Ο χορός των απολύσεων καλά κρατεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Μετά το Βήμα, τα κλεισίματα εφημεριδών, τις Αττικές Εκδόσεις και τον Όμιλο ΙΜΑΚΟ του Πέτρου Κωστόπουλου χθες, απόλυση είχαμε σήμερα και στον Σκάι 100,3 .
Απολύθηκε ο δημοσιογράφος Άρης Χατζηστεφάνου που παρουσίαζε και επιμελούνταν την εκπομπή Infowar, κάθε Κυριακή. Ο δημοσιογράφος ήταν από τους ελάχιστους που αρνήθηκαν να υπογράψουν τις περιβόητες περικοπές μισθών στις οποίες είχε προχωρήσει προ καιρού ο όμιλος Αλαφούζου. Σύμφωνα με διαδικτυακά μέσα η αιτιολογία που του δόθηκε ήταν “οι περικοπές του προγράμματος”, παρά το γεγονός πως οι εργαζόμενοι στην πλειονότητά τους αποδέχθηκαν την περικοπή των αποδοχών τους κατά 10% από τις αρχές του έτους, για να μην υπάρξουν απολύσεις. Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει από που ξεκίνησε επιλεκτικά να κάνει τις περικοπές του ο Σκάι… να υποθέσουμε ότι ο όμιλος Αλαφούζου διαλέγει με κριτήρια “πολιτικής ποιότητας” ποιους δημοσιογράφους θα κρατήσει στο ενεργητικό του;
Η επίθεση όμως δεν σταμάτησε εκεί. Πριν από λίγο απολύθηκαν και διοικητικοί υπάλληλοι καθώς και τεχνικοί από την τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Για περισσότερες πληροφορίες απο το μέτωπο των ΜΜΕ δείτε επίσης:
Άρης Χατζηστεφάνου όπου θα δείτε και την Ανοιχτή επιστολή του Άρη Χατζηστεφάνου για την απόλυσή του από τον Ρ/Σ ΣΚΑΪ 100,3
Jaquou Utopie
http://wp.me/p1pa1c-93p









HungerStrike300: Απεργία Πείνας Μεταναστών
catalternative
31 Μαρτίου, 2011 12:31 μμ
Dislike….Μόλις το ανέφερε και ο Καλαμούκης στην Ελληνοφρένεια…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
31 Μαρτίου, 2011 12:36 μμ
Πούστη Αλαφούζε κρύψου! Και πριν κρυφτείς μάζετε τα κοπρόσκυλά σου, γιατί θα πέσει πολύ ξύλο.
//blogteam
31 Μαρτίου, 2011 1:31 μμ
@ Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
Σας προειδοποιούμε πως σχόλια που παρακινούν τη βία έναντι τρίτων δε θα γίνονται ανεκτά σε αυτό το blog. Το συγκεκριμένο σχόλιο θα παραμείνει προς ενημέρωση. Αν εξακολουθήσουν τα σχόλιά σας να παροτρύνουν σε βίαιες πράξεις θα μας οδηγήσετε στη δυσάρεστη θέση να διαγράψουμε τον λογαριασμό σας.
Μπάμπης
Julien Chaulieu
31 Μαρτίου, 2011 1:37 μμ
Γιατί τόση πολιτική ορθότητα;;;
//blogteam
31 Μαρτίου, 2011 2:23 μμ
@ Julien Chaulieu
Προσπαθούμε να αποποιηθούμε την ταυτότητα των Σχολιαστών χωρίς Σύνορα και ο Παραλληλογράφος να μετατραπεί σε ένα σοβαρό ενημερωτικό blog όπου όλοι θα μπορούν να γράφουν χωρίς να δέχονται απειλές κατά της ζωής τους. Αυτό ισχύει και για τον κύριο Αλαφούζο ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι ένας σοβαρός επιχειρηματίας στο χώρο της ναυτιλίας και των ΜΜΕ κι έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον για την ένταξη του blog στα Media που κατέχει.
Πάσχος
Narrator
31 Μαρτίου, 2011 2:31 μμ
κάτσε καλά ρε πια, υπάρχει κόσμος που δεν καταλαβαίνει!
Jaquou Utopie
31 Μαρτίου, 2011 2:31 μμ
Παρακαλείται ο γνωστός – άγνωστος τρόλης να μην πειράζει τους σχολιαστές.
Εκ της διευθύνσεως του ποστ ετούτου.
//blogteam
31 Μαρτίου, 2011 2:36 μμ
Πολλές γυναίκες μαζεύτηκαν και δεν ανέχομαι τον ανταγωνισμό. Θα ζητήσω από τον Johnny boy να μου αγοράσει άλλο blog για να παίζω.
Σία
//blogteam
31 Μαρτίου, 2011 2:48 μμ
@ Σία
Μην στεναχωριέσαι μωρό μου. Θες να σε κάνω απόψε τσάρκα με το Leopard μέχρι το Σούνιο να φάμε κανά φρέσκο ψαράκι?
Τάσος
kixwtis
31 Μαρτίου, 2011 5:40 μμ
@ //blogteam
κόψε τη μαλακία
Julien Chaulieu
31 Μαρτίου, 2011 2:33 μμ
Δηλαδή βάζουμε στον ίδιο κοινό παρονομαστή μια απειλή που θα εκτοξεύσει ένας χρυσαυγήτης για παράδειγμα ή ένα γλειφτράκι της κυβέρνησης με μιας βρισιά ενάντια σε έναν επιχειρηματία ο οποίος πίσω από κάθε προσπάθεια κοιτάει κατά πόσο θα αυξηθούν τα νούμερα στους τραπεζικούς του λογαριασμούς; Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις την στάση σου
Narrator
31 Μαρτίου, 2011 2:36 μμ
πλάκα κάνει…
vassozacharof
31 Μαρτίου, 2011 2:50 μμ
του κ.Μανδραβελλη, ο εγγονος!-)
μανικακος
31 Μαρτίου, 2011 1:38 μμ
καλα του ξηγηθηκες Λάμπη μου….
