37 μμ
ολα στην κουλα… 🙂
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 9:41 μμ
ειπαμε… δεν τη φοβαμαι πια!!
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 9:50 μμ
τι κανω λαθος??
εγραψα μια λεξη και μεχρι πριν λιγο βαραγαν οι σειρηνες!:)
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:56 μμ
Μάλλον έχεις ισχυρό antivirus, εγώ ένα της πλάκας (downloading free!) 😉
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:02 μμ
avast ….ειναι τοσο ισχυρο?(downloading free) μι τοο…. 🙂
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:07 μμ
κ γω αυτο εχω…γιαυτο σφυριζουμε 🙂 🙂 🙂
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:10 μμ
εχουμε σφυριξει για τα καλα πια…… 🙂 🙂
να δω που θα μας βγαλει Μανικακο… 🙂
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:12 μμ
σωπα…σε καλο δρομο ειμαστε…
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:18 μμ
εχεις τιποτα πληροφοριες?? 🙂
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 9:40 μμ
καλα το play footbal ειναι εντελως καμμενο!!!
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:43 μμ
…το πιο νοήμων ζώο, ο άνθρωπος σου λέει μετά! 🙂
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:00 μμ
Με κάλυψε ο JMB 😦
Άψογος ο xtremyst
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:41 μμ
Το επόμενο μου κατοικίδιο θα είναι αρκούδα, 😉 η αιτία θα είναι ο ChristosK 🙂 🙂 🙂
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 9:47 μμ
γραψε shoot 🙂
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 9:49 μμ
οκ!
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:00 μμ
και το love exei plakitsa!
μονο μια προσπαθεια πετυχε!
προσοχη μονο μη σας αγαπησει παραφορα 🙂
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 10:01 μμ
Game over. Κάποιοι ανόητοι δουλεύουν νύχτα! 😉
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:02 μμ
το νου σου ε?
καλη δυναμη συντροφε…
oldboy9
15 Οκτωβρίου, 2010 10:04 μμ
thanks re!
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:05 μμ
καλη σου νυχτα oldboy 🙂
και καλη δουλεια!
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 10:09 μμ
καλή δουλειά αδερφέ!
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 10:18 μμ
ας σοβαρευτουμε -xtremyst sorry για το μπαχαλεμα…
προσωπικα ο μονος «νομος» που μπορω να σκεφτω απεναντι σε καποιον που βασανιζει ζωα ειναι η αυτοδικια. Στεγνα.
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:20 μμ
ο οποιος ειναι και αμεσα εφαρμοσιμος…
xtremyst
15 Οκτωβρίου, 2010 10:30 μμ
κανενα πρόβλημα χρηστο, είμαστε όλοι μας σεσημασμένα trell και φαινόμαστε 😛
Οι ποινές δεν θα δώσουν λύση, το ξέρουμε όλοι μας. Είναι θεμα παιδείας, οσο κλισε και αν ακούγεται. Στο εξωτερικό εχουν γινει πολλές μελέτες που αποδεικνύουν τη σύνδεση τετοιων περιστατικών με γενικότερες ψυχοπαθολογικές συμπεριφορές που δεν στρεφονται μονο εναντια σε ζωα αλλα και σε ανθρώπους. Εμείς δυστυχώς αρνούμαστε να παρουμε στα σοβαρά τετοια περιστατικά και κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλό μας. Οι αυστηρότερες ποινες ίσως τρομάξουν κάποιους που μεχρι και σημερα πιστευουν οτι μπορούν να βασανίζουν ανυπερασπιστα ζωα και να τη βγαζουν καθαρη… οσο θα υπάρχουν πάντως ανθρωποι που σκέφτονται : «δεν βαριεσαι ενα ζωο είναι» δεν θα καταφερουμε να απαλλαγούμε οριστικά απο τετοια θλιβερα περιστατικά…
ChristosK
15 Οκτωβρίου, 2010 10:56 μμ
ναι xtremyst, το πιστευω κι εγω, κι ας μην εχω δει σχετικες ερευνες, οτι δηλαδη καποιος που στρεφεται εναντιον ενος ζωου με τετοιο τροπο, μπορει καλλιστα να στραφει και εναντιον ενος ανθρωπου. Απλα στο ζωο τον «παιρνει» να τα κανει γιατι δε φοβαται την τιμωρια. Κι ετσι βγαζει εκει την αρρωστια του. Δεν πιστευω ομως οτι προκειται ποτε να θεσπιστουν αυστηροι νομοι για να προστατευσουν τα ζωα απο ψυχανωμαλους ανθρωπους. Δυστυχως τα ζωα ειναι τα ευκολα θυματα. Και φοβαμαι οτι δυσκολα θα αλλαξει αυτο.
Απο την αλλη, και δεδομενου οτι το ζωο -στη συγκεκριμενη ενας σκυλος- ειναι σχετικα απροστατευτο απεναντι στο κυριαρχο ειδος που λεγεται ανθρωπος, τρελαινομαι οταν σκεφτομαι οτι ενα τετοιο αποβρασμα, που σερνει με το αμαξι του ενα σκυλο, θα φαει 5, ή 10, ή αντε 12 μηνες και μερικες χιλιαδες ευρω!! Ε οχι ρε φιλε, αυτοδικια και παλι αυτοδικια!!
Μια φραση απο ενα πολυ ωραιο βιβλιαρακι του william burroughs («μια στις χιλιες», το τελευταιο πριν πεθανει):
«νομισε ο χομο σαπιενς οτι ηρθε στη γη για να φαει ολα τα υπολοιπα ζωα; προφανως!»
…ή καπως ετσι τελος παντων..
καλη συνεχεια…
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:37 μμ
Τόση βία παντού. Που θα φτάσει αυτή η κατάσταση?
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:39 μμ
Καλά τα έλεγε ο Ελύτης στο Μονόγραμμα:
Είναι νωρίς ακόμα μες στον κόσμο αυτόν, μ’ ακούς
Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα, μ΄ακούς
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:39 μμ
εξαρταται απο ποια οπτικοιδεολογικη γωνια το κοιτας… 🙂
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:41 μμ
Το κοιτάζω από όλες τις γωνιές. Τη βία που αναφέρει ο Γαλαξίας, ο Ζαφόντ, ο xtremyst και άλλες πολύ χειρότερες.
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:46 μμ
Συνήθως τη κοιτάζω από ταξική πλευρά. Δυστυχώς ανακαλύπτω πως αν και ερμηνεύει πολλά πράγματα ωστόσο προσφέρει μία αρκετές φορές βολική ερμηνεία.
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:48 μμ
δηλαδη?
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:50 μμ
Άστο καλύτερα.
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 10:56 μμ
καλα σου και σενα….
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:58 μμ
Μην το παίρνεις προσωπικά.
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 11:02 μμ
οκ! 🙂
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 11:04 μμ
Απλά κουράστηκα. Κι είναι τόσο άνισο όλο αυτό.
Καληνύχτα παιδιά.
μανικάκος
15 Οκτωβρίου, 2010 11:07 μμ
καληνυχτα μιτσαρα…
Αρουραίος
16 Οκτωβρίου, 2010 12:12 μμ
Μητσάρα μην απογοητεύεσαι. Το «άνισο» λύνεται, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αυτές τις ηττημένες και πανικόβλητες φάτσες να μην βλέπαμε κι όλα θα ήταν καλύτερα…
MITSARAS (ex.MITSARAS)
15 Οκτωβρίου, 2010 10:49 μμ
Σταματάω εδώ λέγοντας μόνο:
Πως οι τίγρεις της οργής είναι σοφότερες από τα άλογα της διδαχής.
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 11:07 μμ
πολυ σωστο Μητσαρα!
Ρωτα και μας τι αγωνια εχουμε καθε φορα που τα παιδια μας ανοιγουν την πορτα να βγουν εξω!
Οση διδαχη και να τους εχουμε δωσει,η βια καιροφυλαχτει παντα!
Κι εδω δεν κολλαει το «ζουγκλα εχουμε γινει»,γιατι εκει τουλαχιστον υπαρχει και μια ισοροποια!
στο καλο 🙂
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 11:09 μμ
ισορροπια
mitera
15 Οκτωβρίου, 2010 10:40 μμ
Ελα μου ντε!!!! που?? 🙂
Eddie
16 Οκτωβρίου, 2010 12:44 πμ
Στη βαρβαρότητα, αφου για το σοσιαλισμό δεν μας κανει..
lotea
15 Οκτωβρίου, 2010 11:23 μμ
Γιατί υπάρχει τόση βία;
Eddie
16 Οκτωβρίου, 2010 12:41 πμ
κατ’ αρχην ειναι σημαντικο να αναγνωρισει κανεις την υπαρξη της. Γιατι αυτο που πολλοι βγαινουν και κανουν, ειναι απλη καταδικη της, νομιζοντας οτι ετσι θα ξεμπερδεψουν μαζι της και θα την ξορκισουν.
