απο RadioBubble
Σε κατάληψη του νέου κτιρίου της Νομικής Σχολής Αθηνών προέβησαν φοιτητές και ομάδες πολιτών με στόχο την οργάνωση δράσεων ενόψει των κινητοποιήσεων που θα πραγματοποιηθούν αυτές τις ημέρες ως ένδειξη διαμαρτυρίας ενάντια στο νέο μνημόνιο. ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ έχουν κηρύξει 48ωρη απεργία την Παρασκευή και το Σάββατο, ενώ ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων καλεί απόψε σε συλλαλητήριο στις 18:00 στα Προπύλαια και την Κυριακή, ίδια ώρα, στην πλατεία Συντάγματος. Επιπλέον την Κυριακή, ημέρα ψήφισης του νέου μνημονίου, σε συγκέντρωση έξω απο τη Βουλή στις 17:00 καλούν και τα τριτοβάθμια σωματεία (ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ). Συγκέντρωση επίσης έχει προγραμματισει και το ΠΑΜΕ απόψε στο Πεδίον του Άρεος και αύριο Παρασκευή στις 11:00 στην Ομόνοια.
Παρακάτω ακολουθεί η ανακοίνωση της κατάληψης της Νομικής και το κάλεσμα για συνέλευση απόψε μετά τις συγκεντρώσεις.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το πολιτικό και οικονομικό θέαμα, έχει χάσει πλέον την αυτοπεποίθησή του. Οι κινήσεις του είναι τελείως σπασμωδικές. Η κυβέρνηση ‘’έκτακτης ανάγκης’’ που έχει αναλάβει τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, αποτυγχάνει να συντηρήσει την εργασιακή και συνάμα καταναλωτική δύναμη του πληθυσμού. Τα νέα μέτρα, με τα οποία το κράτος επιδιώκει να διασφαλίσει την επιβίωση του ελληνικού έθνους στο διεθνή οικονομικό πόλεμο, οδηγεί σε πλήρη στάση πληρωμών για τον κόσμο της εργασίας. Η περικοπή του βασικού μισθού, και τυπικά πλέον, έρχεται σε πλήρη συνάφεια με την κατάργηση κάθε μορφής άμεσου ή κοινωνικού μισθού.
Κάθε κόστος αναπαραγωγής μας εξαφανίζεται. Οι υποδομές υγείας, οι εκπαιδευτικοί χώροι, τα επιδόματα “πρόνοιας’’ και ό, τι μας καθιστά αποδοτικούς στο κυρίαρχο σύστημα αποτελούνε πλέον παρελθόν. Αφού μας ξεζουμίσανε, τώρα μας πετάνε στην πείνα και την εξαθλίωση.
Η διασφάλιση της κατάργησης κάθε μορφής μισθού σε νομικό επίπεδο, γίνεται μέσω της δημιουργίας ενός “ειδικού κλειστού λογαριασμού’’. Με αυτόν τον τρόπο, το ελληνικό κράτος διασφαλίζει ότι το χρηματικό απόθεμα θα κυλάει μόνο για την επιβίωση του κεφαλαίου, με τίμημα ακόμα και τη ίδια μας τη ζωή. Η βαρύτητα του χρέους (όχι του κράτους, αλλά αυτό που εγγενώς εμπεριέχεται στη σχέση κεφάλαιο ) απειλεί να πέσει στο κεφάλι μας και να μας εξοντώσει.
Ο μύθος του χρέους. Η κυρίαρχη πατριωτική αφήγηση προβληματικοποιεί το ελληνικό χρέος, θέτοντάς το σαν διακρατικό ζήτημα. Δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι απάτριδες τοκογλύφοι έχουν στοχοποιήσει το ελληνικό κράτος και η “καλή κυβέρνηση’’ κάνει το παν για να μας σώσει ή πως έχει ως στόχο να μας προδώσει, όντας και αυτή κομμάτι του διεθνούς χρηματιστικού κεφαλαίου.
