Του Novalis
Όταν η ελληνική αστική τάξη, οι πολιτικές της εκπροσωπήσεις και, φυσικά, οι οργανικοί της διανοούμενοι επιθυμούν να αποσυνδέσουν τα δεινά της παιδείας από τη συνολική χρεωκοπία των πρακτικών τους ή, ακόμα χειρότερα, να καταστήσουν τη δημόσια παιδεία αντικείμενο καταναλωτισμού, ιδιωτικής κερδοσκοπίας και συντεχνιακής σπατάλης, προσφεύγουν στη δοκιμασμένη προπαγανδιστική τεχνική: Ωμή και γλαφυρή αναγωγή της συμπτωματολογίας σε αιτιολογία και προσπάθεια μετάθεσης ευθυνών για την παιδευτικά καταστροφική και βαθειά αντιδημοκρατική διάλυση της δημόσιας παιδείας στα θύματα.
Δεκαετίες ολόκληρες κρατάει αυτό το ιδεολογικό πανηγύρι: Η εκάστοτε νεώτερη γενιά είναι πιο απαίδευτη και αδαής από την προηγούμενη, επειδή, φυσικά, τεμπελιάζει και ιδεολογικοποιεί την τεμπελιά της, αντιδρώντας σε κάθε είδους «ριζική αναμόρφωση» της εκπαίδευσης – ουδέποτε είχαν οι νέες γενιές και ο κόσμος της εκπαίδευσης «θετικές προτάσεις» σ’ αυτή τη χώρα. Μια ζωή στείρα αντίδραση απέναντι στις πανάγαθες κυρίαρχες τάξεις, οι οποίες οργάνωναν πάντα ανυστερόβουλα τον εκπαιδευτικό μηχανισμό, χωρίς να μεριμνούν για τους όρους προνομιακής αναπαραγωγής τους! Τέτοια αχαριστία!
Από αυτή την άποψη, χαρακτηριστική είναι η παρέμβαση του Κώστα Ουράνη στο περιοδικό «Νέα Εστία«, τεύχος 262, 15 Νοεμβρίου 1937, σελ. 1744, με τίτλο «Αγραμματωσύνη«. Η παρέμβαση αυτή ερχόταν να ενισχύσει αντίστοιχες του Γ. Α. Βλάχου και του συντηρητικού καθηγητή Θεολογίας Μπρατσιώτη από τις στήλες της «Καθημερινής». Παραθέτω:
«Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου κ. Μπρατσιώτης, σ’ ένα γράμμα του στην ‘Καθημερινή’, κατάγγειλε μ’ αγανάκτηση την παχυλή αγραμματωσύνη των νέων που παρουσιάζονται, με το απολυτήριο του Γυμνασίου στο χέρι, στις εισαγωγικές εξετάσεις του Πανεπιστημίου για να γίνουν γιατροί, δικηγόροι και -γιατί όχι;- φιλόλογοι. Κι ανέφερε παραδείγματα εξεταζομένων που έγραφαν ‘ύδρημα’, ‘ευτηχώ’, ‘παράδηγμα’, κι άλλων που δεν ήξεραν τι είναι ο Γκαίτε κι ο Αριστοτέλης, τι η Βερολίνειος Συνθήκη ή ποιός ο Αλέξανδρος Κουμουνδούρος… Τα παραδείγματα αυτά δεν με κατέπληξαν.
Δεν με κατέπληξαν γιατί είχα πρόσφατα στη μνήμη μου παραδείγματα κάποιων άλλων εισαγωγικών εξετάσεων, που δείχνουν την αγραμματωσύνη της γυμνασιακής νεολαίας μας κατά τρόπο πολύ πιο χτυπητό. […] Στις εισαγωγικές εξετάσεις που έχω υπ’ όψη μου, τέθηκαν σε κορίτσια που είχαν το απολυτήριο του Γυμνασίου ερωτήματα πολύ κοινώτερα, πολύ ευκολώτερα και το τερατώδες στην περίπτωσή τους είναι όχι ότι δεν ήξεραν να απαντήσουν, αλλά ότι απαντούσαν αδίσταχτα για να πουν πράγματα που αφήνουν κανένα εμβρόντητο.Ρώτησαν π.χ. μία πού είναι ο Όλυμπος και απάντησε ‘Στην Πελοπόννησο’. Μία πού είναι το Πήλειο και είπε ‘Στην Αττική’. Μία από τις εξεταζόμενες ήταν βέβαιη ότι ο Ξέρξης ήταν Έλληνας και μια άλλη ότι ο Επαμεινώνδας ήταν Τούρκος.
Μια ετοποθέτησε αόριστα τον Ναπολέοντα στην αρχαιότητα και μία άλλη ακριβολόγησε ότι ο Ουγκώ έζησε κατά τον δέκατο έκτο αιώνα. […] Η αγανάκτηση του καθηγητή κ. Μπρατσιώτη θα πέσει σα μια πέτρα σ’ ένα τέλμα. Θ’ ανακινήσει λίγο τα λιμνάζοντα νερά, θα κάνει ένα-δυο βατράχους να κοάσουν μια στιγμή (όπως έκανε τον αγαπητό μου κ. Γ. Βλάχο να γράψει στην ‘Καθημερινή’, κι εμένα να γράψω αυτό το χρονογράφημα) κι αυτό θα είναι όλο. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα παραμένει το ίδιο, τα Γυμνάσια θα εξακολουθούν να γίνονται γιατροί, δικηγόροι, ακόμα κι άνθρωποι… των γραμμάτων, γιατί, στην Ελλάδα, τίποτα δεν εμποδίζει τίποτα. […] Ο κ. Γ. Βλάχος αναφέρει στο άρθρο του μια επιστολή καθηγητή που γράφει, ψύχραιμα, ‘παρΕτηθέντες’, ‘στΥλών’, ‘συγκεκριμένΟς’ (το επίρρημα). Τον εμπόδισε η αγραμματωσύνη αυτή να γίνει καθηγητής; Χρόνια, εξ άλλου, ο τύπος γράφει για τα ‘μεγάλα ζητήματα της χώρας’ και ζητάει ‘την άμεσον επίλυσιν αυτών’. Λύθηκε κανένα; Γιατί να λυθεί και το εκπαιδευτικό σύστημα, που είναι ένα από αυτά;«.
