Είναι σίγουρο ότι δεν είναι από τους συνήθως «συμπαθείς» ομιλητές-τριες, αλλά το θέμα είναι πολύ σοβαρό και σας παρακαλώ πολύ, όποιος.. «δυσκολεύεται» ίσως.. να συγκεντρωθεί στην ουσία των λεγομένων και όχι στο συγκεκριμένο πρόσωπο ή τον χώρο που εκπροσωπεί, να ζητήσει τη «βοήθεια» των συσσχολιαστών… πριν καταγγείλει «δάκτυλο ΚΚΕ»…γιατί μπορεί να μη γνωριζόμαστε και να φαντάζεστε διάφορα.. αλλά οι καιροί απαιτούν -το λιγότερο- σοβαρή κουβέντα..
«..μπορείτε να φανταστείτε τον πατέρα σας; .. τον θειό σας, τον ξάδερφό σας; .. στα 72 για να συμπληρώσει κάτι.. που εσείς έχετε βαφτίσει «αξιοπρέπεια».. 360..»
» .. ανήκω σε «ευγενές ταμείο».. μπορεί και να κάθομαι και μέχρι τα 65 μου να μιλάω εδώ.. και μέχρι τα 70.. χρόνια ακούμε για δεινοσαύρους..
είναι βαρύ και ανθυγιεινό το επάγγελμα του πολιτικού;
εδώ, δεν είναι βαρύ και ανθυγιεινό να σε φτύνουνε, πια!
τους κόβεις τα πάντα.. και δεν είναι καν αυτό βαρύ και ανθυγιεινό..
και θα’ρθείτε να μου το συγκρίνετε με ποιόν; με τον οικοδόμο; ….»
«..όταν ο βομβαρδισμός και η σφαγή παίρνει
νέους, γυναίκες και γέρους λέγεται γενοκτονία…»
EDIT: αυτό το βίντεο το πρότειναν ως άξιο παρακολούθησης σχολιαστές (και συμφωνώ και γω), ακόμα και αν η κυρία Σακοράφα ήταν μέχρι πρότινος στο ΠΑΣΟΚ και γενικά.. έχει πολύ διαφορετικό τρόπο έκφρασης από την κυρία Κανέλλη.
Short Link: http://wp.me/p1pa1c-1FR
koula
anle
8 Ιουλίου, 2010 12:17 μμ
Συμφωνω απολυτα με την κουλα.. το ΚΚΕ και η Λιανα μου ειναι πολλες φορες εως αντιπαθεις αλλα εδω εχει ολα τα δικια και θετει το ουσιαστικο προβλημα.. Οποιος εχει δουλεψει εστω και λιγους μηνες σε δουλειες μη προνομιακες ξέρει οτι με το νεο νομοσχεδιο καταδικάζονταιο ανθρωποι σε εξευτελισμο.. Ενας ανθρωπος 60 χρονςν ουτε σερβιτοροσ μπορει να ειναι ουτε μαγειρας ουτε πωλητης να ειναι ολημερις ορθιος με κυρσους ουτε καθαριστρια ουτε τπτα.. Οι ανθρωποι που φτιαχνουν αυτους του νομους ςχουν δουλεψει μονο σε γραφειο και εχουν ηδη αρκετα λεφτα για να νοιαζονται μαλλον.. Αυτοι οι αλλαζονεια και η κακομαθημενια ανθρωπων ευνοημενων απο την τυχη ειναι κατι που εχει επιφερει πολλα κακα
koula
8 Ιουλίου, 2010 5:26 μμ
είσαι.. τσοκαριστική.. 😛
Narrator
8 Ιουλίου, 2010 5:27 μμ
το πρόσεξα κι εγώ το τσόκαρο… πα μαλ!
koula
8 Ιουλίου, 2010 5:29 μμ
μάλλον, ειναι για οταν.. τα χτυπηματα ειναι.. χαμηλα.. 😛
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 5:33 μμ
ολα τα χτυπηματα στην anle ειναι χαμηλα…
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
anle
8 Ιουλίου, 2010 7:50 μμ
😀 e eipa afpu exw to onoma na exw kai th xarh!! Entwmetaksu polu 80las mou thumise!! Soi kalokairi me konto sortsaki epoxhs tsokaro kai mali mpoukla permanant tre jolie pou tha lege kai jaquou pou ein gallothremenh 😛
panoszp
8 Ιουλίου, 2010 12:59 μμ
Μπράβο Koula.
neotera
8 Ιουλίου, 2010 1:01 μμ
Η ύπαρξη και μόνον της φωλιάς αυτης των δεινοσαύρων που είναι το ΚΚΕ αποτελεί ασπίδα προστασίας της ελευθερίας όσων επιμένουν να εκφέρουν φιλολαϊκό λόγο και όσων αγωνίζονται για εργατικά δικαιώματα. Αυτό φάνηκε τώρα που από την πίεση των γεγονότων αναγκάζονται σε δυναμική αντίσταση. Η ελευθερία και το αίσθημα δικαίου είναι πεμπτουσία του χαρακτήρα του Ελληνα που βρίσκεται υπό διωγμόν από την κυβέρνηση ΔΝΤ και τους «νταβάδες» εντολείς της που κατέχουν τα κανάλια.
koula
8 Ιουλίου, 2010 1:20 μμ
neotera, mporeis na moy ta kaneis kai lianotera?..
συμφωνείς με αυτά που είπε στη Βουλή η κυρία Κανέλλη.. ή όχι?
ρωτάω.. γιατί κάτι (πολλά, βασικά) δε μου κάθεται καλά στην φράση σου
«Η ύπαρξη και μόνον της φωλιάς αυτης των δεινοσαύρων που είναι το ΚΚΕ»
κατα τη γνωμη μου, το «υπαρξη και μονον».. δεν εχει θετική χροιά..
ούτε βέβαια το «φωλιά δεινοσαύρων»..
δεν ξερω αν παρεξηγησα την ουσια των λεγομενων σου..
nefeli7
8 Ιουλίου, 2010 1:37 μμ
Koύλα μπράβο σου που ανέβασες αυτό το βίντεο γιατί αξίζει!!
Ακούσαμε από την Κανέλλη αυτά που δεν έχει πει κανένας μέχρι τώρα!!
Ακούσαμε αλήθειες!!Πικρές αλήθειες!!
Συγχαρητήρια στην Κανέλλη γι’αυτό το λόγο της στη Βουλή.
Συγχαρητήρια και σ’εσένα που το ανέβασες.
Εγώ το ανέβασα και άκουσα και κάποια σχολιανά, αλλά δεν πτοούμαι, τα καλά πρέπει να λέβονται και να προβάλλονται, ανεξάρτητα από τις συμπάθειες ή αντιπάθειες που μπορεί να έχει ένα πρόσωπο, όπως π.χ. η Κανέλλη.
koula
8 Ιουλίου, 2010 1:58 μμ
anle, nefeli7 και panoszp, καλημέρα και ευχαριστώ αλλά.. βρε παιδιά, δεν είναι κατόρθωμά μου.. που το ανεβασα.. 🙂
μου το έστειλαν.. το είδα και το θεώρησα αρκετά σημαντικό να το ακούσουν-δουν και άλλοι..
είναι χαρακτηριστικό ότι προωθείται μεσω μειλ, ακόμα και από πολλούς που δε συμφωνούν συγκεκριμένα με το ΚΚΕ.. ή/και συγκεκριμένα με την Κανελλη..
και είναι από τις λίγες φορές που δε διαφαίνεται κομματική σκοπιμότητα σε αυτά που λέει ένας βουλευτής σχετικά με το νομοσχέδιο..
είναι αληθειες σχετικα με τα προβληματα που αφορουν στο μεγαλυτερο μερος του πληθυσμου..
και είναι ξεκάθαρο ότι η ομιλητρια, έχει επαφή με τους εργαζόμενους/υποαπασχολουμενους που φέρνει σαν παραδείγματα.. δεν τα εχει δει σε «ερευνες».. σε παρουσιαση στο γραφειο της απο συμβουλους… ετσι μου φανηκε τουλαχιστον εμενα.. δε νομιζω οτι μπορεις να περιγράψεις τις δυσκολίες τους έτσι, αν τους έχεις δει μόνο σα «νουμερα σε χαρτια»..
ανθρωπους, που οι περισσότεροι στα υπόλοιπα έδρανα.. ούτε έχουν ποτέ υπόψη ότι υπαρχουν σαν ειδικότητες/κατηγοριες.. γιατί είτε βρεθηκαν εξαρχης σε πολύ καλυτερες συνθηκες και ποτε δε σκοτίστηκαν για τους άλλους..
είτε πλέον είναι σε καλυτερες συνθηκες.. και εχουν χασει την επαφη με την πραγματικοτητα..
nefeli7
8 Ιουλίου, 2010 5:20 μμ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
koukoulofloros
8 Ιουλίου, 2010 2:31 μμ
Η κανέλλη στις περισσότερες ομιλίες της τα λέει ξεκάθαρα και όπως έχουν. Αν δείτε και άλλα βίντεο στο youtube κράζει αβέρτα! Άσχετα από την πορεία της, το παρελθόν της κτλ, είναι respect σε αυτά! Ίσως από τους λίγους του ΚΚΕ που μπορεί να βουλώσει(κυριολεκτικά) οποιονδήποτε έχει απέναντι της(είτε λέγεται άδωνης,πάγκαλος κτλ)!
Εσείς του ΚΚΕ διώξτε την παπαρήγα και κάντε γ.γ. την Κανέλλη!!!! Αν ψήφιζα εκεί που κατεβαίνει η Κανέλλη(α αθήνας..), θα την ψήφιζα!!!! 😀
kixwtis
8 Ιουλίου, 2010 6:52 μμ
Tον Μπογιόπουλο θα προτιμούσα.
Μου φαίνεται πιο σοβαρός
Eddie
8 Ιουλίου, 2010 7:38 μμ
Εγω τον Μαϊλη.
Είναι cult μορφή!!!
koukoulofloros
8 Ιουλίου, 2010 10:46 μμ
Πέρα από την πλάκα δεν θα ψήφιζα ΚΚΕ για διάφορους άλλους λόγους.
Παρόλαυτα αναγνωρίζω όταν κάνει μια καλή κίνηση ή μια καλή ομιλία κάποιος από το κκ.
Eddie
8 Ιουλίου, 2010 11:05 μμ
Το αν τα είπε καλά είναι σχετικό.
Για μένα εντελώς δευτερεύον (για να μην πω αδιάφορο από τη στιγμή που απευθύνεται σε «τοιχο»).
Ξέρεις τι μετράει σαν αποτέλεσμα;
Οτι παρά τη «ρητορική δεινότητα» ορισμένων βουλευτών, το ασφαλιστικό ΠΕΡΑΣΕ.
Οπότε θα ήταν καλό να μπει ο ενας προβληματισμός του αν μπορεί να μπει φρένο σε μια αντιλαική πολιτική μέσω μιας καλής ομιλίας στη βουλή ή περισσότερων τέτοιων (δλδ περισσότερων αριστερών βουλευτών).