Κατα δευτερον ειναι θετικο που μπαινουν ερωτηματα. Ειναι το πρωτο βημα για να ερθουν οι απαντησεις…
Oblivion
15 Οκτωβρίου, 2010 11:37 μμ
Ξέρω ότι θα το σβήσετε και καλά θα κάνετε, αλλά γαμώ την παναγία τους.Βασανιστήριο θέλουν, με μεταγγίσεις αίματος για να αντέξουν μέρες και να μην ψοφήσουν από αιμορραγία.
lotea
15 Οκτωβρίου, 2010 11:57 μμ
Δικαστής του καναπέ….
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 12:01 πμ
εεε….
lotea
16 Οκτωβρίου, 2010 12:42 πμ
Τι εεε βρε μανίκη. Σιγά τα αίματα πια. Την έχουμε δει όλοι σουπερήρωες από το πληκτρολόγιο. Να φωνάξουμε τίποτα, να εκτονωθούμε, αλλά κανένας να μην αναρωτηθεί, γιατί συμβαίνουν, όλα αυτά γύρω μας. Είναι να αναρωτιέσαι δηλαδή γιατί υπάρχουν εκεί έξω, τόσοι βιαστές, κακοποιητές συζύγων και παιδιών, αφού η κοινωνία είναι τόσο «αυστηρή».
Και όταν ο γείτονας δέρνει τη γειτόνισσα, κανένας δεν θα κάνει τίποτα, κλασικά, εκτός αν έρθουν τα κανάλια, οπότε «θα πέσουμε όλοι από τα σύννεφα».
parameterλ
16 Οκτωβρίου, 2010 1:07 πμ
Τί να αναρωτηθείς ρε lotea; Πόσο άρρωστα μυαλά υπάρχουν ή πόσα είναι; Απ΄το πληκτρολόγιο δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό, αλλά στην κλειστή κοινωνία τόσοι είναι οι υγιείς που αντιδρούν. Για την Αθήνα ούτε λόγος να γίνεται, εδώ το έγκλημα γίνεται με συναίνεση, διακριτικότητα και άκρα μυστικότητα. Να θυμίσω την ιστορία με τα αδέσποτα παραμονή Ολυμπιακών αγώνων. Τότε είχαν αποκλειστεί οι οργανώσεις και πολλές απ΄αυτές είχαν δεχτεί απειλές.
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 6:32 πμ
ναι ρε lotea,αλλα δεν εχουν ολοι την ιδια διπλωματικη αντιδραση.και γω να σου πω την αληθεια,οταν διαβαζω τετεια περιστατικα λεω και χειροτερα πραγματα.
nolongersafe
16 Οκτωβρίου, 2010 1:16 πμ
@ xtremyst
όταν λες αυτοκίνητο με κρατικές πινακίδες, εννοείς κάποια υπηρεσία συγκεκριμένη, κατά τις οποίας θα μπορούσε να γίνει συγκεκριμένος έλεγχος και να βρεθεί και ποιοι είχαν βάρδια και εντολές τίνων εκτελούσαν?
Αν για λόγους έρευνας ή νομικούς δεν μπορείς να απαντήσεις, ας μην το κάνεις.
Η γνώμη μου είναι ότι η βία τέτοιου είδους εναντια σε μικρά τετράποδα πλάσματα, είναι η προέκταση της αποξένωσης του ανθρώπου από την φύση και τελικά και από τον ίδιο τον εαυτό του.
Δηλαδή κάλλιστα αυτοί που το έκαναν θα μπορούσαν να σέρνουν κατά τον ίδιο τρόπο και ανυπεράσπιστους ανθρώπους.
Απολύτως ανθρώπινα και τα συναισθήμα οργής και η διάθεση αυτοδικίας που μας προκαλούν – αν και δεν είμαι οπαδός του λιντσαρίσματος.
Καλύτερα πάντως η θλίψη μας να γίνεται οργή παρά κατάθλιψη.
xtremyst
16 Οκτωβρίου, 2010 2:17 πμ
δεν ξερω και πολλά στοιχεία nls, ή ο μαρτυρας ειδε τις πινακίδες και ειναι καταγεγραμμενες σε υπηρεσία ή ειχαν ιδιαίτερο χρωμα όπως πχ κάποια βανακια των τεχνικών του ΟΤΕ κ.α.. Η καταγγελία του σωματείου εκανε συγκεκριμένα λόγο για κρατικές πινακίδες. Το γεγονός οτι το αυτοκίνητο ήταν punto με προβληματισε περισσότερο. Πόσα fiat punto με περίεργες πινακιδες να γυρνάνε; Θα παρακολουθώ όσο μπορω την υπόθεση και ελπίζω πως τις επόμενες μερες θα μάθουμε κατι παραπάνω.
nolongersafe
16 Οκτωβρίου, 2010 10:42 πμ
ok thanks
nolongersafe
16 Οκτωβρίου, 2010 1:37 πμ
και ένα κείμενο που αλίευσα από άλλο blog και περιγράφει τα συναισθήματα που νιώθει κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις (προσοχή χρησιμοποιεί non political correct γλώσσα):
ΦΟΛΑ ΕΡΙΞΕΣ, ΦΟΛΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ
«Πουλάς αντριλίκι μόνο εντός της χαβούζας που κατοικοεδρεύεις. Η γυναίκα σου το παίζει Θάτσερ στη γειτονιά, αλλά ονειρεύεται ιλιγγιώδη γαμήσια σε βίλες στα νότια. Τα παιδιά σου περιφέρονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης τύπου ‘Mall’.
Και έρχεται η στιγμή που κάποιο τετράποδο σου γκρεμίζει τη μικροαστική σου ευμάρεια.
Πώς; Δεν ξέρω, εσύ θα μου πεις. Εσύ έριξες τη φόλα.
Λοιπόν;
Σου γάμησε τη γυναίκα; Σου κατασπάραξε το παιδί;
Μήπως σου γκρέμισε το σπίτι;
ΠΩΣ σε έβλαψε ΕΣΕΝΑ προσωπικά;
Να στο θέσω αλλιώς.
Σε ανάγκασε να δουλεύεις σαν σκλάβος για να ξεχρεώσεις τις πέντε πιστωτικές, τα τρία καταναλωτικά και το στεγαστικό;
Απειλεί να σου πάρει το σπίτι, το αμάξι -και το νεφρό σου αν χρειαστεί;
Σου έκαψε μήπως τα δάση; Σου ρυπαίνει τις θάλασσες;
Ρε μήπως διακινεί ναρκωτικά το τετράποδο; Ή φέρνει λαθραίους στη Μενάνδρου;
(Αστείο σου φάνηκε μαλάκα, ε;)
Χα! Το βρήκα! ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ.!
(Μήπως δημιούργησε και τον καπιταλισμό;)
Έλα, αυτό πρέπει να ‘ναι. Το γαμημένο το τετράποδο πρέπει να διέπραξε μέγιστο έγκλημα γι αυτό και του έριξες φόλα. Δε μπορεί να είσαι απλά ΤΟΣΟ σκατόψυχος, ΤΟΣΟ ηθικά και κοινωνικά αγράμματος, ΤΟΣΟ διανοητικά ξεχαρβαλωμένος και να σκορπάς ζωές αναίτια…
Έπεσα έξω; »
http://tragikon.blogspot.com/2010/10/blog-post_4554.html
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 2:09 πμ
Τώρα lotea τι προσπαθείς να κάνεις?Να το παίξεις cool?Πολύ εύκολη βρίσκω την επιχειρηματολογία σου.Όποτε θέλουμε να το παίξουμε συγκρατημένοι πετάμε την καραμέλα περί πληκτρολογίου ή καμία συναφή και όλα τέλειωσαν.Εσύ δηλαδή ποιος λες να φταίει?Πάλι ο κακός καπιταλισμός?Ε ρε ο αριστερισμός χτυπάει κόκκινο πάλι…Και ναι αν τους έβλεπα δεν ξέρεις πως θα αντιδρούσα.Και πούσε, δεν είναι η πρώτη μου φορά.Πώμα…
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 2:11 πμ
Και αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο με την πάρτι σου lotea είναι πως νομίζεις ότι με το να πω για αίμα και χριστοπαναγίες εκτονώνομαι.Άντε και πτυχίο ψυχολογίας σου εύχομαι.
lotea
16 Οκτωβρίου, 2010 2:35 πμ
Ευχαριστώ…και εσύ με ένα καλό παιδί σου εύχομαι.
Δεν το παίζω cool, αναγνωρίζω το άγχος που μου προκαλεί η θέα της βίας, και προσπαθώ να την αντιμετωπίσω διαλεκτικά. Εσύ αναγνωρίζεις το άγχος, που σου προκαλεί η βία και προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με άλλη βία. Αντιμετωπίζεις το άγχος σου, θεμιτό. Τουλάχιστον παραδέξου το.
