γράφει ο oldboy
Πριν 2.490 χρόνια, το έτος 480 π.χ. οι Έλληνες αντιστάθηκαν στους Πέρσες του Ξέρξη. Στη μάχη στα στενά των Θερμοπυλών αντιτάχτηκαν ηρωικά και θυσιάστηκαν 700 παλικάρια.
Δεν αναφέρω τους 300 Σπαρτιάτες, γιατί απλά αυτοί κάμανε την «δουλειά» τους και καρπώθηκαν ούλη τη δόξα, ενώ τα original αλάνια τα λησμόνησαν, όλοι? Όχι βέβαια! Τους τιμούνε στους Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα…
Όταν λοιπόν οι Πέρσες κατηφόριζαν για να καταλάβουν την Ελλάδα, τριακόσιοι Σπαρτιάτες, με επικεφαλής τον Λεωνίδα, πήραν εντολή από την πόλη τους τη Σπάρτη, να μείνουν και να πολεμήσουν στα στενά των Θερποπυλών, μέχρις εσχάτων, που λένε.
Και οι άνθρωποι, εντάξει, τη βρήκανε μέσα στην εντολή της εξουσίας. Ξέρεις αλήθεια πόσοι τη βρίσκουνε, πόσοι γουστάρουν να παίρνουν εντολές και να βολεύονται, παρά να αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους, που λένε? Σ’ αυτούς τους κερχανατζήδες στηρίζονται όλες οι εξουσίες. Η προσωπική ευθύνη, το να βγεις δηλαδή έξω από τη μήτρα και την εντολή της κοινότητας και να διαμορφώσεις τη δικά σου γνώμη και στάση απέναντι στη ζωή, χρειάζεται μεγάλη παλικαριά, και βέβαια σημαίνει φοβερή μοναξιά…
Οι Θεσπιείς λοιπόν, επειδή οι κυβερνήσεις τους μειδίασαν, όπως λένε, δηλαδή χέστηκαν απάνω τους, όπως κάνουν όλες οι κυβερνήσεις και οι εξουσίες όταν πρόκειται για εχθρό που υπερτερεί σε δύναμη… Ρε συ, δεν υπάρχουν πιο απάτριδες από τις κυβερνήσεις και τις εξουσίες γενικά. Ξέρεις γιατί? Για να μη χάσουν την εξουσία τους. Για την υπεράσπιση της εξουσίας τους κάνουν τα πάντα, από γενοκτονίες του ιδού του λαού τους μέχρι…κώλο στους κατακτητές! Έτσι και δω, δήλωσαν υποταγή στους Πέρσες, είπαν συμμορίτες όσους διαφώνησαν, και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα, που λένε…
Έλα όμως που υπάρχουν πάντα και κάτι κουτσάβια, που πότε λέγονται Θεσπιείς, πότε λέγονται χριστιανοί, πότε λέγονται…Ίωνες, πότε ζηλωτές και πότε κομμουνιστές, που τους χαλάνε τη μανέστρα και κρατάνε ανοιχτό το δρόμο του ανθρώπου… Μην τα πολυλογώ, εφτακόσιοι Θεσπιείς πήραν το δισάκι τους, ρίξανε μέσα κάνα δυο κεφάλια σκόρδο, ψωμί κι ελιές, και ΧΩΡΙΣ καμιά εντολή από κανέναν κερατά, αλλά επειδή πιστεύανε σε κάποιες αξίες, και κυρίως στο δικαίωμα να αρνούνται την υποταγή στον ισχυρότερο, πήγαν στις Θερμοπύλες, πολέμησαν γι’ αυτά που πίστευαν και πέθαναν όλοι τους… Τώρα είναι θαμμένοι κάτω από την άσφαλτο, μαζί με τους δούλους των Τριακοσίων, όλοι τους ξεχασμένοι από την ιστορία, η οποία θυμάται και τιμά μόνο εκείνους που πήραν εντολή από την εξουσία για να πεθάνουν, κι όχι εκείνους που πίστευαν σε κάτι και γι’ αυτό πέθαναν.
Όπως βλέπεις, η συνέχεια της εξουσίας εξασφαλίζεται με όλα τα μέσα. Χέσ’ τα, μην ανοίξω πάλι το στόμα μου για τους δικούς μας, που γράφουν αβέρτα στ’ αρχίδια τους όσους πολεμάνε και πεθαίνουν έξω από την εντολή του κόμματος, Τροτσκιστές, Αναρχικοί, Βελουχιώτηδες και λοιπά…
Τελικά, να σου πω, έχω πια καταλάβει ότι όλες οι εξουσίες, με τις παραλλαγές τους βέβαια και τις ιδιομορφίες τους, σε ό,τι αφορά την ουσία τους έχουν μια τρομακτική αλληλεγγύη μεταξύ τους. Τι να πεις… Πιστεύω ότι ο άνθρωπος θα καταφέρει να ζήσει σαν άνθρωπος όταν καταφέρει ν’ απαλλαγεί απ’ όλες τις εξουσίες, τις αυθεντίες και τις ιεραρχίες του κερατά…
Για χρόνια η εθελούσια θυσία των Θεσπιών έμενε ξεχασμένη από την σύγχρονη πολιτεία. Μόλις την άνοιξη του 1997 ανεγέρθη, ένα άγαλμα που απεικονίζει ένα φτερωτό νεανία.

…Θεσπιείς όλων των χωρών ενωθείτε!