Μήπως υπο μια έννοια λειτουργεί εκτονωτικά;
Δλδ όπως η θείτσα που παρακολουθεί από τον καναπέ τον Λαζόπουλο και λέει «πέστα Χρυσόστομε»;
Από την ημέρα που ψηφίστηκε το Μνημόνιο, η βουλή κατάντησε διακοσμητικό όργανο (όχι ότι πριν ήταν το απαύγασμα της δημοκρατίας). Η καλύτερη πρόταση τέθηκε από τον Αλαβάνο (παρότι με αυτόν διαφώνω σε περισσότερα πράγματα από ότι με το ΚΚΕ) . Οι βουλευτές δεν έχουν θέση σε αυτή την παρωδία δημοκρατίας. Οφείλουν για λογους συνείδησης (αν εχουν) να παραιτηθούν για να μην νομιμοποιησουν αλλο το ξεφτιλισμενο τσιρκο του υπαλληλακου του ΔΝΤ Παπακωνσταντινου που με τη τζιφρα του εφαρμόζει το «αποφασίσωμεν και διατάσσομεν» σε βάρος ολων μας.
ΥΓ: διαβάστε εδώ και φρίξτε
http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_6915.html
(προφανώς ούτε και εγώ θέλω να μείνετε στο τι μέρος του λόγου είναι το μπλογκ αυτό και θέλω να δώσετε βάρος στο περιεχόμενο)
koukoulofloros
8 Ιουλίου, 2010 11:22 μμ
Το τι λέει το μνημόνιο το ξέρω. Δεν ήταν κάτι άγνωστο αυτό που διάβασα. Πράγματι μπορούν να πάρουν τα πάντα. Μέχρι και τα σπίτια μας(όσοι χρωστάνε!)..
Η χώρα έχει ήδη αλωθεί. Το θέμα είναι αν θα αφήσει ο λαός να τα πάρουν όλα αυτά. Που προς το παρόν μια χαρά σκύβει δουλικά το κεφάλι(είμαστε καλοί σε αυτό) και στις εκλογές που μπορεί να γίνουν σε 1-2 χρόνια θα το επιβεβαιώσουμε και πάλι βγάζοντας έναν από τους 2 εθνοσωτήρες. Άραγε από αυτό θα κερδίσει η ακροδεξιά όπως έγινε στις περισσότερες χώρες ή θα καταφέρει η αριστερά-αναρχικός χώρος να κερδίσει τη μάχη και έτσι ένα σημαντικό μέρος του κόσμου?
Δεν διαφωνώ σε τίποτα απ’ ότι είπες..
anle
8 Ιουλίου, 2010 11:41 μμ
H akrodeksia kerdizei sthn anatolikh evrwph (kai afstria alla ekei exoun paradosh, mhn ksexname oti o Ady apo ekei htane!).. alla ekei akoune kommounismo kai nomizoun oti milas gia diktatoria.. allh istoria alles fobies.
Eddie
8 Ιουλίου, 2010 11:53 μμ
Στη Δρεσδη είπαμε μενεις;
koukoulofloros
9 Ιουλίου, 2010 12:46 πμ
Κοίτα εδώ υπάρχει καλύτερη μοίρα όσο αφορά τον κομμουνισμό λόγω του εαμ,πολυτεχνείου κτλ. Αλλά και πάλι το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων αν απορρίψει τα 2 μεγάλα κόμματα είναι αρκετά δύσκολο να πάει σε κάποια αναρχική ή κομμουνιστική συλλογικότητα. Νομίζω ότι θα προτιμήσει την «ασφάλεια» και τη «σιγουριά» των ακροδεξιών τύπου καρατζαφέρη..Και αυτό γιατί έχει μάθει να ζει και να ενεργεί με άλλους τρόπους. Εκτός και αν γίνει κάποιο θαύμα και οι αναρχικές-αριστερές συλλογικότητες καταφέρουν μέσα από την παρέμβαση και την δράση τους να έρθουν κοντά στον κόσμο. Πράγμα προς το παρόν δύσκολο αφού οι αναρχικοί είναι στην κοσμάρα τους και οι αριστερές οργανώσουν είτε είναι και αυτές στην κοσμάρα τους είτε τρώγονται μεταξύ τους είτε έχουν τα εσωτερικά τους είτε πολύ απλά έχουν βαρεθεί και τα ίδια και δεν πιστεύουν ότι πλέον μπορεί να αλλάξει κάτι.
Ένα μεγάλο ερώτημα είναι το ΚΚΕ πως θα τα πάει. Ίσως ανεβεί λίγο εκλογικά αλλά το κακό είναι ότι είναι…»επικίνδυνοι»! Όσο μένουν προσκολλημένοι σε μοντέλα και πρακτικές όπως αυτό της σοβιετικής ένωσης τα συναισθήματα είναι ανάμικτα.
Πάντως και εμείς έχουμε ιστορία με τους δεξιούς, τους φασίστες και τους χουντικούς. Τόσες δικτατορίες και τόσες δεξιές- ακροδεξιές κυβερνήσεις έχουμε βγάλει..
Ili Geri
8 Ιουλίου, 2010 3:34 μμ
B R A V O ! ! !
τετοιες ομιλίες
αν καταφερουν να κερδίσουν έστω και μια “πασοκική βουλευτική συνειδηση” ..
είναι κρισιμες, επιτυχείς και ηρωικές.
Μακάρι καθε μερα να έχουμε μια τετοια κερδισμένη συνειδηση…
και ας γίνεται από όλους τους αριστερούς από οποιο “κάστρο” κι αν βρίσκονται …
ο στόχος είναι οι συνειδήσεις λίγων στοχευμενων στην αρχή …
για να πολλαπλασιαστούν στην εξέλιξη σε ποτάμι …
με σεβασμό, αυτοέλεγχο, αξιοπρέπεια πίστη στις αρχές και τις αξίες τις πανανθρωπινες, γενναιότητα και μαχητικότητα.
Επιτελους διακρίνω κάποια «σύγκλιση» στην Αριστερά… Συγκένρωση πυρών εκεί που χρειάζεται και όχι διασπορά ενεργειας, κουράγιου και δημιουργικότητας σε ενδοοικογενιακές κόντρες…
..και με τις δικές μου καλύτερες ευχές !!!
ίσως πρόκειται για την “θεραπεία” της αριστερής διασπαστικότητας ?!
προσμένω και προσδοκώ,
ειλικρίνεια, ορθολογισμό, μαχητικότητα,
αλληλεγγύη, αυτοσεβασμό, δημοκρατικότητα
και …
“εξαφάνιση του τέρατος” που λέγεται ..
ΕΓΩΙΣΜΟΣ..
Γιανκα
8 Ιουλίου, 2010 3:53 μμ
koula σ ευχαριστω που αναρτησες αυτο το video και ειδαμε ολοι οτι υπαρχουν φωνες που λενε αυτες τις πικρες αληθειες με παθος και μαχητικοτητα…..
Σε αντιπαραθεση με την επικληση Λοβερδου στην βουλη οπου θελησε να δρεψει δαφνες για την συμμετοχη του στο Πολυτεχνειο και να εξαγνιστει κι αυτος στην κολυμπηθρα του σιλωαμ….
risinggalaxy
8 Ιουλίου, 2010 4:34 μμ
λυπαμαι αλλα εγω θα διαφωνησω. φτασαμε στο σημειο οποιο πολιτικο λαμογιο πει δυο κουβεντες οπως θα θελαμε να τις ακουσουμε , τοτε να λεμε «οτι αυτος τα λεει καλα» και αλλα τετοια.
Διαφοροι ριζοσπαστικοι του αυτονοητου οπως ο Ψαριανος και η Κανελλη, που φυσικα παντα τυχαινει να ειναι φραγκατοι αλλα και γνωστες των media, επι της ουσιας εφαρμοζουν αυτο που κανουν και τα καναλια στα δελτια ειδησεων και προερχεται απο την Αμερικη. Δηλαδη υπαρχει στο πανελ ενας «φασαριας» οπως ο Τραγκας π.χ. για καθε παραταξη ο οποιος λεει αυτα που θελει να ακουσει ο μεσος νεοδημοκρατης, «εξω απο τα δοντια». Εχει αποδειχτει οτι ο ακροατης-τηλεθεατης ψαχνει καποιον με τον οποιο να μπορει να συμφωνησει με συνεπεια μετα να ταυτιστει και αρα να μην αλλαξει καναλι.
Αυτο κανει και η Κανελλη και ο Ψαριανος .
Φτασαμε σε σημειο να περιμενουμε σαν τα λυγουρια να ακουσουμε το αυτονοητο μεσα στη Βουλη, λες και οταν το λεμε εμεις δεν μετραει, επειδη ειμαστε «αγνωστοι».
Η κοινωνια του θεαματος σε ολο της το μεγαλειο.
koula
8 Ιουλίου, 2010 4:41 μμ
«λες και οταν το λεμε εμεις δεν μετραει, επειδη ειμαστε “αγνωστοι”.»
πού ακριβως εκφράστηκε κατι τετοιο στο παρον θρεντ?
ειπε κανεις οτι «μόνο» η Κανελλη τα λέει καλά?
ότι «πάντα» η Κανελλη τα λέει καλά?
ότι δεν αξιζει να ακουγονται και μεσα και εξω απο τη Βουλη απο αλλους ανθρωπους? βουλευτες ή μη?
ή επειδη δε γουσταρουμε γενικα την koula.. να μην την ακουσουμε και οταν πει οτι «παιδια, βρεχει».. οταν πραγματικα βρεχει εξω?
koula
8 Ιουλίου, 2010 4:43 μμ
δε βαζω το «Κανελλη»… γιατι σεβομαι την αναφυλαξια..
nefeli7
8 Ιουλίου, 2010 5:29 μμ
χαχαχαχαχα:)
Sosta
8 Ιουλίου, 2010 4:52 μμ
Εγώ ακούγοντάς την Κανέλη στην βουλή να λέει όλα αυτά ένοιωσα οτι είναι σαν να μιλάω εγώ ,ο συνάδελφός μου ,ο γείτονας μου κ.ο.κ..
Και η διαφωνιά σου rising σεβαστή αν και δεν νομίζω οτι η κανέλλη έχει σχέση με το Ψαριανό ούτε οτι είναι λαμόγιο.
Και ας είμαι στην πεντακάθαρη απο «καπιταλιστικά σύνδρομα» συνειδησή σου ένας λυγούρης συμμετέχων στην «κοινωνία του θεάματος».
Τι να κάνουμε..Διαβρωθήκα μάλλον..
risinggalaxy
8 Ιουλίου, 2010 5:33 μμ
μα ρε φιλε εγω δεν εννοησα για κανενα οτι ειναι λυγουρης σε τιποτα. απλα ολοι μας θελουμε να ακουσουμε κατι στα «μεσα» με το οποιο θα συμφωνησουμε. ειναι επικοινωνιακο το φαινομενο και καλα μελετημενο. καμια σχεση με «λυγουρια» και αλλα τετοια και μακρια απο εμενα.
αν το θες αυτο που λεω ειναι οτι πρεπει καποια στιγμη να σκεφτουμε και λιγο out of the box που θα λεγανε και οι συμμαχοι μας οι αμερικανοι. και στη συγκεκριμενη περιπτωση , λιγο εξω απο το «χαζοκουτι».
koula
8 Ιουλίου, 2010 5:35 μμ
συμφωνοι.. αλλά και λιγο .. out of the blocks..
