του j4nus
Όχι δεν υπογράφει το κείμενο ο Φοίβος… αυτός υπογράφει μόνο το βίντεο, το οποίο είναι απόσπασμα από τα Δεκεμβριανά του tvxs…
Σε μια μεγάλη παρέα τις προάλλες μια συντοπίτισσα εμαθα ότι εργάστηκε για 4 χρόνια στην Αθήνα και τη ρωτούσα διάφορα πράγματα, μιας και επέστρεψε στα πάτρια εδάφη για να ανοίξει δική της δουλειά. Και μέσα σε όλα αυτά που έλεγε για την Αθήνα έκανε αναφορά και στη μιζέρια του να βλέπεις καμένο το κέντρο της Αθήνας και ταυτόχρονα να πρέπει να δουλεύεις εκεί.
Της είπα ότι εγώ όσες φορές κι αν έχω κυκλοφορήσει στο κέντρο –και μιλάμε για πολύ κουλές ώρες και ίσως και περιόδους- δεν έχω αισθανθεί ποτέ ανασφάλεια και το επιβεβαιώσε και η ίδια. Επειδή είχε πολύ κόσμο δε συνέχισα την κουβέντα, γιατί δεν υπήρχε συμμετοχή των υπολοίπων…
Θα τη συνεχίσω εδώ συνεχίζοντας και αυτό που έγραψα στο προηγούμενο μου http://wp.me/pPn6Y-1W6 ποστ για το πόσο αξίζει μια ανθρώπινη ζωή… κάτι που το επιβεβαίωσε περίπου ένα κείμενο που ανέβηκε στην κοινότητα του tvxs με τίτλο «Mε αφορμή το θάνατο του Σωκράτη Γκιόλια…»
Με αφορμή το θάνατο του Γκιόλια αλλά και με αφορμή τη δήλωση του Φοίβου… ότι υπάρχει μια βία που είναι αφανής. Είναι μια βία που τη βιώνουμε και την ξέρουμε εμείς και ο μικρός μας περίγυρος ατομικά αλλά που όταν γίνεται λόγος για βία δεν την αναφέρουμε ποτέ.
Είναι η βία των τραγικών ελλείψεων του κράτους σε πολλούς τομείς, όχι μόνο στην περίθαλψη αλλά και σε πολλά άλλα, μιας ανοργανωσιάς που μπορεί να προκαλεί μέχρι και θανάτους, η βία του να καταναλώνεις όσο και οι υπόλοιποι για να μην μπεις στο περιθώριο από τον κοινωνικό αυτοματισμό, να παίρνεις δάνεια ή κάρτες για να μπορείς να είσαι up to date με τις εξελίξεις, καινούριο κινητό κάθε χρόνο και πολλά άλλα τηλεοράσεις πλάσμα και δε συμμαζεύεται, της βίας των τραπεζών που μαζί με το τηλεοπτικό lifestyle σε πιέζουν να παίρνεις δάνεια, γιατί αν δεν αγοράζεις όσο οι άλλοι είσαι ένα τίποτα, δάνεια που ξέρουν ότι παίζει να μην είσαι σε θέση να αποπληρώσεις αλλά δεν τους νοιάζει∙ ο έλληνας έχει σπιτάκι στο όνομά του, οπότε αν δεν μπορεί να πληρώσει τα δανειάκια του, θα του πάρουμε το σπιτάκι…
Είναι μια βία που είναι υπόγεια όπως είπε και ο Φοίβος, γιατί μπορεί να μη σου βάζουν το πιστόλι στο κεφάλι, όμως όλη η περιρέουσα ατμόσφαιρα στην οποία ζεις δε σου αφήνει άλλη επιλογή. Πόσες φορές οι γονείς δε θα αγοράσουν στο παιδί το ακριβό παιχνίδι, ρούχο κτλ για να μην αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι στα άλλα παιδάκια. Υπάρχει μια ψυχολογική βία που μετά παίρνει σάρκα και οστά, όταν σου τηλεφωνούν από τις εταιρίες διευθέτησης χρέους τις οποίες μισθώνουν οι τράπεζες για να σε παρενοχλούν προκειμένου να γίνεις πιο συνεπης με τις δόσεις των δανείων σου.
