[Αναδημοσίευση]
Οι επικήδειοι γράφτηκαν.Τα σχόλια κόπασαν και οι εξεγερμένοι μειώθηκαν…μπορεί και όχι.Μικρή σημασία έχει άλλωστε.
Όλες τις αναλύσεις,ακόμα και οι δικές μου και όλους τους ειδικούς τους έχω βαρεθεί. Δυστυχώς όμως δεν γράφω απο επιλογή. Αλλά από χρέος στον φίλο μου, που μακάρι να μην γνώριζα ποτέ….
Η πραγματικότητα που τόσο σκληρά γράφτηκε πάνω στο κορμάκι του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου με μια «αδέσποτη» σφαίρα, είναι δυστυχώς αμετάκλητη.
Ήταν και θα παραμείνει για πάντα 15 ετών.Και έγινε ήρωας ιστοριών και αγώνων άθελα του…..
Μετά λοιπόν από τόσον καιρό, η αστική δίκη των δολοφόνων του Κορκωνέα και Σαραλίωτη που συνειδητά έστειλαν ένα παιδί στην αγκαλιά της θανής και του αφαίρεσαν το δικαίωμα να είναι για πολλά χρόνια ακόμα καβαλιέρος της ζήσης, φτάνει στο τέλος της. Γι αυτό και νιώθω πως μετά την όποια λάσπη δέχθηκε το νεκρό του κορμί είναι καιρός να ακούσουμε και την «άλλη πλευρά».
» Με τον 15χρονο Αλέξανδρο, «που στη ζωή του δεν ονειρεύτηκε να γίνει ήρωας». Τον τραγικό έφηβο «που δεν φαντάστηκε ποτέ, όταν το ίδιο πρωινό αγόραζε μια καρδούλα-βραχιολάκι, για να το χαρίσει στην αγαπημένη του, ότι εκείνο το πρωινό ήταν το τελευταίο του και ότι αυτό το βραχιολάκι θα έθαλπε η μάνα του σαν φυλαχτό, το τελευταίο που τη συνδέει με τη μνήμη του».
Με το παιδί που «τον Ιούνιο που μας πέρασε θα γινόταν δεκαεπτά, προχθές θα γιόρταζε τη γιορτή του και σε μια βδομάδα θα ξεκινούσε τη Γ’ Λυκείου», ξεκίνησε χθες την αγόρευσή της στο Μικτό Ορκωτό Δικαστηρίο Αμφισσας, σε ένα γεμάτο ακροατήριο, παρόντων των γονιών και της αδελφής του θύματος, η εκ των συνηγόρων πολιτικής αγωγής Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Γιατί «η δίκη αυτή είναι εντός ιστορικού πλαισίου, και ιστορική ευθύνη βαρύνει όλους μας. Και το θεωρώ χρέος. Οχι για να απαντήσω στην απύθμενη χυδαιότητα των συκοφαντιών στη μνήμη του, που επί μήνες εξαπολύονταν με δηλητηριώδεις ισχυρισμούς και διατυπώσεις από τον πρώτο κατηγορούμενο, αλλά για να αποδώσω ελάχιστο φόρο τιμής και σεβασμού σε ένα νεκρό παιδί που δεν χρωστούσε τη ζωή του ούτε στον πρώτο ούτε στον δεύτερο κατηγορούμενο. Που δεν όφειλε εν ζωή εξηγήσεις γιατί συναντήθηκε με το φίλο του εκείνο το βράδυ στα Εξάρχεια για να γιορτάσουν τη γιορτή του και δεν οφείλει, μετά θάνατον, εξηγήσεις σε κανέναν. Που δεν θα απολογηθεί εκείνο που το σκότωσαν, που δεν θα ζητήσει συγγνώμη που βρέθηκε στην πορεία της βολίδας».
Οπως «χρέος του δικαστηρίου αυτού είναι να σφραγίσει με την απόφασή του την πόρτα της αστυνομικής αυθαιρεσίας. Να φροντίσει ο κάθε επόμενος Αλέξανδρος να ξεπεράσει την ηλικία των 15 ετών, και να μην κόψει το νήμα της ζωής του η από δεκαετιών εκτραφείσα νοοτροπία ορισμένων αστυνομικών οργάνων. Νοοτροπία που αναδύεται τρομακτική από το μακρύ κατάλογο ονομάτων του προσκλητηρίου των νεκρών, θυμάτων αστυνομικής βίας ή σφαίρας αστυνομικού, που κατά έναν εντυπωσιακό τρόπο, σύμφωνα με τις αστυνομικές διερευνήσεις, που συχνά καλόπιστα ή αβασάνιστα υιοθετήθηκαν από δικαστήρια, ή έπεφταν εκείνα στην πορεία της βολίδας, ακόμη και αν είχαν βληθεί πισώπλατα, ή πυροβολούνταν από όπλα που εκπυρσοκροτούσαν κατά λάθος από μόνα τους, με εντυπωσιακή ευστοχία, ή είχαν προηγουμένως επιτεθεί στον αστυνομικό και του είχαν προκαλέσει τρόμο που τον ανάγκασε να πυροβολήσει, ακόμη και αν το θύμα ήταν ανήλικο και ο αστυνομικός εκπαιδευμένος».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, με μια αγόρευση-καταπέλτη, ανέδειξε:
* Τα πραγματικά περιστατικά τα οποία κατά την κρίση της δείχνουν ανθρωποκτονία από πρόθεση με άμεσο δόλο, καθώς «ο Επαμ. Κορκονέας στόχευσε και σκόπευσε για να σκοτώσει. Οταν ένας αστυνομικός, σύμφωνα με όσα προέκυψαν, ανοίγει τη θήκη του όπλου, το βγάζει, παίρνει στάση βολής χωρίς προειδοποίηση, σταθεροποιεί το σώμα του, ενεργεί διπλή στοχευμένη βολή στην ευθεία του έχοντας απέναντί του ανθρώπους, και μάλιστα παιδιά, η ενέργειά του αυτή δεν μπορεί να εξαγνίζεται ως απλή αποδοχή του ενδεχομένου της ανθρωποκτονίας. Οταν θέτει το όπλο στη θήκη, κάνει αναστροφή και αποχωρεί με σταθερό βήμα, ανενόχλητος και ανέκφραστος, δεν αποδέχεται απλώς την πραγμάτωση ενός ενδεχομένου: έχει επιτύχει το στόχο του. Και αυτό νομικά ορίζεται ως άμεσος δόλος α’ βαθμού».
* Τα στοιχεία εκείνα της προσωπικότητας του δράστη, ο οποίος «σε αντιδιαστολή με τη συντριβή ανθρώπων που ήταν αμέτοχοι στο έγκλημα, αντί να να στέκει τρεμάμενος απέναντι στον εαυτό του και την πράξη του και να αναζητεί εξιλέωση, έφτασε στο σημείο ακόμη και να εξομοιώνει τον εαυτό του με το παιδί του οποίου αφαίρεσε τη ζωή».
«Τα θύματα είμαι εγώ και ο Αλέξανδρος. Αυτός είναι νεκρός και εγώ είμαι εδώ που είμαι», σας είπε, τόνισε η συνήγορος απευθυνόμενη στο δικαστήριο.
«Ο δε συγκατηγορούμενός του Βασίλης Σαραλιώτης -συνέχισε- ήταν ακόμη κυνικότερος λέγοντας:
«Αξιολογώντας τώρα το περιστατικό, θέλω να πω ότι εγώ έπραξα σωστά, δεν έχω σχέση με τον θάνατο, έχω τη συνείδησή μου ήσυχη. Ο θάνατος του Αλέξανδρου οφείλεται σε κακή εκτίμηση του συναδέλφου»».
