ΑΘΗΝΑ, 29 Ιουνίου 2010
Το βίντεο που ακολουθεί είναι στιγμιότυπα από τη σημερινές διαμαρτυρίες στο κέντρο της Αθήνας.
Περιέχει τόσο λίγες στιγμές από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα, όσο και μεγάλο μέρος την πορείας που ξεκίνησε από το Μουσείο, με τα Πρωτοβάθμια και άλλα σωματεία, τον ΣΥΡΙΖΑ, την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά και τον Αναρχικό χώρο.
Η επιλογή να ανέβει ένα τόσο μεγάλο σε διάρκεια βίντεο όπου ξεδιπλώνεται η μαζικότητα της σημερινής πορείας είναι δική μου, κόντρα στη σιωπή των καθεστωτικών ΜΜΕ που ποτέ δεν προβάλουν τις κινητοποιήσεις. Ήθελα να καταγράψω τον πλούτο και την διαφορετικότητα των ανθρώπων που κατεβήκαν στον δρόμο.
Δυστυχώς στο βίντεο δεν περιέχονται οι προκλήσεις της Αστυνομίας που έπνιξε με χημικά τη διαδήλωση στο Σύνταγμα.
Κι αυτό γιατί καλή η βιντεοσκόπηση… αλλά ήθελα και να πορευτώ και λίγο 😉
Jaquou Utopie
short link http://wp.me/pPn6Y-1yL
MITSARAS
30 Ιουνίου, 2010 2:15 πμ
Πιθανότατα ασφαλίτης στη πορεία του ΠΑΜΕ στη Θεσσαλονίκη. Δεν είχε διακριτικά πάνω του αλλά για σημαντικό χρονικό διάστημα έδινε στίγμα για το που βρίσκεται η πορεία μέσω κινητού τηλεφώνου.
Άντε μπαγάσα τη γλύτωσες πάλι, την επόμενη φορά δε θα είμαστε τόσο ευγενικοί.
risinggalaxy
30 Ιουνίου, 2010 2:33 πμ
ρε μητσο που να σου πω για τα της αθηνας ..εδω πανε σε αγελες των 15-20 ατομων φορα παρτιδα.
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 5:14 πμ
Απ ότι δίαβαζα ήταν πολλοί αυτοί που έλπιζαν πολλά απ αυτή τη πορεία. Ντου στις βουλές, μέχρι και να βοηθήσουν τον Πάγκαλο στη δίαιτά του κυνηγόντας τον στα έδρανα και τους διαδρόμους. Τί έγινε; Η ζέστα φταίει; Η επανάστα εξαρτάται από τις κλιματολογικές συνθήκες;
Μπερεκέτι το βίδεο και μπράβο σ αυτόν που ήταν πίσω από τη κάμερα αλλά «τον πλούτο και την διαφορετικότητα των ανθρώπων που κατεβήκαν στον δρόμο» δεν τη διακρίνω.
koula
30 Ιουνίου, 2010 10:22 πμ
ε, καλό είναι που και που να φαίνεται και ότι κατεβαίνουν και απλοί άνθρωποι.. διαφόρων ηλικιών, και που πολλοί από αυτούς φαίνεται ότι δεν το έχουν «συνήθειο ή επάγγελμα» να πηγαίνουν σε πορείες..
και αυτή η εικόνα είναι πιο πειστική για όσους παρακολουθούν το 2λεπτο στις ειδησεις που λεει μόνο για τα τυχον επεισοδια που εγιναν και αφηνει σε οσους δεν ηταν παροντες την εντυπωση οτι ακομα και στην παρουσα συγκυρία, η πορεία/διαμαρτυρια/απεργία δεν αφορουσε ολον τον κοσμο… αλλά μόνο λίγους «περιεργους»..
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:28 πμ
Καλόστονα κι ας άργησε…
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:29 πμ
ήρθες να διαχωρίσεις τους καλούς από τους κακούς ΣΧΣ;
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:30 πμ
μην αρχίσεις τη γκρίνια, όμως,
σου έχω παγωτάκι 😛
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:38 πμ
μην ανησυχείς πάντως
ούτε θα εισηγηθώ τη διαγραφή σου
ούτε θα χαιρόμουν αν γινόταν κάτι τέτοιο
(που δε γίνεται)
Εμείς είμαστε άνθρωποι με καλή καρδιά
Τα ανεχόμαστε όλα
Γιάννης Μπακόπουλος
30 Ιουνίου, 2010 10:40 πμ
Φίλε, αν τον πλούτο τον ψάχνεις σε ευρώ, εδώ δεν είναι τράπεζα. Όσο για τη διαφορετικότητα, ματάκια έχεις, διαβάζεις τα πανό. Κι αν δεν ξέρεις και πολλά γράμματα, καθάρισε τις αυτάρες σου.
Φαίνεται, σου αρέσει να μιλάς πολύ και να ακούς λίγο.
Γιάννης Μπακόπουλος
yannisbakopoulos@yahoo.com
http://cag.dat.demokritos.gr
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 11:21 πμ
για να λέμε και του στραβού το στραβό
ο άνθρωπος αριστερός είναι
φτού του να μη τον ματιάσω
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 11:33 πμ
Ναι, Γιαννάκη, κατ αρχήν ας πάρουμε ένα βάλιουμ, δε βλάπτει.
Ο «πλούτος…των ανθρώπων που κατεβήκαν στον δρόμο.» που καταγράφετε με τη κάμερα μπορείς να μου εξηγήσεις ποιος είναι γιατί δε τον πιάνω. Απλή ερώτηση κάνω ζητώντας να καταλάβω από έναν που απ ό,τι φαίνεται πιάνει πουλιά στον αέρα.
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:46 πμ
και για να σε πειράξω και λίγο ακόμα:
τι έγινε; πως και από τα μέρη μας;
νόμιζα ότι με το διπλανό μαγαζί
αισθανόσουν πλήρης
ποιος καλός άνεμος σε έφερε από εδώ πέρα;
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 11:39 πμ
Νάτος κι ο δικός μου. Αν κατάλαβες σταμάτησα να συμμετέχω από τότε που «ανανεώθηκε». Εσύ ηρέμησες με τις διαγραφές για ακόμα ασχολήσε με τον «φασισμό» του πούλογλου;
Δεν τραβάω και κανα ζόρι. Να χαιρετήσω τη Κούλα και το Μαύρο που τους ξαναβρήκα και άμα δε με θέτε τη κάνω ελαφρά.
Και θα σε παρακαλούσα να μη με ξαναπείς αριστερό ή δεξιό ή δε ξέρω τι άλλο. Μερσί.
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 11:43 πμ
Απλά είδα να μπαίνεις
φορτσάτος στο μαγαζί
και θυμήθηκα τον παλιό καλό καιρό
Δεν υπάρχει «δε με θέτε»
άμα γουστάρεις γίνεσαι και contributor
στο πρώτο άρθρο που θα στείλεις
author γίνεσαι στο τρίτο
Αριστερό σε είπα χάριν κουβέντας – ως σχήμα λόγου για να συνεννοούμαστε στη συγκεκριμένη συζήτηση.
Εκτός αν θες να διευκρινίσεις ότι είσαι με την «άλλη πλευρά», των αστών, μικροαστών, πατατών βρ-αστών κλπ
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 11:52 πμ
Χαοτικός, μηδενιστής, ενάντια σε όλους και όλα. Αυτό είμαι. Κάποτε μ είχες πει «απολιτίκ». Βάλε κι απ αυτό. Που σου ρθε να με πεις φερέφονο του πούλογλου;
Δε γουστάρω τη ντεμέκ ιντελιγέτσια ξέρεις. «Πλούτος»…….πες ρε μάστορα «πάθος» «πόρωση», «φαντασία», «δυναμισμό», «αποφασιστικότητα», «οργή» να καταλάβω. Γαμάτο βίδεο τράβηξες και μπράβο, το παμε αυτό. Στο text μου το χάλασες.
