Tης Χριστίνας Καλαμπαλίκη
Έχω μόλις επιστρέψει από την Αθήνα. Βρέθηκα στη μεγαλειώδη συγκέντρωση διαμαρτυρίας του Συντάγματος. Μιας συγκέντρωσης, θαυμάσιας ένδειξης της δυναμικής του Κινήματος, εκείνου του καλοκαιριού της 29ης Ιουνίου, διαψεύδοντας όλους εκείνους που το θέλανε «νεκρό» ή νυσταλέο και αργοκίνητο.
Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο άνθρωποι ξεχύθηκαν στους δρόμους της Αθήνας όχι μόνο για να εκφράσουν την καθολική αντίθεση στην πολιτική του νέου μνημονίου, αλλά και για να ρίξουν τη μαύρη συγκυβέρνηση των αστικών κομμάτων, των τραπεζιτών, της τρόικας και της ΕΕ. Αλλά και σε ολόκληρη τη χώρα οργανώθηκε ένα Κύμα αντίστασης στη διάλυση της ζωής μας, μέσα από κινητοποιήσεις πολιτών.
Την ίδια ώρα που μέσα στο κοινοβούλιο ψηφιζόταν με «Ναι σε όλα» το νέο μνημόνιο, έξω ολόκληρη η κοινωνία βροντοφώναζε «Όχι σε όλα» και η φωνή της ακούστηκε πιο δυνατά από τον θόρυβο των δυνάμεων καταστολής που είχαν διαταχθεί να επιβάλλουν συνθήκες κρατικής τρομοκρατίας. Αυτή τη φορά, τα ΜΑΤ με δακρυγόνα, χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και πλαστικές σφαίρες δεν ήταν εκεί μόνο για να καταστείλουν τους διαδηλωτές του δρόμου. Η χρήση τους αποσκοπούσε στην πειθάρχηση των φτωχών που στη νέα εποχή της λιτότητας έχουν πια επικίνδυνα λίγα για να χάσουν.
Για ακόμα μια φορά η κυβέρνηση των φασιστοειδών αρνήθηκε να ακούσει τα αμέτρητα αιτήματα των ανθρώπων και αντ’ αυτού συνεχίζει να ακολουθεί την πολιτικές λεηλασίας, απολύοντας δημόσιους υπάλληλους, ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία, μειώνοντας μισθούς και συντάξεις κ.ο.κ. Αλλά η λεηλασία είναι μεταδοτική! Και όταν κλέβεις τα πολύ λίγα που έχουν απομείνει στους ανθρώπους προκειμένου να προστατέψεις αυτούς που έχουν τα περισσότερα, θα πρέπει να περιμένεις την αντίσταση, είτε της οργανωμένης διαδήλωσης, είτε της αυθόρμητης λεηλασίας. Οι άνθρωποι που λεηλατούσαν τη νύχτα, είναι απολύτως βέβαιο ότι γνώριζαν πολύ καλά ότι οι ελίτ, διέπρατταν την ίδια ώρα τη δικιά τους ληστεία κατά τη διάρκεια της μέρας.
Και ο αχταρμάς της παραπληροφόρησης ακολουθεί από τα καθεστωτικά ΜΜΕ που μιλούν για τις ταραχές στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, τους «κουκουλοφόρους», τις σπασμένες βιτρίνες, τους εμπρησμούς νεοκλασικών κτιρίων και για «πλιάτσικο». Φυσικά, τίποτα δεν ήταν πρωτόγνωρο για μας, ούτε η αντίδραση των ΜΜΕ, αλλά ούτε και η αντίδραση των αστικών κομμάτων και των αρχηγών τους. Εντύπωση κάνει και η δήλωση του Τσίπρα που μια ημέρα πριν δήλωνε ότι «είναι χρέος όλων μας να αποτρέψουμε την λεηλασία της χώρας», αλλά πραγματικά δεν καταλάβαμε από τη λεηλασία ποιων(;) να την προστατέψουμε! Μας έλυσε το αίνιγμα όταν την επόμενη της 12ης Φεβρουαρίου μιλούσε για προβοκάτορες και «για βανδάλους που έκαψαν τα ιστορικά κτίρια και μπορεί να ελέγχονται» από το παρακράτος που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση. Τα ιστορικά κτίρια προφανώς είναι οι τράπεζες και τα εμπορικά κέντρα. Ούτε λέξη για τους ληστές της ημέρας που επιβραβεύονται, ούτε λέξη για τις μαζικές λεηλασίες που έχουν ιδιαίτερη πολιτική σημασία και δεν θα είχαν συμβεί, αν δεν είχε προηγηθεί η μεγαλύτερη λεηλασία της οικονομίας και ότι οι πραγματικοί γκάγκστερ ήταν και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση. Το ΚΚΕ ψάχνει να βρει τους προβοκάτορες, ενώ αποδίδει τις ταραχές στην παρουσία των ΜΑΤ και στη σπίθα που ανάβει η αστυνομική βία, σε μια γενιά που νιώθει παραμελημένη και καταδικασμένη. Και φυσικά οι συντηρητικοί μιλούν για ανομία και νεαρούς που εκμεταλλεύονται μια κατάσταση, για να αρπάξουν οτιδήποτε δεν είναι δικό τους, για «καθάρματα» που «όταν έρθει η ώρα τις κουκούλες θα τις κατεβάσουν», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σαμαράς, ενώ ο Καρατζαφέρης έκανε «έκκληση στον πρωθυπουργό» για αναμενόμενο ανασχηματισμό του «ευαίσθητου υπουργείου», αυτό της Προστασίας του Πολίτη τονίζοντας ότι «οι Έλληνες δεν έχουν να φάνε, τουλάχιστον ας τους εξασφαλίσουμε την ασφάλειά τους(!).
Το σίγουρο είναι ότι, η νύχτα της 12ης Φλεβάρη στο κέντρο της πρωτεύουσας θύμισε αντίστοιχες πολιτικές διαμαρτυρίες, όπως αυτές της Βαγδάτης και της Αργεντινής, του Ισημερινού, ακόμη και του Λονδίνου που σημαδεύτηκαν από καταστροφές και με μαζικές λεηλασίες που ήταν ήσσονος σημασίας. Και αυτό, ήταν μόνο η αρχή, γιατί οι λεηλασίες κατά την διάρκεια της ημέρας είναι χειρότερες και πιο επικίνδυνες από εκείνες της νύχτας. Αλλά για τις τελευταίες, φροντίζει ο Καμίνης, που θα απαλλάξει τους ιδιοκτήτες που καταστράφηκαν οι επιχειρήσεις τους, από τα δημοτικά τέλη, ακολουθώντας το παράδειγμα της κυβέρνησης που τους απάλλαξε και από τους φόρους, κλείνοντας τα μάτια στην φοροδιαφυγή! Γιατί ο Καμίνης βλέπει την Αθήνα όμορφη από άλλη σκοπιά, σοκάρεται από το καμένο νεοκλασικό κτίριο και τα σπασμένα μάρμαρα, αλλά κανείς από δαύτους δε σοκάρεται από την εικόνα των χιλιάδων αστέγων της Αθήνας. Εμείς αυτήν την ομορφιά που ο Καμίνης τη βλέπει στα κτίρια και στα μάρμαρα, την αναζητούμε αλλού…
Άλλωστε, μια αναγκαία αντιασφυξιογόνα μάσκα κρέμεται πλέον σε κάθε σπίτι και δεν κρέμεται εκεί ως ανάμνηση της διαδήλωσης της 12ης Φεβρουαρίου…
Τρίκαλα, 14/2/2012
Τεχνική βοήθεια, Back Door Man
http://wp.me/p1pa1c-g2P








HungerStrike300: Απεργία Πείνας Μεταναστών
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
15 Φεβρουαρίου, 2012 3:52 μμ
εκπληκτικο αρθρο….συμφωνω 100%!
Oblivion
15 Φεβρουαρίου, 2012 3:58 μμ
Ωραίος ο άνθρωπος της πίσω πόρτας.
Ο Τσίπρας και το σινάφι του άραγε αυτοχαρακτηρίζονται πλέον ως κομμουνιστές?Τι κατάντια είναι και αυτή θεέ μου.