Κόντρα σε αυτή τη λανθάνουσα εθνικιστική αντίληψη, το χρέος είναι απόρροια και αναπόσπαστο στοιχείο της πολιτικής οικονομίας, και αυτό τα αφεντικά μας το ξέρουν πολύ καλά. Η οικονομία στηρίζεται στη δημιουργία ελλείψεων, στη δημιουργία νέων πεδίων σπανιότητας (δηλαδή καταστροφική δημιουργία με μακροπρόθεσμες, αρνητικές πάντα, συνέπειες). Το χρέος και οι ενοχικές υποχρεώσεις θα επεκτείνονται και θα δεσπόζουν την κοινωνία, όσο υπάρχει η ιδιοκτησία, η ρουτίνα της κατανάλωσης, η ανταλλαγή και το χρήμα.
Όταν λέμε ότι η κρίση είναι δομική και συστημική εννοούμε ότι οι δομές της πολιτικής οικονομίας έχουν φτάσει στο τέλμα, έχει χτυπηθεί ο ίδιος ο πυρήνας τους, δηλαδή η διαδικασία παραγωγής αξίας. Είναι ξεκάθαρο πως για το κεφάλαιο περισσεύουμε (εκτοξευμένα ποσοστά ανεργίας), και πως πλέον η αναπαραγωγή της εργατικής δύναμης είναι απλά εμπόδιο στη διαδικασία συσσώρευσης. Η χρηματοπιστωτική κρίση, δηλαδή η αντικατάσταση των μισθών με δάνεια και η μη δυνατότητα παροχής δανείων, οδηγούν το σύστημα σε ένα φαύλο κύκλο μη βιωσιμότητας. Αυτό συμβαίνει γιατί θέτει σε αμφισβήτηση την ίδια την αξία της εργασίας, δηλαδή την ίδια τη σχέση μέσω της οποίας οι από κάτω εντάσσονταν στους ρόλους του συστήματος
Μήπως να το ρίξουμε στο σοσιαλισμό και τη ‘’λαϊκή οικονομία’’; Οι κάθε λογής εργατοπατέρες και λαϊκοί ηγέτες παράγουν τις δικές τους αυταπάτες και μια πολιτική διέξοδο εντός του συστήματος και της πολιτικής οικονομίας. Μπορεί να λένε για κρατικοποίηση τραπεζών, να παίρνουν τη μορφή της αναγέννησης του ορθολογικού φιλελευθερισμού. Ενίοτε παίρνουν τις μορφές της ενσωμάτωσης και της εναλλακτικής “επαναστατικότητας”. Άλλοτε, ακούμε για πράσινη ανάπτυξη, οικολογική αποκέντρωση, άμεση δημοκρατία για το φετιχισμό της πολιτικής μορφής.
Ενώ η ίδια η αγορά και η κρατική παρέμβαση αδυνατούν να δώσουν οποιαδήποτε προοπτική, το πολιτικό θέαμα εξακολουθεί να λανσάρει διάφορα προϊόντα όπως λαϊκή οικονομία και εξουσία και κρατικούς σοσιαλισμούς. Οι μυθολογίες των διαφόρων δικτατοριών του προλεταριάτου, επιζούν την ίδια εποχή που το πλήθος των αποκλεισμένων από την παραγωγή και τους θεσμούς και των ανέργων δεν μπορεί να αποτελέσει μια δυνατή πελατεία στα κόμματα και τα συνδικάτα τους. Την αντιδραστική πολιτική θέση των κρατιστικών επαναστάσεων έχει διαδεχθεί ένα κενό εμπόριο ιδεολογίας.
Ο κοινωνικός πόλεμος δεν έχει σύνορα. Κάποιοι μέσα στη κρίση, βλέπουν μια επανανοηματοδότηση-επαναχάραξη των εθνικών περιφράξεων. Ο εθνικός κορμός και οι διάφοροι ρατσιστές φαίνεται πως βρίσκουν ευκαιρία να στοχοποιούν τους μετανάστες , να κάνουν επιθέσεις και πογκρόμ και να σιγοντάρουν το θεσμικό ρατσισμό του ελληνικού κράτους. Γι’ αυτούς η αντίστασή τους έχει εθνικά χρώματα και μάχονται ως Έλληνες και όχι ως εχθροί της εκμετάλλευσης και της κοινωνικής καταπίεσης που βιώνουν.