Το παρόν κείμενο μεταφέρθηκε σχεδόν(!) αυτούσιο, από το βιβλίο του Χρόνη Μίσσιου:
«Χαμογέλα, ρε…τι σου ζητάνε?» (Εκδόσεις Γράμματα)
Επιμέλεια: Oldboy, Oldboy9, Oldboy99…
Short Link: http://wp.me/p1pa1c-4WL
βοήθεια στην ανάρτηση: koula Pins Un-Ltd…








HungerStrike300: Απεργία Πείνας Μεταναστών
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:15 μμ
Thanks ρε Koula, χαλάλι τα 1000 ευρόπουλα που σου έδωκα!
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:17 μμ
χαλάει… όχι χαλάλι…
(θα στείλω τον Μπάμπη τον Σουγιά να παραλάβει… μην τρέχεις στα ταχυδρομεία… paliopaide…
)
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:24 μμ
Δεν φοβάμαι κανένα Μπάμπη, μόνο τους Θεσπιείς!
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:17 μμ
ΘεσπιΑκος
παρων…..!!!!!!!!!
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:21 μμ
Σωστά, έχεις όντως ΣΧΕΣΗ με τους Θεσπιείς εσύ, Πως δεν το σκέφτηκα!
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:30 μμ
βασικα με τους Λοκρους εχω σχεση….
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:31 μμ
Εσύ με του Λολούς έχεις αλλά ας μην την ανοίξω άλλο τη κουβέντα.
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:36 μμ
μμμ….
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:37 μμ
Ο Οργασμός της Αγελάδας.
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:19 μμ
oldboy….
…καλα εσυ σκοτωθηκες νωρις….
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:21 μμ
Α το ξέρεις καλέ μου μανικακο
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:22 μμ
Like αν και υπάρχει ένα σημείο στο οποίο αν μου επιτρέπεις oldboy διαφωνώ. Εκτιμώ όμως τον συναισθηματισμό σου και γενικά είμαι υπέρ του συναισθηματισμού απ’ όπου κι αν προέρχεται
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:25 μμ
Ότι πει ο mitsaras, ΠΑΝΤΑ λαμβάνεται υπόψιν
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:26 μμ
Σε ευχαριστώ φίλε μου.
xtremyst
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:24 μμ
μπράβο αδερφε ωραία ανάρτηση
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:26 μμ
Γεια σου αδερφέ
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:32 μμ
Δεν ανάφερα και το “δώρο”, για αυτόν που θα γράψει το καλύτερο post!
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:38 μμ
Ποιο είναι το δώρο?
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:39 μμ
να το… 1-0 !!!!!!!
Eddie
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:42 μμ
σημερα παλι εχουμε τους 300 μηδισμενους κρετινους (ναι οκ, υπαρχουν και οι γνωστες εξαιρεσεις, αλλα ο συμβολισμος συμβολισμος) και αναζηταμε τους θεσπιεις που θα φυλαξουν θερμοπυλες εναντια στην επελαση των συχρονων βαρβαρων….
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:44 μμ
-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.
-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ’ οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.
-Γιατί κ’ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαριούντ’ ευφράδειες και δημηγορίες.
-Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ’ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.
Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Αθανασία
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:09 μμ
Τιμή σ’ εκεινους που όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάξουν Θερμοπύλες
ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΗ ΚΙΝΟΥΝΤΕΣ
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:12 μμ
τιμη στους νεκρους αλλα καταρα σ’αυτους που τους εστειλαν να φυλαξουν….
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:17 μμ
Μνημη στους νεκρους και τιμη στους ζωντανους…
Οι νεκροι περασαν, και δεν τους λησμοναμε….οι ζωντανοι ομως ειναι ακομα εδω….γι αυτους ας παλεψουμε….
Χαμογελατε…
Αθανασία
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:23 μμ
Δεν τους έστειλαν , το νιωσανε και πήγαν … Δεν ήταν το ΧΡΕΟΣ για υπακοη σε εντολές που τους έκανε να πανε…
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:44 μμ
Κάτω οι 300!
Ότι κι αν αυτό σημαίνει
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:54 μμ
προσωπικά διαφωνώ εντελώς με το άρθρο αλλά αυτό δεν παίζει καμία σημασία.
Αυτό όμως που εμένα με ενοχλεί είναι το γραφικό του Σχολιαστές Χωρίς Σύνορα με το “Θεσπιείς”..
ελαφρώς ατυχές ως προς το πως το βλέπω προσωπικά, αν είναι να αρχίσουμε να βάζουμε και τίποτα ασπίδες..
παρεμπιπτόντως το ποστ με τον Τσόμσκυ αναρτήθηκε απο φασιστομπλογκ με διαφημιστικά μπανεράκια του Κόντρα channel… δηλαδή επειδή οι ακροδεξιοί καπηλεύονται τα πάντα εμείς ντε και καλά θα πρέπει να το ρίξουμε στη προγονολαγνεία?
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 2:59 μμ
Rising, απλά είσαι εκτός “θέματος”, δεκτή η άποψη σου πάντως…
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:00 μμ
risinggalaxy,
μου κανει εντυπωση που διαβασες και το κειμενο… και δεν πεταχτηκες αμεσως μολις ειδες την εικονα…
να΄σαι καλα!
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:08 μμ
Δεν είναι προγονολαγνεία αλλά συμβολισμός αυτό που βγαίνει από τους 700 Θεσπιείς κατά τον Oldboy. Κι εξάλλου η ιστορία με τις Θερμοπύλες δεν έχει κατ’ ανάγκη εθνικιστική ανάγνωση όπως αναλόγως αναφέρεις και στο παρακάτω σχόλιο. Ας πούμε εγώ το διαβάζω σαν την αντίσταση ενάντια στον κατακτητή.