Spin
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:09 μμ
Ε ντάξει παίζει ο Τσίπρας να θέλει να γίνει και αυτός πρόεδρος του Πάο όταν κλείσει την καριέρα του
Oblivion
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:01 πμ
Είστε καρατζαφερικός κύριε.Too leftist δηλαδη:P
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 11:04 πμ
αριστεριστής είναι ο λένιν
lnsurrection
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:01 μμ
Από indymedia, γυναίκα εργαζόμενη στον ΟΕΚ μητέρα δυο παιδιών είναι έτοιμη να αυτοκτονήσει. Να γαμήσω τα κτήρια μέσα.
Spin
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:08 μμ
Αυτο ερχόμουν να ποστάρω…https://athens.indymedia.org/front.php3lang=el&article_id=1378845
Και πόσοι ακόμα έχουν αυτοκτονήσει και δεν το χουμε μάθει, πόσοι ακόμα φυτοζωούν , πόσοι ακόμα είναι απελπισμένοι και μόνοι…
μανικακος
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:10 μμ
Αυτοκτόνησαν 3 εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση το τελευταίο δεκαπενθήμερο!
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=122231&catid=3
Αθανασία
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:29 μμ
Με συγχωρειτε, αλλά πιστεύω ότι κανεις δεν αυτοκτονεί έχοντας ή προκαλώντας θεατές….ιδίως γυναίκα με παιδιά
Anakata-dyomenh
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:07 μμ
ωραίο κειμενο… !!! αν και με μικρές ενστάσεις…
Αντιφών-χ
15 Φεβρουαρίου, 2012 4:13 μμ
Capybara
15 Φεβρουαρίου, 2012 5:10 μμ
Καλά τα λέει, (μου θύμισε αυτό: http://wp.me/p1pa1c-c54 )
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
15 Φεβρουαρίου, 2012 5:49 μμ
http://topontiki.gr/article/30185
ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ…..ΧΟΧΟΧΟ
BandieraRossa
15 Φεβρουαρίου, 2012 5:55 μμ
Νομίζω χάθηκε ένα σχόλιό μου.
Back Door Man
15 Φεβρουαρίου, 2012 6:50 μμ
Δεν το βρήκαμε, μπορεί να το πήρε και η ηλεκτρική σκούπα που βάλαμε
Aν δεν σου κάνει κόπο ξαναγραφτό
BandieraRossa
15 Φεβρουαρίου, 2012 9:06 μμ
Καθόλου κόπο φίλε.
Από τότε που ο Κουβέλης δημιούργησε το νέο μΠΑτΣΟΚ, ο Αλεξάκης έχει αρχίσει να παίρνει δεξιές στροφές.
simon
15 Φεβρουαρίου, 2012 6:35 μμ
“Ο Τσίπρας…. ούτε λέξη για τους ληστές της ημέρας που επιβραβεύονται, ούτε λέξη για τις μαζικές λεηλασίες που έχουν ιδιαίτερη πολιτική σημασία και δεν θα είχαν συμβεί, αν δεν είχε προηγηθεί η μεγαλύτερη λεηλασία της οικονομίας και ότι οι πραγματικοί γκάγκστερ ήταν και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση”.
Αυτό είναι υπερβολή, για να μην πω αναλήθεια.
Sakis
15 Φεβρουαρίου, 2012 10:59 μμ
Μπορείτε να μου πείτε γιατί αυτοί που με καλούν να κατέβω στους δρόμους να ανατρέψω, μετά με βαφτίζουν προβοκάτορα; Αλλά ξέχασα, θέλουν να εκφράσω δυναμικά την οργή μου μόνο στην κάλπη. Μέχρι τότε πρέπει να τρώω τα χημικά της χούντας στη μάπα, να δέχομαι την ουσιαστική απαγόρευση των συγκεντρώσεων, να ξεχάσω λέξεις όπως αξιοπρέπεια, να πληρώνω, να πληρώνω, να πληρώνω και όταν δε θα έχω πια τίποτα, με χρόνια και καιρούς θα ρίξω την ψήφο (ψόφο) μου! Έλα μωρέ, είπαμε να κατέβετε στους δρόμους και σεις το πήρατε στα σοβαρά!! Μια λιτανεία σας είπαμε να κάνετε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 7:10 πμ
Πάρε τώρα και την τυπική απαγόρευση των συγκεντρώσεων:
http://gr.news.yahoo.com/-214609534.html
katy
16 Φεβρουαρίου, 2012 7:34 πμ
Kώστα, έχει πολύ ενδιαφέρον, το link που προτείνεις. Αν μπορεί και θέλει κάποιος, ας το ανεβάσει, ως ξεχωριστό θέμα.
Πάντως, το Σύνταγμα, έχει γίνει παρωχημένο πια. Νομίζω, ότι πρέπει να κινηθεί ο κόσμος λίγο βορειότερα και να δίνει τα ραντεβού του στο Mall ή στο Golden Hall (Nα μάθει η Μαριάννα να μη μου κουνιέται εμένα!).
zumurito
16 Φεβρουαρίου, 2012 11:50 πμ
Εκει να δεις καταστολη.. Τουλαχιστον ο ναος της δημοκρατιας ξερουν οι οι πιο πολλοι οτι ειναι ξεπεσμενος ενω οι ναοι της καταναλωσης διατηρουν την αιγλη τους μια χαρα(μην σου πω οτι ”απλοι πολιτες” θα θα βαλουν τα σωματα τους για να μην καταστραφει το ..ξενο κεφαλαιο..
zumurito
16 Φεβρουαρίου, 2012 11:52 πμ
Και φανταζομαι πως για ολα αυτα φταιει πχ αυτο που λεει ο φιλος παραπανω
”Αλλά ξέχασα, θέλουν να εκφράσω δυναμικά την οργή μου μόνο στην κάλπη. Μέχρι τότε πρέπει να τρώω τα χημικά της χούντας στη μάπα, να δέχομαι την ουσιαστική απαγόρευση των συγκεντρώσεων, να ξεχάσω λέξεις όπως αξιοπρέπεια, να πληρώνω, να πληρώνω, να πληρώνω και όταν δε θα έχω πια τίποτα, με χρόνια και καιρούς θα ρίξω την ψήφο (ψόφο) μου!”
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:52 μμ
Πριν κάποιο καιρό τρεις άνθρωποι κάηκαν μέσα σε μια τράπεζα. Το ξεχάσατε βλέπω γρήγορα και σήμερα δεν σας νοιάζουν τα κτίρια. Οκ. Αν όμως αύριο καούν άλλοι τρεις σε καμία Όπερα, μετά να μην αρχίσετε τα “ασφαλίτες”.
Μια χαρά παιδιά είναι οι ασφαλίτες και αντιστέκονται και στον κατακτητή…(με την δική σας πάντα λογική)
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:55 μμ
Γκεμπελς κεφαλαιο 1 παραγραφος Α εδαφιο 45?
Η δεν θυμαμαι καλα τις σελιδες?
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:57 μμ
Όχι, Μαρφίν 5/5/2010
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:01 μμ
Κώστα εσύ δηλαδή ξέρεις ποιοι έβαλαν τη φωτιά στη μαρφίν? δε μας λες και μας να μην αναρωτιόμαστε τζαμπα?
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:03 μμ
Την Μαρφιν την χρησιμοποιεις ως επιχειρημα και οταν παρκαρεις και δεν σε φτανει ο χωρος?
Θελω να πω….κολλαει παντου και παει με ολα?
Γιατι μιας και την ξερεις τοσο καλα την ιστορια που τελεστηκε στην Μαρφιν, για δεν γραφεις κανα βιβλιο να κονομησεις καναν παρα?
Να ξερουμε και μεις τι εγινε που δεν ειμασταν διπλα μαζι σου.
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:04 μμ
Όχι δεν ξέρω. Ξέρεις μήπως εσύ ποιοί έβαλαν την φωτιά στο Αττικόν, το Άστυ κλπ.;
Όχι, αλλά παρόλα αυτά δεν σας νοιάζουν τα κτίρια…εσάς σας νοιάζουν οι ζωές, ειδικά όταν δεν είναι μέσα στα κτίρια.
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:07 μμ
Ολα ενα.
Ολα για μενα.
Ολα για ολα και εγιαμολα εγιαλεσα….
Επειδη εγω δεν ξερω, ΔΕΝ το κανω πιπιλα να το φτυνω οπου βρω.
