Γιαουρτώθηκε ο Νταλάρας στο Ίλιον και άρχισε πάλι η παραφιλολογία του ρεσώ και η πολιτική ανάλυση της ομελέτας.
Ένα σχόλιο και μία απορία μόνο έχω:
Δεν ενοχληθήκατε με την απομείωση της δημοκρατίας. Αποδεχτήκατε διορισμένες κυβερνήσεις λόγω “έκτακτης ανάγκης”. Πορευτήκατε σε διαχειριστικούς μονόδρομους. Συμφωνήσατε με τις λογικές των συλλογικών ευθυνών. Αδιαφορήσατε για τη φωνή της “πλέμπας”. Τώρα έχετε το θράσος να γκρινιάζετε για τον εκφασισμό της μάζας;
Ιστορία πότε θα μάθετε;
Short Link: http://wp.me/s1pa1c-ntalaras








HungerStrike300: Απεργία Πείνας Μεταναστών
Doctor Houften Proctor Van Gspot
6 Μαρτίου, 2012 12:03 μμ
Αυτές οι μέρες είναι του Πανούση !
giorgalis
6 Μαρτίου, 2012 12:11 μμ
Σήμερα ο νταλάρας είπε πως ξεκινάει παγκόσμια περιοδεία και τα κέρδη θα διατεθούν για την πληρωμή των δανειστών της χώρας, την προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ και την ηλεκτροδότηση της Κύπρου.
lascapigliata
6 Μαρτίου, 2012 12:12 μμ
My thoughts exactly…
Αθανασία
6 Μαρτίου, 2012 12:39 μμ
O Νταλαρας ηταν κάποτε ενας λαικός τραγουδιστής αλλά εδω και μερικά χρονια το ξέχασε. Οταν ξεχάσεις από που ξεκίνησες χάθηκες
mitera
6 Μαρτίου, 2012 12:43 μμ
simon
6 Μαρτίου, 2012 12:58 μμ
Άλλο καλό παιδί… για υιοθεσία…
mitera
6 Μαρτίου, 2012 1:09 μμ
To «καλό»,είναι σχετικό στις μέρες μας..
simon
6 Μαρτίου, 2012 1:41 μμ
Αναφέρομαι σ’ αυτόν κυρίως γιατί (ισχυριζόταν ότι) ήταν “παιδί του λαού!!!”… και “έκλαιγε” τραγούδια… Μη χέσω!
mitera
6 Μαρτίου, 2012 2:00 μμ
Μη μου πείς ότι δεν έχεις τραγουδήσει ποτέ το «αγριολουλουδο»
Απλά εχει γίνει κουραστικό να τους περνάμε όλους απο κόσκινο.Τουλάχιστον η ζωή του «κλαψα», είχε και μια συνέπεια με τα λεγόμενα του.Και για μένα αυτό μετράει.
Narrator
6 Μαρτίου, 2012 2:13 μμ
πως θα συμφωνήσουμε ποιους θα περνάμε από κόσκινο και ποιους όχι;
Spin
6 Μαρτίου, 2012 2:15 μμ
Θα αποφασίζει ο Δελαστίκ. ξέρεις εσύ
Narrator
6 Μαρτίου, 2012 2:16 μμ
δεν ξέρω τίποτα και με κουράζει αυτό Σπινάκο
Spin
6 Μαρτίου, 2012 2:22 μμ
μαύρισε η τσιμινιέρα. όβερ
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 2:34 μμ
@mitera κάθε άνθρωπος κρίνεται για το σύνολό του. Μπορεί ως καλλιτέχνης εσένα να σου άρεσε ο Καζαντζίδης, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε να τον κρίνουμε και ως άνθρωπο. Και αυτό ισχύει για όλους
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 2:50 μμ
τι εννοεις για ολους?
εμενα αν με κρινεις θα μεινεις για παντα στα σπαμ…. στο λεω
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 3:42 μμ
M’απειλείς επειδή έχεις εξουσία σε τούτο το μπλόγκι;;;
koula
6 Μαρτίου, 2012 3:45 μμ
to paizei mesazontas… alla 8a ton parakampsoume kopelia!!
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 3:53 μμ
Έτσι!!! Κάτω οι μεσάζοντες!!!
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 3:45 μμ
οχι σε απειλω επειδη εχει πλακα!!!!!!
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 3:54 μμ
ου ρε!!
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 3:00 μμ
Έγραφε μουσική ή στίχους ο Καζαντζίδης?
simon
6 Μαρτίου, 2012 6:31 μμ
“…η ζωή του «κλαψα», είχε και μια συνέπεια με τα λεγόμενα του.”
Μην είσαι σίγουρη…και το συζητάμε, αν θέλεις. Και όχι, δεν έχω τραγουδήσει το “αγριολούλουδο”, ούτε τη “ζιγκουάλα”, ούτε τη “μαντουμπάλα”… Προτιμώ πιο γνήσια λαϊκά τραγούδια.