Η συνήγορος περιγράφοντας καρέ καρέ τη συμπεριφορά των δύο αστυνομικών που οδήγησε στα συμβάντα της βραδιάς της δολοφονίας του 15χρονου, κάνοντας χρήση μαρτυρικών καταθέσεων, εκθέσεων πραγματογνωμοσύνης και ακλόνητων ντοκουμέντων όπως το βίντεο κατοίκου της περιοχής, μίλησε για «αχαλίνωτη οργή, εκδήλωση ακραίας επίδειξης δύναμης και εξουσίας, καθώς κατέβηκαν πεζοί σε έναν πεζόδρομο όπου κάθονταν παιδιά, βράδυ Σαββάτου 9 η ώρα, κι άρχισαν με χυδαίο τρόπο μπροστά στα μάτια εμβρόντητων μαρτύρων να καθυβρίζουν την πιτσιρικαρία».
«Ο πρώτος εξ αυτών, έχοντας συμπαραστάτη εξαρχής μέχρι τέλους τον δεύτερο, πυροβόλησε 2 φορές προς τα παιδιά, με ευθεία βολή και με πρόθεση να σκοτώσει, πράγμα που πέτυχε, αφού ο Αλέξανδρος έπεσε τραυματισμένος απ’ τα πυρά του και εξέπνευσε ελάχιστες στιγμές αργότερα. Οταν πέτυχε το σκοπό του, έβαλε κανονικά το όπλο στη θήκη, έκανε μεταβολή και αποχώρησε, δεν ενημέρωσε κανέναν για την πράξη του, απέφευγε να απαντήσει στο Κέντρο που εναγώνια τον καλούσε και, έχοντας εξαρχής στο μυαλό του την ένορκη διοικητική εξέταση που θα διενεργείτο, όπως ομολόγησε στο δικαστήριο, άρχισε να μηχανεύεται από κοινού με το συγκατηγορούμενό του τρόπους, για να επιστρέψει στο σπίτι του το βράδυ, όπως υποσχέθηκε στη σύζυγό του, στην οποία είπε, σύμφωνα με την κατάθεση της ίδιας: «Θα αργήσω λίγο, φάτε εσείς». Ενώπιόν σας ο ίδιος άνθρωπος που από τη σφαίρα του έπεσε νεκρός ο Αλέξανδρος, με αφοπλιστική κυνικότητα δήλωσε ότι δεν είχε λόγο να πιστεύει ότι δεν θα γυρίσει σπίτι του το ίδιο βράδυ!».
«Τη σκληρή πραγματικότητα ανέδειξαν οι ίδιοι οι κατηγορούμενοι», τόνισε η κ. Κωνσταντοπούλου, «με τη στάση τους απ’ την αρχή μέχρι το τέλος, μέσα από τον ορυμαγδό των αντιφάσεων, των αναδιπλώσεων, των απροκάλυπτων ψευδών, των κατ’ επίφαση δικαιολογιών, των προκλητικών ισχυρισμών, μέσα από τους οποίους επιχειρήθηκε να οικοδομηθεί ένα σκηνικό πολέμου, το οποίο δήθεν βίωσαν εκείνη τη νύχτα οι κατηγορούμενοι, αλλά και να σπιλωθεί με κάθε τρόπο η μνήμη του νεκρού παιδιού και όποιου τολμούσε να καταθέσει ή να υπερασπισθεί την αλήθεια».»
Προσωπικά το όποιο αποτέλεσμα δεν μπορεί να ισορροπήσει,ούτε τον χαμό ενός ανθρώπου που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα γνώριζα ποτέ, ούτε τις γεμάτες αγωνία και πόνο στιγμές των ανθρώπων του, αλλά ούτε και τις νύχτες που έμεινα ξύπνιος σκεπτόμενος τα μάτια του.
Από έναν από εμάς που συνεχίζει να μην ξεχνά…
ΔΕΝ ΞΕΧΝΏ λοιπόν , ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!
Η αναδημοσίευση είναι από: http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=03%2F09%2F2010&id=199207
DrAluca….
Χαμογελάτε…
Shortlink: http://wp.me/p1pa1c-2dK
koula
4 Σεπτεμβρίου, 2010 4:30 μμ
«του Χαμού να του γελάτε
να μην πάρει άλλο θάρρος..
τον μικρό να μην ξεχνάτε
για θ’ «ακολουθήσει» κι άλλος.. »
Χαμογελάτε…
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 4:32 μμ
Ετσι ακριβως koula….οσο ειμαστε τοσο απαθεις οσο τωρα,εγω ηδη περιμενων τον επομενο…
Χαμογελατε…
xtremyst
4 Σεπτεμβρίου, 2010 4:32 μμ
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 4:34 μμ
Να σαι καλα xtremyst….
Χαμογελατε…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 4:58 μμ
Εκανε αναφορά η Ζωή Κ. στο παραπάνω τραγούδι …. Ήταν μια συγκλονιστική αγορευση ..
DrAluca δεν θα ξεχάσουμε κι ας μη τον γνωρίσαμε τον Αλέξανδρο . Οι μνήμες κρατούν τους νεκρούς πάντα ζωντανούς
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 5:12 μμ
Να σαι καλα Αθανασια.
Χαιρομαι παρα πολυ που σε βλεπω σε καθε post που σχετιζεται με τον Αλεξανδρο.Ισως να μην σε συναντησω ποτε στους δρομους αλλα πιστευω θα εισαι εκει.
Καλη συνεχεια.
Χαμογελατε…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 5:15 μμ
Ποτέ μη λες ποτέ … μπορεί να συναντηθούμε
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 5:19 μμ
Μπορει και να το εχουμε ηδη κανει…
🙂
Αυτο ακριβως ειναι η ουσια…..
Χαμογελατε…
Αθανασια
4 Σεπτεμβρίου, 2010 5:53 μμ
DrAluca τα άρθρα σου έχουν ευαισθησία , μεγάλο πόνο για τον Αλέξανδρο και ένα λυρισμό…..για αυτό συναντηθήκαμε εδώ…ισως να τα πουμε(ή να κλάψουμε) κάποτε και από κοντά
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:58 μμ
Η και να γελασουμε…..με κουραζουν τα δακρυα…;)
Ειπαμε…
Χαμογελατε…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:09 μμ
Το κλάμα εξαγνυζει και γαληνευει… Αλλά επειδή σε αγαπάω δε θα σου χαλασω τη καρδιά …, να γελάσουμε λοιπόν μέχρις δακρύων
Zaphod
4 Σεπτεμβρίου, 2010 6:47 μμ
Από την πρώτη στιγμή έγραφα ότι ο Κούγιας «καίει» τους ίδιους του τους πελάτες για την προσωπική προβολή του. Δεν έχει σημασία αν ο Κορκονέας την πάτησε και από την υπερασπιστική γραμμή του δικηγόρου του. Έχει όμως τεράστια σημασία ότι αυτή η απαράδεκτη υπερασπιστική γραμμή, η οποία πάτησε πάνω στο πτώμα του Αλέξανδρου και στη συνέχεια το έφτυσε. Μία απάνθρωπη, αηδιαστική και ταυτόχρονα αποτυχημένη υπερασπιστική γραμμή, που καθιστά τον ίδιο τον Κούγια ΔΟΛΟΦΟΝΟ.
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:02 μμ
Η οποια ομως προεδρε παραεγινε ανεκτη απο την εδρα.
Αν ειχαν πεσει δυο λεκτικες σφαλιαρες στον κοντοπιθαρο τωρα θα ειχε επιστρεψει στο μπουντρουμι του.
Αλλα ο ενα μετρο και ενα μιλκο δεν εγινε διασημος με τις καλυτερες ειδησης…ξερει να διαλεγει….και ξερει και που παταει.
Δυστυχως οσο δεν τον βαζει στηνθεση του η εδρα ειναι πιο πιθανο να πεσει σε καποιο τυχαιο λαικο δικαστηριο…..και στην καλυτερη θα ειναι γιαουρτι.