Την τοποθετηση μου για τα κτηρια vs ανθρωποι την εχω κανει προκαιρου, και την ξανακανα και προσφατα. Παρε λοιπον το ρεσο σου και πηγαινε να σωσεις το ΑΤΤΙΚΟΝ.
Χαμογελατε…
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:12 μμ
Η μηπως θυμασαι να βρηκες εδω μεσα πολλους που να λενε “καλα παθανε και καηκανε τα γαμημενα τα καθηκια στην Μαρφιν. Ειδικα αυτη η γαμημενη η εγγυος που αυτη τα εφταιγε ολα.”?
Αντε μπραβο μεσημεριατικο με την παπαρολογια τσικνισμενη και ετοιμη προς σερβιρισμα.
Χαμογελατε…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:07 μμ
Ξέρω ότι δεν ξέρω και για τις 2 περιπτώσεις. τα κτίρια δεν με ενδιαφέρουν όχι. χέστηκα πατόκορφα . οι ζωές με ενδιαφέρουν ναι και εντός και εκτός κτιρίων και εντός και εκτός κόμματος/οργάνωσης κλπ κλπ .
μανικακος
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:09 μμ
η αυτοξερολιαση,της αυτομπουρδοπαπαρολογιας,της λεωκαμμιακομματοατακαγιατιετσιμουμαθανε … ολε ολε…..
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:54 μμ
Παιδάκια για την ταμπακιέρα ουδέν όμως. Στα τρολαρίσματα και στ’ “άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε” είστε πρώτοι, στο να απαντήσετε όμως επί της ουσίας εφαρμόζετε την τακτική “τρία πουλάκια κάθονται”.
Δεν με νοιάζει για τα κτήρια, λέει ο άλλος, με νοιάζει για τις ζωές.
Εμ όμως μεγάλε οι ζωές πολλές φορές βρίσκονται μέσα σε κτήρια, έχουν αυτό το κακό συνήθιο: Δεν καις καμιά σπηλιά, ούτε κανένα υπόστεγο για ζώα. Μέχρι και φωτιά στο ισόγειο πολυκατοικίας έχουν βάλει τα συντρόφια σου. Ή μήπως οι ασφαλίτες;
Πολύ μεγάλη σύγχυση υπάρχει σε αυτό το ζήτημα κι από μόνο του αυτό δημιουργεί ένα θέμα.
Μας λέει ο draluca ότι έχει κάνει την τοποθέτησή του για τα κτήρια vs άνθρωποι!
Τι λες καημένε, σοβαρά;
Και ποιοί νικάνε; Οι άνθρωποι;
Και ποιός σου εξασφαλίζει ότι οι άνθρωποι είναι εκτός κτηρίων;
Δηλαδή ποιά είναι η θέση σου;
Πετάχτε μολότωφ σε άδεια κτίρια αλλιώς θα…διαχωριστώ;
Ωραία θέση…και καθαρή!
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:58 μμ
Οχι ρε.Ολα τα κτηρια ειναι ιδια, και οποιος καιει κτηριο να σφαχτει. Τι λεμε τωρα?
Θα παιζουμε με τετοια πραμματα. Απαπαπαπα……
Μακρυα απο τον κωλο μας τετοια πραμματα.
Τουρλουμπουκι ασκαρδαμικτυ ε?
Να βαλω και λιγο κετσαπ η εχει ηδη απ ολα το μενου?
Χαμογελατε…
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:01 μμ
Να καιμε μονο ΑΤΜ?
Που ειναι και αδεια στανταρακι?
Η να ξεφευγαμε λιγο απο το διπολο “καλο-κακο καψιμο” και να αναζητουσαμε τις αιτιες που οδηγουν εναν ανθρωπο στο καψιμο?
Η μηπως να το αφησουμε και να κανουμε την επανασταση μας με την ψηφο μας, που τσουζει και καλυτερα και κραταει και 4 χρονια?
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:02 μμ
Οδηγία προς υποψήφιους Νέρωνες:
Πριν κάψετε ένα κτήριο παρακαλείσθε όπως ελέγχετε συστηματικά εάν υπάρχει μέσα άνθρωπος. Σε περίπτωση που δεν το κάνετε και υπάρξουν απώλειες ζωών, τότε ο draluca θα διαχωριστεί απολύτως μαζί σας και από κομμάτι της εξέγερσης θα σας θεωρήσει μαλάκες και δολοφόνους.
Πάρτε τα ρίσκα σας.
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:04 μμ
Αντε γιατι εισαι και καλο παιδι….. (χο χο χο)
Οκ….φτου κακα στα καψιματα. Σταδιαλα ολοι.
Και?
Τι καταφεραμε?
Για πες…
Χαμογελατε…
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:11 μμ
Συνεχιζεις βεβαια να θεωρεις ολα τα καψιματα ιδια, απο τους ιδιους, με τα ιδια αποτελεσματα (στους αυτους τους ιδιους) και τα ιδια οφελη….
Αλλα για να δουμε μπας και βρουμε την φωτιση….
Χαμογελατε…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:05 μμ
Κώστα εσύ ασφαλίτης είσαι και ξέρεις τα συντρόφια μου? Οι άνθρωποι παραμένουν άνθρωποι ακόμα και αν είναι μέσα σε κτίρια. τώρα για το κατά πόσο παραμένουν άνθρωποι ακόμα και αν είναι μέσα σε μια θρησκευτική οργάνωση το συζητάμε
Αλεξης Τσιμπλας
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:11 μμ
το κκε κρυβεται πισω απ τα καψιματα
το κανει για να δημιουργησει κλιμα και υστερα να εμφανιστεισαν σωτηρας και δυναμη ασφαλειας και ταξης
εν συνεχεια το φορτωνουν στους αναρχικους καιολα οκ
τις προαλες περασε απ το μαγαζι ενα τυπακι και ζητησε να κοψουμε κουπονι του κομματος και υστερα μας κοιταξε στραβα, εμεις του δωσαμε γιατι φοβηθηκαμε μη μας καψει
τοσα γινονται
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 6:19 μμ
Καλά Spin άστο καλύτερα αυτό με τα συντρόφια σου, γιατί αν ήσουν όντως στην ΚΟΕ έχεις αρκετά βεβαρημένο παρελθόν.
giorgalis
16 Φεβρουαρίου, 2012 6:43 μμ
@Αλέξης Τσίμπλας
LOL
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 8:51 μμ
νήστεψα 40 μέρες και καθάρισα
η ΚΟΕ ήταν μεγάλη μου αγάπη το παραδέχομαι, αλλά τώρα φτιάχνουμε με άλλους συντρόφους την ΟΑΟΑΚΚΕ.
catalternative
16 Φεβρουαρίου, 2012 8:58 μμ
@Spin καινούργιο φρούτο είναι αυτή η ΟΑΟΑΚΚΕ? Οργάνωση για την ανασυγκρότηση της οργάνωσης για την ανασυγκρότηση του ΚΚΕ?
Spin
17 Φεβρουαρίου, 2012 11:15 πμ
Ναι δεν την έχω φτιάξει ακόμα όμως. Λες να ανεβασω σχετικό κάλεσμα???
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 1:12 μμ
Ε και?
Οποιος δεν συμμορφωνεται προς τας υποδειξεις τι θα παθαινει?
Κρατικη καταστολη? Σπασιμο της συγκεντρωσης? Χρηση χημικων σε μεγαλο βαθμο? Προσαγωγες προοληπτικες και μη? Στοχοποιηση?
Τι το διαφορετικο θα παθαινει απο αυτο που συμβαινει σημερα?
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:49 μμ
Καλά, κάτσε να περάσουν αυτά και θα δεις τι σημαίνει.
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:52 μμ
“Τι το διαφορετικο θα παθαινει απο αυτο που συμβαινει σημερα?”
Πολύ καλή ερώτηση.
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:53 μμ
Μη βιάζεσαι, θα δεις τι είναι να μην μπορείς να σταυρώσεις πορεία.
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:54 μμ
Ειλικρινα….απαντησε τι το διαφορετικο θα συμβει με σημερα?
Σταυρωνεις πορεια και δεν το θυμαμαι?
και αντε και θα αλλαξουν πολλα.
Τι προτεινεις?
Να βγουμε εξω να τα καψουμε ολα?
Τετοιος εισαι?