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
31 Μαρτίου, 2011 1:48 μμ
Θα μου διαγράψεις μία
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_
_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_
@@@@@@@@@@@
μανικακος
31 Μαρτίου, 2011 1:50 μμ
μάντρα αυτοκινήτων?
vassozacharof
31 Μαρτίου, 2011 3:01 μμ
ακτινιδιων…
Narrator
31 Μαρτίου, 2011 3:09 μμ
πιπίλες είναι…
catalternative
31 Μαρτίου, 2011 2:31 μμ
Μαντρα από man-ντολές;;
Narrator
31 Μαρτίου, 2011 1:58 μμ
να καθήσετε ήσυχα γιατί θα φωνάξω τη ΣΟ!
Spin
31 Μαρτίου, 2011 7:48 μμ
Ναι?
iguana
31 Μαρτίου, 2011 12:37 μμ
τι να πω ρε πστη μου!
Lotea
31 Μαρτίου, 2011 12:40 μμ
Τί μαλάκες….
efimeros
31 Μαρτίου, 2011 12:44 μμ
Ρε jaquou…. http://themediaproject.gr … αμα ειναι να μας ξεχνας και εμας….
Jaquou Utopie
31 Μαρτίου, 2011 12:45 μμ
Σωστός!!!!! Mea culpa
To διορθώνω αμέσως.
parameterλ
31 Μαρτίου, 2011 12:51 μμ
κακό παιδί Χατζηστεφάνου, bad, bad boy
www.aksioprepeiakantoxh.com
31 Μαρτίου, 2011 12:54 μμ
http://www.aksioprepeiakantoxh.com/mesa-mazikis-eximerosis/arthra/136-enas-anthropos-agonizetai-eleutheria.html
O φόβος τους… απόλυση!
Γιαννκα
31 Μαρτίου, 2011 12:56 μμ
θεμα χρονου ηταν …..εχει το αλαφουζεικο τα τσιρακια του για να παπαγαλιζουν…
eddie
31 Μαρτίου, 2011 1:17 μμ
κριμα που χανουμε τη μονη δημοσιογραφικη εκπομπη που αξιζει στο ΣΚΑΙ.
Για τον Χατζηστεφανου απο την αλλη, ειναι τιτλος τιμης (και τον ανεβαζει ακομα περισσοτερα στα ματια της κοινης γνωμης) η απολυση του απο τον ομιλο Αλαφουζου (για τους λογους που υποψιαζομαστε οτι εγινε).
Ελπιζω να συνεχισει την εξαιρετικη δουλεια του απο αλλα μεσα…
vassozacharof
31 Μαρτίου, 2011 2:46 μμ
σφαξε με αγα μ’ ν’αγιασω…δλδ, δυστυχως διαπιστωνω οτι ο πληθυσμος εχει μεσανυχτα, οσον αφορα την εναλλακτικη ενημερωση. Μηπως να αρχισουν σεμιναρια δωρεαν στην επαρχια για εκμαθηση πλοηγησης στο διαδικτυο…γιατι , απο προσωπικη επαφη με ανθρωπους και ανταλλαγη πληροφοριων, αν ακουσουν κατι διαφορετικο απ’οτι σερβιρουν τα ΜΜΕ, σε κοιτανε σαν UFO.Aκομη και τους παλιους μας υπολογιστες, θα μπορουσαμε να δωσουμε, για τα KAΠΗ, π.χ , η σε τοπικες βιβλιοθηκες…
Eddie
1 Απριλίου, 2011 5:56 μμ
οχι ρε Vasso, προφανως και δεν ειμαι με το “σφαξε με αγα μου ν’αγιασω”. Προφανως και ειναι μεγαλο χτυπημα στην εναλλακτικη δημοσιογραφια η απολυση Χατζηστεφανου, και προφανως και εγω στεναχωρεθηκα και φυσικα δεν ηθελα να απολυθει (οπως και γενικα ειμαι εναντιον των απολυσεων καθε δημοσιογραφου και εν γενει εργαζομενου). Αυτο που ηθελα να πω, ειναι οτι επικοινωνιακα αυτος που ζημιωνεται ειναι ο ιδιος ο ΣΚΑΙ, που απωλεσε και το τελευταιο φυλλο “δημοκρατικης” συκης (η “ελληνοφρενεια” ειναι επομενη, αλλα δε λογιζεται ως δημοσιογραφικη εκπομπη) και από την αλλη, δειχνει ποσο ενοχλουσε η εκπομπη και ο δημοσιογραφος το γενικοτερο προφιλ του σταθμου (και με αυτη την εννοια ειναι τιμη για τον Χατζηστεφανου).
s0sta
31 Μαρτίου, 2011 1:19 μμ
Το μόνο που τους μένει στο αλαφουζέικο είναι να προσλάβουν και τον μαστοράκη να κάνει σεμινάρια χαφιεδορουφιανιάς στους παπαγάλους …
Ξεφτιλισμένα τομάρια..
vassozacharof
31 Μαρτίου, 2011 2:08 μμ
ρε παιδια, εκεινος ο Γεωργαλας, της επαρατου, ζει, αραγε…
οχι τιποτ’αλλο, ειναι ο μονος που θα συνομιλει με τρεμο-πρετεντερηδες, κατα θεωρια pangal…
Julien Chaulieu
31 Μαρτίου, 2011 1:37 μμ
Ειλικρινά λυπάμαι που ίσως η μόνη καλή εκπομπή που υπήρχε στα Ελληνικά ΜΜΕ πάει…
Εδώ όμως λέτε το εξής
Πως βγάζουμε συμπέρασμα ότι η απόλυσή του έγινε με πολιτικά κριτήρια;;;
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 1:53 μμ
Μπορεί να έγινε και με κριτήριο ακροαματικότητας, σωστά.
Πάω ν’ακούσω Μαίρη Ακριβοπούλου
Julien Chaulieu
31 Μαρτίου, 2011 1:58 μμ
Το infowar είναι η δημοφιλέστερη εκπομπή του σταθμού μαζί με την ελληνοφρένεια αν δεν κάνω λάθος.
«Πάω ν’ακούσω Μαίρη Ακριβοπούλου»
Περαστικά!!!
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 2:04 μμ
E αυτό λέω, άρα με τι κριτήρια θα μπορούσε να γίνει η απόλυσή του εκτός από πολιτικά;
Γιαννκα
31 Μαρτίου, 2011 2:18 μμ
σωστα….