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:01 μμ
βεβαία και το μπανεράκι δεν είναι trademark των σχολιαστών, από τους ζαπατίστας ειναι , ότι θέλει το κάνει ο καθένας, οπότε ας θεωρήσουμε ότι γκρινιάζω
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:03 μμ
παλι καλα που το αναγνωρισες…
να’σαι καλα!
Γιαννκα
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:04 μμ
oldboy
την ιστορια την γραφουν οι εξουσιες κατα πως τους βολευει….δικια μας υποχρεωση ειναι να σκαλιζουμε και να φερνουμε στον αφρο την αληθεια…ωραια αναρτηση…αν και συμφωνω με τον mitsara εκει καπου προς το τελος….καταλαβες….ετσι?
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:47 μμ
Γεια σου Γιάννκα
Αν εννοείς το: Θεσπιείς όλων των χωρών ενωθείτε! Είναι από το Προλετάριοι όλων χωρών ενωθείτε, η ακόμα θα μπορούσε να είναι, Αναρχικοί όλων των χωρών ενωθείτε, η ακόμα και Αντιεξουσιαστές όλων των χωρών ενωθείτε
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:05 μμ
βασικά εγώ μπορεί να είμαι εκτός θέματος αλλά το brand name των ασπίδων άλλοι το έχουν..
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:09 μμ
βασικα, τρολαρεις…
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:15 μμ
εδώ σχολιάζουν θρησκόληπτοι συνομωσιολόγοι στο μπλόγκ , εγώ γιατί όχι?
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:18 μμ
ωρες ειναι να μου πεις οτι σε λογοκρινα…
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:19 μμ
όαχαχαχαχαχχαχαα όχι βέβαια
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:13 μμ
όχι απλά προτιμώ να με εκτελέσουν παρά να σκοτώσω άλλον άνθρωπο για μια πατρίδα
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:20 μμ
αρα το προβλημα ΔΕΝ ειναι ουτε το αντικειμενο=ασπιδα
ουτε η εικονα=μπανερ…
simon
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:14 μμ
Rising,
μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες!
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:22 μμ
όχι βέβαια, εγώ είμαι το πρόβλημα
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:25 μμ
δεν εισαι το προβλημα
αλλά ειναι προβλημα = το να μη λες αυτο που εχεις σκεφτει (οτι προτιμας να σκοτωθεις απο το να σκοτωσεις για πατριδα), το οποιο θα ανοιγε ωραια κουβεντα, αλλα πετας μια μαλακια και εκνευριζεις ολους (εμενα τουλαχιστον ΝΑΙ!) γιατι ειναι ΑΚΥΡΟ+ΑΣΧΕΤΟ με το θεμα…
αλλο προβλημα ειναι που τρολαρεις, αλλά προς το παρον αντεχω…
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:39 μμ
και εγω το ιδιο , ντου ντου ντου ντου ντου ντου
koula
30 Δεκεμβρίου, 2010 11:24 πμ
ντουντουισμός?
υπάρχει άρθρο στο ίντυ? …
αν ναι, τι περιμένουμε?… αναδημοσίευση ΠΆΡΑΥΤΑ!
Revolted_Tzeny
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:31 μμ
Για ποιο πράγμα θα σκότωνες άλλον άνθρωπο?
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:38 μμ
για τιποτα εκτος απο αυτοαμυνα
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:41 μμ
Ισχυρό το ένστικτο της αυτοσυντήρησης αλλά τι θα έκανες αν ο άλλος πήγαινε να σε σκοτώσει για την πατρίδα του. Για μια ιδέα δηλαδή που δεν αποδέχεσαι.
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:03 μμ
επειδή είναι αυτός μαστουρωμένος, δεν σημαίνει mitsaras ότι θα ψωνίσω και εγώ 500mg πατρίδα
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:11 μμ
Μαστούρα ξε-μαστούρα τη δουλειά του θα τη κάνει πριν βγουν τα αποτελέσματα του εργαστηρίου. Από εκεί κι έπειτα αν δε κόπτεσαι εσύ για ψώνια δε θα είμαι εγώ αυτός που θα σου πλασάρω το εμπόρευμα.
Μαντρακουκος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:24 μμ
αν κοπτονται ομως καποιοι θα το πλασαρεις με τη δικια σου σφραγιδα προκειμενου να μην αγορασει ο αλλος απο τον εχθρο;
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:28 μμ
Διορθώνω λοιπόν. Πόσο μάλλον εγώ που δεν επιθυμώ να πλασάρω τέτοιο εμπόρευμα.
Μisha
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:55 μμ
Ο Χρόνης Μίσσιος είναι ωραίος τύπος.
Το «Καλά εσυ σκοτώθηκε νωρίς» είναι εξαιρετική βιωματική καταγραφή.
Επίσης μια σειρά για τα ζωα που εκανε στην ΕΤ1 με τον τιτλο «το βλεμμα» άφησε εποχή.
s0sta
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:12 μμ
Κάπου είχα διαβάσει οτι ο Μίσσιος έμαθε γραφή και ανάγνωση στην εξορία και τις φυλακές.
Δυστυχώς δεν έχω διαβάσει βιβλίο του ακόμα αλλά νομίζω ότι δεν θα αφήσω να ισχύει και για πολύ ακόμα αυτό..
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:24 μμ
S0sta, τα λες σωστά! Λοιπόν ο Χρόνης Μίσσιος “εγκατέλειψε” το σχολείο στην 2η δημοτικού, έμαθε γράμματα μέσα στις φυλακές.