Χαμογελατε…
Zaphod
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:42 μμ
Nα σου πω πώς το σκέφτομαι δόκτωρ.
Πρώτα από όλα, από την αρχή ήθελα μία πραγματικά δίκαιη δίκη για τους κατηγορούμενους (αν θυμάσαι στα σχόλιά μου δεν μιλούσα για δολοφονία, αλλά για φόνο, ως μοναδικό δεδομένο έως και τη δίκη). Ακόμη κι αν είναι να τιμωρηθούν παραδειγματικά, να γίνει, όχι επειδή το απαιτεί η «κ0ινή γνώμη», αλλά ακριβώς λόγω του όπλου και της στολής που φέρουν.
Από εκεί και πέρα, ο ρόλος του Κούγια είναι απαραίτητος γιατί ακόμη και ο τελευταίος εγκληματίας δικαιούται μίας σωστής υπεράσπισης. Όμως, εφόσον τα πράγματα -όπως όλα δείχνουν- ήταν τόσο επιβαρυντικά για τους πελάτες του, το μόνο που έμενε ήταν να τους πιέσει να δέιξουν μεταμέλεια και να επιμείνει στη γραμμή του «ενδεχόμενου δόλου».
Αντ’ αυτού επιχείρησε να τους αθωώσει, ενοχοποιώντας τον νεκρό. Μία καταδικασμένη εκ των προτέρων τακτική (με τόσα επιβαρυντικά στοιχεία εναντίον τους και κυρίως το βίντεο).
ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.
ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΠΙΛΩΣΕΙ ΤΟ ΝΕΚΡΟ.
ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΝΤΑΚΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ.
ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΘΑ «ΣΚΟΤΩΝΕ» ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ.
Ο Κούγιας είναι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ και πήρε στο λαιμό του τέσσερις ανθρώπους: τους κατηγορούμενους, τη χαροκαμένη μάνα και τον ίδιο το νεκρό. Και θα συμφωνήσω μαζί σου, με την απόλυτη συνευθύνη του δικαστηρίου, το οποίο θα μπορούσε (και ώφειλε) έγκαιρα να εμποδίσει αυτήν την ατελέσφορη και προσβλητική τακτική.
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:20 πμ
Ζaphod δεν εχω τιποτ να προσθεσω.Ακομα και ο πιο σκοτεινος εγκληματιας εχει δικαιωμα σε μια σικαιη σικη(Εστω αστικη).Ασχετα αν οταν ο κατηγορουμενος δεν εχει στολη τοτε το δηκαστηριο ειναι καταπελτης,αλλα ακομα και ετσι χρειαζομαστε να κραταμε εμεις το μετρο και οχι να το αναμενουμε απο τους αλλους.
Οσο για το οτι ο Κουγιας ηξερε,αν και δεν μπορω να το αποδειξω,γνωριζοντας τι τυπος ανθρωπου ειναι και πως χειριστηκε την δικη μου φαινεται πολυ πιθανο.
Βγηκαν πολλες περσονες σε αυτην την δικη και οταν περασει ο καιρος και εχει κρυωσει λιγο η θερμη της δικης να γινει μια πιο ουσιαστικη κουβεντα.
Χαμογελατε…
Αθανασια
4 Σεπτεμβρίου, 2010 7:41 μμ
Μα είναι ο ηθικός δολοφόνος του Αλέξανδρου. Αυτός τα έκανε όλα,δικό του δημιούργημα ήταν η στάση των δολοφόνων.Εριξε πολύ λάσπη σε όλους, αυτός που ζει σε λάσπες
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:25 μμ
Αν οχι ηθικος(μιας και θα διαφονησουν οι νιμικοι ως προς τον ωρο) ειναι ΚΑΙ αυτος δολοφονος της μνημης του Αλεξανδρου.
Χαμογελατε…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 8:00 μμ
Θα το τονίσω και πάλι: αν δεν ήταν η Λητώη οποία τράβηξε το βίντεο, θα είχαν ολα κουκουλωθεί…..
τους τα χάλασε αυτό το βίντεο . Η δύναμη της αλήθειας
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 8:32 μμ
Πολύ καλή ανάρτηση Δρ. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε… σε καμία περίπτωση. Η Αθανασία έχει δίκιο. Να είναι καλά η κοπέλα που τράβηξε και παρέδωσε το βίντεο. Χωρίς αυτό, όχι τόνους λάσπη που ούτως ή άλλως έριξαν θα έριχναν, αλλά δε θα υπήρχε καν θέμα συζήτησης πλέον. Θα το είχαν κουκουλώσει και θα τελείωνε το ζήτημα όπως και κάποτε με ένα άλλο 15χρονο παιδί, λίγο παραπέρα…
Πάντως, εχθές το βράδυ, τα μηνύματα στα Εξάρχεια δόθηκαν για μία ακόμη φορά, για να μην ξεχνιόμαστε… Η αστυνομική βία έκανε για μία ακόμη φορά την εμφάνισή της, προαναγγέλοντας ένα «θερμό» χειμώνα… Θα ήθελα να ήξερα, πώς αισθάνονται αυτοί οι «εργαζόμενοι» κάτω από τις πανοπλίες τους, όταν περνούν και όλοι τους απαξιώνουν χειροκροτώντας;
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 8:49 μμ
οι «εργαζομενοι» αυτοι κυρια Αna εχουν πληρη επιγνωση της εργασιας τους.η αστυνομια δεν δημιουργηθηκε τωρα,αρα καπου θα ειχαν δει απο παιδια τα ΜΑΤ να δερνουν κοσμο σε πορειες ή γηπεδα.οποτε μιλαμε καθαρα για επιλογη και οχι για τελευταια λυση…
αρα με το χειροκροτημα τους πιανει περισσοτερη λισα,παρα τυψεις…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:00 μμ
Επιλογή τους είναι σίγουρα . Και δεν είναι η σιγουριά η δήθεν επαγγελματική που εξασφαλίζουν …. Έχει ρίζες αυτή η επιλογή βαθιές, απο την οικογένεια ξεκινάει
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:10 μμ
ετσι πιστευω κ γω…
απο παιδι οτι ακους μαθαινεις κ οτι τρως το μολογάς…
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:04 μμ
εννοείται… δε διαφωνώ καθόλου… αλλά ρε παιδί μου, σίγουρα δε νιώθουν τύψεις, λίγη ξεφτίλα δεν αισθάνονται; το βρίσκω απίστευτη ξεφτίλα αυτό το πράγμα…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:08 μμ
αλλο η συνηδηση της Ανας και αλλο του μπατσου…
γιαυτο κ εισαι απεναντι…
θελω να πιστευω δλδ…. 🙂
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:12 μμ
Απέναντι , απέναντι!!!!!
ποτέ δε θα γινομουν μπατσος.
Ana , όχι δεν νοιώθουν τίποτα γιατί έτσι τους μαθαίνουν …. Η δύναμη της εξουσίας
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:13 μμ
«θέλω να πιστεύω δλδ…»
είμαι έτοιμη να τρολάρω, αλλά θα κρατηθώ 🙂 έχει χάρη που είναι το συγκεκριμένο ποστ… και δε το λέει η καρδιά μου…
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:18 μμ
Παρόλα αυτά, ζω για τη στιγμή που κάποιος από αυτούς θα πετάξει τη γαμωστολή… τέσπα… και μετά ξύπνησα.
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:31 μμ
Θα το κανουν anadyomenh….δεν ειναι λιγοι αυτοι που απο φοβο δεν τα παρατανε.Αλλα δεν ειναι και λιγοτερο συνυπευθυνοι….