Julien Chaulieu
31 Μαρτίου, 2011 2:19 μμ
Ναι αλλά γιατί να διώξουν κάποιον που φέρνει τόση ακροαματικότητα; Δεν θέλει δηλαδή ο Αλαφούζος να έχει ακροαματικότητα; Βλάκας είναι;
Εγώ λέω ας δούμε τι θα μπει στην θέση του. Αν τον αντικαταστήσουν με κάποιον tabloid στιλ που εξίσου θα τραβάει πολύ κόσμο τότε ναι, μπορούμε σίγουρα να μιλάμε για πολιτικά κριτήρια. Για την ώρα ας περιμένουμε λίγο να δούμε πως θα εξελιχθεί η υπόθεση.
Narrator
31 Μαρτίου, 2011 2:32 μμ
Εγώ λέω ότι θα τον αντικαταστήσει ο έτερος Άρης (ο Πορτοσάλτε ντε)… μόνο την καθαρίστρια δεν κάνει εκεί μέσα…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
31 Μαρτίου, 2011 2:44 μμ
Η γραμμή του Αλαφουζέικου είναι πιο ευδιάκριτη από ποτέ. Ακόμη κι αν χάσει 1-2% δε χάθηκε ο κόσμος, καθώς χρησιμοποιεί το παραμάγαζό του αποκλειστικά και μόνο για προπαγανδιστικούς λόγους και την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τού “πειρατικού” του (πλοιοκτήτης γαρ και γνωστός λαθρέμπορος).
Παρόμοια τακτική ακολούθησε και επί Μητσοτάκη όταν τα έσπασε με τον ακατανόμαστο κι έβαλε ολόκληρο το συγκρότημα να ασχολείται αποκλειστικά μαζί του επί μήνες.
Ο Χατζηστεφάνου, ο Καλαμούκης (που ετοιμάζεται), ο Μπουκάλας, ο Παπακωνσταντινου αποτελούν πλέον απλώς εμπόδια. Με τη διαφορά ότι ο δεύτερος είναι φανερό ότι εκβιάζει την απόλυσή του (για όποιον τον παρακολουθεί στο ραδιόφωνο), καθώς είναι σίγουρο ότι ο κυρ Γιάννης, από όλους τους παραπάνω, θα είναι πολύ δύσκολο να διώξει το Θύμιο που είναι χρυσορυχείο για την παράγκα του.
http://mallon-akindynos.blogspot.com/2011/03/blog-post_31.html
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 3:50 μμ
Παλιότερα θα έλεγα ότι σίγουρα τα λέει χύμα και δε φοβάται, γνωρίζοντας ότι με τέτοια ακροαματικότητα δεν τολμάει να τον απολύσει. Αλλά σήμερα που άκουσα τον Καλαμούκη, ανέφερε μεν την απόλυση, αλλά τα μασούσε κάπως. Είπε ότι ήταν πολύ άξιος και δε χάνεται, ότι θα πρέπει να είναι οικονομικοί οι λόγοι που τον έδιωξαν και κάτι πράγματα του στυλ “δε μπορώ να σκεφτώ οτι θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο” κλπ. Αργότερα είπε κάτι σαν “στέλνετε πολλοί μηνύματα μ’αυτό που συνέβη, καταλαβαινόμαστε τώρα, ξέρετε” κλπ, σα να λέει “ναι ρε παιδιά, το ξέρω ότι για πολιτικούς λόγους κόπηκε αλλά δε θέλω να πω κάτι τέτοιο στον αέρα”.
alexantro trollientes
31 Μαρτίου, 2011 2:34 μμ
Απολύθηκε ο Χατζηστεφάνου που ήταν από τους ελάχιστους που αρνήθηκαν να υπογράψουν τις περικοπές μισθών κατά 10% στις οποίες είχε προχωρήσει από τις αρχές του έτους ο όμιλος Αλαφούζου και που οι εργαζόμενοι στην πλειονότητά τους αποδέχθηκαν , για να μην υπάρξουν απολύσεις. Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει από που ξεκίνησε επιλεκτικά να κάνει τις περικοπές του ο Σκάι…
μαλιστα …
κατ αρχην αυτο που περιγραφεται δεν ειναι πολιτικη διωξη , η τουλαχιστον οχι αμεση , εμεσως και βεβαια ειναι οπως πολιτικα ειναι τα παντα , ακομα και το πως κατουραμε
κατα τ αλλα δεν βρισκω τιποτα παραξενο η ενδιαφέρον στο απο που ξεκίνησαν οι περικοπές του ο Σκάι ,
δλδ απο που θα ξεκινουσε απ τους αλλους που δεχτηκαν την μειωση του 10% ? ασε που προχωρησε και σ αυτους
θεαμα ?
χθες στη συνελευση ο Γιωργος και ο Δημητρης, ηρθαν πιο νωρις αποσυνηθως και κατα πως ειπανε θα ειναι πιο ταχτικοι απο δω και περα
ο ενας δουλευε σε λογιστικο γραφειο και ο αλλος σε μαγαζι και οι δυο μολις ειχαν απολυθει
πραγματικα δεν τον γνωριζω τον Άρη Χατζηστεφάνου και δεν ξερω καν την εκπομπη του , ομως καταλαβαινω απολυτα τι βιωνει ενας απολυμενος, δε μπορω ομως να μη σκεφτω οτι εντελει , η Ιστορια γραφεται απο τους Ονοματεπωνυμους
alexantro trollientes
31 Μαρτίου, 2011 2:38 μμ
και μια ατακα απο ταινια του Γκονταρ
υπαρχουν δυο ειδων ανθρωποι
- αυτοι που πλενουν τα χερια τους πριν κατουρησουν κι
-αυτοι που τα πλενουν μετα το κατουρημα
σε οποιον/α βρει απο ποια ταινια ειναι θα δωθει μπονους
vassozacharof
31 Μαρτίου, 2011 2:58 μμ
αν το κανουν πριν και μετα, ποιος σκηνοθετης παιρνει το oscar;
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 3:52 μμ
Πω, άντεξες να δεις το ντεντέκτιβ; Που και να μην ήταν ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης.
Mitsaras
31 Μαρτίου, 2011 3:57 μμ
Στο Alphaville είναι η ατάκα?
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 4:06 μμ
Όχι, στο ντεντέκτιβ, ένα που έκανε στα 80′ς
Mitsaras
31 Μαρτίου, 2011 4:07 μμ
Thanx δεν το ήξερα. Απ’ ότι θυμάμαι και στο Αλφαβιλ ο πρωταγωνιστής ήταν ντετέκτιβ και γι’ αυτό ρώτησα.