Έτσι βαρούσαν τα κανόνια από το 1937 (προς όφελος των σχεδιασμών της τότε εθνοσωτηρίου, ασφαλώς). Τσιμουδιά γι’ αυτό που και τότε (και περισσότερο τώρα) δεν αγνοούσε η «αντιπαραγωγική» κοινωνιολογία της εκπαίδευσης: την κοινωνική λειτουργία της εκπαίδευσης. Η εκάστοτε «εποικοδομητική» γκρίνια και φλύαρη ηθικολογία μετασχηματίζεται πάντα στις εκάστοτε «εποικοδομητικές» προτάσεις, οι οποίες με τη σειρά τους προσφέρουν χείρα βοηθείας στις εκάστοτε «εμπνευσμένες» μεταρρυθμίσεις. Και είναι, πάντοτε, βαθειά υποκριτικές: Η φαινομενική δημοκρατικότητά τους, όπως και η υποτιθέμενη «ουδετερότητα» της ιεραρχικής τυποποίησης που εισηγούνται, αποκρύπτουν τα πολλαπλά, ταξικά προσδιορισμένα δίκτυα, τα οποία συσχετίζουν την παιδεία με το ευρύτερο κοινωνικό και οικονομικό πρότυπο. Καταλήγουν, έτσι, να υπεραξιώνουν ιδεολογικά την κατά Ουράνη «αγραμματωσύνη», ώστε να μην αποκαλυφθούν τα κατά Παπανδρέου οικονομικά της παιδείας. Όλως παραδόξως (;), βεβαίως, οι ίδιοι δημοσιολόγοι που θα σπεύσουν να καταδικάσουν με ανανεωμένη ορμή την «αγραμματωσύνη» σύμπαντος του εκπαιδευτικού κόσμου εν όψει τρίμηνου μονολόγου, θα παρακάμψουν για ακόμα μια φορά τους σολοικισμούς, τους βαρβαρισμούς, τα φληναφήματα (και τις πιθανές ανορθογραφίες;;;) του μεγάλου μεταρρυθμιστή Γ.Α.Π. Αλλά, έτσι είναι η ζωή, με δυσχερείς ταξικούς συσχετισμούς…!
για την αναδημοσίευση απο το site της Αυγής
newagemama
1 Οκτωβρίου, 2010 12:48 μμ
Πόσο με πληγώνει η αλαζονεία και η έπαρση των κάθε είδους «ειδικών» και «σοφών», που καταλήγουν – για να αποδείξουν τη δήθεν ακρίβεια όσων ισχυρίζονται – να ειρωνεύονται και να υποτιμούν τις νέες γενιές. Είμαι μάνα με δυο παιδιά, που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην υποχρεωτική εκπαίδευση(το πρώτο στη Β΄ Δημοτικού και το δεύτερο στο νηπιαγωγείο). Ξεκινούν κάθε πρωί να πάνε στο (δημόσιο) σχολείο με ενθουσιασμό. Βλέπω κάθε στιγμή στα μάτια τους τη λαχτάρα για να μάθουν καινούργια πράγματα και τη χαρά που νιώθουν για κάθε νέα γνώση που αποκτούν. Και αναλογίζομαι σκεπτική (και πικραμένη) πως θα βλέπουν το σχολείο μετά από μερικά χρόνια, όταν θα έχει μάλλον τσαλαπατηθεί η δημιουργικότητα και το ελεύθερο πνεύμα τους από τα πειράματα και τις επεμβάσεις των «ειδικών». Πόσο και με ποιον τρόπο μπορεί να τα προστατεύσει ένας γονιός?
http://newagemama.wordpress.com
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 1:38 μμ
Νομιζω οτι μια καλη απαντηση στους κ.Ουρανη και Μπρατσιωτη ειναι τα παρακατω αποσπασματα απο εκθεσεις μαθητων!Και να μας πουν πως ενα παιδι θα μαθει καλα τη μητρικη του γλωσσα,οταν απο τη α’δημ. του διδασκουν μια δευτερη και στη ε’ μια τριτη!
εκθεση ….γέλιου
Η Εκθεση πολλές φορές γίνεται αστείρευτη πηγή γέλιου.Ο μαθητής αφήνεται ελεύθερος να εκφραστεί και ….ιδού τα αποτελέσματα.
Μαργαριτάρια απο Εκθέσεις μαθητών.
Μαθητής Λυκείου, Εύβοια 1996
“Ρε Μάριε, με έσωσες. Είσαι ο σωσίας μου!”
Aπό γραπτό υποψηφίου αστυνομικού, Αθήνα 1990
“Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ.”
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988
“Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα.”
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβών
“Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.”
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1989
“Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση.”
Από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας, 1991
“Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.”
Από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας, 1992
“Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες.”
Από διαγωνισμό στα Θρησκευτικά – Λύκειο Ξάνθης 1991
“Το ακριβώς αντίθετο της Αγίας Τριάδας είναι η Διαβολική Τριάδα, πυρ, συν γυναιξί και θάλασσα. Πράγματα του Σατανά.”
Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Αργοστολίου, 1992
“Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.”
Υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991
“Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες
αλλά Κουστωδίες.”
Από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου, 1990
“Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν.”
Από διαγωνισμό στη Γεωμετρία, Γυμνάσιο Ιωαννίνων, 1982
“Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.”
Από μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων, 1990
“Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι.”
Γυμνάσιο Καβάλας, 1988
“Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί. Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και λιμάνια.”
Γυμνάσιο Ηρακλείου, 1991
“Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.”
Γυμνάσιο Καρδίτσας, 1989
“Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.”
Υποψήφια νοσοκόμα, Νοσοκομείο Αγρινίου
“Η ελονοσία καταπολεμήθηκε και εξαφανίσθηκε δια των προσπαθειών της επιστήμης. Και η γρίπη; Πέρα βρέχει.”
Γυμνάσιο Κιλκίς, 1992
“Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου.”
* Διάβαζε και συμμαζώξου,
δεν διαβάζεις; Έβγα όξου!
(Δίστιχο χαραγμένο σε θρανίο τάξης Γυμνασίου, Aρτα, 1971)
* Η κυριώτερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ’ το κατσαρολάκι.
(Από γραφτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983)
* Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον
(Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991)
*Φύσει αδύνατον!
Η κρίση συνείδησης είναι μια ψυχολογική κατάσταση που μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά και να προκαλέσει ανεπανόρθωτες
καταστροφές στον φέροντα.
(Από εξετάσεις στην Ψυχολογία, Λύκειο Λαμίας, 1997).
* Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν
καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία. Πέθανε τρελός στα Κύθηρα
με το στόμα μπουκωμένο.