Υπάρχει μια αδιάλειπτη κι ενδελεχής βία για την οποία κανείς δε μιλάει, όλοι μένουν στο εντυπωσιακό της φλόγας μιας μολότοφ… γιατί αυτό τους συμφέρει… η νόμιμη ψυχολογική και μη βία του κράτους και των τραπεζών, των μεγαλοεπιχειρήσεων μεγαλοκαταστημάτων που ξέρεις ότι αν απεργήσεις θα απολυθείς, των μεγαλοβιομηχανιών που ρυπαίνουν άφοβα το περιβάλλον και μολύνουν τη ζωή μας γιατί έχουν λαμβάνειν από τους πολιτικούς εξυπηρετήσεις, όλη αυτή η βία είναι νόμιμη βία, γιατί συντηρεί μια κατάσταση που κάποιους τους συμφέρει γιατί πολύ απλά κερδίζουν από αυτό.
Για αυτήν τη βία, που ωφελεί τους λίγους και δυνατούς, δε μιλάει κανείς. Αυτό λοιπόν εγώ ήθελα να της πω ότι είναι πολύ μεγαλύτερη μιζέρια από μια άσχημη εικόνα στο κέντρο της πόλης.
Και να υπενθυμίσω ότι δεν είναι το ίδιο να τσιμπάει ένα μυρμήγκι με τις δαγκάνες του έναν ελέφαντα με το να ποδοπαταει ένας ελέφαντας μια αποικία μυρμηγκιών. Βέβαια για κάποιους ο ελέφαντας είναι τόσο σημαντικός που ακόμα και ένα ελαφρύ τσίμπημα είναι καταδικαστέο και κάπου εκεί ξεχνάμε το ποδοπάτημα των μυρμηγκιών…
Όποιος σπέρνει ανέμους όμως, θερίζει θύελλες λέει το ρητό…
Shortlink: http://wp.me/pPn6Y-1Xq
Narrator
1 Αυγούστου, 2010 10:14 μμ
Θα συμφωνήσω με όλα εκτός από ένα.
Αυτό το αίσθημα «ασφάλειας» που πάντα είχα κι εγώ, όλες τις ώρες, σε όλες τις γειτονιές, έχει όντως εξαφανιστεί.
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 10:16 μμ
Γειά σου μωρό. Ωραία τα λες.
Anadyomenh
1 Αυγούστου, 2010 10:21 μμ
Εξαρτάται από το σημείο του κέντρου για το οποίο συζητάμε… Αν μιλάμε για τα Εξάρχεια, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αισθανθεί καμία ανασφάλεια εκτός από τις στιγμές που βλέπω τα ματ παραταγμένα έξω από μαγαζιά χωρίς κανένα λόγο… Βέβαια, αν πας μια βόλτα νύχτα κάτω από την Πατησίων, π.χ. προς πλατεία Βάθης κτλ ναι, αισθάνομαι μια κάποια ανασφάλεια…
Τώρα για το θέμα της Υπόγειας Βίας, αυτή υπάρχει και δυστυχώς γίνεται όλο και πιο έντονη καθημερινά… σε όλα τα επίπεδα. Αυτή η υπόγεια βία είναι που μοιάζει με κατσαρόλα με μπόλικο ατμό καπακωμένη… Κάποια στιγμή όμως όταν την αφήνεις για πολύ στο μάτι περιμένεις να σκάσει…
anle
2 Αυγούστου, 2010 12:17 πμ
Egw pantws plateia vathis kai attiki eixa klasei mentes oses fores brethika kai milame gia 97 epoxes.. Ekei pou fobithika gia prwth fora prin ena xrono itane omonoia.. oti kai na legane h parakmh ths htan akindunh.. twra pia mou fainetai pio hardcore.. kata alla ektos apo afth thn perioxh i athina einai polu efkoloperpathth… alla re paidia simera gurisa apo berolino (eixa paei sta petherika :P) .. Afti thn polh th zilevw.. Mia apistefth xalarotta ena zen.. to frikoulaki trwei dipla sthn pswnata, teleia na exeis paidia, na kapseis to mualo sou, na meineis anergos, na gineis pamploutou… (exoun bebai kai afth tis skatogeitonies alla ok genika) na mh fobasai, re sta trena skane aporoi kamenoi kai pianoun koubenta kai o kosmos tous milaei xwris fobo.. alla kai oi afragoi zoune me aksiprepeia (se afto oi germanoi paramenoun ultra sosialistes). Oi berolinezoi kseroun na zoun.. sebomenoi basikous kanones to xwro gurw tous kai o kathenas tis epiloges tou allou.. ax agapaw berolino!!
anle
2 Αυγούστου, 2010 12:19 πμ
A to mono pou prepei na fobasai einai mh sou klepsoun to podilato.. trela kabatzotsoutsounia!!