Άρθρο έρχεται. Κρατειθήτε με τις ροχάλες, κρατάω ομπρέλα!
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 11:57 πμ
Το βίντεο το τράβηξε η Jaquou και το περιποιήθηκε ο rising galaxy
«Χαοτικός, μηδενιστής»;
Χμ δεν είναι λέξεις που στις μέρες αυτές μπορείς να είσαι περήφανος γι αυτές.
Το χτύπημα στη marfin πχ δεν ήταν καν αναρχικό-αντιεξουσιαστικό. Ήταν χαοτικό-μηδενιστικό
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:05 μμ
Δεν είμαι αναρχικός. Ποτέ δεν ήμουνα. Περίμενε να τελειώσω το άρθρο να δεις τι έχω να τους σούρω.
Δεν ξέρω για τη Marfin άμα είναι ηλίθιοι και κάνουν τους τζερτζελέδες πρωί…ας τα φάνε τώρα. Εγώ είμαι 1-2 γενιές πριν. Άμα θες να μιλήσουμε για τον Μαρούση, ήμουν μπροστά όταν το δακρυγόνο έσπασε τη τζαμαρία και έβαλε φωτιά.
Eddie
30 Ιουνίου, 2010 12:07 μμ
και ως τι αυτοπροσδιορίζεσαι αν επιτρέπεται;
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 12:10 μμ
Το χτύπημα στη marfin ήταν μηδενιστικής ιδεολογίας.
Αυτό έγραψα.
Το ανέφερα γιατί το να δηλώνεις μηδενιστής δε σημαίνει ότι έχεις και το μέτωπό σου καθαρό από ιδεολογική άποψη.
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:22 μμ
>Αυτό έγραψα.
Ok.
>Το ανέφερα γιατί το να δηλώνεις μηδενιστής δε σημαίνει ότι έχεις και το μέτωπό σου καθαρό από ιδεολογική άποψη.
Το πρωί που ξυπνάω το μέτωπό μου το βλέπω καθαρό. Έχω ξεπεράσει προ πολλού το να ανησηχώ για το πως το βλέπουνε οι άλλοι.
>και ως τι αυτοπροσδιορίζεσαι αν επιτρέπεται;
Δεν διαβάζεις Έντι!!! Το πα πιο πάνω. Αν δε με πιάνεις: HC PUNK.
Αυτά για μένα. Οι πορεία και η απεργία ψες ήταν πιο σημαντική.
Eddie
30 Ιουνίου, 2010 12:24 μμ
Σορρυ βλεπω μονο τα τελευταια σχολια.
Αλλα και παλι δεν απαντησες. Εννοουσα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ως τι αυτοπροσδιοριζεσαι. Οχι τι μουσικη ακους…
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:28 μμ
Έντι,
δεν έχω πολιτική ταμπελίτσα ούτε τις γουστάρω.
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 12:38 μμ
>» Το πρωί που ξυπνάω το μέτωπό μου το βλέπω καθαρό. Έχω ξεπεράσει προ πολλού το να ανησηχώ για το πως το βλέπουνε οι άλλοι. »
Αντιλήφθηκα τότε λάθος το λόγο για τον οποίο γράφεις «είμαι μηδενιστής, χαοτικός κλπ»
Τέλοσπάντων. Αν θες να δηλώσεις έτσι δήλωσε.
Άλλους θες να κατηγορήσεις πάντως για διανοουμενισμό, αλλά άλλοι το παίζουν ιντελιγκέντσια εδώ μέσα μου φαίνεται.
Απλά προσωπικά δε βρίσκω λόγο διαλόγου με ένα μηδενιστή.
Μου μοιάζει σαν να προσπαθώ να μετρήσω μια απόσταση χωρίς μεζούρα.
Όταν οι άλλοι γράφουν «αφού μέρα απεργίας ήταν μέσα στην τράπεζα, καλά να πάθουν» το θέμα εκεί τελειώνει.
Τα πράγματα είναι ασύμβατα. Κάθε καλώδιο επικοινωνίας έχει κοπεί.
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 1:02 μμ
Κιχώτη,
για κάποιο λόγο δε μου βγάζει το «απάντηση» κάτω απ το μύνημά σου.
Τέσπα.
Και ποιος σου είπε ότι οι μαλάκες της Μαρφίν ήταν μηδενιστές; Επειδή δε μας πάει ότι μπορεί να ήταν «αναρχικοί» ή «αντιεξουσιαστές΄;» Και ποιός σου είπε ότι όλοι οι μηδενιστές είναι ίδιοι;
Ήθελα να γράψω πάαααρα πολλά μπινελίκια για τη Μαρφίν. Και θα το κάνω.
Δε θέλω να πιάσω κουβέντα εδώ για το τί είμαι και για ό,τι άλλο να ναι. Το θέμα εδώ είναι το βίδεο της χτεσινής πορείας, έτσι;
Θα τα ξαναπούμε σιγα σιγά τώρα που η nihterida γουστάρει να παίξουμε.
Αυτά. Εις το επαναδιαβάζειν.
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 1:11 μμ
Δεν είναι όλα τέλεια στη δομή του blog.
Λοιπόν, το κάψιμο ήταν μηδενιστικό για τους εξής λόγους:
1. Έγινε απόπειρα να κάψουν τον Ιανό πριν ενώ ήταν άνθρωποι μέσα
2. Στη marfin είδαν ότι υπήρχαν άνθρωποι μέσα
3. βγήκε προκήρυξη που στήριζε την ενέργεια
Στην αναρχία υπάρχουν η ηθική και η αξία, πχ ο σεβασμός στη ζωή.
Ο μηδενισμός εξ ορισμού απορρίπτει κάθε αξία, ακόμα και αυτή της ζωής.
Τα υπόλοιπα που γράφεις το μόνο που δείχνουν είναι αυτό που έγραψα:
ότι το παίζεις ιντελιγκέντσια εδώ μέσα και σύντομα θα μας δώσεις ένα «φοβερό» άρθρο που θα δώσει ένα «μάθημα» σε πολλούς και «οδηγίες προς ναυτιλομένους». Εκκούσια ή ακούσια αυτά υπαινίσσεσαι
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 3:31 μμ
Κιχώτη,
πάλι αρχίζεις και μου τη σπας.
Όπως έκανες και «αλλού» ξεκινάς κουβέντες όπου και όπως εσύ γουστάρεις, πάντα εκτός θέματος με σκοπό απλά να τη πεις.
Λέω παρακάτω ότι το θέμα αυτού του θέματος είναι το βίδεο, η χτεσινή πορεία και η απεργία που είναι πολύ πιο σημαντικά από το τι πιστεύω και τι είμαι εγώ, κι εσύ άρχησες να μου τη πέφτεις να μου μιλάς για τη Μαρφίν, για το μηδενισμό και για το άρθρο που δεν έχω ακόμα γράψει.
Δε θα σ ακολουθήσω.
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 5:42 μμ
Moυ πέταξες τον μηδενισμό, το χάος κλπ σαν την ύστατη ιδεολογία και στάση ζωής.
Σε αυτό σου απάντησα, αναφέροντας τη marfin ως ένα παράδειγμα εφαρμογής του μηδενισμού.