(Από γραφτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988).
* Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία
ευθύνη.
(Από γραφτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994).
* Χρόνια μετά περνώντας από το μέρος που είχε καθαρίσει την κόπρο του Αιγίου, ο Ηρακλής έμεινε κατάπληκτος. Όλα πεντακάθαρα,
λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος.
(Από γραφτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974).
* Τραγικό τέλος είχε ο Λούθηρος. Ετέθη εκτός εκκλησίας με ισχυρό κτύπημα της Παπικής Βούλας στο κεφάλι.
(Από εξετάσεις Θρησκευτικών, Λύκειο Μαρκοπούλου Αττικής, 1992).
* Δύο μεγάλα κόμματα που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή του Ισραήλ ήταν τα Σόδομα και τα Γόμορα. Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής
ισότητας ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί.
(Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985).
* Όταν κατέβηκε ο Μωυσής από το βουνό κουβαλώντας για τρίτη φορά τις 10 Εντολές, τους μάζεψε όλους και τους είπε ότι ο Θεός ήταν ανένδοτος.
Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ο-κέι για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.
(Από γραφτό στην Ανάλυση της Βίβλου, Γυμνάσιο Μπέτφορντ, Αγγλία, 1981).
* Μια γυναίκα επίτοκος είναι γεμάτη επιτόκια. Πάντως, το γεννητούρι δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.
(Από έκθεση με ελεύθερο θέμα, Λύκειο Λάρισας, 1984)
*Ο Ναπολέων και το Φατερλόν!
*Βλάκα, ο Ναπολέων δεν έκανε τον περίπλουν της γης, ο Βάσκος Ντεγάμας τον έκανε. Ο Ναπολέων έκανε τον περίπλουν του Φατερλόν, πρόσεχε!
(Σκονάκι σε ώρα εξετάσεων στην Ιστορία σε τάξη Γυμνασίου Νέου Ψυχικού, 1979).
* Στην εποχή του Στάλιν, μας είπε ο πατέρας μου, τα ταξίδια στη Ρωσία απαγορευόντουσαν. Αν κάποιος Ρώσος ζητούσε διαβατήριο, ο
Στάλιν δεν του το ‘δινε. Αν επέμενε, τότε ο Στάλιν το ‘δινε αλλά μόνο για τη Σιβηρία και συνήθως με εικοσιπενταετή διάρκεια. Σε
περιπτώσεις, και εφ’ όρου ζωής.
(Από γραπτό μαθητή στη Νεώτερη Ιστορία, Δημοτικό σχολείο Λουγκάνο, Βόρεια Ιταλία, 1993)
* Ο εκνευρισμός πρέπει να αντιμετωπίζεται ήρεμα γιατί μπορεί να σου τσακίσει τα νεύρα.
(Από γραφτό στην Ψυχολογία, Λύκειο Μυκόνου, 1991).
* Είναι, βέβαια, στη φύση του ανθρώπου να παθαίνει ψυχικές ταραχές, μερικές φορές και μέχρι τρελλής καταστάσεως τρελλού
ανθρώπου. Αυτό το γιατρεύει η Ψυχιατρία με εφευρέτη τον Φρόιν που μετά την εφεύρεση μάζεψε τρελλούς για να την εφαρμόσει.
(γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Θηβώ
Η Εντολή που λέει Αγάπα τον Πλησίον σου είναι μια από τις σπουδαιότερες. Αλλά, όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’ αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις. (Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991).
‘Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα”
Από γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία – Γυμνάσιο Κορίνθου 1988
‘Παρθένο δάσος είναι το δάσος όπου το χέρι του ανθρώπου δεν πάτησε
ποτέ πόδι”
Από μαθητική έκθεση
Το στήθος είναι ένα εξάρτημα που το φοράνε μόνο οι ωραίες γυναίκες”
Από μαθητική έκθεση
‘Ανεμογκάστρι λέμε, συνήθως, για γυναίκα που νομίζει έγκυος, αλλά που δεν είναι.
Ένοχος συνήθως ο γκαστρίμυθος που την παρέσυρε σε ακολασίες ακατονόμαστες και αυτός είναι ύποπτος τύπος, με μισόκλειστα μάτια και στραβοπατημένα παπούτσια, που δίνει και το κακό παράδειγμα στους νέους και που, μάλλον, και ΚΟΥΚΟΥΕΣ είναι”
Από μαθητική έκθεση
Ισημερινός: είναι αυτό που λέμε σήμερα
Μεσημβρινός: είναι το μεσημέρι της κάθε μέρας
Γιατί κάνει θόρυβο η κατσαρόλα όταν βράζει το νερό;
Γιατί ακούγονται οι φωνές των μικροβίων που σκάνε
Η μπανάνα στα ελληνικά γράφεται όπως και στα αγγλικά, δηλαδή με ένα μπα και δύο να.
Ανάμεσα στους δύο πνεύμονες υπάρχει ένα κενό. Εκεί, κατοικεί η ψυχή. Ρωτήστε και ένα καλό ψυχολόγο.
Η άλγεβρα επινοήθηκε από τους Αραβες, διότι δεν τα κατάφερναν καλά στην αριθμητική και τα μαθηματικά.
Η χειρότερη γρίππη απ’ όλες τις γρίππες είναι η Γρίππη των Χριστουγέννων,
που μπορεί να διαρκέσει όλο το 15θήμερο που έχουμε διακοπές.
Τα 6 χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου είναι 3 αρκούδες και 3
φώκιες.
Η στάση του Νίκα: είναι η στάση έξω από το εργοστάσιο αλλαντικών Νίκα
Από εκθέσεις μαθητών..
Ο Γιβραλτάρ είναι βράχος-πέρασμα στα δυτικά της Γαλλίας. Είναι διάσημος, είναι ένα μίλι πλατύς και πέντε μίλια μακρύς. Οι Εγγλέζοι τον πήραν κρυφά και βάλανε πολλά κανόνια πάνω του για διακόσμηση. Από εκεί βλέπουν το διερχόμενο πλοίο. Οι νόμιμοι-μόνιμοι κάτοικοι είναι πίθηκοι που από μακριά τους μπερδεύεις με τους Εγγλέζους και μπορείς να κάνεις λάθος. Γι αυτό χρειάζεται μεγάλη προσοχή και ευγένεια…
(Από γραπτό σε εξετάσεις Γεωγραφίας, Αθήνα 1993)
Η γυναίκα, όπως και όλα τα θηλαστικά της φύσης που θηλάζουμε είναι και αυτή
ζώον με τη μόνη διαφορά ότι είναι πολύ στενά συνδεδεμένη με τον άνθρωπο.