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:56 μμ
Ρε draluca, είναι τόσο δύσκολο να ξεκολλήσει το μυαλό σου από τα καψίματα;
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:58 μμ
Εγω?
Εσυ εχεις κανει καραμελα την Μαρφιν και την πιπιλας απο γεννεσις κοσμου.
Αλλα μιας και σε πετυχα…
Τι προτεινεις?
Ετσι για να κανουμε και ψιλη κουβεντουλα.
Χαμογελατε…
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:01 μμ
Τι να προτείνω; Υπάρχει και κάτι πιο “επαναστατικό” από τα καψίματα;
Δεν νομίζω.
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:03 μμ
πες όχι σε όλα τα καψίματα, πες όχι στα ναρκωτικά.
μανικακος
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:54 μμ
θα βαραν και θα ψεκαζουν με τον νομο πλεον τα “παιδια της εργατικης ταξης” τους κακους διαδηλωτες και θα περνούν τα “καλα παιδια”…..
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:56 μμ
Ενω τωρα?
Βαρανε και ψεκαζουν παρανομως?
Χαμογελατε…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:59 μμ
όχι όχι μη μπερδευεστε , τωρα τα παιδιά της εργατικής τάξης αναγκάζονται να δουλεύουν υπερωρίες για να μπορούν να τραμπουκίζουν πολίτες όποτε χρειάζεται. τώρα με το νόμο, θα μειωθεί ο όγκος εργασίας και τα ματ θα δείξουν το ανθρώπινο τους πρόσωπο.
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:01 μμ
Ειναι το πιο ταλαιπορημενο σωμα ever στην ευρωπη?
Στεναχωρεθηκα κιολας.
Χαμογελατε…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:05 μμ
ξέρεις τι είναι να βαράς κόσμος στην κερατέα, μετά να τρέχεις σε ομόνοιες και στενά, μετά πάλι κερατέα, πάλι σύνταγμα, ερμού και πάλι από την αρχή. ε κάτσε ρε φίλε, αυτό είναι πίεση. Για αυτό μάλλον προσπάθησαν να μας σκοτώσουν την Κυριακή, ήταν πιεσμένοι. τόσο εξοπλισμό κουβαλάνε.
Capybara
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:23 μμ
Δόκτωρα, δύο πράγματα:
i) Όταν καίγονται άνθρωποι, αυτοί που το έκαναν ήταν ασφαλίτες. Όταν πάνε όλα καλά δεν ήταν (και τη λες και σε όσους λένε ότι ήταν). Δεν σου φαίνεται αυτό λίγο προβληματικό σαν λογική;
ii) Αν περάσουν τα μέτρα για τις διαδηλώσεις, θα τρώμε περισσότερο ξύλο, θα διαλύουν τις “παράνομες συγκεντρώσεις” πριν καν ξεκινήσουν, η συμμετοχή σε διαδήλωση δεν θα είναι άσκηση δικαιώματος αλλά παράνομη πράξη, έτσι θα είναι περισσότεροι αυτοί που θα φοβούνται να κατέβουν στο δρόμο. Αν δεν άλλαζε τίποτα δεν θα τα σκέφτονταν όλα αυτά, τους λύνουν κι άλλο τα χέρια.
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:30 μμ
Capybara.
1)Δεν θυμαμαι τουλαχιστον εγω να εχω χρησιμοποιεισει ΟΥΤΕ στην Μαρφιν την επιχειρηματολογια οτι την εκαψαν πρακτωρες και ασφαλητες.
Οποτε δεν εχω να υπερασπιστω την λογικη που μου παρουσιαζεις. Η οποια οντως ειναι προβληματικη. Αλλα επισης θυμαμαι και δεκαδες συλλογικοτητες να βγαζουν ανακοινωσεις για την Μαρφιν. Οπως και για την επιθεση στην λαικη αγορα εξαρχειων.
Οποτε η προβληματικη εγκειται κυριως στο οτι η Μαρφιν και η καθε Μαρφιν, εχει γινει μια ωραιοτατη καραμελα.
2) Και ξαναρωταω. Συμφωνα με το οτι συμβαινει σημερα. Τι θα αλλαξει?
Εγω προσωπικα μονο περισυ και φετος πηγα σε 4 συγκεντρωσεις που τις σπασανε αμα τη εμφανιση. Απο ξυλο? Αλλο τιποτα. Παντου και παντα. Χημικα? Εκει να δεις. (Δεν στα λεω λες και δεν τα ξερεις….απλα τα υπενθυμιζω).
Και να θυμισω και τις συνεχεις προσπαθειες των ΜΑΤ να κρατησουν τον συγκεντρομενο κοσμο στο πεζοδρομιο επι της πλατειας Συνταγματος. Χωρις να εχει περασει ο νομος.
Χαμογελατε…
Capybara
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:20 μμ
Χμ… μπορούσες να το πεις και του Κώστα αυτό που λες σε μένα.
Όσο για το δεύτερο σκέλος Κυριακή κοντή γιορτή, το μόνο που σου εύχομαι είναι να μη γίνει η σχέση μας από φιλική επαγγελματική τις μέρες που έρχονται
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:24 μμ
Capybara εσύ ποτέ δεν θα του έλεγες ότι “Όχι, αλλά παρόλα αυτά δεν σας νοιάζουν τα κτίρια…εσάς σας νοιάζουν οι ζωές, ειδικά όταν δεν είναι μέσα στα κτίρια.” . Κάνω λάθος?
Capybara
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:26 μμ
Είναι θέμα ταμπεραμέντου
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:29 μμ
Νομιζω οτι ο Κωστας μια χαρα καταλαβαινει τις μπιχτες που του απευθυνονται….
Δεν νιοθεις πολυ καλα τελευταια?
Αμα θες σου γραφω συνταγη απο τωρα. Xexexexe
Χαμογελατε…
catalternative
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:36 μμ
@capybara τα νέα μέτρα για τις διαδηλώσεις είναι στα πρότυπα των ευρωπαϊκών χωρών και έρχονται ακριβώς γιατί το κίνημα αρχίζει να αποκτά δυναμική ως σύνολο, όχι γιατί γίνονται “σπασίματα”. Προσπαθούν να ελέγξουν την κατάσταση, αυτό δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά θα το πετύχουν. Συμμερίζομαι τους φόβους σου πάντως.
Capybara
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:17 μμ
Προφανώς, δεν φταίνε τα σπασίματα για την ένταση της καταστολής. Κάθε μορφή αντίδρασης είτε εμείς συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μ’ αυτήν, την χρησιμοποιούν επικοινωνιακά για να νομιμοποιήσουν και να κλιμακώσουν την καταστολή (είτε είναι σπασίματα είτε το ΠΑΜΕ που “διώχνει τους τουρίστες”). Αλλά την απόφαση την παίρνουν με βάση αυτό που φοβούνται ότι έρχεται, ανεξάρτητα από αφορμές.
Κάποια πράγματα είναι για κάποιους υπερασπίσιμα, για κάποιους όχι. Έτσι, πολλοί αριστεροί επειδή δεν επιλέγουν να κάνουν τέτοιου είδους μπάχαλα, τα θεωρούν (όχι πάντα άδικα) άχρηστα, αναποτελεσματικά και ότι χωρίς πολιτικό όφελος λειτουργούν σαν υλικό για κρατική προπαγάνδα. Αυτό όμως, (οφείλει να) είναι εσωκινηματική κριτική και φυσικά δε σημαίνει ότι τα μπαχαλά προκαλούν την καταστολή. Με αυτή τη λογική κάθε χώρος μπορεί να λέει για τις πρακτικές αυτού που βρίσκεται λίγο πιο αριστερά του, ότι νομιμοποιούν την καταστολή (η εξωκοινοβουλευτική για τα σπασίματα των αναρχικών, το ΚΚΕ για τις καδρονιές των ΕΑΑΚ και πάει λέγοντας…)
Δυστυχώς, η αριστερά (στο μεγαλύτερο μέρος της και επισήμως) δεν έκανε ούτε ανάλυση για το φαινόμενο (ποιοι συμμετείχαν στα σπασίματα; ήταν μόνο αναρχικοί ή και παιδιά χωρίς κάποια πολιτικοποίηση; γιατί ένας κόσμος αντέδρασε έτσι;) ούτε έκανε πολιτική κριτική στο πολιτικό/αναρχικό κομμάτι του κόσμου που έκαιγε (να εξετάσει π.χ. αν συμμετείχαν κομμάτια της αναρχίας σε πρακτικές απολίτικες και απλά χουλιγκάνικες, αν έγλυφε απλά το αυθόρμητο ή προσπαθούσε να επιδράσει σ’ αυτό ώστε να πάνε κάποιες συνειδήσεις λίγο παραπέρα και πολλά άλλα).