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 4:13 μμ
Χαχ, κάτι υποψιάστηκα. Το αλφαβίλ εξάλλου είναι εξαιρετικό, δε θα μπορούσα να πω κακή κουβέντα.
ΤρελοΠετρής
31 Μαρτίου, 2011 4:05 μμ
Μα τον Φοιερμπαχ! Και τι μπόνους παίρνει? Απαλλάσσεται από ένα μελλοντικό 10% περικοπών?
alexantro trollientes
31 Μαρτίου, 2011 4:41 μμ
το μπονους ,μιας και αναφερθηκες στον Φουερμπαχ ,ειναι ακριβως αυτο !!!
Η πληρης αποκατασταση του εργου του καρολου πανω στον φουερμπαχ , μετα απο την ανακαλυψη ενος τελευταιου χαμενου μυστικου χειρογραφου που βρεθηκε στις αποθηκες του εργοστασιου φακων Καρλ Τσαις στην Ιενα της πρωην σοσιαλιστικης ανατολικης δημοκρατιας .
Το κειμενο αυτο εφερε μια κακογραμμενη υπογραφη κατι σe Κa$l M@#$ και εγκριτοι γραφολογοι επιμενουν οτι προκειται για τον Θειο Καρολο …
Εκει γραφοταν οι 11 θεσεις για τον Φουερμπαχ οι οποιες ομως ηταν 12 , μιας και οι σταλινικοι ειχαν εξαφανισει την 12η θεση .
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=595651
προκειται για μια απο τις σπουδαιοτερες στιγμες του τρολλικου κινηματος , για να θυμουνται οι παλαιοι και να μαθαινουν οι νεοι
alexantro trollientes
31 Μαρτίου, 2011 4:52 μμ
οσο για το απο ποια ταινια του Γκονταρ ηταν η ατακα ,δεν θυμομουνα πια και γιαυτο και εβαλα την ερωτηση
ακομα νομιζω οτι ηταν απ το ” o σωζων εαυτο σωθειτο ” , αλλα και ο “ντεντεκτιβ” που ειπε ο CrippleHorse , με κλονισε … δεν αποκλειεται να ειναι απ αυτην
πανε πολλα χρονια που τις ειδα και τις ειχα δει και κοντα κοντα
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 7:10 μμ
Όχι, στο ο σώζον εαυτόν σωθείτο ήταν εκείνη που της αρέσει να δείχνει τον κώλο της στις αγελάδες γιατί αν έχουν όρεξη σου ρίχνουν ένα γλείψιμο.
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 3:52 μμ
Για τον εαυτό του λες να μη τη δέχτηκε τη μείωση ή για να μη γίνει για κανέναν;
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
31 Μαρτίου, 2011 2:52 μμ
Και για να θυμόμαστε το πειρατικό του καπετάν Γιάννη:
Εργολάβοι συνειδήσεων
kris
31 Μαρτίου, 2011 2:54 μμ
Προτείνω, ως ελάχιστη ενέργεια να βομβαρδίσουμε το ραδιοφωνικό σταθμό με μηνύματα συμπαράστασης και απαίτησης από τους υπόλοιπους ραδιοφωνικούς παραγωγούς να πάρουν θέση. Η ραδιοφωνικοί παραγωγοί γενικά δεν παίρνουν λίγα και κάποιοι από αυτούς είναι και αρκετά δημοφιλείς και ανεβάζουν αρκετά τα ποσοστά ακροαματικότητας π.χ. καλαμούκης(ελληνοφρένεια), λαβίθης(ανεμολόγιο). Καλά, αυτοί έχουν και προσωπική φιλία με χατζηστεφάνου.
Some
31 Μαρτίου, 2011 3:12 μμ
Καταρχάς δε χάλασε ο κόσμος
Ούτε θα χάσει η παγκόσμια δημοσιογραφία ούτε θα χάσει ο αλαφουζος
Και όχι το infowar ουδέποτε υπήρξε πετυχημένο
Κανείς νοιάζεται για πρπαγανδα εξωτερικού όταν έχει εσωτερικά θέματα
Εξάλλου Είχε ήδη σταματήσει το τηλεοπτικό infowar Άρα ήταν θέμα χρόνου
Να επισημάνω επίσης πως δεν Είχε υπογράψει το 10% θέτοντας τον εαυτό του εκτός κομμ… Ε καναλιού
Δεύτερον ουδέποτε αποδέχτηκε το συγκρότημα αλαφουζου θεωρώντας μειοτικα πως τον είχαν για ξεκαρφωμα
Άρα αυτός πρώτος πήγε εθελούσια και αφού παγματικα δεν το ήθελε προφανώς Τώρα επιτέλους είναι ευτυχισμένος και λυτρωμενος απο το κακό κεφάλαιο
Τέλος για όσους σας πήρε ο πόνος για το πολιτικό (ενω υποκριτικα ξεχνατε τον πολυ πιο επικυνδυνο καλαμουκοφ) μήπως πρέπει να αναρωτηθείτε οποίος έχει τη μύγα μυγιαζεται ??
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 3:55 μμ
Όχι μόνο είναι πολιτικοί οι λόγοι, αλλά έγιναν ακριβώς τώρα για να μην προωθηθεί το debtocracy μέσω του σταθμού.
Τα υπόλοιπα που λες είναι κάπως περίεργα ή και δεν πατάνε πουθενά ή δείχνουν και ότι δεν έχεις πολυακούσει τις εκπομπές.
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
31 Μαρτίου, 2011 5:44 μμ
Η μείωση 10% ήταν παράνομη.
Τα υπόλοιπα είναι προφανείς σαχλαμάρες πασοκικού τύπου.
risinggalaxy
3 Απριλίου, 2011 3:31 πμ
ότι ναναι με ροδάκινο, καλά μυαλά
Eddie
3 Απριλίου, 2011 9:02 πμ
ειναι ο ιδιος some που πεταει τη χουντομαλακια του στο site του Χατζηστεφανου νομιζω.
Δειτε στα σχολια εδω http://xstefanou.weebly.com/1/post/2011/04/-1003.html
oldboy9
3 Απριλίου, 2011 9:49 πμ
Μέρα Eddie! Έρχεσαι δεύτερος και καταϊδρωμένος

Για δες εδώ, χθες παρακαλώ ε
http://parallhlografos.wordpress.com/2011/04/01/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%B9/
Eddie
3 Απριλίου, 2011 10:04 πμ
καλημερα δικε μου. Προφανως δεν ημουν ο πρωτος που εβαλε το λινκ. Ηθελα μονο να πω οτι ο “some” που γραφει εκει, ειναι αυτος που εμφανιστηκε και εδω.