Και πολύ καλά θα κάνεις, διάβασε πρώτα το: “Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς”, και κατόπιν το “Χαμογέλα, ρε…τι σου ζητάνε?”, κι αν θες δοκίμασε και το “Τα κεραμίδια στάζουν”…
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 3:56 μμ
Εεεε ωραίο το πνεύμα του άρθρου, αλλά όχι και εντολές από την εξουσία οι Σπαρτιάτες….οι Σπαρτιάτες ήταν η εξουσιαστική άρχουσα τάξη. Όλο τους το σύστημα ηταν έτσι κατασκευασμένο, ώστε να μπορούνε να εξουσιάζουν τους είλωτες. Η Σπάρτη ένα απέραντο στρατόπεδο.
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:30 μμ
λοτεα, ΠΗΡΑΝΕ εντολή να πεθάνουν, ενώ οι 700 ΟΧΙ, έχει μια διαφορά ε?
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:37 μμ
Βασικά τα λέτε λίγο λάθος τα πράγματα. Ο Ηρόδοτος λέει:
“Ο Λεωνίδας κι οι τριακόσιοι άνδρες του ξεκίνησαν από τη Σπάρτη πριν το κύριο σώμα του στρατού, για να ενθαρρύνουν με την εμφάνισή τους τους άλλους συμμάχους να πολεμήσουν και να τους εμποδίσουν να αυτομολήσουν στον εχθρό, πράγμα που ήταν ικανοί να κάνουν, αν έβλεπαν ότι οι Σπαρτιάτες δίσταζαν· είχαν σκοπό, όταν θα τελείωναν τα Κάρνεια (αυτή η γιορτή εμπόδιζε τους Σπαρτιάτες να πάνε στο πεδίο της μάχης), να αφήσουν μια φρουρά ασφαλείας στην πόλη και να ξεκινήσουν με όλο το διαθέσιμο στρατό τους. Τα άλλα συμμαχικά κράτη αποφάσισαν να ενεργήσουν με τον ίδιο τρόπο, αφού την ίδια ακριβώς εποχή έτυχε να γίνονται οι Ολυμπιακοί αγώνες. Κανείς τους δεν περίμενε ότι η μάχη των Θερμοπυλών θα κρινόταν τόσο γρήγορα. Κι αυτός ήταν ο λόγος που έστειλαν μόνο μια εμπροσθοφυλακή. ”
Δηλαδή δεν είναι ότι ξεκίνησαν να πάνε να εξολοθρευτούν (δεν ήταν τόσο μαζόχες). Απλά η γιορτή τους εμπόδιζε να στείλουν το κύριο σώμα στρατού – κανονικά δεν έπρεπε να πολεμήσουν καν. Κατά άλλους φοβούνταν, ότι αν έστελναν όλο το στρατό θα έβρισκε ευκαιρία το Άργος να εισβάλει. Δεν περιμέναν ότι θα γινόταν μάχη στις Θερμοπύλες τόσο γρήγορα.
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:55 μμ
Αχ αυτή η Ιστορία!
Βρε λοτεα, μιλάμε πως ΠΗΡΑΝΕ εντολή να πεθάνουν οι 300 του Λεωνίδα εκ Σπάρτης, Ενώ οι 700 Θεσπιείς πέθαναν για τα ΠΙΣΤΕΥΩ τους. ΔΙΧΩΣ να τους διατάξει κανένας! Δεν βλέπεις την διαφορά
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:24 μμ
Οι Θεσπιείς ήταν υπό αναρχικό πολίτευμα;
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:33 μμ
…και όχι μόνο, καλά το πας τώρα
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 10:47 μμ
Οι Θεσπιές ήταν υπό αριστοκρατικό πολίτευμα.
Άλλα άσχετο από αυτό γιατί οι Σπαρτιάτες δεν πέθαναν για τα πιστεύω τους. Θα μπορούσαν να σηκωθούν και να λιποτακτήσουν. Ριψασπίδες. Απλά μετά δεν θα είχαν μούτρα να γυρίσουν πίσω.
denyal
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:43 μμ
για καθίστε ρε παιδιά! για καθίστε! να τα πάρουμε ένα-ένα..
Ο DrAluca είναι ο Χρόνης ο Μίσσιος και έχει γράψει και αυτό το βιβλίο; Να τα πάρουμε με την σειρά, να βγάλουμε άκρη.
Επίσης, το είχα απορία, αυτός στο banner των ΣχΣ, ο κουκουλοφόρος με το σπαθί, ποιος είναι;
Jaquou Utopie
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:48 μμ
Σπαθίιιιι… Εγώ
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:04 μμ
ντου ντου ντου ντου ντου
Μαντρακουκος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:34 μμ
συνεχισε το ομως για να αναπτυχθει πληρως το ερωτημα:
…ή μηπως ο Χρονης ο Μισσιος ειναι ο DrAluca και γραφει στους ΣΧΣ ??
ιδου το ερωτημα…
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:33 μμ
O DrAluca ειναι ο Μανικακος….
Χαμογελατε…
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:35 μμ
ο μανικακος ειναι loophole….
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:40 μμ
Ο loophole ειναι ο MITSARAS…
Χαλοοοοοου!!
Χαμογελατε..
Μαντρακουκος
30 Δεκεμβρίου, 2010 8:33 πμ
και μετα λενε εμενα οτι “δινω” κοσμο…
καλημερες κουρελια !!!