ChristosK
2 Αυγούστου, 2010 11:22 πμ
γιαυτο μερικοι οταν το παρκαρουν καπου για πολυ ωρα, παιρνουν μαζι τους τη σελα… 🙂
το απιστευτο με το βερολινο ειναι οτι ειναι τοσο ομορφη -με τον τροπο της- και χαλαρη πολη, που σε ενσωματωνει αμεσως!!! ή τελος παντων ετσι το ενιωσα εγω…
koula
2 Αυγούστου, 2010 11:36 πμ
και δηλαδη.. οι κλεφτες αντι για «κοφτες» εχουν σέλες μαζί τους?? 😛
βρε παιδια.. με εχετε σχεδον ψησει να παω Βερολινο.. αλλά σκεφτομαι μηπως παω μια και καλή..
anle
2 Αυγούστου, 2010 12:16 μμ
ναπας ναπας.. αν και εγω την πρωτη φορα ξενερωσα.. λεω τι πιπα πολη γκρι και βιομηχανικη.. αλλα θελει να την περπατησεις για να την αγαπησεις.. και να δεις τους ανθρωπους της.. ειναι η γερμανιασ (και ολες οι φιλες του κοσμου) στην καλη βερσιον!! Αγαπω αγαπω βερολινο.. το μονο κακο ειναι οτι οταν βγαινεις απο κενμτρικο σταθμο βλεπεις το κοινοβουλιο και θυμασαι οτι σε αυτη την πολη ζει και η αγκελα.. αλα τεσπα νομπαντι ιζ περφεκτ!!
για το ποδηλατο.. το δενεις απο τη ροδα με αλυσιδα και σου περνουν το υπολοιπο και σου αφηνουν τη ροδα!! Εχω φωτο θα την ανεβασω να το δειτε.. Μια ροδα μοναχουλα.. !!
anle
2 Αυγούστου, 2010 6:57 μμ
apla.. edese to podilato, tou piran to podilato kai tou afhsan thn alusida.. kai th roda 😛
anle
2 Αυγούστου, 2010 6:59 μμ
to link kopelia.. to link!!
http://picasaweb.google.com/aelefsinioti/Berlin#5500841022639508338
Narrator
1 Αυγούστου, 2010 10:27 μμ
Μα γιατί πάει πάντα το μυαλό σας στα Εξάρχεια δεν το καταλαβαίνω 😛
Εγώ μιλάω και για τη γειτονιά μου (μακριά πολύ από το κέντρο), που κάποτε γύρναγα ότι ώρα να ‘ναι χωρίς δεύτερη σκέψη και τώρα κοιτάω συνέχεια πίσω μου λες και μ’έχουν πάρει στο κατόπι ασφαλίτες…
Όχι, δεν αισθάνομαι ασφάλεια πουθενά σ’αυτή την πόλη, ούτε καν μέσα στο σπίτι μου πια, για χίλιους διαφορετικούς λόγους…
γειά σου μωρό! πως τα πας με τη ζέστη;
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 10:34 μμ
Έχω πάρει αγκαλιά τον ανεμιστήρα αλλά κατά τα άλλα την παλεύω.
Anadyomenh
1 Αυγούστου, 2010 10:40 μμ
Μίλησα για το κέντρο γιατί για το κέντρο μιλάει ο j4 στο κείμενο… αλλά κι εγώ στο κέντρο απόκεντρα ζω… οπότε… 🙂 Η πραγματικότητα όμως είναι ότι και στη γειτονιά μου δε φοβάμαι και τόσο πολύ…
Zaphod
1 Αυγούστου, 2010 10:30 μμ
«Τηλεοπτική ζωή» το λένε το φαινόμενο. 😦
Υ.Γ. Έκανα μία διορθωσούλα με το link του tvxs για να μην είναι τόσο «μακρινάρι».