Επίσης όσον αφορά το άρθρο που θα γράψεις, εσύ είπες ότι θα το γράψεις, εσύ έκανες υπαινιγμούς χωρίς να γράψει κάποιος τίποτα.
Πήγαινε πίσω και κοίτα τα σχόλιά σου.
Και πάνω από όλα: Χαλάρωσε!
Και αν ψάχνεις για το ποιος θέλει να τη σπάσει σε ποιον διαβάσε το δικό σου πρώτο σχόλιο εδώ μέσα και την προκλητικότητα, την ειρωνία, τον ψηλομυτισμό που το διακρίνει σε σχέση με κάποιους που γράφουν εδώ.
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
1 Ιουλίου, 2010 6:51 πμ
Είσαι καλός όταν τραμπουκίζεις αλλά όταν γκεμπελίζεις είσαι ακόμα καλύτερος!
>Moυ πέταξες τον μηδενισμό, το χάος κλπ σαν την ύστατη ιδεολογία και στάση ζωής.
Τη μπουρού τη καπνάμε από τη λεπτή
μεριά, όχι απ τη χοντρή.
Αλλιώς βλέπουμε παραισθήσεις και λέμε αερολογίες.
>Σε αυτό σου απάντησα, αναφέροντας τη marfin ως ένα παράδειγμα εφαρμογής του μηδενισμού.
Τρίχες μαλλοβάμβακες.
>Και πάνω από όλα: Χαλάρωσε!
Να σου κάνω τότε πάσα το σχόλιο του δικού σου:
Φαίνεται, σου αρέσει να μιλάς πολύ και να ακούς λίγο.
>προκλητικότητα, την ειρωνία, τον ψηλομυτισμό που το διακρίνει σε σχέση με κάποιους που γράφουν εδώ
Αφού επαίνεσα τον βιδεά σχολίασα μια λέξη που μου έκατσε κάπως. Μου απαντησε παρακάτω και τέλειωσε. Εσύ βρήκες ευκαιρία να τραμπουκίσεις και να γράψεις ότι παπαριά σου κατέβηκε στη κουρούπα.
Εσύ ξεκίνησες λέγοντας ότι ήρθα να διαχωρίσω σε καλούς και κακούς ΣΧΣ. Εσύ άρχισες να μου σχολιάζεις περί μηδενισμού, να με προσβάλεις χοντρά κατάμουτρα, να μου λες ότι δεν έχεις τίποτα να συζητήσεις με μηδενιστές αλλά συνεχίζεις να κάνεις κουβέντα.
Είχες και έχεις το κόμπλεξ του 18άρη να απαντάει σε όλους και όλα, να έχει άποψη για τα πάντα και να πιάνει κουβέντα σα να πρόκειται για τσαμπουκά που πρέπει οποσδήποτε να κερδίσει.
Χάρηκα που είδα ότι κάποια άτομα που γουστάρω και σέβομαι είναι καλά.
Αυτά.
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
1 Ιουλίου, 2010 9:52 πμ
Και, Εντι,
το HC Punk είναι στάση ζωής. Όχι (μόνο) μουσικούλα.
Τέλος, για να μη είναι η μοναδική μουσική μου προσφορά στο μπλογκ σας Καζατζίδης:
Eddie
1 Ιουλίου, 2010 10:40 πμ
Συμφωνώ σε αυτό που λες.
Αλλά και πάλι διαφέρει η στάση ζωής από την πολιτική στάση.
ΥΓ: και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Στελλάρα 🙂
kixwtis
1 Ιουλίου, 2010 12:16 μμ
> Είσαι καλός όταν τραμπουκίζεις αλλά όταν γκεμπελίζεις είσαι ακόμα καλύτερος!
Aφού έχω εσένα για μέγα δάσκαλο σε αυτά.
Ξέρεις εσύ.
> Είχες και έχεις το κόμπλεξ του 18άρη να απαντάει σε όλους και όλα
Είπαμε… έχω για δάσκαλο εσένα
>Να σου κάνω τότε πάσα το σχόλιο του δικού σου:
Φαίνεται, σου αρέσει να μιλάς πολύ και να ακούς λίγο.
Tα έξυσα ταρχίδια μου, τα ξαναέξυσα, αλλά πάλι εσύ βλέπω να το κάνεις αυτό, δάσκαλε του γκαιμπελισμού.
>Χάρηκα που είδα ότι κάποια άτομα που γουστάρω και σέβομαι είναι καλά.
Αυτά.
Στα δικά μου μάτια συνεχίζω να βλέπω αυτό που είπα, ότι όχι απλά διακρίνεις κάποιους εδώ σε καλούς και κακούς, αλλά έρχεσαι και να το προβάλλεις.
Σε μία δοκιμή να βάλω νερό στο κρασί μου λέω ότι οκ, μπορεί να αναθεωρήσω στη συνέχεια.
Θα δείξει…
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 12:03 μμ
aaa,
kainourgio paidaki…!!! 😀
geia sou, ti kaneis, pws se lene, theleis na paiksoume??? 😀 😀 😀
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:09 μμ
Gia senane:
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 12:13 μμ
aman.
kala, geia sou twra,
xarika gia ti gnwrimia.
😛
Back Door Man
30 Ιουνίου, 2010 1:03 μμ
Χαλαρώστε λίγο ρε παιδια, μπήκε ο ανθρωπος και αμέσως να ζητήσετε πιστοποιητικό επαναστατικότητας. Ο Ευλάμπιος είναι της γενιάς μου, «του άνθους της ελληνικής νεολαίας». (Και πολύ καλός γνώστης της ελληνικής punk σκηνής νυχτερίδα…)
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 1:11 μμ
🙂 🙂 🙂
wraia…!
Eddie
30 Ιουνίου, 2010 1:38 μμ
προσωπικα δεν ζητησα πιστοποιητικα απο κανενα. Απλα μονος του ειπε οτι δεν ηταν ποτε αναρχικος και απο περιεργεια και μονο ηθελα να τον ρωτησω ως τι αυτοπροσδιοριζεται.
Καλημερα 🙂
Back Door Man
30 Ιουνίου, 2010 5:30 μμ
Γεία σου edika 🙂
Eddie
30 Ιουνίου, 2010 6:25 μμ
είσαι ο δευτερος που το πιασε 😉
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 2:08 μμ
> «Χαλαρώστε λίγο ρε παιδια, μπήκε ο -> άνθρωπος <- …"
Tο θέμα είναι και με τι προθέσεις μπήκε
Σωστά;
Καθώς με τον τρόπο που μπήκε εγώ αισθάνθηκα
να μου ζητάει χαρτί Κουβελικότητας
(από αυτά των ανανεωτικών )
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 11:59 πμ
με ποιο ψευδώνυμο μπαίνει τώρα ο «μαύρος»; εσύ Ευλάμπιε ποιος ήσουν πριν;
συγνώμη είμαι λίγο στόκος στις αναγνωρίσεις.
Eddie
30 Ιουνίου, 2010 12:02 μμ
Λες να ειναι ο γνωστος Tapernidis απο το tvxs?
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:06 μμ
Ναι.
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 12:12 μμ
wraio onomataki exeis, evlampiaki! 😀
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 12:16 μμ
To hrisimopio otan «Ta perno». To alo moy ine «Onoyfrios Taxonidhs».
Ta skevi moy.