Χαμογελατε…
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:38 μμ
εννοείται ότι υπάρχει αυτό που λέγεται ελεύθερη βούληση και εννοείται ότι… στα ΜΑΤ μπορεί κάποιοι να είναι μικροί σε ηλικία (το είδα έντονα αυτό τελευταία στα Εξάρχεια, κάτι αμούστακα πιτσιρίκια είδα…) παρόλα αυτά είναι επιλογή… ωστόσο ακόμα ελπίζω σε κρίση συνείδησης και συνειδητοποίησης για κάποιους. Αυτό εννοείται ότι δεν παραγράφει τις μαλακίες που έχουν κάνει, αυτό εξυπακούεται. Για να το κάνει όμως αυτό κάποιος, σημαίνει ότι τουλάχιστον δεν είναι ακόμα πρόβατο και έχει συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα. Βέβαια, θα μου πεις και τι μ’ αυτό… ουδείς αναντικατάστατος σε αυτή τη δουλειά. Αν δεν καταργηθεί το σώμα, δεν αλλάζει τίποτα στην πραγματικότητα. Τέσπα, απλώς βλέποντάς τους σαν αστακούς να γυρνάνε και τον κόσμο να τους χλευάζει και κάποιους από αυτούς να κοιτάνε το πάτωμα, μου δημιουργήθηκαν κάποιες σκέψεις… μέχρι εκεί.
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:22 πμ
Σημερα επιστρεφονταςασπιτι απο το κεντρο εχω να καταγκειλω πως οι δρομοι σφιζουν απο αστυνομικους παντως ειδους(οι δρομοι του κεντρου).Ισως τελικα το αστυνομοκρατουμενο κρατος που καποιοι ονειρευονταν να ειναι στην πορτα μας απο χθες….
Χαμογελατε…
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:29 μμ
Μιλοντας με πρωην ΜΑΤατζη και πλεον ΔΕΛΤΑ,ο μονος προβληματισμος τους οταν πλακονοταν με τα πιστιρικια ηταν που του εγδαραν το κρανος και η υπηρεσια τον εβαλε να πληρωσει….
Οι ΜΑΤατζηδες ειναι 3-4 ωρες πρινα παο καθε πορεια στην κλουβα ανυδροι και νηστικοι,ετσι ωστε οταν βγουν στον δρομο να μυριζουν αιμα…..
Χαμογελατε…
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:27 μμ
Δεν ειναι εργαζομενοι αγαπητη andyomenh.Δουλοι ειναι.Δεν παραγουν εργο αλλα δουλεια…..Και επειδη εχω συναναστραφει πολλακις σε κοινωνικες συνευρεσεις με δαυτους ειναι απλα αξιοι της οποιας μοιρας τους.
Και αν βρεθει ΕΝΑΣ να μου πει για οικογενειες που πεινανε να του θυμισω πως και αλλοι πεινασαν,και εγω πεινασα αλλα ΜΠΑΤΣΟΣ δεν εγινα και δεν θα γινω.
Συμπλεγματικοι με οπλο ειναι επικινδυνοι σε οποιο ποστο και αν ειναι….
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:36 μμ
κ ρωτω εγω σαν κακοβουλη διαδικτιακη οντοτητα…
τον υπευθηνο για την τοποθετηση κορκονεα σε αυτη τη θεση,δεν τον αναζητα κανενας;;;
γιατι,οπως σε ολα τα σωματα ασφαλειας,τα πραγματα δουλευουν ιεραρχικα.καποιος εγγυηθηκε οτι ο κορκονεας ειναι ικανος να «φρουρει» υπερ του πολιτη.
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:05 μμ
Η πολιτεία είναι. Και οι βρωμιαρηδες πολιτικαντες που για ψηφοθηρικους λόγους εγγυώνται για την ακεραιότητα και ικανότητα του καθε αρρωστημενου και κομπλεξικου
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:09 μμ
περα απο αυτο ομως,υπαρχουν κ φυσικα προσωπα τα οποια πρεπει να λογοδοτησουν…
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:16 μμ
Δε θα τον βρεις γιατί άπτεται των προσωπικων δεδομένων …
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:21 μμ
στα σωματα ασφαλειας,δεν υπαρχουν προσωπικα δεδομενα.
υπαρχουν υπογραφες.αλλα επειδη μαλλον το θεμα θα παρει πολλους μπαλα,δε το συζητα κανενας…
τεσπα…
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:30 μμ
Ακριβώς… υπάρχει ο ανώτερος του ανωτέρου κοκ μέχρι να φτάσεις στο πιθανό μέσο που μπορεί να ήταν πολιτικό πρόσωπο…
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:27 πμ
Ειναι πολιτικος ο ενας εκ των ενοχων.Ειναι η πολιτικη ηγεσια του σωματος της αστυνομιας.Οπως ειναι συνυπευθυνος και καθε αρχιαστυνομικος.(στην αλυσιδα του κατηγορουμενου)Ομως ουδεις ενστολος αναντικαταστατος.Το κεφαλι πρεπει να χτυπαμε κυριως….Τον υπουργο τους.
Περι ανωνυμιας και απορητου δεν τιθεται θεμα.Μην ξεχναμε αλλωστε πως ολοι οι ενστολοι αστυνομικοι ειναι υποχρεωμενοι οταν τους ζητηθει να επεδειξουν τα στοιχεια τους….
Χαμογελατε…
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:24 πμ
Φυσικα και οχι μανικακο.Διοτι αν και ιεραρχημενη η συντεχνια των αστυνομικων,εχουν διαχυμενη την γραφειοκρατεια προς τα κατω,κανοντας υπευθυνο μονο το οργανο και οχι τους εκπαιδευτες και εγυητες του.
Διοτι αν το παμε μερικα βηματα παραπερα……ο κυριος υπουργος Προστασιας του Πολιτη ειναι ΚΥΡΙΑ υπευθυνος για την δολοφονια του Αλεξανδρου.Οπως και καθε πρωηγουμενος υπουργος Δικαοσυνης….
Χαμογελατε…
Ana-katadyomenh
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:41 μμ
αγαπητό αλούκι… το εργαζόμενοι ήταν σε εισαγωγικά… 🙂
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:33 πμ
Οπως ακριβως και στην πραγματικοτητα….. 😉
Να σαι καλα anadyomenh.
Χαμογελατε…
Zaphod
4 Σεπτεμβρίου, 2010 11:47 μμ
«Θα ήθελα να ήξερα, πώς αισθάνονται αυτοί οι “εργαζόμενοι” κάτω από τις πανοπλίες τους, όταν περνούν και όλοι τους απαξιώνουν χειροκροτώντας;»
Είναι εκπαιδευμένοι έτσι, ώστε όταν φορούν τη στολή να μη βλέπουν κανέναν ως άνθρωπο. Πόσο άσχημα θα ένιωθες αν σε αποδοκίμαζαν σκουλίκια; Το πιο πιθανό είναι να μην το πρόσεχες καν. Ακριβώς έτσι αντιδρούν τα ρομποτάκια κάτω από τη στολή.