Αντί γι’ αυτό, η ίδια η αριστερά ανέδειξε σε πρωτεύον αυτό που αναδείξανε και τα ΜΜΕ, ανακυκλώνοντας την προπαγάνδα που κατάγγελνε, και επιδώθηκε σε μια εκστρατεία αποπολιτικοποίησηςτων μελών της και του κόσμου που την ακούει μιλώντας για προβοκάτορες και ασφαλίτες (δεν υπονοώ ότι δεν υπάρχουν, αλλά τα καψίματα κατά τη γνώμη μου θα συνέβαιναν όχι απλά χωρίς τους χαφιέδες, αλλά κατά πάσα πιθανότητα και χωρίς τους αναρχικούς).
Η οργή υπάρχει και εκφράζεται, δεν την προκαλούν οι προβοκάτορες. Αυτό που πρέπει να δούμε είναι όχι πως θα την καταδικάσουμε όταν δεν εκφράζεται με τον τρόπο που μας αρέσει, αλλά πως θα μετασχηματιστεί σε κάτι αποτελεσματικό κι ελπιδοφόρο. Όπως λέει κι ένα σύνθημα που μου άρεσε “δώσε τρόπο στην οργή!”
catalternative
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:30 μμ
“Δώσε τρόπο στην οργή” καλό!!! Απαλλοτριώνεται
DrAluca
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:36 μμ
“Κάθε μορφή αντίδρασης είτε εμείς συμφωνούμε είτε διαφωνούμε μ’ αυτήν, την χρησιμοποιούν επικοινωνιακά για να νομιμοποιήσουν και να κλιμακώσουν την καταστολή”
Αγαλμα γαμω την πουτανα μου…….ΑΓΑΛΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Χαμογελατε…
Anakata-dyomenh
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:41 μμ
καπυμπάρα, γι αυτο σε αγαπάω πολυ…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:48 μμ
ζήτω ο νέος πρόεδρος. ΖΗΤΩΩΩΩΩ
Κώστας
16 Φεβρουαρίου, 2012 6:04 μμ
χμμμμ…ε τότε ν’ αλλάξουμε ταμπλό:
Ερώτηση 1
Λες: “Η οργή υπάρχει και εκφράζεται, δεν την προκαλούν οι προβοκάτορες.”
Αυτό Capybara το είπες ή θα το έλεγες και για την Μαρφίν; Γιατί αν δεν το λες, τότε μάλλον κάνεις σε παραλλαγή το ίδιο σφάλμα που κάνει και ο Draluca.
Και για να μην παρεξηγήσεις, εξηγούμαι: Δεν βάζω φυσικά ζήτημα “μαγκιάς” (ξέρεις…του τύπου “είσαι μάγκας να το πεις και στην Μαρφίν;”).
Βάζω το ζήτημα ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις π.χ. την ενέργεια του ΠΑΜΕ στην Ακρόπολη που…βλάπτει τον τουρισμό μας, με μια ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει και έχει προκαλέσει αθώα και άσχετα θύματα. Θα το πήγαινα και παραπέρα, αλλά ας μην ξεχειλώσουμε την κουβέντα.
Ερώτηση 2
Από που βγάζεις ότι η αριστερά ανέδειξε σε πρωτεύον τα καψίματα; Πρωτεύον ήταν ο ΚΟΣΜΟΣ που συμμετείχε και η μαζική καταστολή που εξαπέλυσε η αστυνομία. Όμως δεν μπορείς να μην πεις και για τους συνεργάτες της.
Capybara
17 Φεβρουαρίου, 2012 1:23 μμ
Κώστα, δεν ξέρω ποιος έκαψε τη Μαρφίν και δεν θα μπω σε σεναριολογία χωρίς αποδείξεις.
Αυτό που θα έπρεπε να προβληματίζει την αναρχία είναι ότι κάλλιστα θα μπορούσαν να είναι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται ως αναρχικοί.
Ισχυρίστηκα ότι όλες οι πρακτικές συκοφαντούνται από τους δημοσιογράφους σαν να είναι το ίδιο πράγμα, όχι ότι τις θεωρώ ίδιες από τη δική μου σκοπιά.
Κώστας
17 Φεβρουαρίου, 2012 6:20 μμ
Δεν είναι το πρόβλημα αυτή τη στιγμή ποιός έκαψε την Μαρφίν. Αυτό που λέω εγώ είναι το εξής απλό: Αν δέχεσαι την ανεξέλεγκτη έκρηξη οργής, την ανεξέλεγκτη και λούμπεν (ουσιαστικά) βία για να μην κρυβόμαστε, τότε αυτή μπορεί να έχει και θύματα και αυτό το δέχεσαι και το στηρίζεις ως ενδεχόμενο. Δεν έχεις διπλή στάση αναλόγως το αποτέλεσμα της πράξης. Αν πάλι δεν την δέχεσαι, τότε κάνεις το παν για να μην εκδηλωθεί τέτοιας μορφής βία, δεν την σιγοντάρεις εμμέσως ή αμέσως.
Προσωπικά δεν δέχομαι την ανεξέλεγκτη βία, είτε αυτή λέγεται λιντσάρισμα είτε “παράπλευρες απώλειες” (που είχε π.χ. η 17Ν με τον Αξαρλιάν), είτε καψίματα κτιρίων κλπ. Δεν λέω ότι όλα γίνονται με χειρουργική ακρίβεια, αλλά είσαι υπόλογος για ότι ξεφύγει των ορίων και πρέπει να έχεις μια πιο σοβαρή εξήγηση από το “έκανα προσομοίωση εξέγερσης”.
Δεν πρεσβεύεις την εκδίκηση και την οργή.
Πρεσβεύεις την νέα κοινωνία.
DrAluca
17 Φεβρουαρίου, 2012 6:33 μμ
To προβλημα σου δεν ειναι πιος εκαψε την Μαρφιν, αλλα οποτε βρεις ευκαιρια το προσαπτεις στον αναρχικο χωρο. Καλη μαγκια.
“Δεν έχεις διπλή στάση αναλόγως το αποτέλεσμα της πράξης.”
Και γιατι οχι παρακαλω?
Και να αλλαξω λιγο το ερωτημα μου…..αντε και εισαι\μαι κατα της “ανεξέλεγκτη έκρηξη οργής, την ανεξέλεγκτη και λούμπεν (ουσιαστικά) βία για να μην κρυβόμαστε,”. Πως λες οτι θα το ελεγξεις. Θα το περιορισεις.
Και συνεχιζεις να βαζεις στο ιδιο τσουβαλι τα λιντσαρισματα, και τα καψιματα κτηριων. Να βαλουμε μεσα και τα “Αισχος-Αισχος”? Και αυτα βια ειναι, και μαλιστα ανεξελεκτη και λουμπενοτατη.
“είσαι υπόλογος για ότι ξεφύγει των ορίων και πρέπει να έχεις μια πιο σοβαρή εξήγηση από το “έκανα προσομοίωση εξέγερσης”. ”
Οχι…δεν το διαβασα. Ποιος ΕΙΣΑΙ υπολογος?
Χαμογελατε…
Κώστας
17 Φεβρουαρίου, 2012 6:20 μμ
Xάθηκε η απάντηση στον Capybara.
Κώστας
17 Φεβρουαρίου, 2012 6:53 μμ
Τουλάχιστον αν θέλεις να παρεμβαίνεις, να διαβάζεις αυτά που λέω, όχι να προσθέτεις σάλτσες. Είπα “αυτή την στιγμή” δεν ενδιαφέρει, γιατί μιλάω με τον Capybara. Αν μιλούσα μ’ εσένα που ο χώρος σου ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ τον κάθε μαλάκα, ναι, θα πρέπει να πάρεις και μια ευθύνη γι αυτό. “Είσαι υπόλογος” που λέω και πιο κάτω.