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 12:46 μμ
🙄
risinggalaxy
30 Ιουνίου, 2010 5:03 μμ
ταπερνιδη απο εμενα καλωςηρθες…
ρε κιχωτη !!! χαλαρωσε λιγο 🙂
anle
30 Ιουνίου, 2010 5:24 μμ
Αχ ναι καλωςτονε.. Εμενα παντως πολυ μου αρεσει γιατι πολυ συμφωνουσαμε γενικα. Ασε που μονο εγω με τον φτερωτο αρουραιο πλακωνομουν και μας λεγατε κατινες!! 😛
koula
30 Ιουνίου, 2010 5:32 μμ
καλησπέρες, Ταπερνίδη!
καλώς ήρθες!
🙂
Ili Geri
30 Ιουνίου, 2010 9:27 πμ
μπραβο jaquou , risinggalaxy kai σε ολους τους συμμετεχοντες στο πολύχρωμο ποταμακι που δεν πειράζει -και τόσο – που δεν ηταν μεγαλύτερο …
μου εφερε στο νου το τραγουδάκι … :
«.. να κοιμηθούμε αγγαλιά..
να μπερδευτούν τα ονειρά μας ..
..ρυθμό να δινει η καρδιά μας ..
.. … …. δικιά μας..»
j4nus
30 Ιουνίου, 2010 9:47 πμ
Πώς μετέδωσαν τα νέα για την πορεία τα βρετανικά τηλεοπτικά μέσα, bbc και sky news…
Στο 2ο έβαλα και λίγο Ισπανία για αυτούς που ασχολούνται με μουνδιάλ…
Το BBC αναφέρει εκτιμήσεις για τον όγκο της πορείας στους 10.000 διαδηλώτες… τις άλλες εκτιμήσεις τις έχασαν στο δρόμο…
Επίσης δείχνουν ξεκάθαρα την αρνητική προδιάθεσή τους απέναντι στις κινητοποιήσεις, όταν λένε ότι δε σας έφτανε η οικονομική κρίση κτλ επιβαρύνετε την κατάσταση με απεργιες κτλ…
φοβούνται μήπως τους κολλήσουμε τον απεργιακό κλο-ιό;
μας δείχνουν και τη μαντάμ που θέλει να πάει να παντρευτεί στη Σαντορίνη και δεν την αφήνουν οι Παμίτες… βρε θα τους ευγνωμονείς σε λίγα χρόνια που δε σε άφησαν να παντρευτείς… ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα, δε στο έχουν πει;
μεταξύ μας ποιος τουρίστας παντρεύεται στη Σαντορίνη και δεν έχει χρήματα να πάρει αεροπλάνο. Αυτή βέβαια λέει ότι ξέμεινε και από λεφτά και δεν έχει κανέναν στην Αθήνα… μαντάμ μού ήθελες γάμο στη Σαντορίνη, ας πήγαινες πουθενά πιο φτηνά, να σου περίσσευε και τίποτα για ώρα ανάγκης…
anle
30 Ιουνίου, 2010 10:31 πμ
Στο πρωτο βιντεο ο δασκαλος είπε τη μεγαλύτερη αληθεια. Εντωμεταξυ πριν κανά τριήμερο ηταν η γραμματέας του υπουργε’ιου εργασίας στο σκαι και έλεγε οτι οι διαδηλώσεις βοηθάνε γιατι μετα πανε οι δικοί μας και λένε στην Τροικα ¨Κοιτα οκ να το κάνουμε αλλα θα γίνει κοινωνικη εκρηξη¨. Στην ουσία δλδ ειναι σα να παραδεχονται οτ ειναι χέστες και ενω δεν μπορουν να διαπραγματευτουν απευθείας με τροικα μπορουν να χρησιμοποιουν το λαο για να μην περασουν καποια μέτρα. Εστω και έτσι λοιπον νομίζω οτι αξιζει ο κοσμος να αντιδρα. Προσωπικά αν ηταν 10 η 20 χιλιαδες μόνο με θλίβει και αναρωτιεμαι γιατι..
Jaquou
30 Ιουνίου, 2010 10:33 πμ
Πριν φύγω, να κάνουμε και καμια δουλειά, ηθελα να πω ότι ήταν πολύ παραπάνω από 20000 χθες στους δρόμους της Αθήνας… υπολογίζω μέχρι και 50000.
Και θα πρέπει να σκεφτόμαστε και τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας όπου έγιναν συγκεντρώσεις και πορείες.
Χαιρετώ τους ΣΧΣ
🙂
anle
30 Ιουνίου, 2010 10:42 πμ
50 is much better!! 😀 Kalimereees!
koula
30 Ιουνίου, 2010 5:36 μμ
κύριε j4nus.. πούτ δε μπράιντ ντάουν!
εννοείται ότι είναι σοκαριστικό για πολλούς τουριστες.. γιατί πάντα τα έχουν όλα προγραμματισμένα ως την τελευταία λεπτομέρεια, πολλούς μήνες πριν.. οπότε φρικάρουν με οποιαδήποτε αλλαγή..
πόσο μάλλον όταν «the σόι is on it’s way!»..
Μαρξ Φακτορ
30 Ιουνίου, 2010 9:48 πμ
Μια χαρά κι ο κόσμος κι ο παλμός…σημασία έχει νάμαστε κάτω. Πολύ καλή δουλιά, αντε με το καλό κι απεργία διαρκείας. Εύχομαι νάναι πάντα έτσι το μπλογκ…συγχαρητήρια!
mitera
30 Ιουνίου, 2010 9:56 πμ
μπραβο jaquou για το βιντεο!
Ο πλουτος και η διαφορετικοτητα των ανθρωπων ειναι πολυ λεπτες ενοιες για να διακριθουν ευκολα!
Καποιοι νομιζουν οτι θα εβλεπαν ανθρωπους με 3 ματια και αλλους με 5 χερια !
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 9:59 πμ
με βάση τα πλάνα που πήρατε – πολύ καλά κάνατε φυσικά – σε πόσες δεκάδες χιλιάδες υπολογίζεται ο κόσμος που κατέβηκε στην πορεία;
risinggalaxy
30 Ιουνίου, 2010 10:37 πμ
παιδια το bbc ελεγε για 20.000 χιλιαρικα στην αρχη και μετα το εκανε 10.000.
]Αυτο που ειδα εγω ειναι 50.000 ανθρωποι χωρις το ΠΑΜΕ .
Ολα τα αλλα ειναι γκρινιες η εκ του πονηρου.
Εκτος αν εχουμε βαλει το πηχη στη 5 Μαη οποτε ειναι λαθος. Ειναι αλλη ταξη μεγεθους ως γεγονος και δεν ηταν καν πορεια. Εξεγερση ηταν που καποιοι την κοψανε νωρις.