😛
denyal
8 Ιουλίου, 2010 6:07 μμ
χαχαχαχα 🙂
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:02 μμ
🙂
Sosta
8 Ιουλίου, 2010 6:03 μμ
Εγώ κατάλαβα απο όσα έγραψε η koula το λόγο που το ανέβασε και πραγματικά ο λόγος που χάρηκα είναι που τα έλεγε στην βουλή αυτά.
Αν τα έλεγε σε καποιο δελτίο θα ίσχυε περισσότερο το εξ αμερικής ερχόμενο «επικοινωνιακό φαινόμενο » που περιγράφεις και σίγουρα δεν θα μου προκαλούσε τα ίδια συναισθήματα.
Μου φάνηκες λίγο κάθετος για αυτο αισθάνθηκα οτι το λιγούρια πήγαινε κάπου συγγεκριμένα..
Η βουλευτης του ΚΚΕ (και υπαίτια της αναφυλαξίας στα χερια σου ) 🙂 πάντως όπως λέει και narattor μόνη της το χάνει το δίκιο της με το παιχνίδι της επικοινωνίας που επειχηρεί μιλωντας στα δελτία γιατι κατα τα άλλα είναι εξαιρεική ομιλητής και επιμένω οτι δεν έχει καμοία σχέση με τον Ψαριανό..
Με αυτόν βγάζω εγω σπυριά..
Τι σπυριά..καλόγερους μην σου πώ..
Να σε καλα rising..και συμφωνω πλήρως στο out of the box…
nefeli7
8 Ιουλίου, 2010 5:46 μμ
Sosta,
χαχαχαχα :))
Koula, Sosta, με κάνετε και γελάω, να’στε καλά!
Eddie
8 Ιουλίου, 2010 7:30 μμ
Πες τα ρε φίλε!
koukoulofloros
8 Ιουλίου, 2010 10:57 μμ
Δεν μπορώ να πω ότι έχεις άδικο ως προς την κοινωνία του θεάματος..
Η Κανέλλη έχει τη δύναμη μέσω της tv να πει ότι λέμε όλοι εμείς. Ίσως γι’ αυτό να χαροποιεί τους περισσότερους(είτε είμαστε με το κκε είτε όχι).
Κανονικά όλες οι ομιλίες στο κοινοβούλιο από το κκ θα έπρεπε να είναι χοντρό κράξιμο αλλά τέλος πάντων..
risinggalaxy
8 Ιουλίου, 2010 4:47 μμ
για την ακριβεια κουλα εχω ηδη κατι κοκκινιλες στο χερι απο το πρωι και η πορεια με τον οποιο ηλιο ειχε δεν με βοηθησε, παντως ενταξει για αυτο δεν φταιει η …. , αλλα καλο ειναι να προσεχουμε χιχιχι 🙂
κοιτα εγω απλα αυτο που λεω ειναι οτι δε με νοιαζει τι λεει οποιοςδηποτε απο αυτους. τελεια και παυλα. τα ιδια λεει και ο κοσμος στο δρομο . αρα δεν με νοιαζει καν. οσο για τη βουλη δε με νοιαζει τι ακουγεται και τι οχι. Προσωπικα θα μου αρεσε να γινει μια ωραια καταληψη εκει και να γινει κεντρο τυπου ολου του κοσμου της Αθηνας π.χ. . Αλλιως χεστηκα.
koula
8 Ιουλίου, 2010 4:55 μμ
εγω τις εχω χρονια τις κοκκινιλες..
δε βγαινουν με την Κανελλη.. βγαινουν απο το αγχος..
ξεχνας οτι καποιοι απο τον κοσμο στον δρομο.. ΔΕΝ τα λενε αυτα..
γιατι ΔΕΝ τα εχουν συνειδητοποιησει..
και θα τους κανει «καλο».. να τα δουν να τα ακουσουν..
(εστω) και μεσα στη Βουλη..
( εστω) και απο την Κανέλλη (σορρυ.. 3 κοκκινιλες πανω 3 κατω.. δεν πειραζει..)
και οπως εχω στηριξει καποιες αλλες δραστηριοτητες που μου φανηκαν πως θα αφυπνουσαν λιγο τον κοσμο για να διορθωθουν καποιες καταστασεις.. ακομα και αν διοργανωθηκαν.. ή αυτο-οργανωθηκαν απο ομαδες με τις οποιες γενικα δε συμφωνω.. (και σε καμια περιπτωση δε νομιζω οτι θα με ειχαν και «σιγουρη» συμμαχο..)
ετσι, θεωρησα οτι αξιζει να μπει ποστ και αυτο!
χωρις να αναλυσω τι εχει κανει και τι οχι η Κανελλη ή το ΚΚΕ..
με νοιαζουν τα λογια, για το συγκεκριμενο νομοσχεδιο..
Γιανκα
8 Ιουλίου, 2010 6:12 μμ
μαζι σου koulitsa…..koularise τωρα
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:36 μμ
Παρακαλούνται οι σχολιαστές του μπλογκ : » Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα», να μην το παρακάνουν κατά την διάρκεια των διακοπών τους, γεγονός μπορεί εν δυνάμει να οδηγήσει σε κοκκινίλες, υπερκόπωση, κ.ά.
Διακόπτουμε, δεν τον σφυρίζουμε… συνεχιζόμενα
Narrator
8 Ιουλίου, 2010 5:17 μμ
Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί που θα «μπορούσαν να αφυπνιστούν» ακούγοντας το συγκεκριμένο λόγο, μάλλον δεν παρακολουθούν τις συνεδριάσεις της Βουλής στο αντίστοιχο κανάλι ή στην ΕΤ (να δείξουν αποσπάσματα τα ιδιωτικά κανάλια, ούτε λόγος βέβαια). Αντιθέτως παρακολουθούν διάφορα πάνελ των «ειδήσεων» όπου η Κανέλλη χάνει το όποιο δίκιο της, με φωνές, ειρωνίες και θεατρινισμούς. Είναι κρίμα που δεν το καταλαβαίνει και η ίδια αυτό…
[μαζί με το νόμο για το ασφαλιστικό, ας περάσουν κι ένα νόμο που θα υποχρεώνει τις κυρίες μετά τα πρώτα -άντα να φοράνε στηθόδεσμο στις επίσημες εμφανίσεις τους, έχει καταντήσει αντιαισθητική πια]
koula
8 Ιουλίου, 2010 5:21 μμ
eee… ας παρακολουθησουν ΣΧΣ.. 😉
γαλαζοαίματος
8 Ιουλίου, 2010 5:55 μμ
συμφωνώ σε όλα και συμπληρώνω τον ύπνο που ρίχνουν και κάποιοι «αφυπνισμένοι»
anle
8 Ιουλίου, 2010 8:15 μμ
skata.,, emena to buzi mou krata ithiko uoshlotato kai eimai antaena!! na parakalesw na mh thigoume hlikiaka themata edw kai an nea na mhn einai gia themata baruthtas h an einia gia tetoia themata na aforoun ton antriko pljtusmo, if u know what I mean 😛
denyal
8 Ιουλίου, 2010 6:01 μμ
Koula αν έλεγε τα ίδια ακριβώς λόγια με τον ίδιο τρόπο ο Καραμανλής (τον έχουμε όλοι ικανό υποθέτω) θα έκανες την ανάρτηση;
Ή ο τίτλος θα ήταν «κοιτάχτε τι είπε το υποκριτικό κάθαρμα»;
Οπότε αναιρείται και το επιχείρημα ‘μη λαμβάνετε υπόψιν σας ότι τα λέει η Βουλευτίνα Λ.Καννέλη, ότι τα λέει στη Βουλή, και ότι ήταν στη ΝΔ και τώρα είναι στο ΚΚΕ και παλιότερα μας έλεγε τις ειδήσεις στις 8;» Πώς να μην τα λάβουμε; Αφού είναι βίντεο, τη βλέπουμε και μας μιλάει!
Συμφωνώ περισσότερο με το σκεπτικό του Rising. Γιατί αυτά είναι λόγια που λέει πολύς κόσμος, χιλιάδες. Κι αν έχω τον τρόπο, νιώθω ότι πρέπει να βρω τρόπο να φέρω τη δική τους φωνή στο προσκήνιο και όχι να αναπαράγω «τον αντιπρόσωπο της φωνής τους» (!) που έχει άπειρες ώρες τηλεοπτικού χρόνου.
Θα είχα άλλη στάση αν επρόκειτο για κάποιο φιλοσοφικό-στοχαστικό κείμενο ή ντοκιμαντέρ (πχ Οικονομικός Δολοφόνος του Σκούλογλου), όπου δε θα με ενδιέφερε από πού προέρχεται, αφού θα’χε κάτι να πει διαφορετικό.
Πάντως, επειδή είμαι καλό παιδί αλλά κυρίως επειδή μ’αρέσει το αντάρτικο, προσφέρω και το εξής στην συζήτηση:
koula
8 Ιουλίου, 2010 7:41 μμ
«αν έλεγε τα ίδια ακριβώς λόγια με τον ίδιο τρόπο ο Καραμανλής»
τι να σου πω..
νομιζω οτι η Κανελλη εχει δουλεψει κανονικα στη ζωη της (οσο και αν δε μας αρεσε σε καποιους το ποστο της)
και για αυτο καταφερε να με πεισει με τα λογια, οτι εχει πραγματικα συναντησει αυτους τους ανθρωπους (ακομα και αν η συναντηση οφειλεται σε κομματικες της υποχρεωσεις).. και δεν τους χρησιμοποιει απλά σαν πιασαρικο παραδειγμα..
ο Καραμανλης.. ποτε μα ποτε δε με επεισε οτι καταλαβαινει τι σημαινει να δουλευει κανεις.. και οχι «να δουλευει τον κοσμο»..
δε θα μπορουσε να με πεισει ακομα κι αν χρησιμοποιουσε οπως λες, τα ιδια ακριβως λογια..
ποσο μαλλον, να εχει βλεμμα που να δειχνει οτι νοιαζεται για την καθαριστρια στα 65 της..
όποτε μιλαει.. κουναει και τα χερια οριζοντια.. λες και στρωνει το τραπεζομαντηλο..
αντε να χτυπησει και κανα χερι-γροθια στο τραπεζι.. να φοβηθει το νεροποτηρο..
και μην ξεχναμε, οτι ειναι ξεκαθαρο οτι παντα λεει αυτα που του εχουν γραψει άλλοι..
οχι, δε θα το ανεβαζα αυτο του Καραμανλη..
γιατι οσο να πεις.. εχει κανει περισσοτερες μαλακιες εις βαρος μας απο τους απλους βουλευτες..
και δεν εδειξε ποτε να τον αγγιζουν τετοια ψιλοπραγματα.. οπως ο μισθος και η συνταξιοδοτηση..
ουτε και της γυναικας του, ε?
που «πηρε» πτυχιο και διδακτορικο σε dt…………
τον θυμαμαι ομως, να λεει.. ισως πρωτη του φορα ειλικρινως,
«μην τον πιστευετε τον Γιωργακη.. θα ερθουν χειροτερες μερες..»
αυτο .. οταν ειχε κριθει ποιος θα ειναι ο επομενος.. και φυσικα, ενω δεν τον επηρεαζε και πολύ πια το όλο θεμα!
διακοπες στη Ραφηνα θα εκανε ειτε εβγαινε ξανα.. ειτε οχι..