Στο “γιατί όχι” η απάντηση είναι απλή: Γιατί αν έχεις διπλή απάντηση αυτό που δείχνει είναι ότι το μόνο που σε νοιάζει είναι το κωλαράκι σου. Απ’ τη μία θέλεις να κάνεις ότι σου καυλώσει κι απ’ την άλλη να μην αναλάβεις και την ευθύνη. Τουλάχιστον όμως να μην τσαντίζεσαι όταν στο λένε αυτό.
Πως θα το περιορίσεις;
Με περιφρουρήσεις, με οργάνωση, με διαχωρισμό από τις ηλιθιότητες, με όλα αυτά δηλαδή που δεν σου αρέσουν.
Το αίσχος είναι ανεξέλεγκτη βία;
Έχεις μια πολύ προσωπική άποψη για την ανεξέλεγκτη βία…
Όσο για το “είσαι υπόλογος” πήγαινε σε όποιον εφαρμόζει την στοχευμένη (και όχι ανεξέλεγκτη) βία. Αν αυτή ξεφύγει είναι υπόλογος, δεν περνάει με το “δε βαριέσαι, γίνονται αυτά”.
DrAluca
17 Φεβρουαρίου, 2012 6:59 μμ
Ενα ποιημα το σχολιο σου….

Για σενα….για να μην εισαι σκετος.
Χαμογελατε…
Κώστας
17 Φεβρουαρίου, 2012 7:02 μμ
Draluca έχεις εξελιχθεί σε μεγάλο καραγκιόζη…και χωρίς περικεφαλαία.
DrAluca
17 Φεβρουαρίου, 2012 7:07 μμ
Παμε λοιπον με την σειρα
α) Δεν γνωριζεις ποιος ειναι ο χωρος μου και σου επιστρεφω τους χαρακτηρισμους.
β)το να με νοαιζει οταν πεθαινουν ανθρωποι, αλλα να το γραφω στα παπακια μου οταν κεγεται ενα κτηριο και δεν επαθε κανεις τιποτα, δεν μεταφραζεται κοιταω το κωλαρακι μου. Μαθε να κανεις συλογισμους.
γ)Οταν κοψεις την σπεκοπυλα να ζητας ευθυνες απο εναν χωρο για μια πραξη την οποια δεν εχεις αποδειξεις να του την αποδωσεις, εισαι ενας φτηνος γκεμπελισμος.
δ)Μπατσο της διαδηλωσης αμα θες να παιξεις, καν τον εσυ.
ε)ξαναδες τα προηγουμενα
Η περικεφαλαια τσαμπα ηρθε….εχεις ηδη.
Και καλα κρασια.
Χαμογελατε…
Κώστας
17 Φεβρουαρίου, 2012 7:26 μμ
1. Χώρος σου είναι αυτοί που υποστηρίζεις με κάθε ευκαιρία. Δεν θυμάμαι ποτέ να μπήκα λέγοντας ότι ο Draluca είναι μαλάκας. Θίγεσαι γιατί βρίζω το χώρο σου.
2. Οι συλλογισμοί μου μια χαρά είναι. Εσύ θέλεις να είσαι “και με τον αστυφύλαξ και με το χωροφύλαξ”.
3. Εσένα τι σε νοιάζει, αφού δεν είναι ο χώρος σου. Λειτουργείς όπως ο ζορό; Υπερασπίζεσαι τους αδύνατους; Εγώ δεν χρέωσα τίποτα. Αυτοί χρεώνουν τα καψίματα μετά νεκρών στην ασφάλεια και άνευ νεκρών στην “εξέγερση”.
4. Εγώ έχω πάρει τις αποφάσεις μου γι αυτό και πηγαίνω όσο μακρύτερα γίνεται από αυτούς τους τύπους. Εσύ που πας δίπλα τους, είσαι σίγουρος για το ποιοί είναι οι μπάτσοι;
5. Μη ξαναδιαβάσεις τίποτε. Αφού δεν σου κάθεται γιατί να στενοχωριέσαι;
DrAluca
17 Φεβρουαρίου, 2012 7:30 μμ
1) Δεν δηλωσα ποτε αναρχικος. Θιγομαι γιατι μου προσαπτεις χαρακτηρισμους που δεν ισχυουν.
2)με τους -”φυλαξ” αλλος θελει ναναι μαλλον.
3)Με νοιαζει οταν παιζουν γκεμπελισμοι…..
4)Αυτοι οι τυποι ειναι πιο κοντα σου απο οσο θες….
5)Καλα χαμπαρια.
Χαμογελατε…
oldboy9
16 Φεβρουαρίου, 2012 9:28 πμ
Ακριβώς, οι “λεηλασίες” της νύχτας είναι αποτέλεσμα των λεηλασιών της ΜΕΡΑΣ. Και δεν χρειάζεται να είσαι και μάντης για να καταλάβεις ότι τα χειρότερα δεν ήρθαν ακόμα. Πόσες πιέσεις μπορεί ν’ αντέξει ένα κοινωνικό καζάνι που δεν βράζει απλά, αλλά κοχλάζει, πόσες άραγε?
εργατική εφημερίδα ΔΡΑΣΗ
16 Φεβρουαρίου, 2012 12:23 μμ
Επιπλέον, ο Καμίνης έσπευσε να κάνει μήνυση στους καταληψίες του δημαρχείου Αθήνας, ενώ έστειλε και πολιτική αγωγή στη δίκη…
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 12:45 μμ
Ναι αλλά έδιωξε την δεξιά από τον δήμο…
oldboy9
16 Φεβρουαρίου, 2012 12:50 μμ
…πέστα ρε Spin!
Spin
16 Φεβρουαρίου, 2012 2:52 μμ
Και εγώ και ο γέροντας τα λέμε χρόνια για τους οπουρτουνουσταί δεξιούς!
Γέροντας Παίσιος
16 Φεβρουαρίου, 2012 3:10 μμ
Εγώ πάντως ένα δεκατριάχρονο παιδάκι το κουτούπωσα μια φορά θυμάμαι. ήταν πολύ προκλητικό παιδάκι και ιδιαίτερα όμορφο. Αλλοθι?
Narrator
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:15 μμ
Narrator
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:26 μμ
Αλεξης Τσιμπλας
16 Φεβρουαρίου, 2012 4:35 μμ
tres banal
έμη
17 Φεβρουαρίου, 2012 10:21 πμ
Οι ανθρωποι εχουν ξεπεράσει κάθε όριο γελοιότητας και ξετσιπωσιάς. Ο Γερουλάνος παραιτήθηκε εξαιτίας της κλοπής εκθεμάτων απ’ το μουσείο της Ολυμπίας. Αντί να παραιτούνται για το αίσχος που βιώνουμε όλοι αυτοι ακόμα και τώρα επιδίδονται σε παιχνίδια τακτικής και εντυπωσιασμού. Που είναι ο πάτος ρε παιδιά;;;
katy
17 Φεβρουαρίου, 2012 10:39 πμ
έμη για ‘σένα.
“…Μπας και βρίσκεται στον πάτο της Κόλασης, Κύριε, η πόρτα του Παραδείσου;…”
Νίκος Καζαντζάκης (1883-1957 ), Έλληνας Συγγραφέας.
έμη
17 Φεβρουαρίου, 2012 11:00 πμ
Ναι βρε κατυ μου. Το θέμα είναι πως ο πάτος διαρκως μετακινηται. Εκει που νομίζεις πως λίγο ακομα θες να τον αγγιξεις, εκει σου ξεφευγει παλι. Εχουμε φτάσει στο εξωφρενικό σημείο να παρακαλάμε να πιασουμε πατο! Χαοτικη κατάσταση, χαοτικη ψυχολογία.
zumurito
17 Φεβρουαρίου, 2012 7:40 μμ
Ενδιαφερουσα η συζητηση παραπανω αλλα προσπαθω να καταλαβω κατι… Ο χωρος της αριστερας τι κερδιζει απο ολο αυτο το παιχνιδι που παιζει? Και ενταξει το ΚΚΕ το κανει αυτο χρονια τωρα μην πω οτι το εκανε απο παντα αλλα οι αλλοι( και φυσικα αναφερομαι στους Συριζαιους και Ανταρσιους αλλα κυριως στους πρωτους) το 2008 ειχαν φαει τα μουστακια τους να εγκολπισουν τη ”γενια που βγηκε στους δρομους”.. Και θελετε να θυμηθουμε τι γινοταν το 2008 στους δρομους? Σιγουρα πολυ χειροτερα απο αυτα που εγιναν την Κυριακη και γενικα τον τελευταιο καιρο.. Μαλλον το κολπο καθοδηγησης της εξαγριωμενης νεολαιας απετυχε τοτε και πλεον οχι πια δεν εχει καμια διαθεση να δημιουργησει μαζι με αυτους που παντωτε ηταν στον δρομο(με διαφορετικες στοχευσεις, τακτικες και πρακτικες ΣΙΓΟΥΡΑ αλλα στον δρομο) ενα κοινο ας πουμε μετωπο απεναντι στην επιθεση που εξαπολυει το αστικο κρατος αλλα απο την αλλη και βλεποντας τις δημοσκοπησεις χρησιμοποιει επιτηδες τακτικες του αστικου κρατους (και κατ επεκταση του ΚΚΕ)..