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 10:40 πμ
gracias κοπέλια
sancho panza
30 Ιουνίου, 2010 10:34 πμ
Mπράβο jaquou & rising galaxy
Χρωστάω κέρασμα παγωτό
Αλλά για να μη γίνω βαρετός
μπορεί να κεράσω και τίποτα άλλο,
θα σκεφτώ…
Άντε…
επιστρέφω στο εργαστήριο
στο όρος Γλυκαράτ
Πάω να πάρω τις 10 τσελεμεντές
j4nus
30 Ιουνίου, 2010 11:03 πμ
αν και η αριθμολαγνεία λένε δεν είναι κάτι καλό… οι πάσχοντες από αυτήν δυστυχώς δεν μπορούν να την αγνοήσουν ή να την αποφύγουν…
έτσι κι εγώ ως αριθμολάγνος θα πω ότι 50.000 πολίτες για τα δεδομένα μιας πόλης όπως της Αθήνας και του Πειραιά είναι πολύ λίγοι… ακόμα κι αν βάλουμε το Παμε και το λιμάνι… μιλάμε για την πρωτεύουσα εκεί που χτυπάει η καρδιά του κράτους και είναι συγκεντρωμένο το 50% του πληθυσμού της χώρας…
Στην πορεία της 5ης Μάη δεν ήμουν εκεί, ωστόσο για να χαρακτηριστεί μια πορεία εν δυνάμει εξέγερση, πιστεύω χρειάζονται και κάποια άλλα χαρακτηριστικά. Δεν αρκεί το μέγεθος του κόσμου που συρρέει και συνεχίζει να συρρέει αλλά και το ότι παρότι γίνεται επιχείρηση διάλυσής της ο κόσμος το βράδυ δεν πάει στο σπίτι του και την άλλη μέρα στη δουλειά, αλλά παραμένει στους δρόμους… επανέρχεται, όχι μετά από 2 εβδομάδες…
Η αλήθεια είναι ότι το αγγούρι δεν το έχει νιώσει η πλειοψηφία ακόμη… από το σεπτέμβριο και μετά, που θα έχουν περάσει κι άλλες αυξήσεις στον τιμάριθμο λόγω φπα και καυσίμων θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν… επίσης στο πεδίο της πληροφόρησης και προπαγάνδας τα γνωστά μ.μ.ε παίζουν το παιχνίδι της τρομοκράτησης του κόσμου με το δίλημμα δντ=αγγούρι ή χρεοκοπία…
οι περισσότεροι τηλεθεατές ως κανονικοί ΑΔΑείς τρώνε ό,τι τους ταΐζουν…
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 11:31 πμ
μην απογοητευόμαστε όμως κιόλας.
οι ιδιωτικοί υπάλληλοι μέσα στην τρομοκρατία μικρής και μεγάλης εργοδοσίας δεν μπορούσαν να απεργήσουν. εντωμεταξύ και οι μικρομαγαζάτορες ποτέ δεν διακρίνονταν για την ταξική τους συνείδηση.
στο δημόσιο τα ΠΑΣΟΚια το παλεύουν ακόμα, νομίζουν ότι ο εφιάλτης είναι όνειρο και θα τελειώσει. εδώ μπορεί να πει κανείς πολλά.
υπάρχει όμως και κάτι άλλο: όσοι κατεβαίνουν σε πορείες συνήθως εκπροσωπούν οικογένειες μικρές ή μεγαλύτερες. θα κατέβει η κόρη ή ο γιος ή ο πατέρας ή η μητέρα, σπάνια θα κατέβουν όλοι μαζί ή περισσότεροι από δύο. όπως στους ταυτόχρονους καλοκαιρινούς γάμους ένα πράγμα, που πάει ένας αντιπρόσωπος από κάθε οικογένεια για να δώσει το φακελάκι.
(τώρα στις πορείες θα πηγαίνει τουλάχιστον ένας για να δίνει το ….φαΣκελάκι!)
σίγουρα κάποιοι πρέπει να μείνουν πίσω για να ψωνίσουν, να μαγειρέψουν, να πληρώσουν λογαριασμούς, να τρέξουν για μικροδουλειές…
και αν υπάρχουν και μικρά, κυρίως, παιδιά οι υποχρεώσεις για όλους μεγαλώνουν.
η καθημερινότητα είναι εκεί, αδιαπραγμάτευτη, ακόμα και σε προεξεγερτικές περίοδοι.
ένα μεγάλο ευχαριστώ λοιπόν στους αφανείς, μικρούς και μεγάλους ήρωες στην …»υποστήριξη» των απεργών και των διαδηλωτών!
τ’ ακούς ζουζούνα (που γκρινιάζεις ουκ ολίγες φορές); τ’ ακούς μαμά;
συμπέρασμα: ο κόσμος ήταν σκιας 250 χιλιάδες, αλλά έψηνε, μαγείρευε, ετοίμαζε για τους διαδηλωτές…
mitera
30 Ιουνίου, 2010 7:26 μμ
ξσβορς ,γκρινιαρα εγω;;; 🙂
(αν ενοεις εμενα! )
Συμφωνω μαζι σου σε ολα οσα γραφεις (εκτος απ’τη γκρινια)
Στη Σταδιου χθες, με πλησιασε ενα παληκαρι,να μου πουλησει μια εφημεριδα,κοιταξα το προσωπο του. Γλυκο, χαρουμενο,αισιοδοξο και αγουρο!
Πηρα την εφημεριδα χωρις καν να κοιταξω ποια ειναι.Με ρωτησε: «πως τα βλεπετε τα πραγματα;»
Με χαμογελο και αισιοδοξια του λεω, θα τη βρουμε την ακρη!
Ετσι-ετσι πρεπει, μου απαντησε!
Γι’αυτο το παληκαρι,για το δικο μου παιδι αλλα και για ολα τ’αλλα παιδια που συνεχιζουν να ειναι αισιοδοξα, γκρινιαζω που και που!Βλεποντας το μελλον που τους ετοιμαζουν,τα σκληρα και εξαντλητικα μετρα που περνουν,τοσο πιο πολυ επιμενω στην ενοτητα.Ειναι πιστευω ιστορικες οι μερες που ζουμε, για να αναλωνομαστε σε μικροπολιτικες διαφορες!
Ξερεις δεν ειμαι των πολλων αναλυσεων,αλλα το ενστικτο της μανας, δεν πεφτει ποτε εξω!! 😉
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 8:21 μμ
όι προς θεού!
δεν είχα καν υπ’ όψη μου κάποιο ατομικό σχόλιο, σε μια διάχυτη απαισιοδοξία αναφερόμουνα και μάλλον συμφωνείς ότι το σχόλιο είναι αισιόδοξο.
μητέρα μακάρι να ήταν όλες οι μαμάδες σαν κι εσένα και τη chrisppa…
😉
μανικάκος
30 Ιουνίου, 2010 8:27 μμ
ωπα…!!!!!
mitera
30 Ιουνίου, 2010 8:56 μμ
τι οπα…βρε!!!!
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 10:21 μμ
πειραχτήρι….
μανικάκος
30 Ιουνίου, 2010 10:50 μμ
σορι…αλλο καταλαβα!!!!
σορι σορι 😦 😦 😦
mitera
1 Ιουλίου, 2010 8:44 πμ
καλα βρε Μανικακο, μη κανεις
ετσι!Δεν ηρθε και η συντελεια
του κοσμου!! 🙂 🙂
mitera
30 Ιουνίου, 2010 8:52 μμ
οκ ξεσβρος!
Διαβασα και γω μαμα και το πηρα προσωπικα!Γιατι οπως γνωριζεις,«μανα ειναι μονο μια»! 🙂
Παντως πιστευω οτι ακριβως με τον ιδιο τροπο σκεφτονται πολλες μαναδες!!
Οσο για την αισιοδοξια του σχολιου συμφωνω απολυτα!
Αν κι εγω το παιδακι μου το αφησα μισονηστικο χτες! 🙂
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 10:20 μμ
τώρα κατάλαβα!!!!