DrAluca
30 Δεκεμβρίου, 2010 10:52 πμ
Ο Μαντρακουκος ειναι η koula.
Χαμογελατε…
μανικακος
30 Δεκεμβρίου, 2010 10:55 πμ
ο μαντρακουκος ειναι ο μαντρακουκος.
απλα μεταμορφωνεται σε κουλα για καλικατζαρικους λογους….
DrAluca
30 Δεκεμβρίου, 2010 10:57 πμ
Αρα η koula ποιος ειναι?
Καλημερες πουλακια…..
Μανικακο….μερααααααααααααααα.
Χαμογελατε…
μανικακος
30 Δεκεμβρίου, 2010 11:01 πμ
πηγαινε να δουλεψεις ρε…..
καλημερα…..
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:32 μμ
Ρε Jaquou….Αυτος εδω με δινει κανονικα….Και οχι τιποτ αλλο…αλλα το βιβλιο ακομα να το αγορασει…
Τι θα γινει?
Αμερικαν μπαρ γινηκαμε δω μεσα?
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Χαμογελατε…
tolos
30 Δεκεμβρίου, 2010 1:13 μμ
Αυτός με τη μαλαπέρδα;
mitera
29 Δεκεμβρίου, 2010 4:49 μμ
kαι κει γυρω οταν περασεις Ανοιξη….ειναι τιγκα στις ανεμωνες!!!
Ασχετο;Δεν πειραζει!
Ωραιο ποστ Ολντμποι ! !
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:01 μμ
Τσακίστε τς, ποδοπατήστε τς, γαμήστε τς
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:07 μμ
γιατί δεν πας για κάναν καφε με το φιλαράκι σου?…
αφού το “κλεισατε” το ραντεβου… μην τον αφηνεις να περιμενει…
koula
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:07 μμ
κρίμα θα’ναι…
Revolted_Tzeny
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:25 μμ
Διαβλέπω καταστροφικές τάσεις Rising .. Πρόσεξε που θα εκτονώσεις την οργή σου… Αλλά είπαμε όχι άλλες εκτονώσεις σωστά? Πάντως η στάση “δεν σκοτώνω για μαλακισμένους λόγους” είναι πολύ σωστή αλλά εξαιρετικά δύσκολη να κρατήσεις σε καιρούς θορύβου..
Είναι όμως εξαιρετικά σεβαστή ακόμα και η πρόθεση..
risinggalaxy
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:30 μμ
Βασικά έχω ρεπό και βαριέμαι, μόλις έφαγα κιόλας.Αυτό μόνο.really
Revolted_Tzeny
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:43 μμ
Απλά τώρα τελευταία φαίνεται να τα χεις βάλει με το σύμπαν. Τώρα αν απλά σου πέσε βαρύ το μεσημεριανό ΟΚ.
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:47 μμ
Α και νόμιζα ότι ήταν μόνο μαζί μου
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:53 μμ
εσενα καλα σου κανει…που εβαλες τους αναρχικους ισα κι ομοια με τα κατσαρολικα του μπαζιωτοπουλου…..
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 10:41 μμ
Ποτέ δεν έκανα τέτοιο πράγμα….με τα κατσαρολικά της βέφας τους συνέκρινα.
parameterλ
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:40 μμ
Διαβάζοντας το άρθρο και τα σχόλια, το πρώτο που μου έκανε εντύπωση είναι αυτό που έγραψε ο rising στο ποστ του για το άρθρο με τα αποσπάσματα του Τσόμσκυ. Με εντυπωσίασε το γεγονός ότι ακροδεξιοί διαβάζουν διανοητές εβραϊκής καταγωγής. Πέρα από την πλάκα, η πράξη αυταπάρνησης εκ μέρους των Θεσπιέων υπήρξε ουσιαστική για την ελευθερία και τη δημοκρατία σε κάποιες πόλεις της Ελλάδας. Η αναφορά που κάνει η λοτέα παρακάτω ότι οι Σπαρτιάτες υπήρξαν εξουσιαστική τάξη, είναι σωστή, σε γενικές γραμμές. Η αναφορά αυτή αποτελεί ευκαιρία για την κατανόηση γενικότερα του πολιτεύματος των Σπαρτιατών, της Δημοκρατίας της Ρώμης και τέλος του πολιτεύματος των ΗΠΑ. Είναι ένα “πείραμα” συγκερασμού κοινωνικών, στρατιωτικών και οικονομικών επιλογών από την κρατούσα τάξη κάθε φορά. Η μελέτη αυτών των τριών πολιτευμάτων προσφέρονται για μια συγκριτική ματιά μέσα στην Ιστορία. Ξεκινά με τον Σπαρτιάτη νομοθέτη Λυκούργο, καθώς προετοίμαζε του πολίτες της πόλης του για την ηγεμονία.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B7_%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1#.CE.99.CF.83.CF.84.CE.BF.CF.81.CE.B9.CE.BA.CF.8C
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1_%CE%A3%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B7%CE%B3%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B1
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Lycurgus_bas-relief_in_the_U.S._House_of_Representatives_chamber.jpg
parameterλ
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:42 μμ
Παλιόπαιδο, ξέχασα να σε ευχαριστήσω για την παραπομπή.
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:32 μμ
Thanks…Kurt Cobain
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:45 μμ
Πέρα από τις όποιες πολιτικές επισημάνσεις εγώ έχω να πω, να είσαι πάντοτε καλά oldboy. Κι επειδή ξέρω πως είσαι φαν της κλασσικής μουσικής
σου αφιερώνω την ημιτελή του Σούμπερτ:
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:47 μμ
αμαν με τα κουσουρια του….