Narrator
16 Οκτωβρίου, 2010 3:42 πμ
‘Ωπα ρε lotea,
γίνεται της μουρλής το κάγκελο εδώ πέρα και σε πείραξε η βία απέναντι στη βία στο ζώο.
Κάνε διάλογο και διαλογισμό όσο θες. Μέχρι να καταλήξεις σε συμπέρασμα, κράτα για το εαυτό σου τους χαρακτηρισμούς «πληκτρολογίου» γιατί είναι το ίδιο αφορίστικοι, εύκολοι και τσουβαλιαστικοί.
Μερικοί από εμάς δεν βρίζουμε και φωνάζουμε στο internet μόνο εντάξει;
Αρουραίος
16 Οκτωβρίου, 2010 11:27 πμ
χμμμ…βλέπω ότι ούτε κι εσύ είσαι ενάντια στην βία ακριβώς… 😉
loophole
16 Οκτωβρίου, 2010 3:35 μμ
Φίλε αρουραίε δεν ξέρω τι έχεις καταλάβει αλλά σου εγγυώμαι ότι η Narrator είναι μόνο υπέρ της βίας. Μάλιστα τόσο υπέρ της βίας ως μέσο όσο και ως φετίχ σε διαφορετικές περιπτώσεις. Γι’ αυτό και όπως θα έχεις δει τις περισσότερες φορές οι αντιδράσεις της είναι αρκετά βίαιες απέναντι σε όσους επικαλούνται τον όρο είτε χωρίς να έχουν συναίσθηση της σημασίας του, είτε χωρίς να μπορούν και να θέλουν να τον υποστηρίξουν στην ζωή τους εκτός ίντερνετ είτε διαφωνώντας πολιτικά ή ηθικά ως προς τη χρήση του απέναντι σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες. 😉
υ.γ. Και τώρα αποχωρώ ήσυχα με ελαφρά πηδηματάκια διότι αν αντιληφθεί ότι μιλάω εκ μέρους της την έβαψα.. 😉
MITSARAS (ex.MITSARAS)
16 Οκτωβρίου, 2010 3:38 μμ
Γιατί τις κατά καιρούς απειλές προς τη σωματική μου ακεραιότητα που τις πας?
Συνέχως με ένα τσόκαρο στο χέρι με κυνηγάει.
loophole
16 Οκτωβρίου, 2010 3:43 μμ
Τι τραβάς κι εσύ άμοιρε σύζυγε..
Τι κάνεις MITSARAS (sex.M.ITSARAS)? Καιρό έχουμε να τα π(ι)ούμε.. 🙂
MITSARAS (ex.MITSARAS)
16 Οκτωβρίου, 2010 3:59 μμ
Σύντομα φίλε μου, σύντομα. Έχω δώσει σήμα για τα τέλη του μήνα 😉
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 4:01 πμ
Από εκείνους τους lifestyle αριστερούς θα είναι narrator.Τους έχω φάει με το κουτάλι.Τυπικότατο παράδειγμα.Σε ένα γεγονός γεμάτο καφρίλα, ο κλασικός συριζέος θα προσπαθήσει να σου πει «οκ coolare» και διάφορα άλλα που είναι όσο πιο κοντά στον άνθρωπο, γιατί είπαμε πρέπει να κρατήσουμε το προσωπείο του αριστερού.Η υποκρισία θα μας φάει.Επιλεκτική ευαισθητοποίηση, με κόσμιο πάντα τρόπο, τι πολιτισμένοι είμαστε άλλωστε, και ειδικά αν πεις για μετανάστες ή ομοφυλόφιλους, τα φασίστας φεύγουν σαν τους ρωμαίους στο αντίκρισμα του οβελίξ.Ακόμα και αν θες να πάρεις το μέρος τους.Τέτοια είναι τα αντανακλαστικά τους.
Και ναι lotea εγώ αν αξιωθώ και κάνω παιδί θα το μάθω να ρίχνει βούρδουλα στους lifestyle leftists.Ουστ ρε..
lotea
16 Οκτωβρίου, 2010 12:21 μμ
Τώρα πως εσύ κατάλαβες ότι είμαι αριστερή και ψηφίζω και ΣΥΡΙΖΑ ένα μεγάλο μυστήριο…Άντε και με ένα πτυχίο πολιτικής ψυχολογίας, σου εύχομαι (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα).
Από το γυμνάσιο θυμάμαι τα αγοράκια είχαν ξεσηκώσει μία μόδα να αγοράζουν χαμστεράκια, που ήταν φτηνά, και να φροντίζουν να τα βασανίζουν με χίλιους δύο τρόπους, μέχρι να πεθάνουν. Τα δένανε στα αυτοκινητάκια, στον ανεμιστήρα οροφής…
‘Ενα άλλο παιχνίδι, που κάνανε δένανε πυροτεχνήματα, πάνω σε μια γάτα, και τα ανάβανε. Το ζώο έμενε μισοκαμένο μετά το μπαμ.
Τα αγόρια το είχανε περίπου σαν τελετή ενηλικίωσης να βασανίζουν ζωάκια.
Τώρα θέλω να μου πεις ειλικρινά, ότι δεν έχεις ζήσει ποτέ τέτοια περιστατικά στη ζωή σου, και τώρα τα ακούς, πρώτη φορά, για αυτό και η οργή σου ξεχειλίζει. Και όταν τα έζησες, θέλω να μου πεις, πως αντέδρασες.
Και όταν λες θέλω να τους πιω το αίμα, θέλω πραγματικά να σχηματίσεις την εικόνα στο μυαλό σου, που θα έχεις κάτω τον «βασανιστή» και θα τον βασανίζεις. Αυτό που μας λείπει είναι η φαντασία.
eréndira
16 Οκτωβρίου, 2010 2:10 μμ
lotea, δεν διάβασα όλα τα σχόλια, για να ξέρω τι έχει προηγηθεί, αλλά το τελευταίο σου -με εξαίρεση την τελευταία παράγραφο που με βρίσκει σύμφωνη- μου φαίνεται εκτός θέματος. Πρώτα πρώτα, γιατί δεν ήμασταν όλοι μάρτυρες περιστατικών όπως αυτά που περιγράφεις, δεύτερον γιατί δεν γνωρίζεις πώς αντιδράσαμε στα περιστατικά των οποίων ήμασταν μάρτυρες και τρίτο γιατί δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο η μία βαρβαρότητα (ο βασανισμός χάριν ενηλικίωσης που περιγράφεις) θα πρέπει να μας κάνει πιο ανεκτικούς απέναντι σε άλλες βαρβαρότητες, όπως η βασανισμός και η δολοφονία του σκύλου που περιγράφτηκε από τον extremyst. Πέρα απ’ όλα τα άλλα, θα πρέπει τέτοιες συμπεριφορές να τιμωρούνται -για μένα θα πρέπει τέτοια άτομα να παραπέμπονται κατ’ αρχάς σε ειδικούς της ψυχοπαθολογίας, γιατί -πέρα από τη βαρύτητα της συγκεκριμένης πράξης καθ’ εαυτή- όποιος είναι ικανός για κάτι τέτοιο είναι γενικότερα επικίνδυνος.
kritiagapimeni
16 Οκτωβρίου, 2010 12:13 μμ
ntropi mas
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 3:17 μμ
Μάλιστα.Λοιπόν εγώ προσωπικά το μόνο που έκανα ήταν να πειράζω τα μυρμήγκια όταν πήγαινα αν θυμάμαι καλά 2α γυμνασίου.Και σου είπα και πιο πριν πως όταν γνωστός μου (όχι φίλος) κλότσησε χωρίς λόγο γατάκι (κάτι μηνών θα ήταν) και γελούσε με άλλους 2 που ήταν μαζί , παίξαμε ξύλο και στο τέλος εγώ τα άκουσε με επιχειρήματα του στυλ «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό».Λοιπόν επειδή εσύ αντιλαμβάνεσαι και αντιμετωπίζεις έτσι τα πράγματα δεν ισχύει για όλους το ίδιο.Και μια χαρά την φαντάζομαι την σκηνή.
Jaquou Utopie
16 Οκτωβρίου, 2010 3:57 μμ
Μμμμ… λέω να προβοκάρω λίγο τη συζήτηση προτείνοντας να ειδηγηθούμε στη δικαιοσύνη την επαναφορά της θανατικής ποινής… για όποιον κάνει απεχθή , ειδεχθή και άλλως τέτοιων προσδιορισμών εγκλήματα…
Πως σας φαίνεται;
υ.γ.
είμαι κατά της θανατικής ποινής, αλλά επειδή είμαστε όπως φάινεται όλοι πολύ ευαίσθητοι και ευάξαπτοι για πέιτε… ηλεκτρική καρέκλα ή ένεση;
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 3:59 μμ
κρεμαλα ειπαμε….pffffffff….. 🙂
loophole
16 Οκτωβρίου, 2010 4:01 μμ
ηλεκτρική καρέκλα δαγκωτό.. η ένεση είναι πολύ ξενέρωτη..