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 6:47 μμ
έχει τραγουδίσει και Τσιτσάνη όμως. Κλάψας ξεκλάψας, εχει τραγουδίσει και σπουδαία τραγούδια (όπως και πολλά λούμπεν αισθητικής βέβαια). Είχε και φοβερή φωνή.
simon
6 Μαρτίου, 2012 7:18 μμ
Eddie, φίλε μου
Ο Κ. έχει τραγουδήσει πάνω από 2000 τραγούδια. Απ’ αυτά -προσωπική μου άποψη- τα 1990 είναι πούρος λαϊκισμός, αποτελεσματική -για την τσέπη του- εκμετάλλευση των χειρότερων συγκυριών του λαού, 9 είναι πολύ καλά και ένα αριστούργημα.
Ο Κ. αυτό που έκανε κυρίως, σε απόλυτη συνεργασία με τις εταιρείες, που αργότερα έβριζε, ήταν ότι έβαλε την ταφόπλακα στο ρεμπέτικο. Ένα τραγούδι λούμπεν μεν, αλλά εντελώς αντιεξουσιαστικό και ενοχλητικό για την άρχουσα τάξη.
Κι ενώ τα λέει καλά για τον Νταλάρα, δε βρήκε ποτέ μια καλή λέξη να πει για τους μεγάλους λαϊκούς τραγουδιστές τους πριν απ’ αυτόν, τον Παγιουμτζή, τον Ρούκουνα, τον Μουφλουζέλη, τον Δελιά, το Μάρκο ή τον Τσαουσάκη, τον οποίο μιμούνταν στην αρχή της καριέρας του.
Κάπου είχε πει ότι αυτόν που ξεχωρίζει από τους νέους τραγουδιστές είναι ο … Μαργαρίτης, αν σου λέει κάτι αυτό!
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 7:27 μμ
Δεν είπα κάτι για την προσωπικότητά του πάντως. Και δεν έχεις άδικο εδώ που τα λέμε, αν και θεωρώ κάμποσα παραπάνω τα καλά τραγούδια του (αυτό είναι θέμα γούστου βέβαια
)
Πάντως είθισται το έργο του καλλιτέχνη (αν υποθέσουμε ότι είναι καλλιτέχνης) ακολουθεί αυτόνομη πορεία, ανεξάρτητη από τον ίδιο.
Γι΄ αυτό και τα τραγούδια του Κ. τραγουδιούνται ακόμα από τόσο κόσμο. Κάτι έχουν να του πουν στην ψυχή του μάλλον
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 7:33 μμ
Και δεν συμφωνώ με την προσέγγιση ότι μπορεί ένας τραγουδιστής να καταστρέψει ολόκληρο είδος. Ακούγεται λίγο ιδεαλιστικό
.
Μάλλον οι κοινωνικές συνθήκες ήταν τέτοιες που ανέδειξαν την κυριαρχία της “κλάψας” και το μαρασμό του ρεμπέτικου
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 7:34 μμ
τι εχει δλδ ο Γιωργαρος και το λες ετσι απαξιωτικα?
simon
6 Μαρτίου, 2012 7:41 μμ
@ Eddie
Ο τύπος δέχθηκε να γίνει ο δούρειος ίππος της άλωσης του ρεμπέτικου. Υπ’ αυτή την έννοια το λέω.
@ Μανικάκος
Ιέλα ντε!
Διεν ιέχω τίποτας μαζί του
μουσικος παραγωγος
6 Μαρτίου, 2012 3:58 μμ
ψηφιζω Simon για president
simon
6 Μαρτίου, 2012 6:32 μμ
Σε κάνω vice president αυθωρεί και παραχρήμα
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 12:53 μμ
Να υποθέσω ότι φωτογραφίζεις “αριστερούς της ευθύνης” με το σχόλιο σου Ζαφ;
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 12:58 μμ
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 1:06 μμ
Με το στίχο “να κλάσουνε πατάτες οι μπάτσοι και τα ΜΑΤ” συνδυάζονται δυο θέματα σε ένα
xtremyst
6 Μαρτίου, 2012 1:47 μμ
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα να’σαι καλα ρε εντυ
…
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 2:02 μμ
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 1:14 μμ
Από που θες να ρχίσω?
Αθανασία
6 Μαρτίου, 2012 1:45 μμ
http://www.enikos.gr/data/photos/e316d5f86b53aea3bfc6dbe130959292.jpg
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 2:50 μμ
Αυτά είναι. Ντούρα προλεταριακή βία ενάντια σε ένα ακόμα υπεύθυνο για τα χάλια μας. Μετά τον Κωστόπουλο, έρχεται ο νταλάρας να εισπράξει την οργή των αγανακτισμένων. Και μόνο ότι συμφωνεί ο Αντι νέα τάξη πραγμάτων με κάνει να θέλω να υποστηρίξω νταλάρα. Το ωραίο είναι πως όσο τα πράγματα οξύνονται, το ίδιο θα γίνεται και με την ιδεολογική αντιμετώπιση τους, και το αποτέλεσμα θα είναι πως όλες αυτές οι ιδεολογίες, γιατί για ιδεολογίες πρόκειται, θα εξομοιώνονται όλο και περισσότερο. (γιατί καλό είναι να τσιτάρουμε την “διαλεκτική”, αλλά καλύτερο είναι να βλέπουμε τα πράγματα διαλεκτικά)
parameter λ
6 Μαρτίου, 2012 3:22 μμ
…να τη βγάζουμε τουλάχιστον με χατζηγιάννη
risinggalaxy
6 Μαρτίου, 2012 3:22 μμ
δεν υπάρχουν “τραγουδιστές του λαού”, έλεος δηλαδή. δισεκατομμυριούχος ήταν ο άνθρωπος
Spin
6 Μαρτίου, 2012 5:15 μμ
δεν πέθανε στην ψάθα???