Η εκπαίδευση είναι όλη η ουσία για το πώς μπορούν να σε αποκτηνώσουν. Όποιος έχει δει απλώς την εκπαιδευση των ειδ. δυνάμεων (πόσο μάλλον να την έχει περάσει κι όλας) το καταλαβαίνει αμέσως αυτό. Το πρώτο που μαθαίνεις και μπαίνει στο πετσί σου είναι ότι απέναντί σου ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Ana-katadyomenh
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:12 πμ
Μωρέ Ζάφοντ δε διαφωνώ… και κυρίως σε φάση συμπλοκής ή ακόμα καλύτερα επίθεσης, καταλαβαίνω ότι αυτό ακριβώς συμβαίνει. Είναι φάση ντόπας εντελώς. Όμως, όταν τους βγάζουν «βολτίτσα» γύρω από τις καφετέριες όπου βλέπεις ανθρώπους να συζητούν και γενικότερα να είναι σε μία φάση ηρεμίας και καθημερινότητας, εεεε το έχω δει… να περνούν, ο κόσμος να τους ‘χειροκροτεί’ και να περπατούν σαν ασκέρι με τα κεφάλια συχνά κάτω… Εεεε, δε μπορώ να πιστέψω ότι δεν περνάει καν από το μυαλό κάποιων από αυτών, «τι μαλάκας είμαι και τι στο διάολο κάνω εδώ τώρα». Βέβαια, αυτό δε λέει πολλά, γιατί αυτός ο μαλάκας με το κεφάλι κάτω είναι που θα σου ανοίξει το κεφάλι την επόμενη φορά στην πορεία… αλλά παρόλα αυτά… συχνά αναρωτιέμαι. Τις προάλλες, ήμουν σε ένα μαγαζί και απέναντι ήταν παραταγμένη μία διμοιρία χωρίς λόγο και ύπαρξη εκεί πέρα, ίσα ίσα για να κάνουν ζημιά και στους ανθρώπους που δουλεύουν. Έβλεπα φάτσες, τι να σου πω, να ήταν πάνω από 20 χρονών; Οι μαγαζάτορες φώναζαν ότι δεν έχουν καμία δουλειά εκεί, όλοι φεύγαμε γιατί δεν έχεις κανένα λόγο να κάθεσαι για να χαλαρώσεις κάπου με τους φίλους σου και να συζητήσεις και να έχεις τον αστακό απέναντί σου… και αυτοί ψέλιζαν, έχουμε εντολές. Εεεε οι φάτσες τους απέπνεαν μιζέρια, κακομοιριά και «τι κάνω ο μαλάκας εδώ πέρα»… Γι’ αυτές τις στιγμές αναρωτιέμαι καμιά φορά, αν νιώθουν έστω και λίγο την ξεφτίλα, όχι για τις στιγμές της ντόπας… και περιμένω ότι κάποιοι από αυτούς θα πουν, άει σιχτίρ, δεν αξίζουν καν τα φράγκα για να μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία… ελπίζω δηλαδή, αν και είπαμε θα βρεθούν τα επόμενα ζα να κάνουν τη δουλειά. Τελοσπάντων, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία, απλώς αναρωτήθηκα…
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:23 μμ
Φτού σου κορκονέα δολοφόνε που κακός ψόφος να σέ’βρει
και να ψοφήσεις στη λάσπη και να σε σφάξουν οι ταλιμπάν
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:24 μμ
και να σε γδάρουν οι αφγανοί ρε παλιοσάπιε
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:25 μμ
παλιομαγαρισμένε
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:26 μμ
Να πας να ζήσεις στο νότιο πακιστάν ρε ηλίθιε και να φοράς στολή αμερικάνου. Παλιοχολέρα
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:27 μμ
΄Οξω ρε!!!!
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:28 μμ
που να βγάλουν τους χιλιανούς απ’ τις στοές και να σε θάψουν μέσα
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:29 μμ
Ούστ απο δω ρε
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:29 μμ
Παλιονεφελίμ
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:31 μμ
Που να σου βράσουν το καμμένο σου μυαλό, οι ζουλού ,οι παπούα και οι καννίβαλοι
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:43 μμ
και οι αϊτινοί
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:44 μμ
παλιοόρνιο, παλιοκανίβαλε
tolos
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:45 μμ
να μαλάκα!!!
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:31 μμ
Tole ωρες ωρες με τρομαζεις….αληθεια.
Χαμογελατε…
tolos
6 Σεπτεμβρίου, 2010 4:19 μμ
Eπειδή είμαι φοβερός και …τρομερός
Μη φοβάσαι ρε!!!
Αθανασία
4 Σεπτεμβρίου, 2010 9:51 μμ
Tolos ασε τις κατάρες . Νασαι σίγουρος ότι η ιδια η ζωη θα τους κάψει
Γιαννκα
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:27 μμ
«Ὁ κόσμος δὲν ὑπάρχει. Ἀπὸ τῆς ἄβυσσος
ῥουφήχτηκε τὰ στόματα. Σκοτάδι
Μόνο δυὸ μάτια ὑπάρχουνε στ᾿ ἀνύπαρχτα,
δυὸ μάτια μοναχὰ γιομίζουν τ᾿ ἄδεια.
Μόνο δυὸ μάτια στὰ σκοτάδια φέγγουνε.
Ὅλα κοιμοῦνται, χάνονται, ὅλα σβοῦνε,
μόνο δυὸ μάτια μὲ κοιτάζουν ἄγρυπνα,
δὲν κλείνουνε· ποτὲ δὲ θὰ κλειστοῦνε».
το μονο που θελω να πω ειναι οτι κανενας δεν μπορει να ξεχασει….σ ευχαριστω Dr που μου θυμιζεις οτι ειμαι ανθρωπος
DrAluca
4 Σεπτεμβρίου, 2010 10:32 μμ
Εγω σε ευχαριστω Γιανκα που δεν ξεχνας….
Οπως και για την στοιχομυθια.
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:02 πμ
αντε γαμηθητε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:03 πμ
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:30 πμ
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:23 πμ
Μπράβο Μανικακο!!! Την έχουμε την οργή και το μίσος …. Και αυτα πρέπει να συνεχίζονται και να ξεσπανε
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:27 πμ
κακος συμβουλος η οργη…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:29 πμ
…δε σ’αφηνει να σκεφτεις το «μετα»…
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:32 πμ
Η να σκεφτεις γενικα.Δυστυχως ομως καπιοι ανθρωποι μονο αυτο εχουν πλεον.
Και θα το ξεσπασουν χωρις δευτερη σκεψη…
Πως θα τους συγκρατησουμε αυτους?
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:35 πμ
…πολυ μεγαλη και σοβερη κουβεντα…
oldboy9
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:31 πμ
Μην βλέπεται το αιμοβόρικο avatar του DrAkuca, από πίσω κρύβεται μια βαθιά & τρυφερή ανθρώπινη προσωπικότητα! 😉
Απόδειξη το παρών thread, πάντα ευαισθητοποιημένος & κατασταλαγμένος ο καλός μου DrAluca!
Μαζί σου…και δεν ΞΕΧΝΩ
oldboy9
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:35 πμ
Ουπς, σε «σκότωσα» DrAkuca!
DrAluca το σωστό sorry ρε! 😦
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:44 πμ
Σε αυτο το σαι εχω ηδη δυο νονους.Οταν ξαναρθει η νυχτεριδα να καθισετε να βρειτε ποιος θα μου παρει λαμπαδα και ποιος παπουτσια.
😉
Αραγες φετος θα κανουμε χριστουγεννα?
Και μιας και συ δεν ξεχνας….
Θα σου θυμισει αρκετα πραμματα…)οπως και σε ολους μας).
🙂
Χαμογελατε…
oldboy9
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:55 πμ
…η δολοφονία του Αλέξανδρου «μέσα» από τα μάτια των συνομήλικων του είναι επίσης…διδακτική! 😉
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:05 μμ
Αυτα τα παιδια,ΕΧΟΥΝ την οργη…και ζυμωθηκαν μεσα σε αυτη.Ειναι εν δυναμη κοινωνικες βομβες…Αυτα ειναι που χρειαζονται πιοτερο την προστασια μας.
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:50 πμ
Αυτο που φαίνεται, δεν είναι πάντα αυτο που είσαι oldboy9…..την έχεις δει τη ταινία για να έχεις δανειστεί το όνομα, έτσι;
oldboy9
5 Σεπτεμβρίου, 2010 11:57 πμ
Ίσαμε με 5 φορές, Αθανασία!
oldboy9
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:03 μμ
Δεν έχω σήμα, η επικοινωνία διακόπτεται προσωρινά! 😦
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:12 μμ
Εγω την έχω μάθει απέξω. …. Και αν μπορούσα θα την εφαρμοζα
MITSARAS
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:15 μμ
Έτσι είναι. Την είδα ξανά το καλοκαίρι. Πολύ γλυκό το αίσθημα της εκδίκησης. Μακάρι να το είχα περισσότερο ανεπτυγμένο.