Anadyomenh
1 Αυγούστου, 2010 10:39 μμ
Έτσι είναι… (για πες και σε μένα πώς γίνεται μικρό αυτό το έρμο το λινκ…) 🙂
Zaphod
1 Αυγούστου, 2010 11:06 μμ
check mail! 😉
mitera
1 Αυγούστου, 2010 10:44 μμ
παιδια δεν ξερω τι λετε…..
Αλλα σας χαιρετω και σας στελνω πολλα φιλια…
μαζι με γλυκο βυσσινο……..
Μιτσαρα εχω ΚΑΙ για σενα……(ΒΥΣΣΙΝΟ )
Στην Ικαρια παντως το ΚΚΕ το εχει παραχεσει……
κι αυτο το λεει καποια που μεγαλωσε με τη φωτο του Σταλιν σε κορνιζα…κι απ’τα 18 ψηφιζε ΚΚΕ… 😦
🙂 🙂 🙂 🙂
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:05 μμ
@ mitera
ελα μωρε.. μονο 2 χρονια ψηφοφορος του .. νταξ.. θα ξεκολλησεις.. 😉
‘σπερες εβριμποντυ..
και το κεντρο εχει αλλάξει πολυ.. και τα εκτός κέντρου..
η πιο μεγαλη διαφορα που βλεπω τα τελευταια 10 χρονια ας πουμε.. ειναι οτι αν και μαζευτηκε πολυς κοσμος στις συνοικιες.. και δεν ειναι «ερημια»..
ειναι ολοι «μεσα στο σπιτι».. κλειδαμπαρωμενοι συνηθως..
και ενω εχει τριγυρω 100 σπιτια.. και αν χρειαστεις βοηθεια.. θα αρκουσε να φωναξεις..
δε νιωθεις ασφαλεια γιατι σχεδον κανεις δε θα βγει «εξω»..
κύριε j4nus.. εχετε δικιο και για τα του ελεφαντα..
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:07 μμ
Mitera. Θα σου απαντήσω χωρίς αποστροφές μιας και στο παρελθόν έχω υπάρξει ελεύθερος καμπίστας. Θεωρώ πως το δικαίωμα στις φτηνές αν όχι δωρεάν διακοπές είναι αναφαίρετο δικαίωμα. Σε αυτές περιλαμβάνω και το ελεύθερο camping ΕΦΟΣΟΝ διασφαλίζεται η προστασία του περιβάλλοντος. Επειδή όμως αυτό δεν είναι πάντοτε δεδομένο, σε αυτά τα πλαίσια θεωρώ ως μία καλή λύση τη λειτουργία οργανωμένων κάμπιγκ που να λειτουργούν στο κόστος.
Τώρα αν το ΚΚΕ το έχει παραχέσει (και δεν έχω λόγους να σε αμφισβητήσω καθώς δε ξέρω τι γίνεται στη τοπική οργάνωση) θα σας πρότεινα να στείλετε μία επιστολή στα κεντρικά όπου να περιγράφετε τη κατάσταση.
Σε ευχαριστώ για το βύσσινο. Θα φάω λίγο αν και είμαι σε δίαιτα.
Καλά να περνάς.
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:12 μμ
επρεπε να της πεις.. «να λειπει το βυσσινο!» 😛
που παει διακοπες ..παρεα με τον ΓΑΠ..
😛
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:18 μμ
Δεν της τη μπαίνω γιατί θέλω να τη βάλω στη ΚΝΕ. Είκοσι χρονών δεν είπαμε?
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:20 μμ
🙂
ετσι υπολογιζω.. δεν ειμαι και μαντισα..
λες να δουμε το κουπάκι?? .. 😛
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:22 μμ
Να το δούμε αλλά να ξέρεις πως για τους ΣχΣ δε δίνω ούτε ένα λεπτό.
Είμαι τσιγκούναρος.
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:34 μμ
🙂
δεν εχεις.. λεπτα αισθηματα??
(τα δωκες ολα στο άλλο.. στο σάιτ.. ε? 😛 )
=============
«βία» έχω νιώσει σε ταξί μέρα μεσημέρι..