risinggalaxy
6 Μαρτίου, 2012 3:23 μμ
επίσης ο Καζαντζίδης είναι το πρότυπο που μιμήθηκε ο Νταλάρας: ρουφιάνος, μαφιόζος και με λαικό προφίλ.
koula
6 Μαρτίου, 2012 3:29 μμ
δε μας χεζεις ρε νταλαρα… αντε πια…
risinggalaxy
6 Μαρτίου, 2012 3:38 μμ
βασικά έχω χέσει από το πρωί
koula
6 Μαρτίου, 2012 3:41 μμ
μα, αυτο ειναι πολυ ευχαριστο!
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 3:43 μμ
Είχε κανένα δικό του κομμάτι ο ΚΑζαντζίδης ή όλα από την Ασία ήταν? Μήπως έγραφε μουσική και στίχους και ήταν καλλιτέχνης? Τι έκανε και γίνεται τέτοιος ντόρος με το όνομά του?
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 3:45 μμ
τον Νταλάρα νομιζα οτι κραζουμε…. μπερδευτικα….
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 3:50 μμ
Και τα δύο τους γίδια είναι.
Spin
6 Μαρτίου, 2012 5:16 μμ
μην κρατάς ίσες αποστάσεις
pagal
6 Μαρτίου, 2012 3:30 μμ
Οι αναροσυριζαίοι αριστεροταλιμπάν μισάνθρωποι βρήκαν τον νέο τους εχθρό !
ΝΤΑΛΑΡΑΣ !!!!
Ο Νταλάρας εχει φράγκα !….Γιατί δεν έχουμε κι εμείς???
Ο Νταλάρας εχει πιστό κοινό!….Γιατί δεν έχουμε κι εμείς???
Ο Νταλάρας εχει όμορφη-εξυπνη γυναίκα!…Γιατί δεν έχουμε κι εμείς???
…..δε μπορεί!….κάποια πουστιά έκανε !
Εξάλλου δε τον είδαμε και σε καμμιά απαλλοτρίωση….ΣΤΗ ΠΥΡΆ ΛΟΙΠΌΝ !
parameter λ
6 Μαρτίου, 2012 3:31 μμ
πόσο μαλάκας είσαι πια;
pagal
6 Μαρτίου, 2012 3:33 μμ
Όσο ο Νταλάρας αποκλείεται !….Δε γίνεται !
parameter λ
6 Μαρτίου, 2012 3:38 μμ
έκανες σύγκριση και καθάρισες. με ποιόν άλλον συγκρίνεσαι; φερ`ειπείν, μπροστά στον καθρέφτη;
pagal
6 Μαρτίου, 2012 3:45 μμ
το “φερ`ειπείν” είναι λόγιο…αστικό !
Το σκέφτηκες καλά πριν το πεις?
Σε βλέπω να πέφτεις σε δυσμένεια …καραδοκούν οι “φρουροί τις επανάστασης”…ΠΡΟΣΕΧΕ!
Revolted_Tzeny
6 Μαρτίου, 2012 5:46 μμ
Ρε φίλε να σου πω, σοβαρά τώρα, το χεις ψάξει με κανα ψυχαναλυτή? Αυτή η μανία σου να μπαίνεις σε μπλογκ που ξέρεις οτί είναι αριστερά και να την λες στους θαμώνες από που πηγάζει?
spiral architect
6 Μαρτίου, 2012 3:55 μμ
Έχω την αίσθηση ότι, τα γιαούρτια έπρεπε να πέσουν στη γυναίκα του …
(αλλά δεν ήταν παρούσα μάλλον)
μουσικος παραγωγος
6 Μαρτίου, 2012 3:57 μμ
Zaphod , την απορια/ερωτηση σου, σε ποιον την απευθυνεις ?