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 4:03 μμ
θα πλερωσεις το ρευμα????
MITSARAS (ex.MITSARAS)
16 Οκτωβρίου, 2010 4:05 μμ
Πρέπει βασικά να είναι κάτι θεαματικό. Σαν τα show του Μαρίνου ένα πράμα. Να το ανεβάσουμε και στο μπλογκ άμα λάχει.
Εγώ προτείνω λοιπόν μεσαιωνικού τύπου εκτελέσεις.
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 4:06 μμ
Ηλεκτρικη ενεση…..γιατι η προοδος στον θανατο φερνει τον πολιτισμο….
Χαμογελατε…
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 4:11 μμ
τανι τανι μεκρι να πετανει 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 4:17 μμ
Καταγγελω δολιοφθορα!
Ο μανικακος μου πηρε τις ενεσεις και παιζει!
Χαμογελατε…
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 4:22 μμ
μη λες δολιοφθορα,θα φταξει τα 800 σχολια παλι το θρεντι… 🙂 🙂 🙂 🙂
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 4:27 μμ
Και πως θα οργανωσω την καταγγελια μου μανικακο?
Θα με βοηθησεις να σου κανω μυνηση?
Χαμογελατε…
mitera
16 Οκτωβρίου, 2010 4:09 μμ
τελικα αποφασισατε;;; πρεπει να κανω καταμετρηση! 🙂
Back Door Man
16 Οκτωβρίου, 2010 4:23 μμ
Για να προβοκάρω (ακόμα περισσότερο) τη συζήτηση:
Γιατί πάντα τα θέματα που αφορούν τα ζώα έχουν περισσότερα σχόλια από τα θέματα που αφορούν τους ανθρώπους;
koula
16 Οκτωβρίου, 2010 4:25 μμ
γιατι τα ζωα δε μπορουν να γραψουν για μας..
😛
Back Door Man
16 Οκτωβρίου, 2010 4:35 μμ
Λάθος, δες εδώ μερικά ζώα που μιλούν για τους ανθρώπους…
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 4:49 μμ
Καλά εκεί που παίζει πιάνο η μπουμπούκου, δείτε την φάτσα του άδωνη….πφφφφ σκατόφατσα.
Όσο για την ποινή, εγώ θα έλεγα να πιάναμε αυτά τα παιδάκια που παρουσιάζουν «αποκλίνουσες συμπεριφορές» , να τους αγκαλιάζαμε σφιχτά και να τους πιέζαμε το κεφάλι τους στον ώμο μας.»Κλάψε παιδί μου, βγάλε τον πόνο σου»
-«γκχου γκχου γχκου, ο πατέρας μου με έδερνε και με παρενοχλούσε μικρό, γκχου γκχου γκχου, τα παιδιά στην γειτονία δεν με έκαναν παρέα, γκχου γκχου γκχου, η μαρία με κεράτωσε την δεύτερη μέρα που τα φτίαξαμε, γκχου γκχου γκχου»
-«ηρέμησε παιδί μου, αυτά συμβαίνουν σε όλους»
Narrator
16 Οκτωβρίου, 2010 4:50 μμ
Ο καθένας έχει τα κουμπιά του βεβαίως βεβαίως και πιθανόν το δικό μου το έχετε καταλάβει εδώ και καιρό. Αντιπαρέρχομαι τις προβοκάτσιες περί θανατικής ποινής (όχι δεν συμφωνώ να την επαναφέρουμε, αλλά μερικά χρονάκια στην ψυρού επειδή βασανίζεις και σκοτώνεις ένα ζωντανό δεν μου ακούγονται άσχημα). Εξάλλου όπως ξέρουμε όλοι, είναι άλλο η ικανοποίηση ενός αισθήματος οργής και άλλο η δικαιοσύνη. Αν συνειδητά ακολουθήσεις τον πρώτο δρόμο, προφανώς συνειδητά θα υποστείς και τις συνέπειες του δεύτερου.
lotea,
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν αυτά που λες στο τελευταίο post σου.
Περιγράφεις τι ακριβώς; Μια πραγματικότητα; Που έχεις απλά αποδεχτεί; Που σου αρέσει; Αν από το γυμνάσιο βλέπεις παιδιά να βασανίζουν ζώα και το θεωρείς φυσιολογική συμπεριφορά σηκώνω τα χέρια ψηλά (για να μου βάλουν γάντια του μποξ).
Η οργή ξεχειλίζει κορίτσι μου ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί τα περιστατικά αυτά είναι καθημερινά.
Πριν σχηματίσω εγώ την εικόνα του να πίνω κάποιου το αίμα, ΣΧΗΜΑΤΙΣΕ ΕΣΥ την εικόνα ενός ζώου, που επειδή έτυχε να περνάει μπροστά από έναν άρρωστο «άνθρωπο» βρέθηκε να βασανίζεται απάνθρωπα. Ενός ζώο που το έσερναν ΖΩΝΤΑΝΟ με ένα αμάξι…
Και ακριβώς επειδή έχω ζήσει τέτοια περιστατικά στη ζωή μου, έχω την αντίδραση που έχω. Δεν έχουμε την ψευδαίσθηση πως όλοι έχουν τις ίδιες ευαισθησίες με εμάς, ή πως όλοι θεωρούν τα ζώα ισάξια, αλλά ρε πούστη μου, δεν είναι ανάγκη να έχεις άποψη για όλα, ιδιαίτερα για θέματα που στην ουσία δεν σε απασχολούν ούτε σε αγγίζουν.
Και μιας κι έκανε ο Oblivion την αρχή, εγώ έχω δει έναν άντρα να ρίχνει ένα ποτήρι νερό σε ένα γατάκι και τον έχω φτύσει και τον φωνάζω ξεφτιλισμένο και άνανδρο σε όλη τη γειτονιά. Έχω δει δυο μαντράχαλους να κλοτσάνε γάτα σε σκοτεινό δρομάκι και τους έχω βρίσει και τους έχω κάνει να φύγουν τρέχοντας και άλλα πολλά τέτοια. Άσε λοιπόν τους χαρακτηρισμούς του «πληκτρολογίου» στην άκρη γιατί δεν είμαστε όλοι το ίδιο.
Back Door Man,
έχει καταντήσει πολύ κουραστικό ΚΑΘΕ φορά που μιλάμε για τα ζώα κάποιος να λέει «ναι, αλλά οι άνθρωποι;». Μερικές φορές μπορείς να έχεις 2 καρπούζια κάτω από τις μασχάλες σου.
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 5:06 μμ
Και μετα το τρολαρισμα….
Μια κοινωνια που ανεχαιτε τις εκδηλωσεις βιας των ατομων της απεναντι σε aliens(οποιος καταλαβε καταλαβε) ενω οταν τις εκδηλωνει απεναντι σε ανθρωπους δεν τα ανεχαιτε,ειναι μια κοινωνια που προφανως εχει προβλημα.
Το ζητημα ειναι…γιατι να υπαρχει διαφορετικη αντιμετοπιση για την κακοποιηση ζωηςοταν αφορα ανθρωπους και ζωα.
Και δεν θετω το ερωτημα νοκιμα…αλλα ας σκεφτουμε….ποσο διαφορα σε ενα ψυχισμο εχει το ριχνω καφτο λαδι σε σκυλι,και το ξυλοφορτωνω ενα παιδι.(δεν ειπα καν για καφτο λαδι σε παιδι συνειδητα…)
Για μερικους εξ ημων ισως το «απλο» ξυλο στο παιδι να ειναι πιο ειδεχθες απο το καφτο λαδι στο σκυλι.
Για καποιους ομως οχι….Ειναι ικανη η κοινωνια να ιακνοποιησει την ομαδα εκεινη που ειναι προφανως «ρηγμενη»?
Χαμογελατε…
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 5:07 μμ
Οταν εγραψα τρολαρισμα αναφερομουν στο δικο μου και οχι στο σχολιο της Narrator….προφανως….
Χαμογελατε…
Narrator
16 Οκτωβρίου, 2010 5:13 μμ
Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί συγκρίνεις τις δύο περιπτώσεις. Δεν θα αισθανθώ ενοχικά σύνδρομα, γιατί σε αυτό το θρεντ μιλάμε για ΖΩΑ. Αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις τις απόψεις μου για την κακοποίηση και τη βια απέναντι στους ανθρώπους δεν έχεις παρά να ανοίξεις ένα αντίστοιχο θρεντ.