τη μάνα μου εννοούσα!
mitera
1 Ιουλίου, 2010 8:45 πμ
🙂 🙂
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 12:09 μμ
«ο κόσμος ήταν σκιας 250 χιλιάδες, αλλά έψηνε, μαγείρευε, ετοίμαζε για τους διαδηλωτές»
isxuei apoluta avto. bravo pou to eipes.
exw ki egw polla tetoia paradeigmata (opou i kathe oikogeneia stelnei enan mono…ekproswpo stin poreia).
i kosmos me problimata ugeias pou logw tis zestis den katebike, alla psuxika itan mazi mas.
i alloi pou den eixan parea kai ntrapikan/fobithikan na kateboun monoi tous.
imastan toulaxiston 1 ekatommurio 😉
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 1:26 μμ
και όταν δεν θα υπάρξει αρκετό φαγητό για να χορτάσει ο κόσμος την απελπισία του – που δεν εύχομαι να συμβεί, αλλά φοβάμαι ότι είναι πιθανό στα μεγάλα, μητροπολιτικά αστικά κέντρα και σε αποκομμένες περιοχές με πολλούς κρυφούς νεόπτωχους και ελάχιστη αγροτική παραγωγή όπως η Χίος (η οποία είχε ΠΕΙΝΑΣΕΙ στο Β’ Παγκόσμιο) – τότε αυτός ο κόσμος θα κατέβει, θα γίνει πιο ορατός και θα συγκρουσθεί πιο απτά, πιο υλικά, πιο σωματικά με τη λογική του κέρδους.
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 1:36 μμ
etsi akribws einai dustuxws…
(na prosthesw s avtous pou den katebikan xtes stin poreia kai POLLOUS maxitikous daskalous/kathigites stin athina pou efoson ekleisan ta sxoleia, osoi mporesan, exoun idi paei sta xwria tous na ksekourastoun. an itan athina, tha katebainan opwsdipote. opote, -kalws i kakws- oloi mas perimenoume to septembri 😉 )
nolongersafe
30 Ιουνίου, 2010 2:33 μμ
ξσβρε είσαι από το νησί? Είσαι ούργιος και του λόγου σου?
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 2:51 μμ
ούργιος απο στεφάνι, αλλά το διασκεδάζω (ακόμα… 🙂 😉
δεν ξέρω όμως που θα με βγάλει…
χαχά
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 2:52 μμ
κάτι μου λέει ότι ήσουν φαντάρος στο «κωλονήσι» ή «ουργία», έτσι δεν το λένε στη «κοινή στρατιωτική»;
nolongersafe
30 Ιουνίου, 2010 9:05 μμ
Κωλονήσι? Κατάγομαι από εκεί οπότε….
κάμε καλά γιέ μου, γιατί εν σε βλέπω καλά φωτιοκαμένε…..
που π’ανάγκασμα σε λωλέ….
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 10:27 μμ
καλά τα λέμε στα Βρουλίδια λοιπόν…
😉
είπες «ουργία» και λέω «αυτός δεν θέλει να τη βλέπει τη Χιός»…
πούθε κατάγεστε παρακαλώ;
γιατί οι Χωραΐτες Χωραΐτες είναι λίγοι.
Jaquou
30 Ιουνίου, 2010 1:23 μμ
@
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
Διάλογο δεν χρειάζεται να κάνουμε, βαριέμαι και λίγο.
Ο πλούτος έιναι ο καθένας μας ξεχωριστά.
Ντεμεκ διανοούμενος δεν ξέρω ποιόν θεωρείς, εγω δεν είμαι καθόλου μα καθόλου…
Επειδή εσύ είσαι μηδενιστής δεν χρειάζεται να γίνουμε και όλοι 😛
Καλωσήλθες και κράτα την επιθετικότητα για τον Κούλογλου, εδω ο καθένας κάνει το κέφι του, κανείς δεν είναι δημοσιογράφος και κανείς δεν κάνει δήλωση φρονημάτων.
@
Ξέσβουρος
Ο Μαύρος γράφει σαν Μαύρος 🙂
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 1:29 μμ
🙂
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 1:58 μμ
🙂 🙂
ξσβρoς
30 Ιουνίου, 2010 2:24 μμ
σ’ ευχαριστώ Jaquou 🙂
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 5:58 μμ
Πάσο Jaquou.
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 2:54 μμ
Πάντως διαβάζοντας πληροφορίες από indymedia και από εδώ
και βλέποντας ορισμένες εικόνες παρμένες από την κάμερα του ζούγκλα είδα να υπάρχει μία ποιοτική διαφορά στην πορεία: ο αέρας
Δηλαδή αυτό που μου δείχνουν οι εικόνες είναι ότι η πορεία πήρε τον αέρα των μπάτσων.
Δηλαδή το στυλ των ανθρώπων μου φαίνεται «εμείς είμαστε ο λαός και θα κάνουμε αυτό που θέλουμε»
Αν έχει υπάρξει τέτοια αλλαγή στην ψυχολογία και διατηρηθεί σε μαζικότερες κινητοποιήσεις, τότε μάλλον θα δούμε κάτι διαφορετικό στο δρόμο,
από όσα έχουμε δει ως τώρα.
j4nus
30 Ιουνίου, 2010 5:26 μμ
Ευλάμπιε Ταπερνίδη, κανονικά θα έπρεπε να είσαι Ταπαιρνίδης…
δεν ήμουν στην πορεία της Αθήνας αλλά από τις λίγες στις οποίες ήμουν, μπορώ να αποκωδικοποιήσω τον πλούτο στον οποίο αναφέρθηκε η jaquou…
Έναρξη αποκωδικοποίησης…
Αυτό που είδα εγώ ήταν διαδηλωτές όχι μόνο ενός ηλικιακού γκρουπ, όχι μόνος μιας ιδεολογίας, όχι ενός κλάδου ή μιας συγκεκριμένης τάξης… όχι μιας φυλής ή χώρας… άνθρωποι που ήταν οργανωμένοι γενικώς και ειδικώς και άνθρωποι ανένταχτοι… άλλοι σοβαροί, άλλοι νούμερα-φρούτα-γραφικοί…
έχει από όλα ο μπαξές… και αν το ψάξεις λιγο στη βιολογία και στη φύση… ο πλούτος υπάρχει μόνο εκεί που υπάρχουν τα πάντα όλα… κι όχι ένα συγκεκριμένο είδος…
τέλος αποκωδικοποίησης…
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 5:55 μμ
Θενκ γιου j4nus (χαοτικός και στην ορθογραφία) .
Ένα σχόλιο έκανα, μια σκέψη είπα.
Έχω την αίσθηση ότι κάποια φρασεολογία, ένα κάποιο λεξιλόγιο, συνθήματα, τσιτάτα κτλ που μπορεί να θεωρούνται, δεν ξέρω…»επιπέδου» να το πω;…δεν βοηθάν να περάσουν μυνήματα στον πολύ κόσμο είτε γιατί μερικές φορές είναι μέχρι και τελείως ακατανόητα ή και τον φοβίζουν. Άσε που μερικά είναι τελείως απολιθώματα. Και μου είναι τελείως αδιάφορο ποιοι τα λένε, ούτε έχει σημασία αν συμφωνώ ή όχι.
ΠουΧου
«Την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία»
Ναι, καλά. Η θεια μου η Μαρίκα που πλένει σκάλες και έχει τελειώσει δημοτικό θα καταλάβει ποια είναι η «πλουτοκρατία».
«Να καεί το μπουρδέλο η Βουλή» (που το γουστάρω και πολύ).