Εμείς διαλέγουμε συνειδητά στρατόπεδο θεωρώντας πως κάθε παρουσία εθνικού συμβόλου και σημαίας ανήκουν στο πεδίο του εχθρού και είμαστε διατεθειμένοι να το πολεμήσουμε με κάθε μέσο. Επειδή οι χρυσαυγίτες, οι αυτόνομοι εθνικιστές και οι υπόλοιποι φασίστες προβάλλουν μία καθαρή εθνική κοινότητα ως λύση, οι προληπτικές επιθέσεις εναντίον τους και η αλληλεγγύη στους μετανάστες είναι απαραίτητη προϋπόθεση για οποιοδήποτε ριζοσπαστικό εγχείρημα.
Μόνη λύση η κοινωνική επανάσταση. Σε όλα αυτά έχουμε να αντιπροτείνουμε την κοινωνική επανάσταση την οποία θεωρούμε ως μόνη λύση για να έχουμε ζωή και όχι επιβίωση. Αυτό σημαίνει να εξεγερθούμε απέναντι σε κάθε οικονομικό και πολιτικό θεσμό. Απαιτεί, μέσα στη πορεία της εξέγερσης, να λάβουμε μέτρα όπως κατάργηση του κράτους, της ιδιοκτησίας και κάθε είδους μετρησιμότητας, της οικογένειας, του έθνους, της ανταλλαγής και του κοινωνικού φύλου. Ώστε να επεκτείνουμε τη χαριστικότητα και την ελευθερία σε κάθε σημείο του κοινωνικού βίου.
Αυτό σημαίνει επανάσταση! Φέρνοντας σε αυτή τη κατεύθυνση κάθε διεκδικητικό αγώνα για το μισθό, κάθε αυτοοργανωμένη δομή και συνέλευση , ειδικά σε μια συγκυρία, όπως τώρα, που η πολιτική-κυβερνητική μορφή της συστημικής κρίσης μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική έκρηξη.
Πορεία 18:00 Προπύλαια
Ανοιχτή συνέλευση στην κατειλημμένη Νομική αμέσως μετά την πορεία
Κατάληψη Νομικής 9/2/12
Μανικάκος
http://wp.me/p1pa1c-fWj








HungerStrike300: Απεργία Πείνας Μεταναστών
Oblivion
9 Φεβρουαρίου, 2012 7:38 μμ
“…να λάβουμε μέτρα όπως κατάργηση…της οικογένειας, του έθνους…”
Άλλο πάλι και τούτο.
Γέροντας Παίσιοc
9 Φεβρουαρίου, 2012 7:46 μμ
Κάτι τέτοια διαβάζω και ξενερώνω…
dimi
9 Φεβρουαρίου, 2012 8:11 μμ
Ρε τους βρωμιαρηδες ανθελληνες αναρχοκομμουνιστες..
Τι πραγματα ειναι αυτα.. σα δεν ντρεπονται λιγακι..
Oblivion
9 Φεβρουαρίου, 2012 8:32 μμ
Εγώ πάλι δεν έβαλα το σχόλιο ειρωνικά.Τι είναι η οικογένεια για να πεις “την καταργώ”?.Ούτε αυτοί που λένε “να καταργήσουμε την οικογένεια” έχουν συνείδηση αυτού που λένε…όχι πως τάσσομαι υπέρ του θεσμού της οικογένειας.Αλλά μάταια φωνάζουν.Τα έθνη φαίνεται να μην τα θέλει πλέον το κεφάλαιο.Και η διάλυση του θεσμού της οικογένειας ύπο τον ύστερο καπιταλισμό έχει τονιστεί και αναλυθεί εδώ και πάνω από 60 χρόνια.
dimi
9 Φεβρουαρίου, 2012 9:33 μμ
τους θεσμους φανταζομαι εννοουν. τους παγιωμενους απο το πατριαρχικο, παρον, κοινωνικο συστημα.