Μια και θέτεις αυθαίρετα παραδείγματα λοιπόν να θέσω κι εγώ ένα. Για μερικούς από εμάς είναι ειδεχθέστερο να ρίξεις καυτό λάδι σε ένα σκυλί που ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ και θα μπορούσες απλώς να το αφήσεις να περάσει από μπροστά σου χωρίς να του δώσεις σημασία από το να ξυλοφορτώσεις π.χ. το γκόμενο της γυναίκας σου. Είναι πιο άρρωστο, φανερώνει ψυχοπαθολογία και δεν έχει σε καμία περίπτωση ελαφρυντικά του «εν βρασμώ ψυχής».
Ποιος σου είπε ότι ανεχόμαστε εκδηλώσεις βιας απέναντι σε aliens;
DrAluca
16 Οκτωβρίου, 2010 5:16 μμ
Narrator προφανως δεν εξεφρασθην σωστα… 🙂
Δεν απευθυνα το ερωτημα σε εσενα.Ηταν συνεχεια του μυνηματος σου το δικο μου.
Και σο ιδιο συμπερασμα με εσενα καταληγω.Γι αυτο και γραφω προβοκατορολογικα το «»απλο» ξυλο στο παιδι».
Ελπιζω να εγινε αντιληπτο τωρα.
Χαμογελατε…
Αρουραίος
16 Οκτωβρίου, 2010 8:15 μμ
Μεταξύ μας τώρα, ούτε ο γκόμενος σου έχει κάνει τίποτα…
Υγ: Αλήθεια τι γίνεται στην περίπτωση που με δαγκώσει ένας σκύλος χωρίς εγώ να του έχω κάνει τίποτα;
(Έλα εντάξει πλάκα κάνω, κι εγώ τα παίρνω με την κακοποίηση ζώων, αν και προσωπικά την μεγαλύτερη σκληρότητα σε ζώα την έχω δει από πιτσιρίκια)
Anakata-dyomenh
16 Οκτωβρίου, 2010 8:38 μμ
Λοιπόν η αλήθεια είναι ότι έχω δεχτεί επίθεση από σκύλους πάνω σε μηχανάκι πάνω από μία φορά… μάλιστα τη μία φορά, είχε τέτοια μανία το άτιμο που μου έσκισε το παντελόνι και ο άνθρωπος που το είχε μου είπε… τι να κάνουμε; Έτσι είναι τα ζώα… Στη δεύτερη περίπτωση ήταν pitbull και ευτυχώς ο οδήγός της μηχανής λειτούργησε ακαριαία και φρόντισε να το τρομάξει. Παρόλα αυτά… τα ζώα λειτουργούν ενστικτωδώς και έχουν και ένα κάτι με το θόρυβο της μηχανής και την κίνηση.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι βασανίζουμε τα ζώα για να ξεκαβλώσουμε… ακριβώς γιατί ο άθρωπος έχει και ένστικτο και μία κάποια λογική πιο ανεπτυγμένη ίσως. Το χειρότερο όντως είναι ότι συχνά τα παιδιά λειτουργούν με μεγάλη αγριότητα στα ζώα (ειδικά τα αγοράκια με τις γάτες…) και πολλά από αυτά στην πορεία εξελίσσονται σε λεβεντομαλάκες, εγκληματίες που βασανίζουν και σκοτώνουν ζώα και αργότερα. Είναι η αίσθηση της εξουσίας απέναντι στον αδύναμο, είτε αυτό είναι ζώο είτε άνθρωπος πιο αδύναμος… (μπορούμε να δούμε από περιπτώσεις δολοφονίας αστέγων μέχρι και βασανισμό σε ανθρώπους με ψυχικές διαταραχές ή διανοητικά προβλήματα).
Πρώτα από όλα, αυτά τα φαινόμενα ξεκινούν από την παιδική ηλικία και είναι χρέος ειδικά των μεγαλύτερων να διερευνήσουν και να λύσουν το πρόβλημα πριν γίνει ανεπανόρθωτο. Επίσης, είναι καταρχήν θέμα της καταπληκτικής κοινωνίας μας που έχει νομιμοποιήσει αυτή τη συμπεριφορά του εξουσιαζόμενου-δυνάστη απέναντι στον αδύναμο. Δε θα μπω στη λογική αν αυτή η συμπεριφορά είναι χειρότερη απέναντι στο ζώο ή απέναντι στον άνθρωπο. Για μένα είναι το ίδιο… Η ψυχοπαθολογία και οι ευθύνες που υπάρχουν στην κοινωνία και στον καθένα μας ατομικά θα πρέπει να διερευνηθούν και να ληφθούν και τα ανάλογα μέτρα ακόμη κι αν χρειαστεί να μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο.
oldboy99
16 Οκτωβρίου, 2010 5:26 μμ
Ποια πρέπει να είναι η ποινή, όταν η χρήση φόλας είναι «όπλο» εκκαθάρισης αδέσποτων σε ολόκληρα (σχεδόν) χωριά?
Αφού και οι «αμέτοχοι» δεν κάνουν τίποτα, νομίζω ότι έχουμε μεγάλο δρόμο, μέχρι να θεωρηθούμε ανιδιοτελείς φιλόζωοι…:(
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 7:37 μμ
Lotea άκου να δεις.Στα παιδιά που «βασανίζουν» ζώα μπορείς να δείξεις μια επιείκια , ως πιτσιρίκια, και να τους ρίξεις 3 χαστούκια που το 1 να είναι πολύ τους.Ειλικρινά πιστεύεις πως ένας ενήλικας που βασανίζει ένα ζώο , θα έχει μόνο αυτό το «σύμπτωμα» ή μήπως αυτό το σύμπτωμα θα είναι ένα μικρή επίπτωση της ψυχικής του ασθένειας?(μικροφαλία την λένε συνήθως).Και οφείλω να πω πως ναι μεγαλύτερη φρίκη μου προκαλεί η βία στα ζώα παρά στους ανθρώπους, μιας και τι σόι άμυνα μπορεί να αναπτύξει ένα ζώο όταν ο άλλος έχει εφεύρει πυρηνική βόμβα, πετάει και παίζει baseball?Εγώ την διαφορά την περιμένω από εμάς και όχι από τα άλλα ζώα.Αν δω ένα να πηγαίνει σαφαρι και να σκοτώνει λιοντάρια ευχαρίστως θα τον πυροβολούσα (No kidding).Αν απεναντίας ένας μπει σε κλουβί με αρκούδα και αυτήν τον φάει, εε εκεί τα ήθελες και τα έπαθες.
Και σε παρακαλώ άσε τους εύκολους και ειρωνικούς χαρακτηρισμούς του τύπου πληκτρολογίου γαμώ.Αν θες φέρε ένα σκυλι και κλότσα το μπροστά μου να δούμε πόσα πληκτρολόγια θα φας στο κεφάλι..
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 7:45 μμ
συντεκνακι,δεν ειπαμε δε βαραμε γυναικες(πολυ);;;;;;;;;;; 🙂 🙂 😉
Oblivion
16 Οκτωβρίου, 2010 9:10 μμ
Σχήμα λόγου αδερφέ:P
lotea
16 Οκτωβρίου, 2010 9:17 μμ
Σιγά τα αίματα ξαναλέω…
Και μου άρεσε πολύ η προβοκάτσια του Back Door Man, με τη θανατική ποινή.
Τις προάλλες που συζητουσαμε για το χημικό ευνουχισμό, σε βιαστές παιδιών, στο tvxs, το παίζανε όλοι Σουηδοί. «Μα δε γίνεται να βγάζουμε εκδηκητικά ένστικτα μπλα μπλα» Που στην τελική μιλάμε για μια εθελοντική αναστρέψιμη κατάσταση, θέλεις κύριε να βγεις νωρίτερα από τη φυλακή; Θα παίρνεις το χαπάκι σου. Και έτσι προστατεύετε και η κοινωνία από σένα, αφού η κατάσταση σου δεν μπορεί να γιατρευτεί.
Και τώρα για τα σκυλάκια γίνατε όλοι σαμουράι. Αυτή είναι η υποκρισία σας.
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 9:28 μμ
τι εννοεις γιναμε ολοι σαμουραι?
lotea
16 Οκτωβρίου, 2010 10:31 μμ
Θα τους πιω το αίμα, αργά βασανιστήρια, και άλλα γλαφυρά….
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 10:38 μμ
μαλλον ειναι αυτα που ΘΑ ηθελαν να κανουν…
lotea
17 Οκτωβρίου, 2010 11:41 πμ
Ακριβώς, αυτά που ΘΑ ήθελαν να κάνουν. Όλοι έχουμε έναν σκοτεινό βίαιο ευατό, αν τον βγάζαμε όλοι στην επιφάνεια, θα τρομάζαμε με τό τί είμαστε ικανοί να κάνουμε…
Απλά υπάρχουν κάποια θέματα που θεωρείται ΘΕΜΙΤΟ να εκφράσεις βίαια αντίδραση και σε κάποιες άλλες όχι, ανάλογα με τις ηθικές αξίες, που σου επιβάλλει η κοινωνία σε κάθε χρονική περίοδο.