πφφφφ…..
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:49 μμ
Να ήταν μόνο αυτό
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:36 μμ
Mitsara, ΟΧΙ μην το κάμεις, δεσμεύομαι on-line…να ψηφίσω Κ.Κ.Ε
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:39 μμ
φτου σου ξεφτιλα…..
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:53 μμ
Μα ρε μανικακο μου, ΔΕΝ την μπορώ την “κλασική”!
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:41 μμ
Ρε μην ψαρωνεις….σου αφιερωνει την ημιτελη για να την ολοκληρωσεις εσυ…
Χαμογελατε…
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:54 μμ
DrAluca, θα περιμένει πολύ, να ‘σαι σίγουρος!
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:57 μμ
Εχει υπομονη….ας του την τεσταρουμε….;)
Χαχαχαχαχαχαχ
Χαμογελατε…
Αθανασία
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:56 μμ
Αστο καλύτερα, μεγάλο το βάρος
Αριστούργημα έστω και ημιτελές
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 12:56 πμ
‘Ετσιιιιιιιιιι
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 12:57 πμ
Κάπως έτσι απλοποιείται η πολιτική παρέμβαση χαχαχαχαχαχα
Α.Γ.ιος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:49 μμ
Βρε, βρε, όλος ο καλός ο κόσμος :ΡΡ
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:51 μμ
Έχεις τίποτα να μας πεις?
Α.Γ.ιος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:56 μμ
Όλο και κάτι παίζει :ΡΡ
(Επιστρέφω σε 2″)
μανικακος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:51 μμ
καλο λες τον μητσαρα και την κουλα????
ωωωωωωωω…………
MITSARAS
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:55 μμ
Έχει Μουνχ τώρα. Θα σε περιλάβω αργότερα εσένα παλιοτρόλι.
Α.Γ.ιος
29 Δεκεμβρίου, 2010 5:57 μμ
Τιμή και δόξα σύντενοι,
γι’ αυτά τα παλληκάρια,
που παίξανε την ζήση τους,
για μιά στιγμή στα ζάρια!!!
Γερή αβάντα δώσανε,
στου Λεωνίδα τσ’ άντρες,
και παίξαν τον αντίπαλο,
κομπολογιού τσοι… χαντρες!!!
Θα ήταν όμως άδικο,
να μην σας αναφέρω,
κάτι παλιά που διάβασα,
και σίγουρα το ξέρω:
Ήτανε κι άλλοι ήρωες,
εκτός τους επτακόσιους,
το άθροισμά τους έφτανε,
τους χίλιους πεντακόσιους…
Όλοι μαζί μαζώχτηκαν,
στις δυόμισυ χιλιάδες,
-μα σαν γροθιά απώθησαν-
ένα στρατό… μυριάδες!!!
Στο κέντρο της παράταξης,
ήτανε οι τρακόσιοι,
-σαν δόρυ που στην μύτη του-,
έχει γερή την κόψη!
Τριγύρω απλωθήκανε,
τα άλλα τα κοπέλια,
-τσοι Πέρσες μακελεύανε-
σαν τα σφαχτά… κουνέλια!!!
Τση εποχής… αναρχικοί,
δεν δείλιασαν καθόλου,
-μην δώσουν την Πατρίδα μας-,
του Περσικού… Διαόλου!!!
Κι αν μου το επιτρέπετε,
-για να… διαφωνήσω-,
σ’ ένα μονάχα σύντεκνοι,
και δεν το παίρνω… πίσω :ΡΡ
Ο Λεωνίδας σύντεκνοι,
πήγε με την καρδιά του,
θυσία στην Πατρίδα μας,
την ζήση την δικιά του…
Είπε και τση γυναίκας του,
να ψάξει γι’ άλλον άντρα,
-αφού δεν θα ξανάβλεπε-,
του οίκου του την… μάντρα!!!
Η Σπάρτη άλλα έλεγε,
-μην πάει να πολεμήσει-,
μα ‘κείνος δεν φοβήθηκε,
την Σπάρτη ν’ αψηφήσει…
Στα άλλα είμαι σύμφωνος,
και συμπληρώνω κι άλλα,
-και μην με… αποπάρετε-,
σας θέλω… μέλι-γάλα :ΡΡ
Το νόημα που έλαβα,
είναι αυτό κοπέλια,
κι αν κάνω λάθος θά ‘θελα,
να μην σας πιάσουν γέλια:
Τρακόσοι οι… παλλήκαροι,
-κι ακόλουθοι… καμπόσοι-,
με δύναμη την Ένωση,
τσοι Πέρσες ποιος να σώσει!!!
Μα σήμερα τ’ ανάποδα,
θαρρώ πως μας συμβαίνουν,
-τρακόσιοι με τσ’… “ακόλουθους”-,
μας λύνουν και μας… δένουν!!!
Αντίς εμάς να σώσουνε,
από ορδές βαρβάρων,
μας φόρτωσαν με βάρητα,
ωσάν των… γαϊδάρων!!!
ΚΑΙ την Πατρίδα πούλησαν,
-μαζί με ‘μάς για… κρέας-,
το άρχισε… Καραμανλής,
συνέχισ’ ο… Αντρέας!!!
Κι αυτό το συνεχίσανε,
ανίψιο-κανακάρης,
-που να τσοι πάρει σύντεκνοι-,
του Άδη ο… βαρκάρης!!!
Και θέλουνε και… μοιρασιά,
στης δόξας το κομμάτι,
-πως σώσαν την Πατρίδα μας-,
που να τους βγεί το… μάτι!!!