Μου ηρθε φλασια τωρα..
θυμαστε πριν πολλα χρονια.. τοτε που και ο ΓΑΠ και ο Καραμανλης ειχαν.. μαλλια και σκουρα μαλιστα.. και ηταν «οι μετριοπαθεις πολιτικοι.. ισως καποτε αρχηγοι» των κομματων τους?
ταχα μου ηταν η ελπιδα του ..τοπου.. γιατι «δεν ειχαν την ξεροκεφαλια των συνονόματών τους».. ή κατι τετοιο..
πρεπει να ηταν συνεντευξη σε Χατζηνικολαου.. παλιά..
τεσπα.. όπως έχουμε χιλιοπεί.. όποιος βρισκει κατι ενδιαφερον.. το αναρτά..
άξιζε το copy, τελικά, εκτός από το ότι ακούσαμε και κάποια πράγματα..
μπήκε και η φαντασια σε δράση (βλ. πιθανοτητα ο Καραμανλης να ξεστομισει τετοια πραγματα.. 😛 )
ΥΓ.. εννοειται οτι η Σακοραφα θα μπει στο ποστ..
ευχαριστουμε για το λινκ!
ΥΓ2 αν τον πετυχεις ομως τον Καραμανλη (οχι σε 20 χρονια).. να μου το πεις.. να δοκιμασω την αναφυλαξια μου και με αυτον..
ως τοτε.. θα βγαινουν πρασινιλες..
😛
denyal
8 Ιουλίου, 2010 8:23 μμ
«νομιζω οτι η Κανελλη εχει δουλεψει κανονικα στη ζωη της»
και ο Γιωργάκης όμως, σε σκληρότερες δουλειές από την Κανέλλη…….
όταν το κριτήριο για τέτοιους τύπους και τύπισσες είναι «το πόσο πιστευτός-ή είναι», μμμ…. τα ζούμε, τα ζούμε
ΥΓ: τους θυμόμαστε πού να μην τους θυμόμασταν με σκούρα μαλλιά…
ΥΓ2: πιστεύω πως πρέπει να μπει και ο Αλέξης σπίκιν ίνκλισ, σε περίπτωση που μπει κανας αγγλοσάξωνας στο blog 😛
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:35 μμ
🙂
τον Αλεξη.. τον ειδα που τον βαλανε χθες σε σχόλιο…
ενιωσα ασχημα.. ρε γμτ.. ειναι δυσκολο να μιλας στην καμερα.. και ειδικα αν ξερεις οτι «δεν το’χεις το αγγλικο.. αλλά πρεπει να το κανεις»..
anle
9 Ιουλίου, 2010 11:09 πμ
Toulaxiston o Alexis prospathei..
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:09 μμ
α! και αμα γινω και γω.. ανταρτιkoula.. 😛
θα σου πω.. οτι η κυρια Σακοράφα.. μεχρι προτινος ηταν στην αλλη παρεα.. 😉
παντως, παιδες, οσοι διαφωνησατε.. διαφωνησατε με το προσωπο (αν και ζητησα να μην το λαβουμε υποψη).. και οχι με τα λεγόμενα..
και αυτο ηταν καλό.. 🙂
παλι καλα .. δηλαδη.. χαχα
denyal
8 Ιουλίου, 2010 8:27 μμ
α εγώ διασκεδάζω πάρα πολύ με Κανέλλη, όπου την πετύχω κολλάω 😀
Γενικά το ΚΚΕ έχει ανέβει πάρα πολύ τηλεοπτικά. Ο Χαλβατζής έστειλε το μήνυμα «ΑΜΑ ΜΟΥ ΤΗ ΓΑΜΑΣ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!» και παρέλαβαν Κανέλλη – Μπογιόπουλος και σολάρουν.
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:31 μμ
χααχχαχαχααχαχαχχααχα
🙂
εγω παλι.. δεν την βρισκω διασκεδαστικη.. πολλά χρόνια τώρα..
μάλλον φταίνε οι συγκυριες.. που με κανουν πιο ευαισθητη..
ποιος ξερει.. μπορει και η ζεστη.. και ο αναδρομος Ερμης..
😛
katadyomenh
9 Ιουλίου, 2010 1:14 πμ
Εγώ πάλι διασκεδάζω με την Κανέλλη μόνο όταν μιλάει για ποδοσφαιρικά… ή όταν αποθεώνει τη Μενεγάκη (μα τέτοια λατρεία πια…) Εντάξει, είναι λίγο χύμα και γενικώς είναι καλή στο να βάζει στη θέση τους κάποιους, αλλά πουλάει πολύ τηλεοπτικό στυλάκι. Το «μη γαμάς τη συζήτηση» του Χαλβατζή, ήταν κορυφαίο και πολύ πιο αυθόρμητο… από τις ατάκες της Κανέλλης. Βέβαια, η κορυφαία ατάκα για μένα από πολιτικό σε παράθυρο ήταν το «θε μου, θε μου»… της Δαμανάκης στην Παπακώστα, ήταν ό,τι πιο διασκεδαστικό έχω δει ποτέ…
Τώρα για το θέμα Κανέλλης, ναι οκ είναι καλό να ακούς κάποιες φορές τα πράγματα με το όνομά τους, γιατί φυσικά και τα ακούς παντού εκτός από τη βουλή, αλλά… καλό είναι και με την πολιτική δράση να στηρίζεις απόλυτα και το λαό … γιατί τελευταία κάποια πραγματάκια που βλέπω από ΚΚΕ δε με πείθουν καθόλου…
γαλαζοαίματος
8 Ιουλίου, 2010 6:19 μμ
απίστευτο σόου του αρχικαραγκιόζη κακλαμάνη τώρα στη βουλή, δείχνει τη φάτσα σε ένα χαρτί που τον καταγγέλει ως λακέ υπάλληλο των τραπεζών LOL
http://www.hellenicparliament.gr/Enimerosi/tileoptikos-stathmos-tis-voulis/technical/
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 6:56 μμ
τα λογια αυτα ειναι υπεροχα, αλλα μεχρι εκει!!
δε μου γεννανε καμια εμπιστοσυνη απεναντι στα ατομα αυτα. κι εκει τελειωνει η κουβεντα, για εμενα. αν καποιος θελει σωνει και καλα να βρει καπου να πιαστει στη δυσκολη στιγμη, κι αν αυτο ειναι αλλος ενας αντιπροσωπος, τοτε τα λογια αυτα σταματανε να ειναι υπεροχα και μεταλλασσονται σε παγιδα.
koula
8 Ιουλίου, 2010 7:52 μμ
ψιτ..
όμορφαααα…
😛
δε νομιζεις δηλαδη οτι αξιζαν σε αυτην την περιπτωση της ψηφισης νομοσχεδιου, να δοθει (και) εδω το βήμα να ακουστουν καποιες αληθειες που ειναι ηδη πραγματικοτητα για αρκετους, αλλα δεν εχουν παρει πρεφα οι περισσοτεροι?
οσο περισσοτεροι ακουσουν.. τοσο το καλυτερο παιδια,
προφανως, δεν προταθηκε «εμπιστοσυνη στην Κανέλλη.. γιατί αυτή ξέρει..»..
ήταν απλά μια ευκαιρία, στο παρόν μπλογκ
που έχουμε το κακό συνήθειο
να συνομιλουμε πολλοι διαφορετικοι ανθρωποι με τελειως διαφορετικες (πολλες φορες) αποψεις και διαδρομες,
να αναρτηθει (άλλο) ενα βιντεο που δε θα «επαιζε» πολύ αλλού.. ενω μιλαει για σοβαροτατα θεματα που μας αφοορυν «όλους» άμεσα!..
και να ξυπνησει ίσως και κανας άλλος..
που παρακολουθει.. αλλά δε σχολιάζει..
που παρακολουθεί.. αλλά δεν εχει καταλήξει σε άποψη..
που παρακολουθεί αλλά είναι μπερδεμένος..
που παρακολουθεί.. και ήταν σίγουρος.. ότι αφου συμφωνουν ολοι στα πανελ.. το πασοκ… κάνει το καλύτερο..
τεσπα.. πολλά είπαμε.. και μάλλον ξηγηθήκαμε.. 🙂
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 8:32 μμ
γεια σου κουλα 🙂
κι εγω χαρηκα (σοβαρα, δεν κανω πλακα) με αυτα που ακουσα και χαρηκα και με τον τροπο που αυτα ειπωθηκαν.
κι εγω χαιρομαι, και το εχω ξαναπει, που εδω συνομιλουν πολλοι ανθρωποι με διαφορετικες αποψεις, και χαιρομαι κι οταν διαφωνουν και -ειδικα τοτε- οταν συμφωνουν.
ομως να σου πω κατι, και η νεα δημοκρατια διαφωνει και καταψηφιζει και το λαος λεει -πλεον- να διωξουμε το δντ, τι σημαινει αυτο; οτι υπαρχει και αντιθετη αποψη; οι ισορροπιες ειναι λεπτες κι ο καθενας εχει την ικανοτητα -περισσοτερο ή λιγοτερο- να κρινει τι σημαινει η καθε μια απο αυτες τις «διαφωνιες». εγω αυτο εκανα.
παρεπιπτοντως, το υφος της σακοραφα μου αρεσε περισσοτερο απ’ της κανελλη, αν και της λιανας ηταν φουλ πιο πορωτικο!
εεε, δεν κοροιδευω τωρα, μη με παρεις απ’ τα μουτρα παλι :-):-)
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 8:39 μμ
ρε παιδι μου να το πω οπως ακριβως το νιωθω: μηπως μου τα λεει αυτα επειδη ξερει οτι μου αρεσει να τα ακουω;
πες μου εσυ οτι δεν ειναι ετσι κι εγω μαζι σου!
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:48 μμ
καλέ.. τι λες?
ειπαμε να εισαι trell .. όχι τρελ.. 🙂
σιγα μην γινω και δικηγόρος της..
ειπαμε, ηταν αξιολογα για να τα ακουσουν και οσοι.. δεν ακουνε τιποτα σχετικο!
οσοι δεν ακουνε τιποτα που να τους ανοιγει τα ματια για το τι ερχεται!
🙂
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:44 μμ
πφφφ…
η ΝΔ ηταν κυβερνηση μεχρι περυσι.. και με τα τοσα σκανδαλα..
δυσκολα φιλτραρω τοοοοσο.. ωστε να πιστεψω τα κροκοδειλια δακρυα.. ακομα και με τον νεο αρχηγο της..
και μη μου λες για το ΛΑΟΣ βρε.. 😛
θες να παθω κανενα αναφυλακτικο σοκ?
🙂
Λοιπον, επειδη η Σακοραφα ειναι γλυκομιλητη, σχετικα, μπορω να την παρακολουθησω.. κι ας μη λέει τιποτα φοβερο.. ή αποκαλυπτικο..
και ακριβως, η έκπληξή μου ήταν με την Κανελλη… επειδη συνηθως «δεν αντεχω» να την παρακολουθησω..
η οποία παρέμεινε εντός θέματος.. με συγκεκριμένα παραδείγματα.. που επαναλαμβάνω ότι αρχίζουμε και τα βλέπουμε γύρω μας.. αλλά δεν τα πιστεύουμε μάλλον ακόμα..
τεσπα..