όπου με το που βλέπει ο ταξιτζης οποιονδηποτε που «δε μοιαζει» Ελληνας.. αρχιζει το παραληρημα .. για το πώς μας εχουν «φαει» τις δουλειες.. και .. θα μας «φανε» ή θα μας φάνε… το ποσο βρωμισαν την πολη (προφανως δεν εχει δει ποτε Ελληνες-βερους να πετανε σκουπιδια ενω υπαρχει καλαθακι..δυο βηματα αποσταση)
κλπ..
το εκλαμβανω ως «βια» καθως πρέπει οπωσδηποτε είτε να συμφωνησω.. είτε να μην εκφρασω αποψη..
γιατι.. εκεινοι εχουν δικιο.. και δεν παιζει ρολο αν εχεις επιχειρηματα σχετικα με την πολιτικη που ακολουθειται για τις θεσεις εργασιας (ντοπιων ή μη) ή για το μεταναστευτικο.. ή ανθρωπιας..
το’χω απωθημενο.. να βρω εναν ταξιτζη που δε θα πει «α! κοιτα ποσοι μαυροι ειναι μαζεμενοι εδω!»..
(να μην το σκεφτει επισης..)
τσουβαλιασα τους ταξιτζηδες, λετε?
… εγω φταιω που δεν εχω βρει ακομα την εξαιρεση??
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:36 μμ
Ο Στελάρας μου πήρε και τα σώβρακα.
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:38 μμ
!!
καλως ηρθες στους Σχολιαστες Χωρις Σωβρακα.. 😛
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:39 μμ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Επιτέλους βρήκα κι εγώ ένα καταφύγιο κι ας είμαι ξέσκεπος και ξεβράκωτος.
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:40 μμ
και ξυπολητος.. και ξεμπαρκος.. οκ!
αφου δεν εισαι ξενερωτος και ξινος.. νο προμπλεμ! 😉
Capybara
1 Αυγούστου, 2010 11:49 μμ
Υπάρχουνε και καλοί ταξιτζήδες και τους καταλαβαίνεις από το σταθμό που ακούνε στο ραδιόφωνο. 😉
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:53 μμ
dirty??
ε φανταζομαι οτι θα υπαρχουν.. απλά δεν τους πετυχαινω μαλλον..
τεσπα..
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:54 μμ
Θυμάμαι ένα ταξιτζή στη Θεσσαλονίκη που μου έλεγε πόσο καλό ήταν το εκπαιδευτικό σύστημα στη Σοβιετία. Καταλαβαίνεις έτσι? του έδωσα όλο μου το πορτοφόλι.
Πάντως έχω πετύχει και ταξιτζήδες στην Αθήνα που ακούγαν τρίτο πρόγραμμα. Μάλιστα ο ένας ήταν και ρωσικής καταγωγής.
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:55 μμ
Το ρωσικής το αναφέρω για ευνόητους λόγους.
koula
2 Αυγούστου, 2010 12:01 πμ
καταλαβαινω… οτι σε καταλαβαινουν με το που μπαινεις.. και σου λενε αυτα που θες να ακουσεις..
😛
εμενα παλι.. ακομα και αν ακουνε μουσικη.. και δε μιλανε..
μολις φτασουμε κοντα στο κεντρο.. χαμηλωνουν τη μουσικη (ή απλά φωναζουν οι ίδιοι..) και αρχιζουν την παρλαπιπα..
τους πνιγει το δικιο..
ΥΓ αν επιαναν κουβεντα .. απο την αρχη.. δηλαδη αν ηταν το θεμα που τους απασχολει τοοοσο…
θα το καταλαβαινα..
αλλά αυτοι παθαινουν κολουμπρα μολις συναντησουν αλλοδαπο… πιο πριν.. ειναι κουλ!
Επισης, αναρωτιεμαι αν νομιζουν οτι αυτα θελω να ακουσω.. αν δηλαδη.. «αναγκαζονται» να παιξουν την κασετα γιατι η υπολοιπη κοινωνια ετσι σκεφτεται.. και εγω δεν το ‘χω συνειδητοποιησει..
Capybara
2 Αυγούστου, 2010 12:28 πμ
Κι εγώ οταν έγραφα το παραπάνω σχόλιο υπόψη μου είχα ταξιτζήδες που ακούγανε 902!