Βία σωματική, βία λεκτική, βία θεσμική, όλα μορφές βίας είναι. Η βία αναπαράγεται και πολλαπλασιάζεται μέσα στην κοινωνία. Ένα παιδί που έχει υποστεί βία μέσα στην κοινωνία, έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνει βίαιος ενήλικος.
Όποιος δεν κάθεται να αναρωτηθεί ποια είναι η θέση του σε όλο αυτό το κουβάρι, είναι απλά αναίσθητος.
μανικάκος
17 Οκτωβρίου, 2010 11:54 πμ
ενταξει τωρα…
δεν νομιζω να παρεις στα σοβαρα εναν που θα σου πει
«θα σου πιω το αιμα με το μπουρι της σομπας…»
ολοι εχουν το ενστικτο της εκδικησης για πραγματα που τους εξοργιζουν.αλλα πανω στην οργη λεμε και ακραια πραγματα…
mitera
17 Οκτωβρίου, 2010 12:03 μμ
εχεις ομως φαντασια βρε Μανικακο! 🙂
μανικάκος
17 Οκτωβρίου, 2010 12:07 μμ
καλημεεερα κυρια μητερα 🙂 🙂 🙂
mitera
17 Οκτωβρίου, 2010 12:10 μμ
καλημερα φιλτατε!! 🙂 🙂
πως ειστε;; ολα καλα;;; 🙂
χαιρομαι που σας ανταμωνω και παλι! 😉
Oblivion
17 Οκτωβρίου, 2010 2:54 πμ
Για να καταλάβω εσύ είσαι υπέρ αυτού του χαπακιού?
Και σου είπα δεν θα αποφασίζεις εσύ το πως θα αισθανόμαστε.Πως την είδες?Θες να τα ακούσεις μου φαίνεται και μετά θα φταίω εγώ…Καλύτερα στο TVXS να λύσετε το πρόβλημα του σύριζα…
loophole
17 Οκτωβρίου, 2010 8:33 μμ
Αμάν ρε Oblivion κι εσύ παντού σύριζα βλέπεις να πούμε.. δεν φταίει πια και για όλα ο σύριζα σ’ αυτή τη ζωή.. για τα περισσότερα ναι αλλά όχι για όοοολα..
(Άσε που απ’ ότι ξέρω η lotea ακούει σύριζα και βγάζει σπυράκια..)
MITSARAS (ex.MITSARAS)
17 Οκτωβρίου, 2010 8:36 μμ
δεν φταίει πια και για όλα ο σύριζα σ’ αυτή τη ζωή.
*******************************
Μη βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά γι’ αυτό 😀
koula
17 Οκτωβρίου, 2010 8:40 μμ
ναι.. υπαρχει και το ΚΚΕ.. 😛
MITSARAS (ex.MITSARAS)
17 Οκτωβρίου, 2010 9:03 μμ
Πφφφφφφφφφφφφ
loophole
17 Οκτωβρίου, 2010 9:07 μμ
Δεν θέλω πφφφφφ…
lotea
17 Οκτωβρίου, 2010 9:49 μμ
Γενικά τό έχω με όλα τα κόμματα, δεν κάνω διακρίσεις 😉
oldboy9
17 Οκτωβρίου, 2010 10:27 μμ
…δημοκρατικό ακούγεται! 😉
Xanadu
16 Οκτωβρίου, 2010 9:34 μμ
Παντως τις προάλλες σε ένα νήμα για τα ελληνικα γράμματα την ειχατε «πέσει» όλοι στη μαυρη νυχτεριδα επειδή τόλμησε να εκφρασει μία παρόμοια άποψη για την αντιμετώπιση των αστων μετά επαναστασης (αν αυτη γινει ποτε), παρόμοια άποψη με αυτην που εκφράζετε πολλοι εδώ μέσα οσον αφορα τους βασανιστές-δολοφονους των ζώων.
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 9:42 μμ
βλεπεις αυτους που «την πεσαν» στην νυχτεριδα να ζητανε αιμα για την κακοποιηση?
μην μπερδευεις τα δυο θεματα….
Xanadu
16 Οκτωβρίου, 2010 9:59 μμ
κοιτα αναφέρομαι στη γενικοτερη αισθηση που απέκτησα αφου διάβασα τα σχολια
μανικάκος
16 Οκτωβρίου, 2010 10:02 μμ
ειναι αυτα τα «εσωτερικα αστεια» και τα τρολαρισματα που μπερδευουν τους αναγνωστες… 🙂 🙂
καλως ηρθες xanadu…
Xanadu
16 Οκτωβρίου, 2010 10:13 μμ
lol
j4nus
17 Οκτωβρίου, 2010 6:42 μμ
κι άλλος φαν της μαύρης νυχτερίδας… η μαύρη νυχτερίδα ζήτησε, όταν γίνει η επανάσταση, να τη βάλουν διπλοβάρδια… μια στα μαγειρεία και μια στα ανταρτο-ιατρεία… αντιλαμβάνεστε ότι υπό αυτές τις συνθήκες η επανάσταση είναι καταδικασμένη να αποτύχει… θα πάει από τροφικές δηλητηριάσεις και ιατρικά λάθη…
loophole
17 Οκτωβρίου, 2010 6:47 μμ
🙂 🙂 🙂
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 2:47 μμ
Αρούρη,
ο γκόμενος το λιγότερο που σου έχε κάνει είναι να σου θίξει τον εγωϊσμό 😉 Βαρύ πλήγμα για Έλληνα Λεβεντομαλάκα μην πεις όχι!
Λοιπόν κι εμένα με έχει δαγκώσει σκύλος. 2 φορές.
Την πρώτη ήμουνα 10 χρονών. Ήταν ένα μικρό σκυλάκι, από αυτά που λέμε του «καναπέ» (χο, χο). Καθόταν δίπλα στην κυρία του, σκεπασμένο με μια κουβερτούλα σχεδόν εξολοκλήρου, αλλά διαβολάκι εγώ, με τεράστια αγάπη στα ζώα το ξετρύπωσα και πήγα να το χαϊδέψω. Με το που άπλωσα το χέρι μου, μου όρμησε και με δάγκωσε στα χείλη μάλιστα. Ξέρεις κάτι; Δεν έφταιγε ο σκύλος. Ήταν χτυπημένο και φοβήθηκε γι’αυτό αντέδρασε έτσι. Ξέρεις και κάτι άλλο; Δεν έφταιγε ούτε η ιδιοκτήτρια. Το ήξερε ότι ήταν αγριεμένο λόγω του ατυχήματος που είχε και το είχε σκεπάσει για να μην το βλέπει ο κόσμος.
Η άλλη φορά ήταν από τα αγαπημένα αδέσποτα που κυνηγάνε μηχανάκια. Αυτά που εξαιτίας της αδιαφορίας όλων ζουν νηστικά, πληγωμένα, άρρωστα πολλές φορές, στους δρόμους της κοιτίδας του πολιτισμού. Αυτά που τα διώχνουν, τα κυνηγάνε, τα κλωτσάνε όλοι. (γρατζουνίτσα έπαθα, δεν έγινε και τίποτα).
Οπότε ναι ρε παιδιά, σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν έφταιγε ουσιαστικά ο σκύλος και έχω μυαλό και το καταλαβαίνω. Δεν θα βγάλω τα κόμπλεξ μου πάνω στο ζώο ψάχνοντας χίλιες δυο δικαιολογίες για να θεωρήσω φταίχτη τον πιο αδύναμο κρίκο.
Στα νέα ποστ της loteas, που ακόμα θέλει να ψάξει τις αιτίες, να κάνει ψυχανάλυση και κάποια στιγμή στο μέλλον ρε παιδί μου θα βρούμε και τη λύση, δεν έχω να απαντήσω τίποτα, γιατί απλούστατα δεν διαβάζω ούτε γράφω στο TVXS και θα την παρακαλέσω να μην συγχαίει τα 2 ‘μαγαζιά’.
Xanadu,
Επεμβαίνω, φωνάζω, βρίζω κι αν χρειαστεί & με παίρνει θα σηκώσω το χέρι μου όταν βλέπω μπροστά μου να κακοποιούν ζώο. Από εκεί μέχρι να βγάζω διατάγμα για το ποιους θα κρεμάσω στο Σύνταγμα όταν κάνω επανάσταση υπάρχει μεγάααααααααααααλη απόσταση.
koula
17 Οκτωβρίου, 2010 3:20 μμ
«απο εκεί μέχρι να βγάζω διατάγμα για το ποιους θα κρεμάσω στο Σύνταγμα όταν κάνω επανάσταση υπάρχει μεγάααααααααααααλη απόσταση.»