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:26 μμ
ωπ…?????
καινουριος στην παρεα;;;;
MITSARAS
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:34 μμ
Νεοφερμένος 🙂
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:18 μμ
Ο Ίβυκος ήταν αρχαίος Έλληνας λυρικός ποιητής από το Ρήγιο της Μεγάλης Ελλάδας. Η ακμή του τοποθετείται στα μέσα του 6ου αιώνα π.Χ., στην εποχή του τυράννου της Σάμου Πολυκράτη, αφού στην αυλή του έζησε πολύ χρόνο. Ο Ίβυκος γεννήθηκε όταν ο Στησίχορος ήταν πια γέρος.
Ο πατέρας του Ιβύκου ονομαζόταν Φύτιος. Παρότι προερχόταν από αριστοκρατική γενιά, ο Ίβυκος προτίμησε να φύγει από την πατρίδα του και να επισκεφθεί διάφορες χώρες. Σε κάποιο από τα ταξίδια του, όπως αναφέρει ο επιγραμματοποιός Αντίπατρος ο Σιδώνιος, σκοτώθηκε από ληστές στην Κόρινθο. Επειδή κανένας μάρτυρας δεν υπήρχε εκεί για να καταγγείλει τον φόνο του, ο Ίβυκος επικαλέσθηκε τους γερανούς που εκείνη τη στιγμή πετούσαν από πάνω του, να τιμωρήσουν τους δολοφόνους του. Μετά από καιρό, ένας από τους ληστές εκείνους, όντας στην Κόρινθο, μόλις είδε γερανούς είπε στους άλλους: «`Ιδε αι Ιβύκου έκδικοι.» Κάποιος τον άκουσε και έτρεξε και τον κατάγγειλε. Οι δολοφόνοι πιάστηκαν και τιμωρήθηκαν. Η παράδοση αυτή αναπτύχθηκε σε παραλλαγές και από μεταγενέστερους συγγραφείς και η φράση «οι γερανοί του Ιβύκου» έμεινε παροιμιώδης στους αρχαίους Έλληνες για την ανακάλυψη εγκλημάτων μετά από θεία επέμβαση.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8A%CE%B2%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%82
Αν και νομιζω πως η εκδικηση λιγη σχεση εει με την δικαιοσυνη…..
Χαμογελατε…
Αθανασια
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:31 μμ
Κάθε εκδίκηση επιτρέπεται, από την στιγμή που χτυπάει τον ένοχο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΟΥΜΑΣ
DrAluca
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:36 μμ
Θα επιμεινω στο οτι η εκδικηση μικρη σχεση εχει με την δικαιοσυνη….:)
(ξεροκεφαλος γαρ.)
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:42 μμ
Υπάρχει μια κατηγορία εγκλημάτων που χρειάζεται εκδίκηση και τιμωρία …. χωρίς δικαιοσύνη γιατί μέσα απο τη δικαιοσύνη δεν επέρχεται πάντα η τιμωρια… να μη πω η δικαίωση
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 12:44 μμ
Μην ξεχνας ομως Αθανασια πως καμια ειρηνη χωρις δικαιοσυνη.Αν εμεις οι διοκομενοι γινουμε ιδιοι με τους διοκτες μας τοτε το χασαμε το παιχνιδι.
Αλλωστε και στην δικη αυτη η τιμωρια (οπως και το αναφερω στο κειμενο) εχει ελαχιστη σημασια.Ποια τιμωρια θα φερει πισω τον Αλεξανδρο?Ποια τιμωρια θα καταλαγιασει τον πονο της μανας,και ποια τιμωρια θα φερει σε μενα και τον καθε εμενα πισω τον υπνο μου?
Καμια….Η οποια τιμωρια θα μπει απλα για να την δουν οι επομενοι Κωρκωνεις…
Χαμαογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:01 μμ
δεν διαφωνώ ότι καμιά ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη. Ομως όποιος στρέφει χέρι ή μάτι σε παιδί δεν χρειάζεται δικαιοσύνη…
Συμφωνώ ότι καμιά ποινη δεν θα φέρει τον Αλέξανδρο στην αγκαλιά των δικών του. Ομως οι δικοί του πως να αντέξουν ότι αυτός ζει και σε λίγο μπορεί να είναι έξω…γιαυτό και λέω ότι στα παραπάνω εγκλήματα χρειάζεται η δικαιοσύνη που βοά μέσα σου (και για μένα είναι σκοτώστε τους)
Ζητάω συγνώμη που βγαίνουν αυτά μου τα ένστικτα προς τα έξω
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:16 μμ
Αν τους κρεμασουμε γινομαστε ΑΥΤΟΙ.Ακομα και μεσα να μπουν,καποια στιγμη θα βγουν.Ελευθεροι παλι.Ακομα και ισοβια να φανε,εκεινοι θα ζουν(εστω ετσι,βασανιστικα) αλλα θα ζουν,και ο Αλεξανδρος οπως οι ολοι πριν αυτον δεν θα ξανααναπνευσουν ποτε.
Καλα κανεις και τα εκφραζεις εδω και οχι πανω τους αυτα τα ενστικτα…..εδω ειναι ασφαλες.Να θυμασαι.Δεν υπαρχει υγιης ανθρωπος που να θελει αιμα στα χερια του.
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:45 μμ
Να θυμασαι.Δεν υπαρχει υγιης ανθρωπος που να θελει αιμα στα χερια του.
Υποκλίνομαι
Αρουραίος
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:06 μμ
Άσχετο πιθανά, αλλά θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι γενικότερο:
Μια από τις χρονιές που πήγα στο αντιρατσιστικό υπήρχε μία εκδήλωση για τις φυλακές, όπου θεωρείταν δεδομένο και μη συζητήσιμο (κυριολεκτικά) ότι όλοι θέλουμε την κατάργηση των φυλακών και αύριο αν γινόταν, ότι οι φυλακές αποτελούν μια παραφωνία που πρέπει να εκλείψει.
Θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σας, με αφορμή το θέμα ενός ανθρώπου που όλοι θέλουμε την τιμωρία του (με ή χωρίς δικαιοσύνη -το θέμα του «δικαίου» είναι πολύ ευρύτερο και δυσκολότερο έτσι κι αλλιώς).
Τι είδους τιμωρία λοιπόν, με ποιό στόχο και για ποιά κοινωνία μιλάμε;
Μήπως μερικές φορές τα μπλέκουμε λίγο αυτά όλα μαζί σ’ ένα αχταρμά, με αποτέλεσμα την μία να ζητάμε να κλείσουν αύριο όλες οι φυλακές και την άλλη να στηθούν κρεμάλες στο σύνταγμα;
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:22 μμ
Αν οι φυλακες καταργουνταν χθες,τοτε αυτη η δικη δεν θα ειχε νοημα.Αν οι φυλακες καταργουνταν χθες,τοτε αυτος ο δολοφονος δεν θα ειχε οπλο.Αν φυλακες καταργουνταν χθες τοτε ο Αλεξανδρος θα ηταν ακομα ζωντανος σε μια κοινωνια που χωρις φυλακη δεν υπαρχει λογος υπαρξης αστυνομιας(με την ενοια που αιωνες τωρα γνωριζουμε).
Στο ερωτημα σου ομως Αρουραιε μπορω να πω μονο πως για μενα και αθωος να βγει,και ισοβια να φαει,ειναι το ιδιο.Το ζητημα ειναι ομως πως εδω πλεον κρινεται η αστικη δικαοσυνη,το δικαστικο σωμα,και η ελαστικοτητα της κοινης γνωμης.Αυτο που θελω να καταληξω ειναι πως το ερωτημα η καταργηση φυλακων η κρεμαλες,δεν υφισταται.
Η καταργηση των φυλακων δεν θα συμβει ΠΟΤΕ εφοσον οι κοινωνικες δομες ειναι αυτες που ειναι και εφ οσον οι ανθρωπο συνεχιζουν να εθελοτυφλουν.