Ο κάθε 50άρης 60άρης (-άρα) που θα ήθελε να κατέβει στη πορεία πιστεύεις ότι δεν κλάνει μέντες όταν το ακούει αυτό; Σου λέει «άγρια τα πράματα». Μετά είναι να απορούμε γιατί δεν κατεβαίνει περισσότερος κόσμος;
Διαβάζω σ ένα σάιτ:
«Ζούμε μια καταιγίδα που εκκινεί από το τελειωτικό τσάκισμα κάθε κοινωνικής και εργασιακής κατάκτησης και παίρνει το χαρακτήρα μιας ολικής επίθεσης του κράτους ενάντια στην καταπιεζόμενη και εκμεταλλευόμενη κοινωνία. Μια επίθεση ορατή από όλους που καταφέρνει όμως, μέσα στον καλοσχεδιασμένο επικοινωνιακό ορυμαγδό, να αποκρύψει πολλές από τις πτυχές της.»
Τι λέει εδώ; «εκκινεί», «ορυμαγδό»…»Μια καταιγίδα που ξεκιναέι από τελειωτικό τσάκισμα»
Είναι αυτό λεξιλόγιο και τρόπος έκφρασης για να το καταλαβαίνει «ο κόσμος» που θέλεις να έρθει στη πορεία σου και να σε υποστηρίξει;
Αν ήμουν χοντροκοιλιάς μικροαστός και αποφάσιζα να σηκωθώ από τη πολυθρόνα με το που άκουγα κάτι τέτοια θα έλεγα: «άσε ρε. Πάω να δω μπάλα»
Ή τα λέμε για τους «δικούς μας» και μόνο;
anton555
30 Ιουνίου, 2010 6:04 μμ
Η γλωσσα «επιπεδου»ειναι η προσφορα του ΣΥΝ στην πολιτικη και κοινωνικη ζωη του τοπου.Τη χρησιμοποιησε οοολο το «εκσυγχρονιστικο» σιναφι(αριστερα,δεξια και κεντρο).Συμφωνω μαζι σου.
koula
30 Ιουνίου, 2010 6:14 μμ
ΩΧ!
ρε σεις.. σημερα τελειωνε η προθεσμια υποβολης προτασεων ονομασιας του νεου κομματος..
βγαλαμε πορισμα?? 😛
βαφτιστηκε? δεν πηρα χαμπαρι..
παρακαλούνται οι διοργανωτες να ενημερωσουν τον κοσμο! και τους νικητες..
σορυ για το οφ-τοπικ..
αλλά ειπες ΣΥΝ.. ειπε ο αλλος για ΑΔΑεις.. 😛
anthellinis nuxteris
30 Ιουνίου, 2010 6:08 μμ
eee, xmmm,
sto thema tis glwssas pou thigeis, sumfwnw apoluta me ton…mavroprobato!! 😉
dwse basi! einai eksairetiko video… 🙂
(to eixa afierwsei prin duo treis meres sto kormoranaki, den kserw na to akouse kai ti…katalabe :D)
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 6:31 μμ
τα σπάει!
ευχαριστώ νυχτερίδα
Ευλάμπιος Ταπερνίδης
30 Ιουνίου, 2010 6:35 μμ
Μ άρεσε.
Αλλά απ την άλλη, δεεεεε θες να σε καταλαβαίνουν αυτοί για των οποίων τα δικαιώματα αγωνίζεσαι; Κι άμα οργανώνεις πορείες και δεν έρχονται, δεν είναι λιγουλάκι κουλό να λες ότι φταίει ότι δεν έχουν λεξικά;
Γεια σου Κούλα!!!!
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 6:41 μμ
Η λέξη καπιταλισμός είναι ξύλινη γλώσσα;
Πως θα την έλεγες σε απλά ελληνικά χωρίς να γράφεις ολόκληρες παραγράφους;
MITSARAS
30 Ιουνίου, 2010 9:10 μμ
Πως θα την έλεγες σε απλά ελληνικά χωρίς να γράφεις ολόκληρες παραγράφους;
********************************
Πανεύκολο: Κεφαλαιοκρατισμός.
kixwtis
1 Ιουλίου, 2010 12:19 μμ
…….
Το έφερα σαν παράδειγμα, γιατί
όντως μου έτυχε…
Να μου πουν για ξύλινη γλώσσα κλπ επειδή είπα τη λέξη καπιταλισμός.
Οκ … ναι … εγώ φταίω…
Καλά… στη λέξη κεφαλαιοκρατισμός θα βαρούσαν βουβουζέλες*.
Βέβαια αυτό που έκανα αντί να μπω στο τρυπάκι των χαρακτηρισμών ήταν να αναλύσω το τι θα πει καπιταλισμός και να αναλύσω το πως συνδεόταν αυτό που έλεγα με τον καπιταλισμό. Είναι και αυτός ένας τρόπος για αυτούς που κάνουν το μαλάκα.
Κρίμα που δεν ήξερα νωρίτερα το τραγουδάκι του μαυροπρόβατου.
Το θέμα είναι ότι ο μαυροπρόβατος δε μιλά για ανθρώπους που τους φαίνονται άγνωστες οι λέξεις,
αλλά για ανθρώπους με προθέσεις στυλ Ταπερνίδη, δηλαδή ανθρώπους που δεν έχουν διάθεση να μιλήσουν σοβαρά
* edited από: καραμούζες
Eddie
1 Ιουλίου, 2010 12:30 μμ
Οχι και καραμουζα η βουβουζελα 😛
kixwtis
1 Ιουλίου, 2010 12:34 μμ
εντάξει,
το διόρθωσα
koula
30 Ιουνίου, 2010 6:48 μμ
🙂
οκ, άλλες θα φταινε τα λεξικά και άλλες θα φταινε τα.. κομπλεξικά..
νομίζω όμως ότι οι περισσότεροι (που δε θα καταλαβαιναν και πολλά από αυτά που έφερες σαν παράδειγμα – μέσα κι εγώ..) έχουν κουραστεί να ακούνε τέτοια λόγια.. αλλά ακριβώς επειδή τα πράγματα πλέον είναι πολύ σοβαρά, αποφασίζουν και κατεβαίνουν στις πορείες (ή και απεργίες).. χωρίς να έχουν «υποχρεωση» οπως ορισμενοι συνδικαλιστες.. και χωρίς να έχουν συγκεκριμένη ομάδα (που να συμφωνουν με τις αποψεις της, εννοω) με την οποία θα συμπορευθούν..
απλά δεν πάει άλλο.. και κατεβαίνουν να διαμαρτυρηθούν!
και εκεί είναι που ανακαλύπτουν ότι τριγύρω τους βρίσκονται πολλοί άνθρωποι που τους μοιάζουν.. που τους συναντούν στην καθημερινότητά τους.. και που αντιστοιχούν και στον εργαζόμενο και στον συνταξιουχο και στον ανεργο και στον φοιτητη..
και επιπλέον, συνειδητοποιούν την παραπληροφόρηση που «ετρωγαν» τόσον καιρό που πίστευαν αυτούσια τα όσα ακουγαν στην τιβι σχετικά με όλες (άντε.. να βάλω και το σχεδόν..) σχεδόν τις διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις.. τα κλασικά: για το ποιοι ξεκινησαν τα επεισόδια.. για το πώς τα ΜΑΤ «αναγκάστηκαν» να ασκησουν βία για να «αμυνθουν και μόνο».. το πόσο «λίγοι» ήταν οι διαδηλωτές.. κλπ
kixwtis
30 Ιουνίου, 2010 6:37 μμ
Και δε μπορείς να αντέξεις να μην postάρεις μετά αυτό:
nolongersafe
30 Ιουνίου, 2010 9:20 μμ
μου χάλασες το προτσές μου, νυχτ!!!