Οι εγκαθετοι φαινεται πως επιασαν δουλεια
oldboy9
3 Απριλίου, 2011 10:21 πμ
…άτιμη φάρα οι εγκάθετοι, δικέ μου
simon
31 Μαρτίου, 2011 3:40 μμ
“Εμπόδια”!!! Πολύ σωστά, Ζαφόντ! Πρέπει να φύγουν από τη μέση για να γίνουν οι “δουλειές”!
Αλήτες κι αυτοί κι οι δούλοι τους.
ΥΓ. Ελπίζω να μην είμαι εκτός του κλίματος του μπλογκ…
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 6:01 μμ
“Ελπίζω να μην είμαι εκτός του κλίματος του μπλογκ…”
Καθαρά προσωπική ή άποψη αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσες να ήσουν.
simon
31 Μαρτίου, 2011 6:05 μμ
CrippleHorse,
λες να πιστεύω ότι είμαι “εκτός κλίματος”;
CrippleHorse
31 Μαρτίου, 2011 7:03 μμ
Ήλπιζα βλέπεις. Περίμενα ότι θα είχες έστω την τελευταία στιγμή το φιλότιμο να παρεδεχτείς από μόνος σου ότι τέτοιου είδους σχόλια σπρώχνουν την ανοχή της διαφορετικής άποψης στα όριά της. Γιατί, είπαμε, είμαστε δημοκράτες και συζητάμε την οποιαδήποτε -όσο ακραία κι αν είναι- άποψη, αλλά σ’ένα σοβαρό ειδησεογραφικό μπλογκ υπάρχουν και όρια. Ως που θα πάει αυτός ο λαϊκισμός; Τα ισοπεδώνεις όλα και στο τέλος δε θα μείνει τίποτα όρθιο. Επειδή ακούγεται πχ ότι κάποιοι επιχειρηματίες ήταν κάπως διαπλεκόμενοι με την εξουσία, τώρα θα τσουβαλιάσουμε και τον Αλαφούζο; Για λίγη υπευθυνότητα επιτέλους
Spin
31 Μαρτίου, 2011 8:09 μμ
ΈΤΣΙ! τον λαϊκισμό πρέπει να μην τον υποθάλπουμε!
Jaquou Utopie
31 Μαρτίου, 2011 4:41 μμ
Jaquou Utopie
31 Μαρτίου, 2011 4:44 μμ
kixwtis
31 Μαρτίου, 2011 5:36 μμ
Συνταγή καταστροφής εγκεφάλου: ΣΚΑΪ
Στο κεφάλι σου ΣΚΑΪ
και σου κάνει ζημιά
ΣΚΑΪ
ο σταθμός του εφοπλιστή που μόλυνε όλες τις ευρωπαϊκές θάλασσες
και τώρα κάνει και δελτία περιβάλλοντος
ΣΚΑΪ
ο σταθμός που θα ανταγωνιστεί το mega
για το ποιος θα καταγγείλει καλύτερα τις απεργίες
ΣΚΑΪ
ο πρώτος σταθμός που θα προδώσει τους αγώνες σου,
ο σταθμός που θα σταθεί από την πρώτη στιγμή ενάντια σε ότι κάνεις
il manifesto
31 Μαρτίου, 2011 6:41 μμ
Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω τεως τβχσίτες-ίτισες και σχσίτες-ίτισες!
Μας έλαχε να είμαστε το νεότερο πείραμα του νατοικού καπιταλισμού σε μια φεουδαρχικα στημένη αστική τάξη και ένα πολιτικό προσωπικό κράτους -μπανανίας …..
(συγχωρήσετε μου τους νεολογισμούς)
Είναι προφανέ ς ότι οι μη αρεστοί στο σύστημα φεύγουν πρώτοι….
Μια ακόμα ευθύνη συνολικά της αριστεράς που δεν μπόρεσε ποτέ κατ ουσίαν να προστατεύσει ούτε τον κόσμο της , ούτε τον ποιοτικό πολιτισμικά κόσμο, ούτε τους εργαζόμενους.Η μόνιμη θέση άμυνας και πάντα πίσω απο τις εξελίξεις ,η μη δυνατότητα νίκης (σ’αυτή την ζωή, άλλως είναι..μεταφυσική) δημιουργεί έλλειμμα εμπιστοσύνης στις κοινωνικές δυνάμεις που θέλουν αλλα δεν ξέρουν πως….τα αποτελέσματα είναι γνωστά.
Spin
31 Μαρτίου, 2011 8:07 μμ
καλώς τον!
Σε αυτό δωπά που γράφεις “στις κοινωνικές δυνάμεις που θέλουν αλλα δεν ξέρουν πως…”
Εγώ αναρωτιέμαι αν θέλουν…
il manifesto
31 Μαρτίου, 2011 10:15 μμ
Φίλε Spin την νυχτερινή καλησπέρα μου,
Πιστεύω οτι υπάρχει ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας(μικροαστικό) με αριστερά αντανακλαστικά ,που είναι σε χρόνια πολιτική(με την κυριολεκτική έννοια του όρου) ύπνωση είτε σε πολιτικό παροπλισμό είτε βολεμένο στον κομφορμισμό του είτε ολα μαζί το οποίο νοιώθει οτι απειλείται η ύπαρξης του .Αρχίζει να καταλαβαίνει σιγά-σιγά τις διεργασίες υποδούλωσης του (Η Κερατέα είναι μια “πλευρά του φεγγαριού”όπου ξεκίνησε ως τοπικιστικό αίσθημα και έφτασε εδώ που ξέρεις, απέκτησε άποψη για το περιβάλλον και για την διαχείριση των αποριμμάτων,για την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, έμαθε η πλειοψηφία οτι έχουν αρχαιολογικό χώρο και τι είναι αυτό, απέκτησε κοινωνική αλληλεγγύη). Δεν ξέρω αν θα νικήσουν αλλά αν στο μικρόκοσμο αυτό παλεύεται, εμφανίζονται ελπιδοφόρα στοιχεία αντιμετώπισης της πολιτισμικής συστημικής κρίσης και στον κοινωνικό μακρόκοσμο αφού η απειλή της “εσωτερικής υποτίμησης” της ζωής τους έρχεται γρηγορότερα απο το ραδιενεργό σύννεφο. Πιστεύω οτι δυνητικά υπάρχουν δυνάμεις στην κοινωνία που μπορούν να δημιουργήσουν την κρίσιμη μάζα για ανατροπή του πλέον αυταρχικού ευρωπαικού καπιταλισμού….(“κοτζαμπασικος φεουδαρχισμός” σε φόρμα προτεκτοράτου).