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:31 μμ
oταν δεν υπάρχει Θεός τότε όλα επιτρέπονται…..
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:38 μμ
Θεος…..ο πραττων τα θεατα….τα αντιληπτα….τα εν συνηδειση αντιληφθεντα….
Ο πραττων ολα αυτα ειναι ο ανθρωπος…..
Ειμαστε εμεις οι θεοι Αθανασια…θνητοι και αθανατοι μαζι.
Χαμογελατε…
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:51 μμ
καθε άνθρωπος είναι θεάνθρωπος:πνεύμα και σάρκα
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:54 μμ
ουτε θεος,ουτε αφεντης….!!!!
ni dios….
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:59 μμ
Ειμαστε μικροι ουρανοι….ανθρωπινοι πλανητες σε γιορτη…
Μικροι θεοι…
Χαμογελατε…
Αθανασία
6 Σεπτεμβρίου, 2010 4:20 μμ
Ούτε παράδεισος ούτε κόλαση …. δικο μου τσαντηρι ( απο ένα διηγημα του Καρκαβιτσα)
tolos
6 Σεπτεμβρίου, 2010 4:28 μμ
Ούτε να λάμπεις σαν το πετράδι ούτε να βροντάς σαν το λιθάρι
DrAluca
6 Σεπτεμβρίου, 2010 4:28 μμ
Αλλωστε εδω ειναι ο παραδεισος κι η κολασω εδω…. 😉
Χαμογελατε…
tolos
6 Σεπτεμβρίου, 2010 9:24 μμ
΄Αλλος τον παίρνει και άλλος τον δίνει
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
6 Σεπτεμβρίου, 2010 9:31 μμ
σεμναααα…!!!!!!
Αρουραίος
5 Σεπτεμβρίου, 2010 5:30 μμ
Ξέρεις τι γίνεται όμως DrAluca?
Εκτός κι αν τα λέμε για να ικανοποιήσουμε ουσιαστικά τον εαυτό μας (απότοκο μιας μικροαστικής αντίληψης?), το να μην παρουσιάζουν/με ένα συγκεκριμένο σχήμα-αιτήματα που να πατούν στην πραγματικότητα, τελικά όχι μόνο είναι απωθητικό σε κόσμο που δεν νοιάζεται για θεωρητικά κι αφηρημένα σχήματα που ούτε καν μελλοντικά δεν μπορεί να τα φανταστεί σε λειτουργία, αλλά και δημιουργεί κι ένα μεταφυσικό τρόπο σκέψης όπου το «ωραίο» και το «σωστό» υπάρχει εκεί κάπου ψηλά, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να μεταφερθεί εδώ κάτω;
Αυτό το «Αν» που λες είναι ουσιαστικά το διαχωριστικό αυτών των δύο κόσμων:
Του «ιδανικού»/ιδεαλιστικού και της….σκληρής πραγματικότητας όπου δεν υπάρχει Θεός και άρα επιτρέπονται όλα, όπως λέει η Αθανασία.
Μήπως τελικά όμως πολλοί από εμάς απλά μπλεκόμαστε σ’ένα από τα παρακλάδια της αστικής ιδεολογίας, του αστικού/ατομικίστικου ουμανισμού, που τελικά οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην συνεργασία/συνενοχή ή την παθητικοποίηση και την παραίτηση?
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 5:47 μμ
Οκ…
Για να κλεισουν οι φυλακες πρεπει να γινουν αχρηστες.Σωστα?
Πως θα τις κανουμε αχρηστες?Φυσικα οχι εξαφανιζοντας την εγκληματικοτητα.(αυτο δεν μπορει να συμβει ετσι μαγικα)
Τις καθιστουμε αχρηστες με το να τις αδειασουμε.Και δεν λεω ανοιχτε τις πορτες…
Αλλα θα τις αδειασουμε μονο οταν δουμε τον καθε καταδικο ως ατομο και οχι ως αδικημα.
Τι τον εσπρωξε να ειναι εκει?Να πραξει οτι επραξε.Μηπως τελικα χρειαζεται ψυχιατρικης παρακολουθησης και επανατοποθετησης στο ανθρωπινο παλι περιβαλλον αν αυτο ειναι δυνατον.
Ταυτοχρονα χρειαζεται και η στοχευση της κοινωνιας.Μια κοινωνια πχ.Χωρις φυλακες και ελευθερο τον Κωρκωνεα και τον Σαραλιωτη….ειναι μια κοινωνια πιθανων εκδικητων δολοφονων.Αρα Τι χρειαζετι για να λειψουν οι φυλακες?
Να εμφανιστει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ παιδεια σε αυτον τον τοπο και οχι απλα εκπαιδευση.(μιλαμε για την παιδεια μεσω της εκπαιδευσης).
Οι λυσεις στο θεμα της φυλακης δεν μπορεσα να τις απαντησω στο αρχικο μου σχολιο και ουτε και τωρα ισως επειδη ακριβως οι βασης της απαντησης ειναι τετοιες που κατευθυνον ως μονη πιθανη λυση την παιδεια.Και την εκμαθηση μεσω αυτης οτι εκτος απο εμενα και τους αλλους,υπαρχω εγω,εσυ αυτος…κτλ…δεν ειανι οι αλλοι.Ειναι ατομα με ρποσωπικοτητα.
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:36 μμ
οι φυλακες που πρεπει να κλεισουν ειν’αυτες που βασανιζουν ανθρωπινες ψυχες,καταρακωνουν προσωπικοτητες κ δημιουργουν εγκληματικες συμπεριφορες.ασχετες δηλαδη με καθε ενοια σοφρωνισμου.δε νομιζω οτι ο ρολος τους ειναι αυτος,ασχετα με το πως χρεισημοποιουνται.
μη ξεχνας οτι στις φυλακες,βρισκονται ανθρωποι αθωοι ή αρρωστοι που αντιμετωπιζονται οπως οι υπολοιποι εγκληματιες.οποτε η κουβεντα παει γενικως στο συστημα αποδοσης δικαιοσυνης κ σοφρωνισμου…
οσο για τις κρεμαλες ειναι αστειο κ να το κουβεντιαζουμε…ειτε για τον κορκονεα,ειτε για τα αφεντικα του.
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:40 μμ
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισοτερο.
Ομως νομιζω πως το ερωημα του Αρουραιου ειναι πως εφοσον ζηταμε και την κατργηση των φυλακων,αλλα και την καταδικη των κωρκωνισκων,που αυτες οι δυο αιτησεις συναντονται?Και πως?
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:43 μμ
παω να πιω τα τσιπουρακια μου κ θα σου απαντησω μετα…
να το δουλεψω λιγο ακομα… 🙂
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:54 μμ
On attends…
Χαμογελατε…
μανικάκος,πιο μανικακος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
6 Σεπτεμβρίου, 2010 12:45 πμ
πιστευω πως ενας «κορκονεας» χρειαζεται αλλου ειδους σοφρωνισμο…
ενας ανθρωπος που σηκωνει οπλο κ σκοτωνει χωρις λογο χρειαζεται ψυχιατρειο.
ας γινουν λοιπον οι φυλακες ψυχιατρεια κι ας κρατησουν μεσα δολοφονους,βιαστες,παιδεραστες κ πολιτικους να τους γιατρεψουν…
οι τοξικομανεις,οι πολιτικοι κρατουμενοι,οσοι κλεβουν για να ζησουν κ οσοι χρωσταν στο κρατος χρειαζονται αλλη αντημετωπιση…μακρια απο τις σημερινες φυλακες.
Αθανασία
5 Σεπτεμβρίου, 2010 1:15 μμ
DrAluca, πες μου πως μπορώ να στείλω ένα βίντεο από δικό μου αρχείο σχετικό με τον Αλέξανδρο…..