Γιατι οταν μου λες οτι ολοι οσοι ”χαλανε” τις συγκεντρωσεις ειναι ασφαλιτες βαλτοι και παρακρατικοι η εισαι ηλιθιος η εχεις καποιο οφελος απο την διαχυση αυτης της διαπιστωσης.. Και μαλλον ισχυει το δευτερο.. Δηλαδημια προσπαθεια φαινομενικης νομιμοτητας ωστε ο νοικυραιος μικροαστος ακομα και αν δεν κατεβει στον δρομο να νιωσει οτι η μονη αντισταση ειναι αυτη της αριστερας(αφου ολοι οι αλλοι ειναι βαλτοι και ο αναρχικος χωρος μαλλον ειναι παραρτημα της ασφαλειας)..
Θα θεωρουσα 10 φορες πιο σωστο οχι προφανως να υποστηριξουν το τι κανει/υπθαλπτει/στηριζει ο αναρχικος χωρος αλλα να κανουν μια κριτικη που να εχει α,β,γ κριτηρια και να πουν οτι ναι οι καταστροφες ειναι κακες γιατι ξερω γω
α) ειναι το βουτυρο στο ψωμι της προβοκατσιας(και ανετα μπορει να εχουμε και αλλους νεκρους)
β) εμεις δεν πιστευουμε οτι η βια ειναι η λυση (διαφορετικα θα ειχαν φυγει λιγο απο την τακτικη καθομαστε και τις τρωμε και μας τρεχουν καθε μα καθε φορα)
γ) Περιμενουμε λυση απο το κοινοβουλιο και οχι απο το δρομο
και αλλα 1002 πραγματα με τα οποια εγω πιστευω οτι ακομα και αναρχικοι μπορει να συμφωνουσαν.. πχ στον κινδυνο φετιχοποιησης της βιας και της δημιουργιας θυματων και στην ακουσια ”κοινη” δραση φασισταριων και ελευθεριακων υποκειμενων θα συμφωνουσα και γω.
Αυτο που ειδα απο το μεγαλυτερο μερος της αριστερας (εξαιρειται πχ η ΟΚΔΕ η το ΕΕΚ) ειναι ενας ορκος σιωπης με μια παραλληλα διαστρεβλωση ολων των γεγονοτων ωστε να υαπρξει ενα αποτελεσμα υπερ της.. Προσωπικα μου φαινεται οτι και παλι δεν θα κερδισει τιποτα απο αυτο και θα ηθελα παρα πολυ να δω οργανωμενο κοσμο της ακρας αριστερας στα οδοφραγματα σε μια συμπλευση με ορους εξεγερσιακους..
ΥΓ. Νομιζω ο καθενας καταλαβαινει οτι στις συγκρουσεις της Κυριακης συμμετειχαν αναρχικοι, ανενταχτοι , αρκετος απλος κοσμος που μεχρι προχτες ηταν καναπε(και καλο θα ειναι να ξεφυγει καπως απο τη λογικη του θεαματος και μονο ωστε να μην γυρισει τοσο γρηγορα οσο ηρθε), πατριωτες του ΕΠΑΜ, χουλιγκανια και εθνικια (και πιστευω και κοσμος της αριστερας).. Οι πετρες δεν πεταχτηκαν ολες απο αναρχικους. Οι φωτιες δεν μπηκαν ολες απο αναρχικους και ισως ουτε ολες απο το πληθος.. Υπηρχε μπολικο ασφαλιταριο και ειναι λογικο.
Συγνωμη για το σεντονι.
Βλαδίμηρος
28 Φεβρουαρίου, 2012 11:18 μμ
Το λούμπεν προλεταριάτο, ή, μάλλον, τα λούμπεν στοιχεία όλων των αντιδραστικών τάξεων βρήκαν στο πρόσωπο της Χριστίνας Καλαμπαλίκη τον άξιο συνήγορό και μαχητικό υπερασπιστή τους. Χρόνια τώρα, οι αναρχικοί, οι κουκουλοφόροι, οι δολοφόνοι των υπαλλήλων της Μαρφίν σπάνε, καίνε, καταστρέφουν, με την πλήρη ανοχή και συναίνεση του κράτους, που καταφέρνει να πιάνει πάντα άσχετους ανθρώπους, ώστε να βοηθάει κι έτσι ακόμα τους πραγματικούς ενόχους, σπρώχνοντας τους ειρηνικούς διαδηλωτές στην αγκαλιά των κουκουλοφόρων , των λούμπεν και των πλιατσικολόγων.
Το κείμενο της κυρίας Καλαμπαλίκη είναι άλλη μια προσπάθεια προς την κατεύθυνση της λουμπενοποίησης των κοινωνικών αγώνων, της ταύτισης των, δίκαια ή άδικα, «αγανακτισμένων» με το περιθώριο και τον υπόκοσμο. Πρωτοπόροι σ’ αυτή την προσπάθεια μια μερίδα των αναρχικών, που εδώ και καιρό έχουν βάλει το σημείο της ισότητας ανάμεσα στους καθαρόαιμους ληστές και τους «εξεγερμένους» ληστές (Βούτση, Δημητράκη, κλπ.) και πλιατσικολόγους («απαλλοτριωτές»).
Το κείμενο της Χ. Καλαμπαλίκη δε θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αν δεν ήταν το πρώτο, ίσως, κείμενο που υπερασπίζεται τελείως ανοιχτά τις καταστροφές και τις λεηλασίες, που έγιναν την ιστορική ημέρα της 12/2/2012.
«Δίχως περίσκεψη, δίχως αιδώ» η Χ.Κ., αφού θήτευσε καλά- καλά στο ΠΑΣΟΚ και το υπηρέτησε σαν αναπληρώτρια γραμματέας του δικτύου νεολαίας Τρικάλων, ξαφνικά, τον Οκτώβριο του 2011, ανακάλυψε ότι το ΠΑΣΟΚ «έχει καταληφθεί από τους εκπροσώπους του χρηματιστικού κεφαλαίου και του νεοφιλελευθερισμού» και το εγκατέλειψε για να υμνήσει, μετά από μερικούς μήνες, τους «μπάχαλους», τους εμπρηστές και πλιατσικολόγους! Πρωτύτερα, βέβαια, ως μέλος του ΠΑΣΟΚ, είχε πει το «μεγάλο όχι» για τις ανεμογεννήτριες της ιδιαίτερης πατρίδας της και είχε αντιτεθεί στην «πράσινη ανάπτυξη», γιατί μάλλον τη συγκινεί το κίνημα των αντιαναπτυξιακών, το κίνημα της στασιμότητας και της καθυστέρησης.
Ας δούμε, τώρα, τη συνηγορία της για τους εμπρησμούς, αλλά, κυρίως για τις λεηλασίες στο κέντρο της Αθήνας εκείνη την ιστορική ημέρα της 12 τους Φλεβάρη.
Η Χ.Κ. μας πληροφορεί ότι στις 12/2, ενώ στη Βουλή ψηφιζόταν το νέο μνημόνιο, έξω διαδήλωνε «ολόκληρη η κοινωνία» για να ρίξει τη «μαύρη συγκυβέρνηση των αστικών κομμάτων, των τραπεζιτών, της τρόικας και της ΕΕ». Τι γρήγορη μεταπήδηση (σε 4 μήνες) από το αστικό κόμμα του ΠΑΣΟΚ στο χώρο της αριστεράς. Ποιας αριστεράς όμως; Θα το δούμε παρακάτω. Για την ώρα να σημειώσουμε ότι ο χαρακτηρισμός «αστικά κόμματα» είναι πολύ επιεικής, γιατί πιο κάτω μιλάει για την «κυβέρνηση των φασιστοειδών».