Jaquou Utopie
31 Μαρτίου, 2011 9:30 μμ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Της Πρωτοβουλίας «Ένα Καράβι για τη Γάζα»
Αθήνα, 31 Μαρτίου 2011
Μάθαμε για την απόλυση του δημοσιογράφου Άρη Χατζηστεφάνου από το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ.
Τον Άρη τον ξέρουμε από παλιά… Ήταν μαζί μας στο Στόλο της Ελευθερίας. Έδινε συνεχείς ανταποκρίσεις για αυτά που μας συνέβαιναν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Κινδύνεψε μαζί με τους ακτιβιστές στο Mavi Marmara. Στάθηκε με αξιοπρέπεια μαζί με εμάς στην δολοφονική επίθεση των ισραηλινών ένοπλων ναυτικών δυνάμεων στην ανοιχτή θάλασσα και τους ισραηλινούς μηχανισμούς καταστολής στο ανακριτικό κέντρο του Άσντοτ και στην φυλακή της Μπιρ Σίμπα.
Μάθαμε ότι ο Άρης ήταν από αυτούς, τους λίγους, που δεν δέχθηκαν τη μείωση μισθού του. Κι αυτό ενόχλησε. Είναι όμως από τους δημοσιογράφους που εδώ και χρόνια κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Κι αυτό ενοχλεί περισσότερο.
Η Πρωτοβουλία “Ένα Καράβι για τη Γάζα” είναι δίπλα του.
Διαμαντης
31 Μαρτίου, 2011 10:19 μμ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απόλυση του Άρη Χατζηστεφάνου
Κυριακή, 3 Απριλίου · 11:00 π.μ. – 1:00 μ.μ.
Τοποθεσία
Eθνάρχου Μακαρίου και Φαληρέως 2 Νέο Φάληρο
http://www.facebook.com/event.php?eid=199402350091361#!/event.php?eid=199402350091361
More: http://diama4.blogspot.com/2011/03/infowar.html
Alexander Chalkidis
1 Απριλίου, 2011 8:25 πμ
Ζούμε στο 2011. Ο Άρης Χατζηστεφάνου μπορεί κάλλιστα να βγάλει το ψωμί του και να επικοινωνεί με τους χιλιάδες φίλους του χωρίς τον ΣΚΑΙ ή τον μισθό του Αλαφούζου. Αντί να διαμαρτύρεστε δεν ασχολείστε καλύτερα να στήσετε μαζί του μια νέα κατάσταση; Δείτε πχ πως βγήκε ο Conan O Brien από πάνω μετά την απόλυσή του χρησιμοποιώντας web/twitter κλπ.
Alexander Chalkidis
1 Απριλίου, 2011 3:18 μμ
Έκατσα και έγραψα πιο αναλυτικά το σκεπτικό μου – http://alexanderchalkidis.com/blog/?p=4018
Mitsaras
1 Απριλίου, 2011 4:06 μμ
Το σχόλιο πέρασε στο spam και το επαναφέραμε.
alexantro trollientes
1 Απριλίου, 2011 6:54 μμ
εισσσ ωραιος …
ακριβως ετσι
Eddie
3 Απριλίου, 2011 9:12 πμ
μεσα στη γκρινια και την αντιδραση για την αντιδραση οπως παντα.
Δεν πειραζει. Σε αγαπαμε παρολα αυτα
alexantro trollientes
3 Απριλίου, 2011 2:43 μμ
σε ποιον απαντας Eddie ?
kris
1 Απριλίου, 2011 4:30 μμ
από Pitsirikos.net
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να παρατηρήσει κάποιος ποιοι είναι οι δημοσιογράφοι που έχουν παραμείνει πιστοί στους νταβατζήδες της διαπλοκής και ουρλιάζουν από τα παράνομα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια, κατηγορώντας όλους τους εργαζόμενους.
Στα καθεστωτικά ΜΜΕ επικρατεί σήμερα τρομοκρατία σε βάρος των εργαζομένων. Χιλιάδες δημοσιογράφοι, τεχνικοί και διοικητικοί υπάληλοι έχουν απολυθεί και όσοι παραμένουν ζουν σε καθεστώς τρόμου και περιμένουν ανά πάσα στιγμή την αναγγελία της απόλυσής τους.
Την ίδια στιγμή, καμιά πενηνταριά δημοσιογράφοι –δεν θα είναι παραπάνω- παίζουν το άθλιο παιχνίδι των αφεντικών τους και κατηγορούν μέσα από παράνομους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς όλες τις κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες που διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Κατηγορούν ακόμα και τους συναδέλφους τους που δεν είναι τόσο «πετυχημένοι» όσο οι ίδιοι.
Αυτοί οι πενήντα δημοσιογράφοι έχουν υποκαταστήσει τους πολιτικούς και τους δικαστές. Περνάνε πρώτα από το γραφείο του καναλάρχη ή του εφοπλιστή για να πάρουν οδηγίες και μετά ξαμολιούνται σαν λυσσασμένα σκυλιά σε κάμερες και μικρόφωνα για να ξεράσουν –σαν παπαγαλάκια- την πιο άθλια και φασιστική προπαγάνδα που γνώρισε ποτέ ο τόπος.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι ιδιωτικοί υπάλληλοι, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι, οι φοιτητές, οι μετανάστες, οι κάτοικοι της Κερατέας -όλοι είναι ένοχοι για αυτούς τους πενήντα δημοσιογράφους, εκτός από τα αφεντικά τους και, βέβαια, τους ίδιους.
Οι νόμοι ισχύουν για όλους τους άλλους, εκτός από τους νταβατζήδες της διαπλοκής που νέμονται παράνομα τις δημόσιες συχνότητες, και τα παπαγαλάκια τους. Όλοι πρέπει να πληρώσουν εκτός από αυτούς. Όλοι ευθύνονται για την χρεοκοπία εκτός από τους ίδιους. Κι ας ήταν αυτοί που ξέσκισαν τη χώρα – ο ρόλος αυτών των πενήντα δημοσιογράφων είναι να μας κάνουν να το ξεχάσουμε.