δεν πειράζει το «άρπαγμα».. τίποτα που δε θα εξισορροπηθει απο μουσικοβραδιές στο μέλλον.. 🙂
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 8:52 μμ
λοιπον τωρα που το ξαναβλεπω, η λιανα ειναι απλα δυναμιτης -φουλ επιθεση!! εντελως εντελως πορωτικη!!
δεν ειρωνευομαι 🙂
και εντελως θεατρικη, με την εννοια οτι υποστηριζει με ολο της το τσαμπουκα αυτα που λεει..
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 8:52 μμ
αν και το τελευταιο το εχει παντα, εδω που τα λεμε..
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 8:56 μμ
αγαπημενη στιγμη στο 6.30 παντως…
(σορυ για το trellαρισμα)
koula
8 Ιουλίου, 2010 8:57 μμ
χαχαχααχχααχαχα
ναι.. απο τσαμπουκα δεν ειχε ποτε ελλειψη.. 🙂
trell away! μην πιέζεσαι.. 😛
ChristosK
8 Ιουλίου, 2010 9:06 μμ
λοιπον, κι ενα τελευταιο..
απο το 9.00 και μετα τι ακριβως υπονοει;;
γιατι ακουω για αλληλεγγυη, αιμα, νεκρους…
και δεν πιστευω τα αφτακια μου!!!
οσο περνει η ωρα
η πορωση φουντωνει..
🙂 🙂 🙂
koula
8 Ιουλίου, 2010 9:24 μμ
αυτο πρεπει να ηταν απαντηση στη μαλακια του Παγκαλου.. οτι «το ΚΚΕ θελει εναν νεκρο..»
anle
8 Ιουλίου, 2010 9:28 μμ
O pangalos de leei malakies.. leei pangalies ..allh kathgoria !
koula
8 Ιουλίου, 2010 9:30 μμ
παπανγκαλακι..
🙂
anle
8 Ιουλίου, 2010 8:09 μμ
PAntws exw thn entupwsh oti h kanelh kalupte genokotnia rouandas kai eixe paei ekei. Exei pei oti gurnwntas apo afto to taksidi den htan pia o idios anthrwpos. Ti thelw na pw? Enas anthrwpos pou exeidei paidia na pethainoun apo peina pou exei epilekssei na dei afto pou egw proswpika de tha mporousa na dw oute miso lefto gia na enhmerwsei kosmo den pistevw oti einai to idio me ths upoloipes glastres parathurwn.. Den eimai oute dikhgoros ths kai me apeira apo afta pou leei bgazw kokkiniles (einai h atimh kati sa gurh). Alla den mporw na thewrw oti kapoios einai upokriths mono kai mono epeidh anoikei se xwro pou antipathw.. Kai kaneis sth boulh mexri twra den exei pei tpta gia servitorous sta 60 (sorry alla to xw doulepsei to epagelma kai mia euaisthisia thn exw). Makari na to leganei oi 170 apo tous 300 gia logous thleoptikous kai na mhn pernouse to kwlonomosxedio. Ows eipe kai o oraios tupas pou phre sunentefksh o rising prepei na epilegeis tis maxes sou.. kai h maxh mou afth th stigmh einai h aksioprepeia aftwn twn anthrwpwn pou perigrafei h kaneli, oxi h dikia mou egw exw pia th dunatothta na to paizw koultouriara kai na doulevw mexri ta 80 poulwntas to know how mou, kai proswpika opoios prospathei gia afto efprosdektos.
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:40 μμ
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:43 μμ
…Κύριοι και κύριοι, ελληνίδες και οι έλληνες, νέοι και νέοι, γριές και γέροι, εργαζόμενες και εργαζόμενοι, άνεργες και άνεργοι, άφραγγες και άφραγγοι
anle
8 Ιουλίου, 2010 8:47 μμ
o tolos ftiaxnei koma.. to dikwlo!!
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:47 μμ
ζητώ την ψήφου σας. Ψηφίστε με για να τους τιμωρίσεται
anle
8 Ιουλίου, 2010 8:50 μμ
oso den zhtas ton psofo mas egw se sthrizw!!
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 8:55 μμ
Θε μου μεγαλοδύναμε,
πάρε τη πεθερά μου,
κι εγώ θα γράψω στσ΄εκκλησιές,
ότί ΄χω στ΄όνομά μου.
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:56 μμ
Ο ύμνος του κόμματος.
Αφιερωμένος
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:56 μμ
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:57 μμ
@ anle το τελευταίο
anle
8 Ιουλίου, 2010 9:18 μμ
epitelous ligh poiothta!!
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:54 μμ
και λίγη ποίηση
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:54 μμ
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:58 μμ
Ο θείος όμως που να… πεθάνει
tolos
8 Ιουλίου, 2010 8:58 μμ
anton555
8 Ιουλίου, 2010 8:59 μμ
Το ΚΚΕ θα αναλαβει το δρομο.Συντομα…
ΥΓ. Ωραια τα πε η Κανελλη…
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:00 μμ
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:03 μμ
Αφιερωμένο στον μανικάκος (το επόμενο)
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:04 μμ
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 9:06 μμ
μερσι…!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
αχ…ματαλα,σουγια παλιοχωρα…
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:10 μμ
και γαύδος, βραζιλία, κούβα, άνδεις, υεμένη, δεν είναι κι άσχημα
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 9:12 μμ
οχι…μακρια ειναι!!!
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:13 μμ
η γαύδος, από κάτω από τα μάταλα
για τα άλλα, εισητηριάκι τρεις μήνες πιο πριν (για φθηνά)
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 9:16 μμ
ναι…καραβι δεν εχει για γαυδο… 🙂 🙂 🙂
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 9:19 μμ
κ το δικο μου θα βγει απτο συνεργειο σε 50 χρονια… 🙂 🙂 🙂
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:07 μμ
Εδώ τελειώνει αισίως, η σημερινή πολιτική μου παρέμβαση
μανικάκος
8 Ιουλίου, 2010 9:11 μμ
αισιως;;;
περημενες αντιδρασεις;
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:07 μμ
tolos
8 Ιουλίου, 2010 9:12 μμ
Γιατί να μην ζούσαμε όλοι σε σπηλιές;
θα γλιτώναμε και από τις κοκκινίλες στα χέρια
risinggalaxy
8 Ιουλίου, 2010 10:31 μμ
r u sure???
OMADEON
9 Ιουλίου, 2010 2:02 πμ
Ζητώ συγνώμη που δεν πρόλαβα (ακόμη) να διαβάσω όλα τα σχόλια, πάντως το βίντεο το είδα και -φυσικά- μου άρεσε πολύ!
(και τα σχόλια θα τα ξαναδώ αύριο)….
Εκείνο που ήθελα να πω για την Κανέλλη και ΑΥΤΗ τη συγκεκριμένη ομιλία της, είναι ότι η ομιλία αυτή ήταν εμπνευσμένη, ερχόταν από πολύ μακρυά, πολύ μακρύτερα από τη συγκεκριμένη προσωπικότητα (της Κανέλλη) και πιο κοντά στο συλλογικό Νου της κοινωνίας (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα…)
Δεν ήταν η Κανέλλη που μίλησε για το λαό, ήταν ο λαός που μίλησε μέσα από την Κανέλλη.
Και… τώρα που το σκέφτομαι, γιατί υπάρχουν και άλλα τέτοια παραδείγματα ανθρώπων που κάποιες τέτοιες στιγμές εκφράστηκαν για λογαριασμό όλης της κοινωνίας, σαν «κανάλια έκφρασης» ενός (λέμε τώρα) «Universality»… ενώ άλλες στιγμές έκαναν και μεγάλα λάθη.
Πρόκειται για φαινόμενο ανεκμετάλλευτο από την αριστερά, που όμως εξηγεί (για το συγκεκριμένο πρόσωπο) πάρα πολλά. Αυτό το πάθος, αυτό το γινάτι και το πείσμα για την αλήθεια, είναι πολύ μεγάλη υπόθεση και είναι η ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΔΥΝΑΜΗ πίσω από την Κανέλλη, η υγιής πλευρά της, το ΝΟΗΜΑ της ζωής της. Η Κανέλλη είναι θνητή, η ομιλία της όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
OMADEON
9 Ιουλίου, 2010 2:07 πμ
Περιττό ίσως είναι να προσθέσω κι ένα κράξιμο γερό για τους βολευτάδες, που παράμειναν σκέτο ΛΙΠΟΣ και ΚΡΕΑΣ για πέταμα στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
Δυστυχώς με το λαό ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟ τέτοιοι είναι και οι εκπρόσωποί του. Πολλοί σπαταλούν δυνάμεις για να υποβάλλουν τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ όνειρα στο λαό, όμως ο λαός έχει τη δική του συνείδηση, έστω και σε λανθάνουσα μορφή. Ο αριστερός πρέπει να γίνει κάτι σαν ψυχαναλυτής….
OMADEON
9 Ιουλίου, 2010 2:13 πμ
Πάντως εμένα με συγκίνησε πιο πολύ η Σακοράφα.
Δώρησε την ακτινοβολία της στο κόμμα, αλλά το έκανε λόγω αρχών, όχι λόγω αναρρίχησης. Και προτίμησε να πέσει στο κενό της δυσμένειας παρά να προδώσει τις αρχές της. Σχεδόν όλοι οι άλλοι, ως προς τις αρχές, είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ (και δεν πρέπει να φοβίζει η λέξη, διότι είναι ακριβής από ΠΟΛΛΕΣ απόψεις)
iconology2009
9 Ιουλίου, 2010 2:32 πμ
Δεν ανήκω στο ΚΚΕ και ούτε ποτέ το έχω ψηφίσει. Στα πλαίσια όμως του αστικού δημοκρατικού πολιτεύματος(όσου έχει μείνει τέλος πάντων) φαίνεται η χρησιμότητα του ειδικά στις δύσκολες αυτές μέρες. Είναι το μόνο κόμμα που «τραβάει κουπί» και σώζει κάτι από την τιμή και την υπόληψη του πολιτικού κόσμου. Ακόμα και αν δεν είσαι ΚΚΕ δεν μπορείς να αρνηθείς την ύπαρξη αυτής της φωνής, που υπό τις παρούσες συγκυρίες παίζει το ρόλο αναχώματος-με όσες δυνάμεις του αναλογούν τέλος πάντων-και μάλιστα τον παίζει θεσμικά. Και συμβαίνει σάυτή τη συγκυρία την όντως πολύ δύσκολη να έχει μιά φωνή πειστική αλλά και με ευρεία ανταπόκριση στις τάξεις του, εννοώ την Κανέλλη, που είναι ένα σίγουρα ψυχωμένο άτομο και που την τιμά ιδιαίτερα ότι σε μιά εποχή που άλλοι έπαιρναν τον δρόμο της φυγής από αυτό το δύσκολο κόμμα προς πιό παραδείσιες καταστάσεις συμβιβασμού-Δαμανάκη, Ανδρουλάκης, Τσίμας, αποκαταστημένοι όλοι πιά-εκείνη διάλεξε τον ακριβώς αντίθετο δρόμο, την ακριβώς αντίθετη πορεία, προς ένα κόμμα απαξιωμένο, προς ένα κόμμα αποδεκατισμένο, απισχνασμένο και σχεδόν κακόφημο.