(Από διαγώνισμα για τα θηλαστικά, γυμνάσιο Λάρισας, 1964)
Οι τρεις μεγάλες ηρωίδες της Γαλλικής Επαναστάσεως ήτανε η Καρ Μανιώλ, η
Γκυ Λωτίν και η Λε Μητώμ.
(Από διαγωνισμό στην ιστορία, Βαρβάκειο, 1981)
Η μητέρα μου είπε πως το πιο πολυέξοδο όχημα είναι το καροτσάκι του σούπερ
μάρκετ. Καίει 10.000 δρχ κάθε 5 μέτρα.
(Από έκθεση μαθητή δημοτικού, Αθήνα, 1995)
– Πού βρίσκεται η Λάρισα;
– Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό
(Μάθημα Γεωγραφίας, Γυμνάσιο Φαρσάλων, 1985)
Τώρα δε μας χρειάζονται οι φάροι που καίνε τόσο δυνατά όσο πριν από τώρα,
γιατί τώρα έχουμε τα ραντά. Μόλις ένα πλοίο τρακάρει σε τίποτα βράχους,
τρακαίρνει πρώτα με το ραντά που προεξέχει και έτσι προφυλάζεται. Το
στραβωμένο το ραντά το αντικαφιστούν για το επόμενο ταξείδι και το πλοίο
ξέγνοιαστον συνεχίζει να ταξιδεύει το αμέριμνο ταξείδι του στους ωκεανούς.
(Από έκθεση μαθητή γυμνασίου, Καβάλα, 1981)
Οι Φιλιππίνες βγάζουν τις πιο κοντές Φιλιππινέζες. Η Ταϊλάνδη τις
ψηλότερες…
(Από έκθεση μαθητή γυμνάσιο, Μυτιλήνης, 1988)
Ο κόκορας λαλεί γιατί έχει λειρί, η κότα δεν λαλεί γιατί στερείται το
λειρί, δηλ έχει λειρί αλλά είναι εσωτερικόν και πολύ μικρό και λέγεται
“λειτορίδα” και γι’ αυτό κάθεται σα ζώον και δέχεται τα πάντα και φωνάζει
κο, κο, κο, κο, κοκό, κοκό, κοκό, κι’ αυτό για πολύ λίγο. Το δε μάτι της
βλέπει λοξά αλλά αυτό δε τη σώζει.
(Από διαγώνισμα στη Φυσική Ιστορία, Δράμα, 1982)
Τα σκουπιδιάρικα μας απαλλάσσουν από τα επιρρήματα καθημερινώς.
(Γραπτό σε διαγώνισμα υγιεινής, γυμνάσιο Καρπενησίου, 1988)
Για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις, άλλο το μήλο του Αδάμ και άλλο του
Νέφτονα.
(Από εξετάσεις στα θρησκευτικά, γυμνάσιο Κοζάνης, 1989)
Το αρνάκι το σφάζουμε το Πάσχα. Τον υπόλοιπο χρόνο δεν το ενοχλούμε. Μετά
έρχεται πάλι το Πάσχα οπότε το ξανασφάζουμε.
(Από ημερολόγιο μαθήτριας, Καλαμάτα, 1982)
“Το αβγό του Κολόμβου το λέμε σαν παροιμία. Ο Κολόμβος δεν ήτανε κότα να κάνει αβγά”
(Απο τετράδιο μαθητή Ε’ Δημοτικού, Νάξος 1990)
Σύνθετον ζώον είναι η γκαμηλοπάρδαλη. Αποτελείται απο μισήν κάμηλον και μισή πάρδαλη. Δεν έχει καμιά σχέση με τη στρουφογκαμήλα που λόγω του ψηλού λαιμού του περπατάει πάντοτε σκυφτό και αμέριμνο προ των συνόρων της Σαχάρας”
(Εξετάσεις στη Ζωολογία, γυμνάσιο Νέας Καρβάλης, 1983)
“Η πρώτη πρωτεύουσα του Κογκό λεγότανε Λουμπάγκο, αλλα οταν φύγανε οι βέλγοι το είπανε Ζαϊρα”
(Γεωγραφία, Ε’ Δημοτικού Κυπαρισσίας, 1988)
Στην αρχαία Αίγυπτο, γράφανε με τα ιερογλυφικά που τα καταλαβαίνανε μόνο οι υδραυλικοί’
(Λυκειο Φλώρινας, 1992)
Το 31 είναι πολύ κακός τζόγος. Ο πατέρας μου μας είπε ότι μια φορά 31
άνθρωποι παίζανε 31 και ήρθανε 31 μπάτσοι και τους έβαλαν 31 μέρες φυλακή
και μετά 31 δικαστές τους εδικάζανε 31 μέρες και τους τιμώρησαν με 31
χρόνια φυλακή. Κάναμε πως το πιστέψαμε για να μη γίνει φασαρία.
Στην Αγγλία οι δημοπρασίες γίνονται στον οίκο της Σόφης. Επίσης, στον οίκο
της Κρίστης. Είναι λίγο ξεδιάντροποι οι Εγγλέζοι!
Από μαθητική έκθεσηχειρο γραπτό μαθητή, Αθήνα, 1990
Tο σπίρτο βασίζεται στην τριβή του. Aνευ τριβής, μηδέν το άναμα.
(Aπό γραφτό σε εργασία για τη Φυσική, Γυμνάσιο Aργυρούπολης, 1989).
Tο νερό αποτελείται από Yδρογόνο και Οξυγόνο. Aν του βγάλεις το ένα από τα δύο δεν θα πίνεται κι αν βραχείς δε θα στεγνώσει ποτέ διότι θα χάσει την εξατμιστική του ειδιότητα.
(Λύκειο Aμπελοκήπων, 1983).
Tώρα, εκτός από λατινικά, γαλλικά και αγγλικά μας βάζουνε και αρχαία ελληνικά. Θα καταντήσουμε σαν τα ζώα που δεν καταλαβαίνει το ένα τη γλώσσα του άλλου.
(Tηλεοπτική συνέντευξη με μαθητή Λυκείου, Aθήνα, 1996).