Μονίμως γκαζωμένοι, μονίμως μεθυσμένοι από τον ήχο της φωνής τους -και με την ψευδαίσθηση της δύναμης που τους δίνει η γλυκιά αγκαλιά του μεγαλοεργολάβου ή εφοπλιστή καναλάρχη- φωνάζουν, νευριάζουν και επιτίθενται χυδαία σε όποιον θεωρούν πως απειλεί τον αφέντη τους.
Και ποιοι είναι αυτοί οι δημοσιογράφοι; Είναι άνθρωποι με ταλέντο; Είναι άνθρωποι με αξία; Όχι, ήταν οι πιο βολικοί – τα πιο πιστά σκυλιά. Κανένας αξιοπρεπής και ταλαντούχος άνθρωπος δεν θα δεχόταν ποτέ να αποτελεί μέρος του παρακράτους και της Μαφίας που συνεχίζει να κυβερνά τη χώρα –ακόμα και μετά τη χρεοκοπία- και να την οδηγεί στον εξευτελισμό.
Είναι άλλο πράγμα οι απλοί και έντρομοι πια δημοσιογράφοι που εργάζονται στα καθεστωτικά ΜΜΕ –αν και έχουν κι αυτοί τις ευθύνες τους- και άλλο αυτοί οι πενήντα αλήτες που έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο διάολο.
Τα καθεστωτικά ΜΜΕ παρακμάζουν εδώ και χρόνια και η πτώση τους θα είναι φαντασμαγορική και θορυβώδης. Πανικόβλητοι οι νταβατζήδες της διαπλοκής βάζουν τα πρόθυμα σκυλιά τους να γαβγίζουν όλο και πιο πολύ, σε μια προσπάθεια να θυμίσουν κάτι από την παλιά τους δόξα και να πείσουν πως είναι δυνατοί ακόμα. Ξέρουν, όμως, καλά πως η θέση τους είναι στη φυλακή.
Δεν γίνεται να επιτρέψουμε σε πενήντα αλήτες να δικάζουν και να τρομοκρατούν καθημερινά τους πάντες. Θα αφήσουμε πενήντα ξεπουλημένους αληταράδες να διαλύσουν τη χώρα μας;
Αν αγαπάς την Ελλάδα και είσαι ελεύθερος άνθρωπος, μην αγοράζεις τις εφημερίδες τους. Διάλυσέ τους. Τελείωσέ τους. Τώρα
alexantro trollientes
1 Απριλίου, 2011 6:50 μμ
συγκλονιστηκα λεμε …
Αν αγαπάς την Ελλάδα και είσαι ελεύθερος άνθρωπος, μην αγοράζεις τις εφημερίδες τους. Διάλυσέ τους. Τελείωσέ τους. Τώρα
μπραβο ρε αδελφε και σ ανωτερα για τηλευαγγελιστη
αναρωτιεμαι τι θα καναμε διχως κυρηγματα
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
1 Απριλίου, 2011 7:11 μμ
Το προβλημα ειναι οτι διχως κυρηγματα ξεχναμε πολλες φορες τ’αυτονοητα.
Δεν ειναι ευχαριστω αλλα δυστηχως απαραιτητο.
alexantro trollientes
1 Απριλίου, 2011 7:26 μμ
Το προβλημα ειναι οτι τα κυρηγματα προσιδιαζουν στη θεολογια κι αν αυτη εναι θεολογια του αυτονοητου , τοσο το χειροτερο για την αναζητηση του
Η ρητορικη του ” αν αγαπας την Ελλαδα τοτε μπλα μπλα μπλα … “, οποια προελευση και να εχει οδηγει στο ορος Σινα ,στη φλεγομενη βατο και στις 1 η 5 η 10 εντολες
kris
1 Απριλίου, 2011 8:22 μμ
Τα άρθρα του πιτσιρίκου σίγουρα δεν οδηγούν στο όρος σινά! Ο τύπος απλά γράφει πολύ ωραία.
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
1 Απριλίου, 2011 6:58 μμ
Μετα το deptocracy ακολουθει το Skaiocracy.
pitsirikos, χατζηστεφανου μονο καλαμουκης και σια εμειναν. Αντε να ενσωματωθουν ολοι τους στο press project μπας και δουμε καμια πραγματικη καινοτομια αυτη τη φορα.
Eddie
1 Απριλίου, 2011 7:00 μμ
ποια Σια; Ελπιζω να μην εννοεις την Κοσιωνη
Lotea
1 Απριλίου, 2011 7:10 μμ
Ναι ρε η Σία, πραγματικός στυλοβάτης της ενημέρωσης! Παράξενο σου φαίνεται;
Eddie
1 Απριλίου, 2011 7:25 μμ
χακαρε ο Πορτοσαλτες το λογαριασμο της Λοτεα;
ΧΑΖΟΥΛΗΣ
1 Απριλίου, 2011 7:13 μμ
LOL
Ναι και να μη ξεχναμε τον αντιδραστικο Πορτοσαλτε και Παπαχελα…
Εννοω το προφανως επιτελειο του ΄:-D
Eddie
1 Απριλίου, 2011 7:25 μμ
kris
1 Απριλίου, 2011 9:40 μμ
Ανοιχτή επιστολή για την απόλυσή μου από το Ρ/Σ ΣΚΑΪ 100.3
To πρωί της 31ης Μαρτίου η διεύθυνση του Ρ/Σ ΣΚΑΪ 100.3 μου ανακοίνωσε την απόλυσή μου. Θεωρώ ότι πρόκειται για μια προσπάθεια πολιτικής φίμωσης καθώς οι πληροφορίες που παρουσίαζα στην εκπομπή δεν ταίριαζαν με τη φιλοκυβερνητική και φιλομνημονιακή γραμμή που επιχειρούσε να επιβάλλει η διεύθυνση.
Η προσπάθεια περιθωριοποίησης της εκπομπής μου ξεκίνησε πριν από χρόνια με τη διακοπή του τηλεοπτικού Infowar. Συνεχίστηκε με τη διακοπή των δεύτερων μεταδόσεων της ραδιοφωνικής εκπομπής αλλά και τις συνεχείς ακυρώσεις της μετάδοσης τις Κυριακές – θυμίζω ότι στα πρώτα χρόνια σε περίπτωση εκδηλώσεων και δράσεων του σταθμού η εκπομπή απλώς άλλαζε ώρα.