μουσικος προαγωγος
6 Μαρτίου, 2012 4:10 μμ
το βιντεο το τραβηξαν και ανεβασαν στο γιουτουμπ, οι καγκουραιοι του φασιστομπλογκ anti-ntp, αντι νεα ταξη πραγματων
στη περιληψη ‘εξηγουν ” την δραση και του τα ριχνουν εκτος των αλλων και επειδη ο Γιωργης ειπε (που αναθεμα αν καταλαβαινε τι ελεγε το λαμογιο) οτι «το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του…» και αυτο θεωρηθηκε βαθεια αντεθνικο και προδοτικο
http://anti-ntp.blogspot.com/2012/03/blog-post_2400.html
τελος, αμα προσεξει κανεις το βιντεο θα ακουσει στο βαθος και κατι αναιμικα κινηματικα συνθηματα οπως “πολεμος στο πολεμο των αφεντικων” κλπ , αλλα κατα τ αλλα οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες και η τελικη εντυπωση ειναι οτι μια ακομη φασιστοσυναξη ερμηνευτικε και εγινε αποδεκτη αποδιαφορους σαν εκφραση γνησιας λαικης αγαναχτησης
αυτα τα ολιγα
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 4:30 μμ
Πεστα. Ελπίζω οι σύντροφοι που ήταν εκεί να μην συμμετείχαν στην ρίψη.
loophole
6 Μαρτίου, 2012 4:40 μμ
Εχθές ένας αναρχικός έγραφε το αντίθετο “συγχαρητήρια στους συντρόφους για την παρέμβαση, και μη δίνετε σημασία στα 3-4 γραφικά φασιστάκια του αντι-ντπ που τράβαγαν βίντεο”… Συνεχίζουμε οπαδικά λοιπόν κι όπως κάτσει. Επουδενί μην σκεφτούμε να κάνουμε κριτική στα μέσα μας και στη ρητορική μας, απαπαπα, σε καμία περίπτωση να μην προσπαθήσουμε να καταλάβουμε. Όπως κάτσει ρε παιδί μου. Όποτε θέλουμε είναι λαϊκή αγανάκτηση, όποτε θέλουμε είναι όλοι φασίστες, όποτε θέλουμε είναι αναρχικοί ή αριστεροί και γενικά θα κάτσει και κάποιος λόγος (σίγουρα, φροντίζει το ίδιο το κόμμα γι’ αυτό) να βρίσουμε το ΚΚΕ μες τη βδομάδα, οπότε καλά πάμε, να περνάμε καλά τουλάχιστον .. Μπράβο, ζήτω και ου.
Κι άσε τον Νταλάρα (που προφανώς έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη απόλους για ό,τι παθαίνει), έτσι κι αλλιώς ούτε ο πρώτος μουσικός ούτε ο τελευταίος είναι που τρώει γιούχες, μπουκάλια, πέτρες, γιαούρτια και δεν ξέρω γω τι άλλο (για όποιους λόγους).
Αλλά ρε παιδί μου αυτός ο μανιχαισμός και το γενικευμένο οπαδιλίκι είναι πολύ κουραστικό πράμα. Αλλά τι λέω κι εγώ τώρα, κάποιους λόγους θα έχω δεν μπορεί, μπορεί να είμαι κανένας αριστερούλης, κάνας ευαισθητούλης ρεσοφόρος κεροανάφτης ή να μην καταλαβαίνω πως έχουμε πόλεμο ε; Σε συνθήκες πολέμου όμως όλοι κρίνονται να ξέρετε, όχι στην ειρήνη.
Spin
6 Μαρτίου, 2012 5:09 μμ
τι έγινε πλησιάζουν οι εκλογές και είπες να μαζέψεις κανά ψηφαλάκι ε?
loophole
6 Μαρτίου, 2012 5:11 μμ
Ε ξέρεις πως είναι αυτά τώρα, το ψωμί μας βγάζουμε… εχεχε
Capybara
6 Μαρτίου, 2012 4:46 μμ
1) Καλά να πάθει ο Νταλάρας.
2) Δε συμφωνώ με το να αρχίζουμε να λέμε τα γιαούρτια εκφασισμό. Φασισμός είναι η ατάκα “αυτοί η άνθρωποι δεν έχουν πολιτισμό” της γυναίκας του Νταλάρα για τους απεργούς πείνας της Υπατίας και τους συμπατριώτες τους.
3) Πολύς ελιτισμός για το συγχωρεμένο τον Καβγατζίδη.
μουσικος προαγωγος
6 Μαρτίου, 2012 5:06 μμ
μα φυσικα και ειναιν φασισμος η ατάκα “αυτοί η άνθρωποι δεν έχουν πολιτισμό” της γυναίκας του Νταλάρα για τους απεργούς πείνας της Υπατίας και τους συμπατριώτες τους
το θεμα ειναι μπας και θυμασαι πως λεγεται αυτο που καναν οι αγαναχτησμενοι εβραιοσκοπιανοτουρκοφαγοι του anti-ntp, με την “ανοχη” καποιων χαιβανιων που υποτιθεται οτι ειναι ευαισθητουλια και οτι καταλαβαινουν κατι παραπανω
Capybara
6 Μαρτίου, 2012 5:16 μμ
Ο Νταλάρας ήταν προκλητικός. Υποστηρίζει τα μέτρα που έχουν καταστρέψει τον εργαζόμενο λαό και μετά πάει και του τραγουδάει -δωρεάν- “παραπονεμένα λόγια” για να τον παρηγορήσει. Δεν ξέρω ποιοι τον γιαουρτώσανε και τι λέει η προκήρυξη με την οποία ανάλαβαν την ευθύνη, αλλά το να σοκάρεσαι με τα γιαούρτια και να τα αποκαλείς “εκφασισμό” είναι καθωσπρεπισμός.