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 12:32 πμ
Και στα Σαλόνικα Κάπυ ξέρω έναν ταξιτζή που είναι συντρόφι. Μαζί πάμε στα εργοστάσια όταν έχει απεργία
Anadyomenh
2 Αυγούστου, 2010 12:50 πμ
Συνήθως ακούνε ή σκάι ή εκκλησιαστικό σταθμό ή σε σπάνιες περιπτώσεις 902…
xtremyst
2 Αυγούστου, 2010 1:39 πμ
Μητσαρα αν πετυχεις στη Σαλόνικα τον απιστευτα spooky ταριφα που εχει γεμίσει το ταξι με εικονίτσες και ακουει στο τερμα εκκλησιαστικες ψαλμωδιες και υμνους μην τρομαξεις, τελικά ειναι ακίνδυνος…τσεκαρισμένο… 🙂
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 1:44 πμ
Ευχαριστώ Εξτρεμιστή. Θα το έχω υπόψη αν και λίγος ο καιρός μου πια στη Σαλόνικα, εκτός απροόπτου βέβαια.
Anadyomenh
1 Αυγούστου, 2010 11:55 μμ
Χαχαχαχαχαχαχ δεν έχεις άδικο… ακούνε πολύ συγκεκριμένους σταθμούς συνήθως… Τις εξαιρέσεις τις πιάνεις με τη μία…
xtremyst
2 Αυγούστου, 2010 1:43 πμ
σκαι και 902;;;; εγω τους ταριφες τους εχω συνδιασει με ερα σπορ, nova sport fm, metropolis, libero και κατα κανονα νυχτερινες εκπομπές επικοινωνίας λόγου και προβληματισμού περι στόπερ, χαφ και φορ.
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 1:46 πμ
Χαχαχαχα κι εγώ αυτό σκέφτηκα καρντάσι. Χαχαχαχα εντελώς προχω οι Αθηναίοι ταξιτζίδες. Οι Θεσσαλονικείς ακούν Ραπτόπουλο (κάγκουρας αθλητικός συντάκτης στυλ Γεωργίου) στη διαπασόν.
Anadyomenh
2 Αυγούστου, 2010 12:53 πμ
Mitsara,
πήγα στη Σούγια ελεύθερο κάμπινγκ και δεν έχω ξαναδεί τόσο καθαρή παραλία… και γι’ αυτό φρόντιζαν και οι κατασκηνωτές και το ίδιο το χωριό. Μάλιστα, έγινε ένα πάρτυ με dj και χαζομάρες και γέμισε η παραλία σκουπίδι, που καθαρίστηκε σε χρόνο dt, ενώ γκρίνιαξαν όλοι ντόπιοι και κατασκηνωτές. Αντιθέτως, έχω πάει σε οργανωμένα κάμπινγκ που η βρώμα πήγαινε σύννεφο και κάποιοι κερδοσκοπούσαν…
(το βίντεο των mitrokolwn είχε ενδιαφέρον… μήπως να το σκεφτούμε ως τρόπο αντίδρασης έξω από τη βουλή με συμμετοχή όλων των ΣΧΣ και αρχηγό τον tolo?)
μανικάκος
2 Αυγούστου, 2010 12:57 πμ
μεσα!!!!!! 🙂
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 1:00 πμ
Δε διαφωνώ σε αυτά που λες. Που να πας στο φοιτητικό κάμπινγκ του ΑΠΘ στο Ποσίδι Χαλκιδικής. Στις τουαλέτες κάνεις σλάλομ για να αποφύγεις τις σερβιέτες και τα κωλόχαρτα. Και που αλλού να πας? Παντού κόσμος. Τελικά ‘εκανα 3 μέρες να πάω τουαλέτα. Σίγουρα ο tolos θα είχε πολλά να πει για τη περίπτωσή μου.