και συμπληρωνω συμφωνωντας:
ποσο μαλλον να κρινεις και να προκαταβαλεις ποιον «θα κρεμουσαν καποιοι άλλοι.. στο Συνταγμα»
Xanadu
17 Οκτωβρίου, 2010 4:54 μμ
«Επεμβαίνω, φωνάζω, βρίζω κι αν χρειαστεί & με παίρνει θα σηκώσω το χέρι μου όταν βλέπω μπροστά μου να κακοποιούν ζώο. Από εκεί μέχρι να βγάζω διατάγμα για το ποιους θα κρεμάσω στο Σύνταγμα όταν κάνω επανάσταση υπάρχει μεγάααααααααααααλη απόσταση»
OK άποψή σου, εγώ προσωπικά διαφωνώ καλύτερα να μη το συνεχίσουμε όμως γιατί θα τρολλαρουμε και δεν υπάρχει νόημα σε αυτό
«Στα νέα ποστ της loteas, που ακόμα θέλει να ψάξει τις αιτίες, να κάνει ψυχανάλυση και κάποια στιγμή στο μέλλον ρε παιδί μου θα βρούμε και τη λύση, δεν έχω να απαντήσω τίποτα, γιατί απλούστατα δεν διαβάζω ούτε γράφω στο TVXS και θα την παρακαλέσω να μην συγχαίει τα 2 ‘μαγαζιά’.»
Ειχαμε ξεχάσει προς το παρόν ότι αυτο εδω ειναι το μαγαζάκι σας, συγγνώμη δεν θα επαναληφθεί. Απλά για μια στιγμή μπορει καποιοι άνθρωποι να πιστέψαμε οτι εχουμε δικαιωμα παρέμβασης και τοποθέτησης. Αλλα δυστυχώς απ’οτι φαίνεται δεν χωρανε πολλοι στο διαδικτυακό σας «παρεάκι». Κρίμα γιατι κάποιες αναρτήσεις ήταν αρκετά καλές
προς lotea: μην παρεξηγήσεις, δεν μιλάω εκ μέρους σου απλα μου φάνηκε κάπως αυτο που έγραψε η narrator
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 5:21 μμ
Λυπάμαι που δεν κατανόησες. Η lotea φέρνει σαν επιχειρήματα συζητήσεις και απόψεις που εκφράστηκαν (δεν ξέρω καν από ποιούς κι αν σε αυτούς περιλαμβάνονται σχολιαστές αυτού του blog) σε άλλο site. Κι εμένα αυτό «κάπως» μου ακούγεται.
Δεν νομίζω να σε εμπόδισε κανείς να τοποθετηθείς. Τι θα κάνουμε τώρα; θα το βουλώνουμε όταν διαφωνούμε για να μην μας θεωρήσει κάποιος «μαγαζάκι».
Δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις τα αστεία μας, αλλά καλό θα ήταν να προσέχεις λίγο το ύφος σου, ιδιαίτερα όταν δεν σε έχει προκαλέσει κάποιος.
Όσον αφορά το πρώτο θέμα που θίγεις, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς τρολάρισμα τη συζήτηση επί της ουσίας (αφού πρώτα προβοκάρεις με το σχόλιό σου).
Λοιπόν ναι. Υπάρχει διαφορά στο βλέπω αδικία/παρανομία και αντιδρώ άμεσα για να την εμποδίσω και στο φαντασιώνομαι βίαιες επαναστάσεις και λαϊκά δικαστήρια με ποινή το κονσερβοκούτι. Αν δεν το καταλαβαίνεις δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Xanadu
17 Οκτωβρίου, 2010 5:47 μμ
Δε εγραψα πουθενα ουτε υπονόησα οτι θα πρεπει να το βουλώνεις οταν διαφωνείς για να μην σας θεωρήσει κάποιος μαγαζάκι.
Οσον αφορά το ύφος μου, λίγα τα λόγια σου υποδείξεις δε δέχομαι, πόσο μάλλον όταν δεν έχω γράψει κάτι που σε προσβάλλει. Από τη λεξη που χρησιμοποιήσεις εσυ πιάστηκα, σορυ που δεν γνωρίζω τα αστειάκια σας.
Και τελος δεν θεωρώ τρολλάρισμα τη συζήτηση επί της ουσίας, απλά ήθελα να αποφύγω ακριβώς αυτό εδώ που κάνουμε τώρα: σου απάντησα στο πρώτο σχόλιο χρησιμοποιώντας μια εκφραση που σε ενόχλησε, μου απαντάς εριστικά, σου απαντάω εγώ πίσω ενοχλημένος, μου ξαναπαντάς και εσυ και πάει λέγοντας. Αυτο ΕΙΝΑΙ τρολλάρισμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατι θεώρησες το σχόλιό μου προβοκατόρικο, καμια τετοια διάθεση δεν ειχα. Στην τελική άλλη όρεξη δεν είχα
j4nus
17 Οκτωβρίου, 2010 6:46 μμ
σε λίγο για να συμμετέχει κάποιος στο σχολιασμό θα πρέπει να περνάει και απο εξετάσεις…
koula
17 Οκτωβρίου, 2010 6:50 μμ
τεστ κόπωσης..
MITSARAS (ex.MITSARAS)
17 Οκτωβρίου, 2010 6:59 μμ
Τεστ στο thread-killing.
μανικιος
17 Οκτωβρίου, 2010 7:09 μμ
🙂
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 8:10 μμ
Αυτό κατάλαβες εσύ τώρα, ε;
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 8:13 μμ
Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου οι ιντερνετικές αβρότητες να σου πω την αλήθεια. Ο τρόπος που επιλέγει κανείς να γράφει κρίνεται… πολύ στα σοβαρά πέρνετε πια τον εαυτό σας…
koula
17 Οκτωβρίου, 2010 5:22 μμ
xanadu,
τον χαρακτηρισμό «μαγαζί» μόνο αστειευόμενοι μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε αναφερόμενοι στους ΣΧΣ .. ή ειρωνικά προς όσους το έχουν χρησιμοποιήσει «σοβαρά» (και προφανώς καμία σύγκριση δε μπορεί να γίνει μεταξύ του μπλογκ των ΣΧΣ με το σάιτ ΤΒΧΣ)
Xanadu
17 Οκτωβρίου, 2010 5:37 μμ
Δεν κατάλαβα οτι ο χαρακτηρισμός «μαγαζί» ήταν αστειάκι, σορυ αν παρεξήγησα. Απλα η narrator χρησιμοποιήσε αυτόν τον χαρακτηρισμό συν την γενικότερη αίσθηση που μου αφήνουν το ύφος των σχολιων στο μπλογκ σας. Και δεν το γραφω για να πυροδοτήσω αντιδράσεις, απλα σου εξηγώ στο δικό μου σχόλιο.
koula
17 Οκτωβρίου, 2010 5:51 μμ
αρκεί που το διευκρινίσαμε άλλη μια φορά! 🙂
btw, άλλοι το χρησιμοποίησαν πρώτοι (σε σχόλια στο ΤΒΧΣ και εδώ..) και το μόνο που μπορούμε να κανουμε είναι να διευκρινίζουμε και να αστειευομαστε με αυτό (αφού παρακολουθεις τον σχολιασμό, θα έχεις καταλαβει οτι μας διακατεχει μια διαθεση αυτοσαρκασμου.. περαν των άλλων)..
Xanadu
17 Οκτωβρίου, 2010 6:03 μμ
🙂
Αρουραίος
17 Οκτωβρίου, 2010 4:59 μμ
Παρατηρώ μία τάση κάλυψης (ακόμη και) της «λεβεντομαλακίας» Narrator… 😉
Παρόλ’ αυτά, συνήθως στόχος του θύματος δεν είναι το να σε θίξει. Θα έβρισκε άλλους τρόπους αν ήθελε αυτό.
Δεύτερον εγώ δεν σου είπα ότι ο σκύλος δεν είχε τους λόγους του, σου είπα ότι ΕΓΩ (…ή εσύ ή η Ανακαταδυομένη) δεν του έκανα τίποτε, πράγμα που μου επιβεβαίωσες και με τα παραδείγματά σου.
Τέλος πάντων (στο έγραψα και πριν):
Παρότι κοντός και με μουστάκι δεν είμαι υπέρ της κακοποίησης των ζώων…έλεος δηλαδή.
Απλά έχω μια αίσθηση ότι πιο εύκολα θα έσπαγες το κεφάλι (γιατί θα του το έσπαγες, οι καταγγελίες για σένα είναι πολλές…) ενός που στραβοκοίταξε το Φάνη παρά ενός που παίζει τα λεφτά των ταμείων στο χρηματιστήριο.
Κι όμως: Ο δεύτερος είναι υπεύθυνος για δεκάδες ή και εκατοντάδες πρόωρους θανάτους ανθρώπων τους οποίους αύριο (ή και σήμερα) δεν έχει λεφτά να τους καλύψει το ταμείο τους.