Oblivion
9 Φεβρουαρίου, 2012 9:53 μμ
Εγώ μπορώ να φανταστώ τι εννοούν.Δεν ξέρω αν αυτοί έχουν συνείδηση του τι λένε.Για τον θεσμό της οικογένειας νομίζω σου απάντησα.Όσο για το φύλο, που προφανώς όταν κάποιος το στοχεύει με διαύγεια με βρίσκει σύμφωνο, διάβασε αυτό:
http://www.terminal119.gr/show.php?id=535
Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες:P.Όπως και νάχει, το “έθνος” δεν είναι που το καταργείς με μια ανακοίνωση, και ούτε το “πνεύμα” των καιρών δείχνει να θέλει να απαγγιστρωθεί απο την ιδέα του έθνους.Επίσης η μεγάλη αλλαγή στην δομή του θεσμού της οικογένειας (εν σχέσει με παλιότερες εποχές) συντελέστηκε όχι από μια πρωτοπόρα “σκέψη” αλλά αργά αργά μέσα στους κόλπους της ίδιας της οικογένειας και της εκάστοτε κοινωνίας μέσα σε 100 χρόνια και το πήραν πρέφα μόνο μετά από ένα ορισμένο σημείο.Καταλήγοντας, καλός ο ριζοσπαστισμός, αλλά να είναι εύστοχος και διαυγής…
μανικακος
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:08 μμ
καλα,δε νομιζω να θεωρουν οτι κανουν κοινωνική επανασταση με μια ανακοινωση….
Oblivion
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:23 μμ
Δεν είπα αυτό μανικάκο.Αλλά δεν βάζεις σε ανακοινώσεις “ξεσηκωμού” τσιτάτα τα οποία όχι μόνο δεν έχουν λύσει οι ίδιοι, αλλά η ίδια η λύση τους δεν είναι προφανής.
W.T
9 Φεβρουαρίου, 2012 11:56 μμ
“Αλλά δεν βάζεις σε ανακοινώσεις “ξεσηκωμού” τσιτάτα τα οποία όχι μόνο δεν έχουν λύσει οι ίδιοι, αλλά η ίδια η λύση τους δεν είναι προφανής.”
Και τι ειναι,τιποτα σωτηρες ή καθοδηγες και να μη λενε αυτα που σκεφτονται για να καλοπιανουν τον κοσμο;
dimi
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:35 μμ
φυσικα ομπλιβιον , ισχυει αυτο που λες για την οικογενεια.
νομιζω οτι παντως ,για μια ανακοινωση, πολυ αναλυση εκανες.
κατα τα αλλα, η λυση οντως δν ειναι προφανης, αλλα συμφωνω στο να καταστρεψουμε το παλιο κ να δημιουργησουμε το καινουργιο, ή εστω κ επανορισμος του παλιου, για εμενα , σημαινει καταστροφη (κ δημιουργια ταυτοχρονα)
Αντιφών-χ
9 Φεβρουαρίου, 2012 8:40 μμ
Αισιόδοξους τους βρίσκω…
littleredblogger
9 Φεβρουαρίου, 2012 9:45 μμ
τραγικό…….
“να λάβουμε μέτρα όπως κατάργηση του κράτους, της ιδιοκτησίας και κάθε είδους μετρησιμότητας, της οικογένειας, του έθνους, της ανταλλαγής και του κοινωνικού φύλου”.
Τίποτ’ άλλο??? Έλεος πια με τους τυχάρπαστους… Και μετά σας φταίει ο σοσιαλισμός.
Η επανάσταση δεν είναι ούτε διακύρηξη, ούτε ραντεβού για τσάϊ, ούτε συγγραφή εργασίας έλεγε ο Μάο και κάτι ήξερε. Τέλος πάντων.
Όλοι στο δρόμο και τα βρίσκουμε!
μανικακος
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:04 μμ
“τυχάρπαστους”…γνωριζεις ποιοι ειναι στην κατάληψη ή ειναι ατάκα του Μαο κι αυτη?
mitsovurdul
9 Φεβρουαρίου, 2012 11:12 μμ
@littleredblogger
Θα ήταν πιστεύω σοφό να κλείσεις για λίγο καιρό τα βιβλία του Μάο, μιας και το όποιο όνειρο τον κινητοποίησε, έχει μετατραπεί σε μια εφιαλτική πραγματικότητα. Η παρότρυνση αυτή έχει νόημα μόνο αν στόχος σου είναι να αμφισβητήσεις ακόμα και τις βεβαιότητες που σε καθορίζουν. Αν από την άλλη, οι βεβαιότητες αυτές έχουν γίνει για σένα μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα μπορείς άνετα να συνεχίσεις να νουθετείς, αλλά δυστυχώς οι νουθεσίες αυτές δύσκολα θα μπορούν να ξεφύγουν από τον καφενειακό λόγο με τον οποίο η οικογένεια, το κοινωνικό φύλλο, και το έθνος σε έχουνε μπολιάσει.
ΑΛΕΞΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:12 μμ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ …” ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝΕΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ”
μανικακος
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:15 μμ
αλλο και τουτο….
ΗΝΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΚΑΛΕ????????
dimitris t
9 Φεβρουαρίου, 2012 10:32 μμ
Να καταργηθούν και τα γκομενιλίκια…
pasokoi kai neodhmokrates gamhmenoi
9 Φεβρουαρίου, 2012 11:15 μμ
το κειμενο ειναι προβοκατορικο και αν και συμφωνω σε αρκετα σημεια δημιουργει την διχονοια αναμεσα σε κομματια της κοινωνιας.ειναι ισως κειμενο προαγγελος των οσων θα διαδραματιστουν τις επομενες ημερες.
μανικακος
9 Φεβρουαρίου, 2012 11:16 μμ
#provokatsiaismymiddlename
mitsovurdul
9 Φεβρουαρίου, 2012 11:34 μμ
Δηλαδή πιστεύεις ειλικρινά ότι τη διχόνοια ανάμεσα στα κομμάτια της κοινωνίας (αλήθεια ποια κομμάτια;) την σπέρνει αυτό το κείμενο; Το τι θα επακολουθήσει το προαναγγέλλει το κείμενο ή η υπόλοιποι συσχετισμοί;
Αλεκος Παραλιας
10 Φεβρουαρίου, 2012 12:28 πμ
εγω παλι δεν καταλαβαινω τι σημαινει :
να λάβουμε μέτρα όπως κατάργηση … κάθε είδους μετρησιμότητας … της ανταλλαγής και του κοινωνικού φύλου. Ώστε να επεκτείνουμε τη χαριστικότητα και την ελευθερία σε κάθε σημείο του κοινωνικού βίου.
τι εννοει ?
τι ειναι η μετρησιμοτητα?
και τι να καταργησουμε ?
την μετρησιμοτητα ? η την μετρησιμοτητα της ανταλλαγης και του κοινωνικου φυλου ?
και τι στο μπουτσο ειναι η μετρησιμότητα … της ανταλλαγής και του κοινωνικού φύλου?
και τελος τι στα γαμηδια σημαινει “να επεκτείνουμε τη χαριστικότητα και την ελευθερία σε κάθε σημείο του κοινωνικού βίου.”
λιγο νοημα ρε μορτες
δεν ειμαστε ολοι του πανεπιστημιου
LAGARTSAS-A
10 Φεβρουαρίου, 2012 12:47 πμ
Χαχαχαχαχα
Αυτά είναι υψηλα νοηματα. Δεν είναι για όποιους και οποιους.
mitsovurdul
10 Φεβρουαρίου, 2012 11:11 πμ
Το κόμμα μετά την έκφραση ” της ιδιοκτησίας και κάθε είδους μετρησιμότητας, ” υποδηλώνει ότι ως μετρησιμότητα ορίζεται ξεκάθαρα η ιδιοκτησία.
Στις φυσικές επιστήμες μετρησιμότητα ενός μεγέθους είναι προφανώς η δυνατότητά μας να το μετρήσουμε. Στο κείμενο εγώ καταλαβαίνω ότι οι συγγραφείς ονομάζουν μετρησιμότητα την ιδιοκτησία καθώς αποτελεί έναν παράγοντα που “μετράει” την “κοινωνική θέση”. Από κεί και πέρα η λέξη χαριστικότητα όντως μοιάζει με νεολογισμό όμως εγώ φαντάζομαι ότι υπονοεί ότι με την κατάργηση της ιδιοκτησίας ο κάθε άνθρωπος – παραγωγός αναπόφευκτα “χαρίζει” την παραγωγή του στην κοινότητα.
Πάντως για να λέμε την αλήθεια το κείμενο μοιάζει ακαδημαϊκό, αλλά εγώ περισσότερο βαριέμαι όταν διαρκώς κουβεντιάζουμε και μιλάμε με όρους μπάλας. Σε αυτό βέβαια μπορεί να φταίει πως μικρός ήμουνα μπασκετάκιας οπότε εν τέλει η άποψή μου μπορεί να μην έχει και τόση βαρύτητα…
Φιλάκια, πάω για το αγαπημένο μου πλέον σπορ: Ξύλωμα πεζοδρομίων.