Όσο για τη βουλή κι εγώ μέσα με tolo αρχηγό.
xtremyst
2 Αυγούστου, 2010 1:36 πμ
Απαραδεκτο το Ποσειδι! Ειδικα τις πρωτες μέρες βλέπεις σκηνες στοιβαγμενες η μία πάνω στην άλλη ή δίπλα σε καδους τιγκαρισμένους με σκουπίδια. Κάγκουρες που κάνουν λες και βγηκαν πρωτη φορα απο το κελί και πρέπει να ουρλιάζουν και να σου σπάνε τα @ρχιδι@ μεχρι τα ξημερωματα… Όσο για τις τουαλέτες… τι να πρωτοθυμηθώ… τους ηλίθιους που σε καναν να αναρωτιέσαι αν βλέπουν για πρωτη φορα τουαλέτα και καζανακι και δεν ξερουν πως λειτουργεί ή τις γκόμενες που καναν καταληψη για να προλάβουν να κάνουν πιστολάκι και να βαφτούν λες και θα πάνε στο κλαμπάκι του αεροδρομίου… Εχω πολύ ασχημες εντυπώσεις απο το Ποσείδι, αν και εχω ακούσει οτι τελη Ιουλίου και αρχες Αυγούστου είναι κάπως καλύτερα…
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 1:42 πμ
Δεν έχεις άδικο. Εγώ πήγα τη περίοδο που είχε η ΠΚΣ τη καντίνα, περίπου το διάστημα μεταξύ 10 – 25 Ιουλίου. Μία περίοδο που γίνεται πραγματικά χαμός καθώς πολύς φοιτητόκοσμος κάνει «προθέρμανση» πριν πάει σε άλλα μέρη. Ειδικά τα ΣΚ γίνεται παντζουρλισμός. Το μόνο θετικό είναι η προσπάθεια της ΚΝΕ (και είμαι αντικειμενικός σε αυτή τη περίπτωση) που κάνουν πληθώρα εκδηλώσεων είτε πολιτικών, είτε καλλιτεχνικών, είτε ψυχαγωγικών ώστε να δώσουν άλλο χαρακτήρα στη κατασκήνωση. Πέρσι είχαν φέρει να φανταστείς τον Θ. Μικρούτσικο.
Νομίζω πως για τους λόγους που προανέφερα, τη περίοδο του Αυγούστου τα πράγματα είναι καλύτερα (τότε δεν είναι που έχουν τη καντίνα τα ΕΑΑΚ 😉 ).
xtremyst
2 Αυγούστου, 2010 1:50 πμ
καλή φαση οι εκδηλώσεις και οι συζητησεις, γενικα το καμπινγκ για μενα πρεπει να ειναι χαλάρωση. Μπίτια,μπόμπες, στριμωξίδι, βαβουρα και ταλαιπωρία τρως όλη τη χρονια στην πόλη…
anle
2 Αυγούστου, 2010 1:36 πμ
egw se kinhma me arxigo ton tolo de summetexw.. tha mas bazei kathartiko sto frape kai meta tha mas bazei na kanoume didaktorikh diatribh sto apotelesma ths prakshs tou.. tha mas kseToliasei!!
j4nus
2 Αυγούστου, 2010 2:19 πμ
ο τολός δε χρειάζεται τουαλέτες… χρησιμοποιεί φυσικές μεθόδους και χώρους…
Narrator
1 Αυγούστου, 2010 11:46 μμ
Βάλε το βρακί σου καλέ μας βλέπει ο κόσμος!!
Και να πεις ότι δεν στα έχω καλοσιδερωμένα και διπλωμένα στο συρτάρι με τις λεβάντες!!
=======
η Κούλα έχει ΜΕΓΑΛΟ δίκιο για τους ταξιτζίδες. Μέχρι να συναντήσω ΕΝΑΝ που να μην κάνει τέτοια σχόλια, θα τους τσουβαλιάζω όλους ανεξαιρέτως.
MITSARAS
1 Αυγούστου, 2010 11:52 μμ
Αφού ξέρεις πως γουστάρω να δείχνω τον κώλο μου γιατί μου τη σπας ρε γυναίκα?