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:21 μμ
Μια ρακή από μένα ρε αλάνι Α.Γ.ιος
Α.Γ.ιος
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:42 μμ
Με δυό πόδια μπήκα… Να φύγω… κουτσός; :ΡΡ
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 12:57 πμ
Το ήξερα πως δε θα με απογοήτευες
DrAluca
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:39 μμ
Oldboy9…
Σ’ωραιος!!!!!!!!!!!
“Πιστεύω ότι ο άνθρωπος θα καταφέρει να ζήσει σαν άνθρωπος όταν καταφέρει ν’ απαλλαγεί απ’ όλες τις εξουσίες, τις αυθεντίες και τις ιεραρχίες του κερατά…”
Διοτι η εξουσια δεν ειναι τιποτ αλλο απο την εκτος ουσιας “δυναμη”…..Γι αυτο και οι εχοντες εξουσια δεν εχουνε ουσια…
Χαμογελατε…
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:50 μμ
…απόλυτα σύμφωνος, λέμε
Μαντρακουκος
30 Δεκεμβρίου, 2010 8:30 πμ
εξ αλλου η ουσια ειναι μια, αν ηταν δυο θα ηταν συνουσια
Αθανασία
29 Δεκεμβρίου, 2010 7:59 μμ
Τελικά, να σου πω, έχω πια καταλάβει ότι όλες οι εξουσίες, με τις παραλλαγές τους βέβαια και τις ιδιομορφίες τους, σε ό,τι αφορά την ουσία τους έχουν μια τρομακτική αλληλεγγύη μεταξύ τους. Τι να πεις… Πιστεύω ότι ο άνθρωπος θα καταφέρει να ζήσει σαν άνθρωπος όταν καταφέρει ν’ απαλλαγεί απ’ όλες τις εξουσίες, τις αυθεντίες και τις ιεραρχίες του κερατά…”
Σε αυτά τα γραφόμενα μόνο να υποκλιθεις
θέλεις
Μπράβο φίλε για την δημοσίευση
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 8:09 μμ
…δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, Αθανασία
Zof
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:18 μμ
Μερικές παρατηρήσεις.
Σύμφωνα με την λογική του άρθρου λοιπόν, όσοι έχουν εντολή να υπερασπιστούν το οποιοδήποτε δόγμα με την ζωή τους, δεν είναι ήρωες, π.χ οι παππούδες μας
. Μάλλον έχω άλλο ορισμό για τον ηρωισμό.
“Τελικά, να σου πω, έχω πια καταλάβει ότι όλες οι εξουσίες, με τις παραλλαγές τους βέβαια και τις ιδιομορφίες τους, σε ό,τι αφορά την ουσία τους έχουν μια τρομακτική αλληλεγγύη μεταξύ τους. Τι να πεις… Πιστεύω ότι ο άνθρωπος θα καταφέρει να ζήσει σαν άνθρωπος όταν καταφέρει ν’ απαλλαγεί απ’ όλες τις εξουσίες, τις αυθεντίες και τις ιεραρχίες του κερατά…”
Εγώ πιστεύω ότι ο άνθρωπος για να ζήσει σαν άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερος. Για να είναι ελεύθερος πρέπει να εξουσιάζει το εγώ του. Ο ελεύθερος άνθρωπος έχει τις αισθήσεις και την λογική του ως αυθεντία. Και τέλος οι στόχοι του είναι ξεκάθαροι και ιεραρχημένοι. Οπότε όλα χρειάζονται αρκεί να ξέρεις που να τα στρέψεις. Έχει ο ελεύθερος άνθρωπος κάποια σχέση με την έννοια του ήρωα; Δεν ξέρω να σας απαντήσω.
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 9:46 μμ
Zof, Η ανάγκη για ήρωες, σου λέει κάτι αυτό
Ο δε Μπρεχτ λέει, Αλίμονο στις χώρες που έχουν ανάγκη από ήρωες!
Καλά άμα δει ο mitsaras ότι κάνω χρήση τον Μπρεχτ, θα με πεθάνει στα της κλασσικής μουσικής
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 12:59 πμ
Τσ, τσ, τσ Σταλινικούς χρησιμοποιείς? Ξέπεσες κι εσύ.
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 1:00 πμ
Αφιερωμένο στον αρχιγκρινιάρη Γαλαξία
oldboy9
29 Δεκεμβρίου, 2010 10:01 μμ
Για καληνύχτα θα επικαλεσθώ του 12 Θεούς, λόγου του ότι υπήρξαν…αλάνια
λοτέα-ロテア
29 Δεκεμβρίου, 2010 11:04 μμ
Ωχ , στο 0:10 είναι το avatar του rising galaxy…το ήξερα ότι κατά βάθος είναι κρυφοεθνικός:P
tolos
30 Δεκεμβρίου, 2010 1:09 μμ
μικρό το κακό.
Σκέψου να ήταν και κρυφοgay
λοτέα-ロテア
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:15 μμ
Αν ήταν κρυφογκέι θα ήταν κρίμα….τέτοιο παλικάρι
tolos
30 Δεκεμβρίου, 2010 1:07 μμ
oldboy είμαστε Θεσπιείς και φαινόμαστε.!!!