Στην περίπτωση των γιαουρτιών σημασία έχει το περιεχόμενο, όχι η μορφή (δε μου άρεσε π.χ. που οι Χρυσαυγίτες γιαουρτώσαν τον Αλαβάνο, μου άρεσε πολύ όταν οι αναρχικοί αβγουλώσαν τη Σωτηρία Τριανταφύλλου). Δεν είναι τα γιαούρτια καθεαυτά που οδηγούν στον …ολοκληρωτισμό!
Spin
6 Μαρτίου, 2012 5:18 μμ
εκτός αν είναι καπιταλιστικά τοτάλ.
Capybara
6 Μαρτίου, 2012 5:19 μμ
Σωστό κι αυτό!
Spin
6 Μαρτίου, 2012 5:21 μμ
άσε που δεν ξεχνάμε πως φέρθηκε ο Φιλίππου στην ΑΕΚ…
loophole
6 Μαρτίου, 2012 5:27 μμ
Μια χαρά μέσο διαμαρτυρίας είναι το γιαούρτι, δεν τραυματίζει, δε βάφει, πλένεται κι εύκολα στους 30 βαθμούς. Αλλά πρέπει κάτι να κάνουμε με τη μεταγιαουρτωματική διαχείρισή του νομίζω, μιλάμε η κουβέντα στα μπλογκ και στα σόσιαλ μίντια δεν παίζεται.
υ.γ. επίσης όπως και να χει ευχάριστο θέαμα δεν είναι (δική του είναι βέβαια η ευθύνη κι από μια άποψη ας πρόσεχε).
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 5:30 μμ
εχεις δικιο…εγω προτινα πισσα κ πουπουλα…..
loophole
6 Μαρτίου, 2012 5:39 μμ
πίσσα και πούπουλα για σένανε μπαμπέσα
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 5:25 μμ
Πολυ ευκολα χαρακτηριζεις δεξιουληδες και φασιστουληδες εναν ολοκληρο κοσμο σε ενα βιντεο.
Μηπως ομως θιγεσαι οταν καποιοι καπου καποτε λεγανε εθνικοπεριεργους τους αγανακτησμενους?
Μηπως καπως καπου θιχτηκες οταν 3 δισεκατομυρια προβοκατορες αμαυρωσανε το αγνο λαικο κινημα?
Μηπως?
Χαμογελατε…
loophole
6 Μαρτίου, 2012 5:37 μμ
Εγώ πάντως λέω ότι μεγάλο μέρος του κόσμου είναι όντως δεξιοί, είναι, τι να κάνουμε τώρα. Άμα λέμε πως δεν είναι εθελοτυφλούμε, άμα λέμε πως είναι όλοι φασίστες λέμε πάλι ψέματα και περιχαρακωνόμαστε για να περνάμε καλά μόνοι μας. Κι από την άλλη οφείλουμε σε μερικά πράγματα να ξεκαθαρίζουμε την ταυτότητά μας, ειδικά όταν πρόκειται για τον ρατσισμό και τον εθνικισμό. Δηλαδή δεν μπορούμε να γίνουμε και οι αριστεροί πχ λίγο πιο ρατσιστούλες και εθνικιστούληδες, επειδή όντως με μεγάλο μέρος του πληθυσμού μας ενώνουν πολλά άλλα πράγματα.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 5:41 μμ
Δεν διαφωνω καθολου στον συλλογισμο σου.
Αλλα απο βιντεο τετοιο εγω συμπερασματα για την πολιτικη ταυτοτητα ολων, πολλων, η λιγων δεν θα βγαλω.
Και συμφωνω στο να γινει συζητηση για την διαχειρηση τετοιων ενεργειων ΜΕΤΑ.
Εμενα με ενοχλει η ευκολια χαρακτηρισμου (διαισθητικα), εκτος και αν πλησιαζει το χωραφι μας…..
Χαμογελατε…
loophole
6 Μαρτίου, 2012 5:46 μμ
τυράκι θες, αχλαδάκι;
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 5:49 μμ
Κυριε πρεσβη……μας κακομαθαινετε…..
Χαμογελατε…
ντοπιος μπαγλαμας
7 Μαρτίου, 2012 1:51 πμ
αν ρωτας εμενα, πριν σου απαντησω θα ηθελα να μου υποδειξεις τις ομοιοτητες των συνελευσιακων μιας πλατειας και των οπαδων του Λυντς της συναυλιας νταλαρα
υστερα κατι θα σκαρφιστω σαν δικαιολογια
DrAluca
7 Μαρτίου, 2012 2:00 πμ
Η μονη σου προσλαμβανουσα γγια το παρων ειναι το βιντεο….Οπως και η μονη προσλαμβανουσα που ειχαν καποιοι για τους υπερουαου συνελευσιακους, ηταν τα πλανα των εθνικοπεριεργων….