Αυτή, λοιπόν, η «κυβέρνηση των φασιστοειδών» κάνει λεηλασίες. Και πώς τις κάνει; Απολύοντας δημοσίους υπαλλήλους, ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία, μειώνοντας μισθούς και συντάξεις (πάλι των δημοσίων υπαλλήλων και των ΔΕΚΟ, κυρίως), κλπ. Φαίνεται ότι «ολόκληρη η κοινωνία» αποτελείται από κρατικοδίαιτους!
Το κυριότερο, όμως, στο κείμενο της Χ.Κ. είναι το πώς δικαιολογεί τις λεηλασίες της 12/2. Αφού βάφτισε τις απολύσεις των δημόσιων υπαλλήλων και τις περικοπές των μισθών και των συντάξεών τους «λεηλασία» (ενώ λεηλασία κατά του δημοσίου ήταν τα ρουσφέτια, οι αργομισθίες και τα επιδόματα της ντροπής σε δημόσιο και ΔΕΚΟ), μας πληροφορεί ότι αυτές είναι οι «λεηλασίες της ημέρας», που γέννησαν τις «λεηλασίες της νύχτας», που διαπράχθηκαν την Κυριακή της 12ης Φλεβάρη. Φαίνεται, κατά την αντίληψη της Χ.Κ. ότι αυτοί που έσπαγαν τις βιτρίνες και πλιατσικολογούσαν, αυτοί που ζήταγαν χρήματα από τους μαγαζάτορες για να μην τους κάψουν το μαγαζί ήταν κατά κύριο λόγο δημόσιοι υπάλληλοι εν ενεργεία, απολυμένοι και συνταξιούχοι!
Και, βέβαια, τα ΜΜΕ παραπληροφορούσαν, όταν έλεγαν ότι καίγεται η Αθήνα, όταν μιλούσαν για «τις ταραχές στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, τους “κουκουλοφόρους”, τις σπασμένες βιτρίνες, τους εμπρησμούς νεοκλασικών κτιρίων και για “πλιάτσικο”». Όλα αυτά είναι, κατά την αρθρογράφο μας, «παραπληροφόρηση». Αν η Χ.Κ. ήταν δημοσιογράφος, δε θα έλεγε τίποτα από όλα αυτά! Ή μάλλον θα τα εξυμνούσε, σαν την καταλληλότερη απάντηση στα φασιστοειδή της κυβέρνησης, που κλείνουν τη στρόφιγγα των αφειδών παροχών στους δημόσιους υπαλλήλους.
Αλλά, η Χ.Κ. τα βάζει και με τον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος μιλούσε για «προβοκάτορες και για βανδάλους που έκαψαν τα ιστορικά κτίρια και μπορεί να ελέγχονται από το παρακράτος που έχει δημιουργήσει η κυβέρνηση». Και η Χ.Κ. αποστομώνει το φουκαρά τον Τσίπρα με μια φράση άφθαστης ειρωνείας : «Τα ιστορικά κτίρια προφανώς είναι οι τράπεζες και τα εμπορικά κέντρα». Τώρα, τι είδους πάθηση είναι αυτή, να κοιτάς ένα ιστορικό κτίριο και το οπτικό σου νεύρο να στο παρουσιάζει σαν τράπεζα, ή εμπορικό κέντρο, είναι θέμα της Οφθαλμιατρικής. Πάντως, από την υποδοχή που συνάντησε η δήλωση του Τσίπρα, καταλαβαίνουμε ότι η Χ.Κ. είναι της άποψης ότι οι τράπεζες και τα εμπορικά κέντρα πρέπει να καίγονται και ότι ευχαρίστως θα συνηγορούσε και υπέρ εκείνων που έκαψαν τη Μαρφίν και τους τρεις υπαλλήλους της.
Και, φυσικά, κακίζει τον Τσίπρα, που δεν έδωσε το άλλοθι στους πλιατσικολόγους, καταγγέλοντας τους «γκάνγκστερ» της κυβέρνησης, που είχαν προηγηθεί «λεηλατώντας» σε μεγαλύτερο βαθμό «την οικονομία»! (Εδώ τα μπέρδεψε λιγάκι. Ενώ πρωτύτερα μίλαγε για τους «λεηλατημένους» δημόσιους υπαλλήλους, που απολύθηκαν, τους μισθούς και τις συντάξεις που μειώθηκαν και για το «ξεπούλημα» της δημόσιας περιουσίας, τώρα βρήκε πως λεηλατήθηκε η οικονομία! Πώς μπορεί να λεηλατηθεί η οικονομία είναι μυστήριο ανεξήγητο). Σωστά, όμως, την οικονομία δεν τη «λεηλάτησαν», π.χ., τα τρωκτικά της Ολυμπιακής, της ΕΡΤ, της ΔΕΗ, του ΟΣΕ, των νοσοκομείων και κάθε κρατικού οργανισμού και δημοτικής επιχείρησης , με τους παχυλούς μισθούς και τις αναρίθμητες κομπίνες, τις ψεύτικες υπερωρίες και τις ατέλειωτες λούφες, αλλά, μόνο οι κυβερνητικοί γκάνγκστερ! Τόσα χρόνια, που το χρέος δεν είχε φτάσει στο μη περαιτέρω, οι κυβερνώντες ήσαν στοργικοί γονείς, γιατί είχαν φτιάξει το «κοινωνικό κράτος» της απόλυτης διασπάθισης του δημόσιου χρήματος, που, βασικά, προερχόταν από τον εξωτερικό δανεισμό, γιατί, η Ελλάδα, με τη συνεχή υπονόμευση της ανάπτυξής της (για την οποία αγωνιζόταν και η Χ.Κ. μέσα από τις γραμμές του ΠΑΣΟΚ) είχε φτάσει να μην παράγει σχεδόν τίποτα.
Αλλά, ούτε και του ΚΚΕ η άποψη ικανοποιεί τη Χ.Κ., παρόλο που κι αυτή η άποψη, όπως και η δική της, δικαιώνει τους εμπρηστές και καταστροφείς και πλιατσικολόγους, όταν βρίσκει την αιτία όλων αυτών στην παρουσία των ΜΑΤ και την αστυνομική βία. Αυτή θέλει να αποδοθεί η ευθύνη στις «ληστείες της ημέρας», για να δοθεί η λύση στις ληστείες αυτές. Η λύση δεν είναι η ανατροπή της αστικής τάξης, αλλά, η λουμπενοποίηση των κοινωνικών-ταξικών αγώνων. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού, ληστεία αντί ληστείας, εφαρμογή του «άρπαξε να φας και κλέψε νάχεις» από την ανάποδη. Ο ατομικισμός του απελπισμένου μικροαστού, η κλεψιά σε πλήρη συμπόρευση με τη μανία της καταστροφής των πάντων, σε όλο τους το μεγαλείο!
Κι αν ο Καμίνης σοκάρεται από το κάψιμο των νεοκλασικών (μπα, έγιναν και τέτοιες καψίματα;), ενώ δε σοκάρεται από την εικόνα των αστέγων, η Χ.Κ. δεκάρα δε δίνει για τα νεοκλασικά, που τα βλέπει εξάλλου σαν τράπεζες και εμπορικά κέντρα, ενώ σοκάρεται πάρα πολύ για τους άστεγους. Και μια και βρήκε τόσο εύκολα τη λύση για τη λεηλασία της οικονομίας, προτείνοντας την αυθόρμητη λεηλασία καταστημάτων, ίσως μας δώσει και τη λύση του προβλήματος των αστέγων, με το μπουκάρισμα στα σπίτια των ιδιοκτητών των καταστημάτων και εκδίωξη των καπιταλιστών για να εγκατασταθούν οι άστεγοι. Αυτή θα ήταν μια πράξη κοινωνικής δικαιοσύνης.
Πάντως, ιστορική θα μείνει η φράση της Χ.Κ. : «Εμείς αυτήν την ομορφιά που ο Καμίνης τη βλέπει στα κτίρια και στα μάρμαρα, την αναζητούμε αλλού…». Πού, άραγε; Στα αποκαΐδια;