/
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 2:23 μμ
Έχω στα χέρια μου αντίγραφο γραπτού εξετάσεων (όχι σχολικών) με εκπληκτικο χιούμορ. Επιφυλάσσομαι για κάποια αποσπάσματα…
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 2:29 μμ
Σκεφτομαι ποσοι σουρεαλιστες ποιητες πανε χαμενοι στη χωρα μας… Πώς να στριμωχτει τοση φαντασια σε κοστουμια και γραβατες;…
koula
1 Οκτωβρίου, 2010 2:35 μμ
🙂 🙂 🙂
αυτο ειναι κορυφαιο, νομιζω..
«“Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.”»
χαχαχαχαχαχααχχαχα
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:06 μμ
Τυχαια νομιζεις οτι ρωταγα τον δρ. Χουφτεν για τη σταση ανεμιστηρας;;;
Δεν νομιζω!! 🙂 😉
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 8:20 μμ
Aσε, μη το ψαχνεις.. η σταση αυτη ξεμεινε στα Αποκρυφα της Οδυσσειας…
😉
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:25 μμ
Μετα σου λεει, γιατι δεν παει μπροστα το εκπαιδευτικο συστημα…… 🙂
xx
1 Οκτωβρίου, 2010 9:17 μμ
τι εννοεί «να τους δουλεύει στο φουλ»;
μάλλον ότι τους είχε «αναμένους» ε;
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 9:24 μμ
οι αποψεις διιστανται
η τους ειχε «αναμενους» η τους δουλευε «ψιλο γαζι»!
Anakata-dyomenh
1 Οκτωβρίου, 2010 2:44 μμ
χαχαχαχαχαχαχ ρε τι γράφει η καρδίτσα… η αλήθεια είναι ότι δε διαφέρει πολύ από αυτά που έγραφα στις εξετάσεις των θρησκευτικών… γι’ αυτό μια φορά πήρα 6. Οι δικοί μου κόντεψαν να πάθουν συγκοπή τότε… :))))))) Έχω κι εγώ μερικά καλά γραμμένα από παιδιά πάντως, αλλά είναι σε άλλη γλώσσα… 🙂
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 3:33 μμ
//Οι τρεις μεγάλες ηρωίδες της Γαλλικής Επαναστάσεως ήτανε η Καρ Μανιώλ, η Γκυ Λωτίν και η Λε Μητώμ.
(Από διαγωνισμό στην ιστορία, Βαρβάκειο, 1981)//
Εχω την τιμη να γνωριζω αυτον που το εγραψε και διαβεβαιωνω οτι ηξερε τί εγραφε! 🙂
Anakata-dyomenh
1 Οκτωβρίου, 2010 3:41 μμ
χαχχχαχαχαχααχααα ότι ήξερε, ήξερε!!!
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 3:44 μμ
😉
koula
1 Οκτωβρίου, 2010 3:44 μμ
😀 😀 😀 😀 😀
ε ρε τι βγάζει η Βαρβάκειος.. 😛
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 3:48 μμ
Ολα αυτα τα αποφθέγματα θα μπορουσαν να ταξινομηθουν σε κατηγοριες, οπως π.χ. σε πραγματικα διαμαντακια λαμπερης σκεψης, σε επηρεασμενα απο τα γονεϊκα πρότυπα, σε παράλληλα σύμπαντα, κλπ.
Ενα παράδειγμα παραλληλου συμπαντος ειναι αυτο:
//- Πού βρίσκεται η Λάρισα;
– Πέμπτη μετά τον Ολυμπιακό
(Μάθημα Γεωγραφίας, Γυμνάσιο Φαρσάλων, 1985)//
oldboy9
1 Οκτωβρίου, 2010 9:58 μμ
mitera, μου θυμίζει πολύ το «Ο Θεός μας έπλασε τζάμπα» του Μαρρτσέλο Ντ’ Όρτα, αν το έχεις υπόψιν! 😉
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 1:41 μμ
Αξιζει να διαβασετε!Αν μη τι αλλο τα θυματα της «δημοσιας δωρεαν παιδιας» καταρακωνουν τις ελλιτιστικες συμπεριφορες! 🙂
koula
1 Οκτωβρίου, 2010 1:54 μμ
πφφφ… ειναι ξεκαθαρα τα περισσοτερα
«εκούσια χιουμοριστικά» ..
να μην πω οτι.. «αναγνωρισα» μερικα αβαταρακια.. 😛
Γιαννκα
1 Οκτωβρίου, 2010 2:51 μμ
χαχαχαχαχααααααααα……… μπαχαλο ταχουν κανει στο μυαλο τους…………..
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 4:58 μμ
Λοιπόν, το γραπτό που υποσχέθηκα
(μέρος πρώτο):
Ιστορία της τέχνης
Ερώτηση «Τι γνωρίζετε για τον ναό του Δία στην Ολυμπία»
O ναός του Δία βρίσκεται δημιουργήθηκε στην αρχαιότητα, χρονολογία δεν θυμάμαι γιατί ήμουν μικρός τότε. Ο Δίας ήταν αρχηγός των θεών του Ολύμπου. Άλλοι λένε ότι ήταν καλό τυπάκι και άλλοι πως ήταν μεγάλο λαμόγιο και έπαιζε με την παράγκα. Το σίγουρο ήταν ότι πήδαγε ότι κινούνταν. Και μάλιστα έπαιρνε διάφορες μορφές για τις βρωμοδουλείες του όπως βροχή, τράγος, κουνελάκι πίκατσου και άλλα πολλά που καλό είναι να μην τα πω και τον εκθέσω γιατί θα τα ακούσει η Ήρα και θα θυμώσει και ποιος την ακούει μετά. Του Δία λοιπόν, του έφτιαξαν ένα ναό εκεί που μαζευόταν οι μεγάλοι αθλητές της αρχαιότητας και προσπαθούσαν να αποκτήσουν την τιμή και την δόξα που θα τους έδινε η ολυμπιακή νίκη και που μετά ίσως τους έδινε την ευκαιρία να βγουν στην τηλεόραση και να εξασφαλίσουν την βίλα τους και το κότερο τους. Στο ναό αυτόν λοιπόν υπήρχε και το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία που αποτελεί και ένα από τα επτά θαύματα της αρχαιότητας. Τα άλλα έξι ήταν ο Μολοσσός της Ρόδου, οι κρεμαστοί κήποι του Καλατράβα, το ασφαλιστικό του ελληνικού κράτους, το νταμπλ του ολυμπιακού, το γκολ του Ριβάλντο στον τελικό με τον Άρη και το «πάμε στοίχημα» του θείου Σωκράτη. (Μια και το έφερε η κουβέντα ελπίζω αυτό το παλτό ο Κωνσταντίνου να πάρει τα πόδια του φέτος γιατί αν είναι να παίζει σαν τον Οκκα ας παίξει καλύτερα ο Ανατολάκης σέντερ φορ). Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία όπως μπορεί να καταλάβει κανείς ήταν από χρυσό και ελεφαντόδοντο, κλασσική περίπτωση δηλ. έργου με μεγάλο κόστος και φυσικά την νύφη πλήρωνε ο λαός. Ο ναός είχε μετώπες και αετώματα από διάφορα σκηνικά που είχε κάνει ο Δίας αλλά και από το τελευταίο επεισόδιο του «καλημέρα ζωή» του Φώσκολου. Βέβαια με τα χρόνια λόγο υψηλού κόστους συντήρησης και επειδή έτσι γίνεται στην Ελλάδα πάντα, ο ναός εγκαταλείφθηκε με αποτέλεσμα να γίνει το γνωστό ρημαδιό που όλοι θέλουν να λένε «αρχαιολογικό εύρημα».