Και για να μην απαντησεις σε αλλα πραμματα……εγω δεν λεω οτι δεν ειναι αυτο η το αλλο οι τυποι που γιουχαρουν. Λεω οτι μεσα απο το βιντεο δεν μπορω να βγαλω συμπερασμα με την ευκολια που το κανεις….. Αλλα απο την αλλη οταν αυτα τα συμπερασματα γινονται σε χωρους που αγαπησαμε…..οσοι τα αναπραγουν ειναι γελιοι….
Χαμογελατε…
ντοπιος μπαγλαμας
7 Μαρτίου, 2012 2:34 πμ
1) αυτια ισα να ακουω τα “προδοτη”,”προδοτη” εχω
2) ματια να βλεπω να του πετανε καρεκλες και καγκουρες να ανεβαινουν για τσαμπουκα στην εξεδρα,επισης διαθετω
3) ειδα και το πανηγυρι που εκανε το φασιστομπλογκ αντι -νεα- ταξη πραγματων , που ανεβασε και το σχετικο βιντεο
4) μερες πριν ειχα πεσει και πανω στο Κοντρα και στο Εξτρα Τσανελ που εφτιαχναν ηδη κλιμα γα τις συναυλιες του προδοτη Νταλαρα που ξεδιαντρωπα τολμησε, λεει, να πει πως “το αιγαιο ανηκει στα ψαρια του” και στη γυναικα του που ειχε, λεει , δηλωσει “δεν υπαρχουν λαθρομεταναστες επειδη δεν υπαρχουν λαθραιοι ανθρωποι”
ε σχολιασα κι εγω οτι επροκειτο περι φασιστοσυναξεως
ναι ομολογω πως δεν ημουνα εκει, αλλα τοσο εξω λες να επεσα ?
ουτε τα αυτια,ουτε τα ματια , ουτε την κριση μου να μην εμπιστευθω?
και τοτε ποτε να αποφαινομαι σε κατι ?
μετα απο θεια επιφοιτηση ?
χαμογελαω
DrAluca
7 Μαρτίου, 2012 5:07 μμ
Δεν μου λες ομως κατι παραπανω απο αυτα που αναπαρηγαγαν τα ΜΜΕ για τις συνελευσεις της πλατειας (της θεωρουσαν κομματι του : “ΑΙΣΧΟΣ”, μουτζα κι σαντουιτς χωρις αλλοδαπο…..)
Πιστευω να γινομαι αντιληπτος στην ενσταση μου….
Χαμογελατε…
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 5:23 μμ
Μια χαρα το εθεσε ο Καπυς ο Μπαρας…..
Οποιαδηποτε κουβεντα περαν αυτων των τριων σημειων (για το θεμα) ειναι καθαρα φιλλολογικη και προσχφιαρεται μονο μετα ξυ τυριου και αχλαδιου….
Χαμογελατε…
Capybara
6 Μαρτίου, 2012 5:22 μμ
Αν τα γιαούρτια τα πέταξαν στο σωστό πρόσωπο για λάθος λόγους, μάλλον βρισκόμαστε μπροστά σε εσωτερικές έριδες της δεξιάς, με τις οποίες δεν νομίζω ότι απαγορεύεται να γελάμε.
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 5:39 μμ
Η παρέμβαση με κείμενο που έκαναν είναι ότι πρέπει για την περίσταση. Απλά μου αρέσει το εξής:
όταν σπάζονταν οι τράπεζες και οι πολυεθνικές στην Ερμού, Πανεπιστημιου κλπ, οι περισσότεροι εδώ (και στο ΣΚΑΙ) αντιδρούσατε “γιατί πάνε πάνε πίσω το κίνημα” και δεν ρίχνουν τον καπιταλισμό. Βέβαια ήταν και το Αττικόν… Ήταν τότε που είχε κατέβει στην Αθήνα 1εκ. κόσμος και παρολίγο να γίνει εξέγερση. Τώρα, το γιαόρτουμα του Νταλάρα γίνεται δεχτό, ίσως και με εκείνο το χαμόγελο εκείνων που χαίρονται που δεν είναι στην θέση των καχεκτικών που βλέπουν να “σατιρίζει” ο λαζόπουλος, και λένε με αβασταχτη ελαφρότητα “εε νταξ του άξιζε”, και ας έγινε και από ακροδεξιούς. Λες και είναι ο Νταλάρας που καταδίκασε την χώρα και τους ανθρώπους της. Ορίστε, θα παίξω και εγώ τον εαυτό σας τώρα, να δείτε πόσο ωραία είναι.
“Και τι καταλάβατε ρε! Όλα τα κανάλια τον λένε παλικάρι. Δίνετε πάτημα στο Κράτος και κάνει αυτά που κάνει”
μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 5:42 μμ
Σε ποιους αναφερεσαι “εδω μεσα”?
Χαμογελατε…
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 6:25 μμ
Τι ερώτηση είναι αυτή τώρα? Δεν είναι η πρόθεσή μου να θίξω συγκεκριμένα avatars, αλλά να αναδείξω την συγκεκριμένη αντίφαση, αυτή την ειρωνική εναλλαγή ρόλων.