Υγ: Διάβασε κι αυτό μιας και σε βρήκα. Είναι στο κοινό κομμάτι των ενδιαφερόντων μας πιστεύω:
http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=214306
DrAluca
17 Οκτωβρίου, 2010 5:06 μμ
Ωστε κοντος με μουστακι ε?
Το ειχα ψιλιαστει….
Μμμμμ
οταν λες μουστακει ενοεις παχυ η λεπτο-σεσιλιανικο?
😀
Χαμογελατε…
Αρουραίος
17 Οκτωβρίου, 2010 6:06 μμ
Παχύ φυσικά!
Δεν μιλάς με κανένα Βόγλη…(φαντάζομαι να ξέρεις την ιστορία 😉 )
DrAluca
17 Οκτωβρίου, 2010 6:19 μμ
Φυσικα και την ξερω…
Αλλα να διευκρινιζουμε γιατι οταν εικονοπειουμε χρειαζεται λεπτομερια… 😉
Αρα το κουρευεις να φανταστω…
Χαμογελατε…
Αρουραίος
17 Οκτωβρίου, 2010 6:32 μμ
Μιλάς με γρίφους γέροντα, κι εγώ θα κατηγορηθώ πάλι για τρολάρισμα…
DrAluca
17 Οκτωβρίου, 2010 6:39 μμ
ΘΕλω να πω….δεν το ξουριζεις…;)
Για να μπορουν οι ενδιαφερομενες κυριες να εχουν ξεκαθαρη εικονα.
χεχεχεχε
Χαμογελατε…
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 8:19 μμ
Θέλει να σου πει «Να την προσέχεις τη Narrator, μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις». Απλά μπέρδεψε τις ταινίες! 🙂
DrAluca
17 Οκτωβρίου, 2010 11:48 μμ
Οχι Νυφη…δεν τις μπερδεψα…τις συνδιασα 🙂
Ειπαμε εχομαι και μια ηληκια αλλα οχι να μας λετε και ξεμωραμενους…
χαχαχαχαχαχαχ
Χαμογελατε…
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 5:29 μμ
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω παίξει λεφτά στο χρηματηστήριο και κατά συνέπεια δεν τα έχω χάσει κιόλας. Άσε που όπως ξαναείπα σαν γνήσια αστή έχω και ιδιωτική ασφάλεια…
Ο Φάνης όμως ήρθε στο δικό μου δωμάτιο για να βρει καταφύγιο. Και ευχαρίστως θα έσπαγα το κεφάλι αυτού που (για πλάκα) προφανώς τον ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ! (γιατί αυτό είχε πάθει ο καημένος).
Σοβαρά τώρα, δεν αντιλαμβάνομαι την πολιτική άποψη που θέλει να με γεμίσει ενοχές γιατί ενδιαφέρομαι ιδιαιτέρως για τα ζώα. Τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα το ενδιαφέρον μου με τον τρόπο που το εκφράζω έχει συνήθως ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα.
Και οι τοποθετήσεις μου για τα ζώα, δεν δίνουν σε κανένα το δικαίωμα να θεωρεί ότι δεν ενδιαφέρομαι για τους ανθρώπους. Δεν είμαι επί παντός επιστητού, διαλέγω σε ποια θέματα θα τοποθετηθώ και γιατί.
Έχω ήδη αργήσει μισή ώρα, θα διαβάσω το λινκ με προσοχή αργότερα 😉
Αρουραίος
17 Οκτωβρίου, 2010 6:12 μμ
Δεν προσπαθώ να σου δημιουργήσω ενοχές για το ενδιαφέρον σου για τα ζώα. Πολύ περισσότερο να το κάνω και…πολιτική τακτική!
Προσπαθώ απλά να σε πείσω να δείξεις κατανόηση κι εσύ για μας που μερικές φορές θέλουμε να σπάσουμε τα κεφάλια κάποιων άλλων που καθαρίζουν ανθρώπους για την τσέπη τους.
Διάβασε εδώ με πόση…λύπη για τον Ελληνικό λαό μιλά αυτό το κάθαρμα:
«Κατανοώ πάρα πολύ ότι η καθημερινή ζωή για τους Ελληνες έχει γίνει εξαιρετικά δύσκολη, τι μπορώ να πω; Καμιά φορά εκμυστηρεύομαι στους συναδέλφους μου ότι υποφέρω όταν σκέφτομαι με πόσο μικρό εισόδημα είναι υποχρεωμένοι οι Ελληνες να πληρώσουν τα χρέη τους.»
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=361183&dt=17/10/2010#ixzz12d4cbTx3
«Υποφέρει» ο αλήτης…
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 8:17 μμ
Όσα λινκ και να μου κοτσάρεις δεν πρόκειται ποτέ να με βρεις στην ίδια γραμμή με την σχολιάστρια που υπονοούμε όλοι 2 μέρες τώρα. 😉
Τώρα για σπάσιμο συγκεκριμένων κεφαλιών θα με βρεις πολύ συζητήσιμη. Με έχεις παρεξηγήσει.
Αλεξία
17 Οκτωβρίου, 2010 5:32 μμ
φολα στα ματ, στο μνημόνιο ,στον καπιταλισμό, στην εξουσία.
τα διεστραμμένα απορρίματα του σημερινού συστήματος ρίχνουν τις φόλες στα ζώα και στους ανθρωπους
lotea
17 Οκτωβρίου, 2010 10:00 μμ
Να ζητήσω συγγνώμη για το «τρολάρισμα» μου και το μπαχάλεμα, απλά τώρα τελευταία, κάτι παθαίνω με το «άλλα λέμε και άλλα κάνουμε». Δεν μου αρέσουν πια οι κουβέντες του αέρα, και δεν μου αρέσουν τα δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Νιώθω ότι πρέπει να απαιτήσουμε μια κυριολεξία στο λόγο, γιατί οι λέξεις έχουν μπερδεμένο νόημα, και ο καθένας τις χρησιμοποιεί ανάλογα με το σκοπό του.
Προφανώς ότι ενοχλεί τον καθένα, δεν είναι αυτό που ενοχλεί περισσότερο τους υπόλοιπους. Ο καθένας έχει τις δικές του ευαισθησίες, ανάλογα με τα δικά του βιώματα. Για εμένα, προσωπικά μου φαίνεται λίγο απίστευτο, να προσπαθούμε να λύσουμε τα προβλήματα των ζώων, ενώ δεν έχουμε λύσει πρώτα τα προβλήματα των ανθρώπων. Κάποιος μπορεί να πιστεύει, ότι μπορεί να λυθούν, όλα ταυτόχρονα. Ανάλογα…
loophole
18 Οκτωβρίου, 2010 12:17 πμ
Βρε συ λοτέα μου όλα τα καταλαβαίνω εκτός απ’ την τελευταία σου παράγραφο. Δηλαδή πρόβλημα των ζώων είναι όταν οι άνθρωποι τα βασανίζουν? Ε μη λέμε κι ό,τι θέλουμε. Δεν σου απαντάω για να ξεκινήσει καμιά αέναη (και κατά τη γνώμη μου άσκοπη) κουβέντα αλλά κι αυτό το ζήτημα στα προβλήματα των ανθρώπων εντάσσεται και μάλιστα στα σημαντικά. Είναι έλλειψη στοιχειώδους ανθρωπιάς, παιδείας, πολιτισμού, ευαισθησίας κ.ο.κ. Ακόμα κι αν πιστεύεις στην ανωτερότητα του είδους σου, όταν γίνεσαι περισσότερο κτήνος από το κτήνος αν θέλεις, αυτό αυτομάτως ακυρώνεται, δεν το βλέπεις? (και δεν εννοώ φυσικά με αυτά ότι εσύ προσωπικά είσαι υπέρ του βασανισμού ζώων διότι δεν είσαι, το καταλαβαίνω). Καληνύχτα.
Narrator
17 Οκτωβρίου, 2010 11:50 μμ
Για να το θέσω όσο ευγενικά μπορώ, έχω εξαιρετικό πρόβλημα με την παραπάνω άποψη αλλά θα σταματήσω εδώ. Εξάλλου, αν σε ένα πράγμα συμφωνούμε είναι ότι τίποτα δεν λύνεται από το πληκτρολόγιο.
Back Door Man
18 Οκτωβρίου, 2010 12:35 πμ
Narrator, η μοναδική παρέμβαση μου είχε να κάνει με το γιατί τα θέματα με ζώα έχουν πάντα περισσότερα σχόλια. Δεν είπα γιατί ασχολείστε με τα ζώα αφού έχουν και οι άνθρωποι προβλήματα.
Μη μυγιάζεσαι, αφού καν δεν έχεις τη μύγα 🙂 🙂
Narrator
18 Οκτωβρίου, 2010 1:09 πμ
τι να σου πω, με την ίδια λογική υπάρχουν θρεντ με 500+ σχόλια =>εκεί που βάζουμε τραγούδια…
δεν αναρωτήθηκε κανείς γιατί τραγουδάμε…