loophole
1 Οκτωβρίου, 2010 5:05 μμ
χαχαχαχαχα φοβερό!
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 5:24 μμ
Ελπιζω να πηρε άριστα το γραπτο, γιατι αλλιως χανω καθε καλη γνωμη για το εκπαιδευτικο μας συστημα. 😉
Γιαννκα
1 Οκτωβρίου, 2010 6:20 μμ
χαχαχαχααα 🙂 🙂 BDM mitera….μου φτιαξατε την μερα σημερα………ναστε καλα 🙂
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:04 μμ
χαχαχαχαχαχα! 🙂 🙂
BDM αυτο το γραπτο απο τι εξετασεις ειναι;;;
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 6:29 μμ
(μέρος δεύτερο):
Ερώτηση «τι γνωρίζετε για τον Μυστικό Δείπνο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι»
Για τον μυστικό δείπνο δεν γνωρίζουμε πολλά γιατί όπως λέει το όνομα του ήταν μυστικός. Όπως λέει και ο Dan Brown, το κύριο στοιχείο του πίνακα είναι η ύπαρξη μιας γυναίκας ακριβώς δεξιά του Χριστού που πιστεύεται ότι είναι η Μαρία Μαγδαληνή, η οποία εικάζεται ότι είναι γυναίκα του Χριστού και όχι πόρνη όπως μας παρουσιάζει η εκκλησία. Ο πίνακας βρίσκεται στην ελληνική πρεσβεία του Ουγσμπανιστάν, όπου δωρήθηκε από τον τότε δήμαρχο αθηναίων Δημήτρη Αβραμόπουλο.
Eρώτηση για την βυζαντινή αγιογραφία
Η βυζαντινή αγιογραφία έχει μια αυστηρότητα που προέρχεται από το θεοκρατικό καθεστώς της Κωνσταντινούπολής (πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικιά μας θα’ ναι). Η αυστηρότητα αυτή λοιπόν προέρχεται από τα ψυχολογικά τραύματα των καλλιτεχνών. Οι μανάδες ήταν πολύ αυστηρές και είχαν συνεχώς αγέλαστο και βλοσυρό ύφος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να εξωτερικεύουν την εικόνα της αγέλαστης μάνας στο πρόσωπο της παναγίας η οποία απεικονίζεται πάντα σοβαρή χωρίς ίχνος μειδιάματος. Άλλος παράγοντας που έπαιξε μεγάλο ρόλο είναι η γρήγορη ανάπτυξη του εκτυπωτή ΗP 7200 o οποίος έδινε μια άλλη αίσθηση στην αναπαραγωγή των εικόνων.
Ερώτηση «Τι γνωρίζετε για την σχολή του Μονάχου (ζωγραφική) »
Η σχολή του Μονάχου είναι μια από τις μεγαλύτερες σχολές ποδοσφαίρου στον κόσμο. Κύριος εκπρόσωπος της είναι ο «κάιζερ» Μπεκενμπάουερ, ένας από τους καλύτερους ανασταλτικούς μέσους όλων των εποχών. Στη συνέχεια αναδειχτήκαν και άλλοι σπουδαίοι εκπρόσωποι όπως ο Λοταρ Ματεους, Ρουντι Φελερ, Καρλς Χαινς Ρουμενιγκε οι οποίοι έγιναν γνωστοί από τον τρόπο που ζωγράφιζαν στο γήπεδο. Μελανή στιγμή της σχολής ο τελικός του Τσαμπιονς Λιγκ με τη Μάντσεστερ όπου ενώ προηγούταν με 1-0 και έχανε ευκαιρίες, έφαγε δυο γκολ στις καθυστερήσεις και βύθισε το Μόναχο στο πένθος. Είναι σχεδόν πάντα μέσα στους τίτλους της Γερμανίας και πάντα πρωταγωνίστρια στην Ευρώπη. Οι νέοι εκφραστές του «Μοναχισμού» είναι οι Όλιβερ Κααν (γκολκίπερ) και Μπάλακ (ζωγράφος επί χόρτου)
Συνέχεια και τελος στο τρίτο μέρος…
koula
1 Οκτωβρίου, 2010 6:31 μμ
χαχαχαχαχααχαχ
όλο και περισσότερο «φερνουν» σε.. ποστ των ΣΧΣ.. 😛
Γιαννκα
1 Οκτωβρίου, 2010 6:39 μμ
χαχαχαχαχχααααααααααα
δεν το πιστευω ……..koyla δικιο εχεις….
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 7:37 μμ
Τελικός παραλληλων συμπαντων:
Ποδοσφαιρικο συμπαν vs Σουρεαλιστικο συμπαν 1-1
μανικάκος
1 Οκτωβρίου, 2010 7:45 μμ
ελλάδα-σουρεαλιστικο συμπαν ?????
θελω προγνωστικα… 🙂 🙂
Rodia
1 Οκτωβρίου, 2010 8:02 μμ
Καλα, πρωταθλημα με τα νηπιαγωγεια δε λέει… Και τα σωβρακα θα τους παρουμε ΑΝ. 😆
oldboy9
1 Οκτωβρίου, 2010 10:10 μμ
Καρφί «άσσος»! 🙂
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:15 μμ
Πανε χρονια που ειχα διαβασει ενα βιβλιαρακι με τιτλο «Εγω πιστευω να τη βολεψω».