μανικακος
10 Φεβρουαρίου, 2012 11:18 πμ
Spin
10 Φεβρουαρίου, 2012 11:31 πμ
μπασκετάκιας??? για πάμε να σου δείξω πως γίνεται μια προσποίηση
dimi
11 Φεβρουαρίου, 2012 10:54 πμ
ΣΟ, ο απο πανω ειναι ασφαλιτης. κοψτον!
zalkador
10 Φεβρουαρίου, 2012 3:49 μμ
μήπως έχει σχέση με τη παικτηκότητα;;
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 12:51 πμ
νταξει.
πατε στην συνελευση κ ρωτηστε..
συνεχιζουμε για κατι πολυ σχετικο για αυριο απο
“Σημερα μετα την πρωτη συνελευση στη κατειλημμενη Νομικη αποφασιστηκαν τα εξης:
1)Συμμετοχη στην αυριανη πορεια με ενιαιο μπλοκ της καταληψης-πανο για οσους θελουν να συμμετεχουν μαζι μας.Προσυγκεντρωση στην Νομικη 10:00 το πρωι αυριο
2)Δημιουργια κεντρου αγωνα στην Νομικη που θα προσφερει
Αντιπληροφορηση – Περιθαλψη – Συλλογικη κουζινα σε μονιμη βαση για τους διαδηλωτες-απεργους.
3)Αυριο Συνελευση στις 6:30 το απογευμα στην κατειλημενη νομικη με σκοπο να προγραμματισουμε τις επομενες κινησεις-δρασεις.
Τι χρειαζομαστε:
Συντροφους να στηριξουν ακομα περισσοτερο το εγχειρημα ωστε να δυναμωσει οσο γινεται!
Φαρμακα : Malox – Betadin – Γαζες – Βαμβακι – Riopan κτλ
Τροφιμα – Κουβερτες – Παλουκια κτλ!
Καλη λευτερια σε ολους…. “
Αλεκος Παραλιας
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:00 πμ
δεν ειναι απαντηση αυτη ρε dimi
τι παει να πει ?
“νταξει.
πατε στην συνελευση κ ρωτηστε.. ”
εσενα στα αρχιδια σου τι λεει ?
η μηπως καταλαβαινεις ?
κι αν καταλαβαινεις γιατι δε λες και μας ?
κατα τ αλλα οκ, μονο να φροντισουν μη γραφει και το πανο τετοια υψηλα νοηματα
τα λεμε στο δρομο
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:04 πμ
ρε αλεχαντρο, προφανως εγινε κ λαθη στην ανακοινωση.
προφανως κ η τελευταια παραγραφος δεν βγαζει κ νοημα.
αυριο , πας κ ρωτας στην προσυγκεντρωση, αν θες να κατεβεις μαζι τους,πως κ τι.
εκει θα μεινουμε, ή στην κινηση που εγινε κ ειναι και απο και ανεργους και εργαζομενους κτλ???
μα το γαμησαμε στην αναλυση το θεμα!
το θετικο τωρα ειναι οτι εχεις καπου να πας ,να ξεκουραστεις,να πιεις μια ρακι βρε αδερφε,την ωρα της επαναστασης! <3
LAGARTSAS-A
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:09 πμ
Το να ειμαστε λιγο προσγειωμενοι δε βλαπτει. Καποιοι το ριξαν στην υψηλη διανοηση.
Ολοι στους δρομους, τις πλατειες, στον αγωνα της συγκρουσης τωρα παντου.
Τα ψεματα τελειωσαν. Τα μαγαζακια χρεοκοπησαν.
Ας είναι λιγα τα λογια μας και περισσοτερα τα τα εργα μας.
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:12 πμ
νταξει , εκαναν καποια λαθακια τα παιδια ή δν το ειχαν αποτι φαινεται.
δν ειναι αυτο το ζητουμενο.
τα λεμε στους δρομους.
Αλεκος Παραλιας
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:12 πμ
ναι αυτο ισχυει
:
“το θετικο τωρα ειναι οτι εχεις καπου να πας ,να ξεκουραστεις,να πιεις μια ρακι βρε αδερφε,την ωρα της επαναστασης!”