δεν μπορώ νατο βρω στο youtube αν και νομίζω ότι το είχα δει
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 2:28 μμ
Οσυ εχω στειλει σε μειλ οτι εχω μαθει.
😉
Χαμογελατε…
Ankan
5 Σεπτεμβρίου, 2010 2:54 μμ
Δρ.
χαίρομαι που είσαι όπως …περιέγραψαν οι προ-θρεντίσαντες…μα περισσότερο χαίρομαι που σε γνώρισα
DrAluca
5 Σεπτεμβρίου, 2010 3:18 μμ
Να σαι καλα Ankan.
Να ξερεις πως ησουν μια πολυ ευχαριστη εκπληξη.
😉
Χαμογελατε…
DrAluca
7 Σεπτεμβρίου, 2010 2:22 μμ
Με την αγόρευση του συνήγορου πολιτικής αγωγής συνεχίζεται σήμερα η δίκη των δυο ειδικών φρουρών για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. «Δίκη μέσα από την οποία περνάει η ιστορία, δίκη που γράφει ιστορία, δίκη που ανήκει στην ιστορία», χαρακτήρισε τη δίκη των δύο ειδικών φρουρών ο συνήγορος πολιτικής αγωγής Νίκος Κωνσταντόπουλος κατά την αγόρευσή του.
Παραλληλίζοντας τον θάνατο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου με αρχαία τραγωδία καθώς «φέρει όλα τα στοιχεία της, την πλοκή, την κορύφωση αλλά και την ύβριν», αλλά και με τη δολοφονία του Μιχάλη Καλτεζά τη δεκαετία του ’80, ο συνήγορος πολιτικής αγωγής Νίκος Κωνσταντόπουλος ζήτησε από το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αμφισσας την καταδίκη των δύο ειδικών φρουρών Επ. Κορκονέα και Β. Σαραλιώτη.
«Η δολοφονία του Αλέξανδρου ως ιστορικό γεγονός και αντικείμενο δικαστικής αποτίμησης θέτει όλα τα πανανθρώπινα ερωτήματα: η ζωή και ο θάνατος, το δίκαιο και το άδικο, ο νόμος και η βαρβαρότητα, η λογική και το παράλογο, η ευαισθησία και η χυδαιότητα».
Ο κ. Κωνσταντόπουλος, αναφερόμενος στους κατηγορούμενους ειδικούς φρουρούς, ήταν λάβρος. «Ενα 15χρονο παιδί δολοφονήθηκε την ώρα που μπουμπούκιαζε η ζωή του. Γιατί απέναντί του πήγαν γυρεύοντας και στάθηκαν αποφασισμένοι να πυροβολήσουν οι κατηγορούμενοι, για να δείξουν την ωμή υπεροχή της ένοπλης εξουσίας. Για να εκτονώσουν με τον θάνατο τον θυμό, την αψίκορη ιδιοσυγκρασία τους, αυτή που εκδηλώθηκε αμέσως πριν από το έγκλημα με πρωτοφανείς ύβρεις εναντίον των παιδιών…».
Ο κ. Κωνσταντόπουλος αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του Αλέξανδρου και σε μία ανατριχιαστική σύμπτωση που έχει καταγραφεί στο τετράδιό του. «Δεν φαντάστηκε ποτέ όταν στο τετράδιό του έγραφε σχόλια για “Το τραγούδι του νεκρού αδελφού”, του αδελφού που απευθύνεται στην αδελφή του Αρετή, ότι σήμερα στο δικαστήριό σας η αδελφή του, Αρετή και αυτή, θα άκουγε για τον νεκρό της αδελφό… Ο Αλέξανδρος ζούσε με την ελπίδα ότι θα περάσει από όλα τα στάδια της ζωής, όπως έγραψε στην τελευταία του έκθεση».
Η δίκη συνεχίζεται.
Χαμογελατε…
Αθανασια
7 Σεπτεμβρίου, 2010 3:42 μμ
Ηταν συγκλονιστικος!!!!!!!!! Μεγαλειώδης!!!!!!
Αλλά και η Ζωή επίσης…έβγαλε τη συγκίνηση η Ζωή.
Κρυφά και μυστικά ηχογράφησα για το αρχείο μου.
DrAluca
7 Σεπτεμβρίου, 2010 3:46 μμ
Δηλαδη ακομα παρακολουθεις την διαδικασια?
Χαμογελατε…
Αθανασια
7 Σεπτεμβρίου, 2010 3:50 μμ
δεν θα έχανα με τίποτα τον Νίκο και τη Ζωή Κωνσταντοπούλου
Αθανασια
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:21 μμ
DrAluca θα καταλάβεις τι συζητούσαμε : <<το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο αυτής της πόλης λειτούργησε αποκαλυπτικά για την αλήθεια, διασφάλισε την πρόοδο της διαδικασίας, ανέδειξε τα πραγματικά δεδομένα και τα ελεγχόμενα ζητήματα, με ιώβεια υπομονή σεβάστηκε δικαιώματα και στην καταχρηστική άσκησή τους, δικονομικές εγγυήσεις και εκτός ορίων ακόμη επικλήσεις της ισότητας των όπλων και απρόκλητες προσωποποιημένες χλευαστικές αναφορές». τάδε έφη Νίκος Κωνσταντόπουλος
DrAluca
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:35 μμ
Οπως σου ειπα εχω πιο καθετες αποψεις για την εδρα.
Οπως αλλωστε λεει και ο ιδιο ο συνηγορος…»καταχρηστική άσκησή τους, εκτός ορίων ακόμη επικλήσεις»
Εχω διακρινω μια μπιχτη προς τηνεδρα.Αλλα μικρη σημασια εχει.
😉
Χαμογελατε…
Αθανασια
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:45 μμ
Σέβομαι τις απόψεις σου και ας μη συμφωνώ. Εγώ διαπίστωση αντικειμενική βλέπω, όχι μπηχτή (δεν μπορώ και να το αποκλείσω βέβαια)
DrAluca
7 Σεπτεμβρίου, 2010 4:48 μμ
Να σαι καλα. 🙂
Οπως ειπα αλλωστε μικρη σημασια εχει τι διακρινω εγω,σε αυτην την φαση.
Παντως καποια στιγμηθα ηθελα να ακουσω το αρχειο σου.
😉
Χαμογελατε…
mitera
11 Σεπτεμβρίου, 2010 8:44 μμ
Ειναι υποχρεωση αλλα και αναγκη ολων μας να μην ξεχναμε!Οποιος ξεχνα αδιαφορει για τα ιδια του τα παιδια και το μελλον τους…..
να μη ξεχναμε…. για σενα καλε μου draluka αλλα και για ολα τα παιδια που σου μοιαζουν η οχι….
και η Ελλαδα παει μπροστα λεει οΓΑΠ…..τι ειρωνια!!
Παντα ελπιζω σε μια δικαιη αποφαση των δικαστων
DrAluca
11 Σεπτεμβρίου, 2010 8:49 μμ
Αγαπητη mitera…
Νιοθω πως τα λογια σου τα εννοεις.
Δυστυχως ομως εν μεσω ΔΕΘ και ενος κρατους που αντιμετοπιζει το ατομο ως πιθανο κακοποιο τοτε μακαρι οι επομενοι Αλεξανδροι που θα υπαρξουν να ειναι ελαχιστοι.
Μακαρι να γινω κακος μαντης παρα μαντης κακων αλλα ερχονται σκληρες σκηνες.
Εκτος και αν ξαναναρκωθουμε….
Να σαι καλα και ακλως ορισες.
Ελπιζω να σε ανταμοσουμε.
😉
Χαμογελατε…
mitera
11 Σεπτεμβρίου, 2010 9:20 μμ
καλως σε βρηκα draluka
φυσικα και τα εννοω!!
καπου θα ανταμωσουμε αυτο ειναι βεβαιο! 🙂
κι ελπιζω οχι ναρκωμενοι….