Ενας Ιταλος δασκαλος ενος σχολειου της Νοτιας Ιταλιας,ειχε συγκεντρωσει τις καλυτερες εκθεσεις μαργαριταρια και τις ειχε εκδοσει!
Ειναι καταπληκτικο πως τα παιδια περιεγραφαν την φτωχεια και τη μιζερια της εποχης,με το δικο τους ξεχωριστο τροπο!
Οσο και να εψαξα δεν το βρηκα (το ειχα δανειστει)
δεν θυμαμαι ουτε εκδοσεις ουτε το ονομα του δασκαλου……..αν κανεις ξερει κατι ας μου πει 🙂
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 8:35 μμ
http://www.aueb.gr/users/antoniadis/stories/
oldboy9
2 Οκτωβρίου, 2010 12:30 μμ
Μητέρα, ο συγγραφέας είναι ο Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα ο οποίος εκτός το «Εγώ πιστεύω να τη βολέψω», έγραψε και το «Ο Θεός μας έπλασε τζάμπα» εκδόσεις «ΓΝΩΣΗ»…το έγραψα λίγο πιο πάνω 🙂
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 8:33 μμ
Ερώτηση «Τι γνωρίζετε για τον Μαρκ Σαγκάλ»
Τον Μαρκ Σαγκάλ τον γνώρισα λίγο οπότε θα ήταν άδικο να μιλήσω γι΄ αυτόν και αν πω πράγματα που ίσως δεν θα ήταν αλήθεια. Γι’ αυτό θα μιλήσω για μένα. Είμαι ένα καλό παιδί κατά γενική ομολογία, μου αρέσουν οι πλάκες και τα αστεία και έτσι προσπαθώ να αντιμετωπίζω ακόμα και τις δύσκολες καταστάσεις (όπως είναι εδώ αυτή τώρα!!) Όπως ίσως καταλάβατε δεν ήμουν κατάλληλα προετοιμασμένος. Όχι πως δεν ήθελα αλλά μέχρι πριν λίγο καιρό δούλευα σε φαστφουντάδικο και έφτιαχνα σάντουιτς. (ωραίος συντηρητής θα μου πεις αλλά πρέπει να βγει και το νοίκι) απ’ όπου έφυγα με διαλυμένη μέση και γόνατα. Τώρα βρίσκομαι σε παιδικές κατασκηνώσεις όπου πηγαίνω χρόνια γιατί μου αρέσει η επαφή με τα παιδιά. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία και το χρόνο να διαβάσω γιατί τα παιδιά είναι απαιτητικά και όλο ζητάνε. Το καλό θα ήταν πως αν περνούσα θα μπορούσα να ασχολούμαι το καλοκαίρι με τις κατασκηνώσεις που τόσο μου αρέσουν. Αλλά δε πειράζει, κανείς δεν πάει χαμένος. Όρεξη για δουλεία να υπάρχει και κάτι θα γίνει. Ελπίζω το γραπτό μου να ήταν ένα ευχάριστο διάλλειμα στο πλήθος των σοβαρών γραπτών. Συγγνώμη αν σας κούρασα και ευχαριστώ για την υπομονή. Καλό καλοκαίρι!!!
μανικάκος
1 Οκτωβρίου, 2010 8:38 μμ
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 8:44 μμ
Δεν είναι φοβερός ο τύπος;
μανικάκος
1 Οκτωβρίου, 2010 8:55 μμ
με την πρωτη ευκαιρια θα σας μεταφερω «μαργαριταρια» παιδικου σταθμου…
να μαθαινεται μερικοι/ες… 🙂
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 1:18 μμ
παλι περιαυτολογείς??
πότε θα τελειώσεις πια τον παιδικό σταθμό??.. έχει κι άλλες τάξεις μετά..
μανικάκος
2 Οκτωβρίου, 2010 1:58 μμ
🙂 🙂 🙂
βερι φανι…. 🙂 🙂 🙂
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:02 μμ
ιντίιντ!
😀 😀 😀
» τα 6 χρόνια από τα 30 χρόνια ως τα 36.. πού πήγαν??»
«..μα παιδί μου.. αυτά τα λένε οι κομμουνιστάς..»
μανικάκος
2 Οκτωβρίου, 2010 2:16 μμ
μανικάκος
1 Οκτωβρίου, 2010 8:38 μμ
αυτο ηταν τρολαρισμα…
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:43 μμ
χαχαχαχαχαχα! 🙂 🙂 ελπιζω να μου βγουν σε καλο τα γελια 🙂
ευχαριστω bdm καταπληκτικο βιβλιαρακι.Αξιζει να τοχει καποιος στη βιβλιοθηκη του!
Back Door Man
1 Οκτωβρίου, 2010 8:49 μμ
Nα’ σαι καλά. Όπως ισως κατάλαβες από το τελευταίο, ήταν διαγωνισμός για πρόσληψη
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:56 μμ
εγω θα την ειχα κανει αμεσα τη προσληψη!
Πραγματικα συγκινητικο!Καθε αλλο παρα για γελια……
Γιαννκα
1 Οκτωβρίου, 2010 8:44 μμ
Σκωτσεζικο ντουζ bdm, αυτο να σου πω την αληθεια…….. με συγκινησε………και για την ειλικρινεια του παιδιου, την αισιοδοξια του αλλα και για την ευγενεια του 🙂
εγω παντως θα του εβαζα βαθμο προαγωγης……….
mitera
1 Οκτωβρίου, 2010 8:45 μμ
ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΑΣ
Κάθε χρόνο αλλάζουμε αίθουσα και κάθε χρόνο η δική μας είναι πάντα η πιο άσχημη απ’ όλες. Ο δάσκαλος μου μας είπε πως το φταίξιμο είναι δικό του, παρόλο που αυτός δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Αυτός τα λέει όλα σε μας, δεν έχει μυστικά, και μας το είπε γιατί φταίει αυτός.
Αυτός μας είπε ότι στην αρχή του χρόνου, όταν δίνονται οι αίθουσες, γίνεται κόλαση ανάμεσα στους δασκάλους. Ο καθένας θέλει την πιο ωραία αίθουσα και την πιο καινούργια, ιδιαίτερα οι γριές δασκάλες. Τσακώνονται, καβγαδίζουνε, καταριούνται. Ο δάσκαλος μου σκέφτεται ότι αυτοί είναι όλοι βάρβαροι και δε μπαίνει στην κουβέντα. Τότε, όταν βλέπουνε οτί αυτός δε λέει τίποτα για τον ευατό του, τον παίρνουνε για μαλάκα (με συγχωρείτε για τη λέξη) και του δίνουνε πάντα την πιο βρώμικη αίθουσα.