Είμαι ο 9ος από αριστερά.
koula
1 Αυγούστου, 2010 11:54 μμ
χααχαχαχαχαχχαχαχααχαχχα
ρεεε.. ντροπη!
lotea
2 Αυγούστου, 2010 12:34 πμ
Εξάρχεια είναι καλά, αλλά όχι προς μεριά Πατησίων. Από εκεί και μέχρι Ομόνοια κλάνω μέντες να περπατήσω βράδυ μόνη μου. Για ταξιτζήδες είναι η χειρότερη φάρα δεν το συζητώ. Αλλά για πραγματική κοινωνιολογική μελέτη της πόλης μπείτε σε αστικό λεωφορείο. Θα δείτε τα πάντα το μετανάστη, τη γυναίκα που πάει δουλειά, το γκρινιάρη γέρο που ψάχνει για καυγά απλά γιατί δεν έχει με ποιον να μιλήσει, το ρατσιστή, το πρεζόνι, τη μάνα με το παιδί. Εκτός από πολιτικούς, δεν έχω δει ποτέ ένα περίεργο πράγμα (στο μετρό είδα μια φορά το Νίκο Παπανδρέου).
loophole
2 Αυγούστου, 2010 1:39 πμ
Δε νομίζω πως υπάρχει αστικό κέντρο που δεν έχει «επικίνδυνες» περιοχές και γι’ αυτό κατά βάση δε φταίνε οι κάτοικοί τους ούτε φυσικά η έλλειψη καταστολής (Αυτό αναφέρεται σε κάποια σχόλια γιατί το ποστ μιλάει για άλλο πράμα.). Φταίει λοιπόν αυτή η καθημερινή, η υπόγεια βία που περιγράφεται στο κείμενο. Που σε κάποιους δεν είναι και τόσο υπόγεια, «έμμεση» ή αποσπασματική όσο σε πολλούς από εμάς.
Γειά σου j4nus. Βάζω ένα τραγουδάκι και την κάνω, καληνύχτα..
Το καλοκαίρι θα ‘ρθει, πού θα πάει..
loophole
2 Αυγούστου, 2010 1:45 πμ
Α! πάντως υπάρχουν και καλοί ταξιτζήδες μην τους αδικείτε όλους.. Ειδικά κάποιοι που είναι νέοι στο επάγγελμα (όχι απαραίτητα και ηλικιακά), κάποιοι άλλοι ακούνε τρίτο πρόγραμμα, άλλοι «νέο κύμα» στη διαπασών.. έχουν πλάκα.. κι εγώ αν οδηγούσα όλη μέρα στην κίνηση θα είχα εξαγριωθεί τελείως. Έχω πετύχει επίσης και κάποιους μετανάστες-ταξιτζήδες, έναν-δυο πακιστανούς (ή ινδούς). Και μια κυρία έχθες ήταν ευγενέστατη (δεν μιλήσαμε βέβαια για μετανάστες αλλά για διακοπές).. Αυτά.
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 11:47 πμ
Όσο διαρκεί το καλοκαίρι:
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 11:49 πμ
Το βιντεοκλίπ τα σπάει 😉
koula
2 Αυγούστου, 2010 11:57 πμ
προσπαθεις να τους κανεις να .. «απεργησουν» Δευτεριατικα??.. 😛
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 11:58 πμ
Απλά δημιουργώ συνθήκες…καταστολής 🙂
j4nus
2 Αυγούστου, 2010 2:17 πμ
γεια σου, loophole… αυτό το φο(ι)βικό άσμα είναι χτύπημα κάτω από τη ζώνη… χαχαχααχ…
αυτό με την ασφάλεια μπήκε από σπόντα… είπα να μην το βάλω στο κείμενο αλλά προτίμησα να κρατήσω την αυθεντική εκδοχή του… για να δω και πού θα πάει η συζήτηση.
Το έναυσμα λοιπόν και κεντρικό θέμα ήταν ότι υπάρχει μια βία που δε φαίνεται, της οποίας η απάντηση ας την πούμε αντι-βία είναι πολύ θεαματική και εντυπωσιακή για τα μέσα και όχι μόνο… και ότι της βάζουμε μια ταμπέλα, η συντοπίτισσα μου την ονόμασε μιζέρια, και ξεχνάμε την υπόγεια βία τελικά… και όσο την ξεχνάμε αυτή θα καταδυναστεύει κάποιους…
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 11:41 πμ
Χαίρεται σε όλους. Να διώξουμε τον φόβο.
loophole
2 Αυγούστου, 2010 12:27 μμ
😀 Καλημέρα.. Στην πίστα στην πίστα να διώξουμε τον φόβο! 😛
MITSARAS
2 Αυγούστου, 2010 12:49 μμ
Όλα τα μωρά στη πίστα 🙂