Πολύ ωραίο κείμενο
tolos
30 Δεκεμβρίου, 2010 1:08 μμ
και …διδαχτικό
zakwer
30 Δεκεμβρίου, 2010 4:38 μμ
Για οσους κατεχουν το αγλικο, ο Ζιζεκ με την δικη του προκλητικη ερμηνεια των 300
http://www.lacan.com/zizhollywood.htm
λοτέα-ロテア
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:18 μμ
True freedom is not a freedom of choice made from a safe distance, like choosing between a strawberry cake or a chocolate cake; true freedom overlaps with necessity, one makes a truly free choice when one’s choice puts at stake one’s very existence – one does it because one simply “cannot do it otherwise.” When one’s country is under a foreign occupation and one is called by a resistance leader to join the fight against the occupiers, the reason given is not “you are free to choose,” but: “Can’t you see that this is the only thing you can do if you want to retain your dignity?
Για όσους λένε δεν θα πολεμούσαν ποτέ για την πατρίδα….
risinggalaxy
30 Δεκεμβρίου, 2010 5:58 μμ
όχι ρε γαμώτο , όχι δαιμονία νύμφη.. δεν θα το αντέξω … ελληνικο new age με χλαμύδα
Spin
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:10 μμ
Διάβασα χλαμύδια και σκιάχτηκα
tolos
2 Ιανουαρίου, 2011 5:06 μμ
μια χαρά είναι ο χλαμύδες. Οι μικροαστοί βαρέθηκαν να βλέπουν στη συγγρού τραβέλια να φοράνε φορέματα. Λόγω ελληνικότητος απαιτούν εθνικιστές με χλαμύδες.
Υ.Γ. Η φουστανέλλα είναι παραδοσιακό ένδυμα των αρβανιτών προερχόμενο από τα ρούχα που φόραγαν σε αρχαία ελλάδα. Καθώς και οι στρατιώτες του αλεξάνδρου του μακεδόνα ήταν υλλίριοι (αλβανοί κοινώς).
Τώρα τι σχέση έχει ο εύζωνας με όλη αυτή την ιστορία; ΄Η τι σχέση έχει ο “μέγας” αλέξανδρος όχι με τους αλβανούς (έχει μεγάλη), αλλά με την… ελληνικότητα, μόνο ένα μυαλό τραβεστί (και δεν αναφέρομαι στους τραβεστί) μπορεί να το αιτιολογήσει
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:00 μμ
Καμαρώστε τους μουτζαχεντίν της Δημητσάνας
Ξύρισμα και πνίξιμο στον πλησιέστερο βόθρο. Με συνοπτικές διαδικασίες.
Ankan
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:11 μμ
ΔΩΣ’ΤΑ..!!!!Πρόεδρε να..γαλαξιάσει το στόμα σου!!!
(ν’αγιάσει θα’λεγα;;)
Γιαννκα
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:15 μμ
Προεδρε αντε να τους ξυρισουμε αυτους….οι υπολοιποι που χειροκροτανε….που φωναζουν στο παπαδαριο.. μεινε…..να βγει αυτος εξω…ειναι ενας…μπλα..μπλα..μπλα
τι θα τους κανουμε?
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:16 μμ
Πλύση εγκεφάλου. Με καθαρό νερό όμως. Το σκατόνερο θα καταναλωθεί για τους τράγους
Γιαννκα
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:27 μμ
Ρε γαμωτο δεν εχουμε και μια Σιβηρια σ αυτη τη χωρα…εστω μια ερημο…
Γαλαξιάρχης (ex Zaphod)
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:30 μμ
Έχουμε όπως Πηγάδ(ι)α
Ankan
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:46 μμ
KAI..ακατοίκητες βραχονησίδες
koula
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:39 μμ
ειναι λιγο Γκανταλφ (ετσι δεν ειναι το ονομα?) στο πιο μαυρο του ομως… ε?
MITSARAS
30 Δεκεμβρίου, 2010 6:36 μμ
Άνοιξα σχετικό ποστ με τους κωλο – παπάδες. Για όποιον θέλει να ρίξει τις ροχάλες του μπορεί να προσέλθει ελεύθερα και χωρίς θεματικούς περιορισμούς..
8espieas
30 Δεκεμβρίου, 2010 7:56 μμ
Εμείς οι 700 απόγονοι των θρυλικών Θεσπιέων καταδικάζουμε απερίφραστα την αποτρόπαιη και στυγερή έκρηξη βόμβας σήμερα στη Ριανκούρ…. είναι ενάντια στις αρχές μας και ενάντια στην νομιμότητα τέτοιου είδους ενέργειες…
κατακαημένοι θεσπιοίς…
oldboy9
30 Δεκεμβρίου, 2010 9:56 μμ
Ω ρε Δημόφιλε! Εσύ είσαι σε νομίζαμε νεκρό, έλα να σε φιλέψω…
Oblivion
31 Δεκεμβρίου, 2010 9:38 πμ
“Πιστεύω ότι ο άνθρωπος θα καταφέρει να ζήσει σαν άνθρωπος όταν καταφέρει ν’ απαλλαγεί απ’ όλες τις εξουσίες, τις αυθεντίες και τις ιεραρχίες του κερατά…”
Ενδιαφέρον!Ο Κάστορας νομίζω είχε πει πως αν καταφέρουμε κάποια στιγμή στο μέλλον να έχουμε μια κοινωνία χωρίς εξουσίες (καμία όμως), και που οι πολίτες θα το πιστεύουν αυτό, τότε θα έχουμε καταφέρει ως είδος να “επιβάλλουμε” τον πιο εξουσιαστικό θεσμό!(αφου κανείς δεν θα αμφισβητεί την αναγκαιότητα της μη-εξουσίας δηλαδή).:P.
Ωραίο το αρθράκι!Ζήτω οι 700!