Δεν ξέρω τί ακριβώς συμβαίνει μέσα στα κόμματα και με τί είδους συμβιβασμούς πρέπει να ζείς γιά να επιβιώνεις εκεί μέσα. Δεν ανήκα ποτέ σε κανένα. Αλλά το βρίσκω πολύ γενναιοφρονο ένα αγαπημένο παιδί του συστήματος, που κρα θα κάναν όλοι γιά να το έχουν στις τάξεις τους-θα μπορούσε ακόμη και να χτυπήσει και αρχηγία-επιλέγει τελικά να υπηρετήσει τις ιδέες της μέσα από ένα κόμμα με σκληρούς ιεραρχικούς κανόνες και άτεγκτη φυσιογνωμία. Τη θαυμλάζω λοιπόν , γιατί αυτό αποδεικνύει μιά ανυστεροβουλία, έναν αλτρουϊσμό αλλά και μιά γενναιοδωρία και περίσσεμα ψυχής. Γιατί θα μπορούσε άνετα να ζεί τη ζωή της μέσα στη λάμψη και την ευμάρεια εκ του ασφαλούς.
iconology2009
9 Ιουλίου, 2010 2:39 πμ
Κι ένα μικρό σχόλιο γιά τα αγγλικά του Τσίπρα: παρόλο ότι δεν έχω κόλλημα με το να χρειάζεται κάποιος να κατέχει μιά ξένη γλώσσα γιά να μπορεί να σταθεί σε μιά καθοδηγητική θέση σαν αυτή του ηγέτη ενός κόμματος της Βουλής, είναι αλήθεια ότι το βίντεο με σοκάρισε. Είμαστε στον 21ο αιώνα,το διαδίκτυο κατά 98% είναι αγγλόφωνο, έλεος λοιπόν, καλύτερα αγγλικά επιβάλλεται να γνωρίζει.Και δεν μιλάω γιά την προφορά(που το θεωρώ και χαριτωμένο αλλά και μαγκιά καμιά φορά να τη κρατάμε) αλλά σύνταξη και ροή λόγου αδιάπτωτη και συνεχή. Συμβουλή λοιπόν στον συμπαθή κύριο Τσίπρα εντατικά μαθήματα Αγγλικών(ίσως με κάποιο ταξίδι σε αγγλόφωνη χώρα).
ChristosK
9 Ιουλίου, 2010 9:54 πμ
στη Τζαμαϊκα…
kixwtis
9 Ιουλίου, 2010 10:20 πμ
To ότι μέσα στο κοινοβούλιο περιφέρεται το πνεύμα του Μαρξ, το να ακούγονται τέτοιοι λόγοι, το ότι ακόμα και ο Κακλαμάνης μιλά σε μαρξίζουσα γλώσσα,
έστω κι αν όλα αυτά ακούγονται από τα ίδια στόματα, σημαίνει ότι η αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία έχει παραδεχτεί την ήττα της.
Στέκομαι λοιπόν στο συμβολικό επίπεδο και λέω ότι ναι, αυτά έχουν σημασία.
koula
9 Ιουλίου, 2010 10:50 πμ
καλημέρες! 🙂
χαίρομαι που οι περισσότεροι λέτε ότι αυτά που είπε η Κανέλλη, τα λέει «όλος ο κόσμος»..
γιατί, εκτός από κάτι μπλόγκια εδώ γύρω.. και και κάτι σάιτ.. εγώ δεν πετυχαίνω πολλούς στον δρόμο να λένε τα ίδια..
και εξηγώ..
από τις κουβέντες στο περιβάλλον μου και στη στάση (γιατί καλοκαιριάτικα.. είναι μεγάλη η αναμονή)
σίγουρα αρκετοί τα’χουν με τους κλέφτες.. με τους ψεύτες.. με τους απατεώνες που κυβερνησαν τόσα χρόνια.. και σίγουρα είναι απογοητευμένοι (πολλοί έχουν εγκαταλείψει.. δεν πιστεύουν ότι θα αλλάξει ποτέ κάτι) κλπ..
αλλά δε δείχνουν να έχουν καταλάβει το μέγεθος της καταστροφής (μάλλον ούτε εγώ απόλυτα, ακόμα..)
δεν έχουν χωνεψει ακόμα -ακομα και αν το εχουν ακουσει- για το ποσο τραγικα μεγαλες ειναι οι μειωσεις σε συνταξεις.. μισθους..
και σίγουρα δεν είχα πετύχει κανέναν να λέει δυνατά αυτά που σημείωσα στο ποστ:
“..μπορείτε να φανταστείτε τον πατέρα σας; .. τον θειό σας, τον ξάδερφό σας; .. στα 72 για να συμπληρώσει κάτι.. που εσείς έχετε βαφτίσει “αξιοπρέπεια”.. 360..”
” .. ανήκω σε “ευγενές ταμείο”.. μπορεί και να κάθομαι και μέχρι τα 65 μου να μιλάω εδώ.. και μέχρι τα 70.. χρόνια ακούμε για δεινοσαύρους..
είναι βαρύ και ανθυγιεινό το επάγγελμα του πολιτικού;
εδώ, δεν είναι βαρύ και ανθυγιεινό να σε φτύνουνε, πια!
τους κόβεις τα πάντα.. και δεν είναι καν αυτό βαρύ και ανθυγιεινό..
και θα’ρθείτε να μου το συγκρίνετε με ποιόν; με τον οικοδόμο; ….”
και πιο πολύ απ’όλα αυτό..
“..όταν ο βομβαρδισμός και η σφαγή παίρνει
νέους, γυναίκες και γέρους λέγεται γενοκτονία…”
κανέναν δεν έχω πετύχει να συνειδητοποιεί ή να ξεστομίζει τη λέξη γενοκτονία!
αλλά είναι ακριβώς αυτό! γενοκτονία..
χτυπάει όλες τις γενιές του παρόντος και υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων με τραγικούς όρους..
έχω γνωστούς που έχουν πιτσιρικια.. όλοι τους είχαν «αποκούμπι» τους γονείς ή τα πεθερικά, για τυχόν έκτακτα έξοδα για τα παιδιά τους.. αλλά ακόμα και το baby sitting ουσιαστικά «οικονομική ανάσα» ήταν..
ε, τώρα που δε θα υπάρχει το περίσσευμα από τη σύνταξη του παππού.. ή το δώρο από τον γονιό..
και που κάποιοι καλοστεκούμενοι κάπως, παππούδες θα πρέπει να κάνουν κάνα μεροκάματο για να συμπληρώσουν για το νοικι.. ποιός θα κρατησει το εγγονι για να πάνε και οι 2 γονείς στη δουλειά???
ακόμα ο περισσότερος κόσμος, νομίζω, δεν έχει καταλάβει πόσο γενικό θα είναι το πρόβλημα.. ότι καλύπτει πολλούς ανθρώπους-πολλές γενιές
και το πιο σημαντικό είναι, ότι έχουν όλοι.. έχουμε όλοι.. την εντύπωση (είναι από το σοκ μάλλον)
ότι.. είμαστε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ περιστατικά!
και ότι δεν είναι τόσο διαδεδομένο το πρόβλημα.. δεν θέλουμε-δε μπορούμε να το πιστέψουμε, μάλλον..
αν όμως, ρωτήσουμε σήμερα-αύριο.. από τώρα δηλαδή.. όχι σε 5 χρόνια.. από τώρα!
αν ρωτήσουμε τριγύρω συγγενείς-γνωστούς-φίλους-συναδέλφους πώς πάνε τα πράγματα πχ με τη δουλειά..
θα ανακαλύψουμε ότι είναι ήδη πολλοί οι άνεργοι!
και δεν τους έχουμε πάρει πρέφα!
και δεν είναι από μια επιχείρηση που «έπεσε έξω»!
είναι και απο επιχειρήσεις που .. μια χαρά τα πήγαιναν ως τώρα.. αλλά είπαν να «ανανεώσουν» το προσωπικό τους..
και είναι από πολλές και πολύ διαφορετικές ειδικότητες! άρα δεν έχει να κάνει μόνο με συγκεκριμένους κλάδους.. που ας πούμε ότι τα βρήκαν σκούρα λόγω «διεθνούς οικονομικής κρίσης»..
και το χειρότερο είναι πως αυτοί που έχουν ακόμα τη δουλειά τους, πιέζονται περισσότερο βλέποντας τους απολυμένους, και συνεπώς είναι επιρρεπείς στην αποδοχή απαράδεκτων και παράλογων απαιτήσεων των εργοδοτών..
Joker
9 Ιουλίου, 2010 11:08 πμ
<>
Ποια δουλειά;;;
Καλημέρες!
Joker
9 Ιουλίου, 2010 11:10 πμ
<>
Ποια δουλειά;;;;
καλημέρες!
Joker
9 Ιουλίου, 2010 11:13 πμ
Ε, μα τι έπαθε το σύστημα;!
<>
Eddie
9 Ιουλίου, 2010 1:45 μμ
Ασε Joker.
To έχω πάθει κ εγώ και έμαθα 😛
Αντί για διπλά «<" χρησιμοποίησε τα εισαγωγικά.
Φαινεται τα διαβάζει σαν κώδικα html και εξαφανίζονται με το <<
anle
9 Ιουλίου, 2010 11:13 πμ
Emena pantw polloi filoi mou lene, afou ftaiksame oloi as plhrwsoume kai as mh milame.. Vevaia oi pio polloi anhkoun se evgenh tameia,dioti h mana m pou exei meinei aspondulh apo douleia sta 54 alla leei, alla o aftimastigwmos isxuei se megalo kommati ths ellhnikhs koinwnias..
koula
9 Ιουλίου, 2010 11:17 πμ
πες τους χαιρετισματα, οτι αυτοι που φταιξανε περισσοτερο.. δεν παθαινουν τιποτα!
anle
9 Ιουλίου, 2010 11:39 πμ
Em afta lew.. alla opws leei kao o joker, otan eisai xortatos, h ntemi xortatos giati ok den einai mageires alla einai px arxitekotnes, kathigites, psuxologoi pou nai men tous koboun kai zorizontai ligo alla oxi toso wste na exei gurisei to mati (enw h manoula den ein kala den einai na ths phgainei kontra anthrwpos ta nevra tsatalia!!). To thema einai oti ena kommati twn ellhnwn pou den gourgourizei h koilia apo peina, aftomastigwnontai, sou leei edwsa fakelaki se giatro, de zhthsa apodeiksh se nuxterino magazi, doulepsa mavrh ergasia gia na parw 10euros parapanw mastigwste me twra. H akitheia omws einai oti B.C (before crisis ) oloi niwthan monoi oti ola einai skata kai ara ton kwlo mas. Twra de pou kati paei na allaksei lene a ftaiksame barate, kai den paei to mualo sto aftonohto oti a den ftaiksame oloi to idio kai b oti ok esu exeis antoxes na se baresoun na pas ston paradeiso na eksagnisteis pou dwses fakelaki gia na mh se petsokopsoun kai den eixes to sthenos na katgeileis to lamogio, ton geitona ton rwthses??