Αρκετά ακόμη περιστατικά έδειχναν ποιο ήταν το πραγματικό «ενδιαφέρον» του σταθμού για τη δημοσιογραφική μου δουλειά: Το βράδυ της επιδρομής στον Στόλο της Ελευθερίας, όταν επιχείρησα να επικοινωνήσω με το σταθμό για να μεταδώσω την έναρξη της επίθεσης από τον ισραηλινό στόλο, ο σταθμός αρνήθηκε να με βγάλει στον αέρα για περίπου μία ώρα ώστε να μη διακοπεί η αναμετάδοση… ενός αγώνα μπάσκετ. Θυμίζω επίσης ότι για τη συγκεκριμένη αποστολή ο σταθμός είχε υποσχεθεί να καλύψει τα έξοδα μέχρι του αστείου ποσού των 100 ευρώ (με την επισήμανση να σταματήσω να επικοινωνώ μαζί τους εάν ξεπεράσω αυτό το ποσό. Παρεμπιπτόντως δεν μου έδωσαν ποτέ ούτε αυτό το ποσό).
Πολιτικά χαρακτηριστικά όμως είχε και η στοχοποίησή μου για το γεγονός ότι αρνήθηκα να υπογράψω την παράνομη ατομική σύμβαση εργασίας με μείωση αποδοχών κατά 10%. Οι εργαζόμενοι που αρνηθήκαμε να υπογράψουμε, ακολουθώντας και την προτροπή της ΕΣΗΕΑ, γνωρίζαμε ότι αργά ή γρήγορα θα ερχόταν η ώρα των εκδικητικών απολύσεων. Η απόφασή μας δεν αφορούσε τις οικονομικές μας αποδοχές αλλά την καταστρατήγηση των συλλογικών συμβάσεων.
Δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο απολύσεις στο ραδιόφωνο αφορούν εργαζόμενους που δεν είχαν υπογράψει την παράνομη σύμβαση. Παρά το γεγονός βέβαια ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση υπέγραψαν τις ατομικές συμβάσεις, ο ιδιοκτήτης του σταθμού αθέτησε την προσωπική του υπόσχεση και συνεχίζει τις μαζικές απολύσεις.
Τις τελευταίες ώρες ο σταθμός επιχειρεί να με παρουσιάσει ως «οικονομικό βάρος» παρά το γεγονός ότι οι αποδοχές μου για το ραδιόφωνο παραμένουν στάσιμες από το 2006 και κυμαίνονταν στο επίπεδο της συλλογικής σύμβασης. Θυμίζω επίσης ότι σχεδόν το σύνολο των αποστολών που πραγματοποιούσα στο εξωτερικό για τις ανάγκες της εκπομπής γίνονταν με δικά μου έξοδα και εξοπλισμό και πως στο παρελθόν μού ανατέθηκε για ένα χρόνο η επιμέλεια όλων των εκπομπών για τα 20 χρόνια του ΣΚΑΪ χωρίς αμοιβή.
Για όλους αυτούς τους λόγους αρνούμαι να αποδεχτώ την παράνομη, εκδικητική και πολιτικά υποκινούμενη απόλυσή μου.
Η προσπάθεια πολιτικής φίμωσης της εκπομπής μου δεν θα περάσει. Οι συνάδελφοι με τη στήριξη και της ΕΣΗΕΑ προχωρούν σε απεργιακές κινητοποιήσεις απέναντι στις παράνομες και καταχρηστικές απολύσεις αλλά και το κλίμα φόβου που επιχειρεί να επιβάλλει η διεύθυνση του σταθμού.
Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ακροατές του σταθμού και στους συναδέλφους που βρέθηκαν με συγκινητικό τρόπο στο πλευρό μου από την πρώτη στιγμή. Σε αυτούς οφείλω και την πορεία μου στο χώρο της δημοσιογραφίας από την πρώτη ημέρα που συνεργάστηκα με το ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ το 1996.
Με αξιοπρέπεια
Αρης Χατζηστεφάνου
Δημοσιογράφος
http://xstefanou.weebly.com/keimena–epsilonkappapiomicronmupiepsilonsigma.html
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
6 Απριλίου, 2011 3:23 μμ
“Η ώρα του Άρη (Χατζηστεφάνου) ήταν ώρα ιδεολογικής στυγνής προπαγάνδας”
Μπά(ρ)μπη Παπαδημητρίου, 6 Απρ 2011
http://mallon-akindynos.blogspot.com/2011/04/blog-post_06.html
giorgalis
6 Απριλίου, 2011 4:01 μμ
Θα πρέπει να υπάρχει μιά λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στον πανίβλακα και το “φυτό”, εκεί πρέπει να ισορροπούν οι ανισόρροποι που ακούν τύπους σαν τον πορτοσαλτε.
Με λίγα λόγια αυτά που αμολάνε από τα μικρόφωνα (νεοφιλελεύθερες ατάκες-ασυναρτησίες) τα ακούνε για ικανοποίηση-εκτόνωση-παρηγοριά μοναχά οι ίδιοι και τα αφεντικά τους, αφού ο μέσος ακροατής βάζει μεν πορτοσάλτε στο ράδιο για “παρέα”, ο νους του όμως είναι στα βυζάκια της μεσημεριανής τηλεαπόλαυσης.
Μπορεί να γράφω μαλακίες βέβαια επειδή δεν ακούω ποτέ αυτές τις εκπομπές αλλά μου έφυγε το καφάσι με το λινκ της πρωινής πορτοσαλτιάδας!
Diama4
7 Απριλίου, 2011 3:42 πμ
Μην ξεχνάμε πως η ελευθερία θέλει θυσίες και ποτέ ΔΕΝ χαρίστηκε.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απόλυση του Άρη Χατζηστεφάνου
Κυριακή, 10 Απριλίου · 12:00 π.μ. – 1:00 μ.μ.
Τοποθεσία
Eθνάρχου Μακαρίου και Φαληρέως 2 Νέο Φάληρο
http://www.facebook.com/event.php?eid=199402350091361#!/event.php?eid=199402350091361
More: http://diama4.blogspot.com/2011/03/infowar.html