(κορυφαίο θέμα!! μπράβο)
kixwtis
1 Ιουλίου, 2010 3:15 μμ
spreads, ΑΕΠ, επιτόκια, γενικός δείκτης, χρηματηστήριο, ομόλογα…
Κατά τα άλλα η δική μας η γλώσσα είναι η ξύλινη…
koula
30 Ιουνίου, 2010 6:10 μμ
βασικά.. δε μπορώ να μιλήσω για όλους.. αλλά η αίσθησή μου είναι ότι οι περισσότεροι εδώ.. τα λένε παρέα.. μπας και βγαλουν άκρη οι ίδιοι.. δεν απευθύνονται απαραίτητα στους «άλλους».. ούτε καν στους «δικούς» τους (αν υποθεσουμε οτι βρισκεται εστω και ενα ατομο που να συμφωνει με ένα άλλο.. 😛 )
θα το δεις στην πράξη.. 😉
μανικάκος
30 Ιουνίου, 2010 6:38 μμ
mitera
30 Ιουνίου, 2010 8:38 μμ
ειναι πολυ καθηκια τελικα!!!
Περνω πισω εκεινα που λεγαμε με την Ερεντιρα περι αμουστακων παιδιων!
Και εχει πολυ δικιο ο kixwtis οτι υπηρχε μια ποιοτικη διαφορα χθες.Πραγματι η πορεια πηρε τον αερα των ΜΑΤ!!!
Αυτο νομιζω ηταν και το πιο αισιοδοξο μηνυμα της χθεσινης πορειας, αλλα και του λιμανιου!!
j4nus
1 Ιουλίου, 2010 2:19 πμ
ξσβρος, για κάθε διαδηλωτή υπάρχουν άλλοι 3-4 που θα μπορούσαν να κατέβουν κι αυτοί στην πορεία, που συμφωνούν ιδεολογικά αλλά επί του πρακτέου στηρίζουν ψυχικά και ηθικά το ντου από παντού…
έτσι όμως δε γίνονται ούτε εκλογικές ανατροπές ούτε κοινωνικές.
Με τη λογική αν είχαν κατέβει όλοι οι πολίτες να ψηφίσουν, με τη λογική αν είχαν κατέβει όλοι οι συμπαθούντες-συμπαραμαρτούντες στην πορεία θα είχε γίνει εκείνο ή το άλλο…
με τα «αν» δε γράφεται ιστορία…
είπαμε είμαι αριθμολάγνος και για να το επιβεβαιώσω θα πω ότι αν δεν κατέβουν τουλάχιστον μισό μύριο στην πορεία με διάθεση όχι να φύγουν ολοκληρωτικά μετά τα πρώτα δακρυγόνα αλλά να επανέλθουν στο επόμενο 3-4 κοινως να μη διαλυθούν τελείως κτλ… δεν πρόκειται να γίνει τίποτα…
το μισό μύριο είναι ένα νούμερο που δε διαλύεται έυκολα, αν όντως το πάρει απόφαση ότι για να μη φαμε το δακρυγόνο στη μουρη ας παρουμε και καμια μάσκα… επίσης το μισό μύριο είναι νούμερο που κάνει κι αυτούς που είναι σπίτι τους να μη φοβηθουν να κατέβουν… δλδ όσοι θα φεύγουν, άλλοι τόσοι θα έρχονται…
το ερώτημα είναι τι θα γίνει μετά… αν όντως οι δυνάμεις καταστολής σε τέτοιο σενάριο δεν καταφέρουν τίποτα, ίσως κάποιοι σκεφτούν για ελληνικά στρατά κτλ αλλά αυτό δε νομίζω ότι θα γίνει… πιστευω ότι ο τζεφρυ θα αποδεχτει την ήττα του…
κι υστερα; όπως λέει και το τραγούδι ύστερα ύστερα και δεν υπάρχει ύστερα…
μετά θα πέσει γέλιο… γιατι προκειμένου να μη διαχειριστεί μια επαναστατική μειοψηφία-ελίτ το μετά θα πρέπει ο κόσμος στην πλειοψηφία του να έχει κάποια πολιτική παιδεία και συγκρότηση… αν υπάρχει το πείραμα θα πετύχει… θα είναι ένα γιγάντιο τεστ…
καποιοι μπορεί να διακρίνουν κάποια ίχνη ας πούμε απαισιοδοξίας… η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα είναι μαύρα κι άραχνα γιατι και ο πολύς ο κόσμος έχει μάθει σε νοοτροπίες τέτοιες… είναι εκπαιδευμένος έτσι και θα χρειαστεί μεγάλο μεταβατικό στάδιο ίσως μια γενιά ολόκληρη για να πάψει να είναι έτσι στην πλειοψηφία του…
πάντως μεταξύ μας η μόνη περίπτωση για διαγραφή χρέους είναι να διακοπεί η συνέχεια του ελληνικού κράτους-δημοκρατίας… αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους… είτε με δικτατορία είτε με επανάσταση…
αν διαρρηχθεί η συνέχεια του ελληνικού κράτους, τότε το χρέος θα μπει στον κάλαθο… εννοείται ότι ο πόλεμος των αγορών μόλις θα έχει ξεκινήσει… αλλά εδώ ξεκίνησε ολόκληρος πόλεμος των άστρων… στις αγορές θα κολλήσουμε…
η επανάσταση μπορεί να είναι ειρηνική με την έννοια της αποχής-μαζικής απεργίας μεγάλου ποσοστού του ενήλικου πληθυσμού, ας πούμε ένα 33%, μπορεί να είναι και βίαιη… κοινώς οι δρόμοι θα βαφτούν κόκκινοι…
όλα αυτά όμως θα είναι μια ανάμνηση… σημασία έχει το μετά… αυτό το μετά είναι λίγο ερωτηματικό… όσο μικραίνει το ερωτηματικό τόσο πιο κοντά φτάνουμε στο μετά… όσο παραμένει μεγάλο…
ξσβρoς
1 Ιουλίου, 2010 9:47 πμ
δεν μπορώ να διαφωνήσω, αλλά ούτε και διαφώνησα σε κάτι από αυτά πριν. ένα ανάλαφρο, επίπεδο σχολιάκι έκανα, συγνώμη αν το περάσατε για «πολιτική ανάλυση». τέλος πάντων, τα πράγματα έχουν έτσι όπως τα περιγράφεις σύντροφε j4nus…
δυστυχώς… δε γίνεται να ονειρευόμαστε επανάσταση και να έχουμε το νου μας στα αχνιστά ντολμαδάκια και στους κεφτέδες back home…
j4nus
1 Ιουλίου, 2010 2:30 μμ
ακόμα και ενα επίπεδο σχολιάκι ανάλαφρο όπως το εννοείς μπορεί να αποτελεί έναυσμα ή αφορμή για πολιτική ανάλυση αν δεν είναι και αυτό καθεαυτό πολιτική ανάλυση…
και πολλές φορές τα επίπεδα ανάλαφρα σχολιάκια κρύβουν περισσότερη ουσία…
κι εγώ συμφωνώ ότι υπάρχει αρκετός κόσμος στα μετόπισθεν…
Επίσης το «λάθος» που κάνουν εσκεμμένα δημοσιογράφοι και λοιποί αναλυτές είναι να υιοθετούν το σκεπτικό… 100.000 διαδηλωτές στο κέντρο της Αθήνας, άρα μονο 100.000 διαφψνούν ή τέλος πάντων αγανακτούν διαμαρτύρονται για τα μέτρα…
Υπάρχουν πολλαπλάσιοι πίσω από αυτούς που διαδηλώνουν… απλώς τους έφαγε η μετριοπάθεια ή πολλά άλλα…