Gia afto fwnes pou einai gnwstes kai pou lene ta aftonohta, oti uparxoun anthrwpoi pou den ginetai na doulvoun mexri ta 65 giati to servitoriliki den einai xouxouou einai zoriko epagelma ama megalwneis, einai panw apo apodektes. Na evaisthitopoihthei h konwnia giati oi koinwnia den eimaste oi 10 sxs kai akoma einai moudiasmenh, fobismenh, adiaforh, kabatzwmenh, etoimh na phdhksei apo parathuro..
koula
9 Ιουλίου, 2010 11:44 πμ
έτσι είναι..
Joker
9 Ιουλίου, 2010 12:32 μμ
Η ζωή δεν είναι μαμ κακά και νάνι.
Δεν λέω ότι μας έχει κόψει η λόρδα (τουλάχιστον όχι όλους και όχι ακόμα) αλλά σκεφτείτε για παράδειγμα πόσο ελεύθερο χρόνο έχουμε και τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτόν, πόσες συναυλίες ή θεατρικές παραστάσεις μπορούμε να παρακολουθήσουμε, σε τι ρυθμούς ζούμε κτλ.
Αν το μέλλον μας εξασφαλίζει καριέρα σκατομηχανής τότε βράστα….
Καλό είναι λοιπόν να ακούγονται κάποια πράγματα, αλλά δεν νομίζω να υπάρχει γιατρειά για μια τόσο άρρωστη κοινωνία.
Joker
9 Ιουλίου, 2010 11:20 πμ
Άντε να πείσεις τον χορτάτο να σκέφτεται σαν νηστικός…
j4nus
9 Ιουλίου, 2010 11:56 πμ
αυτό μπορεί να γίνει… άντε να πείσεις το νηστικό να σκέφτεται σαν χορτάτος… έχεις εξασφαλίσει πολλές τετραετίες στην εξουσία…
katy
9 Ιουλίου, 2010 5:15 μμ
«Τις επαναστάσεις δεν τις κάνουν οι πεινασμένοι, αλλά οι χορτάτοι που δεν έφαγαν τρεις μέρες».
Ανώνυμος
Sosta
9 Ιουλίου, 2010 12:17 μμ
Καλημέρες σε όλους..
Ενα πρωινό κεης σταντυ..
(να ούμε.) 🙂
Αποφοιτος Λυκείου 35 ετών ,μετα απο 15 αποτυχημένες προσπάθειες να μπεί στο δημόσιο με μέσο σε πολιτικό γραφείο και χιλίαδες κουνήματα σημαιών σε προεκλογικές συγκεντρώσεις είναι εργαζόμενος σε πολυκατάστημα σαν υπάλληλος (950€* παντρεμένος με παιδι+εισοδημα 750€ της συζήγου).
Τα έξοδα της οικογένειας του είναι :
Στεγαστικό 500€*μήνα,κάρτες 150€*/μήνα ,καταναλωτικά δάνεια 150€*/μήνα και λοιπά έξοδα πάνω απο 450€ */μήνα.
*τα ποσά είναι ενδεικτικά αλλά απαραίτητα για να καταλάβουμε οτι η ζωη του νεοέλληνα πια είναι ανάλογη των πάγιων εξόδων του.Οσο περισσότερα είναι πια τόσο πιο συμβιβασμένος καταντάει.(πλήν εξαιρεσεων).
Καθημερινά πηγαίνοντας στην δουλειά ακούει ΣΚΑΙ (προτοψάλτε και μπάμπι το ελαφάκι..) στην δουλεία το αφεντικό του τον τρέχει για 8 ώρες νόμιμα και 2 παράνομα και απλήρωτο γιατι «δεν θέλει να κάνει απολύσεις..»(αυτο ρωτήστε να δείτε πόσο παίζει τελευταία..) σχολάει και πάει σπίτι και βλέπει ειδήσεις στο MEGA (τρεμη ,πρετεντέρη κτλπ) και ανθεματίζει τους βολευτές του άλλου κομμάτος που έβαζαν στο δημόσιο απο το παράθυρο τόσα χρονια και τον περιπτερά που δεν δίνει απόδειξη σαν το αίτιο του προβλήματος και ξενερωμένος πάει να μπεί λίγο στο ιντερνετ να ξεσκάσει..(αλήθεια πόσο κόσμο γνωρίζετε που νομίζει οτι ιντερνετ είναι μόνο το facebook το msn και τα torrents?)
Οχι βέβαια για να διαβάσει κάποιο μπλογκ ή να ενημερωθεί (τι εβλεπε τόση ώρα ειδήσεις..τσάμπα?.)αλλα να ξεροκοιτάξει κανα γκομενάκι στο facebook και να διαβάσει στο τροκτικο για το νέο αμόρε του Αρναούτογλου μέχρι να πέσει για υπνο..
(σσ.Αν το παραπάνω παράδειγμα κατοικεί μόνο στην φαντασία μου και δεν είναι αληθινό δέχομαι μέχρι και τα μέτρα που πρέβλεπε ο νόμος 4000 περι τεντιμποισμού απο τους συνσχολιαστές μου..ξέρετε ξύρισμα ,δημόσια διαπόμπευση ,όλο το set.)
Και λέω εγώ τώρα..
Αυτός ο άνθρωπος υπάρχει ποτέ περίπτωση να έχει καταλάβει τί παίζει στην πραγματικότητα με την ενημερωση και στάση ζωής που διαλέγει να έχει?
Αυτό ο άνθρωπος έχει ακούσει ποτε του για τα υπερκέρδητων τραπεζών ,τα stakeholding profits του Βγενόπουλου κάθε 6αμηνο,τα 300.000.000€ επενδύσεις (εν μέσω κρίσης) του ομίλου Motor oil και που τα είχε τόσο καιρό,τα 20.000.000 € διεγραμένα χρέη προς ΙΚΑ του Ομίλου Μυτηληναίου απο το 1990 και μετα ?
Και αν ακούσει κατι απο αυτά έστω (απο σπόντα) τί συναίσθημα θα του προκαλέσουν?
Αυτός ο άνθρωπος υπάρχει ποτε περίπτωση να σταματήσει να απευθύνετε στο πολιτικο γραφείο του βουλευτη του αναζητώντας τον παράδεισο της μονιμότητας έστω και χωρίς δώρα και επιδόματα?
Αυτός ο άνθρωπος θα απεργήσει ποτέ όσο δουλεύει παραπάνω για να μήν απολυθεί (και καλα..)κάποιος άλλος?
Αυτός ο άνθρωπος θα κατέβει ποτέ σε πορεία με ανατρεπτική διάθεση και αν το κάνει θα έχει διάρκεια και υπόβαθρο αυτή του η πράξη? (χμ…)
Θα «ξυπνήσει» αλήθεια ποτέ ?
Δεν νομίζω φίλτατοι συνσχολιαστές οτι ο κόσμος τελικά είναι όπως τον έχουμε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ στο μυαλουδάκι μας..
koula
9 Ιουλίου, 2010 12:32 μμ
το αν θα αλλάξει γνώμη και στάση ζωής με το που θα δει ενα-δυο αρθρα και αποδειξεις για το τι παίζεται..
δεν πιστεύω ότι είναι εύκολο..
εφ’οσον εχει φάει τρελή πλύση εγκεφάλου τοσα χρονια..
όσο το συζηταμε ομως στο περιβαλλον μας.. τοσο καλυτερα θα ειναι..
αλλά.. απο την άλλη.. εγω νομιζω οτι ποτέ πριν δεν είχαν γίνει τόσα πολλά άσχημα μαζεμένα για τόσους πολλούς..
που δε μπορώ να πιστέψω (ελπίζω ότι δε θα γίνει έτσι δηλαδη) ότι «πάλι θα περάσει στο ντούκου»..
γιατι είναι άλλο να σου είχαν τάξει αυξήσεις.. και επιδοτήσεις.. και δουλειά.. όπως γινόταν τόσα χρόνια.. αλλά τα παίρνανε πίσω μετεκλογικά..
και άλλο τώρα που.. αντί για μηδανινη αυξηση.. που ισως να το περιμενες.. σου κοβουν μεγαλο ποσοστο μισθου ή σύνταξης.. ή τη δουλειά..
και καλλιεργούν το κλίμα της ανασφάλειας για όλους.. ωστε να μη διαμαρτυρονται οσοι εξακολουθουν να διατηρουν τις εργασιες τους..
αυτο το γενικευμενο ειναι νομιζω που θα ξυπνησει τον κοσμο..
δε μπορει να δεχτουμε οτι η κυρα-Κουλα που τα’βγαζε περα με 400 ευρω το μηνα.. εφταιγε τοσο πολυ για την κριση (χωρις δανεια και καρτες και αμαξια και σουξουμουξου) .. που θα πρεπει να δεχτει τη μειωση στις αποδοχες της.. για να «σωθει η πατριδα» .. τη στιγμη που περιμενε πώς και πώς το δευτερο μισο της εκτακτου επιδοματος (εκεινο που καταβληθηκε 200 τον Γεναρη.. και ηταν να δοθουν αλλα 200 τον Ιουνιο.. αλλά .. «δεν»..) για να παρει μαγιο στα εγγονια της..
και οι κυριοι της Βουλης, να γκρινιαζουν για μια μειωση μονοψωφιου ποσοστου στα «οδοιπορικα» τους..
χμμμ… αναρωτιεμαι τελικα τι μειωση εγινε στις αποδοχες τους.. πρεπει να το ψαξουμε..
koula
9 Ιουλίου, 2010 12:50 μμ
μονοψωφιου
χααααχαχαχαχα
τελικα.. τα δαχτυλα δε φιμωνονται με τιποτα.. 😛
Back Door Man
9 Ιουλίου, 2010 1:08 μμ
Εσύ μάλλον θέλεις να τους βλέπεις μόνο ψόφιους.
Kαρφώθηκες…
koula
9 Ιουλίου, 2010 1:13 μμ
οχι εγω!
ο..ανορθογραφος αριστερος δεικτης μου.. 😛
anle
9 Ιουλίου, 2010 1:26 μμ
😀 της βγηκε η 17Ν.. το υποσυνειδητο νταρλινγκ!
koula
9 Ιουλίου, 2010 1:55 μμ
ασταdevil .. 😛
τι ειναι το 17Ν.. νούμερο για το τσόκαρο? 😛
anle
9 Ιουλίου, 2010 1:58 μμ
To neo bernikio nyxivn ths helena rubinstein 😛
parameterλ
9 Ιουλίου, 2010 2:05 μμ
Ρε συ, με γειά το τσόκαρο. Καμιά προδιάθεση;
koula
9 Ιουλίου, 2010 2:08 μμ
tipota.. mallon 8a faei h magka ksylo.. kai kountoupie h allh!
parameterλ
9 Ιουλίου, 2010 2:33 μμ
κουντουπιέ;… και γκόοοοόλ.
anle
9 Ιουλίου, 2010 3:07 μμ
Merci!! Mias kai exoun piasei h zestes eipa na balw kati anoixto.. Tha thela kai pentikiour alla edw sto DDR kindyneeis na katalhkseis etsi

opote tha meinw sto tsokaro,, katalabeneis xryso mou zw ena drama!!!
koula
9 Ιουλίου, 2010 12:43 μμ
a! και θα μπορουσες καλλιστα να γραψεις τα ιδια ακριβως, αλλάζοντας μόνο το «αποφοιτος Λυκειου» σε.. πτυχιουχος ταδε..
για αυτο έλεγα πριν ότι, δεν παιζει ρόλο τι προσοντα και τι ειδικοτητα εχει καποιος..