Υποστηρίζουμε την κραυγή του φιμωμένου (λες και εγώ που αναγκάστηκα να κόψω το πετρέλαιο για να βγάζω τα κοινόχρηστα κρίνω αφ΄υψηλού), όπως το ξύλο που έφαγε ο βουλευτής της ΝΔ. Δεν ξέρω πάντως γιατί το γιαούρτομα αυτού του υποκειμένου μου ξενίζει κάπως. Ισως είμαι σφυχτόκωλος. Ίσως είναι και η ανάμιξη των ακροδεξιών. Θα το ψάξω:P
Κάτι όμως μου λέει πως στις στάχτες της μεταπολίτευσης, θα αναδυθεί ο νέος “λαϊκός τραγουδιστής” της μεταμεταπολίτευσης ο οποίος αυτή τη στιγμή θα χαιρόταν με αυτή την κίνηση.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 6:42 μμ
Με την θεση σου ομως αυτη θιγεις ολα τα αβαταρς.
Δεν νομιζεις?
Χαμογελατε…
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 6:58 μμ
Με αυτή μου την θέση, θίγω ακόμα και το δικό μου.
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 7:01 μμ
Ο καθενας τον εαυτο του μπορει να τον θιγει οσο θελει.
Πιτευω καταλαβες και την εινσταση μου, και την φυση της…..
Χαμογελατε…
Oblivion
6 Μαρτίου, 2012 7:04 μμ
Η φύση της ήταν οπορτουνίστικη. Τάθελες να τακουσεις:P
(κατά βάθος θαυμάζω τον Νταλάρα. Το “πάγωσε η τσιμινιέρα” από το στόμα του θυμίζει κάτι από τις δηλώσεις του Βερύκιου και του Ψωμιάδη. Δεν θα ήθελα να εκλείψει αυτό το είδος, αλλά το σύστημα που τους κάνει να ζουν εις βάρος μας)
DrAluca
6 Μαρτίου, 2012 7:08 μμ
Ειμαι οπορτουνα του κερατα
Αλλα βασικα δεν μου αρεσει το “ολα μαζι ιδια”.
Εγω τον Νταλαρα καποτε τον εκτιμησα….τον ακουσα, τον ξανακουσα, ξανα….παλι…….και αντε αλλη μια….
Ε καποια στιγμη μποχωσα….εγκωσα….
Τωρα με τη γιαουρτη….γλυστραει καλυτερα στα αφτια….
Χαμογελατε….
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 7:20 μμ
εγώ θα ήθελα να εκλείψει και το είδος.
Zof
6 Μαρτίου, 2012 5:45 μμ
Μην προκαλείτε τον άγιο λαό κύριοι νταλάρηδες. Τοσα χρόνια αντιστέκεται στα πραγματικα πρότυπά που του προσφέρετε. Τώρα νιώθει προδομένος. Κλαψ. Ή θα χαιδεύετε τα αυτιά μας ή θα δροσιζόσαστε.
ΔΝΤ
6 Μαρτίου, 2012 6:11 μμ
Εαν ειχε γιαουρτωθει ο περιφανος Ελλην (πλεον) Αλκινοος, πως θα αντιδρουσατε? Για μια δοσιλογη μειοψηφια? Για τσιρακια των καπιταλιστων?
Eddie
6 Μαρτίου, 2012 6:51 μμ
εκπροσωπεί ο Αλκίνοος ο,τι εκπροσωπεί και ο Νταλάρας;
Για σύνελθε και βάλε ένα νικ της προκοπής αν θες να σε πάρουν σοβαρά.
Γαλαξιάρχης (Zaphod)
6 Μαρτίου, 2012 6:13 μμ
Ερωταπαντήσεις:
- Χάρηκες με το γιαούρτωμα του Νταλάρα;
- Δεν χάρηκα, αλλά η εικόνα μίας κάτασπρης ομιλούσας κεφαλής επί σκηνής αποτελεί ηθική ικανοποίηση. Δεν βλέπω το Γιώργο, αλλά ένα από τα πολλά πρόσωπα της εξουσίας γιαουρτωμένο.
- Ξέρεις ποιοι τον γιαούρτωσαν;
- Όχι. Κάτι δεκάδες άνθρωποι από το κοινό. Δεν άκουσα πολιτικό μήνυμα/σύνθημα, εκτός από κάτι “προδότες”.
- Είναι φασίστες αυτοί που τον γιαούρτωσαν;
- Όχι κατ’ ανάγκη. Η οχλοκρατία όμως ενέχει ψήγματα φασισμού.
- Είναι επαναστατική πράξη το γιαούρτωμα πολιτικών, ηθοποιών, καλλιτεχνών, διανοούμενων;
- Όχι. Είναι η κραυγή του φιμωμένου.
- Καταδικάζεις την οχλοκρατία;
- Δεν έχει νόημα να καταδικάσω το σύμπτωμα. Καταδικάζω την πολιτική που τη γέννησε και την εξέθρεψε. Καταδικάζω εν προκειμένω το κάθε νταλαροειδές.