αλλα μου τη σπαει οταν βλεπω ανθρωπους που αφου γεμισουν την καρδαρα με γαλα, μετα σαν να μην τρεχει τπτ, παν να την κλωτσησουν
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 1:13 πμ
κ γεματη θα την αφησουμε ρε? ΝΤΟΥ!
johndoctor
10 Φεβρουαρίου, 2012 3:22 πμ
Μια χαρά κείμενο ειναι αν και δεν συμφωνώ σε πολλά με τον Α.Α χώρο αλλά το κείμενο λέει ακριβώς αυτό που λέει και ο Βαρουφάκης η ο Καζάκης…
Αργήσαν οι αντιεξουσιαστές αλλά το κατάλαβαν ότι μόνο με την χρεωκοπία αλλάζει η κατάσταση…καλλίο αργά παρά ποτέ
ΥΓ
Γιατί δεν φτιάχνουν κίνημα καταλήψεων όπως έγινε και τον Σεπτέμβριο στις σχολές
Φοβούνται μην χάσουν τις εξεταστικούλες τους πάλι…
Oblivion
10 Φεβρουαρίου, 2012 4:29 πμ
Ναι,γιατί ως γνωστών στα πανεπιστήμια είναι μόνο αντιεξουσιαστές.Δεν υπάρχει Δαπ, δεν υπαρχει ΠΑΣΠ, δεν υπάρχουν οι “ανένταχτοι” του Πορτοσάλτε.Φέρτε ρε ένα μαστίγιο να μου ρίξω καμία.
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:36 πμ
ποτε δν υπηρχε λογικη χρεωκοποια ή μη, για τις περισσοτερες συλλογικοτητες του α/α χωρου.
αν διαβασεις κ καμια ανακοινωση που βγαινει τα τελευταια 2 χρονια, ισως να μην το ελεγες αυτο.
υγ: ΕΣΥ κ οι φιλοι σου ΓΙΑΤΙ δεν κανετε καμια καταληψη?
μανικακος
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:45 πμ
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:48 πμ
ου ρε!
ακομη εδω εισαι? ακομη δν βγηκες στους δρομους??Ε??
μανικακος
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:56 πμ
εγω ΕΙΜΑΙ ο δρΟμος…..
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 10:13 πμ
θα σε πατησουμε δηλαδη για τα καλα σημερα?
μανικακος
10 Φεβρουαρίου, 2012 10:14 πμ
το ευχομαι να ειστε πολλοι και για πολλες ωρες/μερες….
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 10:20 πμ
μμ.. δν μου αρεσε το β πληθυντικο ρε συ.
μανικακος
10 Φεβρουαρίου, 2012 10:24 πμ
ε ναι,εγω ως “δρόμος” θα ειμαι ουτος ή αλλως εκει
: D
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 10:26 πμ
..ου ρε!
Αλεκος Παραλιας
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:52 πμ
τι λεει το κειμενο ??????
αυτα που λενε ο ο Βαρουφάκης η ο Καζάκης???
χαχαχαχα,θα ηθελα να μου το υποδειξεις αυτο, ασε βεβαια που αλλα λεει ο βαρουφακης και αλλα ο καζακης, ασε που κανεις απο βαρουφακη-καζακη δεν μιλαει για ενεργη αντισταση … λεπτομερειες ε ?
dimi
10 Φεβρουαρίου, 2012 9:53 πμ
σταματα ρε κ ασε τον κοσμο να πει την μαλακια του!
johndoctor
10 Φεβρουαρίου, 2012 5:06 μμ
Διάβασε λίγο απο Καζάκη και Βαρουφάκη και αφήστε τις πίπες ειλικρινά δεν έχετε πάρει χαμπάρι τίποτα…δεν ειμαι αναρχικός ούτε μαλάκας σέβομαι ότι επιτέλους το γεγονός μια ανακοίνωση των αντιεξουσιαστών λέει τα πράγματα με το όνομα τους…και για αυτό πρέπει να το σεβαστούμε
Όλα τα άλλα λόγια ειναι αεράς τρολαριστος…:P
Spin
10 Φεβρουαρίου, 2012 5:19 μμ
και αλέφαντο! όχι μονο μπαρουφάκη! και αλέφαντο!!!
johndoctor
10 Φεβρουαρίου, 2012 5:40 μμ
που το θυμήθηκες τον γραφικό προπονητή?
Άσε τον είχα πετύχει εξάρχεια(εξαρχειώτης ειναι απ’οσο ξέρω) έπινε στο καφέ του τούρκου το καφεδάκι του πριν κάτι χρόνια