ειναι ασχημα τα πραγματα παντου, γιατί βρισκουν ευκαιρια και ενω μπορει να μην εχιε προβλημα η εταιρεια.. «εφαρμοζουν εκτακτα μετρα-περικοπες/απολυσεις».. για να επωμιστουν οι υπολοιποι εργαζομενοι παραπανω δουλεια.. ή να προσλαβουν άλλους.. με χαμηλοτερο μισθο και τραγικοτερες συμβασεις.. ή και ανασφάλιστα..
δεν ειναι μόνο πχ.. στον κλαδο των τραπεζοϋπαλληλων.. γιατι ας πουμε δεν παει καλα η τραπεζα.. δε δινει δανεια.. άρα εσυ που κανονιζες τα δανεια ή πληρωνωσουν με μπονους-κλεινοντάς τα..
είναι και στους καθηγητες.. είναι και στους υπαλλήλους γραφείου. . είναι και στους πωλητές γιατί με τις μειωσεις ο κοσμος δεν ψωνιζει.. και αρα δεν εχει όσα έσοδα είχε ο καταστηματαρχης.. ειναι και στους σερβιτορους γιατι επισης ο κοσμος βγαινει λιγοτερο.. κλπ..
parameterλ
9 Ιουλίου, 2010 2:31 μμ
«Αυτός ο άνθρωπος υπάρχει ποτέ περίπτωση να έχει καταλάβει τί παίζει στην πραγματικότητα με την ενημερωση και στάση ζωής που διαλέγει να έχει?»
——————————————–
«Για όλα φταίνε οι άλλοι, μαλάκες κλείνουν τους δρόμους, ε, ρε χούντα που θέλουΜΕ»
Τί κερδίζω;
Sosta
9 Ιουλίου, 2010 3:04 μμ
Ετσι ακριβώς..
😦 δυστυχώς 😦
anle
9 Ιουλίου, 2010 3:15 μμ
Ναι αλλα υπαρχει ελπιδα.. η κοινωνια εξελισεται οι αποψεις αλλαζουν. Πριν καποια χρονια τα διαζυγια οι μονογονεικες οικογενειες η ομοφυλοφιλια η φιλοζωια ηταν θεματα ταμπου και στην καλυτερη λογοι να σε κοροιδευουν.. Ηρθε η εποχη ο κοσμος να μαθει τι εστι ακρατος καπιταλισμος, γιατι το να γεμιζεις καρτες για να παρεις το καμπριο να βγαλεις γκομενοα με ψευτικο βυζι μπορει να καταστρεψει μια κοινωνια και επιτελους να λειτουργουμε ως συνολο και οχι ως μοναδες. (ως Systems Biologist εχω και ενα κολλημα με την ολιστικη θεωρια, ξερεις το συνολο ειναι μεγαλυτερο απο το αθροισμα των επιμερους στοιχειων κλπ :P). Αρκει να υπαρξουν ανθρωποι που θα εμπνευσουν, θα πεισουν θα μιλησουν.. θα δειξουν με σταση ζωης γιατι ειναι καλυτεο αυτο και οχι το αλλο. Φυσικα δε θα γινουμε κοινωνια αγγελων αλλα μια βελτιωση ας την εχουμ. Ολα αυτα α το παγκοσμιο συστημα δεν μας γαμηκει ολοκληρωτικα βεβαιως βεβαιως..
Sosta
9 Ιουλίου, 2010 4:04 μμ
Σίγουρα τα ζητήματα που λές έχουν πια άλλη αντιμετόπιση απο τον κόσμο σήμερα απο ότι πρίν απο 20 χρόνια.
Σαν λαός όμως είμαστε ΠΟΛΙΤΙΚΑ υποανάπτυκτοι και πρέπει να το παραδεχτούμε αυτο για να προχωρήσουμε.
Συμφωνώ επίσης οτι ο κόσμος πρέπει να μάθει τι εστί ΑΚΡΑΤΟΣ καπιταλισμός αλλά εδω προκύπτει και ενα μεγάλο φιλολογικό βέβαια ζήτημα.
Ξέρει ο απλός κόσμος τι είναι ο καπιταλισμός για να καταλάβει τον άκρατο?
Νομίζει οτι ξέρει..
Εκει είναι το πρόβλημα με τους περρισότερους απο εμάς τους Ελληνες..
Πάντα τα ξέρουνε όλα και ακόμα και όταν ακούνε οτι κάτι είναι σάπιο και τους κάνει κακό (π.χ ΔΙΚΟΜΑΤΙΣΜΟΣ) το διαλέγουνε μην μπορώντας να αποδεχτούνε ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ήταν και οτι κάνανε λάθος και τελικά εξαπατήθηκαν, παρά γιατι τον εμπιστέυονται.
Συγνώμη αλλά απο αισιοδοξία πάσχω τελευταία..Είναι μάλλον που φοβάμαι την απογοητευση και για ακόμα μια φορα την «πικρή γέυση» που σου αφήνει.
anle
9 Ιουλίου, 2010 4:42 μμ
Υπαναπτυκτοι ειμεθα γενικα ως ειδος γιατι και ολο αυτο το εκτρωμα δεν ειναι ελληνικη εφευρεση.. απλα εμεις το προσαρμοσαμε στην πιο σκυλε εκδοχη. Υπαρχει κοσμος που διαλεγει αυτο τον τροπο ζωης γιατι το γουσταρει τρελα, υπαρχει αλλος που εχει παθει μονιμη βλαβη και δεν καταλαβαινει, αλλος που βαριεται αλλος που τον σιχαθηκε και τον πολεμαει αλλος που δεν το γουσταρε ποτε αλλος που φοβαται αλλος που δεν εχει εναλλακτικη.. Ο δικοματισμος πχ επικρατει γιατι ο κοσμος δεν πιστευει πως υπαρχει αλλη λυση (και εδω ας πουμε αναρωτιομαστε αν ο κουλ Αλεξις η Παπαρηγα βγει θα ειναι καλυτερο για αυτο τον τοπο??) . Μαλλον ο κοσμος δεν πειθεται απο αυτα που ο καθεις εχει να του αντιπροτεινει. Το θεμα ειναι οτι αυτο ισχυει επειδη ολοι ειναι ηλιθιοι και αν ναι τοτε τι κανεις αν θεωρεις εαυτον εξυπνο η αν οχι τι μπορει ν α γινει. Πανω απο ολα βεβαια δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ειμαστε μερος μιας παγκοσμιας κοινοτητας και οι αλλαγες οι ουσιαστικες δε θα ερθουν απο 10μυρια ελληνες μονο -ακομα και αν ολοι ξυπνησουμε- αλλα πρεπει να γινει μαζικα. Γιατι και ο Γερμανος θελει μερσεντε και ο Ιταλος Φεραρι και ο γαλλος στο παρισι σκαει 2000 εωρω για 50τμ τρυπα και ο Βαρκελονεζος εχει κολλησει με την ανεξαρτησια του και ο βορειος πιστευει οτι οι νοτιοι ειναι τεμ,πεληδες και του πινουν το αιμα.. Αλλα εκτος απο αυτους υπαρχουν και οι αλλοι.. και το θεμα δεν ειναι να βριζουμε τους αλλους αλλα να δουμε τι μπορουμε να κανουμε αυτοι που εχουν κοινη αποψη. Σημερτα δε ειναι απλο,ποσοι θελουν 8ωρη 5μερη εργασια με μισθο αξιοπρεπη (αν 1000 μινιμουμ πχ σε ευρωππαικο επιπεδο), δημοσια υγεια (δημοσια οχι πιπες) και παιδεια?? Ε αυτα δεν υπαρχουν πια η αν υπαρχουν απειλουνται.. Ας ξεκινησουμε λοιπον απο αυτα..
γαλαζοαίματος
9 Ιουλίου, 2010 3:38 μμ
Ο κόσμος είναι κι έτσι είναι κι αλλιώς.
Το ερώτημα είναι αν όσοι τον βλέπουν και τον θέλουν αλλιώς χωρούν στις φυλακές αυτών που τον βλέπουν και τον θέλουν (;) έτσι.
Αν δεν χωρούν (που δεν χωρούν) τότε θα πρέπει να μην πληρώνουν αυτό το κράτος, να μην ταΐζουν τον μέσα τους καπιταλισμό.
γαλαζοαίματος
9 Ιουλίου, 2010 3:42 μμ
μιλώ για κανονικές φυλακές – γεντικουλέδες και τέτοια όχι για …ποίηση
🙂
anle
9 Ιουλίου, 2010 4:58 μμ
Τσοκερωτηση.. Στις φυλακες σερβιρουνε μοχιτος?? 😛
γαλαζοαίματος
9 Ιουλίου, 2010 5:08 μμ
Νομίζω ναι, κι όχι μόνο, κάνουν και περισσότερο σεχ απ’ ότι έξω!
Το θέμα όμως είναι πως απλά δεν χωράμε όλοι…
anle
9 Ιουλίου, 2010 8:28 μμ
:o!! E ok katstete eseis eksw egw lew na paw mia bolta apo ekei.. fai stegh tsampa mohita kai seh!! Eviva!! 😛
Sosta
9 Ιουλίου, 2010 12:19 μμ
Είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα και διάθεση να ενωθεί το τουλάχιστον ακόμα με ανοιχτα μάτια (λίγο ζαλισμένο βέβαια..) κομμάτι του λαού που αντιστέκεται και να αρχίσει να ελκύει και να ξυπνάει ανθρώπους σαν το παραπάνω παράδειγμα δεν βλέπω να υπάρχει ζωηρη..
ChristosK
9 Ιουλίου, 2010 2:22 μμ
ειναι οντως δυσκολα τα πραγματα και ο αγωνας αντι-πληροφορησης του κοσμου ειναι τουλαχιστον ανισος. επισης, το κλιμα ανασφαλειας οσο αφορα τα εργασιακα, το κλιμα τρομοκρατησης των αγωνων, η νοοτροπια του «εγω θα τη σκαπουλαρω εστω και δυσκολα», ο εγκλωβισμος του «μονοδρομου», η απογοητευση απο γσεε και αδεδυ…
τοσα και τοσα πραγματα που ειναι ολα αρνητικα…
κι ομως, νομοτελειακα, αυτη η απαθεια δε γινεται να μην εκδηλωθει καποια στιγμη.
φαντασου τον κοσμο σαν ενα τεραστιο δοχειο που μαζευει σιγα-σιγα πιεση, μαζευει, μαζευει, εε δε μπορει καποια στιγμη ολο αυτο το φορτιο πρεπει να εκτονωθει. νομοτελειακα!!
το στοιχημα δεν ειναι τοσο το αν ο κοσμος θα τα υπομεινει ολα αυτα χωρις να αντιδρασει, αν και το ποσο πιεση αντεχει ο καθενας ειναι ενα μεγαλο θεμα, παρολα αυτα εγω πιστευω οτι αντιδραση θα ερθει, αργα ή γρηγορα. το στοιχημα ειναι οταν ο κοσμος αντιδρασει, η αντιδραση να ειναι συντονισμενη και συνειδητη. το στοιχημα ειναι να παλεψουμε ολοι για ολα, κι οχι ο καθενας για την παρτη του.
προσπαθω να ειμαι αισιοδοξος 🙂