- Δηλαδή επικροτείς τα γιαουρτωματα;
- Αν αποτελούν ανάχωμα για τις κρεμάλες και τα μαζικά πογκρόμ, που θα έρθουν αργά ή γρήγορα από μία καταπιεσμένη μικραστική κοινωνία, ναι. Αν αποτελούν προμήνυμα, τότε απλώς παίρνω το μάθημα. Εσύ;;;
Υ.Γ. Η παραγραφούλα που συνοδεύει το βίντεο απευθύνεται στους γνωστούς κύκλους της “υπεύθυνης αριστεράς” που συνεχίζουν να αντιδρουν μόνο για την παραβίαση του σαβουάρ βίβρ στο σαλόνι τους.
giorgos1
6 Μαρτίου, 2012 7:37 μμ
έκλεισες το θέμα νομίζω…
catalternative
6 Μαρτίου, 2012 7:29 μμ
Πάντως πέρα από τα γιαούρτια που πέταξαν στον Νταλάρα, έγινε και επέμβαση από άτομα του χώρου Θερσίτη. Παραθέτω το πόστ τους
Επίσης στον ιστότοπό τους έχουν ανέβει φωτογραφίες, αλλά και το τρικάκι που μοίρασαν..
LAGARTSAS-A
6 Μαρτίου, 2012 7:41 μμ
Όταν αναφερομαστε σε γεγονοτα που συμβαινουν στο ελλαδισταν, ας ειμαστε λιγο προσεκτικοι για τις αντιδρασεις του ποπολου εναντια σε ολους εκεινους που βαλαν το “δαχτυλακι” τους για τη σημερινη καταντια και εξαθλιωση του πληθυσμου.
Η αγαναχτηση και η οργη εχουν φτασει στο ζενιθ.
Οι αντιδρασεις είναι αντιδρασεις ετεροκλητου πληθους που δεινοπαθει, όπως παρομοια ηταν οι αντιδρασεις στις πλατειες, με τις μουτζες, τα γηπεδικα σεξιστικα συνθηματα, τις καγκουργιες ή τις πατριωτικες κορωνες και παντιερες. Διπλα όμως σε αυτές και παραλληλα αναπτυσσεται ένα κινημα ανατροπης και προταγματων μιας αλλης κοινωνιας ανθρωπινης. Ετσι λειτουργουν οι κοινωνιες στους κοσμους που συγκρουονται, ειτε μας αρεσει ειτε όχι.
Μονο το ΚΚΕ μπορει να καμαρωνει για την καθαροτητα του και τις ελεγχομενες δρασεις των περιπατων του. Περι πα(τα)των λογος.
Το να χαριζει κανεις τις αντιδρασεις αυτές στους δεξιο-πατριωτες που εκπροσωπει το anti-ntp, επειδη ελαχε (αν και τιποτα δε γινεται στην τυχη) να ανεβασουν ένα βιντεο με το λογοτυπο τους, καμια σχεση δεν εχει με την πραγματικοτητα. Όχι ότι στις μερες οργης μεσα στο ετεροκλιτο πληθος δεν εμφανιζονται τετοια φρουτα (παραδοσιακης βλακειας) που οι επιτηδειοι με τον Α ή Β τροπο προσπαθουν να εκμεταλευτουν. Ας μην τους στρωνουμε το χαλί που θελουν να περπατησουν.
Το εχω ξαναπει. Δυστυχως ή ευτυχως επονται μερες πρωτογνωρων, ετεροκλιτων, συγκρουσιακων αγριων γεγονοτων, που δεν μπορουν να ενταχθουν σε σαβουαρ βιβρ. Ο,τι συνεβη τα δυο τελευταια χρονια και συμβαινει τωρα ηταν και ειναι τα προεορτια. Ειθε να τελεσφορησουν (και αυτό είναι στο χερι μας) στην κατευθυνση μιας ελευθερης ανθρωπινης κοινωνιας της ζωης.
Ποιος τον χεζει τον νταλαρα και ολη τη συγχορδιακη κουστωδια των παρατρεχαμενων .
Εχει μπολικη κοπρια τουτος ο τοπος. Φαινεται πως χρειαζεται να προυπαρξει η κοπρια για να ανθιση πανω της η ζωη.
Για ενημερωση ποσταρω αυτό:
\\Παραπονεμένα λόγια, είχαν τα γιαούρτια μας…\\
http://www.thersitis.gr/
LAGARTSAS-A
6 Μαρτίου, 2012 7:46 μμ
μολις το ειδα.
χαχαχαχα φτου ρε!
μεχρι να το γραψω και να το ποσταρω με προλαβε η γατουλα (cat). ας ειναι καλα.
μανικακος
6 Μαρτίου, 2012 7:46 μμ
περι κοπριας:
τα λεφτα ειναι σαν την κοπριά…
οπου υπαρχει πολυ,βρωμαει και ζεχνει ο τοπος,
οπου τα απλωνεις κανει καλο….