Στην πρώτη εγώ ήμουνα πάρα πολύ μικρός, και δε θυμάμαι τι μας έλειπε. Στη δευτέρα τα καλοριφέρ δε ζεσταίνανε κι εμείς ψοφούσαμε από το κρύο. Στην τρίτη θυμάμαι ότι μας πηγαίνανε από δω κι από κει και δε βρίσκαμε ησυχία. Στην τετάρτη το ντουλαπάκι ήτανε σάπιο και βγαίνανε οι κατσαρίδες από μέσα. Στην πέμπτη, που είναι αυτό το χρόνο, έχουμε τα καρεκλάκια των μικρών.
Η αίθουσα μου είναι πάντα βρώμικια: δε σκουπίζουνε, δε πλένουνε, τα καλάθια είναι πάντα γεμάτα. Οι επιστάτες είναι όλοι της καμόρα (Μαφία) και δε θέλουνε να κάνουνε τίποτα. Ο διευθυντής τους φωνάζει αλλά αυτοί του τρυπάνε τις ρόδες.
Κάνει καλά ο δάσκαλος μου που θέλει να πάει στο Βορρά. Εγώ όταν μεγαλώσω θα πάω στο Βόρειο Πόλο!
xx
1 Οκτωβρίου, 2010 10:36 μμ
Θεϊκό!
(που θα ‘λεγε κι ο μπακούνιν)
Eddie
1 Οκτωβρίου, 2010 10:38 μμ
Ρε αλήτη, ακόμα γράφεις στο μαγαζί του Κουλ;
(μην πεις ονόματα, μόνο ναι/οχι)
xx
1 Οκτωβρίου, 2010 10:45 μμ
όχι, αλλά κάποια στιγμή θα γραφτώ ως κος Δημήτρης.
Eddie
1 Οκτωβρίου, 2010 11:17 μμ
ως webteam Δημητρης κάντο για να τους μπερδέψεις 😉
oldboy9
1 Οκτωβρίου, 2010 9:51 μμ
Υποψήφιος στη Σχολή Αστυνομίας, 1991
“Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες
αλλά Κουστωδίες.”
________________________________
…Έτσι εξηγούνται τα λαγωνικά της Ελληνικής Αστυνομίας! 🙂
oldboy9
1 Οκτωβρίου, 2010 10:00 μμ
1989
“Η επανάσταση του ’21 έγινε πριν από 1821 χρόνια. Σήμερα γιορτάζουμε την τελική του πτώση.
_______________________________
Επειδή ΔΕΝ έγινε ποτέ!
oldboy9
1 Οκτωβρίου, 2010 10:06 μμ
Το στήθος είναι ένα εξάρτημα που το φοράνε μόνο οι ωραίες γυναίκες”
Από μαθητική έκθεση
_________________________________
Αυτό σίγουρα αγοράκι το έγραψε! 🙂
nolongersafe
1 Οκτωβρίου, 2010 10:56 μμ
DrAluca
2 Οκτωβρίου, 2010 2:24 μμ
Παραγκελια γιατι το ειδε το κακο,με δρασκελιες να πλησιαζει…
Χαμογελατε…
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:30 μμ
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:32 μμ
«Dream House by Maurits»
ονειρικό! 😀
DrAluca
2 Οκτωβρίου, 2010 2:34 μμ
χαχαχαχα
😉
Καλη συνεχεια πουλακια….
Χαμογελατε…
mitera
2 Οκτωβρίου, 2010 2:37 μμ
:)&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 🙂
:)******************************************** 🙂
:)###############################:)
:)@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 🙂
:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
:)^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^:)
:)$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ 🙂
:)###############################:)
να φυλαγομαστε δηλαδη;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Rodia
2 Οκτωβρίου, 2010 2:40 μμ
για παν ενδεχομενο.. http://4.bp.blogspot.com/_3udORYW4Ulk/TKcWduAsmiI/AAAAAAAAGog/hP6jjpR3Dus/s320/Probata.jpg
Rodia
2 Οκτωβρίου, 2010 2:42 μμ
λαθος.. δοκιμη παλι:
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:43 μμ
μπεεεε…
Rodia
2 Οκτωβρίου, 2010 2:46 μμ
σορρυ.. τεραστια βγηκαν… το μπεεε σκεπαζει καθε αλλο ηχο!
Αλλη φορα θα μονταρω τις φωτο :))
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:53 μμ
μην αγχώνεσαι! 🙂
δεν ηταν «καδρο».. οποτε το «πειράξαμε» λιγο το σχόλιο.. 🙂 🙂 🙂
δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! είναι ήδη και πολύ χαμηλά στη σελίδα, δεν κρύβει τίποτα στα δεξιά.. 😉
DrAluca
2 Οκτωβρίου, 2010 2:44 μμ
Το εκλογικο σωμα….(τρελη τρολια)
αχαχαχαχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 2:52 μμ
προσεχε τι λες! 😛
ειμαι η Μπέεεεετυ και διπλα μου ειναι η Μπέεεεκυ, η Μπάαααρμπαρα.. και ο Μέεενιος.. και η Μπέεεεελα.. και αποτελούμε το εκλογικό στόμα..
δεν εικάζουμε για τίποτα.. μόνο μηρυκάζουμε το (κουτό)χορτο.. που μας δίνουν..
DrAluca
2 Οκτωβρίου, 2010 3:14 μμ
Εντααααααααξει.
χαχαχαχα
Να ναι καλα η Rodia που εφερε το πολιτικο παρασκηνιο στο προσκυνιο….
χαχαχαχα
Χαμογελατε…
Γιαννκα
2 Οκτωβρίου, 2010 3:24 μμ
ρε το ασπρο προβατο….σαν τη μυγα μεσ το γαλα ειναι…………..χαχαχαχαχααααααααααα
καλη συνεχεια σε ολους και καλο Σ/Κ
koula
2 Οκτωβρίου, 2010 3:29 μμ
πάλι από το «αρνητικό» βλέπεις τη φωτό?? 😛
επίσης!! καλά να περάσεις!
ship-y sheep
DrAluca
2 Οκτωβρίου, 2010 3:41 μμ
Η σαν το γαλα μες στη μυγα….
Χαμογελατε…